VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • StandaBlabol
    12:48 03.04.2022

    Zajímavý komentář k bojům na Donbase a chystané ofenzívě z Institute for the Study of War. -Ukrajinské síly odrazily několik větších ruských útoků na Donbase a nárokují 70 ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajímavý komentář k bojům na Donbase a chystané ofenzívě z Institute for the Study of War.

    -Ukrajinské síly odrazily několik větších ruských útoků na Donbase a nárokují 70 zničených ruských vozidel.
    - Ruské síly nejspíš potřebují delší operační pauzu na začlenění posil do jednotek operujících na východní Ukrajině a k přípravě operací slibujících úspěch. Ale zdá se nepravděpodobné, že si tuto pauzu dopřejí a spíše budou pokračovat v neúspěšných denních útocích a dál nechají své jednotky krvácet.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      13:08 03.04.2022

      Problem Ukrajiny zacina byt nekde jinde, uz to tady padlo. RF se zameruje na tylovou infrastrukturu na zasobniky s palivem (dneska Odesa, velke zasobniky hori), na opravarenske ...Zobrazit celý příspěvek

      Problem Ukrajiny zacina byt nekde jinde, uz to tady padlo. RF se zameruje na tylovou infrastrukturu na zasobniky s palivem (dneska Odesa, velke zasobniky hori), na opravarenske zavody (viz treba letecke opravarenske zavody ve Lvove, tankove zavody) - tohle v horizontu nekolika tydnu bude kriticke. Maji dlouhe zasobovaci trasy a ty budou jeste delsi a nebudou schopni zasobovani kritickymi materialy/palivy ridit. Navic ruske letectvo na vychode a jihu bylo mnohem uspesnejsi nez na severu a severo-vychode.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        13:23 03.04.2022

        Myslím, že Rusové směr Kyjev pro Donbas neopustí. Debka.com v pátek psala, že dle jejích informací se Rusové chtějí v Bělorusku přeskupit, ne stáhnout. V kombinaci s jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že Rusové směr Kyjev pro Donbas neopustí. Debka.com v pátek psala, že dle jejích informací se Rusové chtějí v Bělorusku přeskupit, ne stáhnout. V kombinaci s jejich předešlou zprávou o vytváření nových sil tamtéž to moc naděje nedává. Cíl zničit Ukrajinu jako celek asi trvá.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        13:25 03.04.2022

        Množství pokročilých ruských raket kterými Rusko infrastrukturu likviduje je omezené
        A je otázka jestli ta raketa není dražší než škody které způsobí

        Množství pokročilých ruských raket kterými Rusko infrastrukturu likviduje je omezené
        A je otázka jestli ta raketa není dražší než škody které způsobí

      • StandaBlabol
        13:31 03.04.2022

        Ukrajinci se přizpůsobí a budou skladovat palivo mimo známé velké zásobníky. Likvidace infrastruktury nic neřeší. Ukrajina má momentálně neomezené zásobovací i výrobní kapacity ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinci se přizpůsobí a budou skladovat palivo mimo známé velké zásobníky. Likvidace infrastruktury nic neřeší. Ukrajina má momentálně neomezené zásobovací i výrobní kapacity paliv i zbraní v západní a střední Evropě, kam na ně Rusko nemůže. Ruská letadla a vrtulníky by musely likvidovat ve velkém nákladní auta, jenže na to je země příliš nasycená MANPADy, navíc pořád funguje PVO a létají ukrajinské stíhačky. Tohle bombardování válku nerozhodne.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          13:40 03.04.2022

          Chapu cisterny z jinych zemi - tak ale bude hrat prim dodaci casy a nemusi nicit cisterny, ale mosty. Viz treba Kyjev, kdyz se objevili na zapadnim Kyjeve tak se dodaci casy ...Zobrazit celý příspěvek

          Chapu cisterny z jinych zemi - tak ale bude hrat prim dodaci casy a nemusi nicit cisterny, ale mosty. Viz treba Kyjev, kdyz se objevili na zapadnim Kyjeve tak se dodaci casy dramaticky prodlouzily, protoze vlaky, auta musely z jihu. A zeleznice byla delsi o 2-4 hodiny. Pri systematickem niceni zeleznicnich uzlu, mostu, infrastruktury, tak ty cisterny nikam nedojedou navic nekde z Polska - to jsou mega vzdalenosti. A prvni vetu moc nechapu, jak jsi to myslel?Skrýt celý příspěvek

          • damik
            13:50 03.04.2022

            Rusove namaji kapacity aby systematicky znicili Ukrajinskou infrastructuru raketami. Jeste s tim ani nezacali a uz vypotrebovali vice nez 50% vsech dalekonosnych raket co ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusove namaji kapacity aby systematicky znicili Ukrajinskou infrastructuru raketami. Jeste s tim ani nezacali a uz vypotrebovali vice nez 50% vsech dalekonosnych raket co meli.

            Rusaci jeste ani neprorazili u Donbasu; a to tam meli 10x lepsi podminky nez u Kyjeva.

            Odkud ty beres ty svoje analyzy ????Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            13:52 03.04.2022

            Aha, takze mi chces rict - ze RF jeste ani nezacala nicit ukrajinskou infrastrukturu? Si delas srandu, ze? :D

            Aha, takze mi chces rict - ze RF jeste ani nezacala nicit ukrajinskou infrastrukturu? Si delas srandu, ze? :D

          • majales
            14:00 03.04.2022

            Jestli my z naší pozice vidíme potencionální problém, tak věřím tomu, že Ukrajina a spojenci už to aktivně řeší. Např dodáním cisteren, prostředků pro opravy mostů nebo nové ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli my z naší pozice vidíme potencionální problém, tak věřím tomu, že Ukrajina a spojenci už to aktivně řeší. Např dodáním cisteren, prostředků pro opravy mostů nebo nové "ženijní mosty". Nemyslíš?Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            14:13 03.04.2022

            Podivej se do mapy a mrkni se na casy: Resov - Kyjev = cca 10 hodin Resov-Poltava = cca14 hodin Resov - Dnipro = cca 16-17 hodin Resov - Zaporozi = cca 16-17 hodin Resov - ...Zobrazit celý příspěvek

            Podivej se do mapy a mrkni se na casy:

            Resov - Kyjev = cca 10 hodin
            Resov-Poltava = cca14 hodin
            Resov - Dnipro = cca 16-17 hodin
            Resov - Zaporozi = cca 16-17 hodin
            Resov - Krematorsk = cca 19 hodin

            Jestli meli problemy uz ted, tak ted se ty problemy nasobi. Budou presouvat jednotky na vychod.Skrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            14:29 03.04.2022

            Ukrajinci už sami povedali že rozptylujú opravárenské kapacity práve kvôli takýmto situáciám. Rusi minimálne s opravárenskými kapacitami na tom nie sú vôbec lepšie,pretože techniku ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrajinci už sami povedali že rozptylujú opravárenské kapacity práve kvôli takýmto situáciám. Rusi minimálne s opravárenskými kapacitami na tom nie sú vôbec lepšie,pretože techniku musia sťahovať do hlbokého zázemia niekoľko sto km.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            15:02 03.04.2022

            By mne zajimalo, jak chces rozptylit letecke opravarenske zavody....

            By mne zajimalo, jak chces rozptylit letecke opravarenske zavody....

        • Nesher
          14:19 03.04.2022

          Opět přání otcem myšlenky. Kde a jak bude to palivo skladovat? To není jako když si v PL naplníte pár kanystrů a strčíte je do stodoly. Na tohle prostě tu infrastrukturu ...Zobrazit celý příspěvek

          Opět přání otcem myšlenky. Kde a jak bude to palivo skladovat? To není jako když si v PL naplníte pár kanystrů a strčíte je do stodoly. Na tohle prostě tu infrastrukturu potřebujete, Zásobovací trasy jsou přetížené a zásobovací trasy budou od PL hranic pěkně dlouhé a zranitelné. Tohle bude pěkně složité, udržet východ (na ofenzivu můžeme zapomenout) bude chtít kromě spousty krve a štěstí.Skrýt celý příspěvek

      • damik
        13:40 03.04.2022

        Ukrajina ma 10x az 20x mensi logisticke problemy nez Rusko; nevim kde na ty svoje zpravy porad chodis

        Ukrajina ma 10x az 20x mensi logisticke problemy nez Rusko; nevim kde na ty svoje zpravy porad chodis

        • ruleta
          13:44 03.04.2022

          A tohle presne cislo 10x az 20x mas odkud? Svoje "moudra" cerepam napriklad od polskych vojenskych analytiku, divam se na co RF utoci a premyslim nad tim - treba cely logisticky ...Zobrazit celý příspěvek

          A tohle presne cislo 10x az 20x mas odkud? Svoje "moudra" cerepam napriklad od polskych vojenskych analytiku, divam se na co RF utoci a premyslim nad tim - treba cely logisticky retezec ma Ukrajina pod palbou (ve smyslu dosahu ruskych zbrani), RF ma jen koncovy retezec pod palbou, od vyroby az po hranice je v mirovem rezimu.Skrýt celý příspěvek

          • damik
            13:58 03.04.2022

            ktery Polsky analytik tvrdi o Ukrajinskych logisticky problemech? treba v Kieve maji porad elektriku a teplou vodu pro civilisty ...

            ktery Polsky analytik tvrdi o Ukrajinskych logisticky problemech? treba v Kieve maji porad elektriku a teplou vodu pro civilisty ...

          • ruleta
            14:07 03.04.2022

            Treba tady oblibeny Wolski, ten ve svych videiich hovori i o jinych problemech.

            Treba tady oblibeny Wolski, ten ve svych videiich hovori i o jinych problemech.

        • ruleta
          15:03 03.04.2022

          Nejaka odpoved?

          Nejaka odpoved?

    • Ján Paliga
      15:24 03.04.2022

      Čím viac budú bezhlavo útočiť, tým je to pre Ukrajinu lepšie ...

      Čím viac budú bezhlavo útočiť, tým je to pre Ukrajinu lepšie ...

  • Torong
    12:29 03.04.2022

    Nalezeno na Twitteru:
    "Staré židovské pořekadlo praví : Je pořád lepší, když ti Rus plyn zavře, než když ti ho Němec pustí."

    Nalezeno na Twitteru:
    "Staré židovské pořekadlo praví : Je pořád lepší, když ti Rus plyn zavře, než když ti ho Němec pustí."

  • Torong
    12:17 03.04.2022

    Japonsko prohlásí Kurily za nezákonně okupované. Ruský poslanec Sergej Mironov v reakci řekl, že jde o nehorázný revanšismus, a že Japonsko by mohlo přijít o ostrov Hokkaidó, ...Zobrazit celý příspěvek

    Japonsko prohlásí Kurily za nezákonně okupované. Ruský poslanec Sergej Mironov v reakci řekl, že jde o nehorázný revanšismus, a že Japonsko by mohlo přijít o ostrov Hokkaidó, protože podle některých odborníků na něj má Rusko plná práva...
    https://tn.nova.cz/zpravodajst... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      12:50 03.04.2022

      Někteří odborníci...
      Našel by se určitě i nejeden odborník co by řekl, že má Japonsko nárok i na Sachalin.

      Někteří odborníci...
      Našel by se určitě i nejeden odborník co by řekl, že má Japonsko nárok i na Sachalin.

    • pjaro77
      12:53 03.04.2022

      Revanšizmus ? Čo dať niečo o revanšizme v súvislosti s Krymom ?

      Revanšizmus ? Čo dať niečo o revanšizme v súvislosti s Krymom ?

      • Nesher
        13:11 03.04.2022

        Myslete politicky Hamáčik, myslete politicky!

        Myslete politicky Hamáčik, myslete politicky!

    • Studebaker
      13:17 03.04.2022

      pride comes before a fall. Len nech pokracuju dalej... cely svet bude este viacej drzat spolu proti nim. Len nech si skusia neco. Najviac ma pobavilo ze aj s aliasku mali zase ...Zobrazit celý příspěvek

      pride comes before a fall. Len nech pokracuju dalej... cely svet bude este viacej drzat spolu proti nim. Len nech si skusia neco. Najviac ma pobavilo ze aj s aliasku mali zase recicky. Nebyt tych JZ uz by bolo po nich. Ale neskutocne komicke mi pride ked toto robi krajina co ma ulice a domacnosti plne zapadnych/japonskych/juhokorejskych vyrobkov, aut a podobne. Pozeral som aj v moskve mestska policia ma bezne americke auta a to aj importy zo severoamerickeho trhu napr. ford explorer. Kebyze to bola predtym nejaka uzavreta krajina jako KLDR tak to aspon trosku dava zmysel ten boj proti zapadu ale takto?... boze dobry.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      15:28 03.04.2022

      Milujem krik revansistov o údajnom revansizme ... Vlastná medicína nechutí? :)

      Milujem krik revansistov o údajnom revansizme ... Vlastná medicína nechutí? :)

  • ruleta
    12:07 03.04.2022

    VDV si muzeme postupne prejmenovat na NKVD a jejich ustup je podobny jako ustup NKVD jednotek v roce 1941 (treba ve Lvove) - kdy strileli vsechny odpurce rezimu pred prichodem ...Zobrazit celý příspěvek

    VDV si muzeme postupne prejmenovat na NKVD a jejich ustup je podobny jako ustup NKVD jednotek v roce 1941 (treba ve Lvove) - kdy strileli vsechny odpurce rezimu pred prichodem Nemcu. Ukrajinci by meli toto medialne vyuzit - a tohle muze byt game changer v tom, ze NATO/zapad se muze zase o stupen vice angazovat pripadne muze pustit podporu celkove. Osobne odhaduji, ze ti co bylo spoutani a zavrazdeni budou clenove mistnich samosprav - starostove, zastupitele, hasici pripadne ti co byli ve vojenskem veku atp. Hodne tech mrtvych na ulicich a v domech jsou obeti "indiscriminate" minometnych/delostreleckych barazi (coz je sam o sobe valecny zlocin) a ti co se nalezli v krizove palbe.Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      12:16 03.04.2022

      Je-li takový fanatismus u elitních profesionálních vojáků, u kterých jsem přeci jen čekal něco jako stavovskou čest, tak to pro nás znamená několik věcí. 1. Jakékoliv naděje na ...Zobrazit celý příspěvek

      Je-li takový fanatismus u elitních profesionálních vojáků, u kterých jsem přeci jen čekal něco jako stavovskou čest, tak to pro nás znamená několik věcí.
      1. Jakékoliv naděje na změnu režimu odstavením Putina jsou liché.
      2. Ukrajinou to neskončí.
      3. S ruským plynem a ropou se rozlučme, protože nebudou.

      Další body určitě doplnite sami.Skrýt celý příspěvek

      • fotr
        12:23 03.04.2022

        Jo, moje dlouhodobé naděje, že se ten režim rozloží zevnitř poněkud klesly, ale stále ještě věřím, že to jednou přijde.

        Jo, moje dlouhodobé naděje, že se ten režim rozloží zevnitř poněkud klesly, ale stále ještě věřím, že to jednou přijde.

      • ruleta
        12:26 03.04.2022

        Zatim je to vsechno medialni sum. Takze jsou to spekulace kdo byli ti mrtvi atp. Myslim, ze tohle se bude vysetrovat. ICJ tohle vysetrovat na 100 procent bude. Co se tyce vojaku, ...Zobrazit celý příspěvek

        Zatim je to vsechno medialni sum. Takze jsou to spekulace kdo byli ti mrtvi atp. Myslim, ze tohle se bude vysetrovat. ICJ tohle vysetrovat na 100 procent bude. Co se tyce vojaku, tak to muze byt take prvek frustrace a mindset ustupujici, prohravajici armady - proste vysype zasobnik tam nekde kde stojej lidi nebo do okna atp. Jinak Putin rikal, ze Ukrajina jako stat neexistuje a tajne sluzby pred valkou avizovaly, ze Rusove si budou delat seznami a budou odvadet lidi pryc atp. Podle mne je to konzistntni s tim co vidime i jinde - oni chteli/chteji rozbit spolecnost - rozbit prvky co funguji - mistni samospravu. Odvadeji starosty a muci je, nektere vrazdi.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          12:51 03.04.2022

          To je pravda je to jenom v rovině spekulací. Stejně jako plynové komory byly spekulacemi až do roku 1945.

          To je pravda je to jenom v rovině spekulací. Stejně jako plynové komory byly spekulacemi až do roku 1945.

          • ruleta
            13:12 03.04.2022

            Ano, blbe jsem to formulovat mel jsem pouzit nekteri. Protoze presne nevime kdo jsou ti co maj svazane ruce, jestli jsou to nahodni lide anebo cilene najezdy na mistni samospravu - ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, blbe jsem to formulovat mel jsem pouzit nekteri. Protoze presne nevime kdo jsou ti co maj svazane ruce, jestli jsou to nahodni lide anebo cilene najezdy na mistni samospravu - coz bych odhadoval, ze budou. Jinak o tech lidech kolem cest - tak neni pochyb, ze to jsou civiliste s nakupnimi taskami.Skrýt celý příspěvek

  • Studebaker
    12:04 03.04.2022

    https://www.facebook.com/tbell... Ja uz ozaj dlhe roky hovorim ze vojny, zlo, agresia, genocidy idu od totalitnych diktatur. Je to aj celkom logicke. Boli ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.facebook.com/tbell...

    Ja uz ozaj dlhe roky hovorim ze vojny, zlo, agresia, genocidy idu od totalitnych diktatur. Je to aj celkom logicke. Boli to celkom moje zaverecne myslienky v bakalarskej aj magisterskej praci, ktore na seba navzajom navazovali. Sledoval som svojich byvalych profesorov vyjadrovat sa v rozhovoroch k tejto vojne a nemohol by som s nimi suhlasit viacej... a potom vidis takych dementov dezolatov, milovnikov tychto rezimov ako to cele otacaju a obvinuju druhych z toho co oni sami robia. Trepu argumenty a co irak, juhoslavia a podobne. Ako keby islo o to iste. A ako keby tam zasahom od USA ci inych mocnosti nic ineho nepredchadzalo. Ale to uz sa im nehodi samozrejme. Tie zasahy byvali prave pre taketo neco. Kvoli brutalnemu chovaniu takychto zlocineckych rezimov. Reagan mal pravdu ked sa chcel tvrdo postavit tomuto. Zlu sa jednoducho nikdy nesmie ustupovat, ale naopak tvrdo sa postavit a ukazat ze to bude mat pre ne fatalne dosledky.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      12:17 03.04.2022

      S odstraňovaním režimov a preventívnymi vojnami v Lýbii, Iraku, Afganistane, Sýrii nesúhlasím a stojím si za tým. Jednak tí ľudia si s demokraciou nevedia rady a naučiť ich to by ...Zobrazit celý příspěvek

      S odstraňovaním režimov a preventívnymi vojnami v Lýbii, Iraku, Afganistane, Sýrii nesúhlasím a stojím si za tým.
      Jednak tí ľudia si s demokraciou nevedia rady a naučiť ich to by trvalo celé generácie, a to len ak by sa zakázalo miestne náboženstvo.
      Americká armáda vie vyhrať vojnu a obsadiť krajinu, ale nedokáže vyhrať politicky. Nevedia si získať srdcia ľudí - tzv. mäkká sila. S ich náboženskou a kmeňovou mentalitou to nie je možné.Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        13:04 03.04.2022

        Myslíš, že ak by Rusi uspeli so získaním nejakých území Ukrajiny, tak by dokázali viac ako USA v Afganistane?

        Myslíš, že ak by Rusi uspeli so získaním nejakých území Ukrajiny, tak by dokázali viac ako USA v Afganistane?

        • jj284b
          13:09 03.04.2022

          ano. Americania nestrielali civilistov len tak na ulici... Rusi s tym nemaju ziaden problem.

          ano. Americania nestrielali civilistov len tak na ulici... Rusi s tym nemaju ziaden problem.

          • Silver
            13:39 03.04.2022

            Práveže naopak, na okupovanom území si ľudí môžeš získať iba vtedy, keď v nich nevyvoláš nenávisť. Akákoľvek vojenská operácia je len jednou časťou z politických cieľov. Pravdaže, ...Zobrazit celý příspěvek

            Práveže naopak, na okupovanom území si ľudí môžeš získať iba vtedy, keď v nich nevyvoláš nenávisť. Akákoľvek vojenská operácia je len jednou časťou z politických cieľov. Pravdaže, môžeš nastoliť policajný štát, potláčať demonštrácie, napĺňať vezenia politickými väzňami, ale dlhodobo to neudržíš. Čečensko sa Rusku podarilo stabilizovať iba za cenu veľkých nákladov.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:35 03.04.2022

          Nepísal som to, aby som ospravedlnil ruskú inváziu. Práve naopak, bojím sa že Putin si zobral z tých amerických invázií pre seba ospravedlnenie - keď môžu američania, prečo by ...Zobrazit celý příspěvek

          Nepísal som to, aby som ospravedlnil ruskú inváziu.
          Práve naopak, bojím sa že Putin si zobral z tých amerických invázií pre seba ospravedlnenie - keď môžu američania, prečo by sme nemohli my ?Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        13:26 03.04.2022

        toto je na dlhsiu debatu, ale teda skuste to hovorit tym ludom tam co sa vzburia proti diktaturam napr. podla mna su diktatury castokrat len ako casovane bomby. Navonok mozu ...Zobrazit celý příspěvek

        toto je na dlhsiu debatu, ale teda skuste to hovorit tym ludom tam co sa vzburia proti diktaturam napr.
        podla mna su diktatury castokrat len ako casovane bomby. Navonok mozu vyzerat stabilne, ale potom ked to raz skonci... nastane vybuch. Cim dlhsie ta diktatura trva tym su horsie dosledky. Nehovorim zase ze to tak je vsade. A podla mna uz len to ako davate do jednej roviny libyu, irak, afganistan, syriu je zcesty. Pretoze kazdy ten pripad mal svoje specifika a vyrazne odlisnosti.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:53 03.04.2022

          Ano, to je pravda a každá z tých krajín by potrebovala špecifický Marshallov plán. V Afganistane to skúšali, financovali, obnovovali ale máločo dosiahli. Myslím, že hlavne tam je ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, to je pravda a každá z tých krajín by potrebovala špecifický Marshallov plán. V Afganistane to skúšali, financovali, obnovovali ale máločo dosiahli. Myslím, že hlavne tam je mentalita národa v najhoršom stave z hľadiska štátotvornosti. Pre mnohých afgancov je viac ich kmeň a dolina a náboženstvo ako štát. S nimi nejde pohnúť, keď sa pri prvej príležitosti vzdali talibanu.
          V Iraku si americká politická správa počínala tak geniálne, že dopomohli k občianskej vojne a neskôr k vzostupu ISIL.
          V Lýbii sa žiaden plán nerealizoval a
          v Sýrii sa vláda po rokoch bojov nezmenila.Skrýt celý příspěvek

      • Radovan
        13:48 03.04.2022

        Musím Vás opravit - v Sýrii bohužel Západ režim neodstranil. Kdyby Západ chtěl, tak je Asad dávno od válu. Ale nechtěl a Rusáci ho podrželi. Výsledek statisíce mrtvých a miliony ...Zobrazit celý příspěvek

        Musím Vás opravit - v Sýrii bohužel Západ režim neodstranil. Kdyby Západ chtěl, tak je Asad dávno od válu. Ale nechtěl a Rusáci ho podrželi. Výsledek statisíce mrtvých a miliony uprchlíků. Jaký by asi byl výsledek, kdyby ho Západ sejmul? Horší těžko.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:55 03.04.2022

          Ak by západ nechal Sýriu po odstranení Asada tak ako Lýbiu, tak by pokračovala občianska vojna a ktovie kedy by skončila.

          Ak by západ nechal Sýriu po odstranení Asada tak ako Lýbiu, tak by pokračovala občianska vojna a ktovie kedy by skončila.

          • Ján Paliga
            15:35 03.04.2022

            Občianska vojna? Veď tam Alaviti 20% menšina, s iranskymi a ruskými hrdlozezmi terorizoval ostatných. Nebyť Iránu a Ruska by tam vládlo väčšinové obyvateľstvo, ktoré bolo za Asada ...Zobrazit celý příspěvek

            Občianska vojna? Veď tam Alaviti 20% menšina, s iranskymi a ruskými hrdlozezmi terorizoval ostatných. Nebyť Iránu a Ruska by tam vládlo väčšinové obyvateľstvo, ktoré bolo za Asada terorizovane tajnou políciou Muchabara...Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            16:14 03.04.2022

            Však o to ide. Dobre vieme aká hra sa tam hrá. Aj bez američanov prilievali olej do ohňa Irán, Turecko a Saudská arábia. Neváhali podporovať každý svoje ideologické skupiny, ...Zobrazit celý příspěvek

            Však o to ide. Dobre vieme aká hra sa tam hrá. Aj bez američanov prilievali olej do ohňa Irán, Turecko a Saudská arábia. Neváhali podporovať každý svoje ideologické skupiny, svojich zaplatených zahraničných bojovníkov aj regulérnych vojakov. Vlastne to bola zástupná vojna týchto regionálnych mocí. Výsledkom by bol pokračujúci chaos dodnes.
            Takže ak chce nejaká veľmoc nasilu meniť vládu v krajine, ktorá má prostriedky a zdroje (a podporu niektorých veľmocí, že), nie je iná možnosť ako spraviť full scale inváziu a potom tam robiť nútenú správu aspoň jednu generáciu. Ale to stojí obrovské peniaze a čas (ak sa krajina nemá cicať ako v dobách kolónií).Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            16:18 03.04.2022

            Zabudol som uviesť Rusko ako štvrtú stranu a isté záujmy tam má aj Čína.

            Zabudol som uviesť Rusko ako štvrtú stranu a isté záujmy tam má aj Čína.

  • Cajk
    12:01 03.04.2022

    Zničená ruská technika v Mariuopolu níže. Jinak ukrajinská armáda už je zhruba 25 checkpointů od města. To je hodně i málo, záleží jak se to ...Zobrazit celý příspěvek

    Zničená ruská technika v Mariuopolu níže. Jinak ukrajinská armáda už je zhruba 25 checkpointů od města. To je hodně i málo, záleží jak se to vezme.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • damra
    11:54 03.04.2022

    Mozna by se do boju na Ukrajine mohla zapojit likerka Drak s vyrobou metylu.
    Rusak by si urcite lahev "lahodneho napoje" ujit nenechal :-)
    Jen je otazka distribuce

    Mozna by se do boju na Ukrajine mohla zapojit likerka Drak s vyrobou metylu.
    Rusak by si urcite lahev "lahodneho napoje" ujit nenechal :-)
    Jen je otazka distribuce

    • fotr
      12:13 03.04.2022

      Pěkně si mě pobavil ale máš pravdu, to by skutečně fungovalo. Nechat je obsadit sklad vylepšeného alkoholu, to by byly pořádné ztráty.

      Pěkně si mě pobavil ale máš pravdu, to by skutečně fungovalo. Nechat je obsadit sklad vylepšeného alkoholu, to by byly pořádné ztráty.

      • raven66
        13:25 03.04.2022

        Aj to je jeden zo sposobov vojny proti Rusom. Napr. v niektorych obchodoch vymenit obsah flias znackoveho alkoholu za mentanolovu pochutku. Pripadne este ho esenciami dochutit a ...Zobrazit celý příspěvek

        Aj to je jeden zo sposobov vojny proti Rusom. Napr. v niektorych obchodoch vymenit obsah flias znackoveho alkoholu za mentanolovu pochutku. Pripadne este ho esenciami dochutit a dofarbit, nech sa podoba co najviac originalu. Bolo by to minimalne rovnako ucinne ako molotov.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        18:58 03.04.2022

        Obávam sa že ruský mužík prežije aj metanol. Ten už vypil iné sajrajty a stále vládze držať v ruke zbraň. Tudy cesta nevede.

        Obávam sa že ruský mužík prežije aj metanol. Ten už vypil iné sajrajty a stále vládze držať v ruke zbraň. Tudy cesta nevede.

  • Fiagy
    11:30 03.04.2022

    Chápu jeho postoj a cítím to stejně, ale s tím plynem to prostě neklapne :-( Dmytro Kuleba @DmytroKuleba · 8m Ukrajinský vládní úředník Bucha masakr byl úmyslný. Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

    Chápu jeho postoj a cítím to stejně, ale s tím plynem to prostě neklapne :-(
    Dmytro Kuleba
    @DmytroKuleba
    ·
    8m

    Ukrajinský vládní úředník
    Bucha masakr byl úmyslný. Rusové chtějí zlikvidovat co nejvíce Ukrajinců. Musíme je zastavit a vykopnout. Požaduji nové zničující sankce G7 HNED: -Embargo na ropu, plyn, uhlí -Uzavřete všechny přístavy pro ruská plavidla a zboží -Odpojte všechny ruské banky od SWIFTSkrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      11:35 03.04.2022

      Samo sebou by chtěli vše, ale ví že to nebude, ale čím víc o tom budou mluvit, tím dostanou více pomoci. Stejně jako to, že nás obvinují že díky naší nečinnosti rusové útočí na ...Zobrazit celý příspěvek

      Samo sebou by chtěli vše, ale ví že to nebude, ale čím víc o tom budou mluvit, tím dostanou více pomoci.
      Stejně jako to, že nás obvinují že díky naší nečinnosti rusové útočí na města, že financujeme válku .....
      Bejt v kůži UA politiků, dělám to stejně ....Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      11:37 03.04.2022

      Keď sa budem mať horšie, budem to akceptovať. Ľudský život je najväčšia hodnota. Pevne verím, že takto rozmýšľa väčšina Európanov. Je čas uskromniť sa a spraviť rázne kroky , ...Zobrazit celý příspěvek

      Keď sa budem mať horšie, budem to akceptovať. Ľudský život je najväčšia hodnota. Pevne verím, že takto rozmýšľa väčšina Európanov. Je čas uskromniť sa a spraviť rázne kroky , určite sa aj mne rapídne zníži životná úroveň. Ale raz a navždy, treba zraziť poslednú imperialnu ríšu na kolená, ich ľud. Preto, lebo celý ruský národ ma zodpovednosť za krviprelievanie. Putin len realizuje sny tých zvierat.Skrýt celý příspěvek

      • MaminCecok
        11:58 03.04.2022

        Ja to cítim rovnako. Ale oni to nechcú spraviť kvôli ľuďom, ale kvôli podnikom. Veľké továrne fungujú na plyne a znamenalo by to ich odstavenie a veľké finančné straty. Len preto ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja to cítim rovnako. Ale oni to nechcú spraviť kvôli ľuďom, ale kvôli podnikom. Veľké továrne fungujú na plyne a znamenalo by to ich odstavenie a veľké finančné straty. Len preto sa tvária, že napriek všetkému je to vlastne ok.Skrýt celý příspěvek

        • Falko
          12:18 03.04.2022

          Mamincecok ja tomu rozumiem, až príliš dobre. Ja viem, že trebárs Duslo nemá šancu prežiť takú situáciu a Slovnaft, Slovalco a ŽP by boli na pokraji krachu. Nejdem písať, akých ...Zobrazit celý příspěvek

          Mamincecok ja tomu rozumiem, až príliš dobre. Ja viem, že trebárs Duslo nemá šancu prežiť takú situáciu a Slovnaft, Slovalco a ŽP by boli na pokraji krachu. Nejdem písať, akých zákaziek sme sa vzdali v našej firme, plynule rozprávam a píšem rusky, rozumiem tomu ich zvrátenému poňatiu reality, rozumiem biznisu, tiež sa veľmi bojím zníženia svojho štandardu, lebo som naň pracoval mnoho rokov.Ale napíšem to po lopate,bol by to veľký reset. Ale treba to spraviť teraz!
          Ja viem, že bude pekné, keď sa v Európe budeme tlapkat po pleci za desať rokov, ako to naše postupne odtrhnutie od energií z Ruska išlo podľa plánu(aktuálneho plánu) , ale štáty, ktoré popierajú vlastné hodnoty nemajú budúcnosť.
          Ak neukážeme teraz, že sme silný,ak stratíme ľudskosť a budeme hladieť len na svoj komfort, tak o pár rokov, si s nami vytrú riť aj iný znovuobjavený diktátory. Treba ochrániť skutočné hodnoty. Peniaze strácajú hodnotu zo dňa na deň, teraz je ten správny čas.Ľudské životy hodnotu nestrácajú. Správne zmeny v spoločnosti sa najľahšie presadzujú, keď je zle. Keď je dobre, tak na správne veci každý s... e. Preto je dnes vojna za našimi hranicami.Skrýt celý příspěvek

          • MaminCecok
            13:07 03.04.2022

            Absolútne súhlasím. Proste treba zavrieť ventily a koniec. Len som písal prečo to nechcú spraviť západné vlády. Nejde im o ľudí. Ide zas, ako vždy, o prachy, o ekonomiku - boja ...Zobrazit celý příspěvek

            Absolútne súhlasím. Proste treba zavrieť ventily a koniec.
            Len som písal prečo to nechcú spraviť západné vlády. Nejde im o ľudí. Ide zas, ako vždy, o prachy, o ekonomiku - boja sa, čo by nastalo. Namiesto toho, aby začali dávať všetky prostriedky na to, aby to zabezpečili tieto zdroje odinakiaľ.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          12:19 03.04.2022

          Jenže tohle nelze oddělit, odstavení továren znamená lidi bez práce, snížení příjmů veřejných rozpočtů a zároveň zvýšení nákladů pro tyto rozpočty, což bude mít dopad ví na UA (ze ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže tohle nelze oddělit, odstavení továren znamená lidi bez práce, snížení příjmů veřejných rozpočtů a zároveň zvýšení nákladů pro tyto rozpočty, což bude mít dopad ví na UA (ze Západu přijde méně) a také i ohrožení společenského konsensu, že za vše může Severní Asie a UA musíme pomoc. Protože člověk bez práce, který neví jak příští měsíc zaplatí hypotéku bude rozhodně náchylnější podlehnout rusacké propagandě než ten, který obdobné problémy řešit nemusí.
          Od rusackych zdrojů se musíme odstřihnout rychle, ale tak aby to nezruinovalo i nás.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        12:59 03.04.2022

        Jenže ať uděláme jakkoli rázné kroky, tak plyn prostě potřebujeme. To nemá krátkodobé řešení.

        Jenže ať uděláme jakkoli rázné kroky, tak plyn prostě potřebujeme. To nemá krátkodobé řešení.

        • Jan Padesátýpátý
          14:46 03.04.2022

          - spotřebu plynu můžeme snížit, třeba náhradou za uhlí nebo tím že budeme vytápět ne na 25 ale na 17, 15 stupňů
          - plyn můžeme mít i odjinud (za větší peníze)

          - spotřebu plynu můžeme snížit, třeba náhradou za uhlí nebo tím že budeme vytápět ne na 25 ale na 17, 15 stupňů
          - plyn můžeme mít i odjinud (za větší peníze)

  • midlum75
    11:26 03.04.2022

    Není nějaká zpráva o dříve avizované dodávce Gepardů. Dále mě docela překvapuje absence hlavňové PVO ať už měst , základně nebo jednotek. ZU23 nebo S60. Už to v minulosti vyřadili ...Zobrazit celý příspěvek

    Není nějaká zpráva o dříve avizované dodávce Gepardů. Dále mě docela překvapuje absence hlavňové PVO ať už měst , základně nebo jednotek. ZU23 nebo S60. Už to v minulosti vyřadili ? Na středním východě není konflikt bez Toyoty a ZU23 na korbě, tady by se taková kombinace nehodila?Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      11:37 03.04.2022

      Obě strany ZU-23 / ZSU-23-4 nasadily a u obou jsou zaznamenané ztráty .....
      podle mě jich není tolik a nejsou tak vpředu, aby byly díky OSINTu vidět .....

      Obě strany ZU-23 / ZSU-23-4 nasadily a u obou jsou zaznamenané ztráty .....
      podle mě jich není tolik a nejsou tak vpředu, aby byly díky OSINTu vidět .....

  • hurvo
    11:25 03.04.2022

    Ruske tv vysielajú reportáže o utrpení civilistov, vraždách, lúpežiach, mučení a znásilňovaní. Ale pozor plot twist v ruskom perverznom svete pisu o zelenskeho muciarnach. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruske tv vysielajú reportáže o utrpení civilistov, vraždách, lúpežiach, mučení a znásilňovaní. Ale pozor plot twist v ruskom perverznom svete pisu o zelenskeho muciarnach.


    Btw. Po Buči a vypovediach utecencov z mariupola si myslím ze ruskych zajatcov bude ovela menej. Nie ze by UA zabijala zajatych , len si myslím ze uz im ZSU nebude dávať priestor a príležitost na vzdanie sa.


    Lekar vo Lvove vysetroval skupinu deti z mariupola, povedal ze mali rektalne a vaginalne trhliny od znásilnení ruskymi vojakmi. Najstarsie malo 10 rokov.Skrýt celý příspěvek

  • Eagle
    11:13 03.04.2022

    Pokud je pravda co ukrajinská strana tvrdí, měla by okamžitě obec Buča navštívit mezinárodní komise a prostřít zda opravdu bylo pobito 300 civilistů. Pokud ano, západ by měl ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud je pravda co ukrajinská strana tvrdí, měla by okamžitě obec Buča navštívit mezinárodní komise a prostřít zda opravdu bylo pobito 300 civilistů. Pokud ano, západ by měl reagovat jako v případě Kosova, Jugoslávie a podobně. Tohle jim nemůže projít, pochopím oběti při raketovém útoku na vojenské cíle, pochopím omyly v bombardování, ale pokud se tohle prokáže je to genocida. Tohle nemůže západ dovolit.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      11:21 03.04.2022

      Žalobce Mezinárodního trestního soudu by měl být už nějakou dobu na Ukrajině.

      Žalobce Mezinárodního trestního soudu by měl být už nějakou dobu na Ukrajině.

      • CerVus
        11:26 03.04.2022

        Rusko neuznává mezinárodní trestní tribunál a Putin jako představitel země, která není jeho členem ani nemůže být obviněn. Takže je sice hezké, že to vše Západ vyšetří a stejně ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko neuznává mezinárodní trestní tribunál a Putin jako představitel země, která není jeho členem ani nemůže být obviněn. Takže je sice hezké, že to vše Západ vyšetří a stejně jako u sestřelení civilního letadla jasně ukáže na viníky, ale tím to v podstatě skončí.Skrýt celý příspěvek

        • dbartos
          11:30 03.04.2022

          Obviněn být může.

          Obviněn být může.

        • fotr
          11:54 03.04.2022

          Nekončí, pokud bude Putin, potažmo rusko uznáno za pachatele válečných zločinů,, bude to mít vliv na mnoho věcí i po skončení války a je úplně jedno, zda u toho bude Putin osobně, ...Zobrazit celý příspěvek

          Nekončí, pokud bude Putin, potažmo rusko uznáno za pachatele válečných zločinů,, bude to mít vliv na mnoho věcí i po skončení války a je úplně jedno, zda u toho bude Putin osobně, nebo ne a zda je nebo není členem.Skrýt celý příspěvek

        • damik
          12:01 03.04.2022

          zapominas na Ruske sankce a Ukrajinskou financni a vojenskou pomoc

          zapominas na Ruske sankce a Ukrajinskou financni a vojenskou pomoc

        • Ján Paliga
          12:04 03.04.2022

          Vyšetrovanie je dôležité, aj keď zbabeleho trpaslíka spravodlivost nedobehne...

          Vyšetrovanie je dôležité, aj keď zbabeleho trpaslíka spravodlivost nedobehne...

        • a.giertl
          12:07 03.04.2022

          Pri určitých zločinoch existuje to čomu medzinárodné právontrestné hovorí univerzálna jurisdikcia. T.j. že každý štát môže určité zločiny stíhať a trestať. Tu by som upriamil ...Zobrazit celý příspěvek

          Pri určitých zločinoch existuje to čomu medzinárodné právontrestné hovorí univerzálna jurisdikcia. T.j. že každý štát môže určité zločiny stíhať a trestať. Tu by som upriamil pozornosť na skôr publikované správy o tom, že nemecká prokuratúra začala konanie vo veci porušovania medzinárodného humanitárneho práva na Ukrajine. Preto napr. v trestných kódexoch našich štátov sú definované skutkové podstaty genocídia a iných zločinov. Doterajšia prax osobitných súdnych tribunálov (Rwanda, Juhoslávia) je neschodná lebo tribinál vznikol ns základe rezolúcie BR OSN (a vieme aký je status Ruska). ICC z popísaných dôvodov nebude schodná cesta...Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          12:27 03.04.2022

          Pošlapání mezinárodního práva začalo na západě. Stačí se podívat na osobu Thaciho. Obchodník s orgány, který pomohl Američanům ukrást Kosovo a Medelin Albrightové získat tamní ...Zobrazit celý příspěvek

          Pošlapání mezinárodního práva začalo na západě. Stačí se podívat na osobu Thaciho. Obchodník s orgány, který pomohl Američanům ukrást Kosovo a Medelin Albrightové získat tamní telekomunikace. A mezinárodní soud s Thacim? Hotová fraška.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            12:35 03.04.2022

            Ale ale ale... A válka v Čečensku byla dřív.

            Ale ale ale... A válka v Čečensku byla dřív.

          • Silver
            12:58 03.04.2022

            Neviem o tom že by Kosovo bolo ďalším štátom USA, tak ako napríklad Krym, Donbas a Luhansk sa stali súčasťou Ruska.

            Neviem o tom že by Kosovo bolo ďalším štátom USA, tak ako napríklad Krym, Donbas a Luhansk sa stali súčasťou Ruska.

          • Pavel 1
            15:22 03.04.2022

            A to sis vycucal z kterýho prstu, cejkisi?

            A to sis vycucal z kterýho prstu, cejkisi?

    • samoempire
      11:24 03.04.2022

      Než se západ rozhýbe... Mezitím budou ustanovené 3x vyšetrovací komise kvůli ruským vojskům s průstřelem nohy. Na Twitteru to pořád jede. Jinak je vidět že Rusové mají propagandu ...Zobrazit celý příspěvek

      Než se západ rozhýbe... Mezitím budou ustanovené 3x vyšetrovací komise kvůli ruským vojskům s průstřelem nohy. Na Twitteru to pořád jede. Jinak je vidět že Rusové mají propagandu dobře nastavenou. Vemte si že napadnou po druhé evropskou zemí a my se pomalu reagujeme až teď. Nemluvě o 5 koleně kterou máme doma.Skrýt celý příspěvek

  • pjaro77
    11:09 03.04.2022

    Od stola vo vzdialenej krajine sa to pekne reční. A nebránili rusi rovnakým spôsobom Moskvu či Kyjev pred 80timi rokmi rovnako keď ich tlačili nacisti (domobrana, zátarasy, ...Zobrazit celý příspěvek

    Od stola vo vzdialenej krajine sa to pekne reční.
    A nebránili rusi rovnakým spôsobom Moskvu či Kyjev pred 80timi rokmi rovnako keď ich tlačili nacisti (domobrana, zátarasy, protilietadlové zbrane, možno aj kanony ) ?
    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Aký je váš názor na to ? Myslím z právneho hľadiska ?Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      11:13 03.04.2022

      To je také čisto právnické stanovisko .... formálne možno správne ... v realite absurdné, až komické. Samozrejme čisto z pohľadu práva by sa Ukrajinci nemali vôbec brániť ... aby ...Zobrazit celý příspěvek

      To je také čisto právnické stanovisko .... formálne možno správne ... v realite absurdné, až komické.

      Samozrejme čisto z pohľadu práva by sa Ukrajinci nemali vôbec brániť ... aby neohrozili vlastných civilov : )

      Ale to by snáď Rusko nemalo napadnúť Ukrajinu !!!!

      Čiže to je také naozaj "mudrovanie", ktoré je akurát na pobavenie ...Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      11:13 03.04.2022

      To vám poví pravděpodobně jen právník. Pokud, ale stejnou taktiku používají i rusové není se o čem bavit, viz ruské bvp zaparkované v Buče na zahradách mezi domy.

      To vám poví pravděpodobně jen právník. Pokud, ale stejnou taktiku používají i rusové není se o čem bavit, viz ruské bvp zaparkované v Buče na zahradách mezi domy.

    • montecasino1
      12:20 03.04.2022

      ináč sledujem idnes pomerne pravidelne,ale sa mi vidí že začínajú pomaly uverejňovať kritické príspevky o UA a Ukrajincoch aj v Čechách,ale sú to také pseudoproblémy o ...Zobrazit celý příspěvek

      ináč sledujem idnes pomerne pravidelne,ale sa mi vidí že začínajú pomaly uverejňovať kritické príspevky o UA a Ukrajincoch aj v Čechách,ale sú to také pseudoproblémy o ktorých,keby nebola vojna na UA a utečenci tak by sa ani neunúvali napísať.Nie som proti kritickým príspevkom keď sú opávnené,ale hľadať zakaždým triesku v cudzom oku mi nepríde profesionálne.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    11:04 03.04.2022

    Pavel Telička @Telicka · 56m Myslím, že po ukrajinské Srebrenici nadešel čas vyhostit velvyslance fašistického režimu. Není sebemenší důvod, aby se svými názory tady byla osoba ...Zobrazit celý příspěvek

    Pavel Telička
    @Telicka
    ·
    56m
    Myslím, že po ukrajinské Srebrenici nadešel čas vyhostit velvyslance fašistického režimu. Není sebemenší důvod, aby se svými názory tady byla osoba tak blízká válečnému zločinci.Skrýt celý příspěvek

  • Airbus
    11:01 03.04.2022

    Zde je vidět co jsou Rusáci zač a co by se dělo po celé Ukrajině, pokud by se nebránila.

    https://www.visegradsky-jezdec...

    Zde je vidět co jsou Rusáci zač a co by se dělo po celé Ukrajině, pokud by se nebránila.

    https://www.visegradsky-jezdec...

    • Falko
      11:23 03.04.2022

      Ako bez debaty genocída. Veľká otázka. Čo teraz? Toto sa diať nesmie, zareagujeme. Pochopíme ako Európania, že teraz, kým je Rusko dole treba ho poraziť. Koľko civilistov musia ...Zobrazit celý příspěvek

      Ako bez debaty genocída. Veľká otázka. Čo teraz? Toto sa diať nesmie, zareagujeme. Pochopíme ako Európania, že teraz, kým je Rusko dole treba ho poraziť. Koľko civilistov musia ešte tie stredoazijske zvieratá zabiť.Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        12:02 03.04.2022

        Vstoupit na Ukrajinu.

        Vstoupit na Ukrajinu.

  • fotr
    10:53 03.04.2022

    Přiznám se, že je tu něco, čemu vůbec nerozumím. Spousta z vás tady Cejkise nemusí, patří mezi ně několik lidí, kteří mají evidentně velké znalosti a rozumné názory, jichž si dost ...Zobrazit celý příspěvek

    Přiznám se, že je tu něco, čemu vůbec nerozumím. Spousta z vás tady Cejkise nemusí, patří mezi ně několik lidí, kteří mají evidentně velké znalosti a rozumné názory, jichž si dost cením a jejichž příspěvky si vždy rád přečtu. Proč ho tedy sakra práce neignorujete a neustále na něj reagujete, to je přeci voda na jeho mlýn. Když na něj přestanete reagovat, přestane ho to bavit a my budeme ušetřeni jeho výplodů. Zvažte, zda by to nestálo za zkoušku.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      10:55 03.04.2022

      asi jo, ale mi to vždy tak hne žlučí!

      asi jo, ale mi to vždy tak hne žlučí!

      • fotr
        11:56 03.04.2022

        Asi proto to hlavně dělá a ty mu zase děláš radost, když reaguješ.

        Asi proto to hlavně dělá a ty mu zase děláš radost, když reaguješ.

    • Stonkeeper
      10:57 03.04.2022

      Sakra musel sem to číst několikrát, furt sem to četl jako že Cejkis má velké znalosti a rozumné názory :)

      Sakra musel sem to číst několikrát, furt sem to četl jako že Cejkis má velké znalosti a rozumné názory :)

      • fotr
        11:58 03.04.2022

        Chápu, na první pohled se to tak mohlo jevit, samozřejmě se to ale vztahovalo na ty, co ho nemusí. Mohl jsem to napsat obratněji. dd

        Chápu, na první pohled se to tak mohlo jevit, samozřejmě se to ale vztahovalo na ty, co ho nemusí. Mohl jsem to napsat obratněji. dd

    • McCoolie16
      11:02 03.04.2022

      I zde plati zakladni pravidlo. Nekrmte troly!!!

      I zde plati zakladni pravidlo. Nekrmte troly!!!

    • Storm
      11:13 03.04.2022

      Souhlasím s tebou FOTŘE, proto máš odemne palec nahoru... Ráno mě napadlo úplně to samé... Jen jsem to sem ještě nestihnul napsat... Jediný problém je ten, že když mu a jemu ...Zobrazit celý příspěvek

      Souhlasím s tebou FOTŘE, proto máš odemne palec nahoru...
      Ráno mě napadlo úplně to samé... Jen jsem to sem ještě nestihnul napsat... Jediný problém je ten, že když mu a jemu podobným nebude nikdo oponovat, nebude vlastně přímá kritika jejich názorů, což je podle mě chyba ".

      Nicméně... TÍMTO JEDNOSTRANNĚ VYHLAŠUJU Z MÉ STRANY BOJKOT NICKU cejkis... Nikoho nebudu přemlouvat aby se ke mě přidal, ale myslím že má smysl vyzkoušt takzvaný postup " NEKRMIT TROLA " ( pouze terminus technikus, nikoho tím neoznačuju )...
      Pokud se někdo ke mě přidá budu mu vděčný...
      Děkuji...Skrýt celý příspěvek

      • fotr
        12:08 03.04.2022

        Storme, rozumím ti, když říkáš, že by nebyla kritika, ale uznej, že nemá cenu reagovat na každou blbost co se kde ukáže a stačí, když dáš mínus bez komentáře. Co nenapíšeš, to ho ...Zobrazit celý příspěvek

        Storme, rozumím ti, když říkáš, že by nebyla kritika, ale uznej, že nemá cenu reagovat na každou blbost co se kde ukáže a stačí, když dáš mínus bez komentáře. Co nenapíšeš, to ho nenakrmí a bez toho podobní obvykle nemohou být.
        Mlčení je občas ta největší zbraň. ddSkrýt celý příspěvek

    • ABC123
      11:14 03.04.2022

      Presne tak. Tu sú rady od esetu ako na ...Zobrazit celý příspěvek

      Presne tak.
      Tu sú rady od esetu ako na trollov….

      https://bezpecnenanete.eset.co... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      11:30 03.04.2022

      Souhlas. Když už to nemůžete vydržet, pošlete ho do řiti a hotovo.

      Souhlas. Když už to nemůžete vydržet, pošlete ho do řiti a hotovo.

    • Dovi
      11:33 03.04.2022

      Ja se přidávám. Nechal jsem jsem se strhnout. Důsledek toho, že jsem bezmocný proti takovýmhle přisluhovačům zla. Budu se uklidňovat tím, že ať válka dopadne jakkoliv, rusko nebude ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja se přidávám. Nechal jsem jsem se strhnout. Důsledek toho, že jsem bezmocný proti takovýmhle přisluhovačům zla. Budu se uklidňovat tím, že ať válka dopadne jakkoliv, rusko nebude vítěz a tyhle obludy si budou muset psát takovéhle slinty a lži sami navzájem, aby si dokazovali že neprohráli, nejsou na straně zločinců a jejich ubohá existence má nějaký smyslSkrýt celý příspěvek

    • cejkis
      12:13 03.04.2022

      Sláva, konečně bude méně vulgarit, osobních útoků a přesuneme se k podstatě věci. Diky.

      Sláva, konečně bude méně vulgarit, osobních útoků a přesuneme se k podstatě věci. Diky.

  • ABC123
    10:35 03.04.2022

    Podľa aktualizovanej mapy, už je všetko od Kyjeva po Bieloruské hranice bez rusov….

    https://deepstatemap.live/#8/5...

    Podľa aktualizovanej mapy, už je všetko od Kyjeva po Bieloruské hranice bez rusov….

    https://deepstatemap.live/#8/5...

    • OndraV.
      10:40 03.04.2022

      Slušná práce!!!

      Slušná práce!!!

    • otecko
      10:56 03.04.2022

      Teď ještě uklidit po rusech ten bordel a doufat, že ti co zůstali měli po kapsách dost slunečnicových semínek....

      Teď ještě uklidit po rusech ten bordel a doufat, že ti co zůstali měli po kapsách dost slunečnicových semínek....

  • jj284b
    10:25 03.04.2022

    https://twitter.com/Kochevenko...

    zostrelene ruske lietadlo, nie je jasne co presne to bolo

    https://twitter.com/Kochevenko...

    zostrelene ruske lietadlo, nie je jasne co presne to bolo

  • Rošťák
    09:56 03.04.2022

    Dobré ráno kolegové, je tu opět nedělní tabulka procentuálních ztrát tanků RF k předpokládaným počtům. Za týden je rozdíl 76 ks. Dle včerejší informace od Oryx nešáhl na backlog a ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré ráno kolegové,
    je tu opět nedělní tabulka procentuálních ztrát tanků RF k předpokládaným počtům. Za týden je rozdíl 76 ks. Dle včerejší informace od Oryx nešáhl na backlog a vše co se objevilo, bylo nové, ale to množství co naskákala za poslední dva dny je ohromné, sám to komicky komentuje, že si dá hard přes hlavu a bude to ignorovat :D
    Díky informaci od StandaBlabol "víme" že má RF 1 250 ks vozidel ve verzi T-72B3/B3M , jen nevíme kolik v jaké verzi, dle stavů k ránu už RF ztratila plných 10,48% vozidel tohoto typu ......
    Pokud by jste měli svojí tabulku počtů RF tanků před válkou, šup sem s ní ....
    https://postimg.cc/RWz2bHXp... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      10:17 03.04.2022

      Našel jsem ten článek na Gur Khan Attacks. Neuvádí celkové počty každého typu, ale vybavení prapor po praporu. Posčítám to a hodím sem i s linkem na článek.

      Našel jsem ten článek na Gur Khan Attacks. Neuvádí celkové počty každého typu, ale vybavení prapor po praporu. Posčítám to a hodím sem i s linkem na článek.

      • Rošťák
        10:20 03.04.2022

        To by bylo luxusní, díky :)

        To by bylo luxusní, díky :)

        • StandaBlabol
          11:49 03.04.2022

          Tady to je. Je to dost podobné k tomu stavu k 1.10., ale má tam víc T-72B3, protože počítá s dodávkami do konce 2021. K tomu jsem ještě přihodil 65 T-90M, které byly dodány na ...Zobrazit celý příspěvek

          Tady to je. Je to dost podobné k tomu stavu k 1.10., ale má tam víc T-72B3, protože počítá s dodávkami do konce 2021. K tomu jsem ještě přihodil 65 T-90M, které byly dodány na konci roku a výzbroj 9ti tankových praporů, které byly formovány (bez uvedení typu).

          T-14 20
          T-90M 80
          T-90A 218
          T-72B3M 496
          T-T2B3 599
          T-72A/B/BV/BA 876
          T-80BVM 72
          T-80BV 185
          T-80U 186
          Ostatní 279
          Celkem 3011

          http://gurkhan.blogspot.com/20... Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            12:28 03.04.2022

            Díky, doplněno :) A příští neděli tam máš vlastní sloupec :)

            Díky, doplněno :) A příští neděli tam máš vlastní sloupec :)

          • zenker
            14:41 03.04.2022

            Bych si tipnul, že nyní při útoku na JV Ukrajiny nakrmí ruská armáda Javeliny a spol i těmi T-90kami ve značných počtech, prostě proto, že tam pošlou i ty zbytky toho nejlepšího co ...Zobrazit celý příspěvek

            Bych si tipnul, že nyní při útoku na JV Ukrajiny nakrmí ruská armáda Javeliny a spol i těmi T-90kami ve značných počtech, prostě proto, že tam pošlou i ty zbytky toho nejlepšího co ještě mají. A ze stejného důvodu tam nepošlou ty T-14, není to přehlídka, ani speciální operace, ale válka a pro tu se T-14 nehodí.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        11:48 03.04.2022

        Z něj vycházel i článek od pana domácího zde, lze najít v archivu AN.

        Z něj vycházel i článek od pana domácího zde, lze najít v archivu AN.

        • Rošťák
          12:08 03.04.2022

          Z toho mam v tabulce udělané součty ;)

          Z toho mam v tabulce udělané součty ;)

          • TN12
            12:18 03.04.2022

            Ok :) Jinak opravdu hezká práce, díky.

            Ok :) Jinak opravdu hezká práce, díky.

    • dusan1
      10:36 03.04.2022

      Len k tomu označovaniu pôvodných sovietskych tankov.. Najstaršie sú T-72A a T-72AV .... najpodstatnejší rozdiel je v osadení dynamickej ochrany Kontakt-1. Ale i staršie kusy boli ...Zobrazit celý příspěvek

      Len k tomu označovaniu pôvodných sovietskych tankov..

      Najstaršie sú T-72A a T-72AV .... najpodstatnejší rozdiel je v osadení dynamickej ochrany Kontakt-1. Ale i staršie kusy boli zväčša opatrené touto ochranou, takže v praxi majú takmer identickú bojovú hodnotu, zväčša je rozdiel len v usporiadaní tejto dynamickej ochrany.

      Pôvodné T-72B vzor 1985 vlastne už neexistujú, lebo boli modernizované dynamickou ochranou typu Kontakt-1 ktoré sa niekedy začali označovať ako T-72BV, podľa vzoru T-72AV ale toto označenie je "západné" .. Rusi všetky tanky rodiny T-72B označujú oficiálne len T-72B a to i s najnovšou ochranou Kontakt-5, ktorá vznikala až po roku 1989 a na západe jej "prischlo" označenie T-72BM - Rusi používajú označenie neoficiálne T-72B model 1989, ale v manuáloch tankov sa to vôbec nerieši, lebo mimo rozdielu pancierovania sú tanky úplne identické.

      https://www.bing.com/images/se...

      Verzia T-72B1 je vlastne verzia T-72B bez možnosti odpaľovania PTRS.

      Verzia T-72BA, resp. T-72B model 1990 bola už zdokonalená verzia s novým systémom riadenia paľby - dá sa spoznať "meteorologickou stanicou" na streche veže.

      https://www.bing.com/images/se...

      Mohla byť na základe tanku T-72B s ochranou Kontakt-1, ale zväčša bola na základe T-72B model 1989 s ochranou Kontakt-5. Predpokladám, že táto verzia už "vyhynula" procesom modernizácie na T-72B3, resp. T-72B3M, lebo už som ju na Ukrajine nezachytil.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        10:42 03.04.2022

        Díky, přiznám se, že jsem původně chtěl do jednoho balíku hodit všechny 72 vyjma B3 a B3M .... Ale počty ks se natolik rozcházejí, že jsem od toho upustil .... Pokud ale máš ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky,
        přiznám se, že jsem původně chtěl do jednoho balíku hodit všechny 72 vyjma B3 a B3M ....
        Ale počty ks se natolik rozcházejí, že jsem od toho upustil ....
        Pokud ale máš nějaké svoje počty, rád přihodím do tabulky :...Skrýt celý příspěvek

      • OndraV.
        10:42 03.04.2022

        Velmi pěkný a slušný přehled.

        Děkuji

        Velmi pěkný a slušný přehled.

        Děkuji

    • StandaBlabol
      11:58 03.04.2022

      Nejzajímavější jsou ztráty těch T-80U. Vypadá to vážně na 30% celkového počtu (podle Oryxu) a všechny byly u 4. gardové tankové divize ze stavu 1. gardové tankové armády. Jedna z ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejzajímavější jsou ztráty těch T-80U. Vypadá to vážně na 30% celkového počtu (podle Oryxu) a všechny byly u 4. gardové tankové divize ze stavu 1. gardové tankové armády. Jedna z elitních ruských jednotek. Měla složení:

      T-80U/UE1 186
      T-80BVM 21
      T-80BV 20

      Vypadá to, že ji Ukrajinci u Sumy v podstatě rozbili.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        12:35 03.04.2022

        Podle mě se ještě nějaké nezaznamenané T-80 najdou .... Ale je dost překvapující poměr ztrát u BVM, kde zničené jsou v poměru s opuštěnými : 1 ku 2,6 ....

        Podle mě se ještě nějaké nezaznamenané T-80 najdou .... Ale je dost překvapující poměr ztrát u BVM, kde zničené jsou v poměru s opuštěnými : 1 ku 2,6 ....

      • segal7
        13:51 03.04.2022

        Jj, psal o tom Visinger, že 4. GTD byla u Sumy zdecimovaná

        Jj, psal o tom Visinger, že 4. GTD byla u Sumy zdecimovaná

  • pajo
    09:44 03.04.2022

    Dúfam, že Ukrajinci rozoberú do šroubku ruskú zničenú techniku, hlavne napr. vrtuľníky, aby zistili ktoré súčiastky sú vyrábané mimo Ruska a západ sa mohol cielene sa zamerať na ...Zobrazit celý příspěvek

    Dúfam, že Ukrajinci rozoberú do šroubku ruskú zničenú techniku, hlavne napr. vrtuľníky, aby zistili ktoré súčiastky sú vyrábané mimo Ruska a západ sa mohol cielene sa zamerať na ich embargo.Skrýt celý příspěvek

    • fotr
      12:29 03.04.2022

      Já myslím, že se nic rozebírat ani nemusí, každý stát dobře ví, co kam dodává a tak by jen stačilo do puntíku dodržovat sankce a zákazy vývozu materiálu dvojího užití.

      Já myslím, že se nic rozebírat ani nemusí, každý stát dobře ví, co kam dodává a tak by jen stačilo do puntíku dodržovat sankce a zákazy vývozu materiálu dvojího užití.

  • PavolR
    09:18 03.04.2022

    Macík pre šťastie chráni zakarpatskú 128. samostatnú horskú brigádu:
    https://karpataljalap.net/node...

    Macík pre šťastie chráni zakarpatskú 128. samostatnú horskú brigádu:
    https://karpataljalap.net/node...

Načítám diskuzi...