VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Fiagy
    08:26 17.04.2022

    Andrej Poleščuk @andrewofpolesia · 27m Solovjov je poněkud neklidný ohledně Moskvy. Ve zkratce doteď nepobral, co se stalo, jak se to stalo a proč se to ...Zobrazit celý příspěvek

    Andrej Poleščuk
    @andrewofpolesia
    ·
    27m
    Solovjov je poněkud neklidný ohledně Moskvy. Ve zkratce doteď nepobral, co se stalo, jak se to stalo a proč se to stalo.
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

  • Bender
    07:45 17.04.2022

    Mám obavy že rusáci si nechají útok po Velikonocích. Aby si nepohněvali Cirila a jeho ovce. Stejně jako počkali na konec olympiády. A možná použijí i taktické atomovky kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

    Mám obavy že rusáci si nechají útok po Velikonocích. Aby si nepohněvali Cirila a jeho ovce. Stejně jako počkali na konec olympiády. A možná použijí i taktické atomovky kvůli EMP aby Ukrajincům zničili elektroniku ve zbraních. Rusakům je to u zadku, oni mají většinu právě dovezených zbraní bez elektroniky. Byla buď ukradena nebo v nich nikdy nebyla. Doufám že mě tento strach vyvratíte.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      07:53 17.04.2022

      Blbo by sa vysvetľovalo, prečo používa "mierumilovné" Rusko atomovky na území štátu, s ktorým ani "nie je vo vojne" a ktorého obyvateľstvo vyhlasuje za "bratské".

      Blbo by sa vysvetľovalo, prečo používa "mierumilovné" Rusko atomovky na území štátu, s ktorým ani "nie je vo vojne" a ktorého obyvateľstvo vyhlasuje za "bratské".

      • Centaur
        07:56 17.04.2022

        Denacifikace musí být provedená důsledně.
        Bender má obavy velmi oprávněné, stepní ksindl nemá zábrany obvyklé u příslušníků rodu homo sapiens.

        Denacifikace musí být provedená důsledně.
        Bender má obavy velmi oprávněné, stepní ksindl nemá zábrany obvyklé u příslušníků rodu homo sapiens.

      • Wolv3rine
        08:09 17.04.2022

        Tohle už ale po potopení Moskvy neplatí a ti obyčejní "mírumilovní" zfanatizovaní rusáci by hýkali blahem, kdyby nějaký to jádro "denacifikovalo" třeba Charkov nebo Oděsu. O domácí ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle už ale po potopení Moskvy neplatí a ti obyčejní "mírumilovní" zfanatizovaní rusáci by hýkali blahem, kdyby nějaký to jádro "denacifikovalo" třeba Charkov nebo Oděsu. O domácí podporu se Putin bát nemusí a co řekne okolní svět už mu může být taky jedno, o moc hůř už na tom mezinárodní vztahy být nemůžou.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          08:22 17.04.2022

          ale mozu...

          ale mozu...

          • Wolv3rine
            08:28 17.04.2022

            Z našeho pohledu samozřejmě můžou, ale ne z ruského, pro rusáky jsme nepřítel číslo jedna. Třeba taková Čína oficiálně vyjádří ostrý nesouhlas, udělá nějaký to bububu a neoficiálně ...Zobrazit celý příspěvek

            Z našeho pohledu samozřejmě můžou, ale ne z ruského, pro rusáky jsme nepřítel číslo jedna. Třeba taková Čína oficiálně vyjádří ostrý nesouhlas, udělá nějaký to bububu a neoficiálně bude vzájemný obchod s Ruskem dál růst raketovým tempem. Je třeba se na to dívat ruskou optikou, oni už prostě nemají co ztratit.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            10:46 17.04.2022

            Po atomu Čína postaví 2. Velkou zeď! A Inie jim bude vozi cihly

            Po atomu Čína postaví 2. Velkou zeď! A Inie jim bude vozi cihly

        • ArthurHarris
          10:44 17.04.2022

          "Preživší Sovieti možno nemajú technologické zručnosti svojich detí, no porazili ich tak, ako sú schopnosti z ulice potrebné na prežitie v policajnom štáte. Majú tiež dostatok ...Zobrazit celý příspěvek

          "Preživší Sovieti možno nemajú technologické zručnosti svojich detí, no porazili ich tak, ako sú schopnosti z ulice potrebné na prežitie v policajnom štáte. Majú tiež dostatok skúseností s čítaním medzi propagandistickými riadkami. Predpoklad, že títo ľudia, ktorí sa v súkromí vysmievali sovietskej ideologickej potrave, zrazu túto schopnosť stratili, sa mi zdá menej pravdepodobný ako predstava, že sa vracajú do svojho známeho prostredia." - LEONID BERŠIDSKIJSkrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      07:53 17.04.2022

      Jaderná zbraň zamoří i další země. Použití JZ na Ukrajině by znamenalo, že Moskva se změní v doutnající spáleniště.

      Jaderná zbraň zamoří i další země. Použití JZ na Ukrajině by znamenalo, že Moskva se změní v doutnající spáleniště.

      • Centaur
        07:57 17.04.2022

        To záleží jaká JZ by byla použita. A jak by se k tomu postavilo NATO.

        To záleží jaká JZ by byla použita. A jak by se k tomu postavilo NATO.

      • lukas000
        07:58 17.04.2022

        To je mnohem mene pravdepodobne nez ze pouziji mensi takticke JZ, Moskva jako spaleniste by znamenala globalni odvedu. Obavam se ze pokud hodi jednu mensi JZ na vojensky objekt a ...Zobrazit celý příspěvek

        To je mnohem mene pravdepodobne nez ze pouziji mensi takticke JZ, Moskva jako spaleniste by znamenala globalni odvedu. Obavam se ze pokud hodi jednu mensi JZ na vojensky objekt a zamori okruh 20km tak dopad bude ten ze zapad posle protestni notu, afrika se bude podivovat proc ten vyrval, stejne o nic nejde, indie omezi tajne nakupy ropy a cina jim prestane dotovat cenu ryze.Skrýt celý příspěvek

        • Centaur
          08:03 17.04.2022

          Zapomněl jsi na uspořádání mezinárodní konference o jaderném odzbrojení, na které se takový útok velmi opatrně odsoudí, protože jak známo, pravda je někde uprostřed.

          Zapomněl jsi na uspořádání mezinárodní konference o jaderném odzbrojení, na které se takový útok velmi opatrně odsoudí, protože jak známo, pravda je někde uprostřed.

        • Technista
          08:27 17.04.2022

          Rusko nemůže použít ani malou JZ pro dobytí Ukr. To leda jako obranu před pádem Rostova apod. Jinak by nedodrželi salámovou metodu, jak uvedl Standa: ...Zobrazit celý příspěvek

          Rusko nemůže použít ani malou JZ pro dobytí Ukr. To leda jako obranu před pádem Rostova apod. Jinak by nedodrželi salámovou metodu, jak uvedl Standa: https://www.youtube.com/watch?...
          To by byl zcela jednoznačný důvod pro válku Světa proti RF. Byť nejspíše konvenční pro ochranu proti dalšímu použití JZ.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          09:12 17.04.2022

          Blbý Černobyl zamořil tisíce km. Jaderná zbraň se nedá použít omezeně.

          Blbý Černobyl zamořil tisíce km. Jaderná zbraň se nedá použít omezeně.

      • Wolv3rine
        08:17 17.04.2022

        Nezamoří, JZ jsou konstruovány tak, aby zamořily území jen nezbytně nutné, to není Černobyl.

        Nezamoří, JZ jsou konstruovány tak, aby zamořily území jen nezbytně nutné, to není Černobyl.

        • GlobeElement007
          09:13 17.04.2022

          Tomu se nedá zabránit. Výbuch zvedne radioaktivní mrak. Je to mnohem horší, než Černobyl.

          Tomu se nedá zabránit. Výbuch zvedne radioaktivní mrak. Je to mnohem horší, než Černobyl.

          • daniel78
            11:08 17.04.2022

            Ale není, je tam xnásobně menší množství radiokativního materiálu k rozptýlení. V Černobylu bylo asi 190tun radioaktivního materiálu, kolik ho je v taktické JZ, když celá B-61 má ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale není, je tam xnásobně menší množství radiokativního materiálu k rozptýlení. V Černobylu bylo asi 190tun radioaktivního materiálu, kolik ho je v taktické JZ, když celá B-61 má lehce přes 300 Kg? Podívejte se, jak rychle se lidi vrátili do Hirošimy a Nagasaki a jak rychle do Pripjati. Taktické JZ mají aby ničit a zabíjet a ne znemožňovat obsazení dané oblasti po desítky let.Skrýt celý příspěvek

          • brunteles
            11:15 17.04.2022

            Nemáš pravdu. Reaktor obsahuje tony rádioaktívnych izotopov. Bomba kilá.

            Nemáš pravdu. Reaktor obsahuje tony rádioaktívnych izotopov. Bomba kilá.

      • Pavel J.
        08:39 17.04.2022

        Věřím, že NATO a USA situaci sledují a vhodným způsobem proti použití JZ zasáhnou - je možné, že diplomatickými kanály už Moskva dostala důrazné varování před jejich použitím - ...Zobrazit celý příspěvek

        Věřím, že NATO a USA situaci sledují a vhodným způsobem proti použití JZ zasáhnou - je možné, že diplomatickými kanály už Moskva dostala důrazné varování před jejich použitím - pokud by hrozilo, USA si v březnu vyhradily použít JZ jako první.

        Pokud RF použije JZ, budou na Rusko uvaleny absolutní sankce a náhrad škod by žádaly i státy zasažené zamořením, včetně nákladů na prevenci atd. Ze zahraničního obchodu (až by byl umožněn) by RF dostávala jen zlomek, zbytek by šel na reparace.

        Z RF by se stala KLDR a obchod s ČLR by ji nezachránil - Ćína je především obchodník a RF má pro ni význam 10x menší, než USA nebo EU. ČLR by využila oslabení RF, ke svému posílení - RF by se dostalo do velké závislosti na Pekingu, a to si doufám Moskva uvědomuje. Místo, aby RF válkou s UA posílila, výrazně oslabila a její pád se ještě nezastavil - a při použití JZ bude její pád propastný.Skrýt celý příspěvek

        • OndraV.
          09:08 17.04.2022

          V případě použití JZ je to bohužel jediné na co se NATO a US zmuzou - diplomatická nóta… Obavám se, ze nikdo ze státu NATO, kdo vlastní JZ nezautoci s nimi ať už v odvetě či v ...Zobrazit celý příspěvek

          V případě použití JZ je to bohužel jediné na co se NATO a US zmuzou - diplomatická nóta…

          Obavám se, ze nikdo ze státu NATO, kdo vlastní JZ nezautoci s nimi ať už v odvetě či v prevenci proti Ru jen zdůvodňuje ze by Ru použila JZ na UA…

          Nikdo nebude riskovat přenesení Jaderného útoku na dvě území kvůli třetí zemi…:(:(

          Což je smutné, bolestivé, ale bohužel i pochopitelné…

          V tomto bohužel NATO a US tahají za slabší konec provazu.

          Nejlepší je donutit Ru aby nikdy JZ nepouzilo, samozřejmě všemi prostředky!Skrýt celý příspěvek

        • ArthurHarris
          10:55 17.04.2022

          Do uvahy treba vziat aj Hodvabnu stezku, ktoru cina pouziva na dovoz tovaru do EU. Po pouziti JZ by doslo k uplnej izolacii ruZZka a teda by Cina prisla o ohromne mnozstvo penazi. ...Zobrazit celý příspěvek

          Do uvahy treba vziat aj Hodvabnu stezku, ktoru cina pouziva na dovoz tovaru do EU. Po pouziti JZ by doslo k uplnej izolacii ruZZka a teda by Cina prisla o ohromne mnozstvo penazi. Musela by hladat nahradne cesty po mori a po inych zelezniciach. A ked siahnes Cine na peniaze v situacii ked sanuju stavebny a realitny pruser v krajine, myslim ze si si vyrobil velmi silneho nepriatela.
          Zaroven Japonsko ktore je dlhodobo najsilnejsim hlasom proti pouzitiu JZ by mal vodu na mlyn, predpokladam ze by pred OSN predlozili rezoluciu, ktora by nejakym sposobom ruZZko zbavovala prava veta na pode OSN, ci cosi podobne.
          Hlavne by to bolo ale hlasovanie "kto je za pouzitie JZ" a to je hodne vybusna tema medzi obyvatelstvom, pripadne precedens pre suseda na "preemptivny utok" v style sestdnovej vojny v podani IzraelaSkrýt celý příspěvek

      • tomaskult
        08:56 17.04.2022

        Zamoreni po jadernych zbrani je minimalni.

        Zamoreni po jadernych zbrani je minimalni.

        • GlobeElement007
          09:22 17.04.2022

          Je obrovské. V praxi vyzkoušeno. Nejde jen o zbytkové plutonium, ale o druhotně vzniklé radioaktivní prvky z okolní zeminy. Vítr zanese radioaktivní spad i tisíce km daleko.

          Je obrovské. V praxi vyzkoušeno. Nejde jen o zbytkové plutonium, ale o druhotně vzniklé radioaktivní prvky z okolní zeminy. Vítr zanese radioaktivní spad i tisíce km daleko.

          • Wolv3rine
            09:43 17.04.2022

            Jistě, a ty cca 2000 jaderných pokusů, co už má naše planeta za sebou, to jasně dokazuje :D A to se bavíme o megatunach, které by samozřejmě na Ukrajině nasazeny nebyly.

            Jistě, a ty cca 2000 jaderných pokusů, co už má naše planeta za sebou, to jasně dokazuje :D A to se bavíme o megatunach, které by samozřejmě na Ukrajině nasazeny nebyly.

          • Ilawar
            10:10 17.04.2022

            Jde o to, jaký je to typ výbuchu, pro maximalizaci tlakových a tepelných účinků normálních JZ se používají vzdušné výbuchy. Ty mají "relativně" nízký radiační spad. Výbuch ve ...Zobrazit celý příspěvek

            Jde o to, jaký je to typ výbuchu, pro maximalizaci tlakových a tepelných účinků normálních JZ se používají vzdušné výbuchy. Ty mají "relativně" nízký radiační spad. Výbuch ve vzduchu - stovky až tisíce metrů nad terénem, dle velikosti ráže JZ- vytváří "poměrně málo" sekundárních radioktivních izotopů.

            Pokud by došlo k explozi nízko nad terénem a exploze by nabrala velké množství materiálu z povrchu, tak bude radioktivního spadu minimálně o tři řády více.
            Jestli by to bylo horší než zamoření z otevřeného reaktoru JE nevím.

            Problém je v tom, že reaktorů JE jsou v Evropě desítky, ale jaderných hlavic má severní asie kolem 5000.

            A to se bavíme o standardních jaderných zbraních, raději nechci ani uvažovat o tom co by udělala kobaltová JZ.
            https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        09:15 17.04.2022

        Nič nezamorí ! Ani mega výbuch v Černobyľe okrem okola nič nezamorilo. Máte už doma jodové tabletky ? Už ich aj beriete , lebo to sa musí breť preventívne a nie až po výbuchu ! ...Zobrazit celý příspěvek

        Nič nezamorí ! Ani mega výbuch v Černobyľe okrem okola nič nezamorilo.
        Máte už doma jodové tabletky ? Už ich aj beriete , lebo to sa musí breť preventívne a nie až po výbuchu !
        Pri tom už komunisti boli tak "osvietení " že všetku soľ jodidovali , už asi 70 rokov.Skrýt celý příspěvek

        • midlum75
          09:40 17.04.2022

          V Černobylu nebyl jaderný výbuch, tam bouchnul vodík, který se vytvořil v reaktoru po jeho přehřátí. Byla to spíš taková " špinavá bomba".

          V Černobylu nebyl jaderný výbuch, tam bouchnul vodík, který se vytvořil v reaktoru po jeho přehřátí. Byla to spíš taková " špinavá bomba".

        • damra
          10:11 17.04.2022

          Muze se brat preventivne ale primarne je urcen na vzeti po vybuchu. Jenze po vybuchu elektrarny, nebot se jedna o jine typy nukleotidu ktere zbrane ZHN neobsahuji...tedy by se ...Zobrazit celý příspěvek

          Muze se brat preventivne ale primarne je urcen na vzeti po vybuchu.
          Jenze po vybuchu elektrarny, nebot se jedna o jine typy nukleotidu ktere zbrane ZHN neobsahuji...tedy by se defacto jednalo o zbytecne pouziti.

          Mega vybuch v cernobile zamoril vice nez okoli:
          https://www.google.com/search?... Skrýt celý příspěvek

    • Cajk
      08:48 17.04.2022

      Už první věta se dá vyvrátit. Pravoslavné Velikonoce v Rusku začínají až příští týden tzn. 24 dubna. Za druhé Rusko už dávno útočí. Představa, že se po 50 dnech krvavých bojů vrhne ...Zobrazit celý příspěvek

      Už první věta se dá vyvrátit. Pravoslavné Velikonoce v Rusku začínají až příští týden tzn. 24 dubna. Za druhé Rusko už dávno útočí. Představa, že se po 50 dnech krvavých bojů vrhne na východní frontu nějaká nová armáda a "teprve to začne" je úsměvné, ale nepravděpodobné. Rusové na to nemají techniku ani lidi. A jaké to zbraně mají rusové bez elektroniky? EMP, by naopak pomohlo Ukrajincům, oni jsou doma a znají svojí zem perfektně. Dokázali by bojovat mnohem efektivněji než Rusové.Skrýt celý příspěvek

      • Bender
        10:24 17.04.2022

        Asi su první človek tady ve vláknu kerý je rád, že je negován. Jak říkám níže, mám prostě strach. Putin je zahnaný do kúta a nevíme co ten kokot udělá. Děkuji za info o ...Zobrazit celý příspěvek

        Asi su první človek tady ve vláknu kerý je rád, že je negován. Jak říkám níže, mám prostě strach. Putin je zahnaný do kúta a nevíme co ten kokot udělá. Děkuji za info o pravoslavných velikonocích, myslel jsem že aspoň toto máme zároveň ale jak vidno, rusáci jsou opoždění ve všem ( Vánoce, Velikonoce, myšlení....).Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      09:11 17.04.2022

      Prečítajte si ešte raz čo píšete ! Je to znôška fantasmagorii čo vám vtĺkli v Sputniku ? Použijú atomovú bombu , len tak z plezíru , lebo to Gosudar Vovka chce ? Atomová bomba ...Zobrazit celý příspěvek

      Prečítajte si ešte raz čo píšete ! Je to znôška fantasmagorii čo vám vtĺkli v Sputniku ?
      Použijú atomovú bombu , len tak z plezíru , lebo to Gosudar Vovka chce ?
      Atomová bomba zničí elektroniku ?
      Ak by aj použili nejakú malú ; čomu neverím ; tak by narobila viac škôr rusom ako ukrajincom !
      Rusi sa neodvážia odpáliť ani "mikro-atomovú-bombu" ! Lebo rozumný generáli vedia , že by to bol ich koniec , ešte aj Eryitrea a Mali by a od nich odvrátili !Skrýt celý příspěvek

      • Bender
        10:09 17.04.2022

        Klid. já su na vaší straně!! :) Rusaky nenávidím víc než by všichni dohromady. Jen se prostě bojím co ten magor v Kremlu udělá když konečně zjistí, že mu teče do bot! Mám dvě malý ...Zobrazit celý příspěvek

        Klid. já su na vaší straně!! :) Rusaky nenávidím víc než by všichni dohromady. Jen se prostě bojím co ten magor v Kremlu udělá když konečně zjistí, že mu teče do bot! Mám dvě malý děti a každý ráno se budím s hrůzů esli jestli vyšlo jej jedno slunce! Jo a na Sputniku jsem byl jen jednou když tam psali o tom , že přeskočí šestou generaci stíhaček a začnou vyvíjet zrovna sedmou!! :)Skrýt celý příspěvek

  • Jilex
    07:26 17.04.2022

    Ruští okupanti opět nabízejí ukrajinským obráncům Mariupolu, kteří v současnosti brání hutní závod Azovstal, aby složili zbraně a vzdali se. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští okupanti opět nabízejí ukrajinským obráncům Mariupolu, kteří v současnosti brání hutní závod Azovstal, aby složili zbraně a vzdali se. Zdroj:
    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      13:00 17.04.2022

      Ved ich uz aspon 3x porazili a zajali. Azda bojuju v 2-3 paralelnych realitach a akosi sa im miesaju clanky medzi tymi realitami? Ono by tomu zodpovedalo aj to 2-nasobne znicenie ...Zobrazit celý příspěvek

      Ved ich uz aspon 3x porazili a zajali. Azda bojuju v 2-3 paralelnych realitach a akosi sa im miesaju clanky medzi tymi realitami? Ono by tomu zodpovedalo aj to 2-nasobne znicenie UA letectva, nasej S-300. :)Skrýt celý příspěvek

    • Technista
      08:08 17.04.2022

      Ve WWII byli Rusové v čele s Rudou armádou největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším komplicem nacistického Německa ("po rusky" německých fašistů), který fašisty nikdy ...Zobrazit celý příspěvek

      Ve WWII byli Rusové v čele s Rudou armádou největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším komplicem nacistického Německa ("po rusky" německých fašistů), který fašisty nikdy nezradil!
      Tím komplicem byli celou první třetinu WWII, dokud je Německo nezradilo (1. 9. 1939 – 22. 6. 1941). Že byli největším komplicem, je jasné (rozloha území, velikost armády). Nejagresivnější –do letecké bitvy o Británii, v rámci WWII, SSSR v čele se Stalinem rozpoutal agresi dokonce proti většímu počtu (6) států než samotné nacistické Německo v čele s Hitlerem (5). Konkrétně proti Finsku, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Polsku a Rumunsku (Bezarábiii, dnešní Moldávii). Německo jen proti Polsku, Nizozemí, Belgii, Lucembursku, Dánsku a Norsku. S GB a Francií bylo Německo ve válce, kterou zahájila GB s Francií. A nejbrutálnější? Nejde jen o Katyň apod. Když budete procházet historické materiály, tak pravděpodobnost přežití ročního pobytu v německém koncentračním táboře byla do podzimu 1941 vyšší, než v sovětském gulagu! A počty gulagů a především celkové počty v nich zahynuvších vězňů byly do té doby drasticky větší než v německých koncentrácích. Stejně tak byly naprosto drasticky větší počty popravených a jinak (hladomor) v SSSR zlikvidovaných lidí. To, že Rusové mluví o Velké vlastenecké válce bez souvislostí s WWII a že pasují sami sebe do role osvoboditele, je pěkně fašisticky pokrytecké.Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        13:02 17.04.2022

        To im zeru nie len rusi, ale kopec ludi u nas.

        To im zeru nie len rusi, ale kopec ludi u nas.

  • Atomas
    06:42 17.04.2022

    Opět pěkný článek na Topwar o dodávce Vampirů a opět vydatná diskuze. Například: Solovjov už dávno čeká! nějak rychle zapomněl na svůj slib, že za dva dny zničí celou ...Zobrazit celý příspěvek

    Opět pěkný článek na Topwar o dodávce Vampirů a opět vydatná diskuze. Například:

    Solovjov už dávno čeká! nějak rychle zapomněl na svůj slib, že za dva dny zničí celou ukrajinskou armádu, řekl nám všem, že na nás čekají s ruskými vlajkami jako na Krymu v roce 2014 a že jsou to všichni usmrcení, hladoví, spoře odění branci, kteří sní o kapitulaci
    - Solovjov je obyčejný balabol. Poslouchat ho znamená nerespektovat sám sebe

    https://topwar.ru/195010-chehi... Skrýt celý příspěvek

    • Mroz9
      07:21 17.04.2022

      No taky je tam příspěvek od naší páté kolony. Altmann 15. dubna 2022 17:36 +3 Jsem Čech a myslím to vážně, zastavte plyn. Naši politici si připadají skvěle a zároveň jako idioti ...Zobrazit celý příspěvek

      No taky je tam příspěvek od naší páté kolony.

      Altmann
      15. dubna 2022 17:36
      +3
      Jsem Čech a myslím to vážně, zastavte plyn. Naši politici si připadají skvěle a zároveň jako idioti ve službách USA. Prostě konečně udělej něco, co nám jednou ublíží.
      Marco
      Marco
      15. dubna 2022 20:42

      0
      Ahoj Vladislave, asi zmrznu. Došlo nám uhlí a nové uhlí je o 100 % dražší. Naše palivové dříví se každý den vozí vagony do Číny a oni nám ani neprodávají klacky, protože v Číně platí lépe. Plyn na sporáku také zdražil o 100 % a já dostávám nadávky, že podporuji Putina a že jsem komunista, když stále používám plyn. Naštěstí se lidé začínají probouzet, protože ukrajinské propagandě už nelze naslouchat. Doufám, že se plyn nezastaví. Jak se naše mateřské školy potopí? Jak budou topit naši důchodci, kteří už nemají sílu topit uhlím nebo dřevem? Na čem pečeme chleba? Dobře chápu, co máte na mysli, ale nesouhlasím s tím. Pro Rusko by bylo lepší, kdyby ani tento vztah nepřerušilo. Stejně začneme platit v rublech, protože jiná možnost není. Nezapomeňte, že Němci mají k dispozici celou kapacitu jaderné elektrárny Temelín, a budou na nás kašlat, jako kdyby nám z hranic ukradli respirátory nebo zásoby ropy. Ale je dobře, že lidé dnes vidí, kdo je náš skutečný přítel, který pomůže i v nouzové situaci. Rozhodně ne na Západě.

      Translated with www.DeepL.com/Translator... (free version)Skrýt celý příspěvek

      • night
        07:45 17.04.2022

        Myslíte, že to skutočne píše niekto odtiaľto, alebo to tam píše ruská propaganda, aby podporila svoje tvrdenia?

        Myslíte, že to skutočne píše niekto odtiaľto, alebo to tam píše ruská propaganda, aby podporila svoje tvrdenia?

        • Andy13
          07:49 17.04.2022

          Tenhle konkrétní případ je skutečný duchodce z ČR. Už se tady řešil.

          Tenhle konkrétní případ je skutečný duchodce z ČR. Už se tady řešil.

      • Dovi
        08:49 17.04.2022

        Ten první příspěvek je regulérní trestný čin...

        Ten první příspěvek je regulérní trestný čin...

        • Cimbi
          10:42 17.04.2022

          "Vyslídit, najít a ..." - zavřít.

          Kdybych v tomto kontextu Barnyho Rosse citoval až do konce, dopustil bych sám trestného činu...

          "Vyslídit, najít a ..." - zavřít.

          Kdybych v tomto kontextu Barnyho Rosse citoval až do konce, dopustil bych sám trestného činu...

          • raven66
            13:08 17.04.2022

            Dostal by tak adekvatnu dochodcovsku starostlivost. Byvanie zdarma, v teple, pravidelnu stravu, zdravotnu starostlivost. Mozno aj zubara zadarmo. A mozno by mu uz ani zubara ...Zobrazit celý příspěvek

            Dostal by tak adekvatnu dochodcovsku starostlivost. Byvanie zdarma, v teple, pravidelnu stravu, zdravotnu starostlivost. Mozno aj zubara zadarmo. A mozno by mu uz ani zubara netrebalo, ked sa zapaci nejakemu kamararoviSkrýt celý příspěvek

    • Jura99
      07:41 17.04.2022

      Zajimalo by me co za raketomety na UA slo, protoze na sklad se nevyrabi a ACR zadne nema. Na tom videu na vlaku jsou stare verze RM-70. Vampiry se mohly vyrabet pro Indonezii a ...Zobrazit celý příspěvek

      Zajimalo by me co za raketomety na UA slo, protoze na sklad se nevyrabi a ACR zadne nema. Na tom videu na vlaku jsou stare verze RM-70. Vampiry se mohly vyrabet pro Indonezii a zakaznik treba mohl souhlasit s prodlouzenim terminu.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        09:56 17.04.2022

        To že je armáda nemá u útvarú, neznamená, že je nemá v NZ ......

        To že je armáda nemá u útvarú, neznamená, že je nemá v NZ ......

      • Cimbi
        10:43 17.04.2022

        Na Idnesu koncem února bylo, že naši zbrojaři se zákazníky dojednali opoždění dodávek ve prospěch UA

        Na Idnesu koncem února bylo, že naši zbrojaři se zákazníky dojednali opoždění dodávek ve prospěch UA

  • Danik
    02:11 17.04.2022

    Key Takeaways od ISW pro uplynulý den The Russians and their proxies appear to be preparing to declare victory in the Battle of Mariupol, as Donetsk People’s Republic (DNR) head ...Zobrazit celý příspěvek

    Key Takeaways od ISW pro uplynulý den

    The Russians and their proxies appear to be preparing to declare victory in the Battle of Mariupol, as Donetsk People’s Republic (DNR) head Denis Pushilin opened a United Russia party office in the city.

    Russian reinforcements drawn from troops that had fought around Kyiv have appeared in eastern Ukraine. Those reinforcements have not received sufficient time to recover physically or mentally from their losses and defeat around Kyiv and are unlikely to generate combat power proportionate to their numbers.

    Ukrainian officials claim that the Russians canceled the deployment to Syria of one of the last combat units that had not previously seen combat in Ukraine and sent that unit toward Donbas.Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      02:49 17.04.2022

      A taky Zelemsky řekl, že nehodlá jednat o co jen cm2 Ukrajiny.

      A taky Zelemsky řekl, že nehodlá jednat o co jen cm2 Ukrajiny.

  • Miroslav
    01:42 17.04.2022

    Keď už máme ten sviatok keď si pripomíname ukrižovanie Ježiša Krista... Na potopenom krížniku Moskva sa nachádzala obranná zbraň najsilnejšieho kalibru. Relikvia - úlomok z ...Zobrazit celý příspěvek

    Keď už máme ten sviatok keď si pripomíname ukrižovanie Ježiša Krista...

    Na potopenom krížniku Moskva sa nachádzala obranná zbraň najsilnejšieho kalibru. Relikvia - úlomok z kríža samotného Krista ktorý mal loď chrániť pred všetkým zlým. Ruské námorníctvo stála táto trieska 40 miliónov dolárov. Skvelá investícia! Alebo ako by povedal Horst Fuchs: ,,A to sa oplatí"Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      01:54 17.04.2022

      Moskva mala falzifikát.

      Moskva mala falzifikát.

    • Ján Paliga
      04:49 17.04.2022

      No ak robíš zlo, evidentne to pôsobí ako Kryptonit ... :)

      No ak robíš zlo, evidentne to pôsobí ako Kryptonit ... :)

      • samoempire
        07:10 17.04.2022

        Počkejte tohle nemůže být pravda. Ono to stalo 40 milionů dolarů? Za třísku? Místo požárního systému?

        Počkejte tohle nemůže být pravda. Ono to stalo 40 milionů dolarů? Za třísku? Místo požárního systému?

        • salatnik
          07:58 17.04.2022

          Podľa mňa je to hoax, pochybujem, že túto informáciu niekto dokázal, takí hlúpi by ani Rusi neboli.

          Podľa mňa je to hoax, pochybujem, že túto informáciu niekto dokázal, takí hlúpi by ani Rusi neboli.

          • PavolR
            08:09 17.04.2022

            Písalo sa o tom v roku 2020 - nižšie som dal odkaz na TASS.

            Písalo sa o tom v roku 2020 - nižšie som dal odkaz na TASS.

          • Miroslav
            08:17 17.04.2022

            Na svojom Facebooku mám aj fotografiu slávnostného odovzdávania triesky

            Na svojom Facebooku mám aj fotografiu slávnostného odovzdávania triesky

        • PavolR
          08:07 17.04.2022

          No a? Stačí pozrieť, koľko sú ľudia ochotní zaplatiť hoci aj za pár štvorcov namaľovaných na plátno ... Každopádne mala byť darovaná nejakými ...Zobrazit celý příspěvek

          No a? Stačí pozrieť, koľko sú ľudia ochotní zaplatiť hoci aj za pár štvorcov namaľovaných na plátno ... Každopádne mala byť darovaná nejakými podporovateľmi:
          https://tass-com.translate.goo... Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            08:20 17.04.2022

            Včera sa objavila taká bezvýznamná správa, že prokuratúra začala v tejto veci vyšetrovanie podvodu.

            Včera sa objavila taká bezvýznamná správa, že prokuratúra začala v tejto veci vyšetrovanie podvodu.

          • Vrata
            08:46 17.04.2022

            Miroslav: tak to zacinam tusit, proc se ta lod potopila .....

            Miroslav: tak to zacinam tusit, proc se ta lod potopila .....

    • GlobeElement007
      07:58 17.04.2022

      Kdyby tam měli vous z Leninovy bradky, nic by se jim nestalo.

      Kdyby tam měli vous z Leninovy bradky, nic by se jim nestalo.

    • Mr.Tomas
      09:06 17.04.2022

      To by si zaslúžilo zdroj.

      To by si zaslúžilo zdroj.

    • pjaro77
      10:45 17.04.2022

      Aj keby mali priamo kosť z Krista, ruské vojsko sa domáha Krista ? Stredoveké myslenie sa znova vrátilo pozerám . Ako rečnil kňaz vo filme Kráľovstvo nebeské pred útokom na ...Zobrazit celý příspěvek

      Aj keby mali priamo kosť z Krista, ruské vojsko sa domáha Krista ?
      Stredoveké myslenie sa znova vrátilo pozerám . Ako rečnil kňaz vo filme Kráľovstvo nebeské pred útokom na Saladina - armáda pod kristovou vlajkou nemôže prehrať.
      Ale dopadlo to inak.Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      13:11 17.04.2022

      On ju uz davno niekto ukradlol a nahradil nejakou trieskou z rebrika. Nasledne predal niekde cez ebay. Alebo daroval priatelke, nech jej pocas vojenciny zachovava panenstvo.

      On ju uz davno niekto ukradlol a nahradil nejakou trieskou z rebrika. Nasledne predal niekde cez ebay. Alebo daroval priatelke, nech jej pocas vojenciny zachovava panenstvo.

  • Strycek-Tomas
    00:39 17.04.2022

    Rusové měli teď někdy začít velkou ofenzívu v přesile 5:1 na východě Ukrajiny. Zdá se mi to, že se do toho nějak moc nehrnou? resp. jim to zase někde pořádně drhne? Je jasné, že ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové měli teď někdy začít velkou ofenzívu v přesile 5:1 na východě Ukrajiny. Zdá se mi to, že se do toho nějak moc nehrnou?
    resp. jim to zase někde pořádně drhne? Je jasné, že potopení Moskvy jim motivace moc nepřidalo - naopak tím byla jejich PVO i námořní převaha významně narušena.Skrýt celý příspěvek

    • starej
      01:12 17.04.2022

      Myslim ze nevime, kde vsude rusakum ,pri shromazdovani techniky a zasob, okopava UA "kotníky" Seradiste nasysleneho materialu potrebneho pro masivni invazi jsou jiste peclive ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslim ze nevime, kde vsude rusakum ,pri shromazdovani techniky a zasob, okopava UA "kotníky"
      Seradiste nasysleneho materialu potrebneho pro masivni invazi jsou jiste peclive monitorovana a dle moznosti patricne "osetrovana". Tu vyleti do vzduchu sklad streliva, tu sklad paliva, tamhle spadne most, atd atd . . . Tohle vsechno ruskou armadu limituje zdrzuje. A to ze rusaci nevedi co kdy odkud na ne prileti a rozhodi je to po polich jim taky neprida pohodu. Osud Moskvy jim plne ukazal jejich mozne vyhlidky.Skrýt celý příspěvek

    • econ 2
      01:19 17.04.2022

      U Iziumu mají prý 22 btg: https://understandingwar.org/b... Také ostřelování zásobovacích konvojů Ukrajinci vše prodlužuje. ...Zobrazit celý příspěvek

      U Iziumu mají prý 22 btg:
      https://understandingwar.org/b...

      Také ostřelování zásobovacích konvojů Ukrajinci vše prodlužuje. A možná proto ještě s mohutným útokem nezačali. Protože ale pořád útočí malými lokalizovanými útoky, kde mají ztráty, tak treba velký útok ani nezačne.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        09:53 17.04.2022

        Ale ty BGT nebudou na plných stavech ne ....

        Ale ty BGT nebudou na plných stavech ne ....

    • lukas000
      08:06 17.04.2022

      Muj nazor, rusove tvrdi ze bude masivni utok aby zabranili ukrajincum v utoku a donutili je pripravovat obranu, cekaji az konecne ziskaji Mariupol, vyhlasi dosazeni cilu, pokusi se ...Zobrazit celý příspěvek

      Muj nazor, rusove tvrdi ze bude masivni utok aby zabranili ukrajincum v utoku a donutili je pripravovat obranu, cekaji az konecne ziskaji Mariupol, vyhlasi dosazeni cilu, pokusi se neuspesne o primeri a pak se definitivne zakopou.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      08:11 17.04.2022

      Dôjde munícia a bude po ofenzíve ...

      Dôjde munícia a bude po ofenzíve ...

    • Janicekmac
      09:06 17.04.2022

      je to už 14. dní, kdy toto říkali a začali se stahovat ze severu. Podle odražených útoků po celé frontě už to dávno jede, ale nedaří se jim.

      je to už 14. dní, kdy toto říkali a začali se stahovat ze severu. Podle odražených útoků po celé frontě už to dávno jede, ale nedaří se jim.

  • Strycek-Tomas
    00:24 17.04.2022

    Alternativní historie - výklad dle logiky putinovského Ruska a těch co ho papouškují: Churchill a Stalin byli váleční štváči. Odmítali se s nacistickým Německem dohodnout a tím ...Zobrazit celý příspěvek

    Alternativní historie - výklad dle logiky putinovského Ruska a těch co ho papouškují:

    Churchill a Stalin byli váleční štváči. Odmítali se s nacistickým Německem dohodnout a tím zachránit životy svých civilistů. Místo mírových ústupků Německu (které bylo provokacemi donuceno ve Francii a SSSR zahájit speciální operace s cílem demilitarizace a pacifikace židobolševismu) raději zvolili agresivní barbarskou obranu a vehnali své země do zbytečné války. O negativní roli USA nemluvě, protože ty obě země zásobovaly svými zbraněmi a materiálem a tím zbytečně prodlužovaly druhou světovou válku, která mohla skončit už 1941 a tím se mohlo ušetřit 60 milionů životů.

    Ruská propaganda je prostě čajíček. :).
    Když se jejich argumenty začnou brát doslovně, tak i pohled na Velkou vlasteneckou válku hned vypadá úplně jinak.Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      00:33 17.04.2022

      To nesedí. Hitler a Stalin boli kamoši. Až kým Hitler nebol putinovskejší....

      To nesedí. Hitler a Stalin boli kamoši. Až kým Hitler nebol putinovskejší....

      • Jirosi
        09:15 17.04.2022

        Sedí to přesně, jen jste zapomněl na vývoj po 22.červenci 1941.

        Sedí to přesně, jen jste zapomněl na vývoj po 22.červenci 1941.

  • StepRebel
    00:11 17.04.2022

    Tak uz si i Putler vsimnul, ze je srovnavan s Hitlerem.. :) A USSR/Rusko s nacistickym Nemeckem.. A tak to nechal zakazat.. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak uz si i Putler vsimnul, ze je srovnavan s Hitlerem.. :) A USSR/Rusko s nacistickym Nemeckem..

    A tak to nechal zakazat.. :)

    https://topwar.ru/195051-sravn... Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      00:49 17.04.2022

      Páčilo sa mi tam v ich diskusii ako jeden citoval nejakého historika: "Rusko je krajina s nepredvídateľnou minulosťou" :D

      Páčilo sa mi tam v ich diskusii ako jeden citoval nejakého historika: "Rusko je krajina s nepredvídateľnou minulosťou" :D

  • Silver
    23:59 16.04.2022

    Bohužiaľ továreň, ktorá opravovala tanky v Kyjeve (bol tu viackrát odkaz na ňu) bola ...Zobrazit celý příspěvek

    Bohužiaľ továreň, ktorá opravovala tanky v Kyjeve (bol tu viackrát odkaz na ňu) bola zbombardovaná:
    https://twitter.com/qwest__/st... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:02 17.04.2022

      Dúfam, že všetko z nej už bolo preč....

      Dúfam, že všetko z nej už bolo preč....

      • Cimbi
        10:34 17.04.2022

        Myslím, že to natočili, odstěhovali a pak zveřejnili.

        Myslím, že to bylo "sladké dřevo". Pokud vím, po zásahu nehlásili ztráty. Teď by se tam určitě dělalo 24/7

        Myslím, že to natočili, odstěhovali a pak zveřejnili.

        Myslím, že to bylo "sladké dřevo". Pokud vím, po zásahu nehlásili ztráty. Teď by se tam určitě dělalo 24/7

    • The Pale Emperor
      00:07 17.04.2022

      Frajeři si tam naběhli s kamerou a štábem a celé to tam natočili a ještě dělali rozhovory. Co čekali? To je to samé, jak když si rusové natočili Berďansk. Doufám, že za to někdo ...Zobrazit celý příspěvek

      Frajeři si tam naběhli s kamerou a štábem a celé to tam natočili a ještě dělali rozhovory. Co čekali? To je to samé, jak když si rusové natočili Berďansk.
      Doufám, že za to někdo ponese odpovědnost, tohle se nesmí stávat.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        06:42 17.04.2022

        To je pořád dokola. Do prdele.

        To je pořád dokola. Do prdele.

      • flanker.jirka
        07:24 17.04.2022

        Místo pro pochvalu "jak jsme dobří" jim zatemnilo mozek. Na druhou stranu se divím, že po takové době války takový závod ještě existoval, rusové o něm museli vědět.

        Místo pro pochvalu "jak jsme dobří" jim zatemnilo mozek. Na druhou stranu se divím, že po takové době války takový závod ještě existoval, rusové o něm museli vědět.

  • sgaba
    23:57 16.04.2022
  • Upgrade
    23:36 16.04.2022

    Vojenský expert a poradca vedúceho Kancelárie prezidenta Ukrajiny Alexej Arestovič povedal, že Rusko už vojnu proti Ukrajine prehralo, teraz ruský režim rozmýšľa, ako Rusom ...Zobrazit celý příspěvek

    Vojenský expert a poradca vedúceho Kancelárie prezidenta Ukrajiny Alexej Arestovič povedal, že Rusko už vojnu proti Ukrajine prehralo, teraz ruský režim rozmýšľa, ako Rusom predstaviť porážku.

    "Hlavný problém Ruska teraz nie je vonkajší, nie ukrajinský. Je to pre nich vnútorný - ako predať porážku," povedal Arestovič vo vysielaní Channel 24 .

    Poradca zdôraznil, že v predvečer Rusov po piatykrát za 50 dní vojny zmenili oficiálne ciele svojej, takpovediac, „špeciálnej operácie“. Teraz je najdôležitejšie vziať Mariupol, bez ohľadu na cenu.

    Arestovič však pripomenul, že dnes prezident Zelenskij urobil vyhlásenie: ak Ruská federácia vyhladí ukrajinskú armádu, ktorá bráni Mariupol, ďalšie mierové rokovania budú nemožné.

    "Teraz si Ukrajina diktuje podmienky, oni (Rusko - red.) nemajú na čo odpovedať. Majú krízu a katastrofu, nevedia, ako z tejto situácie von," dodal Arestovič.
    https://charter97.org/ru/news/... Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      23:51 16.04.2022

      Po pádu Mariupolu vyhlásí, že nacistická pevnost byla dobyta , nacistické složky armády a společnosti zlikvidovány, ukrajinská armáda ztratila potenciál k vedení války a Ukrajina ...Zobrazit celý příspěvek

      Po pádu Mariupolu vyhlásí, že nacistická pevnost byla dobyta , nacistické složky armády a společnosti zlikvidovány, ukrajinská armáda ztratila potenciál k vedení války a Ukrajina jako taková se podřizuje k vyhlášení neutrality (s tím asi UA mít problém nebude). Takhle by to ještě šlo uhrát. Ale bude problém s územím, russko bude chtít obsadit administrativní hranice donbasu, s tím UA nikdy nebude souhlasit, to bude jádro problému.Skrýt celý příspěvek

      • Strycek-Tomas
        00:33 17.04.2022

        Ukrajinci by byli blázni, kdyby se teď vzdali jakéhokoli území. Tuhle opotřebovávací válku vyhrávají. Čím víc Rusko útočí, tím víc se samo vyčerpává. Za pár týdnů nebudou mít ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinci by byli blázni, kdyby se teď vzdali jakéhokoli území. Tuhle opotřebovávací válku vyhrávají. Čím víc Rusko útočí, tím víc se samo vyčerpává. Za pár týdnů nebudou mít Rusové pořádně čím bojovat, nedokážou nahrazovat ztráty. Až Ukrajinci dostanou těžké západní zbraně, zahájí sami protiútok.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          01:19 17.04.2022

          Ja neviem, ale tento argument, že nebudú mať čím bojovať sa objavuje viacmenej len tu. Vojenskí analytici skôr zastávajú názor, že Rusko má viac problém s personálom ako technikou. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja neviem, ale tento argument, že nebudú mať čím bojovať sa objavuje viacmenej len tu. Vojenskí analytici skôr zastávajú názor, že Rusko má viac problém s personálom ako technikou. Úplne opačný problém má Ukrajina ktorá má dostatok živej sily lebo mobilizovali, ale nemajú dostatok technikySkrýt celý příspěvek

          • samoempire
            06:54 17.04.2022

            Plus je jeden argument na který úplně zapomínáme. Rusové dále pokračují ve svých zvěrstvech vůči civilnímu obyvatelstva. Nejhorší na všem je to že jsme narazili na strop západní ...Zobrazit celý příspěvek

            Plus je jeden argument na který úplně zapomínáme. Rusové dále pokračují ve svých zvěrstvech vůči civilnímu obyvatelstva.
            Nejhorší na všem je to že jsme narazili na strop západní pomoci. Myslím že západ nepošle další těžkou techniku.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            08:04 17.04.2022

            Británie i USA jasně deklatovaly, že pošlou.

            Británie i USA jasně deklatovaly, že pošlou.

          • Vrata
            09:08 17.04.2022

            Miroslav: co poslali - 18 ks starych tazenych houfnic (to spis ocenim 40 tisic kusu prilozenych granatu). To Ukrajincum fakt pomuze. Oni potrebuji stovky kusu tezke techniky (tech ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav: co poslali - 18 ks starych tazenych houfnic (to spis ocenim 40 tisic kusu prilozenych granatu). To Ukrajincum fakt pomuze. Oni potrebuji stovky kusu tezke techniky (tech 100 ks M 113 asi nebude game changer) a predpokladam, ze potrebuji i tezsi pozemni PVO, kdyz uz jim nedodaji letadla.Skrýt celý příspěvek

          • damik
            10:32 17.04.2022

            vsichni ti analytici se super spletli v Unoru

            nikdo si nevsim ze 90% Ruskych ulozenek se rozkradlo

            vsichni ti analytici se super spletli v Unoru

            nikdo si nevsim ze 90% Ruskych ulozenek se rozkradlo

  • Danik
    23:35 16.04.2022

    Pánové a dámy děste se, Ruský raketový křižník Moskva bude přejmenován na Bludného Holanďana (originál Flying Dutchman, v ruštině: Potapějicij Moskvan), aby lépe popisoval jeho ...Zobrazit celý příspěvek

    Pánové a dámy děste se, Ruský raketový křižník Moskva bude přejmenován na Bludného Holanďana (originál Flying Dutchman, v ruštině: Potapějicij Moskvan), aby lépe popisoval jeho novou úlohu (tedy technologie nové generace v podobě podmořské hlubinné lodi). Tiskové oddělení Kryplu, ehm Kremlu. Kapitánem je samozřejmě Davy Jones (v ruštině Dada Vodkan).

    https://gfycat.com/wellinforme... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    23:21 16.04.2022

    Večerní moudra z topwaru "Zdá se, že to nebude žádné mínus, protože v současných podmínkách bude většina lidí jen pro to, že vámi zmíněných 9 gramů funguje jako tmelící malta, aby ...Zobrazit celý příspěvek

    Večerní moudra z topwaru

    "Zdá se, že to nebude žádné mínus, protože v současných podmínkách bude většina lidí jen pro to, že vámi zmíněných 9 gramů funguje jako tmelící malta, aby sjednotil národ tváří v tvář přicházející hrozbě. ze západu dostanou více (9 gramů) jen ti, kteří si s ním hrají (západ). Rusko vstoupilo do fáze sebeočišťování, kdy se přes kopec smyla veškerá pseudoelitní pěna a skutečná elita, vojáci a důstojníci, obětující se ve válce proti nacistické šmejdě, nyní a dnes vítězí pro Rusko. ."

    Ten druhý je docela dobrý

    "Bohužel v naší společnosti, ve vědě, ve výrobě, v armádě žije a dále se vyvíjí systém, ve kterém je důležitý samotný proces, ale ne výsledek.
    Dosavadní nepotismus, nepotismus, komunity na principu „svým způsobem“ – ty přes příkazy, vyhlášky a tvrdé příkazy tiše dělají a neřeší státní záležitosti, ale své vlastní „záležitosti“. Tato infekce je tak plíživá a lepkavá, že infikuje vše kolem, včetně oblastí, jako je Státní bezpečnost! Zde si nevyhnutelně vzpomenete na Lavrentyho Pavloviče, který tuto infekci sekl ohnivým mečem a postavil do čela ne notoricky známé „ovládání rozpočtů“, ale konkrétní výsledky v určeném časovém rámci!
    Jistě, vychytám zápory, ale v našem současném stavu a stavu se budou zkušenosti z Číny velmi hodit - kradl jsem, přivlastňoval si,
    Tehdy flotila přijme fungující hasicí systémy, moderní systémy protivzdušné obrany, účinné zbraně a vše ostatní, co věří... Taková doba přišla a v kurzu to bylo včera!"Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      07:01 17.04.2022

      Oni to rusové umí hezky popsat. Ale ve skutečnosti to nefunguje. Oni pořád argumentují Stalinem. Někteří ze dokonce Stalin nezabil dost lidí. Rusko mělo vývoj za Stalina kvůli tomu ...Zobrazit celý příspěvek

      Oni to rusové umí hezky popsat. Ale ve skutečnosti to nefunguje. Oni pořád argumentují Stalinem. Někteří ze dokonce Stalin nezabil dost lidí. Rusko mělo vývoj za Stalina kvůli tomu že dostalo podporu od Ameriky a podobně. Stačí se podívat kdo jim pomáhal s industrializací.
      Pokud si myslí, že stačí zastřelit lokálního podnikatele.... Tak je potřeba v tom nechat.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    23:15 16.04.2022

    https://en.wikipedia.org/wiki/... Priebezne aktualizovana stranka s vybavenim Ukrajncov. Uz su tam aj RM-70/M113/FV103 a tiez vozidla ...Zobrazit celý příspěvek

    https://en.wikipedia.org/wiki/...
    Priebezne aktualizovana stranka s vybavenim Ukrajncov. Uz su tam aj RM-70/M113/FV103 a tiez vozidla ziskane od Rusov (T-90 11ks). Zaujmava je tam sekcia ATGM - maju ich 30 roznych typov :)Skrýt celý příspěvek

  • Pepe81
    23:04 16.04.2022

    Tak zase tam budu mít chvilku komentář, než mi ho smažou.
    Pepe81 23:59

    https://topwar.ru/194963-krejs...

    Tak zase tam budu mít chvilku komentář, než mi ho smažou.
    Pepe81 23:59

    https://topwar.ru/194963-krejs...

    • Pepe81
      23:06 16.04.2022

      I když: " Koho chcete potrestat? Putina?" Mi ten deepl přeložil svojsky...

      I když: " Koho chcete potrestat? Putina?" Mi ten deepl přeložil svojsky...

    • StandaBlabol
      23:07 16.04.2022

      Tak to šlo rychle, už tam nejsi...

      Tak to šlo rychle, už tam nejsi...

    • Janicekmac
      00:10 17.04.2022

      wow, oni tam dokonce píšou o tom, že jejich forma kapitalismu je ta nejméně atraktivní :D :D

      wow, oni tam dokonce píšou o tom, že jejich forma kapitalismu je ta nejméně atraktivní :D :D

      • samoempire
        07:07 17.04.2022

        Pozor táto kritika nic neznamená. Je to jako za Komančů u nás. Byla povolena drobná kritika aby se uvolnila pára.

        Pozor táto kritika nic neznamená. Je to jako za Komančů u nás. Byla povolena drobná kritika aby se uvolnila pára.

        • Malarkey
          07:40 17.04.2022

          Přesně. I ve státní TV moderátor chodil do podniků, obchodu atd... A lidé se normálně vyjadřovali k problémům. Moderátor to potom ukončil tím co vše je potřeba zlepšit a co zatím ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně. I ve státní TV moderátor chodil do podniků, obchodu atd... A lidé se normálně vyjadřovali k problémům. Moderátor to potom ukončil tím co vše je potřeba zlepšit a co zatím funguje špatně a brání v tom budování socialismu.
          Ani tohle už by si RF asi nikdo nedovolil Skrýt celý příspěvek

          • Vrata
            09:36 17.04.2022

            No lidi se v TV vyjadrovali. Ale opatrne, aby nenarazili ....

            No lidi se v TV vyjadrovali. Ale opatrne, aby nenarazili ....

  • The Pale Emperor
    22:49 16.04.2022

    V Sobotu Česká Republika dostala z ruska nótu ohledně poskytování sovětské techniky třetím stranám. Lipanský napsal, že by mohli odpovědět, ale že se na MZV šetří papírem. ...Zobrazit celý příspěvek

    V Sobotu Česká Republika dostala z ruska nótu ohledně poskytování sovětské techniky třetím stranám. Lipanský napsal, že by mohli odpovědět, ale že se na MZV šetří papírem. Savage.

    https://twitter.com/janlipavsk... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:27 16.04.2022

      Skřeti sú ale tragédi... :) A táto tetka (Olga Skabajevova) ani nehovorím: " Moderátorka ruské státní televize oznámila, že potopením křižníku Moskva v Černém moři již fakticky ...Zobrazit celý příspěvek

      Skřeti sú ale tragédi... :)

      A táto tetka (Olga Skabajevova) ani nehovorím:
      " Moderátorka ruské státní televize oznámila, že potopením křižníku Moskva v Černém moři již fakticky začala třetí světová válka." - https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • Scotty
    22:43 16.04.2022

    Velice zajímavá díl Historie.cs věnující se Banderovcům nebo spíš krajinským nacionalistům za druhé světové války a po ní. Aby bylo jasněji jak to s těmi nacisty na Ukrajině bylo ...Zobrazit celý příspěvek

    Velice zajímavá díl Historie.cs věnující se Banderovcům nebo spíš krajinským nacionalistům za druhé světové války a po ní. Aby bylo jasněji jak to s těmi nacisty na Ukrajině bylo doopravdy.
    https://www.ceskatelevize.cz/p... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:09 16.04.2022

      Udajne jejich velitel (Antonio Banderas) je na ceste na Ukrajinu.

      Udajne jejich velitel (Antonio Banderas) je na ceste na Ukrajinu.

  • StandaBlabol
    22:42 16.04.2022

    Tak už začíná vyplouvat na světlo, proč to mlčení kolem ztrát na křižníku Moskva. I důvod toho divného prohlášení vrchního velitele námořnictva: "Podle admirála budou důstojníci i ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už začíná vyplouvat na světlo, proč to mlčení kolem ztrát na křižníku Moskva. I důvod toho divného prohlášení vrchního velitele námořnictva: "Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly uvedeny."

    Část posádky tvořili záklaďáci, což je ostatně v ruském námořnictvu běžné. Ale ti neměli být posíláni do bojových akcí na Ukrajině. Báťuška Putin to zakázal...

    Z námořnictva je propustí do zálohy v květnu nebo červnu "podle plánu". Takže ještě měsíc nebo dva budou ty chudáky držet někde zavřené, aby nemohli doma vykecat, co se na lodi dělo. A doma se nejspíš budou rodiče klepat hrůzou, jestli se jejich syn vrátí nebo zůstal na křižníku.

    https://lenta.ru/news/2022/04/... Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      23:13 16.04.2022

      Dostanou doložku mlčenlivosti tlustou jako Bible a bude na ně nasazena FSB po dobu minimálně půl roku.

      Dostanou doložku mlčenlivosti tlustou jako Bible a bude na ně nasazena FSB po dobu minimálně půl roku.

    • Storm
      23:20 16.04.2022

      Nemohl jsi to celé nějak špatně uchopit Stando a třeba i blbě pochopit... Nemůže tohle cituji: " " Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemohl jsi to celé nějak špatně uchopit Stando a třeba i blbě pochopit... Nemůže tohle cituji: " " Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly uvedeny. " " No jestli to náhodou neznamená v jejich pověstné otevřenosti k přístupu k informacím, pravdomluvnosti a smyslu pro čest to, že posádka bude i nadále sloužit v námořnictvu, jako věčná posádka na námořním válečné hrobu křižníku...Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        23:57 16.04.2022

        Tak já pořád věřím spíš v takový ten SSSR systém pozdního věku, kdy se dohlíželo a nestřílelo se jako ve třicátých letech. No ale je fakt, že rusáčci se utrhli ze řetězu a je to ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak já pořád věřím spíš v takový ten SSSR systém pozdního věku, kdy se dohlíželo a nestřílelo se jako ve třicátých letech. No ale je fakt, že rusáčci se utrhli ze řetězu a je to tam takovej mix mafie, nacismu a komunismu.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          07:06 17.04.2022

          Pravdu se dozvíme možná za pár. Klidně ne možné že zachránili více lidí než těch 58 námořníků co vylovili Turci. Jenomže v Rusku pravda bolí.

          Pravdu se dozvíme možná za pár. Klidně ne možné že zachránili více lidí než těch 58 námořníků co vylovili Turci. Jenomže v Rusku pravda bolí.

Načítám diskuzi...