VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • The Pale Emperor
    22:49 16.04.2022

    V Sobotu Česká Republika dostala z ruska nótu ohledně poskytování sovětské techniky třetím stranám. Lipanský napsal, že by mohli odpovědět, ale že se na MZV šetří papírem. ...Zobrazit celý příspěvek

    V Sobotu Česká Republika dostala z ruska nótu ohledně poskytování sovětské techniky třetím stranám. Lipanský napsal, že by mohli odpovědět, ale že se na MZV šetří papírem. Savage.

    https://twitter.com/janlipavsk... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:27 16.04.2022

      Skřeti sú ale tragédi... :) A táto tetka (Olga Skabajevova) ani nehovorím: " Moderátorka ruské státní televize oznámila, že potopením křižníku Moskva v Černém moři již fakticky ...Zobrazit celý příspěvek

      Skřeti sú ale tragédi... :)

      A táto tetka (Olga Skabajevova) ani nehovorím:
      " Moderátorka ruské státní televize oznámila, že potopením křižníku Moskva v Černém moři již fakticky začala třetí světová válka." - https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • Scotty
    22:43 16.04.2022

    Velice zajímavá díl Historie.cs věnující se Banderovcům nebo spíš krajinským nacionalistům za druhé světové války a po ní. Aby bylo jasněji jak to s těmi nacisty na Ukrajině bylo ...Zobrazit celý příspěvek

    Velice zajímavá díl Historie.cs věnující se Banderovcům nebo spíš krajinským nacionalistům za druhé světové války a po ní. Aby bylo jasněji jak to s těmi nacisty na Ukrajině bylo doopravdy.
    https://www.ceskatelevize.cz/p... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:09 16.04.2022

      Udajne jejich velitel (Antonio Banderas) je na ceste na Ukrajinu.

      Udajne jejich velitel (Antonio Banderas) je na ceste na Ukrajinu.

  • StandaBlabol
    22:42 16.04.2022

    Tak už začíná vyplouvat na světlo, proč to mlčení kolem ztrát na křižníku Moskva. I důvod toho divného prohlášení vrchního velitele námořnictva: "Podle admirála budou důstojníci i ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už začíná vyplouvat na světlo, proč to mlčení kolem ztrát na křižníku Moskva. I důvod toho divného prohlášení vrchního velitele námořnictva: "Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly uvedeny."

    Část posádky tvořili záklaďáci, což je ostatně v ruském námořnictvu běžné. Ale ti neměli být posíláni do bojových akcí na Ukrajině. Báťuška Putin to zakázal...

    Z námořnictva je propustí do zálohy v květnu nebo červnu "podle plánu". Takže ještě měsíc nebo dva budou ty chudáky držet někde zavřené, aby nemohli doma vykecat, co se na lodi dělo. A doma se nejspíš budou rodiče klepat hrůzou, jestli se jejich syn vrátí nebo zůstal na křižníku.

    https://lenta.ru/news/2022/04/... Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      23:13 16.04.2022

      Dostanou doložku mlčenlivosti tlustou jako Bible a bude na ně nasazena FSB po dobu minimálně půl roku.

      Dostanou doložku mlčenlivosti tlustou jako Bible a bude na ně nasazena FSB po dobu minimálně půl roku.

    • Storm
      23:20 16.04.2022

      Nemohl jsi to celé nějak špatně uchopit Stando a třeba i blbě pochopit... Nemůže tohle cituji: " " Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemohl jsi to celé nějak špatně uchopit Stando a třeba i blbě pochopit... Nemůže tohle cituji: " " Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly uvedeny. " " No jestli to náhodou neznamená v jejich pověstné otevřenosti k přístupu k informacím, pravdomluvnosti a smyslu pro čest to, že posádka bude i nadále sloužit v námořnictvu, jako věčná posádka na námořním válečné hrobu křižníku...Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        23:57 16.04.2022

        Tak já pořád věřím spíš v takový ten SSSR systém pozdního věku, kdy se dohlíželo a nestřílelo se jako ve třicátých letech. No ale je fakt, že rusáčci se utrhli ze řetězu a je to ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak já pořád věřím spíš v takový ten SSSR systém pozdního věku, kdy se dohlíželo a nestřílelo se jako ve třicátých letech. No ale je fakt, že rusáčci se utrhli ze řetězu a je to tam takovej mix mafie, nacismu a komunismu.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          07:06 17.04.2022

          Pravdu se dozvíme možná za pár. Klidně ne možné že zachránili více lidí než těch 58 námořníků co vylovili Turci. Jenomže v Rusku pravda bolí.

          Pravdu se dozvíme možná za pár. Klidně ne možné že zachránili více lidí než těch 58 námořníků co vylovili Turci. Jenomže v Rusku pravda bolí.

  • Praskot
    22:33 16.04.2022

    Bojujeme s NATO! Ne s Ukrajinou, ale s NATO!
    https://twitter.com/JuliaDavis...
    Už neví na co se vymluvit.

    Bojujeme s NATO! Ne s Ukrajinou, ale s NATO!
    https://twitter.com/JuliaDavis...
    Už neví na co se vymluvit.

    • Rošťák
      22:42 16.04.2022

      To už je jak ten vtip….. Válčí s NATO, ale po 51 dnech armády NATO ještě nejsou na bojišti …..

      To už je jak ten vtip….. Válčí s NATO, ale po 51 dnech armády NATO ještě nejsou na bojišti …..

      • Hawk
        11:02 17.04.2022

        když válčí a zároveň nejsou ve válce, proč by nemohli válčit s NATO, které tam není?? to je jasné, jako facka... :-D

        když válčí a zároveň nejsou ve válce, proč by nemohli válčit s NATO, které tam není?? to je jasné, jako facka... :-D

    • machotka.r
      22:59 16.04.2022

      Heleďme, Rusové si všimli, že svět nenechal Ukrajinu agresorovi napospas. A je to pro ně hodně nepříjemným překvapením. Pořád se mluví o kolektivní bezpečnosti v Evropě, jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Heleďme, Rusové si všimli, že svět nenechal Ukrajinu agresorovi napospas. A je to pro ně hodně nepříjemným překvapením.
      Pořád se mluví o kolektivní bezpečnosti v Evropě, jako základu pro trvalý mír. Tak teď ji Rusové konečně vidí v akci. Já jsem za ni rád.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      23:10 16.04.2022

      Tak to je na zamyšlení. Válčí s NATO, ztráty NATO 0 vojáků, 0 techniky. Ztráty russka 20tis mrtvých a někde 2tis ks techniky, a to ještě nedošlo ke srážce. Po srážce vojsk NATO a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to je na zamyšlení. Válčí s NATO, ztráty NATO 0 vojáků, 0 techniky. Ztráty russka 20tis mrtvých a někde 2tis ks techniky, a to ještě nedošlo ke srážce. Po srážce vojsk NATO a russka viděno touto optikou, by došlo během týdne k vyhlazení celé russké populace.Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      23:11 16.04.2022

      "Je to NATO, je to všechna jejich síla, kterou proti nám teď používají, všechna jejich výzbroj, všechny zbraně, všechna výbava, instruktoři a žoldáci" Holka já už fakt nevím ...Zobrazit celý příspěvek

      "Je to NATO, je to všechna jejich síla, kterou proti nám teď používají, všechna jejich výzbroj, všechny zbraně, všechna výbava, instruktoři a žoldáci"

      Holka já už fakt nevím jestli se mám spát nebo brečet. Kolik MEF doplněné o MEB s námořní podporou by stačilo Spojeným státům poslat, aby na Ukrajině nezbyla jediná ruská bojeschopná jednotka? (nepočítáme nukleární zbraně)Skrýt celý příspěvek

      • Marw
        23:48 16.04.2022

        Tak popravde, na Ukrajinu by nemusela vstupit noha vojaka NATO, celkom by stacilo keby NATO nasadilo letectvo, na zemi by si to uz potom Ukrajina "upratala" aj sama :)

        Tak popravde, na Ukrajinu by nemusela vstupit noha vojaka NATO, celkom by stacilo keby NATO nasadilo letectvo, na zemi by si to uz potom Ukrajina "upratala" aj sama :)

        • Falko
          22:14 17.04.2022

          Preto chce Zelenskij bezletovu zónu.

          Preto chce Zelenskij bezletovu zónu.

  • Veraxx
    22:17 16.04.2022

    Dobrou noc. :)))))))))))


    https://mobile.twitter.com/Han...

    Dobrou noc. :)))))))))))


    https://mobile.twitter.com/Han...

  • The Pale Emperor
    22:14 16.04.2022

    Pro pobavení.

    Zřejmě první spolehlivé informace z fronty, jak si vedou jeho skřeti, putin dostane, až se po zaklepání na vrata jeho bunkru ozve “Dobrý večer. My z Ukrajiny…”

    Pro pobavení.

    Zřejmě první spolehlivé informace z fronty, jak si vedou jeho skřeti, putin dostane, až se po zaklepání na vrata jeho bunkru ozve “Dobrý večer. My z Ukrajiny…”

  • Praskot
    22:03 16.04.2022

    Igor Strelkov je víc a víc cynik: Kdyby byl Šojgu ministrem války v době rusko-japonské války, pak se domnívám, že by se ruská veřejnost dozvěděla o smrti admirála Makarova a ...Zobrazit celý příspěvek

    Igor Strelkov je víc a víc cynik:

    Kdyby byl Šojgu ministrem války v době rusko-japonské války, pak se domnívám, že by se ruská veřejnost dozvěděla o smrti admirála Makarova a značné části posádky vlajkové lodi Petropavlovsk až po válce... a samotná bitevní loď (která se potopila velmi rychle) by byla "odtažena" na základnu téměř na den.
    Osobně se mě však velmi dotýká, jak jsou Rusové, aby se vyhnuli nervovým zhroucením a akutním negativním emocím, na špatné zprávy "připravováni postupně". Naše ministerstvo obrany v tomto ohledu prokazuje velkou profesionalitu. Alespoň v tomto...

    https://vk.com/igoristrelkov?w... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:39 16.04.2022
    • Praskot
      21:46 16.04.2022

      Musí vysvětlit těm miliónům orků, že prohra je vlastně výhra. Něco jako Goebles za II.světové.

      Musí vysvětlit těm miliónům orků, že prohra je vlastně výhra. Něco jako Goebles za II.světové.

      • Mortles
        22:39 16.04.2022

        Kdyby to takhle dopadlo, tak by to bylo ještě dobře. Umřelo by aspoň míň lidí.

        Kdyby to takhle dopadlo, tak by to bylo ještě dobře. Umřelo by aspoň míň lidí.

    • Rošťák
      21:47 16.04.2022

      To někdo sestříhal ne? Takhle se přeci nemohl otočit …….

      To někdo sestříhal ne? Takhle se přeci nemohl otočit …….

      • The Pale Emperor
        21:50 16.04.2022

        Jakože včera chtěli Ukrajině a celému NATO vyhlásit válku a viděli se v Lisabonu a dnes se chtějí stahovat? Běžnému rusovi na tom nepřijde nic divného, co Führer řekne je pravda a ...Zobrazit celý příspěvek

        Jakože včera chtěli Ukrajině a celému NATO vyhlásit válku a viděli se v Lisabonu a dnes se chtějí stahovat? Běžnému rusovi na tom nepřijde nic divného, co Führer řekne je pravda a je svaté.Skrýt celý příspěvek

        • Rošťák
          21:56 16.04.2022

          Je fakt, že občas moc přemejšlím…… :D

          Je fakt, že občas moc přemejšlím…… :D

        • salatnik
          22:10 16.04.2022

          To sú len nápady, čo by asi chcel Putin, nemajú hodnotu, Putin im sám povie, čo chce a čo sa bude diať a oni počúvnu, ich názory sú nepodstatné, žijú totiž v diktatúre. To, čo ...Zobrazit celý příspěvek

          To sú len nápady, čo by asi chcel Putin, nemajú hodnotu, Putin im sám povie, čo chce a čo sa bude diať a oni počúvnu, ich názory sú nepodstatné, žijú totiž v diktatúre. To, čo vravia nie sú Putinove myšlienky, on ich povie sám.Skrýt celý příspěvek

    • matus
      21:50 16.04.2022

      9. maja bude prehliadka aku svet nevidel. To myslim vazne. Budu prezentovat take vitazstvo ze sa tu z toho poserieme.

      9. maja bude prehliadka aku svet nevidel. To myslim vazne. Budu prezentovat take vitazstvo ze sa tu z toho poserieme.

    • Roger
      21:50 16.04.2022

      Rusáci toho vždy hodně nakecali. Maximálně sondují vody domácího publika. Jednou atomovky poté ústup.

      Rusáci toho vždy hodně nakecali. Maximálně sondují vody domácího publika. Jednou atomovky poté ústup.

    • StandaBlabol
      21:53 16.04.2022

      Po tom šéfovi zahraničního výboru senátu je to druhá vlaštovka, která ukazuje, že toho mají dost. Kéž by.

      Po tom šéfovi zahraničního výboru senátu je to druhá vlaštovka, která ukazuje, že toho mají dost. Kéž by.

  • s2pi
    21:01 16.04.2022

    Taka mala diverzna akcia - na 9. maja si prichystat niekde v moskve pekne miestecko aj s 2x manpadmi a sundat dole Tu-160. Niekde mimo zastavanej plochy, alebo tak aby to islo dole ...Zobrazit celý příspěvek

    Taka mala diverzna akcia - na 9. maja si prichystat niekde v moskve pekne miestecko aj s 2x manpadmi a sundat dole Tu-160. Niekde mimo zastavanej plochy, alebo tak aby to islo dole na cervenom namesti :-D

    Tu na inspiraciu ako pekne pomaly sa tam presuvaju:
    https://www.youtube.com/watch?...

    Ci ako velmi moze UA zajst?Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        21:34 16.04.2022

        Já myslím, že letos bude Vladimír Vladimirovič 9. května přítomen pouze na plátně přes Zoom ze svého jaderného bunkru:)

        Já myslím, že letos bude Vladimír Vladimirovič 9. května přítomen pouze na plátně přes Zoom ze svého jaderného bunkru:)

        • ruleta
          23:11 16.04.2022

          zoom mu nepojede :D

          zoom mu nepojede :D

    • RiMr71
      21:38 16.04.2022

      ...sorry ale... blábláblá...

      ...sorry ale... blábláblá...

    • Ján Paliga
      00:11 17.04.2022

      Im spadnú aj bez MANPADOV...

      Im spadnú aj bez MANPADOV...

  • Georges
    20:59 16.04.2022

    Představitel ukrajinské separatistické Doněcké lidové republiky Eduard Basurin byl údajně odvezen důstojníky ruské tajné služby FSB na dosud neznámé místo. Podle ukrajinské ...Zobrazit celý příspěvek

    Představitel ukrajinské separatistické Doněcké lidové republiky Eduard Basurin byl údajně odvezen důstojníky ruské tajné služby FSB na dosud neznámé místo. Podle ukrajinské kontrarozvědky měl Basurin prozradit plány chemických útoků v okupovaném Mariupolu, informuje nezávislá běloruská televize Nexta.

    https://echo24.cz/a/SK3r4/pred... Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      21:35 16.04.2022

      Príde mi to trocha prekrútené, lebo pokiaľ viem, on sa nasadenia chemických zbraní dožadoval, ale to vnímam skôr ako perličku, než skutočný dôvod, prečo preňho prišli, ak vôbec.

      Príde mi to trocha prekrútené, lebo pokiaľ viem, on sa nasadenia chemických zbraní dožadoval, ale to vnímam skôr ako perličku, než skutočný dôvod, prečo preňho prišli, ak vôbec.

      • jj284b
        21:42 16.04.2022

        ja som zasa niekde cital ze vraj ho zatkli lebo klamal o stavoch, vraj vravel ze ma 100% stavy a pritom jednotky mali len 50% vojakov.

        ja som zasa niekde cital ze vraj ho zatkli lebo klamal o stavoch, vraj vravel ze ma 100% stavy a pritom jednotky mali len 50% vojakov.

      • Silver
        23:21 16.04.2022

        Možno "požadoval" to čo bolo plánované a teda zmaril Rusom plány.

        Možno "požadoval" to čo bolo plánované a teda zmaril Rusom plány.

  • Rošťák
    20:45 16.04.2022

    Indie ruší nákup 48 ks vrtulníku MI-17 V5 z Ruské federace
    https://www.indiatoday.in/indi...

    Indie ruší nákup 48 ks vrtulníku MI-17 V5 z Ruské federace
    https://www.indiatoday.in/indi...

    • StandaBlabol
      21:00 16.04.2022

      Ale taky píšou, že to nesouvisí s Ukrajinou. To rozhodnutí padlo už dřív a souvisí s podporou programu "Made in India". Budou je vyrábět doma.

      Ale taky píšou, že to nesouvisí s Ukrajinou. To rozhodnutí padlo už dřív a souvisí s podporou programu "Made in India". Budou je vyrábět doma.

      • Rošťák
        21:33 16.04.2022

        Díky, nečetl jsem celé ....

        Díky, nečetl jsem celé ....

      • Ján Paliga
        00:14 17.04.2022

        A motory budú mať odkiaľ? Keď aj RF dovážala nejakú kľúčovú časť VK-2500 z Ukrajiny....

        A motory budú mať odkiaľ? Keď aj RF dovážala nejakú kľúčovú časť VK-2500 z Ukrajiny....

        • Cimbi
          08:26 17.04.2022

          Co vím, motory do Mi byly z UA. Takže by jim je stejně nedodali

          Co vím, motory do Mi byly z UA. Takže by jim je stejně nedodali

          • Ján Paliga
            00:54 18.04.2022

            VK si robili v Rusku sami, ale nejakú časť stále nedokázali v Rusku vyrobiť a museli ju dovážať.... Dávnejšie som to čítal v L+K...

            VK si robili v Rusku sami, ale nejakú časť stále nedokázali v Rusku vyrobiť a museli ju dovážať.... Dávnejšie som to čítal v L+K...

  • Danik
    20:38 16.04.2022
    • Adanedhel
      21:52 16.04.2022

      To je ta neudržovaná infrastruktura. A pak že se prý Spojené státy rozpadají.

      To je ta neudržovaná infrastruktura. A pak že se prý Spojené státy rozpadají.

    • Cimbi
      08:25 17.04.2022

      Je to velmi blízko fronty a včera jsem na mapě v prostoru mezi mostem a frontou nenašel nádraží... Vojenský význam likvidace?

      Je to velmi blízko fronty a včera jsem na mapě v prostoru mezi mostem a frontou nenašel nádraží... Vojenský význam likvidace?

  • martin@eurus.cz
    20:38 16.04.2022

    Tak to video s údajnou posádkou moskvy je fejk jako prase. V debatě u tohoto tweetu odhalili, že si velitel stihl "převlíct" bundu během setkání: ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak to video s údajnou posádkou moskvy je fejk jako prase. V debatě u tohoto tweetu odhalili, že si velitel stihl "převlíct" bundu během setkání: https://twitter.com/girkingirk... Skrýt celý příspěvek

    • Roger
      21:21 16.04.2022

      Taky se mi zdá že se docela utišil vítr.

      Taky se mi zdá že se docela utišil vítr.

      • The Pale Emperor
        22:19 16.04.2022

        A během půl minuty vykvetly a odkvetly stromy a listí je zelené a husté jak na konci května:)

        A během půl minuty vykvetly a odkvetly stromy a listí je zelené a husté jak na konci května:)

    • Veraxx
      22:41 16.04.2022

      Ji už když jsem to tady postoval tak se mi to nezdálo, ale bylo to v té době jediné ,, ofiko’’ video

      Ji už když jsem to tady postoval tak se mi to nezdálo, ale bylo to v té době jediné ,, ofiko’’ video

  • Cajk
    20:33 16.04.2022

    Azov získal ruský T-72AV.
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

    Azov získal ruský T-72AV.
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

    • Rošťák
      20:41 16.04.2022

      Doufám že měl aspoň půl nádrže a víc jak půl palebného průměru .....

      Doufám že měl aspoň půl nádrže a víc jak půl palebného průměru .....

  • jj284b
    20:00 16.04.2022

    https://twitter.com/yarotrof/s... rusi hlasia ze pri Odesse zostrelili "Ukrajinske transportne lietadlo s nakladom zbrani"... Ukrajinci ale o ziadne ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/yarotrof/s...

    rusi hlasia ze pri Odesse zostrelili "Ukrajinske transportne lietadlo s nakladom zbrani"... Ukrajinci ale o ziadne lietadlo neprisli.. takze bud zostrelili Turecke lietadlo co letelo do Polska, alebo trafili nejaky civilny stroj..Skrýt celý příspěvek

    • Marw
      20:09 16.04.2022

      Fu, ak niekto letel z Turecka do Polska ponad Odesu tak to musel byt celkom samovrah, zvlast po tom potopeni... Ak to nebolo nic ukrajinske tak by som to hadal tak maximalne na ...Zobrazit celý příspěvek

      Fu, ak niekto letel z Turecka do Polska ponad Odesu tak to musel byt celkom samovrah, zvlast po tom potopeni... Ak to nebolo nic ukrajinske tak by som to hadal tak maximalne na prieskumny dron.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      20:14 16.04.2022

      Tak to tu informaci zase smažou a vydají novou, že Ukrajinci sestřelili neutrální stroj. Už v tom mají praxi. MH-17, Kramatorsk,..

      Tak to tu informaci zase smažou a vydají novou, že Ukrajinci sestřelili neutrální stroj. Už v tom mají praxi. MH-17, Kramatorsk,..

      • Rošťák
        20:28 16.04.2022

        Nebo to může být divadlo pro vlastní publikum, jako že účinně omezují dodávky zbraní ....

        Nebo to může být divadlo pro vlastní publikum, jako že účinně omezují dodávky zbraní ....

        • Silver
          23:14 16.04.2022

          Jednoznačne akékoľvek Ruske vyhlásenie je vždy adresované iba domácemu publiku.

          Jednoznačne akékoľvek Ruske vyhlásenie je vždy adresované iba domácemu publiku.

    • lukas000
      20:17 16.04.2022

      Nejpravdepodobnejsi je ze sestrelili vlastni stroj.

      Nejpravdepodobnejsi je ze sestrelili vlastni stroj.

      • Rošťák
        20:28 16.04.2022

        ani bych se nedivil ....

        ani bych se nedivil ....

        • otecko
          21:58 16.04.2022

          Tak to by po včerejším potopení Moskvy Putina fakt asi klepla pepka :D

          Tak to by po včerejším potopení Moskvy Putina fakt asi klepla pepka :D

          • Rošťák
            22:20 16.04.2022

            pokaď to letadlo nebyla Tu-160 nebo Du-57 tak si toho ani nevšimne ;)

            pokaď to letadlo nebyla Tu-160 nebo Du-57 tak si toho ani nevšimne ;)

    • Ján Paliga
      00:21 17.04.2022

      Podľa fotografie N702CK je Boeing 747-4B5F Kalitta Air, posledný let: 16 Apr 2022 Anchorage (ANC) Columbus (LCK) K4933 5:55 07:15 07:21 17:11, Landed 17:16 - ...Zobrazit celý příspěvek

      Podľa fotografie N702CK je Boeing 747-4B5F Kalitta Air, posledný let: 16 Apr 2022 Anchorage (ANC) Columbus (LCK) K4933 5:55 07:15 07:21 17:11, Landed 17:16 - https://www.flightradar24.com/... Skrýt celý příspěvek

  • Žabka
    19:52 16.04.2022

    O "kvalitě" ruských neprůstřelných vest už se tu psalo. Tady je k tomu článek v češtině i s ...Zobrazit celý příspěvek

    O "kvalitě" ruských neprůstřelných vest už se tu psalo. Tady je k tomu článek v češtině i s fotkou:
    https://techsvet.cz/nejnovejsi...

    "Generální štáb ukrajinských ozbrojených sil uvádí, že ruští vojáci používají neprůstřelné vesty, které byly již dávno staženy ze služby. Důkazy se nacházejí mimo jiné v jednom z nákladů zabavených pro Rusy, který obsahoval 5006 vest, jak píše server Hromadske. Materiál byl shnilý a některé části byly zrezivělé."Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      20:00 16.04.2022

      Jen chci upozornit že server Techsvět je skutečné technické bahno. Například ve článku o tancích přepočetli sílu pancíře 650mm jako 6,5cm. Jiné články jsou přeloženy pomocí google ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen chci upozornit že server Techsvět je skutečné technické bahno. Například ve článku o tancích přepočetli sílu pancíře 650mm jako 6,5cm. Jiné články jsou přeloženy pomocí google a jsou tam ponechány i nesmyslné překlady technických a odborných termínů. Ti lidé vůbec netuší o čem píšou...Skrýt celý příspěvek

      • Veraxx
        20:08 16.04.2022

        Jo normální clickbait, to se nedá vůbec brát jako web o technice

        Jo normální clickbait, to se nedá vůbec brát jako web o technice

      • Žabka
        08:49 17.04.2022

        Já vím, že to není zrovna zářný zdroj, ale tohle vypadalo jen jako přejaté z původního ukrajinského zdroje a byla u toho fotka (také uváděna jako z ukrajinského zdroje).

        Já vím, že to není zrovna zářný zdroj, ale tohle vypadalo jen jako přejaté z původního ukrajinského zdroje a byla u toho fotka (také uváděna jako z ukrajinského zdroje).

  • StandaBlabol
    19:48 16.04.2022

    Tak z toho setkání admirála s posádkou Moskvy zveřejnili, že: "Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak z toho setkání admirála s posádkou Moskvy zveřejnili, že:

    "Podle admirála budou důstojníci i námořníci pokračovat ve službě v námořnictvu, další podrobnosti nebyly uvedeny."

    Zrovna se dívám na film o potopení Kursku. A nic se u nich nezměnilo. Na prvním místě je prestiž námořnictva a Putinova pýcha. Posádka a jejich rodiny nikoho nezajímají. Určitě řešili odtažení lodě místo záchrany posádky ve vodě.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      19:53 16.04.2022

      Jo, taky jsem si dnes Kursk pustil. A to si ještě myslím, že tam některé důstojníky vykreslili v tom lepším světle.

      Jo, taky jsem si dnes Kursk pustil. A to si ještě myslím, že tam některé důstojníky vykreslili v tom lepším světle.

  • Praskot
    19:34 16.04.2022

    Ukrajina pálí do Německa hodně tvrdě. A podle mě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina pálí do Německa hodně tvrdě. A podle mě právem.
    https://echo24.cz/a/Sx3XJ/ange... Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      19:44 16.04.2022

      Já teda Angele neodpustím nikdy. Zničila Evropu ve které jsem chtěl žít.

      Já teda Angele neodpustím nikdy. Zničila Evropu ve které jsem chtěl žít.

      • Miroslav
        19:53 16.04.2022

        Ako?

        Ako?

        • Upgrade
          20:11 16.04.2022

          Asi migranti, v Cesku su na nich zatazani, ktovie preco. Ked bola ta kriza, tak som bol v CZ a prave to tam frcalo vo velkom - panika riadna, migranti nikde, tak si nakoniec ...Zobrazit celý příspěvek

          Asi migranti, v Cesku su na nich zatazani, ktovie preco. Ked bola ta kriza, tak som bol v CZ a prave to tam frcalo vo velkom - panika riadna, migranti nikde, tak si nakoniec nejakych doviezli a aj oni im usli. Posledne co si pamatam, ze chceli sudit za prevadzacstvo firmu, u ktorej si objednali bus.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:18 16.04.2022

            Problém Slovákov a Čechov je, že riešia problém ktorý sa ich vôbec netýka. Koľko tých migrantov prišlo k nám/vám? Veď oni tu byť nechcú. Oni chcú ísť do Nemecka, Francúzska alebo ...Zobrazit celý příspěvek

            Problém Slovákov a Čechov je, že riešia problém ktorý sa ich vôbec netýka. Koľko tých migrantov prišlo k nám/vám? Veď oni tu byť nechcú. Oni chcú ísť do Nemecka, Francúzska alebo VB, nie na SR alebo ČR. My ich vôbec nezaujímame. Fico sem dal doviezť Sýrčanov a všetci mu utiekli. Jeden na kameru povedal, že keby vedel, že skončí tu, tak by radšej ostal doma.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:24 16.04.2022

            Tu je štatistika o udelených azyloch. Sú ich jednotky, maximálne desiatky ročne. Nerozumiem teda prečo to Slovákov tak trápi

            https://www.minv.sk/?statistik...

            Tu je štatistika o udelených azyloch. Sú ich jednotky, maximálne desiatky ročne. Nerozumiem teda prečo to Slovákov tak trápi

            https://www.minv.sk/?statistik...

          • Torong
            20:24 16.04.2022

            Tak migranti Problém Česka nikdy nebyli. Leda našich flastenců. Ale v Německu to pje problém čím dál větší. A to nejen migrantů teď ze Sýrie, ale i (možná hlavně), těch co tam mají ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak migranti Problém Česka nikdy nebyli. Leda našich flastenců. Ale v Německu to pje problém čím dál větší. A to nejen migrantů teď ze Sýrie, ale i (možná hlavně), těch co tam mají už 50 let - Turků.Skrýt celý příspěvek

          • sgaba
            20:27 16.04.2022

            Ale ne migranti. Ale spíš přístup k energetice, zahraniční politice, ničení Evropské ekonomiky a celkově směřování EU.

            Ale ne migranti. Ale spíš přístup k energetice, zahraniční politice, ničení Evropské ekonomiky a celkově směřování EU.

          • Miroslav
            20:37 16.04.2022

            Torong: Ja len nechápem prečo mám riešiť nemecký problém keď doma ich máme viac ako dosť. To je pre mňa psycho keď nejaký pseudonárodovec s gramatikou žiaka prvého stupňa ZŠ ide ...Zobrazit celý příspěvek

            Torong: Ja len nechápem prečo mám riešiť nemecký problém keď doma ich máme viac ako dosť. To je pre mňa psycho keď nejaký pseudonárodovec s gramatikou žiaka prvého stupňa ZŠ ide riešiť migrantov v Nemecku. U nás títo ľudia nie sú, a ktorí sú, tak sa sem dostali náhodou alebo ich len zachytili pri ceste na západ.

            Pobavil má jeden prípad chlapca z Iraku ktorý u nás ostal a urobil slušnú kariéru v medicíne. Bol s ním rozhovor a povedal, že pôvodne šiel do Švédska ale tí prevádzači ho tu vysadili a povedali, že je vo Švédsku. Bola zima, kopy snehu tak nemal dôvod neveriť. Že ho oklamali prišiel až keď ho taxikár sa taxikár začal rehotať lebo chcel odviezť do Štokholmu.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:39 16.04.2022

            sgaba: Zahraničná politika je taká aká je, lebo štáty Európskej únie nemajú záujem o hlbšiu integráciu. Ale to nie je problém len Nemecka

            sgaba: Zahraničná politika je taká aká je, lebo štáty Európskej únie nemajú záujem o hlbšiu integráciu. Ale to nie je problém len Nemecka

          • Stonkeeper
            20:39 16.04.2022

            Ale prosimte, tuhle pohadku o panice si nech k vam do hospody. Tohle tady razilo par flastencu a politici se na tom klasicky svezli. Zadna panika tady nebyla a vetsine lidem to ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale prosimte, tuhle pohadku o panice si nech k vam do hospody. Tohle tady razilo par flastencu a politici se na tom klasicky svezli. Zadna panika tady nebyla a vetsine lidem to bylo k smichu.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            20:43 16.04.2022

            Miroslav: V tom, že téma Migrantů bylo nesmyslné absolutně souhlasím. To aj Pišta znal, že to nězmysel. Já jenom připomínám, že migrace, kterou Merkelová skutečně propagovala ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav:
            V tom, že téma Migrantů bylo nesmyslné absolutně souhlasím. To aj Pišta znal, že to nězmysel. Já jenom připomínám, že migrace, kterou Merkelová skutečně propagovala (protože už ani Turkům se nechce dělat pomocné práce...), může být pro Němce (a bude) časem problém. Pro nás rozhodně ne.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          20:22 16.04.2022

          Vyzbrojila Putina

          Vyzbrojila Putina

          • matus
            22:06 16.04.2022

            Tak ako aj SR a CR

            Tak ako aj SR a CR

          • Jan Padesátýpátý
            11:44 17.04.2022

            Matus
            Přesně tak
            Ale u Němců to má vyšší grády, my jsme se jenom prifarili a nehledali jsme alternativní zdroje energie

            Matus
            Přesně tak
            Ale u Němců to má vyšší grády, my jsme se jenom prifarili a nehledali jsme alternativní zdroje energie

        • daniel78
          20:27 16.04.2022

          Já bych to upřesnil podílela se na pokračujícím zničení Evropy, ve které jsem chtěl žít, tím, že přes upozornění z USA a Pobaltí dlouhodobě razila proruskou politiku, byť sama, jak ...Zobrazit celý příspěvek

          Já bych to upřesnil podílela se na pokračujícím zničení Evropy, ve které jsem chtěl žít, tím, že přes upozornění z USA a Pobaltí dlouhodobě razila proruskou politiku, byť sama, jak přiznala, věděla, že třeba NordStream 2 je chyba, tak neměla sílu a vůli, se tomu postavit. Stejně tak se zásadně spolu s ostatnímu vedoucími EU politiky nepostavila proti Rusku po roce 2014 až do svého politického konce, čímž podpořila vznik současné situace na Ukrajině. Za těch 8 let už mohlo být Německo surovinově nezávislé na Rusku, stejně jako zbytek EU. Osobně si myslím, že musela být v Německu řada politiků či jejich poradců na výplatní listině Ruska. Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby. Ostatně se pomalu začíná odhalovat, jak obrovský vliv měl Gazprom a jak pořád obrovský vliv má Rusko na politické rozhodování Německa. Přesto to všechno co Rusko na Ukrajině dělá.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            20:45 16.04.2022

            " Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby."
            To nebyly chyby, ale záměr. Platit měla východní Evropa...

            " Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby."
            To nebyly chyby, ale záměr. Platit měla východní Evropa...

          • daniel78
            21:30 16.04.2022

            No i to je možné, že měla platit východní Evropa. Já si spíš myslím, že zájmy byly přízemnější, počítalo se, že se tím NS2 zlevní plyn a Německo zase vydělá. Co bude řešit za 10 ...Zobrazit celý příspěvek

            No i to je možné, že měla platit východní Evropa. Já si spíš myslím, že zájmy byly přízemnější, počítalo se, že se tím NS2 zlevní plyn a Německo zase vydělá. Co bude řešit za 10 let jiná politická reprezentace je moc netrápilo stejně jako osud jiných, protože Německo se s jejich pěnezi s Ruskem vždy domluví. Podpásovka - mají k tomu historické zkušenosti.Skrýt celý příspěvek

        • otecko
          22:02 16.04.2022

          Na 100% Energiewende!!!!! A na dalších 100% její 16 letý vztah k Putinovému Rusku, to ona ho dotáhla do Evropy a servilně mu umetala cestičku!

          Na 100% Energiewende!!!!! A na dalších 100% její 16 letý vztah k Putinovému Rusku, to ona ho dotáhla do Evropy a servilně mu umetala cestičku!

  • Cajk
    19:25 16.04.2022

    Seznam věcí, které by měli američani dodat Ukrajině do konce týdne, asi myslí ...Zobrazit celý příspěvek

    Seznam věcí, které by měli američani dodat Ukrajině do konce týdne, asi myslí příštího.
    https://www.ukrinform.ua/rubri... Skrýt celý příspěvek

    • Veraxx
      19:27 16.04.2022

      No tím by v pohodě vyzbrojili čelo českou armádu?

      No tím by v pohodě vyzbrojili čelo českou armádu?

    • Toomk
      19:31 16.04.2022

      Dle mého to je ještě část podpory pro Afganistán, který bude přesměrován na Ukrajinu.

      Dle mého to je ještě část podpory pro Afganistán, který bude přesměrován na Ukrajinu.

    • Clanek
      19:45 16.04.2022

      Tenhle clanek je v rozporu s drive prezentovanou informaci, ze na UA miri i vetsi Switchblade600, s v USA vycvicenou obaluhou v poctu 10 jednotek a 100ks munice.

      Tenhle clanek je v rozporu s drive prezentovanou informaci, ze na UA miri i vetsi Switchblade600, s v USA vycvicenou obaluhou v poctu 10 jednotek a 100ks munice.

      • StandaBlabol
        19:50 16.04.2022

        Ne, není. Tohle už je druhá várka Switchbladů. Ta první je na Ukrajině a podle Rusů už s nima na ně včera Ukrajinci útočili.

        Ne, není. Tohle už je druhá várka Switchbladů. Ta první je na Ukrajině a podle Rusů už s nima na ně včera Ukrajinci útočili.

        • Clanek
          20:29 16.04.2022

          Jenze 600 meli byt prave v te druhe, ne v te prvni. V te prvni byly prave SW300 a v te aktualni uz meli byt i 600 protoze az behem tohohle tydne (nebo to byl konec minuleho tydne?) ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenze 600 meli byt prave v te druhe, ne v te prvni. V te prvni byly prave SW300 a v te aktualni uz meli byt i 600 protoze az behem tohohle tydne (nebo to byl konec minuleho tydne?) se v USA docvicili operatori na sestistovky.
          Takze nam bud nekde jedna americka pomoc "lita" (nakonec, nebyly jen dve), anebo tenhle clanek pise v rozporu s infem ze zacatku tydne kde se psalo i o SW600. Resilo se to tu snad o 1-2 stranky zpet.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Grohmann
        20:36 16.04.2022

        O počtech se nemá cenu dohadovat. Jak víme, že jich jim už neposlali 1000? Navíc tohle jsou dary USA, nikde není psáno, že ty drony se na Ukrajinu neposílají jinými mechanismy.

        O počtech se nemá cenu dohadovat. Jak víme, že jich jim už neposlali 1000? Navíc tohle jsou dary USA, nikde není psáno, že ty drony se na Ukrajinu neposílají jinými mechanismy.

        • midlum75
          21:15 16.04.2022

          Jj.....viz Afgan a " soukromá válka pana Willsona"

          Jj.....viz Afgan a " soukromá válka pana Willsona"

  • jj284b
    19:24 16.04.2022

    Coraz viac sa objavuje myslienka ze 9.Maja na "ostave vitazstva" putin vyhlasi Ukrajine oficialne vojnu a zacne mobilizacia.

    Coraz viac sa objavuje myslienka ze 9.Maja na "ostave vitazstva" putin vyhlasi Ukrajine oficialne vojnu a zacne mobilizacia.

    • Veraxx
      19:35 16.04.2022

      Jako za 2 světové války, z přehlídky rovnou na frontu. urrááá
      ;)

      Jako za 2 světové války, z přehlídky rovnou na frontu. urrááá
      ;)

      • midlum75
        21:16 16.04.2022

        Budou reaktivovqt to co mají v Kubince :-) ...... chci vidět Mause v akci

        Budou reaktivovqt to co mají v Kubince :-) ...... chci vidět Mause v akci

        • otecko
          22:07 16.04.2022

          Konečně se zapojí do bojů i přes protesty Schoze německé tanky- Tiger I, K¸önigstiger i všechny PZkW I-IV a Pantery.... ovšem, jako vždy na blbé straně :D

          Konečně se zapojí do bojů i přes protesty Schoze německé tanky- Tiger I, K¸önigstiger i všechny PZkW I-IV a Pantery.... ovšem, jako vždy na blbé straně :D

    • Praskot
      19:36 16.04.2022

      Jen ať mobilizují. Bude z toho 500 000 špatně oblečených, špatně vyzbrojených pěšáků co umře hlady 20km od nejbližší železnice.

      Jen ať mobilizují. Bude z toho 500 000 špatně oblečených, špatně vyzbrojených pěšáků co umře hlady 20km od nejbližší železnice.

    • Magister_Peditum
      19:51 16.04.2022

      Nevím úplně, co si od té mobilizace Rusové slibují. Tolik funkčního vybavení pro ni pravděpodobně nemají. Výcvik, aby odvedenci alespoň za něco stáli, potrvá mnoho týdnů, a i potom ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím úplně, co si od té mobilizace Rusové slibují. Tolik funkčního vybavení pro ni pravděpodobně nemají. Výcvik, aby odvedenci alespoň za něco stáli, potrvá mnoho týdnů, a i potom to bude spíše jenom horda špatně vyzbrojené pěchoty. To možná ještě fungovalo před 80 lety, ale dneska?Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:19 16.04.2022

        Boty má každý svoje, výcvik je pro sraby. 1. vlna dostane kalacha a zásobník, 2. vlna jen zásobník. Kalacha si půjčí od 1. vlny, až budou její zbytky překračovat. Urááá.

        :-)

        Boty má každý svoje, výcvik je pro sraby. 1. vlna dostane kalacha a zásobník, 2. vlna jen zásobník. Kalacha si půjčí od 1. vlny, až budou její zbytky překračovat. Urááá.

        :-)

        • Rošťák
          21:52 16.04.2022

          No, ale jednotky NKVD s kulomety už nejsou … tak kdo bude vzádu? Tolik Čečenců taky nemají …..

          No, ale jednotky NKVD s kulomety už nejsou … tak kdo bude vzádu? Tolik Čečenců taky nemají …..

    • Falko
      21:10 16.04.2022

      Každý dostane ponuku, aká sa neodmieta môže znásilniť ukrajinku, zabiť jej muža a ak sa podarí aj deti. Toto ruský trubiroh neodmietne, veď ešte príde k majetku, keď vytrhne zlaté ...Zobrazit celý příspěvek

      Každý dostane ponuku, aká sa neodmieta môže znásilniť ukrajinku, zabiť jej muža a ak sa podarí aj deti. Toto ruský trubiroh neodmietne, veď ešte príde k majetku, keď vytrhne zlaté zuby, zoberie hodinky, notebook, televízor, práčku.

      Dúfam, že ich budú Ukrajinci strieľať, ešte pred svojou hranicou.Neskutočne im držím palce.
      Aj keď si ich neidealizujem, mentálne sú nám bližšie o polovicu , ako orci.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...