VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • bently
    20:40 02.05.2022

    Spojené státy už dodaly Ukrajině více než 70 houfnic a přeškolily více než 200 střelců. Na Ukrajinu již stačilo dorazit přes 70 houfnic M777, což je asi 80 % z celkového počtu ...Zobrazit celý příspěvek

    Spojené státy už dodaly Ukrajině více než 70 houfnic a přeškolily více než 200 střelců.

    Na Ukrajinu již stačilo dorazit přes 70 houfnic M777, což je asi 80 % z celkového počtu 90 kusů této techniky, již se Spojené státy zavázaly poskytnout.

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      20:46 02.05.2022

      ...o ČTYŘI příspěvky níže...

      ...o ČTYŘI příspěvky níže...

      • bently
        20:54 02.05.2022

        Nj, sorry, příspěvků už je tu dost, rychle přibývají a sledovat vše je pomalu nad lidské síly.

        Nj, sorry, příspěvků už je tu dost, rychle přibývají a sledovat vše je pomalu nad lidské síly.

  • d_mm2288
    20:33 02.05.2022

    Tak Ukrajinci vyhodili do vzduchu most přes Severskij Doněc mezi Slavjanskem a Limanem: https://liveuamap.com/en/2022/... Což si ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak Ukrajinci vyhodili do vzduchu most přes Severskij Doněc mezi Slavjanskem a Limanem:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Což si překládám tak, že
    (i) ZSU se komplet stáhla za Severskij Doněc a všechno okolo na sever od řeky je bude rudý;
    (ii) Rusové teď budou muset vyřešit rébus, jak se dostat na druhou stranu řeky; a
    (iii) Slavjansk odteď bude v dostřelu ruskýho dělostřelectva.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:35 02.05.2022

      Tenhle most měl být odpálený už asi tři dny zpátky mimochodem.

      Tenhle most měl být odpálený už asi tři dny zpátky mimochodem.

      • Inflex
        20:39 02.05.2022

        Nebyl to železniční most? Si pamatuju nejaký obrázky ocelového příhradového mostu...

        Nebyl to železniční most? Si pamatuju nejaký obrázky ocelového příhradového mostu...

        • Mortles
          20:43 02.05.2022

          Je to možný, že to byl rovnoběžný most, každopádně byl na tom samém místě na mapě.

          Je to možný, že to byl rovnoběžný most, každopádně byl na tom samém místě na mapě.

      • Cimbi
        20:43 02.05.2022

        Byla fotka železničního mostu ve vodě. Foceno z auta na tomto mostě, co teď vyletěl.

        Byla fotka železničního mostu ve vodě. Foceno z auta na tomto mostě, co teď vyletěl.

    • Inflex
      20:37 02.05.2022

      Mi ten most přijde dost polovičatě vyhozený pokud to dělal pyrotechnik. Jestli to rusi nevybombardovali obráncům za zády.

      Mi ten most přijde dost polovičatě vyhozený pokud to dělal pyrotechnik. Jestli to rusi nevybombardovali obráncům za zády.

      • d_mm2288
        20:45 02.05.2022

        To je taky mozny. Rusove machrovali na Telegramu, ze UA vojska jsou ted odriznuty, ale nechtelo se mi tomu verit.
        Tak ci onak, po tom mostu uz zadna technika neprojede.

        To je taky mozny. Rusove machrovali na Telegramu, ze UA vojska jsou ted odriznuty, ale nechtelo se mi tomu verit.
        Tak ci onak, po tom mostu uz zadna technika neprojede.

    • Roland
      20:47 02.05.2022

      Tam ted asi bude na ua velký tlak. Doufám, ze jsou na nej připraveny a držím jim palce.

      Tam ted asi bude na ua velký tlak. Doufám, ze jsou na nej připraveny a držím jim palce.

      • Cimbi
        21:20 02.05.2022

        Pokud to vyhodili Rusi Ukrajincům za zadkem, tak bych si tipnul, že už tam míří veškeré volné UA dělostřelectvo. Navíc UA zatlačí na sever od Izjumu, aby jim zarazila prdy a pokud ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud to vyhodili Rusi Ukrajincům za zadkem, tak bych si tipnul, že už tam míří veškeré volné UA dělostřelectvo. Navíc UA zatlačí na sever od Izjumu, aby jim zarazila prdy a pokud možno se probila k těm odříznutým (záleží na tom, kolik lidí jim tam zůstalo).

        V nejhorším to krytí palbou z druhé strany přeplavou jako Rusi u Kyjeva a techniku zaminujou, ať si Rus taky trochu užije pocit vítezství.Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    20:32 02.05.2022

    ...rusáci údajně zvažují "pochod hanby" UA POW v Moskvě:
    https://twitter.com/igorsushko...

    ...rusáci údajně zvažují "pochod hanby" UA POW v Moskvě:
    https://twitter.com/igorsushko...

    • Mortles
      20:36 02.05.2022

      Tak další válečný zločin do sbírky :)

      Tak další válečný zločin do sbírky :)

    • d_mm2288
      20:39 02.05.2022

      To je nějaká blbost, ne? To by bylo porušení čl. 14 třetí ženevské konvence...

      To je nějaká blbost, ne? To by bylo porušení čl. 14 třetí ženevské konvence...

      • Fiagy
        20:47 02.05.2022

        Tak, že by si zrovna rusáci dělali vrásky s nějakou konvencí. Porušili takřka všechno co mohli.

        Tak, že by si zrovna rusáci dělali vrásky s nějakou konvencí. Porušili takřka všechno co mohli.

        • d_mm2288
          21:44 02.05.2022

          Thank you, captain obvious!

          Thank you, captain obvious!

    • IS-3
      20:54 02.05.2022

      Ani bych se tomu nedivil, hned se mi vybavila scéna s pranýřovaným ukrajinským vojákem z filmu Donbas. Jsou to ničeho se neštítící prasata.

      Ani bych se tomu nedivil, hned se mi vybavila scéna s pranýřovaným ukrajinským vojákem z filmu Donbas. Jsou to ničeho se neštítící prasata.

    • Rase
      23:19 02.05.2022

      Před tím než uspořádali slavnostní pochod Německých zajatců Moskvou, tak jim dali mastné jídlo. Hladový a nemocný organismus zareagoval jak se čekalo a při pochodu se spousta ...Zobrazit celý příspěvek

      Před tím než uspořádali slavnostní pochod Německých zajatců Moskvou, tak jim dali mastné jídlo. Hladový a nemocný organismus zareagoval jak se čekalo a při pochodu se spousta vojáků potentovala. Zkrátka těžký průjem. Moskvané pak mohli vidět, jací jsou ti Němci zvířata, že kálí na silnici atd. Byly i připravené vozy, co po zajatcích omývaly silnici...
      9. května od Rusů nečekám nic menšího...Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      23:21 02.05.2022

      Román 1984 a dvě minuty nenávisti... Pěkně je tam popsané jak se lidí dívají na zajatce a co je čeká. přijde mi, že by se mnoho rusů i velmi radovalo z veřejných poprav ...Zobrazit celý příspěvek

      Román 1984 a dvě minuty nenávisti...
      Pěkně je tam popsané jak se lidí dívají na zajatce a co je čeká.
      přijde mi, že by se mnoho rusů i velmi radovalo z veřejných poprav ukrajinských zajatců navlečených v kutnách s hákáči...Skrýt celý příspěvek

  • bently
    20:19 02.05.2022

    Docela zajímavé informace k ruskému zbrojnímu exportu: * zatímco v letech 2012–2016 dosahoval ještě 24% podílu na celosvětovém trhu, v další pětiletce jeho podíl klesl o ...Zobrazit celý příspěvek

    Docela zajímavé informace k ruskému zbrojnímu exportu:

    * zatímco v letech 2012–2016 dosahoval ještě 24% podílu na celosvětovém trhu, v další pětiletce jeho podíl klesl o čtvrtinu na 19 % (dle SIPRI)
    * co se týče struktury, polovinu ruského vývozu zbraní představuje letecká technika - zbytek tvoří poměrně pestrá směs obrněnců, systémů protiletecké obrany, raketové techniky a řízených střel
    * 90% ruského zbrojního exportu připadá na pouhých 10 zemí, z nichž zdaleka největší (skoro čtvrtinový) podíl drží Indie. Tato země odebrala celou polovinu ruského vývozu letecké techniky. Za Indií následuje Čína, Alžírsko, Egypt a Čína.
    * Indie v posledních měsících opakovaně vyhlásila snahu o větší nezávislost na dovozu zbraní ze zahraničí a snahu o výrobu techniky "doma" v podnicích s domácím kapitálem. Jedním z prvních hmatatelných kroků, které k tomu směřují, je zrušení tendru na nákup vrtulníků v prvních týdnech ukrajinské války, ve kterém byl jasným favoritem výrobce z Ruska. Indie oznámila, že tendr ruší z důvodu, že chce dát přednost subjektu vyrábějícímu přímo v Indii.
    * pro srovnání: první místo v exportu zbraní držely v období 2017–2021 s podílem 39 % Spojené státy, jejichž hlavními trhy byly Saudská Arábie, Austrálie a Jižní Korea. Třetí Francie (za USA a Ruskem) s podílem 11 % exportovala nejvíce do Indie, Kataru a Egypta. Česko ve stejném období drželo podíl 0,2 % s nejdůležitějšími exportními destinacemi v podobě USA, Ukrajiny a Ugandy.Skrýt celý příspěvek

    • ArthurHarris
      21:04 02.05.2022

      Čína, Alžírsko, Egypt a Čína ?

      Čína, Alžírsko, Egypt a Čína ?

      • AR10
        01:09 03.05.2022

        Obidve Číny o sebe tvrdia, že sú tou pravou Čínou...

        Obidve Číny o sebe tvrdia, že sú tou pravou Čínou...

  • jj284b
    20:04 02.05.2022

    https://twitter.com/free_espor... prvych 200 delostrelcov vycvicenych na M777 hufnice... (jednu obsluhuje 5 delostrelcov, co znamena ze by mali byt ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/free_espor...

    prvych 200 delostrelcov vycvicenych na M777 hufnice... (jednu obsluhuje 5 delostrelcov, co znamena ze by mali byt schopni pouzit 40)Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:42 02.05.2022

      To je dost na cca dva prapory, není to zlé.

      To je dost na cca dva prapory, není to zlé.

      • Cimbi
        20:47 02.05.2022

        Většina z nich budou instruktoři pro další posádky. Když je nasadí a přijdou o ně, ztratí know-how a musí ho znovu získávat v zahraničí...

        Většina z nich budou instruktoři pro další posádky. Když je nasadí a přijdou o ně, ztratí know-how a musí ho znovu získávat v zahraničí...

  • jj284b
    20:02 02.05.2022

    https://twitter.com/Osinttechn...

    asi pridu zaujimave spravy od Charkiva coskoro..

    https://twitter.com/Osinttechn...

    asi pridu zaujimave spravy od Charkiva coskoro..

    • Mortles
      20:04 02.05.2022

      Už byly zprávy o ruské porážce u Starého Saltiva, tak asi mluví o tom. Je možný, že se zítra dozvíme o tom, jak to přesně vypadalo.

      Už byly zprávy o ruské porážce u Starého Saltiva, tak asi mluví o tom. Je možný, že se zítra dozvíme o tom, jak to přesně vypadalo.

    • Alchen
      20:17 02.05.2022

      Ukrajinská armáda zatlačila ruskú armádu asi 40 km od Charkova: Vysoký predstaviteľ obrany ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajinská armáda zatlačila ruskú armádu asi 40 km od Charkova: Vysoký predstaviteľ obrany USA
      https://twitter.com/JenGriffin... Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        20:39 02.05.2022

        Ve východním směru to už tak delší dobu je, v severovýchodním by to znamenalo, že získali Starý Saltiv, v severním, že dostali Rusy k hranicím.

        Ve východním směru to už tak delší dobu je, v severovýchodním by to znamenalo, že získali Starý Saltiv, v severním, že dostali Rusy k hranicím.

    • sgaba
      20:31 02.05.2022

      Na tyhle zprávy se moc těšim, jestli jsou Ukrajinci v Rubizhne, tak bluchám šáňo. Dostat se na dostřel trati co vede přez Vovchansk/Vilcha tak maj Rusáci hodně velkej problém.

      Na tyhle zprávy se moc těšim, jestli jsou Ukrajinci v Rubizhne, tak bluchám šáňo. Dostat se na dostřel trati co vede přez Vovchansk/Vilcha tak maj Rusáci hodně velkej problém.

    • The Pale Emperor
      21:53 02.05.2022

      Když si na UAmap dáte bod do středu Charkova, tak do Starého Saltivu je to přesně 40km. Těším se, až si ráno přečtu potvrzení:)

      Když si na UAmap dáte bod do středu Charkova, tak do Starého Saltivu je to přesně 40km. Těším se, až si ráno přečtu potvrzení:)

  • bently
    19:50 02.05.2022

    Právě mám před sebou nejnovější vydání týdeníku Hrot, jež se detailněji zabývá českými zbrojařskými podniky ve vztahu k jejich angažmá na Ukrajině. Některé zajímavé body: * ...Zobrazit celý příspěvek

    Právě mám před sebou nejnovější vydání týdeníku Hrot, jež se detailněji zabývá českými zbrojařskými podniky ve vztahu k jejich angažmá na Ukrajině.

    Některé zajímavé body:

    * od začátku války se na UA ze soukromých českých firem vyvezlo dle nejkonzervativnějších odhadů "zbrojařského" zboží v hodnotě min. 2 mld. Kč; reálná čísla jsou však patrně daleko vyšší - odhady ze samotných firem, jež se prokazatelně zapojily (Excalibur Army a celá skupina CSG, CZUB, STV Group), hovoří o sumě přes 10 mld. Kč, přičemž zhruba 6 mld. Kč má připadat na samotnou Excalibur Army
    * Excalibur Army (EA) z říše CSG vloni dosáhla tržeb 2,5 mld. Kč a na letošek ještě před válkou počítala s růstem na 3,2 mld. Kč - nárůst však bude kvůli válce na UA násobně vyšší s tím, že už v prvních týdnech války firma kompletně vyklidila a na UA stačila odeslat veškeré skladové zásoby techniky, jimiž disponovala (tanky, raketomety, BVPs)
    * podle vyjádření obchodního ředitele EA Kuběny se průměrná délka vyřízení exportní licence materiálu pro Ukrajinu ze strany ministerstva obrany zrychlila z běžného 1 až 2 měsíců na 1, max. 2 dny, což - stejně jako celkový přístup MO ČR - velice kvituje
    * dle stejného zdroje jsou v podpoře UA z pohledu "zbrojařského" materiálu aktuálně v posledních dnech zdaleka nejaktivnější Američané, kteří poskytují finance na nákup buď UA úřadům, nebo jej nakupují v Evropě "za svoje", a nechávají je posílat rovnou na UA
    * servis tanků pro UA armádu ve struktuře podniků CSG, jež byl oznámen v médiích před pár dny, se již rozjel a na prvních kouscích techniky se už pracujeSkrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      19:53 02.05.2022

      Super zpráva, že už se opravuje Ukrajinská technika! Nevíte, kde? Šternberk? Snad se někde objeví fotka:)

      Super zpráva, že už se opravuje Ukrajinská technika! Nevíte, kde? Šternberk? Snad se někde objeví fotka:)

      • bently
        19:55 02.05.2022

        Šternberk prý přímo nikoliv (p. Kuběna na to byl v rozhovoru přímo tázán). Osobně spíš hádám závody na Slovensku, jež jsou přes MSM Group taktéž majetkově svázány s CSG, a kde se ...Zobrazit celý příspěvek

        Šternberk prý přímo nikoliv (p. Kuběna na to byl v rozhovoru přímo tázán). Osobně spíš hádám závody na Slovensku, jež jsou přes MSM Group taktéž majetkově svázány s CSG, a kde se podobná technika tradičně servisovala.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      20:59 02.05.2022

      Je tam fotka Richarda Kuběny před tankem. Jde to vidět i v náhledu na stránce https://www.tydenikhrot.cz/...
      Co to je přesně za typ?

      Je tam fotka Richarda Kuběny před tankem. Jde to vidět i v náhledu na stránce https://www.tydenikhrot.cz/...
      Co to je přesně za typ?

      • The Pale Emperor
        21:16 02.05.2022

        Tipuju T-64BV, era bloky pasují, jen chybí senzor.

        Tipuju T-64BV, era bloky pasují, jen chybí senzor.

        • bently
          21:21 02.05.2022

          Viděl bych to stejně :-)

          Viděl bych to stejně :-)

        • Jan Grohmann
          22:33 02.05.2022

          Právě, že ty bloky moc nepasují.

          Právě, že ty bloky moc nepasují.

  • Jan Grohmann
    19:43 02.05.2022

    Jedná teorie: Někdy si říkám, že Moskva dělá tak hloupou propagandu a lže tak okatě schválně. Pro Rusy není lhaní morální slabost nebo projev zlého úmyslu, ale důkaz síly a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jedná teorie:

    Někdy si říkám, že Moskva dělá tak hloupou propagandu a lže tak okatě schválně. Pro Rusy není lhaní morální slabost nebo projev zlého úmyslu, ale důkaz síly a moci. A Rusům imponuje, když jim jejich Vláda lže - mají pocit, že Vláda je silná a má situaci pevně v rukou. Dokonce čim bizarnější a nevěrohodnější lež, tím lépe.

    Proto se dějí i takové bizarnosti, viz zátah na neonacisty a hry Sims. Hned se objevily posměšky o zpackaném narafičení falešných důkazů. Ale co když to tak udělali schválně - okatě lžou a ukazují tak obyvatelům svou dominanci. Čím hloupější a průhlednější lež, která jim projde, tím více si upevňují svou pozici. Vždyť komu prochází takové lži, musí mít moc a mít vše pod kontrolo, neniž-li tak?

    Nebo je to dokonce ještě horší - Rusové, kteří ty lži poslouchají, musí jít "intelektuálně" níž a níž, a za chvíli už nebudou přemýšlet vůbec o ničem. Jen poslouchat. Možná to je sofistikovaný způsob debilizace společnosti a přimění ji k povolnosti.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      19:48 02.05.2022

      Spíš ten nízký intelekt:) Nejen běžných rusů, ale i agentů FSB

      Spíš ten nízký intelekt:) Nejen běžných rusů, ale i agentů FSB

    • Inflex
      19:48 02.05.2022

      To by lecos vysvětlovalo.

      To by lecos vysvětlovalo.

    • Roland
      19:49 02.05.2022

      Podle mě je pravda druhý odstavec - někde jsem četl ze se tomu říká “demonstrativní lež” je to stejné, jako když nekdo u soudu tvrdí “přepadl mě, když jsem se ho ptal kolik je ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mě je pravda druhý odstavec - někde jsem četl ze se tomu říká “demonstrativní lež” je to stejné, jako když nekdo u soudu tvrdí “přepadl mě, když jsem se ho ptal kolik je hodin a pak mi 5x spadl na nůž”Skrýt celý příspěvek

    • Georges
      19:51 02.05.2022

      Legendární gruzínský filmový režisér Otar Ioseliani o hlavním problému Ruska: Z více než 50 procent je obydleno lůzou, polozvířaty, která nemyslí, nechápou, nezajímají se o nic, ...Zobrazit celý příspěvek

      Legendární gruzínský filmový režisér Otar Ioseliani o hlavním problému Ruska: Z více než 50 procent je obydleno lůzou, polozvířaty, která nemyslí, nechápou, nezajímají se o nic, nemají svědomí ani morálku. Je to dav, který nemá mozek....Skrýt celý příspěvek

    • Talvi
      20:15 02.05.2022

      Přemýšlel jsem, jestli sem tenhle článek dát .. ale potom, co jste napsal se to samo vyřešilo, protože jsou to odpovědi na vaše zamyšlení. ...Zobrazit celý příspěvek

      Přemýšlel jsem, jestli sem tenhle článek dát .. ale potom, co jste napsal se to samo vyřešilo, protože jsou to odpovědi na vaše zamyšlení. https://denikreferendum.cz/cla... Skrýt celý příspěvek

      • Janhansen
        20:26 02.05.2022

        Díky za odkaz. Tohle je opravdu ruské: "Vodovodní systém ve vesnici tvořilo potrubí načerno vedené ze studní, ale ne každý měl tento „luxus“, takže mnoho lidí postaru tahalo vodu ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky za odkaz.
        Tohle je opravdu ruské:

        "Vodovodní systém ve vesnici tvořilo potrubí načerno vedené ze studní, ale ne každý měl tento „luxus“, takže mnoho lidí postaru tahalo vodu ve vědrech. Uprostřed ponurého, chladného listopadu však voda z vesnických pramenů náhle zmizela.
        Nejbližším zdrojem byla studna v rokli, ke které se nebylo snadné v tomto ročním období po kluzkém a nebezpečném svahu dostat. Drsní a hluční vesničané, schopní při každé příležitosti vyvolat skandál a rvačku, se poslušně táhli s kbelíky dolů do rokle a plnili všechny nádoby, které ve svých domech našli.
        Když jsem se zeptala, jak dlouho nebude voda, bylo mi řečeno, že až do jara. Přesvědčená, že místní obyvatelé tomu rozumějí víc, jsme se s manželem začali balit, ale den před odjezdem jsem ještě zavolala na havarijní službu. Jen pro každý případ, abych se ujistila, že se voda skutečně neobjeví.
        Můj telefonát tam vyvolal překvapení! Ukázalo se, že nehodu nenahlásil ani jeden z obyvatel, ačkoli telefon byl téměř v každém domě. Druhý den přijeli dělníci, aby vodárenskou věž opravili, a do vesnice se vrátila voda. Kdybych nezavolala, vesničané by ale pravděpodobně čekali až do jara".Skrýt celý příspěvek

      • Jan Grohmann
        22:34 02.05.2022

        Ruský nihilismus. O něm mluvil dokonce Peskov.

        Ruský nihilismus. O něm mluvil dokonce Peskov.

    • Magister_Peditum
      20:20 02.05.2022

      Vzhledem k míře alkoholismus v ruské společnosti, bych se nedivil, kdyby jim ta pošahanost oficiální propagandy vůbec nepřišla divná. Je to pod jejich rozlišovací schopnost.

      Vzhledem k míře alkoholismus v ruské společnosti, bych se nedivil, kdyby jim ta pošahanost oficiální propagandy vůbec nepřišla divná. Je to pod jejich rozlišovací schopnost.

    • Poly
      20:27 02.05.2022

      Podle mě je to mnohem jednodušší. S ruskou pakáží jsem studoval, pracoval a v Rusku jsem i musel rozjíždět technologii v potravinářské továrně. Oni jsou prostě hloupí. Když ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mě je to mnohem jednodušší. S ruskou pakáží jsem studoval, pracoval a v Rusku jsem i musel rozjíždět technologii v potravinářské továrně. Oni jsou prostě hloupí. Když normální tak totálně zpracování už od mala, žijí v té své ruské bublině, která je chrání proti neustálým útokům imperiálního západu. V Moskvě to bylo lepší, v Novgorodu horší. V posledních letech to vymazávání mozků dotáhli tak daleko, že v Rusku je teď fašismus.Skrýt celý příspěvek

    • viktor.sieger
      20:33 02.05.2022

      Rusové nejsou ani tak oběti, jako spíš klienti propagandy. Příjemně to šimrá v podbřišku, když můžou svoje pudy ventilovat směrem ven z Ruska, mít vůdce, být ten hodný kmen, mít ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusové nejsou ani tak oběti, jako spíš klienti propagandy. Příjemně to šimrá v podbřišku, když můžou svoje pudy ventilovat směrem ven z Ruska, mít vůdce, být ten hodný kmen, mít společného nepřítele a mít konečně po třiceti letech chaosu všechno krásně jednoduché.Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      20:42 02.05.2022

      Ze zkušenosti, je nejlepší říkat pravdu a řešit problémy. Neřešit problémy a plácat pololež na lež je problém. Proto myslím, že nemá smysl přemýšlet nad ruským lhaním. Když lžete, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ze zkušenosti, je nejlepší říkat pravdu a řešit problémy. Neřešit problémy a plácat pololež na lež je problém. Proto myslím, že nemá smysl přemýšlet nad ruským lhaním.
      Když lžete, musíte vymýšlet nové lži na ty staré. Jako v životě.
      Proto bych se ruským lhaním nezabýval ve smyslu příčin, nebo cílů.
      Lži tam fungují dlouho a každá lež musí mít za následek další z principu.Skrýt celý příspěvek

    • montecasino1
      21:16 02.05.2022

      tak toto ste myslím totálne prestrelil,u nás existuje jedna komunita ktorá to takto síce má,ale dôvody sú tam také že u nich platí že kto oklame gádža ten je frajer, patrí to k ich ...Zobrazit celý příspěvek

      tak toto ste myslím totálne prestrelil,u nás existuje jedna komunita ktorá to takto síce má,ale dôvody sú tam také že u nich platí že kto oklame gádža ten je frajer, patrí to k ich naturelu.Toto Rusi nikdy takto nemali,je skôr znak zúfalstva a pohŕdania vlastnými ľudmi.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    19:33 02.05.2022

    Občanské nepokoje v Rusku: https://russia.liveuamap.com/e... Jde o ojedinělý incident, ale bylo by zajímavé ...Zobrazit celý příspěvek

    Občanské nepokoje v Rusku:

    https://russia.liveuamap.com/e...

    Jde o ojedinělý incident, ale bylo by zajímavé vidět těch molotovů v akci stovky...Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:36 02.05.2022

      Omon im dá do držky a hrdinstvo z námestí sa premení na nadávanie pred televízorom v bezpečí obývačky

      Omon im dá do držky a hrdinstvo z námestí sa premení na nadávanie pred televízorom v bezpečí obývačky

    • alter01
      19:43 02.05.2022

      Neboli tie autobusy "zelené Antony" čakajúce na zákazníkov ? Alebo nejaké štábne polície .

      Neboli tie autobusy "zelené Antony" čakajúce na zákazníkov ? Alebo nejaké štábne polície .

      • Cimbi
        19:50 02.05.2022

        "Police van attacked" znamená, že útok byl veden na policejní dodávku.

        "Police van attacked" znamená, že útok byl veden na policejní dodávku.

  • alter01
    19:21 02.05.2022

    Vedel by dať niekto informácie , pravdivé, o tom "atentáte" na Gerasimova . Lebo som zachytil , že asi naozaj nejaký ruský debil telefonoval na zhromaždení z Gerasimovom cez ...Zobrazit celý příspěvek

    Vedel by dať niekto informácie , pravdivé, o tom "atentáte" na Gerasimova . Lebo som zachytil , že asi naozaj nejaký ruský debil telefonoval na zhromaždení z Gerasimovom cez ukrajinskú mob. sieť.
    A vraj ho zamerali a poslali salvu z Gradu. Vraj boli stovky /?/ mrtvych majorov , plukovníkov. On je naozaj debil ? Zvolá si 10 km od frontu všetkých lampasákov z Ukrajiny ?
    Bude mať kto veliť orkom ?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:26 02.05.2022

      neboj nic, vyhlasia mobiliziaciu a povolaju veteranov z WW2...

      neboj nic, vyhlasia mobiliziaciu a povolaju veteranov z WW2...

      • Cimbi
        19:35 02.05.2022

        Tak to bude problém. Sice jsou to dědulové, ale na rozdíl od těch lemplů, co velí teď, to umí. A spousta z nich asi nebude úplně mimo mísu pokud jde o moderní technologie (budou ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to bude problém. Sice jsou to dědulové, ale na rozdíl od těch lemplů, co velí teď, to umí. A spousta z nich asi nebude úplně mimo mísu pokud jde o moderní technologie (budou mimo mísu jen napůl)Skrýt celý příspěvek

        • HumInt
          20:34 02.05.2022

          Toto je ten problém, oni stále žijú včase 2WW, podľa toho majú aj taktiku. Len vtedy mala jedna ruská rodina 10 detí, dnes jedno. Okrem toho im techniku dodávalo USA. Dnes dodáva ...Zobrazit celý příspěvek

          Toto je ten problém, oni stále žijú včase 2WW, podľa toho majú aj taktiku. Len vtedy mala jedna ruská rodina 10 detí, dnes jedno. Okrem toho im techniku dodávalo USA. Dnes dodáva USA techniku druhej strane.Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          20:41 02.05.2022

          Hele... Uvědomuješ si, že člověk, který měl v roce 1945 18 let má teď 95 let?

          Hele... Uvědomuješ si, že člověk, který měl v roce 1945 18 let má teď 95 let?

          • Cimbi
            20:55 02.05.2022

            :-D

            Jo, já řešil ten rapidní úbytek důstojníků. Myslím, že každej dosud žijící tehdejší poručík strčí dodnes ty současné generály do kapsy, pokud netrpí alzheimerem...

            :-D

            Jo, já řešil ten rapidní úbytek důstojníků. Myslím, že každej dosud žijící tehdejší poručík strčí dodnes ty současné generály do kapsy, pokud netrpí alzheimerem...

    • damra
      19:29 02.05.2022

      jedine info par minut stare z CT: Gerasimov neni ani Gruz 300 - bohuzel.
      Vice nevim a treba nekdo doplni.

      jedine info par minut stare z CT: Gerasimov neni ani Gruz 300 - bohuzel.
      Vice nevim a treba nekdo doplni.

      • PavolR
        19:45 02.05.2022

        Nevadí, všetci úplne presne vieme, kde sa bude nachádzať takto o týždeň aj so Šojguom. ;-p

        Nevadí, všetci úplne presne vieme, kde sa bude nachádzať takto o týždeň aj so Šojguom. ;-p

      • 5uldo
        20:49 02.05.2022

        OK mal stastie a urcite aj hnede trenky. Ak tam zarvali desiatky dostojnikov, tak je to tiez dobre

        OK mal stastie a urcite aj hnede trenky. Ak tam zarvali desiatky dostojnikov, tak je to tiez dobre

    • Stonkeeper
      19:38 02.05.2022

      No myslim, že stovky jsou dost přehnané číslo :) Ale bylo by to hezké, ne že ne.

      No myslim, že stovky jsou dost přehnané číslo :) Ale bylo by to hezké, ne že ne.

    • flanker.jirka
      20:46 02.05.2022

      "vraj?"
      ... to je samé vraj, ale chybí Vám k tomu jediný odkaz na zdroj.

      "vraj?"
      ... to je samé vraj, ale chybí Vám k tomu jediný odkaz na zdroj.

  • jj284b
    19:20 02.05.2022

    https://twitter.com/P_Militarn...

    sniperi z 25. vysadkovej brigady - keby ze si robim na puske zarezy, uz ich nemam kam davat..

    https://twitter.com/P_Militarn...

    sniperi z 25. vysadkovej brigady - keby ze si robim na puske zarezy, uz ich nemam kam davat..

    • alter01
      19:24 02.05.2022

      Keď si robí zarezy aj za túlavých kazašských psov , tak áno. Lebo to by bolo ako na hone rakúskeho následníka trónu ....

      Keď si robí zarezy aj za túlavých kazašských psov , tak áno. Lebo to by bolo ako na hone rakúskeho následníka trónu ....

  • Fiagy
    19:12 02.05.2022

    Nevím , co je 5.třída české oceli, ale asi dobrý. Co máme na brnění. Takže nakonec dostali 1 000 helem a 1 000 brnění z Turecka. Přišlo nám také 1380 neprůstřelných vest z 5. ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím , co je 5.třída české oceli, ale asi dobrý.

    Co máme na brnění. Takže nakonec dostali 1 000 helem a 1 000 brnění z Turecka. Přišlo nám také 1380 neprůstřelných vest z 5. třídy české oceli. Přijeli jsme a hned pojedeme k jednotkám TRO a ZSU, které jsou nyní v horkých místech. Děkujeme všem, kteří darují! Vaše pomoc funguje!!
    https://twitter.com/serhiypryt... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:20 02.05.2022

      Jsem strojní inženýr, ale tohle dělení nás neučili... Každopádně to budou ty vesty, co kompletují dobrovolníci z Past Bellum. Každá šarže těch plátů je prý nastřelovaná průbojnou ...Zobrazit celý příspěvek

      Jsem strojní inženýr, ale tohle dělení nás neučili...

      Každopádně to budou ty vesty, co kompletují dobrovolníci z Past Bellum.

      Každá šarže těch plátů je prý nastřelovaná průbojnou z SVDSkrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        19:33 02.05.2022

        Ako strojný inžinier potvrdzujem. Nemôže to byť Trieda 15?

        Ako strojný inžinier potvrdzujem. Nemôže to byť Trieda 15?

        • Cimbi
          19:40 02.05.2022

          Tomu bych věřil víc - molybdenové nízkolegované oceli... Pancéřové plechy se asi dělají z vysokolegovaných, ale molybden je v pancíři důležitý, pokud vím. Nedostatek molybdenu v ...Zobrazit celý příspěvek

          Tomu bych věřil víc - molybdenové nízkolegované oceli... Pancéřové plechy se asi dělají z vysokolegovaných, ale molybden je v pancíři důležitý, pokud vím.

          Nedostatek molybdenu v Německu na konci WWě prý způsoboval, že Tiger II šel zničit i papírově nedostatečným kanónem - po zásahu sice střela neprošla, ale z vnitřní strany pancíře se uštípl několikakilový "spall" (úlomek) a ten rozmlátil všechno a všechny uvnitř.Skrýt celý příspěvek

          • Pepe81
            21:32 02.05.2022

            Jestli si pamatuji ze skoly správně, třída 10 blato (zaručený obsah špatných fosfor a síra), 11 bežná ocel (končící 3 svařitelná běžně), 12 ušlechtilé oceli zaručený obsah uhlíku ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli si pamatuji ze skoly správně, třída 10 blato (zaručený obsah špatných fosfor a síra), 11 bežná ocel (končící 3 svařitelná běžně), 12 ušlechtilé oceli zaručený obsah uhlíku (12020 - 020 - 0.2 % uhlíku k napouštění a povrchovému kalení, 12 060 ke kalení - 0.6 % uhlíku), 13 nepamatuji - hřídele, ozubená kola, 14 nízkolegované chromem, 15 kotle atd, 16 legovane myslím Ni, 17 vysokolegovane chromove(anticor), 18 nepamatuji, 19 víc uhlíku- nástroje, nářadí.
            Ale nemyslím, že autor nemyslel ČSN. Těch norem a tříd je strašná spousta. Ve světě neví, co je to třída 15.. Znají německé, US, japonské/korejské normy. Tedy bych třídu 5 nerozebíral ve smyslu českých norem...
            Strašná věda. (Austenitické oceli atd.)
            Nicméně Molybden zjemňuje strukturu oceli a zvyšuje pevnost oceli. "Dělá menší krystaly, pevnější, zvyšuje uhlíkový ekvivalent.Skrýt celý příspěvek

        • The Pale Emperor
          19:46 02.05.2022

          To nemá s materiálem nic společného, ikdyby to byla třída 15, tak na neprůstřelnou vestu je to bláto a bylo by to nejspíš i naopak nebezpečné, na to jsou speciální slitiny, někdo ...Zobrazit celý příspěvek

          To nemá s materiálem nic společného, ikdyby to byla třída 15, tak na neprůstřelnou vestu je to bláto a bylo by to nejspíš i naopak nebezpečné, na to jsou speciální slitiny, někdo znalý určitě bude vědět více.
          Je to chyba překladu, je to vesta 5. třídy podle ČSN 39 5360, odolnost 5.56x45mm do 970m/s a 7.62x51mm do 830m/s.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            19:52 02.05.2022

            Aha. Tohle dává smysl.

            Aha. Tohle dává smysl.

          • Gator
            20:07 02.05.2022

            Tak vyrábí se to z Armoxu 500, otázka je tvrdost. Počítám tak že to je hardox 500, což je tvrdost 50 HRC (cca 500HBW).

            Tak vyrábí se to z Armoxu 500, otázka je tvrdost. Počítám tak že to je hardox 500, což je tvrdost 50 HRC (cca 500HBW).

          • The Pale Emperor
            20:44 02.05.2022

            Předpokládám, že kdyby byla větší tvrdost HRC, tak se to bude tříštit a lámat. Proto se to taky ještě balí do kevlaru.

            Předpokládám, že kdyby byla větší tvrdost HRC, tak se to bude tříštit a lámat. Proto se to taky ještě balí do kevlaru.

          • Cimbi
            20:58 02.05.2022

            Hardox je otěruvzdorná ocel. Líp odolává opotřebení, ale co do tvrdosti... 50 HRC tak nějak sedí, ale nevím, jestli je to na pancéřovej plech moc nebo málo. Ten Armox bude mít asi ...Zobrazit celý příspěvek

            Hardox je otěruvzdorná ocel. Líp odolává opotřebení, ale co do tvrdosti... 50 HRC tak nějak sedí, ale nevím, jestli je to na pancéřovej plech moc nebo málo.

            Ten Armox bude mít asi vyšší tvrdost a podobnou houževnatost, než Hardox.Skrýt celý příspěvek

          • Gator
            21:32 02.05.2022

            Problém je v něčem jiném. Kevlar se tam cpe kvůli zachyceni střepin vzniklých při deformaci střely. Ty právě nedělají největší paseku. Myslím, že je lepší, aby ten plát byl tvrdej ...Zobrazit celý příspěvek

            Problém je v něčem jiném. Kevlar se tam cpe kvůli zachyceni střepin vzniklých při deformaci střely. Ty právě nedělají největší paseku. Myslím, že je lepší, aby ten plát byl tvrdej na povrchu a houževnatej spodek. https://www.gamaocel.cz/20362/...
            Tady jsou tvrdosti Armoxu 300 - 600 HRW, tedy 30 - 60 HRC, stejný jak u hardoxu, ten se vyrábí 400 - 600HRW.Skrýt celý příspěvek

          • Gator
            22:16 02.05.2022

            Sorry, HBW

            Sorry, HBW

      • montecasino1
        21:33 02.05.2022

        možno dáka GOST norma,či?

        možno dáka GOST norma,či?

    • Inflex
      19:39 02.05.2022

      Poggoglil sem mohlo by to byt podle ČSN 39 5360: https://cs.wikipedia.org/wiki/... Tedy úroveň 5 5,56x45mm M 193 Ball FN nebo SS 92 Ball 3,6 g ...Zobrazit celý příspěvek

      Poggoglil sem mohlo by to byt podle ČSN 39 5360:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/...
      Tedy úroveň 5
      5,56x45mm M 193 Ball FN nebo SS 92 Ball 3,6 g 970m/s+10m/s
      7,62x51mm NATO SS 77 FMJ Lead Core FN 9,3 g 830m/s+10m/sSkrýt celý příspěvek

  • Janicekmac
    19:06 02.05.2022

    Koho by zajímalo, jak to vypadá v E-3 Sentry, tak nějaký youtuber dělá sérii o Amerických vojenských letadlech a jiné technice.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Koho by zajímalo, jak to vypadá v E-3 Sentry, tak nějaký youtuber dělá sérii o Amerických vojenských letadlech a jiné technice.
    https://www.youtube.com/watch?...

    • Inflex
      19:58 02.05.2022

      Díky, to je paráda.

      Díky, to je paráda.

    • dusan1
      20:20 02.05.2022

      Myslím, že to budú pomerne rýchlo historické snímky ... všetko na základe B-707 je už pravek a Amíci zúfalo riešia údržbu ....

      Myslím, že to budú pomerne rýchlo historické snímky ... všetko na základe B-707 je už pravek a Amíci zúfalo riešia údržbu ....

  • Janicekmac
    18:58 02.05.2022

    600 ruských tanků na Oryxu
    https://twitter.com/oryxspioen...

    600 ruských tanků na Oryxu
    https://twitter.com/oryxspioen...

    • d_mm2288
      19:03 02.05.2022

      posíláme gratulace. Jednu do Kremlu k jubileu a druhou do Nižního Tagilu k novým budoucím objednávkám.

      posíláme gratulace. Jednu do Kremlu k jubileu a druhou do Nižního Tagilu k novým budoucím objednávkám.

      • Miroslav
        19:09 02.05.2022

        Len či ešte nerozobrali linku na T-90. Už 10 neobjednalo ministerstvo ani jeden kus lebo príde zázračná T-14 Varlata. A doteraz ani Varlata, ani T-90

        Len či ešte nerozobrali linku na T-90. Už 10 neobjednalo ministerstvo ani jeden kus lebo príde zázračná T-14 Varlata. A doteraz ani Varlata, ani T-90

  • Danik
    18:51 02.05.2022

    RF se ve svých západních regionech připravuje na epidemii cholery.

    https://twitter.com/ValeryKost...

    RF se ve svých západních regionech připravuje na epidemii cholery.

    https://twitter.com/ValeryKost...

  • Danik
    18:50 02.05.2022

    https://twitter.com/_Nex3_/sta...

    Hustý černý dým z Azovstalu. Co by tam mohlo takhle blafnout?

    https://twitter.com/_Nex3_/sta...

    Hustý černý dým z Azovstalu. Co by tam mohlo takhle blafnout?

    • Miroslav
      18:55 02.05.2022

      "Vy tady dneska ale máte zahulíno!"

      "Vy tady dneska ale máte zahulíno!"

    • Cimbi
      19:21 02.05.2022

      Už neví, co s Azovem, tak poslali Kuzněcova...

      Už neví, co s Azovem, tak poslali Kuzněcova...

    • lukas000
      19:53 02.05.2022

      U nas kdyz sousede z ukrajiny grilujou tak to vypada podobne.

      U nas kdyz sousede z ukrajiny grilujou tak to vypada podobne.

  • Danik
    18:34 02.05.2022

    Obránci Azovstalu. Další kyborgové.

    https://twitter.com/Militaryla...

    Obránci Azovstalu. Další kyborgové.

    https://twitter.com/Militaryla...

      • Cimbi
        19:24 02.05.2022

        TVL oni furt mají NLAW a Javeliny? To si nějakej z těch tunelů prodloužili až do Lvova, ne?

        TVL oni furt mají NLAW a Javeliny? To si nějakej z těch tunelů prodloužili až do Lvova, ne?

        • The Pale Emperor
          20:49 02.05.2022

          Už měsíc říkají, že nemají vodu, jídlo, ani munici. Podle mě to je z části divadlo pro rusy a pro svět. Podle nejnovějších fotek Azovu a mariňáků vypadají celkem svěže, na dvou ...Zobrazit celý příspěvek

          Už měsíc říkají, že nemají vodu, jídlo, ani munici. Podle mě to je z části divadlo pro rusy a pro svět. Podle nejnovějších fotek Azovu a mariňáků vypadají celkem svěže, na dvou měsíční obléhání a neustálé bombardování. Posledních pár dní před válkou a do doby, než je chytli do obklíčení, tam museli navozit neskutečný množství zbraní a munice.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    18:32 02.05.2022

    Komunista co změnil kabát, no stejně je jasné, odkud vítr fouká

    https://www.youtube.com/watch?...

    Komunista co změnil kabát, no stejně je jasné, odkud vítr fouká

    https://www.youtube.com/watch?...

    • Dovi
      18:34 02.05.2022

      Mě Prima CCN fascinuje výběrem hostů a celkově bídnou kvalitou. Vůbec nechápu že jim tu licenci amíci nevezmou.

      Mě Prima CCN fascinuje výběrem hostů a celkově bídnou kvalitou. Vůbec nechápu že jim tu licenci amíci nevezmou.

      • Danik
        18:46 02.05.2022

        Tak zřejmě se snaží o názorovou vyrovnanost a dávání prostoru všem, což v principu demokratické společnosti není úplně špatná věc. Akorát pak člověk musí trpět i rozumy Kremelniček ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak zřejmě se snaží o názorovou vyrovnanost a dávání prostoru všem, což v principu demokratické společnosti není úplně špatná věc. Akorát pak člověk musí trpět i rozumy Kremelniček a jiných dezolátů.Skrýt celý příspěvek

      • Janicekmac
        18:49 02.05.2022

        btw, kdo někdy sledoval nějaký pořad ala televizní noviny/talkshow na americké CNN, tak ví, že podobné je to i tam. Pokud tam je nějaká provázanost s tou americkou, tak doporučuju ...Zobrazit celý příspěvek

        btw, kdo někdy sledoval nějaký pořad ala televizní noviny/talkshow na americké CNN, tak ví, že podobné je to i tam. Pokud tam je nějaká provázanost s tou americkou, tak doporučuju nedívat.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Grohmann
        19:03 02.05.2022

        No, 100x lepší než ČT. ČT bych zrušil a dal peníze do armády.

        No, 100x lepší než ČT. ČT bych zrušil a dal peníze do armády.

        • Scotty
          19:49 02.05.2022

          Narval bych je do mišelinky, tahat pneumatiky! Hajzly intelektuálský!

          Narval bych je do mišelinky, tahat pneumatiky! Hajzly intelektuálský!

        • Malarkey
          19:55 02.05.2022

          Nesouhlasím, ČT patří mezi konkurencí státních stanic z jiných států mezi ty nejlepší.

          Nesouhlasím, ČT patří mezi konkurencí státních stanic z jiných států mezi ty nejlepší.

          • Nesher
            20:12 02.05.2022

            To proto, že je to opravdu normální veřejnoprávní televize. V takovém Maďarsku či Polsku mají veřejnoprávní televizi taky, ale jenom na papíře. Ve skutečnosti jsou to hlásné trouby ...Zobrazit celý příspěvek

            To proto, že je to opravdu normální veřejnoprávní televize.
            V takovém Maďarsku či Polsku mají veřejnoprávní televizi taky, ale jenom na papíře. Ve skutečnosti jsou to hlásné trouby režimu. Nicméně věřím, že p. Grohmanovi vzhledem k jeho příchylnosti k současnému Polsku by takový režim vyhovoval.Skrýt celý příspěvek

        • StepRebel
          20:28 02.05.2022

          Za me CT urcite pochvala. Sice obcas nekde ujedou, ale kdo ne..

          V TV zpravach je dle meho CT v ramci ceskeho rybnicku urcite nejlepsi.. Prima CNN a Seznam TV taky neurazi.

          Za me CT urcite pochvala. Sice obcas nekde ujedou, ale kdo ne..

          V TV zpravach je dle meho CT v ramci ceskeho rybnicku urcite nejlepsi.. Prima CNN a Seznam TV taky neurazi.

          • Badysak
            00:56 03.05.2022

            Kam se hrabe TV Zmrzlá voda a TV Uprchlíci jsou všude na ČT.

            Kam se hrabe TV Zmrzlá voda a TV Uprchlíci jsou všude na ČT.

        • Ján Paliga
          23:42 02.05.2022

          No oproti našej RTVS je ČT trieda... :)

          No oproti našej RTVS je ČT trieda... :)

      • Scotty
        20:52 02.05.2022

        I taková televize je potřeba. Američani na to mají Fox News a Tuckera Carlsona. My CNN a rúzné podržtašky krerým pracovně říkám Trikolóristi.

        I taková televize je potřeba. Američani na to mají Fox News a Tuckera Carlsona. My CNN a rúzné podržtašky krerým pracovně říkám Trikolóristi.

      • montecasino1
        21:45 02.05.2022

        no ona ani tá americká CNN už nie je čo bývalo,bohužiaľ

        no ona ani tá americká CNN už nie je čo bývalo,bohužiaľ

    • ante1891
      18:59 02.05.2022

      No takový Václav Klaus v trochu jiném vydání, kolaborant co vyzývá ke klidu a jednání.

      No takový Václav Klaus v trochu jiném vydání, kolaborant co vyzývá ke klidu a jednání.

    • Jura99
      19:07 02.05.2022

      Tlustý je prostě nepodařený kus, zkráceně zmetek. Pro snazší pochopení, ať si podobně zmatení jedinci vymění Putin za Hitler a pak zkusí znovu svou teorii, že pán na druhé straně ...Zobrazit celý příspěvek

      Tlustý je prostě nepodařený kus, zkráceně zmetek. Pro snazší pochopení, ať si podobně zmatení jedinci vymění Putin za Hitler a pak zkusí znovu svou teorii, že pán na druhé straně je "přesvědčený o svém názoru" a že je nutné s ním jednat. Střízlivý pohled na věc má ten bývalý šéf Gazprombanky, který chce Putina zkrátka vidět viset.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        19:26 02.05.2022

        Přesně tak - pověsit Putina, to je rozumný vyvážený přístup

        Přesně tak - pověsit Putina, to je rozumný vyvážený přístup

      • montecasino1
        21:52 02.05.2022

        kde neustále taký ako Tlustý chodia na tie múdra,že je treba jednať,to akože sa Putin jedno ráno zobudí a spomenie si že návrh Macrona zo dňa 18.2.2022 by sa mu aj pozdával tak sa ...Zobrazit celý příspěvek

        kde neustále taký ako Tlustý chodia na tie múdra,že je treba jednať,to akože sa Putin jedno ráno zobudí a spomenie si že návrh Macrona zo dňa 18.2.2022 by sa mu aj pozdával tak sa k nemu vráti a s Lavrovom to prediskutujú.Toto mi ozaj hlava nebere,toto je určené ozaj len pre pleps.Z histórie 100x potvrdené,ale oni si myslia že už ten 101 raz to vyjde?Skrýt celý příspěvek

    • Talvi
      19:39 02.05.2022

      Nikdo to nechce komentovat ? Zavoláme Paroubka, ten se vyjádří ke všemu .. ale do prdele ho poslali i socani a to byl za ně premiérem :) Vzpomeňme i památné střílenice mezi ...Zobrazit celý příspěvek

      Nikdo to nechce komentovat ? Zavoláme Paroubka, ten se vyjádří ke všemu .. ale do prdele ho poslali i socani a to byl za ně premiérem :) Vzpomeňme i památné střílenice mezi kolotočářem a putykářem na křtu jeho knihy ... takzvaný CNN v českém podání je totální zoufalost. Tlustý ... to je Bobo s šourkem, na co všechno už ten pitomec kandidoval.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      19:40 02.05.2022

      Aspoň se komunisti a fašisti konečně na něčem shodnou :D

      Aspoň se komunisti a fašisti konečně na něčem shodnou :D

  • bently
    18:25 02.05.2022

    Vedoucí hlavního zpravodajského ředitelství Ministerstva obrany Ukrajiny Kyrylo Budanov v rozhovoru pro NV na otázku, zda Rusko plánuje 9. května vyhlásit mobilizaci, odpověděl: ...Zobrazit celý příspěvek

    Vedoucí hlavního zpravodajského ředitelství Ministerstva obrany Ukrajiny Kyrylo Budanov v rozhovoru pro NV na otázku, zda Rusko plánuje 9. května vyhlásit mobilizaci, odpověděl: "Ano, připravují to."

    "Aktuálně Rosreserve začal kontrolovat, co vlastně má na skladě, a kalkulovat, co všechno je schopen vydat obyvatelům v rámci mobilizačních příkazů. Jde o naprosto nezbytný krok před začátkem samotné mobilizace," vysvětlil.

    Na otázku, zda je plán Kremlu vyhrát na Donbasu do 9. května, šéf GUR odpověděl: "Je to jejich cíl, ale nestane se to, nemají čas. V žádném případě to nestihnou."

    https://www.pravda.com.ua/news...

    Myslíte, že do toho Putin skutečně půjde? Jsem v takovém případě zvědavý na morálku Rusů, kteří obdrží povolávací příkaz pro účast ve "speciální operaci" na území "bratrského národa", kde má spousta z nich min. část rodiny.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      18:31 02.05.2022

      co pokud mobilizuji jen na vychod od uralu ? tam moc pribuznych nebude. ale nevim jestli to tak jde a nevim jestli by se to dotcenym zrovna libilo.

      co pokud mobilizuji jen na vychod od uralu ? tam moc pribuznych nebude. ale nevim jestli to tak jde a nevim jestli by se to dotcenym zrovna libilo.

      • Cimbi
        18:37 02.05.2022

        Myslím, že by mobilizaci vyhlásili celostátně, ale povoláváky by chodily jen do asijských oblastí.

        Myslím, že by mobilizaci vyhlásili celostátně, ale povoláváky by chodily jen do asijských oblastí.

        • bently
          18:40 02.05.2022

          Že by se tímto způsobem znovu projevila "ruská vynálezavost"? :-) Moc bych se nedivil aneb vlk (Putinova klika) by se nažral, ale koza (lidé s konexemi z větších měst a lépe ...Zobrazit celý příspěvek

          Že by se tímto způsobem znovu projevila "ruská vynálezavost"? :-)
          Moc bych se nedivil aneb vlk (Putinova klika) by se nažral, ale koza (lidé s konexemi z větších měst a lépe zaopatřených oblastí) by zůstala celá.Skrýt celý příspěvek

        • AR10
          18:46 02.05.2022

          Neexistuje lepší spôsob ako posilniť odstredivé tendencie v častiach Ruska obývaných neruskými etnikami...

          Neexistuje lepší spôsob ako posilniť odstredivé tendencie v častiach Ruska obývaných neruskými etnikami...

      • Miroslav
        18:59 02.05.2022

        Žeby poslali do prvého sledu tých nedonosených šikmáčov od Kazachstanu?

        Žeby poslali do prvého sledu tých nedonosených šikmáčov od Kazachstanu?

    • michalbb
      18:45 02.05.2022

      Prípadná mobilizácia pôjde presne v intenciách ruskej mentality. Tzn. ľudia, ktorí na to budú mať, sa z nej vykúpia, čo bude megalomanským biznisom naprieč krajinou. Rodičia budú ...Zobrazit celý příspěvek

      Prípadná mobilizácia pôjde presne v intenciách ruskej mentality. Tzn. ľudia, ktorí na to budú mať, sa z nej vykúpia, čo bude megalomanským biznisom naprieč krajinou. Rodičia budú robiť všetko preto, aby sa ich synovia nedostali na front.

      A tí, ktorým sa to nepodarí obísť, sa ocitnú na Ukrajine. Vo väčšine prípadov vojensky neznáma chudoba, ktorá tam pôjde na porážku.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:55 02.05.2022

        Ti trochu myslící desertují na 2. stranu fronty

        Ti trochu myslící desertují na 2. stranu fronty

    • Standa
      19:06 02.05.2022

      To už by pomalu měli napsat do USA a do VB, zdali by jim opět neposlali statisíce bot, uniformy, potravinové dávky apod.

      To už by pomalu měli napsat do USA a do VB, zdali by jim opět neposlali statisíce bot, uniformy, potravinové dávky apod.

      • Cimbi
        19:55 02.05.2022

        Lend and lease?

        Myslím, že to neklapne... Ten poslední ani nesplatili...

        Lend and lease?

        Myslím, že to neklapne... Ten poslední ani nesplatili...

    • Jan Padesátýpátý
      19:30 02.05.2022

      Válku vyhlasit nemůžou, to by bylo přiznání neúspěchu. Ale nějakou zakamuflovanou částečnou mobilizaci ano.

      Jenomže západ tam pošle třeba piloty na dovolenou a zase to srovná.

      Válku vyhlasit nemůžou, to by bylo přiznání neúspěchu. Ale nějakou zakamuflovanou částečnou mobilizaci ano.

      Jenomže západ tam pošle třeba piloty na dovolenou a zase to srovná.

      • Cimbi
        19:59 02.05.2022

        Plánované rozšíření legie? 1. letecký pluk - stíhací 2. letecký pluk - stíhací 3. letecký pluk - bitevní 4. letecký pluk - dopravní 5. letecký pluk - zvláštního určení Tak nějak ...Zobrazit celý příspěvek

        Plánované rozšíření legie?

        1. letecký pluk - stíhací
        2. letecký pluk - stíhací
        3. letecký pluk - bitevní
        4. letecký pluk - dopravní
        5. letecký pluk - zvláštního určení

        Tak nějak s těma dovolenkářema?Skrýt celý příspěvek

  • Nesher
    18:20 02.05.2022

    Slovensko a Maďarsko možná dostanou výjimku v rámci připravovaného embarga na ruskou ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovensko a Maďarsko možná dostanou výjimku v rámci připravovaného embarga na ruskou ropu.
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      18:48 02.05.2022

      Doufám že už mají u nás promyšleno odkud vezmou těch 45% spotřeby ropy.

      Doufám že už mají u nás promyšleno odkud vezmou těch 45% spotřeby ropy.

    • jj284b
      19:23 02.05.2022

      Slovensko len preto, ze Slovnaft vlastni Madarsky MOL...

      Slovensko len preto, ze Slovnaft vlastni Madarsky MOL...

      • Nesher
        20:17 02.05.2022

        Stejná chyba jako u nás. Prodat základní infrastrukturu státní firmě ze sousední země není nikdy úplně dobrý nápad. Tohle má být státní a pokud to není možné, tak to prodat ...Zobrazit celý příspěvek

        Stejná chyba jako u nás. Prodat základní infrastrukturu státní firmě ze sousední země není nikdy úplně dobrý nápad.
        Tohle má být státní a pokud to není možné, tak to prodat soukromé firmě z nějaké trochu vzdálenější země. Je tak větší jistota, že půjde jen o business a ne o jiné věci.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          20:41 02.05.2022

          Tak u nás má rafinerie Orlen, ale neřekl bych že je to problém. Distribuci má pod sebou zase Čepro.

          Tak u nás má rafinerie Orlen, ale neřekl bych že je to problém. Distribuci má pod sebou zase Čepro.

          • Nesher
            22:11 02.05.2022

            Teď ne, ale nikdy nevíš. Pořád je to státní firma sousední země. Tohle je prostě vždycky trochu problém, rozhodně budeš mít konflikty spíš se sousedy než s Portugalskem.

            Teď ne, ale nikdy nevíš. Pořád je to státní firma sousední země. Tohle je prostě vždycky trochu problém, rozhodně budeš mít konflikty spíš se sousedy než s Portugalskem.

Načítám diskuzi...