VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Анатолий
    21:45 18.04.2022

    https://t.me/DailyUkrainianNew...
    Makety? Nebo se dají ty křídla takto vyměnit?

    https://t.me/DailyUkrainianNew...
    Makety? Nebo se dají ty křídla takto vyměnit?

  • Mroz9
    21:38 18.04.2022

    Poslední snímek před smrtí ruského ...Zobrazit celý příspěvek

    Poslední snímek před smrtí ruského vojáka.

    https://www.reddit.com/r/ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      21:50 18.04.2022

      Na druhé fotce je možná vidět i to co ho trefilo.

      Na druhé fotce je možná vidět i to co ho trefilo.

      • The Pale Emperor
        22:05 18.04.2022

        To z toho skřeta moc nezbylo, předpokládám.

        To z toho skřeta moc nezbylo, předpokládám.

  • lukas000
    21:37 18.04.2022

    Tak udajne mel zacit hlavni rusky utok.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

    Tak udajne mel zacit hlavni rusky utok.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

  • Pepe81
    21:35 18.04.2022
    • s2pi
      21:39 18.04.2022

      Fuu, ma teda vydrz "instruktor", si neviem seba vediet vedla. 5 sekund a mam infarkt.

      Fuu, ma teda vydrz "instruktor", si neviem seba vediet vedla. 5 sekund a mam infarkt.

      • Pepe81
        22:00 18.04.2022

        Asi mám tież infarkt. Od smiechu.Aspoň v niečom nás vrahovia rozosmejú.

        Asi mám tież infarkt. Od smiechu.Aspoň v niečom nás vrahovia rozosmejú.

        • Pepe81
          22:01 18.04.2022

          Šašovia.

          Šašovia.

          • Pepe81
            22:02 18.04.2022

            si two pič..

            si two pič..

    • Danik
      21:45 18.04.2022

      Rusko není země, Rusko je životní styl.

      Rusko není země, Rusko je životní styl.

    • lukas000
      21:47 18.04.2022

      Prosel. Prevelen Ukrajina. Ridic tanku. Gratuluji.

      Prosel. Prevelen Ukrajina. Ridic tanku. Gratuluji.

    • Dovi
      21:57 18.04.2022

      To nemůže být pravda! :D

      To nemůže být pravda! :D

    • Poly
      22:21 18.04.2022

      Ten chlápek za volantem vypadá jak kdyby mu míchali sunar z vodky... Tohle fakt nemusí být nějaký meme

      Ten chlápek za volantem vypadá jak kdyby mu míchali sunar z vodky... Tohle fakt nemusí být nějaký meme

    • Pepe81
      22:27 18.04.2022

      Se nedivím těm "captured", když se títo ruští občané učí řídit na bojišti.
      Nejsou všichni východostepní takhle zoufalí, že ne? :-)

      Se nedivím těm "captured", když se títo ruští občané učí řídit na bojišti.
      Nejsou všichni východostepní takhle zoufalí, že ne? :-)

  • michalbb
    21:26 18.04.2022

    Ako človek so vzdelaním v oblasti médií, ich psychológie a agenda setting si dovolím napísať jeden postreh, s ktorým som váhal už dlhšiu dobu. Dnešok ma však presvedčil, že "už je ...Zobrazit celý příspěvek

    Ako človek so vzdelaním v oblasti médií, ich psychológie a agenda setting si dovolím napísať jeden postreh, s ktorým som váhal už dlhšiu dobu. Dnešok ma však presvedčil, že "už je ten správny čas".

    Zaregistroval som nenápadný postreh používateľa "Clanek" o tom, že keď už sem vlezú nejakí prorusky zameraní diskutujúci, sú to spravidla Slováci. Chcel by som ich nazvať "trollovia", ale trollovia robia veci cielene, s istým zameraním, úmyslom, na základe istého zadania. Ale slovenskí "trollovia" to nerobia úmyselne. Oni sú naozaj z väčšej časti len vygumovaní konšpiračnými stránkami a účtami jednotlivcov, ktorí nadobudli na Slovensku nebývalo silnú pozíciu pri formovaní verejnej mienky.

    Na Slovensku sa v redukovanej verzii darí formovať verejnú mienku spôsobom, ako poznáme z Ruska. Máme tu skrátka sfanatizovanú časť populácie, ktorá by "svojho vodcu" nasledovala aj v prípade, ak by, s prepáčením, pred ich očami v strede námestia podrezal dieťa. Namiesto toho, aby ho nazývali vrahom a hyenou, začnú hľadať spôsoby, ako jeho správanie ospravedlniť.

    Ak v Česku riešite nejakého Okamuru alebo Volného, tak vedzte, že na Slovensku je takto zblbnutá TRETINA až POLOVICA populácie. Netýka sa to len tejto diskusie - ak začnete pozornejšie sledovať české diskusie na idnes alebo iných weboch, tak najbizarnejšie príspevky držiace stranu Rusku sú tam z veľkej väčšine písané po slovensky.

    Ako Slovák to musím trpko priznať a zároveň zdvihnúť prst - ruská propaganda má Slovensko ako testovaciu strelnicu. Práve na našej verejnosti skúšajú stratégie, ktoré v prípade úspechu nasadzujú ďalej na západe (overiteľný fakt).

    Píšem to práve na tomto fóre z toho dôvodu, že práve Slovensko môže byť veľmi nebezpečným prvkom kolektívnej reakcie Európy na hrozby zo strednodobého a dlhodobého hľadiska. Stačia jedny nepodarené voľby a Slovensko môže nabrať kurz, že súčasné Maďarsko bude v porovnaní s ním vskutku v pohode.

    S rodinou sme pripravení zdvihnúť kotvy, ale ostáva tu "substrát" ktorý sa môže Rusku dobrovoľne upísať pod správu, v lepšom prípade dokonale sabotovať politiku EÚ. Pozor na nás...Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      21:28 18.04.2022

      smutne, no suhlasim.

      smutne, no suhlasim.

    • Veraxx
      21:34 18.04.2022

      Vzhledem k tomu že mám na Slovensku rodinu tak se mi to nečte moc dobře, jen doufám že se to změní k lepšímu

      Vzhledem k tomu že mám na Slovensku rodinu tak se mi to nečte moc dobře, jen doufám že se to změní k lepšímu

    • bently
      21:36 18.04.2022

      To je docela zajímavé. Osobně sice vzdělání v oblasti médií ani psychologie nemám, ale vždycky jsem měl za to, že si v síle ruské propagandy nemáme se Slováky co závidět - a ne v ...Zobrazit celý příspěvek

      To je docela zajímavé. Osobně sice vzdělání v oblasti médií ani psychologie nemám, ale vždycky jsem měl za to, že si v síle ruské propagandy nemáme se Slováky co závidět - a ne v tom dobrém slova smyslu. Česká pátá kolona slintající nad Ruskem byla tradičně taky nemalá, ale hned po vypuknutí války většina internetových hrdinů jakoby úplně zmizela, takže i diskuse na všech webech byly najednou o poznání čistší a vesměs jednostranně laděné ve prospěch Ukrajiny (ta jednota byla skvělá, ne že ne). V posledních dnech jakoby trollové a snad i upřímně přesvědčení zastánci Ruska pomalu vylézali z děr s různě divokými teoriemi nad "vyšším smyslem této války" a obhajobou Ruska, které masakruje občany Ukrajiny protože "prostě musí a bylo k tomu dotlačeno prakticky násilím" s tím, že Putin je pořád frajer. A to, že je velká část takových komentářů na českých webech psaná ve slovenštině, si uvědomuji až teď zpětně vlastně díky vám :-)Skrýt celý příspěvek

      • michalbb
        21:43 18.04.2022

        Nedávno bol zverejnený relevantný prieskum, kde bol zber dát medzi 18. a 23. marcom, v ktorom sa 37,3 % respondentov na Slovensku kladne vyjadrilo k tvrdeniu, že "Ukrajinu treba ...Zobrazit celý příspěvek

        Nedávno bol zverejnený relevantný prieskum, kde bol zber dát medzi 18. a 23. marcom, v ktorom sa 37,3 % respondentov na Slovensku kladne vyjadrilo k tvrdeniu, že "Ukrajinu treba odzbrojiť a zbaviť nacistov prostredníctvom špeciálnej operácie".

        Pozor na nás... je to horšie, ako si mnohí myslia...Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          07:52 19.04.2022

          A mám pocit, že možno 50% vojakov OSSR je putinofilov.... A medzi Slovákmi dokonca pribúdajú obdivovatelia - Viktora Orbana! Lebo podľa nich je obhajca chudobných a zabezpečuje ...Zobrazit celý příspěvek

          A mám pocit, že možno 50% vojakov OSSR je putinofilov.... A medzi Slovákmi dokonca pribúdajú obdivovatelia - Viktora Orbana! Lebo podľa nich je obhajca chudobných a zabezpečuje nižšie ceny za potraviny a energie ... To nevymyslis ... :)Skrýt celý příspěvek

          • MATRIX
            09:47 19.04.2022

            Uz som to tu pisal, na slovensku treba zacat od zakladnej skoly ale to najskor potrebujeme novych ucitelov ktory tiez nie su rusofili a podobne. Zacat vychovu ako vediet rozlisit ...Zobrazit celý příspěvek

            Uz som to tu pisal, na slovensku treba zacat od zakladnej skoly ale to najskor potrebujeme novych ucitelov ktory tiez nie su rusofili a podobne. Zacat vychovu ako vediet rozlisit klamstva od reality atd.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            12:26 19.04.2022

            Žiaľ nie iba škola, ale hlavne domov formuje deti.... Ak sú rodičia "posahani", prenáša bez to aj na ich deti...

            Žiaľ nie iba škola, ale hlavne domov formuje deti.... Ak sú rodičia "posahani", prenáša bez to aj na ich deti...

    • Knihomol79
      21:39 18.04.2022

      Napíšem vám svoje skúsenosti z práce. Žijem aj pracujem v Bratislave. V potravinách. Denne stretávam na predajni viac-menej tých istých ľudí a človek sem-tam prehodí nejaké to ...Zobrazit celý příspěvek

      Napíšem vám svoje skúsenosti z práce. Žijem aj pracujem v Bratislave. V potravinách. Denne stretávam na predajni viac-menej tých istých ľudí a človek sem-tam prehodí nejaké to slovíčko, chápete... Naša predajňa je situovaná neďaleko ŽST Petržalka , čiže pravidelne sa zastavia aj ľudia, ktorí len "prechádzajú okolo" . Odkedy začala tá hroza na Ukrajine, zistil som, že niektorí ľudia ( prevažne starší ) ma neskutočne sklamali, no aj napriek tomu drvivá vačšina "našich" nakupujúcich ( vrátane seniorov ) je na strane Ukrajincov a ak sa u nás nejakí ukážu, prevláda pozitívny prístup ... a mám z toho osobne strašnú radosť. Preto, že to je naživo -a nie virtuálne, neosobne :-)Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        21:45 18.04.2022

        Na internetu může malá skupina lidí vytvořit lehce určitý dojem, hlavně když jim média dávají prostor. Ale celkově mě vždycky hyeny ve společnosti trápily, i když chápu, že hrozně ...Zobrazit celý příspěvek

        Na internetu může malá skupina lidí vytvořit lehce určitý dojem, hlavně když jim média dávají prostor. Ale celkově mě vždycky hyeny ve společnosti trápily, i když chápu, že hrozně moc z nich jenom hledají něco, na co být naštvaní a jejich rozhled končí někde za hospodou... Ale na klidu tyhle věci člověku nepřidají.Skrýt celý příspěvek

      • michalbb
        21:51 18.04.2022

        Toto je práve chyba mnohých ľudí, ktorí si realitu odvodzujú od blízkeho okolia. Vôbec to nemyslím v zlom, ale v tomto prípade je potrebné vnímať dlhodobé trendy, podporu istých ...Zobrazit celý příspěvek

        Toto je práve chyba mnohých ľudí, ktorí si realitu odvodzujú od blízkeho okolia. Vôbec to nemyslím v zlom, ale v tomto prípade je potrebné vnímať dlhodobé trendy, podporu istých politických strán a pod. Nehovoriac o skreslení v podobe "žijem a pracujem v Bratislave". Áno, v BA aj prorusky orientovaný človek radšej povie, že stojí na strane Ukrajiny, ale na východ od BA by dostal so svojím pro-ukrajinským názorom v miestnej krčme do držky. Zjednodušene načrtnuté, ale je to tak.

        BA je ostrov pozitívnej deviácie geopolitickej orientácie. Lenže Bratislavčania (a okolie) netvoria 50 % Slovenska...Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        00:47 19.04.2022

        No jo, Bratislava, to je štát v štáte, čím ideš viac na východ, tak je to horšie.

        No jo, Bratislava, to je štát v štáte, čím ideš viac na východ, tak je to horšie.

      • Sgt Murphy
        01:09 19.04.2022

        Poznám jedného policajta z BA, žije tam pracuje tam. Pred tým antivaxer. Dnes čistý ľudák. Raz som ho konfrontoval prečo zdieľa na svojom fb profile rusofašistickú propagandu. ...Zobrazit celý příspěvek

        Poznám jedného policajta z BA, žije tam pracuje tam. Pred tým antivaxer. Dnes čistý ľudák. Raz som ho konfrontoval prečo zdieľa na svojom fb profile rusofašistickú propagandu. Vyjadril sa mi spôsobom že každý Ukrajinec bez rozdielu je preňho nejaký "podľud". Keď si vezmete že tento človek má s Ukrajincami každý deň kontakt a patrične im prejavuje svoju orientáciu...Skrýt celý příspěvek

    • brano70
      21:49 18.04.2022

      Tak putin zjednotil konšpirátorov všetkých odrôd, typov, druhov atď. Keď padne, tak sa rozpŕchnu každý k svojej preferovanej KT.

      Tak putin zjednotil konšpirátorov všetkých odrôd, typov, druhov atď. Keď padne, tak sa rozpŕchnu každý k svojej preferovanej KT.

    • Poly
      22:35 18.04.2022

      Já mám na Slovensku velkou rodinu a mám strach je teď nějak kontaktovat, protože by mohlo dojít i na ukrajinské téma a kdo ví jak by to dopadlo.

      Já mám na Slovensku velkou rodinu a mám strach je teď nějak kontaktovat, protože by mohlo dojít i na ukrajinské téma a kdo ví jak by to dopadlo.

    • Falko
      22:51 18.04.2022

      To čo píšete je absolútna pravda. Úprimne, ja kvôli tomuto sem tam neviem zaspať. Vidím to svoje okolie a premýšľam či by predaj celého nášho rodinného majetku stačil na kúpu bytu, ...Zobrazit celý příspěvek

      To čo píšete je absolútna pravda. Úprimne, ja kvôli tomuto sem tam neviem zaspať. Vidím to svoje okolie a premýšľam či by predaj celého nášho rodinného majetku stačil na kúpu bytu, domu, niekde v Kanade. Veľmi vidím popisovaný jav v praxi, rovnaké vzorce správania v rusku a u nás, popravde desí ma to. Už som to písal raz tu na AN, niekedy by som chcel byť jeden s tých hlupákov, lebo by som si neuvedomoval tragickosť tejto situácie.Skrýt celý příspěvek

    • Arccos
      23:15 18.04.2022

      Toto bohužel musím potvrdit. Mám zkušenosti z modelářských webů. Jestli se tam někdo vyjadřuje prokremelsky nebo bolševicky, je to zpravidla Slovák. Nejenom teď během války, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Toto bohužel musím potvrdit. Mám zkušenosti z modelářských webů. Jestli se tam někdo vyjadřuje prokremelsky nebo bolševicky, je to zpravidla Slovák. Nejenom teď během války, ale dlouhodobě. Skoro jako byste takové blby exportovali.
      Jsem ovšem rád, že tento postřeh můžu napsat jako reakci na příspěvek jiného, normálního Slováka.Skrýt celý příspěvek

    • jozo
      23:37 18.04.2022

      Michalbb nerob paniku. Slovensko je malá krajina kde vládnu oportunisti, ktorí chcú kradnúť eurofondy. Môžem sa ti zaručiť aj hlavou, že ani Fico a ani Pelegríni nechcú na SVK ...Zobrazit celý příspěvek

      Michalbb nerob paniku. Slovensko je malá krajina kde vládnu oportunisti, ktorí chcú kradnúť eurofondy. Môžem sa ti zaručiť aj hlavou, že ani Fico a ani Pelegríni nechcú na SVK vládu Ruska. Nič by z toho nemali a ich oligarchovia už vôbec nie. Jediného koho si viem predstaviť, že by to reálne chcel je Kotleba aj keď ani tomu neverím. Jediné čo všetkých našich politikov zaujíma sú tie miliardy čo k nám majú natiecť z EU rozpočtu a ako ich čo najlepšie ukradnúť. Fico ale aj všetci jemu podobní fungujú na rovnakom princípe: ráno vstane a prečíta si prieskumy a podľa toho mu urobia spindoktory aktuálnu rétoriku a to čo sa on snaží je chytiť voličskú vlnu ako surfer a zviesť sa na nej. Jeho skutočné názory nikdy a to zopakujem nikdy nebudeš počuť. Ale môžeš vidieť jeho činy, ktoré robil keď vládli a to oni pripravili zmluvu s USA, to oni nakupili stihačky z USA a vrtuľníky z USA a vlastne aj všetky ostatné zbrojné programy začali za ich vlády. Mohli nakupovať z Ruska alebo z Číny alebo od niekoho iného, ale vidíš čo si vybrali.
      Ľudia čo sú na Slovensku prorusky orientovaní sú žlčovití a závistliví, ale ich reálny vplyv a moc je veľká nula. Každý Slovenský troll vidí tie masové zverstvá na Ukrajine a drvivá väčšina určite nie je zato aby sme mali na hranici Čečencov a podobnú verbež ak by vyhrali Rusi. A hlavne hlavná voličská základňa sú u nás dôchodcovia čo je prekliatím ale zároveň aj požehnaním lebo naše vlády si naozaj nemôžu dovoliť nejaké sankcie zo západu ktoré by zobrali prachy našim dôchodcom. Naše televízie to nikdy nedajú, ale mal by si vidieť Fica alebo celkove našich politikov ako majú v Bruseli sklopené uši a to už nehovorím ako majú sklopené uši pred Nemcami a USA. Proste v skratke, naša krajina je maličká a totálne otvorená ekonomika. Akékoľvek excesy v demokracii našich budúcich politikov budú len veľmi malé lebo si to proste nemôžu dovoliť bez toho aby to nepoškodilo ich osobný záujem a ver mi ich osobný záujem je pre nich prvoradý.Skrýt celý příspěvek

      • Pepe81
        00:15 19.04.2022

        Ahoj trafená hus.

        Ahoj trafená hus.

        • Sgt Murphy
          05:07 19.04.2022

          Dlhodobých ficovoličov poznám dosť z môjho okolia a rád sa s nimi púšťam z vlastnej zvedavosti do debaty. A zrejme rád vyhľadávam konflikty. Uistil som sa že zaručene 9/10 z ...Zobrazit celý příspěvek

          Dlhodobých ficovoličov poznám dosť z môjho okolia a rád sa s nimi púšťam z vlastnej zvedavosti do debaty. A zrejme rád vyhľadávam konflikty. Uistil som sa že zaručene 9/10 z prípadov, ktoré som doteraz viedol o vojne na Ukrajine s týmito ľudákmi sa začína slovami o tom, ako sme všetci za mier. Pekná myšlienka. Potom ale na 90% začne debata smerovať k tomu, že naša vláda sú vlastizradcovia čo vojensky zapojili Slovensko do vojny odoslaním multimiliardového zbraňového supersystému S-300 na Ukrajinu, čím sme si namaľovali terč na čelo a teraz sme pre Putina legitímny cieľ. A keď máme miliardy na zbrane pre banderovcov na Ukrajine čo mučia a zabíjajú civilistov, prečo nemáme miliardy na pomoc Slovákom. Potom debata začne skĺzavať k tomu, že Ukrajinci neprichádzajú z miest kde sa bojuje, prichádzajú na "luxusných" autách, všetko majú zadarmo, zoberú Slovákom pracovné miesta, ničoho si nevážia a robia bordel a všetko ničia všade kde prídu. A vlastne naťahali sme si tu len Ukrajinskú mafiu. Debata sa nakoniec zvrháva k tomu, že Zelenský je nacista platený z USA a na Ukrajine bojujú len banderovci, ostatný utiekli do Ruska. A nakoniec zaručene 9/10 z debát s týmito vymletými hlavami končí slovami že všetci Ukrajinci sú nejaké nacistické lúzy podporujúci Zelenského vojnu banderovcov páchajúcich genocídu na rusky hovoriacom obyvateľstve a všetkých kto z tadiaľ príde je potreba denacifikovať. 9/10 ficovoličov sa k tomuto zaručene prizná keď sú v debate pritlačený do kúta. Ficovoliči sú z 9/10 fašistická zberba na čele s tým hranatým mafiánom "capo di tutti capi" plateným z Kremľa a najväčšia hrozba demokracie na Slovensku. Hlas je umiernenejší a Smeráci často vravia, že Pellegrini zradil Fica za doláre z USA. Hlas, Smer a Republika ale veľmi radi "surfujú" po tých istých vlnách a vzbudzujú v spoločnosti tie isté nálady a ich voliči sa delia len v tom, či sú radikálnejší (smer), umiernenejší (hlas) alebo úplne vypatlaný (republika).Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            08:00 19.04.2022

            Presne takých mám 90% v práci... Mal si vidieť, keď som spomenul so smiechom, že "zbabelý trpaslík sa bojí chodiť medzí vlastných spoluobčanov a skrýva sa ako krysa niekde v ...Zobrazit celý příspěvek

            Presne takých mám 90% v práci... Mal si vidieť, keď som spomenul so smiechom, že "zbabelý trpaslík sa bojí chodiť medzí vlastných spoluobčanov a skrýva sa ako krysa niekde v diere...." Ako po mne začali vrieskať .... :) Voliči Fica a obdivovatelia Kotlebu a Mazureka ...Skrýt celý příspěvek

    • Sgt Murphy
      00:46 19.04.2022

      Vidím to medzi členmi svojej rodiny. Vidím to v mojom okolí. Vidím to vo svojom meste a chovaní občanov k Ukrajincom. Zo Slovákov ten ich fašizmus a ľudáctvo nevyprchalo a mám ...Zobrazit celý příspěvek

      Vidím to medzi členmi svojej rodiny. Vidím to v mojom okolí. Vidím to vo svojom meste a chovaní občanov k Ukrajincom. Zo Slovákov ten ich fašizmus a ľudáctvo nevyprchalo a mám obavy ani nevyprchá. Ľudia ktorý sa o politiku buď nezaujímali alebo len okrajovo, alebo boli aj za Európske a demokratické hodnoty, dnes hovoria ako sa žilo dobre v komunizme (pritom v 89 boli prakticky ešte deti a hovno si z toho obdobia môžu pamätať), velebia Rusko, vykrikujú hovadiny o Ukrajincoch že sú to nejaký fašisti a kľudne niektorý aj podporujú tie tie svinské vojnové zločiny lebo "denacifikácia" a Ukrajina sú vraj len Banderovci a treba to všetko vyplieniť. Úplné šialenstvo. Normálne nechápem kde to žijem, kam sa za tie dva mesiace posunuli nálady v spoločnosti a to už bolo dosť nahnuté počas korony. Teraz mám pocit že pomaly žijem rok 1939, ľudáci, nenávisť, fašizmus ide na plné obrátky, o chvíľu tu začnú ľudáci stavať koncentráky pre Ukrajincov. No nič idem si zbaliť batoh. Škoda tejto krajiny.Skrýt celý příspěvek

  • Standa
    21:24 18.04.2022

    https://youtu.be/KSUDnAcauVc...

    Nácvik na přehlídku

    https://youtu.be/KSUDnAcauVc...

    Nácvik na přehlídku

    • febrik
      21:47 18.04.2022

      Diskuze pod videem je výživná, Rusové se cítí silně dotčení, možná i proto, v jaký kadenci naskakujou lajky, během nějakých deseti minut se to hnulo z 18 na 20 tisíc :)

      Diskuze pod videem je výživná, Rusové se cítí silně dotčení, možná i proto, v jaký kadenci naskakujou lajky, během nějakých deseti minut se to hnulo z 18 na 20 tisíc :)

      • Dovi
        22:08 18.04.2022

        Komentáře jsou už vypnuté...

        Komentáře jsou už vypnuté...

        • febrik
          23:20 18.04.2022

          Upřímně se ani moc nedivím.

          Upřímně se ani moc nedivím.

  • Andy13
    21:23 18.04.2022

    Z tohohle je mi fakt na blití :-( https://twitter.com/andrewofpo... Na označení „obyčejní lidé“ a „naši lidé“ už ...Zobrazit celý příspěvek

    Z tohohle je mi fakt na blití :-(
    https://twitter.com/andrewofpo...
    Na označení „obyčejní lidé“ a „naši lidé“ už začínám být fakt alergický. Včera jsem by na návštěvě u rodičů a pohádali jsme se tam s jejich dlouholetým známým. Začal se tam rozčilovat, že zkurvený Ukrajinci tady vykupují slunečnicový olej, gothaj eidam a maso a kvůli tomu všechno zdražuje. Že na Ukrajině osm let vraždí, a tak dostali co zasloužili. Ať se už konečně vzdají, že putin chce jenom Ukrajinu a pak bude všechno v pohodě A proč se roztahujou tady, když se bojuje jenom na kousku Ukrajiny… Pak vidím tohle, kde je kluk ze Lvova stejně starý jako ten náš a je mi do breku.
    https://twitter.com/andrewofpo...
    A stačili necelý dva měsíce zdražování a strašení a moje máma začíná mít podobný názory jako ten jejich známý….Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      21:31 18.04.2022

      Ukrajinci se mají vzdát. Tady je problém. Jako řekl jeden ukrajinský voják. Raději umře v zákopech než skončit se svázanými rukami někde v díře.

      Ukrajinci se mají vzdát. Tady je problém. Jako řekl jeden ukrajinský voják. Raději umře v zákopech než skončit se svázanými rukami někde v díře.

    • Mortles
      21:33 18.04.2022

      To označení "slušní/obyčejní/naši lidé" a tak je jenom typickým příkladem fašismu, z toho si nic nedělejte. Přečtěte si od Umberta Eca esej "Věčný fašismus" (je to pár stránek a je ...Zobrazit celý příspěvek

      To označení "slušní/obyčejní/naši lidé" a tak je jenom typickým příkladem fašismu, z toho si nic nedělejte. Přečtěte si od Umberta Eca esej "Věčný fašismus" (je to pár stránek a je to kompletní volně na internetu) a pochopíte, že jak Babiš tak Okamura jsou jenom prachobyčejní fašisti.Skrýt celý příspěvek

    • Andy13
      21:39 18.04.2022

      A ještě mně dostalo tohle. Taky máme desetiletou dceru, a taky se jmenuje Ivanka https://twitter.com/DI_Ukraine...

      A ještě mně dostalo tohle. Taky máme desetiletou dceru, a taky se jmenuje Ivanka https://twitter.com/DI_Ukraine...

  • ABC123
    21:17 18.04.2022

    Dosť sa tu spomína ruská mobilizácia. Tak tu je zákon o mobilizácii v rusku. Našiel som len túto jednu možnosť ako vyhlásiť mobilizáciu. Ale môže byť aj iná…. Federálny zákon č. ...Zobrazit celý příspěvek

    Dosť sa tu spomína ruská mobilizácia. Tak tu je zákon o mobilizácii v rusku. Našiel som len túto jednu možnosť ako vyhlásiť mobilizáciu. Ale môže byť aj iná….

    Federálny zákon č. 31-FZ z 26. februára 1997 (v znení z 26. mája 2021) „O mobilizačnom výcviku a mobilizácii v Ruskej federácii“
    Článok 4. Právomoci prezidenta Ruskej federácie:

    6) V prípade agresie proti Ruskej federácii alebo bezprostrednej hrozby agresie alebo ozbrojeného konfliktu namiereného proti Ruskej federácii vyhlási všeobecnú alebo čiastočnú mobilizáciu a bezodkladne o tom informuje Radu federácie a Štátnu dumu;

    http://www.consultant.ru/docum... Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      21:35 18.04.2022

      Takže můžou vyhlásit kdykoliv. A i kdyby ne, tak duma ochotně odhlasuje změnu

      Takže můžou vyhlásit kdykoliv. A i kdyby ne, tak duma ochotně odhlasuje změnu

    • s2pi
      21:35 18.04.2022

      Mobilizacia nie je preferovana koli vacsej moci armady v ramci mobilizacie. To FSB so sylovnikami nechcu, narusilo by im ten ich vytvoreny svet.

      Mobilizacia nie je preferovana koli vacsej moci armady v ramci mobilizacie. To FSB so sylovnikami nechcu, narusilo by im ten ich vytvoreny svet.

    • Jan Padesátýpátý
      22:44 18.04.2022

      :) takže v podstatě kdokoli kdo se brání ruské agresi vyvolá
      "ozbrojený konflikt namierený proti Ruskej federácii"

      :) takže v podstatě kdokoli kdo se brání ruské agresi vyvolá
      "ozbrojený konflikt namierený proti Ruskej federácii"

  • s2pi
    21:14 18.04.2022

    Bullets don't fly, without supply. https://www.youtube.com/watch?... Sice Lend Leas Act bol prijaty uz skor, kto by mal zaujem o trochu tej historie a sucasnosti a ...Zobrazit celý příspěvek

    Bullets don't fly, without supply.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Sice Lend Leas Act bol prijaty uz skor, kto by mal zaujem o trochu tej historie a sucasnosti a vseobecne o logistikeSkrýt celý příspěvek

  • Poly
    20:55 18.04.2022

    https://www.securitymagazin.cz... Tak už i Srbsko lehce couvá? ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.securitymagazin.cz...

    Tak už i Srbsko lehce couvá? Frantíci udělají z Rafale nakonec trhák...Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      21:03 18.04.2022

      Řekl bych, že Srbové jsou jenom vychcaní. Rusáci hned tak nějaký letadlo nevyrobí , servis bude taky nula a tak radši jistotu z Francie.

      Řekl bych, že Srbové jsou jenom vychcaní. Rusáci hned tak nějaký letadlo nevyrobí , servis bude taky nula a tak radši jistotu z Francie.

    • bently
      21:08 18.04.2022

      Tak Srbsko znatelně "couvlo" už při hlasování v OSN, kde zvedlo ruku pro vyloučení Ruska z UNHRC. Jistou mírou "vychcanosti", kterou níže zmiňuje Fiagy, se to nejspíš vysvětlit dá, ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak Srbsko znatelně "couvlo" už při hlasování v OSN, kde zvedlo ruku pro vyloučení Ruska z UNHRC. Jistou mírou "vychcanosti", kterou níže zmiňuje Fiagy, se to nejspíš vysvětlit dá, ale za mě se spíš prostě zdá, že si Srbsko jednoduše spočítalo, že mu v aktuální čím dál vyhrocenější situaci s Ruskem přenka nepokvete, a že pro něj bude prospěšnější příklon k Západu.Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        21:38 18.04.2022

        Takže jsou vychaní ve všem :)

        Takže jsou vychaní ve všem :)

    • IS-3
      21:23 18.04.2022

      To nebude ani tak moc kvůli Rusku, jako Chorvatsku.. přece nemůžou mít něco horšího, než oni. :)

      To nebude ani tak moc kvůli Rusku, jako Chorvatsku.. přece nemůžou mít něco horšího, než oni. :)

    • Mortles
      21:26 18.04.2022

      Rafale jsou bezpečná volba pro všechny, kteří chtějí spolehlivé letadlo a nulové politické závazky. Francouzi na tom v podstatě založili svůj marketing a v posledních letech se jim ...Zobrazit celý příspěvek

      Rafale jsou bezpečná volba pro všechny, kteří chtějí spolehlivé letadlo a nulové politické závazky. Francouzi na tom v podstatě založili svůj marketing a v posledních letech se jim to dost vyplácí, asi tak.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      21:31 18.04.2022

      Myslím, že sa tak rozhodli už dávnejšie.

      Myslím, že sa tak rozhodli už dávnejšie.

  • bently
    20:54 18.04.2022

    Ruští okupanti v dobytém ukrajinském městě Heničesk stačili znovuvztyčit před lety odstraněnou Leninovu sochu jako vzpomínku na "staré dobré sovětské časy". Aby byla iluze ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští okupanti v dobytém ukrajinském městě Heničesk stačili znovuvztyčit před lety odstraněnou Leninovu sochu jako vzpomínku na "staré dobré sovětské časy". Aby byla iluze "ruskosti" kompletní, v pozadí na administrativní budově je možné už zdálky dobře vidět dvě vlající vlajky - jednu ruskou, a druhou sovětskou.

    https://www.facebook.com/photo...
    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      21:06 18.04.2022

      Tomu Leninovi ktorý podľa štátnej propagandy umelo vytvoril Ukrajinu kvôli ktorej teraz umierajú? To mi nevychádza...

      Tomu Leninovi ktorý podľa štátnej propagandy umelo vytvoril Ukrajinu kvôli ktorej teraz umierajú? To mi nevychádza...

      • bently
        21:11 18.04.2022

        To naznačujete, že to vlastně nedává smysl? Tak to celá tahle "speciální vojenská operace" proti "bratraskému národu", který Rusové "upřímně milují" a u kterého se naprostá většina ...Zobrazit celý příspěvek

        To naznačujete, že to vlastně nedává smysl? Tak to celá tahle "speciální vojenská operace" proti "bratraskému národu", který Rusové "upřímně milují" a u kterého se naprostá většina Rusů ještě pár měsíců zpátky otevřeně a jasně vyjadřovala proti jakékoliv formě nepřátelského chování, ne-li dokonce agrese, ne? Pochopit tzv. "ruskou duši", která si dokáže protiřečit a sebepoškozovat se jako na běžícím pásu, dokáže asi opravdu jenom Rus.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      21:13 18.04.2022

      To je těžký bizár

      To je těžký bizár

      • bently
        21:16 18.04.2022

        To teda. Taky jsem na to první vteřiny čuměl jak zjara. Člověka skoro až napadne netradiční "to už je snad i na Rusko moc...".

        To teda. Taky jsem na to první vteřiny čuměl jak zjara. Člověka skoro až napadne netradiční "to už je snad i na Rusko moc...".

        • The Pale Emperor
          21:34 18.04.2022

          Ale já to fakt nepoberu, tohle to:D Obsadíš vesnici a první věc, co uděláš, je, že odněkud přivezeš zkurvenou sochu Lenina a vyvěsíš sovětskou vlajku… To si na Ukrajinu ty sochy ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale já to fakt nepoberu, tohle to:D Obsadíš vesnici a první věc, co uděláš, je, že odněkud přivezeš zkurvenou sochu Lenina a vyvěsíš sovětskou vlajku… To si na Ukrajinu ty sochy vezou s sebou?:DSkrýt celý příspěvek

          • bently
            21:39 18.04.2022

            :D Z kontextu jsem pochopil, že se jedná o sochu, která už na místě kdysi byla. Takže jí Rusové nejspíš našli rozloženou někde ve skladu/lapidátoru/sklepě, a rozhodli se, že by ...Zobrazit celý příspěvek

            :D Z kontextu jsem pochopil, že se jedná o sochu, která už na místě kdysi byla. Takže jí Rusové nejspíš našli rozloženou někde ve skladu/lapidátoru/sklepě, a rozhodli se, že by bylo fajn Lenina zpátky oživit. A tohle je výsledek - akorát má prý špatně ruku (předtím měl hajlovat :D - viz foto: https://www.facebook.com/photo... a typicky po rusku si hoši ušetřili práci se vztyčováním podstavce :DSkrýt celý příspěvek

  • MATRIX
    20:44 18.04.2022

    Nieco zostrelili, este nevieme čo

    https://news.obozrevatel.com/u...

    Nieco zostrelili, este nevieme čo

    https://news.obozrevatel.com/u...

  • The Pale Emperor
    20:40 18.04.2022

    rusové již jsou údajně v Zarichne , cca 30km vzdušnou čárou od ...Zobrazit celý příspěvek

    rusové již jsou údajně v Zarichne , cca 30km vzdušnou čárou od Záporoží.

    https://twitter.com/danielkool...

    https://www.google.com/maps/pl... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:45 18.04.2022

      Na liveupmap maj zakreslené jiné Zarichne
      https://liveuamap.com/en/2022/...

      Na liveupmap maj zakreslené jiné Zarichne
      https://liveuamap.com/en/2022/...

      • The Pale Emperor
        21:09 18.04.2022

        Máš pravdu, hned jsem se chtěl opravit, ale web mi to už nedovolil a hodil mi opět chybu při refreshi:) Hledal jsem tu vesnici a na Google mapách mi to nejdřív vyhodilo nějakou ...Zobrazit celý příspěvek

        Máš pravdu, hned jsem se chtěl opravit, ale web mi to už nedovolil a hodil mi opět chybu při refreshi:)

        Hledal jsem tu vesnici a na Google mapách mi to nejdřív vyhodilo nějakou prdel severně od Lvova, pak ulici v Kyjevě a nakonec tu u Záporoží, a jelikož je to pár kilometrů od frontové linie (podle LiveUAmap), tak jsem předpokládal , že to bude ono:) Ale nakonec se ukázalo že jde ještě o jiné Zarichne:’-)Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      21:05 18.04.2022

      Omlouvám se, špatná vesnice, těch prdelí světa se stejným názvem je tam několik:D Toto Zarichne je kousek od Kremminy, kterou rusové včera/dneska obsadili, když se UAF stáhly do ...Zobrazit celý příspěvek

      Omlouvám se, špatná vesnice, těch prdelí světa se stejným názvem je tam několik:D Toto Zarichne je kousek od Kremminy, kterou rusové včera/dneska obsadili, když se UAF stáhly do novych obranných linií.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        21:30 18.04.2022

        joo, já jí původně hledal na mapách a pak mě napadlo jiknout na liveupmap

        joo, já jí původně hledal na mapách a pak mě napadlo jiknout na liveupmap

      • Roland
        21:42 18.04.2022

        To stahovani do novych obranych linii mi neco moc pripomina :/

        To stahovani do novych obranych linii mi neco moc pripomina :/

  • Alchen
    20:39 18.04.2022
    • Rošťák
      20:42 18.04.2022

      To tam prorazily z toho Kremmina?

      To tam prorazily z toho Kremmina?

      • Alchen
        20:47 18.04.2022

        Vyzerá to tak. Je to už len kúsok od Slovianska

        Vyzerá to tak. Je to už len kúsok od Slovianska

      • BobDylan
        20:49 18.04.2022

        Nie toto je na juh od Záporožia, Kremmino je na Donbase severne od Rubižne.

        Nie toto je na juh od Záporožia, Kremmino je na Donbase severne od Rubižne.

        • Rošťák
          20:54 18.04.2022

          Na liveupu je zakreslené na silnici od Kremmina
          https://liveuamap.com/en/2022/...

          Na liveupu je zakreslené na silnici od Kremmina
          https://liveuamap.com/en/2022/...

          • The Pale Emperor
            21:11 18.04.2022

            To bude ono, je to první vesnice hned po cestě na silnici z okupovaného Kremmina

            To bude ono, je to první vesnice hned po cestě na silnici z okupovaného Kremmina

          • BobDylan
            22:53 18.04.2022

            Sorry, moja chyba.

            Sorry, moja chyba.

  • Rošťák
    20:36 18.04.2022

    Tak jo, oryx právě dohodil do seznamu Mi-8 a SU-30 z backlogu.
    Jsme aktuálně na 21 zničených a 1 poškozeném letadle, 35 vrtácích a 34 dronech ......

    Tak jo, oryx právě dohodil do seznamu Mi-8 a SU-30 z backlogu.
    Jsme aktuálně na 21 zničených a 1 poškozeném letadle, 35 vrtácích a 34 dronech ......

    • Danik
      20:44 18.04.2022

      To ti Rusové jsou z ukrajinské PVO fakt tak podělaní? Chci říct mají skoro 1500 stíhaček, bitevníků a bombardérů a dalších 1500 vrtulníků. Proti tomu zas ty ztráty nejsou až tak ...Zobrazit celý příspěvek

      To ti Rusové jsou z ukrajinské PVO fakt tak podělaní? Chci říct mají skoro 1500 stíhaček, bitevníků a bombardérů a dalších 1500 vrtulníků. Proti tomu zas ty ztráty nejsou až tak katastrofální, samozřejmě bolí. Takže buď se bojí, chtějí něco nechat i jinde, nemají piloty a nebo prostě klasika, z těch letounů je bojeschopná polovina.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        20:53 18.04.2022

        TAk USA a IZR mají prej letuschopnost cca na 50-75% a u zemí NATO je to kolem 50% ...... Ale co si pamatujeme tak Německo mělo jeden čas většinu Eurofighterů uzemněných .... A ...Zobrazit celý příspěvek

        TAk USA a IZR mají prej letuschopnost cca na 50-75% a u zemí NATO je to kolem 50% ......
        Ale co si pamatujeme tak Německo mělo jeden čas většinu Eurofighterů uzemněných .... A vezmeme li v potaz, kolik toho je letuschopného na Slovensku, Bulharsku , tak bych věřil i tomu, že Rusům lítá tak 25-30% a k tomu problémy s piloty ....... Dál k tomu přičti to, že musí nechat letadla i v jiných oblastech a co ti zbyde, že jo ...... A na Oryxu kromě té jedné 25 máš jen zničené stroje, kolik jich muselo být poškozeno?Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          20:59 18.04.2022

          Tahle kombinace by dávala smysl

          Tahle kombinace by dávala smysl

      • DolphinXXL
        21:01 18.04.2022

        Tipl bych si, že půjde o kombinaci všech čtyř možností.

        Tipl bych si, že půjde o kombinaci všech čtyř možností.

      • StandaBlabol
        21:04 18.04.2022

        Neblbni. V těch 1.500 bude i cca. 900 starých Mig-29, Su-27, Su-24, Su-25 i Mig-31, většina z nich už nelítá. Reálně mají tak 350 stojů řady Su-30/34/35. K tomu 100 modernizovaných ...Zobrazit celý příspěvek

        Neblbni. V těch 1.500 bude i cca. 900 starých Mig-29, Su-27, Su-24, Su-25 i Mig-31, většina z nich už nelítá. Reálně mají tak 350 stojů řady Su-30/34/35. K tomu 100 modernizovaných Su-27 a Mig-31. Strategické bombardéry nepočítám. Kdyby měli bojeschopnost 2/3, což není špatné, tak začínali válku s 300 bojeschopnými moderními stroji. A k tomu nějaké Su-25. To je všechno.

        Navíc pořád potřebují stíhačky k ochraně dlouhých hranic.Skrýt celý příspěvek

        • Rošťák
          21:32 18.04.2022

          Sorry za mínus, překlikl jsem se :(

          Sorry za mínus, překlikl jsem se :(

      • flanker.jirka
        21:14 18.04.2022

        Máme nějaké informace o celkovém objemu letového úsilí ruska? ...Ukrajina sama asi nepřizná více než se jim hodí do krámku.

        Máme nějaké informace o celkovém objemu letového úsilí ruska? ...Ukrajina sama asi nepřizná více než se jim hodí do krámku.

        • StandaBlabol
          21:31 18.04.2022

          Občas probleskne informace o 200 - 300 vzletech denně. Asi bych tomu věřil, pokud jsou v tom i dopravní letadla, AWACSy, atd. Každopádně jsem zvědavý, jak dlouho při tomhle tempu ...Zobrazit celý příspěvek

          Občas probleskne informace o 200 - 300 vzletech denně. Asi bych tomu věřil, pokud jsou v tom i dopravní letadla, AWACSy, atd.

          Každopádně jsem zvědavý, jak dlouho při tomhle tempu vydrží s údržbou a hlavně hlídáním výměn motorů.Skrýt celý příspěvek

        • Rošťák
          21:34 18.04.2022

          Někde kolem 10. dne se mluvilo o cca 300 ruských letových operací denně, koncem března o 200 ….. otázka zda jde jen o letadla, nebo i vrtáky….. Ale nevím, nakolik jsou tyhle čísla ...Zobrazit celý příspěvek

          Někde kolem 10. dne se mluvilo o cca 300 ruských letových operací denně, koncem března o 200 ….. otázka zda jde jen o letadla, nebo i vrtáky….. Ale nevím, nakolik jsou tyhle čísla relevantní……….Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        21:19 18.04.2022

        To budou stejný čísla, jak ty jejich tanky. Reálně budou mít pár stovek letuschopných moderních strojů. Většina podle mě bude nasazena na Ukrajině. Zbytek, co se udrží ve vzduchu ...Zobrazit celý příspěvek

        To budou stejný čísla, jak ty jejich tanky. Reálně budou mít pár stovek letuschopných moderních strojů. Většina podle mě bude nasazena na Ukrajině. Zbytek, co se udrží ve vzduchu bude hlídat západní hranici s NATO, Kaliningrad, Sibiř a něco v Sýrii.

        Takže ty sestřely o kterých víme, budou hodně bolet. Hlavně piloti. Těch mají nedostatek, většina pilotů z těch sestřelených strojů buď zahynula, nebo byla zajata. Samý major…Skrýt celý příspěvek

  • ArthurHarris
    20:36 18.04.2022

    https://youtu.be/snjfbj_EwW4...

    Ex-US Navy Guys Speculate How The Russian Cruiser "Moskva" Sunk So Easily

    https://youtu.be/snjfbj_EwW4...

    Ex-US Navy Guys Speculate How The Russian Cruiser "Moskva" Sunk So Easily

  • bently
    20:36 18.04.2022

    Článek z dnešního poledne - byť z dezinformačního webu protistrany, ale přesto důkaz, že kluci ukrajinští v Mariupolu (resp. v reálu Azovstalu) snad pořád drží, což je nesporně ...Zobrazit celý příspěvek

    Článek z dnešního poledne - byť z dezinformačního webu protistrany, ale přesto důkaz, že kluci ukrajinští v Mariupolu (resp. v reálu Azovstalu) snad pořád drží, což je nesporně malý (nebo velký?) zázrak...

    "Ukrajinští ozbrojenci se dvakrát během pár dní pokusili proniknout z obklíčení z území závodu Azovstal v Mariupolu, řekl RIA Novosti velitel jednotky DPR s volacím znakem Khokhol.
    "Byly dva pokusy prorazit z Azovstalu. Severním směrem. Ale byly zastaveny. A průlom byl zastaven. Z velké části oni (ozbrojenci - pozn. red.) zemřeli. To byly asi před třimi resp. před čtyřmi dny. Abych byl upřímný, ani nevím, kolik jich tu teď je. A jaký je v tom vlastně rozdíl? Hlavní věc je skončit s těmi fašisty co rychleji, to je vše," řekl.

    Jinak ta omáčka okolo je neskutečný propagandistický hnus, jen co je pravda.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      04:51 19.04.2022

      On si vážně říká Chochol ? To je hanlivé označení pro Ukrajince.

      On si vážně říká Chochol ? To je hanlivé označení pro Ukrajince.

  • Veraxx
    20:23 18.04.2022

    Důležitá informace pro ty co chtějí jet s našim prezidentem 9.5. do Moskvy


    https://mobile.twitter.com/Ale...

    Důležitá informace pro ty co chtějí jet s našim prezidentem 9.5. do Moskvy


    https://mobile.twitter.com/Ale...

    • flanker.jirka
      20:35 18.04.2022

      Letos by tam opravdu hradní pán neměl chybět. :-)

      Letos by tam opravdu hradní pán neměl chybět. :-)

    • Rošťák
      20:35 18.04.2022

      Tak vojáci budu dubnový základáci, ale kde vezmou tolik techniky ...... :D

      Tak vojáci budu dubnový základáci, ale kde vezmou tolik techniky ...... :D

    • Danik
      20:37 18.04.2022

      Ty čísla, to je všechno co jim zbude? :-DDD

      Ty čísla, to je všechno co jim zbude? :-DDD

    • Fiagy
      20:47 18.04.2022

      Nj, to bude samá SU-57, Armata, Ochotnik. A nebo to pojmou jako vzpomínku a bude to T-34, Il – 2 Šturmovik a raketomety BM-13 :-)

      Nj, to bude samá SU-57, Armata, Ochotnik. A nebo to pojmou jako vzpomínku a bude to T-34, Il – 2 Šturmovik a raketomety BM-13 :-)

    • The Pale Emperor
      21:23 18.04.2022

      Já bych byl pro, aby tam Miloš jel. Někdo tady fantazíroval o sestřelování letadel nad Kremlem během přehlídky, tak teď je šance. Na vozík a do berlí implementovat Stingery a může ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych byl pro, aby tam Miloš jel. Někdo tady fantazíroval o sestřelování letadel nad Kremlem během přehlídky, tak teď je šance. Na vozík a do berlí implementovat Stingery a může si Milošek tu svou zhrzenost vybít.Skrýt celý příspěvek

  • Michal12345
    20:16 18.04.2022
    • Standa
      20:27 18.04.2022

      Skvělá ukázka pozitivního nacionalismu, nikdo nebude bojovat za svou vlast tak tvrdě, než ten, kdo ji má raději, než svůj vlastní život. Neuvěřitelná vůle......o těch se bude psát ...Zobrazit celý příspěvek

      Skvělá ukázka pozitivního nacionalismu, nikdo nebude bojovat za svou vlast tak tvrdě, než ten, kdo ji má raději, než svůj vlastní život. Neuvěřitelná vůle......o těch se bude psát ještě za 100 let, právě tvoří historii.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      20:28 18.04.2022

      https://twitter.com/CanadianUk...

      trosku dlhsia verzia

      https://twitter.com/CanadianUk...

      trosku dlhsia verzia

      • febrik
        21:24 18.04.2022

        K tomuhle se Tiktok warrioři nemají šanci nikdy dohrabat. Je neuvěřitelný, jak tam ti chlapi drží, jakou musí mít sílu a morálku a je mi smutno a současně na blití z toho, že jim ...Zobrazit celý příspěvek

        K tomuhle se Tiktok warrioři nemají šanci nikdy dohrabat. Je neuvěřitelný, jak tam ti chlapi drží, jakou musí mít sílu a morálku a je mi smutno a současně na blití z toho, že jim to stejně nejspíš bude úplně k ničemu.Skrýt celý příspěvek

    • Sustr
      20:33 18.04.2022

      1:47 mu upadne dust cover?

      1:47 mu upadne dust cover?

  • Adanedhel
    20:11 18.04.2022

    Právě jsem slyšel ve zprávách informaci o tom, že Putin mluvil s Mahmúdem Abbásem z Palestiny. Tak mě napadlo, že stejně jako se nám zdá že Izrael nepodporuje Ukrajinu, tak možná ...Zobrazit celý příspěvek

    Právě jsem slyšel ve zprávách informaci o tom, že Putin mluvil s Mahmúdem Abbásem z Palestiny. Tak mě napadlo, že stejně jako se nám zdá že Izrael nepodporuje Ukrajinu, tak možná Putin má pocit, že Izrael málo podporuje Rusko. Možná že něco takového pomůže změnit postoj Izraele k této problematice. Buď se zcela odvrátí od Ukrajiny, nebo jí naopak bude víc nakloněna. Putin šťourá do všeho, kde mu ještě nezarazili dveře před očima.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:16 18.04.2022

      Když jsem četl, že si Rusko dělá nároky na nějaký budovy v Jeruzalémě, tak mi to připadá, že tohle je něco, co by mohlo dost poškodit Rusko-Izraelské vztahy, i když tomu nechci ...Zobrazit celý příspěvek

      Když jsem četl, že si Rusko dělá nároky na nějaký budovy v Jeruzalémě, tak mi to připadá, že tohle je něco, co by mohlo dost poškodit Rusko-Izraelské vztahy, i když tomu nechci dávat nadměrný význam. Na takovéhle věci jsou Izraelci myslím docela citliví.Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      22:50 18.04.2022

      Tak si říkám, zda Putin nechce rozpoutat občanskou válku i Izraeli. Ono rusů tam žije hodně, ale osobně si nemyslím, že by oni byli ochotní přidat se k Palestincům v nesmyslném ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak si říkám, zda Putin nechce rozpoutat občanskou válku i Izraeli. Ono rusů tam žije hodně, ale osobně si nemyslím, že by oni byli ochotní přidat se k Palestincům v nesmyslném boji jenom pro to, aby na sebe přilákali pozornost světa místo bojů na Ukrajině. Myslím že i v tom Lotyšsku jsou etničtí rusové radši ticho a v klidu.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...