VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jj284b
    07:16 27.04.2022
  • stroup
    06:06 27.04.2022

    A co děláte? "Jsem ruským oligachrou.." To musí být zajímavá práce. "Ano, jen je trochu nebezpečná..." seznam mrtvých oligarchů za poslední ...Zobrazit celý příspěvek

    A co děláte?
    "Jsem ruským oligachrou.."
    To musí být zajímavá práce.
    "Ano, jen je trochu nebezpečná..."


    seznam mrtvých oligarchů za poslední dobu:
    https://fortune.com/2022/04/26... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      07:22 27.04.2022

      da sa predpokladat ze to nebude klasicka depresia , ktora ich vedie k samovrazdam...vediet aky je v tom kluc preco su likvidovani tito ludia a takto, ked im vrazdia aj rodiny by ...Zobrazit celý příspěvek

      da sa predpokladat ze to nebude klasicka depresia , ktora ich vedie k samovrazdam...vediet aky je v tom kluc preco su likvidovani tito ludia a takto, ked im vrazdia aj rodiny by bolo fajnSkrýt celý příspěvek

    • Sgt Murphy
      09:11 27.04.2022

      Kremeľ s týmito vraždami ani nemusí mať nič spoločné, podľa mňa sa tam začínajú oligarchovia žrať medzi sebou ako krysy a vybavovať si osobné účty pretože niektoré z tých vrážd sú ...Zobrazit celý příspěvek

      Kremeľ s týmito vraždami ani nemusí mať nič spoločné, podľa mňa sa tam začínajú oligarchovia žrať medzi sebou ako krysy a vybavovať si osobné účty pretože niektoré z tých vrážd sú tak brutálne že je to niečo osobné. Môže to byť aj predzvesť širšej vojny medzi oligarchami.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    06:05 27.04.2022

    https://twitter.com/mhmck/stat...

    Ukrajinci zasiahli Snake Island.. pomsta..

    https://twitter.com/mhmck/stat...

    Ukrajinci zasiahli Snake Island.. pomsta..

    • Roland
      07:49 27.04.2022

      A mezi tim ru na vychode pomalu zabira jednu vesnici za druhou :(

      A mezi tim ru na vychode pomalu zabira jednu vesnici za druhou :(

  • jj284b
    05:36 27.04.2022

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Municak v Belgorode:

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Municak v Belgorode:

    • MATRIX
      05:52 27.04.2022

      To tam má ešte co vybuchovat?

      To tam má ešte co vybuchovat?

      • Cimbi
        06:00 27.04.2022

        Určitě tam neměli jeden. Táhnout odtud zásobování severní části ivvaze.

        Určitě tam neměli jeden. Táhnout odtud zásobování severní části ivvaze.

        • jj284b
          06:10 27.04.2022

          https://twitter.com/AggregateO...

          a vraj nieco buchlo aj vo Voronezi, no zatial obrazovo nepotvrdene

          https://twitter.com/AggregateO...

          a vraj nieco buchlo aj vo Voronezi, no zatial obrazovo nepotvrdene

          • StandaBlabol
            06:18 27.04.2022

            No minimálně Rusové potvrdili požár muničáku v Bělgorodě aktivní PVO v Kurské a Voroněžské oblasti. Údajně sestřelili nějaké drony. Zdá se, že Ukrajinci zintenzivňují útoky na ...Zobrazit celý příspěvek

            No minimálně Rusové potvrdili požár muničáku v Bělgorodě aktivní PVO v Kurské a Voroněžské oblasti. Údajně sestřelili nějaké drony. Zdá se, že Ukrajinci zintenzivňují útoky na ruské území. Zajímalo by mě čím. Jestli jsou to pořád Bayraktary a Točky/VIlkhy, nebo už mají dost nových dronů ze Západu a třeba ty ATACMS?Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            07:19 27.04.2022

            Jestli hlásí sestřelené drony, tak snad to byl skutečný muničák a ne false-flag proti hromádce vyřazené munice... 22.4. někdo hlásil, že sbírají po okupovaných územích trosky ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli hlásí sestřelené drony, tak snad to byl skutečný muničák a ne false-flag proti hromádce vyřazené munice...

            22.4. někdo hlásil, že sbírají po okupovaných územích trosky dronů a ukr. vrtulníků...

            False-flag by byla kvůli zvýšení zájmu Rusů vstoupit do armády...Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            08:23 27.04.2022

            Já osobně bych byl tím méně ochoten vstoupit do armády, čím více by byly nepřátelské drony nebezpečné.

            Já osobně bych byl tím méně ochoten vstoupit do armády, čím více by byly nepřátelské drony nebezpečné.

          • mudry.udrzbar
            09:49 27.04.2022

            Nechapem, ze sa tu stale opakuju zmienky o false flag, co je teoria, ktora absolutne nedava zmysel.

            Nechapem, ze sa tu stale opakuju zmienky o false flag, co je teoria, ktora absolutne nedava zmysel.

    • Wolv3rine
      06:07 27.04.2022

      Ukrajina mi dělá radost takhle po ránu, hned se líp vstává a navíc se z toho stává pravidlo :D Každopádně jim rusáci v tý oblasti něco sundali tak uvidíme s čím přijdou ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajina mi dělá radost takhle po ránu, hned se líp vstává a navíc se z toho stává pravidlo :D Každopádně jim rusáci v tý oblasti něco sundali tak uvidíme s čím přijdou
      https://twitter.com/ralee85/st... Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        06:22 27.04.2022

        Ta Staraya Nelidovka - zasažený muničák u Bělgorodu - je jen 15 km od hranic. To mohli trefit i dělostřelci navádění dronem.

        Ta Staraya Nelidovka - zasažený muničák u Bělgorodu - je jen 15 km od hranic. To mohli trefit i dělostřelci navádění dronem.

  • bently
    00:26 27.04.2022

    "Novinář" Vladimir Solovyov, vysílající ze studia před notebookem oblepeným velkým písmenem Z, se nechal na streamu před ruským publikem slyšet: "Jelikož jsem Zelenskému ublížil, ...Zobrazit celý příspěvek

    "Novinář" Vladimir Solovyov, vysílající ze studia před notebookem oblepeným velkým písmenem Z, se nechal na streamu před ruským publikem slyšet:
    "Jelikož jsem Zelenskému ublížil, chce mě zabít, poslal lidi do Ruska. Jestli se mi něco stane, budete vědět, že za to může Zelenskyj."

    Hrdinství některých hlásných trub Putina evidentně bere za své :D

    https://twitter.com/ArthurPoli... Skrýt celý příspěvek

  • bently
    00:22 27.04.2022

    Když se rozhodneš po delší době zase něco objednat z Wishe:
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

    Když se rozhodneš po delší době zase něco objednat z Wishe:
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

  • LNTecho
    00:17 27.04.2022

    Velmi dobrý rozhovor z Jarosławem Wolskim: https://youtu.be/TETcUGJUHzE... Mluví o armádách Polska, US, Číny,Ruska. O čemse mluvilo ve zkratce: 1.Ohledně války na Ukraine, ...Zobrazit celý příspěvek

    Velmi dobrý rozhovor z Jarosławem Wolskim:
    https://youtu.be/TETcUGJUHzE...

    Mluví o armádách Polska, US, Číny,Ruska.

    O čemse mluvilo ve zkratce:
    1.Ohledně války na Ukraine, rusko podcenilo Soft power ukrainců, tedy toho, že ukrainci dokázali vstřebat chuť svobody západu, přes práci v cizích zemích, přes školy,
    (viděli i když se nám to nezdá, že to u nás funguje),
    snaží se sami aplikovat svobodný typ myšlení i na Ukraine a rozhodně se nechtějí vrátit o století zpátky do dob nevolnictví.
    Dokážou pro tu myšlenku vzít zbraň do ruky, a bránit se.
    Tzn. Soft power pak přechází do Hard power.
    2. NATO velice dobře funguje!
    Nejsou ani tak důležité letadla, tanky, javeliny,..ale informace..
    NATO má obrovskou informační převahu a přehled, kvůli svým radarovým družicím, které vidí skrz mraky. Rusové mají jen 2ks optickych druzic,které přes mraky nevidí.
    Další věcí co ukraincům hódně pomohlo, je využití sítě družic Starlink od E.Muska. Rusové se je snažili zarušit,hacknout,bez úspěchu.
    3.Doktrina fungování ruské a natovske armády. Ruska doktrína splnit rozkaz,iniciativa je na důstojnících. Natovska, pracovat v duchu rozkazu a přes trenovanost být si jistý, že moje jednotka, já sám to zvládnu. Že jsem schopný cíl velitele splnit i když se situace změnila.
    Čínská armáda pracuje obdobně jak ta Ruská, iniciativa je na důstojnících.
    U Čínské armády se Wolski moc nechtel pouštět mimo svůj obor těžké techniky . V těžkých zbraních Čína rozhodně v ničem nevyniká, nemá lepší tanky, delostrelectvo. Drtivou většinu válek v novodobé historii Čína prohrála.Skrýt celý příspěvek

  • Wirbelwind
    00:10 27.04.2022

    V Oryx poctoch ma zaujalo male mnozstvo vrtulnikov Mi-35/24 - predpokladam, ze ich zivotnost v bojovej zone je oproti Mi-28 ci Ka-52 radovo nizsia (vacsie rozmery, mensia odolnost, ...Zobrazit celý příspěvek

    V Oryx poctoch ma zaujalo male mnozstvo vrtulnikov Mi-35/24 - predpokladam, ze ich zivotnost v bojovej zone je oproti Mi-28 ci Ka-52 radovo nizsia (vacsie rozmery, mensia odolnost, menej obrannych systemov a nutnost utocit na ciele z mensej vzdialenosti) - takze zrejme aj ich nasadzovanie je zlomkove v porovnani s novsimi typmi. Vie niekto aky je ich podiel v aktivnej sluzbe? Ze ci je ich uz len okrajove mnozstvo, alebo ich radsej drzia bokom?Skrýt celý příspěvek

    • Badysak
      01:37 27.04.2022

      Zatím jsem viděl pouze střelbu neřízenýmy raketami na krátké vzdálenosti dost nechápu, že riskují drahé mašiny při tomhle nasazení, když mají staré 24 i ta Mil 8 unese 6 raketnic.

      Zatím jsem viděl pouze střelbu neřízenýmy raketami na krátké vzdálenosti dost nechápu, že riskují drahé mašiny při tomhle nasazení, když mají staré 24 i ta Mil 8 unese 6 raketnic.

    • StandaBlabol
      06:06 27.04.2022

      Ještě víc bije do očí nepoměr mezi Kamovy a Mi-28. Mily byly dlouho problematické a v Sýrii se ukázalo, že nebyly plně bojeschopné. A asi na tom pořád něco bude, létají hlavně ...Zobrazit celý příspěvek

      Ještě víc bije do očí nepoměr mezi Kamovy a Mi-28. Mily byly dlouho problematické a v Sýrii se ukázalo, že nebyly plně bojeschopné. A asi na tom pořád něco bude, létají hlavně Kamovy.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      06:08 27.04.2022

      Mi28 a Ka52 umí střílet Vichry až na 10 km, ale sypou neřízené z blízka jak UH1 ve Vietnamu. Je to celé divné

      Mi28 a Ka52 umí střílet Vichry až na 10 km, ale sypou neřízené z blízka jak UH1 ve Vietnamu. Je to celé divné

      • StandaBlabol
        06:26 27.04.2022

        Řízená munice je drahá a Rusko na takovou válku prostě nemá. Ne, že by ji nepoužívali vůbec, ale šetří s ní a většinu misí létají s neřízenou. Stejně to bylo i v Sýrii. Odpálili z ...Zobrazit celý příspěvek

        Řízená munice je drahá a Rusko na takovou válku prostě nemá. Ne, že by ji nepoužívali vůbec, ale šetří s ní a většinu misí létají s neřízenou. Stejně to bylo i v Sýrii. Odpálili z propagačních důvodů pár řízených střel a pak na všechno sypali hloupou munici ze Su-24/34. Začali pro zaměřování aspoň používat trochu moderní palubní počítač SVP-24 a udělali z toho wunderwaffe.Skrýt celý příspěvek

      • Torong
        08:13 27.04.2022

        Ne je to naprosto jednoduché. Vichry prostě nejsou. Co měli, vystříleli v Sýrii.

        Ne je to naprosto jednoduché. Vichry prostě nejsou. Co měli, vystříleli v Sýrii.

  • SeaWolf
    23:51 26.04.2022

    Menší přehled osobností GŠ Ukrajiny, strůjců nové obranné doktríny a předevšim dosavadní úspěšné aktivní obrany napadeného státu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Menší přehled osobností GŠ Ukrajiny, strůjců nové obranné doktríny a předevšim dosavadní úspěšné aktivní obrany napadeného státu. https://m.youtube.com/watch?v=...
    Možná by to chtělo nějaký detailní článek na AN :-)Skrýt celý příspěvek

  • bently
    23:34 26.04.2022

    Rusové hlásí: V Mariupolu jsme objevili základnu homosexuálů Joe Bidena Moderátor ruského Prvního kanálu v politické talk-show Vremja Pokazet promluvil o „zajímavých ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové hlásí: V Mariupolu jsme objevili základnu homosexuálů Joe Bidena

    Moderátor ruského Prvního kanálu v politické talk-show Vremja Pokazet promluvil o „zajímavých artefaktech“, které ruští vojáci našli v Mariupolu - plátno se symbolem pentagramu nebo kalendář s ilustracemi LGBT osob. Podle moderátora nálezy pochází z „ústředí gayů a lesbiček v Mariupolu, které přímo spadá pod prezidenta Spojených států a americký Kongres.“

    Po odhalení vlajky s hákovým křížem, portrétů Adolfa Hitlera, a v neposlední řadě tří kusů videohry Sims u údajné teroristické skupiny, která měla připravovat atentát na prokremelského moderátora Solovjova, ruská propaganda předložila další bizarní nálezy. Tentokrát z Mariupolu.

    „To, co jsme tam našli, je opravdu... to se nedá popsat slovy. Je to rána pro děti, pro nejzranitelnější členy společnosti,“ líčil zděšení z nálezu plátna s pentagramem a kalendáře s ilustracemi stejnopohlavních párů válečný reportér Prvního kanálu Ivlev.

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      23:36 26.04.2022

      Homosexuáli, LGBT, drogy, nacizmus, Hitler, pentagram, USA. Je tam úplne všetko okrem Sorosa. na Sorosa zabudli !!!

      Homosexuáli, LGBT, drogy, nacizmus, Hitler, pentagram, USA. Je tam úplne všetko okrem Sorosa. na Sorosa zabudli !!!

      • bently
        23:39 26.04.2022

        Krví podepsaná velkoformátová fotka arciďábla Sorose byla rafinově přeložena hned pod třemi hrami Sims.

        Krví podepsaná velkoformátová fotka arciďábla Sorose byla rafinově přeložena hned pod třemi hrami Sims.

      • Upgrade
        23:47 26.04.2022

        Soros taha za nitky Bidena, to je predsa jasne - Deep state.

        Soros taha za nitky Bidena, to je predsa jasne - Deep state.

      • Poly
        00:13 27.04.2022

        Navážet se do rodilého Maďara??? S tím musí počkat až se jim Maďarsko, co by užitečný idiot, nebude hodit do pytle "přátel".

        Navážet se do rodilého Maďara??? S tím musí počkat až se jim Maďarsko, co by užitečný idiot, nebude hodit do pytle "přátel".

        • bently
          00:17 27.04.2022

          Orbán prozíravě toho satanáše vypudil z vlastního území, na které má doživotní zákaz vstupu. Bodejď by ne - ještě aby si tam toho ďábla bavícího se ničením životů absolventů vysoké ...Zobrazit celý příspěvek

          Orbán prozíravě toho satanáše vypudil z vlastního území, na které má doživotní zákaz vstupu. Bodejď by ne - ještě aby si tam toho ďábla bavícího se ničením životů absolventů vysoké školy života vydržoval!!Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            00:51 27.04.2022

            "Ďábla", u ktorého študoval.... :)

            "Ďábla", u ktorého študoval.... :)

          • Upgrade
            09:49 27.04.2022

            O to je Orban doveryhodnejsi, spoznal praudu z prvej ruky.

            O to je Orban doveryhodnejsi, spoznal praudu z prvej ruky.

    • bently
      23:37 26.04.2022

      Vlajka s hákovým křížem, portréty Adolfa Hitlera, kalendář s ilustracemi LGBT osob, kalendář s ilustracemi stejnopohlavních párů, TŘI EXEMPLÁŘE HRY SIMS (!)... a není těch důkazů ...Zobrazit celý příspěvek

      Vlajka s hákovým křížem, portréty Adolfa Hitlera, kalendář s ilustracemi LGBT osob, kalendář s ilustracemi stejnopohlavních párů, TŘI EXEMPLÁŘE HRY SIMS (!)... a není těch důkazů na jednom místě přeci jenom málo, Antone Pavloviči?Skrýt celý příspěvek

    • Trantor
      23:46 26.04.2022

      Příště najdou uctívače Chruščova. A dokumenty, že to byl americký agent, který měl za úkol skrytě rehabilitovat Banderovce. A ukrást Rusku Krym. A odhalí, že to co se dnes děje ...Zobrazit celý příspěvek

      Příště najdou uctívače Chruščova. A dokumenty, že to byl americký agent, který měl za úkol skrytě rehabilitovat Banderovce. A ukrást Rusku Krym. A odhalí, že to co se dnes děje bylo plánováno již tehdy.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        23:51 26.04.2022

        Tohle je ještě o třídu lepší, než to video s "šokujícím odhalením tajné kanceláře amerických agentů" ruskými jednotkami na Ukrajině, co tu kolovalo před několika dny, na kterém ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle je ještě o třídu lepší, než to video s "šokujícím odhalením tajné kanceláře amerických agentů" ruskými jednotkami na Ukrajině, co tu kolovalo před několika dny, na kterém byla místnost s několika počítači celá oblepená portréty Bidena, americkými vlajkami, portréty Benjamina Franklina (bodejď by ne - je přece vyobrazený na bankovkách, takže to zapadá), fotky zvětšeného amerického dolaru a kačera Donalda.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      00:15 27.04.2022

      Z uvedené "základny zla napojené na cecek Bidena a amerického ...Zobrazit celý příspěvek

      Z uvedené "základny zla napojené na cecek Bidena a amerického Kongresu":
      https://video-images.vice.com/...
      https://pbs.twimg.com/media/FR...
      https://pbs.twimg.com/media/FR... Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        00:42 27.04.2022

        Proč že tam jsou ti Sims?

        Proč že tam jsou ti Sims?

        • Talvi
          01:12 27.04.2022

          Já pořád nemůžu uvěřit, že někdo je tak blbej, že by tohle spolk. I mentálně zaostalý šimpanz by měl problém tomu věřit. Tohle snad zadali udělat vrátnýmu z hajzlů pro technický ...Zobrazit celý příspěvek

          Já pořád nemůžu uvěřit, že někdo je tak blbej, že by tohle spolk. I mentálně zaostalý šimpanz by měl problém tomu věřit. Tohle snad zadali udělat vrátnýmu z hajzlů pro technický personál, FSB přece nemůžou být takovýhle dementi.Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            03:08 27.04.2022

            Rudému právu taky nikdo nevěřil a stejně se všichni tvářili, že to je pravda.

            Rudému právu taky nikdo nevěřil a stejně se všichni tvářili, že to je pravda.

        • salatnik
          07:07 27.04.2022

          Toto tiež nechápem, však je to tak nevinná hra, asi najmierumilovnejšia z hier.

          Toto tiež nechápem, však je to tak nevinná hra, asi najmierumilovnejšia z hier.

      • Cimbi
        07:28 27.04.2022

        Připomíná to výzdobu "komnat" z hry Wolfstein 3D...

        Připomíná to výzdobu "komnat" z hry Wolfstein 3D...

    • Talvi
      01:04 27.04.2022

      A co vchody ? Do těch tunelů plných zotročených dětí, co z nich ždímou adrenochrom? Už je taky našli ? Má jich být přes 36 000 mil, tak napjatě čekám, kdy na to dojde.

      A co vchody ? Do těch tunelů plných zotročených dětí, co z nich ždímou adrenochrom? Už je taky našli ? Má jich být přes 36 000 mil, tak napjatě čekám, kdy na to dojde.

    • Mr.Tomas
      05:25 27.04.2022

      Z komentárov na idnes.cz David Vrkoč včera 20:19 >No ty jo. Přiznat, že nejmocnější armádu světa drží v šachu skupina nepřátelských homosexuálů to je v tak homofonní společnosti ...Zobrazit celý příspěvek

      Z komentárov na idnes.cz
      David Vrkoč
      včera 20:19
      >No ty jo. Přiznat, že nejmocnější armádu světa drží v šachu skupina nepřátelských homosexuálů to je v tak homofonní společnosti jakou je Rusko slušný sebemrskačství. Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    23:18 26.04.2022

    Politológ Sergej Markov verí, že útok na Podnestersko sa môže čoskoro začať, pretože rumunská armáda je už umiestnená v Moldavsku. „Rumunsko s podporou NATO a za účasti ...Zobrazit celý příspěvek

    Politológ Sergej Markov verí, že útok na Podnestersko sa môže čoskoro začať, pretože rumunská armáda je už umiestnená v Moldavsku.
    „Rumunsko s podporou NATO a za účasti ukrajinskej armády plánuje dobyť Podnestersko a vykonať masívne politické represie proti všetkým podporovateľom Ruska. Rusko sa tak dostane do veľmi ťažkej pozície. Po vojenskej operácii Rumunsko plánuje anšlus Moldavska,“ domnieva sa Markov. Rusko, ktoré je v súčasnosti spútané nepriateľskými akciami s Ozbrojenými silami Ukrajiny pri Nikolajeve, bude môcť Tiraspolu pomôcť len s letectvom.Skrýt celý příspěvek

    • IS-3
      23:22 26.04.2022

      To je slušná fantasmagorie, ačkoliv bych chtěl opravdu vidět, jak by se RuSSáci tvářili.

      To je slušná fantasmagorie, ačkoliv bych chtěl opravdu vidět, jak by se RuSSáci tvářili.

    • Conquer
      23:24 26.04.2022

      Podnestersko by ani nemalo existovat a po prave dostanu po chrape. Ale anslus Moldavska Rumunskom? To uz je aka fantasy?

      Podnestersko by ani nemalo existovat a po prave dostanu po chrape. Ale anslus Moldavska Rumunskom? To uz je aka fantasy?

      • Miroslav
        23:31 26.04.2022

        Je to z diskusie na Topwar

        Je to z diskusie na Topwar

        • Conquer
          23:56 26.04.2022

          Topvar sa do ruzzka asi nedodava, ale sudruhovia si urcite vystacia so samohonkou. To mnohe vysvetluje :)

          Topvar sa do ruzzka asi nedodava, ale sudruhovia si urcite vystacia so samohonkou. To mnohe vysvetluje :)

      • alter01
        23:33 26.04.2022

        čo je fantasmagoria ? Od kedy je Moldavsko sovietské ? A komu patrilo pred tým ? Pozri si dejepis.....

        čo je fantasmagoria ? Od kedy je Moldavsko sovietské ? A komu patrilo pred tým ? Pozri si dejepis.....

  • Rase
    23:09 26.04.2022

    Polský podnikatel Rafal Brzoska minulý týden poslal na Ukrajinu 34 aut humanitární pomoci (500 tun). Léky, konzervy, těstoviny, mouka, deky, spacáky – zkrátka vše, co je potřeba. ...Zobrazit celý příspěvek

    Polský podnikatel Rafal Brzoska minulý týden poslal na Ukrajinu 34 aut humanitární pomoci (500 tun). Léky, konzervy, těstoviny, mouka, deky, spacáky – zkrátka vše, co je potřeba. Náklad už dorazil do Charkova.

    https://twitter.com/Ewwe777/st... Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    23:08 26.04.2022

    Kolikrát jsem tady četl, že Rusko nikdy nezastaví dodávky zemního plynu do Evropy a u svých varování dostával mraky mínusů ? Pak jsem tady četl, že zastavení dodávek plynu není ...Zobrazit celý příspěvek

    Kolikrát jsem tady četl, že Rusko nikdy nezastaví dodávky zemního plynu do Evropy a u svých varování dostával mraky mínusů ?

    Pak jsem tady četl, že zastavení dodávek plynu není problém. Chtěl bych být takovým optimistou.Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      23:15 26.04.2022

      Super, aspoň putler vyřešil naše dilema :)

      Super, aspoň putler vyřešil naše dilema :)

    • Praskot
      23:15 26.04.2022

      Cejkis rád tě tu vidím. Jak je to s tebou a Honzou Kládou?

      Cejkis rád tě tu vidím. Jak je to s tebou a Honzou Kládou?

      • cejkis
        23:18 26.04.2022

        Nevím kdo to je.

        Nevím kdo to je.

        • Burok
          00:09 27.04.2022

          Zeptej se sveho ridiciho :)

          Zeptej se sveho ridiciho :)

    • Miroslav
      23:20 26.04.2022

      Najvyšší čas ísť streliť nejakú kožušinu aby si v zime nezamrzol

      Najvyšší čas ísť streliť nejakú kožušinu aby si v zime nezamrzol

      • Maximus
        23:42 26.04.2022

        My to nejak dame, i když to bude hodně bolet, ale o rusacku vážně pochybuji. Jak se jednou Evropa odpoji z duvodu zastaveni dodavek plynu ze strany rusacka, tak to znamena i konec ...Zobrazit celý příspěvek

        My to nejak dame, i když to bude hodně bolet, ale o rusacku vážně pochybuji. Jak se jednou Evropa odpoji z duvodu zastaveni dodavek plynu ze strany rusacka, tak to znamena i konec odberu ropy. Tu si Evropa dokaze zajistit mnohem jednoduseji. Obnovit dodavky ruske ropy a plynu bude obtizne az nemozne z rady pricin - ekonomickych, geopolitickych i technickych.

        Ve svem dusledku na tom predevsim prodela Rusko, ktere treba plyn z Jamalu nema mimo Evropu kam exportovat. Tedy dokud nepostavi Silu Sibiře 2, ale ta pred rokem 2030 určitě nebude.
        Rovněž tezba surovin bez zapadnich embargovanych technologii se stane výrazně méně rentabilni.

        Rusacko se opravdu casem stane "Horní Voltou s atomovkama".Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          23:44 26.04.2022

          Stále som nepochopil ako naši predkovia prežili a nepomrzli keď plynovod do ČSSR prišiel až v roku 1970.

          Stále som nepochopil ako naši predkovia prežili a nepomrzli keď plynovod do ČSSR prišiel až v roku 1970.

          • Jura99
            04:50 27.04.2022

            nic moc to nebylo, ja jeste pamatuju auta s briketama, uhlire, kamna, smrad z koure po mestech a povoleni na wafky jako podpultove zbozi. Dnes jsme o neco dal, ale prehodit se na ...Zobrazit celý příspěvek

            nic moc to nebylo, ja jeste pamatuju auta s briketama, uhlire, kamna, smrad z koure po mestech a povoleni na wafky jako podpultove zbozi. Dnes jsme o neco dal, ale prehodit se na elektriku chvilku potrva. Nicmene radsi zmrznu, nez aby skreti uspeli.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            07:12 27.04.2022

            V 1970, pche, ešte v 80-tych rokoch sme normálne kúrili uhlím aj do začiatku 90-tich. Ja si pamätám ako k nám stále chodilo uhlie aj do školy nielen v bytovke. No bolo to viac ...Zobrazit celý příspěvek

            V 1970, pche, ešte v 80-tych rokoch sme normálne kúrili uhlím aj do začiatku 90-tich. Ja si pamätám ako k nám stále chodilo uhlie aj do školy nielen v bytovke. No bolo to viac práce, stále chodiť podkladať.Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            08:25 27.04.2022

            salatnik- to jo, ale na druhé straně měly děti a školník lepší fyzičku :D musíš to brát z té lepší stránky...

            salatnik- to jo, ale na druhé straně měly děti a školník lepší fyzičku :D musíš to brát z té lepší stránky...

          • salatnik
            10:17 27.04.2022

            Tak školník sa namakal poriadne, to je pravda, ja si ho pamätám len ako v modrom plášti s lopatou v ruke prehadzuje obrovskú kopu uhlia vysypanú pred kotolňou neustále :D

            Tak školník sa namakal poriadne, to je pravda, ja si ho pamätám len ako v modrom plášti s lopatou v ruke prehadzuje obrovskú kopu uhlia vysypanú pred kotolňou neustále :D

    • Praclik
      23:38 26.04.2022

      Zatial zastavili iba u dvoch krajin. Skusaju co to da a ci sa zvysok zlakne a bude platit v rubloch. Budu mat ale odvahu vypnut plyn pre celu Europu?

      Zatial zastavili iba u dvoch krajin. Skusaju co to da a ci sa zvysok zlakne a bude platit v rubloch. Budu mat ale odvahu vypnut plyn pre celu Europu?

    • Trantor
      23:56 26.04.2022

      Rusko přestalo být spolehlivým obchodním partnerem. Porušilo smlouvy. A dalo za pravdu těm, kteří tvrdili, že dodávky ropy a plynu může použít jako nátlakovu zbran. Použilo. A to ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko přestalo být spolehlivým obchodním partnerem. Porušilo smlouvy. A dalo za pravdu těm, kteří tvrdili, že dodávky ropy a plynu může použít jako nátlakovu zbran. Použilo. A to znamená, že může použít kdykoliv znovu. Spáchá ekonomickou sebevraždu. A je to jen dobře. Sankce musí dopadnout na podporovatele putinovského režimu v Rusku. Tedy důchodcům tam musí začít chodit později důchody, státním zaměstnancům platy. Pak se v Rusku něco může změnit. Sankce, kde si nemůžete zaplatit oběd v Moskvě mobilem ... nemají cenu.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        08:28 27.04.2022

        Právě jsi to napsal-rusko použilo plyn jako zbraň, a věřím, že si toho všimli i soudruzi v Pekingu! Takže nějaký maxioptimismus, že se bude hurá budovat Síla Sibiře II. a že ...Zobrazit celý příspěvek

        Právě jsi to napsal-rusko použilo plyn jako zbraň, a věřím, že si toho všimli i soudruzi v Pekingu! Takže nějaký maxioptimismus, že se bude hurá budovat Síla Sibiře II. a že se Čína stane dominantním odběratelem plynu z Ruska bych příliš nesázel.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      00:04 27.04.2022

      Dokud nezastaví dodávky do Německa můžeme být celkem v klidu.

      Dokud nezastaví dodávky do Německa můžeme být celkem v klidu.

    • Silver
      00:22 27.04.2022

      Rusko samo nezastaví dodávky 145mld.m3/rok plynu do EU. Odstavili dodávky iba 9mld.m3/rok plynu do Poľska. Ak by odstavili celú dodávku plynu do EU, nenávratne by si narobili ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko samo nezastaví dodávky 145mld.m3/rok plynu do EU. Odstavili dodávky iba 9mld.m3/rok plynu do Poľska. Ak by odstavili celú dodávku plynu do EU, nenávratne by si narobili škody. Rusi nemajú kde dodať také množstvo plynu (Čína minulý rok odobrala iba 16,7mld. m3 plynu)Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        08:31 27.04.2022

        Máme květen na hrbu, to, co udělali Polsku Poláci přežijí s "bodákem v prdeli" jak se říká. Jejich zásobníky jsou dnes plné ze 78% a ten plyn měl proudit do konce roku. Od roku ...Zobrazit celý příspěvek

        Máme květen na hrbu, to, co udělali Polsku Poláci přežijí s "bodákem v prdeli" jak se říká. Jejich zásobníky jsou dnes plné ze 78% a ten plyn měl proudit do konce roku. Od roku 2023 mají nový plynovod Baltic Pipe z Norska. Je to pouze skřetí plácnutí do vody.Skrýt celý příspěvek

  • tomaskult
    22:45 26.04.2022

    V Udalostech na CT bylo, ze Continental v RU obnovuje vyrobu, protoze chteji trapit jejich zamestnance a ze se nejedna o zisk... bla bla bla. Bojkot? Cervena barva?

    V Udalostech na CT bylo, ze Continental v RU obnovuje vyrobu, protoze chteji trapit jejich zamestnance a ze se nejedna o zisk... bla bla bla. Bojkot? Cervena barva?

    • pepezdepa
      22:49 26.04.2022

      Takových šmejdů bude přibývat.

      Takových šmejdů bude přibývat.

    • d_mm2288
      22:58 26.04.2022

      A podle toho, co mi říkal kamarád (advokát ve velké kanceláři v Moskvě), tak velmi podobně uvažuje většina západních firem. Skoro všichni "přerušili" (priostanovili) činnost, lidi ...Zobrazit celý příspěvek

      A podle toho, co mi říkal kamarád (advokát ve velké kanceláři v Moskvě), tak velmi podobně uvažuje většina západních firem. Skoro všichni "přerušili" (priostanovili) činnost, lidi nechávají doma na překážkách za 100% mzdy a prostě čekají, co bude dál.
      Ono to reálně pro ty firmy ani není žádná prča. Její manažeři se zodpovídají majitelům (společníkům, akcionářům) za to, že jim firma bude generovat zisk a že dostanou dividendu jako vždycky. Ty ruské pobočky (s lidmi, se zásobami, s penězi) mají samozřejmě v rozvaze a definitivně odejít v podstatě znamená, že to můžou kompletně odepsat - dle toho, co zamýšlí ruská vláda, dají takovouhle ruskou pobočku do nucené správy Vněšekonombance, která ji převezme, chvíli ji bude spravovat a pak ji prodá, jako kdyby to byl konkurs (rozuměj za kopějky prodá nějakému kamarádovi). Takže se snaží lavírovat, jak se dá, aby ani nepokračovali, jako by se nechumelilo, ale ani aby o ta aktiva definitivně nepřišli, a čekají, že se stane brzy nějaký zázrak.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        08:37 27.04.2022

        To je ten rozdíl v přístupu, my nejste schopni odepsat pár procent HDP , Ukrajina musí odepsat 50% na 2-3 roky + desetitice lidí. Zpohodlněli jsme, ale máme plnou hubu ...Zobrazit celý příspěvek

        To je ten rozdíl v přístupu, my nejste schopni odepsat pár procent HDP , Ukrajina musí odepsat 50% na 2-3 roky + desetitice lidí. Zpohodlněli jsme, ale máme plnou hubu lidských práv! Právě proto jsme rád, že my, Středoevropané tem západním ukazují zrcadlo jejich pokrytectví, falše a lži! Doufám, že nám top vydrží i za cenu, konfliktu v EU. Jestliže ztratíme ideály, ztratíme důvod se zlu bránit!Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      22:58 26.04.2022

      Prvotný šok opadol a tak môžeme ísť ďalej

      Prvotný šok opadol a tak môžeme ísť ďalej

    • Poly
      23:30 26.04.2022

      Echt německá firma

      Echt německá firma

    • Froggg
      08:11 27.04.2022

      Část gumárenského průmyslu je na Rusku zřejmě víc závislá, než by se zdálo. Nedávno jsem byl v jedné gumárenské firmě, která si to vyřešila dodávkami odjinud, ale jinak třeba už ...Zobrazit celý příspěvek

      Část gumárenského průmyslu je na Rusku zřejmě víc závislá, než by se zdálo. Nedávno jsem byl v jedné gumárenské firmě, která si to vyřešila dodávkami odjinud, ale jinak třeba už jen saze z Ruska jsou klíčovou surovinou, která teď není. Jak velkou ranou je pro Continental případné zavření továrny v Rusku těžko říct, ale je dost možné, že v evropských závodech jim chybí suroviny, které se z Ruska vozily. Pokud ruské provozy jsou zavřené a evropské se blíží stavu omezování výroby, tak vůbec nezávidím rozhodování tomu, kdo má vyřešit, co s tím.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    22:38 26.04.2022

    Video z tankové bitvy na Dombase
    https://twitter.com/free_espor...
    Nedoporučuji se sluchátky.

    Video z tankové bitvy na Dombase
    https://twitter.com/free_espor...
    Nedoporučuji se sluchátky.

  • Standa
    22:34 26.04.2022

    https://twitter.com/girkingirk... Patrně další vlna rusských Specnaz. Dnešní vyjádření Lavrova, že na jednání je příliš ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/girkingirk...

    Patrně další vlna rusských Specnaz. Dnešní vyjádření Lavrova, že na jednání je příliš brzy, se v těchto konturách nasazení elitních bojovníků projevilo jako moudrý krok. Můžeme každou chvíli očekávat průlom fronty.Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    22:34 26.04.2022

    Dalsi neplatic. (-: Odpoji driv DE nebo HU?
    https://twitter.com/ct24zive/s...

    Dalsi neplatic. (-: Odpoji driv DE nebo HU?
    https://twitter.com/ct24zive/s...

  • Adanedhel
    22:32 26.04.2022

    Zdravím. Já současnou válku která se nám zatím vyhýbá vnímám celekm pozitivně protože podnítí výboj technologií, které by při použití ropy a plynu nevypolatily. Hodně mě zajímá ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím. Já současnou válku která se nám zatím vyhýbá vnímám celekm pozitivně protože podnítí výboj technologií, které by při použití ropy a plynu nevypolatily. Hodně mě zajímá zemědělství a inormoval jsem se na hnojiva. V současné době jsou vivynuta nová hn ojiva, která se obejdou bez fosilních paliv a podle dosavadních testů by měly být efektivnější než staré minerální hnojiva. Pro zájemce připojuji link https://www.fastcompany.com/90...
    Celkově se nyní začínají vyplácet inovativnjěší technologie a řešení, ke kterým by se nikdo před válkou nikdo neodhodlal. Koneckonců, penicilin také vznikl a celosvětově se rozšířil kvůli 2. válce. V této době by se mohla projevit přednost svobodné a neklidné společnosti západu, o kterých "zkušení a na "osvědčených" postupech lpící lidé prtohlašují že jsou to zbytečnosti a jedinou jistotou je ropa, plyn a dělání věcí silou. Možná že si politikové uvědfomí, že největším bohatsvímk státu jsou nlidé a jejich zývádavost a ne jen dřepení na zásobnících fosilních surovin. Nepochybuji že to bude drsné, ale pokud nás Rusové nenapadnou jadernými zbraněmi, tak se přehoupneme do nové kapitoly dějin. Já nevnímám bližší přiklonění k USA Ajako veliký problém. Ostatně, USA nás nikdy nechtěli okupovat a vysávat, což o žádném Evropském státu říci nemůžeme. Mám Evropu rád a často jsem kroky USA vůči evropskému dění kritizoval, ale při bližším pohledu jsem zjistil, že kroky které nám USA vnutily se porokázaly jako nutné, ačkoli byly bolestivé. Doufám že vás bude diskutovat co nejvíc.Skrýt celý příspěvek

    • alansi
      08:02 27.04.2022

      Sice s Tebou souhlasím v tom, že válka (každá) je motorem vývoje dalších technologií v mnoha oblastech, ale rozhodně bych nepoužil slovo "pozitivně", pokud ve válce umírají ...Zobrazit celý příspěvek

      Sice s Tebou souhlasím v tom, že válka (každá) je motorem vývoje dalších technologií v mnoha oblastech, ale rozhodně bych nepoužil slovo "pozitivně", pokud ve válce umírají civilisté a zvláště děti (tátové jistě chápou)...Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    22:10 26.04.2022

    Charkov, jedna z hal tankovych a opravarenskych zavodu. Toliko asi k tomu, ze tam ukrajinci stale neco vyrabeji a opravuji. ...Zobrazit celý příspěvek

    Charkov, jedna z hal tankovych a opravarenskych zavodu. Toliko asi k tomu, ze tam ukrajinci stale neco vyrabeji a opravuji.

    https://twitter.com/wolski_jar... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      22:11 26.04.2022

      Zasiahli opravárenské objekty akéi nie výrobné haly. Asi vedia prečo

      Zasiahli opravárenské objekty akéi nie výrobné haly. Asi vedia prečo

    • Silver
      00:17 27.04.2022

      Raketový útok po reportáži z opravovne tankov v TV. Dúfajme, že sa už poučili.

      Raketový útok po reportáži z opravovne tankov v TV. Dúfajme, že sa už poučili.

  • jj284b
    22:04 26.04.2022

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    zajati DNR sa celkom rozhovorili...

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    zajati DNR sa celkom rozhovorili...

    • lukas000
      22:12 26.04.2022

      ty automaticke preklady nekdy moc dobre nedopadaji MTR „Azov“ v Kyjevě zinscenovalo úspěšnou vojenskou operaci v oblasti Guljaipole – ukrajinští obránci byli daleko, aby vypili ...Zobrazit celý příspěvek

      ty automaticke preklady nekdy moc dobre nedopadaji

      MTR „Azov“ v Kyjevě zinscenovalo úspěšnou vojenskou operaci v oblasti Guljaipole – ukrajinští obránci byli daleko, aby vypili plnou dekilku věštců. Nešťastní válečníci z „DNR“ tak cvrlikali, že začali požádat o kajatty u ukrajinských vojáků, věděli všechnoSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        22:13 26.04.2022

        preto to nechavam prekladat do anglictiny: SSO "Azov" Kyiv carried out a successful combat operation in the area of Gulyaypole - Ukrainian defenders managed to capture several ...Zobrazit celý příspěvek

        preto to nechavam prekladat do anglictiny:

        SSO "Azov" Kyiv carried out a successful combat operation in the area of Gulyaypole - Ukrainian defenders managed to capture several enemy fighters

        The unfortunate soldiers from the DNR were so frightened that they began to ask for repentance from the Ukrainian soldiers and surrendered everything they knew.Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        22:31 26.04.2022

        Prostě jim vyklopili všechno co věděli. Třeba to že tam už bloudí od roku 1945.
        https://mobile.twitter.com/Gir...

        Prostě jim vyklopili všechno co věděli. Třeba to že tam už bloudí od roku 1945.
        https://mobile.twitter.com/Gir...

        • ante1891
          00:05 27.04.2022

          Tak vtipný je, že cca 40% z nich nemá ani AK ani Mosina ani Špagina

          Tak vtipný je, že cca 40% z nich nemá ani AK ani Mosina ani Špagina

      • Upgrade
        22:38 26.04.2022

        SSO "Azov" Kyjev uskutočnila úspešnú bojovú operáciu v oblasti Gulyaypole - ukrajinským obrancom sa podarilo zajať niekoľko nepriateľských bojovníkov Nešťastní vojaci z DNR sa tak ...Zobrazit celý příspěvek

        SSO "Azov" Kyjev uskutočnila úspešnú bojovú operáciu v oblasti Gulyaypole - ukrajinským obrancom sa podarilo zajať niekoľko nepriateľských bojovníkov

        Nešťastní vojaci z DNR sa tak zľakli, že začali prosiť ukrajinských vojakov o pokánie a odovzdali všetko, čo vedeli.

        automaticky google preklad v Chrome alebo z https://translate.google.com/... Skrýt celý příspěvek

      • dalík
        23:04 26.04.2022

        No a na základě takových informací se plánují vojenské operace

        No a na základě takových informací se plánují vojenské operace

    • Rošťák
      22:15 26.04.2022

      sem z toho pochopil jen že něco o béteerku s 30 mm ….. asi tak všechno

      sem z toho pochopil jen že něco o béteerku s 30 mm ….. asi tak všechno

Načítám diskuzi...