VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Upgrade
    13:47 03.04.2022

    Na Ukrajinu treba ihned dodat najmodernejsie delostreletctvo podla platnych zmluv o nesireni JZ a okamzite prestrielat koridor na Mariupol.

    Na Ukrajinu treba ihned dodat najmodernejsie delostreletctvo podla platnych zmluv o nesireni JZ a okamzite prestrielat koridor na Mariupol.

  • jj284b
    13:45 03.04.2022

    ..

    ..

  • Fiagy
    13:37 03.04.2022

    Alexandr Mitrofanov @AlexandrMitrofa · 36s Putinův mluvčí Peskov: Nepřátelské země budou i nadále platit za náš plyn v eurech, ale my budeme dostávat ruble. (Neptejte se mě, ...Zobrazit celý příspěvek

    Alexandr Mitrofanov
    @AlexandrMitrofa
    ·
    36s
    Putinův mluvčí Peskov: Nepřátelské země budou i nadále platit za náš plyn v eurech, ale my budeme dostávat ruble.

    (Neptejte se mě, co chtěl básník říci...)
    https://twitter.com/AlexandrMi... Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      13:42 03.04.2022

      To bude interní převod v Gazprombance.

      To bude interní převod v Gazprombance.

      • Fiagy
        14:02 03.04.2022

        No to asi ano, ale čeho tím dosáhnou ? To mohli dělat celou dobu. Ale za ten svůj bordel nikde nic nekoupí.

        No to asi ano, ale čeho tím dosáhnou ? To mohli dělat celou dobu. Ale za ten svůj bordel nikde nic nekoupí.

        • marosj
          14:08 03.04.2022

          Budú ďalej predávať plyn a inkasovať zaň peniaze. A pred domácim publikom budú tvrdiť, že donútili západ platiť za plyn v rubľoch, teda že došlo k naplneniu Putinových dekrétov. ...Zobrazit celý příspěvek

          Budú ďalej predávať plyn a inkasovať zaň peniaze. A pred domácim publikom budú tvrdiť, že donútili západ platiť za plyn v rubľoch, teda že došlo k naplneniu Putinových dekrétov. Ďalšia Potemkinova dedina.Skrýt celý příspěvek

          • Fiagy
            14:26 03.04.2022

            No, pravda je, že bych se ani nedivil. Že mu to ta banda vypitých mužíků sežere.

            No, pravda je, že bych se ani nedivil. Že mu to ta banda vypitých mužíků sežere.

        • Miroslav
          14:26 03.04.2022

          Pravdepodobne umelo zvyšovať hodnotu Rubľu

          Pravdepodobne umelo zvyšovať hodnotu Rubľu

        • Inflex
          14:40 03.04.2022

          Koupí si za to sami od sebe eura. :D

          Koupí si za to sami od sebe eura. :D

    • brin
      14:33 03.04.2022

      Propaganda s cílem zvýšit hodnotu rublu.

      Propaganda s cílem zvýšit hodnotu rublu.

      • Hawk
        16:19 03.04.2022

        další fáze této speciální finanční operace bude: rubly už máme, jdeme si za ně koupit... oh, wait

        další fáze této speciální finanční operace bude: rubly už máme, jdeme si za ně koupit... oh, wait

  • Jan Padesátýpátý
    13:33 03.04.2022

    Co se vlastně děje na sever od Kyjeva?
    Některé mapy ukazují jako by tam už Rusové nebyli
    https://deepstatemap.live/#8/4...
    https://liveuamap.com/...

    Co se vlastně děje na sever od Kyjeva?
    Některé mapy ukazují jako by tam už Rusové nebyli
    https://deepstatemap.live/#8/4...
    https://liveuamap.com/...

    • StandaBlabol
      13:37 03.04.2022

      Žádní živí Rusové už tam nejsou. Ti, co to stihli, tak utekli. Pardon, ustoupili do předem připravených pozic.

      Žádní živí Rusové už tam nejsou. Ti, co to stihli, tak utekli. Pardon, ustoupili do předem připravených pozic.

    • Cajk
      14:48 03.04.2022

      Na severu vlají ukrajinské vlajky. Dnes ukrajinské jednotky vstoupili do města Pripjať.
      https://www.facebook.com/photo...

      Na severu vlají ukrajinské vlajky. Dnes ukrajinské jednotky vstoupili do města Pripjať.
      https://www.facebook.com/photo...

  • Rošťák
    13:31 03.04.2022

    tady fotografie dalšího vraku…. otázka, zda je to ten, co sem ráno dal jj284b
    https://twitter.com/sputnikato...

    tady fotografie dalšího vraku…. otázka, zda je to ten, co sem ráno dal jj284b
    https://twitter.com/sputnikato...

    • StandaBlabol
      13:35 03.04.2022

      Že by konečně Su-35?

      Že by konečně Su-35?

      • Rošťák
        13:48 03.04.2022

        Taky nad tím uvažuju, na SU-30 mi tam chybí ty přední kachní plochy, na 34 to nevypadá, pač ten kokpit je úzký, takže podlě mě bud nějaká 27 nebo 35 ......

        Taky nad tím uvažuju, na SU-30 mi tam chybí ty přední kachní plochy, na 34 to nevypadá, pač ten kokpit je úzký, takže podlě mě bud nějaká 27 nebo 35 ......

        • a.giertl
          14:25 03.04.2022

          Skôr by som tipoval Su-27. Kamuflazny vzor skôr zodpovedá tým, ktoré sa používajú na SU-27. Ale to môže a nemusí byť pravda..

          Skôr by som tipoval Su-27. Kamuflazny vzor skôr zodpovedá tým, ktoré sa používajú na SU-27. Ale to môže a nemusí byť pravda..

      • jj284b
        13:48 03.04.2022

        toto je ten od Izjumu vraj

        toto je ten od Izjumu vraj

      • Rošťák
        14:12 03.04.2022
        • jj284b
          14:15 03.04.2022

          btw, pilota zajali

          btw, pilota zajali

          • Rošťák
            14:22 03.04.2022

            Nechtěl bych být v jeho kůži ....

            Nechtěl bych být v jeho kůži ....

      • Fiagy
        14:27 03.04.2022

        Illia Ponomarenko
        Ruský Suchoj Su-35 sestřelil poblíž Izjumu.
        https://twitter.com/IAPonomare...

        Illia Ponomarenko
        Ruský Suchoj Su-35 sestřelil poblíž Izjumu.
        https://twitter.com/IAPonomare...

  • StandaBlabol
    13:25 03.04.2022

    Na Oryxu nám přibyl další ruský Su-25. Opět bez fotky vraku, jen informace z pohřbu, který tentokrát proběhl v utajení. Zástupce velitele pluku, podplukovník Oleg Červov z ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Oryxu nám přibyl další ruský Su-25. Opět bez fotky vraku, jen informace z pohřbu, který tentokrát proběhl v utajení. Zástupce velitele pluku, podplukovník Oleg Červov z Voroněže, padl 7.3.

    Většinou jsou to samí plukovníci a podplukovníci, vypadá to, že piloti mají opravdu malé nálety hodin a do akce posílají hlavně ty nejzkušenější.

    Jak se objevuje víc a víc potvrzení o padlých pilotech bez fotek vraku, začínám věřit, že toho Ukrajinci sestřelili víc, jen to spadlo na druhé straně fronty. Možná se jednou potvrdí i nějaký ten Il-76.Skrýt celý příspěvek

  • Jirka33
    13:14 03.04.2022

    Tak doufám, že vyšetřování v Buče k něčemu bude a když už nic jiného tak jasně ukáží světové veřejnosti jak se rusové na Ukrajině chovají. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak doufám, že vyšetřování v Buče k něčemu bude a když už nic jiného tak jasně ukáží světové veřejnosti jak se rusové na Ukrajině chovají.
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      13:33 03.04.2022

      Jelikož to stále někteří nechápou, tak zde doplním komentář. Je to překlad uživatele uvedeného níže. Pohled do ruského diskusního fóra. EDIT: ruské video bylo prokázáno jako fake, ...Zobrazit celý příspěvek

      Jelikož to stále někteří nechápou, tak zde doplním komentář. Je to překlad uživatele uvedeného níže. Pohled do ruského diskusního fóra.

      EDIT: ruské video bylo prokázáno jako fake, viz dno tohoto vlákna @Harvest


      (https://t.me/warfakes/1896):... "Mrtvola" vpravo pohybuje rukou. Ve zpětném zrcátku sedí "mrtvola".
      Zdá se, že těla na videu byla záměrně naaranžována tak, aby vytvořila dramatičtější obraz.
      https://t.me/boris_rozhin/3921... Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        13:38 03.04.2022

        what? To jakoze tam ta ziva "mrtvola" lezi furt, cely den a ceka na novinare? protoze tohle neni jedno video a pak utrum nikoho tam nepustime? Jsou tam novinari. A mimochodem ta ...Zobrazit celý příspěvek

        what? To jakoze tam ta ziva "mrtvola" lezi furt, cely den a ceka na novinare? protoze tohle neni jedno video a pak utrum nikoho tam nepustime? Jsou tam novinari. A mimochodem ta ruka? se vubec nepohybuje. Navic - je zjevne, ze ty mrtvoly jsou z ruznych dnu, nektere jsou uz fakt zcernale, hnede...takze tyden+ stare, nektere jsou ze vcerejska. Tohle proste tak jednoduse nezpochybnis.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          13:41 03.04.2022

          Pohled z druhé strany diskuzních fór. Bez pořádného vyšetření těžko dělat závěry. A ta ruka se fakt hýbe…

          Pohled z druhé strany diskuzních fór. Bez pořádného vyšetření těžko dělat závěry. A ta ruka se fakt hýbe…

          • ruleta
            13:48 03.04.2022

            Vidis tam typka na kole, babku s nakupem, chlapka v monterkach v gumakach, dedu na chodniku...nemusis byt zadnej myslitel, ze tohle jsou civilisti, v nevojenskem veku bud ...Zobrazit celý příspěvek

            Vidis tam typka na kole, babku s nakupem, chlapka v monterkach v gumakach, dedu na chodniku...nemusis byt zadnej myslitel, ze tohle jsou civilisti, v nevojenskem veku bud zastreleni anebo mrtvi po nejakem delostreleckem, minometnem prepadu - ostatne zbytky minometnych min tam muzes videt (treba u te zenske co ma nalakovane cervene nehty).Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            13:58 03.04.2022

            To nepopírám. Je to jen kopie příspěvku na ruských fórech.

            To nepopírám. Je to jen kopie příspěvku na ruských fórech.

          • Janicekmac
            14:30 03.04.2022

            tvl, dobrý bait. Cejkis nahazuje celý den udičky a snaží se něco chytit. Máš na to vůbec ruský rybářský lístek?

            tvl, dobrý bait. Cejkis nahazuje celý den udičky a snaží se něco chytit. Máš na to vůbec ruský rybářský lístek?

      • waggon
        13:38 03.04.2022

        copak, nesedi ti to do tve zkreslene reality a zacinas nam tu opet se sirenim narativu ruské propagandy?
        Mimochodem kolik platí?

        copak, nesedi ti to do tve zkreslene reality a zacinas nam tu opet se sirenim narativu ruské propagandy?
        Mimochodem kolik platí?

        • PavolR
          13:43 03.04.2022

          Zlá otázka. Tu už sa treba pomaly začať pýtať, koľko mu za to vymeria súd ... ;-)

          Zlá otázka. Tu už sa treba pomaly začať pýtať, koľko mu za to vymeria súd ... ;-)

          • waggon
            13:51 03.04.2022

            Jeho jedinym poslaním je evidentne snazit se rozbít diskuzy za jakoukoliv cenu.
            Ale timhle to prehnal, stavi se do stejne role jako popírači holokaustu.

            Jeho jedinym poslaním je evidentne snazit se rozbít diskuzy za jakoukoliv cenu.
            Ale timhle to prehnal, stavi se do stejne role jako popírači holokaustu.

          • cejkis
            13:51 03.04.2022

            Informování o pohledu z druhé strany není schvalování.

            Informování o pohledu z druhé strany není schvalování.

          • Ján Paliga
            15:16 03.04.2022

            Nevymeria. On určite nie je z našich luhov a hájov :)

            Nevymeria. On určite nie je z našich luhov a hájov :)

        • cejkis
          13:49 03.04.2022

          To je pohled z ruských diskuzních fór. A nemám k tomu žádný komentář.

          To je pohled z ruských diskuzních fór. A nemám k tomu žádný komentář.

          • waggon
            14:10 03.04.2022

            Jisteze, presne podle hesla "ja nic, ja muzikant". Neboj, jsi tu uz naprosto citelný a známý...

            "To je pohled z ruských diskuzních fór" to mluví samo za sebe....

            Jisteze, presne podle hesla "ja nic, ja muzikant". Neboj, jsi tu uz naprosto citelný a známý...

            "To je pohled z ruských diskuzních fór" to mluví samo za sebe....

      • samoempire
        13:44 03.04.2022

        No a takto začne. Vidím že přeskakuje první fáze. Ta je špatná kvalita video záznamu. Teď se přejde rovnou k tomu že to mají Ukrajinci naaranžované. Další fáze bude že se jedná o ...Zobrazit celý příspěvek

        No a takto začne. Vidím že přeskakuje první fáze. Ta je špatná kvalita video záznamu. Teď se přejde rovnou k tomu že to mají Ukrajinci naaranžované. Další fáze bude že se jedná o nacisty nebo o lidi co vítali rudí, tak je Ukrajinci zabili sami. Poslední fáze bude, že celé je to nějak nepřehledné a preto se je tím lepší vůbec nezabývat.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          13:54 03.04.2022

          Je možné, že ruská strana k tomu scénáři přistoupí. A je klidně možné, že tam Ukrajinci naaranžovali sesbírané mrtvoly. Bez pořádného vyšetřování nezávislými institucemi pravdu ...Zobrazit celý příspěvek

          Je možné, že ruská strana k tomu scénáři přistoupí. A je klidně možné, že tam Ukrajinci naaranžovali sesbírané mrtvoly. Bez pořádného vyšetřování nezávislými institucemi pravdu znát nebudeme. Každopádně mrtví lidé jsou reální a celá ruská agrese se tragédie pro Ukrajince.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            13:58 03.04.2022

            Čo si predstavuješ pod pojmom "Nezávislé instituce"? Prečo Rusko nevolalo nezávislé instituce keď pár dní pred inváziou odhalili masové hroby na Donbase?

            Čo si predstavuješ pod pojmom "Nezávislé instituce"? Prečo Rusko nevolalo nezávislé instituce keď pár dní pred inváziou odhalili masové hroby na Donbase?

      • Pavel J.
        13:45 03.04.2022

        Odstěhujte se do Ruska, země "šťastných lidí", tam vám bude blaze. Je jen podivné, že to tak dokonalé země, jako je Putinova RF, se nehrnou davy lidí z celého světa, aby si to ...Zobrazit celý příspěvek

        Odstěhujte se do Ruska, země "šťastných lidí", tam vám bude blaze. Je jen podivné, že to tak dokonalé země, jako je Putinova RF, se nehrnou davy lidí z celého světa, aby si to štěstí také užili. Nemíří tam ani emigranti z Afriky a Asie (zde jistě RF podporuje pašeráky, aby udělala co nejvíce problémů EU a oslabila ji). Do RF emigrují zdá se jen podivné existence a ti, kteří už nemají kam jinam uprchnout před spravedlností.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          14:05 03.04.2022

          Proč se při hledání pravdy o konfliktech vždy najde někdo, kdo vyzívá k emigraci? Stojí vám takové příspěvky za to ?

          Proč se při hledání pravdy o konfliktech vždy najde někdo, kdo vyzívá k emigraci? Stojí vám takové příspěvky za to ?

          • Pavel 1
            15:14 03.04.2022

            Při "přežvykování rusáckých žvástů, které pravdu neviděly ani z rychlíku" jsi chtěl říct, cejkisi. Pak se ovšem nediv, že budeš vyzýván, abys se s tím přežvykováním přemístil do ...Zobrazit celý příspěvek

            Při "přežvykování rusáckých žvástů, které pravdu neviděly ani z rychlíku" jsi chtěl říct, cejkisi. Pak se ovšem nediv, že budeš vyzýván, abys se s tím přežvykováním přemístil do své země zaslíbené.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        13:47 03.04.2022

        Ja vôbec nechápem prečo sa nemajú Slováci a Česi lepšie keď sme tak šikovní. Toho času nezamestnaný kachličkár z pohodlia obývačky a jedným prstom v nose odhaľuje sprisahania CIA, ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja vôbec nechápem prečo sa nemajú Slováci a Česi lepšie keď sme tak šikovní. Toho času nezamestnaný kachličkár z pohodlia obývačky a jedným prstom v nose odhaľuje sprisahania CIA, Mossadu a Sorosa pomocou analýzy videí z YouTube.Skrýt celý příspěvek

      • McCoolie16
        13:49 03.04.2022

        Nekrmit trola.

        Nekrmit trola.

      • damra
        13:55 03.04.2022

        Nekrmit trola

        Nekrmit trola

      • Jan Padesátýpátý
        13:56 03.04.2022

        Skutečně to vypadá, jako by se mrtvola ve 30. vteřině ve zpětném zrcátku hýbala. Ale může to být i nedokonalostí obrazu. V každém případě se tam bude vyšetřovat, a je tam i EU, ...Zobrazit celý příspěvek

        Skutečně to vypadá, jako by se mrtvola ve 30. vteřině ve zpětném zrcátku hýbala. Ale může to být i nedokonalostí obrazu.
        V každém případě se tam bude vyšetřovat, a je tam i EU, takže pravdu se dozvíme.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          14:05 03.04.2022

          Z teho oblasti jsou mnohem kvalitnejsi videa a nic se tam nehybe.

          Z teho oblasti jsou mnohem kvalitnejsi videa a nic se tam nehybe.

      • Cenzor
        14:05 03.04.2022

        http://zakony.centrum.cz/trest...

        Policie podnět dostala, tak snad si vás najdou.

        Přeji příjemnou neděli...

        http://zakony.centrum.cz/trest...

        Policie podnět dostala, tak snad si vás najdou.

        Přeji příjemnou neděli...

        • cejkis
          14:10 03.04.2022

          Kdyžtak pan Grohman má i telefon. Stačí zavolat. Rád podám vysvětlení.

          Kdyžtak pan Grohman má i telefon. Stačí zavolat. Rád podám vysvětlení.

        • Jan Padesátýpátý
          14:37 03.04.2022

          Tomu vážně nerozumím. Cejkis informoval co se říká na proruských fórech. Nechápu, proč by ho kvůli tomu měla buzerovat policie.

          Tomu vážně nerozumím. Cejkis informoval co se říká na proruských fórech. Nechápu, proč by ho kvůli tomu měla buzerovat policie.

          • demagog
            15:21 03.04.2022

            Hovori sa tomu udavacstvo. Udavacov nestvoril byvaly rezim, ako si mnoho ludi mysli, ale ich urcite perconto sa v populaci vyskytuje trvalo a teraz im zacina znovu doba priat. ...Zobrazit celý příspěvek

            Hovori sa tomu udavacstvo. Udavacov nestvoril byvaly rezim, ako si mnoho ludi mysli, ale ich urcite perconto sa v populaci vyskytuje trvalo a teraz im zacina znovu doba priat. Dnesny udavac sa sam nepovazuje za rovnakeho ako bol ten za byvaleho rezimu, prave naopak, ale typovo sa jedna tie iste osoby.

            Tolko moj nazor.Skrýt celý příspěvek

          • Badysak
            17:46 03.04.2022

            Udavač posílá lidi na smrt, oznamovatel posílá prasata do basy soudruju.

            Udavač posílá lidi na smrt, oznamovatel posílá prasata do basy soudruju.

      • Harvest
        14:07 03.04.2022

        Žiadna ruka sa nehýbe, je to len kvapka vody na prednom skle auta.

        https://twitter.com/beglaryan_...

        Žiadna ruka sa nehýbe, je to len kvapka vody na prednom skle auta.

        https://twitter.com/beglaryan_...

        • cejkis
          14:29 03.04.2022

          Díky. Diskuze běží aktuálně všude.

          Díky. Diskuze běží aktuálně všude.

  • Jan Padesátýpátý
    13:11 03.04.2022

    Lékaři bez hranic: „S Tálibánem jsme nemocnici vyjednali, s NATO jsme to vyjednali, s jednotlivými bojůvkami ve východním Kongu jsme to vyjednali. Nevím ale, jestli to půjde ...Zobrazit celý příspěvek

    Lékaři bez hranic: „S Tálibánem jsme nemocnici vyjednali, s NATO jsme to vyjednali, s jednotlivými bojůvkami ve východním Kongu jsme to vyjednali. Nevím ale, jestli to půjde vyjednat s Rusy, protože ti cíleně bombardují nemocnice. Bombardovali naše nemocnice v Sýrii i v Jemenu. V Sýrii nám zabili posledního místního pediatra, který v nemocnici zůstal“
    https://plus.rozhlas.cz/tracht... Skrýt celý příspěvek

  • Pepe81
    13:05 03.04.2022
    • Silver
      13:16 03.04.2022

      Jj, hneď pod prvým diskusným príspevkom je 7 vymazaných príspevkov.

      Jj, hneď pod prvým diskusným príspevkom je 7 vymazaných príspevkov.

      • Jan Padesátýpátý
        13:23 03.04.2022

        Překvapivě tam zůstává včerejší příspěvek od arpad 12:01 s 25+ lajky
        (včera jsem sem polovinu zkopíroval)

        Překvapivě tam zůstává včerejší příspěvek od arpad 12:01 s 25+ lajky
        (včera jsem sem polovinu zkopíroval)

    • Rošťák
      13:22 03.04.2022

      nechce se někomu, kdo na to má žaludek, vybrat 5 nejbizardnějších komentářů? To s překladačem nedám :D

      nechce se někomu, kdo na to má žaludek, vybrat 5 nejbizardnějších komentářů? To s překladačem nedám :D

      • Fiagy
        13:36 03.04.2022

        Používám Google chrome a po kliknutí na pravé tlačítko myši mi to nabídne : přeložit do češtiny. Kupodivu to funguje. Přeloží to celou stránku bez kopírování , označování atd.

        Používám Google chrome a po kliknutí na pravé tlačítko myši mi to nabídne : přeložit do češtiny. Kupodivu to funguje. Přeloží to celou stránku bez kopírování , označování atd.

      • Jan Padesátýpátý
        15:03 03.04.2022

        Používám Firefox + Translate web pages
        samo to dopřekládá i při skrolování

        Používám Firefox + Translate web pages
        samo to dopřekládá i při skrolování

    • Jan Padesátýpátý
      13:35 03.04.2022

      Přibývá tam rozumných komentářů: "TatarinSSSR Včera, 23:08 +4 Nesouhlasím s autorem. Divoké přepočty rozvědky ministerstva obrany, chyby generálního štábu a hloupost tankových ...Zobrazit celý příspěvek

      Přibývá tam rozumných komentářů:

      "TatarinSSSR Včera, 23:08
      +4
      Nesouhlasím s autorem. Divoké přepočty rozvědky ministerstva obrany, chyby generálního štábu a hloupost tankových biatlonů vám nedávají právo ukazovat lidem cestu k vojenskému nástupnímu úřadu. Tito lidé žili tichým poklidným životem, pracovali, vychovávali děti a hloupě věřili prezidentovi – že Biden a Psaki lžou, na žádnou Ukrajinu se nechystáme. Tito lidé věřili Lavrovovi, který přísahal, že Spojené státy rozptylují hysterii a dělají z Ruska agresora. A Rusko nezaútočí na Ukrajinu. Tito lidé uvěřili ministerstvu obrany Ruské federace, které přísahalo, že se ozbrojené síly Ukrajiny chystají zaútočit na LDNR. A věřili, že ruská armáda a námořnictvo v tomto případě ochrání Donbas. A najednou 24. února speciální operace Ruska na Ukrajině. Rakety a bomby do plné hloubky. Stovky mrtvých ruských vojáků a důstojníků hned v prvních dnech. Vstup těžkými boji ruských jednotek na Ukrajinu ze severu, východu a jihu. Přistání poblíž Kyjeva. Ve zprávách sestřelená ruská vojenská letadla a vrtulníky, zajatí ruští piloti a branci. Zničená ukrajinská města a vesnice, statisíce uprchlíků, smrt stovek civilistů, nenávist ke všemu ruskému. Stovky spálené ruské vojenské techniky v rozlehlosti Ukrajiny. Přílety Tochek-U do ruských objektů na našem území – z vojenského letiště do Belgorodu a kotviště z velkého výsadkového člunu v Berďansku. Nálety přes hranici ukrajinských vrtulníků s útokem na naši rafinerii. DRG nepřítele v týlu, přepady a útoky na kolony a stanoviště. Žádný vítězný pochod osvoboditelů se nekonal. Heterogenní mišmaš vojenských sil Ruska, LDNR a sympatizantů hrdinně bojuje s dobře vycvičeným tvrdohlavým nepřítelem a utrpí vážné ztráty, prolévá krev na každou vyčištěnou ulici a celé dny bojuje o každý dům. A robotický záznamník v osobě Kanašenkova s ​​hromadou čísel o desítkách zničených velitelských center Ozbrojených sil Ukrajiny denně. Vítězné zprávy od něj třetí den NMD o prakticky zničeném letectví a protivzdušné obraně Ukrajiny. Která stále létá a bojuje. Takže... Co za to mohou lidé, kteří přes všechno hrozné, co se stalo, přijali realitu a uvěřili Kanašenkovovu tlachání na začátku? A teď nechápou, proč armáda náhle ustupuje z území, která tak obtížně obsadila? A jak se to stane, že se vedou jednání s těmi, kteří jen požadovali a požadují, abychom byli prakticky zničeni a zruinováni?! Tito lidé se nyní bojí, že Rusko prostě nemá dost sil na zadané úkoly. Mohou za to, že byli od samého začátku klamáni, upírajíce celému světu, že válka nebude, ale stalo se? Požadovali zahájit speciální operaci proti Ukrajině v takovém rozsahu a s takovým krveprolitím? Ne. Nebyli požádáni. A protože jste se nezeptali, protože jejich názor není platný, strpte kritiku! Přiznejte si chyby a opravte je, aby vám tito lidé mohli znovu věřit! A upřímně vás podpořte! A vy je nazýváte hysterickými a zavřete ústa, místo abyste se na začátku nechlubili jako vy – „Můžeme opakovat!“, ale vše jste dělali profesionálně od samého začátku – bez zpravodajských lží a strašlivých ztrát poté. Osobně fandím naší ruské armádě tělem i duší a přeji jí vítězství a celé armádě, aby se vrátila domů živá! Ale moje pozice, stejně jako jiných lidí, kteří se obávají Ruska, nedává vám, autorovi, právo šťourat lidem do návrhové rady! Věrně jsem sloužil naší armádě. A jsem připraven bránit svou ruskou zemi, zemi před agresí zvenčí. Ale nežádal jsem tě, abys na někoho útočil sám. A protože zaútočili, odpovězte za své chyby a neštěkejte na lidi. A proto není na vás, abyste mně a ostatním říkali, kam mám jít!"Skrýt celý příspěvek

    • Kraken
      13:36 03.04.2022

      Obzvláště dobrý je ten narativ, že oni nejsou schopní dobýt města, protože se vyhýbají civilním obětem za každou cenu, zato pro NATO by to nebyl problém, protože její základní ...Zobrazit celý příspěvek

      Obzvláště dobrý je ten narativ, že oni nejsou schopní dobýt města, protože se vyhýbají civilním obětem za každou cenu, zato pro NATO by to nebyl problém, protože její základní taktika je kobercové bombardování na způsobení maximálních civilních ztrát.Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        13:38 03.04.2022

        Taky jsem se u toho pobavil.

        Taky jsem se u toho pobavil.

        • Sergej7490
          17:02 03.04.2022

          Bohuzial spusta ludi v mojom okoli to mu veri a zaroven to pouziva ako vysvetlenie vojenskych neuspechov ruska...

          Bohuzial spusta ludi v mojom okoli to mu veri a zaroven to pouziva ako vysvetlenie vojenskych neuspechov ruska...

    • montecasino1
      14:17 03.04.2022

      to je smutné čítanie,ale aj tam sa nájdu také triezvejšie pohľady. Poniektorý stále nemôžu uveriť že ich neporaziteľná armáda má proste veľké problémy a kanál Zvezda a Rossija 1 ...Zobrazit celý příspěvek

      to je smutné čítanie,ale aj tam sa nájdu také triezvejšie pohľady. Poniektorý stále nemôžu uveriť že ich neporaziteľná armáda má proste veľké problémy a kanál Zvezda a Rossija 1 varí z vody.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        14:56 03.04.2022

        Oni tomu pořád nerozumí. Že se jedná o nějakou typická Potěmkinova vesnice kdy se tváříme že se zlobíme. Ale že se nakonec nějak dohodneme a bude klid. Ne ne. Američani drží sankce ...Zobrazit celý příspěvek

        Oni tomu pořád nerozumí. Že se jedná o nějakou typická Potěmkinova vesnice kdy se tváříme že se zlobíme. Ale že se nakonec nějak dohodneme a bude klid. Ne ne. Američani drží sankce na Kubu kolik 70 let? Ať se připraví také. Všichni víme že ekonomika bude mít propad. Ale Rusové pořád věří že se jich to netýká. Jakože podepíšou příměří a začnou zase jezdit do Milána na nákupy.
        Jo je jedno jestli podporujeme Ukrajinu nebo ne. Ekonomika bude mít propad stejně protože Rusko začalo vojnu na Ukrajině.Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    12:48 03.04.2022

    Zajímavý komentář k bojům na Donbase a chystané ofenzívě z Institute for the Study of War. -Ukrajinské síly odrazily několik větších ruských útoků na Donbase a nárokují 70 ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajímavý komentář k bojům na Donbase a chystané ofenzívě z Institute for the Study of War.

    -Ukrajinské síly odrazily několik větších ruských útoků na Donbase a nárokují 70 zničených ruských vozidel.
    - Ruské síly nejspíš potřebují delší operační pauzu na začlenění posil do jednotek operujících na východní Ukrajině a k přípravě operací slibujících úspěch. Ale zdá se nepravděpodobné, že si tuto pauzu dopřejí a spíše budou pokračovat v neúspěšných denních útocích a dál nechají své jednotky krvácet.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      13:08 03.04.2022

      Problem Ukrajiny zacina byt nekde jinde, uz to tady padlo. RF se zameruje na tylovou infrastrukturu na zasobniky s palivem (dneska Odesa, velke zasobniky hori), na opravarenske ...Zobrazit celý příspěvek

      Problem Ukrajiny zacina byt nekde jinde, uz to tady padlo. RF se zameruje na tylovou infrastrukturu na zasobniky s palivem (dneska Odesa, velke zasobniky hori), na opravarenske zavody (viz treba letecke opravarenske zavody ve Lvove, tankove zavody) - tohle v horizontu nekolika tydnu bude kriticke. Maji dlouhe zasobovaci trasy a ty budou jeste delsi a nebudou schopni zasobovani kritickymi materialy/palivy ridit. Navic ruske letectvo na vychode a jihu bylo mnohem uspesnejsi nez na severu a severo-vychode.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        13:23 03.04.2022

        Myslím, že Rusové směr Kyjev pro Donbas neopustí. Debka.com v pátek psala, že dle jejích informací se Rusové chtějí v Bělorusku přeskupit, ne stáhnout. V kombinaci s jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že Rusové směr Kyjev pro Donbas neopustí. Debka.com v pátek psala, že dle jejích informací se Rusové chtějí v Bělorusku přeskupit, ne stáhnout. V kombinaci s jejich předešlou zprávou o vytváření nových sil tamtéž to moc naděje nedává. Cíl zničit Ukrajinu jako celek asi trvá.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        13:25 03.04.2022

        Množství pokročilých ruských raket kterými Rusko infrastrukturu likviduje je omezené
        A je otázka jestli ta raketa není dražší než škody které způsobí

        Množství pokročilých ruských raket kterými Rusko infrastrukturu likviduje je omezené
        A je otázka jestli ta raketa není dražší než škody které způsobí

      • StandaBlabol
        13:31 03.04.2022

        Ukrajinci se přizpůsobí a budou skladovat palivo mimo známé velké zásobníky. Likvidace infrastruktury nic neřeší. Ukrajina má momentálně neomezené zásobovací i výrobní kapacity ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinci se přizpůsobí a budou skladovat palivo mimo známé velké zásobníky. Likvidace infrastruktury nic neřeší. Ukrajina má momentálně neomezené zásobovací i výrobní kapacity paliv i zbraní v západní a střední Evropě, kam na ně Rusko nemůže. Ruská letadla a vrtulníky by musely likvidovat ve velkém nákladní auta, jenže na to je země příliš nasycená MANPADy, navíc pořád funguje PVO a létají ukrajinské stíhačky. Tohle bombardování válku nerozhodne.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          13:40 03.04.2022

          Chapu cisterny z jinych zemi - tak ale bude hrat prim dodaci casy a nemusi nicit cisterny, ale mosty. Viz treba Kyjev, kdyz se objevili na zapadnim Kyjeve tak se dodaci casy ...Zobrazit celý příspěvek

          Chapu cisterny z jinych zemi - tak ale bude hrat prim dodaci casy a nemusi nicit cisterny, ale mosty. Viz treba Kyjev, kdyz se objevili na zapadnim Kyjeve tak se dodaci casy dramaticky prodlouzily, protoze vlaky, auta musely z jihu. A zeleznice byla delsi o 2-4 hodiny. Pri systematickem niceni zeleznicnich uzlu, mostu, infrastruktury, tak ty cisterny nikam nedojedou navic nekde z Polska - to jsou mega vzdalenosti. A prvni vetu moc nechapu, jak jsi to myslel?Skrýt celý příspěvek

          • damik
            13:50 03.04.2022

            Rusove namaji kapacity aby systematicky znicili Ukrajinskou infrastructuru raketami. Jeste s tim ani nezacali a uz vypotrebovali vice nez 50% vsech dalekonosnych raket co ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusove namaji kapacity aby systematicky znicili Ukrajinskou infrastructuru raketami. Jeste s tim ani nezacali a uz vypotrebovali vice nez 50% vsech dalekonosnych raket co meli.

            Rusaci jeste ani neprorazili u Donbasu; a to tam meli 10x lepsi podminky nez u Kyjeva.

            Odkud ty beres ty svoje analyzy ????Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            13:52 03.04.2022

            Aha, takze mi chces rict - ze RF jeste ani nezacala nicit ukrajinskou infrastrukturu? Si delas srandu, ze? :D

            Aha, takze mi chces rict - ze RF jeste ani nezacala nicit ukrajinskou infrastrukturu? Si delas srandu, ze? :D

          • majales
            14:00 03.04.2022

            Jestli my z naší pozice vidíme potencionální problém, tak věřím tomu, že Ukrajina a spojenci už to aktivně řeší. Např dodáním cisteren, prostředků pro opravy mostů nebo nové ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli my z naší pozice vidíme potencionální problém, tak věřím tomu, že Ukrajina a spojenci už to aktivně řeší. Např dodáním cisteren, prostředků pro opravy mostů nebo nové "ženijní mosty". Nemyslíš?Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            14:13 03.04.2022

            Podivej se do mapy a mrkni se na casy: Resov - Kyjev = cca 10 hodin Resov-Poltava = cca14 hodin Resov - Dnipro = cca 16-17 hodin Resov - Zaporozi = cca 16-17 hodin Resov - ...Zobrazit celý příspěvek

            Podivej se do mapy a mrkni se na casy:

            Resov - Kyjev = cca 10 hodin
            Resov-Poltava = cca14 hodin
            Resov - Dnipro = cca 16-17 hodin
            Resov - Zaporozi = cca 16-17 hodin
            Resov - Krematorsk = cca 19 hodin

            Jestli meli problemy uz ted, tak ted se ty problemy nasobi. Budou presouvat jednotky na vychod.Skrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            14:29 03.04.2022

            Ukrajinci už sami povedali že rozptylujú opravárenské kapacity práve kvôli takýmto situáciám. Rusi minimálne s opravárenskými kapacitami na tom nie sú vôbec lepšie,pretože techniku ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrajinci už sami povedali že rozptylujú opravárenské kapacity práve kvôli takýmto situáciám. Rusi minimálne s opravárenskými kapacitami na tom nie sú vôbec lepšie,pretože techniku musia sťahovať do hlbokého zázemia niekoľko sto km.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            15:02 03.04.2022

            By mne zajimalo, jak chces rozptylit letecke opravarenske zavody....

            By mne zajimalo, jak chces rozptylit letecke opravarenske zavody....

        • Nesher
          14:19 03.04.2022

          Opět přání otcem myšlenky. Kde a jak bude to palivo skladovat? To není jako když si v PL naplníte pár kanystrů a strčíte je do stodoly. Na tohle prostě tu infrastrukturu ...Zobrazit celý příspěvek

          Opět přání otcem myšlenky. Kde a jak bude to palivo skladovat? To není jako když si v PL naplníte pár kanystrů a strčíte je do stodoly. Na tohle prostě tu infrastrukturu potřebujete, Zásobovací trasy jsou přetížené a zásobovací trasy budou od PL hranic pěkně dlouhé a zranitelné. Tohle bude pěkně složité, udržet východ (na ofenzivu můžeme zapomenout) bude chtít kromě spousty krve a štěstí.Skrýt celý příspěvek

      • damik
        13:40 03.04.2022

        Ukrajina ma 10x az 20x mensi logisticke problemy nez Rusko; nevim kde na ty svoje zpravy porad chodis

        Ukrajina ma 10x az 20x mensi logisticke problemy nez Rusko; nevim kde na ty svoje zpravy porad chodis

        • ruleta
          13:44 03.04.2022

          A tohle presne cislo 10x az 20x mas odkud? Svoje "moudra" cerepam napriklad od polskych vojenskych analytiku, divam se na co RF utoci a premyslim nad tim - treba cely logisticky ...Zobrazit celý příspěvek

          A tohle presne cislo 10x az 20x mas odkud? Svoje "moudra" cerepam napriklad od polskych vojenskych analytiku, divam se na co RF utoci a premyslim nad tim - treba cely logisticky retezec ma Ukrajina pod palbou (ve smyslu dosahu ruskych zbrani), RF ma jen koncovy retezec pod palbou, od vyroby az po hranice je v mirovem rezimu.Skrýt celý příspěvek

          • damik
            13:58 03.04.2022

            ktery Polsky analytik tvrdi o Ukrajinskych logisticky problemech? treba v Kieve maji porad elektriku a teplou vodu pro civilisty ...

            ktery Polsky analytik tvrdi o Ukrajinskych logisticky problemech? treba v Kieve maji porad elektriku a teplou vodu pro civilisty ...

          • ruleta
            14:07 03.04.2022

            Treba tady oblibeny Wolski, ten ve svych videiich hovori i o jinych problemech.

            Treba tady oblibeny Wolski, ten ve svych videiich hovori i o jinych problemech.

        • ruleta
          15:03 03.04.2022

          Nejaka odpoved?

          Nejaka odpoved?

    • Ján Paliga
      15:24 03.04.2022

      Čím viac budú bezhlavo útočiť, tým je to pre Ukrajinu lepšie ...

      Čím viac budú bezhlavo útočiť, tým je to pre Ukrajinu lepšie ...

  • Torong
    12:29 03.04.2022

    Nalezeno na Twitteru:
    "Staré židovské pořekadlo praví : Je pořád lepší, když ti Rus plyn zavře, než když ti ho Němec pustí."

    Nalezeno na Twitteru:
    "Staré židovské pořekadlo praví : Je pořád lepší, když ti Rus plyn zavře, než když ti ho Němec pustí."

  • Torong
    12:17 03.04.2022

    Japonsko prohlásí Kurily za nezákonně okupované. Ruský poslanec Sergej Mironov v reakci řekl, že jde o nehorázný revanšismus, a že Japonsko by mohlo přijít o ostrov Hokkaidó, ...Zobrazit celý příspěvek

    Japonsko prohlásí Kurily za nezákonně okupované. Ruský poslanec Sergej Mironov v reakci řekl, že jde o nehorázný revanšismus, a že Japonsko by mohlo přijít o ostrov Hokkaidó, protože podle některých odborníků na něj má Rusko plná práva...
    https://tn.nova.cz/zpravodajst... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      12:50 03.04.2022

      Někteří odborníci...
      Našel by se určitě i nejeden odborník co by řekl, že má Japonsko nárok i na Sachalin.

      Někteří odborníci...
      Našel by se určitě i nejeden odborník co by řekl, že má Japonsko nárok i na Sachalin.

    • pjaro77
      12:53 03.04.2022

      Revanšizmus ? Čo dať niečo o revanšizme v súvislosti s Krymom ?

      Revanšizmus ? Čo dať niečo o revanšizme v súvislosti s Krymom ?

      • Nesher
        13:11 03.04.2022

        Myslete politicky Hamáčik, myslete politicky!

        Myslete politicky Hamáčik, myslete politicky!

    • Studebaker
      13:17 03.04.2022

      pride comes before a fall. Len nech pokracuju dalej... cely svet bude este viacej drzat spolu proti nim. Len nech si skusia neco. Najviac ma pobavilo ze aj s aliasku mali zase ...Zobrazit celý příspěvek

      pride comes before a fall. Len nech pokracuju dalej... cely svet bude este viacej drzat spolu proti nim. Len nech si skusia neco. Najviac ma pobavilo ze aj s aliasku mali zase recicky. Nebyt tych JZ uz by bolo po nich. Ale neskutocne komicke mi pride ked toto robi krajina co ma ulice a domacnosti plne zapadnych/japonskych/juhokorejskych vyrobkov, aut a podobne. Pozeral som aj v moskve mestska policia ma bezne americke auta a to aj importy zo severoamerickeho trhu napr. ford explorer. Kebyze to bola predtym nejaka uzavreta krajina jako KLDR tak to aspon trosku dava zmysel ten boj proti zapadu ale takto?... boze dobry.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      15:28 03.04.2022

      Milujem krik revansistov o údajnom revansizme ... Vlastná medicína nechutí? :)

      Milujem krik revansistov o údajnom revansizme ... Vlastná medicína nechutí? :)

  • ruleta
    12:07 03.04.2022

    VDV si muzeme postupne prejmenovat na NKVD a jejich ustup je podobny jako ustup NKVD jednotek v roce 1941 (treba ve Lvove) - kdy strileli vsechny odpurce rezimu pred prichodem ...Zobrazit celý příspěvek

    VDV si muzeme postupne prejmenovat na NKVD a jejich ustup je podobny jako ustup NKVD jednotek v roce 1941 (treba ve Lvove) - kdy strileli vsechny odpurce rezimu pred prichodem Nemcu. Ukrajinci by meli toto medialne vyuzit - a tohle muze byt game changer v tom, ze NATO/zapad se muze zase o stupen vice angazovat pripadne muze pustit podporu celkove. Osobne odhaduji, ze ti co bylo spoutani a zavrazdeni budou clenove mistnich samosprav - starostove, zastupitele, hasici pripadne ti co byli ve vojenskem veku atp. Hodne tech mrtvych na ulicich a v domech jsou obeti "indiscriminate" minometnych/delostreleckych barazi (coz je sam o sobe valecny zlocin) a ti co se nalezli v krizove palbe.Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      12:16 03.04.2022

      Je-li takový fanatismus u elitních profesionálních vojáků, u kterých jsem přeci jen čekal něco jako stavovskou čest, tak to pro nás znamená několik věcí. 1. Jakékoliv naděje na ...Zobrazit celý příspěvek

      Je-li takový fanatismus u elitních profesionálních vojáků, u kterých jsem přeci jen čekal něco jako stavovskou čest, tak to pro nás znamená několik věcí.
      1. Jakékoliv naděje na změnu režimu odstavením Putina jsou liché.
      2. Ukrajinou to neskončí.
      3. S ruským plynem a ropou se rozlučme, protože nebudou.

      Další body určitě doplnite sami.Skrýt celý příspěvek

      • fotr
        12:23 03.04.2022

        Jo, moje dlouhodobé naděje, že se ten režim rozloží zevnitř poněkud klesly, ale stále ještě věřím, že to jednou přijde.

        Jo, moje dlouhodobé naděje, že se ten režim rozloží zevnitř poněkud klesly, ale stále ještě věřím, že to jednou přijde.

      • ruleta
        12:26 03.04.2022

        Zatim je to vsechno medialni sum. Takze jsou to spekulace kdo byli ti mrtvi atp. Myslim, ze tohle se bude vysetrovat. ICJ tohle vysetrovat na 100 procent bude. Co se tyce vojaku, ...Zobrazit celý příspěvek

        Zatim je to vsechno medialni sum. Takze jsou to spekulace kdo byli ti mrtvi atp. Myslim, ze tohle se bude vysetrovat. ICJ tohle vysetrovat na 100 procent bude. Co se tyce vojaku, tak to muze byt take prvek frustrace a mindset ustupujici, prohravajici armady - proste vysype zasobnik tam nekde kde stojej lidi nebo do okna atp. Jinak Putin rikal, ze Ukrajina jako stat neexistuje a tajne sluzby pred valkou avizovaly, ze Rusove si budou delat seznami a budou odvadet lidi pryc atp. Podle mne je to konzistntni s tim co vidime i jinde - oni chteli/chteji rozbit spolecnost - rozbit prvky co funguji - mistni samospravu. Odvadeji starosty a muci je, nektere vrazdi.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          12:51 03.04.2022

          To je pravda je to jenom v rovině spekulací. Stejně jako plynové komory byly spekulacemi až do roku 1945.

          To je pravda je to jenom v rovině spekulací. Stejně jako plynové komory byly spekulacemi až do roku 1945.

          • ruleta
            13:12 03.04.2022

            Ano, blbe jsem to formulovat mel jsem pouzit nekteri. Protoze presne nevime kdo jsou ti co maj svazane ruce, jestli jsou to nahodni lide anebo cilene najezdy na mistni samospravu - ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, blbe jsem to formulovat mel jsem pouzit nekteri. Protoze presne nevime kdo jsou ti co maj svazane ruce, jestli jsou to nahodni lide anebo cilene najezdy na mistni samospravu - coz bych odhadoval, ze budou. Jinak o tech lidech kolem cest - tak neni pochyb, ze to jsou civiliste s nakupnimi taskami.Skrýt celý příspěvek

  • Studebaker
    12:04 03.04.2022

    https://www.facebook.com/tbell... Ja uz ozaj dlhe roky hovorim ze vojny, zlo, agresia, genocidy idu od totalitnych diktatur. Je to aj celkom logicke. Boli ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.facebook.com/tbell...

    Ja uz ozaj dlhe roky hovorim ze vojny, zlo, agresia, genocidy idu od totalitnych diktatur. Je to aj celkom logicke. Boli to celkom moje zaverecne myslienky v bakalarskej aj magisterskej praci, ktore na seba navzajom navazovali. Sledoval som svojich byvalych profesorov vyjadrovat sa v rozhovoroch k tejto vojne a nemohol by som s nimi suhlasit viacej... a potom vidis takych dementov dezolatov, milovnikov tychto rezimov ako to cele otacaju a obvinuju druhych z toho co oni sami robia. Trepu argumenty a co irak, juhoslavia a podobne. Ako keby islo o to iste. A ako keby tam zasahom od USA ci inych mocnosti nic ineho nepredchadzalo. Ale to uz sa im nehodi samozrejme. Tie zasahy byvali prave pre taketo neco. Kvoli brutalnemu chovaniu takychto zlocineckych rezimov. Reagan mal pravdu ked sa chcel tvrdo postavit tomuto. Zlu sa jednoducho nikdy nesmie ustupovat, ale naopak tvrdo sa postavit a ukazat ze to bude mat pre ne fatalne dosledky.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      12:17 03.04.2022

      S odstraňovaním režimov a preventívnymi vojnami v Lýbii, Iraku, Afganistane, Sýrii nesúhlasím a stojím si za tým. Jednak tí ľudia si s demokraciou nevedia rady a naučiť ich to by ...Zobrazit celý příspěvek

      S odstraňovaním režimov a preventívnymi vojnami v Lýbii, Iraku, Afganistane, Sýrii nesúhlasím a stojím si za tým.
      Jednak tí ľudia si s demokraciou nevedia rady a naučiť ich to by trvalo celé generácie, a to len ak by sa zakázalo miestne náboženstvo.
      Americká armáda vie vyhrať vojnu a obsadiť krajinu, ale nedokáže vyhrať politicky. Nevedia si získať srdcia ľudí - tzv. mäkká sila. S ich náboženskou a kmeňovou mentalitou to nie je možné.Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        13:04 03.04.2022

        Myslíš, že ak by Rusi uspeli so získaním nejakých území Ukrajiny, tak by dokázali viac ako USA v Afganistane?

        Myslíš, že ak by Rusi uspeli so získaním nejakých území Ukrajiny, tak by dokázali viac ako USA v Afganistane?

        • jj284b
          13:09 03.04.2022

          ano. Americania nestrielali civilistov len tak na ulici... Rusi s tym nemaju ziaden problem.

          ano. Americania nestrielali civilistov len tak na ulici... Rusi s tym nemaju ziaden problem.

          • Silver
            13:39 03.04.2022

            Práveže naopak, na okupovanom území si ľudí môžeš získať iba vtedy, keď v nich nevyvoláš nenávisť. Akákoľvek vojenská operácia je len jednou časťou z politických cieľov. Pravdaže, ...Zobrazit celý příspěvek

            Práveže naopak, na okupovanom území si ľudí môžeš získať iba vtedy, keď v nich nevyvoláš nenávisť. Akákoľvek vojenská operácia je len jednou časťou z politických cieľov. Pravdaže, môžeš nastoliť policajný štát, potláčať demonštrácie, napĺňať vezenia politickými väzňami, ale dlhodobo to neudržíš. Čečensko sa Rusku podarilo stabilizovať iba za cenu veľkých nákladov.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:35 03.04.2022

          Nepísal som to, aby som ospravedlnil ruskú inváziu. Práve naopak, bojím sa že Putin si zobral z tých amerických invázií pre seba ospravedlnenie - keď môžu američania, prečo by ...Zobrazit celý příspěvek

          Nepísal som to, aby som ospravedlnil ruskú inváziu.
          Práve naopak, bojím sa že Putin si zobral z tých amerických invázií pre seba ospravedlnenie - keď môžu američania, prečo by sme nemohli my ?Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        13:26 03.04.2022

        toto je na dlhsiu debatu, ale teda skuste to hovorit tym ludom tam co sa vzburia proti diktaturam napr. podla mna su diktatury castokrat len ako casovane bomby. Navonok mozu ...Zobrazit celý příspěvek

        toto je na dlhsiu debatu, ale teda skuste to hovorit tym ludom tam co sa vzburia proti diktaturam napr.
        podla mna su diktatury castokrat len ako casovane bomby. Navonok mozu vyzerat stabilne, ale potom ked to raz skonci... nastane vybuch. Cim dlhsie ta diktatura trva tym su horsie dosledky. Nehovorim zase ze to tak je vsade. A podla mna uz len to ako davate do jednej roviny libyu, irak, afganistan, syriu je zcesty. Pretoze kazdy ten pripad mal svoje specifika a vyrazne odlisnosti.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:53 03.04.2022

          Ano, to je pravda a každá z tých krajín by potrebovala špecifický Marshallov plán. V Afganistane to skúšali, financovali, obnovovali ale máločo dosiahli. Myslím, že hlavne tam je ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, to je pravda a každá z tých krajín by potrebovala špecifický Marshallov plán. V Afganistane to skúšali, financovali, obnovovali ale máločo dosiahli. Myslím, že hlavne tam je mentalita národa v najhoršom stave z hľadiska štátotvornosti. Pre mnohých afgancov je viac ich kmeň a dolina a náboženstvo ako štát. S nimi nejde pohnúť, keď sa pri prvej príležitosti vzdali talibanu.
          V Iraku si americká politická správa počínala tak geniálne, že dopomohli k občianskej vojne a neskôr k vzostupu ISIL.
          V Lýbii sa žiaden plán nerealizoval a
          v Sýrii sa vláda po rokoch bojov nezmenila.Skrýt celý příspěvek

      • Radovan
        13:48 03.04.2022

        Musím Vás opravit - v Sýrii bohužel Západ režim neodstranil. Kdyby Západ chtěl, tak je Asad dávno od válu. Ale nechtěl a Rusáci ho podrželi. Výsledek statisíce mrtvých a miliony ...Zobrazit celý příspěvek

        Musím Vás opravit - v Sýrii bohužel Západ režim neodstranil. Kdyby Západ chtěl, tak je Asad dávno od válu. Ale nechtěl a Rusáci ho podrželi. Výsledek statisíce mrtvých a miliony uprchlíků. Jaký by asi byl výsledek, kdyby ho Západ sejmul? Horší těžko.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:55 03.04.2022

          Ak by západ nechal Sýriu po odstranení Asada tak ako Lýbiu, tak by pokračovala občianska vojna a ktovie kedy by skončila.

          Ak by západ nechal Sýriu po odstranení Asada tak ako Lýbiu, tak by pokračovala občianska vojna a ktovie kedy by skončila.

          • Ján Paliga
            15:35 03.04.2022

            Občianska vojna? Veď tam Alaviti 20% menšina, s iranskymi a ruskými hrdlozezmi terorizoval ostatných. Nebyť Iránu a Ruska by tam vládlo väčšinové obyvateľstvo, ktoré bolo za Asada ...Zobrazit celý příspěvek

            Občianska vojna? Veď tam Alaviti 20% menšina, s iranskymi a ruskými hrdlozezmi terorizoval ostatných. Nebyť Iránu a Ruska by tam vládlo väčšinové obyvateľstvo, ktoré bolo za Asada terorizovane tajnou políciou Muchabara...Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            16:14 03.04.2022

            Však o to ide. Dobre vieme aká hra sa tam hrá. Aj bez američanov prilievali olej do ohňa Irán, Turecko a Saudská arábia. Neváhali podporovať každý svoje ideologické skupiny, ...Zobrazit celý příspěvek

            Však o to ide. Dobre vieme aká hra sa tam hrá. Aj bez američanov prilievali olej do ohňa Irán, Turecko a Saudská arábia. Neváhali podporovať každý svoje ideologické skupiny, svojich zaplatených zahraničných bojovníkov aj regulérnych vojakov. Vlastne to bola zástupná vojna týchto regionálnych mocí. Výsledkom by bol pokračujúci chaos dodnes.
            Takže ak chce nejaká veľmoc nasilu meniť vládu v krajine, ktorá má prostriedky a zdroje (a podporu niektorých veľmocí, že), nie je iná možnosť ako spraviť full scale inváziu a potom tam robiť nútenú správu aspoň jednu generáciu. Ale to stojí obrovské peniaze a čas (ak sa krajina nemá cicať ako v dobách kolónií).Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            16:18 03.04.2022

            Zabudol som uviesť Rusko ako štvrtú stranu a isté záujmy tam má aj Čína.

            Zabudol som uviesť Rusko ako štvrtú stranu a isté záujmy tam má aj Čína.

  • Cajk
    12:01 03.04.2022

    Zničená ruská technika v Mariuopolu níže. Jinak ukrajinská armáda už je zhruba 25 checkpointů od města. To je hodně i málo, záleží jak se to ...Zobrazit celý příspěvek

    Zničená ruská technika v Mariuopolu níže. Jinak ukrajinská armáda už je zhruba 25 checkpointů od města. To je hodně i málo, záleží jak se to vezme.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • damra
    11:54 03.04.2022

    Mozna by se do boju na Ukrajine mohla zapojit likerka Drak s vyrobou metylu.
    Rusak by si urcite lahev "lahodneho napoje" ujit nenechal :-)
    Jen je otazka distribuce

    Mozna by se do boju na Ukrajine mohla zapojit likerka Drak s vyrobou metylu.
    Rusak by si urcite lahev "lahodneho napoje" ujit nenechal :-)
    Jen je otazka distribuce

    • fotr
      12:13 03.04.2022

      Pěkně si mě pobavil ale máš pravdu, to by skutečně fungovalo. Nechat je obsadit sklad vylepšeného alkoholu, to by byly pořádné ztráty.

      Pěkně si mě pobavil ale máš pravdu, to by skutečně fungovalo. Nechat je obsadit sklad vylepšeného alkoholu, to by byly pořádné ztráty.

      • raven66
        13:25 03.04.2022

        Aj to je jeden zo sposobov vojny proti Rusom. Napr. v niektorych obchodoch vymenit obsah flias znackoveho alkoholu za mentanolovu pochutku. Pripadne este ho esenciami dochutit a ...Zobrazit celý příspěvek

        Aj to je jeden zo sposobov vojny proti Rusom. Napr. v niektorych obchodoch vymenit obsah flias znackoveho alkoholu za mentanolovu pochutku. Pripadne este ho esenciami dochutit a dofarbit, nech sa podoba co najviac originalu. Bolo by to minimalne rovnako ucinne ako molotov.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        18:58 03.04.2022

        Obávam sa že ruský mužík prežije aj metanol. Ten už vypil iné sajrajty a stále vládze držať v ruke zbraň. Tudy cesta nevede.

        Obávam sa že ruský mužík prežije aj metanol. Ten už vypil iné sajrajty a stále vládze držať v ruke zbraň. Tudy cesta nevede.

  • Fiagy
    11:30 03.04.2022

    Chápu jeho postoj a cítím to stejně, ale s tím plynem to prostě neklapne :-( Dmytro Kuleba @DmytroKuleba · 8m Ukrajinský vládní úředník Bucha masakr byl úmyslný. Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

    Chápu jeho postoj a cítím to stejně, ale s tím plynem to prostě neklapne :-(
    Dmytro Kuleba
    @DmytroKuleba
    ·
    8m

    Ukrajinský vládní úředník
    Bucha masakr byl úmyslný. Rusové chtějí zlikvidovat co nejvíce Ukrajinců. Musíme je zastavit a vykopnout. Požaduji nové zničující sankce G7 HNED: -Embargo na ropu, plyn, uhlí -Uzavřete všechny přístavy pro ruská plavidla a zboží -Odpojte všechny ruské banky od SWIFTSkrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      11:35 03.04.2022

      Samo sebou by chtěli vše, ale ví že to nebude, ale čím víc o tom budou mluvit, tím dostanou více pomoci. Stejně jako to, že nás obvinují že díky naší nečinnosti rusové útočí na ...Zobrazit celý příspěvek

      Samo sebou by chtěli vše, ale ví že to nebude, ale čím víc o tom budou mluvit, tím dostanou více pomoci.
      Stejně jako to, že nás obvinují že díky naší nečinnosti rusové útočí na města, že financujeme válku .....
      Bejt v kůži UA politiků, dělám to stejně ....Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      11:37 03.04.2022

      Keď sa budem mať horšie, budem to akceptovať. Ľudský život je najväčšia hodnota. Pevne verím, že takto rozmýšľa väčšina Európanov. Je čas uskromniť sa a spraviť rázne kroky , ...Zobrazit celý příspěvek

      Keď sa budem mať horšie, budem to akceptovať. Ľudský život je najväčšia hodnota. Pevne verím, že takto rozmýšľa väčšina Európanov. Je čas uskromniť sa a spraviť rázne kroky , určite sa aj mne rapídne zníži životná úroveň. Ale raz a navždy, treba zraziť poslednú imperialnu ríšu na kolená, ich ľud. Preto, lebo celý ruský národ ma zodpovednosť za krviprelievanie. Putin len realizuje sny tých zvierat.Skrýt celý příspěvek

      • MaminCecok
        11:58 03.04.2022

        Ja to cítim rovnako. Ale oni to nechcú spraviť kvôli ľuďom, ale kvôli podnikom. Veľké továrne fungujú na plyne a znamenalo by to ich odstavenie a veľké finančné straty. Len preto ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja to cítim rovnako. Ale oni to nechcú spraviť kvôli ľuďom, ale kvôli podnikom. Veľké továrne fungujú na plyne a znamenalo by to ich odstavenie a veľké finančné straty. Len preto sa tvária, že napriek všetkému je to vlastne ok.Skrýt celý příspěvek

        • Falko
          12:18 03.04.2022

          Mamincecok ja tomu rozumiem, až príliš dobre. Ja viem, že trebárs Duslo nemá šancu prežiť takú situáciu a Slovnaft, Slovalco a ŽP by boli na pokraji krachu. Nejdem písať, akých ...Zobrazit celý příspěvek

          Mamincecok ja tomu rozumiem, až príliš dobre. Ja viem, že trebárs Duslo nemá šancu prežiť takú situáciu a Slovnaft, Slovalco a ŽP by boli na pokraji krachu. Nejdem písať, akých zákaziek sme sa vzdali v našej firme, plynule rozprávam a píšem rusky, rozumiem tomu ich zvrátenému poňatiu reality, rozumiem biznisu, tiež sa veľmi bojím zníženia svojho štandardu, lebo som naň pracoval mnoho rokov.Ale napíšem to po lopate,bol by to veľký reset. Ale treba to spraviť teraz!
          Ja viem, že bude pekné, keď sa v Európe budeme tlapkat po pleci za desať rokov, ako to naše postupne odtrhnutie od energií z Ruska išlo podľa plánu(aktuálneho plánu) , ale štáty, ktoré popierajú vlastné hodnoty nemajú budúcnosť.
          Ak neukážeme teraz, že sme silný,ak stratíme ľudskosť a budeme hladieť len na svoj komfort, tak o pár rokov, si s nami vytrú riť aj iný znovuobjavený diktátory. Treba ochrániť skutočné hodnoty. Peniaze strácajú hodnotu zo dňa na deň, teraz je ten správny čas.Ľudské životy hodnotu nestrácajú. Správne zmeny v spoločnosti sa najľahšie presadzujú, keď je zle. Keď je dobre, tak na správne veci každý s... e. Preto je dnes vojna za našimi hranicami.Skrýt celý příspěvek

          • MaminCecok
            13:07 03.04.2022

            Absolútne súhlasím. Proste treba zavrieť ventily a koniec. Len som písal prečo to nechcú spraviť západné vlády. Nejde im o ľudí. Ide zas, ako vždy, o prachy, o ekonomiku - boja ...Zobrazit celý příspěvek

            Absolútne súhlasím. Proste treba zavrieť ventily a koniec.
            Len som písal prečo to nechcú spraviť západné vlády. Nejde im o ľudí. Ide zas, ako vždy, o prachy, o ekonomiku - boja sa, čo by nastalo. Namiesto toho, aby začali dávať všetky prostriedky na to, aby to zabezpečili tieto zdroje odinakiaľ.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          12:19 03.04.2022

          Jenže tohle nelze oddělit, odstavení továren znamená lidi bez práce, snížení příjmů veřejných rozpočtů a zároveň zvýšení nákladů pro tyto rozpočty, což bude mít dopad ví na UA (ze ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže tohle nelze oddělit, odstavení továren znamená lidi bez práce, snížení příjmů veřejných rozpočtů a zároveň zvýšení nákladů pro tyto rozpočty, což bude mít dopad ví na UA (ze Západu přijde méně) a také i ohrožení společenského konsensu, že za vše může Severní Asie a UA musíme pomoc. Protože člověk bez práce, který neví jak příští měsíc zaplatí hypotéku bude rozhodně náchylnější podlehnout rusacké propagandě než ten, který obdobné problémy řešit nemusí.
          Od rusackych zdrojů se musíme odstřihnout rychle, ale tak aby to nezruinovalo i nás.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        12:59 03.04.2022

        Jenže ať uděláme jakkoli rázné kroky, tak plyn prostě potřebujeme. To nemá krátkodobé řešení.

        Jenže ať uděláme jakkoli rázné kroky, tak plyn prostě potřebujeme. To nemá krátkodobé řešení.

        • Jan Padesátýpátý
          14:46 03.04.2022

          - spotřebu plynu můžeme snížit, třeba náhradou za uhlí nebo tím že budeme vytápět ne na 25 ale na 17, 15 stupňů
          - plyn můžeme mít i odjinud (za větší peníze)

          - spotřebu plynu můžeme snížit, třeba náhradou za uhlí nebo tím že budeme vytápět ne na 25 ale na 17, 15 stupňů
          - plyn můžeme mít i odjinud (za větší peníze)

  • midlum75
    11:26 03.04.2022

    Není nějaká zpráva o dříve avizované dodávce Gepardů. Dále mě docela překvapuje absence hlavňové PVO ať už měst , základně nebo jednotek. ZU23 nebo S60. Už to v minulosti vyřadili ...Zobrazit celý příspěvek

    Není nějaká zpráva o dříve avizované dodávce Gepardů. Dále mě docela překvapuje absence hlavňové PVO ať už měst , základně nebo jednotek. ZU23 nebo S60. Už to v minulosti vyřadili ? Na středním východě není konflikt bez Toyoty a ZU23 na korbě, tady by se taková kombinace nehodila?Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      11:37 03.04.2022

      Obě strany ZU-23 / ZSU-23-4 nasadily a u obou jsou zaznamenané ztráty .....
      podle mě jich není tolik a nejsou tak vpředu, aby byly díky OSINTu vidět .....

      Obě strany ZU-23 / ZSU-23-4 nasadily a u obou jsou zaznamenané ztráty .....
      podle mě jich není tolik a nejsou tak vpředu, aby byly díky OSINTu vidět .....

  • hurvo
    11:25 03.04.2022

    Ruske tv vysielajú reportáže o utrpení civilistov, vraždách, lúpežiach, mučení a znásilňovaní. Ale pozor plot twist v ruskom perverznom svete pisu o zelenskeho muciarnach. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruske tv vysielajú reportáže o utrpení civilistov, vraždách, lúpežiach, mučení a znásilňovaní. Ale pozor plot twist v ruskom perverznom svete pisu o zelenskeho muciarnach.


    Btw. Po Buči a vypovediach utecencov z mariupola si myslím ze ruskych zajatcov bude ovela menej. Nie ze by UA zabijala zajatych , len si myslím ze uz im ZSU nebude dávať priestor a príležitost na vzdanie sa.


    Lekar vo Lvove vysetroval skupinu deti z mariupola, povedal ze mali rektalne a vaginalne trhliny od znásilnení ruskymi vojakmi. Najstarsie malo 10 rokov.Skrýt celý příspěvek

  • Eagle
    11:13 03.04.2022

    Pokud je pravda co ukrajinská strana tvrdí, měla by okamžitě obec Buča navštívit mezinárodní komise a prostřít zda opravdu bylo pobito 300 civilistů. Pokud ano, západ by měl ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud je pravda co ukrajinská strana tvrdí, měla by okamžitě obec Buča navštívit mezinárodní komise a prostřít zda opravdu bylo pobito 300 civilistů. Pokud ano, západ by měl reagovat jako v případě Kosova, Jugoslávie a podobně. Tohle jim nemůže projít, pochopím oběti při raketovém útoku na vojenské cíle, pochopím omyly v bombardování, ale pokud se tohle prokáže je to genocida. Tohle nemůže západ dovolit.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      11:21 03.04.2022

      Žalobce Mezinárodního trestního soudu by měl být už nějakou dobu na Ukrajině.

      Žalobce Mezinárodního trestního soudu by měl být už nějakou dobu na Ukrajině.

      • CerVus
        11:26 03.04.2022

        Rusko neuznává mezinárodní trestní tribunál a Putin jako představitel země, která není jeho členem ani nemůže být obviněn. Takže je sice hezké, že to vše Západ vyšetří a stejně ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko neuznává mezinárodní trestní tribunál a Putin jako představitel země, která není jeho členem ani nemůže být obviněn. Takže je sice hezké, že to vše Západ vyšetří a stejně jako u sestřelení civilního letadla jasně ukáže na viníky, ale tím to v podstatě skončí.Skrýt celý příspěvek

        • dbartos
          11:30 03.04.2022

          Obviněn být může.

          Obviněn být může.

        • fotr
          11:54 03.04.2022

          Nekončí, pokud bude Putin, potažmo rusko uznáno za pachatele válečných zločinů,, bude to mít vliv na mnoho věcí i po skončení války a je úplně jedno, zda u toho bude Putin osobně, ...Zobrazit celý příspěvek

          Nekončí, pokud bude Putin, potažmo rusko uznáno za pachatele válečných zločinů,, bude to mít vliv na mnoho věcí i po skončení války a je úplně jedno, zda u toho bude Putin osobně, nebo ne a zda je nebo není členem.Skrýt celý příspěvek

        • damik
          12:01 03.04.2022

          zapominas na Ruske sankce a Ukrajinskou financni a vojenskou pomoc

          zapominas na Ruske sankce a Ukrajinskou financni a vojenskou pomoc

        • Ján Paliga
          12:04 03.04.2022

          Vyšetrovanie je dôležité, aj keď zbabeleho trpaslíka spravodlivost nedobehne...

          Vyšetrovanie je dôležité, aj keď zbabeleho trpaslíka spravodlivost nedobehne...

        • a.giertl
          12:07 03.04.2022

          Pri určitých zločinoch existuje to čomu medzinárodné právontrestné hovorí univerzálna jurisdikcia. T.j. že každý štát môže určité zločiny stíhať a trestať. Tu by som upriamil ...Zobrazit celý příspěvek

          Pri určitých zločinoch existuje to čomu medzinárodné právontrestné hovorí univerzálna jurisdikcia. T.j. že každý štát môže určité zločiny stíhať a trestať. Tu by som upriamil pozornosť na skôr publikované správy o tom, že nemecká prokuratúra začala konanie vo veci porušovania medzinárodného humanitárneho práva na Ukrajine. Preto napr. v trestných kódexoch našich štátov sú definované skutkové podstaty genocídia a iných zločinov. Doterajšia prax osobitných súdnych tribunálov (Rwanda, Juhoslávia) je neschodná lebo tribinál vznikol ns základe rezolúcie BR OSN (a vieme aký je status Ruska). ICC z popísaných dôvodov nebude schodná cesta...Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          12:27 03.04.2022

          Pošlapání mezinárodního práva začalo na západě. Stačí se podívat na osobu Thaciho. Obchodník s orgány, který pomohl Američanům ukrást Kosovo a Medelin Albrightové získat tamní ...Zobrazit celý příspěvek

          Pošlapání mezinárodního práva začalo na západě. Stačí se podívat na osobu Thaciho. Obchodník s orgány, který pomohl Američanům ukrást Kosovo a Medelin Albrightové získat tamní telekomunikace. A mezinárodní soud s Thacim? Hotová fraška.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            12:35 03.04.2022

            Ale ale ale... A válka v Čečensku byla dřív.

            Ale ale ale... A válka v Čečensku byla dřív.

          • Silver
            12:58 03.04.2022

            Neviem o tom že by Kosovo bolo ďalším štátom USA, tak ako napríklad Krym, Donbas a Luhansk sa stali súčasťou Ruska.

            Neviem o tom že by Kosovo bolo ďalším štátom USA, tak ako napríklad Krym, Donbas a Luhansk sa stali súčasťou Ruska.

          • Pavel 1
            15:22 03.04.2022

            A to sis vycucal z kterýho prstu, cejkisi?

            A to sis vycucal z kterýho prstu, cejkisi?

    • samoempire
      11:24 03.04.2022

      Než se západ rozhýbe... Mezitím budou ustanovené 3x vyšetrovací komise kvůli ruským vojskům s průstřelem nohy. Na Twitteru to pořád jede. Jinak je vidět že Rusové mají propagandu ...Zobrazit celý příspěvek

      Než se západ rozhýbe... Mezitím budou ustanovené 3x vyšetrovací komise kvůli ruským vojskům s průstřelem nohy. Na Twitteru to pořád jede. Jinak je vidět že Rusové mají propagandu dobře nastavenou. Vemte si že napadnou po druhé evropskou zemí a my se pomalu reagujeme až teď. Nemluvě o 5 koleně kterou máme doma.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...