VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Fiagy
    11:04 03.04.2022

    Pavel Telička @Telicka · 56m Myslím, že po ukrajinské Srebrenici nadešel čas vyhostit velvyslance fašistického režimu. Není sebemenší důvod, aby se svými názory tady byla osoba ...Zobrazit celý příspěvek

    Pavel Telička
    @Telicka
    ·
    56m
    Myslím, že po ukrajinské Srebrenici nadešel čas vyhostit velvyslance fašistického režimu. Není sebemenší důvod, aby se svými názory tady byla osoba tak blízká válečnému zločinci.Skrýt celý příspěvek

  • Airbus
    11:01 03.04.2022

    Zde je vidět co jsou Rusáci zač a co by se dělo po celé Ukrajině, pokud by se nebránila.

    https://www.visegradsky-jezdec...

    Zde je vidět co jsou Rusáci zač a co by se dělo po celé Ukrajině, pokud by se nebránila.

    https://www.visegradsky-jezdec...

    • Falko
      11:23 03.04.2022

      Ako bez debaty genocída. Veľká otázka. Čo teraz? Toto sa diať nesmie, zareagujeme. Pochopíme ako Európania, že teraz, kým je Rusko dole treba ho poraziť. Koľko civilistov musia ...Zobrazit celý příspěvek

      Ako bez debaty genocída. Veľká otázka. Čo teraz? Toto sa diať nesmie, zareagujeme. Pochopíme ako Európania, že teraz, kým je Rusko dole treba ho poraziť. Koľko civilistov musia ešte tie stredoazijske zvieratá zabiť.Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        12:02 03.04.2022

        Vstoupit na Ukrajinu.

        Vstoupit na Ukrajinu.

  • fotr
    10:53 03.04.2022

    Přiznám se, že je tu něco, čemu vůbec nerozumím. Spousta z vás tady Cejkise nemusí, patří mezi ně několik lidí, kteří mají evidentně velké znalosti a rozumné názory, jichž si dost ...Zobrazit celý příspěvek

    Přiznám se, že je tu něco, čemu vůbec nerozumím. Spousta z vás tady Cejkise nemusí, patří mezi ně několik lidí, kteří mají evidentně velké znalosti a rozumné názory, jichž si dost cením a jejichž příspěvky si vždy rád přečtu. Proč ho tedy sakra práce neignorujete a neustále na něj reagujete, to je přeci voda na jeho mlýn. Když na něj přestanete reagovat, přestane ho to bavit a my budeme ušetřeni jeho výplodů. Zvažte, zda by to nestálo za zkoušku.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      10:55 03.04.2022

      asi jo, ale mi to vždy tak hne žlučí!

      asi jo, ale mi to vždy tak hne žlučí!

      • fotr
        11:56 03.04.2022

        Asi proto to hlavně dělá a ty mu zase děláš radost, když reaguješ.

        Asi proto to hlavně dělá a ty mu zase děláš radost, když reaguješ.

    • Stonkeeper
      10:57 03.04.2022

      Sakra musel sem to číst několikrát, furt sem to četl jako že Cejkis má velké znalosti a rozumné názory :)

      Sakra musel sem to číst několikrát, furt sem to četl jako že Cejkis má velké znalosti a rozumné názory :)

      • fotr
        11:58 03.04.2022

        Chápu, na první pohled se to tak mohlo jevit, samozřejmě se to ale vztahovalo na ty, co ho nemusí. Mohl jsem to napsat obratněji. dd

        Chápu, na první pohled se to tak mohlo jevit, samozřejmě se to ale vztahovalo na ty, co ho nemusí. Mohl jsem to napsat obratněji. dd

    • McCoolie16
      11:02 03.04.2022

      I zde plati zakladni pravidlo. Nekrmte troly!!!

      I zde plati zakladni pravidlo. Nekrmte troly!!!

    • Storm
      11:13 03.04.2022

      Souhlasím s tebou FOTŘE, proto máš odemne palec nahoru... Ráno mě napadlo úplně to samé... Jen jsem to sem ještě nestihnul napsat... Jediný problém je ten, že když mu a jemu ...Zobrazit celý příspěvek

      Souhlasím s tebou FOTŘE, proto máš odemne palec nahoru...
      Ráno mě napadlo úplně to samé... Jen jsem to sem ještě nestihnul napsat... Jediný problém je ten, že když mu a jemu podobným nebude nikdo oponovat, nebude vlastně přímá kritika jejich názorů, což je podle mě chyba ".

      Nicméně... TÍMTO JEDNOSTRANNĚ VYHLAŠUJU Z MÉ STRANY BOJKOT NICKU cejkis... Nikoho nebudu přemlouvat aby se ke mě přidal, ale myslím že má smysl vyzkoušt takzvaný postup " NEKRMIT TROLA " ( pouze terminus technikus, nikoho tím neoznačuju )...
      Pokud se někdo ke mě přidá budu mu vděčný...
      Děkuji...Skrýt celý příspěvek

      • fotr
        12:08 03.04.2022

        Storme, rozumím ti, když říkáš, že by nebyla kritika, ale uznej, že nemá cenu reagovat na každou blbost co se kde ukáže a stačí, když dáš mínus bez komentáře. Co nenapíšeš, to ho ...Zobrazit celý příspěvek

        Storme, rozumím ti, když říkáš, že by nebyla kritika, ale uznej, že nemá cenu reagovat na každou blbost co se kde ukáže a stačí, když dáš mínus bez komentáře. Co nenapíšeš, to ho nenakrmí a bez toho podobní obvykle nemohou být.
        Mlčení je občas ta největší zbraň. ddSkrýt celý příspěvek

    • ABC123
      11:14 03.04.2022

      Presne tak. Tu sú rady od esetu ako na ...Zobrazit celý příspěvek

      Presne tak.
      Tu sú rady od esetu ako na trollov….

      https://bezpecnenanete.eset.co... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      11:30 03.04.2022

      Souhlas. Když už to nemůžete vydržet, pošlete ho do řiti a hotovo.

      Souhlas. Když už to nemůžete vydržet, pošlete ho do řiti a hotovo.

    • Dovi
      11:33 03.04.2022

      Ja se přidávám. Nechal jsem jsem se strhnout. Důsledek toho, že jsem bezmocný proti takovýmhle přisluhovačům zla. Budu se uklidňovat tím, že ať válka dopadne jakkoliv, rusko nebude ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja se přidávám. Nechal jsem jsem se strhnout. Důsledek toho, že jsem bezmocný proti takovýmhle přisluhovačům zla. Budu se uklidňovat tím, že ať válka dopadne jakkoliv, rusko nebude vítěz a tyhle obludy si budou muset psát takovéhle slinty a lži sami navzájem, aby si dokazovali že neprohráli, nejsou na straně zločinců a jejich ubohá existence má nějaký smyslSkrýt celý příspěvek

    • cejkis
      12:13 03.04.2022

      Sláva, konečně bude méně vulgarit, osobních útoků a přesuneme se k podstatě věci. Diky.

      Sláva, konečně bude méně vulgarit, osobních útoků a přesuneme se k podstatě věci. Diky.

  • ABC123
    10:35 03.04.2022

    Podľa aktualizovanej mapy, už je všetko od Kyjeva po Bieloruské hranice bez rusov….

    https://deepstatemap.live/#8/5...

    Podľa aktualizovanej mapy, už je všetko od Kyjeva po Bieloruské hranice bez rusov….

    https://deepstatemap.live/#8/5...

    • OndraV.
      10:40 03.04.2022

      Slušná práce!!!

      Slušná práce!!!

    • otecko
      10:56 03.04.2022

      Teď ještě uklidit po rusech ten bordel a doufat, že ti co zůstali měli po kapsách dost slunečnicových semínek....

      Teď ještě uklidit po rusech ten bordel a doufat, že ti co zůstali měli po kapsách dost slunečnicových semínek....

  • jj284b
    10:25 03.04.2022

    https://twitter.com/Kochevenko...

    zostrelene ruske lietadlo, nie je jasne co presne to bolo

    https://twitter.com/Kochevenko...

    zostrelene ruske lietadlo, nie je jasne co presne to bolo

  • Rošťák
    09:56 03.04.2022

    Dobré ráno kolegové, je tu opět nedělní tabulka procentuálních ztrát tanků RF k předpokládaným počtům. Za týden je rozdíl 76 ks. Dle včerejší informace od Oryx nešáhl na backlog a ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré ráno kolegové,
    je tu opět nedělní tabulka procentuálních ztrát tanků RF k předpokládaným počtům. Za týden je rozdíl 76 ks. Dle včerejší informace od Oryx nešáhl na backlog a vše co se objevilo, bylo nové, ale to množství co naskákala za poslední dva dny je ohromné, sám to komicky komentuje, že si dá hard přes hlavu a bude to ignorovat :D
    Díky informaci od StandaBlabol "víme" že má RF 1 250 ks vozidel ve verzi T-72B3/B3M , jen nevíme kolik v jaké verzi, dle stavů k ránu už RF ztratila plných 10,48% vozidel tohoto typu ......
    Pokud by jste měli svojí tabulku počtů RF tanků před válkou, šup sem s ní ....
    https://postimg.cc/RWz2bHXp... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      10:17 03.04.2022

      Našel jsem ten článek na Gur Khan Attacks. Neuvádí celkové počty každého typu, ale vybavení prapor po praporu. Posčítám to a hodím sem i s linkem na článek.

      Našel jsem ten článek na Gur Khan Attacks. Neuvádí celkové počty každého typu, ale vybavení prapor po praporu. Posčítám to a hodím sem i s linkem na článek.

      • Rošťák
        10:20 03.04.2022

        To by bylo luxusní, díky :)

        To by bylo luxusní, díky :)

        • StandaBlabol
          11:49 03.04.2022

          Tady to je. Je to dost podobné k tomu stavu k 1.10., ale má tam víc T-72B3, protože počítá s dodávkami do konce 2021. K tomu jsem ještě přihodil 65 T-90M, které byly dodány na ...Zobrazit celý příspěvek

          Tady to je. Je to dost podobné k tomu stavu k 1.10., ale má tam víc T-72B3, protože počítá s dodávkami do konce 2021. K tomu jsem ještě přihodil 65 T-90M, které byly dodány na konci roku a výzbroj 9ti tankových praporů, které byly formovány (bez uvedení typu).

          T-14 20
          T-90M 80
          T-90A 218
          T-72B3M 496
          T-T2B3 599
          T-72A/B/BV/BA 876
          T-80BVM 72
          T-80BV 185
          T-80U 186
          Ostatní 279
          Celkem 3011

          http://gurkhan.blogspot.com/20... Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            12:28 03.04.2022

            Díky, doplněno :) A příští neděli tam máš vlastní sloupec :)

            Díky, doplněno :) A příští neděli tam máš vlastní sloupec :)

          • zenker
            14:41 03.04.2022

            Bych si tipnul, že nyní při útoku na JV Ukrajiny nakrmí ruská armáda Javeliny a spol i těmi T-90kami ve značných počtech, prostě proto, že tam pošlou i ty zbytky toho nejlepšího co ...Zobrazit celý příspěvek

            Bych si tipnul, že nyní při útoku na JV Ukrajiny nakrmí ruská armáda Javeliny a spol i těmi T-90kami ve značných počtech, prostě proto, že tam pošlou i ty zbytky toho nejlepšího co ještě mají. A ze stejného důvodu tam nepošlou ty T-14, není to přehlídka, ani speciální operace, ale válka a pro tu se T-14 nehodí.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        11:48 03.04.2022

        Z něj vycházel i článek od pana domácího zde, lze najít v archivu AN.

        Z něj vycházel i článek od pana domácího zde, lze najít v archivu AN.

        • Rošťák
          12:08 03.04.2022

          Z toho mam v tabulce udělané součty ;)

          Z toho mam v tabulce udělané součty ;)

          • TN12
            12:18 03.04.2022

            Ok :) Jinak opravdu hezká práce, díky.

            Ok :) Jinak opravdu hezká práce, díky.

    • dusan1
      10:36 03.04.2022

      Len k tomu označovaniu pôvodných sovietskych tankov.. Najstaršie sú T-72A a T-72AV .... najpodstatnejší rozdiel je v osadení dynamickej ochrany Kontakt-1. Ale i staršie kusy boli ...Zobrazit celý příspěvek

      Len k tomu označovaniu pôvodných sovietskych tankov..

      Najstaršie sú T-72A a T-72AV .... najpodstatnejší rozdiel je v osadení dynamickej ochrany Kontakt-1. Ale i staršie kusy boli zväčša opatrené touto ochranou, takže v praxi majú takmer identickú bojovú hodnotu, zväčša je rozdiel len v usporiadaní tejto dynamickej ochrany.

      Pôvodné T-72B vzor 1985 vlastne už neexistujú, lebo boli modernizované dynamickou ochranou typu Kontakt-1 ktoré sa niekedy začali označovať ako T-72BV, podľa vzoru T-72AV ale toto označenie je "západné" .. Rusi všetky tanky rodiny T-72B označujú oficiálne len T-72B a to i s najnovšou ochranou Kontakt-5, ktorá vznikala až po roku 1989 a na západe jej "prischlo" označenie T-72BM - Rusi používajú označenie neoficiálne T-72B model 1989, ale v manuáloch tankov sa to vôbec nerieši, lebo mimo rozdielu pancierovania sú tanky úplne identické.

      https://www.bing.com/images/se...

      Verzia T-72B1 je vlastne verzia T-72B bez možnosti odpaľovania PTRS.

      Verzia T-72BA, resp. T-72B model 1990 bola už zdokonalená verzia s novým systémom riadenia paľby - dá sa spoznať "meteorologickou stanicou" na streche veže.

      https://www.bing.com/images/se...

      Mohla byť na základe tanku T-72B s ochranou Kontakt-1, ale zväčša bola na základe T-72B model 1989 s ochranou Kontakt-5. Predpokladám, že táto verzia už "vyhynula" procesom modernizácie na T-72B3, resp. T-72B3M, lebo už som ju na Ukrajine nezachytil.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        10:42 03.04.2022

        Díky, přiznám se, že jsem původně chtěl do jednoho balíku hodit všechny 72 vyjma B3 a B3M .... Ale počty ks se natolik rozcházejí, že jsem od toho upustil .... Pokud ale máš ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky,
        přiznám se, že jsem původně chtěl do jednoho balíku hodit všechny 72 vyjma B3 a B3M ....
        Ale počty ks se natolik rozcházejí, že jsem od toho upustil ....
        Pokud ale máš nějaké svoje počty, rád přihodím do tabulky :...Skrýt celý příspěvek

      • OndraV.
        10:42 03.04.2022

        Velmi pěkný a slušný přehled.

        Děkuji

        Velmi pěkný a slušný přehled.

        Děkuji

    • StandaBlabol
      11:58 03.04.2022

      Nejzajímavější jsou ztráty těch T-80U. Vypadá to vážně na 30% celkového počtu (podle Oryxu) a všechny byly u 4. gardové tankové divize ze stavu 1. gardové tankové armády. Jedna z ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejzajímavější jsou ztráty těch T-80U. Vypadá to vážně na 30% celkového počtu (podle Oryxu) a všechny byly u 4. gardové tankové divize ze stavu 1. gardové tankové armády. Jedna z elitních ruských jednotek. Měla složení:

      T-80U/UE1 186
      T-80BVM 21
      T-80BV 20

      Vypadá to, že ji Ukrajinci u Sumy v podstatě rozbili.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        12:35 03.04.2022

        Podle mě se ještě nějaké nezaznamenané T-80 najdou .... Ale je dost překvapující poměr ztrát u BVM, kde zničené jsou v poměru s opuštěnými : 1 ku 2,6 ....

        Podle mě se ještě nějaké nezaznamenané T-80 najdou .... Ale je dost překvapující poměr ztrát u BVM, kde zničené jsou v poměru s opuštěnými : 1 ku 2,6 ....

      • segal7
        13:51 03.04.2022

        Jj, psal o tom Visinger, že 4. GTD byla u Sumy zdecimovaná

        Jj, psal o tom Visinger, že 4. GTD byla u Sumy zdecimovaná

  • pajo
    09:44 03.04.2022

    Dúfam, že Ukrajinci rozoberú do šroubku ruskú zničenú techniku, hlavne napr. vrtuľníky, aby zistili ktoré súčiastky sú vyrábané mimo Ruska a západ sa mohol cielene sa zamerať na ...Zobrazit celý příspěvek

    Dúfam, že Ukrajinci rozoberú do šroubku ruskú zničenú techniku, hlavne napr. vrtuľníky, aby zistili ktoré súčiastky sú vyrábané mimo Ruska a západ sa mohol cielene sa zamerať na ich embargo.Skrýt celý příspěvek

    • fotr
      12:29 03.04.2022

      Já myslím, že se nic rozebírat ani nemusí, každý stát dobře ví, co kam dodává a tak by jen stačilo do puntíku dodržovat sankce a zákazy vývozu materiálu dvojího užití.

      Já myslím, že se nic rozebírat ani nemusí, každý stát dobře ví, co kam dodává a tak by jen stačilo do puntíku dodržovat sankce a zákazy vývozu materiálu dvojího užití.

  • PavolR
    09:18 03.04.2022

    Macík pre šťastie chráni zakarpatskú 128. samostatnú horskú brigádu:
    https://karpataljalap.net/node...

    Macík pre šťastie chráni zakarpatskú 128. samostatnú horskú brigádu:
    https://karpataljalap.net/node...

  • achi.67
    09:05 03.04.2022

    Ani se mi to sem nechce dávat, ale pro ilustrací by to bylo vhodné. I když není podepsaný (pochopitelně), odhaduji že je z německého ...Zobrazit celý příspěvek

    Ani se mi to sem nechce dávat, ale pro ilustrací by to bylo vhodné. I když není podepsaný (pochopitelně), odhaduji že je z německého tisku.
    https://www.securitymagazin.cz... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      09:36 03.04.2022

      ..."je otevřenou otázkou, zda a kolik zaměstnanců AZOVSTAL bylo/je drženo jako rukojmí praporem AZOV v areálu společnosti." Toto mi pripadá ako z Ruského (minimálne z proruského) ...Zobrazit celý příspěvek

      ..."je otevřenou otázkou, zda a kolik zaměstnanců AZOVSTAL bylo/je drženo jako rukojmí praporem AZOV v areálu společnosti."
      Toto mi pripadá ako z Ruského (minimálne z proruského) "tisku".Skrýt celý příspěvek

    • Josse
      09:37 03.04.2022

      Proč mám pocit že má autor radost z každého úspěchu ruska?

      Proč mám pocit že má autor radost z každého úspěchu ruska?

      • stroup
        09:53 03.04.2022

        tak to je securitymagazín.. ten je dlouhodobě dost proruský..

        tak to je securitymagazín.. ten je dlouhodobě dost proruský..

      • Scotty
        10:37 03.04.2022

        autor: Ing. Milan Váňa
        Váňo, Váňo, Ivane...

        autor: Ing. Milan Váňa
        Váňo, Váňo, Ivane...

    • matus
      09:40 03.04.2022

      Tak nedal som ,ja dali ste vy. Chlapik ma jasno, az prilis.

      Tak nedal som ,ja dali ste vy. Chlapik ma jasno, az prilis.

    • StandaBlabol
      09:53 03.04.2022

      Vy jste někdo ten ruský propagandistický blábol dočetli až do konce? Já skončil asi u třetí věty "Ruské jednotky postoupily na frontové šířce asi 1 300 km až 300 km hluboko na ...Zobrazit celý příspěvek

      Vy jste někdo ten ruský propagandistický blábol dočetli až do konce? Já skončil asi u třetí věty "Ruské jednotky postoupily na frontové šířce asi 1 300 km až 300 km hluboko na ukrajinské území, aniž by ukrajinská strana měla vyhlídku na jejich vyhnání z území Ukrajiny."

      - Kde, proboha, postoupili do hloubky 300 km? To je takový nesmysl, že nemá cenu pokračovat ve čtení.
      - Frontová šířka 1.300 km se ukázala jako největší ruský omyl. Proto už se stahují z celé severní fronty.
      - Nemá naději na vyhnání? Ukrajinci už osvobodili Kyjevskou i Mykolajevskou oblast. Pokračují s Černihivem i Charkovem. Dál se uvidí.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      10:00 03.04.2022

      Proruske hovno nie medium

      Proruske hovno nie medium

    • montecasino1
      12:36 03.04.2022

      ono tie vyšrafované a vyfarbené časti sú úplne zbytočné,lebo skutočnosť a to aj podľa napr. Girkina,ale aj Poliakov nie sú v držbe Rusov,sú to len tenké línie okolo ciest,reálne to ...Zobrazit celý příspěvek

      ono tie vyšrafované a vyfarbené časti sú úplne zbytočné,lebo skutočnosť a to aj podľa napr. Girkina,ale aj Poliakov nie sú v držbe Rusov,sú to len tenké línie okolo ciest,reálne to Rusi nemajú pod kontrolou.Aj keď osobne som tú situáciu samozrejme na vlastné oči nevidel,tiež si myslím že je proste haluz a ten prevzatý článok má hodne malú výpovednú hodnotu.Ono aj Rusi sa pýtajú čo ďalej s tým územím,keby vojna skončila hneď zajtra.Skrýt celý příspěvek

    • zenker
      14:52 03.04.2022

      Tohle je pro Rusy krásná představa "Ruské jednotky postoupily na frontové šířce asi 1 300 km až 300 km hluboko na ukrajinské území, aniž by ukrajinská strana měla vyhlídku na ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle je pro Rusy krásná představa "Ruské jednotky postoupily na frontové šířce asi 1 300 km až 300 km hluboko na ukrajinské území, aniž by ukrajinská strana měla vyhlídku na jejich vyhnání z území Ukrajiny."

      Akorád mi do toho obrazu nepasuje to slovo "fronta" ve mě to evokuje představu fronty 1SV a výlet 2 vrtulníků na Ruské území tam nezapadá... No a tu nemožnost vyhnání jsme viděli během 48hodin na severu.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    08:56 03.04.2022

    Řekl bych, že budou vědět kdo ta zvěrstva páchal. Buča – 64. samostatná motostřelecká brigáda (Khabarovský kraj) Borodyanka – 36. samostatná motostřelecká brigáda Irpin-Gostomel - ...Zobrazit celý příspěvek

    Řekl bych, že budou vědět kdo ta zvěrstva páchal.
    Buča – 64. samostatná motostřelecká brigáda (Khabarovský kraj)
    Borodyanka – 36. samostatná motostřelecká brigáda
    Irpin-Gostomel - 217. gardový výsadkový pluk (Ivanovo)
    Žytomyrská cesta - 5. samostatná tanková brigáda (Ulan-Ude)
    Ivankiv-Rozvazhiv - 155. samostatná námořní brigáda (Vladivostok)
    Velyka Dymerka - 228. motorizovaná brigáda Jekatěrinburg
    Zgurivshchyna - 21. samostatná motostřelecká brigáda (Orenburg)
    Nový Bykiv - 6. gardový tankový pluk (Čebarkul)
    Slavutyč - 74. samostatná motostřelecká brigáda (Jurga)
    Černihiv - 35. samostatná motostřelecká brigáda
    https://twitter.com/AndriiReal... Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      09:16 03.04.2022

      Opakují to tady pořád. Tohle není náhoda. Tady jde o politiku podporovanou celým Ruskem. Plus jedná se elitní ruské jednotky. Umíte si představit co budou dělat nějaké druhořadé ...Zobrazit celý příspěvek

      Opakují to tady pořád. Tohle není náhoda. Tady jde o politiku podporovanou celým Ruskem. Plus jedná se elitní ruské jednotky. Umíte si představit co budou dělat nějaké druhořadé jednotky. Plus všichni tito lidí mluví RUSKY. Umíte si představit že by něco podobného udělali čeští vojáci Slovákům něco Slováci Polákům?Skrýt celý příspěvek

      • achi.67
        09:41 03.04.2022

        Tohle není politika. To je hluboce ukotvený, extrémně nacionalistický narativ ruského národa a celé ruské kultury. Jejich politika je toho důsledkem, nikoliv příčinou. Proto nic z ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle není politika. To je hluboce ukotvený, extrémně nacionalistický narativ ruského národa a celé ruské kultury. Jejich politika je toho důsledkem, nikoliv příčinou. Proto nic z toho, co páchají, nevnímají rusové jako něco špatného, ale jako ospraveditelné, protože jako rusové na to mají nárok, protože jsou ve svých očích spásou a etalonem světa.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          10:28 03.04.2022

          přesně, je to narativ už od carských dob, viz fantazie o "třetím Římu" a "přirozené a vrozené" záchraně křesťanství, nebo minimálně světa... nebo tak nějak...

          přesně, je to narativ už od carských dob, viz fantazie o "třetím Římu" a "přirozené a vrozené" záchraně křesťanství, nebo minimálně světa... nebo tak nějak...

      • Poly
        09:44 03.04.2022

        Přesně, psal jsem to tu, když se objevovaly komentáře, že tam jdou zelenáči, kteří nevědí kde jsou a prý jen šlo o cvičení, myslí si, že jsou v Rusku.... Moc dobře věděli kde jsou, ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně, psal jsem to tu, když se objevovaly komentáře, že tam jdou zelenáči, kteří nevědí kde jsou a prý jen šlo o cvičení, myslí si, že jsou v Rusku.... Moc dobře věděli kde jsou, žádní chudáci učitelé, studenti, dělníci,... A tak jsem psal, že střílení do nohou je v pohodě a že za chvíli budou válečné zločiny na úplně jiné úrovni.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      10:41 03.04.2022

      Očekávám vyjádření HRW... po tom včerejším cancu na adresu Ukrajiny mě to opravdu tuze zajímá, zda už konečně sundali své RayBan brýle a vychutnali si v poklidu své ranní ...Zobrazit celý příspěvek

      Očekávám vyjádření HRW... po tom včerejším cancu na adresu Ukrajiny mě to opravdu tuze zajímá, zda už konečně sundali své RayBan brýle a vychutnali si v poklidu své ranní capuccono!Skrýt celý příspěvek

  • Mroz9
    08:55 03.04.2022

    Další balíček od USA pro Ukrajinu? Nenašel jsem žádné další články/informace googlením ohledně tohodle balíčku. Vůbec netuším na jaké platformě by chtěli ty hydry použít, aby to ...Zobrazit celý příspěvek

    Další balíček od USA pro Ukrajinu?
    Nenašel jsem žádné další články/informace googlením ohledně tohodle balíčku.
    Vůbec netuším na jaké platformě by chtěli ty hydry použít, aby to nebyla jen novinářská kachna.

    https://bulgarianmilitary.com/... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      08:59 03.04.2022

      Píší o tom i jinde, laserem naváděné střely byly zmíněny několikrát.

      Píší o tom i jinde, laserem naváděné střely byly zmíněny několikrát.

  • SeaWolf
    08:48 03.04.2022

    Pořád přemýšlím nad tím, co chce ruská generalita dělat s každou jednotlivou vyčerpanou a demoralizovanou jednotkou kterou stáhnou ze severu? Ty jednotky nebudou minimálně několik ...Zobrazit celý příspěvek

    Pořád přemýšlím nad tím, co chce ruská generalita dělat s každou jednotlivou vyčerpanou a demoralizovanou jednotkou kterou stáhnou ze severu? Ty jednotky nebudou minimálně několik měsíců jakkoli použitelné v dalších operacích na Donbase nebo na jihu.

    Stejně tak ukrajinský generální štáb k postupu využívá jen lehkou pěchotu, maximálně vybavenou BVP. Tímto způsobem se dá obsazovat opuštěné území nebo řídká linie nepřítele, ne útočit na těžké mechanizované jednotky nebo zakopaného protivníka. A vlastní těžkou techniku VSU určitě má, tak pořád čekám kde a jakým směrem udeří. Tedy kdy určí bod zlomu v konfliktu a rozhodne se pro nějakou kartu.

    U Mariupolu se mi možná falešně zdá, že Rusům dochází dech, tři dny se tam nehla linie nijak zásadně, ale to obráncům v aktuální situaci pomůže jen oddechnout. Určitě už nemají kapacitu Rusa vytlačit. Tady pomůže jen rozhodná ofenzíva, ze severu buď k prolomení blokády nebo, a to mi přijde pravděpodobnější, zaměstnání nebo "odříznutí" útočících Rusů v jiné části jižní fronty. Mariupol už stříhání metr a jeho dobytí Rus náležitě propagandisticky využije.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      08:58 03.04.2022

      Ukrajina požaduje po západu 500 tanků. Kdo ví, kolik toho ztratila. S nějakou ofenzívou asi čeká na dodávky zbraní - tak snad naše opravny jedou naplno, aby ty naše veterány ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajina požaduje po západu 500 tanků. Kdo ví, kolik toho ztratila. S nějakou ofenzívou asi čeká na dodávky zbraní - tak snad naše opravny jedou naplno, aby ty naše veterány zprovoznily.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        09:26 03.04.2022

        nejde o to co stratili, ak chcu Rusov vyhnat z Donbasu a Chersonu, potrebuju vyzbrojit rezervistov tazkymi zbranami...

        nejde o to co stratili, ak chcu Rusov vyhnat z Donbasu a Chersonu, potrebuju vyzbrojit rezervistov tazkymi zbranami...

    • PavolR
      09:38 03.04.2022

      Mňa v tejto súvislosti napadlo, že akonáhle budú v zázemí, môžu začať jednotliví vojaci vypovedúvať zmluvy - mali by na to možnosť, keďže de jure Rusko nevyhlásilo vojnu.

      Mňa v tejto súvislosti napadlo, že akonáhle budú v zázemí, môžu začať jednotliví vojaci vypovedúvať zmluvy - mali by na to možnosť, keďže de jure Rusko nevyhlásilo vojnu.

    • damik
      09:45 03.04.2022

      taky muze lehka pechota navadet delostreleckou a raketovou podporu

      taky muze lehka pechota navadet delostreleckou a raketovou podporu

    • zenker
      14:59 03.04.2022

      No hlavně se budou strašně těšit upadnout do zajetí...., každý UA voják bude mít nyní seznam těch hodných jednotek od Buči.

      No hlavně se budou strašně těšit upadnout do zajetí...., každý UA voják bude mít nyní seznam těch hodných jednotek od Buči.

  • Fiagy
    07:49 03.04.2022

    Dne 2. dubna zasáhlo letectvo ukrajinských ozbrojených sil 8 vzdušných cílů: 2 letadla (dříve stíhací bombardér Su-34) 1 vrtulník 1 UAV (OTR) 4 řízené střely. Uderné ...Zobrazit celý příspěvek

    Dne 2. dubna zasáhlo letectvo ukrajinských ozbrojených sil 8 vzdušných cílů:
    2 letadla (dříve stíhací bombardér Su-34)
    1 vrtulník
    1 UAV (OTR)
    4 řízené střely. Uderné letouny pod krytem stíhaček pokračují v odpalování raketových a bombových útoků na shluky vojsk, kolony techniky!
    https://twitter.com/ArmedForce... Skrýt celý příspěvek

  • Mortles
    05:05 03.04.2022

    Jo, jinak jak rusové provedli svůj "taktický ústup do předem připravených pozic" od Kyjeva, tak v Buče a podobně se začaly nacházet masové hroby, lidé zastřelení zezadu do hlavy a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jo, jinak jak rusové provedli svůj "taktický ústup do předem připravených pozic" od Kyjeva, tak v Buče a podobně se začaly nacházet masové hroby, lidé zastřelení zezadu do hlavy a podobně. Prý cíleně stříleli učitele, asi aby nikdo nemohl organizovat protesty. Ale vím, že cejkis nejspíš řekne, že nemáme důkazy, že to tvrdí ukrajinské zdroje, že si to připravili sami a podobně. Jenomže pravda je taková, že asi žádné důkazy by v takovém případě nebyly pro něj přesvědčivé.

    Tohle se týče také té otázky ze článku, jestli Ukrajina bojuje za sebe nebo za nás: já nechci Putina omezovat, kdyby byl na Ukrajině úspěšný, tak by to určitě zkusil jinde, ať už v Pobaltí nebo v Moldavsku, a znovu by tam bylo všechno to, co vidíme dnes a denně na Ukrajině. Jestli by to byl dobrý nápad od něj, to nevím, ale nemůžeme mluvit o odstrašení u člověka, který se primárně řídí ideologií a realita se jí musí přizpůsobit. Každopádně Ukrajina bojuje za naše zájmy v tom slova smyslu, že není v našem zájmu, aby bylo víc zemí okolo nás, kde se provádí masové popravy.

    Jasně, že je tady diskuse jednostranná, protože když člověk vidí ty obrázky ruských vojáků s nakradenými pračkami, tak se prostě nedá než fandit těm lidem na druhé straně. A jasně, je to jenom psychologická operace, vymyšlené zločiny a já nevím co, no problém takovéhohle skepticismu je, že se dá takhle odmítnout existence úplně všeho klidně kulatosti země. Tímto chci říct: Rusové jsou orkové, jak jim můžu přát úspěch?Skrýt celý příspěvek

    • juhelak
      06:04 03.04.2022

      Tak věřím že ukr mají přehled kde jaké bojové skupiny operovali a až se opět zapojí do bojů na východě tak jejich příslušníci můžou při zajetí čekat opravdu jen tu kulku do ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak věřím že ukr mají přehled kde jaké bojové skupiny operovali a až se opět zapojí do bojů na východě tak jejich příslušníci můžou při zajetí čekat opravdu jen tu kulku do hlavy.
      Po tom všem tam mezi těmi státy vyroste nová Železná opona. Nevěřím že ty hranice budou přístupné pro obchod atd..Skrýt celý příspěvek

      • zenker
        15:02 03.04.2022

        Kulka do hlavy? Takové slušné a mírumilovné zacházení, o tom si budou muset nechat jen zdát, prostě se jen přestane natáčet, kulka je cená a živý ruský voják se pokojně zasype ...Zobrazit celý příspěvek

        Kulka do hlavy? Takové slušné a mírumilovné zacházení, o tom si budou muset nechat jen zdát, prostě se jen přestane natáčet, kulka je cená a živý ruský voják se pokojně zasype zeminou.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      06:53 03.04.2022

      Rusi to nenazývajú ústup, ale "preskupenie" : )

      Čo i niektorí Rusi ironicky nazývajú "skracovanie línií" čo bol termín používaný pri ústupoch fašistickou propagandou za 2.SV.

      Rusi to nenazývajú ústup, ale "preskupenie" : )

      Čo i niektorí Rusi ironicky nazývajú "skracovanie línií" čo bol termín používaný pri ústupoch fašistickou propagandou za 2.SV.

      • juhelak
        07:47 03.04.2022

        Tak nějaké ulehčení to pro Rusy bude.. Pokud bude fronta ustalena jen na východě tak už se nebude tak lehce pronikat k zasobovacim kolonam a k technice jako dosud kde jezdili ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak nějaké ulehčení to pro Rusy bude.. Pokud bude fronta ustalena jen na východě tak už se nebude tak lehce pronikat k zasobovacim kolonam a k technice jako dosud kde jezdili konvoje nechranene a víceméně po území které neměli pod kontrolou.. Tam už toho rpg opravdu tolik nezmuzou.. Zvlášť pokud budou Rusové útočit jen delostrelectvem z dálky které bude kryté pvo. V tomhle typu boje už nevyužiji ani tu lehkou pechotu.. Všechny dosavadní výhody budou pryč...
        Jedinou výhodou UK teď chvíli bude to že Rusko bude muset útočit pokud chce zabrat východ.. Takze budou muset oni vylézt z pozic. Až to bude naopak tak si myslím že s nima už nehnou.Skrýt celý příspěvek

        • jozik88
          08:35 03.04.2022

          Ešte by som dodal že UA príde o výhodu bránenia oblúku (z vnútornej strany... lepšia možnosť presúvať sily a prostriedky kratšie zásobovanie, Rus zase vonkajšia strana t.z. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ešte by som dodal že UA príde o výhodu bránenia oblúku (z vnútornej strany... lepšia možnosť presúvať sily a prostriedky kratšie zásobovanie, Rus zase vonkajšia strana t.z. nevýhoda), a samozrejme lepšia koncentrácia na menšom priestore ... Asi už im ostane pechota na ochranu tankov...Snáď má UA pripravenú nejakú stratégiu a dúfam že im budú dodané nejaké ťažké zbrane, bez nich to bude oveľa ťahšie ako doteraz...Skrýt celý příspěvek

          • juhelak
            09:58 03.04.2022

            Osobně si myslím že celou dobu tu taktiku a operace nevede jen UK štáb s info od západu.. Tam na tom dělají celé strategické týmy USA a dalších státu.. Pohyby jednotek, útoky ...Zobrazit celý příspěvek

            Osobně si myslím že celou dobu tu taktiku a operace nevede jen UK štáb s info od západu.. Tam na tom dělají celé strategické týmy USA a dalších státu.. Pohyby jednotek, útoky obrana.. Řídí to společný štáb UK a nato. Tak věřím že něco vymyslí i po změně taktiky Ruska. A doufám že to nebude jen ráda aby se dohodli na míru.. Jinak to na východě na pár let zamrzne aby to pak začalo nanovo.Skrýt celý příspěvek

        • damik
          09:52 03.04.2022

          Kdyby rusaci vytvorili lini fronty u Donbasu a Luhansku: - Ukrajinci zbirali zkusenosti poslednich 8 let - klicove budou asi satelity, drony, AWASCs a presna/navadena munice - Krym ...Zobrazit celý příspěvek

          Kdyby rusaci vytvorili lini fronty u Donbasu a Luhansku:
          - Ukrajinci zbirali zkusenosti poslednich 8 let
          - klicove budou asi satelity, drony, AWASCs a presna/navadena munice
          - Krym by s mnel snadno nechat dobyt a odriznout od Ruska (zniceni mostu)
          - Ukrajinci by mneli napadat Rusaky v Ruskem pohranici
          - Ukrajinci by mohli pokracovat timto stylem pristich 10 letSkrýt celý příspěvek

      • Hawk
        09:41 03.04.2022

        fašisté 20. a 21. století se výrazně neliší...

        fašisté 20. a 21. století se výrazně neliší...

  • majales
    02:14 03.04.2022

    00:19 Ruská armáda zničila největší ukrajinskou ropnou rafinérii v Kremenčuku. Kapacita závodu, který spoluvlastnil stát a oligarchové Ihor Kolomojskij a Oleksandr Jaroslavskij, ...Zobrazit celý příspěvek

    00:19 Ruská armáda zničila největší ukrajinskou ropnou rafinérii v Kremenčuku.
    Kapacita závodu, který spoluvlastnil stát a oligarchové Ihor Kolomojskij a Oleksandr Jaroslavskij, byla 18,6 milionu tun ročně.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      06:58 03.04.2022

      Rafinéria vo veľkosti Kremenčuku sa zničiť nedá ! Dá sa poškodiť , znížiť výkon , ale zničiť v žiadnom prípade nie ! Počul ste o kobercových náletoch ? Tie nezničili Goring Werke ...Zobrazit celý příspěvek

      Rafinéria vo veľkosti Kremenčuku sa zničiť nedá ! Dá sa poškodiť , znížiť výkon , ale zničiť v žiadnom prípade nie ! Počul ste o kobercových náletoch ? Tie nezničili Goring Werke v Litvínove , iba vážne poškodili , veľmi vážne poškodili Apollo v Bratislave a naozaj zničili malú kotolovú rafinerku v Dubovej .Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      07:44 03.04.2022

      Zdroj?

      Zdroj?

  • Standa
    01:07 03.04.2022

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Tak se možná dočkáme konce. Ale nevím, jestli bych se chtěl dívat ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Tak se možná dočkáme konce. Ale nevím, jestli bych se chtěl dívat do očí někomu, na koho jsem poslal x zabijáků a veřejně bych deklaroval, že ho nechám zabít i s rodinou. Ten Putin bude dobrej sociopat.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      01:16 03.04.2022

      Silně pochybuju, že se dohodnou. Nebo možná nám něco uniká - a) Ukrajina je v ještě větším srabu než víme a kývne na dohodu b) Rusko je v ještě větším srabu než víme a kývne na ...Zobrazit celý příspěvek

      Silně pochybuju, že se dohodnou. Nebo možná nám něco uniká - a) Ukrajina je v ještě větším srabu než víme a kývne na dohodu b) Rusko je v ještě větším srabu než víme a kývne na dohodu.Skrýt celý příspěvek

    • econ 2
      01:23 03.04.2022

      Pochybuju, že jednání Putin přijme.

      Pochybuju, že jednání Putin přijme.

    • Upgrade
      01:25 03.04.2022

      Vo stvrtok sa 35 statov zhodlo, ze idu poslat tazke zbrane, tak uz sa zrazu da aj dohodnut.

      Vo stvrtok sa 35 statov zhodlo, ze idu poslat tazke zbrane, tak uz sa zrazu da aj dohodnut.

      • samoempire
        01:51 03.04.2022

        Uvidíme co to bude. Rozumím tomu proč se chce Ukrajina dohodnout. I když se jí daří, nikdy nevíš co má tvuj chorý soused na mysli. Určitě bude potřeba se připravit na druhé kolo. ...Zobrazit celý příspěvek

        Uvidíme co to bude. Rozumím tomu proč se chce Ukrajina dohodnout. I když se jí daří, nikdy nevíš co má tvuj chorý soused na mysli. Určitě bude potřeba se připravit na druhé kolo. Vzpomeňte si na Čečensko.
        Z mého pohledu bude chtít Rusko udělat jednu ofenzívu. Někdy kolem poloviny příštího měsíce. Pokud se povede průlom tak kašlou na mírovou smlouvu.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      07:03 03.04.2022

      Putin verejne vyhlásil , že Kadyrova /otca / nechá utopiť v latríne ! A aký je kamarát s jeho synom . Pri tom syn je väčšia beštia ako bol otec! To vyhrážanie zabitím je ...Zobrazit celý příspěvek

      Putin verejne vyhlásil , že Kadyrova /otca / nechá utopiť v latríne ! A aký je kamarát s jeho synom . Pri tom syn je väčšia beštia ako bol otec!
      To vyhrážanie zabitím je Putinov mafiánsky spôsob prejavu sympátii....Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      07:05 03.04.2022

      U podobných konfliktů nebývá obvyklé, aby se setkaly hlavy států. Jednat za ně budou ministři zahraničí. Kdo by si chtěl podat ruce s iniciátorem surového válečného konfliktu, ...Zobrazit celý příspěvek

      U podobných konfliktů nebývá obvyklé, aby se setkaly hlavy států. Jednat za ně budou ministři zahraničí. Kdo by si chtěl podat ruce s iniciátorem surového válečného konfliktu, který ho dokonce chtěl nechat zavraždit i s rodinou?

      Putin je navíc obviněn z válečných zločinů a nepochybně bude odsouzen, i když trest pravděpodobně nebude vykonatelný. Je to podobné, jako by se v roce 1945 setkali Churchill s Hitlerem a uzavřeli mír nebo kapitulaci. Novináři vše zjednodušují a hledají hlavně senzace.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      07:34 03.04.2022

      Stále doufám, že jediné o čem budou jednat, zda bude na Ruské hranici demilitarizované pásmo 100-150, nebo až 200km od hranic Ukrajiny. Případně kolik let bude Rusko dodávat ...Zobrazit celý příspěvek

      Stále doufám, že jediné o čem budou jednat, zda bude na Ruské hranici demilitarizované pásmo 100-150, nebo až 200km od hranic Ukrajiny. Případně kolik let bude Rusko dodávat plyn/ropu zdarma, aby uhradilo způsobené škody na Ukrajině.

      Cokoliv jiného je vítězství RF. Opět by jim prošel "masakr".Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        09:05 03.04.2022

        Rusko sa s Ukrajinou môže dohodnúť na čom budú obaja chcieť. Nezmeni to ale prístup západných krajín k Rusku. Buď Rusko zaplatí všetky škody, ktoré napáchali ( čo určite ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko sa s Ukrajinou môže dohodnúť na čom budú obaja chcieť. Nezmeni to ale prístup západných krajín k Rusku. Buď Rusko zaplatí všetky škody, ktoré napáchali ( čo určite nenastane), alebo Rusko to Rusko bude cez sankcie bolieť oveľa viac.Skrýt celý příspěvek

  • Storm
    01:02 03.04.2022

    Cejkis: " Tedy na jedné straně pracujete s tezí, že každý stát si může umístit na svém území zbraně koho chce. Na straně druhé Kuba na svém území ruské rakety mít nemohla. Říká se ...Zobrazit celý příspěvek

    Cejkis:
    " Tedy na jedné straně pracujete s tezí, že každý stát si může umístit na svém území zbraně koho chce. Na straně druhé Kuba na svém území ruské rakety mít nemohla. Říká se tomu dvojí metr a nebo pokrytectví. "

    Nééé Cejkis... Dvojí metr a pokrytectví je to, že někdo na základě smyšlenky, falešného obvinění a choré mysli napadne svoboudnou zemi a obhajuje to mimojiné blábolem, že ta země chtěla mít jaderné zbraně blízko jejich hranic...
    Tak jen pro pořádek... Jaderné zbraně patříci státu NATO pokud se nepletu jsou v Anglii Itálii a Turecku... Čili cca 1000Km od hranic ruska... Podle všeho jaderné zbraně ruska jsou vzdáleny od nejbližších státu NATO do 70Km... Kalinigrad a okolí... Kde máš ten tvůj dvojí metr zasenutý teď?Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      01:04 03.04.2022

      edit:
      Podle všeho POKUD SE NEPLETU jaderné zbraně ruska jsou vzdáleny od nejbližších státu NATO do 70Km PODLE RŮZNÝCH ZDROJŮ... Kalinigrad a okolí...

      edit:
      Podle všeho POKUD SE NEPLETU jaderné zbraně ruska jsou vzdáleny od nejbližších státu NATO do 70Km PODLE RŮZNÝCH ZDROJŮ... Kalinigrad a okolí...

      • ruleta
        01:11 03.04.2022

        No jestli jsem to pochopil co tady naznacuje....tak dle jeho videni sveta maji USA na Ukrajine instalace obdobne tem co mel sovetskej svaz na Kube a ten Cernobyl....to asi ...Zobrazit celý příspěvek

        No jestli jsem to pochopil co tady naznacuje....tak dle jeho videni sveta maji USA na Ukrajine instalace obdobne tem co mel sovetskej svaz na Kube a ten Cernobyl....to asi naznacuje, ze tam meli jadernou bombu? :D :D Uz jdu spat je toho hodne :DSkrýt celý příspěvek

    • Storm
      01:18 03.04.2022

      PROSÍM ADMINISTRÁTORA O SMAZÁNÍ CELÉHO TOHOTO MÉHO VLÁKNA...
      Nechal jsem se Cejkisem unést...
      Děkuji...

      PROSÍM ADMINISTRÁTORA O SMAZÁNÍ CELÉHO TOHOTO MÉHO VLÁKNA...
      Nechal jsem se Cejkisem unést...
      Děkuji...

      • Storm
        01:27 03.04.2022

        Pro upřesnění, vlákno začínající příspěvkem: Storm 01:02 03.04.2022 a končící tímto...

        Pro upřesnění, vlákno začínající příspěvkem: Storm 01:02 03.04.2022 a končící tímto...

        • cejkis
          03:01 03.04.2022

          Jen ať to tady pan Grohmann nechá včetně dalších expertů, kteří i píší vulgarity a výhružky. Není lepší zrcadlo.

          Jen ať to tady pan Grohmann nechá včetně dalších expertů, kteří i píší vulgarity a výhružky. Není lepší zrcadlo.

          • otecko
            07:22 03.04.2022

            Vulgartia, která by pasovala na tvé hnusné slinty snad ani není! Ty jsi odpad i bez vulgarit, jdi mezi své soukmenovce, na Russia today! Mezi ty vrahy, zloděje a násilníky, co ...Zobrazit celý příspěvek

            Vulgartia, která by pasovala na tvé hnusné slinty snad ani není! Ty jsi odpad i bez vulgarit, jdi mezi své soukmenovce, na Russia today! Mezi ty vrahy, zloděje a násilníky, co bezdůvodně okupují cizí zemi a ničí ji! Ty má tvé sympatie, tvé zastání a tady už prosím, neotravuj, hnuse!Skrýt celý příspěvek

          • martin@eurus.cz
            07:53 03.04.2022

            Otecko: Omlouvám se za mínus, netrefil jsem se na mobilu. Mělo být plus.

            Otecko: Omlouvám se za mínus, netrefil jsem se na mobilu. Mělo být plus.

          • cejkis
            09:06 03.04.2022

            Pletete si dojmy a pojmy. Útok na Ukrajinu rozhodně neschvaluji. Jen mi to zdejší sebranka podsouvá jako reakci na konfrontaci s argumenty, které nesedí do jejich vidění světa.

            Pletete si dojmy a pojmy. Útok na Ukrajinu rozhodně neschvaluji. Jen mi to zdejší sebranka podsouvá jako reakci na konfrontaci s argumenty, které nesedí do jejich vidění světa.

          • Storm
            09:46 03.04.2022

            Nooo možná neschvaluješ... Jen máš trošku problém ukázat prstem na toho kdo za to může že Cejkis?.. A tak se pokoušíš to raději všemožně svézt na někoho jiného...

            Nooo možná neschvaluješ... Jen máš trošku problém ukázat prstem na toho kdo za to může že Cejkis?.. A tak se pokoušíš to raději všemožně svézt na někoho jiného...

          • cejkis
            09:59 03.04.2022

            Storm Zase špatně. Agresi Rusů neschvaluji. Narozdíl od vás však vidím problém i v politice Zelenského, který hnal Ukrajinu je konfliktu. Nehájí zájmy Ukrajinců. Pravdou je, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Storm

            Zase špatně. Agresi Rusů neschvaluji. Narozdíl od vás však vidím problém i v politice Zelenského, který hnal Ukrajinu je konfliktu. Nehájí zájmy Ukrajinců.
            Pravdou je, že vysvětlit realitu Ukrajincům v otázce aspirace vstupu do NATO prostě nešlo. Teď už to dle prohlášení chápou. Škoda jen, že za cenu zničené země a mrtvých lidí.Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            10:48 03.04.2022

            Ćejkisi, už jsem ti ráno psal, abys toho lhaní nechal, ale ty furt meleš ty Putinové lži! Takže změna ukrajinské ˇˇUstavy o vstupu do EU a NATO je z pera ne Zelenskéhjo, ty ...Zobrazit celý příspěvek

            Ćejkisi, už jsem ti ráno psal, abys toho lhaní nechal, ale ty furt meleš ty Putinové lži! Takže změna ukrajinské ˇˇUstavy o vstupu do EU a NATO je z pera ne Zelenskéhjo, ty sedmilháři, ale byla připravena už za prezidenta P. Porošenka, tedy před Zelenským! Víš, sedmilháři, Cejkisi, na Ukrajině přes všechny slabosti není samoděržaví ož od roku 2014 a od té doby tam proběhly už druhé prezidenské volby! Takže pozdravuj v Kremlu a Pretrohradí farmě trollů, ale tady už toho nechej!

            https://euractiv.cz/section/ev... Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            12:17 03.04.2022

            Opět já o voze a vy o koze.

            Vidíte někde, že píšu o schvalování úpravy ústavy pojednávající o vstupu do NATO za Zelenského? Zase podsouváte nevyřčené a otáčíte diskuzi jinam.

            Opět já o voze a vy o koze.

            Vidíte někde, že píšu o schvalování úpravy ústavy pojednávající o vstupu do NATO za Zelenského? Zase podsouváte nevyřčené a otáčíte diskuzi jinam.

          • Pavel 1
            15:25 03.04.2022

            Máš tam chybu rusácká podržtaško. Ukrajinu vehnal do konfliktu jen a pouze covidový strašpytel puťka.

            Máš tam chybu rusácká podržtaško. Ukrajinu vehnal do konfliktu jen a pouze covidový strašpytel puťka.

    • alter01
      07:07 03.04.2022

      S tou Kubo ste to prestrelil ? Tam sa jednalo o atomové hlavice a pri tých je naozaj iná meter. Tanky , delá , protilitadlé delá ,a j rakety si Fidel mohol nakúpiť kde chcel vo ...Zobrazit celý příspěvek

      S tou Kubo ste to prestrelil ? Tam sa jednalo o atomové hlavice a pri tých je naozaj iná meter. Tanky , delá , protilitadlé delá ,a j rakety si Fidel mohol nakúpiť kde chcel vo svete , aj Rusku a inde už asi aj nie . Neviem o nikom , kto by mu predal.....Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        07:41 03.04.2022

        Už před Kubánskou krizí byli na Kubě umístěny Ruské bombardéry z JZ i z kódy podléhající schválením velitelem (běžná praxe jako na ponorkách v té době). Tudíž, na Kubě USA ...Zobrazit celý příspěvek

        Už před Kubánskou krizí byli na Kubě umístěny Ruské bombardéry z JZ i z kódy podléhající schválením velitelem (běžná praxe jako na ponorkách v té době).
        Tudíž, na Kubě USA nechtělo rakety, ale JZ tak už byli dávno, ani se pro Kubánskou krizi nestáhli.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        09:42 03.04.2022

        I rumunský VLS41 může obsahovat jaderné hlavice. To jen na okraj. Pokud Ukrajina vstoupí do NATO a budou zde americké základny, vznikne potenciál pro umístění amerických raket na ...Zobrazit celý příspěvek

        I rumunský VLS41 může obsahovat jaderné hlavice. To jen na okraj. Pokud Ukrajina vstoupí do NATO a budou zde americké základny, vznikne potenciál pro umístění amerických raket na hranicích Ruska. Ukrajina nikdy neměla aspirovat o vstup do NATO. Rusové nikdy kvůli tomu neměli zahájit válku. Výsledkem všeho bude neutrální Ukrajina. Ovšem za cenu zničené země a zabitých lidí. To se mohli dohodnout před 24.2. Jenže to by Zelensky musel hájit zájmy Ukrajinců a nikoliv Američanů.Skrýt celý příspěvek

        • Storm
          10:05 03.04.2022

          Cejkis:
          " Pokud Ukrajina vstoupí do NATO a budou zde americké základny, vznikne potenciál pro umístění amerických raket na hranicích Ruska. "

          Řekl kdo Lavor?

          Cejkis:
          " Pokud Ukrajina vstoupí do NATO a budou zde americké základny, vznikne potenciál pro umístění amerických raket na hranicích Ruska. "

          Řekl kdo Lavor?

          • cejkis
            12:18 03.04.2022

            Je úplně jasné všem.

            Je úplně jasné všem.

          • Pavel 1
            15:26 03.04.2022

            Ano, jsi jasný jako rudá záře na kremlem.

            Ano, jsi jasný jako rudá záře na kremlem.

        • dbartos
          10:47 03.04.2022

          Potenciál už zde dávno je. V pobaltských státech. Kdyby opravdu NATO chtělo umístit jaderné zbraně na hranice s Ruskem, tak tam jsou. Nějakých 600 km od Moskvy. Proto jsou tvrzení ...Zobrazit celý příspěvek

          Potenciál už zde dávno je. V pobaltských státech. Kdyby opravdu NATO chtělo umístit jaderné zbraně na hranice s Ruskem, tak tam jsou. Nějakých 600 km od Moskvy. Proto jsou tvrzení o "jaderné" Ukrajině pouhou záminkou pro Putinovu snahu obnovit dřívější "slávu" Sovětského svazu.Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            12:21 03.04.2022

            Není. Umístění jaderných zbraní do Pobaltí nelze neboť je nelze chránit proti rychlému pozemnímu útoku. Země jsou moc malé.

            Není. Umístění jaderných zbraní do Pobaltí nelze neboť je nelze chránit proti rychlému pozemnímu útoku. Země jsou moc malé.

          • dbartos
            14:18 03.04.2022

            Tak proti "rychlému" pozemnímu útoku ruské armády by jaderné zbraně v Pobaltí armádami NATO ubránit určitě šlo. Navíc nesmíme zapomínat na jaderné ponorky rozmístěné v těsné ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak proti "rychlému" pozemnímu útoku ruské armády by jaderné zbraně v Pobaltí armádami NATO ubránit určitě šlo. Navíc nesmíme zapomínat na jaderné ponorky rozmístěné v těsné blízkosti Ruska. Jak říkám, všechno je to o imperiálních ambicích Putina. Ne o nebezpečí údajně hrozícímu Rusku.Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    00:30 03.04.2022

    Na začátku ruské okupace prostoru kolem Černobylu vyskočily hodnoty radiace. Vše bylo vysvětlováno pohybem vojenské techniky a vířením prachu. Pominu fakt, že největší nárůst byl ...Zobrazit celý příspěvek

    Na začátku ruské okupace prostoru kolem Černobylu vyskočily hodnoty radiace. Vše bylo vysvětlováno pohybem vojenské techniky a vířením prachu. Pominu fakt, že největší nárůst byl přímo v elektrárně, kde jsou podle google maps asfaltové cesty. Nyní se ruské jednotky z této oblasti stahují a žádný nárůst radiace není pozorován.Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      00:37 03.04.2022

      Svatá prostoto :-D

      Svatá prostoto :-D

      • Storm
        00:44 03.04.2022

        Cejkisovi asi nikdo neřekl, že zákopy se nekopou při ústupu...
        A to ani v červeném lese...

        Cejkisovi asi nikdo neřekl, že zákopy se nekopou při ústupu...
        A to ani v červeném lese...

        • cejkis
          03:03 03.04.2022

          Tak je to z kopání v lese a nebo z víření prachu na cestách ?

          Největší nárůst byl v elektrárně a nikoliv v lese.

          Tak je to z kopání v lese a nebo z víření prachu na cestách ?

          Největší nárůst byl v elektrárně a nikoliv v lese.

          • dusan1
            06:57 03.04.2022

            Kopanie zákopov v rádiaktívne zamorenom území je kandidatúra na Darwinovu cenu .... bez ohľadu ako veľmi "vyskočí" radiácia ..... mimochodom, urán je vysoko toxický ... nie len ...Zobrazit celý příspěvek

            Kopanie zákopov v rádiaktívne zamorenom území je kandidatúra na Darwinovu cenu .... bez ohľadu ako veľmi "vyskočí" radiácia ..... mimochodom, urán je vysoko toxický ... nie len rádiaaktívny.Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            07:26 03.04.2022

            Cejkusi už té své ukázky debility nech. Kolik myslíš že je v tom Červeném lese, o kterém je řeč, měřících stanic a kolik jich musí být vzhledem k potencionálnímu úniku radiace v ...Zobrazit celý příspěvek

            Cejkusi už té své ukázky debility nech. Kolik myslíš že je v tom Červeném lese, o kterém je řeč, měřících stanic a kolik jich musí být vzhledem k potencionálnímu úniku radiace v samotné elektrárně? Chápu, že pro někoho, jako ty, s IQ dlažební kostky je to nepochopitelné!Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            09:08 03.04.2022

            A zase vedle, měřicí stanice jsou i v Rudém lese. Přesto v inkriminovaný den byl největší nárůst v elektrárně nikoliv v lese. Mainstreamová teorie paní Drábové prostě z logiky věci ...Zobrazit celý příspěvek

            A zase vedle, měřicí stanice jsou i v Rudém lese. Přesto v inkriminovaný den byl největší nárůst v elektrárně nikoliv v lese. Mainstreamová teorie paní Drábové prostě z logiky věci nesedí.

            Otecko, můžete se na počet stanic podívat sám. Tohle není polemika o smysluplnosti kopání zákopů v Červeném lese. Reagujte k věci a pokud nechápete obsah, zkuste číst znovu.

            https://www.saveecobot.com/en/... Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            15:41 03.04.2022

            To máš tak, když banda russáckých zločinců způsobí v areálu elektrárny požár, tak jaksi není divu, že tam vzroste radioaktivita. Zkus místo fantasmagorií na téma Drábová, si na ...Zobrazit celý příspěvek

            To máš tak, když banda russáckých zločinců způsobí v areálu elektrárny požár, tak jaksi není divu, že tam vzroste radioaktivita.
            Zkus místo fantasmagorií na téma Drábová, si na dané téma něco přečíst, cejkisi. Zjistíš, že se nejedná o žádné "teorie", nýbrž očitá svědectví pracovníků elektrárny, o kterých informoval Reuters.Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      00:38 03.04.2022

      Cejkis ty sis ráno zaved čípek, že z tebe padají dnes takové sračky?

      Cejkis ty sis ráno zaved čípek, že z tebe padají dnes takové sračky?

      • cejkis
        09:50 03.04.2022

        Tohle prosím taky nemažte.

        Tohle prosím taky nemažte.

        • Pavel 1
          15:28 03.04.2022

          Tak ty se tím taky nemaž.

          Tak ty se tím taky nemaž.

    • ruleta
      00:47 03.04.2022

      No podle nekterych ty jednotky tam plavou. Ale budiz - mas pravdu, jak si to vysvetlujes? :D

      No podle nekterych ty jednotky tam plavou. Ale budiz - mas pravdu, jak si to vysvetlujes? :D

    • mexir
      00:54 03.04.2022

      Tímto příspěvkem cejkis rozptýlil veškeré pochybnosti odkud přispíváš do naši diskuse. Jak je na velké rusy, cejko?

      Tímto příspěvkem cejkis rozptýlil veškeré pochybnosti odkud přispíváš do naši diskuse. Jak je na velké rusy, cejko?

    • alter01
      01:05 03.04.2022

      Pri havarii radiaktívný bordel doslova pršal v okolí , čím ďalej tým nemej . Na území elktrárne to boli smrteľné dávky. Cesty nejako vyčistili , reps, spláchli z cesty . V tom ...Zobrazit celý příspěvek

      Pri havarii radiaktívný bordel doslova pršal v okolí , čím ďalej tým nemej . Na území elktrárne to boli smrteľné dávky. Cesty nejako vyčistili , reps, spláchli z cesty . V tom Červenom lese iba irobili nejaký postrek , nejakým "lepidlom , aby na povrchu urobili škrpinu . A nechali to na Pána Boha s tým , že tam najbližších 1000 rokov človek nevstúpi.
      A ruskí generál tam v tom lese nechal kopať zákopy , bez atombordelov . Pri tom tam okrem ruských vojakov nevlezie žiadny rozumný človek . Oni asi ani nevedeli o LEX Černobyl? Ich propaganda o "úspechoch " sovietských vedcom nehovori.
      Vieš tak nejako to bolo ! Tam sa dá chodiť iba po vyznačených asfaltových cestách a iba z dozimetrom ! Ty asi tiež nevieš čo sa tam stalo , a prečo sa to to stalo...., že ?Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        07:49 03.04.2022

        U toho zamoření je to složitější, jsou oblasti jako ten "červený les" kde je extrémní, ale hned vedle toho mohou být oblasti kde je to skoro "nic". Problém je jak ty oblasti ...Zobrazit celý příspěvek

        U toho zamoření je to složitější, jsou oblasti jako ten "červený les" kde je extrémní, ale hned vedle toho mohou být oblasti kde je to skoro "nic".

        Problém je jak ty oblasti poznat jednu od druhé. Bez dozimetru těžko, ale u armády co je schopná prodat "motor" z tanku, že mají funkční dozimetry.

        PS: Pro ty co to viděli, tak pokud východní pásová technika projede po asfaltové cestě je to na ní poznat.Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          09:34 03.04.2022

          Tak ještě jednou. Hodnotím nárůst v noci 24.2. na 25.2. Největší nárůst byl přímo v elektrárně, nikoliv v lesích kolem. Zde byl nárůst také, ale nebyl tak vysoký jako v ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak ještě jednou. Hodnotím nárůst v noci 24.2. na 25.2.

          Největší nárůst byl přímo v elektrárně, nikoliv v lesích kolem. Zde byl nárůst také, ale nebyl tak vysoký jako v elektrárně. A rozdíl v nárůstu mezi okolím a elektrárnou byl velmi velmi značný.

          Teorie kopání zakopů či víření prachu prostě neodpovídá měření.Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            10:04 03.04.2022

            Ty taky neodpovídáš realitě a jsme nuceni tu s tebou a tvými názory existovat...

            Ty taky neodpovídáš realitě a jsme nuceni tu s tebou a tvými názory existovat...

          • dbartos
            10:57 03.04.2022

            Vysoký nárůst v samotné elektrárně byl způsoben vysokou koncentrací vojáků, kteří se před vstupem do prostor elektrárny, kde jsou instalována měřící zařízení, pohybovali po okolí. ...Zobrazit celý příspěvek

            Vysoký nárůst v samotné elektrárně byl způsoben vysokou koncentrací vojáků, kteří se před vstupem do prostor elektrárny, kde jsou instalována měřící zařízení, pohybovali po okolí. Spousta radioaktivního prachu a částic při tom pohybu ulpěla na jejich oblečení. A právě to měřily senzory v elektrárně.Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            12:33 03.04.2022

            dbartos

            Tak to máme již třetí teorii. Díky.

            dbartos

            Tak to máme již třetí teorii. Díky.

          • Pavel 1
            15:42 03.04.2022

            Nikoli, tvoje fantasmagorie, cejkisi se za teorii počítat nedají.

            Nikoli, tvoje fantasmagorie, cejkisi se za teorii počítat nedají.

    • econ 2
      01:22 03.04.2022

      Ale no tak. Mít názor, i hloupý je OK. Ale lhát a vymýšlet si? ¨ Vždyť je tak jednoduché použít google a ověřit si to. Od začátku se psalo o zvýšení radiace v okolí, kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale no tak. Mít názor, i hloupý je OK. Ale lhát a vymýšlet si? ¨

      Vždyť je tak jednoduché použít google a ověřit si to.
      Od začátku se psalo o zvýšení radiace v okolí, kvůli zvířenému prachu. Tedy nikoli v elektrárně, dokonce je to v řadě článků zdůrazněno.

      Měření radiace bylo v černobylské oblasti ukončeno začátkem března, díky uvědomělým rusákům, asi je to prudilo. Proto radiaci můžeme odhadovat pouze na základě měření z okolních stanic. Např. blízká stanice u Braginu ukazuje nárůst radiace po 25.2, nejvyšší hodnoty byly kolem 11 března. Nicméně zvýšené hodnoty byly až do 30 března, od té doby radiace postupně klesá.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        03:06 03.04.2022

        Kdo to zdůrazňoval ? Největší nárůst byl přímo v elektrárně.

        https://mobile.twitter.com/mpn...

        Kdo to zdůrazňoval ? Největší nárůst byl přímo v elektrárně.

        https://mobile.twitter.com/mpn...

        • pjaro77
          09:28 03.04.2022

          A odkiaľ sa tam vzal ?

          A odkiaľ sa tam vzal ?

          • cejkis
            09:52 03.04.2022

            To nevím, ale teorie kopání zákopů v okolí nebo víření prachu nesedí.

            To nevím, ale teorie kopání zákopů v okolí nebo víření prachu nesedí.

          • Pavel 1
            15:44 03.04.2022

            Jistě, racionálně uvažující jedinec by se ničeho takového nedopustil. Pro rusáckého degeneráta je to normální.

            Jistě, racionálně uvažující jedinec by se ničeho takového nedopustil. Pro rusáckého degeneráta je to normální.

  • samoempire
    00:30 03.04.2022

    Až tohle skončí. Nebude to Ukrajina co se bude muset ...Zobrazit celý příspěvek

    Až tohle skončí. Nebude to Ukrajina co se bude muset denacifikovat.
    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    00:10 03.04.2022

    specialne pre ruletaka od ukrajinskeho Ministerstva obrany
    https://twitter.com/DefenceU/s...

    specialne pre ruletaka od ukrajinskeho Ministerstva obrany
    https://twitter.com/DefenceU/s...

    • ruleta
      00:12 03.04.2022

      Sledovals vlakno? Cetl jsi odkazy na BBC co jsem daval? dival ses na to video co jsem daval, jak Ruskove strileji cvilisty v autech? Je tam 13 ohorelych tel, z toho 2 vojaci. ...Zobrazit celý příspěvek

      Sledovals vlakno? Cetl jsi odkazy na BBC co jsem daval? dival ses na to video co jsem daval, jak Ruskove strileji cvilisty v autech? Je tam 13 ohorelych tel, z toho 2 vojaci. Nikde neni potvrzene, ze byly znasilnene.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        00:24 03.04.2022

        A povyzliekali sa same?

        A povyzliekali sa same?

        • ruleta
          00:33 03.04.2022

          Dobrej demagogickej pokus. Mimochodem das mi tady odkaz na ministerstvo obrany kde je popisek - takze je to pravda? znasilnili je? neni tam o znasilneni ani slovo, neni tam ani ...Zobrazit celý příspěvek

          Dobrej demagogickej pokus. Mimochodem das mi tady odkaz na ministerstvo obrany kde je popisek - takze je to pravda? znasilnili je? neni tam o znasilneni ani slovo, neni tam ani slovo, ze udelali ohledani, pitvu, ... . Ja nikde nepisi, ze tomu tak nemohlo byt - mohlo, ale tady se to bere jako fakt, ze je znasilnili .Zatim je fakt - ze tam strileli na kazde prijizdejici auto a pak mrtva tela palili.Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            00:40 03.04.2022

            Je spusta svedectiev o znasilnovani. Tuna nahe zenske tela. Co to asi moze znamenat?

            Je spusta svedectiev o znasilnovani. Tuna nahe zenske tela. Co to asi moze znamenat?

          • ruleta
            00:46 03.04.2022

            Jenomze my se nebavime o jine "spouste", my se bavime o tomhle tom konkretnim pripade. Kde zatim zadne dukazy nejsou. Jsou dukazy o tom, ze se tam spachaly jine valecne zlociny, ...Zobrazit celý příspěvek

            Jenomze my se nebavime o jine "spouste", my se bavime o tomhle tom konkretnim pripade. Kde zatim zadne dukazy nejsou. Jsou dukazy o tom, ze se tam spachaly jine valecne zlociny, ale ne znasilneni. A ty mi tu davas jako dukaz twitter od ministerstva obrany, ktere ani o znasilneni nepise. Fakt ti nejde o pravdu? o fakta? to si budes veci domyslet? Hlava mi to nebere.Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            00:50 03.04.2022

            Hned ako napises dovod, preco boli vsetky vyzlecene, tak zacnem pochybovat.

            Hned ako napises dovod, preco boli vsetky vyzlecene, tak zacnem pochybovat.

          • ruleta
            01:01 03.04.2022

            Na tuhle demagogickou zakladni skolu ti neskocim. Ja nevim proc byly vysvlecene (mimochodem na BBC je video k te fotce - ktera predstavuje mrtve divky - je tam videt ruka - ktera ...Zobrazit celý příspěvek

            Na tuhle demagogickou zakladni skolu ti neskocim. Ja nevim proc byly vysvlecene (mimochodem na BBC je video k te fotce - ktera predstavuje mrtve divky - je tam videt ruka - ktera ma na sobe obleceni a redaktor rika, ze jsou tam 3 tela a ne 5), Dale vime, ze palili vsechny tela - ne jen nektera, zenska. Mrtva tela tech holek byla na ceste, u aut - tak jako vsechny tela.Skrýt celý příspěvek

          • Upgrade
            01:21 03.04.2022

            Takze uz ani vyzlecene nie su. A mrtve su, ci to sa z fotky tiez neda urcit? A su tam vobec nejake tela, ked su pozakryvane?

            Takze uz ani vyzlecene nie su. A mrtve su, ci to sa z fotky tiez neda urcit? A su tam vobec nejake tela, ked su pozakryvane?

          • Rosik
            01:24 03.04.2022

            Vojáci rudé armády znásilnili troufám si říct miliony žen během cesty na Berlín. Takže takovým správám, že pravnuci těchto ,,osvoboditelů" šli ve šlépějích svých předků věřím. ...Zobrazit celý příspěvek

            Vojáci rudé armády znásilnili troufám si říct miliony žen během cesty na Berlín. Takže takovým správám, že pravnuci těchto ,,osvoboditelů" šli ve šlépějích svých předků věřím.
            Jablko nepadá daleko od stromůSkrýt celý příspěvek

          • ruleta
            01:28 03.04.2022

            Dival ses na BBC Upgrade? Slysel jsi toho redaktora? Videls to misto? Je to to same misto co rikaji, ze tam jsou ty divky? Ani ses neobtezoval.

            Dival ses na BBC Upgrade? Slysel jsi toho redaktora? Videls to misto? Je to to same misto co rikaji, ze tam jsou ty divky? Ani ses neobtezoval.

          • Upgrade
            01:36 03.04.2022

            OK moze byt.

            OK moze byt.

          • otecko
            07:33 03.04.2022

            ano, chápu, ty jsi tak zabedněný, že si myslíš, že je to jako v nějaké kriminálce, kde se sejde na místě patolog a začne zkoumat a pak se oběti převezou na pitevnu a tak dále. ...Zobrazit celý příspěvek

            ano, chápu, ty jsi tak zabedněný, že si myslíš, že je to jako v nějaké kriminálce, kde se sejde na místě patolog a začne zkoumat a pak se oběti převezou na pitevnu a tak dále. No, jen odpověz- proč ty ženy leží na pneumatikách, z nichž je minimálně jedna očouzená a proč jsou nahé? A zkus u toho zapojit ten strup, co máš na krku, hlava se tomu říká!Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      00:12 03.04.2022

      https://twitter.com/NothingIra... Ukrajinský politik na tomto videu opisuje situáciu, ktorú našiel na mieste oslobodenom po ruskej okupácii, kde ruskí ...Zobrazit celý příspěvek

      https://twitter.com/NothingIra...
      Ukrajinský politik na tomto videu opisuje situáciu, ktorú našiel na mieste oslobodenom po ruskej okupácii, kde ruskí fašisti zasiahli auto so ženami, potom ich znásilňovali a pokúšali sa ich telá spáliť tak, že ich dali na pneumatiky.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        00:34 03.04.2022

        Takze on je svedek jo? V ktere casti toho videa rika, ze je znasilnili?

        Takze on je svedek jo? V ktere casti toho videa rika, ze je znasilnili?

        • alter01
          01:08 03.04.2022

          Oni iba rabuju , kradnú , ničia . A neznásilňujú a nepopravujú. To tam robia nejaké neznáme Panbožkové kravičky ?

          Oni iba rabuju , kradnú , ničia . A neznásilňujú a nepopravujú. To tam robia nejaké neznáme Panbožkové kravičky ?

          • ruleta
            01:15 03.04.2022

            Ano, popravuji, rabuji, nici, znasilnuji, provadeji valecne zlociny, nerozlisuji mezi civilisty a vojaky, strileji kde koho na potkani, pouzivaji kazetove kontejnery se submunici ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, popravuji, rabuji, nici, znasilnuji, provadeji valecne zlociny, nerozlisuji mezi civilisty a vojaky, strileji kde koho na potkani, pouzivaji kazetove kontejnery se submunici na panelakovych sidlistich ... to vsechno delaji a na tohle jsou konkretni dukazy. Tady se bavime o konkretnim pripade kde byl checkpoint ruskych vojaku s tankem a kde vojaci RF strileli (to je dokazane) ukrajinske obcany v civilnich autech, postrileli jichj 13 (z toho 2 vojaky), pote auta a tela zapalili. Cast tohoto natocil ukrajinsky dron. Toliko fakta. Zbytek jsou spekulace - i kdyz se to vydava za fakt.Skrýt celý příspěvek

        • otecko
          07:38 03.04.2022

          už té hnusné obhajoby nechej, proboha! Zařazuješ se na stejnou úroveň, pokud ti to nevadí!

          už té hnusné obhajoby nechej, proboha! Zařazuješ se na stejnou úroveň, pokud ti to nevadí!

          • Charlie
            08:16 03.04.2022

            JÁ se ho teda musím zastat - je důležitá se alespoň SNAŽIT bejt trochu objektivní. Že Ivani na UA dělaj spoustu prasáren je doložený. V tomhle konkrétním případě je uplně jasný, že ...Zobrazit celý příspěvek

            JÁ se ho teda musím zastat - je důležitá se alespoň SNAŽIT bejt trochu objektivní. Že Ivani na UA dělaj spoustu prasáren je doložený. V tomhle konkrétním případě je uplně jasný, že stříleli civily v autech, když přijížděli k checkpointu, ale přišít jim ještě znásilnění uplně jasně nemůžem (ono totiž poznat na mrtvým tělu, že bylo znásilněný, není tak uplně legrace).Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            10:53 03.04.2022

            Charlie- to video ukazuje, že nešlo o žádný check point, ale že Rusáci střílejí na vše živé, co je na ...Zobrazit celý příspěvek

            Charlie- to video ukazuje, že nešlo o žádný check point, ale že Rusáci střílejí na vše živé, co je na ulici:

            https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...