VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • arrow
    23:35 02.04.2022

    A pokud USA dodá na UA protiraketové systémy,to může být jen S300?a jaké protilodní střely připadají v úvahu?

    A pokud USA dodá na UA protiraketové systémy,to může být jen S300?a jaké protilodní střely připadají v úvahu?

    • Wolv3rine
      23:53 02.04.2022

      Tyhle dotazy mi připadaj jak nějakej průzkum pro ruskou ambasádu :D

      Tyhle dotazy mi připadaj jak nějakej průzkum pro ruskou ambasádu :D

      • arrow
        00:00 03.04.2022

        Na ambasádě to všechno ví.spíš mi v diskusi chybí víc konkrétních informací.libila se mi diskuse o naváděných granátech laserem.dost z příspěvků je plkání o ničem nebo o přáních.

        Na ambasádě to všechno ví.spíš mi v diskusi chybí víc konkrétních informací.libila se mi diskuse o naváděných granátech laserem.dost z příspěvků je plkání o ničem nebo o přáních.

        • Wolv3rine
          00:05 03.04.2022

          Pokud to všechno ví, směřoval bych dotaz tam, když jsou tady jen samý plky. Neni zač ;)

          Pokud to všechno ví, směřoval bych dotaz tam, když jsou tady jen samý plky. Neni zač ;)

          • arrow
            00:12 03.04.2022

            Jj,díky za zbytečnou odpověď

            Jj,díky za zbytečnou odpověď

          • cejkis
            00:29 03.04.2022

            Už článek asi rychle nenajdu, ale byl o možnosti dodat ruské systémy, které mají Američané pro výcvik. Byly tam SA-10, SA-13 a zmíněný S300 v exportní verzi .

            Už článek asi rychle nenajdu, ale byl o možnosti dodat ruské systémy, které mají Američané pro výcvik. Byly tam SA-10, SA-13 a zmíněný S300 v exportní verzi .

    • Poly
      00:36 03.04.2022

      Aktuálně asi nic moc starého ani neexistuje pokud to má být odpáleno ze země. Teda mě napadá asi jen Harpoon block 2, to samé co koupil Taiwan. NSM projde asi těžko.

      Aktuálně asi nic moc starého ani neexistuje pokud to má být odpáleno ze země. Teda mě napadá asi jen Harpoon block 2, to samé co koupil Taiwan. NSM projde asi těžko.

      • arrow
        00:51 03.04.2022

        Díky.asi ano.a mají jich dost.to by změnilo rozložení sil u pobřeží.

        Díky.asi ano.a mají jich dost.to by změnilo rozložení sil u pobřeží.

    • alter01
      01:10 03.04.2022

      Protilodné neporebujú ! Práve končí vývoj ich vlastných Vilha /tak nejako sa to volá/. Na podvozkoch Tatra ich majú odovzdávať armáde ; bohužial až teraz v apríli !

      Protilodné neporebujú ! Práve končí vývoj ich vlastných Vilha /tak nejako sa to volá/. Na podvozkoch Tatra ich majú odovzdávať armáde ; bohužial až teraz v apríli !

      • Poly
        01:24 03.04.2022

        Myslím si, že teď se nějaké Vilchy nevyrábí a už vůbec ne v zajímavém měřítku. Protilodní střely by byly minimálně hrozba. Ty jejich lodě ostřelují UA pozice. Kdyby potopili ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím si, že teď se nějaké Vilchy nevyrábí a už vůbec ne v zajímavém měřítku. Protilodní střely by byly minimálně hrozba. Ty jejich lodě ostřelují UA pozice. Kdyby potopili Slavu... To by byla ostuda nad ostudy a opravdu dráha ztráta. Nova náhrada by stála klidně i miliardu dolarů a několik let práce.Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          07:59 03.04.2022

          Někde tu byl článek jestli by baterie Neptunu dokázala něco potopit, asi ne. Ten bojový svaz lodi co mají v černém moři má silnou protiraketovou obranu. Těch střel by se muselo ...Zobrazit celý příspěvek

          Někde tu byl článek jestli by baterie Neptunu dokázala něco potopit, asi ne.
          Ten bojový svaz lodi co mají v černém moři má silnou protiraketovou obranu.
          Těch střel by se muselo odpálit najednou velké množství a nebo mít fakt kliku, že posádky budou mimo po samohonce.Skrýt celý příspěvek

          • Poly
            09:39 03.04.2022

            4 baterie a pokud vyberou nejbližší loď... Ta Slava ke samozřejmě spíše sen. Osobně bych na ruskou protilodní obranu nesazel. Viděli je hodně ruských zničujících zbraní, které ...Zobrazit celý příspěvek

            4 baterie a pokud vyberou nejbližší loď... Ta Slava ke samozřejmě spíše sen. Osobně bych na ruskou protilodní obranu nesazel. Viděli je hodně ruských zničujících zbraní, které nefungují tak jak by měly, nebo nefungují vůbec, posádka a obsluha nic moc,... Ruská flotila není v ruské armádě tak protěžováná jako US Navy v USAF.Skrýt celý příspěvek

  • marosj
    23:14 02.04.2022

    Cejkisova kolegyňa:
    https://www.youtube.com/watch?...

    Cejkisova kolegyňa:
    https://www.youtube.com/watch?...

    • cejkis
      23:17 02.04.2022

      :-)))

      :-)))

    • Rase
      23:37 02.04.2022

      nešla kvůli tomu do práce... ta absence se bude asi dost blbě vysvětlovat.

      nešla kvůli tomu do práce... ta absence se bude asi dost blbě vysvětlovat.

    • dusan1
      23:43 02.04.2022

      Do vynálezu FB vedeli o tom, že je človek duševne postihnutý len jeho blízky ... dnes to už vie celý svet : )

      Do vynálezu FB vedeli o tom, že je človek duševne postihnutý len jeho blízky ... dnes to už vie celý svet : )

  • cejkis
    23:03 02.04.2022

    Z čeho usuzujete, že Zelensky vyhraje další volby ?

    https://youtu.be/rLZ2ZzoD-W0...

    Z čeho usuzujete, že Zelensky vyhraje další volby ?

    https://youtu.be/rLZ2ZzoD-W0...

    • Miroslav
      23:06 02.04.2022

      V určitých regiónoch vyhraje Putin. O tom som presvedčený aj ja.

      V určitých regiónoch vyhraje Putin. O tom som presvedčený aj ja.

      • cejkis
        23:14 02.04.2022

        Myslím, že žlutomodrá propaganda na jejíž vlně se veze i česká vláda maskuje skutečnou podporu ukrajinských obyvatel svému vedení. Rozhodně to nebude jednoznačné, jak se tady snaží ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že žlutomodrá propaganda na jejíž vlně se veze i česká vláda maskuje skutečnou podporu ukrajinských obyvatel svému vedení. Rozhodně to nebude jednoznačné, jak se tady snaží někteří informovat.Skrýt celý příspěvek

        • majales
          23:21 02.04.2022

          Cejkisi.. už jsem to psal a napíšu znova.. Řekni "vašim" ať to vzdají.. Ušetří životy vlastní i Ukrajinců, hlavně těch ruskojazyčných, a o ty jim přeci jde, nebo ne? Když to tak ...Zobrazit celý příspěvek

          Cejkisi.. už jsem to psal a napíšu znova.. Řekni "vašim" ať to vzdají.. Ušetří životy vlastní i Ukrajinců, hlavně těch ruskojazyčných, a o ty jim přeci jde, nebo ne? Když to tak hlásají už od roku 2014..Skrýt celý příspěvek

      • skelet
        23:25 02.04.2022

        Už se těším, až osvobozeny Mariupol rozhodne v referendu, že se chce připojit k Rusku. Pro bude 125% populace.

        Už se těším, až osvobozeny Mariupol rozhodne v referendu, že se chce připojit k Rusku. Pro bude 125% populace.

        • alter01
          23:56 02.04.2022

          Iba 102,4% , lebo Putin má vyhradené 102,5%.

          Iba 102,4% , lebo Putin má vyhradené 102,5%.

        • Malarkey
          08:05 03.04.2022

          Já bych to odhadoval třeba na 90% obyvatel s trvalým bydlištěm. Bez ohledu na to, že brzo tam budou žít maximálně jen vojáci RF.

          Já bych to odhadoval třeba na 90% obyvatel s trvalým bydlištěm. Bez ohledu na to, že brzo tam budou žít maximálně jen vojáci RF.

      • damra
        10:14 03.04.2022

        taky myslim ze putin v Moskvě vyhraje, ale třeba u rostova by to mohl vyhrat zelensky

        taky myslim ze putin v Moskvě vyhraje, ale třeba u rostova by to mohl vyhrat zelensky

    • Upgrade
      23:09 02.04.2022

      To je cisty Ukrajinec: ...nase tanky, Rossijske :)

      To je cisty Ukrajinec: ...nase tanky, Rossijske :)

      • cejkis
        23:16 02.04.2022

        Asi vybírali…beru to jako střípek do mozaiky. Není to černobílé.

        Asi vybírali…beru to jako střípek do mozaiky. Není to černobílé.

    • Ján Paliga
      23:12 02.04.2022

      Z čoho usudzuješ, že bude kandidovať? :)

      Z čoho usudzuješ, že bude kandidovať? :)

    • skelet
      23:15 02.04.2022

      Ten trolling je čím dál slabší

      Ten trolling je čím dál slabší

      • cejkis
        23:19 02.04.2022

        Vše co není “sláva Ukrajině” je

        A) fakenews
        B) trolling
        C) ruský agent
        D) blábol

        Vše co není “sláva Ukrajině” je

        A) fakenews
        B) trolling
        C) ruský agent
        D) blábol

        • skelet
          23:20 02.04.2022

          Ne, ale buď jsi troll nebo debil. Takže ti vlastně lichotím.

          Ne, ale buď jsi troll nebo debil. Takže ti vlastně lichotím.

          • cejkis
            23:36 02.04.2022

            Můžete být v klidu. To samé si myslím o vás. A je mi to úplně u zadku.

            Můžete být v klidu. To samé si myslím o vás. A je mi to úplně u zadku.

          • Jirosi
            08:00 03.04.2022

            cejkus: Kdyby vám to bylo u zadku, tak si dávno odešel oslavovat úspěch Rudé armády.

            cejkus: Kdyby vám to bylo u zadku, tak si dávno odešel oslavovat úspěch Rudé armády.

        • Storm
          23:31 02.04.2022

          Uz jsme to y Miroslavem probírali níže... Kdysi tu trolové měli styl... Dnes je to bída... A to i přesto že se tu předhánějí v prohlášeních aby je náhodou neposlali bojovat na ...Zobrazit celý příspěvek

          Uz jsme to y Miroslavem probírali níže... Kdysi tu trolové měli styl... Dnes je to bída... A to i přesto že se tu předhánějí v prohlášeních aby je náhodou neposlali bojovat na Ukrajinu... Protože tady samozřejmě vidí ty odkazy kde jejich kamaráčofty dostávají výprask...

          Nikoho nekonkretizuju... Pokud se někdo v mém popisu vidí je to jen náhoda...Skrýt celý příspěvek

  • hrtak
    23:02 02.04.2022

    https://twitter.com/jimsciutto... To zní jako hotový kšeft. Co třeba všechny naše t72m4cz a všechny naše uloženky za 64 kusů ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/jimsciutto... To zní jako hotový kšeft. Co třeba všechny naše t72m4cz a všechny naše uloženky za 64 kusů M1A1 z rezerv US Army dle našeho výběru? Brali byste? Za mě určitě ano, modernizačí potenciál stále velký, sousedi v Polsku budou provozovat taky a vytrhlo by nám to trn z paty... To samý AH1Z za na naše Mi24 kdyby byla možnostSkrýt celý příspěvek

    • cejkis
      23:06 02.04.2022

      Počet tanků T72M4CZ s funkčním systémem řízení palby je do 10ks. Ostatní jsou kanibalizované na náhradní díly.

      Počet tanků T72M4CZ s funkčním systémem řízení palby je do 10ks. Ostatní jsou kanibalizované na náhradní díly.

      • Rošťák
        10:14 03.04.2022

        Tady s mínusy nesouhlasím......

        Tady s mínusy nesouhlasím......

        • cejkis
          13:01 03.04.2022

          To neřešte :-)))

          To neřešte :-)))

    • skelet
      23:17 02.04.2022

      Jednak se nase M4CZ přestavují a za další jsou od toho co Ukrajinci znají dost odlišné, takže by pro ně neměly význam.

      Jednak se nase M4CZ přestavují a za další jsou od toho co Ukrajinci znají dost odlišné, takže by pro ně neměly význam.

    • Rošťák
      23:19 02.04.2022

      Moderny ne, ale 72M1 ze skladů ať jim klíďo odjedou, 4 roty z toho postaví a pokuď bychom dostaly alespoň pár H-1 od mariňáků pro přeškolení, tak ať jdou na Ua všechny 24/35, ...Zobrazit celý příspěvek

      Moderny ne, ale 72M1 ze skladů ať jim klíďo odjedou, 4 roty z toho postaví a pokuď bychom dostaly alespoň pár H-1 od mariňáků pro přeškolení, tak ať jdou na Ua všechny 24/35, beztak pudou ven po příchodu H-1Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      23:26 02.04.2022

      Až na to že nám nikdo nic takového nenabídne. S pohledu Američanů by to bylo jako měnit zlato za korále a nože s malovanou střenku.

      Až na to že nám nikdo nic takového nenabídne. S pohledu Američanů by to bylo jako měnit zlato za korále a nože s malovanou střenku.

      • hrtak
        00:02 03.04.2022

        Však těch M1A1 maj někde 3000 kusů, který tam leží. Když by to darovali nám, tak nasypeme další peníze do výcviku, servisu, upgradu a případně do budoucího nákupu M1A2. Nehledě na ...Zobrazit celý příspěvek

        Však těch M1A1 maj někde 3000 kusů, který tam leží. Když by to darovali nám, tak nasypeme další peníze do výcviku, servisu, upgradu a případně do budoucího nákupu M1A2. Nehledě na to, že kompatibilita s Poláky a větší vytížení servisního střediska by jim taky nevadila. Však uložené Leopardy svého času taky rozdávaly "za korálky"Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          08:10 03.04.2022

          Oni tam mají 3000ks k repasu. Nikoliv k provozu, přitom ten repas je cenově skoro cena nového tanku.

          Oni tam mají 3000ks k repasu. Nikoliv k provozu, přitom ten repas je cenově skoro cena nového tanku.

    • Malarkey
      08:08 03.04.2022

      Mě se ta plynová turbína pořád nezdá. Pořád mám pochybnosti, že bude mít AČR při nějakém konfliktu kapacitu krmit M1. Na Němce se teď nadává, oprávněně. Pořád jsem ovšem spíše pro ...Zobrazit celý příspěvek

      Mě se ta plynová turbína pořád nezdá.
      Pořád mám pochybnosti, že bude mít AČR při nějakém konfliktu kapacitu krmit M1.
      Na Němce se teď nadává, oprávněně. Pořád jsem ovšem spíše pro Leopard.Skrýt celý příspěvek

      • Badysak
        19:12 03.04.2022

        Abrams umí i diesel to že američané "neřeší" spotřebu je jejich volba.

        Abrams umí i diesel to že američané "neřeší" spotřebu je jejich volba.

  • a.giertl
    22:58 02.04.2022

    Chlapci z ukrajinskej policie preberaju pod kontrolu mesto Buča. Slušná osobná výbava príslušníkov je na videu vidieť.

    https://youtu.be/foUVpqdbr58...

    Chlapci z ukrajinskej policie preberaju pod kontrolu mesto Buča. Slušná osobná výbava príslušníkov je na videu vidieť.

    https://youtu.be/foUVpqdbr58...

    • Salkrikaltor
      00:04 03.04.2022

      Zaujalo mě, že někteří nosí na zádech/zadku takovou desku, trochu to vypadá jako karimatka, třeba v 2:19. To je nějaký plát balistiky, nebo to slouží třeba k tomu, aby je zbraň ...Zobrazit celý příspěvek

      Zaujalo mě, že někteří nosí na zádech/zadku takovou desku, trochu to vypadá jako karimatka, třeba v 2:19. To je nějaký plát balistiky, nebo to slouží třeba k tomu, aby je zbraň nebouchala? Omlouvám se, jestli je to stupidní dotaz, vidím něco takového prvně.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        00:15 03.04.2022

        Myslím že to je primárně na sezení, aby neměli mokrý zadek. Nosí se to tak i na různých festivalech. Tady ta drobnost mě taky hodně baví a tak nějak ty vojáky dělá ještě víc ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím že to je primárně na sezení, aby neměli mokrý zadek. Nosí se to tak i na různých festivalech. Tady ta drobnost mě taky hodně baví a tak nějak ty vojáky dělá ještě víc lidštější.Skrýt celý příspěvek

        • Standa
          00:24 03.04.2022

          Jj je to podprdelník, začalo se to nosit už v roce 2014.

          Jj je to podprdelník, začalo se to nosit už v roce 2014.

          • pjaro77
            09:46 03.04.2022

            Niečo také som zháňal pred rokmi.

            Niečo také som zháňal pred rokmi.

        • Salkrikaltor
          11:25 03.04.2022

          Děkuji, koukám, že jsem (opět) čekal něco zbytečně sofistikovaného a přitom důvod byl prostý, logický a praktický. Cokoli, co jim učiní život i boj aspoň o maličko ...Zobrazit celý příspěvek

          Děkuji, koukám, že jsem (opět) čekal něco zbytečně sofistikovaného a přitom důvod byl prostý, logický a praktický. Cokoli, co jim učiní život i boj aspoň o maličko příjemnější.
          Videu jsem nerozuměl, ale i z gestikulace a intonace bylo hezké, dá-li se to tak v těch okolnostech nazvat, že nešli "jen" vyčistit válečnou zónu, ale snažili se i povzbudit místní.Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    22:43 02.04.2022

    A tady něco pro zdejší opěvovatele cenzurování názorů. Petr Drulák, bývalý náměstek ministra zahraničí ČR a bývalý český velvyslanec ve Francii, MF Dnes, 2. 4. 2022 Nepleťme ...Zobrazit celý příspěvek

    A tady něco pro zdejší opěvovatele cenzurování názorů.


    Petr Drulák, bývalý náměstek ministra zahraničí ČR a bývalý český velvyslanec ve Francii, MF Dnes, 2. 4. 2022
    Nepleťme si pojmy. Na Ukrajině se dnes bojuje o její svébytnost, o postavení Ruska a o geopolitické uspořádání východní Evropy. Ne o demokracii. O evropskou demokracii se zápasí také, ale nikoliv na Ukrajině, nýbrž kvůli Ukrajině.
    Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj se snaží Evropany a Američany přesvědčit, že na Ukrajině se bojuje i o jejich svobodu a demokratické hodnoty. Naši vládní představitelé tuto rétoriku přejímají. Žádná taková souvislost tu však není. Ukrajinci bojují za svoji nezávislost proti ruské invazi, která porušuje mezinárodní právo a přináší nezměrné škody a utrpení. V zájmu Evropy k této válce nemělo nikdy dojít. Nic však nenaznačuje, že Rusko má úmysl či kapacitu pokračovat ve svém tažení dále na západ. Pokud by snad takový plán pojalo, nastupuje věrohodné odstrašení.
    Doufejme jen, že nikdo ve Washingtonu či Varšavě se nepokusí zatáhnout státy východního křídla NATO do přímého střetu s Ruskem na Ukrajině. Nápady polských představitelů na "mírovou misi" NATO či nedávné výroky amerického prezidenta Joea Bidena o sesazení Vladimira Putina budí obavy.
    Ukrajinizace Evropy
    Ukrajina se stala obětí ruské brutality, americké geopolitické hry i neprozíravosti vlastních představitelů. Nikdy však nebyla věrohodným představitelem evropského pojetí svobody a demokracie. Ve srovnání s Ruskem byl její oligarchický režim podstatně svobodnější, ale také chaotičtější, k evropské demokracii měl daleko. Tvrdě potíral nepohodlné informace. Vždyť prezident Zelenskyj si je jako nikdo jiný vědom síly médií; koneckonců je jejich produktem, ve své současné roli září jako nikdy předtím, jako by nenesl žádnou odpovědnost za současný stav své země.
    Pod záminkou boje s moskevskou propagandou dlouhodobě likvidoval ruskojazyčná i opoziční ukrajinskojazyčná média, zejména když rozkrývala korupci a nekompetentnost jeho vlády. Počátkem února zavřel tři opoziční televize, za což si tehdy vysloužil i kritiku Bruselu.
    Dnes, kdy z našich médií slýcháme, jak jsou Ukrajinci proti Putinovi do jednoho sjednoceni, přikročil ke sloučení zbývajících televizí do jediné vládní a navrch zakázal vlivnou opoziční stranu.
    Na Ukrajině se dnes bojuje o její svébytnost, o postavení Ruska a geopolitické uspořádání východní Evropy. Jde o důležitý boj, který však není bojem o demokracii.
    Přesto se dnes o evropskou demokracii zápasí. Nikoliv na Ukrajině, nýbrž kvůli Ukrajině. Evropské vlády i společnosti se ukrajinizují: na kyjevský způsob rozhodují, k jakým informacím mají mít občané přístup – a k jakým nikoliv. EU kolektivně rozhodla o zastavení ruských stanic RT a Sputnik.
    Zatímco Norsko, které v Unii není, se nepřipojilo, neboť soudí, že rušení médií může být pro demokracii větší hrozbou než domnělá či skutečná propaganda Kremlu, řada členských států zákaz ještě rozšířila. Pozadu nezůstaly ani Praha s Bratislavou. Česká vláda zapůsobila na správce domény cz a ti zastavili osm webů, z nichž některé neměly s Ruskem společného vůbec nic. Stačilo, že šly proti hlavnímu mediálnímu proudu. Slovenský Národní bezpečnostní úřad zastavil mimo jiné zpravodajský web, který čas od času přinášel cenné informace, o nichž se jinak nemluvilo.
    Většina nad těmito zásahy jen mávne rukou. Lidé o těchto webech v životě neslyšeli nebo mají oprávněné pochyby o tom, zda jimi poskytované informace byly vždy spolehlivé. Možná si neuvědomí, jak se tím posiluje jednostrannost informací, které na nás chrlí dominantní média a že jednostrannost okrajových médií poskytuje alespoň jakousi korekturu.
    V případě ukrajinské krize se směrodatná interpretace utváří kdesi mezi Lvovem a Washingtonem a většina médií ji jen mechanicky přejímá i s vědomím jejích "nepřesností".
    Některé z pohodlnosti, jiné z obav před sankcemi, další pak z přesvědčení, že "proti dezinformacím není možné bojovat pravdou", jak se domnívá jeden ze stratégů českého boje s dezinformacemi, ředitel firmy Semantic Visions František Vrabel (Radiožurnál, 28. 2. 2022).
    I pár dalších věcí by nás mělo znepokojovat. K omezování médií došlo právně pochybným způsobem, po covidových opatřeních další hřebíček do rakve právního státu. Rovněž odstrašuje ostatní. Provozovatelé menších médií nemají zdroje na to, aby mohli vést nákladné soudní bitvy. Než se vystavovat podobnému riziku, často raději zvolí mlčení. Na základě jakých informací se potom občané i volení představitelé rozhodují?
    Cancel culture jede
    Nejde pouze o vládní opatření. Ukrajinská krize u nás posílila to, čemu Američané říkají cancel culture, tedy vymazávání narušitelů pravidel politické korektnosti z veřejného prostoru. Byli jsme k tomu poměrně odolní už proto, že cancel culture se nepříjemně podobá seznamům zakázaných osob za předchozího režimu či maoistické sebekritice.
    Dnes se dozvídáme, že pro vedení Národního divadla se zakázanou osobou stal například Petr Iljič Čajkovskij, neboť se provinil tím, že byl Rus. Navíc asi nikdy nezjistíme, jak by se stavěl k Vladimiru Putinovi, a proto Národní divadlo jeho dílo raději stáhlo.
    O Jarku Nohavicovi sice víme, že válku na Ukrajině odsuzuje, ale před lety dostal Puškinovu cenu, kterou nechce vrátit. Ruší mu koncerty, a když chtěl přispět na pomoc uprchlíkům z Ukrajiny, Člověk v tísni jeho příspěvek odmítl.
    Nerozumím, proč Nohavica chtěl podpořit právě tuto organizaci. Své záslužné humanitární aktivity od počátku míchá s neokonzervativním aktivismem podle zájmů Washingtonu, čímž některé humanitární krize pomáhá nejen zmírňovat, ale také vytvářet. Na druhou stranu konfrontace s Nohavicou možná některé dárce této nevládní organizace přiměje se zamyslet nad tím, zda chtějí přispívat na humanitární pomoc, anebo podporovat vývozy demokracie na americký způsob.
    Ukrajinu má smysl humanitárně podpořit, i když před Ruskem ji zachránit nedokážeme. Neměli bychom však kvůli Ukrajině nechat padnout naši svobodu a demokracii. Nevymezujme se vůči Putinovi tím, že budeme podobně jako on omezovat informace a sestavovat seznamy zakázaných. To, že tvrdost represe svobody u nás se nedá srovnat s tím, co se děje v Rusku, není dobrý argument, neboť naši demokracii nechceme srovnávat s ruským autoritářstvím. Pokud se má Ukrajina sbližovat s Evropou, potom by jí Evropa měla předávat své standardy, nikoliv přejímat ty její.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      22:50 02.04.2022

      Taková ta klasika. Začalo to dobře, a pak se z toho stal blábol

      Taková ta klasika. Začalo to dobře, a pak se z toho stal blábol

      • cejkis
        23:52 02.04.2022

        Taková ta klasika. Není to v souladu s mým světonázorem a tak je to blábol.

        Taková ta klasika. Není to v souladu s mým světonázorem a tak je to blábol.

        • Storm
          00:02 03.04.2022

          Ano... Přesně tak se tu ty projevuješ... Díky za vysvětlení...

          Ano... Přesně tak se tu ty projevuješ... Díky za vysvětlení...

          • cejkis
            00:09 03.04.2022

            Trapný pokus

            Trapný pokus

        • major
          01:13 03.04.2022

          Labutie jazero Národní divadlo hrá. Je to lživý pamflet od začiatku až do konca. Pán má evidentne problémy so svojím rúcajúcim sa svetonázorom: "neokonzervativní aktivismus podle ...Zobrazit celý příspěvek

          Labutie jazero Národní divadlo hrá.

          Je to lživý pamflet od začiatku až do konca.

          Pán má evidentne problémy so svojím rúcajúcim sa svetonázorom: "neokonzervativní aktivismus podle zájmů Washingtonu" LOLSkrýt celý příspěvek

    • ruleta
      22:51 02.04.2022

      JakoSorry ale vycitat, ze zakazal "vlivnou opozicni stranu" - napojenou na Rusko v dobe valky s Ruskem...je chucpe, ostatne Drulak je celkove chucpe :D

      JakoSorry ale vycitat, ze zakazal "vlivnou opozicni stranu" - napojenou na Rusko v dobe valky s Ruskem...je chucpe, ostatne Drulak je celkove chucpe :D

      • ruleta
        22:53 02.04.2022

        A mimochodem zajimal by mne pohled Drulaka na CR v 90tych letech v porovnani se zapadem v ramci vyhlidek na vstup do EU/NATO viz jeho "Nikdy však nebyla věrohodným představitelem ...Zobrazit celý příspěvek

        A mimochodem zajimal by mne pohled Drulaka na CR v 90tych letech v porovnani se zapadem v ramci vyhlidek na vstup do EU/NATO viz jeho "Nikdy však nebyla věrohodným představitelem evropského pojetí svobody a demokracie. Ve srovnání s Ruskem byl její oligarchický režim podstatně svobodnější, ale také chaotičtější, k evropské demokracii měl daleko.".Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      22:53 02.04.2022

      Ten pán ještě v únoru říkal, že Rusko Ukrajinu nenapadne, protože to pro něj není výhodné. A varoval před provokacemi Ruska, aby válka nevznikla nějakou "nehodou". Nikoho lepšího ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten pán ještě v únoru říkal, že Rusko Ukrajinu nenapadne, protože to pro něj není výhodné. A varoval před provokacemi Ruska, aby válka nevznikla nějakou "nehodou".

      Nikoho lepšího tam nemáš?Skrýt celý příspěvek

      • Eagle
        22:59 02.04.2022

        A vy snad znáte někoho, kdo tvrdil že Rusko Ukrajinu napadne? Jinak vzhledem k ztrátám armády a do budoucna i finančním ztrátám měl pravdu, Rusku se to nevyplatí. Soudný člověk to ...Zobrazit celý příspěvek

        A vy snad znáte někoho, kdo tvrdil že Rusko Ukrajinu napadne? Jinak vzhledem k ztrátám armády a do budoucna i finančním ztrátám měl pravdu, Rusku se to nevyplatí. Soudný člověk to dokáže předvídat, rusak si to musí prožít.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          23:05 02.04.2022

          V únoru a po projevu Putina pár dní před útokem to muselo být jasné všem.

          V únoru a po projevu Putina pár dní před útokem to muselo být jasné všem.

        • Magister_Peditum
          23:19 02.04.2022

          Tak minimálně Američani před tím varovali několik týdnů dopředu.

          Tak minimálně Američani před tím varovali několik týdnů dopředu.

        • Scotty
          23:29 02.04.2022

          Eagle Západní tajné služby to tvrdili už několik měsíců. Možná jim stačilo důvěřovat. Minimálně počet a rozmístění ruských vojáků svědčil o tom že si tam nepřijeli jen opéct pirohy ...Zobrazit celý příspěvek

          Eagle
          Západní tajné služby to tvrdili už několik měsíců. Možná jim stačilo důvěřovat.
          Minimálně počet a rozmístění ruských vojáků svědčil o tom že si tam nepřijeli jen opéct pirohy zahrát na garmošku.Skrýt celý příspěvek

      • Storm
        23:03 02.04.2022

        Pssst stando... Cejkis psal před chvílí toto: " cejkis 22:32 02.04.2022 @Dovi Vaše příspěvky jsou o ničem. Pro mne jste ztráta času. A jméno se dozvíte, jen co dopíšu článek. ...Zobrazit celý příspěvek

        Pssst stando... Cejkis psal před chvílí toto:
        " cejkis
        22:32 02.04.2022
        @Dovi
        Vaše příspěvky jsou o ničem. Pro mne jste ztráta času. A jméno se dozvíte, jen co dopíšu článek. "

        Jestli to žes mu napsal jestli tam nemá někoho lepšího nebude náááhodou vlastně... Nóóó... Šak víš...Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          23:19 02.04.2022

          :-)))

          :-)))

        • ruleta
          23:38 02.04.2022

          Jestli je cejkis alter ego Drulaka...tak by se mel jit lecit ... vlastne oba dva :D

          Jestli je cejkis alter ego Drulaka...tak by se mel jit lecit ... vlastne oba dva :D

    • Miroslav
      22:58 02.04.2022

      Ľudia ako ty už akosi zabudli, že Putin pred vojnou žiadal aby sa všetko vrátilo pred rok 1997. To, že Rusko momentálne nemá na to aby si to vynucovalo silou, neznamená, že sa nás ...Zobrazit celý příspěvek

      Ľudia ako ty už akosi zabudli, že Putin pred vojnou žiadal aby sa všetko vrátilo pred rok 1997. To, že Rusko momentálne nemá na to aby si to vynucovalo silou, neznamená, že sa nás to netýka. Áno, Rusko podcenilo situáciu na Ukrajine (chvalabohu), ale kto nám dokáže zaručiť, že sa z toho Rusko nepoučí? Tí mladí vystrašení chlapci sa naučia bojovať a budú z nich neľútostní a tvrdí bojovníci. Rusko tiež zistí, že ktoré zbrane sú a ktoré nie sú efektívne. A čo potom? Potom budeme na sebe pozerať a šúchať nohami?Skrýt celý příspěvek

      • skelet
        23:07 02.04.2022

        Ať to na Ukrajině dopadne jakkoliv, tak je to jen první kolo. Jediná otázka je, jak dlouho bude trvat přestávka.

        Ať to na Ukrajině dopadne jakkoliv, tak je to jen první kolo. Jediná otázka je, jak dlouho bude trvat přestávka.

      • cejkis
        23:10 02.04.2022

        Rozmístění vojenských možností a infrastruktury aliance se má podle Moskvy vrátit do roku 1997.


        Oni tím myslí americké instalace ve východní Evropě.

        Rozmístění vojenských možností a infrastruktury aliance se má podle Moskvy vrátit do roku 1997.


        Oni tím myslí americké instalace ve východní Evropě.

        • Ján Paliga
          23:21 02.04.2022

          My mu odpovieme - Russkij vojennyj karabľ idi na ... ukrajinskoje moroženoje! A pokiaľ to chce imperialistickou angličtinou - NUTS! Severná Ázia nech konečne zalezie do diery a ...Zobrazit celý příspěvek

          My mu odpovieme - Russkij vojennyj karabľ idi na ... ukrajinskoje moroženoje! A pokiaľ to chce imperialistickou angličtinou - NUTS!

          Severná Ázia nech konečne zalezie do diery a nechá civilizáciu na pokoji.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          23:23 02.04.2022

          A to víš, že jooo :))9

          A to víš, že jooo :))9

        • Storm
          23:24 02.04.2022

          Je úplně jedno co tím myslí, co si myslíš ty cejkis, ani co si myslí nebo přeje moskva... Když bude nějaká země chtít do NATO, když bude chtít nějaká země mít na svém území vojáky ...Zobrazit celý příspěvek

          Je úplně jedno co tím myslí, co si myslíš ty cejkis, ani co si myslí nebo přeje moskva...
          Když bude nějaká země chtít do NATO, když bude chtít nějaká země mít na svém území vojáky jiné země, když nějaká země bude chtít mít na svém území US radar, když nějaká země se rozhodne mít na svou obranu ve výzbroji zbraně které uzná za v hodné... Je to jen na rozhodnutí té dané země... A nikdo a to ani rozvojové krajiny a banánové republiky do toho nemají co kecat... A tak prostě nezbyde nic jiného než se s tím smířit... To pochopí každý rozumný člověk... Duševní mrzáci s tím samozřejmě budou mít problém...Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            23:39 02.04.2022

            A proč tedy Američané zahájili blokádu Kuby, když zjistili, že se Kuba rozhodla na svém území umístit ruské rakety ? Až si na to smysluplně odpovíte, pochopíte konflikt na ...Zobrazit celý příspěvek

            A proč tedy Američané zahájili blokádu Kuby, když zjistili, že se Kuba rozhodla na svém území umístit ruské rakety ?

            Až si na to smysluplně odpovíte, pochopíte konflikt na Ukrajině a větu “Američané jsou ochotni bojovat s Ruskem do posledního Ukrajince”Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            00:08 03.04.2022

            Cjkis... To je slabota i na tebe... Zjisti si prosímtě kde vznikla myšlenka na operaci Anadyr... Nápověda... V Havaně to asi nebylo ;) K té další kravině se nebudu vyjadřovat... ...Zobrazit celý příspěvek

            Cjkis... To je slabota i na tebe... Zjisti si prosímtě kde vznikla myšlenka na operaci Anadyr... Nápověda... V Havaně to asi nebylo ;)

            K té další kravině se nebudu vyjadřovat...

            Jdi do sebe a buď příště aspoň trochu jako cernakus...Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            00:11 03.04.2022

            Víš, že SSSR v té době měl na Kubě své základny? A že USA proti tomu nevystoupily? A víš, že dnes USA ani žádný jiný západní stát jaderné rakety na Ukrajinu neveze? A že tam nemá ...Zobrazit celý příspěvek

            Víš, že SSSR v té době měl na Kubě své základny? A že USA proti tomu nevystoupily?
            A víš, že dnes USA ani žádný jiný západní stát jaderné rakety na Ukrajinu neveze? A že tam nemá ani ty základny?Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            00:42 03.04.2022

            Umístění radaru v Brdech taky nevymysleli v Praze. Umístění VLS41 taky nevymysleli v Bukurešti. Tedy na jedné straně pracujete s tezí, že každý stát si může umístit na svém území ...Zobrazit celý příspěvek

            Umístění radaru v Brdech taky nevymysleli v Praze. Umístění VLS41 taky nevymysleli v Bukurešti.

            Tedy na jedné straně pracujete s tezí, že každý stát si může umístit na svém území zbraně koho chce. Na straně druhé Kuba na svém území ruské rakety mít nemohla. Říká se tomu dvojí metr a nebo pokrytectví.

            Argument, že nyní na Ukrajině nejsou americké instalace je naivní.

            Ruský pohled na tuto věc je tento a je vcelku logický.

            https://m.mojevideo.sk/3ilh... Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            00:50 03.04.2022

            A jakoze jake americke instalace tam jsou?

            A jakoze jake americke instalace tam jsou?

          • Pavel J.
            08:19 03.04.2022

            Každý stát má právo a povinnost se bránit, státy mají právo se sdružovat do obranných spolků a mají právo a morální povinnost jít druhému státu na pomoc. Na téma spravedlivých ...Zobrazit celý příspěvek

            Každý stát má právo a povinnost se bránit, státy mají právo se sdružovat do obranných spolků a mají právo a morální povinnost jít druhému státu na pomoc. Na téma spravedlivých válek bylo napsáno mnoho.

            Západní Evropa si v 18.-20. století prošla řadou válek a její civilizace dospělá k závěru, že dobyvačné války nemají smysl.
            NATO vzniklo, aby se bránilo hrozbám SSSR, který měl už v roce 1945 plány na postup k Lamanšskému průlivu. Varšavská smlouva měla po celou dobu své existence plány na postup na Západ, za masivního použít taktických JZ. Ještě v listopadu 1989 jednotky západního vojenského okruhu cvičily ve štábech (jak jsem sám viděl) operace v okolí Remeše.

            Západ se vždy jen bránil, zadržoval a zatlačoval sovětskou expanzi. Rusové chtěli další území a jejich bohatství a tím si upevnit vlastní moc. Západ netoužil po Sibiři, ale po klidu a možnosti si užívat svobodného života.

            A dnes to je podobné. Rusko opět nevyváží lepší životní podmínky, ale přesný opak. A jeho věrchuška se bojí, aby Rusové nezjistili, že jsou lepší, i když ne dokonalé, modely vlády a dokonce i na jimi opovrhované Ukrajině.
            Proboha! Aby se tak nechali inspirovat, to by Putin a ruští oligarchové mohli časem přijít o nakradené národní bohatství a moc!
            I když se po roce 2000 zlepšila životní úroveň v Rusku, stále to není žádná sláva. HDP stojí na prodeji surovin a polotovarů. Rozvoj hospodářství ve je přímo spojen s demokracií a se svobodou lidí a ducha, a to včetně podnikání, do kterého na objednávku nezasahuje tajná policie a zkorumpované soudy. Dokud se toto nezmění, nebude na Rusi lépe a Kreml bude odvádět pozornost lidu a hledat úspěchy v jediném co umí: ve vývozu násilí a válek a v zotročování sousedních zemí, dle dobrých tradic ruského carského imperialismu. Proč se asi nedávno natočilo tolik velkolepých velkofilmů chválících cary a carskou armádu? Proč Kreml chválí megazločince Stalina a nebere si za vzor pozitivní osobnosti? Asi všichni chápeme proč ...Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            13:09 03.04.2022

            Pavel J. Máte ve všem pravdu. Jenže dnešní vedení Ruska je takové jaké je a snažím se zde poukázat na jejich pohled na otázku Ukrajiny. To, že se tento pohled nelíbí je jasné. ...Zobrazit celý příspěvek

            Pavel J.

            Máte ve všem pravdu. Jenže dnešní vedení Ruska je takové jaké je a snažím se zde poukázat na jejich pohled na otázku Ukrajiny. To, že se tento pohled nelíbí je jasné. Ovšem bez pochopení pohledu druhé strany nemůžete číst žádný konflikt.

            Polemická otázka je, kdo bude po Putinovi a zda nebude ještě horší.Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            15:48 03.04.2022

            Evidentně máš na mysli stejný pohled, jaký měl na první republiku hitler, cejkisi.

            Evidentně máš na mysli stejný pohled, jaký měl na první republiku hitler, cejkisi.

        • CerVus
          23:28 02.04.2022

          Ne, oni tím myslí i naše členství v NATO. Což už několikrát jejich představitelé uvedli. Takže na Ukrajině se opravdu bojuje i o nás jakožto jednu ze zemí na kterou si z nějakého ...Zobrazit celý příspěvek

          Ne, oni tím myslí i naše členství v NATO. Což už několikrát jejich představitelé uvedli. Takže na Ukrajině se opravdu bojuje i o nás jakožto jednu ze zemí na kterou si z nějakého důvodu dělají choutky.Skrýt celý příspěvek

        • ABC123
          23:32 02.04.2022

          Nie muslia NATO. A nie len vychodna europa ale aj Gruzinsko...

          Tu to je z prvej ruky :

          https://ria.ru/amp/20211217/be...

          Nie muslia NATO. A nie len vychodna europa ale aj Gruzinsko...

          Tu to je z prvej ruky :

          https://ria.ru/amp/20211217/be...

          • ABC123
            23:33 02.04.2022

            Myslia

            Myslia

          • Jan Padesátýpátý
            00:15 03.04.2022

            a mezi ruskými požadavky je, že staré země NATO nesmějí bránit ("žádné aktivity") ty nové
            nebo přesněji, mohou ale Rusko k tomu musí dát souhlas :)

            a mezi ruskými požadavky je, že staré země NATO nesmějí bránit ("žádné aktivity") ty nové
            nebo přesněji, mohou ale Rusko k tomu musí dát souhlas :)

        • liberal shark
          08:05 03.04.2022

          Moskva nemá co žádat a my nemáme ani ten nejmenší důvod je poslouchat.

          Moskva nemá co žádat a my nemáme ani ten nejmenší důvod je poslouchat.

    • Ján Paliga
      23:16 02.04.2022

      Cejkisko, Rusko sa stalo obeťou toho trpaslíka, ktorý sa zbabelo skrýva pred vlastnými ľuďmi....

      Cejkisko, Rusko sa stalo obeťou toho trpaslíka, ktorý sa zbabelo skrýva pred vlastnými ľuďmi....

    • Upgrade
      23:18 02.04.2022

      Ak niekto tvrdi, ze Rusi sa v rozpinani niekde zastavia, tak je to pablb, ktory nevie, o com rozprava. Obsadit, zotrocit, zo zisku nakupit zbrane a ide sa dalej a znova: obsadit ...Zobrazit celý příspěvek

      Ak niekto tvrdi, ze Rusi sa v rozpinani niekde zastavia, tak je to pablb, ktory nevie, o com rozprava. Obsadit, zotrocit, zo zisku nakupit zbrane a ide sa dalej a znova: obsadit zotrocit a dokola. Robia to uz 500 rokov. Je to samotna podstata Ruska - ked to prestanu robit, tak Rusko prestane existovat.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        09:54 03.04.2022

        Ono je to podstata všetkých ríš. Expandovať, zaberať.

        Ono je to podstata všetkých ríš. Expandovať, zaberať.

    • damra
      23:25 02.04.2022

      Ukrajinu má smysl humanitárně podpořit, i když před Ruskem ji zachránit nedokážeme. rekl kdo. ne ted vazne. cely zkopirovany post stoji na jedne hypoteze... je zminena na ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajinu má smysl humanitárně podpořit, i když před Ruskem ji zachránit nedokážeme.


      rekl kdo.

      ne ted vazne.
      cely zkopirovany post stoji na jedne hypoteze...
      je zminena na zacatku:
      ze se Ukrajina se stala obětí ruské brutality, americké geopolitické hry i neprozíravosti vlastních představitelů

      tohle je proste pitomost.pokud pak celou pitomost date pryc,vse se zhrouti jak domecek z karet.

      bohuzel bud vy, nebo pravy autor clanku postrada moralku, pokud nechape symboliku (nohavica a jeho koncerty).
      nevim, mozna nepamatujete 90 ta leta.
      byt proste drive komunistou znamenalo stop pro urcite pozice (skoda, ze to nevydrzelo a skoda, ze to nebylo silnejsi a duslednejsi).
      symbolika je dulezita treba v pripade, kdyz agent stb klade vence na narodni, nebo kdyz clovek s putinovou medailii rika, ze je proti, ale symbol si ponecha!
      nechate si kriz od hitlera a budete tvrdit ze fasismus nemusíte?....chucpe.
      zbytek zatim nemusim komentovat...ma podobnou uroven jako ted zminene.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        23:42 02.04.2022

        To právě hloupost není. O tom to celé je.

        “Ukrajina se stala obětí ruské brutality, americké geopolitické hry i neprozíravosti vlastních představitelů”

        To právě hloupost není. O tom to celé je.

        “Ukrajina se stala obětí ruské brutality, americké geopolitické hry i neprozíravosti vlastních představitelů”

        • damra
          10:22 03.04.2022

          ruska agrese je jasna.
          jaka geopoliticka hra byla na strane usa?
          zejmena v kontextu hlasek vychazejici z ruska?

          recenim ze to hloupost neni, vino z vody neudelate!

          ruska agrese je jasna.
          jaka geopoliticka hra byla na strane usa?
          zejmena v kontextu hlasek vychazejici z ruska?

          recenim ze to hloupost neni, vino z vody neudelate!

          • cejkis
            13:14 03.04.2022

            Dlouhé roky Ukrajincům trvalo než pochopili, že nedostanou ve Washingtonu nic jen proto, že jsou Ukrajinci. Dostanou podporu, jen když budou moci Američané promítat skrze Ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

            Dlouhé roky Ukrajincům trvalo než pochopili, že nedostanou ve Washingtonu nic jen proto, že jsou Ukrajinci. Dostanou podporu, jen když budou moci Američané promítat skrze Ukrajinu tlak na Rusko. Tohle pochopil Porošenko. Zelensky rovnou věděl, že bude válka a připravoval se na ni. Nejspíše počítal se zapojením NATO a opět jako mnoho před ním naletěl. To je ta neprozíravost.Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        00:07 03.04.2022

        100% súhlas!

        100% súhlas!

    • DolphinXXL
      23:36 02.04.2022

      Sorry jako, ale Drulák a Keller to je fakt páreček.

      Sorry jako, ale Drulák a Keller to je fakt páreček.

      • cejkis
        23:50 02.04.2022

        Dehonestace jiných názorů, trend moderní doby. Říká se tomu cancel culture.

        Dehonestace jiných názorů, trend moderní doby. Říká se tomu cancel culture.

        • majales
          00:31 03.04.2022

          Názory je třeba podepřít nějakou smysluplnou logickou strukturou a podpořit fakty. A to se tobě, podle mě, zas tak moc nedaří..

          Názory je třeba podepřít nějakou smysluplnou logickou strukturou a podpořit fakty. A to se tobě, podle mě, zas tak moc nedaří..

        • Jirosi
          08:25 03.04.2022

          Přepis ruské propagandy není názor, ale oslava fašismu.

          Přepis ruské propagandy není názor, ale oslava fašismu.

    • Technista
      01:21 03.04.2022

      Drulák zní jako: "Tu holku (UA), co sousedí s naším družstvem (EU), se snaží brutálně znásilnit ten, od nás zatím vzdálenější soused (RUS), ale může si za to holka sama, protože si ...Zobrazit celý příspěvek

      Drulák zní jako: "Tu holku (UA), co sousedí s naším družstvem (EU), se snaží brutálně znásilnit ten, od nás zatím vzdálenější soused (RUS), ale může si za to holka sama, protože si ho nechtěla vzít (být jeho součástí). A dokonce ho ani nechtěla poslouchat (proruská média). Je to sice holka mladá (prac. síla), krev a mléko (nerosty a obilí), ale chudá. A hlavně nevyzrálá (korupce), takže ji nemůžeme přijmout do družstva. Když tam teď křičí o pomoc, že ji chce znásilnit a potom zabít, dobrá, možná ji hoďte ten slzný sprej, ale určitě ne nůž nebo něco takového. A nedej bůh, aby ji někdo z družstva šel na pomoc a zatáhl tak celé družstvo do rvačky. Ten soused má sílu a je nebezpečný!Skrýt celý příspěvek

    • dfgdsster
      01:29 03.04.2022

      Drulaka jsem čítával rád, ale zde se usvědčuje z tendenčnosti. Např.: "Lidé o těchto [zablokovaných] webech v životě neslyšeli nebo mají oprávněné pochyby o tom, zda jimi ...Zobrazit celý příspěvek

      Drulaka jsem čítával rád, ale zde se usvědčuje z tendenčnosti. Např.: "Lidé o těchto [zablokovaných] webech v životě neslyšeli nebo mají oprávněné pochyby o tom, zda jimi poskytované informace byly vždy spolehlivé. Možná si neuvědomí, jak se tím posiluje jednostrannost informací, které na nás chrlí dominantní média a že jednostrannost okrajových médií poskytuje alespoň jakousi korekturu."

      Jinak řečeno, média (weby) o nichž nikdo neslyšel a o jejichž zpravodajství Drulák sám pochybuje měla vyrovnávat vyznění celého mediálního diskursu? Jak, když jsou i podle autora pochybná a nikdo o nich neslyšel?

      To jako když si úzký kroužek nadšenců bude navzájem omilat konspirační teorie, tak se tím dostane mediální povědomí celé společnosti do rovnováhy? Tenhle Drulákův text zavání nikoliv analýzou pozorované skutečnosti, ale úvahou až filozofického rozměru alá jing/jang. Neboli v kontextu hodnocení vývoje po ruské invazi pěknou blbostí.

      A cancel culture vůči myšlenkám protivníka samozřejmě jela vždycky v historii na plné obrátky a je to tak správně. Pokud tedy záleží napadené společnosti na přežití.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        10:07 03.04.2022

        "...jednostrannost okrajových médií poskytuje alespoň jakousi korekturu" Tak toto so mnou zamávalo. Mediá ako hlavnepravy, armadnymagazin, aeronet, infovojna, protiproudu už ...Zobrazit celý příspěvek

        "...jednostrannost okrajových médií poskytuje alespoň jakousi korekturu"
        Tak toto so mnou zamávalo. Mediá ako hlavnepravy, armadnymagazin, aeronet, infovojna, protiproudu už dávno neposkytovali žiadnu korektúru. Šírili úplné nezmysly a FUD, napríklad nepokoje v Kazachstane bola pre nich jasná práca tajných amerických služieb. Sledoval som tie médiá posledné roky , v diskusii som sa s podporovateľmi hádal. Niektorí argumentovali rozumne, od iných som dostal hneď na začiatku vyberané nadávky. Aj tí čo argumentovali rozumne, šli na vlne - sprisahanie anglosasov proti slovanom a matičke Rusi, čo je len alternatíva sprisahania židov proti svetu z 19teho storočia.
        Alebo ktoré médiá tým myslel ?Skrýt celý příspěvek

    • McCoolie16
      06:47 03.04.2022

      Snuska polopravd a nesmyslu. Klasicka demagogie.

      Snuska polopravd a nesmyslu. Klasicka demagogie.

    • padre
      07:23 03.04.2022

      Pan Drulák je zcela nevěrohodná osoba.Ten má dost starostí sám se sebou.

      Pan Drulák je zcela nevěrohodná osoba.Ten má dost starostí sám se sebou.

    • Pavel J.
      07:52 03.04.2022

      Pan Drulák je dlouhodobě znám svými proruskými názory.

      Pan Drulák je dlouhodobě znám svými proruskými názory.

    • otecko
      08:03 03.04.2022

      Celkově to zní spíše jako Putinova obhajoba.. Například -Zelenský je prezidentem 3 roky a pan Drulák mu vyčítá že nezatočil s korupcí a klientelismem. To je vyloženě chucpe od ...Zobrazit celý příspěvek

      Celkově to zní spíše jako Putinova obhajoba.. Například -Zelenský je prezidentem 3 roky a pan Drulák mu vyčítá že nezatočil s korupcí a klientelismem. To je vyloženě chucpe od člověka, který sám ví, jak dlouho trvá jen napsání a přijetí zákonů natož uvedení do reálné praxe! Další věcí, co mne zaujalo je ta jeho výtka k blokování dezinformačních webů. Ono je totiž PRAVDÉ fakt obtížně dokázat, že LEŽ a DEZINFORMACE, která je VŽDY psána a podána na "MÍRU" jednodušším je pochopitelnější . A dovolil bych si tady ocitovat právě V.Vysockého/ J. Nohavicu-překlad: "Ovšem že na Světě jednou zvítězí pravda,
      ovšem až dokáže to, co dokáže lež!"

      ( V. Vysoký, "Pravda a Lež", Divadlo na Tagance, r. 1973)Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      09:50 03.04.2022

      Existuje cancel culture ale čo sa týka "cancelu" rôznych portálov otvorene propagujúcich Rusko a ich videnie sveta v kombinácii s najhrubším konšpirovaním (nezmysly o covide, ...Zobrazit celý příspěvek

      Existuje cancel culture ale čo sa týka "cancelu" rôznych portálov otvorene propagujúcich Rusko a ich videnie sveta v kombinácii s najhrubším konšpirovaním (nezmysly o covide, chemtrails, zotročené deti v podzemí, plochá zem, ... ) , tak s ich blokovaním plne súhlasím aspoň po dobu . Už narobili dosť škody v mysliach ľudí.Skrýt celý příspěvek

  • Georges
    22:25 02.04.2022

    Tak bohužel, mám dojem, že ona optimistická zpráva o odstoupení šéfa firmy Suchoj, kterou jsem sem dával, byl jen ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak bohužel, mám dojem, že ona optimistická zpráva o odstoupení šéfa firmy Suchoj, kterou jsem sem dával, byl jen fejk....https://news.liga.net/politics... Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      22:58 02.04.2022

      To bylo každému kdo používá trochu kritického myšlení jasné hned od počátku. Tihle lidé za vše co mají vděčí jen a jen režimu. Stojí a padají s ním. Takže tomu mohl věřit pouze ...Zobrazit celý příspěvek

      To bylo každému kdo používá trochu kritického myšlení jasné hned od počátku. Tihle lidé za vše co mají vděčí jen a jen režimu. Stojí a padají s ním. Takže tomu mohl věřit pouze někdo ze zdejších fotbalových fandů.Skrýt celý příspěvek

      • damra
        23:29 02.04.2022

        zbytecne osobni v dobe kdy je mozne zcela vse.... pred casem reporterka vyzdvihovana za ceduli v tv,dnes podezreni na maskirkovku... nabehnout si zverejnenim brzy, se muze stat ...Zobrazit celý příspěvek

        zbytecne osobni v dobe kdy je mozne zcela vse....
        pred casem reporterka vyzdvihovana za ceduli v tv,dnes podezreni na maskirkovku...

        nabehnout si zverejnenim brzy, se muze stat kazdemu.Skrýt celý příspěvek

  • marosj
    22:24 02.04.2022

    Tretí potvrdený zostrel Bayraktaru.
    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Tretí potvrdený zostrel Bayraktaru.
    https://twitter.com/UAWeapons/...

  • jj284b
    22:07 02.04.2022

    https://twitter.com/RFERL/stat... nie je vsetko len lahka pechota... tu vojak popisuje stret s Rusmi, ktory potom rozhodli Ukrajinske tanky ktore znicili 4 ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/RFERL/stat...

    nie je vsetko len lahka pechota... tu vojak popisuje stret s Rusmi, ktory potom rozhodli Ukrajinske tanky ktore znicili 4 Ruske transportery..Skrýt celý příspěvek

    • arrow
      22:22 02.04.2022

      Jih u donbasu a pobřeží jsou ale jen pole.pro pěchotu obtížnější terén.

      Jih u donbasu a pobřeží jsou ale jen pole.pro pěchotu obtížnější terén.

  • Ján Paliga
    22:06 02.04.2022
  • jj284b
    22:01 02.04.2022

    https://twitter.com/TheDeadDis...

    takze ta Mi-8 patrila experimentalnej jednotke Klin-5

    https://twitter.com/TheDeadDis...

    takze ta Mi-8 patrila experimentalnej jednotke Klin-5

  • majales
    21:58 02.04.2022

    Trocha humoru..

    https://bit.ly/3DwsfyM...

    Подарок из Украины! :)

    Trocha humoru..

    https://bit.ly/3DwsfyM...

    Подарок из Украины! :)

  • Standa
    21:46 02.04.2022

    https://youtu.be/53XIdIxUdWc... Miliardáři se skládají na dvě letky západních letadel? Asi blbost, přijde mi to, že možná někdo hledá způsob, jak dodat letadla na Ukrajinu tak, ...Zobrazit celý příspěvek

    https://youtu.be/53XIdIxUdWc...

    Miliardáři se skládají na dvě letky západních letadel? Asi blbost, přijde mi to, že možná někdo hledá způsob, jak dodat letadla na Ukrajinu tak, aby to byl nestátní hráč. Když dodají letadla mecenáši, tak jim rusko vyhlásí válku :-) ?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      21:49 02.04.2022

      existuju civilne spolocnosti ktore maju vo vlastnictve bojove lietadla.. zvycajne ich prenajimaju na vycvik..

      existuju civilne spolocnosti ktore maju vo vlastnictve bojove lietadla.. zvycajne ich prenajimaju na vycvik..

      • Standa
        22:24 02.04.2022

        No není to úplně blbej nápad, protože ti nestátní aktéři mohou dodávat letadla tzv "neomezeně" . Když jich bude víc, tak si svá letadla klidně mohou nechat a USAF přes ně může ...Zobrazit celý příspěvek

        No není to úplně blbej nápad, protože ti nestátní aktéři mohou dodávat letadla tzv "neomezeně" . Když jich bude víc, tak si svá letadla klidně mohou nechat a USAF přes ně může dodávat v požadovaných množství. Protože jak bude rusko sledovat, kolik přesně společností to je? Kolik mají letadel, kolik jich bylo skutečně dodáno? Zkrátka tam udělat chaos, že nikdo nebude schopný identifikovat přesně, kolik toho kdo skutečně dodal. Taková vlastní rusácká medicína. Horší to bude s výzbrojí, to už asi tak úplně okecat nejde. Ale tak když se dodává jawelin, tak proč ne amraam ? Ještě by se dalo založit filmové studio a prodat jim M1A1 Abrams pro film z prostředí války v zálivu. No a ta společnost by to obratem prodala Ukrajině:-).Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          22:28 02.04.2022

          Jenže to tak není. K těm letadlům je třeba dodat i piloty a techniky. Jinými slovy musí dodat kontraktory. A to stojí balík. Ukrajinci rychle zvládnou přechod maximálně na ty ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže to tak není. K těm letadlům je třeba dodat i piloty a techniky. Jinými slovy musí dodat kontraktory. A to stojí balík.
          Ukrajinci rychle zvládnou přechod maximálně na ty Mirage F1, a to jen pokud si je Amíci už nepředělali na imperiální systém.Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          23:40 02.04.2022

          Podle mě to blbej nápad je. Letadla kontraktorů nemají výzbroj, stejně potřebují vyškolený personál a piloty, je potřeba je tam nějak dostat a hlavně pro většinu firem ...Zobrazit celý příspěvek

          Podle mě to blbej nápad je. Letadla kontraktorů nemají výzbroj, stejně potřebují vyškolený personál a piloty, je potřeba je tam nějak dostat a hlavně pro většinu firem poskytujících letky agresorů by absence letounů znamenala citelný zásah do jejich obživy.
          Jediná reálná šance je, že by letouny získali někde na Středním východě - Kuwait by se rád zbavil FA-18, Izrael F-16, UAE prodává M-2000, které plánuje vyřadit i Taiwan.
          Ale i tak...Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      21:55 02.04.2022

      Sean Penn sa takto snazi ziskat peniaze na lietadla a PVO.
      https://www.theguardian.com/fi...

      Sean Penn sa takto snazi ziskat peniaze na lietadla a PVO.
      https://www.theguardian.com/fi...

    • skelet
      21:56 02.04.2022

      Některé americké společnosti mají víc bojových letadel, než leckterá země. l-159, F-16, Mirage F1, legacy Hornet apod. Bylo jen otázkou času, kdy někoho napadne, že by si je mohla ...Zobrazit celý příspěvek

      Některé americké společnosti mají víc bojových letadel, než leckterá země. l-159, F-16, Mirage F1, legacy Hornet apod.
      Bylo jen otázkou času, kdy někoho napadne, že by si je mohla pronajmout Ukrajina.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      22:01 02.04.2022

      Sukromna kosicka firma ma dva blackhawky, preco by nemohli existovat firmy co robia napr opfor pre armadne cvicenia a podobne

      Sukromna kosicka firma ma dva blackhawky, preco by nemohli existovat firmy co robia napr opfor pre armadne cvicenia a podobne

      • Roland
        22:13 02.04.2022

        To by měl být i ghost of Kyev ne? Borec co lítal jako rudy v mig 29 proti pilotům USAAF při výcviku

        To by měl být i ghost of Kyev ne? Borec co lítal jako rudy v mig 29 proti pilotům USAAF při výcviku

        • skelet
          22:24 02.04.2022

          To je jen propagandistický mýtus. Nejspíše složený z několika pilotů.

          To je jen propagandistický mýtus. Nejspíše složený z několika pilotů.

          • Roland
            22:31 02.04.2022

            Muže být - doufám, ze se to pak někdy dozvíme

            Muže být - doufám, ze se to pak někdy dozvíme

          • Desertfremen
            22:41 02.04.2022

            To nie je pravda. Ghost of Kiev je skutočný, "Jujce" to potvrdil, je z jeho jednotky a je prvé letecké eso po vyše 40ich rokoch. Po vojne pravda vyjde na povrch , teraz nemôže ...Zobrazit celý příspěvek

            To nie je pravda.
            Ghost of Kiev je skutočný, "Jujce" to potvrdil, je z jeho jednotky a je prvé letecké eso po vyše 40ich rokoch. Po vojne pravda vyjde na povrch , teraz nemôže prezradiť podrobnosti.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            22:52 02.04.2022

            No potvrdil.. nepotvrdil, tvrdí to.. Ukrajinci potřebují své hrdiny, zlepšuje to morálku.

            No potvrdil.. nepotvrdil, tvrdí to.. Ukrajinci potřebují své hrdiny, zlepšuje to morálku.

          • ruleta
            23:38 02.04.2022

            No jasneee....Jujce to potvrdil, takze to musi byt pravda. To je tu skolka?

            No jasneee....Jujce to potvrdil, takze to musi byt pravda. To je tu skolka?

    • arrow
      22:17 02.04.2022

      Ale budou mít funkční zbraně?to asi ne

      Ale budou mít funkční zbraně?to asi ne

      • skelet
        22:41 02.04.2022

        Pokud se něco takového uskuteční, tak se souhlasem americké administrativy.

        Pokud se něco takového uskuteční, tak se souhlasem americké administrativy.

  • ABC123
    21:44 02.04.2022

    Nová online mapa od Ukrajincov: https://deepstatemap.live/#6/4... Teraz môžete v reálnom čase zistiť, ktoré územia Ukrajiny dočasne ovládajú rashisti a ktoré ...Zobrazit celý příspěvek

    Nová online mapa od Ukrajincov:

    https://deepstatemap.live/#6/4...

    Teraz môžete v reálnom čase zistiť, ktoré územia Ukrajiny dočasne ovládajú rashisti a ktoré ukrajinská armáda už dobyla.
    Ukrajinskí vývojári zhromaždili všetky relevantné údaje na jednej mape. DeepStateMap je neustále aktualizovaná a poskytuje informácie o skutočnom stave vecí počas 5 týždňov vojny.
    Mapa má čierne, červené a modré zóny:
    čierna označuje územia okupované Ruskom v roku 2014;
    červená - dočasne obsadená od začiatku totálnej invázie 24. februára, o ktorú sa teraz bojuje;
    modrá - územia oslobodené našimi jednotkami, z ktorých boli vytlačení rashisti.

    Dôležité! Ministerstvo obrany Ukrajiny nezverejňuje zovšeobecnené informácie o zoradení síl, najmä preto, že o mnohé mestá pokračujú prudké boje a situácia sa neustále mení.
    Mimochodom, tvorcovia mapy upozorňujú, že slúži len na informačné účely a nie je možné na nej zakresľovať evakuačné trasy. V prípade humanitárnych koridorov sa riaďte oficiálnymi informáciami miestnych úradov.Skrýt celý příspěvek

  • arrow
    21:40 02.04.2022

    Dívám se na radar.stratotankery krmí něco bez odpovídače nad Polskem a rumunskem.co to je?

    Dívám se na radar.stratotankery krmí něco bez odpovídače nad Polskem a rumunskem.co to je?

    • Dovi
      21:43 02.04.2022

      Jsou to různé NATO stihačky...

      Jsou to různé NATO stihačky...

    • Wolv3rine
      21:50 02.04.2022

      Stratotankery už tam byly dlouho před vypuknutím konfliktu, v Polsku probíhalo cvičení a v Rumunsku byly v rámci airpolice operace. Teď krmí vše co je potřeba, třeba i AWACSy. ...Zobrazit celý příspěvek

      Stratotankery už tam byly dlouho před vypuknutím konfliktu, v Polsku probíhalo cvičení a v Rumunsku byly v rámci airpolice operace. Teď krmí vše co je potřeba, třeba i AWACSy.

      https://twitter.com/boardingpa... Skrýt celý příspěvek

  • Storm
    21:31 02.04.2022

    Koukám, že se nám tu dnes nějak namnožili Trolové... Asi aby jsme se nenudili... No aspoň sme se zase zasmáli že? :)

    Koukám, že se nám tu dnes nějak namnožili Trolové... Asi aby jsme se nenudili... No aspoň sme se zase zasmáli že? :)

    • Ján Paliga
      22:20 02.04.2022

      Nemaš trolla, nemaš pravdy... :)

      Nemaš trolla, nemaš pravdy... :)

  • a.giertl
    21:30 02.04.2022

    Existuje polsky kanal na YT. Vola sa Good Times Bad times. Zaujimavy prehlad, preco je Ukrajina zaujimava... Eng: https://youtu.be/BftqoZOryDo... A aj pre ...Zobrazit celý příspěvek

    Existuje polsky kanal na YT. Vola sa Good Times Bad times. Zaujimavy prehlad, preco je Ukrajina zaujimava...

    Eng:
    https://youtu.be/BftqoZOryDo...

    A aj pre "poľakov"
    https://youtu.be/eyjxFDW4ioc... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:26 02.04.2022

    https://twitter.com/andrewofpo...

    dalsi mrtvi civilisti, tentokrat v objavenom masovom hrobe (nie pre slabsie povahy) znova, zviazane ruky...

    https://twitter.com/andrewofpo...

    dalsi mrtvi civilisti, tentokrat v objavenom masovom hrobe (nie pre slabsie povahy) znova, zviazane ruky...

    • jj284b
      21:43 02.04.2022

      https://twitter.com/ragipsoylu...

      mrtvoly znasilnenych zien sa Rusi snazili spalit na dialnici..

      https://twitter.com/ragipsoylu...

      mrtvoly znasilnenych zien sa Rusi snazili spalit na dialnici..

      • ruleta
        21:51 02.04.2022

        Podivej se na tu reportaz BBC, je k tomu i video ohledne toho checkpointu, jak strileji civilni auta (je tam i tank). Jsou tam spaleni take ukrajinsti vojaci. Fakt jedes dneska ...Zobrazit celý příspěvek

        Podivej se na tu reportaz BBC, je k tomu i video ohledne toho checkpointu, jak strileji civilni auta (je tam i tank). Jsou tam spaleni take ukrajinsti vojaci. Fakt jedes dneska bomby. Nula dukazu a jenom spekulace postujes.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          21:58 02.04.2022

          mne pride ze sa chytas slamky.. najprv si spochybnoval masove hroby... dal som ti fotky.. teraz toto..

          mne pride ze sa chytas slamky.. najprv si spochybnoval masove hroby... dal som ti fotky.. teraz toto..

          • ruleta
            22:22 02.04.2022

            Jo? a prosim jak? Napises, ze nasli masovy hrob - a nenasli je tam napsane, ze je sesbirali a dali do masoveho hrobu. A tady? tady pises o znasilneni a dukaz neni zadny. Jde o ...Zobrazit celý příspěvek

            Jo? a prosim jak? Napises, ze nasli masovy hrob - a nenasli je tam napsane, ze je sesbirali a dali do masoveho hrobu. A tady? tady pises o znasilneni a dukaz neni zadny.

            Jde o tenhle checkpoint, kde rusove strileli civilisty:

            https://www.zdf.de/nachrichten...

            Tady je reportaz, ne ta obrazova, ohledne dvojice obeti:

            https://www.bbc.com/news/world...

            Veci jako masove hroby, znasilnene zeny ...tohle jsou vazna obvineni, ktera zjevne nejsou potvrzena a ty to tu postujes jako fakt.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            22:38 02.04.2022

            A jeste jedna vec - pokud se dotazuji na informace ohledne masoveho hrobu, ktery se pak ukaze jako neco jineho viz co rekl starosta - tak to automaticky neznamena, ze zpochybnuji ...Zobrazit celý příspěvek

            A jeste jedna vec - pokud se dotazuji na informace ohledne masoveho hrobu, ktery se pak ukaze jako neco jineho viz co rekl starosta - tak to automaticky neznamena, ze zpochybnuji jakekoliv JINE masove hroby na Ukrajine.Skrýt celý příspěvek

        • Dovi
          22:00 02.04.2022

          Zpochybňuješ zlo které se evidentně děje. Nezáleží na počtech...

          Zpochybňuješ zlo které se evidentně děje. Nezáleží na počtech...

          • ruleta
            22:23 02.04.2022

            Pises nepravdu, zadne zlo tady nezpochybnuji. Zpochybnuji to, ze ty veci co tu postuje jsou dukladne vysetrene. Postuje tu spekulace a uvadi je jakoby se opravdu staly.

            Pises nepravdu, zadne zlo tady nezpochybnuji. Zpochybnuji to, ze ty veci co tu postuje jsou dukladne vysetrene. Postuje tu spekulace a uvadi je jakoby se opravdu staly.

          • jj284b
            22:28 02.04.2022

            a btw, toto uz nie je len vojnovy zlocin... toto je uz zlocin proti ludskosti, porovnatelny s tym co robili nacisti.

            a btw, toto uz nie je len vojnovy zlocin... toto je uz zlocin proti ludskosti, porovnatelny s tym co robili nacisti.

          • Dovi
            22:33 02.04.2022

            Myslím že pro některé lidi je těžké přijmout pravdu. Celý život kopou za rusáky, nenávidí ameriku za její války a pak najednou vidí tohle...

            Myslím že pro některé lidi je těžké přijmout pravdu. Celý život kopou za rusáky, nenávidí ameriku za její války a pak najednou vidí tohle...

          • ruleta
            22:36 02.04.2022

            Dovi prosim drive nez napises prispevek podobny tomu co jsi napsal, tak si vem muj nick "ruleta" a projdi si me prispevky tady. Omluvu necekam.

            Dovi prosim drive nez napises prispevek podobny tomu co jsi napsal, tak si vem muj nick "ruleta" a projdi si me prispevky tady. Omluvu necekam.

          • Dovi
            22:53 02.04.2022

            Tvé příspěvky čtu dlouhodobě. A bral jsem je jako tu rozumnou opozici a nikdy jsem je nenapadal. Dnes ale zpochybňuješ fakt hloupě. JJ284b nepostuje důkazy pro soud... prostě ...Zobrazit celý příspěvek

            Tvé příspěvky čtu dlouhodobě. A bral jsem je jako tu rozumnou opozici a nikdy jsem je nenapadal. Dnes ale zpochybňuješ fakt hloupě. JJ284b nepostuje důkazy pro soud... prostě ukazuje rusáci dělají velké zlo. A to je evidentní. Je zbytečné se hádat o důkazech. Stejně jako před týdnem se střílením do nohou. Musí se to vyšetřit...Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            22:57 02.04.2022

            Pokud ctes moje prispevky, tak tezko muzes psat o nejake opozici - fakt ses mimo. To, ze neakceptuji kazdej blabol co se vyskytne na twitteru a ptam se na zdroje a poskytnute ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud ctes moje prispevky, tak tezko muzes psat o nejake opozici - fakt ses mimo. To, ze neakceptuji kazdej blabol co se vyskytne na twitteru a ptam se na zdroje a poskytnute zdroje prekladam ...to povazuji za minimum v ramci prace s informacemi.

            Tady polovina lidi hykala pri videu udajnych cizincu, jak pochoduji na Ukrajine a pak se ukazalo, ze jsou to Kadyrovci a bylo ticho. Takovych prikladu jsou tady desitky.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            23:06 02.04.2022

            Dovi tohle je jeden z prvnich mych prispevku v teto diskuzi nekde stranka 49-47.."Tragedie je, kdyz spadne na technickou zavadu letadlo a ne kdyz vedome zautocis na sveho souseda ...Zobrazit celý příspěvek

            Dovi tohle je jeden z prvnich mych prispevku v teto diskuzi nekde stranka 49-47.."Tragedie je, kdyz spadne na technickou zavadu letadlo a ne kdyz vedome zautocis na sveho souseda jenom protoze chce svou zemi smerovat jinde. Tohle je zlocin a doufam, ze to odnese, jak Putin (drive nebo pozdeji) , tak vsichni co ho drzi pri moci - vcetne tech vojaku co delaji, ze nic nevi, neznaji, ze se neorientuji a ze za nic nemuzou. Nejlepe at z Ukrajiny odjedou v pytlich - at se rodiny v Rusku rozhybou." a prosim jdi do hajzlu.Skrýt celý příspěvek

          • Dovi
            00:17 03.04.2022

            Opozicí nemyslím to že jsi proruský, ale to že jsi nepřijímal bezmyšlenkovitě cokoliv co se napíše. Bohužel dneska to přešlo do hloupého rejpání. Rozčiluj se na mě jak chceš...

            Opozicí nemyslím to že jsi proruský, ale to že jsi nepřijímal bezmyšlenkovitě cokoliv co se napíše. Bohužel dneska to přešlo do hloupého rejpání. Rozčiluj se na mě jak chceš...

    • Upgrade
      22:18 02.04.2022

      https://t.me/iponKrim/45...
      Je to unesena rodina starostu Motyzinu, dve zeny styria muzi.

      https://t.me/iponKrim/45...
      Je to unesena rodina starostu Motyzinu, dve zeny styria muzi.

      • Dovi
        22:29 02.04.2022

        Myslím že pro některé lidi je těžké přijmout pravdu. Celý život kopou za rusáky, nenávidí ameriku za její války a pak najednou vidí tohle...

        Myslím že pro některé lidi je těžké přijmout pravdu. Celý život kopou za rusáky, nenávidí ameriku za její války a pak najednou vidí tohle...

        • Eagle
          23:09 02.04.2022

          Tohle vidíš v každé válce, Jugoslávie, Sýrie, Afgánistán, Libye, Mali, Siera Leone, a mohl bych pokračovat dál a dál. Vietnam a Siera Leone tam se děly zvěrstva a to nebyl ...Zobrazit celý příspěvek

          Tohle vidíš v každé válce, Jugoslávie, Sýrie, Afgánistán, Libye, Mali, Siera Leone, a mohl bych pokračovat dál a dál. Vietnam a Siera Leone tam se děly zvěrstva a to nebyl internet aby se každý případ zveřejnil jako dnes. Válka má své oběti i mezi vojáky, po čase se z tebe stane mašina na smrt. A co se týká Ruska, snad nikdo jiný se nikdy v novodobé historii nechoval hůř ke svým vojákům jako rusáci ve 2 světové. Teď to znova opakovali.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    21:26 02.04.2022

    Dlhe video z Hostomelskeho letiska s ceskymi titulkami. Su tam aj zabery na znicenu Mriju.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Dlhe video z Hostomelskeho letiska s ceskymi titulkami. Su tam aj zabery na znicenu Mriju.
    https://www.youtube.com/watch?...

    • Miroslav
      22:18 02.04.2022

      Srdce z toho bolí

      Srdce z toho bolí

  • Storm
    21:25 02.04.2022

    Tesil 20:31 02.04.2022 Proč se považuješ zrovna ty za slušného,si nějak fandíš. O tvé elementární inteligenci pochybuji,platí to samé jako u slučnosti. To, že mě lidi jako ty ...Zobrazit celý příspěvek

    Tesil
    20:31 02.04.2022
    Proč se považuješ zrovna ty za slušného,si nějak fandíš.
    O tvé elementární inteligenci pochybuji,platí to samé jako u slučnosti.

    To, že mě lidi jako ty nepovažují za slušného ani inteligentního je pro mě do jisté míry ocenění... Už třeba proto, že pokud se mýlí ve všech těch svých pokřivených názorech na svět, tak v názorech na lidi taky nebudou nějací extra koumáci...

    Ale jinak chápu... To že nazývám věci svými zprávnými jmény může být pro některé jedince překážkou...
    Já mám tesile totiž morální zásady a nehodlám se přetvařovat... Není na světě totiž nic horšího, než chlap křivý tak, že když spolkne hřebík vysere vývrtku... Víme?Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      21:31 02.04.2022

      :-)))
      Pokud to bylo k Ukrajině, tak jste zapomněl pokřik.

      :-)))
      Pokud to bylo k Ukrajině, tak jste zapomněl pokřik.

      • Storm
        21:33 02.04.2022

        Promiň... Hned to napravím...
        " Cejkis drž hubu "...

        Promiň... Hned to napravím...
        " Cejkis drž hubu "...

        • cejkis
          21:51 02.04.2022

          :-))))

          :-))))

      • Dovi
        21:38 02.04.2022

        Cajkis, Tesil, atd... : Podívej se ty duševní mrzáku co obhajuješ. Jsi sračka a máš štěstí že nejde fackovat přes internet, jinak bys byl už mrtvej, ty ...Zobrazit celý příspěvek

        Cajkis, Tesil, atd... : Podívej se ty duševní mrzáku co obhajuješ. Jsi sračka a máš štěstí že nejde fackovat přes internet, jinak bys byl už mrtvej, ty demente
        https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          21:54 02.04.2022

          Problém ve vašem mozku je ten, že mi podsouváte obhajobu chování Rusů na Ukrajině. Šíříte lži a ještě vyhrožujete. I tohle tady je tolerováno.

          Problém ve vašem mozku je ten, že mi podsouváte obhajobu chování Rusů na Ukrajině. Šíříte lži a ještě vyhrožujete. I tohle tady je tolerováno.

          • Dovi
            21:56 02.04.2022

            Čůráku

            Čůráku

          • Dovi
            21:57 02.04.2022

            Kde je vyhrožování? :) Bojíš se facky přes internet :))

            Kde je vyhrožování? :) Bojíš se facky přes internet :))

          • Dovi
            22:17 02.04.2022

            Ale fajn, podej na mě civilní žalobu za vyhrožování, rád se dozvím tvé jméno!

            Ale fajn, podej na mě civilní žalobu za vyhrožování, rád se dozvím tvé jméno!

          • cejkis
            22:32 02.04.2022

            @Dovi
            Vaše příspěvky jsou o ničem. Pro mne jste ztráta času. A jméno se dozvíte, jen co dopíšu článek.

            @Dovi
            Vaše příspěvky jsou o ničem. Pro mne jste ztráta času. A jméno se dozvíte, jen co dopíšu článek.

          • Torong
            12:00 03.04.2022

            Ale ty zde obhajuješ zvěrstva Rusácký fašistů Cejkísku, už dlouhodobě. Od té doby co jsi tady na stránkách, šíříš fašistický narativ a zmanipulované informace. Uvidíme co se s tím ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale ty zde obhajuješ zvěrstva Rusácký fašistů Cejkísku, už dlouhodobě. Od té doby co jsi tady na stránkách, šíříš fašistický narativ a zmanipulované informace. Uvidíme co se s tím dá dělat...Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...