VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Wolv3rine
    21:05 26.02.2022

    Tak Čečenci už zdá se krvácí, a to poměrně dost:

    https://twitter.com/iaponomare...

    Tak Čečenci už zdá se krvácí, a to poměrně dost:

    https://twitter.com/iaponomare...

    • The Pale Emperor
      21:07 26.02.2022

      Víc takových.

      Víc takových.

      • Wolv3rine
        21:15 26.02.2022

        Bude, stojí tam proti nim ukrajinská elita a navíc na ně byla očividně dobře připravená

        Bude, stojí tam proti nim ukrajinská elita a navíc na ně byla očividně dobře připravená

    • Desertfremen
      21:19 26.02.2022

      Paráda, viac takých. Poďla mňa by Čečenov mali popravovať na mieste, žiadni zajatci. Tiež by som popravoval na mieste Rusov ktorí sú prezlečení do Ukrajinských uniforiem ako ...Zobrazit celý příspěvek

      Paráda, viac takých.
      Poďla mňa by Čečenov mali popravovať na mieste, žiadni zajatci.
      Tiež by som popravoval na mieste Rusov ktorí sú prezlečení do Ukrajinských uniforiem ako diverzanti. Na takých sa žiadne konvencie nevzťahujú a nech to dobre vedia.

      Smrť okupantom.
      Sláva Ukrajine!Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        21:23 26.02.2022

        Čečenci tam nie sú ako oficiálna armáda. V podstate teroristi na ktorých sa nevzťahuje ženevský dohovor

        Čečenci tam nie sú ako oficiálna armáda. V podstate teroristi na ktorých sa nevzťahuje ženevský dohovor

        • ruleta
          22:03 26.02.2022

          Jsou soucasti Rosgvardie, takze jsou pod zenevskyma konvencema.

          Jsou soucasti Rosgvardie, takze jsou pod zenevskyma konvencema.

    • Miroslav
      21:21 26.02.2022

      Tak konečne aj Rusko poslalo pomoc na Ukrajinu. Konkrétne poslalo 10 tisíc hrdlorezov bez pudu sebazáchovy

      Tak konečne aj Rusko poslalo pomoc na Ukrajinu. Konkrétne poslalo 10 tisíc hrdlorezov bez pudu sebazáchovy

      • Ján Paliga
        22:47 26.02.2022

        Záchranca Slavjanov poslal výpomoc na ich "záchranu".... Dúfam, že tí naši náckovia sa toho zľaknú...

        Záchranca Slavjanov poslal výpomoc na ich "záchranu".... Dúfam, že tí naši náckovia sa toho zľaknú...

  • The Pale Emperor
    21:01 26.02.2022

    PoW, Major ruské armády

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    PoW, Major ruské armády

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

  • The Pale Emperor
    21:01 26.02.2022
    • ruleta
      21:04 26.02.2022

      Nesestrelili ho, jde videt, ze SU-25 snese hodne.

      Nesestrelili ho, jde videt, ze SU-25 snese hodne.

      • The Pale Emperor
        22:12 26.02.2022

        To sice ne, ale je poškozený. Takže neschopný dalších bojových letů. Ještě otázka, jestli vůbec doletěl domů, žejo... Každopádně zářez to je.

        To sice ne, ale je poškozený. Takže neschopný dalších bojových letů. Ještě otázka, jestli vůbec doletěl domů, žejo... Každopádně zářez to je.

    • RiMr71
      21:07 26.02.2022

      No me prijde ze ji koupil, pak odpalil nerizene strely, udelal zatacku, vysypal flery a odletel...

      No me prijde ze ji koupil, pak odpalil nerizene strely, udelal zatacku, vysypal flery a odletel...

      • Nesher
        21:23 26.02.2022

        Což nutně neznamená, že to dotáhl až domů. A i kdyby ano, tak zítra rozhodně nepoletí.

        Což nutně neznamená, že to dotáhl až domů. A i kdyby ano, tak zítra rozhodně nepoletí.

        • faraonamumu
          21:42 26.02.2022

          Jestli to zvládl, tak někdo bude muset pořádně vydrhnout kokpit :D

          Jestli to zvládl, tak někdo bude muset pořádně vydrhnout kokpit :D

        • Malarkey
          21:51 26.02.2022

          Ten stroj je v podstatě odepsány.

          Ten stroj je v podstatě odepsány.

    • Janicekmac
      21:07 26.02.2022

      to vypadá, že několik stovek rusů nemá kde dneska večer přespat.

      to vypadá, že několik stovek rusů nemá kde dneska večer přespat.

  • Depam
    20:48 26.02.2022

    Ukrajinci vyrábí ježky a molotovy.

    https://twitter.com/24_World_N...

    Ukrajinci vyrábí ježky a molotovy.

    https://twitter.com/24_World_N...

    • Kartmen
      20:57 26.02.2022

      Přijde mi dost nebezpečné dávat na net videa, ze kterých jde identifikovat místa, kde se něco dělá proti Rusku. I video prezidenta. Možná to vidim moc jednoduše, ale opravdu nejde ...Zobrazit celý příspěvek

      Přijde mi dost nebezpečné dávat na net videa, ze kterých jde identifikovat místa, kde se něco dělá proti Rusku. I video prezidenta. Možná to vidim moc jednoduše, ale opravdu nejde podle toho videa během pár sekund vypálit rakety, nebo dělostřeleckou salvu na jeho pozici? Hlavně pokud to bude dělat opakovaně a někdo už bude připraven.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        21:05 26.02.2022

        Podivej se na videa z Ruska, normalne lidi stoji a toci techniku jako TOS, Grady, Uragany, jak prekracuje hranice. Vubec to nechapu.

        Podivej se na videa z Ruska, normalne lidi stoji a toci techniku jako TOS, Grady, Uragany, jak prekracuje hranice. Vubec to nechapu.

        • Kartmen
          21:22 26.02.2022

          U civilů bych to čekal, proto je bohužel i vlastní hloupý civilista sice neúmyslně, ale je hrozba. Pak je tu hrozba páté kolony. Pokud jen překračuje hranice, nebo se někde ...Zobrazit celý příspěvek

          U civilů bych to čekal, proto je bohužel i vlastní hloupý civilista sice neúmyslně, ale je hrozba. Pak je tu hrozba páté kolony. Pokud jen překračuje hranice, nebo se někde přesouvá ve vnitrozemí Ruska, tak se nic moc neděje (pro tento konflikt). Ale natáčet si bojové stanoviště je jiná liga.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            21:48 26.02.2022

            Nejde o to, ze to nekdo toci - jde o to, ze to vojaci dovoli.

            Nejde o to, ze to nekdo toci - jde o to, ze to vojaci dovoli.

        • flanker.jirka
          22:08 26.02.2022

          ruleta To je naposledy co tu techniku takto vidí, v květnu to na rudém náměstí už neuvidí :-D Tak si to chtějí natočit. A nebo jen efektivně online předávají snímky vlastním ...Zobrazit celý příspěvek

          ruleta
          To je naposledy co tu techniku takto vidí, v květnu to na rudém náměstí už neuvidí :-D Tak si to chtějí natočit. A nebo jen efektivně online předávají snímky vlastním jednotkám ;-)Skrýt celý příspěvek

  • Clanek
    20:27 26.02.2022

    Je tu pomerne pozitivni nalada, ale i kdyz se i ja snazim myslet pozitivne tak objektivne vzato nemame moc proc. Rus narazil na odpor vsude kam se hnul, ano, ale on uz je na ...Zobrazit celý příspěvek

    Je tu pomerne pozitivni nalada, ale i kdyz se i ja snazim myslet pozitivne tak objektivne vzato nemame moc proc.

    Rus narazil na odpor vsude kam se hnul, ano, ale on uz je na predmestich Kyjeva, ovlada nebo ma k tomu relativne blizko vsechny letiste kolem. Ten Kyjev kde je tvar a srdce odboje, prezident. Navic maj rusaci jeste pomerne dost karet v rukavech, co do ted poslali na ukrajinu je zjevne druhej nebo treti sled (zvlast nechapu letectvo). Cisla sou na jejich strane.
    Ano, podpora je na ceste, ale kdy dorazi? Kolik toho dorazi (co vsechno se povede rusum znicit po ceste)? A dorazi to vcas az na frontu ke kyjevu i jinde?

    Jednoduse mame za sebou teprve 2,5dne, rusaci maj pomerne velke uzemni zisky, pomoc je zatim bud hubou nebo "na ceste"... Na to to zlehcovat, tvarit se jak je uz vsechno na nejlepsi ceste, za me porad jeste brzo.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      20:31 26.02.2022

      Ps: na ukrajine mam rodinu, bratranec z manzelciny strany byl uz povolan, dalsi bratrance to nejspis brzo ceka. Jedna z jejich zen i s detma uz stoji na hranicich se Slovenskem, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ps: na ukrajine mam rodinu, bratranec z manzelciny strany byl uz povolan, dalsi bratrance to nejspis brzo ceka. Jedna z jejich zen i s detma uz stoji na hranicich se Slovenskem, zarizujeme jim ted bydleni, pojisteni atd.
      To jen nez me nekdo zacne podezrivat z toho ze nemam motivaci fandit poradne.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        20:35 26.02.2022

        Snad bude rodina v pořádku! Bojují za správnou věc.

        Snad bude rodina v pořádku! Bojují za správnou věc.

      • Miroslav
        20:58 26.02.2022

        Ahoj. Pokiaľ chcú ostať na Slovensku, poistenie a všetky papiere vybavia hneď na našej strane. Pokiaľ ide o ubytovanie a nedarí sa, daj mi vedieť. Pokúsim sa s tým niečo urobiť. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ahoj. Pokiaľ chcú ostať na Slovensku, poistenie a všetky papiere vybavia hneď na našej strane. Pokiaľ ide o ubytovanie a nedarí sa, daj mi vedieť. Pokúsim sa s tým niečo urobiť. Buď poradím alebo ak nebudú príliš nároční, môžem po nich zájsť a dám ich na chatu. Žiaden luxus, je to predsa len chata v horách, ale je tam elektrika a dá sa vyspaťSkrýt celý příspěvek

      • Qakin
        21:16 26.02.2022

        Doufám, že budou v pořádku. Mám kolegu z UA, čeká, až se jeho manželka se synem dostane do Lvova. Pak ho naložím a vyrážíme pro ně....

        Doufám, že budou v pořádku. Mám kolegu z UA, čeká, až se jeho manželka se synem dostane do Lvova. Pak ho naložím a vyrážíme pro ně....

      • Dovi
        22:18 26.02.2022

        Myslím že se snažíte vidět situaci reálně, ale to těžké co prožíváte Vás víc táhne k pesimismu. Objektivně není důvod k radosti, ani k zoufalství. Je to válka, zvrtnout se může ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím že se snažíte vidět situaci reálně, ale to těžké co prožíváte Vás víc táhne k pesimismu. Objektivně není důvod k radosti, ani k zoufalství. Je to válka, zvrtnout se může cokoliv, zároveň šance jsou opravdu veliké. Obdivuji Ukrajinu. Ještě žádný národ mě tolik nepřekvapil!Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      20:34 26.02.2022

      Územní zisky? Projeli územím nikoho ke Kyjevu, který je hned na hranicích. Mají obrovské ztráty. Morálka upadá. Z Krymu za první den ujeli asi 130km a pak se sekli. Ukrajinské ...Zobrazit celý příspěvek

      Územní zisky? Projeli územím nikoho ke Kyjevu, který je hned na hranicích. Mají obrovské ztráty. Morálka upadá. Z Krymu za první den ujeli asi 130km a pak se sekli. Ukrajinské týlové jednotky jim ničí konvoje. Ruské výsadky sice proletí a vysadí vojáky, ti jsou ale hned na zemi napadání ukrajinskou armádou, gardou, policii a obyvatelstvem a jsou neutralizováni.
      Každopádně Rus má pořád spoustu vojáků a techniky, má leteckou převahu, početní převahu, dnešní večer bude důležitý. Dneska se nejspíš bude rozhodovat o Kyjevu, Khersnu a Mariupolu. Snad Ukrajinci vydrží. Doufám v to. Zbraně jsou na cestě.
      Sláva Ukrajině!Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        20:37 26.02.2022

        Dnes vraj majú vstúpiť do boja čečenskí zabijaci. Snáď by sa mali na nich zosypať aj civilisti so zápalnými fľašami a nebrať zajatcov.

        Dnes vraj majú vstúpiť do boja čečenskí zabijaci. Snáď by sa mali na nich zosypať aj civilisti so zápalnými fľašami a nebrať zajatcov.

      • Depam
        20:41 26.02.2022

        Souhlasím dnešní noc bude důležitá. Viděl jsem několik videí na kterých vezou Tos 1, snad to nechtěji požívat na civilisty v Kyjevě.

        Souhlasím dnešní noc bude důležitá. Viděl jsem několik videí na kterých vezou Tos 1, snad to nechtěji požívat na civilisty v Kyjevě.

    • StandaBlabol
      20:41 26.02.2022

      Jasně, že to budou mít Ukrajinci ještě hodně těžké, ale dneska bylo dobrých zpráv spousta: 1) Ráno jsem se vzbudil a Kyjev byl pořád ukrajinský. Stejně tak ostatní ukrajinská ...Zobrazit celý příspěvek

      Jasně, že to budou mít Ukrajinci ještě hodně těžké, ale dneska bylo dobrých zpráv spousta:
      1) Ráno jsem se vzbudil a Kyjev byl pořád ukrajinský. Stejně tak ostatní ukrajinská města.
      2) Polské zbraně už dorazily.
      3) Vypadá to, že celá Evropa soutěží v tom, kdo dodá na Ukrajinu víc zbraní.
      4) Vypadá to, že celá Evropa soutěží v tom, kdo uvalí na Rusko tvrdší sankce.
      5) Německo otočilo o 180 stupňů. 700 Stingerů od nich a od Nizozemí má potenciál vyčistit nebe nad Ukrajinou od ruských vrtulníků.
      6) Rusko přiznalo jednoho raněného. Ze Zelenského je prezident a z Putina se stal komik.Skrýt celý příspěvek

      • Kartmen
        20:48 26.02.2022

        Ale je to tak blízko, každou noc je možné, že přijdou o Kijev i prezidenta a co bude pak..

        Ale je to tak blízko, každou noc je možné, že přijdou o Kijev i prezidenta a co bude pak..

        • The Pale Emperor
          20:53 26.02.2022

          Ukrajina není Kyjev, Ukrajina není prezident. Když Zelenský žije, je za hrdinu, pokud zemře v Kyjevě v boji, bude hrdina s mučedník k tomu.

          Ukrajina není Kyjev, Ukrajina není prezident. Když Zelenský žije, je za hrdinu, pokud zemře v Kyjevě v boji, bude hrdina s mučedník k tomu.

      • Desertfremen
        20:57 26.02.2022

        Myslím že celá ta invázia sa pre Rusov mení na krvavé peklo. Ruské špičky si so zdesením uvedomujú že z Putina sa stal psychopat ktorý vedie Rusko do záhuby. Poďla mňa toto ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím že celá ta invázia sa pre Rusov mení na krvavé peklo.
        Ruské špičky si so zdesením uvedomujú že z Putina sa stal psychopat ktorý vedie Rusko do záhuby.
        Poďla mňa toto skočí v Rusku štátnym prevratom, vojenským pučom, Putina vyvedú a pri Kremelskom múre dostane guľku do zátylku. Tak ako sa to robilo za Stalina.
        Putin hrá vabank, vydal sa na cestu bez návratu, napadnutím Ukrajiny prekročil rubikon.
        Asi si to uvedomuje že už je Vojnový zločinec ako Miloševič alebo Mladič a tak aj skončí keď prehrá. Má len dve možnosti:
        1) popravia ho vlastní pri vojenskom puči.
        2) zvyšok života zhnije v base po súde v Haagu ako Miloševič.

        Preto sa bojím že je schopný všetkého, stále má jadrový kufrík.Skrýt celý příspěvek

        • Kartmen
          21:49 26.02.2022

          Přitom má nakradeno dost slušně a mohl užívat důchod v jednom z paláců.

          Přitom má nakradeno dost slušně a mohl užívat důchod v jednom z paláců.

      • Malarkey
        22:07 26.02.2022

        Je to dobře, ale dokud nedorazí na UA je to jen proklamace. Viz. ČR.

        Je to dobře, ale dokud nedorazí na UA je to jen proklamace. Viz. ČR.

    • Kartmen
      20:44 26.02.2022

      Taky to bohužel stále nevidím moc růžově, ale věřím, že zvítězí kladní hrdinové.

      Taky to bohužel stále nevidím moc růžově, ale věřím, že zvítězí kladní hrdinové.

    • Upgrade
      20:44 26.02.2022

      To letectvo ja chapem. Ukrajina je pre Kremel len epizoda. Kremel je stale radoby velmoc a stale potrebuje mat vojensku silu lebo je tu Cina, NATO, USA, Kaukaz, stredna Azia, ...Zobrazit celý příspěvek

      To letectvo ja chapem. Ukrajina je pre Kremel len epizoda. Kremel je stale radoby velmoc
      a stale potrebuje mat vojensku silu lebo je tu Cina, NATO, USA, Kaukaz, stredna Azia, Syria, Lybia... tam sa nic nemeni a Rusko na toto vsetko uz teraz nema dost lietadiel, nie to aby este o nejake dalsie prichadzalo.

      A toto sa nebude len lietadiel tykat. Stale sa porovnavaju pocty techniky UA vs RU ale nikoho nenapadne si uvedomit, ze zatial co Ukrajina moze prist doslova o posledny tank a stale nemusi byt porazena, tak straty ktore si moze dovolit mat Rusko, budu zlomok toho co ma. A ten zlomok bude o to mensi, cim slabsie budu jeho realne vyrobne kapacity a to je este otazka, kde vsade budu tie kapacity odteraz nula, lebo komponenety zo zhranicia nie su a uz ani nebudu.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        21:05 26.02.2022

        lenze oni sa tymto tak k Cine priputali, ze su prakticky ich vazal... akonahle ich odrezu od SWIFTu, tak bez Ciny neurobia ani krok a Cinania ich budu drzat za gule..

        lenze oni sa tymto tak k Cine priputali, ze su prakticky ich vazal... akonahle ich odrezu od SWIFTu, tak bez Ciny neurobia ani krok a Cinania ich budu drzat za gule..

  • Jofo
    20:23 26.02.2022

    Ukrajinci odstránili na diaľnici, ktorá vedie z Kyjeva, dopravné značky, aby zmiatli Rusov. Nahradili ich značkami - „Veľa šťastia". to je moralka . Klobuk dole ako bojujú. Slava ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinci odstránili na diaľnici, ktorá vedie z Kyjeva, dopravné značky, aby zmiatli Rusov. Nahradili ich značkami - „Veľa šťastia".
    to je moralka . Klobuk dole ako bojujú. Slava ukrajineSkrýt celý příspěvek

    • Rase
      21:40 26.02.2022

      To je ještě lepší, než je jenom sundat!!! :-D

      To je ještě lepší, než je jenom sundat!!! :-D

  • achi.67
    20:21 26.02.2022

    V Charkovské oblasti schazují rusáci zakázané protipěchotní miny Petal (motýlek) z kazetové munice...
    Co na to říci? Je potřeba nechat uzavřít nebe na Ukrajinou!

    V Charkovské oblasti schazují rusáci zakázané protipěchotní miny Petal (motýlek) z kazetové munice...
    Co na to říci? Je potřeba nechat uzavřít nebe na Ukrajinou!

    • Kartmen
      20:39 26.02.2022

      Bohužel Putin má stále dost trumfů, zatím se celkem snažili nestřílet do civilních objektů a vyhnout se civilním ztrátám, ale jak se nedaří, tak přitvrzuje a ještě mnohem víc může. ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel Putin má stále dost trumfů, zatím se celkem snažili nestřílet do civilních objektů a vyhnout se civilním ztrátám, ale jak se nedaří, tak přitvrzuje a ještě mnohem víc může. Těžko tím pak ale obhájí svojí speciální mírotvornou operaci, pokud při ní zahyne mnohem víc lidí než zemřelo kolem Donbasu za 8 let bojů.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      22:10 26.02.2022

      Ottawskou úmluvu některé země nepodepsaly. Hádejte, které jsou mezi nimi? https://cs.wikipedia.org/wiki/...

      Ottawskou úmluvu některé země nepodepsaly. Hádejte, které jsou mezi nimi? https://cs.wikipedia.org/wiki/...

  • StandaBlabol
    20:20 26.02.2022

    Tak Němci dodávají 500 Stingerů. K tomu 1.000 protitankový zbraní, typ jsem pořád nenašel. Tímhle tempem bude mít svůj Stinger za chvíli každý ukrajinský voják. Rusi toho s ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak Němci dodávají 500 Stingerů. K tomu 1.000 protitankový zbraní, typ jsem pořád nenašel.

    Tímhle tempem bude mít svůj Stinger za chvíli každý ukrajinský voják. Rusi toho s těmi vrtulníky brzo nechají...Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      22:11 26.02.2022

      má jít o jejich RPG

      má jít o jejich RPG

  • The Pale Emperor
    20:16 26.02.2022

    Může někdo potvrdit?

    https://twitter.com/intelnessa...

    Může někdo potvrdit?

    https://twitter.com/intelnessa...

  • SeaWolf
    20:15 26.02.2022

    Vyhořelí T-72B3 s ochranou mříží pravděpodobně po zásahu Javelinem někde na bojišti. Ta mříž je evidentně naprosto k ...Zobrazit celý příspěvek

    Vyhořelí T-72B3 s ochranou mříží pravděpodobně po zásahu Javelinem někde na bojišti. Ta mříž je evidentně naprosto k ničemu.https://www.instagram.com/p/Ca... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    20:13 26.02.2022

    “Vstupujete na území Ukrajinské Republiky, prosím, předložte své dokumenty.”

    https://twitter.com/czarnyz/st...

    “Vstupujete na území Ukrajinské Republiky, prosím, předložte své dokumenty.”

    https://twitter.com/czarnyz/st...

    • The Pale Emperor
      20:14 26.02.2022
      • Desertfremen
        20:24 26.02.2022

        Vďaka bohu UK že im poslalo tých 2500 NLAW mesiac pred inváziou. Viete si predstaviť čo by robili Ukrajinci bez NLAW a Javelinov? Na druhej strane Ruskí tankisti keď sú si vedomí ...Zobrazit celý příspěvek

        Vďaka bohu UK že im poslalo tých 2500 NLAW mesiac pred inváziou.
        Viete si predstaviť čo by robili Ukrajinci bez NLAW a Javelinov?

        Na druhej strane Ruskí tankisti keď sú si vedomí koľko má Ukrajina NLAW a Javelin , tak majú celkom gule ísť na sebevražednú misiu. Alebo im to Ruské vedenie nepovedalo.Skrýt celý příspěvek

        • The Pale Emperor
          20:38 26.02.2022

          Britské s Americké tajné služby měly pravdu a věděly, co se stane. Bohužel jim nikdo nevěřil. Patří jim obrovské díky na zbraně a munici. Hlavně USA, VB a Estonsku. Nyní už to ...Zobrazit celý příspěvek

          Britské s Americké tajné služby měly pravdu a věděly, co se stane. Bohužel jim nikdo nevěřil. Patří jim obrovské díky na zbraně a munici. Hlavně USA, VB a Estonsku. Nyní už to pochopili všichni. I Němci.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        22:14 26.02.2022

        Čekal bych někde i video z použití těchto zbraní, zatím se tím moc nechlubí. I když určitě je používají.

        Čekal bych někde i video z použití těchto zbraní, zatím se tím moc nechlubí. I když určitě je používají.

  • Murugan
    20:05 26.02.2022

    Tady můžete prispět na hnojivo nejmenované ambasadě..
    https://darujhovno.cz/...

    Tady můžete prispět na hnojivo nejmenované ambasadě..
    https://darujhovno.cz/...

  • Miroslav
    20:02 26.02.2022

    Mimochodom, sú tu niekde naši poľskí priatelia? Nejak sú ticho. Zaujímali by ma informácie z Poľska

    Mimochodom, sú tu niekde naši poľskí priatelia? Nejak sú ticho. Zaujímali by ma informácie z Poľska

  • Nesher
    19:57 26.02.2022

    Další pomoc pro UA. MPO dnes zajistilo nákup a následný transport stovek tun PHM pro UA

    Další pomoc pro UA. MPO dnes zajistilo nákup a následný transport stovek tun PHM pro UA

    • StandaBlabol
      20:26 26.02.2022

      Tohle není tak sexy jako zbraně, ale důležité. Slováci taky poskytli Ukrajině množství paliva. Včetně leteckého benzínu pro údajně zničené ukrajinské letectvo!

      Tohle není tak sexy jako zbraně, ale důležité. Slováci taky poskytli Ukrajině množství paliva. Včetně leteckého benzínu pro údajně zničené ukrajinské letectvo!

  • NXS0
    19:53 26.02.2022

    Ukrajinci dnes zostrelili: 11 helikoptér rôzneho typu, 3 Su-30 SM, 2 Su-25, 1 Il-76. Použili: stíhačky Su-27, S-300 a Buk-M1 Ukrajinské Su-24 zničili kolónu 20 ruských ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinci dnes zostrelili:

    11 helikoptér rôzneho typu, 3 Su-30 SM, 2 Su-25, 1 Il-76.
    Použili: stíhačky Su-27, S-300 a Buk-M1
    Ukrajinské Su-24 zničili kolónu 20 ruských vozidiel

    TB-2 UAV zničil formáciu z palivom a mazadlami.

    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • NXS0
      19:56 26.02.2022

      Ten Bayraktar zničil vlakovú súpravu s palivom a mazadlami.

      Ten Bayraktar zničil vlakovú súpravu s palivom a mazadlami.

    • Malarkey
      19:57 26.02.2022

      Ty Il-76 jsou dneska prý už dva ?

      Ty Il-76 jsou dneska prý už dva ?

    • Fiagy
      20:11 26.02.2022

      To by mě zajímalo v čem budou lítat. Při jejich rychlosti výroby letadel, sankcích a zlodějně. To nevypadá na stovky SU-57 ročně :-)

      To by mě zajímalo v čem budou lítat. Při jejich rychlosti výroby letadel, sankcích a zlodějně. To nevypadá na stovky SU-57 ročně :-)

    • pjaro77
      20:22 26.02.2022

      Dúfam, že sa ich ukrajinci nezľaknú. Sukiných synov.

      Dúfam, že sa ich ukrajinci nezľaknú. Sukiných synov.

      • The Pale Emperor
        20:40 26.02.2022

        Na twitteru koluje video vojáka v hadrech bundeswehru (Nejspíš Azov?), který vyzývá Ukrajince, aby de nebáli, že Čečenci nic neumí, že akorát mají vousy a že oni je oholí:-) ...Zobrazit celý příspěvek

        Na twitteru koluje video vojáka v hadrech bundeswehru (Nejspíš Azov?), který vyzývá Ukrajince, aby de nebáli, že Čečenci nic neumí, že akorát mají vousy a že oni je oholí:-) Morálka vysokoSkrýt celý příspěvek

  • montecasino1
    19:53 26.02.2022

    na pobavenie uvádzam vyhlásenie Konaševa Treba poznamenať, že v súčasnosti je úspech operácie úplne na strane Ruska - s úplnou absenciou strát, ako uviedol Igor Konašenkov, je ...Zobrazit celý příspěvek

    na pobavenie uvádzam vyhlásenie Konaševa
    Treba poznamenať, že v súčasnosti je úspech operácie úplne na strane Ruska - s úplnou absenciou strát, ako uviedol Igor Konašenkov, je možné úspešne realizovať plán špeciálnej operácie.
    Подробнее на: https://avia-pro.net/news/fran... Skrýt celý příspěvek

  • Jofo
    19:50 26.02.2022

    Tak to tim ukrajincom pali oni vedia aj pivovar premenit na vojenske ucely :) Ľvovský pivovar Pravda prechádza na výrobu molotovových koktailov. Pivovar tak spravil v reakcii na ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak to tim ukrajincom pali oni vedia aj pivovar premenit na vojenske ucely :)
    Ľvovský pivovar Pravda prechádza na výrobu molotovových koktailov. Pivovar tak spravil v reakcii na výzvu ukrajinského ministerstva obrany, aby si civilisti vyrábali molotovové koktaily a odolávali tak invázii ruskej armády.
    Bratia cesi vy by ste boli v tom na spici :) vy mate pivovarov :)Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      20:00 26.02.2022

      A y zase lihovarů, včetně těch domácích, tam by to šlo ještě lépe:-)

      A y zase lihovarů, včetně těch domácích, tam by to šlo ještě lépe:-)

      • s2pi
        21:29 26.02.2022

        No hej, u nas by sa rus sam utopili v chlaste.

        No hej, u nas by sa rus sam utopili v chlaste.

    • Rase
      22:07 26.02.2022

      Myslím že je můžeme v pohodě zásobovat dalších pár tisíc let. Aneb překovejme pluhy na zbraně - pivo na koktejly!

      Myslím že je můžeme v pohodě zásobovat dalších pár tisíc let. Aneb překovejme pluhy na zbraně - pivo na koktejly!

  • Torong
    19:30 26.02.2022

    Tenhle názor taky není úplně ...Zobrazit celý příspěvek

    Tenhle názor taky není úplně mimo...
    https://cnn.iprima.cz/komentar... Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      19:34 26.02.2022

      Jen bych rád viděl úplně stejné sankce i na Bělorusko.

      Jen bych rád viděl úplně stejné sankce i na Bělorusko.

      • Miroslav
        19:45 26.02.2022

        Alibista Lukašenko robil formu, že je ochotný dodať 2 milióny vojakov a zrazu je založený niekde v kanále

        Alibista Lukašenko robil formu, že je ochotný dodať 2 milióny vojakov a zrazu je založený niekde v kanále

        • Ilawar
          20:25 26.02.2022

          Mno, s prvními dvěma odstavci mohu i souhlasit, ale v posledním je pan Černý dle mého názoru mimo, cituji: "Západ pomáhá a bojuje. Jen to holt nevypadá jako ve filmech. A až budu ...Zobrazit celý příspěvek

          Mno, s prvními dvěma odstavci mohu i souhlasit, ale v posledním je pan Černý dle mého názoru mimo, cituji:
          "Západ pomáhá a bojuje. Jen to holt nevypadá jako ve filmech. A až budu se slzou v oku platit obří účet za plyn, oblékat děti do svetrů a mazat si chleba jen z jedné strany, tak u toho budu přece jen trošku hrdý."

          Západ nebojuje, pomáhal trochu sankcemi, teď pomáhá o něco víc a konečně posílá i zbraně, ty Javeliny byly za vteřinu dvanáct.
          Nevím z kolika stran si maže chleba, ale co se týká plynu - nejvyšší nárůst spotřeby plynu za posledních 11 let byl díky skopčácké nesmyslné Energiewende. Proto si skopčáci postavili NS1 i NS2.
          Stačí přestat pálit plyn v elektrárnách, znovu spustit odstavené JE a TE a pro vytápění domácností bude plynu dost. A i díky polským terminálům na LNG budeme moci poslat Gazprom tam kam slunce nesvítí.
          Pokud možno spolu se zelenými. Celé to zelené/protiatomové hnutí je rusácká pátá kolona. Už od 70-tých let, kdy pořádali protiatomové demonstrace a blokovali vlaky s jaderným materiálem jsou podporovaní z Moskvy.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            23:17 26.02.2022

            Vodca s psychopatickým chovaním si práve presne preto zaplatil súdruha Šrédera... Ako sa vraví - "Přes den lhal a v noci krad, sociální demokrat"... Zelení boli piatou kolónou KGB ...Zobrazit celý příspěvek

            Vodca s psychopatickým chovaním si práve presne preto zaplatil súdruha Šrédera... Ako sa vraví - "Přes den lhal a v noci krad, sociální demokrat"... Zelení boli piatou kolónou KGB ešte za ZSSR.... Veď pamätáme, ako organizovali "protivojnové protesty" proti Perschingom....Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...