VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • dusan1
    19:59 18.04.2022

    Obávam sa, že čakáme tu "ruskú veľkú ofenzívu na Donbase" úplne zbytočne ... Jednoducho Ukrajinci "zametnávajú" Rusov tak, že na to "nemajú čas" .. resp. skôr ľudí. I tí menej ...Zobrazit celý příspěvek

    Obávam sa, že čakáme tu "ruskú veľkú ofenzívu na Donbase" úplne zbytočne ...

    Jednoducho Ukrajinci "zametnávajú" Rusov tak, že na to "nemajú čas" .. resp. skôr ľudí. I tí menej chápaví ruskí vojaci, pokým sú pri zmysloch už musia vedieť, že oficiálne táranie je ďaleko od reality ... a keďže nie je vyhlásená mobilizácia a Rusko oficiálne nie je vo vojne .. tak vlastne im až tak veľa nehrozí ... na rozdiel od Ukrajiny.

    Skrátka Rusi masovo odmietajú ísť na Ukrajinu a putinovi propagandisti sa dostali do vlatnej pasce "špeciálnej operácie" ...

    Skrátka pokým nebude Rusko nebude masovo mobilizovať, tak tu všetci čakáme úplne zbytočne ....

    Ono je to ako obyčajne ... jedna vec je o niečom kecať ... a druhé riskovať život ... i nadšenec Putina si poviem klasické "prečo práve ja" ..... skrátka nadšenie vychladnie pri strete s realitou ....

    Myslím, že ani sami "putinovci" netušia čo s tým budú robiť ďalej. Čas pracuje proti nim .... a ak bude takto "špeciálna operácia" (ne)pokračovať .... tak je len otázka času (a dodávok ťažkých zbraní), kedy prejdú Ukrajinci do protiútokoch v masovom meradle .....

    Skrátka ujo Putin sa nám zamotal ... a rozmýšľa čo s tým ...

    Zatiaľ bude robiť to čo vie a čumu rozumie ... zvyšovať teror na okupoanom území a ostreľovať to čo nekontroluje s výzvou ..... "nechcete aby umierali Ukrajinci.... vzdajte sa" .... blbé je, že toto už evidetntne prestáva fungovať, ale jemu to tak rýchlo nedôjde .... skrátka bude zvyšovať teror stým, že raz tých Ukrajincov zlomiť musí...Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      20:13 18.04.2022

      Opravdu čekáte, že v jeden čas zaútočí na všech směrech úplně vším do obrany budované 8 let?

      Opravdu čekáte, že v jeden čas zaútočí na všech směrech úplně vším do obrany budované 8 let?

      • HansCartman
        20:25 18.04.2022

        Pokud je nahoře dostatečně velký kretén, tak klidně :D a může mu vojenské velení milionkrát říkat, že je to blbost, ale bude jim to plad prtné.. A pak to dopadne jak Němci u ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud je nahoře dostatečně velký kretén, tak klidně :D a může mu vojenské velení milionkrát říkat, že je to blbost, ale bude jim to plad prtné..
        A pak to dopadne jak Němci u Kurska.. Mohli mít ve velení operace sebelepšího stratéga (v tomhle případě von Manstein), ale vzhledem k tomu, že jemu rozkazy dával "geniální" svobodník, tak se holt musely veškeré plány změnit a jet podle svobodníka.. A dopadlo to jak to dopadlo..
        A u Rusů bych se teď nedivil už vůbec ničemu.. Vypadá to, že pár generálů bylo odstraněno z funkcí a zbytek se Putinovi nepostaví, ani kdyby přišel s naprosto sebevrazednou akcí.. A 9. květen se blíží..Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          20:37 18.04.2022

          Musíme jim tedy nějakého svobodníka poslat, třeba v zaplombovaném vagonu :-) už jednou jim tam němci takhle někoho poslali.

          Musíme jim tedy nějakého svobodníka poslat, třeba v zaplombovaném vagonu :-) už jednou jim tam němci takhle někoho poslali.

    • Rase
      20:20 18.04.2022

      Vzhledem k tomu, že na frontu už rusové poslali i instruktory, tak si myslím, že i kdyby mobilizovali, tak úroveň bude bídná. Nemá je kdo cvičit, co obléct, s čím bojovat atd. I té ...Zobrazit celý příspěvek

      Vzhledem k tomu, že na frontu už rusové poslali i instruktory, tak si myslím, že i kdyby mobilizovali, tak úroveň bude bídná. Nemá je kdo cvičit, co obléct, s čím bojovat atd. I té těžké techniky bude jen ubývat a zbyde možná tak hloupé dělostřelectvo. Oproti tomu stav ukrajinské armády se bude spíš zlepšovat, pokud budou dál proudit zásoby a vybavení.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:43 18.04.2022

        Odkud más ty instruktory?

        Odkud más ty instruktory?

        • martin@eurus.cz
          21:45 18.04.2022

          Obecně to jsou ty šarže od kapitána vejš co mají za sebou Čečnu a Sýrii.

          Obecně to jsou ty šarže od kapitána vejš co mají za sebou Čečnu a Sýrii.

        • Rase
          23:04 18.04.2022

          už je to dýl co to tady někdo zmiňoval. Nedokážu pravdivost ověřit.

          už je to dýl co to tady někdo zmiňoval. Nedokážu pravdivost ověřit.

    • DuPo
      20:49 18.04.2022

      A okrem toho ešte stále "hrozí" slávnostná prehliadka 9.5., ktorej sa má podľa vyššie uvedenej správy zúčastniť 11 000 vojakov, 77 vrtuľníkov a lietadiel a 131 ks bojovej techniky. ...Zobrazit celý příspěvek

      A okrem toho ešte stále "hrozí" slávnostná prehliadka 9.5., ktorej sa má podľa vyššie uvedenej správy zúčastniť 11 000 vojakov, 77 vrtuľníkov a lietadiel a 131 ks bojovej techniky. Ja neviem, on má Putler nejaké špeciálne "prehliadkové" jednotky alebo si tie z Donbasu odskočia do Moskvy, naleštia mašiny a kanady a poďho mašírovať?Skrýt celý příspěvek

  • Veraxx
    19:54 18.04.2022

    Už to tu bylo?
    Ale prej Šojgu už není mezi námi

    Už to tu bylo?
    Ale prej Šojgu už není mezi námi

    • Miroslav
      19:56 18.04.2022

      Myslíš na AN? :-)

      Myslíš na AN? :-)

      • Veraxx
        20:00 18.04.2022

        Ano, na Twitter to berou jako skoro hotovou věc, šle nějaký ofiko info zatím ne, tak se ptám tady na AN jestli něco víte?

        Ano, na Twitter to berou jako skoro hotovou věc, šle nějaký ofiko info zatím ne, tak se ptám tady na AN jestli něco víte?

      • Rošťák
        20:20 18.04.2022

        Miroslave, kdyby byl na AN, tak ví co má dělat :D

        Miroslave, kdyby byl na AN, tak ví co má dělat :D

        • Miroslav
          20:36 18.04.2022

          Smejem sa :-)

          Smejem sa :-)

    • damik
      20:00 18.04.2022

      podle jeho vykonu bych si tipnul ze byl Ukrajinsky double agent

      podle jeho vykonu bych si tipnul ze byl Ukrajinsky double agent

      • Standa
        20:13 18.04.2022

        Jj, já jsem ho měl do války docela za profíka, protože stál za "modernizací" armády. U já jsem podlehl jejich propagandě a myslel si, že russká armáda je skvěle vybavena a vedena. ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj, já jsem ho měl do války docela za profíka, protože stál za "modernizací" armády. U já jsem podlehl jejich propagandě a myslel si, že russká armáda je skvěle vybavena a vedena. Ale Šojgu se nakonec ukázal nejen jako neschopný člověk, ale dokonce jako zbabělec. Vyhýbá se všem, jen aby na sebe neupozornil.Skrýt celý příspěvek

        • damik
          20:21 18.04.2022

          nastesti to byl karierista a vlezdoprdelka co vsechny reformy skoro zrusil, aby se lepe kradlo ...

          nastesti to byl karierista a vlezdoprdelka co vsechny reformy skoro zrusil, aby se lepe kradlo ...

  • Clanek
    19:51 18.04.2022

    Na toho trola podemnou ani nebudu reagovat (apropo, vrele doporucuju), ale stejne je smutne, ze kdyz sem nejakej dalsi prileze, je to v 95% pripadu ve slovenstine. Tam fakt maji ...Zobrazit celý příspěvek

    Na toho trola podemnou ani nebudu reagovat (apropo, vrele doporucuju), ale stejne je smutne, ze kdyz sem nejakej dalsi prileze, je to v 95% pripadu ve slovenstine. Tam fakt maji zakladnu pro oba staty, zda se.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:52 18.04.2022

      no, bol by si prekvapeny kolko je tu blaznov...

      no, bol by si prekvapeny kolko je tu blaznov...

      • bently
        19:55 18.04.2022

        všiml jsem si... přesto věřím v soudnost většiny.

        https://www.novinky.cz/zahrani...

        všiml jsem si... přesto věřím v soudnost většiny.

        https://www.novinky.cz/zahrani...

      • hurvo
        19:59 18.04.2022

        To bude aj tym ze ambasáda v BA prevzala úlohy ambasády v PH, potom co ju cesi vycistili minulý rok.

        To bude aj tym ze ambasáda v BA prevzala úlohy ambasády v PH, potom co ju cesi vycistili minulý rok.

      • Roland
        20:46 18.04.2022

        já bych nebyl - většinou jsem se slováky neměl problémy, ale těch pár exotů mi to celé vynahradilo. Nejhorší na to je, že jakoukoli námitku na cokoli (třeba fakt studený kynutý ...Zobrazit celý příspěvek

        já bych nebyl - většinou jsem se slováky neměl problémy, ale těch pár exotů mi to celé vynahradilo. Nejhorší na to je, že jakoukoli námitku na cokoli (třeba fakt studený kynutý knedlík na štrbském plesu za pokud si to dobře pamatuju 10 euro) brali pomalu jako útok nožem - to jsem nezažil ani na pařížském předměstí...Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      20:09 18.04.2022

      Držim palce Ukrajine. A nie som ruský troll. Trolli si vyberú "reč", ktorá tu napáchá najviac škody, vzájomných škriepok. Sme na jednej lodi. Ani viac zblbnutí slováci nie sú ...Zobrazit celý příspěvek

      Držim palce Ukrajine.

      A nie som ruský troll. Trolli si vyberú "reč", ktorá tu napáchá najviac škody, vzájomných škriepok.

      Sme na jednej lodi. Ani viac zblbnutí slováci nie sú dôvodom na tieto poznámky.

      Sláva Ukrajine!Skrýt celý příspěvek

    • Lalco
      20:11 18.04.2022

      Zdielam tvoje "nadšenie". Som nesmierne frustrovaný keď náhodou zablúdim na FB na chat k videu, kde sa ospevuje Putin a jeho "pragmatizmus". Proste mi je hrozne ťažké zmieriť s ...Zobrazit celý příspěvek

      Zdielam tvoje "nadšenie". Som nesmierne frustrovaný keď náhodou zablúdim na FB na chat k videu, kde sa ospevuje Putin a jeho "pragmatizmus". Proste mi je hrozne ťažké zmieriť s faktom, že medzi nami žijú toľký ačohentisti ako tento tu dolu a krištálovo čistú agresiu toho najhrubšieho zrna pripisujú NATO. Asi fakt do tohto sveta nepatrím.Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        20:28 18.04.2022

        Do tohoto světa nepatří oni... Buď v klidu, vím jak dokáže bolet když k obdivovatelům rusáků patří i část rodiny...

        Do tohoto světa nepatří oni... Buď v klidu, vím jak dokáže bolet když k obdivovatelům rusáků patří i část rodiny...

      • Pepe81
        20:41 18.04.2022

        Podľa mňa je to prostredím a výchovou 20 rokov dozadu.
        Ja som bol tiež hlúpy teenager vyrastajúci v určitom prostredí.

        Podľa mňa je to prostredím a výchovou 20 rokov dozadu.
        Ja som bol tiež hlúpy teenager vyrastajúci v určitom prostredí.

      • Pepe81
        21:23 18.04.2022

        Štát to tiež prehliada. Toto bol môj príspevok na " mojevideo.sk rok dozadu: Vojenská prehliadka v Moskve (9.5.2021)(16.mája 2021, 2:05:30) Viac su uz len hitlerove ohne. ...Zobrazit celý příspěvek

        Štát to tiež prehliada.
        Toto bol môj príspevok na " mojevideo.sk rok dozadu:
        Vojenská prehliadka v Moskve (9.5.2021)(16.mája 2021, 2:05:30)
        Viac su uz len hitlerove ohne. Uzurpatorske putinorusko


        Do útoku rUSKA žiadny komentár.
        Po útoku nové komentáre... A tie moje nikde.

        Mala by sa SK vláda, polícia zamyslieť... Ako tá česká. Koho zakázať!Skrýt celý příspěvek

        • Pepe81
          21:45 18.04.2022

          Můj nick Soso81.
          A doporučil jsem AN.
          Možná proto...
          Nelituji.
          Promiňte.

          Můj nick Soso81.
          A doporučil jsem AN.
          Možná proto...
          Nelituji.
          Promiňte.

    • dusan1
      20:14 18.04.2022

      V Čechách nemáte toľko strán na výplatnej páske Putina ... u nás máme nákov (Republika, LSNS) a ešte i bývalú vraj "sociálnodemokratickú" stranu Smer ... inak druhú najsilnejšiu ...Zobrazit celý příspěvek

      V Čechách nemáte toľko strán na výplatnej páske Putina ... u nás máme nákov (Republika, LSNS) a ešte i bývalú vraj "sociálnodemokratickú" stranu Smer ... inak druhú najsilnejšiu ....

      Keď ide o "davy" ... tak si proti NATO štekne i Hlas ... najsilnejšie opozičná strana (a najsilnejšia podľa prieskumu vôbec)

      Ak k tomu pripočítame stranu OĹano, kde je tiež pár tĺkov v zahraničnej politike na čele s jej predsedom Matovičom .... a druhú koaličnú stranu SaS, kde Sulík je v zahraničnej politike už dlho za dementa a úprimne nechápe, že ostatní robia z jeho rečí o Rusku "vedu" ... tak sa niet čo čudovať ...

      Prezidentka Čapútová je síce zorientovaná správne, ale niekedy chce byť príliš "ľudská" k dezolátom a vypáli to tak, že ich nechtiac podporí a ešte ju označia za kravu .... hádam sa už poučila ...

      Heger - predseda vlády je síce zorientovaný správne .. ale ten o ničom nerozhoduje ...

      Skrátka už dlhodobo máme v zahraničnej politike "hokej" .... a mimo ministra zahraničia Korčoka tu má všetko od ideálu ďaleko ...

      Treba však dodať, že sme historicky viac "postihnutý" obdivom k Rusku .... a silným antiamerikanizmom.

      Ale "našťastie" ruská brutálne agresia predsa len zlomila väčšinovú podporu Putina ... a myslím, že sa to už nevráti späť ....

      Treba dodať i to, že taký Fico zo Smeru šíri kremelskú progagandu, lebo mu to vyhovuje .... ak by mu priniesli hlasy "amerikánci" tak bude propagovať USA ...

      Na Slovensku vládne populizmus a obávam sa, že dlho bude .... ale ešte nie sme v Maďarsku.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        20:19 18.04.2022

        No, u nás je to jenom SPD a KSČM, ANO myslím zatím nemají. Bojím se, no, jak se to bude u vás vyvíjet, ale doufám, že se najde cesta, jak ty statistiky zvrátit...

        No, u nás je to jenom SPD a KSČM, ANO myslím zatím nemají. Bojím se, no, jak se to bude u vás vyvíjet, ale doufám, že se najde cesta, jak ty statistiky zvrátit...

        • The Pale Emperor
          21:48 18.04.2022

          Ono to je s tím SPD a ANO takový zajímavý. “Politici” SPD jsou pro-ruské svině, voliči taky, na tom se všichni shodneme, ale PiTomio podle mě pro-ruský není, jen je vychcaný a ...Zobrazit celý příspěvek

          Ono to je s tím SPD a ANO takový zajímavý. “Politici” SPD jsou pro-ruské svině, voliči taky, na tom se všichni shodneme, ale PiTomio podle mě pro-ruský není, jen je vychcaný a hlásá zrovna to, co mu přinese %. To samé ANO. Spousta politiků i voličů jsou pro-ruští, zároveň ale spousta voličů v minulosti k ANO přeběhlo třeba od ODSky, která pro-ruská není a Babiš má zájmy v EU, ne v rusku. Problém je, že tyto strany vždycky názorově jdou proti stranám současné pětikoalice a snaží se získat bodíky u pro-ruského a anti-EU voličstva.Skrýt celý příspěvek

    • Klimesov
      20:36 18.04.2022

      Ono je hlavně hezké sledovat, jak čím víc se Rusku "nedaří" tím víc jeho příznivci věří v konspirační teorie.

      Ono je hlavně hezké sledovat, jak čím víc se Rusku "nedaří" tím víc jeho příznivci věří v konspirační teorie.

  • Kostrín
    19:42 18.04.2022

    Škoda, že je tu tak málo vecných príspevkov. Bohužiaľ väčšina príspevkov je štvanie od patologických rusofóbov, ktorým ušlo, že to je konflikt USA, NATO versus RF a UA je len ...Zobrazit celý příspěvek

    Škoda, že je tu tak málo vecných príspevkov.
    Bohužiaľ väčšina príspevkov je štvanie od
    patologických rusofóbov, ktorým ušlo, že to je
    konflikt USA, NATO versus RF a UA je len kyjom v ich
    rukách. Je poučné vidieť aké seba deštrukčné
    procesy sa rozbehli na UA po 2014, pretože EU sa
    snaží ísť podobnou cestou, resp. je do nej tlačená.
    USA a EU to nie je celý svet a je v záujme Číny,
    Indie a celého 3. sveta aby RF hrala významnú rolu
    na svetovej šachovnici.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      19:45 18.04.2022

      :D

      :D

      • Rošťák
        20:06 18.04.2022

        Rusko chudák už 53 dní krvácí proti UA a armády NATO se ani neobtěžovaly dorazit na bojiště ..... Ta západní dekadence je strašná ...... :D

        Rusko chudák už 53 dní krvácí proti UA a armády NATO se ani neobtěžovaly dorazit na bojiště ..... Ta západní dekadence je strašná ...... :D

    • Roland
      19:46 18.04.2022

      Uvedom si, ze byt to mezi ru a nato, tak uz bud lita atom, nebo rusko neni - nato se drzi dost zpatky

      Uvedom si, ze byt to mezi ru a nato, tak uz bud lita atom, nebo rusko neni - nato se drzi dost zpatky

    • Miroslav
      19:46 18.04.2022

      Hej, práve Čína sa najviac trasie aby Rusko bolo zase superveľmocou

      Hej, práve Čína sa najviac trasie aby Rusko bolo zase superveľmocou

    • Mortles
      19:46 18.04.2022

      Konflikt USA? Tak kde jsou američtí vojáci. Jako vaše argumenty nebudu vyvracet - nejsem psychiatr z Bohnic abych řešil bludy. Kdyby Rusko nezačalo svoji genocidní kampaň, nikdo v ...Zobrazit celý příspěvek

      Konflikt USA? Tak kde jsou američtí vojáci. Jako vaše argumenty nebudu vyvracet - nejsem psychiatr z Bohnic abych řešil bludy.

      Kdyby Rusko nezačalo svoji genocidní kampaň, nikdo v Rusku ani na Ukrajině by neumřel. Tahle válka je jen další z dlouhé řady pokusů Rusů řešit vlastní neschopnost vražděním svých sousedů. Víc říkat nebudu.Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      19:47 18.04.2022

      Svůj problém vyřešíte stisknutím ctrl+F4

      Svůj problém vyřešíte stisknutím ctrl+F4

    • bently
      19:48 18.04.2022

      Tak hlavně, že je Váš příspěvek věcnost sama. K většině příspěvku se nemá cenu šířeji vyjadřovat, ale dobré je podotknout k Vaší zmínce o RF a její významné roli na světovné ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak hlavně, že je Váš příspěvek věcnost sama.
      K většině příspěvku se nemá cenu šířeji vyjadřovat, ale dobré je podotknout k Vaší zmínce o RF a její významné roli na světovné šachovnici, že sama RF dělá ze všech sil všechno pro to, aby jí na uvedené šachovnici nikdo vážně nebral, a aby svojí sílu svým impulzivním a nelidským chováním významně oslabila. A ne, vyhrožování jadernými zbraněmi pokaždé, když se jich někdo verbálně "dotkne", jim žádnou vážnost na globální šachovnici nezajistí.Skrýt celý příspěvek

    • midlum75
      19:49 18.04.2022

      Haleluja

      Haleluja

    • Misonek 76
      19:50 18.04.2022

      Vy jste slusnej komik pane kolego :D :D dekuji za pobaveni jen tak dal :D :D

      Vy jste slusnej komik pane kolego :D :D dekuji za pobaveni jen tak dal :D :D

    • Malarkey
      19:56 18.04.2022

      To dalo asi tolik práce a přitom taková blbost.

      To dalo asi tolik práce a přitom taková blbost.

    • brano70
      19:58 18.04.2022

      No, že RF nebude hrať významnú rolu na svetovej šachovnici, sa rozhodlo už dávno na tajnej konferencii židojašterov, iluminátov, chazarov a šedivých. Všetko ide podˇľa PLÁNU ;)

      No, že RF nebude hrať významnú rolu na svetovej šachovnici, sa rozhodlo už dávno na tajnej konferencii židojašterov, iluminátov, chazarov a šedivých. Všetko ide podˇľa PLÁNU ;)

      • bently
        20:11 18.04.2022

        Sám jednadevadesátiletý démon Soros uvedenou úmluvu stvrzoval perem namočeným v krvi nevinných absolventů vysoké školy života, jimž ústavičně ničí život už řadu let.

        Sám jednadevadesátiletý démon Soros uvedenou úmluvu stvrzoval perem namočeným v krvi nevinných absolventů vysoké školy života, jimž ústavičně ničí život už řadu let.

    • Veraxx
      19:58 18.04.2022

      Ja rusofob ,co s tom chce vole dělat ? :)))

      Ja rusofob ,co s tom chce vole dělat ? :)))

    • Falko
      20:03 18.04.2022

      Napíšem Ti jeden príklad podľa, ktorého pochopíš situáciu, myslím si že ti bude veľmi blízky a nájdeš sa v tomto texte :Najprv: Žiadny iný štát sa nechce viac podobať USA ako práve ...Zobrazit celý příspěvek

      Napíšem Ti jeden príklad podľa, ktorého pochopíš situáciu, myslím si že ti bude veľmi blízky a nájdeš sa v tomto texte :Najprv:
      Žiadny iný štát sa nechce viac podobať USA ako práve rusko. Rusov najviac série to, že nám Európanom a Američanom sú absolútne u prdele.
      Teraz príklad : Súčasne rusko je, ako spolužiak zo zadnej lavici v škole, ktorý veľa intelektu nepobral za to je mocný. A svoj mentálny deficit sa snaží kompenzovať šikanou slabších spolužiakov. Vôbec mu nedochádza, že krásnu spolužiačku, ktorá sedí v prvej lavici nikdy trtkať nebude. Najhoršie je, že keď skončí škola ten šikanovaný spolužiak sa ma lepšie, ako agresor obyčajne aj trtká tu naj spolužiačku. On ostane v zabudnutí a ani ho nevolajú na stretávky, robí v podradnej práci a celému svetu sa sťažuje, ako za jeho stav môžu všetci ostatný okrem neho.
      Rusko je obraz, ľudí ktorý ho tvrdošijne zastávajú.Skrýt celý příspěvek

    • Hugo557
      20:13 18.04.2022

      jako z učebnice z Petrohradu...

      jako z učebnice z Petrohradu...

    • flanker.jirka
      20:15 18.04.2022

      Kokotstrín
      A v čem je věcný ten váš příspěvek?

      Kokotstrín
      A v čem je věcný ten váš příspěvek?

    • damra
      20:24 18.04.2022

      NATO a Ruska? Wtf...kdyby to byl konflikt NATO, pak se rusko zastavi nekde na sibiri....neni videt zadna F16, F22, F35, zadny gripen,....zadny abrams,..... Nechte si ty ...Zobrazit celý příspěvek

      NATO a Ruska?
      Wtf...kdyby to byl konflikt NATO, pak se rusko zastavi nekde na sibiri....neni videt zadna F16, F22, F35, zadny gripen,....zadny abrams,.....
      Nechte si ty kecy...Rusko dokaze akorat napadat slabsi a mensi staty a to dokonce tak aby se schovavalo za ruzna neplatna referenda. Rusko nedokaze poradne nic...jen sirit fasismus (wagnerovci, nocni vlci).
      RF nebude na sachovnici vubec pozvane a samo se z partie vyradilo (Rusko zahralo na pole G100).Skrýt celý příspěvek

    • Wakantanka
      20:30 18.04.2022

      Ty si iný srandista :)

      Ty si iný srandista :)

    • Cimbi
      20:32 18.04.2022

      Co to je za blábol?

      Nedokážu s jistotou rozluštit, jestli to byl vtip nebo jestli přepisuješ podklady dodané paní Cukříkovou (hlásnou to troubou ministerstva lže ruské federace)

      Co to je za blábol?

      Nedokážu s jistotou rozluštit, jestli to byl vtip nebo jestli přepisuješ podklady dodané paní Cukříkovou (hlásnou to troubou ministerstva lže ruské federace)

    • Talvi
      21:32 18.04.2022

      Děkuji za ukázku, jak vypadá kolaborant a pitomec v jedné osobě.

      Děkuji za ukázku, jak vypadá kolaborant a pitomec v jedné osobě.

  • bently
    19:17 18.04.2022

    "The United States military is expected to start training Ukrainian trainers on using the Howitzer artillery system in coming days, a senior US defense official said on ...Zobrazit celý příspěvek

    "The United States military is expected to start training Ukrainian trainers on using the Howitzer artillery system in coming days, a senior US defense official said on Monday.

    The official, speaking on condition of anonymity, said the training would take place outside Ukraine, Reuters news agency reported."

    https://www.aljazeera.com/news...

    Co myslíte, kdy se do aktivní reálné podpory UK zapojí také Německo? Myslíte, že už má další dávku ručníku a helem připravenou k vyslání na UK?Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      19:31 18.04.2022

      DE nehne ani prstem. Račte si přečíst jak si Gazprom koupil SPD. ...Zobrazit celý příspěvek

      DE nehne ani prstem. Račte si přečíst jak si Gazprom koupil SPD. https://www.thetimes.co.uk/art...

      Překladač pro AJ méně znalé https://www.deepl.com/translat... Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        19:44 18.04.2022

        Nemecku sa už nedá dôverovať. Už to vidím ako poľsko-česko-slovenské armády bojujú o Waršavu a Nemecko miesto munície pošle Nutelu a zľavový kupón na Passata

        Nemecku sa už nedá dôverovať. Už to vidím ako poľsko-česko-slovenské armády bojujú o Waršavu a Nemecko miesto munície pošle Nutelu a zľavový kupón na Passata

        • ruleta
          19:51 18.04.2022

          Tak to je na case abyste je vykopali i s temi Patrioty zpatky do rise :D

          Tak to je na case abyste je vykopali i s temi Patrioty zpatky do rise :D

          • Miroslav
            19:55 18.04.2022

            Nemecko tu umiestnilo batériu na žiadosť NATO. Nejde o ich súkromnú iniciatívu

            Nemecko tu umiestnilo batériu na žiadosť NATO. Nejde o ich súkromnú iniciatívu

        • Falko
          20:08 18.04.2022

          Skôr na elektromobil

          Skôr na elektromobil

    • Hawk
      19:36 18.04.2022

      UK není Ukrajina, opravdu ne... nejsme na sjezdu SPD

      UK není Ukrajina, opravdu ne... nejsme na sjezdu SPD

      • bently
        19:49 18.04.2022

        Šlo o zkratku bez jakékoliv (a už vůbec ne negativní) konotace. Možná je lepší - když už - se vyjadřovat k podstatě příspěvku, než ke spojení dvou písmen.

        Šlo o zkratku bez jakékoliv (a už vůbec ne negativní) konotace. Možná je lepší - když už - se vyjadřovat k podstatě příspěvku, než ke spojení dvou písmen.

        • Rase
          20:23 18.04.2022

          Ukrajina má zkratku UA, UK je Británie...

          Ukrajina má zkratku UA, UK je Británie...

    • GlobeElement007
      19:49 18.04.2022

      Tentokrát se do toho Německo opře doopravdy. Takže možná pošle i uchošťoury a v případě skutečné krize i vlněné ponožky. A jestli vyhrají jestřábi, pak nejspíš i dřevěné ...Zobrazit celý příspěvek

      Tentokrát se do toho Německo opře doopravdy.
      Takže možná pošle i uchošťoury a v případě skutečné krize i vlněné ponožky.

      A jestli vyhrají jestřábi, pak nejspíš i dřevěné jednorázové příbory. Plastové ne, ty zabíjejí velryby.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:54 18.04.2022

        Kdyby to nebylo hodně blízko pravdě, bylo by to i vtipné... Pro mě osobně je ostudné lavírování spojené s neustálým telefonickým klábosením s Moskvou (dobrý večer, Macrone!) u ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdyby to nebylo hodně blízko pravdě, bylo by to i vtipné... Pro mě osobně je ostudné lavírování spojené s neustálým telefonickým klábosením s Moskvou (dobrý večer, Macrone!) u Francie a Německa zatím jedno z největších zklamání tohoto konfliktu. Bylo by strašně fajn, aby se obě zmíněné země vzpamatovaly a začaly si brát aspoň trochu příkladu třeba z přístupu Polska, Británie, Ameriky, nebo - všeho všudy - i nás.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          05:04 19.04.2022

          Mně to nepřekvapilo. Francie, Německo a Rusko toho mají tolik společného, až z toho jde strach.

          Mně to nepřekvapilo. Francie, Německo a Rusko toho mají tolik společného, až z toho jde strach.

      • Trener
        20:30 18.04.2022

        Mají tam své ekonomické zájmy a Rusko je pro ně velmi důležité, ale tím jejich jednání neospravedlňuju. My si to spíš můžeme dovolit, však naopak tím by jsme měli mít otevřeny ...Zobrazit celý příspěvek

        Mají tam své ekonomické zájmy a Rusko je pro ně velmi důležité, ale tím jejich jednání neospravedlňuju. My si to spíš můžeme dovolit, však naopak tím by jsme měli mít otevřeny dveře na Ukrajinu a Němci ne. Britové a USA jsou naopak v jiné pozici než Německo a Francie.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:54 18.04.2022

      skoda, ze toto nezacalo tak pred 4tyzdnami... minimalne... tych 18 hufnic je fajn, no Ukrajina by potrebovala aspon 180...

      skoda, ze toto nezacalo tak pred 4tyzdnami... minimalne... tych 18 hufnic je fajn, no Ukrajina by potrebovala aspon 180...

    • Cimbi
      20:28 18.04.2022

      Už jsem to pár dní nesledoval, ale někdy ve středu nebo čtvrtek byla Scholzova strana jediná v Bundestagu, kdo nebyl pro dodávky tanků na Ukrajinu, a i v jeho steaně jsou 2 ...Zobrazit celý příspěvek

      Už jsem to pár dní nesledoval, ale někdy ve středu nebo čtvrtek byla Scholzova strana jediná v Bundestagu, kdo nebyl pro dodávky tanků na Ukrajinu, a i v jeho steaně jsou 2 tábory.

      Německo kvůli tomu podle mě spěje k předčasným volbám...

      Uvidíme za pár týdnůSkrýt celý příspěvek

      • Torong
        20:39 18.04.2022

        A jaká změna se dá očekávat po případných volbách?

        A jaká změna se dá očekávat po případných volbách?

        • The Pale Emperor
          21:55 18.04.2022

          Od jedné rusy placené straně plné rusy placených politiků k druhé rusy placené straně plné rusy placených politiků:) Reálně je tam někdo, kdo je trošku normální a nemá pro-ruské ...Zobrazit celý příspěvek

          Od jedné rusy placené straně plné rusy placených politiků k druhé rusy placené straně plné rusy placených politiků:)

          Reálně je tam někdo, kdo je trošku normální a nemá pro-ruské manýry?Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    19:13 18.04.2022

    Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" zemřel na Ukrajině Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva ...Zobrazit celý příspěvek

    Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" zemřel na Ukrajině
    Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva zemřel na následky zranění v bitvě na Ukrajině.
    RBC
    Alexander Grigorievich Chirva se narodil v Sevastopolu.
    ForPost
    V letech 2015 a 2016 se zúčastnil speciální operace v Sýrii.
    Zprávy RIA
    V březnu zemřeli poblíž Mariupolu zástupce velitele ruské Černomořské flotily kapitán první hodnosti Andrey Paliy a velitel 810. brigády plukovník ruské Černomořské flotily Alexej Šarov.

    https://yandex.ru/news/story/N... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      19:51 18.04.2022

      R.I.H.

      R.I.H.

    • machotka.r
      20:14 18.04.2022

      Tak pan kapitán zřejmě zemřel na následky zranění z poškození a požáru na lodi. Caesar Kunikov byla jedna z těch dvou lodí, které hořící odplouvaly z přístavu Berdiansk po výbuchu ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak pan kapitán zřejmě zemřel na následky zranění z poškození a požáru na lodi. Caesar Kunikov byla jedna z těch dvou lodí, které hořící odplouvaly z přístavu Berdiansk po výbuchu na palubě Saratova. Ten šel jak znímo ke dnu. Druhou lodí byl Novocherkassk.
      Zde známé video z útoku:
      https://www.businessinsider.co... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      21:56 18.04.2022

      Gratulujeme a jeho rodince posíláme klíčenku s obrázky “Z” jako odškodnění.

      Gratulujeme a jeho rodince posíláme klíčenku s obrázky “Z” jako odškodnění.

  • Tielk100
    19:01 18.04.2022

    Zajimavý článek v češtině ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajimavý článek v češtině .
    https://www.voxpot.cz/velitel-... Skrýt celý příspěvek

    • Tielk100
      19:09 18.04.2022

      Nejak jsem nenapsal o čem je pardon. Velitel ukrajinských speciálů: Řežeme jim zásobovací tepny, ze života mají peklo, bez pomoci ale shoříme

      Nejak jsem nenapsal o čem je pardon. Velitel ukrajinských speciálů: Řežeme jim zásobovací tepny, ze života mají peklo, bez pomoci ale shoříme

      • Roland
        19:34 18.04.2022

        A to co rika si presne myslim:(

        A to co rika si presne myslim:(

    • flanker.jirka
      20:54 18.04.2022

      Hodně otevřeně řečeno. Zase, ani se raději neptám, kolik dronů mají k dispozici naši dělostřelci a JTAC? :-)

      Hodně otevřeně řečeno. Zase, ani se raději neptám, kolik dronů mají k dispozici naši dělostřelci a JTAC? :-)

  • Strycek-Tomas
    18:49 18.04.2022

    Putin vyznamenal brigádu zodpovědnou za masakr v ukrajinském městě Buča Prezident Vladimir Putin udělil vyznamenání členům 64. motostřelecké brigády, která hrála klíčovou roli při ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin vyznamenal brigádu zodpovědnou za masakr v ukrajinském městě Buča
    Prezident Vladimir Putin udělil vyznamenání členům 64. motostřelecké brigády, která hrála klíčovou roli při masakru v ukrajinském městě Buča, kde bylo zavražděno několik stovek civilistů, píše agentura AFP.

    zdroj: seznam. zpravy
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Nenachazim slov. Putin s Ruskem padli na nejhlubsi moralni dno. Prirovnani nekterych ruskych jednotek k oddilum SS je zcela na miste a Putim jim jako spravny Hitler jeste da vyznanenani za snahu. Nechci vedet, co se deje s temi unesenymi desitkami tisic Ukrajincu v Rusku - asi tam maji take peklo.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:54 18.04.2022

      Při všech podobných činech nebo prohlášeních Putina a jeho nejbližších nohshlehů je třeba brát na vědomí, že jde o gesta určená výhradně jeho domácímu pobliku. To podle všeho o ...Zobrazit celý příspěvek

      Při všech podobných činech nebo prohlášeních Putina a jeho nejbližších nohshlehů je třeba brát na vědomí, že jde o gesta určená výhradně jeho domácímu pobliku. To podle všeho o podobná gesta stojí a baží - jinak by neměl Putin cca 80ˇ% podporu obyvatelstvu. Problémem současného Ruska tak není jeden stárnoucí diktátor v čele, jak je někdy naznačováno, ale samotní Rusové, jejichž nejvlhčejší sny Putin "jen" zdárně mění ve skutečnost.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        18:57 18.04.2022

        Rusové prodávají trička o masakru v Buče. Něco ve stylu. Můžeme to udělat znovu. To jenom na dokreslení situace. Vyznamenání znamená že ostatní jednotky se budou předhánět v tom ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusové prodávají trička o masakru v Buče. Něco ve stylu. Můžeme to udělat znovu. To jenom na dokreslení situace.
        Vyznamenání znamená že ostatní jednotky se budou předhánět v tom kdo lépe vyčistí svůj sektor.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          19:02 18.04.2022

          Asi tak. Rusové si zkrátka po skončení války budou muset projít podobnou tvrdou očistou jako Němci po WWII, jestli chtějí být ještě někdy všeobecně bráni za "jakžtakž normální" ...Zobrazit celý příspěvek

          Asi tak. Rusové si zkrátka po skončení války budou muset projít podobnou tvrdou očistou jako Němci po WWII, jestli chtějí být ještě někdy všeobecně bráni za "jakžtakž normální" národ. Válka vždycky v lidech zvýrazní to nejhorší, a myslím, že velká část světa ještě pořád nevěřícně zírá, kolik toho špatného bylo a je ve velké části Rusů latentně přítomno.Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          21:27 18.04.2022

          Tohle tričko by Ukrajinci mohli ovšem nosit taky. To by se rusáci možná zakuckali.

          Tohle tričko by Ukrajinci mohli ovšem nosit taky. To by se rusáci možná zakuckali.

    • Verdon
      18:55 18.04.2022

      Plně v duchu spec operace. Tady je to od Ukrajinců. https://www.pravda.com.ua/rus/...

      Plně v duchu spec operace. Tady je to od Ukrajinců. https://www.pravda.com.ua/rus/...

    • Miroslav
      19:00 18.04.2022

      Rusko je ako FBS. Názov sa zmenil, metódy ostali

      Rusko je ako FBS. Názov sa zmenil, metódy ostali

      • flanker.jirka
        20:24 18.04.2022

        Je to případ, kde si tajné služby pořídily svůj stát.

        Je to případ, kde si tajné služby pořídily svůj stát.

    • Pavel J.
      19:21 18.04.2022

      To co Hitler a jeho Třetí říše dokázaly udělat za 6 let, to současné Rusko dokázalo za 6 týdnů: - napadení mírumilovného státu, ač Putin tvrdil, že se ho nechystá napadnout - ...Zobrazit celý příspěvek

      To co Hitler a jeho Třetí říše dokázaly udělat za 6 let, to současné Rusko dokázalo za 6 týdnů:

      - napadení mírumilovného státu, ač Putin tvrdil, že se ho nechystá napadnout
      - záměrné ničení civilní infrastruktury - "metoda "spálené země"
      - úmyslné vraždění civilistů, aby byla podlomena morálka obránců
      - úmyslné palba a bombardování nemocnic a humanitárních koridorů
      - mučení, znásilňování a vraždění civilistů v obsazeném území
      - rabování civilního a obecního majetku
      - odvlečení civilistů do filtračních táborů a pravděpodobně i zavlečení dětí do RF k "adopci"
      - snaha legalizovat obsazení území Ukrajiny nezákonnými "referendy" atd.

      Navíc RF "dokázala" oproti Třetí říši:
      - používání zakázaných zbraní - kazetové a termobarické bomby proti civilistům
      - ohrožení jaderné bezpečnosti celého světa střelbou na JE
      - znemožnění přístupu Mezinárodního Červeného kříže k zajatcům a civilistům a pro vytvoření evakuačních koridorů
      - hrozba světu použitím JZ.

      Slušný účet!

      Je paradoxem, že RF bojuje s údajnými nacisty na UA. Řada ruských vojáků ale veřejně používá nacistické symboly na uniformách, mají tetování na těle (svastika ap.), jak bylo prezentováno i zde na AN ... Sama propaganda RF (a nejen ta) je nacistická, to co zní z ruských médií, za to by se Goebbels nemusel stydět.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:28 18.04.2022

        No zrovna Goebbels by se nejspíš asi zastyděl, protože byl jeho verbální i písemný projev a celková úroveň nacistické propagandy díky tomu, že šlo o absolventa studia klasické ...Zobrazit celý příspěvek

        No zrovna Goebbels by se nejspíš asi zastyděl, protože byl jeho verbální i písemný projev a celková úroveň nacistické propagandy díky tomu, že šlo o absolventa studia klasické literatury, docela vysoké a správně zacílené na domácí publikum a - tam kde bylo třeba - zase na publikum zahraniční, aby vytvářel nacistům pevnou půdu pod nohama i na západě (hlavně zpočátku jejich tažení Evropou). To se s upachtěností, nízkostí a celkovou primitivností propandy takové Zacharovové a spol. nedá moc srovnávat.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:23 18.04.2022

      On nielenže udelil vyznamenania, ale im udelil titul "gardová brigáda"

      On nielenže udelil vyznamenania, ale im udelil titul "gardová brigáda"

      • bently
        19:34 18.04.2022

        A decree signed by the Russian leader gave the 64th Motor Rifle Brigade the title of “Guards” for defending the “Motherland and state interests” and praised the “mass heroism and ...Zobrazit celý příspěvek

        A decree signed by the Russian leader gave the 64th Motor Rifle Brigade the title of “Guards” for defending the “Motherland and state interests” and praised the “mass heroism and valour, tenacity and courage” of its members.

        Hlavně z toho deklarovaného "masového hrdinství a statečnosti, houževnatosti a odvahy" se skoro obrací žaludek.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          20:22 18.04.2022

          Tak teď by se měl zachovat jako Stalin: Když během WW2 nějaká jednotka přežila obzvláště vypečenou akci, dostala tirul "gardová", byla doplněna o zelenáče a poslána jako elitní na ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak teď by se měl zachovat jako Stalin:
          Když během WW2 nějaká jednotka přežila obzvláště vypečenou akci, dostala tirul "gardová", byla doplněna o zelenáče a poslána jako elitní na další neproveditelnou akci.

          Ať ty sr*če pošle dobýt nějakou strategickou kótu 123 v Ukrajinském zázemí, oni Ukrajinci exekuci vrahů zajistí sami.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    18:33 18.04.2022

    Google přestal na mapách skrývat ruskou tajnou vojenskou infrastrukturu! Ve službě #GoogleMaps jsou aktuálně všechny vojenské a strategické objekty #Ruska dostupné v maximálním ...Zobrazit celý příspěvek

    Google přestal na mapách skrývat ruskou tajnou vojenskou infrastrukturu!

    Ve službě #GoogleMaps jsou aktuálně všechny vojenské a strategické objekty #Ruska dostupné v maximálním rozlišení. Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    18:24 18.04.2022
  • Rase
    18:11 18.04.2022

    Ruský ministr zahraničí oznámil, že Arméni porušili mírovou dohodu ohledně Náhorního Karabachu. Moc nechápu co si pod tím představit, ale je to dost zvláštní. Přeci jen ještě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský ministr zahraničí oznámil, že Arméni porušili mírovou dohodu ohledně Náhorního Karabachu. Moc nechápu co si pod tím představit, ale je to dost zvláštní. Přeci jen ještě nedávno se spekulovat o předání arménských stíhaček Rusku (k čemuž nedošlo) a na Ukrajině by již měly bojovat ony "mírové jednotky" z Karabachu (viz zničené BVP s nápisem Arménie). Snad jde jenom o nějakou podivnou snahu jak zvýšit tlak na Arménii, aby Rusku víc pomáhala - logicky se jim moc nechce, jelikož Azerové se už trochu hnuli a reálně hrozí že se rozhodnou zabrat zbytek oblasti. Ještě si říkám, zda se Putin nerozhodl vykašlat na dlouholeté vztahy s Arménií a místo toho se přimkne k bohatšímu Ázerbájdžánu.Skrýt celý příspěvek

    • Ilawar
      18:20 18.04.2022

      Znamená to, že rusáci hodili Armény přes palubu a proti azerům jim nepomohou.
      Takhle to dopadá, když vsadíte v mezinárodní politice na špatného koně. Beneš by mohl vyprávět.

      Znamená to, že rusáci hodili Armény přes palubu a proti azerům jim nepomohou.
      Takhle to dopadá, když vsadíte v mezinárodní politice na špatného koně. Beneš by mohl vyprávět.

      • Radovan
        18:31 18.04.2022

        Tady je každá rada drahá. Na koho se měli Arméni obrátit, vždyť v tom jejich koutě nikoho jiného silného nemají. To mají uzavřít smlouvu s Iránem? Co ten by z toho asi měl.. Arméni ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady je každá rada drahá. Na koho se měli Arméni obrátit, vždyť v tom jejich koutě nikoho jiného silného nemají. To mají uzavřít smlouvu s Iránem? Co ten by z toho asi měl.. Arméni jsou v tragické situaci, kterou asi jinak nešlo uhrátSkrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          18:50 18.04.2022

          Oni spolupráci s Iránem mají. On tím vyvažuje vliv Turecka.

          Oni spolupráci s Iránem mají. On tím vyvažuje vliv Turecka.

          • Ilawar
            19:30 18.04.2022

            Jj, Arméni jsou v šílené situaci, zvlášť pokud chtějí/chtěli udržet Náhorní Karabach. Což je mimochodem "dárek" od Džugašviliho, který neměl jiný účel, než být zdrojem napětí v ...Zobrazit celý příspěvek

            Jj, Arméni jsou v šílené situaci, zvlášť pokud chtějí/chtěli udržet Náhorní Karabach.
            Což je mimochodem "dárek" od Džugašviliho, který neměl jiný účel, než být zdrojem napětí v oblasti. A který tudíž vyžadoval imperiální dohled rusácka.

            Vyvažování tureckého vlivu je důvod, proč mají rusáci a ajatoláhové dobré vztahy.

            Jenže pokud vlezeš do rusáckého chomoutu a máš nadstandardní styky s ajatoláhy, tak nemůžeš mít dobré vztahy s USA -> politika více azimutů nefunguje, ať si hradní ožrala vykládá co chce.

            No, a když v roce 2010, dva roky po rusácko-Gruzínské válce Arméni podepsali smlouvu o poskytnutí vojenské základny rusácku, bylo vymalováno.

            Jestli by teď byli Arméni v lepší situaci, pokud by se orientovali na USA?
            Ví Bůh.
            Ve státech je početná arménská diaspora, ta by mohla fungovat jako politická páka, ale ne v případě, kdy se Arménie paktuje s RF a IN.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          18:58 18.04.2022

          Arméni si mají koupit atlas a podívat že mají skutečně špatnou geografii. Uzavřít mír s Tureckem, Ázerbájdžán.

          Arméni si mají koupit atlas a podívat že mají skutečně špatnou geografii. Uzavřít mír s Tureckem, Ázerbájdžán.

          • raven66
            20:56 18.04.2022

            Po historickych skusenostiach s Tureckom o tom hlboko pochybujem. Este je tam Gruzinsko, s ktorym by sa mohli pobratkat, ale technologicky to nie je ziadna vyhra. Rusi ich hodili ...Zobrazit celý příspěvek

            Po historickych skusenostiach s Tureckom o tom hlboko pochybujem. Este je tam Gruzinsko, s ktorym by sa mohli pobratkat, ale technologicky to nie je ziadna vyhra. Rusi ich hodili cez palubu, lebo jednoducho uz nemaju jednotky na ich strazenie a aby to nevyznelo pred domacim publikom takto, tak ich oznacia za zradcov, na ktorych sa treba vykaslat.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        18:50 18.04.2022

        Jo, vypadá to, že si dělají alibi.

        Jo, vypadá to, že si dělají alibi.

    • otecko
      18:28 18.04.2022

      Anebo je to také tak, že skřeti potřebují tech 1500 vojáků " mírových sil" dostat zpět a pak na Ukrajinu.

      Anebo je to také tak, že skřeti potřebují tech 1500 vojáků " mírových sil" dostat zpět a pak na Ukrajinu.

    • Praskot
      18:52 18.04.2022

      Hlavně že je Armenie členem CSTO. Smlouvy s Mordorem nemají ani cenu toho papíru na kterém jsou napsané.

      Hlavně že je Armenie členem CSTO. Smlouvy s Mordorem nemají ani cenu toho papíru na kterém jsou napsané.

    • Standa
      19:17 18.04.2022

      Není to nic jiného, než alibismus. Rusko ví, že momentálně nedokáže Arménii uchránit, tak v případě útoku a výhry Azerbajdžánu může sdělit, že to je vina Arménie a nebude vypadat ...Zobrazit celý příspěvek

      Není to nic jiného, než alibismus. Rusko ví, že momentálně nedokáže Arménii uchránit, tak v případě útoku a výhry Azerbajdžánu může sdělit, že to je vina Arménie a nebude vypadat za slabého a neschopného spojence.Skrýt celý příspěvek

  • Georges
    18:06 18.04.2022

    Další šmejd v pekle.....Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva zemřel na následky zranění v bitvě na ...Zobrazit celý příspěvek

    Další šmejd v pekle.....Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva zemřel na následky zranění v bitvě na Ukrajině.

    https://www.rbc.ru/politics/18... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      19:59 18.04.2022

      Copak? Jeden ze zraněných po útoku Toček na přístav ?

      Copak? Jeden ze zraněných po útoku Toček na přístav ?

  • samoempire
    18:03 18.04.2022

    https://topwar.ru/194900-bez-p... Už to začíná docházet i Rusům. Ukrajina nedostane zbraně ktoré by nejak ohrozili ...Zobrazit celý příspěvek

    https://topwar.ru/194900-bez-p...
    Už to začíná docházet i Rusům. Ukrajina nedostane zbraně ktoré by nejak ohrozili ruskou armádu. Ruská armáda může klidně ztratit dalších 5000 vozidel a 50 mužů. Pokud ale bude stát v Užhorod tak to bude vítězství. Jo a zapomeňte na partizánsky boj. Rusové jedou genocidu. Oni nemají problém zabít každého muže v dané obci nebo městě. Mají dost zkušeností z Čečenska nebo Sýrie.
    No střední Evropa je na rozcestí. Máme tak 10 let.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      18:15 18.04.2022

      Záležať bude od toho ako bude EÚ a NATO konzistentné v názoroch. Ukrajina je test, čo si môžu dovoliť. Ak uvidia, že Nemecko a Francúzsko sú ochotné obetovať stredovýchodnú Európu ...Zobrazit celý příspěvek

      Záležať bude od toho ako bude EÚ a NATO konzistentné v názoroch. Ukrajina je test, čo si môžu dovoliť. Ak uvidia, že Nemecko a Francúzsko sú ochotné obetovať stredovýchodnú Európu za vlastné pohodlie, tak to urobiaSkrýt celý příspěvek

      • brano70
        18:52 18.04.2022

        Dobrý večer, som tu nováčik, ale debatu sledujem od začiatku vojny. Ja verím, že min. briti a amíci si nenechajú ujsť príležitosť zraziť putina na kolená, ale to asi znamená, že to ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobrý večer, som tu nováčik, ale debatu sledujem od začiatku vojny. Ja verím, že min. briti a amíci si nenechajú ujsť príležitosť zraziť putina na kolená, ale to asi znamená, že to bude trvať dlho.Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          19:04 18.04.2022

          Briti a Americania su podpisani pod Budapestianskym memorandom. Ak nechaju Ukrajinu padnut, tak skoncili ako velmoci. Preto si myslim, ze Ukrajina toto vyhra. Vojny vyhravaju ...Zobrazit celý příspěvek

          Briti a Americania su podpisani pod Budapestianskym memorandom. Ak nechaju Ukrajinu padnut, tak skoncili ako velmoci. Preto si myslim, ze Ukrajina toto vyhra. Vojny vyhravaju technologie a odhodlanie bojovat. A obe premenne su na ukrajinskej strane.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:07 18.04.2022

          S tým súhlasím, ale treba povedať, že USA sa asi priamo zapájať nebude. Skôr cez svoju európsku pobočku (VB). Vo výsledku to však bude to isté. Nemecku už neverím, u Francúzska som ...Zobrazit celý příspěvek

          S tým súhlasím, ale treba povedať, že USA sa asi priamo zapájať nebude. Skôr cez svoju európsku pobočku (VB). Vo výsledku to však bude to isté. Nemecku už neverím, u Francúzska som na vážkach, Španielsko sa dlhodobo hraje na mŕtveho chrobáka. Osobne od začiatku tvrdím, že v konečnom dôsledku si to v stredovýchodnej Európe budeme musieť vybojovať my. So západom mimo nejakej materiálnej a ekonomickej pomoci rátať môžemeSkrýt celý příspěvek

    • Silver
      18:25 18.04.2022

      To je dobré. Nie je nič lepšie ako keď Rusko podcení svojho nepriateľa.

      To je dobré. Nie je nič lepšie ako keď Rusko podcení svojho nepriateľa.

    • Radovan
      18:26 18.04.2022

      Bohužel je na tom velký kus pravdy. Dodávky těžké techniky váznou. Obrněné transportéry tu situaci nevytrhnou a ty ubohé počty děl také ne. A jak se píše v článku, Rusové se ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel je na tom velký kus pravdy. Dodávky těžké techniky váznou. Obrněné transportéry tu situaci nevytrhnou a ty ubohé počty děl také ne. A jak se píše v článku, Rusové se zaměřují na ničení skladů pohonných hmot, to bude další velký problém. Těžko půjde ukrajinskou armádu na Donbase jen uzásobit cisternami z polských hranic.Skrýt celý příspěvek

    • Tomáš Hutla
      18:27 18.04.2022

      Ten článek tak nějak odpovídá stavu před obecně nějakou akcí, kde popisuje možnosti..
      Ne 5+ tydnu trvající 4denni "speciální operaci"...

      Ten článek tak nějak odpovídá stavu před obecně nějakou akcí, kde popisuje možnosti..
      Ne 5+ tydnu trvající 4denni "speciální operaci"...

    • Malarkey
      18:43 18.04.2022

      Mám taky obavu, že to bere jako nějaké národní poslání s tím že na ztráty si za 100 let nikdo nevzpomene, ale Ukrajina bude naše.

      Mám taky obavu, že to bere jako nějaké národní poslání s tím že na ztráty si za 100 let nikdo nevzpomene, ale Ukrajina bude naše.

    • flanker.jirka
      20:31 18.04.2022

      Afghánci neměli nic krom ručních zbarní a manpadů a také dokážou technicky vyspělejším armádám zatopit.

      Afghánci neměli nic krom ručních zbarní a manpadů a také dokážou technicky vyspělejším armádám zatopit.

      • raven66
        21:01 18.04.2022

        Afganci mali hlavne vyhodny teren. Vysoke kopce, vysoka nadmorska vyska robili svoje.

        Afganci mali hlavne vyhodny teren. Vysoke kopce, vysoka nadmorska vyska robili svoje.

  • Danik
    17:19 18.04.2022

    S Ukrajinou to přímo nesouvisí, ale pozdravte ty ...Zobrazit celý příspěvek

    S Ukrajinou to přímo nesouvisí, ale pozdravte ty krasavce.

    https://acr.army.cz/informacni...

    Českou delegaci provedli výrobní linkou, kde je aktuálně ve výrobě prvních pět vrtulníků – tři bojové vrtulníky AH-1Z Viper a dva víceúčelové UH-1Y Venom.

    Od července dvě desítky českých pilotů a pozemního technického personálu s jednotkou námořní pěchoty USA (USMC) budou absolvovat školení a společný výcvik na tyto typy vrtulníků.

    Souběžně do té doby budou cvičeni piloti a technici z 22. základny vrtulníkového letectva v Náměšti nad Oslavou, odkud vrtulníky budou operovat. Nedávno zde také začala výstavba budovy vrtulníkového simulátoru. Mobilní výcvikový tým firmy Bell bude pak na základně cvičit místní personál po dobu dvou let, než si zcela osvojí systém provozu a údržby vrtulníků.Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    17:10 18.04.2022

    Že by ruská ofenziva? Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na ...Zobrazit celý příspěvek

    Že by ruská ofenziva? Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol

    https://enovosty.com/news/news... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      17:17 18.04.2022

      "Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol,". Je potvrzeno i z jiného zdroje? UA o tom určitě ví a počítá s tím, pokud tedy ten ...Zobrazit celý příspěvek

      "Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol,".

      Je potvrzeno i z jiného zdroje? UA o tom určitě ví a počítá s tím, pokud tedy ten pochod probíhá na území UA.
      Pokud o tom neví, tak pochoduje z Irkutska... ;-)Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        17:19 18.04.2022

        Koniec sviatkov, koniec vajatania a šparania sa v nose

        Koniec sviatkov, koniec vajatania a šparania sa v nose

        • TN12
          17:25 18.04.2022

          Pravoslavní až za týden.

          Pravoslavní až za týden.

      • Mortles
        19:28 18.04.2022

        Na liveuamap byly nějaký srážky v té oblasti, ale nevypadá to, že by tam zatím Rusové nějak výrazně uspěli.

        Na liveuamap byly nějaký srážky v té oblasti, ale nevypadá to, že by tam zatím Rusové nějak výrazně uspěli.

        • Miroslav
          19:39 18.04.2022

          Aktuálne sa bojuje v Charkove

          Aktuálne sa bojuje v Charkove

          • Rošťák
            19:57 18.04.2022

            V Charkově?

            V Charkově?

          • Miroslav
            20:02 18.04.2022

            Áno. Ukrajinské sily sa vraj snažia vytlačiť ruské z oblasti. Podľa dostupných informácií vcelku úspešne.

            https://www.facebook.com/group...

            Áno. Ukrajinské sily sa vraj snažia vytlačiť ruské z oblasti. Podľa dostupných informácií vcelku úspešne.

            https://www.facebook.com/group...

          • Rošťák
            20:26 18.04.2022

            A neni to jako v Charkovské oblasti? Přímo v Charkově, jako ve městě už dlouho nebyly...

            A neni to jako v Charkovské oblasti? Přímo v Charkově, jako ve městě už dlouho nebyly...

  • Danik
    17:07 18.04.2022

    Z topwaru... "Výhodou Ruska před Spojenými státy je obrovské území! To je to, co byste měli používat! Umístěte na odlehlá místa miny s 50 000 balistickými atomovými střelami, z ...Zobrazit celý příspěvek

    Z topwaru...

    "Výhodou Ruska před Spojenými státy je obrovské území! To je to, co byste měli používat! Umístěte na odlehlá místa miny s 50 000 balistickými atomovými střelami, z nichž 90 % je prázdných. Rusko má 7500 balistických raket. Nechte je zkontrolovat. USA mají ve skutečnosti jen 6000 balistických střel. Hustota obyvatelstva v USA je 5x vyšší než v Rusku. V případě války budou ztráty ve Spojených státech 5krát vyšší."Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      17:10 18.04.2022

      Ponechávám bez komentáře. Není vhodné se posmívat postiženým lidem.

      Ponechávám bez komentáře. Není vhodné se posmívat postiženým lidem.

    • Miroslav
      18:17 18.04.2022

      Oni sa tam v inej diskusii hádajú, či sa naozaj Moskva potopila. Nesmejem sa im lebo majú málo informácií. Naši Kremľoboti informácie majú a napriek tomu nevedia čo si myslieť

      Oni sa tam v inej diskusii hádajú, či sa naozaj Moskva potopila. Nesmejem sa im lebo majú málo informácií. Naši Kremľoboti informácie majú a napriek tomu nevedia čo si myslieť

    • Malarkey
      18:46 18.04.2022

      Přitom je to nevýhoda. Západu stačí zničit kolik, tak 5-10 měst a je v podstatě po Rusku ?

      Přitom je to nevýhoda. Západu stačí zničit kolik, tak 5-10 měst a je v podstatě po Rusku ?

      • samoempire
        19:44 18.04.2022

        Co měst. 4 železnice a jsou v ...

        Co měst. 4 železnice a jsou v ...

    • janusinko
      19:22 18.04.2022

      Chlapec evidentne nevie, že hustota ruského obyvateľstva je sústredená v európskej časti Ruska a je podstatne vyššia ako v USA, kde je to rovnomernejšie rozložené :D

      Chlapec evidentne nevie, že hustota ruského obyvateľstva je sústredená v európskej časti Ruska a je podstatne vyššia ako v USA, kde je to rovnomernejšie rozložené :D

  • Danik
    17:03 18.04.2022

    Eliminate orcs from Ukrainian settlements and raise the Ukrainian flag

    https://www.youtube.com/watch?...

    Velká paráda.

    Eliminate orcs from Ukrainian settlements and raise the Ukrainian flag

    https://www.youtube.com/watch?...

    Velká paráda.

    • Rošťák
      17:09 18.04.2022

      to je z toho videa jak jsem sem postoval…… rád bych věděl lokaci …..

      to je z toho videa jak jsem sem postoval…… rád bych věděl lokaci …..

  • Danik
    17:00 18.04.2022

    Čečenci https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?... Zobrazit celý příspěvek

    Čečenci

    https://www.youtube.com/watch?...

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    16:59 18.04.2022
  • Danik
    16:57 18.04.2022

    Nová videa z bojů (něco už se sem dávalo a něco ne)

    https://www.youtube.com/watch?...

    Nová videa z bojů (něco už se sem dávalo a něco ne)

    https://www.youtube.com/watch?...

Načítám diskuzi...