VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Miroslav
    13:09 13.04.2022

    Tak už aj u nás... Podpora ruského prezidenta Vladimira Putina na Slovensku klesla od marca roku 2021 z 55 percent na 28 percent. Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už aj u nás...

    Podpora ruského prezidenta Vladimira Putina na Slovensku klesla od marca roku 2021 z 55 percent na 28 percent.
    Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre organizáciu Globsec. Zároveň takmer 65 percent respondentov súhlasilo s tvrdením, že prezident Putin chce obnoviť ruské impérium a je preto hrozbou nielen pre Ukrajinu, ale aj pre ďalšie krajiny. Prieskum ukázal, že v slovenskej spoločnosti sa zvýšil obraz Ruska ako agresora. Až 66 percent respondentov si myslí, že konflikt na Ukrajine je nevyprovokovanou a neospravedlniteľnou vojenskou agresiou Ruska, a že odpor Ukrajincov je oprávnený. Prieskum uskutočnili prostredníctvom telefonických rozhovorov od 18. do 23. marca 2022.Skrýt celý příspěvek

    • Harvest
      13:12 13.04.2022

      Stále to nie sú ideálne čísla, ale vďaka aj za ne.

      Stále to nie sú ideálne čísla, ale vďaka aj za ne.

    • StandaBlabol
      13:12 13.04.2022

      28% lidí pořád podporuje člověka, který na jejich východní hranici rozpoutal agresivní válku a genocidu? Neuvěřitelné...

      28% lidí pořád podporuje člověka, který na jejich východní hranici rozpoutal agresivní válku a genocidu? Neuvěřitelné...

      • Miroslav
        13:18 13.04.2022

        Romantické predstavy o slovanských bratoch z východu s ktorými spievame častušky za prúdov vodky a rytmov balalajky. Nepochopíš...

        Romantické predstavy o slovanských bratoch z východu s ktorými spievame častušky za prúdov vodky a rytmov balalajky. Nepochopíš...

        • Andy13
          13:28 13.04.2022

          Hned se mi vybavila tahle sračka https://www.youtube.com/watch?...

          Hned se mi vybavila tahle sračka https://www.youtube.com/watch?...

          • Miroslav
            13:38 13.04.2022

            Fuj, a toto dilino sa dokonca dostalo do parlamentu. Ale keď sa tam dostala aj pravá ruka mafiánskeho bossa Mikuláša Černáka ktorý sa preslávil výrokom, že zabil toľko ľudí, že by ...Zobrazit celý příspěvek

            Fuj, a toto dilino sa dokonca dostalo do parlamentu. Ale keď sa tam dostala aj pravá ruka mafiánskeho bossa Mikuláša Černáka ktorý sa preslávil výrokom, že zabil toľko ľudí, že by sa ledva pomestili do dvoch autobusov... Mimochodom, na kandidátke rovnakej stranySkrýt celý příspěvek

      • PavolR
        13:21 13.04.2022

        Pod 25% to ani neklesne. Nejde totiž o podporu v klasickom slova zmysle, ale o "vyznanie viery", čo je dlhodobo badateľné na volebných výsledkoch a pod.. Putin je pre nich bohom.

        Pod 25% to ani neklesne. Nejde totiž o podporu v klasickom slova zmysle, ale o "vyznanie viery", čo je dlhodobo badateľné na volebných výsledkoch a pod.. Putin je pre nich bohom.

      • pjaro77
        16:33 13.04.2022

        U nás je spústa starších ľudí, ktorí si prajú návrat socializmu. Najlepšie pod ruským komandom.

        U nás je spústa starších ľudí, ktorí si prajú návrat socializmu. Najlepšie pod ruským komandom.

    • ruleta
      13:12 13.04.2022

      28% (!!!) maras, strasne vysoke cislo. Kazdej treti podporuje Putina, v zemi, ktera je v NATO, EU ...

      28% (!!!) maras, strasne vysoke cislo. Kazdej treti podporuje Putina, v zemi, ktera je v NATO, EU ...

      • Horny
        14:19 13.04.2022

        Známe čísla z Maďarska?

        Známe čísla z Maďarska?

      • Desertfremen
        15:53 13.04.2022

        Bolo by zaujímavé poznať tie čísla z ČR aj Maďarska. Pre mňa to vôbec nie je prekvapujúce, sú tu bohom zabudnuté regióny kde keď prídeš máš pocit že si sa vrátil v čase o 50 rokov ...Zobrazit celý příspěvek

        Bolo by zaujímavé poznať tie čísla z ČR aj Maďarska.
        Pre mňa to vôbec nie je prekvapujúce, sú tu bohom zabudnuté regióny kde keď prídeš máš pocit že si sa vrátil v čase o 50 rokov (myslením). Tito "obyvatelia" sú často s najnižším vzdelaním a pod.. A mimochodom, Fašistov tu volí 10% ľudí, stabilne, čo je neuveriteľné a paradoxne títo sú stála základňa proruského režimu a putina.

        Keby som mal na Slovensku neobmedzenú moc ja, tak prvé čo by som spravil je že týchto 28% čo podporujú putina by som násilne vysídlil do Mordoru, na sposob vysídlenia sudetských nemcov po roku 1945 z českoslovenka. a bol by od nich navždy pokoj, a spoločnosť by sa vyčistila.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      13:20 13.04.2022

      Gratuluju.

      Gratuluju.

    • Cimbi
      13:22 13.04.2022

      Lidi, podívejte se na Miroslavův příspěvek znovu... 28% je hodně, ale předtím to bylo 55%. Za 6 nebo 7 týdnů je to slušná změna.

      Zajímalo by mě, jak je to u nás.

      Lidi, podívejte se na Miroslavův příspěvek znovu... 28% je hodně, ale předtím to bylo 55%. Za 6 nebo 7 týdnů je to slušná změna.

      Zajímalo by mě, jak je to u nás.

      • Nesher
        13:29 13.04.2022

        Mnohem lepší, minulý týden zveřejnili výsledky šetření, 5% obyvatelstva zastává silně proruské narativy, dalších 5-7% pak částečně podléhá vlivu ruské propagandy.

        Mnohem lepší, minulý týden zveřejnili výsledky šetření, 5% obyvatelstva zastává silně proruské narativy, dalších 5-7% pak částečně podléhá vlivu ruské propagandy.

        • Cimbi
          13:32 13.04.2022

          Díky Bohu

          Díky Bohu

        • MATRIX
          19:51 13.04.2022

          A Zeman prezident =) cerveny kkt, zvolili ho ľudia lebo ma proruske nazori

          A Zeman prezident =) cerveny kkt, zvolili ho ľudia lebo ma proruske nazori

    • salatnik
      13:33 13.04.2022

      Tak to sedí s mojím okolím, pre polovicu rusofilov je vojna už moc, druhá polovica tomu neverí. Mne sa tie čísla zdajú optimistické, obávam sa, že hrôzy vojny otupejú v mysliach ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to sedí s mojím okolím, pre polovicu rusofilov je vojna už moc, druhá polovica tomu neverí. Mne sa tie čísla zdajú optimistické, obávam sa, že hrôzy vojny otupejú v mysliach ľudí časom a znovu to vybehne, ľudia nemenia tak rýchlo svoje presvedčenia, tak radikálne hlboko, možno naoko, ale keď to skončí, tak sa vrátia k Putinovi viacerí. Viď volebné preferencie, stále podporujú Fica, ktorý podporuje Putina, tomu voliči neklesli o polovicu, takže moc dôvodov na radosť nie je.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        13:41 13.04.2022

        Mám rovnakú skúsenosť. Niektorí sa zobudili ale niektorí to naopak vidia ako reálnu príležitosť oslobodenia spod rúk nacistickej EÚ a NATO

        Mám rovnakú skúsenosť. Niektorí sa zobudili ale niektorí to naopak vidia ako reálnu príležitosť oslobodenia spod rúk nacistickej EÚ a NATO

      • PavolR
        13:58 13.04.2022

        Práve pre to treba teraz rozvrátiť Rusko ako objekt ich nehynúcej viery. Ako keď Karol Veľký spálil Sasom ich posvätný strom. Alebo keď sa pohanské modly pohádzali do Dnepra.

        Práve pre to treba teraz rozvrátiť Rusko ako objekt ich nehynúcej viery. Ako keď Karol Veľký spálil Sasom ich posvätný strom. Alebo keď sa pohanské modly pohádzali do Dnepra.

    • Falko
      14:32 13.04.2022

      No toto nemení nič na tom, že ľudia sú schopný voliť proruske hoväda, ako Fico, Uhrík a Pelle

      No toto nemení nič na tom, že ľudia sú schopný voliť proruske hoväda, ako Fico, Uhrík a Pelle

    • raven66
      15:53 13.04.2022

      Ty nezijes na Slovensku? Ci to je iba vychod taky jebnuty. Lebo vacsina nad 45 kope za orkov a veri na zidojasterov.

      Ty nezijes na Slovensku? Ci to je iba vychod taky jebnuty. Lebo vacsina nad 45 kope za orkov a veri na zidojasterov.

  • Fiagy
    12:48 13.04.2022

    No tvl. nechtěl bych teď vybírat ve Francii prezidenta :-( Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval ...Zobrazit celý příspěvek

    No tvl. nechtěl bych teď vybírat ve Francii prezidenta :-(
    Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      12:50 13.04.2022

      Snaží se oslovit Marininy voliče...

      Ale ano, Francouzi nás mají u zadku. Dokud není Rus 50 km před Strassburgem, není to pro ně priorita.

      Snaží se oslovit Marininy voliče...

      Ale ano, Francouzi nás mají u zadku. Dokud není Rus 50 km před Strassburgem, není to pro ně priorita.

      • Inflex
        12:56 13.04.2022

        Priorita pro ně je abychom mluvili francouzsky a neměli levnější pracovní sílu jak oni.

        Priorita pro ně je abychom mluvili francouzsky a neměli levnější pracovní sílu jak oni.

      • Atomas
        13:35 13.04.2022

        Ale měla by to být priorita i pro ně. Protože pokud obilnice Evropy nezaseje co nejdříve, nedorazí na jih Francie Rusák, ale určitě tam dorazí časem hordy nových ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale měla by to být priorita i pro ně. Protože pokud obilnice Evropy nezaseje co nejdříve, nedorazí na jih Francie Rusák, ale určitě tam dorazí časem hordy nových Afronovofrancouzů...Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      13:05 13.04.2022

      rekl to jinak: “ I would be careful with such terms today because these two peoples [Russians and Ukrainians] are brothers. I would say that Russia unilaterally unleashed the most ...Zobrazit celý příspěvek

      rekl to jinak:

      “ I would be careful with such terms today because these two peoples [Russians and Ukrainians] are brothers. I would say that Russia unilaterally unleashed the most brutal war, that it is now established that war crimes were committed by the Russian army and that it is now necessary to find those responsible and make them face justice. It’s madness what’s happening, it’s incredibly brutal. But at the same time I look at the facts and I want to try as much as possible to continue to be able to stop this war and to rebuild peace. I’m not sure that verbal escalations serve this cause.

      kazdopadne jestli nevis jestli bys chtel Macrona anebo koste Putina, Le Penovou, ktera se necha platit Putinem, ktere defacto chce rozbit Evropu...tak potes Putin.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        13:19 13.04.2022

        Díky za dohledání a citaci. Takhle to zní jinak. Své vyjádření výše beru zpět a omlouvám se za ukvapenost. Každopádně, kdyby se mě to týkalo, tak má volba je jasná. Řekněme, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky za dohledání a citaci. Takhle to zní jinak. Své vyjádření výše beru zpět a omlouvám se za ukvapenost.

        Každopádně, kdyby se mě to týkalo, tak má volba je jasná. Řekněme, že tato doba vyžaduje jistou kontinuitu v přístupu k věcem, aspoň v případě Francie.Skrýt celý příspěvek

        • mabc
          13:52 13.04.2022

          Nazval ich "bratske narody", co je podla mna uplne v poriadku, vzhladom na ich spolocne dejiny a blizku kulturu. Tu je zdroj: https://youtu.be/zjsm0mX-wgs?t... Cakal som, ze to ...Zobrazit celý příspěvek

          Nazval ich "bratske narody", co je podla mna uplne v poriadku, vzhladom na ich spolocne dejiny a blizku kulturu.
          Tu je zdroj: https://youtu.be/zjsm0mX-wgs?t...
          Cakal som, ze to vyjadrenie ukrajinska TV brala velmi emotivne, ale oni to len prebrali z CNN, ktori to dost prekrutili.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      13:14 13.04.2022

      Jednoduché jak facka - Macron
      Le Penová - francouzský Okamura

      Jednoduché jak facka - Macron
      Le Penová - francouzský Okamura

    • RiMr71
      15:11 13.04.2022

      "Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“." ...ale prd, nic takového neřekl... dvakrát čti a ...Zobrazit celý příspěvek

      "Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“."

      ...ale prd, nic takového neřekl... dvakrát čti a jednou sdílej...Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:16 13.04.2022

        Máš odkaz prosím.

        Máš odkaz prosím.

  • V.Karasek
    12:43 13.04.2022

    Nerozborne pratelstvi s Cinou neni tak jednoduche...

    "Vstup ruských firem na trh ČLR je v době protiruské kampaně nevhodný"

    https://tass.ru/ekonomika/1436...

    Nerozborne pratelstvi s Cinou neni tak jednoduche...

    "Vstup ruských firem na trh ČLR je v době protiruské kampaně nevhodný"

    https://tass.ru/ekonomika/1436...

    • samoempire
      17:17 13.04.2022

      Číňan myslí jenom na Číňana. Počkejte až se kluci ruští proberou.

      Číňan myslí jenom na Číňana. Počkejte až se kluci ruští proberou.

  • GlobeElement007
    12:34 13.04.2022
    • Inflex
      12:36 13.04.2022

      Zerg.

      Zerg.

    • Cimbi
      12:39 13.04.2022

      Nene!!! :-D

      Nene!!! :-D

    • Ján Paliga
      13:02 13.04.2022

      Zek ... Ak sa nemýlim, po našom MUKL ... Muž určený k likvidácii ...

      Na karikatúre som sa dobre zasmial.

      Zek ... Ak sa nemýlim, po našom MUKL ... Muž určený k likvidácii ...

      Na karikatúre som sa dobre zasmial.

    • Andy13
      13:13 13.04.2022

      Koukám, že si karikaturista trochu popletl trikolóry místo ruské tam vrazil naší.

      Koukám, že si karikaturista trochu popletl trikolóry místo ruské tam vrazil naší.

  • Georges
    12:28 13.04.2022

    Zástupkyně vedoucího Rossotrudničestva, bývalá poslankyně Státní dumy a ex-prokurátorka Krymu Natalja Poklonská natočila videovzkaz účastníkům fóra BRICS v Indii, ve kterém ...Zobrazit celý příspěvek

    Zástupkyně vedoucího Rossotrudničestva, bývalá poslankyně Státní dumy a ex-prokurátorka Krymu Natalja Poklonská natočila videovzkaz účastníkům fóra BRICS v Indii, ve kterém označila události na Ukrajině za katastrofu a uvedla, že je důležité „mluvit o míru přinášející milosrdenství, lásku a laskavost." „To, co se dnes děje Ukrajině, je temnota, katastrofa. Lidé umírají, domy, celá města, miliony uprchlíků jsou zničeny. Těla a duše jsou zmrzačené. Srdce mi puká bolestí,“ řekla. No nevím jak dlouho přežije holka....přitom to bylo hlavní Putinovo děvče při ukradení Krymu
    https://www.rbc.ru/politics/13... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      12:30 13.04.2022

      Věnujeme jí tichou vzpomínku.

      Věnujeme jí tichou vzpomínku.

      • Cimbi
        12:47 13.04.2022

        Ona je furt v Rusku? Pokud jo, tak jí asi dost čaply saze... Klobouk dolů...

        Ona je furt v Rusku? Pokud jo, tak jí asi dost čaply saze... Klobouk dolů...

    • CerVus
      12:49 13.04.2022

      Ta vypadne z okna nebo jí náhodou přejede auto.

      Ta vypadne z okna nebo jí náhodou přejede auto.

      • Cimbi
        13:00 13.04.2022

        Přejme jí, ať stihne zdrhnout za hranice. Probudil se v ní slušnej člověk a tedy si zaslouží soucit.

        Přejme jí, ať stihne zdrhnout za hranice. Probudil se v ní slušnej člověk a tedy si zaslouží soucit.

    • V.Karasek
      12:50 13.04.2022

      Jedna vlastovka jaro nedela, ale diky za ni...

      Jedna vlastovka jaro nedela, ale diky za ni...

    • Misonek 76
      13:10 13.04.2022

      Je mi lito to jeji prozreni neberu. Slova co nic nestoji. Za celou tuhle valku muze komplet ruskej narod. Krom mozna tech co uplne odesli s nesouhlasem po okupaci Krymu. Vsechny ...Zobrazit celý příspěvek

      Je mi lito to jeji prozreni neberu. Slova co nic nestoji. Za celou tuhle valku muze komplet ruskej narod. Krom mozna tech co uplne odesli s nesouhlasem po okupaci Krymu. Vsechny tydle reci ted tech rusu jsou jen reakce na to ze si ti jedinci uvedomili ze ekonomicky jsou v haj.lu. sankce po okupaci Krymu byl smesne tak je to netlacilo a najednou prozrou? Blbost. Co chteli maji. Ukrajonci se alespon Majdanem a dalsima vecma snazili pro to aby se meli lepe udelat. Rusove vsichni rusove si zili ty sve zaparene zivoty v klidu a neudelali vubec nic.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    12:22 13.04.2022

    https://twitter.com/KyivIndepe...


    1500 mrtvych ruskych vojakov v marnici v Dnipre, Rusi o nich nemaju zaujem...

    https://twitter.com/KyivIndepe...


    1500 mrtvych ruskych vojakov v marnici v Dnipre, Rusi o nich nemaju zaujem...

    • Cimbi
      12:37 13.04.2022

      Museli by jejich matkám říct, že na Ukrajině místo kytky dostal kulku

      Museli by jejich matkám říct, že na Ukrajině místo kytky dostal kulku

    • Depam
      12:37 13.04.2022

      Tak jeden mrtvý zabere na náklaďáku místo na tři pračky, priority jsou jasně nastaveny. Ale teď vážně, lidský život neměl v rusku nikdy moc velkou váhu.

      Tak jeden mrtvý zabere na náklaďáku místo na tři pračky, priority jsou jasně nastaveny. Ale teď vážně, lidský život neměl v rusku nikdy moc velkou váhu.

      • Cimbi
        12:45 13.04.2022

        Na Ukrajině budou ještě k užitku. Dobře nad nimi poroste obilí.

        Na Ukrajině budou ještě k užitku. Dobře nad nimi poroste obilí.

    • Falko
      14:40 13.04.2022

      Naložiť do lietadla a vyložiť na červenom námestí! Najlepšie s ôsmich kilometrov.

      Naložiť do lietadla a vyložiť na červenom námestí! Najlepšie s ôsmich kilometrov.

  • jj284b
    12:18 13.04.2022

    https://twitter.com/spectatori...

    Svedsky predseda vlady sa rozhodol poziadat o clenstvo v NATO

    https://twitter.com/spectatori...

    Svedsky predseda vlady sa rozhodol poziadat o clenstvo v NATO

    • GlobeElement007
      12:37 13.04.2022

      Všechno jde podle plánu, řikal Voloďa.

      Všechno jde podle plánu, řikal Voloďa.

      • juhelak
        13:04 13.04.2022

        Švédska vojenská technika bude o to víc v kurzu

        Švédska vojenská technika bude o to víc v kurzu

        • mexir
          13:18 13.04.2022

          CV-90, Gripen E, NLAW vítej v ČR.

          CV-90, Gripen E, NLAW vítej v ČR.

          • Scotty
            19:34 13.04.2022

            O tom dost pochybuji.

            O tom dost pochybuji.

      • Ján Paliga
        13:05 13.04.2022

        No hádam by si nespochybňoval geniálne plány nášho slniečka :)

        No hádam by si nespochybňoval geniálne plány nášho slniečka :)

    • Lalco
      13:01 13.04.2022

      Veľká vec.

      Veľká vec.

    • ruleta
      13:09 13.04.2022

      Mas tam hned reakci pod tim, je to trosku jinak:

      https://www.svt.se/nyheter/inr...

      Mas tam hned reakci pod tim, je to trosku jinak:

      https://www.svt.se/nyheter/inr...

    • RiMr71
      15:09 13.04.2022

      Ne, nerozhodnul, je třeba číst dál... "Premiér Andersson to nepotvrdil. Místní noviny citují nejmenované zdroje, které říkají, že „je to cíl“. Buďte prosím opatrní ohledně toho, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne, nerozhodnul, je třeba číst dál...

      "Premiér Andersson to nepotvrdil. Místní noviny citují nejmenované zdroje, které říkají, že „je to cíl“. Buďte prosím opatrní ohledně toho, co tweetujete."Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:38 13.04.2022

      Nerozhodl. Rozhodnutí učiní v řádu týdnů. Navíc Švédsko zdá se mi docela lavíruje. Finové už jsou zdá se rozhodnutí.

      Nerozhodl. Rozhodnutí učiní v řádu týdnů. Navíc Švédsko zdá se mi docela lavíruje. Finové už jsou zdá se rozhodnutí.

  • otecko
    12:14 13.04.2022

    Západu by po tomto měl zazvonit silný ...Zobrazit celý příspěvek

    Západu by po tomto měl zazvonit silný budíček:

    https://www.novinky.cz/zahrani...

    ...rusa musí zastavit dříve, než se Západ složí pod tíhou migrantů. to je větší nebezpečí, než zastavení plynu a ropy do EU.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      12:36 13.04.2022

      Dodat tanky, dělostřelectvo, všechny Migy a Mi24 co máme, neblokovat dodávky od výrobců a bude brzy po všem. Rusko bude rádo, že bude na konci moct dodávat ten plyn. Pokud ho ...Zobrazit celý příspěvek

      Dodat tanky, dělostřelectvo, všechny Migy a Mi24 co máme, neblokovat dodávky od výrobců a bude brzy po všem. Rusko bude rádo, že bude na konci moct dodávat ten plyn. Pokud ho vypne, tak ne na dlouho, jinak tam pojdouSkrýt celý příspěvek

      • segal7
        13:29 13.04.2022

        Myslím, že víc parády by tam udělali naše KUBy, stejně je budeme vyřazovat

        Myslím, že víc parády by tam udělali naše KUBy, stejně je budeme vyřazovat

        • Scotty
          19:41 13.04.2022

          Nejdřív za tři roky.

          Nejdřív za tři roky.

      • Cimbi
        13:44 13.04.2022

        A Dany? A Excalibur by měl mít i nějaké modernizované Dany a asi i pár kousků té Dana 2 (ta už je prej celkem mazec - SŘP by měl umět zajistit dopad asi 2 nebo dokoce 3 granátů ...Zobrazit celý příspěvek

        A Dany? A Excalibur by měl mít i nějaké modernizované Dany a asi i pár kousků té Dana 2 (ta už je prej celkem mazec - SŘP by měl umět zajistit dopad asi 2 nebo dokoce 3 granátů naráz (v podstatě) atp.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          19:40 13.04.2022

          Nic takového mimo pár kusů na veletrhy nemá.

          Nic takového mimo pár kusů na veletrhy nemá.

      • Hawk
        17:39 13.04.2022

        ...Migy, co máme... jako ty z muzeí?

        ...Migy, co máme... jako ty z muzeí?

  • Harvest
    12:08 13.04.2022

    Výber dronov pre SR je v plnom prúde. Ľudia od Bayraktaru sa stretli s Naďom.

    https://twitter.com/JaroNad/st...

    Výber dronov pre SR je v plnom prúde. Ľudia od Bayraktaru sa stretli s Naďom.

    https://twitter.com/JaroNad/st...

    • MaminCecok
      12:19 13.04.2022

      Yes!

      Yes!

    • CerVus
      12:23 13.04.2022

      U nás se o něčem takovém bude zase jen několik let mluvit, předlouze vybírat jen aby se to nakonec zrušilo.

      U nás se o něčem takovém bude zase jen několik let mluvit, předlouze vybírat jen aby se to nakonec zrušilo.

      • Roko
        12:30 13.04.2022

        Cesi maju pomerne pragmaticku armadu , u nas sa veci iba hasia..

        Cesi maju pomerne pragmaticku armadu , u nas sa veci iba hasia..

        • pjaro77
          12:44 13.04.2022

          Ani by som nepovedal, jedna armáda za 18, druhá za 20.
          Skôr ich MV je na tom lepšie.

          Ani by som nepovedal, jedna armáda za 18, druhá za 20.
          Skôr ich MV je na tom lepšie.

          • Cimbi
            12:59 13.04.2022

            Vaše MV taky nezahálí. Ty protimafiánské čistky v policii, na prokuraturách apod. jsem sledoval se zájmem. Jak to začlo, říkal jsem si, že se s tím moc neserete a berete to z jedný ...Zobrazit celý příspěvek

            Vaše MV taky nezahálí. Ty protimafiánské čistky v policii, na prokuraturách apod. jsem sledoval se zájmem. Jak to začlo, říkal jsem si, že se s tím moc neserete a berete to z jedný vody načisto.Skrýt celý příspěvek

          • Harvest
            13:14 13.04.2022

            Cimbi
            O 2 roky ak sa do vlády dostane smer alebo hlas tak sa to zastaví a budeme tam kde sme boli.

            Cimbi
            O 2 roky ak sa do vlády dostane smer alebo hlas tak sa to zastaví a budeme tam kde sme boli.

      • Cimbi
        12:33 13.04.2022

        Věci se změní... Tahle doba změní hodně věcí...

        Věci se změní... Tahle doba změní hodně věcí...

      • TF_HU
        12:59 13.04.2022

        Určitě

        Určitě

    • Scotty
      19:44 13.04.2022

      Aneb začínáme stavět dům od střechy.

      Aneb začínáme stavět dům od střechy.

  • ruleta
    12:02 13.04.2022

    V case 1:02 ten obraz - je to tak upraveno naschval anebo fakt maj Mi-28N takovy tragicke termo kamery? navic z Ka-52 vypada obraz ...Zobrazit celý příspěvek

    V case 1:02 ten obraz - je to tak upraveno naschval anebo fakt maj Mi-28N takovy tragicke termo kamery? navic z Ka-52 vypada obraz dobre.

    https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:32 13.04.2022

      Ano maju infra anvg prvej gen

      Ano maju infra anvg prvej gen

      • Cimbi
        13:15 13.04.2022

        není to jejich nejmodernější sériově vyráběný vrtulník?

        Tak 1. generace tam sedne jako řadící páka do Abramse!

        není to jejich nejmodernější sériově vyráběný vrtulník?

        Tak 1. generace tam sedne jako řadící páka do Abramse!

  • Harvest
    11:56 13.04.2022

    Trochu mimo témy, ale Maďari idu zase zbrojit a zase od Nemcov. Plánujú kúpiť nemecké hufnice Hx3 155. Toto by mal byť pre nás posledný budíček, aby sme sa zodpovedne postavili k ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu mimo témy, ale Maďari idu zase zbrojit a zase od Nemcov. Plánujú kúpiť nemecké hufnice Hx3 155. Toto by mal byť pre nás posledný budíček, aby sme sa zodpovedne postavili k budovaniu armády. Nech nás jedného dňa niečo nemilé od našich južných Putin-friendly susedov neprekvapí.


    https://soldat-und-technik.de/... Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      12:10 13.04.2022

      Jo a i od našich západních sousedů.

      Jo a i od našich západních sousedů.

    • pjaro77
      12:45 13.04.2022

      Hovorím už dlho, nakúpme desiatky (skor stovku-dve) hufnic, raketometov a dronov.

      Hovorím už dlho, nakúpme desiatky (skor stovku-dve) hufnic, raketometov a dronov.

    • csincsung66
      19:55 13.04.2022

      ja si myslim, ze to bude mile prekvapenie...

      ja si myslim, ze to bude mile prekvapenie...

  • otecko
    11:54 13.04.2022

    Včera tady byla diskuze o vztahu Německa k Ukrajině, tento článek z FA je takové doplnění, jak němečtí politici " pomáhají" Ukrajině ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera tady byla diskuze o vztahu Německa k Ukrajině, tento článek z FA je takové doplnění, jak němečtí politici " pomáhají" Ukrajině :
    https://zeitung.faz.net/fas/po... Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    11:53 13.04.2022

    Len taká pikoška čo poteší: Národna banka Slovenska poslala na Ukrajinu dve pancierové vozidlá. Majú špeciálnu misiu. zdroj: ...Zobrazit celý příspěvek

    Len taká pikoška čo poteší:
    Národna banka Slovenska poslala na Ukrajinu dve pancierové vozidlá. Majú špeciálnu misiu.
    zdroj: https://ekonomika.pravda.sk/fi... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    11:51 13.04.2022

    https://twitter.com/lapatina_/...


    Cosi o gramotnosti ruskych vojakov...

    https://twitter.com/lapatina_/...


    Cosi o gramotnosti ruskych vojakov...

  • ruleta
    11:35 13.04.2022

    The U.S. has given #Ukraine 7,000 Javelin ATGMs in recent months -- which is 1/3 of the entire American stock & will take 1+yr to replace. Also 2,000 Stingers -- 1/4 of the U.S. ...Zobrazit celý příspěvek

    The U.S. has given #Ukraine 7,000 Javelin ATGMs in recent months -- which is 1/3 of the entire American stock & will take 1+yr to replace.

    Also 2,000 Stingers -- 1/4 of the U.S. inventory, which'll take 5yrs to replace.

    Is this supply sustainable?

    https://twitter.com/Charles_Li...

    https://www.csis.org/analysis/... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      11:47 13.04.2022

      Podle internetu je na světě celkem 60 000 Javelinů.

      Podle internetu je na světě celkem 60 000 Javelinů.

    • pjaro77
      12:47 13.04.2022

      Čo sa týka ich výroby - majú americké firmy pobočky aj v EU ?

      Čo sa týka ich výroby - majú americké firmy pobočky aj v EU ?

    • StandaBlabol
      12:49 13.04.2022

      Ale ono to nemusí být sustainable. Protože přece nepotřebují 1.000 Stingerů každý měsíc. Tolik letadel Rusové prostě nemají. Jestli jsem to správně pochopil, tak Ukrajinci ještě ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale ono to nemusí být sustainable. Protože přece nepotřebují 1.000 Stingerů každý měsíc. Tolik letadel Rusové prostě nemají. Jestli jsem to správně pochopil, tak Ukrajinci ještě pořád školí další a další operátory jak na Javeliny, tak na Stingery. A až potom je dokáží všechny využít. Kromě toho StarStreaky, Pioruny, Igly a nakonec i ty staré Strely. Já myslím, že Ukrajina už má MANPADů dost a budou se jen pomalu doplňovat ty spotřebované.Skrýt celý příspěvek

      • segal7
        13:38 13.04.2022

        Měli by tam být i Mistraly

        Měli by tam být i Mistraly

  • jj284b
    11:25 13.04.2022

    https://twitter.com/Militaryla...

    zopar ruskych vozidiel prepadnutych pri Izjume.. vyzera ze Rusi okolie az tak nekontroluju...

    https://twitter.com/Militaryla...

    zopar ruskych vozidiel prepadnutych pri Izjume.. vyzera ze Rusi okolie az tak nekontroluju...

    • The Pale Emperor
      11:44 13.04.2022

      Azov? Podle zelených pásek?

      Azov? Podle zelených pásek?

      • jj284b
        11:47 13.04.2022

        netusim, zelene som este nevidel.

        netusim, zelene som este nevidel.

      • niko
        12:14 13.04.2022

        Azov v Izijume ? Urcite nie.

        Azov v Izijume ? Urcite nie.

        • Cimbi
          12:28 13.04.2022

          Ty noví rekruti Azovu jeli na Donbas a z pochopitelných důvodů ne do Mariupolu. Navíc v době, kdy Mariupol už obléhali, skupinka z Azovu odbachla ten strategický mostík někde na ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty noví rekruti Azovu jeli na Donbas a z pochopitelných důvodů ne do Mariupolu.

          Navíc v době, kdy Mariupol už obléhali, skupinka z Azovu odbachla ten strategický mostík někde na severu UA. Na twitteru bylo videoSkrýt celý příspěvek

        • MaminCecok
          12:34 13.04.2022

          Zelené pásky má Azov.

          Zelené pásky má Azov.

        • Rošťák
          14:04 13.04.2022

          Pokud si dovře pamatuju, tak Azov není kompletně v Mariupolu, jeden jeho prapor byl nasazen i jinde ....

          Pokud si dovře pamatuju, tak Azov není kompletně v Mariupolu, jeden jeho prapor byl nasazen i jinde ....

        • RiMr71
          14:37 13.04.2022

          "Azov v Izijume ? Urcite nie."

          ...ale v Mariupoli není celý Azov...

          "Azov v Izijume ? Urcite nie."

          ...ale v Mariupoli není celý Azov...

      • Cimbi
        12:29 13.04.2022

        Ale nabízïm cizineckou legii? Jaké ti mají pásky?

        Ale nabízïm cizineckou legii? Jaké ti mají pásky?

        • Janicekmac
          15:01 13.04.2022

          většinou jsem viděl modré, hlavně u těch u Kyjeva.

          většinou jsem viděl modré, hlavně u těch u Kyjeva.

  • jj284b
    11:11 13.04.2022

    https://twitter.com/nexta_tv/s... toto je zaujimave... ta tocka s tym seriovym cislom, nebola z Kramatorska ale bolo to schvalne natocene Rusmi.. pouzili ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/nexta_tv/s...


    toto je zaujimave... ta tocka s tym seriovym cislom, nebola z Kramatorska ale bolo to schvalne natocene Rusmi.. pouzili este aj BBC UI... no taketo video BBC nikdy nepublikovalo..Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      12:25 13.04.2022

      Propagandisti idú v Orklande na plné obrátky.

      Propagandisti idú v Orklande na plné obrátky.

  • machotka.r
    11:08 13.04.2022

    Jedná se o možném předání Kyperských zbraní ruského původu Ukrajině. Kéž jsou ta jednání rychlá a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jedná se o možném předání Kyperských zbraní ruského původu Ukrajině. Kéž jsou ta jednání rychlá a úspěšná

    https://armadnizpravodaj.cz/ud... Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    11:08 13.04.2022

    Predator a Reaper ? Mnam :)

    https://twitter.com/DanLamothe...

    Predator a Reaper ? Mnam :)

    https://twitter.com/DanLamothe...

    • GlobeElement007
      11:22 13.04.2022

      Jestli to není moc snadný cíl pro PVO.

      Jestli to není moc snadný cíl pro PVO.

      • Maximus
        11:31 13.04.2022

        Je, Bayraktar vyuziva toho, že system ruskych PVO ho pro pomalost a relativně male RCS ignoruje jako vetsiho ptaka - kalibrace je nastavena na relativne rychle stroje (letadla) ...Zobrazit celý příspěvek

        Je, Bayraktar vyuziva toho, že system ruskych PVO ho pro pomalost a relativně male RCS ignoruje jako vetsiho ptaka - kalibrace je nastavena na relativne rychle stroje (letadla) ci stroje s velkym RCS (vrtulniky) a vzhledem ke stale hrozbě ukrajinskeho letectva rekalibrace na "turecke ptaky" se tak casto neprovadi. Americke drony uz spadají do ranku konvencnich stroju svoji velikosti, rychlosti i RCS a ve strednich vyskach to budou jen kachny na odstrel pro ruske PVO a stihače.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        13:00 13.04.2022

        MQ-9 má jiné využití než TB2. Je to větší a rychlejší dron, který si udrží odstup od PVO krátkého dosahu a má GPS/EGI. Na druhou stranu je stále dost malý a pomalý a moc blízko na ...Zobrazit celý příspěvek

        MQ-9 má jiné využití než TB2. Je to větší a rychlejší dron, který si udrží odstup od PVO krátkého dosahu a má GPS/EGI. Na druhou stranu je stále dost malý a pomalý a moc blízko na to, aby jej sejmula S-300. Nese výkonnější avioniku, dokáže odhalit zamaskované dělostřelectvo na mnohem větší vzdálenost a hlavně dokáže nést opravdu těžkou munici, dokonce i JDAM. Ony i ty větší drony jsou pro PVO špatně odhalitelné - je to celé plastové, tenké, má to pro radary blbý tvar,...

        Kdyby UA měla prachy na zakoupení a výzbroj pro MQ-9, tak jich mají mraky. TB2 je takové ořezávátko. Kouzlili s ním spíš na začátku konflikt. Teď už rusáci asi nedělají takové faily a PVO neaktivní nemají složenou někde v lesíku. Pokud při umístění dělostřelectva udělají rusáci na chvíli chybu v PVO obraně a nebo budou dělat přesun, tak MQ-9 bude schopný přiletět rychle a díky větší výzbroji zničit více. TB2 je pomalý a má jen LOS (TB3 by měl mít za příplatek SATCOM), takže obsluha musí být poměrně dost blízko cíle. Čili veškeré zázemí a munici v dostřelu dělostřelectva. TB2 je takový partyzánský dron. Pokud chtějí Ukrajinci udělat zásadní změnu, tak musí upustit partyzánskou strategii.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      11:28 13.04.2022

      Velké drony prý moc šancí na úspěch nemají, protože jsou zranitelné ruskou PVO (moc velké RCS). Jsem zvědavý, jak moc velký "game changer" budou ty Switchblady. Hned na začátku ...Zobrazit celý příspěvek

      Velké drony prý moc šancí na úspěch nemají, protože jsou zranitelné ruskou PVO (moc velké RCS).

      Jsem zvědavý, jak moc velký "game changer" budou ty Switchblady. Hned na začátku března, když se popularizovali úspěchy Bayraktarů psal nějaký ruský analytik, že arménsko-ázerbajdžánský konflikt sice vyhrály drony, ale ne Bayraktary, protože těch bylo málo. A že válku rozhodly sebevražedné drony z Izraele, nasazené ve stovkách. Prý jejich nepřetržité útoky znemožnily Arménům držet frontovou linii i přesunovat těžkou techniku.

      No tak teď má, co chtěl. Ukrajina dostává stovky Switchbladů a uvidíme, jak moc velký dopad na ruské síly to bude mít. Má to být 100 + 10 (Switchblade 300 a 600) naváděcích zařízení a 1.000 + 100 dronů. To už je síla.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        11:47 13.04.2022

        Nepodceňuj Izrael. Něco říká, něco dělá. To druhé nikdo nevidí. Nebylo by to poprvé, kdy pracujou v utajení. Je to národ, který žije v téměř trvalé válce se sousedy a utajení je ...Zobrazit celý příspěvek

        Nepodceňuj Izrael. Něco říká, něco dělá. To druhé nikdo nevidí.

        Nebylo by to poprvé, kdy pracujou v utajení. Je to národ, který žije v téměř trvalé válce se sousedy a utajení je tak 1/3 úspěchu...

        Uvidíme po válce, možná budeme překvapeni...Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          12:52 13.04.2022

          Izrael si očividně nechce pokazit vztahy s Ruskem. Aby se neřeklo, že nic nedělá, tak posílá Ukrajině humanitární pomoc. Ale jinak, nejenom že neposílá zbraně, on i blokuje dodávky ...Zobrazit celý příspěvek

          Izrael si očividně nechce pokazit vztahy s Ruskem. Aby se neřeklo, že nic nedělá, tak posílá Ukrajině humanitární pomoc. Ale jinak, nejenom že neposílá zbraně, on i blokuje dodávky v Izraeli vyrobených zbraní z jiných zemí, viz. Spiky a Iron Dome.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        11:49 13.04.2022

        Pokud se budou zaměřovat na PVO a Gvozdiky/Msty, tak to bude mít úspěch. 300 můžou ničit například kulometná hnízda, minometná postavení, ničit zásobovací konvoje (první a poslední ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud se budou zaměřovat na PVO a Gvozdiky/Msty, tak to bude mít úspěch. 300 můžou ničit například kulometná hnízda, minometná postavení, ničit zásobovací konvoje (první a poslední vozidlo, o zbytek se postará pěchota se smallarms.)Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        13:07 13.04.2022

        Nemají moc velkou RCS, to v žádném případě. Jsou sice velké, ale díky materiálu a tvaru jsou pro radary problém. MQ-9 sice odhalí (asi) Pantsir, ale ten se zároveň pohybuje mimo ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemají moc velkou RCS, to v žádném případě. Jsou sice velké, ale díky materiálu a tvaru jsou pro radary problém. MQ-9 sice odhalí (asi) Pantsir, ale ten se zároveň pohybuje mimo dostřel. Naopak MQ-9 má výkonnou avioniku a vesele může dělat průzkum. Dokáže nést výkonné zbraně a zničit to, co TB2 nezvládne. Vydrží v akci déle, letí rychle, ovládat se dá z bezpečné vzdálenosti. TB2 ani jedno z toho neumí. Navíc, pokud si to rusáci pojistí, tak se dá mnohem snáze rušit, protože je to LOS.
        MQ-9 se nedělají jen tak z prdele a nejsou drahé pro nic za nic. Je to extrémně nebezpečný dron.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          17:58 13.04.2022

          přesně, Predator i Reaper jsou navrženy jako soft stealth letouny, díky celokompozitové konstrukci a chránění IČ stopy by měly nad bojištěm uspět... žádnou výraznější porážku ...Zobrazit celý příspěvek

          přesně, Predator i Reaper jsou navrženy jako soft stealth letouny, díky celokompozitové konstrukci a chránění IČ stopy by měly nad bojištěm uspět... žádnou výraznější porážku zatím nezaznamenyly...Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:43 13.04.2022

      Pozor pani to ze us and a sa ich zbavuju neznamena ze ich ua nepouzije pri rozptylenej zivej sile orkov v mestach a lesoch a taktiez mozu donekonecna “terorizovat” aj mimo ua ...Zobrazit celý příspěvek

      Pozor pani to ze us and a sa ich zbavuju neznamena ze ich ua nepouzije pri rozptylenej zivej sile orkov v mestach a lesoch a taktiez mozu donekonecna “terorizovat” aj mimo ua uzemia ako napr krym a podobne, je to sice velky a tazky dron ale schopny aj elektronickeho boja a pri nepoucitelnych rusoch a ich niekolko km kolonach to bude ako bonboniera nikdy nevies ktore vozdilo trafiSkrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    11:06 13.04.2022

    Pohled na dobývání Mariupolu z ruského pohledu z Topwar. Ve stručnosti: obsadí ho, ale za cenu příliš vysokých ztrát, přicházejí o celé prapory pěchoty. Navíc je město úplně ...Zobrazit celý příspěvek

    Pohled na dobývání Mariupolu z ruského pohledu z Topwar. Ve stručnosti: obsadí ho, ale za cenu příliš vysokých ztrát, přicházejí o celé prapory pěchoty. Navíc je město úplně zničeno a ukrajinská propaganda toho "zneužije", aby zpochybnila ruské "osvobozování".

    A že kdyby tímhle stylem chtěli osvobozovat celé oblasti Donbasu a Luhansku, tak za to zaplatí strašnou cenu a získají jen měsíční krajinu.

    A alternativou má být celou tu ukrajinskou armádu na východě obklíčit a nechat vyhladovět.

    Mimochodem, Institute for the Study of War celý březen uváděl, že Mariupol padne v řádu týdnů. 30. března už byly pesimističtější a změnili to na dny. Dnes už jen napsali "Maripol has not fallen yet." a predikce radši nedávají. Ukrajinci ho nemůžou držet navždy a z obklíčení je taky nikdo nevyprostí, ale to, co ti obránci předvádějí, je neuvěřitelné.

    https://topwar.ru/194836-mariu... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      11:12 13.04.2022

      neuveritelne to je, no na druhej strane, dalo sa to predpokladat.. staci si spomenut na Kyborgov na Doneckom letisku...

      neuveritelne to je, no na druhej strane, dalo sa to predpokladat.. staci si spomenut na Kyborgov na Doneckom letisku...

    • Mortles
      12:26 13.04.2022

      "It is the Ukrainian Alamo"

      "It is the Ukrainian Alamo"

Načítám diskuzi...