VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Cimbi
    09:54 13.04.2022

    Rusi už začali Ukrajincům dodávat i tankovou munici:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Rusi už začali Ukrajincům dodávat i tankovou munici:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    • s2pi
      10:08 13.04.2022

      Heh, akoze jedna debna je jeden naboj (projektil a nabojnica). Tak to tam maju na 4-5 T72. Zaujimave, kolko to miesta zoberie.

      Heh, akoze jedna debna je jeden naboj (projektil a nabojnica). Tak to tam maju na 4-5 T72. Zaujimave, kolko to miesta zoberie.

      • Cimbi
        10:21 13.04.2022

        V tom karuselu pod věží to zabere místa míň... Je to stejné, jako když si koupíš v Kauflandu šunku: nejvíc místa zabere obal...

        V tom karuselu pod věží to zabere místa míň... Je to stejné, jako když si koupíš v Kauflandu šunku: nejvíc místa zabere obal...

        • Tondda
          11:11 13.04.2022

          No ale muselo to dát práci. Někde v Rusku naložit na vlak, pak z vlaku na náklaďák, pak s tím stát v dlouhé koloně nad Kyjevem, kdyz občas někde něco bouchlo, no a nakonec to ...Zobrazit celý příspěvek

          No ale muselo to dát práci. Někde v Rusku naložit na vlak, pak z vlaku na náklaďák, pak s tím stát v dlouhé koloně nad Kyjevem, kdyz občas někde něco bouchlo, no a nakonec to sundat z náklaďáku a uskladnit. Já bych u takového daru nekoukal na to, že ho není mnoho. Tu darují to a tu zas tohle... :DSkrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            12:22 13.04.2022

            Jo, dali do toho srdce...

            A krev, pot a slzy taky...

            Jo, dali do toho srdce...

            A krev, pot a slzy taky...

  • damra
    09:26 13.04.2022

    A lukasenko perli:
    Lukašenko ocenil možnost připojení Běloruska k Rusku
    https://ria.ru/20220413/lukash...

    A lukasenko perli:
    Lukašenko ocenil možnost připojení Běloruska k Rusku
    https://ria.ru/20220413/lukash...

    • Miroslav
      09:37 13.04.2022

      Odrazu mu nevadí lebo aj tak nemá inú možnosť a po obnovení ZSSR 2.0 aspoň bude chránený pred palácovým prevratom

      Odrazu mu nevadí lebo aj tak nemá inú možnosť a po obnovení ZSSR 2.0 aspoň bude chránený pred palácovým prevratom

    • Silver
      09:40 13.04.2022

      Som zvedavý, čo na to Bieloruské obyvateľstvo. Či budú tiež s tým OK.

      Som zvedavý, čo na to Bieloruské obyvateľstvo. Či budú tiež s tým OK.

      • Miroslav
        09:41 13.04.2022

        Rosgvardia im to už vysvetlí prečo to pre nich bude takto lepšie

        Rosgvardia im to už vysvetlí prečo to pre nich bude takto lepšie

        • Mortles
          12:30 13.04.2022

          Se rozšíří rozsah speciální operace

          Se rozšíří rozsah speciální operace

    • RiMr71
      09:45 13.04.2022

      ...tak já nevím, ale já to chápu opačně: "Prezident Běloruska Alexandr Lukašenko v komentáři k řeči o údajném začlenění Běloruska do Ruska řekl, že hlavy států „nejsou tak hloupé, ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tak já nevím, ale já to chápu opačně:

      "Prezident Běloruska Alexandr Lukašenko v komentáři k řeči o údajném začlenění Běloruska do Ruska řekl, že hlavy států „nejsou tak hloupé, aby jednaly podle starých metod“.
      "Tady bude údajně Bělorusko zahrnuto do Ruska . Putin a já nejsme tak hloupí, abychom jednali starými metodami," řekl Lukašenko"Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        13:23 13.04.2022

        V skutočnosti sú obaja hlupejsi ...

        V skutočnosti sú obaja hlupejsi ...

    • Magister_Peditum
      09:53 13.04.2022

      Takže místo Ukrajiny připojí Bělorusko. Putin to vydá za svoje vítězství a obyvatelstvo zkousne sankce, výprask jejich slavné armády na Ukrajině i fakt, že do NATO přibude Finsko ...Zobrazit celý příspěvek

      Takže místo Ukrajiny připojí Bělorusko. Putin to vydá za svoje vítězství a obyvatelstvo zkousne sankce, výprask jejich slavné armády na Ukrajině i fakt, že do NATO přibude Finsko se Švédskem. A pojede se dál, teda až na to, že se z Ruska pomalu stane druhá KLDR za železnou oponou oddělená od zbytku Evropy.
      Líto mi bude jenom chudáků Bělorusů. Ale takhle to možná dopadne, je to jediná cesta pro Putina jak si před domácím zfanatizovaným obyvatelstvem zachovat tvář i přes porážku na Ukrajině (Krym a Doněck a Luhansk si asi udrží tak jako tak).Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        10:02 13.04.2022

        Nemyslim si, ze by mu to doma zozrali ako obyvatelia, tak aj armada.

        Nemyslim si, ze by mu to doma zozrali ako obyvatelia, tak aj armada.

        • Magister_Peditum
          10:08 13.04.2022

          Armáda možná ne, ale co jsou schopni Putinovi věřit civilové teď, tak bych se nedivil ničemu.

          Armáda možná ne, ale co jsou schopni Putinovi věřit civilové teď, tak bych se nedivil ničemu.

        • pjaro77
          11:32 13.04.2022

          Ak to spraví, tak najlepšie bude keď mu armáda vyhlási neposlušnosť a prevezme v krajine velenie.
          Ruská armáda nebude mať na to viesť vojnu na ďalšom fronte.

          Ak to spraví, tak najlepšie bude keď mu armáda vyhlási neposlušnosť a prevezme v krajine velenie.
          Ruská armáda nebude mať na to viesť vojnu na ďalšom fronte.

  • damra
    09:25 13.04.2022

    A trochu zabavy z ruske strany: MOSKVA 13. dubna – RIA Novosti. Ruská vláda zavedla dočasná pravidla pro leasing, pronájem a nákup letadel od společností z nepřátelských zemí, ...Zobrazit celý příspěvek

    A trochu zabavy z ruske strany:
    MOSKVA 13. dubna – RIA Novosti. Ruská vláda zavedla dočasná pravidla pro leasing, pronájem a nákup letadel od společností z nepřátelských zemí, uvádí kabinet.
    "V Rusku začnou platit dočasná pravidla pro plnění závazků ruských leteckých společností a organizací vůči zahraničním společnostem . Premiér Michail Mišustin takovou rezoluci podepsal . Dokument určuje postup pro plnění dohod v roce 2022, které stanoví nákup, pronájem, leasing letecké techniky,“ píše se ve zprávě.
    Jak bylo uvedeno, pokud má zahraniční pronajímatel z nepřátelské země strukturální jednotku registrovanou v Rusku, platby půjdou na její účet v ruské bance v rublech - ve výši ekvivalentní hodnotě závazků v cizí měně. V tomto případě budou vyrovnání provedena podle oficiálního směnného kurzu Ruské banky stanoveného v den splnění závazků.

    https://ria.ru/20220413/samole... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      09:31 13.04.2022

      asi zistili ze ak tie lietadla zabavia, nic im to nevyriesi...

      asi zistili ze ak tie lietadla zabavia, nic im to nevyriesi...

      • s2pi
        09:58 13.04.2022

        Asi si myslia, ze ekonomika funguje tak ako nadiktuje strana. Hmm zaujimave, nejako mi to nevychadza ...

        Asi si myslia, ze ekonomika funguje tak ako nadiktuje strana. Hmm zaujimave, nejako mi to nevychadza ...

    • V.Karasek
      09:51 13.04.2022

      Trochu mi to pripomina pripravu na ustup do predem pripravenych pozic...

      Trochu mi to pripomina pripravu na ustup do predem pripravenych pozic...

    • econ 2
      10:00 13.04.2022

      Hm, akorát je asi pro ně pozdě. Letadla asi těžko získají nový certifikát a tak je těžko mohou použít na lety do zahraničí a dopřát jim plnohodnotný servis. To je tak, když někdo ...Zobrazit celý příspěvek

      Hm, akorát je asi pro ně pozdě. Letadla asi těžko získají nový certifikát a tak je těžko mohou použít na lety do zahraničí a dopřát jim plnohodnotný servis.
      To je tak, když někdo neumí přemýšlet dopředu. Teprve nyní uvažují, co bude po válce a zjišťují, že zabavení letadel, ztráta jejich certifikátů prostě nebyl dobrý nápad. Že to bude prostě problém i v době míru. Časem přijdou i na to, že existuje něco jako reputace a se skončením války se nezmění současný pohled na Rusko a Rusy.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      12:06 13.04.2022

      No pořád je to porušení smlouvy, pochybuju, že ty společnosti přistoupí na platby v rublech......zbytečný cár papíru a zbytečně vynaložený čas.

      No pořád je to porušení smlouvy, pochybuju, že ty společnosti přistoupí na platby v rublech......zbytečný cár papíru a zbytečně vynaložený čas.

    • DanCZer
      12:12 13.04.2022

      Hezký dokument, ale k ničemu. Ta odepsaná letadla v hodnotě miliard dolarů jim ty leasingovky/pojišťovny jen tak nezapomenou a jejich šance uzavřít nové leasingové smlouvy se ...Zobrazit celý příspěvek

      Hezký dokument, ale k ničemu. Ta odepsaná letadla v hodnotě miliard dolarů jim ty leasingovky/pojišťovny jen tak nezapomenou a jejich šance uzavřít nové leasingové smlouvy se limitně blíží nule.Skrýt celý příspěvek

  • sgaba
    09:23 13.04.2022
    • jj284b
      09:29 13.04.2022

      jedna moznost by tam bola... vymenit Medvedchuka za koridor z Mariupolu... a stiahnut odtial vsetkych.. Mariupol uz splnil co bolo treba.. otazka je, ci na to Putin pristupi...

      jedna moznost by tam bola... vymenit Medvedchuka za koridor z Mariupolu... a stiahnut odtial vsetkych.. Mariupol uz splnil co bolo treba.. otazka je, ci na to Putin pristupi...

      • Atomas
        09:33 13.04.2022

        Osobně si myslím, že je pro putina Medvedchuk již bezcenný, jeho výměnou nic nezíská. A ruská média uvádí, že se UA marińáci vzdali. Propaganda je nyní pro ně cennější...

        Osobně si myslím, že je pro putina Medvedchuk již bezcenný, jeho výměnou nic nezíská. A ruská média uvádí, že se UA marińáci vzdali. Propaganda je nyní pro ně cennější...

        • jj284b
          09:39 13.04.2022

          Medvedchuk je ale "rodina"... putin je krstny otec jeho dcery...

          Medvedchuk je ale "rodina"... putin je krstny otec jeho dcery...

          • Rošťák
            09:43 13.04.2022

            Podle mě ho bez mrknutí oka dokáže obětovat ......
            A koridoru fakt nevěřím .......

            Podle mě ho bez mrknutí oka dokáže obětovat ......
            A koridoru fakt nevěřím .......

          • otecko
            09:44 13.04.2022

            "Ňet čelověk, ňet problém" ...tak to chodí v rusku..

            "Ňet čelověk, ňet problém" ...tak to chodí v rusku..

          • BobDylan
            09:47 13.04.2022

            Aj Stalinov syn bol "rodina" a veľmi mu to nepomohlo.

            Aj Stalinov syn bol "rodina" a veľmi mu to nepomohlo.

          • HansCartman
            09:59 13.04.2022

            Napadlo mě úplně to samý jako Boba.. Stalin taky měl syna a jak dopadl..

            Napadlo mě úplně to samý jako Boba.. Stalin taky měl syna a jak dopadl..

      • MaminCecok
        09:48 13.04.2022

        už im Zelenský navrhol jeho výmenu za Ukr. vojnových zajatcov

        už im Zelenský navrhol jeho výmenu za Ukr. vojnových zajatcov

      • Cimbi
        09:50 13.04.2022

        Ale Medvedčuk + Mariupol bez dalších ztrát by cenu mít mohl...

        Ale Medvedčuk + Mariupol bez dalších ztrát by cenu mít mohl...

        • Inflex
          10:28 13.04.2022

          A teď otázka za milion - kdo jim na ten "evakuační koridor" skočí?
          Jednání s rusem není možné, protože mu nikdo nic nevěří.

          A teď otázka za milion - kdo jim na ten "evakuační koridor" skočí?
          Jednání s rusem není možné, protože mu nikdo nic nevěří.

  • Standa
    09:16 13.04.2022

    https://youtu.be/-neMqxNNMoM...
    Roztřílená kolona

    https://youtu.be/-neMqxNNMoM...
    Roztřílená kolona

    • RiMr71
      09:21 13.04.2022

      ...která je rozstřílená už nějakou dobu. Jen si přes původní logo někdo bezostyšně plácnul to svoje...

      ...která je rozstřílená už nějakou dobu. Jen si přes původní logo někdo bezostyšně plácnul to svoje...

    • lukas000
      09:22 13.04.2022

      Nejsem vojak, ale reakce pri delostreleckem prepadu u rusu vypada tak ze bud zustanou stat na miste nebo couvaji 4km/h, to asi neni uplne jak by to melo vypadat ne ? Jak by se to ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejsem vojak, ale reakce pri delostreleckem prepadu u rusu vypada tak ze bud zustanou stat na miste nebo couvaji 4km/h, to asi neni uplne jak by to melo vypadat ne ? Jak by se to melo resit, co je spravna reakce ?Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        09:30 13.04.2022

        T-72 rychlejsie cuvat nevie...

        T-72 rychlejsie cuvat nevie...

        • Miroslav
          09:38 13.04.2022

          Ruské tanky nemajú čo cúvať...

          Ruské tanky nemajú čo cúvať...

          • mexir
            10:08 13.04.2022

            Да да вперед товарищи! Zpátky jenom do garáže.

            Да да вперед товарищи! Zpátky jenom do garáže.

      • Cimbi
        09:48 13.04.2022

        Rozptýlit na velkou plochu a pokud možno o pár set metrů mimo původní lokalitu, je můj tip

        Rozptýlit na velkou plochu a pokud možno o pár set metrů mimo původní lokalitu, je můj tip

    • mexir
      09:27 13.04.2022

      Hezký, ale starý.

      Hezký, ale starý.

    • Standa
      12:07 13.04.2022

      No jo no., tohle mi uniklo a azbukou nevládnu.....sorry jako no....

      No jo no., tohle mi uniklo a azbukou nevládnu.....sorry jako no....

  • Praskot
    09:11 13.04.2022

    K tomu včerejšímu odmítnutí Steinmeiera Zelenským. Najednou mi po oznámení této zprávy začalo na Twitteru vyskakovat spousta německy psaných postů. Nejprve jsem nechápal co se ...Zobrazit celý příspěvek

    K tomu včerejšímu odmítnutí Steinmeiera Zelenským. Najednou mi po oznámení této zprávy začalo na Twitteru vyskakovat spousta německy psaných postů. Nejprve jsem nechápal co se děje, ovšem po zjištění, že Twitter umí překládat tweety následovalo překvapení. Většina Němců rozhodnutí Zelenského schvaluje. Další nadávájí na Scholze a Steinmeiera nebo se za ně omlouvají. Pár hlasů na Scholzovu obranu se ozvalo, ale byly drtivě utlučeni většinou. Jasně je to Twitterová bublina, ale i tak to poskytuje náhled do situace.

    Hlavně Němci chápou, že se na ně začíná nahlížet jako na Putinovo 5.kolonu v EU. Slavný německo-francouzký motor EU umřel po prvních výstřelech na UA. EU teď táhne východní a střední Evropa. Na jejich návrhy se uvalují sankce a mohutně tlačí podpora UA. Tyhle státy chápou, že za plotem je medvěd a je třeba ho zahnat. Scholzovo pozice začne být neudržitelná. Jestli chce udržet aspoň nějaký vliv v EU bude muset začít něco dělat. Jinak se mu může stát, že ho hodí přes palubu.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      09:39 13.04.2022

      Včera v rádiu reportér ČRO říkal věci, ze kterých mi plyne, že v Německu je v parlamentu Scholz a jeho strana jediná, kdo blokuje vývozy techniky. Dávám Scholzovi měsíc, maximálně ...Zobrazit celý příspěvek

      Včera v rádiu reportér ČRO říkal věci, ze kterých mi plyne, že v Německu je v parlamentu Scholz a jeho strana jediná, kdo blokuje vývozy techniky.
      Dávám Scholzovi měsíc, maximálně dva. Myslím, že tam dojde na předčasné volby...Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        09:47 13.04.2022

        Prý mu dávají Zelení docela čočku za to, že brzdí vývoz zbraní na Ukrajinu. Od nich bych to teda nečekal, měl jsem je za levičáky a pacifisty non plus ultra.

        Prý mu dávají Zelení docela čočku za to, že brzdí vývoz zbraní na Ukrajinu. Od nich bych to teda nečekal, měl jsem je za levičáky a pacifisty non plus ultra.

        • raven66
          09:57 13.04.2022

          Cim skor skonci vojna, tym bude Zemi lepsie, tym skor mozu realizovat svoje ekouchylactva a pokracovat v nastupenej linii ekologickej energie a znizovania CO2.

          Cim skor skonci vojna, tym bude Zemi lepsie, tym skor mozu realizovat svoje ekouchylactva a pokracovat v nastupenej linii ekologickej energie a znizovania CO2.

          • Jirka318
            14:18 13.04.2022

            Zelení obecně stojí na straně Ukrajiny. Tradiční protivníci zelených - u nás např. oba Klausové, Zeman a podobní - jsou pro Putina.

            Zelení obecně stojí na straně Ukrajiny. Tradiční protivníci zelených - u nás např. oba Klausové, Zeman a podobní - jsou pro Putina.

    • Jura99
      09:52 13.04.2022

      Ekonomicky drží opratě EU v rukou určitě Německo a Francie. Východní Evropa je ekonomicky trpaslík, jakkoliv se hlásíme na stranu UA.

      Ekonomicky drží opratě EU v rukou určitě Německo a Francie. Východní Evropa je ekonomicky trpaslík, jakkoliv se hlásíme na stranu UA.

      • Torong
        10:16 13.04.2022

        A? To je jako důvod, aby východní Evropa držela hubu a krok? Nebo to snad omlouvá neochotu Fr/De jít proti vůli Ruska?

        A? To je jako důvod, aby východní Evropa držela hubu a krok? Nebo to snad omlouvá neochotu Fr/De jít proti vůli Ruska?

        • TF_HU
          11:59 13.04.2022

          Ne. Tady není co omlouvat. Každý stát vidí a háji své zájmy. To v první řadě. Pak až přichází kompromis na úrovni EU. Přesto stejně...FRA a DEU jsou nejsilnějšími ekonomikami unie. Zobrazit celý příspěvek

          Ne. Tady není co omlouvat. Každý stát vidí a háji své zájmy. To v první řadě. Pak až přichází kompromis na úrovni EU. Přesto stejně...FRA a DEU jsou nejsilnějšími ekonomikami unie.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            12:33 13.04.2022

            Samozřejmě. A proto je potřeba, aby se východní Evropa chovala rovněž podle svých zájmů a to i přes odpor Německa a Francie, jejichž zájmem jsou dobré vztahy s Ruskem za jakoukoli ...Zobrazit celý příspěvek

            Samozřejmě. A proto je potřeba, aby se východní Evropa chovala rovněž podle svých zájmů a to i přes odpor Německa a Francie, jejichž zájmem jsou dobré vztahy s Ruskem za jakoukoli cenu, kterou za to východní Evropa bude muset zaplatit. Německo se klidně a rádo "přizpůsobí nové realitě", tedy Ruským vojskům na své východní hranici.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    08:55 13.04.2022

    Nová dodávka zbraní pro Ukrajinu je na cestě:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    ;-)

    Nová dodávka zbraní pro Ukrajinu je na cestě:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    ;-)

  • Adanedhel
    08:33 13.04.2022

    Zdravím všechny diskutující. Přečetl jsem si na topwaru jejich diskuse o dobývání kosmu. Prý v příštích 50 letech sem přiletí emzáci a koho Prý potkají jako prvního, ten bude ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím všechny diskutující. Přečetl jsem si na topwaru jejich diskuse o dobývání kosmu. Prý v příštích 50 letech sem přiletí emzáci a koho Prý potkají jako prvního, ten bude světlem světové civilizace. Také se tam zamýšlí o odposlouchávání nepřátelských družic a o sestřelování družic z povrchu měsíce. Našlo se tam i pár rozumných lidí, ale ti byli vyštípáni a jejich názory rozcupovány. Prý cena ruského kosmického programu je stakan vodky měsíčně od každého rusa. A to je Prý nic. Pomyslel jsem si na sodomu a gomoru, kdy prorok chtěl usmlouvat ušetření města, pokud tam bude pět spravedlivých. Žel, ani ti se nenašli. Obávám se, že toto čeká celé sovětsko, ale lépe oni než my.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      08:35 13.04.2022

      otazka je, kolko rusov sa bude ochotnych vzdat svojej flasky vodky...

      otazka je, kolko rusov sa bude ochotnych vzdat svojej flasky vodky...

      • otecko
        09:01 13.04.2022

        :D :D :D !!!!

        :D :D :D !!!!

      • Bratik
        09:23 13.04.2022

        Jeden!
        Maximálně dva.

        Jeden!
        Maximálně dva.

        • Misonek 76
          09:38 13.04.2022

          Dva? Tak to pristi rok doletej na Mars

          Dva? Tak to pristi rok doletej na Mars

          • raven66
            10:04 13.04.2022

            Mimozemstania, ci ruski mimozemstania?

            Mimozemstania, ci ruski mimozemstania?

          • Bratik
            10:25 13.04.2022

            Armaty už tam prý jsou:-)

            Armaty už tam prý jsou:-)

    • jj284b
      09:35 13.04.2022

      a mozno to s tym kozmickym programom mysleli takto:

      https://twitter.com/W61795492/...

      a mozno to s tym kozmickym programom mysleli takto:

      https://twitter.com/W61795492/...

    • Miroslav
      09:40 13.04.2022

      Rusi majú jedno prvenstvo o ktorom sa až tak nehovorí. Ako prví vyslali správu do vesmíru pomocou rádia. Správa bola stručná: Mier - Lenin - ZSSR. Asi aj to je dôvod, prečo sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusi majú jedno prvenstvo o ktorom sa až tak nehovorí. Ako prví vyslali správu do vesmíru pomocou rádia. Správa bola stručná: Mier - Lenin - ZSSR. Asi aj to je dôvod, prečo sa zatiaľ obyvatelia dotknutej hviezdnej sústavy neozvaliSkrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      10:05 13.04.2022

      Další ruské fantasmagorie. Jejich vesmírný program už dnes v podstatě neexistuje. Posledních pár let se omezil jenom na posílání lidí a materiálu na ISS ve starých (ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Další ruské fantasmagorie. Jejich vesmírný program už dnes v podstatě neexistuje. Posledních pár let se omezil jenom na posílání lidí a materiálu na ISS ve starých (ale spolehlivých) rachotinách. A i tohle jim postupně zabírá SpaceX. O nějakém posunu vpřed se nedá dlouhodobě mluvit a teď díky sankcím i ztrátě klientů ze Západu to bude ještě větší držkopád. Budou rádi, když si udrží schopnost vynášet satelity na oběžnou dráhu.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      11:39 13.04.2022

      Emzáci ak prídu budú najprv pekne dlho pozorovať pozemšťanov z diaľky. Zistia, čo tu vystrájame (vojny, konšpirácie, ničenie životného prostredia, mafie, rozkrádanie a sto ...Zobrazit celý příspěvek

      Emzáci ak prídu budú najprv pekne dlho pozorovať pozemšťanov z diaľky.
      Zistia, čo tu vystrájame (vojny, konšpirácie, ničenie životného prostredia, mafie, rozkrádanie a sto ďalších bohumilých činností) tak ak majú len trochu rozumu a chochmesu, vrátia sa späť a potom slnečnú sústavu nepriedušne uzavrú do vzdialenosti jedného svetelného roku, aby sa šialenstvo a agresivita nešírili do vesmíru.Skrýt celý příspěvek

  • V.Karasek
    08:14 13.04.2022

    Dalsi dil serialu Sankce nas posiluji: Putinova znepokojivá věta o dlouhodobých vyhlídkách sankcí "Teď jsme na nohou, ale z dlouhodobého hlediska by mohly nastat ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi dil serialu Sankce nas posiluji:

    Putinova znepokojivá věta o dlouhodobých vyhlídkách sankcí

    "Teď jsme na nohou, ale z dlouhodobého hlediska by mohly nastat problémy."

    http://k-politika.ru/trevozhna... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      08:30 13.04.2022

      Žeby príprava Rusov na skutočné ekonomické problémy Ruska, o ktorých na západe už všetci vieme?

      Žeby príprava Rusov na skutočné ekonomické problémy Ruska, o ktorých na západe už všetci vieme?

    • Fiagy
      08:37 13.04.2022

      Když putin připouští "problémy" tak to asi znamená hladomor a návrat o 100let zpět.

      Když putin připouští "problémy" tak to asi znamená hladomor a návrat o 100let zpět.

      • HansCartman
        08:44 13.04.2022

        O 100 let zpět? Tzn. z roku 1943 do roku 1843? Tak to potěš koště.. To jim teda nezávidím :D

        O 100 let zpět? Tzn. z roku 1943 do roku 1843? Tak to potěš koště.. To jim teda nezávidím :D

        • raven66
          10:05 13.04.2022

          Dreva maju dost.

          Dreva maju dost.

        • Inflex
          10:23 13.04.2022

          Není úplně jasné jestli by nešlo o upgrade.

          Není úplně jasné jestli by nešlo o upgrade.

          • Magister_Peditum
            10:27 13.04.2022

            No, je fakt, že se v té době ruská zahraniční politika tvářila možná racionálněji než ta současná. Minimálně ve srovnání s ostatními evropskými zahraničními politikami.

            No, je fakt, že se v té době ruská zahraniční politika tvářila možná racionálněji než ta současná. Minimálně ve srovnání s ostatními evropskými zahraničními politikami.

  • StandaBlabol
    07:40 13.04.2022

    Čistě podle Oryxu už Rusové přišli o víc nemodernizovaných T-72 (87 kusů) než o nejmodernějších T-72B3M (85). Ze začátku bylo původních T-72 v seznamu násobně méně než moderních ...Zobrazit celý příspěvek

    Čistě podle Oryxu už Rusové přišli o víc nemodernizovaných T-72 (87 kusů) než o nejmodernějších T-72B3M (85).

    Ze začátku bylo původních T-72 v seznamu násobně méně než moderních tanků. Takže čistě podle toho se zdá, že Rusové nasazují víc a víc starší techniky.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      08:24 13.04.2022

      otazka je, co je za tym...bud su tie modernizovane stroje nefunkcne (ak sa peniaze na udrzbu rozkradli, velitelia mohli "kanibalizovat" niektore stroje), alebo o ne nechcu prist?

      otazka je, co je za tym...bud su tie modernizovane stroje nefunkcne (ak sa peniaze na udrzbu rozkradli, velitelia mohli "kanibalizovat" niektore stroje), alebo o ne nechcu prist?

      • lukas000
        08:32 13.04.2022

        Nebo se jednoduse zvyzuje podil starych stroju na bojisti proto ze modernizovane jsou jiz vsechny nasazeny a vsechny nove prichozi tanky jsou uz jen nemodernizovane.

        Nebo se jednoduse zvyzuje podil starych stroju na bojisti proto ze modernizovane jsou jiz vsechny nasazeny a vsechny nove prichozi tanky jsou uz jen nemodernizovane.

        • jj284b
          08:40 13.04.2022

          to ano.. ja len ze mozno aj nase predvojnove odhady poctov neboli spravne... napadlo ma ze tie T72B3M neboli modernizovane z odlozenych T72B, ale boli zmodernizovane z T72B3.. tym ...Zobrazit celý příspěvek

          to ano.. ja len ze mozno aj nase predvojnove odhady poctov neboli spravne... napadlo ma ze tie T72B3M neboli modernizovane z odlozenych T72B, ale boli zmodernizovane z T72B3.. tym padom je tych modernizovanych strojov menej ako sme si mysleli...Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            09:05 13.04.2022

            Nezapomínejte, že RF musí držet několik stovek tanků v Kaliningradské oblasti ( T-90A/M a T-72B3M ..... ) a také na severu proti pobaltí a finsku ...... Celkově měli jednotky RF ...Zobrazit celý příspěvek

            Nezapomínejte, že RF musí držet několik stovek tanků v Kaliningradské oblasti ( T-90A/M a T-72B3M ..... ) a také na severu proti pobaltí a finsku ......
            Celkově měli jednotky RF něco kolem 3300 tanků u aktivních jednotek včetně asi 1 000 starších verzí 72 XXXXXSkrýt celý příspěvek

          • jj284b
            09:24 13.04.2022

            Rošťák: zo severu praveze stiahli co mali.. tam bola ta "arkticka" brigada s T80BVM (turbiny nastartuju bez problemov v tazkom mraze, diesel ma problemy so zamrzajucou vodou v ...Zobrazit celý příspěvek

            Rošťák: zo severu praveze stiahli co mali.. tam bola ta "arkticka" brigada s T80BVM (turbiny nastartuju bez problemov v tazkom mraze, diesel ma problemy so zamrzajucou vodou v nafte).. no dava zmysel ze v Kralovci drzia par stoviek tankov ktore odtial stiahnut nemozu..Skrýt celý příspěvek

          • raven66
            10:10 13.04.2022

            Skor su problem parafiny ako voda, lebo zanesu palivovy filter a cerpadlo nepotiahne ...Zobrazit celý příspěvek

            Skor su problem parafiny ako voda, lebo zanesu palivovy filter a cerpadlo nepotiahne naftu.
            https://sk.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

          • demagog
            10:55 13.04.2022

            Skor je problem mazacia sustava, ktora je na plynovej turbine ovela jednoduchsia a nesposobuje take velke cerpacie straty.

            Skor je problem mazacia sustava, ktora je na plynovej turbine ovela jednoduchsia a nesposobuje take velke cerpacie straty.

        • machotka.r
          10:23 13.04.2022

          Za poseledních 10 dní nepřibyl žádný zničený T-90 (aktuálně 17) a jen dva T-80BVM (aktuálně 21). Je to zajímavé, protože statisticky není zničena ani 1/5 této moderní techniky ...Zobrazit celý příspěvek

          Za poseledních 10 dní nepřibyl žádný zničený T-90 (aktuálně 17) a jen dva T-80BVM (aktuálně 21). Je to zajímavé, protože statisticky není zničena ani 1/5 této moderní techniky (T-72B3M, T-80BVM, T-90A). Kde je zbytek? Část je určitě nasazena, ale při větším nasazení by měly být i ztráty. Ty nejsou. Nasaditelné moderní techniky asi není tolik kolik tvrdí tabulkové počty tankových vojsk. A tak se jezdí starýmy nemodernizovanými křápy a zdá se že začínají na bojištích převažovat.
          Ještě je varianta, že to moderní bylo záměrně ponecháno v rezervě, ale tomu moc nevěřím. Když vám teče do bot, tak nasadíte to nejlepší co máte. Teda pokud nejste úchyl a nešetřite si to na vojenskou přehlídku...Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            13:21 13.04.2022

            Na přehlídku mají Armaty a T-90M. Problém bude někde jinde. Asi toho fakt mají míň, než se myslelo.

            Na přehlídku mají Armaty a T-90M. Problém bude někde jinde. Asi toho fakt mají míň, než se myslelo.

      • PavolR
        08:39 13.04.2022

        Ešte je tu aj možnosť, že tie modernizácie šupli proste na "papierovo" najnovšie tanky bez ohľadu na mieru ich opotrebovanosti, aby mali firmy čo najväčšie objednávky a zisky ...Zobrazit celý příspěvek

        Ešte je tu aj možnosť, že tie modernizácie šupli proste na "papierovo" najnovšie tanky bez ohľadu na mieru ich opotrebovanosti, aby mali firmy čo najväčšie objednávky a zisky ...

        Taktiež mohli pri jednotlivých modernizáciách dookola točiť stále tie isté tanky, aby to papierovo vyzeralo, že majú stále viac a viac modernizovaných, pričom ide stále o tie isté stroje.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          09:07 13.04.2022

          Jak se pozná tank určený pro přehlídku? Prý to mají nějak označené...

          Jak se pozná tank určený pro přehlídku? Prý to mají nějak označené...

          • HansCartman
            09:22 13.04.2022

            Většinou se to pozná podle toho, že je pojízdný..

            Většinou se to pozná podle toho, že je pojízdný..

          • lukas000
            09:25 13.04.2022

            Nejsou na nich zbytky ruskych tankistu ?

            Nejsou na nich zbytky ruskych tankistu ?

          • Cimbi
            09:32 13.04.2022

            Dyť jo, Poly psal, že to mají označené :-D

            Dyť jo, Poly psal, že to mají označené :-D

          • jj284b
            09:32 13.04.2022

            maju na nich tu svoju ...Zobrazit celý příspěvek

            maju na nich tu svoju trikoloru..

            https://c8.alamy.com/comp/2FMF... Skrýt celý příspěvek

          • ArthurHarris
            11:26 13.04.2022

            https://cs.wikipedia.org/wiki/... orpanzovo cierna stuzka na uniforme a oranzovocierna stuzka na bokoch techniky ak by si bol v rusku okolo maja, tak kazde civilne ...Zobrazit celý příspěvek

            https://cs.wikipedia.org/wiki/...
            orpanzovo cierna stuzka na uniforme a oranzovocierna stuzka na bokoch techniky
            ak by si bol v rusku okolo maja, tak kazde civilne auto ma na sebe navleky, stuzky na spatakoch ci vo vnutri na zrkadle...
            stale zivia sentiment za vitazstvom vo velkej vlasteneckej vojne 41-45Skrýt celý příspěvek

    • jozik88
      09:05 13.04.2022

      To bolo určite v pláne.... ak nie tak aj tak bolo...

      To bolo určite v pláne.... ak nie tak aj tak bolo...

    • achi.67
      09:11 13.04.2022

      Čistě technický -modernizovaný tank má lepší naději na přežití na bojišti, nebo ne?

      Čistě technický -modernizovaný tank má lepší naději na přežití na bojišti, nebo ne?

      • RiMr71
        09:16 13.04.2022

        ...pokud mu někdo nevypustí kola tak jo...

        ...pokud mu někdo nevypustí kola tak jo...

        • lukas000
          09:26 13.04.2022

          No to byla opravdu inteligentni poznamka. Tank ma prece pasy, takze pokud mu nekdo nevypusti pasy.

          No to byla opravdu inteligentni poznamka. Tank ma prece pasy, takze pokud mu nekdo nevypusti pasy.

      • jj284b
        09:25 13.04.2022

        zalezi od pouzitia... okolo 70% strat je sposobenych delostrelectvom... a tam je uplne jedno ci ide o modernizovany alebo stary tank...

        zalezi od pouzitia... okolo 70% strat je sposobenych delostrelectvom... a tam je uplne jedno ci ide o modernizovany alebo stary tank...

      • pjaro77
        09:33 13.04.2022

        Záleží na tom čo má modernizované. Ak má infra senzory a nočné videnie, tak môže fungovať v noci. Ak na neho zamieri raketa, musel by mať aktívnu ochranu, niečo ako Trophy. ...Zobrazit celý příspěvek

        Záleží na tom čo má modernizované.
        Ak má infra senzory a nočné videnie, tak môže fungovať v noci.
        Ak na neho zamieri raketa, musel by mať aktívnu ochranu, niečo ako Trophy. Pasívna je k ničomu proti Javelinu alebo dronom.
        Možno aj moderné zadymovacie systémy by pomohli, neviem.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        09:36 13.04.2022

        Lepší SŘP znamená vyšší pravděpodobnost zásahu 1. ranou => menší pravděpodobnost opětování palby => ANO Lepší pozorovací přístroje znamenají vidět protivníka dřív, než on mě => ...Zobrazit celý příspěvek

        Lepší SŘP znamená vyšší pravděpodobnost zásahu 1. ranou => menší pravděpodobnost opětování palby => ANO

        Lepší pozorovací přístroje znamenají vidět protivníka dřív, než on mě => střílím první => ANO

        Lepší reaktivní pancíř znamená lepší šance přežít zásah => ANO

        Instalace Hard-kill systému znamená šanci sestřelit ATGM před jejím dopadem na pancíř => ANO

        Lepší komunikační systémy znamenají lépe vědět, co se kolem mě děje, kde jsou naši, kde je hlášen nepřítel => kam koukat těma pozorovacíma přístrojema => ANO

        Samá pozitiva a sociální jistoty ;-)Skrýt celý příspěvek

      • MATRIX
        09:47 13.04.2022

        tie ich T72 T80 T90 asi nemaju ziadnu sancu proti NLAW, Javelin, ani tie ERA vobec nevyzeraju ze by to nejak pomahalo. Su to stare shiti proste, uplne zla koncepcia, trafia ammo a ...Zobrazit celý příspěvek

        tie ich T72 T80 T90 asi nemaju ziadnu sancu proti NLAW, Javelin, ani tie ERA vobec nevyzeraju ze by to nejak pomahalo. Su to stare shiti proste, uplne zla koncepcia, trafia ammo a cela posadka zhorí, si myslim ze by proti zapadným moderným tankom nemali šancu.Skrýt celý příspěvek

        • TF_HU
          12:15 13.04.2022

          V Iráku v roce 1991 vyhořel všechny T

          V Iráku v roce 1991 vyhořel všechny T

    • jj284b
      11:28 13.04.2022

      este tam je 38 T72B obr1989 co tiez nie su modernizovane tanky..

      este tam je 38 T72B obr1989 co tiez nie su modernizovane tanky..

  • Fiagy
    07:34 13.04.2022

    A kam se chystá ten náš ? Na snídani ? Teda, nečekám , že by tam jel. Teď ve stavu v jakém je. Ale on by tam nejel ani kdyby byl fit. Do Kyjeva se chystají prezidenti Polska, ...Zobrazit celý příspěvek

    A kam se chystá ten náš ? Na snídani ? Teda, nečekám , že by tam jel. Teď ve stavu v jakém je. Ale on by tam nejel ani kdyby byl fit.
    Do Kyjeva se chystají prezidenti Polska, Litvy, Lotyšska a Estonska.
    https://twitter.com/UKRINFORM/... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:44 13.04.2022

      Buď fér. Ještě 23.4. byl dost proruský. Teď podporuje podporu Ukrajiny, což je obrat ne o 180, ale o 1800! Dokonce poprvé za své úřadování připustil, že se mýlil! To muselo hodně ...Zobrazit celý příspěvek

      Buď fér. Ještě 23.4. byl dost proruský.

      Teď podporuje podporu Ukrajiny, což je obrat ne o 180, ale o 1800! Dokonce poprvé za své úřadování připustil, že se mýlil! To muselo hodně bolet.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        07:45 13.04.2022

        Teda pardon: "Ještě 23.2. byl dost proruský" jsem chtěl napsat.

        Teda pardon: "Ještě 23.2. byl dost proruský" jsem chtěl napsat.

        • midlum75
          08:38 13.04.2022

          Taky jsem se na ten projev díval s otevřenou pusou, následně i pochvalně zamručel ..... ale pak mi došlo, že on neměl jinou možnost. Kdyby řekl cokoliv jiného, tak je buď pověsí ...Zobrazit celý příspěvek

          Taky jsem se na ten projev díval s otevřenou pusou, následně i pochvalně zamručel ..... ale pak mi došlo, že on neměl jinou možnost. Kdyby řekl cokoliv jiného, tak je buď pověsí z okna Svatovítské katedrály, nebo aplikují poučky z Cimrmanovi publikace Die Fehnster politikSkrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        07:59 13.04.2022

        Když 10x provedeš obrat o 180, tak jsi tam, kde jsi začal :D Musíš 9x, nebo 11x :-) Jinak souhlasím, Miloš je podle mě těžce zhrzený. Čína ho odkopla, tak se upnul na putlera, ...Zobrazit celý příspěvek

        Když 10x provedeš obrat o 180, tak jsi tam, kde jsi začal :D Musíš 9x, nebo 11x :-)

        Jinak souhlasím, Miloš je podle mě těžce zhrzený. Čína ho odkopla, tak se upnul na putlera, který jak se (opět) prokázalo, je nejen prvotřídní zmrd a vrah, ale i válečný zločinec páchající genociduSkrýt celý příspěvek

        • IvnB
          08:03 13.04.2022

          To ale o ňom Miloš moc dobre vedel.

          To ale o ňom Miloš moc dobre vedel.

          • montecasino1
            09:21 13.04.2022

            a čo VK,ten si ide stále svoje.

            a čo VK,ten si ide stále svoje.

          • Magister_Peditum
            10:23 13.04.2022

            VK je ještě horší. Lihoš alespoň sklapnul podpatky a nedělá vlny, ale Vaklaf je pořád v té putinově zádeli zaražený až po paty.

            VK je ještě horší. Lihoš alespoň sklapnul podpatky a nedělá vlny, ale Vaklaf je pořád v té putinově zádeli zaražený až po paty.

    • otecko
      07:53 13.04.2022

      Člověče, ty máš nápady :D ... ten by dopadl jako německý Steinmeier

      Člověče, ty máš nápady :D ... ten by dopadl jako německý Steinmeier

      • Fiagy
        08:31 13.04.2022

        Tak mohl za sebe jako náhradu delegovat Mynáře :-D

        Tak mohl za sebe jako náhradu delegovat Mynáře :-D

        • Rošťák
          09:32 13.04.2022

          Na toho by tam mohla počkat SBU

          Na toho by tam mohla počkat SBU

    • sgaba
      08:13 13.04.2022

      Ten ať jede, s prominutím, do prdele.

      Ten ať jede, s prominutím, do prdele.

    • HansCartman
      08:47 13.04.2022

      A jak by ho tam dostávali? Na CASY nemáme rampy, který by ho naložily a cesta vlakem by pro něj byla moc dlouhá.. Nehledě na to, že by mu během nepřítomnosti nikdo nevenčil Ovčáčka ...Zobrazit celý příspěvek

      A jak by ho tam dostávali? Na CASY nemáme rampy, který by ho naložily a cesta vlakem by pro něj byla moc dlouhá.. Nehledě na to, že by mu během nepřítomnosti nikdo nevenčil Ovčáčka a ten by se zase po jeho návratu z radosti ožral :D
      Jediná možnost by byla Miloše vyfouknout, dát do kufříku a pak v Kyjevě zase nafouknout.. Jenže co když by cestou někdo ztratil pumpičku?Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        12:15 13.04.2022

        Právě u C-295 by to nebyl problém.

        Právě u C-295 by to nebyl problém.

        • Horny
          13:28 13.04.2022

          To sice jo, ale po příletu na místo by byl nejen chromý, ale i hluchý. Prostě není o co stát.

          To sice jo, ale po příletu na místo by byl nejen chromý, ale i hluchý. Prostě není o co stát.

    • RiMr71
      09:13 13.04.2022

      ...je to tajné, ale Zeman jel jako špičkový běžkař cvičit finské speciály před očekávanými střety na rusko/finské hranici...

      ...je to tajné, ale Zeman jel jako špičkový běžkař cvičit finské speciály před očekávanými střety na rusko/finské hranici...

    • majales
      11:26 13.04.2022

      Miloš byl mohl by veslovat na tom svém nafukovacím člunu proti proudu Dněpru. Barvy má člun dobré.. :D

      Miloš byl mohl by veslovat na tom svém nafukovacím člunu proti proudu Dněpru. Barvy má člun dobré.. :D

  • jj284b
    07:12 13.04.2022

    https://twitter.com/5inan_/sta...

    Ukrajinci zacali pouzivat specialne chemicko-kineticke zbrane:

    https://twitter.com/5inan_/sta...

    Ukrajinci zacali pouzivat specialne chemicko-kineticke zbrane:

    • samoempire
      07:23 13.04.2022

      Dost záleží na přesnosti a zkušenosti operátora. Ale jinak je to zbraň k nezaplacení. Za tisíc dolarů zničíte tank v hodnotě stovek tisíc dolarů. V tomto případě i s posádkou.

      Dost záleží na přesnosti a zkušenosti operátora. Ale jinak je to zbraň k nezaplacení. Za tisíc dolarů zničíte tank v hodnotě stovek tisíc dolarů. V tomto případě i s posádkou.

      • Cimbi
        07:34 13.04.2022

        Dodám. Mám plné sklady :-D

        Dodám. Mám plné sklady :-D

    • otecko
      09:13 13.04.2022

      To znám, na vojně jsem tak hodil fuseklí a rozbil jsem okno :D

      To znám, na vojně jsem tak hodil fuseklí a rozbil jsem okno :D

    • Ján Paliga
      13:38 13.04.2022

      V Severnej Ázii z toho výsmechu musia pukat žilky v hlave ....

      Geniálne video.

      V Severnej Ázii z toho výsmechu musia pukat žilky v hlave ....

      Geniálne video.

  • jj284b
    07:10 13.04.2022

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    tie male drony su na nezaplatenie.. hlavne ak na nich davaju tie protitankove granaty...

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    tie male drony su na nezaplatenie.. hlavne ak na nich davaju tie protitankove granaty...

    • The Pale Emperor
      07:32 13.04.2022

      Jsem fakt překvapený, že takový malý upravený granát udělá takovou paseku. Být rusem, tak bych měl fakt nahnáno, kde a co na mě spadne, nebo vykoukne zpoza křáku... a to se ještě ...Zobrazit celý příspěvek

      Jsem fakt překvapený, že takový malý upravený granát udělá takovou paseku. Být rusem, tak bych měl fakt nahnáno, kde a co na mě spadne, nebo vykoukne zpoza křáku... a to se ještě nezačaly pořádně zelenat lesy.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:36 13.04.2022

      Včera to tu bylo. To, co ta kvadrukoptéra háže, vypadalo spíš jako minometná mina, než jako granát.

      Včera to tu bylo. To, co ta kvadrukoptéra háže, vypadalo spíš jako minometná mina, než jako granát.

      • jj284b
        08:16 13.04.2022

        je to toto: https://twitter.com/in_memoria... NI-RKG-1600 - co je upraveny kumulativny granat RKG-3.. vyzera ze Ukrajinci mu len doplnili stabilizacne ...Zobrazit celý příspěvek

        je to toto:

        https://twitter.com/in_memoria...

        NI-RKG-1600 - co je upraveny kumulativny granat RKG-3.. vyzera ze Ukrajinci mu len doplnili stabilizacne prvky (vyzera to ako vytlacene na 3D tlaciarni)Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          08:20 13.04.2022

          Útočí na nejslabší část tanku. Tito pěchotní granáty měli problém že je neuměla pěchota házet. To vyřešilo použití dronu.

          Útočí na nejslabší část tanku. Tito pěchotní granáty měli problém že je neuměla pěchota házet. To vyřešilo použití dronu.

        • MATRIX
          09:58 13.04.2022

          by ma zaujimalo ako je to riesene co sa týka cielenia, ci to robí softwer? ten dron sa musi nastavit na stred tanku predpokladam

          by ma zaujimalo ako je to riesene co sa týka cielenia, ci to robí softwer? ten dron sa musi nastavit na stred tanku predpokladam

          • Lars
            10:06 13.04.2022

            Na tom videu je to vidět, ruční práce. Kamera kouká přímo pod dron, operátor jen musí vystihnout, kdy je nad tankem.

            Na tom videu je to vidět, ruční práce. Kamera kouká přímo pod dron, operátor jen musí vystihnout, kdy je nad tankem.

          • raven66
            10:17 13.04.2022

            Podla videa to nastavovali rucne, je tam zameriavaci kriz na optike a po prvom granate to uz korigovali podla neho. Cim lacnejsie znicis nepriatelov tank, tym lepsie a toto je tiez ...Zobrazit celý příspěvek

            Podla videa to nastavovali rucne, je tam zameriavaci kriz na optike a po prvom granate to uz korigovali podla neho. Cim lacnejsie znicis nepriatelov tank, tym lepsie a toto je tiez cesta. Svojho casu kolovalo po nete video, ako takto zhodili zopar granatov z drona, myslim, niekde v Mexiku, ked si gangy riesili svoje spory.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      09:21 13.04.2022

      ad "malé drony", na fotografii níže mají fotku toho létajícího aparátu, který háže ty granáty. Vypadá to na netovární konstrukci a nese to dva granáty.

      ad "malé drony", na fotografii níže mají fotku toho létajícího aparátu, který háže ty granáty. Vypadá to na netovární konstrukci a nese to dva granáty.

    • pjaro77
      09:46 13.04.2022

      Rovnakú taktiku používal už ISIL.
      https://www.youtube.com/watch?...

      Rovnakú taktiku používal už ISIL.
      https://www.youtube.com/watch?...

  • The Pale Emperor
    06:41 13.04.2022

    Dobré ráno, dnes máme 49. den války. Ukrajina drží, Mariupol drží, okupanti umírají, dodávky zbraní se blíží, včetně vrtulníků. Estonsko dodává víc, jak ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré ráno, dnes máme 49. den války. Ukrajina drží, Mariupol drží, okupanti umírají, dodávky zbraní se blíží, včetně vrtulníků.

    Estonsko dodává víc, jak Francie.

    https://twitter.com/yarotrof/s...

    Milan 2T

    https://twitter.com/war_noir/s...

    Predátory a Reapery pro Ukrajinu?!

    https://twitter.com/spook_info...

    Denacifikace v praxi

    https://twitter.com/fbeyeee/st... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:04 13.04.2022

      Predátory a Reapery umí i air to air, nepletu se? To by byla dobrá pastička, 3 drony bombí, 3 čekají na stíhačky. Než zjistí, že drony už nejsou snadný cïl...

      Predátory a Reapery umí i air to air, nepletu se? To by byla dobrá pastička, 3 drony bombí, 3 čekají na stíhačky. Než zjistí, že drony už nejsou snadný cïl...

      • CerVus
        07:15 13.04.2022

        No jo jenže Reaper není TB2. Je uz moc velký, zhruba 2x a 4x těžký. Na radaru je krásně vidět, takže pokud ho nesundá PVO, tak to udělají stíhačky.

        No jo jenže Reaper není TB2. Je uz moc velký, zhruba 2x a 4x těžký. Na radaru je krásně vidět, takže pokud ho nesundá PVO, tak to udělají stíhačky.

        • Cimbi
          07:30 13.04.2022

          TB2 taky asi nemá zrovna malý RCS. O jeho neviditelnosti bych si iluze nedělal. K PVO: TB2 má, co jsem četl, "jen" nějaký klouzavý řízený pumy. Dolet tam záleží na výšce shozu, ...Zobrazit celý příspěvek

          TB2 taky asi nemá zrovna malý RCS. O jeho neviditelnosti bych si iluze nedělal.

          K PVO:
          TB2 má, co jsem četl, "jen" nějaký klouzavý řízený pumy. Dolet tam záleží na výšce shozu, takže pro likvidaci PVO musí nepříjemně blízko.
          Reapery naproti tomu, co vím, mají i raketovou výzbroj (snad umí i Mavericky, ale nejsem si jist) => můžou nepřátelskou PVO zasahovat z větší vzdálenosti (asi se pro "zamčení" střel musí odhalit, ale po zamčení a odpalu můžou zase zmizet pod horizont => poloaktivní systémy navádění PVO takto utečou.

          Ke stíhačkám:
          Pokud mají ty drony skutečně integrované poslední modely Sidewinderů, tak sice nejsou v bezpečí, ale mohou se celkem účinně bránit (ty poslední Sidewindery jsou all aspect a mají dostřel přes 10 km Nenašel jsem nikde narychlo hodnotu)
          Ruské stíhačky převážně proti zemi (nízko letící dron) budou mít problém s interferencí radaru, takže ty drony teoreticky mají šanci se ubránit...Skrýt celý příspěvek

          • The Pale Emperor
            07:45 13.04.2022

            Hlavně Bayraktar je v první řadě průzkumný dron, nemá žádnou zrcadlovku od Nikonu, jak rusáci. Reaper by mohl při správným použití a s dávkou štěstí (čti Hloupostí rusáků) nadělat ...Zobrazit celý příspěvek

            Hlavně Bayraktar je v první řadě průzkumný dron, nemá žádnou zrcadlovku od Nikonu, jak rusáci. Reaper by mohl při správným použití a s dávkou štěstí (čti Hloupostí rusáků) nadělat celkem paseku, jak na zemi, tak ve vzduchu.
            Jinak Predator může taky nést Hellfiry, nebo Stingery, parametry jsou podobné TB-2 (Predator je o něco větší), Bayraktar může nést MAM-C, nebo UMTAS.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            08:01 13.04.2022

            Díky

            Díky

          • mexir
            08:05 13.04.2022

            Reaper Sidewindery nenosí, má Air-to-Air Stinger (ATAS). Dle wiki ze nést až 4 střely vzduch-země AGM-114 Hellfire nebo čtyři střely Hellfire a dvě laserem naváděné pumy GBU-12 ...Zobrazit celý příspěvek

            Reaper Sidewindery nenosí, má Air-to-Air Stinger (ATAS). Dle wiki ze nést až 4 střely vzduch-země AGM-114 Hellfire nebo čtyři střely Hellfire a dvě laserem naváděné pumy GBU-12 Paveway II 500 lb (230 kg). Lze nést také 500 lb (230 kg) GBU-38 Joint Direct Attack Munition (JDAM).Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            09:05 13.04.2022

            AIM-9X se na MQ-9 zkoušel, a to včetně odpalů. Takže nosit a používat je může. Dá se předpokládat, že UA na dokladovou část nebude tlačit.

            AIM-9X se na MQ-9 zkoušel, a to včetně odpalů. Takže nosit a používat je může. Dá se předpokládat, že UA na dokladovou část nebude tlačit.

      • Scotty
        08:05 13.04.2022

        Ty Stingery co můžou nést jsou spíš proti vrtulníkům. Na to že by ti to rozdal se stíhačkou můžete zapomenout.

        Ty Stingery co můžou nést jsou spíš proti vrtulníkům. Na to že by ti to rozdal se stíhačkou můžete zapomenout.

        • Cimbi
          08:11 13.04.2022

          Jo, to jo

          Jo, to jo

        • skelet
          09:06 13.04.2022

          Reaper už s pomocí AIM-9X sestřelil vzdušný terč.

          Reaper už s pomocí AIM-9X sestřelil vzdušný terč.

          • raven66
            10:42 13.04.2022

            Terc

            Terc

  • Romino
    06:38 13.04.2022

    Ďalšie potvrdenie o zmagorení rusov: https://www.postoj.sk/103589/r... a niečo na ...Zobrazit celý příspěvek

    Ďalšie potvrdenie o zmagorení rusov:
    https://www.postoj.sk/103589/r...
    a niečo na odreagovanie:
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      06:55 13.04.2022

      Ten rozhovor s Just potvrdzuje co snad už všichni ví. Není to jenom Putin ale celá ruská společnost je šílená. Vezměte si že oni popírají masakry obyvatelstva které mluví rusky pár ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten rozhovor s Just potvrdzuje co snad už všichni ví. Není to jenom Putin ale celá ruská společnost je šílená. Vezměte si že oni popírají masakry obyvatelstva které mluví rusky pár kilometrů od ruských hranic.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      07:23 13.04.2022

      Rusi nikdy nemali sebareflexiu a nezískali sebareflexiu ani pádom ZSSR. Rusi napríklad nikdy nevnímali začiatok 2.sv vpádom Nemecka do Poľska 1.9.1939 ale až Nemeckým napadnutim ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusi nikdy nemali sebareflexiu a nezískali sebareflexiu ani pádom ZSSR. Rusi napríklad nikdy nevnímali začiatok 2.sv vpádom Nemecka do Poľska 1.9.1939 ale až Nemeckým napadnutim ZSSR, nikdy nevnímali napadnutie Československa v 1968 ako niečo zlé, a v podstate vnímanie Rusov na vojnu v Čečensku potvrdzuje tento Ruský syndróm.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      07:25 13.04.2022

      Pre mňa potvrdenie, že ukrajinská propaganda a čo hovoríme tu, že to nie je zas tak úžasne dokonalé. Bol tu napríklad link, kde sa vypátrali konkrétne jednotky, ktoré boli v Buči. ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre mňa potvrdenie, že ukrajinská propaganda a čo hovoríme tu, že to nie je zas tak úžasne dokonalé. Bol tu napríklad link, kde sa vypátrali konkrétne jednotky, ktoré boli v Buči. No tak treba dať do informovania, že to neboli Rusi z Európskej časti, ale z Ázie z Jakutska. Rusi sú plní nenávisti, tak im treba hodiť dôvod na nenávisť medzi sebou, určite tí zo západnej časti nemilujú tých z východnej, tak tak treba informovať.Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      09:04 13.04.2022

      Na celom tomto marazme je najsilnejšia jedna vec. Najviac trpia tý, ktorí chceli byť rusku bližšie. S toho plynie veľmi veľké ponaučenie pre nás Slovákov. Keď si proruský dopadneš ...Zobrazit celý příspěvek

      Na celom tomto marazme je najsilnejšia jedna vec. Najviac trpia tý, ktorí chceli byť rusku bližšie.
      S toho plynie veľmi veľké ponaučenie pre nás Slovákov. Keď si proruský dopadneš horšie, ako keď si prozapadný. Stačí sa pozrieť, ktoré ukrajinské mestá najviac trpia a v ktorých sa najviac protestovalo za príklon k rusku. Toto je vyslovene, taká prirodzená výstraha, ktorú mnohu ľudí nedokáže správne uchytiť.Skrýt celý příspěvek

  • Veraxx
    05:22 13.04.2022

    otevřete si láhev vína, rozbalte oříšky. Komik a jeho svět, v hlavní roli komik Ivan ...Zobrazit celý příspěvek

    otevřete si láhev vína, rozbalte oříšky.
    Komik a jeho svět, v hlavní roli komik Ivan David

    https://cnn.iprima.cz/porady/3... Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      06:12 13.04.2022

      neni komik, ale odporna krysa a lhar. Vykopnout z europarlamentu na dlazbu. On je psychyatr, ale pritom je sam pacient ve vaznem stavu.

      neni komik, ale odporna krysa a lhar. Vykopnout z europarlamentu na dlazbu. On je psychyatr, ale pritom je sam pacient ve vaznem stavu.

      • Cernysip
        06:39 13.04.2022

        což je ovšem u psychiatrů, často i u psychologů permanentní stav. Jste mladý člověk, "tluče" to s vámi víc, než o ostatními. Zoufale se chcete v sobě trochu vyznat, nebo vám jinak ...Zobrazit celý příspěvek

        což je ovšem u psychiatrů, často i u psychologů permanentní stav.
        Jste mladý člověk, "tluče" to s vámi víc, než o ostatními. Zoufale se chcete v sobě trochu vyznat, nebo vám jinak hrabe...
        Co dělat?
        Studovat psychologii a psychiatrii.
        Je známým a desítky let trvajícím stavem, bez ohledu na zemi, kde se to sleduje, že psychiatři a psychologové páchají mnohem více sebevražd, více se rozvádějí, berou drogy a jinak magoří, než by statisticky měli.
        Pokud se tohoto exota týče, úroveň jeho magoření je extraordinérní již po mnoho let. Což zcela vysvětluje jeho politické úspěchy v ČSSD a později mezi dalšími lunetiky...Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          07:59 13.04.2022

          Ťažké drísty o psychológii, ale fakt hrozná blbosť, čo tu šíriš. Samozrejme, že si nedal zdroj z ktorého čerpáš, lebo to je úroveň rusofilných trollov.

          Ťažké drísty o psychológii, ale fakt hrozná blbosť, čo tu šíriš. Samozrejme, že si nedal zdroj z ktorého čerpáš, lebo to je úroveň rusofilných trollov.

          • Storm
            09:40 13.04.2022

            Hmmm hezké...
            Jenže já to samé o studentech psychologie a psychiatrie slysel přímo z úst psychologa...
            Takže ty dřisty hodné " rusofilných trollov" tady šíříš ty... ;)

            Hmmm hezké...
            Jenže já to samé o studentech psychologie a psychiatrie slysel přímo z úst psychologa...
            Takže ty dřisty hodné " rusofilných trollov" tady šíříš ty... ;)

          • Storm
            09:42 13.04.2022

            Jen na doplnění... Samozřejmě to určitě neplatí ani zdaleka o všech...
            Ale minimálně jednoho pošuka se vzděláním v psychologii znám osobně...

            Jen na doplnění... Samozřejmě to určitě neplatí ani zdaleka o všech...
            Ale minimálně jednoho pošuka se vzděláním v psychologii znám osobně...

          • salatnik
            11:02 13.04.2022

            Storm, počul z úst jedného psychológa, poznám jedného pošuka,... hovorí anonymný nick, ktorý môže mať mať vysokú školu života, veriť konšpiráciám a ventilovať si komplexy klamaním ...Zobrazit celý příspěvek

            Storm, počul z úst jedného psychológa, poznám jedného pošuka,... hovorí anonymný nick, ktorý môže mať mať vysokú školu života, veriť konšpiráciám a ventilovať si komplexy klamaním na internete a zovšeobecňovaním. Sú to nezmysly. Taký postup je popieraním vedy. Ak niečo tvrdíš tak to musíš dokázať. Toto konkrétne spadá do štatistiky. Takže takéto tvrdenie sa musí opierať vierohodný prieskum, ak nie tak nezájem, lebo na takej úrovni dojmológie a emócii sa môžem baviť rovno s rusofilnými trollmi.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            12:43 13.04.2022

            Salatnik: Tak jedním zdrojem může být i moje manželka - zdravotní sestra na traumatologii. S psychiatry/psychology se potkává, když na oddělení příjmou psychiatrického pacienta - ...Zobrazit celý příspěvek

            Salatnik: Tak jedním zdrojem může být i moje manželka - zdravotní sestra na traumatologii. S psychiatry/psychology se potkává, když na oddělení příjmou psychiatrického pacienta - obvykle nepovedená sebevražda, nebo když potřebují asistenci po obzvlášť "povedené" autonehodě. No a manželka říká, že postupem času se hranice mezi psychiatrickým pacientem a psychiatrem lékařem smazává.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            13:22 13.04.2022

            Totong: Ide o to, že žiaden taký veľký vierohodný prieskum neexistuje, však naň ani nie je dôvod. Skôr je situácia opačná. Tak už len z toho, že potrebuješ vysokú školu ...Zobrazit celý příspěvek

            Totong: Ide o to, že žiaden taký veľký vierohodný prieskum neexistuje, však naň ani nie je dôvod. Skôr je situácia opačná. Tak už len z toho, že potrebuješ vysokú školu vyselektuješ určité množstvo psychicky chorých alebo s predispozíciami, lebo vysoká škola obsahuje určitú náročnosť, ktorá odradí trebárs hodne frustrovaných či depresívnych, lebo nepodajú taký výkon. Potom psychológia je málo platená, hlásia sa ľudia s altruistickými sklonmi, ďalšia skupina sociálne narušených vypadáva. Potom tu máš psychologické testy a pohovory zamerané na psychiku pri nástupe do školy a do zamestnania, čo u väčšiny profesií nie je. Potom si pod dozorom učiteľov psychológov a kolegov psychológov, ďalší čo prešli cez sito a majú problémy odpadávajú. Na konci sa dostaneš k skupine ľudí, čo je jedna z psychicky najzdravších. To sú fakty. To čo skresľuje je introspekcia a otvorenosť psychológov, vedia odhaliť a pomenovať to u seba, čo laik nedokáže a trpí tým v živote, len to málo ľudí vie. Ďalej skresľuje vyhorenie v zamestnaní, je to práca emočne náročná, ak nie si psychicky zdravý a neovládaš mechanizmy, tak čím viac pracuješ s ľuďmi, tak sa to na tebe podpíše, bežní ľudia z populácie by vyhoreli skôr. Čiže je to absurdná blbosť tvrdiť to, čo Cernysip alebo Storm, nielenže nevychádzajú zo serióznych dát, ale ani nerozumejú o čom rozprávajú, škoda diskusie, ktorá je len z dojmov bez faktov a logiky.Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            16:16 13.04.2022

            Skalníku... I ty jeden pohádkáři... Takovou slátaninu tu nenapsal snad ani Krakonoš... A jen pár věcí... Pokud nerozumíš čtenému textu tak příště nediskutuj... Psal jsem že mi to ...Zobrazit celý příspěvek

            Skalníku... I ty jeden pohádkáři... Takovou slátaninu tu nenapsal snad ani Krakonoš...

            A jen pár věcí... Pokud nerozumíš čtenému textu tak příště nediskutuj... Psal jsem že mi to tvrdil jeden psycholog to zaprvé... Takže jsem žádný fakt co tvrdíš že jsem tvrdil netvrdil... Protože jsem tvrdil POUZE něco co mi někdo, jeden psycholog, tvrdil... Je toho i více co mi řekl... Ale kdybych to tu napsal, to by ti už vzteky rupla bulva...
            A buď zaprvé tak hodný a pokud napíšu, že mám osobní zkušenost s psychycky narušeným člověkem který má psychologické vzdělání, tak si buď jistý, že takovou zkušenost mám... Zadruhé si uvědom, že tady není akademická půda, výslech s podáním vysvětlením z pozice svědka, ani soud, ale diskuze, do které chodí lidi i s tím co zaslechli...
            ps: Jsi stejný anonym jako já i ostatní tady, ani ty jsi neukázal zatím žádnou studiji... Takže váha těch tvých keců má stejnou váhu jako torongova... Kterého tímto zdravím, protože má drahá je taktéž zdravka... Nazdar...Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            18:08 13.04.2022

            Storm, vzteky rupla bulva? Prosím neprojikuj na mňa svoje prežívanie. Ok? To je pekné, že človek s vysokou školou života, čo absolútne nerozumie o čom hovorí ma ide poúčať a ...Zobrazit celý příspěvek

            Storm, vzteky rupla bulva? Prosím neprojikuj na mňa svoje prežívanie. Ok? To je pekné, že človek s vysokou školou života, čo absolútne nerozumie o čom hovorí ma ide poúčať a odignoruje logiku toho, že dokazovať musí ten kto prichádza s tvrdením, príklad známy napríklad so špagetovým monštrom, keď mi začneš tvrdiť, že existuje, tak nemôžeš požadovať po mne dôkaz, že neexistuje, to je absurdné :) podobne tu, svojim príspevkom si za zapojil do kontextu, napísal si síce, že to netvrdíš o všetkých, ale ľudovo povedané to bolo vedro srač..k. Obyčajná demagógia, podstata je celá diskusia a napokon si aj tak dal "ALE" a pokračoval v svojom príklad. Ako je známe, vety pred ALE sú len vata rečnícka. To by si tiež poznal, ak by si mal niečo naštudované. Ja tu argumentujem k veci, ty si nereagoval na žiaden argument. Prosím ušetri ma nabudúce svojich výlevov, a pochop prosím, že tvoje poznanie nejakého jedného človeka je úplne irelevantné, spomínať to je nebetyčná blbosť, z hľadiska štatistiky argumentovať jedným prípadom, ach, zbytočne strácam čas.Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            21:27 13.04.2022

            Budeš asi děd vševěd co nàhodou udělal vysokou školu... By mě teda zajímalo kdes přišel na to že mám vysokou školu života... Já narozdíl od tebe žiju ve světě, kde když někdo něco ...Zobrazit celý příspěvek

            Budeš asi děd vševěd co nàhodou udělal vysokou školu... By mě teda zajímalo kdes přišel na to že mám vysokou školu života... Já narozdíl od tebe žiju ve světě, kde když někdo něco například řekne a jiný ho obviní ze lži, musí to že lže taky dokázat... Protože důkazní břeno je prostě na straně která z te lži obviňuje... Říkà se tomu Presumpce Neviny ty studente...Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            21:50 13.04.2022

            Jinak kdyby tě nějaká neidentifikovaná síla nutila ještě odpovědět... Tak se nemusíš ani nenamát... Nic nemusím dokazovat, neboť jsem nic netvrdil jako fakt, ale pouze jsem citoval ...Zobrazit celý příspěvek

            Jinak kdyby tě nějaká neidentifikovaná síla nutila ještě odpovědět... Tak se nemusíš ani nenamát... Nic nemusím dokazovat, neboť jsem nic netvrdil jako fakt, ale pouze jsem citoval někoho jiného a připojil osobní zkušenost ještě s někým dalším...
            A protože ti psaný text dělá pravděpodobně problémy, protožes to doteď nepochopil, tak ti to řeknu polopatě...
            Naše diskuze skončila...Skrýt celý příspěvek

    • vvlk
      08:25 13.04.2022

      Se občas dívám na jeho facebook a on píše normální pohádky - fakta, domněnky, odhady, výmysly smíchá bez skrupulí dohromady a vydává to za realitu. Bohužel si vytvořil (na české ...Zobrazit celý příspěvek

      Se občas dívám na jeho facebook a on píše normální pohádky - fakta, domněnky, odhady, výmysly smíchá bez skrupulí dohromady a vydává to za realitu. Bohužel si vytvořil (na české poměry) obří skupinu followerů, takže se stal důležitým hubem, kterým do Česka přitékají dezinformace.Skrýt celý příspěvek

  • MaminCecok
    02:10 13.04.2022

    Tak rusko ruší na Ukraine GPS signál.

    https://www.space.com/russia-j...

    Tak rusko ruší na Ukraine GPS signál.

    https://www.space.com/russia-j...

    • Cimbi
      06:59 13.04.2022

      Ok, tak rušit Rusku Glonas... Nejlíp tak, jak to dělal Putin při svých cestách-lodě v přístavu byly najednou 200 km ve vnitrozemí na ranveji letiště. Jim ty Kalibry a Iskandery ...Zobrazit celý příspěvek

      Ok, tak rušit Rusku Glonas... Nejlíp tak, jak to dělal Putin při svých cestách-lodě v přístavu byly najednou 200 km ve vnitrozemí na ranveji letiště. Jim ty Kalibry a Iskandery budou lítat až za Ural.Skrýt celý příspěvek

      • risomas_SK
        07:11 13.04.2022

        Tak ide rusit len civilne GPS. Vojenske ma kodovanu linku. Vojenske zarusis len tak ze nebude signal (budes vysielat nieco ine silnejsie na rovnakych frekvenciach) Predpokladam ze ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak ide rusit len civilne GPS. Vojenske ma kodovanu linku. Vojenske zarusis len tak ze nebude signal (budes vysielat nieco ine silnejsie na rovnakych frekvenciach) Predpokladam ze to zverejnili aby Rus bol stastny ze sa mu dari rusit a vsetko funguje ako predtym.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          07:42 13.04.2022

          Předpokládám, že ten GPS spoofing, o kterém píšu výš, je právě na bázi vysílání silnějšího signálu na správné frekvenci.

          Předpokládám, že ten GPS spoofing, o kterém píšu výš, je právě na bázi vysílání silnějšího signálu na správné frekvenci.

          • Centaur
            08:01 13.04.2022

            Rušení signálu zabezpečeného kanálu GPS je dosti složitá úloha, to se nepořídí takto jednoduše.

            Rušení signálu zabezpečeného kanálu GPS je dosti složitá úloha, to se nepořídí takto jednoduše.

        • The Pale Emperor
          08:04 13.04.2022

          A jsme si jistí, že mají kódované vojenské GPS? Já jen, že místo pořádných vysílaček používají Motoroly z hračkářství a ukradnuté mobily :D

          A jsme si jistí, že mají kódované vojenské GPS? Já jen, že místo pořádných vysílaček používají Motoroly z hračkářství a ukradnuté mobily :D

    • Lars
      08:37 13.04.2022

      Otázka zní - proč až teď? Měsíc dostávají přes držku mimo jiné i díky hračkám závislým na GPS, vědí to, tak proč tak pozdě? Nemůže to být tím, že rezignovali na útok, kdy je ...Zobrazit celý příspěvek

      Otázka zní - proč až teď? Měsíc dostávají přes držku mimo jiné i díky hračkám závislým na GPS, vědí to, tak proč tak pozdě? Nemůže to být tím, že rezignovali na útok, kdy je navigace důležitá, zatímco pro zakopanou obranu to tak podstatné není?Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        09:28 13.04.2022

        Taky mě překvapuje, že až teď. Nemalé ztráty jim nepřímo způsobila ta Ukrajinská appka "nahlaš Rusáka" pro Android telefony. Bez funkční GPS je užitečnost appky velmi omezena díky ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky mě překvapuje, že až teď.

        Nemalé ztráty jim nepřímo způsobila ta Ukrajinská appka "nahlaš Rusáka" pro Android telefony. Bez funkční GPS je užitečnost appky velmi omezena díky geolokaci maximálně na základě nejbližšího převodníku, což můžou bejt i stovky metrů nepřesnost.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        11:02 13.04.2022

        až ted přivezly a zprovoznily rušičky

        až ted přivezly a zprovoznily rušičky

        • Lars
          11:23 13.04.2022

          Což ovšem neodpovídá na tu původní otázku - proč až teď? Nemohli je najít?

          Což ovšem neodpovídá na tu původní otázku - proč až teď? Nemohli je najít?

  • RiMr71
    01:14 13.04.2022

    ...se uvidí, jak to myslí vážně... je to z nemalé části jejich vina.
    https://www.reddit.com/r/Ukrai...

    ...se uvidí, jak to myslí vážně... je to z nemalé části jejich vina.
    https://www.reddit.com/r/Ukrai...

    • lukas000
      07:04 13.04.2022

      Kdyz nemecko a japonsko oznami masivni zbrojeni z historie vime ze ve svete nastavaji lepsi casy ;-) Jsem samozrejme rad ale preci jen vzhledem k tomu jak zfanatizovane nemci resi ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdyz nemecko a japonsko oznami masivni zbrojeni z historie vime ze ve svete nastavaji lepsi casy ;-) Jsem samozrejme rad ale preci jen vzhledem k tomu jak zfanatizovane nemci resi problemy, viz ochrana prirody zastavenim jadernych elektraren, tak trochu obavu mam.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        07:11 13.04.2022

        Tak ve 30. letech lidi asi moc rádi nebyli, když Německo a Japonsko ohlásili zbrojení :D

        Tak ve 30. letech lidi asi moc rádi nebyli, když Německo a Japonsko ohlásili zbrojení :D

        • samoempire
          08:27 13.04.2022

          Nikdo nechce od Němci aby pochodovali na Moskvu. Chceme aby hlavně nepodporovali Rusko. Viď Merkel a Schroder. A další aby neblokovali podporu pro Ukrajinu. Nic od nich dalšího ...Zobrazit celý příspěvek

          Nikdo nechce od Němci aby pochodovali na Moskvu. Chceme aby hlavně nepodporovali Rusko. Viď Merkel a Schroder. A další aby neblokovali podporu pro Ukrajinu. Nic od nich dalšího nechceme.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            10:09 13.04.2022

            Jedna vec je, čo chcete , druhá vec, čo sa z toho po čase vyvrbí. Nemecká spoločnosť prepadá občas rôznym ideologiám a Japonská je zasa až moc nacionalistická.

            Jedna vec je, čo chcete , druhá vec, čo sa z toho po čase vyvrbí. Nemecká spoločnosť prepadá občas rôznym ideologiám a Japonská je zasa až moc nacionalistická.

  • RiMr71
    01:06 13.04.2022

    Merkelová... tahle "hodná svině" za sebou nechává hrozný celkový ...Zobrazit celý příspěvek

    Merkelová... tahle "hodná svině" za sebou nechává hrozný celkový odkaz...
    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      01:35 13.04.2022

      Nejlepší evropská politička všech dob prostě jakýkoliv problém (Řecko, Krym, uprchlíci, greendeal) nechala vyhnít, mrcha jedna. Za ní potopa, ať shnije v pekle. Teda až se tam ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejlepší evropská politička všech dob prostě jakýkoliv problém (Řecko, Krym, uprchlíci, greendeal) nechala vyhnít, mrcha jedna. Za ní potopa, ať shnije v pekle. Teda až se tam dostane.Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        01:44 13.04.2022

        Copak vážení mínus ano protinázor ne? Takže proněmecký troll only? Statečný Eurohujer?

        Copak vážení mínus ano protinázor ne? Takže proněmecký troll only? Statečný Eurohujer?

        • MaminCecok
          02:04 13.04.2022

          V prvom rade skľudni hormón. Sám dobre vieš, že Merkelová je téma, ktorá má viacero rôznych táborov, každý s vlastným názorom.

          V prvom rade skľudni hormón. Sám dobre vieš, že Merkelová je téma, ktorá má viacero rôznych táborov, každý s vlastným názorom.

          • mexir
            06:49 13.04.2022

            Po mých hormonech ti nic není, okřikovat umíš, ale vlastní názor na soudružku Merkel jsi neprezentoval.

            Po mých hormonech ti nic není, okřikovat umíš, ale vlastní názor na soudružku Merkel jsi neprezentoval.

        • Takeda
          06:30 13.04.2022

          Tvrdit, že Merkel nechala všechno vyhnít mi přijde vedle. Já netvrdím, že její řešení byly ok. Ale že nic neřešila? Zachránila Maďary, kterým se uprchlíci hromadili v zemi a oni ...Zobrazit celý příspěvek

          Tvrdit, že Merkel nechala všechno vyhnít mi přijde vedle. Já netvrdím, že její řešení byly ok. Ale že nic neřešila? Zachránila Maďary, kterým se uprchlíci hromadili v zemi a oni nebyli schopní je nějak pořešit. Řecký superlevičáky donutila šetřit, btw. teď někdy splatili poslední část dluhu MMF a zároveň udržela jakž takž důvěru v euro. Greendeal bez atomu a tak je děsnej, ale je to nějaký řešení globálního problému. Nemusí se Vám líbit, ale zbytek Evropy přišel jen s tím, že to necháme jak to je... Teda pokud víte o nějaký alternativě, tak si ji rád poslechnu (fakt, bez ironie).Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            07:14 13.04.2022

            Maďary zachránil Orbán se svými ploty. Řeky nikdo nezachránil mají v podstatě stejný dluh. Řešení nechat to tak je právě Merkl systém. Tehdy byli návrhy na vyšoupnutí Řeku z ...Zobrazit celý příspěvek

            Maďary zachránil Orbán se svými ploty. Řeky nikdo nezachránil mají v podstatě stejný dluh. Řešení nechat to tak je právě Merkl systém. Tehdy byli návrhy na vyšoupnutí Řeku z eurozóny, Zavedli by si drachmy a inflace by jim snížila dluh. Leč to bylo politicky neprůchodné a Merkl hlavně hájila západní banky a u kterých měli Řekové dluh. Takhle to zaplatili všichni. Aby Řecká důchodkyně neměla důchod jak česká tak ji ho zaplatila mezi jinými i důchodkyně slovenská. Argument o stabilitě eura je nesmysl, kdyby Řekové vystoupili z EU bylo by na tom lépe.Skrýt celý příspěvek

          • otecko
            08:35 13.04.2022

            V prvé řadě to byla ona, kdo vedl zahraniční politiku EU a Německa. Na to nezapomínejme. A byla to Merkelová, která za vším viděla hlavně prospěch pro Němce a pro to byla ochotna ...Zobrazit celý příspěvek

            V prvé řadě to byla ona, kdo vedl zahraniční politiku EU a Německa. Na to nezapomínejme. A byla to Merkelová, která za vším viděla hlavně prospěch pro Němce a pro to byla ochotna obětovat všechno. Jak novináři spočítali, za těch 16 let byla v Moskvě 28 x a jednala s Putinem. Kolikrát se s ním setkala na dalších fórech ani nevíme. Uprchlická krize v roce 2015 sice neměla její "doutnák", ale za tu další progresii s miliony uprchlíků- v 80% mladých mužů už mohla.( Jaký rozdíl s Ukrajinou, kde před válkou utíká 80% žen a dětí, že?) . Ale Německo stárně, takže se pracovní svazy Německa postavili pro přijímání uprchlíků-mladé to krve německého průmyslu. A Řecko? To vlastně spolu s Francií obrali, zachránili své nainvestované eura nazvali to půjčkou a tu Řekové splácí a budou splácet. Ekonomicky jim to nepomohlo, když už zase jsou s dluhem na 170% HDP! No a Ukrajinu ve jménu lásky k Rusku a Putinovi dotlačili k Minsk II. , přitom jaksi opomněli, že Rus krade území cizího státu, to samé s Krymem. I malá prozřená skupina Němců uznává, že sankce za odloupnutí Donbasu a Luhansku + Krym byly jen mírný pohlavek Putinovi. Proč? Protože přece v Rusku má německý průmysl super bussines, který si nenechá vzít! Čili platí- za 16 let vlády Merkelové nevzniklo evropské Německo, jak bylo třeba, ale Německá Evropa s jejími zájmy na prvním místě! Teď provádíme "sklizeň" této politiky, a dlouho ještě budeme.Skrýt celý příspěvek

        • viktor.sieger
          08:00 13.04.2022

          Nevím, jestli máš zkušenosti s internetem, ale tady v online diskuzích to funguje tak, že když s tebou někdo nesouhlasí, tak ti to chce dát vědět.

          Nevím, jestli máš zkušenosti s internetem, ale tady v online diskuzích to funguje tak, že když s tebou někdo nesouhlasí, tak ti to chce dát vědět.

          • mexir
            08:16 13.04.2022

            Děkuju za poučení. Všimni si prosím kdy jsem to psal. Byla ro reakce na jeden unlike. A prostě mě zajímalo kdo to je. A to jsem se dozvěděl.

            Děkuju za poučení. Všimni si prosím kdy jsem to psal. Byla ro reakce na jeden unlike. A prostě mě zajímalo kdo to je. A to jsem se dozvěděl.

      • HansHanz
        03:37 13.04.2022

        Zato my jsme se k všem těmto problémům postavili čelem - Řekům, těm líným lemplům, bychom nejraději nedali nic, je to problém eurozóny, ještěže tam nejsme, stejně se to za chvíli ...Zobrazit celý příspěvek

        Zato my jsme se k všem těmto problémům postavili čelem - Řekům, těm líným lemplům, bychom nejraději nedali nic, je to problém eurozóny, ještěže tam nejsme, stejně se to za chvíli rozpadne. Na Krym reakce víceméně nula, shodli jsme se, že je to téma, o kterém je potřeba jednat. Uprchlíky jsme rozhodně nechtěli, přispívat státům uprchlickou vlnou postiženým také ne, řešení jsme nenavrhli, ať si to ostatní vyžerou ( žádat o pár let později, v roce 2022, na uprchlíky o příspěvek od EU je neslýchaná drzost ). S energiemi problém zjevně nemáme, greendeal nechceme, co chceme, nevíme. O Temelínu / Dukovanech se tu planě mluví asi 15 let, ještě před asi rokem byl ve hře Rosatom. Zákon na podporu obnovitelných zdrojů v českém provedení byl asi největší tunel v dějinách ČR, tak můžeme ostatním radit, jak na to. Ještě v listopadu 21 jsme se rozčilovali, že mezi zelenými zdroji není zemní plyn, není se co divit, vždyť toho z Ruska je dost a za pár korun, tak k čemu nějaké soláry a větrníky...Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          05:24 13.04.2022

          Děkuji, že nejsem sám. Jen ty JE řešíme fakticky 32.let od revoluce (dostavěná pouze polovina JETE). Ono i situaci na Ukrajině řešíme, až když je tam válka! Co jsme dodali na ...Zobrazit celý příspěvek

          Děkuji, že nejsem sám.
          Jen ty JE řešíme fakticky 32.let od revoluce (dostavěná pouze polovina JETE).

          Ono i situaci na Ukrajině řešíme, až když je tam válka! Co jsme dodali na Ukrajinu před válkou..Skrýt celý příspěvek

        • Takeda
          06:13 13.04.2022

          Super, že někdo je ochotnej o půl 4 ráno napsat v podstatě můj názor.

          Super, že někdo je ochotnej o půl 4 ráno napsat v podstatě můj názor.

        • mexir
          07:04 13.04.2022

          Řekové využili na špatných základech založené eurozóny, Merkl pouze hasila průšvih německých a francouzských bank. K dnešku mají pořád dluh přes 160 procent HDP, takže jsou tam kde ...Zobrazit celý příspěvek

          Řekové využili na špatných základech založené eurozóny, Merkl pouze hasila průšvih německých a francouzských bank. K dnešku mají pořád dluh přes 160 procent HDP, takže jsou tam kde byli. Krym ani dnešní válka by nebyly kdyby Merklová nedala v roce 2008 stop UA v přípravě do NATO. To máte kolem uprchlické krize vážně tak krátkou paměť kdo byl hlavní spouštěč? „Wir schaffen das“. Zjistěte si jaký podíl v čase mají soláry a větrníky vzhledem k instalovaným výkonům a nákladům. To samé elektroauta, fanatismus zelených nezná mezí. Uhlíkovou stopu mají tahle "zelená" zařízení jak Titanic.
          V jediném co se s vámi shodnu je neschopnost rozvoje jaderné energetiky.Skrýt celý příspěvek

          • Wolv3rine
            07:42 13.04.2022

            Tvrdit, že za uprchlickou krizi můžou Němci, může jen idiot, sry jako....

            Tvrdit, že za uprchlickou krizi můžou Němci, může jen idiot, sry jako....

          • mexir
            07:50 13.04.2022

            Wolv3rine krize tady byla i před prohlášením Merkl. To to jenom zdesateronásobilo. A za to může Merkl sry jako....

            Wolv3rine krize tady byla i před prohlášením Merkl. To to jenom zdesateronásobilo. A za to může Merkl sry jako....

          • Karol.Melichercik
            08:25 13.04.2022

            Suhlasim ze dat stop Ukrajine do NATO bolo debilne politicke rozhodnutie ktore stalo na zaklade ze Ukrajina je ruska sfera vplyvu. Mohli radsej nepovedat nic. Na druhu stranu pred ...Zobrazit celý příspěvek

            Suhlasim ze dat stop Ukrajine do NATO bolo debilne politicke rozhodnutie ktore stalo na zaklade ze Ukrajina je ruska sfera vplyvu. Mohli radsej nepovedat nic. Na druhu stranu pred 14 rokmi bola situacia diametralne odlisna ako je teraz. Aj ked putin uz mal na krku vojnu v Cecensku a zacinal sa konflikt v Gruzinsku.Skrýt celý příspěvek

          • segal7
            13:10 13.04.2022

            Jsi úplně stejný fanatický idiot, jako proruští trollové, svůj názor pokládáš za fakta a pravdu svatou...

            Jsi úplně stejný fanatický idiot, jako proruští trollové, svůj názor pokládáš za fakta a pravdu svatou...

          • Horny
            13:52 13.04.2022

            Merklovou nijak neobhajuju, ani nesouhlasím s jejím přístupem k migrační krizi. Nicméně - zkus se zeptat sám sebe - jaké možnosti mělo Německo (a EU obecně) zastavit příliv ...Zobrazit celý příspěvek

            Merklovou nijak neobhajuju, ani nesouhlasím s jejím přístupem k migrační krizi.
            Nicméně - zkus se zeptat sám sebe - jaké možnosti mělo Německo (a EU obecně) zastavit příliv migrantů do Evropy/Německa?
            Možná v éře železné opony by bylo možné ji zastavit.
            Tím otevřením hranic Merkelová jen akceptovala nevyhnutelnou realitu, přičemž se pouze tvářila, že má běh věcí pod kontrolou.
            Žasnu, kolik lidí jí to do dneška baští...Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      08:02 13.04.2022

      Á koukám, že pořád i přes všechno co Němci (ne)dělají a všem ukazují jak to myslí s východní Evropou tady pořád ještě je kvantum lidí, kterým i hovno krásně voní, jen když je ...Zobrazit celý příspěvek

      Á koukám, že pořád i přes všechno co Němci (ne)dělají a všem ukazují jak to myslí s východní Evropou tady pořád ještě je kvantum lidí, kterým i hovno krásně voní, jen když je Německé...Skrýt celý příspěvek

      • mexir
        08:42 13.04.2022

        Taky mne překvapilo to množství eurohujerů. Pro západní státy jsme jen levná námezdná síla kterou využijí. Prodávají nám naši vodu, potraviny, energii a naši lidi to nevidí, nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky mne překvapilo to množství eurohujerů. Pro západní státy jsme jen levná námezdná síla kterou využijí. Prodávají nám naši vodu, potraviny, energii a naši lidi to nevidí, nebo se na tom podílí a proto je hájí. Konkrétně proč jezdí německé vlaky po českých kolejích za české dotace(Arriva)? Úplatky z toho čiší na sto honů. Tyhle peníze mají zůstat doma, umíme to líp ale radní z krajů by nechrochtali blahem. VEOLIA to samé, prodat vlastní vodu je příšernost. Je jedno kdo je u vlády. Nikdo se nesnaží řešit zájmy Čechů. Umíte si představit že by takhle vystupovala vláda Německa?Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          09:30 13.04.2022

          s kritikou Merkelové a německého rusofilství souhlasím, s kritikou EU už o něco méně, protože stále to je pro východní státy spása po všech stránkách, bez ohledu na to, že mnozí z ...Zobrazit celý příspěvek

          s kritikou Merkelové a německého rusofilství souhlasím, s kritikou EU už o něco méně, protože stále to je pro východní státy spása po všech stránkách, bez ohledu na to, že mnozí z nás dělají námezdní sílu ve fabrice. Harmonizace s EU legislativou nám přinesla mj. takové samozřejmosti, jako je např. zákon o svobodném přístupu k informacím. Na příkladu sousedních států víme, že svoboda je křehká a bez biče na sebou je u východních států čas od času snaha přizpůsobit si demokracii po svém.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            10:03 13.04.2022

            Já nejsem proti členství v EU. Ale vidím i nevýhody. Výhody samozřejmě převažují. Jenže rozhodnutí dělaná z Německa dost často nereflektují naše reálie. Na vývoji cen energií se ...Zobrazit celý příspěvek

            Já nejsem proti členství v EU. Ale vidím i nevýhody. Výhody samozřejmě převažují. Jenže rozhodnutí dělaná z Německa dost často nereflektují naše reálie. Na vývoji cen energií se díky zelenému šílenství podílí Německo a pro nás jsou to ceny likvidační. Svoboda informací bohužel dostává dost na frak. Internet měl být svobodný a ne omezený něčím jiným než zákony. Dnes si některé neziskové organizace přisvojují právo rozhodovat o správnosti názorů na sociálních sítích. Souhlasím že Polsko a Maďarsko změnily klasickou dělbu moci parlament-vláda-soud a jsou na rozcestí s EU. Nám to nehrozí. Hrozí nám cenzura i díky přicházejícím návrhům z EU.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            10:28 13.04.2022

            Ano, bohužel zatím jiná alternativa pro EU není. Defakto jedinou výhodou členství v EU pro nás je rating, který díky tomu ČR má. Jinak jde o byrokratický moloch ovládaný ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, bohužel zatím jiná alternativa pro EU není. Defakto jedinou výhodou členství v EU pro nás je rating, který díky tomu ČR má. Jinak jde o byrokratický moloch ovládaný lobyistickými skupinami ekologistickým a lidskoprávních aktivistů, který spotřebuje víc prostředků na vlastní provoz než na svůj rozvoj.Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    01:03 13.04.2022

    Čečenci trolí Kadyrova :)
    https://www.reddit.com/r/Ukrai...

    Čečenci trolí Kadyrova :)
    https://www.reddit.com/r/Ukrai...

Načítám diskuzi...