VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • marosj
    20:41 02.04.2022

    ...

    ...

  • jj284b
    20:33 02.04.2022

    https://twitter.com/nexta_tv/s... bol to tak usporiadany presun, ze Rusi tam nechali rucne zbrane, balisticke vesty a kopec osobnych (zvacsa nakradnutych) ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    bol to tak usporiadany presun, ze Rusi tam nechali rucne zbrane, balisticke vesty a kopec osobnych (zvacsa nakradnutych) veci... vsade inde na svete sa tomu hovori UTEK...Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      20:35 02.04.2022

      To šli přeplavat tu řeku? V týhle teplotě?

      To šli přeplavat tu řeku? V týhle teplotě?

      • jj284b
        20:41 02.04.2022

        ktohovie... btw, pasiky na helmach, AK-12.. to museli byt VDV...

        ktohovie... btw, pasiky na helmach, AK-12.. to museli byt VDV...

      • Miroslav
        20:43 02.04.2022

        V noci snežilo. Myslím, že na Ukrajine asi výrazne teplejšie nebude.

        V noci snežilo. Myslím, že na Ukrajine asi výrazne teplejšie nebude.

      • Klimesov
        20:48 02.04.2022

        Raději chvilku mokrý a zmrzlý než mrtvý že. No vypadá to, že jim někdo odřízl cestu přes řeku a tak si synci zaplavali. Pokud měli základní oblečení nad hlavou a na druhé straně se ...Zobrazit celý příspěvek

        Raději chvilku mokrý a zmrzlý než mrtvý že.
        No vypadá to, že jim někdo odřízl cestu přes řeku a tak si synci zaplavali. Pokud měli základní oblečení nad hlavou a na druhé straně se pak mohli obléct do suchého tak se to dá zvládnout.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        21:06 02.04.2022

        Pri rýchlom úteku sa najprv dobre zahriali...

        Pri rýchlom úteku sa najprv dobre zahriali...

      • Inflex
        21:09 02.04.2022

        No ne že bych tomu moc rozuměl - ale neříkají tam, že se převlekli do civilu a zmizeli?

        No ne že bych tomu moc rozuměl - ale neříkají tam, že se převlekli do civilu a zmizeli?

    • Ján Paliga
      20:40 02.04.2022

      Len nech utekajú kade ľahšie. To je jediná správna činnosť.

      Len nech utekajú kade ľahšie. To je jediná správna činnosť.

    • Klimesov
      20:41 02.04.2022

      To není možné. Tohle nezůstává ani po bojovnicích v nějaké Africké válce takový brajgl.

      To není možné. Tohle nezůstává ani po bojovnicích v nějaké Africké válce takový brajgl.

    • ruleta
      20:49 02.04.2022

      Tak tohle snad muze byt aranzovane, ne? Pokud tam nejsou stovky utopenych tak to beru s rezervou :D

      Tak tohle snad muze byt aranzovane, ne? Pokud tam nejsou stovky utopenych tak to beru s rezervou :D

      • jj284b
        20:51 02.04.2022

        myslis ze by sa niekto obtazoval toto aranzovat???? naco..

        myslis ze by sa niekto obtazoval toto aranzovat???? naco..

        • ruleta
          20:56 02.04.2022

          Naco? prave na tohle, ne? valecna propaganda tj. ukazat, ze to nebyl ustup ale nekoordiovany utek, ze je vyhnali. Zlepsit lidem naladu, vojaky povzbudit - porazili a dali na utek ...Zobrazit celý příspěvek

          Naco? prave na tohle, ne? valecna propaganda tj. ukazat, ze to nebyl ustup ale nekoordiovany utek, ze je vyhnali. Zlepsit lidem naladu, vojaky povzbudit - porazili a dali na utek jednu z nejvetsich armad. Samozrejme nevim, jak to bylo .... mozna tam fakt plavali ty stovky metru v te studene vode.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            20:57 02.04.2022

            Navic Nexta, ta si notoricky vymysli :D ale videa ma dobre.

            Navic Nexta, ta si notoricky vymysli :D ale videa ma dobre.

          • Klimesov
            21:10 02.04.2022

            Pokud je to naaranžované, tak je to naaranžované dokonale. Válí se tam prakticky jen věci, které by dokázali při přeplavování řeky člověka stáhnout ke dnu. Zatím co věci, které pak ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud je to naaranžované, tak je to naaranžované dokonale. Válí se tam prakticky jen věci, které by dokázali při přeplavování řeky člověka stáhnout ke dnu. Zatím co věci, které pak budete potřebovat na druhé straně, aby mohl být člověk v suchu tam chybí. No ať už to pravda je nebo není, tak za sebe můžu říct, že Ukrajinská propaganda fakt válí.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            21:15 02.04.2022

            Podivej se do mapy...kde jakoze takove meandry (Pyljava, Bohdany) jsou a kolik by toho plavali :D. Jooo, fakt nevylucuju, ze to neni naaranzovane a ze fakt plavali a meli batohy ...Zobrazit celý příspěvek

            Podivej se do mapy...kde jakoze takove meandry (Pyljava, Bohdany) jsou a kolik by toho plavali :D. Jooo, fakt nevylucuju, ze to neni naaranzovane a ze fakt plavali a meli batohy plne chlastu.Skrýt celý příspěvek

          • Klimesov
            21:29 02.04.2022

            ruleta
            Však jasně. Já vás chápu proč máte pochybnosti. Já jen říkám, že pokud to někdo naaranžoval tak to udělal pořádně a precizně.

            ruleta
            Však jasně. Já vás chápu proč máte pochybnosti. Já jen říkám, že pokud to někdo naaranžoval tak to udělal pořádně a precizně.

      • Desertfremen
        21:09 02.04.2022

        Inú reakciu som od teba ani nečakal.

        Inú reakciu som od teba ani nečakal.

        • ruleta
          21:16 02.04.2022

          Pamatujes Kadyrovce? Prej, ze to 100% nejsou Kadyrovci ale cizinci ze legie....protoze pasky. Vubec jsi nemel tuseni, ze ses stal obeti kraviny.

          Pamatujes Kadyrovce? Prej, ze to 100% nejsou Kadyrovci ale cizinci ze legie....protoze pasky. Vubec jsi nemel tuseni, ze ses stal obeti kraviny.

    • Ján Paliga
      21:05 02.04.2022

      Rusko dodalo Ukrajine zbrane a vybavenie, aby mohla lepšie viesť špeciálnu denacifikacnu operáciu ...

      Rusko dodalo Ukrajine zbrane a vybavenie, aby mohla lepšie viesť špeciálnu denacifikacnu operáciu ...

  • hurvo
    20:22 02.04.2022

    Odkedy sa vyprazdnila ambasada , tak je tu trosku smutno. Rusosexualov tu uz zastupuju iba jeden dvaja srdciari, ale bez not z Piteru to uz nie je to co to byvalo ze. So slzou ...Zobrazit celý příspěvek

    Odkedy sa vyprazdnila ambasada , tak je tu trosku smutno.
    Rusosexualov tu uz zastupuju iba jeden dvaja srdciari, ale bez not z Piteru to uz nie je to co to byvalo ze.

    So slzou v oku spominam na Plasma stealth na Mig21, na Su-24 co na poziadanie vypinali torpedoborce a na exportne orezane verzie ruskej vyzbroje za ktorej zlyhanim stali vzdy iba arabske osadky.Skrýt celý příspěvek

    • 3ngelchen
      20:33 02.04.2022

      Brečím, díky :)))

      Brečím, díky :)))

  • cejkis
    20:19 02.04.2022

    Na Ukrajině vše směřuje k největší bitvě od 2. světové války. Na každé straně lze uvažovat kolem 100tis vojáků. Ukrajina má na své straně silnou morálku, Rusové letectvo a raketové ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Ukrajině vše směřuje k největší bitvě od 2. světové války. Na každé straně lze uvažovat kolem 100tis vojáků. Ukrajina má na své straně silnou morálku, Rusové letectvo a raketové zbraně. Donbas je již mimo radarový průzkum NATO a Ukrajina v této bitvě bude mít omezenou zpravodajskou podporu.

    Pro zdejší válečné fanatiky: klikejte si mínusy do aleluja. Je mi to úplně u zadku.Skrýt celý příspěvek

    • Roger
      20:23 02.04.2022

      Jak by se dostal donbas mimo radarový průzkum nato?

      Jak by se dostal donbas mimo radarový průzkum nato?

    • stroup
      20:24 02.04.2022

      no s tím radarovým dosahem bych si nebyl tak jistý...

      no s tím radarovým dosahem bych si nebyl tak jistý...

    • jj284b
      20:25 02.04.2022

      vies ze existuju aj take magicke veci ako spionazne druzice??? tie americke napr maju aj AESA SAR radary s neskutocnou rozlisovacou schopnostou... nic na Donbase sa im neskryje... ...Zobrazit celý příspěvek

      vies ze existuju aj take magicke veci ako spionazne druzice??? tie americke napr maju aj AESA SAR radary s neskutocnou rozlisovacou schopnostou... nic na Donbase sa im neskryje... takze nemaj strach... Ukrajinci budu dobre vediet co a kde co je...Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        21:29 02.04.2022

        Viz níže

        Viz níže

    • otecko
      20:27 02.04.2022

      Bože to je zase cejkisův blábol! A s tím radarovým průzkumem NATO to přímo odpovídá Russia Today!

      Bože to je zase cejkisův blábol! A s tím radarovým průzkumem NATO to přímo odpovídá Russia Today!

    • Scotty
      20:29 02.04.2022

      Objektivitou této analýzy jsem naprosto rozdrcen. Možná by měl do HISTORIA REALNA přijít nový ekspert niezależny. Až na to že Donbas rozhodně není mimo možnosti průzkumu NATO.

      Objektivitou této analýzy jsem naprosto rozdrcen. Možná by měl do HISTORIA REALNA přijít nový ekspert niezależny. Až na to že Donbas rozhodně není mimo možnosti průzkumu NATO.

    • DuPo
      20:34 02.04.2022

      Len sa utešuj, pomôže ti to ako mŕtvemu kabát.

      Len sa utešuj, pomôže ti to ako mŕtvemu kabát.

    • samoempire
      20:36 02.04.2022

      Dobře zabijete další lidi. Gratulujem. Víte vůbec kvůli čemu? Co když to nevyjde?

      Dobře zabijete další lidi. Gratulujem. Víte vůbec kvůli čemu? Co když to nevyjde?

    • Klimesov
      20:38 02.04.2022

      Věřte tomu nebo ne, ale západní země určitě nepředávají Ukrajině informace z nějakých radarů nebo jen z letounu AWACS, které mají dosah cca kolem 500 km. Na Ukrajinu se lifrují ...Zobrazit celý příspěvek

      Věřte tomu nebo ne, ale západní země určitě nepředávají Ukrajině informace z nějakých radarů nebo jen z letounu AWACS, které mají dosah cca kolem 500 km. Na Ukrajinu se lifrují informace získávané úplně z jiných zdrojů :-)Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      20:41 02.04.2022

      Tak si pánové vezměte mapu. Nakreslete si na Polskoukrajinské a Rumunskoukrajinské hranici prepodkládané polohy a dosahy AN/TPS-77. Dále si můžete nakreslit dosahy JSTARS a AWACSu ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak si pánové vezměte mapu. Nakreslete si na Polskoukrajinské a Rumunskoukrajinské hranici prepodkládané polohy a dosahy AN/TPS-77. Dále si můžete nakreslit dosahy JSTARS a AWACSu létajících podél hranic. Předpokládané dosahy RQ4 létajících v posledním období v Černém moři a uvidíte, že je to mimo dosah.

      Družice jsou hezká odpověď. A právě proto, že nejsou 24 hodinová odpověď, tak proto všechny výše jmenované prostředky jsou nasazeny u hranic Ukrajiny.

      Diskuze s vámi je opravdu o ničem.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        20:53 02.04.2022

        Já ti nevim, ale vemu li v úvahu, že bez toho průzkumu NATO na východě bojují celou dobu, tak so nevedou tak zle že? A ono to nasazení jednotek ze severu co se stahují / utíkají ...Zobrazit celý příspěvek

        Já ti nevim, ale vemu li v úvahu, že bez toho průzkumu NATO na východě bojují celou dobu, tak so nevedou tak zle že? A ono to nasazení jednotek ze severu co se stahují / utíkají taky nebude rychlé…. budou na východě nasazované postupně, podle toho, jak se bude dařit obnovovat bojeschopnost…… a to beru v úvahu že z několika BGT postaví nové……Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          21:03 02.04.2022

          No to neni pravda, UAVs tam litaj ze Sicilie roky.

          No to neni pravda, UAVs tam litaj ze Sicilie roky.

          • ruleta
            21:20 02.04.2022
          • cejkis
            21:23 02.04.2022

            To se právě změnilo. Již nelétají na hranicích Donbasu. V minulosti tam RQ4 létal pokud mne paměť neklame denně. ...Zobrazit celý příspěvek

            To se právě změnilo. Již nelétají na hranicích Donbasu. V minulosti tam RQ4 létal pokud mne paměť neklame denně.

            https://mobile.twitter.com/Mil... Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            21:25 02.04.2022

            No to ja vim, ze ne. Reaguji na tohle "Já ti nevim, ale vemu li v úvahu, že bez toho průzkumu NATO na východě bojují celou dobu, tak so nevedou tak zle že?" .... oni ten pruzkum na ...Zobrazit celý příspěvek

            No to ja vim, ze ne. Reaguji na tohle "Já ti nevim, ale vemu li v úvahu, že bez toho průzkumu NATO na východě bojují celou dobu, tak so nevedou tak zle že?" .... oni ten pruzkum na Donbasem meli x let.Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            21:58 02.04.2022

            @ruleta

            Kdo sleduje vývoj, pochopil. Kdo chce propagandu Vám dal mínus.

            @ruleta

            Kdo sleduje vývoj, pochopil. Kdo chce propagandu Vám dal mínus.

          • Rošťák
            22:22 02.04.2022

            @ruleta: to že bojují na východě celou dobu, bylo myšleno po 24.2. tohoto roku, tj. od invaze.
            Vím že RQ-4 lítaly nad ukrajinou i se zaplými transpondéry ….

            @ruleta: to že bojují na východě celou dobu, bylo myšleno po 24.2. tohoto roku, tj. od invaze.
            Vím že RQ-4 lítaly nad ukrajinou i se zaplými transpondéry ….

          • Scotty
            23:38 02.04.2022

            Poku budou létat u pobřeží Turecka je to zhruba stejně daleko jako z polského pohraničí ke Kyjevu. To jen k tomu jak jsou mimo dosah.

            Poku budou létat u pobřeží Turecka je to zhruba stejně daleko jako z polského pohraničí ke Kyjevu. To jen k tomu jak jsou mimo dosah.

      • Klimesov
        20:55 02.04.2022

        Jaká diskuze? O čem vlastně chcete diskutovat? O tom, že nikdo nemá ani páru jaké informace a z jakých zdrojů NATO, USA "západní" země dodávají Ukrajině?

        Jaká diskuze? O čem vlastně chcete diskutovat? O tom, že nikdo nemá ani páru jaké informace a z jakých zdrojů NATO, USA "západní" země dodávají Ukrajině?

    • Storm
      21:01 02.04.2022

      Cejkis, poslouchej... Když nebudeš ty svoje kraviny psát svými slovy a budeš používat doslovný přepis produkovaný propagandou světa alternativní reality a historie, tak ostatní ...Zobrazit celý příspěvek

      Cejkis, poslouchej... Když nebudeš ty svoje kraviny psát svými slovy a budeš používat doslovný přepis produkovaný propagandou světa alternativní reality a historie, tak ostatní diskutující budou vědět odkud vítr vane a i trolové se ti budou smát...Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      21:05 02.04.2022

      Asi budeš zklamaný, ale RQ-4A a dokonce RC135W už byly několikrát nad jižní části Ukrajiny a tím pádem pokryli i Donbas. Napiš si už konečně přímo do Kremlu. Tvoje argumenty byly ...Zobrazit celý příspěvek

      Asi budeš zklamaný, ale RQ-4A a dokonce RC135W už byly několikrát nad jižní části Ukrajiny a tím pádem pokryli i Donbas. Napiš si už konečně přímo do Kremlu. Tvoje argumenty byly vždycky hloupé, ale pravděpodobně došly prachy a nedostáváš noty z Česka, tak asi zkoušíš patlat nesmysly sám. Z Kremlu pošlou lepší propagandu. Nech si platit v boršči a pirožkách, rubly jsou teď na prd.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        21:28 02.04.2022

        Už tam nelétají. Zbytek vašeho příspěvku jsou kraviny.

        Už tam nelétají. Zbytek vašeho příspěvku jsou kraviny.

      • flanker.jirka
        21:48 02.04.2022

        To bylo v době před invazí.

        To bylo v době před invazí.

    • flanker.jirka
      21:51 02.04.2022

      cejkis Nějak zapomínáte na to, že má Ukrajina kvalitní drony pro průzkum a i s možnou výzrbojí. I jim se ulehčí práce, když budou lítat jen na východě. Dokáží si informace získat ...Zobrazit celý příspěvek

      cejkis
      Nějak zapomínáte na to, že má Ukrajina kvalitní drony pro průzkum a i s možnou výzrbojí. I jim se ulehčí práce, když budou lítat jen na východě. Dokáží si informace získat sami.
      A nezapomeňte, že na Donbase se už od roku 2014 předpokládala hlavní činnosti agresora tak, že je tam obrana nejsilnější. A nyní se ještě posílí.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        22:11 02.04.2022

        Na Donbasu je soustředěna hlavní ukrajinská síla. Mají opevnění a připravovali se. To vše je pravda. A právě proto píšu shora příspěvek o největší nadcházející bitvě od druhé ...Zobrazit celý příspěvek

        Na Donbasu je soustředěna hlavní ukrajinská síla. Mají opevnění a připravovali se. To vše je pravda. A právě proto píšu shora příspěvek o největší nadcházející bitvě od druhé světové války.

        Donbas je mimo dosah senzorového vybavení RQ4, JSTARS, AWACS na aktuálně létajících trasách. Bayraktar TB2 nemá radar, má jen optickou stanici s různými režimy zobrazení. Ukrajinci nebudou mít přehled o vzdušné situaci. Zatímco na západě ji díky NATO mají. Prohlášení představitelů NATO, že nepředávají informace on-line z důvodu, aby Rusové nepovažovali tento průzkum jako zapojení do konfliktu beru s rezervou. Ostatně na západní straně Ukrajiny ještě neproběhl žádný nálet ruských letadel či vrtulníků. A důvod je zřejmý. A právě absence přehledu o vzdušné situaci na východě je pro Ukrajinu velký problém při nadcházející bitvě. Rusové je budou moci bombardovat. Pokud Ukrajina přijde o zbytek odpalovacích vozidel BUK, mohou Rusové létat ve středních výškách a vyhnout se Manpadům. Cíl Ruska je celou formaci obejít ze severu a z jihu.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          00:41 03.04.2022

          To že tam budou ukrajinci bez informací je jen vaše zbožné přání. Už nyní se na východě válčí a už nyní se tam rusové bojí létat. To se ze dne na den nezmění.

          To že tam budou ukrajinci bez informací je jen vaše zbožné přání. Už nyní se na východě válčí a už nyní se tam rusové bojí létat. To se ze dne na den nezmění.

  • cejkis
    20:13 02.04.2022

    Do objektivity je zde opravdu daleko. Začíná to tady připomínat ideologické cvičení.

    Do objektivity je zde opravdu daleko. Začíná to tady připomínat ideologické cvičení.

    • The Pale Emperor
      20:15 02.04.2022

      Tak nám napiš něco objektivního:-)

      Tak nám napiš něco objektivního:-)

    • stroup
      20:15 02.04.2022

      Ale zase se tu máme v té naší bublině rádi... :)

      Ale zase se tu máme v té naší bublině rádi... :)

      • cejkis
        20:24 02.04.2022

        Jj a když někdo napíše jiný názor, hned se najde nějaký “demokrat”, který píše autorovi tohoto webu, aby mne dal ban :-) Tak si dávejte pozor zda napíšete všude “sláva Ukrajině”. ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj a když někdo napíše jiný názor, hned se najde nějaký “demokrat”, který píše autorovi tohoto webu, aby mne dal ban :-) Tak si dávejte pozor zda napíšete všude “sláva Ukrajině”. Jinak je to mimo smýšlení komunity :-)))))Skrýt celý příspěvek

        • Klimesov
          20:36 02.04.2022

          "Demokracie" znamená "vláda lidu" To znamená o moci rozhoduje většina :-) Stále si lidé pletou pojmy "demokracie" a "svoboda" Vy máte stále právo se zde svobodně vyjádřit, ale to ...Zobrazit celý příspěvek

          "Demokracie" znamená "vláda lidu" To znamená o moci rozhoduje většina :-)
          Stále si lidé pletou pojmy "demokracie" a "svoboda"
          Vy máte stále právo se zde svobodně vyjádřit, ale to neznamená, že většina vás nemůže odsoudit :-)Skrýt celý příspěvek

          • damra
            20:56 02.04.2022

            Ja rikam na demokracii: 2 a vlci a jedna ovce hlasuji co bude k veceri.
            Svoboda je naprosto neco jineho - asi nejvetsi lidska hodnota

            Ja rikam na demokracii: 2 a vlci a jedna ovce hlasuji co bude k veceri.
            Svoboda je naprosto neco jineho - asi nejvetsi lidska hodnota

        • Rošťák
          20:40 02.04.2022

          Ale to není o názoru ..... Já taky žasnu, že tu někteří stále tvrdí, že rusové do týdne zahájí rozhodující ofenzívu kolem ( dosaď ) a jestli s tím velení UA počítá .... To tu bylo ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale to není o názoru ..... Já taky žasnu, že tu někteří stále tvrdí, že rusové do týdne zahájí rozhodující ofenzívu kolem ( dosaď ) a jestli s tím velení UA počítá .... To tu bylo i ohledně obklíčení Kyjeva, Charkova, Jednotek na východě, vylodění v Odděse .....
          Včera s tím jestli UA štáb počítá s pádem Irpinu a Maryupolu .....
          S tím jsme tu všichny v pohodě.... Ale poslouchat o ruských wunderwaffe nás už nebaví, stejně jako ty řeči, že tam RF nasazuje útvary vystrojené pouze zastaralou technikou a ty s tou moderní si nechávají na rozhodnou ofenzívu ....Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          20:47 02.04.2022

          Nežiadal som o ban u žiadneho diskutujuceho. Skrtni si ma zo zoznamu. Prajem Ti prijemny večer. :)

          Nežiadal som o ban u žiadneho diskutujuceho. Skrtni si ma zo zoznamu. Prajem Ti prijemny večer. :)

        • majales
          20:53 02.04.2022

          Řekni "vašim" ať to vzdají.. Ušetří životy vlastní i Ukrajinců, hlavně těch ruskojazyčných, a o ty jim přeci jde, nebo ne? Když to tak hlásají už od roku 2014..

          Řekni "vašim" ať to vzdají.. Ušetří životy vlastní i Ukrajinců, hlavně těch ruskojazyčných, a o ty jim přeci jde, nebo ne? Když to tak hlásají už od roku 2014..

        • segal7
          21:09 02.04.2022

          Lež není názor!!!!

          Lež není názor!!!!

          • cejkis
            22:21 02.04.2022

            Říká pan Kalousek, kolem kterého je tolik mrtvol a zajímavých kontraktů….

            Říká pan Kalousek, kolem kterého je tolik mrtvol a zajímavých kontraktů….

          • padre
            22:57 02.04.2022

            to cejkis Pane cejkis pana Kalouska osobně neznám ,ale i tak mám po některých vašich výlevech pocit ,že je to/nic ve zlém/ slušnější člověk než vy! Přeberte si to jak chcete.

            to cejkis Pane cejkis pana Kalouska osobně neznám ,ale i tak mám po některých vašich výlevech pocit ,že je to/nic ve zlém/ slušnější člověk než vy! Přeberte si to jak chcete.

    • Upgrade
      20:16 02.04.2022

      A co "objektivne" sa da o Rusku napisat? Ono zakomponovat Puskina a Cajkovskeho do kazdeho druheho vlakna nie je take jednoduche.

      A co "objektivne" sa da o Rusku napisat? Ono zakomponovat Puskina a Cajkovskeho do kazdeho druheho vlakna nie je take jednoduche.

      • Ján Paliga
        20:50 02.04.2022

        Radšej Dostojevského a Gogoľa... Ak by si Rusi brali ponaučenia z ich diel, v Rusku by mali blahobyt.... Lenže oni zostali v tom marazme, preto im zostala hola ... pozadie ... :)

        Radšej Dostojevského a Gogoľa... Ak by si Rusi brali ponaučenia z ich diel, v Rusku by mali blahobyt.... Lenže oni zostali v tom marazme, preto im zostala hola ... pozadie ... :)

    • Stonkeeper
      20:19 02.04.2022

      Jo v tom ty se vyznas:)

      Jo v tom ty se vyznas:)

    • Klimesov
      20:23 02.04.2022

      Příklad? Tyhle všeobecné pojmy jsou sice fajn, ale pokud chcete něco kritizovat tak by bylo fajné přesně popsat co, aby se dalo o tom aspoň trochu debatovat. :-)

      Příklad? Tyhle všeobecné pojmy jsou sice fajn, ale pokud chcete něco kritizovat tak by bylo fajné přesně popsat co, aby se dalo o tom aspoň trochu debatovat. :-)

    • Nesher
      20:30 02.04.2022

      Přesto, že si to tu někteří pletou s fotbalem a vše co se jim nehodí do jejich víry prostě okázale ignorují, tak to co ty a tvoji kámoši z Mordoru považujete za objektivitu by v ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesto, že si to tu někteří pletou s fotbalem a vše co se jim nehodí do jejich víry prostě okázale ignorují, tak to co ty a tvoji kámoši z Mordoru považujete za objektivitu by v nejlepším bylo něco ve stylu "půl hodiny Židi, půl hodiny Hitler" a s tím běž do pr. Protože kdo je kdo je v tomto případě křišťálově jasné.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:36 02.04.2022

      Objektivně vzato je Rusko agresor, jehož oficiální důvody pro "speciální operaci" jsou naprosto směšné i ve srovnání s jinými směšnými důvody pro války v minulosti. Napadají mě ...Zobrazit celý příspěvek

      Objektivně vzato je Rusko agresor, jehož oficiální důvody pro "speciální operaci" jsou naprosto směšné i ve srovnání s jinými směšnými důvody pro války v minulosti. Napadají mě snad jenom protikandidáti jako válka o Jankinsovo ucho nebo třeba fotbalová válka.Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      20:42 02.04.2022

      Cejkis ty zas bavíš ;)

      Cejkis ty zas bavíš ;)

    • Ján Paliga
      20:45 02.04.2022

      Hmm, každý máme slobodnú vôľu, a kto chce čítať ideologické cvičenia, zostane tu, kto nechce čítať maistream, ide čítať niekam inam ... :) Ty sa rozhodneš pre ktorú variantu?

      Hmm, každý máme slobodnú vôľu, a kto chce čítať ideologické cvičenia, zostane tu, kto nechce čítať maistream, ide čítať niekam inam ... :) Ty sa rozhodneš pre ktorú variantu?

    • Miroslav
      20:47 02.04.2022

      Soudruhu politruku Cejkis. Co tu ještě děláte?! Neměl by ste být na fronte a zvedat upadajúci morálku mužstva?

      Soudruhu politruku Cejkis. Co tu ještě děláte?! Neměl by ste být na fronte a zvedat upadajúci morálku mužstva?

      • Storm
        21:03 02.04.2022

        Střídá se tu s Oliverem a Tesilem...

        Střídá se tu s Oliverem a Tesilem...

        • Miroslav
          21:29 02.04.2022

          Chýba mi tu Cernakus. Ten vedel ako rozhýbať zábavu

          Chýba mi tu Cernakus. Ten vedel ako rozhýbať zábavu

          • Storm
            21:41 02.04.2022

            Přes všechny ty kraviny co tu psali, měli Cernakus a PaloSatko aspoň styl... Ti co tu trolí teď, to je trapas na trapas...

            Přes všechny ty kraviny co tu psali, měli Cernakus a PaloSatko aspoň styl... Ti co tu trolí teď, to je trapas na trapas...

          • Miroslav
            22:19 02.04.2022

            Na Satka som zabudol. Ten bol tiež dobrý.

            Na Satka som zabudol. Ten bol tiež dobrý.

          • Storm
            22:48 02.04.2022

            Ani my dva Miroslave jsme neměli vždycky kompatibilní názory... Nicméně, s tebou si jednou rád potřesu rukou...

            Ani my dva Miroslave jsme neměli vždycky kompatibilní názory... Nicméně, s tebou si jednou rád potřesu rukou...

  • Fiagy
    19:51 02.04.2022

    https://twitter.com/ArmedForce...
    Zničení ruského vybavení! Smrt okupantům!

    https://twitter.com/ArmedForce...
    Zničení ruského vybavení! Smrt okupantům!

  • GlobeElement007
    19:40 02.04.2022

    Ze zpráv o chystamé pomoci Ukrajině vyplývá, že do měsíce bude mít armádu jakou jsme ještě v akci neviděli. Nové drony, tanky, komunikační systémy, noční vidění, řízené střely, ...Zobrazit celý příspěvek

    Ze zpráv o chystamé pomoci Ukrajině vyplývá, že do měsíce bude mít armádu jakou jsme ještě v akci neviděli.
    Nové drony, tanky, komunikační systémy, noční vidění, řízené střely, dělostřelectvo....

    Ještě ty stíhačky a dokope fašisty zpátky do Mosky.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:45 02.04.2022

      otazka je, ci maju dalsi mesiac... toto mali dodavat hned.. Rusi prejdu do utoku na Donbase na buduci tyzden...

      otazka je, ci maju dalsi mesiac... toto mali dodavat hned.. Rusi prejdu do utoku na Donbase na buduci tyzden...

      • Upgrade
        19:59 02.04.2022

        Na zapade je politicky problematicke dodavat zbrane niekomu, o kom nie je jasne, ci sa o 3 dni nevzda. Dufam, ze ked sa toto vyriesilo, tak to tam pofrci v poctoch a kvalite, ze ...Zobrazit celý příspěvek

        Na zapade je politicky problematicke dodavat zbrane niekomu, o kom nie je jasne, ci sa o 3 dni nevzda. Dufam, ze ked sa toto vyriesilo, tak to tam pofrci v poctoch a kvalite, ze Rusom az zle bude - teraz maju politici na zapade jedinecnu moznost pripisovat si politicke body a zaroven pripravit Rusov o tolko techniky, ze bude od nich na desatrocia pokoj.Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        20:00 02.04.2022

        A co bude mít rusko k dispozici? Ty poražené svazky ze severu? Já osobně bych je tak brzy do útoku nenasadil, nakazí svou "morálkou " okolní nasazené RU jednotky. Poražené ...Zobrazit celý příspěvek

        A co bude mít rusko k dispozici? Ty poražené svazky ze severu? Já osobně bych je tak brzy do útoku nenasadil, nakazí svou "morálkou " okolní nasazené RU jednotky. Poražené jednotky se stahují do zázemí k odpočinku, doplnění a cvičení, to je má postavit zpět na nohy. Teď utíkají ze severu, bez odpočinku a opět ještě do větších bojů. Tihle budou opět zdrhat a strhnou i okolní jednotky.Skrýt celý příspěvek

      • tombo
        20:03 02.04.2022

        Rusi do utoku prejdu ale budu sa musiet vysporiadat s dazdivym pocasim, blatom a vypustenou priehradou pri Izjume. Verim ze sa putinova ofenziva utopi v blate tak ako hitlerova v ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusi do utoku prejdu ale budu sa musiet vysporiadat s dazdivym pocasim, blatom a vypustenou priehradou pri Izjume. Verim ze sa putinova ofenziva utopi v blate tak ako hitlerova v Madarsku v 1945Skrýt celý příspěvek

        • Danieeel
          20:48 02.04.2022

          No veru ta rasputica by teraz uz mohla zahrat Ukrajincom do kariet pekne. Hlavne nech este toto ustoja. God bles Ukrajina! :) Inak Papez zvazuje prist na Ukrajinu, asi ho ...Zobrazit celý příspěvek

          No veru ta rasputica by teraz uz mohla zahrat Ukrajincom do kariet pekne. Hlavne nech este toto ustoja. God bles Ukrajina! :)
          Inak Papez zvazuje prist na Ukrajinu, asi ho inspiroval Fiala.
          Este by tam mohol "pozabudnut" svoju Svajciarsku gardu a mohla by z toho byt doslova "svata vojna" :) Ked Svajciari prestali byt Svajciarmi a ukazali stranu, je mozne uz asi vsetko...Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        21:03 02.04.2022

        Podle červené na liveuamap to vypadá, ze nebudou mít ani 3 dny…

        Podle červené na liveuamap to vypadá, ze nebudou mít ani 3 dny…

    • Vrata
      19:47 02.04.2022

      Otazka je, v jakych to bude poctech.

      Otazka je, v jakych to bude poctech.

    • Upgrade
      19:59 02.04.2022

      Link by nebol?

      Link by nebol?

    • Nesher
      20:01 02.04.2022

      Tak se zase uklidníme, např. ty tanky budou T72M z Martina a HSW, žádný game changer.

      Tak se zase uklidníme, např. ty tanky budou T72M z Martina a HSW, žádný game changer.

      • Desertfremen
        20:08 02.04.2022

        T72M proti tomu čo nasadí mordor bohate stačí.

        T72M proti tomu čo nasadí mordor bohate stačí.

        • Nesher
          20:20 02.04.2022

          A už je to tu zase, tohle je válka, ne fotbal.

          A už je to tu zase, tohle je válka, ne fotbal.

          • ABC123
            20:29 02.04.2022

            Áno. Aj Nemci dávali Ukrajincom na začiatku pár hodín…..

            Áno. Aj Nemci dávali Ukrajincom na začiatku pár hodín…..

          • Scotty
            22:22 02.04.2022

            Nejen Němci.

            Nejen Němci.

      • jj284b
        20:09 02.04.2022

        otazka su skor PT-91 z Polska... no co sa tyka T72M1, tie su na urovni T72A ktore teraz Rusi vytahuju z ulozeniek... su totiz jednoduchsie na udrzbu a netreba do nich suciastky zo ...Zobrazit celý příspěvek

        otazka su skor PT-91 z Polska... no co sa tyka T72M1, tie su na urovni T72A ktore teraz Rusi vytahuju z ulozeniek... su totiz jednoduchsie na udrzbu a netreba do nich suciastky zo zapadu... ak by na ne Ukrajinci nainstalovali ERA Nozh, tak budu aj relativne dobre chranene..Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          20:19 02.04.2022

          Na Twardy zapomeň, pokud tak Poláci pošlou T72M, po příchodu M1 měly jít do šrotu.

          Na Twardy zapomeň, pokud tak Poláci pošlou T72M, po příchodu M1 měly jít do šrotu.

    • samoempire
      20:39 02.04.2022

      Ono hodně udělají jen takové maskovací sítě. Rusové na ne úplně kašlou ale ukrajinské armádě se hodí. Vemte že moderní sítě fungují i proti infra červeným kamerám.

      Ono hodně udělají jen takové maskovací sítě. Rusové na ne úplně kašlou ale ukrajinské armádě se hodí. Vemte že moderní sítě fungují i proti infra červeným kamerám.

  • Veraxx
    19:37 02.04.2022
    • majales
      19:46 02.04.2022

      Bylo to rozporováno na https://liveuamap.com/... nemůžu to ale najít.. prý jsou všechny 4 Arménské SU-30 na místě, v Jerevanu.

      Bylo to rozporováno na https://liveuamap.com/... nemůžu to ale najít.. prý jsou všechny 4 Arménské SU-30 na místě, v Jerevanu.

      • Desertfremen
        20:10 02.04.2022

        Kde boli tie 4 SU30 keď ich pred rokom potrebovali vo vojne proti Azerom?

        Kde boli tie 4 SU30 keď ich pred rokom potrebovali vo vojne proti Azerom?

  • Fiagy
    19:30 02.04.2022

    Litva od začátku dubna úplně zastavila dovoz ruského plynu.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    Litva od začátku dubna úplně zastavila dovoz ruského plynu.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    • otecko
      20:32 02.04.2022

      myslím, že píše května...

      myslím, že píše května...

  • Praskot
    19:24 02.04.2022

    Důstojník Mordoru ukradl auto. Dal si na něj symbol V a kufr naplnil elektronikou. Už je v pekle. https://twitter.com/EmineDzhep...

    Důstojník Mordoru ukradl auto. Dal si na něj symbol V a kufr naplnil elektronikou. Už je v pekle. https://twitter.com/EmineDzhep...

    • PavolR
      19:45 02.04.2022

      Ten musel mať nejakú úchylku na prestrelené mobily a laptopy ...

      Ten musel mať nejakú úchylku na prestrelené mobily a laptopy ...

      • Rošťák
        19:51 02.04.2022

        to prostřelení vzniklo podle mě až při likvidaci ....

        to prostřelení vzniklo podle mě až při likvidaci ....

    • Desertfremen
      20:12 02.04.2022

      Prestrelený notebook, prestrelená hlava. To je osud. Dôstojník bol, a už nie je.

      Sláva Ukrajine!

      Prestrelený notebook, prestrelená hlava. To je osud. Dôstojník bol, a už nie je.

      Sláva Ukrajine!

  • Tesil
    19:24 02.04.2022

    Tak zhruba jednou týdně projedu pár komentářů.Nic nového,většina nechápe,že velkohubá prohlášení politiků všech stran a realita jsou dvě odlišné věci.Někteří přidávají odkazy na ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak zhruba jednou týdně projedu pár komentářů.Nic nového,většina nechápe,že velkohubá prohlášení politiků všech stran a realita jsou dvě odlišné věci.Někteří přidávají odkazy na kdejakou neověřenou hloupost.Ano i z Novinek.
    A hlavně zřejmě málokdo chápe princip propagandy.To co vypadá jako běžná reportáž je propracovaný systém zpráv,záběrů,rozhovorů v určitém pořadí.To má jediný cíl,ovlivnit náš názor.
    Samotná Ukrajina měla k demokracii hodně daleko před válkou a ani válka to nezmění to platí i o korupci.Čím delší bude konflikt tím horší bude i ekonomická situace.Takže nechápu proč jen samotný fakt,že válčí s Ruskem by měl být důvodem k nějakému změkčení podmínek pro přijetí do EU.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:33 02.04.2022

      pretoze Ukrajina ma obrovske nerastne bohatstvo vo svojej zemi.... ma druhe najvacsie loziska uranu na svete, rovnako ako tretie najvacsie loziska titanu a ostatnych vzacnych ...Zobrazit celý příspěvek

      pretoze Ukrajina ma obrovske nerastne bohatstvo vo svojej zemi.... ma druhe najvacsie loziska uranu na svete, rovnako ako tretie najvacsie loziska titanu a ostatnych vzacnych kovov... ma druhe najvacsie loziska zemneho plynu v Europe hned po Norsku.. Ukrajina je bohata, len vela zo svojho bohatstva zatial nevyuziva (napr plyn sa netazi aj keby sa mohol).. prijatie do EU je podla mna hotova vec. Ukrajina by bez problemov za par rokov mohla nahradit RUsky plyn na Europskom trhu, a to uz ani nehovorim o ostatnych surovinach...

      mna co prekvapuje, je ako kratkozraka je Cina... 50% exportu surovin z Ukrajiny slo do Ciny... no koli vojne je tomu koniec. Cinania asi dufali v rychly koniec a potvrdenie zmluv s "novou proruskou vladou" no to je uz pase...Skrýt celý příspěvek

      • Tesil
        19:39 02.04.2022

        Již před válkou odešli z Ukrajiny miliony lidí,kteří jaksi neviděli pověstné světlo na konci tunelu,teď jsou to další miliony.Někteří se vrátí,ti vzdělanější to asi nebudou.Tak ...Zobrazit celý příspěvek

        Již před válkou odešli z Ukrajiny miliony lidí,kteří jaksi neviděli pověstné světlo na konci tunelu,teď jsou to další miliony.Někteří se vrátí,ti vzdělanější to asi nebudou.Tak nevím kdo tam bude ten ráj budovat.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          19:47 02.04.2022

          Nejspíš ti chytří Rusové, kteří utíkají z putinova fašismu.

          Nejspíš ti chytří Rusové, kteří utíkají z putinova fašismu.

          • Tesil
            19:54 02.04.2022

            Chápeš psaný text?

            Chápeš psaný text?

          • Torong
            20:12 02.04.2022

            Ten tvůj? To chápou všichni velmi dobře. Jen s tebou odmítají hrát tvou hru.

            Ten tvůj? To chápou všichni velmi dobře. Jen s tebou odmítají hrát tvou hru.

          • Storm
            20:26 02.04.2022

            Tesil a ty chápeš, že ať tu napíšeš co chceš všichni moc dobře chápou co si zač?

            Tesil a ty chápeš, že ať tu napíšeš co chceš všichni moc dobře chápou co si zač?

        • DuPo
          19:59 02.04.2022

          Sa pozri, koľko Čechov a Slovákov si zarába na Západe a potom mudruj o Ukrajine. Áno, čaká ich dlhá cesta ale rozhodli sa sami slobodne vo voľbách a teba do toho prd makový.

          Sa pozri, koľko Čechov a Slovákov si zarába na Západe a potom mudruj o Ukrajine. Áno, čaká ich dlhá cesta ale rozhodli sa sami slobodne vo voľbách a teba do toho prd makový.

          • Tesil
            20:07 02.04.2022

            Kolko?

            Kolko?

          • Torong
            20:13 02.04.2022

            Vela Tesílku vela.

            Vela Tesílku vela.

          • Tesil
            20:16 02.04.2022

            Tak to je opravdu hodně Toronžíku.

            Tak to je opravdu hodně Toronžíku.

        • Danieeel
          21:01 02.04.2022

          Vacsina sa ich vrati spat. Malokomu sa chce kempovat na zahradke pri ruine toho, co mu ostalo z baraku, ked tam padaju granaty, alebo tak. A toto nie su rovnakeho socialneho ...Zobrazit celý příspěvek

          Vacsina sa ich vrati spat. Malokomu sa chce kempovat na zahradke pri ruine toho, co mu ostalo z baraku, ked tam padaju granaty, alebo tak.
          A toto nie su rovnakeho socialneho zlozenia ako emigranti v mierovych podmienkach.

          Kazdopadne ale bude z coho obnovovat - tie zhabane Ruske majetky sa na to dokonale hodia.Skrýt celý příspěvek

      • CerVus
        19:43 02.04.2022

        No a nejvíce nerostných surovin je na východě a jihu země.

        No a nejvíce nerostných surovin je na východě a jihu země.

        • jj284b
          19:48 02.04.2022

          nie tak uplne.. uran a titan su v strede.. plyn je aj na zapade.. pozri si to video

          nie tak uplne.. uran a titan su v strede.. plyn je aj na zapade.. pozri si to video

    • jj284b
      19:33 02.04.2022

      https://www.youtube.com/watch?... odporucam toto video... nerastne bohatstvo Ukrajiny je presne dovod Putinovej agresie.. preco mu je jedno kolko techniky a ludi tam ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.youtube.com/watch?...

      odporucam toto video...

      nerastne bohatstvo Ukrajiny je presne dovod Putinovej agresie.. preco mu je jedno kolko techniky a ludi tam strati...Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        19:39 02.04.2022

        To dava zmysel. Rusa nic ine ako zdroje nikdy nezujimalo.

        To dava zmysel. Rusa nic ine ako zdroje nikdy nezujimalo.

      • Tesil
        19:43 02.04.2022

        To je stejná pohádka, jako že Spojené státy válčily v Iráku kvůli ropě.

        To je stejná pohádka, jako že Spojené státy válčily v Iráku kvůli ropě.

        • Torong
          20:14 02.04.2022

          Ale? Ještě nedávno jsi do krve tvrdil opak... Tesílku... Proč ze sebe děláš hlupáka? Máš to zaplaceno, nebo jsi jen masochista a nemáš nikoho, kdo by ti naplácal?

          Ale? Ještě nedávno jsi do krve tvrdil opak... Tesílku... Proč ze sebe děláš hlupáka? Máš to zaplaceno, nebo jsi jen masochista a nemáš nikoho, kdo by ti naplácal?

          • Tesil
            20:22 02.04.2022

            Jsem masochista a troll.Ještě něco vtipného?

            Jsem masochista a troll.Ještě něco vtipného?

          • Storm
            20:28 02.04.2022

            Děkuju...

            " Tesil
            20:22 02.04.2022
            Jsem masochista a troll.Ještě něco vtipného? "

            Od teď to tu už všichni můžou tvrdit, protože si to o sobě prohlásil sám...

            Děkuju...

            " Tesil
            20:22 02.04.2022
            Jsem masochista a troll.Ještě něco vtipného? "

            Od teď to tu už všichni můžou tvrdit, protože si to o sobě prohlásil sám...

        • McCoolie16
          20:25 02.04.2022

          Čípak ty vlastne jsi?

          Čípak ty vlastne jsi?

          • Tesil
            20:27 02.04.2022

            A ty?

            A ty?

          • Roland
            20:57 02.04.2022

            To Tesil: na otázku se neodpovídá otázkou

            To Tesil: na otázku se neodpovídá otázkou

      • Pavel J.
        20:22 02.04.2022

        Obyvatelé Ukrajiny se rozhodli jít cestou demokracie a volného trhu. Tato země není dokonalá, ale ke vzteku Moskvy udělala za posledních 8 let sakra významné pokroky, které RF ...Zobrazit celý příspěvek

        Obyvatelé Ukrajiny se rozhodli jít cestou demokracie a volného trhu. Tato země není dokonalá, ale ke vzteku Moskvy udělala za posledních 8 let sakra významné pokroky, které RF nebyly po chuti (ještě aby se tak Rusové inspirovali Ukrajinou!). Dokud Ukrajině vládli Moskvou podporovaní nebo tolerovaní zkorumpovaní politici a oligarchové, Moskvě tento stav vyhovoval (nelišil se příliš od stavu v RF). Když po "Majdanu" země nabrala "západní směr", nastal rychlý úder na východě Ukrajiny a Krymu a cílené ekonomické vyčerpávání země (vojenské výdaje, obavy zahraničních investorů v ní investovat) = podlomit možnosti vlády v Kyjevě zemi cíleně rozvíjet a posilovat a tím si připravit půdu na změnu režimu nebo k jeho svržení vojenskou silou (letos).

        Je to země bohatá na suroviny, má pracovité a k obraně vlasti odhodlané obyvatele (2 roky jsem zde pracoval). Budou-li mít Ukrajinci jako cíl reálně dosažitelné členství v EU se všemi výhodami pro ně a jejich děti, budou se snažit své úkoly splnit (úprava zákonů, reforma soudnictví a policie - dosud pokulhávají, konkurenceschopnost atd.) a pokud jim v tom EU pomůže, je to cíl dosažitelný do cca 10 let. Do té doby Ukrajina může mít výhody kandidátské země a samozřejmě sem budou mířit desítky ne-li stovky miliard dolarů zahraniční pomoci (včetně ruských válečných reparací - nebo v USA a EU zmrazených devizových rezerv "Bank Rossii" - 350 mld USD).

        Bude-li zajištěna bezpečnost UA, zvýší se i investice do zdejšího průmyslu, služeb (včetně turistiky - je zde krásná příroda, hory, moře ...) a zemědělství (do něj už investovala miliardy dolarů Čína). Bude-li se zde těžit zemní plyn a další suroviny, i to podpoří růst bohatství a životní úrovně (její růst také dráždil Rusko) a pak se sem budou vracet i zámožnější Ukrajinci ze světa.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      19:38 02.04.2022

      Tak jo, at máte bodíky, jaké by bylo Vaše príma řešení? Položit zbraně a nechat si bratry z východu provést čistku inteligence, důstojníků a všech, komu se nelíbí to co se rozhodne ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak jo, at máte bodíky, jaké by bylo Vaše príma řešení? Položit zbraně a nechat si bratry z východu provést čistku inteligence, důstojníků a všech, komu se nelíbí to co se rozhodne v Kremlu?
      Schválně .....
      Nebo vždy ustoupit to, co si Vladimír napíská?
      Co?Skrýt celý příspěvek

      • Tesil
        19:50 02.04.2022

        Asi tě zklamu,prima řešení neexistuje.Teď už ne.
        Je ti jasný,že na bodíky kašlu.

        Asi tě zklamu,prima řešení neexistuje.Teď už ne.
        Je ti jasný,že na bodíky kašlu.

        • Rošťák
          19:52 02.04.2022

          Tak schválně, a kdy existovalo a jaké bylo?

          Tak schválně, a kdy existovalo a jaké bylo?

          • Tesil
            19:57 02.04.2022

            No j´á bych řekl,že před samotnou válkou,kdy všichni věděli o co jde.
            Je opravdu na místě otázka komu konflikt prospěje a Ukrajina to nebude.

            No j´á bych řekl,že před samotnou válkou,kdy všichni věděli o co jde.
            Je opravdu na místě otázka komu konflikt prospěje a Ukrajina to nebude.

          • Ján Paliga
            00:18 03.04.2022

            Tesilko, ako tá Ruskom, respektíve prťavým KGBákom vyvolaná vojna, prospela ruským občanom?

            Tesilko, ako tá Ruskom, respektíve prťavým KGBákom vyvolaná vojna, prospela ruským občanom?

    • Miroslav
      19:44 02.04.2022

      Pseudodemokrat Tesil. Ešte zaklincuj, že EÚ by mala dobrovoľne vydať Ukrajinu Rusku aby bol pokoj a budeš jasný

      Pseudodemokrat Tesil. Ešte zaklincuj, že EÚ by mala dobrovoľne vydať Ukrajinu Rusku aby bol pokoj a budeš jasný

      • Tesil
        20:05 02.04.2022

        A ty jsi co, etalon objektivity,moudrosti,nadhledu?

        A ty jsi co, etalon objektivity,moudrosti,nadhledu?

        • majales
          20:12 02.04.2022

          Jasně.. zabránit válce, před tím než se rozjeli tanky... Měli snad USA nasadit "Psycho" divizi a na dálku zabránit tankistům a vojákům armády RF nastartovat vozy aby nemohli vjet ...Zobrazit celý příspěvek

          Jasně.. zabránit válce, před tím než se rozjeli tanky... Měli snad USA nasadit "Psycho" divizi a na dálku zabránit tankistům a vojákům armády RF nastartovat vozy aby nemohli vjet na Ukrajinu... Jděte k šípku, sám si odporujete..Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          20:17 02.04.2022

          No oproti navedenému hlupákovi Tesílkovi určitě. Aj Piťo je bohovský inteligent oproti tobě.

          No oproti navedenému hlupákovi Tesílkovi určitě. Aj Piťo je bohovský inteligent oproti tobě.

          • Tesil
            20:25 02.04.2022

            To jsou argumenty,tam kde končí intelektuální suverenita nastupuje buranství.

            To jsou argumenty,tam kde končí intelektuální suverenita nastupuje buranství.

    • mabc
      19:45 02.04.2022

      Je to tak, ako ste napisali. Ludia si pod vplyvom propagandy Ukrajinu pred vojnou prilis idealizuju. Ukrajina bola s Moldavskom najchudobnejsi stat v Europe a snad aj ten ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to tak, ako ste napisali. Ludia si pod vplyvom propagandy Ukrajinu pred vojnou prilis idealizuju. Ukrajina bola s Moldavskom najchudobnejsi stat v Europe a snad aj ten najskorumpovanejsi. Dlhodobo podnikat v takom prostredi mohol iba clovek so sirokymi ramenami. Ostatne aj pre mnoho sucasnych politikov je vojna skor o udrzani vplyvu a (navratu ich) majetku nez o ukrajinskej statnosti. Miera tolerancie a demokracie pred vojnou bola v porovnani s Ruskom vysoka, no s pomermi vnutri EU posobila naivne.

      Politici zapadnej Europy sice vydavaju velkohube vyhlasenia, ze Ukrajinu do EU prijmu, no v sukromi sa desia statu, ktory vytvori ciernu dieru pre dotacie, so zivotnou urovnou priemeru Indie a s politickou asertivitou a velkostou, ktora zatieni Polsko aj Madarsko.

      Spomente si, kolko museli nase styri staty spravit na to, aby sme do Unie vstupili, ako sa zmenila spolocnost, myslenie a ako aj napriek tomu plodia politikov, ktorych ludia neustale volia.

      Vojnove sympatie, emocie a odhodlanie branit sa voci Rusku su jedna vec, ale Unia je o politike, ekonomike a to bude pre Ukrajinu beh na niekolko desatroci.Skrýt celý příspěvek

      • McCoolie16
        20:30 02.04.2022

        A vy si myslite, ze Cesko, Polsko nebo Slovensko nekdo na zapade vital? A myslite si opravdu ze i po 30 letech v techto zemich korupce vymizela? Vite kolik lidi na zapade by si ...Zobrazit celý příspěvek

        A vy si myslite, ze Cesko, Polsko nebo Slovensko nekdo na zapade vital? A myslite si opravdu ze i po 30 letech v techto zemich korupce vymizela? Vite kolik lidi na zapade by si dnes pralo zpet zeleznou oponu? Vite jak to vypadalo v 80. Letech v Polsku?Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        20:42 02.04.2022

        Já jsem z dotací do všech těch pí*ovin doslova nešťastný, jen to ku*ví ceny tím ,že tom dá a tomu zase ne! A když vidím to rozje*ané zemědělství, které sežerou 50% všech ...Zobrazit celý příspěvek

        Já jsem z dotací do všech těch pí*ovin doslova nešťastný, jen to ku*ví ceny tím ,že tom dá a tomu zase ne! A když vidím to rozje*ané zemědělství, které sežerou 50% všech evropských dotací ,tak je to k zblití! Taková Ukrajina je světový vývozce pšenice a slunečnicového oleje bez toho, aby tam brali dotace, takže já jsme přesvědčen, že Ukrajina nechce po EU dotace, ale rovný přístup na její trh, což na druhé straně odpovídá ideálům EU, nebo už ne?Skrýt celý příspěvek

    • Takeda
      19:51 02.04.2022

      A vy jste to zase všechno prokoukl...

      A vy jste to zase všechno prokoukl...

      • Tesil
        20:03 02.04.2022

        Ano,žel je nás málo.No,ale co už s tím.

        Ano,žel je nás málo.No,ale co už s tím.

        • Torong
          20:19 02.04.2022

          Ano, Tesílku. Je vás málo na takovou speciální operaci. Smiř se s tím. A bude vás čím dál míň, Smyčka se bude utahovat...

          Ano, Tesílku. Je vás málo na takovou speciální operaci. Smiř se s tím. A bude vás čím dál míň, Smyčka se bude utahovat...

    • damra
      19:59 02.04.2022

      Protoze ma strategicke umisteni a potrebuje ochranu, protoze ma spousty nerostneho bohatstvi a bude prinosem. Protoze ted bojuje i za nas jinak bychom mozna meli uz ted ruske ...Zobrazit celý příspěvek

      Protoze ma strategicke umisteni a potrebuje ochranu, protoze ma spousty nerostneho bohatstvi a bude prinosem. Protoze ted bojuje i za nas jinak bychom mozna meli uz ted ruske tanky na hranicich se slovenskem a to bychom snad nikdo nechteli.

      btw. v kontextu vasich predchozich prispevku a vaseho postu tykajici se novinek.cz......
      mozna ze ty novinky maji kvalitnejsi informace, nez sem davate vy....uz jen plusy/minusy hovori ve vas neprospech :-)Skrýt celý příspěvek

      • Tesil
        20:13 02.04.2022

        Taky problém s pochopením textu.
        Ano u Kyjeva se bojuje za Prahu,to už jsem někde slyšel,že by Markétka.

        Taky problém s pochopením textu.
        Ano u Kyjeva se bojuje za Prahu,to už jsem někde slyšel,že by Markétka.

        • Ján Paliga
          00:21 03.04.2022

          Markétka nie, to som písal ja... :)

          Markétka nie, to som písal ja... :)

    • Torong
      20:10 02.04.2022

      Tak zhruba jednou týdně nám tady Tesílek napíše pár komentářů a odškrtne si kolonku "trolení na AN" A jde zase dál a pod jinou přezdívkou. Všimněte si, že to probíhá v podstatě ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak zhruba jednou týdně nám tady Tesílek napíše pár komentářů a odškrtne si kolonku "trolení na AN" A jde zase dál a pod jinou přezdívkou. Všimněte si, že to probíhá v podstatě stejně i u ostatních místních trollů. Krllo, Oliver... Vždycky příjdou tak jednou týdně, napíšou povinný komentář v němž nám sdělí nejnovější Ruský narativ, který dostali v pokynech. Ale všimněte si, že už v tom není ta jiskra jako dříve...Skrýt celý příspěvek

      • Tesil
        20:19 02.04.2022

        Ty jsi opravdu hlavička,vidím že jsi okouzlen výrazem-narativ,jsi prostě světový.

        Ty jsi opravdu hlavička,vidím že jsi okouzlen výrazem-narativ,jsi prostě světový.

      • Storm
        20:33 02.04.2022

        Tak AN nemají urcitě takový dosah aby se vyplatilo držet troly jen pro AN...

        Tak AN nemají urcitě takový dosah aby se vyplatilo držet troly jen pro AN...

    • Storm
      20:24 02.04.2022

      Aáá... Tesil... Žádný rozumný jedinec by se necpal mezi skupinu lidi, kde jeho pokřivené názory, zdůvodu zdravého selského rozumu a byť i elementární inteligence opovrhují... Je ...Zobrazit celý příspěvek

      Aáá... Tesil...
      Žádný rozumný jedinec by se necpal mezi skupinu lidi, kde jeho pokřivené názory, zdůvodu zdravého selského rozumu a byť i elementární inteligence opovrhují... Je to stejné jako když zaměstnance nebaví jeho zaměstnání, když ho nutí dělat zbytečnou práci...
      Co tu drží tebe? Hřejivý pocit u srdíčka, nebo někde jinde z toho že se sereš mezi slušné lidi co tebou opovrhují? Ty tři palce navrch neber... Ty byly bestak ze soucitu...

      Stejně by mě zajímalo kteří tři ti ty palce navrch mlaskli?Skrýt celý příspěvek

      • Tesil
        20:31 02.04.2022

        Proč se považuješ zrovna ty za slušného,si nějak fandíš.
        O tvé elementární inteligenci pochybuji,platí to samé jako u slučnosti.

        Proč se považuješ zrovna ty za slušného,si nějak fandíš.
        O tvé elementární inteligenci pochybuji,platí to samé jako u slučnosti.

  • Praskot
    19:18 02.04.2022

    V Buče našli masový hrob s 300 těly.
    https://twitter.com/AFP/status...

    V Buče našli masový hrob s 300 těly.
    https://twitter.com/AFP/status...

    • Upgrade
      19:22 02.04.2022

      Tam chodili od domu k domu, pytali sa na profesiu a ked bol niekto ucitel, tak ho brali prec. Bohvie kolko este profesiii mali na zozname. Presne toto robili ruske svaby za Lenina ...Zobrazit celý příspěvek

      Tam chodili od domu k domu, pytali sa na profesiu a ked bol niekto ucitel, tak ho brali prec. Bohvie kolko este profesiii mali na zozname. Presne toto robili ruske svaby za Lenina - obsadit a potom okamzite vyhladit potencialnych vodcov odporu.Skrýt celý příspěvek

      • mabc
        19:50 02.04.2022

        Mohli by ste prosim pripojit nejaky odkaz? Chce by som si o tom pozriet viac. Toto robili nacisti v Rusku za vojny, kazdy zajatec, ktory vedel citat, bol zastreleny.

        Mohli by ste prosim pripojit nejaky odkaz? Chce by som si o tom pozriet viac. Toto robili nacisti v Rusku za vojny, kazdy zajatec, ktory vedel citat, bol zastreleny.

        • Upgrade
          20:11 02.04.2022

          Nemohol, bola to niekde na twittri vypoved ucitelky v materskej skole, ktorej sa podarilo ujst. Popisovala ako zobrali jej muza ucitela a ako sa potom navzajom obyvatelia varovali, ...Zobrazit celý příspěvek

          Nemohol, bola to niekde na twittri vypoved ucitelky v materskej skole, ktorej sa podarilo ujst. Popisovala ako zobrali jej muza ucitela a ako sa potom navzajom obyvatelia varovali, nech okupontom nehovoria, ze pracuju v skole ani v statnej sprave.Skrýt celý příspěvek

          • Lyšák
            20:47 02.04.2022

            Když to čtu, a vím, že o tom chci referovat dal, tak si uložím odkaz, udělám PrtScr...
            Nechci Tvůj zdroj zpochybňovat, ale to jsi udělal tímto tvrzením Ty sám. Škoda

            Když to čtu, a vím, že o tom chci referovat dal, tak si uložím odkaz, udělám PrtScr...
            Nechci Tvůj zdroj zpochybňovat, ale to jsi udělal tímto tvrzením Ty sám. Škoda

          • Upgrade
            21:09 02.04.2022

            Tebe ja nechcem referovat uplne o nicom.

            Tebe ja nechcem referovat uplne o nicom.

          • mabc
            22:00 02.04.2022

            Vdaka aspon za toto, ak o tom nieco dohladam, tak to sem hodim.

            Vdaka aspon za toto, ak o tom nieco dohladam, tak to sem hodim.

        • Desertfremen
          20:18 02.04.2022

          Tak to sa asi museli naučiť od tých zmrdov Boľševikov, tí to robili ako prví ešte pred nacistami.

          Tak to sa asi museli naučiť od tých zmrdov Boľševikov, tí to robili ako prví ešte pred nacistami.

        • Ján Paliga
          00:23 03.04.2022

          V Rusku to robili aj sami Rusi Rusom a ostatným národom v ZSSR... a nepotrebovali ku tomu ani nacistov.... kam sa na nich nacisti hrabú, to sú len takí učni voči gerojom z KGB a ...Zobrazit celý příspěvek

          V Rusku to robili aj sami Rusi Rusom a ostatným národom v ZSSR... a nepotrebovali ku tomu ani nacistov.... kam sa na nich nacisti hrabú, to sú len takí učni voči gerojom z KGB a jej predchodcov....Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      20:22 02.04.2022

      Jestli se ukáže že je to pravda, tak beru zpět své příspěvky o prostřelených nohách...

      Jestli se ukáže že je to pravda, tak beru zpět své příspěvky o prostřelených nohách...

  • stroup
    19:18 02.04.2022

    Rusko zastaví spolupráci na Mezinárodní vesmírné stanici

    https://www.theguardian.com/wo...

    Rusko zastaví spolupráci na Mezinárodní vesmírné stanici

    https://www.theguardian.com/wo...

    • Rošťák
      19:34 02.04.2022

      OK, a co udělají? Odpojí ruskou část ISSa z čeho její provoz hodlaj financovat? Jestli zase začne vyhrožovat tím, že sojuzy / progressy nebudou udržovat výšku stanice, tak to ...Zobrazit celý příspěvek

      OK, a co udělají? Odpojí ruskou část ISSa z čeho její provoz hodlaj financovat? Jestli zase začne vyhrožovat tím, že sojuzy / progressy nebudou udržovat výšku stanice, tak to zvládne CrewDragon .....
      Sledujeme pomalou smrt ROSKOSMOSu ...Skrýt celý příspěvek

      • Marw
        19:45 02.04.2022

        Zrovna CreeDragon na to uplne vhodny nie je, to skor Cygnus, ale na rieseni sa nepochybne uz pracuje. Oddelit severoazijsky segment od zvysku ISS nie je mozne len tak, je tam ...Zobrazit celý příspěvek

        Zrovna CreeDragon na to uplne vhodny nie je, to skor Cygnus, ale na rieseni sa nepochybne uz pracuje. Oddelit severoazijsky segment od zvysku ISS nie je mozne len tak, je tam mnozstvo technologickych prepojov, bolo by treba viacero vystupov bo vela prepojeni je realizovanych vonkajskom. Aj ked sa zajtra tozhodnu odpojit, realne to nebude na pockanie, skor za niekolko tyzdnov az mesiacov.Skrýt celý příspěvek

        • Lyšák
          20:40 02.04.2022

          Podle mého konec spolupráce začne tím, že už tam žádný další kosmonaut nepoletí. Rogozin bude mít plnou hubu keců o tom, jak všechny varoval, a že bez nich ruský segment nemůže ...Zobrazit celý příspěvek

          Podle mého konec spolupráce začne tím, že už tam žádný další kosmonaut nepoletí. Rogozin bude mít plnou hubu keců o tom, jak všechny varoval, a že bez nich ruský segment nemůže fungovat a celá ISS spadne na NY nebo jiné západní velkoměsto, jak už nakonec představili v animaci.
          Já jen doufám, že mezi tím stávající Astronauti budou makat na faktickém odpojení nežádoucích modulů, a ještě lépe aby počtáři v Houstonu vymysleli, jak to poslat nejlépe Rogozinovi na dvorek.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          20:48 02.04.2022

          Ona je hlavně ISS na konci své životnosti. Myslím, že snad do roku 2027 s ní stejně počítali skoncovat. Takže i kdyby museli její provoz ukončit dřív, tak to zase taková katastrofa ...Zobrazit celý příspěvek

          Ona je hlavně ISS na konci své životnosti. Myslím, že snad do roku 2027 s ní stejně počítali skoncovat. Takže i kdyby museli její provoz ukončit dřív, tak to zase taková katastrofa není. Už beztak holka přesluhuje. Už je v plánu stavba nové stanice u Měsíce Gateway. Otázka je jestli stihnou původní termín. Ten byl v roce 2024. Teď bude mít USA asi jiné priority.Skrýt celý příspěvek

          • Lyšák
            21:19 02.04.2022

            GateWay nebude výzkumná stanice formátu ISS. To bude přestupní uzel a stálá základna na výzkum/průzkum Měsíce. Ale na náhradě ISS se pracuje, a směřuje to spíš ke komerčním ...Zobrazit celý příspěvek

            GateWay nebude výzkumná stanice formátu ISS. To bude přestupní uzel a stálá základna na výzkum/průzkum Měsíce. Ale na náhradě ISS se pracuje, a směřuje to spíš ke komerčním stanicím, resp. ryze komerčním vesmírným laboratořím, s nějakou státní podporou.Skrýt celý příspěvek

          • Badysak
            23:33 02.04.2022

            ISS je velká jako stodola trefit ji raketou při sestupu nebude zase takový problém, rozpadne se a shoří dříve než napachá škodu na obydlených oblastech.

            ISS je velká jako stodola trefit ji raketou při sestupu nebude zase takový problém, rozpadne se a shoří dříve než napachá škodu na obydlených oblastech.

        • Roland
          20:58 02.04.2022

          Cygnus to umí určitě

          Cygnus to umí určitě

          • Lyšák
            21:14 02.04.2022

            Cygnus to umí, letos se to má ověřit (už ověřilo?). Dragon na to není úplně vhodný, ale pracuje se na tom, co by dovedl. Prostě ISS rusy nepotřebuje.

            Cygnus to umí, letos se to má ověřit (už ověřilo?). Dragon na to není úplně vhodný, ale pracuje se na tom, co by dovedl. Prostě ISS rusy nepotřebuje.

      • Ján Paliga
        00:25 03.04.2022

        Roskosmos už zomrel.... vďaka ruskej hlúposti a pýche.... Čína ich dávno predbehla.

        Roskosmos už zomrel.... vďaka ruskej hlúposti a pýche.... Čína ich dávno predbehla.

      • Ján Paliga
        00:28 03.04.2022

        Marí sa mi, že aj tá základná ruská časť je vystavaná za peniaze NASA ... :)

        Ak sa mýlim, beriem späť.

        Marí sa mi, že aj tá základná ruská časť je vystavaná za peniaze NASA ... :)

        Ak sa mýlim, beriem späť.

  • Miroslav
    19:07 02.04.2022

    Niečo na pobavenie... Slovenskými internetmi sa šíri hoax, že ČR a Ukrajina by mali vytvoriť spoločný štát (Česko-Ukrajinsku Republiku). Všetko je už dohodnuté, ale Slovensko sa ...Zobrazit celý příspěvek

    Niečo na pobavenie...

    Slovenskými internetmi sa šíri hoax, že ČR a Ukrajina by mali vytvoriť spoločný štát (Česko-Ukrajinsku Republiku). Všetko je už dohodnuté, ale Slovensko sa pridá len ako provincia a naši národní voliči to predsa len tak nemôžu nechať, aby sa z nich stali ČUR-áci

    https://www.facebook.com/17299... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      19:18 02.04.2022

      To vyzera, ze polka naroda tuna uz ma aj obcianstvo.

      To vyzera, ze polka naroda tuna uz ma aj obcianstvo.

    • Scotty
      19:19 02.04.2022

      Ve skutečnosti do ČUR nepřidáte, ale budete námi v brzké době přidenacifikováni.

      Ve skutečnosti do ČUR nepřidáte, ale budete námi v brzké době přidenacifikováni.

      • Nesher
        19:42 02.04.2022

        Jasně, do tanků a vyrazíme denacifikovat Banskou Bystrici. :-)

        Jasně, do tanků a vyrazíme denacifikovat Banskou Bystrici. :-)

    • Nesher
      19:41 02.04.2022

      Solidní vypatlanost. Tomu snad nemůže věřit ani absolvent VŠŽ, respektive jak říká můj slovenský kolega "u nás sa to volá Vysoká bačovská, Slovensko je svojbytna krajina"

      Solidní vypatlanost. Tomu snad nemůže věřit ani absolvent VŠŽ, respektive jak říká můj slovenský kolega "u nás sa to volá Vysoká bačovská, Slovensko je svojbytna krajina"

      • Silver
        19:48 02.04.2022

        Bohužiaľ.

        Bohužiaľ.

    • Rase
      19:48 02.04.2022

      Už ani ty Hoaxy nejsou co bývaly - asi už musí rusové šetřit i na propagandě :-D

      Už ani ty Hoaxy nejsou co bývaly - asi už musí rusové šetřit i na propagandě :-D

    • GlobeElement007
      19:51 02.04.2022

      Slovenský humor je boží.
      Šli byste do společného státu, kdyby se jmenoval Slovensko a okolní podřízené provincie?

      Slovenský humor je boží.
      Šli byste do společného státu, kdyby se jmenoval Slovensko a okolní podřízené provincie?

      • hurvo
        20:10 02.04.2022

        No ja uz roky cakam na dialnicne prepojenie Vieden-Michalovce. Tieto dve Metropoly si zasluzia konecne priame spojenie. Zatial je spojeny len koniec slovenska s brnom.

        No ja uz roky cakam na dialnicne prepojenie Vieden-Michalovce. Tieto dve Metropoly si zasluzia konecne priame spojenie. Zatial je spojeny len koniec slovenska s brnom.

        • Miroslav
          20:40 02.04.2022

          To sa ešte načakáš, nakoľko diaľnica na Ukrajinu sa nezačne stavať skôr ako po roku 2040

          To sa ešte načakáš, nakoľko diaľnica na Ukrajinu sa nezačne stavať skôr ako po roku 2040

    • Danieeel
      21:07 02.04.2022

      Ja tiez badam, ze Ruskej rozviedke asi fakt silne dochadzaju zdroje a teda aj napady, ktore nezavanaju pouzitim psychotropnych latok spisovatela. Toto ma potencial posobit naozaj ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja tiez badam, ze Ruskej rozviedke asi fakt silne dochadzaju zdroje a teda aj napady, ktore nezavanaju pouzitim psychotropnych latok spisovatela.
      Toto ma potencial posobit naozaj uz len na ludi po lobotomii.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:31 03.04.2022

      Dnes sú v Orbánlande voľby... ešte aby nás neprišiel denacifikovať Viktor... :)

      Dnes sú v Orbánlande voľby... ešte aby nás neprišiel denacifikovať Viktor... :)

  • hurvo
    18:48 02.04.2022

    Toto ma byt dennik 16 rocnej dievciny z mariupolu. Dennik Anny Frankovej suvix. Pozor docela drsne citanie, dviha ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto ma byt dennik 16 rocnej dievciny z mariupolu. Dennik Anny Frankovej suvix. Pozor docela drsne citanie, dviha adrenalin.
    https://twitter.com/dkaleniuk/... Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    18:42 02.04.2022

    Jeden zo zabijakov rusov:
    -babky s otravenymi kolacmi
    -chlast neznameho povodu
    https://twitter.com/DI_Ukraine...

    Jeden zo zabijakov rusov:
    -babky s otravenymi kolacmi
    -chlast neznameho povodu
    https://twitter.com/DI_Ukraine...

    • Rošťák
      19:28 02.04.2022

      že by inspirace naším drakem?

      že by inspirace naším drakem?

  • jj284b
    18:18 02.04.2022

    https://twitter.com/OzKaterji/... jeden z RUskych konvojov znicenych na ustupe za poslednych 48hodin: 13 vozidiel, zvacsa tanky a BVP.. pravdepodobne ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/OzKaterji/...

    jeden z RUskych konvojov znicenych na ustupe za poslednych 48hodin:

    13 vozidiel, zvacsa tanky a BVP.. pravdepodobne jeden z BTG ktore boli najjuznejsie pri Kyive.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      18:34 02.04.2022

      Tak tihle už se na Donbas nepřesunou.

      Tak tihle už se na Donbas nepřesunou.

      • MaminCecok
        19:41 02.04.2022

        Jedine, že ich tam zafúka.

        Jedine, že ich tam zafúka.

    • PavolR
      18:35 02.04.2022

      Tie ale rýchlo zhrdzaveli ... aké je tam teraz počasie?

      Tie ale rýchlo zhrdzaveli ... aké je tam teraz počasie?

      • stroup
        18:37 02.04.2022

        to prošlo ohněm, to bylo rezavé dřív než to vychladlo...

        to prošlo ohněm, to bylo rezavé dřív než to vychladlo...

        • Storm
          18:39 02.04.2022

          Byls rychlejší... Chtěl jsem napsat, že po požáru všechno rychle rezne...

          Byls rychlejší... Chtěl jsem napsat, že po požáru všechno rychle rezne...

          • Hawk
            18:53 02.04.2022

            hoření je prudká oxidace, koroze jsou oxidy železa na povrchu kovu...

            hoření je prudká oxidace, koroze jsou oxidy železa na povrchu kovu...

      • jj284b
        18:41 02.04.2022

        vraj tam teraz prsi.. jedno z vozidiel vraj horelo 2 dni napriek dazdu.. predpokladam ze BMD.. tie su hlinikove..

        vraj tam teraz prsi.. jedno z vozidiel vraj horelo 2 dni napriek dazdu.. predpokladam ze BMD.. tie su hlinikove..

    • Upgrade
      19:07 02.04.2022
      • otecko
        20:56 02.04.2022

        to je pohlazení na večer!

        to je pohlazení na večer!

  • Georges
    18:14 02.04.2022

    GENERÁLNÍ ŘEDITEL RUSKÉ LETECKÉ SPOLEČNOSTI SUCHOJ REZIGNOVAL NA PROTEST PROTI VÁLCE Vážení zaměstnanci společnosti Suchoj Holding! Od 10. listopadu 2020 jsem generálním ...Zobrazit celý příspěvek

    GENERÁLNÍ ŘEDITEL RUSKÉ LETECKÉ SPOLEČNOSTI SUCHOJ REZIGNOVAL NA PROTEST PROTI VÁLCE
    Vážení zaměstnanci společnosti Suchoj Holding!
    Od 10. listopadu 2020 jsem generálním ředitelem společnosti, jejíž kořeny sahají do dalekých válečných roků Velké vlastenecké války. Zakladatel společnosti Pavel Suchoj byl vynikajícím leteckým konstruktérem, původem z Běloruska. Ve 40. letech zastával Pavel Suchoj funkci hlavního konstruktéra v leteckém závodě č. 135 v Charkově.
    Přišel jsem do vedoucí funkce s touhou posílit ruský letecký průmysl, ale netušil jsem, že letadla vyráběná společností, kterou řídím, budou bombardovat obytné čtvrti Charkova, kde kdysi pracoval zakladatel konstrukční kanceláře Suchoj.
    Provedení speciální operace na Ukrajině bylo hranicí, kterou jsem jako generální ředitel holdingu Suchoj nemohl překročit. Bylo mi ctí vést takový tým se skvělou historií. Nemohu a nechci stát v čele společnosti, která dnes vyrábí zbraně k zabíjení civilistů. Nechci se podílet na zničení slavného jména Suchoj. Rovněž nesdílím rozhodnutí, která nyní vycházejí z kanceláří vedoucích představitelů Ruské federace.
    V souvislosti s rozhodnými sankcemi Západu vůči mnoha ruským společnostem, včetně společnosti Suchoj, nebudeme schopni udržet výrobu v dosavadním objemu ani stávajícím počtu zaměstnanců. To je pro mě klíčový bod: rozhodnutí propustit zaměstnance a konstruktéry znamená konec příběhu Suchoje. Nemohu si dovolit, aby výkvět ruského leteckého průmyslu byl zničen krátkozrakými rozhodnutími naší vlády.
    Považujte prosím toto prohlášení za mé oficiální stanovisko po mém odstoupení z funkce generálního ředitele UAC (Sjednocené letecké korporace) - mateřské společnosti Suchoj Holding Company.
    Sljusar Yu.B.

    ➖ Rusko už stihlo zablokovat původní zprávu na webu společnosti: https://www.sukhoi.org/.../ofi...
    ➖ Následně vydala ruská propaganda přes svůj web Interfax zprávu o napadení společnosti hackery: https://www.interfax.ru/russia... Skrýt celý příspěvek

    • stroup
      18:26 02.04.2022

      Už vypadl z okna? Nebo někde chytil otravu poloniem?

      Už vypadl z okna? Nebo někde chytil otravu poloniem?

      • samoempire
        20:50 02.04.2022

        To je to co říkám. Oni sankce začnou působit pomalu ale jistě. Počkejte půl roku. Rusové pořád říkají že jsou velkým vývozcem toho a toho. To je pravda ale ono to funguje i zpátky. ...Zobrazit celý příspěvek

        To je to co říkám. Oni sankce začnou působit pomalu ale jistě. Počkejte půl roku. Rusové pořád říkají že jsou velkým vývozcem toho a toho. To je pravda ale ono to funguje i zpátky. Například část spotřebního zboží se vyrábí v Rusku. To se může přesunout na Ukrajinu. Jsou ale věci co se dělají jenom na západě. Nemluvím o čipech ale různé průmyslové chemii nebo software nebo různé průmyslové vybavení. Pokud Rusové nenahradili túto výrobu doteď, teď se jim už vůbec nepovede. Číňani nepomůžou. Proč to by dělali? Rusové budou muset zaplatit. Klidně můžou na to použít všechny Yuan co dostanou za plyn. Navíc Číňani nechtějí exportovat svoje technologie. Narozdíl od západu který povolil vývoz některých svých technológii, například u výroby leteckých motorů.Skrýt celý příspěvek

  • Roland
    17:59 02.04.2022

    Co bude moc udělat ua když se splní předpovědi o tom, ze ru se ted zabetonuje na jihovýchodě a začne tvrdit tohle jsme chtěli, nechte nás bejt, ua útočí na naše oprávněně ...Zobrazit celý příspěvek

    Co bude moc udělat ua když se splní předpovědi o tom, ze ru se ted zabetonuje na jihovýchodě a začne tvrdit tohle jsme chtěli, nechte nás bejt, ua útočí na naše oprávněně “osvobozené” území?

    Když toto přijme, tak to Putin řekne: no vidíte, kdybyste to pochopili hned, tak jste ted nemuseli mít zničenou zemi a hromadu mrtvých - můžete si za to sami

    Když to nepřijme, tak Putin řekne: hele, oni na nás útočí, my se musíme bránit - a zase bude další hromada mrtvých

    Ua se tím dostává do nehezkých nůžek nejen vojensky :/
    Asi záleží jak se k tomu postaví svět, ale si 100% jistý další podporou násilí nejsemSkrýt celý příspěvek

    • TN12
      18:09 02.04.2022

      Pokud zůstane vnitropolitická situace Ukrajiny stejná, tak zásadní bude zahraniční spolupráce. Doufám, že je všem jasné kdo je zlosyn a EU UA podpoří integrací a rekonstrukcí. Což ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud zůstane vnitropolitická situace Ukrajiny stejná, tak zásadní bude zahraniční spolupráce. Doufám, že je všem jasné kdo je zlosyn a EU UA podpoří integrací a rekonstrukcí. Což je i náš (občanský) boj, aby se tak stalo.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      18:10 02.04.2022

      O tomhle se otevřeně píše už nějakou dobu, tak myslím, že západní diplomacie už ví, jak na tuhle ruskou změnu "taktiky" bude reagovat. A zatím se stále všichni ujišťují, že o ...Zobrazit celý příspěvek

      O tomhle se otevřeně píše už nějakou dobu, tak myslím, že západní diplomacie už ví, jak na tuhle ruskou změnu "taktiky" bude reagovat.
      A zatím se stále všichni ujišťují, že o ničem menším než o úplném ruském stažení z ukrajinského území, se nebudou bavit.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:16 02.04.2022

        Taky v to co píšeš doufám

        Taky v to co píšeš doufám

    • Storm
      18:16 02.04.2022

      Co je to za prosímtě za pitomou úvahu? Celý civilizovaný svět se k tomu postaví tak, jako že Ukrajina vede spravedlivou válku o znovuzjískání svého právoplatného území... Na to ...Zobrazit celý příspěvek

      Co je to za prosímtě za pitomou úvahu?
      Celý civilizovaný svět se k tomu postaví tak, jako že Ukrajina vede spravedlivou válku o znovuzjískání svého právoplatného území...

      Na to jak se k tomu postaví představitelé banánových republik, přijimatelé úplatků v podobě zastaralé vojenské techniky a v neposlední řadě různí kolaboranti serepes...Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:47 02.04.2022

        Tak urcite by to nebylo poprve co svet zavre pred necim oci

        Tak urcite by to nebylo poprve co svet zavre pred necim oci

        • Storm
          18:59 02.04.2022

          A tobě připadá že civilizovaný svět zavírá oči?

          A tobě připadá že civilizovaný svět zavírá oči?

          • Roland
            19:06 02.04.2022

            Mě připadá, že někteří by je hrozně rádi zavřeli - kdyby dostali jakoukoli skulinu

            Mě připadá, že někteří by je hrozně rádi zavřeli - kdyby dostali jakoukoli skulinu

        • Hawk
          19:30 02.04.2022

          bohužel přesně tohle mne napadlo v okamžiku, kdy Liliputin začal blábolit o uznání Donbasu a Luhansku za součást federace... v předem nestanovených hravicích, nejlépe v těch i dnes ...Zobrazit celý příspěvek

          bohužel přesně tohle mne napadlo v okamžiku, kdy Liliputin začal blábolit o uznání Donbasu a Luhansku za součást federace... v předem nestanovených hravicích, nejlépe v těch i dnes neobsazených... to by někteří měli těžký spánek.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      18:21 02.04.2022

      zaujimalo by ma, ako sa tam chcu zakopat... ak zapad zacne dodavat inteligentne zbrane vo vacsich poctoch, tak to bude taky masaker ako Nahorny Karabach... aj tam si Armenci ...Zobrazit celý příspěvek

      zaujimalo by ma, ako sa tam chcu zakopat... ak zapad zacne dodavat inteligentne zbrane vo vacsich poctoch, tak to bude taky masaker ako Nahorny Karabach... aj tam si Armenci mysleli ze zakopana technika je v bezpeci....Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        18:34 02.04.2022

        No hej, akonáhle sa prestanú pohybovať a zanechajú manévrový boj (v ktorom si ešte dokážu vytvoriť lokálnu prevahu), prejaví sa absolútna ukrajinská prevaha v dronoch ...

        No hej, akonáhle sa prestanú pohybovať a zanechajú manévrový boj (v ktorom si ešte dokážu vytvoriť lokálnu prevahu), prejaví sa absolútna ukrajinská prevaha v dronoch ...

    • Praskot
      18:24 02.04.2022

      No vtip je v tom kolik je ta okupace bude stát. Ukrajina jasně deklarovala, že na žádnou ztrátu území nepřistoupí. Tudíž sankce pojedou dál. Rusko bude mít problémy se zásobováním ...Zobrazit celý příspěvek

      No vtip je v tom kolik je ta okupace bude stát. Ukrajina jasně deklarovala, že na žádnou ztrátu území nepřistoupí. Tudíž sankce pojedou dál. Rusko bude mít problémy se zásobováním obyvatelstva.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      18:25 02.04.2022

      Žádné nůžky. Je jedno, jestli je to na jihu, na severu nebo kdekoliv, jedná se o okupované ukrajinské území a západ bude Ukrajinu v boji za úplné osvobození podporovat.

      Žádné nůžky. Je jedno, jestli je to na jihu, na severu nebo kdekoliv, jedná se o okupované ukrajinské území a západ bude Ukrajinu v boji za úplné osvobození podporovat.

      • jj284b
        18:28 02.04.2022

        tak ma napadlo, ze v tych Istambulskych rokovaniach, kde Ukrajinci ponukli neutralitu s tym ze na ich uzemi nebudu ziadne cudzie zakladne.. to znamenalo ze ani Rusi nemozu mat ...Zobrazit celý příspěvek

        tak ma napadlo, ze v tych Istambulskych rokovaniach, kde Ukrajinci ponukli neutralitu s tym ze na ich uzemi nebudu ziadne cudzie zakladne.. to znamenalo ze ani Rusi nemozu mat zakladnu na Kryme... co je de jure uzemie Ukrajiny... :)Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          18:40 02.04.2022

          Nejen na Krymu, ale ani v Dombase.

          Nejen na Krymu, ale ani v Dombase.

        • Roland
          18:48 02.04.2022

          Dobra myslenka :)

          Dobra myslenka :)

    • montecasino1
      19:06 02.04.2022

      tak takéto a podobné tvrdenia tu boli a budú bez ohľadu na skutočný stav vecí.Vedúci predstavitelia akejkoľvek krajiny nemôžu dopustiť aby kde kdo uždiboval z územia ich ...Zobrazit celý příspěvek

      tak takéto a podobné tvrdenia tu boli a budú bez ohľadu na skutočný stav vecí.Vedúci predstavitelia akejkoľvek krajiny nemôžu dopustiť aby kde kdo uždiboval z územia ich krajiny.Neviem či viete,ale napr. Putin odobril a podpísal napr. darovanie časti územia Ingušska v prospech Čečenska,Rusi tvrdo potlačili demonštrácie Ingušov a had Kadyrov sa vytešoval.Putin ešte aj vo vnútry RF rozoštváva rôzne národy a potom sa čudujú že nikto nemá rád ten fantastický ruský svet.O týchto veciach sa u nás píše len minimálne,alebo vôbec.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        19:27 02.04.2022

        Kvůli Krymu se myslím ani nenasvitila eifellovka - tolik k tomu ozdibovani…

        Kvůli Krymu se myslím ani nenasvitila eifellovka - tolik k tomu ozdibovani…

    • otecko
      21:01 02.04.2022

      Nedovedu si představit kteroukoliv západní zemi a to ani Německo-pátou kolonu Ruska, že bude tlačit na Ukrajinu aby se dobrovolně vzdala přístupu k Azovskému moři. Tady by šlo o ...Zobrazit celý příspěvek

      Nedovedu si představit kteroukoliv západní zemi a to ani Německo-pátou kolonu Ruska, že bude tlačit na Ukrajinu aby se dobrovolně vzdala přístupu k Azovskému moři. Tady by šlo o ekonomické zmrzačení Ukrajiny a to, doufám, i západnímu Západu( mám na mysli toho od Severního moře) nepřijde na mysl.Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    17:35 02.04.2022

    Jako sranda dobre :D, ale novinarina dostava v posledni dobe pekne nakopane. Takove historky by pred mesicem neprosly redakcni radou a dneska to media chrli desitky ...Zobrazit celý příspěvek

    Jako sranda dobre :D, ale novinarina dostava v posledni dobe pekne nakopane. Takove historky by pred mesicem neprosly redakcni radou a dneska to media chrli desitky denne.

    https://cnn.iprima.cz/stahoval... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      17:46 02.04.2022

      CNN Prima. Co dodat?

      CNN Prima. Co dodat?

Načítám diskuzi...