VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Praskot
    19:34 16.04.2022

    Ukrajina pálí do Německa hodně tvrdě. A podle mě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina pálí do Německa hodně tvrdě. A podle mě právem.
    https://echo24.cz/a/Sx3XJ/ange... Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      19:44 16.04.2022

      Já teda Angele neodpustím nikdy. Zničila Evropu ve které jsem chtěl žít.

      Já teda Angele neodpustím nikdy. Zničila Evropu ve které jsem chtěl žít.

      • Miroslav
        19:53 16.04.2022

        Ako?

        Ako?

        • Upgrade
          20:11 16.04.2022

          Asi migranti, v Cesku su na nich zatazani, ktovie preco. Ked bola ta kriza, tak som bol v CZ a prave to tam frcalo vo velkom - panika riadna, migranti nikde, tak si nakoniec ...Zobrazit celý příspěvek

          Asi migranti, v Cesku su na nich zatazani, ktovie preco. Ked bola ta kriza, tak som bol v CZ a prave to tam frcalo vo velkom - panika riadna, migranti nikde, tak si nakoniec nejakych doviezli a aj oni im usli. Posledne co si pamatam, ze chceli sudit za prevadzacstvo firmu, u ktorej si objednali bus.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:18 16.04.2022

            Problém Slovákov a Čechov je, že riešia problém ktorý sa ich vôbec netýka. Koľko tých migrantov prišlo k nám/vám? Veď oni tu byť nechcú. Oni chcú ísť do Nemecka, Francúzska alebo ...Zobrazit celý příspěvek

            Problém Slovákov a Čechov je, že riešia problém ktorý sa ich vôbec netýka. Koľko tých migrantov prišlo k nám/vám? Veď oni tu byť nechcú. Oni chcú ísť do Nemecka, Francúzska alebo VB, nie na SR alebo ČR. My ich vôbec nezaujímame. Fico sem dal doviezť Sýrčanov a všetci mu utiekli. Jeden na kameru povedal, že keby vedel, že skončí tu, tak by radšej ostal doma.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:24 16.04.2022

            Tu je štatistika o udelených azyloch. Sú ich jednotky, maximálne desiatky ročne. Nerozumiem teda prečo to Slovákov tak trápi

            https://www.minv.sk/?statistik...

            Tu je štatistika o udelených azyloch. Sú ich jednotky, maximálne desiatky ročne. Nerozumiem teda prečo to Slovákov tak trápi

            https://www.minv.sk/?statistik...

          • Torong
            20:24 16.04.2022

            Tak migranti Problém Česka nikdy nebyli. Leda našich flastenců. Ale v Německu to pje problém čím dál větší. A to nejen migrantů teď ze Sýrie, ale i (možná hlavně), těch co tam mají ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak migranti Problém Česka nikdy nebyli. Leda našich flastenců. Ale v Německu to pje problém čím dál větší. A to nejen migrantů teď ze Sýrie, ale i (možná hlavně), těch co tam mají už 50 let - Turků.Skrýt celý příspěvek

          • sgaba
            20:27 16.04.2022

            Ale ne migranti. Ale spíš přístup k energetice, zahraniční politice, ničení Evropské ekonomiky a celkově směřování EU.

            Ale ne migranti. Ale spíš přístup k energetice, zahraniční politice, ničení Evropské ekonomiky a celkově směřování EU.

          • Miroslav
            20:37 16.04.2022

            Torong: Ja len nechápem prečo mám riešiť nemecký problém keď doma ich máme viac ako dosť. To je pre mňa psycho keď nejaký pseudonárodovec s gramatikou žiaka prvého stupňa ZŠ ide ...Zobrazit celý příspěvek

            Torong: Ja len nechápem prečo mám riešiť nemecký problém keď doma ich máme viac ako dosť. To je pre mňa psycho keď nejaký pseudonárodovec s gramatikou žiaka prvého stupňa ZŠ ide riešiť migrantov v Nemecku. U nás títo ľudia nie sú, a ktorí sú, tak sa sem dostali náhodou alebo ich len zachytili pri ceste na západ.

            Pobavil má jeden prípad chlapca z Iraku ktorý u nás ostal a urobil slušnú kariéru v medicíne. Bol s ním rozhovor a povedal, že pôvodne šiel do Švédska ale tí prevádzači ho tu vysadili a povedali, že je vo Švédsku. Bola zima, kopy snehu tak nemal dôvod neveriť. Že ho oklamali prišiel až keď ho taxikár sa taxikár začal rehotať lebo chcel odviezť do Štokholmu.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:39 16.04.2022

            sgaba: Zahraničná politika je taká aká je, lebo štáty Európskej únie nemajú záujem o hlbšiu integráciu. Ale to nie je problém len Nemecka

            sgaba: Zahraničná politika je taká aká je, lebo štáty Európskej únie nemajú záujem o hlbšiu integráciu. Ale to nie je problém len Nemecka

          • Stonkeeper
            20:39 16.04.2022

            Ale prosimte, tuhle pohadku o panice si nech k vam do hospody. Tohle tady razilo par flastencu a politici se na tom klasicky svezli. Zadna panika tady nebyla a vetsine lidem to ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale prosimte, tuhle pohadku o panice si nech k vam do hospody. Tohle tady razilo par flastencu a politici se na tom klasicky svezli. Zadna panika tady nebyla a vetsine lidem to bylo k smichu.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            20:43 16.04.2022

            Miroslav: V tom, že téma Migrantů bylo nesmyslné absolutně souhlasím. To aj Pišta znal, že to nězmysel. Já jenom připomínám, že migrace, kterou Merkelová skutečně propagovala ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav:
            V tom, že téma Migrantů bylo nesmyslné absolutně souhlasím. To aj Pišta znal, že to nězmysel. Já jenom připomínám, že migrace, kterou Merkelová skutečně propagovala (protože už ani Turkům se nechce dělat pomocné práce...), může být pro Němce (a bude) časem problém. Pro nás rozhodně ne.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          20:22 16.04.2022

          Vyzbrojila Putina

          Vyzbrojila Putina

          • matus
            22:06 16.04.2022

            Tak ako aj SR a CR

            Tak ako aj SR a CR

          • Jan Padesátýpátý
            11:44 17.04.2022

            Matus
            Přesně tak
            Ale u Němců to má vyšší grády, my jsme se jenom prifarili a nehledali jsme alternativní zdroje energie

            Matus
            Přesně tak
            Ale u Němců to má vyšší grády, my jsme se jenom prifarili a nehledali jsme alternativní zdroje energie

        • daniel78
          20:27 16.04.2022

          Já bych to upřesnil podílela se na pokračujícím zničení Evropy, ve které jsem chtěl žít, tím, že přes upozornění z USA a Pobaltí dlouhodobě razila proruskou politiku, byť sama, jak ...Zobrazit celý příspěvek

          Já bych to upřesnil podílela se na pokračujícím zničení Evropy, ve které jsem chtěl žít, tím, že přes upozornění z USA a Pobaltí dlouhodobě razila proruskou politiku, byť sama, jak přiznala, věděla, že třeba NordStream 2 je chyba, tak neměla sílu a vůli, se tomu postavit. Stejně tak se zásadně spolu s ostatnímu vedoucími EU politiky nepostavila proti Rusku po roce 2014 až do svého politického konce, čímž podpořila vznik současné situace na Ukrajině. Za těch 8 let už mohlo být Německo surovinově nezávislé na Rusku, stejně jako zbytek EU. Osobně si myslím, že musela být v Německu řada politiků či jejich poradců na výplatní listině Ruska. Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby. Ostatně se pomalu začíná odhalovat, jak obrovský vliv měl Gazprom a jak pořád obrovský vliv má Rusko na politické rozhodování Německa. Přesto to všechno co Rusko na Ukrajině dělá.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            20:45 16.04.2022

            " Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby."
            To nebyly chyby, ale záměr. Platit měla východní Evropa...

            " Jinak nejsem schopen vysvětlit jejich hloupost a chyby."
            To nebyly chyby, ale záměr. Platit měla východní Evropa...

          • daniel78
            21:30 16.04.2022

            No i to je možné, že měla platit východní Evropa. Já si spíš myslím, že zájmy byly přízemnější, počítalo se, že se tím NS2 zlevní plyn a Německo zase vydělá. Co bude řešit za 10 ...Zobrazit celý příspěvek

            No i to je možné, že měla platit východní Evropa. Já si spíš myslím, že zájmy byly přízemnější, počítalo se, že se tím NS2 zlevní plyn a Německo zase vydělá. Co bude řešit za 10 let jiná politická reprezentace je moc netrápilo stejně jako osud jiných, protože Německo se s jejich pěnezi s Ruskem vždy domluví. Podpásovka - mají k tomu historické zkušenosti.Skrýt celý příspěvek

        • otecko
          22:02 16.04.2022

          Na 100% Energiewende!!!!! A na dalších 100% její 16 letý vztah k Putinovému Rusku, to ona ho dotáhla do Evropy a servilně mu umetala cestičku!

          Na 100% Energiewende!!!!! A na dalších 100% její 16 letý vztah k Putinovému Rusku, to ona ho dotáhla do Evropy a servilně mu umetala cestičku!

  • Cajk
    19:25 16.04.2022

    Seznam věcí, které by měli američani dodat Ukrajině do konce týdne, asi myslí ...Zobrazit celý příspěvek

    Seznam věcí, které by měli američani dodat Ukrajině do konce týdne, asi myslí příštího.
    https://www.ukrinform.ua/rubri... Skrýt celý příspěvek

    • Veraxx
      19:27 16.04.2022

      No tím by v pohodě vyzbrojili čelo českou armádu?

      No tím by v pohodě vyzbrojili čelo českou armádu?

    • Toomk
      19:31 16.04.2022

      Dle mého to je ještě část podpory pro Afganistán, který bude přesměrován na Ukrajinu.

      Dle mého to je ještě část podpory pro Afganistán, který bude přesměrován na Ukrajinu.

    • Clanek
      19:45 16.04.2022

      Tenhle clanek je v rozporu s drive prezentovanou informaci, ze na UA miri i vetsi Switchblade600, s v USA vycvicenou obaluhou v poctu 10 jednotek a 100ks munice.

      Tenhle clanek je v rozporu s drive prezentovanou informaci, ze na UA miri i vetsi Switchblade600, s v USA vycvicenou obaluhou v poctu 10 jednotek a 100ks munice.

      • StandaBlabol
        19:50 16.04.2022

        Ne, není. Tohle už je druhá várka Switchbladů. Ta první je na Ukrajině a podle Rusů už s nima na ně včera Ukrajinci útočili.

        Ne, není. Tohle už je druhá várka Switchbladů. Ta první je na Ukrajině a podle Rusů už s nima na ně včera Ukrajinci útočili.

        • Clanek
          20:29 16.04.2022

          Jenze 600 meli byt prave v te druhe, ne v te prvni. V te prvni byly prave SW300 a v te aktualni uz meli byt i 600 protoze az behem tohohle tydne (nebo to byl konec minuleho tydne?) ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenze 600 meli byt prave v te druhe, ne v te prvni. V te prvni byly prave SW300 a v te aktualni uz meli byt i 600 protoze az behem tohohle tydne (nebo to byl konec minuleho tydne?) se v USA docvicili operatori na sestistovky.
          Takze nam bud nekde jedna americka pomoc "lita" (nakonec, nebyly jen dve), anebo tenhle clanek pise v rozporu s infem ze zacatku tydne kde se psalo i o SW600. Resilo se to tu snad o 1-2 stranky zpet.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Grohmann
        20:36 16.04.2022

        O počtech se nemá cenu dohadovat. Jak víme, že jich jim už neposlali 1000? Navíc tohle jsou dary USA, nikde není psáno, že ty drony se na Ukrajinu neposílají jinými mechanismy.

        O počtech se nemá cenu dohadovat. Jak víme, že jich jim už neposlali 1000? Navíc tohle jsou dary USA, nikde není psáno, že ty drony se na Ukrajinu neposílají jinými mechanismy.

        • midlum75
          21:15 16.04.2022

          Jj.....viz Afgan a " soukromá válka pana Willsona"

          Jj.....viz Afgan a " soukromá válka pana Willsona"

  • jj284b
    19:24 16.04.2022

    Coraz viac sa objavuje myslienka ze 9.Maja na "ostave vitazstva" putin vyhlasi Ukrajine oficialne vojnu a zacne mobilizacia.

    Coraz viac sa objavuje myslienka ze 9.Maja na "ostave vitazstva" putin vyhlasi Ukrajine oficialne vojnu a zacne mobilizacia.

    • Veraxx
      19:35 16.04.2022

      Jako za 2 světové války, z přehlídky rovnou na frontu. urrááá
      ;)

      Jako za 2 světové války, z přehlídky rovnou na frontu. urrááá
      ;)

      • midlum75
        21:16 16.04.2022

        Budou reaktivovqt to co mají v Kubince :-) ...... chci vidět Mause v akci

        Budou reaktivovqt to co mají v Kubince :-) ...... chci vidět Mause v akci

        • otecko
          22:07 16.04.2022

          Konečně se zapojí do bojů i přes protesty Schoze německé tanky- Tiger I, K¸önigstiger i všechny PZkW I-IV a Pantery.... ovšem, jako vždy na blbé straně :D

          Konečně se zapojí do bojů i přes protesty Schoze německé tanky- Tiger I, K¸önigstiger i všechny PZkW I-IV a Pantery.... ovšem, jako vždy na blbé straně :D

    • Praskot
      19:36 16.04.2022

      Jen ať mobilizují. Bude z toho 500 000 špatně oblečených, špatně vyzbrojených pěšáků co umře hlady 20km od nejbližší železnice.

      Jen ať mobilizují. Bude z toho 500 000 špatně oblečených, špatně vyzbrojených pěšáků co umře hlady 20km od nejbližší železnice.

    • Magister_Peditum
      19:51 16.04.2022

      Nevím úplně, co si od té mobilizace Rusové slibují. Tolik funkčního vybavení pro ni pravděpodobně nemají. Výcvik, aby odvedenci alespoň za něco stáli, potrvá mnoho týdnů, a i potom ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím úplně, co si od té mobilizace Rusové slibují. Tolik funkčního vybavení pro ni pravděpodobně nemají. Výcvik, aby odvedenci alespoň za něco stáli, potrvá mnoho týdnů, a i potom to bude spíše jenom horda špatně vyzbrojené pěchoty. To možná ještě fungovalo před 80 lety, ale dneska?Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:19 16.04.2022

        Boty má každý svoje, výcvik je pro sraby. 1. vlna dostane kalacha a zásobník, 2. vlna jen zásobník. Kalacha si půjčí od 1. vlny, až budou její zbytky překračovat. Urááá.

        :-)

        Boty má každý svoje, výcvik je pro sraby. 1. vlna dostane kalacha a zásobník, 2. vlna jen zásobník. Kalacha si půjčí od 1. vlny, až budou její zbytky překračovat. Urááá.

        :-)

        • Rošťák
          21:52 16.04.2022

          No, ale jednotky NKVD s kulomety už nejsou … tak kdo bude vzádu? Tolik Čečenců taky nemají …..

          No, ale jednotky NKVD s kulomety už nejsou … tak kdo bude vzádu? Tolik Čečenců taky nemají …..

    • Falko
      21:10 16.04.2022

      Každý dostane ponuku, aká sa neodmieta môže znásilniť ukrajinku, zabiť jej muža a ak sa podarí aj deti. Toto ruský trubiroh neodmietne, veď ešte príde k majetku, keď vytrhne zlaté ...Zobrazit celý příspěvek

      Každý dostane ponuku, aká sa neodmieta môže znásilniť ukrajinku, zabiť jej muža a ak sa podarí aj deti. Toto ruský trubiroh neodmietne, veď ešte príde k majetku, keď vytrhne zlaté zuby, zoberie hodinky, notebook, televízor, práčku.

      Dúfam, že ich budú Ukrajinci strieľať, ešte pred svojou hranicou.Neskutočne im držím palce.
      Aj keď si ich neidealizujem, mentálne sú nám bližšie o polovicu , ako orci.Skrýt celý příspěvek

  • Cajk
    19:10 16.04.2022

    Zase něco jiného - Zníčené ruské obrněné ženijní vozidlo BAT-2.
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    Zase něco jiného - Zníčené ruské obrněné ženijní vozidlo BAT-2.
    https://twitter.com/TheDeadDis...

  • Skaut
    19:10 16.04.2022

    Vzpomněl jsem si na vtip, který se k dnešní situaci trochu hodí. Američan a rus se nechají zmrazit na 100 let. Když je rozmrazíli, tak si oba řekli o noviny, aby věděli co se ...Zobrazit celý příspěvek

    Vzpomněl jsem si na vtip, který se k dnešní situaci trochu hodí.

    Američan a rus se nechají zmrazit na 100 let. Když je rozmrazíli, tak si oba řekli o noviny, aby věděli co se děje ve světě.

    Chvíli čtou a najednou rus radostně říká: v USA už po páté vyhráli volby komunisté.

    Američan se ušklíbne, čte dál, aby po chvíli prohlásil: Nepokoje na polsko-čínské hranici stále pokračují.Skrýt celý příspěvek

  • toustr
    19:09 16.04.2022

    Francie, Izrael a Německo... od těchto států už nic víc nebrat. Lidé by si na ty státy měli ukazovat prsty jací to jsou "spojenci". Poslední dobou mám větší a větší dojem, že ono ...Zobrazit celý příspěvek

    Francie, Izrael a Německo... od těchto států už nic víc nebrat. Lidé by si na ty státy měli ukazovat prsty jací to jsou "spojenci". Poslední dobou mám větší a větší dojem, že ono Zemanovo kamarádění se s Izraelem má něco společného s tím, co teď vidíme, tedy neochotu pomáhat zbrojit proti Rusku.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:16 16.04.2022

      Počkej po válce, až se odtajní ty dodávky... Pak suď...

      Počkej po válce, až se odtajní ty dodávky... Pak suď...

      • toustr
        19:50 16.04.2022

        No co se týče těžké techniky, tak nic velkého s největší pravděpodobností nedodali. Pochybuji, že když se v ČR nedokáží utajit přesuny techniky (i když některé úniky jsou asi ...Zobrazit celý příspěvek

        No co se týče těžké techniky, tak nic velkého s největší pravděpodobností nedodali. Pochybuji, že když se v ČR nedokáží utajit přesuny techniky (i když některé úniky jsou asi úmyslné), tak vzdálenějšímu Německu, nedej bože Francii, se to povede vždy zamaskovat.Skrýt celý příspěvek

      • Torong
        19:56 16.04.2022

        U Izraele v to tajně doufám. U Německa a Francie jsem přesvědčený, že to co prezentují navenek je i jejich skutečný postoj.

        U Izraele v to tajně doufám. U Německa a Francie jsem přesvědčený, že to co prezentují navenek je i jejich skutečný postoj.

    • Rošťák
      21:55 16.04.2022

      Dneska se na TW šíří video s dronem z Německa speciálně určeného na korekci dělostřelecké palby, má i laser na ozařování cílů, údejně nasazen UA vojáky …ale kdo ví, zda je to video ...Zobrazit celý příspěvek

      Dneska se na TW šíří video s dronem z Německa speciálně určeného na korekci dělostřelecké palby, má i laser na ozařování cílů, údejně nasazen UA vojáky …ale kdo ví, zda je to video z ukrajinySkrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    19:07 16.04.2022

    Další ruský generál odjel s nákladem-200 Dnes se v Petrohradě konal pohřeb zástupce velitele 8. armády generálmajora Vladimira Frolova. Byl zabit AFU na Ukrajině. Rusko tak za 52 ...Zobrazit celý příspěvek

    Další ruský generál odjel s nákladem-200 Dnes se v Petrohradě konal pohřeb zástupce velitele 8. armády generálmajora Vladimira Frolova. Byl zabit AFU na Ukrajině. Rusko tak za 52 dní války ztratilo již sedm generálů.
    https://twitter.com/nexta_tv/s... Skrýt celý příspěvek

    • Cajk
      19:15 16.04.2022

      Já jen čekám, kdy k tomu seznamu přibude i jméno Alexandr Dvornikov. Ale ten pacholek, je asi daleko od fronty a tak to bude těžký oříšek.

      Já jen čekám, kdy k tomu seznamu přibude i jméno Alexandr Dvornikov. Ale ten pacholek, je asi daleko od fronty a tak to bude těžký oříšek.

      • jj284b
        19:27 16.04.2022

        neboj nic, Zaluznyi rusakov z Ukrajiny vykope...

        neboj nic, Zaluznyi rusakov z Ukrajiny vykope...

        • Torong
          19:57 16.04.2022

          Ne Zaluznyi ne to bude Zemedelskyi

          Ne Zaluznyi ne to bude Zemedelskyi

      • Janicekmac
        19:34 16.04.2022

        myslíš tím velitele UA?

        myslíš tím velitele UA?

        • Cajk
          20:28 16.04.2022

          Byl to překlep. To je tak když má člověk otevřených 20 oken.
          Myslel jsem samozřejmě Alexandra Dvornika. Už je to opraveno.

          Byl to překlep. To je tak když má člověk otevřených 20 oken.
          Myslel jsem samozřejmě Alexandra Dvornika. Už je to opraveno.

  • Veraxx
    19:05 16.04.2022

    Tak prej posádka Moskvy

    https://mobile.twitter.com/666...

    Tak prej posádka Moskvy

    https://mobile.twitter.com/666...

    • Veraxx
      19:05 16.04.2022

      Pls smazat

      Pls smazat

    • samoempire
      19:51 16.04.2022

      Počkej nerozumím. Tak někoho zachránili. Na videu je asi 80 lidi. To by dávalo smysl. 60 Turci plus něco další.

      Počkej nerozumím. Tak někoho zachránili. Na videu je asi 80 lidi. To by dávalo smysl. 60 Turci plus něco další.

  • jj284b
    18:51 16.04.2022

    https://twitter.com/mhmck/stat... Akcia v Tokmaku, vraj 10 zeleznicnych voznov s municiou vyletelo do luftu... ani slovo o tom ako to spravili, no z linie je to ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/mhmck/stat...

    Akcia v Tokmaku, vraj 10 zeleznicnych voznov s municiou vyletelo do luftu... ani slovo o tom ako to spravili, no z linie je to nejakych 30+km..Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:14 16.04.2022

      Takže místní partyzáni...

      Takže místní partyzáni...

    • Praskot
      19:14 16.04.2022

      Zelenka na Ukrajině asi začíná. Přeju orkům ať na ně každý křoví mluví ukrajinsky.

      Zelenka na Ukrajině asi začíná. Přeju orkům ať na ně každý křoví mluví ukrajinsky.

      • Cajk
        19:17 16.04.2022

        Ještě pár týdnů a bude ideální počasí na tyhle ty akce.

        Ještě pár týdnů a bude ideální počasí na tyhle ty akce.

        • ImreSVK
          19:34 16.04.2022

          Nebudu mat podobny problem aj ukrajinci? Ci pripadnych ruskych diverzantov poriesi teritorialna obrana/civilisti?

          Nebudu mat podobny problem aj ukrajinci? Ci pripadnych ruskych diverzantov poriesi teritorialna obrana/civilisti?

          • Janicekmac
            19:43 16.04.2022

            počty nasazených do budoucna budou spíš ve prospěch Ukrajiny, pokud rusko nemobilizuje.

            počty nasazených do budoucna budou spíš ve prospěch Ukrajiny, pokud rusko nemobilizuje.

          • Torong
            20:02 16.04.2022

            No teoreticky by problém mít měli. Ale... Západní pomoc v podobě termovizorů pro Ukrajinu je tak výrazný, že noc patří nejen Ukrajinským diverzním jednotkám, ale i strážním ...Zobrazit celý příspěvek

            No teoreticky by problém mít měli. Ale... Západní pomoc v podobě termovizorů pro Ukrajinu je tak výrazný, že noc patří nejen Ukrajinským diverzním jednotkám, ale i strážním jednotkám.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        19:33 16.04.2022

        Jih Ukrajiny jsou samá pole. Zelené lesy snad pomůžou na severu u Kurska a Izyumu. Ale ani tam jich není moc.

        Jih Ukrajiny jsou samá pole. Zelené lesy snad pomůžou na severu u Kurska a Izyumu. Ale ani tam jich není moc.

      • lukas000
        19:46 16.04.2022

        Nebude to pak ale problem pro Ukrajinskou protiofensivu ?

        Nebude to pak ale problem pro Ukrajinskou protiofensivu ?

        • Torong
          20:04 16.04.2022

          Nebude. Budou mít o to lepší průzkum.

          Nebude. Budou mít o to lepší průzkum.

    • Cimbi
      20:13 16.04.2022

      Mimochodem, podle mě zveřejněním zmínky o místních odbojářích ohrozili spoustu civilistů, nebo ne?

      Mimochodem, podle mě zveřejněním zmínky o místních odbojářích ohrozili spoustu civilistů, nebo ne?

  • Veraxx
    18:22 16.04.2022

    PrIma CNN někdy překvapí, teď zrovna probíhá interview s biskupem Holubem bývalým vojenským kaplanem o válce na Ukrajině

    PrIma CNN někdy překvapí, teď zrovna probíhá interview s biskupem Holubem bývalým vojenským kaplanem o válce na Ukrajině

  • Veraxx
    18:08 16.04.2022

    Putin má pořád ještě jinyho kamaráda než jenom Lukašenka

    https://mobile.twitter.com/TMB...

    Putin má pořád ještě jinyho kamaráda než jenom Lukašenka

    https://mobile.twitter.com/TMB...

    • Cimbi
      18:21 16.04.2022

      Zemanův nafukovací člun!!!

      Zemanův nafukovací člun!!!

      • Rošťák
        18:22 16.04.2022

        A jsem bez flotily :D

        A jsem bez flotily :D

        • Vrata
          18:39 16.04.2022

          Uprimnou soustrast :D

          Uprimnou soustrast :D

          • Rošťák
            18:49 16.04.2022

            mělo bejt a jsme bez flotily :D ale kanál Odra - Dunaj nebude, tak co už ne

            mělo bejt a jsme bez flotily :D ale kanál Odra - Dunaj nebude, tak co už ne

      • Miroslav
        19:19 16.04.2022
        • Cimbi
          20:15 16.04.2022

          Přesně....

          Přesně....

    • Veraxx
      18:56 16.04.2022

      A tou žluto modrou barvou budou klamat nepřítele

      A tou žluto modrou barvou budou klamat nepřítele

    • Torong
      20:05 16.04.2022

      Nj, ale všiml sis těch barev? To je Zemanova pomsta za to, že mu Putin zničil tak pracně budovanou pozici...

      Nj, ale všiml sis těch barev? To je Zemanova pomsta za to, že mu Putin zničil tak pracně budovanou pozici...

  • jj284b
    17:31 16.04.2022

    https://twitter.com/JimWarford... vyzera ze Ruske T80U nemaju niektore vrstvy panciera instalovane... T80U mala mat o jednu vrstvu platov viac, no tuto ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/JimWarford...

    vyzera ze Ruske T80U nemaju niektore vrstvy panciera instalovane... T80U mala mat o jednu vrstvu platov viac, no tuto kompletne chyba... co znamena, ze tie T80U budu ovela zranitelnejsie ako sa povodne myslelo...Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      17:41 16.04.2022

      Hehehe. Nene. Že je to fejk? Připomnělo mi to historku ze začátku německé ofenzivy do SSSR - 2 německé tanky jeli kdesi v SSSR. Byly objeveny 2 KV-2 a 2 T-34, které kempily v ...Zobrazit celý příspěvek

      Hehehe. Nene. Že je to fejk?

      Připomnělo mi to historku ze začátku německé ofenzivy do SSSR - 2 německé tanky jeli kdesi v SSSR. Byly objeveny 2 KV-2 a 2 T-34, které kempily v křoví.

      KV-2 vystřelily, 1 přímej zásah, 1 zásah do země blízko německého tanku. Oba tanky zcela zmizely, v podstatě nezbyl vrak, jen spousta (drobků). Rusáci se tenkrát divili, že Němci to snad vyrábí z papíru.

      Tak teď se poučili a vyrábí z papíru oni? Nebo je to odlehčená výsadková verze?Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      18:17 16.04.2022

      Vilka na Azurovém pobřeží, dárečky pro manželku, dárečky pro milenku, škola pro děti na západě atd... Někde se na to vydělat musí.

      Vilka na Azurovém pobřeží, dárečky pro manželku, dárečky pro milenku, škola pro děti na západě atd... Někde se na to vydělat musí.

    • sgaba
      18:22 16.04.2022

      Kompozitní část ,,pancíře" mohla teoreticky shořet. Z fotky to ale moc nevypadá. Bude to tak, že prostě ta kompozitní část došla a plán se plnil dál na 200%. Jako když do ložiska ...Zobrazit celý příspěvek

      Kompozitní část ,,pancíře" mohla teoreticky shořet. Z fotky to ale moc nevypadá. Bude to tak, že prostě ta kompozitní část došla a plán se plnil dál na 200%. Jako když do ložiska kde má být 10 kuliček dávali 8 a ke konci měsíce 6 a někdy 4.Skrýt celý příspěvek

      • starej
        18:32 16.04.2022

        že by vyhořela bezezbytku? a nemá náhodou být právě odolná proti průpalu/zahoření? tohle fakt vypada, že tam nic nebylo :-o prostě díra mezi panceři

        že by vyhořela bezezbytku? a nemá náhodou být právě odolná proti průpalu/zahoření? tohle fakt vypada, že tam nic nebylo :-o prostě díra mezi panceři

        • Rošťák
          18:51 16.04.2022

          mam 2 veze, buď z toho někam odlétla :D Nebo jí tam Voloďa zapomněl namontovat :D

          mam 2 veze, buď z toho někam odlétla :D Nebo jí tam Voloďa zapomněl namontovat :D

        • sgaba
          18:59 16.04.2022

          No vyhořet bezezbytku to mohlo, je otázka co je to za kompozit. Odolné proti zahoření to být nemusí. Ten kompozit je tam kvuli maximálnímu snížení kinetické energie penetrujícího ...Zobrazit celý příspěvek

          No vyhořet bezezbytku to mohlo, je otázka co je to za kompozit. Odolné proti zahoření to být nemusí. Ten kompozit je tam kvuli maximálnímu snížení kinetické energie penetrujícího projektilu. Ale jak říkám z té fotky to spíš vypadá, že tam ta část nikdy nebyla.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            19:09 16.04.2022

            Věž T55 měla dvojitý pancíř a v mezeře písek, patrně něčím "sleoený "

            Věž T55 měla dvojitý pancíř a v mezeře písek, patrně něčím "sleoený "

          • Cimbi
            19:09 16.04.2022

            Teda slepený

            Teda slepený

          • starej
            19:15 16.04.2022

            určitě to nemohlo vyhořet, i po papundelku by tam neco zbylo, hlasuji pro verzi ze Voloda obcas nemamontoval vsechno co mel, jen mi je divny ze by se to neprojevilo na hmotnosti ...Zobrazit celý příspěvek

            určitě to nemohlo vyhořet, i po papundelku by tam neco zbylo, hlasuji pro verzi ze Voloda obcas nemamontoval vsechno co mel, jen mi je divny ze by se to neprojevilo na hmotnosti tanku, sice malo ale melo by to byt znat, cca stovky kilogramuSkrýt celý příspěvek

          • sgaba
            19:27 16.04.2022

            #starej některé látky vyhoří bezezbytku. Kompozity bývají lehké a hořlavé.
            #Cimbi ano ono ve velké míře jde také jen o přechod mezy ruzdnými prostředími.

            #starej některé látky vyhoří bezezbytku. Kompozity bývají lehké a hořlavé.
            #Cimbi ano ono ve velké míře jde také jen o přechod mezy ruzdnými prostředími.

          • starej
            19:39 16.04.2022

            opravdu malo veci vyhori bezezbytku, to jsem se za 20let u hasicu naucil, v podstate jen plyny a nektere kapaliny, pevne latky vzdy po sobe neco nechaji. A mel jsem za to ze ...Zobrazit celý příspěvek

            opravdu malo veci vyhori bezezbytku, to jsem se za 20let u hasicu naucil, v podstate jen plyny a nektere kapaliny, pevne latky vzdy po sobe neco nechaji. A mel jsem za to ze balisticka kompozitova vlozka je smes skelnych vlaken, keramiky a pojiva, pomerne spatne horlava a lehce porezni pro pohlceni kinetickeho razu, ta snizena horlavost pro omezeni prupalu kumulativnich hlavic. Myslim ze rozptyluje kumulativni paprsek. Ta vlozka by snad ani nemela vyletet z toho prostoru, ma byt fixovana. Tam od vyroby proste asi nic nebylo. :-DSkrýt celý příspěvek

          • sgaba
            20:07 16.04.2022

            starej: Jo sám si nemyslím, že to vyhořelo. Jinak: , ,,opravdu malo veci vyhori bezezbytku, to jsem se za 20let u hasicu naucil" to se omlouvám ale nemohu souhlasit, plno pevných ...Zobrazit celý příspěvek

            starej: Jo sám si nemyslím, že to vyhořelo. Jinak: , ,,opravdu malo veci vyhori bezezbytku, to jsem se za 20let u hasicu naucil" to se omlouvám ale nemohu souhlasit, plno pevných látek shoří beze zbytku. Začal bych třeba u tuhého lihu.Skrýt celý příspěvek

          • Ilawar
            22:00 16.04.2022

            Pokud je na fotce horní část čelního pancíře korby, tak tam chybí i prostřední ocelový plát, který má dělat sendvičovou anti-kumulativní strukturu ocel-výplň-ocel-výplň-ocel A ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud je na fotce horní část čelního pancíře korby, tak tam chybí i prostřední ocelový plát, který má dělat sendvičovou anti-kumulativní strukturu
            ocel-výplň-ocel-výplň-ocel
            A ocelový plát určitě neshořel :-)
            To dost výrazně snížilo sílu pancíře nejen proti HEAT ale i proti střelám APDS / APFSDS.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    17:27 16.04.2022
    • liberal shark
      06:26 17.04.2022

      Všiml jsem si, že je poněkud skeptický ohledně Donbasu. Ukrajinci bojují na třech poměrně vzdálených místech a časem u všech tří uskupení předpokládá obklíčení ze strany Rusů. Bude ...Zobrazit celý příspěvek

      Všiml jsem si, že je poněkud skeptický ohledně Donbasu. Ukrajinci bojují na třech poměrně vzdálených místech a časem u všech tří uskupení předpokládá obklíčení ze strany Rusů. Bude to zoufalá bitva na ostří nože.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    17:23 16.04.2022

    Včerejší Arestovyč:https://www.youtube.com/watch?... Někdo si z Mordoru udělal udělal legraci jménem SBU. Nabídl orkům výměnu Medvědčuka za Besedu(zavřený šéf ...Zobrazit celý příspěvek

    Včerejší Arestovyč:https://www.youtube.com/watch?...
    Někdo si z Mordoru udělal udělal legraci jménem SBU. Nabídl orkům výměnu Medvědčuka za Besedu(zavřený šéf 5.oddělení FSB). Celý je to fake. Jediná zajímavost, že o tom píše i generál SVR na telegramu https://t.me/s/generalsvr2/156... Medvědčuka čeká po válce soud.

    Dost se řešila Čína. Problém Putina je, že slíbil rychlé vítězství do několika dnů. Nic z toho se nestalo a naopak celá tahle válka ohrožuje hlavní čínský projekt Hedvábné stezky. Sankce a blokace hranic způsobí zastavení vlakové dopravy a náklad z Číny nejspíš neopustí Mordor. Miliardy dolarů vyletěli komínem díky Mordoru. V Pekingu nepanuje zrovna radostná nálada.

    Dopad potopení Moskvy na morálku orků: Tahle zpráva zasáhla celou společnost. Obraz velmoci se v obývácích Mordoru začíná drolit.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      17:29 16.04.2022

      Čína má ve své moci tuhle válku ukončit velmi rychle. Jak už navrhoval nějaký čínský profesor, tak by toho dokonce mohla využít k zakopání válečné sekyry s USA, jako v sedmdesátých ...Zobrazit celý příspěvek

      Čína má ve své moci tuhle válku ukončit velmi rychle. Jak už navrhoval nějaký čínský profesor, tak by toho dokonce mohla využít k zakopání válečné sekyry s USA, jako v sedmdesátých letech.Skrýt celý příspěvek

      • MeV6
        19:25 16.04.2022

        Sekeru možná zakopat můžou. Otázka je, jestli i potom budou pokračovat v obsazování Pacifického prostoru. Pokud ano, je to "příměří" bezpředmětné. Na druhou stranu, v ten moment ...Zobrazit celý příspěvek

        Sekeru možná zakopat můžou. Otázka je, jestli i potom budou pokračovat v obsazování Pacifického prostoru. Pokud ano, je to "příměří" bezpředmětné.
        Na druhou stranu, v ten moment by Čína mohla vycítit příležitost a jako hladový sup se vydat spíš na sever.Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          20:11 16.04.2022

          No, proč by nemohlo? Japonci se taky po bitvě u Chalcyn Golu obrátili pro ně jednodušším, opačným směrem...

          No, proč by nemohlo? Japonci se taky po bitvě u Chalcyn Golu obrátili pro ně jednodušším, opačným směrem...

    • Rošťák
      17:52 16.04.2022

      To s tou hedvábnou stezkou jsem si ani neuvědomil....... Díky za informaci .....

      To s tou hedvábnou stezkou jsem si ani neuvědomil....... Díky za informaci .....

  • Veraxx
    17:16 16.04.2022

    Vypisuji tady sázky na kurz 100:1 ze tam letos nepoletí ...Zobrazit celý příspěvek

    Vypisuji tady sázky na kurz 100:1 ze tam letos nepoletí :))€https://m.vtm.zive.cz/clanky/p... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      17:23 16.04.2022

      Čo Vodca sľúbil, to dodrží. Nechá sa naladovat do Sojuzu a zapíše sa do dejín ako prvý ruský kozmonaut na Mesiaci. A aby to nebolo by málo, zaberie Mesiac pre Rusko. Bude ho ...Zobrazit celý příspěvek

      Čo Vodca sľúbil, to dodrží. Nechá sa naladovat do Sojuzu a zapíše sa do dejín ako prvý ruský kozmonaut na Mesiaci. A aby to nebolo by málo, zaberie Mesiac pre Rusko. Bude ho okupovať dovtedy, kým sa ním nepošlú vysadkovu loď Moskva, ktorá vytvorí trvalú základňu na Mesiaci. Na odvrátenej strane, aby bola chránená pred imperialistami z Volstrytu...Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        17:57 16.04.2022

        A cestou vykoná špeciálnu vesmírnu operáciu a obsadí medzinárodnú vesmírnu stanicu, odkiaľ bude viesť vojnu priamo z vesmíru, aby mal čo najlepší rozhľad, s takou možnosťou mu nato ...Zobrazit celý příspěvek

        A cestou vykoná špeciálnu vesmírnu operáciu a obsadí medzinárodnú vesmírnu stanicu, odkiaľ bude viesť vojnu priamo z vesmíru, aby mal čo najlepší rozhľad, s takou možnosťou mu nato bude stačiť 2-5 dní do víťazstva, aby mohol hneď pokračovať na ten Mesiac :DSkrýt celý příspěvek

      • Bender
        18:14 16.04.2022

        A ještě na měsíci objeví moře a v něm amfory

        A ještě na měsíci objeví moře a v něm amfory

      • lukas000
        18:37 16.04.2022

        Poslal bych ho stavet zakladnu na slunci. Muze letet klidne v noci.

        Poslal bych ho stavet zakladnu na slunci. Muze letet klidne v noci.

    • alter01
      17:23 16.04.2022

      Ako môžu letieť ? Odkial ? Kozmodrom Vostočnyj nie je dokončený , roboty na 1-2 roky a peniate už 2 x rozkradli ....

      Ako môžu letieť ? Odkial ? Kozmodrom Vostočnyj nie je dokončený , roboty na 1-2 roky a peniate už 2 x rozkradli ....

      • Rošťák
        17:32 16.04.2022

        Tak stále lítají z Bajkonuru

        Tak stále lítají z Bajkonuru

        • Marw
          18:29 16.04.2022

          Ale len na sojuzoch, tym sa k mesiacu nedostanu ani teoreticky. Sojuz sa LTT dostane na ISS, ani na tu novu cinsku stanicu z Bajkonuru nedoletia. Oni sice mali nejaky smely plan ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale len na sojuzoch, tym sa k mesiacu nedostanu ani teoreticky. Sojuz sa LTT dostane na ISS, ani na tu novu cinsku stanicu z Bajkonuru nedoletia. Oni sice mali nejaky smely plan ako obletiet mesiac s vyuzitim dvoch startov Angary A5, ma to vsak hned niekolko zasadnych hacikov:
          a) nemaju pilotovanu lod vhodnu na let k mesiacu, a ani ju asi tak skoro mat nebudu (Orel este nema dokonceny vyvoj a uz sa suska ze sa cely projekt bude prerabat a namiesto letov do deep space sa Orel modifikuje len pre lety na LEO).
          b) nemaju ani nosnu raketu. Nosnost sucasnej Angary nepostacuje, pre let k mesiacu sa planovalo vyuzit verizu A5V s hydroloxovym hornym stupnom, ten ale existuje zatial len v rovine PPTX.
          c) Angara aktualne moze startovat len z Plesecku, ktory je na to dost nevhodny => kym nedokoncia rampu na Vostocnom tak ani teoreticky. A aj potom by to zrejme dokazali len s dvoma rampami pre Angaru, aby mohli startovat v kratkom slede po sebe.

          Suma sumarum - nemaju rampu, raketu ani lod. Oni budu radi ak sa im podari zrealizovat aspon Lunu 25 co chystaju uz 30 rokov. Zle jazyky hovoria ze opat tento rok nepoleti :PSkrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            18:52 16.04.2022

            Ale ta Luna-25 je to, co tam Vladimír letos chce poslat ( měla původně startovat 2018-2019 ) A plán je zatim srpen

            Ale ta Luna-25 je to, co tam Vladimír letos chce poslat ( měla původně startovat 2018-2019 ) A plán je zatim srpen

          • Marw
            19:17 16.04.2022

            Inak len pre zaujimavost, ESA poziadala o vratenie niektorych pristrojov, ktore mali letiet v ramci misii Luna. Konkretne z Luny-25 sa ma vratit kamera na mapovanie terenu (data z ...Zobrazit celý příspěvek

            Inak len pre zaujimavost, ESA poziadala o vratenie niektorych pristrojov, ktore mali letiet v ramci misii Luna. Konkretne z Luny-25 sa ma vratit kamera na mapovanie terenu (data z nej mali sluzit pre vyvoj pristavacieho systemu pre dalsie misie), rovnako ako vrtacka pre misiu Luna-27 :)
            https://www.space.com/europe-m... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      17:30 16.04.2022

      Když se člověk podívá zpětné na Nauku, jak jí to dlouho trvalo .... Tak když si člověk veme že Luna 25 měla startovat už v letech 2018 -2019 a letos měla startovat Luna-27, která ...Zobrazit celý příspěvek

      Když se člověk podívá zpětné na Nauku, jak jí to dlouho trvalo ....
      Tak když si člověk veme že Luna 25 měla startovat už v letech 2018 -2019 a letos měla startovat Luna-27, která měla přinést zpět vzorky ......
      Teoreticky už má Luna 25 4 roky odklad, to by mohly stavět, pokud by se jednalo o zvláštní, novej úkol, tak to nedaj ....Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      17:31 16.04.2022

      Tak na Měsíci by měla být ta tajná nacistická základna, že jo? Takže další Ruský cíl! :-D

      Tak na Měsíci by měla být ta tajná nacistická základna, že jo? Takže další Ruský cíl! :-D

    • Veraxx
      17:45 16.04.2022

      Určitě chtějí na měsíci najít tajnou americkou biologickou laboratoř, americani tam chtějí zamořit přiléhající asteroidy cholerou a nasměrovat je aby padali na ruské území

      Určitě chtějí na měsíci najít tajnou americkou biologickou laboratoř, americani tam chtějí zamořit přiléhající asteroidy cholerou a nasměrovat je aby padali na ruské území

    • Georges
      17:55 16.04.2022

      A čím by tam asi letěli? Jenisej dali k ledu, Angara ještě není hotová....už před volbami 2018 ten malej zmrd sliboval, že RF poletí na Mars v roce 2019....samozřejmě letěli do ...Zobrazit celý příspěvek

      A čím by tam asi letěli? Jenisej dali k ledu, Angara ještě není hotová....už před volbami 2018 ten malej zmrd sliboval, že RF poletí na Mars v roce 2019....samozřejmě letěli do řiti.....Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        18:10 16.04.2022

        Samozřejmě je to zase celé habaďůra. Ruský kosmický program jde dlouhodobě do háje a teď, po zavedení sankcí a konci spolupráce na ISS, bude ten sešup do propasti ještě rychlejší. ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozřejmě je to zase celé habaďůra. Ruský kosmický program jde dlouhodobě do háje a teď, po zavedení sankcí a konci spolupráce na ISS, bude ten sešup do propasti ještě rychlejší. NASA a ESA a spol. mají SpaceX, Čína má vlastní rakety, takže jediní, kdo by služeb Ruska mohli kromě nich samých využít, jsou nějaké spřátelené země třetího světa, které ale na to sotva budou mít peníze.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        18:18 16.04.2022

        Letos tak jako tak, měla startovat Luna-25 na Proton-M ..... Původně měla letět na přelomu let 2018 -2019 a teď je plán na druhou polovinu srpna..... Tím letem na měsíc myslel ...Zobrazit celý příspěvek

        Letos tak jako tak, měla startovat Luna-25 na Proton-M ..... Původně měla letět na přelomu let 2018 -2019 a teď je plán na druhou polovinu srpna.....
        Tím letem na měsíc myslel právě Lunu 25 ....Skrýt celý příspěvek

      • Marw
        18:33 16.04.2022

        Tak hlavne by potrebovali Angaru vo verzii A5V, nosnost sucasnej verzie nestaci. A vzhladom na to ze s hydroloxom na hornom stupni nemaju skoro ziadnu skusenost tak by som sa nebal ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak hlavne by potrebovali Angaru vo verzii A5V, nosnost sucasnej verzie nestaci. A vzhladom na to ze s hydroloxom na hornom stupni nemaju skoro ziadnu skusenost tak by som sa nebal ze to v blizkej dobe daju dohromady aj keby na nich neboli uvalene sankcie ;) Vsetko to skonci tak ako Jenisej, Rus-M a ostatne PPTX rakety. Osobne mam pochybnosti ci dokazu ozivit aspon Irtys, a to je vlastne len kusok nafuknuty Zenit.Skrýt celý příspěvek

      • Vrata
        18:42 16.04.2022

        Tak porad maji Proton M a Sojuz. Par kilo nejakeho zarizeni tam mohou dopravit. Treba najaky plakat apod.

        Tak porad maji Proton M a Sojuz. Par kilo nejakeho zarizeni tam mohou dopravit. Treba najaky plakat apod.

    • Veraxx
      18:04 16.04.2022

      Nejlepší by bylo kdyby je Elon předběhl , to by bylo úplně nejvíc :))

      Nejlepší by bylo kdyby je Elon předběhl , to by bylo úplně nejvíc :))

      • Magister_Peditum
        18:11 16.04.2022

        To by v podstatě s Falcon Heavy mohl už dnes. Koneckonců na rok 2023 má tahle raketa na Měsíc dopravit nějaký rover.

        To by v podstatě s Falcon Heavy mohl už dnes. Koneckonců na rok 2023 má tahle raketa na Měsíc dopravit nějaký rover.

        • Rošťák
          18:19 16.04.2022

          Předloni Falcon 9 vynesl izraelskej lander, bohužel se jim nepovedla přistávací sekvence a lander se rozsekal o měsíc

          Předloni Falcon 9 vynesl izraelskej lander, bohužel se jim nepovedla přistávací sekvence a lander se rozsekal o měsíc

          • Torong
            20:18 16.04.2022

            Tohle se dříve označovalo jako "tvrdé přistání sondy", ne?

            Tohle se dříve označovalo jako "tvrdé přistání sondy", ne?

      • Veraxx
        18:27 16.04.2022

        Rogozinovi by nepraskla jedna žilka, ten by explodoval

        Rogozinovi by nepraskla jedna žilka, ten by explodoval

        • Vrata
          18:44 16.04.2022

          Na trampoline by mel vzteky takove zrychleni, ze by tam doletel sam.

          Na trampoline by mel vzteky takove zrychleni, ze by tam doletel sam.

    • ArthurHarris
      18:56 16.04.2022

      to je dlhodoby program, povodne planovany na august 2020, cele sa to vsak pozdrzalo od roku 2017 na pohonnom systeme. Toto vsetko v ramci programu Luna-Glob, ktori mal vyustit do ...Zobrazit celý příspěvek

      to je dlhodoby program, povodne planovany na august 2020, cele sa to vsak pozdrzalo od roku 2017 na pohonnom systeme. Toto vsetko v ramci programu Luna-Glob, ktori mal vyustit do automatizovanej mesacnej zakladne.
      Vznikol v '90 ked USA a Europa pochopili, ze vedci spojeny s kosmickym programom nebudu mat co zrat a nez aby prebehli do Iranu ci KLDR, financovali tento program. Je do toho zapojena aj japonska JAXA, ci indicka ISRO a v ramci programu sa vyvijala napriklad aj Angara A5. Zamestava hlavne slavnu NPO Lavochkin.
      Samotna LUNA 25 ma asi 30 kg a je v podstate robotickym vrtakom, anglicky napriklad tu:
      https://www.forbes.com/sites/j... Skrýt celý příspěvek

  • Radovan
    17:01 16.04.2022

    K heroickému boji Ukrajinců výborně zapadají i jejich státní symboly. Vypadá to jako úplná malichernost, ale i z takovýchto droboučkých věcí se skládá velký výsledek. Žlutá a ...Zobrazit celý příspěvek

    K heroickému boji Ukrajinců výborně zapadají i jejich státní symboly. Vypadá to jako úplná malichernost, ale i z takovýchto droboučkých věcí se skládá velký výsledek.
    Žlutá a modrá na ukrajinské vlajce se k sobě výborně hodí a je to zcela unikátní kombinace, která nejde s žádnou jinou vlajkou zaměnit. Jednoduché, jasné. Tohle je Ukrajina. To samé znak trojzubce (původně střemhlavý sokol), originální, jednoduché, silné. Na uniformách se obojí skvěle vyjímá.
    Jaký to rozdíl od některých třípruhovaných vlajek, kdy i člověk velmi zběhlý v zeměpise, někdy zaváhá zda je to vlajka toho a nebo onoho státu.Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      18:09 16.04.2022

      Výstižná, zejména dnes, je i ukrajinská státní hymna (další státní symbol), ve které se zpívá m. j.: "...duši i tělo položíme za naši svobodu a ukážeme bratři, že jsme kozáckého ...Zobrazit celý příspěvek

      Výstižná, zejména dnes, je i ukrajinská státní hymna (další státní symbol), ve které se zpívá m. j.:

      "...duši i tělo položíme
      za naši svobodu
      a ukážeme bratři,
      že jsme kozáckého rodu".

      Dnes tento text platí (bohužel) doslova.

      Hezky ji v Lodži moc hezky zazpívala 21. března t. r. sedmiletá ukrajinská holčička Amellia Anesovičová, která sem byla evakuována. Stala se známá díky písni, kterou zpívala už kdesi v podzemním krytu. - Více článek.

      https://www.lidovky.cz/svet/ho... Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        18:22 16.04.2022

        Zpívá skvěle :)

        Zpívá skvěle :)

      • MeV6
        19:31 16.04.2022

        Na tu holčičku jsem koukal a bylo to teda něco. Se divím, že se všichni nesebrali a rovnou nešli narukovat. S tou hymnou máte taky pravdu, k tomu co se děje se bohužel a bohudík ...Zobrazit celý příspěvek

        Na tu holčičku jsem koukal a bylo to teda něco. Se divím, že se všichni nesebrali a rovnou nešli narukovat.
        S tou hymnou máte taky pravdu, k tomu co se děje se bohužel a bohudík skvěle hodí. Na morálku UA to musí mít značný dopad.
        Teď to vyzní blbě, jsem rád že jsem Čech, ale skoro si říkám, jestli by to nechtělo nějakou změnu CZ hymny.Skrýt celý příspěvek

        • spesl
          22:32 16.04.2022

          Po ruském preventivním jaderném úderu bych hymnu změnil. Kde domov můj by znělo dost divně i když... Bratři Slováci si to "Nad tartou se blýská hromy divo bijú" taky po jaderném ...Zobrazit celý příspěvek

          Po ruském preventivním jaderném úderu bych hymnu změnil. Kde domov můj by znělo dost divně i když... Bratři Slováci si to "Nad tartou se blýská hromy divo bijú" taky po jaderném útoku asi předělají :-)Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          06:33 17.04.2022

          Ono by stačilo zpívat i druhou sloku. A také si uvědomit, že Kde domov můj není otázka, ale příslovečné určení místa, dnes poněkud archaické.

          Ono by stačilo zpívat i druhou sloku. A také si uvědomit, že Kde domov můj není otázka, ale příslovečné určení místa, dnes poněkud archaické.

      • Rase
        22:33 16.04.2022

        je i video, jak ta holčička jde na pódium (je dost vyděšená a říká "hrůza"), dojde na místo, postaví se před lidi a jede jako profík. Neskutečné.

        je i video, jak ta holčička jde na pódium (je dost vyděšená a říká "hrůza"), dojde na místo, postaví se před lidi a jede jako profík. Neskutečné.

        • MeV6
          12:53 17.04.2022

          A jak se začne překvapeně usmívat, když ji na konci všichni tleskám.

          A jak se začne překvapeně usmívat, když ji na konci všichni tleskám.

  • jj284b
    16:44 16.04.2022

    https://twitter.com/DefMon3/st...


    Ukrajinci pokracuju v utokoch na logistiku v okoli Izjumu:

    https://twitter.com/DefMon3/st...


    Ukrajinci pokracuju v utokoch na logistiku v okoli Izjumu:

    • Cimbi
      16:56 16.04.2022

      Koukal jsem na mapu - to je místo, kde to podle mě Rusáci vykládají z vlaků - blíž už vlakem v podstatě nemůžou - jsou tam jen zastávky, žádná nádraží - nejbližší je Kreminna (v ...Zobrazit celý příspěvek

      Koukal jsem na mapu - to je místo, kde to podle mě Rusáci vykládají z vlaků - blíž už vlakem v podstatě nemůžou - jsou tam jen zastávky, žádná nádraží - nejbližší je Kreminna (v rukou Ukrajinců)Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        16:59 16.04.2022

        a pozeram ze tieto utoky robia aj dole na juhu - dnes zasiahli Tokmak:

        https://liveuamap.com/en/2022/...

        a pozeram ze tieto utoky robia aj dole na juhu - dnes zasiahli Tokmak:

        https://liveuamap.com/en/2022/...

        • Cimbi
          17:03 16.04.2022

          Jooo!!!

          To mi uteklo. Před pár minutama jsem tam koukal...

          Každopádně, je otázka, jak zaútočili. Dělostřelectvo? Drony? Letectvo? Průzkumnej oddíl? Nebo už jede partyzánština?

          Jooo!!!

          To mi uteklo. Před pár minutama jsem tam koukal...

          Každopádně, je otázka, jak zaútočili. Dělostřelectvo? Drony? Letectvo? Průzkumnej oddíl? Nebo už jede partyzánština?

          • Torong
            17:52 16.04.2022

            "Průzkumnej oddíl?" No každopádně zřejmě dobrej oddíl. Asi STS Chvojkovice Brod...

            "Průzkumnej oddíl?" No každopádně zřejmě dobrej oddíl. Asi STS Chvojkovice Brod...

      • Cimbi
        17:00 16.04.2022

        Tak mě napadá, aby za chvíli do Kreminny nevyrazili s obrněným vlakem z doby občanské války. Si to představte :-D To by asi Ukrajinci útok nezadrželi, protože by se usmáli do ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak mě napadá, aby za chvíli do Kreminny nevyrazili s obrněným vlakem z doby občanské války.

        Si to představte :-D
        To by asi Ukrajinci útok nezadrželi, protože by se usmáli do bezvědomí...Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          17:24 16.04.2022

          Alebo vlak po našich cs. legiach ...

          Alebo vlak po našich cs. legiach ...

    • liberal shark
      17:03 16.04.2022

      Dělají přesně to, co mají. Získávají čas na upevnění obrany.

      Dělají přesně to, co mají. Získávají čas na upevnění obrany.

      • lukas000
        18:40 16.04.2022

        Ja zacinam verit tomu ze celej slavnej ruskej utok je jen fake aby na ne ukrajinci neutocili a oni se mohli zahrabat.

        Ja zacinam verit tomu ze celej slavnej ruskej utok je jen fake aby na ne ukrajinci neutocili a oni se mohli zahrabat.

  • jj284b
    16:40 16.04.2022
  • Jan Padesátýpátý
    16:19 16.04.2022

    Na topwar je už v podstatě výzva ke svržení Putina AllXVahhaB Včera, 13:21 +4 Co tedy navrhujete? Přiveďte v rámci současného systému k moci člověka, který dnešním ...Zobrazit celý příspěvek

    Na topwar je už v podstatě výzva ke svržení Putina

    AllXVahhaB Včera, 13:21
    +4
    Co tedy navrhujete? Přiveďte v rámci současného systému k moci člověka, který dnešním oligarchům sebere jachty a...
    dát je svým vlastním?

    military_cat Dnes, 13:29
    +8
    Který zavře toho předchozího a jeho oligarchy a bude mlhavě tušit, že ten další ho za podobné triky zavře. Hlavní podmínkou pro fungování takového systému je, že není možné sedět u moci doživotně nebo neomezeně.

    *********************************
    originál

    AllXVahhaB Вчера, 13:21
    +4
    То есть вы что предлагаете? Привести к власти, в рамках существующей системы, человека, который отберёт яхты у сегодняшних олигархов и...
    раздаст своим?

    military_cat Сегодня, 13:29
    +8
    Который посадит предыдущего с его олигархами и начнёт смутно подозревать, что следующий за ним за аналогичные фокусы посадит уже и его самого. Главное условие, чтобы такая схема работала — отсутствие возможности сидеть во власти пожизненно или неопределённо долго.

    https://topwar.ru/194963-krejs... Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      16:34 16.04.2022

      To co mě na tomhle děsí je ta skutečnost, že oni neřeší chyby Putina ve smyslu, chceme u moci někoho kdo bude spolupracovat se západem a nebude válčit, ale...chceme někoho kdo ...Zobrazit celý příspěvek

      To co mě na tomhle děsí je ta skutečnost, že oni neřeší chyby Putina ve smyslu, chceme u moci někoho kdo bude spolupracovat se západem a nebude válčit, ale...chceme někoho kdo pojede imperiální a expanzivní politiku, ale bude efektivnější...

      Přesně jak řekl A. Dugin, podle Rusů je Putin až moc pomalý a mírný. Chtěli by někoho "efektivnějšího" no a pokud se najde někdo kdo pochopí, že pro budoucnost silného imperiálního Ruska bude potřeba silná ekonomika, technologie a skutečně (ne jen papírově) silná armáda. Můžeme mít problém. Protože pokud by tam neměli ten děsivý bordel a korupci a jejich šlechta nerozhazovala peníze za jachty a vily a začaly by se snahou o silnou moderní armádu, je to pro nás horší než Putin.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        16:59 16.04.2022

        Tím si nejsem tak jistý, viz "brání svou zemi (přiznejme si to), ale co tam děláme my?" níže (je to ze stejné diskuze na topwar) ***************************** Maruseg Včera, ...Zobrazit celý příspěvek

        Tím si nejsem tak jistý, viz "brání svou zemi (přiznejme si to), ale co tam děláme my?" níže
        (je to ze stejné diskuze na topwar)

        *****************************
        Maruseg Včera, 06:54
        +36

        Citace: Odysseus
        "Jde především o naši politiku, nejsme ve válce, máme speciální operaci."

        No tak, jak můžeme nebýt ve válce?
        Zapojeny jsou všechny prostředky a síly.
        Říkají tomu SWO jen proto, aby nevyhlásili válečný stav, všeobecnou mobilizaci, a promiňte, ale pak se ukáže, že jsme vyhlásili válku a napadli Ukrajinu, a to je poněkud v rozporu s mírumilovnou doktrínou našeho státu.

        Citát: Odyssea.
        "Za druhé, jsme skutečně ve válce s NATO,"

        Nejsme ve válce s NATO, NATO není ani blízko.
        Představte si, že bychom s nimi byli ve válce - s jejich ohromným námořnictvem. VZDUŠNÉ SÍLY. Protivzdušná obrana a zdrojová základna.
        Zatím s nimi nejsme ve válce.

        Citace: Odysseus
        "Ukrajinci na Majdanu jsou válečným kanónem."

        Kupodivu bych řekl, že brání svou zemi (přiznejme si to), ale co tam děláme my?

        Citace: Odysseus
        "Jak to vypadá v praxi? Například podél ukrajinské hranice 24 po 7 vznášejících se RTR letadel , bezpilotních letadel , dronů atd."

        Samozřejmě jsme chtěli, aby šli do pole beze zbraní a se svázanýma rukama?
        A pak bychom křičeli o velkém vítězství? Bojují důstojně, ale jaká je naše odpověď?
        Kadyrovův křik: Nenechte mě na pokoji, nechte mě dobýt Kyjev za den?

        Citace: Odysseus.
        "Přenášejí veškeré informace v reálném čase, od rozhovorů našich velitelů (komunikace v naší armádě je samostatnou záležitostí) až po pokyny k zaměření protiletadlové obrany nebo pohybu našich jednotek."

        Tohle je ovšem moderní válka, ne Papuánci v Sýrii na trakařích.
        Co jsme čekali, vždyť jde o nepřítele, který má být mnohem slabší než my?
        Jak tedy bojujeme? Kde jsou naše systémy protivzdušné obrany?
        Kde jsou drony a přesné zbraně? Kde jsou armaty a kurgany ?

        Citace: Odysseus
        "Bez těchto informací by Majdan Ukrajina nemohl bojovat efektivně."

        Nepřišli na to naši specialisté CSG jako obvykle?
        Všechno však jde podle plánu.
        Zaplavili Moskvu podle plánu?
        Na světě není dost hněvu.

        Citace: Odyssea.
        "Nemluvím o hromadách zbraní, a v mnoha pozicích lepší než naše.
        To není omluva pro naše selhání, ale taková je realita."

        Skutečnost je taková, že tato válka nás již stojí
        1 bilion dolarů investovaných do zbrojení.
        2 300 miliard - blokováno
        3. Zlaté rezervy - 156 miliard - zablokovány.
        4,120 miliardy aktiv - zablokováno.
        To jsou všechny peníze, které mohly být investovány v zemi, ve školách, nemocnicích a bez zvyšování věku odchodu do důchodu.
        Byly však shromážděny za jasným účelem a nyní přišly vniveč.
        Protože ministerstvo obrany, FSB a GRU jen vyčůraně rozhazovaly peníze.
        A my za to budeme muset zaplatit.

        ***********************************
        originál:

        Maruseg Вчера, 06:54
        +36

        Цитата: Одиссей
        Суть во-первых в нашей политике, ведь мы не воюем,а ну нас спецоперация

        Да ладно какое же не воюем ?
        Все средства и силы возможные учавствовывают.
        Название СВО только для того , что бы не объявлять военное положение , всеобщую мобилизацию и ситуацию , что уж извините , тогда получается мы объявили войну и напали на Украину , а это как то не вяжется с миролюбивой доктриной нашего государства.
        Цитата: Одиссей
        Во-вторых в том,что мы реально воюем с НАТО,


        Мы не воюем с НАТо , НАТО тут да же пока рядом не стояло . поставки вооружений из НАТо - это не война с НАТО.
        А теперь представьте если бы мы с ними воевали -- при их подавляющем флоте . ВВС . ПВО и ресурсной базы.
        Так , что нет . мы ещё с ними не воюем .
        Цитата: Одиссей
        майданные украинцы это пушечное мясо для войны


        Как ни странно , но я бы сказала . они защишают свою страну ( стоит взглянуть правде в глаза ) . а мы что там делаем ?
        Цитата: Одиссей
        Как это выглядит на практике ? Например вдоль границы Украины 24 на 7 висят самолеты РТР, ДРЛО, беспилотники,и.т.д.


        Разумеется . а что мы хотели . что бы они вышли в чисто поле без оружия и со связанными руками ?
        А мы бы потом кричали о великой победе? Они воюют , достойно , а каков наш ответ на это ?
        Вопли Кадырова -- не держите меня , дайте мне взять за день Киев ?
        Цитата: Одиссей
        Они в реальном времени передают всю информацию,от переговоров наших командиров (связь в нашей армии это отдельная тема) до целеуказания для ПВО или перемещение наших войск.


        разумеется - это современная война , это не папуасы в сирии на тачанках.
        А как мы хотели , это противник , который по идее должен быть на порядок слабее нас ?
        Ну и как мы воюем ? Где наш РЭБ и тд.
        Где беспилотники и высокоточное оружие ? Где Арматы и Курганцы ?
        Цитата: Одиссей
        Без этой информации майданная Украина не могла бы воевать сколько-нибудь эффективно


        А что наши спецы из ГШ как всегда до этого не догадались ?
        Хотя все идет по плану.
        Москву то же затопили по плану ?
        Злости уже не хватает
        Цитата: Одиссей
        Про горы оружия -причем по многим позициям лучшего чем наше,я и не говорю.
        Это не оправдание нашим просчетам,но такова действительность.

        Действительность в том . что эта война стоит нам уже сегодня
        1.Триллион долларов вложили в перевооружение
        2.300 млрд - заблокированы
        3Золотой запас - 156 млрд - зпблокирован
        4.120 млрд активы - заблокированы
        Это все деньги которые можно было вложить в страну в школы , больницы , не увеличения пенсионного возраста.
        Но их собирали понятно для какой цели.и сейчас всё пошло прахом . почему ?
        Да потому , что МО . что ФСБ ,что ГРУ -- только пилило бабло.
        А расплачиваться придеться нам.
        Цитата: Одиссей
        Нам сейчас все силы нужно напрячь на победу в войне. После чего системно укреплять сухопутные силы. Плюс РВСН.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          17:02 16.04.2022

          zapomněl jsem napsat, že to má 38 lajků na topwaru

          zapomněl jsem napsat, že to má 38 lajků na topwaru

        • Jan Padesátýpátý
          17:04 16.04.2022

          má to 38 lajků na topwaru

          má to 38 lajků na topwaru

          • Jan Padesátýpátý
            17:04 16.04.2022

            sorry

            sorry

        • Cimbi
          17:09 16.04.2022

          Myslím, že Odysseus asi brzy nedobrovolně navštíví zubaře a manikéra v jedné osobě :-( fakt jede bomby. To ho ještě neblokli? Kdyby takovou zkusil tady, tak ho budem nazývat ...Zobrazit celý příspěvek

          Myslím, že Odysseus asi brzy nedobrovolně navštíví zubaře a manikéra v jedné osobě :-(

          fakt jede bomby. To ho ještě neblokli? Kdyby takovou zkusil tady, tak ho budem nazývat trollem...Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            18:38 16.04.2022

            Čekal bych že mu aspoň smaznou ty lajky
            Protože pro rusy není ani tak nepříjemný ten názor, který může být teoreticky ojedinělý, ale ty lajky

            Čekal bych že mu aspoň smaznou ty lajky
            Protože pro rusy není ani tak nepříjemný ten názor, který může být teoreticky ojedinělý, ale ty lajky

          • Jan Padesátýpátý
            18:39 16.04.2022

            Teď koukám že maruseg je autor, na odysea jenom reaguje

            Teď koukám že maruseg je autor, na odysea jenom reaguje

        • Danik
          19:07 16.04.2022

          Ojedinělá inteligentní holubice, snad ho za tyhle názory nepošlou na výlet...

          Ojedinělá inteligentní holubice, snad ho za tyhle názory nepošlou na výlet...

    • martin@eurus.cz
      16:40 16.04.2022

      Chtějí odstranit Putina a místo něj Kadyrova. Tohle už se tam jede dlouho.

      Chtějí odstranit Putina a místo něj Kadyrova. Tohle už se tam jede dlouho.

      • Cimbi
        16:48 16.04.2022

        To by nebylo zlé - Tik Ťok warior... Proti němu je Putin šachový velmistr :-) Stačí se podívat do historie... Nějaký velitel separatistů o Čečencích: Vjeli mezi zástavbu na ...Zobrazit celý příspěvek

        To by nebylo zlé - Tik Ťok warior... Proti němu je Putin šachový velmistr :-)

        Stačí se podívat do historie...
        Nějaký velitel separatistů o Čečencích:
        Vjeli mezi zástavbu na Kamazech, asi 300 jich bylo. No, vrátili se pěšky, kupodivu zvládli pobrat většinu raněných...

        Tutaktiku mají z výcviku, takže je to i Kadyrova vina (neměli tam jet jeho elitní jednotky, proboha?)Skrýt celý příspěvek

        • StepRebel
          17:36 16.04.2022

          To jsou ty nejelitnejsi.. maji supercit pro praci s kamerou a dlouhe ruce, aby mohli strilet ze zbrani vysoko nad hlavou.. Je to jednotka Cervenych tenisek..

          To jsou ty nejelitnejsi.. maji supercit pro praci s kamerou a dlouhe ruce, aby mohli strilet ze zbrani vysoko nad hlavou.. Je to jednotka Cervenych tenisek..

      • Storm
        17:53 16.04.2022

        Tak to budou všechny prázdné baráky v okolí napadnuté ze zálohy a rozstřílené :D

        Tak to budou všechny prázdné baráky v okolí napadnuté ze zálohy a rozstřílené :D

      • lukas000
        18:45 16.04.2022

        Mysliste ze by si nechali jako hlavu statu neetnickeho rusa ? Nejsem si jist jestli jsou to takovy volnomyslenkari.

        Mysliste ze by si nechali jako hlavu statu neetnickeho rusa ? Nejsem si jist jestli jsou to takovy volnomyslenkari.

        • The Pale Emperor
          18:58 16.04.2022

          Jasně, že ne, už Šojgu je pro ně zjevení, pro ně jsou Burjati, Kavkazské národy apod. jen Kanonenfutter.

          Jasně, že ne, už Šojgu je pro ně zjevení, pro ně jsou Burjati, Kavkazské národy apod. jen Kanonenfutter.

      • DuPo
        18:54 16.04.2022

        Čečenec rusským prezidentom? To fakt niekto seriózne o takejto fantasmagórii uvažuje?

        Čečenec rusským prezidentom? To fakt niekto seriózne o takejto fantasmagórii uvažuje?

        • marint
          21:07 16.04.2022

          No uvazuje neuvazuje. Kadirov ma vlastnu armadu. Kto sa mu postavi ak sa vzburi a vsetci su na Ukrajine ci uz zivi alebo mrtvi? Tu je fakt hrozba ze sa dostane k moci... vraj ma ...Zobrazit celý příspěvek

          No uvazuje neuvazuje. Kadirov ma vlastnu armadu. Kto sa mu postavi ak sa vzburi a vsetci su na Ukrajine ci uz zivi alebo mrtvi? Tu je fakt hrozba ze sa dostane k moci... vraj ma speci jednotku neprestajne v Moskve - asi chrani prezidenta. ??? + ako sa uz setria na Ukrajine. Putin je ( tu treba doplnit nejake velmi tvrde invektivum ) ale Kadirov... (nieco nasobne horsie ako v predoslej zatvorke... )Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      16:44 16.04.2022

      Rusko směřuje, pomalu, ale jistě, k občanské válce. Zatím se radikalizují v rovině slovní... Topwar by se mohla stát "mešitou" protiputinovských radikálů. Kdo je tak ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko směřuje, pomalu, ale jistě, k občanské válce. Zatím se radikalizují v rovině slovní...

      Topwar by se mohla stát "mešitou" protiputinovských radikálů. Kdo je tak zatrolil?

      ;-)Skrýt celý příspěvek

      • Werewolf
        18:42 16.04.2022

        Otázka znie, či by nám občianska vojna v Rusku nejak pomohla. Nastali by problémy s dodávkami nielen energetických surovín, ale aj mnoho vzácnych materiálov pre celosvetový ...Zobrazit celý příspěvek

        Otázka znie, či by nám občianska vojna v Rusku nejak pomohla.
        Nastali by problémy s dodávkami nielen energetických surovín, ale aj mnoho vzácnych materiálov pre celosvetový priemysel.
        Ekonomický kolaps Ruska pocítime, či chceme, či nechceme aj na našich peňaženkách.
        Prehĺbil by sa ešte viac problém s exportom potravín do krajín, čo to potrebujú. Mohol by to byť spúšťač lokálnych konfliktov a migračnej vlny. Hádajte, kam sa tí ľudia budú snažiť potom dostať.
        Vznikol by obrovský čierny trh, so všetkými obľúbenými komoditami. Drogy, biele mäso, ľudské orgány a samozrejme zbrane. Od tým strelných až po chemické a jadrové. V tomto smere si nerobím žiadne ilúzie, že by tam nebol niekto schopný za pár dolárov predať aj nejakú tú hlavicu.
        A tých problémov by vzniklo ďaleko, ďaleko viacSkrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          20:19 16.04.2022

          Jakékoli oslabení Ruska pomůže nám i Ukrajině. Že bychom to pocítili na obsahu našich peněženek? V první řadě jde o ukrajinské životy a rozstřílené domovy, a pokud by Putin válku ...Zobrazit celý příspěvek

          Jakékoli oslabení Ruska pomůže nám i Ukrajině.

          Že bychom to pocítili na obsahu našich peněženek? V první řadě jde o ukrajinské životy a rozstřílené domovy, a pokud by Putin válku vyhrál, i o naše životy a domySkrýt celý příspěvek

      • Werewolf
        18:46 16.04.2022

        Rozhodne sa ich nezastávam a neprajem im momentálne nič dobré, v tomto smere použijem obľúbenú trolliu hl´ašku: každá karta má dve strany. Žiaľ spadli sme do poriadnej žumpy a či ...Zobrazit celý příspěvek

        Rozhodne sa ich nezastávam a neprajem im momentálne nič dobré, v tomto smere použijem obľúbenú trolliu hl´ašku: každá karta má dve strany.
        Žiaľ spadli sme do poriadnej žumpy a či sa z nej vydriapeme sami, alebo nám niekto podá rebrík, od sra*iek budeme zamazaní tak či tak.Skrýt celý příspěvek

  • damra
    16:18 16.04.2022

    zajimavost ze sveta IT a ruska Notoricky známá skupina hackerů s podporou Ruska byla napadena – nyní se proti Rusku používají uniklé nástroje ... Zdrojový kód malwaru Conti ...Zobrazit celý příspěvek

    zajimavost ze sveta IT a ruska

    Notoricky známá skupina hackerů s podporou Ruska byla napadena – nyní se proti Rusku používají uniklé nástroje
    ...
    Zdrojový kód malwaru Conti dostupný všem..

    https://yle.fi/uutiset/3-12406... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...