VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • hurvo
    21:49 19.04.2022

    Ukrajina dostava aj nahradne diely na letecku techniku :)

    https://twitter.com/sentdefend...

    Ukrajina dostava aj nahradne diely na letecku techniku :)

    https://twitter.com/sentdefend...

    • Cimbi
      21:57 19.04.2022

      Jo, a snad i nějaký letadla prej dostali.

      https://liveuamap.com/en/2022/...

      Jo, a snad i nějaký letadla prej dostali.

      https://liveuamap.com/en/2022/...

      • Cimbi
        22:54 19.04.2022

        K těm "aircrafts," co USA dodali - několik variant: V angličtině se aircraft označuje kdejaký létající stroj... 1. Jsou to ty Predátory a Realery 2. Jsou to ty Mi-17 Další ...Zobrazit celý příspěvek

        K těm "aircrafts," co USA dodali - několik variant:

        V angličtině se aircraft označuje kdejaký létající stroj...

        1. Jsou to ty Predátory a Realery
        2. Jsou to ty Mi-17

        Další možnosti:
        3. Polské, slovenské Migy
        4. Někde odkoupili Migy (Egypt, ...)
        5. Odkoupili Migy a Sučka od firem, co jim cvičí piloty

        6. Dodají něco jiného => legie se brzo rozroste o letecký plukSkrýt celý příspěvek

        • The Pale Emperor
          23:11 19.04.2022

          Žeby novodobé 1st American Volunteer Group na F-16, nebo F-15?:-)

          Žeby novodobé 1st American Volunteer Group na F-16, nebo F-15?:-)

          • Cimbi
            07:50 20.04.2022

            No, proti tomu, co tam létá, by byly i F4, F5 a F104 taky víc než platní soupeři. Hlavně v rukách vysloužilých vojenských pilotů. Podle neschopnosti uzemnit ukrajinské letectvo má ...Zobrazit celý příspěvek

            No, proti tomu, co tam létá, by byly i F4, F5 a F104 taky víc než platní soupeři. Hlavně v rukách vysloužilých vojenských pilotů. Podle neschopnosti uzemnit ukrajinské letectvo má jednak Ukrajina velmi dobré piloty, jednak rukáci do kokpitů cpe piloty ultralightů...Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        08:09 20.04.2022

        V rozsype ako ND :) To by bolo fajn.

        V rozsype ako ND :) To by bolo fajn.

    • Nezmar
      22:17 19.04.2022

      Vypadá to, že v USA urputně prohledávají dopodrobna všechny své sklady a posílají každé smítko co najdou. Přitom někde v Polsku se teď stovka leteckých specialistů rozebírají MiGy, ...Zobrazit celý příspěvek

      Vypadá to, že v USA urputně prohledávají dopodrobna všechny své sklady a posílají každé smítko co najdou. Přitom někde v Polsku se teď stovka leteckých specialistů rozebírají MiGy, vše úhledně zaznamenává a balí:DSkrýt celý příspěvek

  • PaSt
    21:44 19.04.2022

    https://www.ceskenoviny.cz/zpr... Proč mě jenom napadá hláška z Cimrmanovského představení ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.ceskenoviny.cz/zpr...

    Proč mě jenom napadá hláška z Cimrmanovského představení Vyšetřování ztráty třídní knihy: "Vidíte? Už si toho všiml!" :/Skrýt celý příspěvek

    • MATRIX
      22:04 19.04.2022

      Presne ako to tu aj dávnejšie bolo, DE nemá nič skladom oni nemajú ani pre seba.

      Presne ako to tu aj dávnejšie bolo, DE nemá nič skladom oni nemajú ani pre seba.

      • PaSt
        23:01 19.04.2022

        To samozřejmě chápu, nejen díky Uršulce je BW vcelku v háji, ale jako mnohým zde, vadí mi to lavírování odnikud nikam a sliby/nesliby. Pan Scholz je očividně typický německý ...Zobrazit celý příspěvek

        To samozřejmě chápu, nejen díky Uršulce je BW vcelku v háji, ale jako mnohým zde, vadí mi to lavírování odnikud nikam a sliby/nesliby. Pan Scholz je očividně typický německý politik posledních dvou dekád: brilantní tanečník mezi ho.ny, hlavně do ničeho příliš razantně nešlápnout... :/Skrýt celý příspěvek

  • Stana99
    21:35 19.04.2022

    Ahoj, tady je komentář od bývalého SOF co trénuje ukrajince a mluvil docela nasraně co se týká logistiky. Prej jim zrovna umřelo 6 chlapů z jedné z jednotek se kterou je v ...Zobrazit celý příspěvek

    Ahoj, tady je komentář od bývalého SOF co trénuje ukrajince a mluvil docela nasraně co se týká logistiky. Prej jim zrovna umřelo 6 chlapů z jedné z jednotek se kterou je v kontaktu, protože nemají základní lékařské vybavení. Vypadá to že se toho na východ od Lvova moc nedostává a hlavní problem není bombardování. Snad to zlepší.
    https://m.youtube.com/watch?v=... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      21:57 19.04.2022

      Hlavní problém bude, že to Rusi každou chvíli někam náhodně hodí, takže Ukrajinci to vozí v malých konvojích po "pěšinkách od zvěře". Velký dopravní uzly jsou bombardovány těmi ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavní problém bude, že to Rusi každou chvíli někam náhodně hodí, takže Ukrajinci to vozí v malých konvojích po "pěšinkách od zvěře". Velký dopravní uzly jsou bombardovány těmi nedochůdčaty s mozkem dinosaura.

      Kdyby mysleli, místo aby se litovali, tak by Putin tuhle válku nikdy nemohl začít.Skrýt celý příspěvek

      • Stana99
        22:53 19.04.2022

        Jako šlo vidět že to bere hodně osobně a ze své bubliny co vidí kolem sebe, ale říkal že tam není nikdo kdo by byl motivovaný dostat ty věci ze skladů na frontu k jednotkám a že ...Zobrazit celý příspěvek

        Jako šlo vidět že to bere hodně osobně a ze své bubliny co vidí kolem sebe, ale říkal že tam není nikdo kdo by byl motivovaný dostat ty věci ze skladů na frontu k jednotkám a že si to tam hodně rozebírají místní velitelé pro své jednotky takže jsou nejlépe vybavené z celé Ukrajiny. Byla to reportáž z pohledu toho co se děje s vybavením co dodává USA a naznačil že pokud si to v těchto uzlech nebudou organizovat Američani tak se to často nedostane tam kam má. Mluvil hlavně o vybavení pěchoty. Potřebují hlavně lékařské vybavení a drony. Mají jen čínské DJ1 které jdou zaměřit a lehce rušit.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          23:11 19.04.2022

          Je i jiný pohled. Ukrajina se musí vypořádat s miliony uprchlíků, kteří utíkají z východní ukrajiny. Proto rozumím, že logistika nemusí být 100%. Jinak CNN tady kopíruje známe ...Zobrazit celý příspěvek

          Je i jiný pohled. Ukrajina se musí vypořádat s miliony uprchlíků, kteří utíkají z východní ukrajiny. Proto rozumím, že logistika nemusí být 100%.
          Jinak CNN tady kopíruje známe argumenty pro ruských propagandistů. Kde pak se jenom dostanou všechny ty zbraně, která Ukrajina dostává. Jako kdyby nečelila druhé největší armádě na světe. Zaujímavé, že nikdo nemá strach o zbraně, které dodalo rusko Vietnamu, Sýrií, a tak.Skrýt celý příspěvek

          • Stana99
            23:35 19.04.2022

            S tím souhlasím. Co se týká strachu moderátorky kam se ty zbraně dostanou jí odpověděl aď neřeší co bude, že je nutné aby se vše dostalo teď na frontu k jednotkám. Mě překvapil ...Zobrazit celý příspěvek

            S tím souhlasím. Co se týká strachu moderátorky kam se ty zbraně dostanou jí odpověděl aď neřeší co bude, že je nutné aby se vše dostalo teď na frontu k jednotkám. Mě překvapil hlavně ten nedostatek základního lékařského vybavení jednotek se kterými je v kontaktu. Tohle jsem nečekal. Možná by jsme se měli zaměřit i na pomoc s logistikou přímo na Ukrajině (dodávky, malé náklaďáky atd.) ať se to co se tam pošle opravdu dostane kam má.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    21:32 19.04.2022

    Neprijde vám divne, ze se tu kazdy den objevi novy troll a má pouze jednodenní životnost? Ale je dobre jim pripomenout, že tu máme specialni program "přispěvek na ukrajinskou ...Zobrazit celý příspěvek

    Neprijde vám divne, ze se tu kazdy den objevi novy troll a má pouze jednodenní životnost?
    Ale je dobre jim pripomenout, že tu máme specialni program "přispěvek na ukrajinskou ambasádu za Cejkise".Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:35 19.04.2022

      Hlavně to nekrmte proboha, ať to zmizí co nejdřív.
      (i když si sám sypu popel na hlavu, že jsem si níže trochu ironie sám neodpustil)

      Hlavně to nekrmte proboha, ať to zmizí co nejdřív.
      (i když si sám sypu popel na hlavu, že jsem si níže trochu ironie sám neodpustil)

      • waggon
        21:46 19.04.2022

        Presne, ale meli by vedet, ze kazdym dalsim komentarem prispivaji nevedomky na ukrajinske velvyslanectvi.

        Presne, ale meli by vedet, ze kazdym dalsim komentarem prispivaji nevedomky na ukrajinske velvyslanectvi.

    • Verdon
      21:50 19.04.2022

      Divné to není. Válčíme se sviněmi

      Divné to není. Válčíme se sviněmi

    • Sunet
      22:00 19.04.2022

      Možná je to jedno a to samé individuum, jen se snaží použít jiný styl dezinformací a testuje, jak se to uchytí. Už jsem psal několik tisíc příspěvků níže, nereagovat, jen označit ...Zobrazit celý příspěvek

      Možná je to jedno a to samé individuum, jen se snaží použít jiný styl dezinformací a testuje, jak se to uchytí. Už jsem psal několik tisíc příspěvků níže, nereagovat, jen označit jako dezinformaci či pokus o obhajobu skřetů, a to jen pro náhodné čtenáře, aby se lépe orientovali.

      Každopádně jejich činnost určitě ocení Ukrajina, další várka předplatného na pomoc obráncům právě odešla.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    21:29 19.04.2022

    Tady je čtení o ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Tady je čtení o ruské logistice.
    https://ekonomickydenik.cz/co-... Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    21:26 19.04.2022

    Rusko se chystá osamostatnit ve výrobě mikročipů. Chystá se vyrábět na 28nm a do 8 let by mohla být výroba! Kam se na něj hrabe TSMC s ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko se chystá osamostatnit ve výrobě mikročipů. Chystá se vyrábět na 28nm a do 8 let by mohla být výroba! Kam se na něj hrabe TSMC s Intelem!
    https://www.cnews.cz/ruska-ele... Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      21:30 19.04.2022

      28nm za 8 let, to je podobnej skluz jako kdyby dneska vyráběli hodně malinkatý relátka.
      Navíc to je těžká sci-fi.

      28nm za 8 let, to je podobnej skluz jako kdyby dneska vyráběli hodně malinkatý relátka.
      Navíc to je těžká sci-fi.

    • Upgrade
      21:33 19.04.2022

      "28nm výrobní postup, kterého chtějí dosáhnout v roce 2030" - Takze do roku 2030 planuju vyvynut technologiu z roku 2011... stavim sa, ze ani to nebude.

      "28nm výrobní postup, kterého chtějí dosáhnout v roce 2030" - Takze do roku 2030 planuju vyvynut technologiu z roku 2011... stavim sa, ze ani to nebude.

      • Inflex
        21:36 19.04.2022

        "Do konce roku 2022 má být v Rusku zahájen program reverzního inženýringu zahraničních elektronických řešení a přemístění jejich výroby v rámci Ruska." To je jak dělat reverzní ...Zobrazit celý příspěvek

        "Do konce roku 2022 má být v Rusku zahájen program reverzního inženýringu zahraničních elektronických řešení a přemístění jejich výroby v rámci Ruska."
        To je jak dělat reverzní inženýring pekárny intenzivním zíráním na chleba.Skrýt celý příspěvek

        • MaminCecok
          23:27 19.04.2022

          A to si píšte, že v nasledujúcich rokoch sa na ten chlieb "nazírají".

          A to si píšte, že v nasledujúcich rokoch sa na ten chlieb "nazírají".

      • Wakantanka
        21:51 19.04.2022

        Ale no, veď aj to je pokrok, boli časy keď západ rozvíjal mikročipy a sojuz stále fičal na elektrónkach. :) Nět ruskego analoga :)

        Ale no, veď aj to je pokrok, boli časy keď západ rozvíjal mikročipy a sojuz stále fičal na elektrónkach. :) Nět ruskego analoga :)

        • samoempire
          23:21 19.04.2022

          Přitom není Elbrus úplně špatný procesor. Některé lidi přetáhl dokonce Intel. Rusové pokud by nebyli idioty a peníze místo válel nalili do vývoje mikroprocesorů, tak můžou klidně ...Zobrazit celý příspěvek

          Přitom není Elbrus úplně špatný procesor. Některé lidi přetáhl dokonce Intel. Rusové pokud by nebyli idioty a peníze místo válel nalili do vývoje mikroprocesorů, tak můžou klidně mít vlastní průmysl. S tím se ale nedá pochodovat na rudém náměstí.
          Mám pocit, že i procesory pro S-400 vyrábí Čína. Prý Zelenograd je tak trochu potěmkinova vesnice. Nevím.
          Jinak hezké info o ruských procesorech najdete tady.
          https://www.youtube.com/watch?...
          Komentovat výrobní proces 28nm do roku 2030 nemá smysl na vlastních litografií nemá smysl. Ani Čína, která lije do tohoto průmyslu miliardy dolarů, snaží se nalákat inženýri a podobně nemá tak smělé ambice.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      21:41 19.04.2022

      Není 28mm málo? Co to přeskočit a jít rovnou do 90nm?

      Není 28mm málo? Co to přeskočit a jít rovnou do 90nm?

    • havlluk
      21:46 19.04.2022

      teď jsem se hodně nasmál

      teď jsem se hodně nasmál

    • sgaba
      21:46 19.04.2022

      Ještě, ať řeknou, co tímto procesem budou vyrábět za čipy.

      Ještě, ať řeknou, co tímto procesem budou vyrábět za čipy.

      • Inflex
        21:57 19.04.2022

        No tak teď jim na 28nm vyrábí TSMC třeba řadu Elbus, takže je logické že by to chtěli dělat sami.
        Jinak třeba S-400 používá Elbrus-90, vyráběný 90nm CMOS procesem v Zelenogradě.

        No tak teď jim na 28nm vyrábí TSMC třeba řadu Elbus, takže je logické že by to chtěli dělat sami.
        Jinak třeba S-400 používá Elbrus-90, vyráběný 90nm CMOS procesem v Zelenogradě.

    • s2pi
      21:46 19.04.2022

      Ako nezastavam sa ruska(ked pisu o 8 tak asi za 16 mozno budu), ale ak by som mal ako stat k dispozicii vyrobu na 28nm, tak som za vodou. Vela vyrobkov nepotrebuje najmodernejsi ...Zobrazit celý příspěvek

      Ako nezastavam sa ruska(ked pisu o 8 tak asi za 16 mozno budu), ale ak by som mal ako stat k dispozicii vyrobu na 28nm, tak som za vodou. Vela vyrobkov nepotrebuje najmodernejsi proces(auta, vlaky, mikrovlnky, stihacky, tanky ... :-) ). Je sice lepsie mat novsi proces, ale nejaky je lepsi ako ziadny.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      21:51 19.04.2022

      Vědí, že menší číslo je v tomto případě lepší? I kdy, pořád lepší než elektronky.

      Vědí, že menší číslo je v tomto případě lepší? I kdy, pořád lepší než elektronky.

    • DanCZer
      00:11 20.04.2022

      Přeji jim hodně štěstí. Stroje na procesorovou litografii na nejvyšší úrovni (tedy to, co máme dnes v laptopech, serverech atd.) zvládá jediná firma na světě a ta sídlí v ...Zobrazit celý příspěvek

      Přeji jim hodně štěstí. Stroje na procesorovou litografii na nejvyšší úrovni (tedy to, co máme dnes v laptopech, serverech atd.) zvládá jediná firma na světě a ta sídlí v Holandsku. K tomu potřebujete zvládnout výrobu křemíkového substrátu a následně wafferů. Pak potřebuje zvládnout návrh čipu (to tak nějak mají). Pak potřebujete zvládnout optimalizaci pro daný výrobní proces. A pak potřebujete rozjet hromadnou výrobu... Tohle sami, za osm let... LOL!Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        00:12 20.04.2022

        Ta Holandská firma se jmenuje ASML...

        Ta Holandská firma se jmenuje ASML...

    • DuPo
      13:26 20.04.2022

      ... "pokud se nám podaří získat přístup k 28nm zařízení, je možné zahájit výrobu do osmi let" ... Predpokladám, že technológia na výrobu mikroprocesorov bude pre russko ešte ...Zobrazit celý příspěvek

      ... "pokud se nám podaří získat přístup k 28nm zařízení, je možné zahájit výrobu do osmi let" ... Predpokladám, že technológia na výrobu mikroprocesorov bude pre russko ešte poriadne dlho na popredných miestach sankčného zoznamu, takže s tým "podaří" bude dosť problém. A to je dobre.Skrýt celý příspěvek

  • Storm
    21:26 19.04.2022

    Jsem s těžkým srdce ochoten pochopit, proč se tady trpí konstruktivní trolové, jsem s těžkým srdcem ochoten se nechat přesvědčit, proč se tady trpí alternativně smýšlející, dokonce ...Zobrazit celý příspěvek

    Jsem s těžkým srdce ochoten pochopit, proč se tady trpí konstruktivní trolové, jsem s těžkým srdcem ochoten se nechat přesvědčit, proč se tady trpí alternativně smýšlející, dokonce bych s těžkým srdcem mohl být ochoten překousnout i to, proč se tu trpí trolové u kterých není jasné, zda trolí od nás, nebo ze severní asie...
    Ale vážně nechápu, proč se tu trpí to co se děje o pár příspěvků níže...Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      21:37 19.04.2022

      Uvidíme. Nebo dáme hlasovat? Vyhodit (palec nahoru) / nevyhodit (palec dolu) v tomto příspěvku. Obava samozřejmě je, ať se tady nepoplácáváme jen po ramenou.

      Uvidíme. Nebo dáme hlasovat? Vyhodit (palec nahoru) / nevyhodit (palec dolu) v tomto příspěvku. Obava samozřejmě je, ať se tady nepoplácáváme jen po ramenou.

      • Malarkey
        21:52 19.04.2022

        Zatím jen úmyslně provokuje s videama na Telegramu, klidně mohou být i pravdivá. Asi by se mělo korigovat cokoliv co by propagovalo ruské vraždění na Ukrajině, ale pokud nám tu ...Zobrazit celý příspěvek

        Zatím jen úmyslně provokuje s videama na Telegramu, klidně mohou být i pravdivá.
        Asi by se mělo korigovat cokoliv co by propagovalo ruské vraždění na Ukrajině, ale pokud nám tu chce někdo ukazovat ukrajinské neúspěchy, tak to asi není nic co by nás také nezajímalo. Snad tu ještě dokážeme rozpoznat co je a nebo není fake.Skrýt celý příspěvek

      • Storm
        22:03 19.04.2022

        Honzo já Vás samozřejmě naprosto chápu proč máte tu obavu... Ale to co tu dělá už myslím hraničí se spamováním...

        Honzo já Vás samozřejmě naprosto chápu proč máte tu obavu... Ale to co tu dělá už myslím hraničí se spamováním...

      • Clanek
        22:08 19.04.2022

        Vyhozeni / ban smrdi topwarem, nesahlo se k tomu u stalic, nesahal bych k tomu ani u jepic. Staci nekrmit a diskuse zustane prehledna.

        Vyhozeni / ban smrdi topwarem, nesahlo se k tomu u stalic, nesahal bych k tomu ani u jepic. Staci nekrmit a diskuse zustane prehledna.

      • SeaWolf
        22:10 19.04.2022

        Jako taky mě to vadí, ALE já bych jim vždy dal varování, že takto ne.

        Pokud bude i přes varování pokračovat, tak jak navrhuje majitel webu, dát hlasovat.

        Jako taky mě to vadí, ALE já bych jim vždy dal varování, že takto ne.

        Pokud bude i přes varování pokračovat, tak jak navrhuje majitel webu, dát hlasovat.

        • Storm
          22:26 19.04.2022

          Souhlasím... Tohle se mi líbí...

          Souhlasím... Tohle se mi líbí...

      • Jan Padesátýpátý
        22:23 19.04.2022

        Pokud je opravdu nutné vyhazovat, tak prosím nějak civilizovaně, nejdřív s varováním co dělá špatně, aby to nebyl styl jako když na topwaru zabanují Miroslava jenom v bledě ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud je opravdu nutné vyhazovat, tak prosím nějak civilizovaně, nejdřív s varováním co dělá špatně,
        aby to nebyl styl jako když na topwaru zabanují Miroslava jenom v bledě modrém.Skrýt celý příspěvek

        • Storm
          22:27 19.04.2022

          Souhlasím... Palec nahoru...

          Souhlasím... Palec nahoru...

      • viktor.sieger
        23:12 19.04.2022

        Dejte možnost uživatelům nezobrazovat příspěvky od lidí, kteří získají příliš mnoho palců dolu a budeme mít zároveň svobodu slova a zároveň klid od trolů. V reálu si taky vybírám, ...Zobrazit celý příspěvek

        Dejte možnost uživatelům nezobrazovat příspěvky od lidí, kteří získají příliš mnoho palců dolu a budeme mít zároveň svobodu slova a zároveň klid od trolů. V reálu si taky vybírám, s kým se bavím, tady mi kdejaký blb může vnutit svůj názor a já se tomu nemám jak bránit.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        23:14 19.04.2022

        Osobně bych mu dal varování za spam s tím, že s jeho příspěvky jako takovými problém nemáme, pokud to bude konstruktivní diskuze. Jakmile přejde do spamování, trollení, tak bych mu ...Zobrazit celý příspěvek

        Osobně bych mu dal varování za spam s tím, že s jeho příspěvky jako takovými problém nemáme, pokud to bude konstruktivní diskuze. Jakmile přejde do spamování, trollení, tak bych mu tam hodil banána.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        23:32 19.04.2022

        ...osobně, pokud mám čas, nedávám palce dolů trollům, ale "užitečným idiotům" (i když to asi myslí "dobře") co na ně reagují...

        ...osobně, pokud mám čas, nedávám palce dolů trollům, ale "užitečným idiotům" (i když to asi myslí "dobře") co na ně reagují...

    • Mortles
      21:49 19.04.2022

      Ignorovat, je na to tlačítko, a ono je to přejde. Jsou to depriváti, co se jenom chtějí pohádat, takže netřeba se nad tím rozčilovat.

      Ignorovat, je na to tlačítko, a ono je to přejde. Jsou to depriváti, co se jenom chtějí pohádat, takže netřeba se nad tím rozčilovat.

    • Tonda
      22:30 19.04.2022

      Jsem pro ponechat a zaměstnat je zde aby nemohli škodit jinde. My jsme docela odolní a vydržíme hodně blbých keců. :-)

      Jsem pro ponechat a zaměstnat je zde aby nemohli škodit jinde. My jsme docela odolní a vydržíme hodně blbých keců. :-)

  • HonzaKl
    21:25 19.04.2022

    To už je pěkná skupina.

    https://t.me/vorposte/19354...

    To už je pěkná skupina.

    https://t.me/vorposte/19354...

    • Storm
      21:27 19.04.2022

      POZOR NEKRMIT!!!

      POZOR NEKRMIT!!!

    • bently
      21:27 19.04.2022

      Tipoval bych, že sedíš sám v pokoji ve slipech s čajem a připadáš si jako obrovskej hrdina. Jenom si nemysli, já ti to přeju, ale kdybys nás při tom raději neobšťastňoval tvými ...Zobrazit celý příspěvek

      Tipoval bych, že sedíš sám v pokoji ve slipech s čajem a připadáš si jako obrovskej hrdina. Jenom si nemysli, já ti to přeju, ale kdybys nás při tom raději neobšťastňoval tvými příspěvky zde, bylo by to pro všechny lepší.Skrýt celý příspěvek

    • dalík
      21:30 19.04.2022

      To jsou zajatci z DLR nebo LLR?

      To jsou zajatci z DLR nebo LLR?

      • HonzaKl
        21:50 19.04.2022

        Куча пленных украинских военных.

        Куча пленных украинских военных.

        • Storm
          22:06 19.04.2022

          Hej... nezapoměl jsi to náhodou prohnat překladačem?
          TO BUDE VOSTUDÁÁA... ;)

          Hej... nezapoměl jsi to náhodou prohnat překladačem?
          TO BUDE VOSTUDÁÁA... ;)

        • SeaWolf
          22:19 19.04.2022

          A postřehnul jsi, že je v éteru asi 6 různých videí, 6 skupin zajatců kde jsou v každém videu konstantně stejné tváře? Tedy se dokola točí cca 70 osob v různých videích s rúznými ...Zobrazit celý příspěvek

          A postřehnul jsi, že je v éteru asi 6 různých videí, 6 skupin zajatců kde jsou v každém videu konstantně stejné tváře?

          Tedy se dokola točí cca 70 osob v různých videích s rúznými popisky. Například sledujte majitele červených bund.Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      21:33 19.04.2022

      Zajatecký tábor? Je válka, zajatci jsou na obouch stranách. Ti ruští mají ovšem tu šanci, že se konce války možná i dožijí. To se o těchto chudacich říci nedá.

      Zajatecký tábor? Je válka, zajatci jsou na obouch stranách. Ti ruští mají ovšem tu šanci, že se konce války možná i dožijí. To se o těchto chudacich říci nedá.

    • Cimbi
      21:52 19.04.2022

      Vidím tak 200-300 lidí, voják je každej max. pátej. Tohle pošli do Haagu, odvlékání civilistů je zajímat bude.

      Vidím tak 200-300 lidí, voják je každej max. pátej. Tohle pošli do Haagu, odvlékání civilistů je zajímat bude.

    • Silver
      22:09 19.04.2022

      Dôkaz, že Rusi chytajú civilistov.

      Dôkaz, že Rusi chytajú civilistov.

    • sgaba
      22:39 19.04.2022

      To jsou jasně herci tohle to, je to Ruská provokace. To jsi nepoznal trolíčku?

      To jsou jasně herci tohle to, je to Ruská provokace. To jsi nepoznal trolíčku?

  • hurvo
    21:23 19.04.2022

    Bola tu uz 18. cernobajivka?

    https://twitter.com/MarQs__/st...

    Inac rusi prave dorovnali skore generala z Blackaddera. :)

    Bola tu uz 18. cernobajivka?

    https://twitter.com/MarQs__/st...

    Inac rusi prave dorovnali skore generala z Blackaddera. :)

  • Praskot
    21:21 19.04.2022

    Čtení o možnostech bankrotu ...Zobrazit celý příspěvek

    Čtení o možnostech bankrotu Mordoru.
    https://jenakcie.cz/ruska-dluh... Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      21:33 19.04.2022

      Ruským chytračením je, že když nemohli použít své vklady v amerických bankách pro splátku úvěru, nabídly platbu v rublech. To bylo v rozporu s podmínkami úvěru a současně rubl ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruským chytračením je, že když nemohli použít své vklady v amerických bankách pro splátku úvěru, nabídly platbu v rublech. To bylo v rozporu s podmínkami úvěru a současně rubl rozhodně není světovou měnou. Za 22 let vlády V. Putina ruský rubl ztratil 80 % ze své kupní síly.

      Rusko ale mohlo úvěr splatit z peněz, které stále dostává za prodej ropy a zemního plynu v EUR a konvertovat příjmy na USD a z Gazprombank apod. úvěr splatit. Těch 800 mil USD dostane od zemí EU za cca 2-3 dny dodávek ropy a plynu. - Rusko to ale neudělalo - za důsledky si jeho vláda bude moci sama, pokud třeba v poslední 30. den běžící zpozdné lhůty nezaplatí ze stále přicházejících příjmů. - Protože se dramaticky snížil dovoz zboží do RF (sankce) a ceny plynu a ropy výrazně vzrostly, ruské centrální bance roste přebytek platební bilance.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        23:25 19.04.2022

        Bankrot Ruska nehrozí. Pořád dostávají hodně zahraniční měny, tak jednoduše obyčejný rus ještě o kousek schudne a půjde se dále. Co bude skutečně problém je narušení ...Zobrazit celý příspěvek

        Bankrot Ruska nehrozí. Pořád dostávají hodně zahraniční měny, tak jednoduše obyčejný rus ještě o kousek schudne a půjde se dále.
        Co bude skutečně problém je narušení dodavatelských řetězců. Ani čína si nedovolí se takto odstřihnout. Rusové jsou na ještě hrdí. Myslím, že si neuvědomují co všechno kupují na západě. Jenom takové obyčejné hydraulické hadice téměř komplet dovážejí. Bez nic nepostavíte pořádný traktor.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    21:14 19.04.2022

    20:52 Kombajny americkej vyroby ukradnute na Ukrajine, nasli podla GPS v Cecensku.
    https://charter97.org/ru/news/...

    20:52 Kombajny americkej vyroby ukradnute na Ukrajine, nasli podla GPS v Cecensku.
    https://charter97.org/ru/news/...

    • Cimbi
      21:51 19.04.2022

      Co tam sklízí? Zkracujou Kadyrově milici vousy?

      Co tam sklízí? Zkracujou Kadyrově milici vousy?

      • ABC123
        23:34 19.04.2022

        Makovice

        Makovice

  • Praskot
    21:09 19.04.2022

    Tohle napsal Sigmar Gabriel do Spieglu jako obhajobu Steinmeiera, Merklové a dalších ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle napsal Sigmar Gabriel do Spieglu jako obhajobu Steinmeiera, Merklové a dalších syčáků.
    https://www.spiegel.de/politik...

    Překladač: https://www.deepl.com/translat...
    Jak to celý ty roky mysleli s Ukrajinou dobře a jak ta válka není jejich vina, jak má být Ukrajina vděčná za pomoc Německa..... Chtělo se mi blinkat.

    Nu na Twitteru k tomu hodil odkaz. https://mobile.twitter.com/sig... Lidi ho tam opět málem umlátili kameny. SPD je naprosto nepochopena jak v DE tak i v EU. Dost lidí tam volalo po Steimeierovo demisi. SPD je 5 kolona Putina v Německu.

    Gabrielův text rozebral na Twitteru jeden novinář ze Spieglu. https://mobile.twitter.com/mat... Schrnutí je, že Gabriel překrucuje fakta aby ochránil kámoše.

    S Německem bych do budoucna nepočítal. Ne s touhle partičkou v čele.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      21:11 19.04.2022

      Skoro škoda, že je tam už po volbách...

      Skoro škoda, že je tam už po volbách...

      • Cimbi
        21:50 19.04.2022

        Uvidíme. 50:50 že po volbách a před volbama...

        Uvidíme. 50:50 že po volbách a před volbama...

    • Trantor
      21:27 19.04.2022

      Rusko získávalo a získává obrovské množství peněz z prodeje plynu a ropy do Evropy. Někam ty peníze jít musely. V Rusku moc vidět nejsou. Ta proruská propagandistická mašinérie v ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko získávalo a získává obrovské množství peněz z prodeje plynu a ropy do Evropy. Někam ty peníze jít musely. V Rusku moc vidět nejsou. Ta proruská propagandistická mašinérie v EU musela stát hodně peněz. Rus tu přes různé firmy sponzoroval mnoho politických stran a kampaní. Někoho koupili přímo, jiného nepřímo. Na někoho budou vědět hodně špíny.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      22:02 19.04.2022

      z toho tweetu: Sigmar Gabriel, horlivý zastánce prodeje německých zásobníků plynu ruskému Gazpromu a to už po roce 2015! ... takže Ukrajinský velvyslanec v Německu má stále větší ...Zobrazit celý příspěvek

      z toho tweetu: Sigmar Gabriel, horlivý zastánce prodeje německých zásobníků plynu ruskému Gazpromu a to už po roce 2015! ... takže Ukrajinský velvyslanec v Německu má stále větší a větší pravdu, Němci jsou pátá kolona ruska v EU!Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    21:08 19.04.2022

    Autoloader ukrajinského BMP-1. Prostě frajer :-)
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    Autoloader ukrajinského BMP-1. Prostě frajer :-)
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    • pjaro77
      21:20 19.04.2022

      Kladivo, základom sovietskej techniky je kladivo.

      Kladivo, základom sovietskej techniky je kladivo.

    • hurvo
      21:33 19.04.2022

      Jednoznacny frajer. Ja som mal vo vezi tri nabijaky a poslednu PG som aj tak daval dlanou nadvakrat lebo mi popadali. :)

      Jednoznacny frajer. Ja som mal vo vezi tri nabijaky a poslednu PG som aj tak daval dlanou nadvakrat lebo mi popadali. :)

    • Cimbi
      21:49 19.04.2022

      Nebýt toho záseku, tak má co 3 s ránu. To neni možný!

      Nebýt toho záseku, tak má co 3 s ránu. To neni možný!

  • HonzaKl
    21:05 19.04.2022

    Pěkná kořist
    Ukrajinské trofeje, na cestách, téměř nové, lehce otlučené, nelakované! Staří majitelé to nepotřebovali, půjdou do LDNR.

    https://t.me/RVvoenkor/8719...

    Pěkná kořist
    Ukrajinské trofeje, na cestách, téměř nové, lehce otlučené, nelakované! Staří majitelé to nepotřebovali, půjdou do LDNR.

    https://t.me/RVvoenkor/8719...

    • bently
      21:06 19.04.2022

      :D Tady to smrdí trolem na sto honů.

      :D Tady to smrdí trolem na sto honů.

    • Praskot
      21:11 19.04.2022

      Ty seš novej cejkis? Jestli jo furt mi dlužíš ty 100 rublové bankovy na toaletní papír!

      Ty seš novej cejkis? Jestli jo furt mi dlužíš ty 100 rublové bankovy na toaletní papír!

      • mexir
        21:55 19.04.2022

        Není, neumí česky.

        Není, neumí česky.

    • Malarkey
      21:21 19.04.2022

      Konečně bude mít ta zaostalá asijská horda nějakou slušnou techniku. Už mi těch rusiku bylo chvílemi i líto.

      Konečně bude mít ta zaostalá asijská horda nějakou slušnou techniku. Už mi těch rusiku bylo chvílemi i líto.

    • sgaba
      21:41 19.04.2022

      Kdyť to jsou stroje Rusů, vidíš tam to Z ne? Trolíčku.

      Kdyť to jsou stroje Rusů, vidíš tam to Z ne? Trolíčku.

      • Malarkey
        21:54 19.04.2022

        Ovšem na ukrajinské kamufláži. Má to být technika ukořistěná Ukrajině. Klidně může být. Ukrajina o toho také hodně přišla.

        Ovšem na ukrajinské kamufláži. Má to být technika ukořistěná Ukrajině. Klidně může být. Ukrajina o toho také hodně přišla.

        • sgaba
          22:44 19.04.2022

          Jistě, že je to ukrajinká technika, to je jasné. Jen jsem použil trolí logiku vše zpochybnit.

          Jistě, že je to ukrajinká technika, to je jasné. Jen jsem použil trolí logiku vše zpochybnit.

    • Cimbi
      21:48 19.04.2022

      Hehe. Chystáte se je poslat na Ukrajinu? Nezapomeň převázat mašličkou!

      Hehe. Chystáte se je poslat na Ukrajinu? Nezapomeň převázat mašličkou!

  • HonzaKl
    21:00 19.04.2022

    Vypadá to, že se Rusové poučili a více si hlídají záda : Tým Swat zničil speciální skupinu „lovců ruského vybavení“ poblíž Izyumu Obrněné vozidlo Kozak spolu se skupinou APU ...Zobrazit celý příspěvek

    Vypadá to, že se Rusové poučili a více si hlídají záda :

    Tým Swat zničil speciální skupinu „lovců ruského vybavení“ poblíž Izyumu Obrněné vozidlo Kozak spolu se skupinou APU ATGM sabotérů bylo zničeno. Rozvědka obdržela informaci o nominaci ukrajinského DRG k útoku na pozice ruské armády. V důsledku koordinovaných akcí byla DRG přepadena a zničena.

    https://t.me/anna_news/28897... Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      21:05 19.04.2022

      Jako, že najednou vymění Ukrajinci civilní SUV auta za těžkopadné Kozaky a lehké AT nebo Javeliny za Stugu pro případy v týlu ? :-D
      A ten Link je taky Rádio Jerevan ...

      Jako, že najednou vymění Ukrajinci civilní SUV auta za těžkopadné Kozaky a lehké AT nebo Javeliny za Stugu pro případy v týlu ? :-D
      A ten Link je taky Rádio Jerevan ...

    • Storm
      21:31 19.04.2022

      Platí tě někdo za to, že tu těma sračkama spamuješ konstruktivní diskuzi?

      Platí tě někdo za to, že tu těma sračkama spamuješ konstruktivní diskuzi?

    • Silver
      21:31 19.04.2022

      Tak prvá prehraná bitka Ukrajinskych traktorov od začiatku vojny. Strašné, teraz sa naserú. Nechcel by som byt na strane Rusov.

      Tak prvá prehraná bitka Ukrajinskych traktorov od začiatku vojny. Strašné, teraz sa naserú. Nechcel by som byt na strane Rusov.

  • HonzaKl
    20:55 19.04.2022

    140 civilistů se dostalo do bezpečí od Azovstalu : Režim mlčení v Mariupolu využilo 140 civilistů. Režim mlčení jim umožnil dostat se ze sklepů domů nacházejících se poblíž závodu ...Zobrazit celý příspěvek

    140 civilistů se dostalo do bezpečí od Azovstalu :
    Režim mlčení v Mariupolu využilo 140 civilistů. Režim mlčení jim umožnil dostat se ze sklepů domů nacházejících se poblíž závodu Azovstal. Z firmy zatím nikdo přímo neodešel. Ruská armáda vyhlásila režim mlčení za propuštění civilistů a dobrovolnou kapitulaci přeživších ukrajinských vojáků.

    https://t.me/anna_news/28893... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:04 19.04.2022

      Víte kolego, že sdílíte informace ze Sputniku, že? Napadlo vás, že to třeba nebude úplně objektivní zdroj (nebyl jím ostatně ani před válkou, a teď už tuplem ne)?

      Víte kolego, že sdílíte informace ze Sputniku, že? Napadlo vás, že to třeba nebude úplně objektivní zdroj (nebyl jím ostatně ani před válkou, a teď už tuplem ne)?

      • HonzaKl
        21:07 19.04.2022

        Vám se nelíbí, že jsou civilisti v bezpečí ?

        Vám se nelíbí, že jsou civilisti v bezpečí ?

        • bently
          21:08 19.04.2022

          :D Ach jo.

          :D Ach jo.

        • PaSt
          21:09 19.04.2022

          Já myslím, že se spíš nelíbí pindy od ruskýho trolla.

          Já myslím, že se spíš nelíbí pindy od ruskýho trolla.

        • lukas000
          21:09 19.04.2022

          Nelibi! Pred valkou vsechny Ukrajince odvedli ansilim a zavereli do koncentracnich taboru v Nemecku, pak se prevlekli vojaci NATO za ukrajince, nalicili zmasakrovane civilisty, coz ...Zobrazit celý příspěvek

          Nelibi! Pred valkou vsechny Ukrajince odvedli ansilim a zavereli do koncentracnich taboru v Nemecku, pak se prevlekli vojaci NATO za ukrajince, nalicili zmasakrovane civilisty, coz jsou unesene ruske zeny a deti. Tudiz ti civiliste o kterych tu hovorite jsou NATO spioni !Skrýt celý příspěvek

        • bently
          21:11 19.04.2022

          Nekrmte troly prosím.

          Nekrmte troly prosím.

        • ImreSVK
          21:16 19.04.2022

          Miss click >.<

          Asi tak v bezpeci ako ty v Buce?...

          Miss click >.<

          Asi tak v bezpeci ako ty v Buce?...

        • alter01
          21:19 19.04.2022

          Mám sa nepáči ten váš SPUTNIK ! Ináč je to OK.

          Mám sa nepáči ten váš SPUTNIK ! Ináč je to OK.

        • Jura99
          21:32 19.04.2022

          v jakym bezpeci? Ruska lůza jich v Mariupolu povrazdila kolem 20tisic ! Rusaky ceka soud a provaz.

          v jakym bezpeci? Ruska lůza jich v Mariupolu povrazdila kolem 20tisic ! Rusaky ceka soud a provaz.

        • jiri.jez
          22:50 19.04.2022

          Rusky tupé, tupě ruské ... :))

          Rusky tupé, tupě ruské ... :))

    • ABC123
      21:05 19.04.2022

      Ach ten translator ….

      Ach ten translator ….

    • starej
      21:16 19.04.2022

      režim mlčení??? :-D :-D ty máš ale blbej překladač :-D i lhát se musí s grácií troubo

      režim mlčení??? :-D :-D ty máš ale blbej překladač :-D i lhát se musí s grácií troubo

      • bently
        21:18 19.04.2022

        Režim mlčení je pro rusofoby v pohodě ofiko vojenskej termín, kterej samozřejmě - logicky přece! - zmanemá, že jde o stav, kdy se mlčí o tom, že se může zdrhat z bombardovaného ...Zobrazit celý příspěvek

        Režim mlčení je pro rusofoby v pohodě ofiko vojenskej termín, kterej samozřejmě - logicky přece! - zmanemá, že jde o stav, kdy se mlčí o tom, že se může zdrhat z bombardovaného území či co. :D No comment, Mr. HonzaKl jsi podle všeho dělá prču.Skrýt celý příspěvek

    • Talvi
      22:08 19.04.2022

      Kocourku, požádej někoho s lepší jazykovou výbavou o překlad do tvé mateřštiny : vyser si voko, ksindle.

      Kocourku, požádej někoho s lepší jazykovou výbavou o překlad do tvé mateřštiny : vyser si voko, ksindle.

  • Edo79
    20:47 19.04.2022

    Niečo na pobavenie:

    https://twitter.com/Poslednisk...

    Niečo na pobavenie:

    https://twitter.com/Poslednisk...

    • Inflex
      20:57 19.04.2022

      https://liveuamap.com/en/2022/...
      Mám pro to jediné vysvětlení. Rusi tam mají nejakýho šílenýho fandu přes makety a ten se výborně baví.

      https://liveuamap.com/en/2022/...
      Mám pro to jediné vysvětlení. Rusi tam mají nejakýho šílenýho fandu přes makety a ten se výborně baví.

      • jj284b
        21:02 19.04.2022

        makety nevybuchuju... a tu je vidno riadny kudol dymu.. (druhy tweet)

        makety nevybuchuju... a tu je vidno riadny kudol dymu.. (druhy tweet)

      • Mortles
        21:07 19.04.2022

        Já si myslím, že to je prozaičtější, je to v tom terénu jediné ucházející místo pro FOB, která zároveň není na špatné straně řeky. Oni se tam prostě buďto musí shromažďovat, nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Já si myslím, že to je prozaičtější, je to v tom terénu jediné ucházející místo pro FOB, která zároveň není na špatné straně řeky. Oni se tam prostě buďto musí shromažďovat, nebo se můžou vrátit na druhou stranu řeky. Jsou tam prostě celkově ve špatné situaci a je samozřejmě na Ukrajincích tuhle situaci využívat.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      21:06 19.04.2022

      No dobre ale ted uz to fakt musi byt bezpecny, po 18te uz prece urcite nezautoci, ze ne ?

      No dobre ale ted uz to fakt musi byt bezpecny, po 18te uz prece urcite nezautoci, ze ne ?

      • Cimbi
        21:46 19.04.2022

        Trochu výš 18. útok.

        Ten 17. byl buď včwera nebo ráno

        Trochu výš 18. útok.

        Ten 17. byl buď včwera nebo ráno

    • econ 2
      21:31 19.04.2022

      To je už po dvacáté? Už se v tom ztrácím.

      To je už po dvacáté? Už se v tom ztrácím.

    • Cimbi
      21:41 19.04.2022

      Někde níž byl odkaz na ukrajinský server, že tam útočí naše Vampíry...

      Někde níž byl odkaz na ukrajinský server, že tam útočí naše Vampíry...

  • Malarkey
    20:42 19.04.2022

    Dneska spekaluce, že armáda nakoupí cca 40 samohybných minometů na podvozku pandur. To není úplně málo nebo? Popravdě jsem čekal, že v rámci úspor to půjde na ...Zobrazit celý příspěvek

    Dneska spekaluce, že armáda nakoupí cca 40 samohybných minometů na podvozku pandur.
    To není úplně málo nebo? Popravdě jsem čekal, že v rámci úspor to půjde na Titus.
    https://www.e15.cz/byznys/prum... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      20:47 19.04.2022

      Já vím o desítkách pandurů a titusů. V médiích to jako spekulace proběhlo už před pár dny, ale čím dál víc se to zdá jako ofiko info - viz dnešní článek na E15: ...Zobrazit celý příspěvek

      Já vím o desítkách pandurů a titusů. V médiích to jako spekulace proběhlo už před pár dny, ale čím dál víc se to zdá jako ofiko info - viz dnešní článek na E15: https://www.e15.cz/byznys/prum... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      20:50 19.04.2022

      40 by odpovídalo potřebám 4. brigády, ne? A ono je to tak, když na obraně řekli, že dokoupí pandury tak asi dokupují pandury...

      40 by odpovídalo potřebám 4. brigády, ne? A ono je to tak, když na obraně řekli, že dokoupí pandury tak asi dokupují pandury...

      • Malarkey
        20:55 19.04.2022

        Ten minomet na Panduru ovšem není automat co? Předpokládám že se jedná doslova pouze o minomet na "korbě" panduru.

        Ten minomet na Panduru ovšem není automat co? Předpokládám že se jedná doslova pouze o minomet na "korbě" panduru.

        • Rošťák
          20:58 19.04.2022

          zaslechl jsem JPP že se uvažuje nad min. věží…..

          zaslechl jsem JPP že se uvažuje nad min. věží…..

          • Malarkey
            21:01 19.04.2022

            Tak to by byla velká pecka.
            Já bral jako hotovou věc tento nabízeny.
            https://www.armadninoviny.cz/s...

            Tak to by byla velká pecka.
            Já bral jako hotovou věc tento nabízeny.
            https://www.armadninoviny.cz/s...

          • The Pale Emperor
            21:24 19.04.2022

            Věž? Když se původně pořizovaly Pandury, tak se počítalo s minometnou verzí s finskou věží Nemo. Tak že bychom se po letech dočkali?

            Věž? Když se původně pořizovaly Pandury, tak se počítalo s minometnou verzí s finskou věží Nemo. Tak že bychom se po letech dočkali?

        • The Pale Emperor
          21:07 19.04.2022

          Předpokládám, že budou v korbě. 120 mm minomet Soltam Cardom od Elbitu, taková obdoba amerického M1129. Viz. článek na ...Zobrazit celý příspěvek

          Předpokládám, že budou v korbě. 120 mm minomet Soltam Cardom od Elbitu, taková obdoba amerického M1129. Viz. článek na AN.

          https://www.armadninoviny.cz/s... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      21:18 19.04.2022

      Tak hlavně munice. Laserem naváděná 120mm munice by se měla kupovat do zásoby již nyní. Není nač čekat. Nebo ještě lépe, kupovat munici od Ukrajinců, nebo ji společně vyrábět.

      Tak hlavně munice. Laserem naváděná 120mm munice by se měla kupovat do zásoby již nyní. Není nač čekat. Nebo ještě lépe, kupovat munici od Ukrajinců, nebo ji společně vyrábět.

      • samoempire
        23:29 19.04.2022

        Přesně tak. Této munice můžeme mít skladem desítky tisíc kusů. Když jsem viděl přesnost ukrajinské laserem naváděné munice, tak šel mráz po zádech. Wolski má k tomu hezké video. ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tak. Této munice můžeme mít skladem desítky tisíc kusů. Když jsem viděl přesnost ukrajinské laserem naváděné munice, tak šel mráz po zádech. Wolski má k tomu hezké video. Do toho vybudovat výrobní kapacity abychom mohli rychle zvýšit výrobu. Nebavíme se tady o nějak zásadních investicích.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      13:04 20.04.2022

      No konečně. Pěšáci bez minometů jsou skoro bezmocní.

      No konečně. Pěšáci bez minometů jsou skoro bezmocní.

  • Adanedhel
    20:33 19.04.2022

    Celou dobu tvrdím, že Německo a Sovětsko byli spojenci. Rovněž tvrdím to, že pokud bychom měli brát zbraně, tak buď od BAE, tedy od švédů a Britů, nebo rovnou ověřené z USA. Němci ...Zobrazit celý příspěvek

    Celou dobu tvrdím, že Německo a Sovětsko byli spojenci. Rovněž tvrdím to, že pokud bychom měli brát zbraně, tak buď od BAE, tedy od švédů a Britů, nebo rovnou ověřené z USA. Němci mají lepší mzdy než my, ale tím jejich veškerá atraktivita končí. Měli bychom se energeticky více svázat s Polskem a Ukrajinou a také s UK kde se rozvíjí modulární reaktory. Tato krize má potenciál začít se odvazovat od Německa, které opravdu kope jen samo za sebe. To jim nelze vyčítat, ale v první řadě musíme hledět na sebe. Protože my nikoho než sebe nemáme. Naši lidé jsou naše největší bohatství, ne nějaké území nebo nějaké nerostné suroviny. Nechci socialistické držhubné, ale relativně autonomní a svobodnou společnost.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:39 19.04.2022

      Amen...

      Amen...

    • Poly
      20:55 19.04.2022

      SMR rozvíjí kde kdo. To už raději chytit vlak a přicmrdnout se k Polsku a Rumunsku a jít do NuScale. Tím by jsme začali. S tím že těch reaktoru budeme potřebovat hodně tak další v ...Zobrazit celý příspěvek

      SMR rozvíjí kde kdo. To už raději chytit vlak a přicmrdnout se k Polsku a Rumunsku a jít do NuScale. Tím by jsme začali. S tím že těch reaktoru budeme potřebovat hodně tak další v pořadí klidně Japonsko-kanadsky projekt a pak se uvidí. To už přijde čas na rychlé reaktory a kdo ví co bude na trhu. Třeba se podaří sehnat investory na některé české projekty.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        21:50 19.04.2022

        Okrem Nemecka, to vedie protijadrovú agendu naďalej.

        Okrem Nemecka, to vedie protijadrovú agendu naďalej.

    • sgaba
      21:20 19.04.2022

      Čím dál od Germánů tím líp.

      Čím dál od Germánů tím líp.

      • pjaro77
        23:23 20.04.2022

        V energetike určite.

        V energetike určite.

Načítám diskuzi...