VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • GlobeElement007
    20:28 19.04.2022

    https://twitter.com/televizese...

    Prý britská děla.

    https://twitter.com/televizese...

    Prý britská děla.

  • dbartos
    20:22 19.04.2022

    Zvláštní způsob ukládání ruských tanků:
    https://defence-ua.com/weapon_...

    Zvláštní způsob ukládání ruských tanků:
    https://defence-ua.com/weapon_...

    • Malarkey
      20:31 19.04.2022

      To bylo jasné již roky, že ty desetitisíce kusů techniky jsou spíše pro domácí publikum.
      Kdyby se mělo vyřadit 70% techniky, tak by ruska armáda již nebyla zdaleka tak cool.

      To bylo jasné již roky, že ty desetitisíce kusů techniky jsou spíše pro domácí publikum.
      Kdyby se mělo vyřadit 70% techniky, tak by ruska armáda již nebyla zdaleka tak cool.

  • otecko
    20:16 19.04.2022

    Tento nadpis sedí na Německo jako dekl na prdel! "Vrána vráně oči ...Zobrazit celý příspěvek

    Tento nadpis sedí na Německo jako dekl na prdel!

    "Vrána vráně oči nevyklove!"

    https://cnn.iprima.cz/komentar... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      20:41 19.04.2022

      Daji se někde najít reakce normálních Němců? Ono totiž jestli si Putin vede “účetní knihu” tak někteří němečtí politici teď můžou mít hóóóódně nahnáno a nedá se na ne spolehnout

      Daji se někde najít reakce normálních Němců? Ono totiž jestli si Putin vede “účetní knihu” tak někteří němečtí politici teď můžou mít hóóóódně nahnáno a nedá se na ne spolehnout

      • Pavel J.
        21:12 19.04.2022

        FSB a další ruské rozvědky určitě vědí hodně nepříjemné věci na spoustu evropských politiků a obchodníků. Zato, že poslouchají Moskvu to na ně "neřeknou" a ještě jim zaplatí. ...Zobrazit celý příspěvek

        FSB a další ruské rozvědky určitě vědí hodně nepříjemné věci na spoustu evropských politiků a obchodníků. Zato, že poslouchají Moskvu to na ně "neřeknou" a ještě jim zaplatí. Některým šlo jen o peníze, jiní měli (mají) sympatie k Vladimírovi, podobně jako tomu bylo u britských nebo amerických diplomatů, politiků a obchodníků vůči Hitlerovi.Skrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    20:16 19.04.2022

    Alexej Navalný okomentoval vraždu svého jmenovce v Buče: Zcela nevinného člověka „Putinovi kati (no, jak jinak je nazvat? ne „ruskými vojáky“ přece) zabili zcela nevinného ...Zobrazit celý příspěvek

    Alexej Navalný okomentoval vraždu svého jmenovce v Buče:

    Zcela nevinného člověka „Putinovi kati (no, jak jinak je nazvat? ne „ruskými vojáky“ přece) zabili zcela nevinného člověka, protože jsme s ním jmenovci. Zřejmě doufali, že jde o příbuzného. Nevím jestli to je můj příbuzný. Pochází ze stejné vesnice jako můj otec. Takže, možná dokonce příbuzný, ale obecně je v té vesnici hodně Navalných.“

    Dříve služba BBC s odvoláním na vesnického náčelníka uvedla, že zavražděný muž a Alexej Navalnyj mají společného pradědu.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      23:30 19.04.2022

      ´Tohle nemůže být pravda.

      ´Tohle nemůže být pravda.

  • Fiagy
    20:02 19.04.2022

    No tvl. , tak to už je moc i na mě. Frankfurt 19. dubna (Reuters) - Německý dodavatel automobilových dílů Continental AG v úterý oznámil, že obnovil výrobu ve svém ruském závodě v ...Zobrazit celý příspěvek

    No tvl. , tak to už je moc i na mě.
    Frankfurt 19. dubna (Reuters) - Německý dodavatel automobilových dílů Continental AG v úterý oznámil, že obnovil výrobu ve svém ruském závodě v Kaluze, aby ochránil místní pracovníky, kteří by jinak mohli čelit trestnímu stíhání.

    „Naši zaměstnanci a manažeři v Rusku čelí vážným trestněprávním důsledkům, pokud se zdržíme místní poptávky,“ uvedl Continental v poznámkách, o nichž jako první informoval Frankfurter Allgemeine Zeitung.
    https://www.reuters.com/articl... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:05 19.04.2022

      Jo, dali jim na vybranou - buď obnoví výrobu, nebo jejich zapěstnance exportují na Ukrajinu jako jateční dobytek.

      Jo, dali jim na vybranou - buď obnoví výrobu, nebo jejich zapěstnance exportují na Ukrajinu jako jateční dobytek.

    • Rase
      20:07 19.04.2022

      Už aby byl ruský režim prohlášený za teroristický a kdo jim pomáhá čelil reálným dopadům. Vyzvání k ukončení činnosti očividně nefunguje.

      Už aby byl ruský režim prohlášený za teroristický a kdo jim pomáhá čelil reálným dopadům. Vyzvání k ukončení činnosti očividně nefunguje.

    • bently
      20:08 19.04.2022

      Nejen Continental - proslýchá se, že činnost obnovuje vícero západních firem, které v první fázi války "pozastavily činnost". To víte, prachy přece jenom nakonec vládnou světu, a ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejen Continental - proslýchá se, že činnost obnovuje vícero západních firem, které v první fázi války "pozastavily činnost". To víte, prachy přece jenom nakonec vládnou světu, a většina firem, která v Rusku přerušila podnikání, tam pořád platí zaměstnance za nicnedělání, tak začínají být poněkud nervózní, protože se to nicnedělání táhne déle, než asi na začátku čekali.Skrýt celý příspěvek

      • Ilawar
        20:15 19.04.2022

        Škoda Auto v rusácku také pouze pozastavila činnost. Tak schválně jak dlouho to vydrží. I když vzhledem k nedostatku elektroniky pro auta by jim zastavení výroby v rusácku mělo ...Zobrazit celý příspěvek

        Škoda Auto v rusácku také pouze pozastavila činnost. Tak schválně jak dlouho to vydrží.
        I když vzhledem k nedostatku elektroniky pro auta by jim zastavení výroby v rusácku mělo vyhovovat, zbude víc na ostatní továrny. Uvidíme.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          20:18 19.04.2022

          Ono si (nejen v ČR) spousta lidí spletla pozastavení činnosti s opravdovým stažením z trhu. A naprostá většina západních firem, jejichž demonstrativní "konec v Rusku" proběhl ...Zobrazit celý příspěvek

          Ono si (nejen v ČR) spousta lidí spletla pozastavení činnosti s opravdovým stažením z trhu. A naprostá většina západních firem, jejichž demonstrativní "konec v Rusku" proběhl médii, zvolila možnost č. 1 s tím, že mají všechny zaměstnance na překážce nebo jim nařídily dovolenou. Ne všichni mají takové koule jako majitel OBI (shodou náhodou Němec), který ruský trh opravdu reálně opustil bez fin. náhrady - bohužel: https://www.e15.cz/valka-na-uk... Skrýt celý příspěvek

    • Toomk
      20:08 19.04.2022

      To jsem četl, že dostávají ve firmách možnost buď neplacené volno a nebo kontrakt za 50000rublů měsíčně v armádě - a stejně toho hlavního skřeta budou podporovat :(

      To jsem četl, že dostávají ve firmách možnost buď neplacené volno a nebo kontrakt za 50000rublů měsíčně v armádě - a stejně toho hlavního skřeta budou podporovat :(

    • dbartos
      20:10 19.04.2022

      Takže s touto značkou končím.

      Takže s touto značkou končím.

      • Malarkey
        20:17 19.04.2022

        Ty gumy už stejně nejsou co dřív. Já teď vzal Bridgestone :).
        I ten Barum dříve slušná volba výkon/cena se teď na takový nexen ani nechyta a to je nexen možná i levnější.

        Ty gumy už stejně nejsou co dřív. Já teď vzal Bridgestone :).
        I ten Barum dříve slušná volba výkon/cena se teď na takový nexen ani nechyta a to je nexen možná i levnější.

        • Poly
          21:02 19.04.2022

          Hankook a nebo levnější Falken. Conti neberu už minimálně 5 let.

          Hankook a nebo levnější Falken. Conti neberu už minimálně 5 let.

    • Dovi
      20:24 19.04.2022

      Můj seznam zboží které nekupuji se nebezpečně rozrůstá. Když už jsem se konečně naučil zpaměti značky Agrofertu a spol. tak mi do toho hodí vidle německo

      Můj seznam zboží které nekupuji se nebezpečně rozrůstá. Když už jsem se konečně naučil zpaměti značky Agrofertu a spol. tak mi do toho hodí vidle německo

  • StandaBlabol
    20:02 19.04.2022

    Historka, jakou jste ještě nečetli, o konci Moskvy v diskuzi pod jinak celkem zajímavým článkem o tom, jak Rusko vyhazuje peníze za staré velké lodě, které stejně nedokáže ...Zobrazit celý příspěvek

    Historka, jakou jste ještě nečetli, o konci Moskvy v diskuzi pod jinak celkem zajímavým článkem o tom, jak Rusko vyhazuje peníze za staré velké lodě, které stejně nedokáže modernizovat ani udržovat bojeschopné.

    Každopádně, podle "informovaného námořního kapitána 2. stupně, který chce zůstat v anonymitě", Moskva podlehla v nerovném boji. Pod velením skupiny NATO v Oděse na ni zaútočila baterie Neptunů spolu s ukrajinskými Su-24 vyzbrojenými protilodními Ch-35, k tomu dva Bayraktary na odlákání pozornosti. A celé to koordinoval Global Hawk (NATO). Bezvadně fungující PVO Moskvy sestřelila 20 z 22ti střel a oba Bayraktary ("skvělý výkon osamocené lodě, tohle by stěží zvládla celá CSG). Posledním dvěma střelám by Moskva dokázala uniknout vypuštěním klamných cílů, ale rakety by se pak zaměřily na neutrální obchodní lodě v okolí, tak se to kapitán rozhodl neudělat.

    Pokud tu pohádku chcete přečíst celou, tak tady:

    https://topwar.ru/182382-gibel... Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      20:04 19.04.2022

      To je nářez :-D

      To je nářez :-D

    • Inflex
      20:06 19.04.2022

      ...a co teprve kdyby kdyby Moskva vystřelila! To by možná sundali i ty zbylý dvě rakety.

      ...a co teprve kdyby kdyby Moskva vystřelila! To by možná sundali i ty zbylý dvě rakety.

    • Rase
      20:10 19.04.2022

      Zase to dokázali, svět si může oddychnout a rybičky mají co žrát. Zkrátka win-win situace! :-D

      Zase to dokázali, svět si může oddychnout a rybičky mají co žrát. Zkrátka win-win situace! :-D

    • dusan1
      20:38 19.04.2022

      ˇčlánok som zaregistroval, ale správne som predpokladal, že tá znôška "sračiek" nestojí za čítanie : )

      ˇčlánok som zaregistroval, ale správne som predpokladal, že tá znôška "sračiek" nestojí za čítanie : )

    • PaSt
      20:39 19.04.2022

      Ruský sci-fi mi vždycky připadalo trochu přepálený, ale tohle suverénně poráží i Mrazíka... :D Chápu, proč chce ten kapitán zůstat v anonymitě... :D

      Ruský sci-fi mi vždycky připadalo trochu přepálený, ale tohle suverénně poráží i Mrazíka... :D Chápu, proč chce ten kapitán zůstat v anonymitě... :D

    • Rošťák
      21:05 19.04.2022

      Pan kapitᡠn by z fleku měl psát knihy

      Pan kapitᡠn by z fleku měl psát knihy

    • Danik
      21:32 19.04.2022

      No ty krávo to je kulervoucí nářez :-DDD A teď tu o rudém partyzánovi.

      No ty krávo to je kulervoucí nářez :-DDD A teď tu o rudém partyzánovi.

    • Dzin_CZ
      22:25 19.04.2022

      Pěkná pohádka. Z komentářů pod ní je jasné, že jí nikdo nevěří. Líbil se mi příspěvek jednoho rusa: "Hrdinové se u nás objevují výhradně díky bláznům, jejichž rozhodnutí musí ...Zobrazit celý příspěvek

      Pěkná pohádka.

      Z komentářů pod ní je jasné, že jí nikdo nevěří. Líbil se mi příspěvek jednoho rusa: "Hrdinové se u nás objevují výhradně díky bláznům, jejichž rozhodnutí musí hrdinové napravovat."

      Ať už jsou skuteční či nikoli. :)

      Jsem rád za každý projev zdravého rozumu. Takoví lidé dříve pochopí, kdy mají jít domů.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      23:32 19.04.2022

      Proto má netěší, že moskva šla ke dnu. Měli ji hezky dotáhnout do Sevastopol a za miliardu dolarů a 3 požáry 10 let opravovat.

      Proto má netěší, že moskva šla ke dnu. Měli ji hezky dotáhnout do Sevastopol a za miliardu dolarů a 3 požáry 10 let opravovat.

  • RiMr71
    19:51 19.04.2022

    ...tohle je výstižné: "Němci nikdy neodpustí Ukrajincům, že je napadli Rusové!" V podstatě jde ze strany Německa o otevřenou podporu Ruska. Karty jsou odkryty. Šrédr (ten zmrd ...Zobrazit celý příspěvek

    ...tohle je výstižné:
    "Němci nikdy neodpustí Ukrajincům, že je napadli Rusové!"

    V podstatě jde ze strany Německa o otevřenou podporu Ruska. Karty jsou odkryty.
    Šrédr (ten zmrd si nezaslouží abych hledal jak se píše), svazačka Merkelová, současný německý premiér i prezident - jednou se nich bude psát jako dnes o Chamberlainovi. Nebo spíš ještě podstatně hůř. Protože tito darebáci otevřeně kolaborují s novým Hitlerem.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      19:57 19.04.2022

      Vsak su to Nemci, s kym inym by mali kolaborovat...

      Vsak su to Nemci, s kym inym by mali kolaborovat...

      • samoempire
        21:05 19.04.2022

        Proč jsme překvapeni? O tom že se staví nord stream víme už dlouho. Důvodem bylo aby nebyli ohroženi dodávky do Německa kdybychom se moc klepali. Nebo pamatuje si omezení pracovní ...Zobrazit celý příspěvek

        Proč jsme překvapeni? O tom že se staví nord stream víme už dlouho. Důvodem bylo aby nebyli ohroženi dodávky do Německa kdybychom se moc klepali. Nebo pamatuje si omezení pracovní povolení v Německu po přijetí do EÚ? Šli do spolku s Němci dobrovolně. Jsme tam. Musíme s nimi mluvit. Nabídnout kompromis a tak.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:50 19.04.2022

    Poslední update přímo od Ukrajinců (server pravda.com.ua): - Závod Azovstal v Mariopulu bráněný plukem Azov byl po několikadenním intenzivním bombardování téměř zcela ...Zobrazit celý příspěvek

    Poslední update přímo od Ukrajinců (server pravda.com.ua):

    - Závod Azovstal v Mariopulu bráněný plukem Azov byl po několikadenním intenzivním bombardování téměř zcela zlikvidován; na místě měli být ukryti i civilisté (ukrajinské zdroje dokonce mluví o provizorní podzemní nemocnici)
    - Ozbrojené síly Ukrajiny znovu získaly kontrolu nad Marinkou v Doněcké oblasti
    - Ukrajinská rozvědka přinesla "horkou" informaci, že Rusové připravují v Chersonské a Mykolajivské oblasti blesková „pseudoreferenda“ o vyhlášení takzvaných „lidových republik“ a připojení k RuskuSkrýt celý příspěvek

    • bently
      20:00 19.04.2022

      K plánovanému "referendu": Na okupovaném území Chersonské oblasti se tisknou hlasovací lístky, formuláře, brožury, plakáty a brožury pro hlasování v „referendu“ o vytvoření další ...Zobrazit celý příspěvek

      K plánovanému "referendu":
      Na okupovaném území Chersonské oblasti se tisknou hlasovací lístky, formuláře, brožury, plakáty a brožury pro hlasování v „referendu“ o vytvoření další pseudorepubliky a uznání okupační mocnosti.

      Místní obyvatelé jsou přesvědčeni, že žádné skutečné hlasování nebude, kromě demonstračních volebních místností organizovaných jako „obrázek“ pro ruská média.

      GUR MO uvedlo, že okupanti vytiskli část formulářů a hlasovacích lístků v tiskárně v Chersonu v ulici Gorkého 5a.

      K fiktivnímu vyplnění formulářů a hlasovacích lístků si okupanti vzali pasové údaje místních obyvatel z dotazníků sesbíraných při výdeji „humanitární pomoci“. Okupanti požadovali, aby lidé, kteří chtějí odebírat dávky, vyplnili dotazníky týkající se osobních údajů.Skrýt celý příspěvek

      • Pavel J.
        20:16 19.04.2022

        Referendum je fraška - podle ukrajinského (současná státní autorita) i mezinárodního práva bude zcela neplatné a nikdo ho neuzná. Doufám, že se Ukrajinské armádě podaří ...Zobrazit celý příspěvek

        Referendum je fraška - podle ukrajinského (současná státní autorita) i mezinárodního práva bude zcela neplatné a nikdo ho neuzná. Doufám, že se Ukrajinské armádě podaří "vzbouřenecké" oblasti zcela ovládnout. Nebudu se divit, pokud se pak RF bude obracet na mezinárodní soudy (které ignoruje, když se jí to hodí) a bude se domáhat svých "práv". Není mnoho rozdílů mezi Třetí říší a RF, jak již na AN zaznělo.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:01 19.04.2022

      No, po zahájení "operace" jim to bude k prdu. Ukrajinci se nebudou ptát, co Rusi naházeli do uren místo místních. Problém spíš je, že pak tam začnou verbovat do milicí a poženou ...Zobrazit celý příspěvek

      No, po zahájení "operace" jim to bude k prdu. Ukrajinci se nebudou ptát, co Rusi naházeli do uren místo místních.

      Problém spíš je, že pak tam začnou verbovat do milicí a poženou Ukrajince proti Ukrajincům. No, úplně vidím to odhodlání - otočit se proti závěrnému oddílu a střílet správným směrem...Skrýt celý příspěvek

      • bently
        20:05 19.04.2022

        Spíš mi z toho vyplývá, že se snaží Rusové vymyslet cestu, jak tam odsud konečně rychle vypadnout (resp. aby k tomu dostali shora dobrozdání). A uvedená "referenda" by jim k tomu - ...Zobrazit celý příspěvek

        Spíš mi z toho vyplývá, že se snaží Rusové vymyslet cestu, jak tam odsud konečně rychle vypadnout (resp. aby k tomu dostali shora dobrozdání). A uvedená "referenda" by jim k tomu - z ruského pohledu, jak ho známe - mohla napomoci, byˇť to působí trochu zoufale. Reakce ukrajinské veřejnosti na podobné "hlasování" a vyplývající důsledky je věc druhá.Skrýt celý příspěvek

  • Studebaker
    19:49 19.04.2022

    kedze larvov povedal ze na ukrajine JZ nepouziju a jak vsetci dobre vime ze to co tvrdia je pravda opak, naozaj si myslite ze to urobia? to potom uz ozaj bude konec sveta...

    kedze larvov povedal ze na ukrajine JZ nepouziju a jak vsetci dobre vime ze to co tvrdia je pravda opak, naozaj si myslite ze to urobia? to potom uz ozaj bude konec sveta...

    • alter01
      19:59 19.04.2022

      Keď ten vagabund Lavrov hovorí , že nepoužijú JZ , potom by sa mali ukrajinci začať báť!

      Keď ten vagabund Lavrov hovorí , že nepoužijú JZ , potom by sa mali ukrajinci začať báť!

      • Studebaker
        20:01 19.04.2022

        tak nielen ukrajinci, lebo take neco by malo nepredstavitelne dopady pre vseckych.

        tak nielen ukrajinci, lebo take neco by malo nepredstavitelne dopady pre vseckych.

    • PaSt
      19:59 19.04.2022

      Přesně to mě napadlo, když jsem ten titulek uviděl (a předpokládám, že nejsme jediní)... :( Navíc v souvislosti s jejich jadernou doktrínou a narychlo páchánými přípravami k ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesně to mě napadlo, když jsem ten titulek uviděl (a předpokládám, že nejsme jediní)... :( Navíc v souvislosti s jejich jadernou doktrínou a narychlo páchánými přípravami k referendům...ač ateista, modlím se, ať je to jen moje noční můra ze sledování zpráv... :(Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        20:03 19.04.2022

        myslis zeby boli tak sialeni aby takto riskovali sebevrazdu a jadrovy armagedon? MAD stale plati predsa..

        myslis zeby boli tak sialeni aby takto riskovali sebevrazdu a jadrovy armagedon? MAD stale plati predsa..

        • PaSt
          20:32 19.04.2022

          Já tomu samozřejmě nevěřím, resp. věřím a chci věřit, že by to ty kretény ve vážné rovině ani nenapadlo. A i kdyby snad náhodou ano, že jejich bezpečnostní mechanismy jsou skutečně ...Zobrazit celý příspěvek

          Já tomu samozřejmě nevěřím, resp. věřím a chci věřit, že by to ty kretény ve vážné rovině ani nenapadlo. A i kdyby snad náhodou ano, že jejich bezpečnostní mechanismy jsou skutečně funkční a není snadné ani pro strýčka Vovku případně protestující "potřebné spoluodpovědné" (za zmáčknutí toho pomyslného rudého tlačítka) vyměnit za nějaké poslušné bezmozky. Hlavou se mi honí obludnosti, ale už radši budu držet...klávesnici, i tak mi připadá, že tu šířím příliš mnoho skepse. Fakt věřím, že na JZ nedojde, jen mě prostě ten prakokot Lavrov rozhodil... :PSkrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    19:39 19.04.2022

    Čína obešla Rusko a spustila novou železniční trasu – časopis Railway Supply Konkrétně vlak pojede přes Kazachstán, Ázerbájdžán, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko, Českou republiku a ...Zobrazit celý příspěvek

    Čína obešla Rusko a spustila novou železniční trasu – časopis Railway Supply Konkrétně vlak pojede přes Kazachstán, Ázerbájdžán, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko, Českou republiku a dojede do německého města Mannheim.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      19:47 19.04.2022

      Z Ázerbájdžánu do Rumunska tunelom? :D

      Z Ázerbájdžánu do Rumunska tunelom? :D

      • Fiagy
        19:53 19.04.2022

        Přes Turecko ?

        Přes Turecko ?

        • flanker.jirka
          19:55 19.04.2022

          zbývá vyřešit kaspické moře

          zbývá vyřešit kaspické moře

      • alter01
        19:57 19.04.2022

        Tam je vakuum ? Nemci už cez prvú svetovú vojnu postavili železnicu krížom cez celé Turecko a až do Bagdadu , kde bola konečné. Tak by sa v Turecku nejaké kolaje našli ? Skôr ma ...Zobrazit celý příspěvek

        Tam je vakuum ? Nemci už cez prvú svetovú vojnu postavili železnicu krížom cez celé Turecko a až do Bagdadu , kde bola konečné. Tak by sa v Turecku nejaké kolaje našli ?
        Skôr ma máta diera medzi Kazachstanom a Arménskom . Ale tam to asi istí Irán ?
        Konečne južná trasa Hodvábnej cesty bola vždy v hre , mimo Rusko !Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        19:59 19.04.2022

        Naložia to na loď a prevezú do Constanty.

        Naložia to na loď a prevezú do Constanty.

      • Inflex
        20:00 19.04.2022

        Asi přes budoucí Ukrajinu :D

        Asi přes budoucí Ukrajinu :D

    • DanCZer
      19:51 19.04.2022

      Nechci být hnidopich, ale mezi Azerbajdžánem a Rumunskem je trochu díra!

      Nechci být hnidopich, ale mezi Azerbajdžánem a Rumunskem je trochu díra!

      • Cimbi
        19:54 19.04.2022

        Teď ji asi nepřeklene ani trajekt... Mohl by dostat Kalibrem od nějaké Ruské válečné lodi, co ještě nešla na chuj

        Teď ji asi nepřeklene ani trajekt... Mohl by dostat Kalibrem od nějaké Ruské válečné lodi, co ještě nešla na chuj

        • Wakantanka
          20:00 19.04.2022

          Russaci aby potopili náklad číňanom? Kto by im potom vo svete ostal?

          Russaci aby potopili náklad číňanom? Kto by im potom vo svete ostal?

      • flanker.jirka
        19:54 19.04.2022

        to i mezi kazachstaném na azerbajdžán, buď přes rusko, nebo turkmeny a iran
        nebo to budou vozit loděmi přes kaspik

        to i mezi kazachstaném na azerbajdžán, buď přes rusko, nebo turkmeny a iran
        nebo to budou vozit loděmi přes kaspik

      • jj284b
        19:55 19.04.2022

        a z Kazachstanu do Azerbajdzanu to tiez velmi nejde... jedine cez Turkmenistan a Iran

        a z Kazachstanu do Azerbajdzanu to tiez velmi nejde... jedine cez Turkmenistan a Iran

    • embe
      19:54 19.04.2022

      Nedaří se mi to propojit. Jestli Ázerbájdžán, tak to musí jít přes Rusko... takže spíš obchází Ukrajinu.
      https://www.openrailwaymap.org...

      Nedaří se mi to propojit. Jestli Ázerbájdžán, tak to musí jít přes Rusko... takže spíš obchází Ukrajinu.
      https://www.openrailwaymap.org...

  • Inflex
    19:19 19.04.2022

    https://liveuamap.com/en/2022/...
    Žeby se chystalo zas nějaké přeskupení jako gesto dobré vůle?

    https://liveuamap.com/en/2022/...
    Žeby se chystalo zas nějaké přeskupení jako gesto dobré vůle?

    • The Pale Emperor
      19:29 19.04.2022

      Že by zase utekli jak od Kyjeva? To by nahrávalo těm “Ukrajinským provokacím”, kdy mají v ruských uniformách popravovat civilisty.

      Že by zase utekli jak od Kyjeva? To by nahrávalo těm “Ukrajinským provokacím”, kdy mají v ruských uniformách popravovat civilisty.

    • d_mm2288
      19:29 19.04.2022

      Arestovič říkal už před více než týdnem, že se Cherson připravuje k předání do rukou Ukrajinců. Tak horké to sice není, kluk trochu přehání, celkem ale pochybuju, že se budou ...Zobrazit celý příspěvek

      Arestovič říkal už před více než týdnem, že se Cherson připravuje k předání do rukou Ukrajinců. Tak horké to sice není, kluk trochu přehání, celkem ale pochybuju, že se budou schopni dlouhodobě udržet na pravém břehu Dněpru.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      19:48 19.04.2022

      Neznamená kladení min spíš to, že zpevňují obranu? Proč plýtvat minami, když se chci stáhnout?

      Neznamená kladení min spíš to, že zpevňují obranu? Proč plýtvat minami, když se chci stáhnout?

      • Inflex
        19:51 19.04.2022

        No u Kyjeva to bylo to samé, rozhodili miny aby se jim Ukrajinci nelepili na paty až se budou "takticky přeskupovat".

        No u Kyjeva to bylo to samé, rozhodili miny aby se jim Ukrajinci nelepili na paty až se budou "takticky přeskupovat".

      • Cimbi
        19:52 19.04.2022

        Buď opevňují, nebo jako u Kyjeva: miny položili, aby kryly záda tomu "organizovanému" úprku, protože jinak by je Ukrajinci postříleli všechny do zad... Miny je zpomalily natolik, ...Zobrazit celý příspěvek

        Buď opevňují, nebo jako u Kyjeva: miny položili, aby kryly záda tomu "organizovanému" úprku, protože jinak by je Ukrajinci postříleli všechny do zad... Miny je zpomalily natolik, aby se Rusům povedlo přeplavat tu řeku a zmizet v Bělorusku.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:50 19.04.2022

      No, pokud Livemap pozorujete pravidelně, tak kolem Chersonu Ukrajinci zjevně něco kutí (tu ostřelování Čornobaivky - kolikrát celkem, 17x tu někdo psal?), tu pár vesnic ...Zobrazit celý příspěvek

      No, pokud Livemap pozorujete pravidelně, tak kolem Chersonu Ukrajinci zjevně něco kutí (tu ostřelování Čornobaivky - kolikrát celkem, 17x tu někdo psal?), tu pár vesnic osvobozených, tu nějaká střelba asi 10-15 km v ruském týlu, potyčka na předměstí Chersonu, ...

      Zatím neznáme celkový obraz, drží ho pod pokličkou, ale činí se tam, hoši...Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:54 19.04.2022

        Přesně tak - je zjevné, že kolem Chersonu rusáci něco kutí. Až příští hodiny napoví, o co půjde.

        Přesně tak - je zjevné, že kolem Chersonu rusáci něco kutí. Až příští hodiny napoví, o co půjde.

        • Cimbi
          19:58 19.04.2022

          No, Rusáci asi taky, ale já fakt myslel Ukrajinskou aktivitu za poslední cca týden.

          No, Rusáci asi taky, ale já fakt myslel Ukrajinskou aktivitu za poslední cca týden.

          • bently
            20:01 19.04.2022

            Sorry, překlep. Informací v hlavě je už moc :-)

            Sorry, překlep. Informací v hlavě je už moc :-)

          • HonzaKl
            20:36 19.04.2022

            Někde jsem četl, že je Mykolajiv plný UA armády, třeba Rusy něčím překvapí.

            Někde jsem četl, že je Mykolajiv plný UA armády, třeba Rusy něčím překvapí.

    • Nezmar
      21:39 19.04.2022

      Podle me si tim vlastne vytycili smer kudy budou zdrhat: Ted to ze Snehurivky pres Antonivku nepujde a budou muset po okresce (a ti z Oleksandrovky pres most mezi poli) pres ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle me si tim vlastne vytycili smer kudy budou zdrhat: Ted to ze Snehurivky pres Antonivku nepujde a budou muset po okresce (a ti z Oleksandrovky pres most mezi poli) pres Kozatske. Treba nam pristi dny napovi, ale rozhodne zaminovat si hlavni zasobovaci/unikovou trasu je odvazny pocin!Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    19:17 19.04.2022

    Nizozemsko odevzdává zbraně Ukrajině pod heslem „nejsme Němci“.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    Nizozemsko odevzdává zbraně Ukrajině pod heslem „nejsme Němci“.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    • bently
      19:21 19.04.2022

      Ze strany Nizozemců super, ale pro Němce dost slušná (a plně zasloužená) potupa.

      Ze strany Nizozemců super, ale pro Němce dost slušná (a plně zasloužená) potupa.

    • Upgrade
      19:21 19.04.2022

      Chcelo by to nejaku masovu akciu "Bojkotujeme nemecke vyrobky"

      Chcelo by to nejaku masovu akciu "Bojkotujeme nemecke vyrobky"

      • Malarkey
        19:37 19.04.2022

        Němci se chovají pragmaticky ke svým národním zájmům. Přitom Ukrajině finančně pomáhají poměrně hodně. Ty náhrady za armádní techniku bude ve výsledku z velké části platit právě ...Zobrazit celý příspěvek

        Němci se chovají pragmaticky ke svým národním zájmům. Přitom Ukrajině finančně pomáhají poměrně hodně. Ty náhrady za armádní techniku bude ve výsledku z velké části platit právě Němec, ale pak si to neuvěřitelně poserou v očích veřejnosti tou naprostou neochotou poslat aspoň nějaké těžké zbraně, případně bojkotem naprostých banalit.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          19:46 19.04.2022

          Ať to berou jako Turci (když okecávali Bayraktary): To je obchodní aktivita soukromé společnosti (Krauss-Maffei). Nemůžeme jim bránit ve výdělečné činnosti. Nebo ať ty zbraně ...Zobrazit celý příspěvek

          Ať to berou jako Turci (když okecávali Bayraktary): To je obchodní aktivita soukromé společnosti (Krauss-Maffei). Nemůžeme jim bránit ve výdělečné činnosti.

          Nebo ať ty zbraně prodají Polsku, Slovensku nebo nám a ve smlouvě zapomenou na doložku o reexportu. Budou z obliga.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            19:52 19.04.2022

            Souhlasím. Navíc kvůli nějakým starším BVP nebo tankům by jim plyn nikdo nevypnul. Posílají aspoň jiné vojenské vybavení? Boty, vesty, helmy, pušky, termovize ATP ?

            Souhlasím. Navíc kvůli nějakým starším BVP nebo tankům by jim plyn nikdo nevypnul. Posílají aspoň jiné vojenské vybavení? Boty, vesty, helmy, pušky, termovize ATP ?

          • Cimbi
            20:18 19.04.2022

            Jestli myslíš Němce, tak oni posílají boty, vesty, helmy, asi i NVD a termovize. Posílají kdeco. Ze zbraní, co vím, tak snad nějaký útočný pušky, snad poslali nějaký MG3, střelivo ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli myslíš Němce, tak oni posílají boty, vesty, helmy, asi i NVD a termovize. Posílají kdeco.

            Ze zbraní, co vím, tak snad nějaký útočný pušky, snad poslali nějaký MG3, střelivo a pak ty Panzerfausty 3, Stingery, Strely 2 (1. dodávka byla vyloženě ostudná, byly po expiraci a zrezlý, ostatní už snad OK) Já spekuluji, že naposílali i nějaký ex-východoněmecký Osy (je to ekonomicky výhodnější, než je skladovat nebo likvidovat).Skrýt celý příspěvek

        • Fiagy
          19:47 19.04.2022

          Pochopil bych, že se jim do toho nechce. Ale mají mlčet a neslibovat. V pondělí něco vypustí z huby, aby to v úterý zrušili. Ve středu to chtějí projednat, ve čtvrtek to zase ...Zobrazit celý příspěvek

          Pochopil bych, že se jim do toho nechce. Ale mají mlčet a neslibovat. V pondělí něco vypustí z huby, aby to v úterý zrušili. Ve středu to chtějí projednat, ve čtvrtek to zase vypadá dobře. V pátek to definitivně stopnou. Ať prostě posílají prachy, pancéřovky a munici. Teď se třeba registrovalo 1100 německých doktorů na pomoc raněným z Ukrajiny. OK , ale ať sakra nedávají Ukrajincům naději na něco , co si doma nedokážou vyjednat. Vypadají potom zbytečně jako blbci.Skrýt celý příspěvek

        • otecko
          19:53 19.04.2022

          Jako máme to chápat tak, že německý národní zájem je vydělávat za každou cenu má přednost před lidskými životy? Tak to ano, takto se Němci chovají, ale nezapomeňte, že díky ...Zobrazit celý příspěvek

          Jako máme to chápat tak, že německý národní zájem je vydělávat za každou cenu má přednost před lidskými životy? Tak to ano, takto se Němci chovají, ale nezapomeňte, že díky přístupu Německa k Putinovi je tato válka.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            20:12 19.04.2022

            Němci z rusa strach nemají, všechno ostatní jim jenom uškodí. Mají Ukrajinu v zadku. Ukrajinců je jim pravděpodobně líto, tak posílají dost peněz, ale cokoliv co by mohlo poškodit ...Zobrazit celý příspěvek

            Němci z rusa strach nemají, všechno ostatní jim jenom uškodí. Mají Ukrajinu v zadku.
            Ukrajinců je jim pravděpodobně líto, tak posílají dost peněz, ale cokoliv co by mohlo poškodit jejich ekonomiku prostě odmítají.Skrýt celý příspěvek

          • Misonek 76
            20:16 19.04.2022

            No upeime tahle valka neni jen kvuli nemcum ale kvuli komplet cele evrope. Cela evropa vcetne nas se od 2014 chovala jako ukazkobej prizdisrac. Tak ze velky vezir usoudil ze tak to ...Zobrazit celý příspěvek

            No upeime tahle valka neni jen kvuli nemcum ale kvuli komplet cele evrope. Cela evropa vcetne nas se od 2014 chovala jako ukazkobej prizdisrac. Tak ze velky vezir usoudil ze tak to bude dal ikdyz si vyslapne na ukrainu celkove. A porad mu to evidentne castecne vychazi.Skrýt celý příspěvek

          • Verdon
            20:22 19.04.2022

            Německý průmysl táhne půl Evropy, včetně nás. Závisí na plynu cca z 50 %. Vypneš plyn, není zač pomáhat Ukrajině, jedeme z kopce všichni. Takže se taktizuje a hraje o čas. My tady ...Zobrazit celý příspěvek

            Německý průmysl táhne půl Evropy, včetně nás. Závisí na plynu cca z 50 %. Vypneš plyn, není zač pomáhat Ukrajině, jedeme z kopce všichni. Takže se taktizuje a hraje o čas. My tady chceme válčit na účet životů Ukrajinců a vyzbrojovat je na účet Němců... Oni pracují, časem se to dozvímeSkrýt celý příspěvek

        • IvnB
          20:11 19.04.2022

          Radikálny prístup od Nemecka by bol ale pre Putina lega signál, že nemože pokračovať. Takto je v pohodičke, lebo najsilnejšia ekonomika v EÚ si v pohode dalej nakupuje plyn a ...Zobrazit celý příspěvek

          Radikálny prístup od Nemecka by bol ale pre Putina lega signál, že nemože pokračovať. Takto je v pohodičke, lebo najsilnejšia ekonomika v EÚ si v pohode dalej nakupuje plyn a necháva tie svine pokračovať vo vraždení.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            20:15 19.04.2022

            Bohužel se zájmy Německa neslučují se zájmy Ukrajiny. Je evidentní, že Německo pomáhá poměrně dost, ale jakákoliv pomoc, která by je mohla v očích Ruska poškodit prostě neprojde.

            Bohužel se zájmy Německa neslučují se zájmy Ukrajiny. Je evidentní, že Německo pomáhá poměrně dost, ale jakákoliv pomoc, která by je mohla v očích Ruska poškodit prostě neprojde.

          • samoempire
            21:12 19.04.2022

            Ukrajině máme hlavně pomáhat my. Němci dají peníze ale ono se jim to vrátí. I na takovém přijetí eura. Prostě Němci jsou jako Číňani pragmatici. My se chováme jako kuřata bez ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrajině máme hlavně pomáhat my. Němci dají peníze ale ono se jim to vrátí. I na takovém přijetí eura. Prostě Němci jsou jako Číňani pragmatici.
            My se chováme jako kuřata bez hlavy.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          21:17 19.04.2022

          Aktuálně potřebují zbraně. Za prachy si zbraně koupí, ale dostanou je kdoví kdy.

          Aktuálně potřebují zbraně. Za prachy si zbraně koupí, ale dostanou je kdoví kdy.

  • Standa
    19:17 19.04.2022

    https://youtu.be/TMwtYVkyveg...

    Jestli bylo, tak bylo....jestli ještě nebylo, tak příjemnou zábavu.

    https://youtu.be/TMwtYVkyveg...

    Jestli bylo, tak bylo....jestli ještě nebylo, tak příjemnou zábavu.

  • Cimbi
    19:12 19.04.2022

    Scholzprohlásil cosi o Putinově odpovědnosti za válečné zločiny...: https://liveuamap.com/en/2022/... Měl pistoli u ...Zobrazit celý příspěvek

    Scholzprohlásil cosi o Putinově odpovědnosti za válečné zločiny...:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Měl pistoli u hlavy, ne?Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      19:15 19.04.2022

      Spíš mu někdo nakukal, že zavřít plyn je válečnej zločin.

      Spíš mu někdo nakukal, že zavřít plyn je válečnej zločin.

  • Harvest
    18:52 19.04.2022

    Scholz na tlačovke potvrdil, že Nemci žiadne ťažké zbrane Ukrajine nedodaju, a prakticky celé to nechal na pleciach krajinám z východného krídla NATO, aby sme ttie zbrane dodali my ...Zobrazit celý příspěvek

    Scholz na tlačovke potvrdil, že Nemci žiadne ťažké zbrane Ukrajine nedodaju, a prakticky celé to nechal na pleciach krajinám z východného krídla NATO, aby sme ttie zbrane dodali my z nasich skladov.

    https://twitter.com/JulianRoep... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:57 19.04.2022

      JJ, Scholz se ukazuje min. v otázce Ukrajiny jako totální tragéd. Zájmy německého průmyslu ve spojitosti s ruským plynem jsou do značné míry pochopitelné, ale dalo by se z toho ...Zobrazit celý příspěvek

      JJ, Scholz se ukazuje min. v otázce Ukrajiny jako totální tragéd. Zájmy německého průmyslu ve spojitosti s ruským plynem jsou do značné míry pochopitelné, ale dalo by se z toho vybruslit i daleko lépe, aniž by německá vláda totálně ztratila tvář (což se teď bohužel čím dál intenzivněji děje).
      Já s Němci pracovně přicházím do kontaktu už dvacet let a vnímám aktuální pnutí mezi německou veřejností, která by většinově ráda aktivněji pomáhala, a vládou, která staví kategorické "no way" stanovisko. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, ale aktuálně je na Německo opravdu smutný pohled. Jediné štěstí, že mají mezi sebou a Ukrajinu pár dobro*erských zemí, které to rádi odtáhnou za ně, že.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      18:58 19.04.2022

      Treba mu povedat, ze sklady mame prazdne. Mali by nam, ako spojencom v NATO, nieco dodat.

      Treba mu povedat, ze sklady mame prazdne. Mali by nam, ako spojencom v NATO, nieco dodat.

    • Storm
      19:00 19.04.2022

      Vážně by mě zajímalo, jestli se zde mezi náma stále ještě nachází nějaký eurodobrodruh, co by pro naše vojáky chtěl pořát nakoupit řekněme například něco jako německo/francouzské ...Zobrazit celý příspěvek

      Vážně by mě zajímalo, jestli se zde mezi náma stále ještě nachází nějaký eurodobrodruh, co by pro naše vojáky chtěl pořát nakoupit řekněme například něco jako německo/francouzské vrtulníky...Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:03 19.04.2022

        Tohle jsou druhotné důsledky, které Německu podle všeho vůbec nedochází. Jestli se jejich přístup nezmění a konflikt bude pokračovat ještě další týdny a stupňovat se co se ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle jsou druhotné důsledky, které Německu podle všeho vůbec nedochází. Jestli se jejich přístup nezmění a konflikt bude pokračovat ještě další týdny a stupňovat se co se intenzity a násilí týče, Německo jako evropská zbrojařská velmoc na tom dozajista z hlediska spolehlivosti a "atraktivity" ztratí. O tom, že třeba v případě tanků vsadili u subdodávek do značné míry na spolupráci s Maďarskem, což se teď ukazuje jako ne úplně šťastné marketingové rozhodnutí, ani nemluvě.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        19:07 19.04.2022

        nechci fabulovat, ale proč maďaři kupují výhradně (téměř) německou techniku??

        nechci fabulovat, ale proč maďaři kupují výhradně (téměř) německou techniku??

        • bently
          19:13 19.04.2022

          Důvody budou pravděpodobně dva: 1) Maďaři si touto "poslušností" kupovali přízeň Německa při jednání o nedemokratičnosti jejich vlády a souvisejících opatřeních na úrovni EU; 2) ...Zobrazit celý příspěvek

          Důvody budou pravděpodobně dva: 1) Maďaři si touto "poslušností" kupovali přízeň Německa při jednání o nedemokratičnosti jejich vlády a souvisejících opatřeních na úrovni EU; 2) Němci jsou jako jedni z mála ochotni u větších zakázek postavit na maďarském území montovnu a zajistit tak vysoký "podíl domácího průmyslu na výrobě a servisu" (tanky jsou krásným příkladem). Podobně v Maďarsku vyhrála i Česká zbrojovka, která garantovala výrobu přímo v Maďarsku pod licencí; není překvapením, že krátce po spuštění výroby Maďaři oficiálně oznámili "vývoj vlastní střelné zbraně domácí výroby".Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          19:13 19.04.2022

          Protože doufají, že zavřou oči nad Orbanovou verzí kleptokracie.
          A taky kupují prakticky to nejlepší na trhu.

          Protože doufají, že zavřou oči nad Orbanovou verzí kleptokracie.
          A taky kupují prakticky to nejlepší na trhu.

    • Wolv3rine
      19:06 19.04.2022

      Nevadí, stačí když to zaplatí ;)

      Nevadí, stačí když to zaplatí ;)

    • lukas000
      19:10 19.04.2022

      na live map je napsano toto

      German Chancellor: We agreed with our partners to provide Ukraine with long-range artillery

      na live map je napsano toto

      German Chancellor: We agreed with our partners to provide Ukraine with long-range artillery

      • Burok
        19:19 19.04.2022

        Taky to vidim, ale nejak tomu neverim.

        Taky to vidim, ale nejak tomu neverim.

      • Mortles
        19:20 19.04.2022

        Uvěřím až uvidím vlaky. Jestli tím taky nemyslí "američani posílají tažené houfnice, takže proč bychom měli posílat taky?"

        Uvěřím až uvidím vlaky. Jestli tím taky nemyslí "američani posílají tažené houfnice, takže proč bychom měli posílat taky?"

      • StandaBlabol
        19:51 19.04.2022

        Dohodl se s Američany, že oni pošlou M777 a on povolí jejich transport přes Německo?

        Dohodl se s Američany, že oni pošlou M777 a on povolí jejich transport přes Německo?

    • IS-3
      19:16 19.04.2022

      Koupi Lynxů či Leopardů bych z naší strany v současný situaci pokládal za normální zradu. Němci musí počítat s tím, že mají ostatní oči a uši. K jednomu je tato doba dobrá, a to, ...Zobrazit celý příspěvek

      Koupi Lynxů či Leopardů bych z naší strany v současný situaci pokládal za normální zradu. Němci musí počítat s tím, že mají ostatní oči a uši.
      K jednomu je tato doba dobrá, a to, že
      se ukazuje, kdo je spojenec a kdo se tak jenom tváří.Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      19:45 19.04.2022

      Němci měli k Rusku vždy blízko, v 18. století, v letech 1917-1941, 1946-1989 a zdá se že dnes. Jsem zvědav co ještě ještě dozvíme o korumpování německých politiků z Ruska. Aby se ...Zobrazit celý příspěvek

      Němci měli k Rusku vždy blízko, v 18. století, v letech 1917-1941, 1946-1989 a zdá se že dnes. Jsem zvědav co ještě ještě dozvíme o korumpování německých politiků z Ruska. Aby se Olafova fotografie neobjevila v podobné konstelaci, jako ta Honeckerova ...

      https://berlinonbike.de/blog/d...

      Oceňuji, že Německo bylo dosud největším dárcem Ukrajiny při budování infrastruktury nebo decentralizované státní správy a samosprávy, která se nyní tak osvědčila, ale bez dodávek zbraní to dále nejde. Je to jako když Společnost národů a svět nechal na holičkách Habeš vůči Itálii s letectvem, tanky a bojovým plynem... Chování německé vlády je ostudou pro Německo. Snad to voliči v příštích volbách vládní koalici spočítají.Skrýt celý příspěvek

    • tosomjapeter
      21:02 19.04.2022

      no tak by sme mali dodat ukraincom co najviac sa da z nasho a poprosit nemcov o preplatenie "faktur" ... predpokladam, ze nemci radi v tichosti zaplatia "plnu cenu"... aj ti nase ...Zobrazit celý příspěvek

      no tak by sme mali dodat ukraincom co najviac sa da z nasho a poprosit nemcov o preplatenie "faktur" ... predpokladam, ze nemci radi v tichosti zaplatia "plnu cenu"...

      aj ti nase migy29 plus vsetky helikoptery atd. co najviac sa da.

      nemci prichadzaju ale tymto padom o vsetku vaznost a respekt. poucovania sa uz konat nebudu. poliaci cesi pobaltie a my mame vascie vajcia ako oni ... budu lutovat jedneho dna...Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    18:43 19.04.2022

    Asi vím, kam ho rusáci pošlou , ale snaha se cení. Generální tajemník OSN Antonio Guterres navrhuje vyhlásit na Ukrajině čtyřdenní humanitární příměří od 21. dubna. Antonio ...Zobrazit celý příspěvek

    Asi vím, kam ho rusáci pošlou , ale snaha se cení.

    Generální tajemník OSN Antonio Guterres navrhuje vyhlásit na Ukrajině čtyřdenní humanitární příměří od 21. dubna. Antonio Guterres dodal, že v případě velikonočního příměří je OSN připravena vyslat humanitární konvoje do Mariupolu, Chersonu, Doněcku a Luhansku.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:46 19.04.2022

      Nápad super, ale ze západního (civilizovaného) pohledu. Na toto rusák nikdy v současné situaci nepřistoupí. Ostatně o "dobro" se v takovém Doněcku a Luhansku stará víc než ochotně ...Zobrazit celý příspěvek

      Nápad super, ale ze západního (civilizovaného) pohledu. Na toto rusák nikdy v současné situaci nepřistoupí. Ostatně o "dobro" se v takovém Doněcku a Luhansku stará víc než ochotně sám - neviděl jste ty záběry, jak krmí místní obyvatelstvo chlebem?Skrýt celý příspěvek

      • Fiagy
        18:53 19.04.2022

        Jj, viděl. I Kadyrovci se zapojili.

        Jj, viděl. I Kadyrovci se zapojili.

        • bently
          18:59 19.04.2022

          Jj, skoro mi slza ukápla, jak dojemné to rozdávání šumavy na anektovaném území bylo.

          Jj, skoro mi slza ukápla, jak dojemné to rozdávání šumavy na anektovaném území bylo.

    • Roko
      18:46 19.04.2022

      Nahodou konecne nejaky realny napad

      Nahodou konecne nejaky realny napad

  • zubro28
    18:40 19.04.2022

    Ako naši bratia z CZ hovoria, posílame pohled a klíčenku a dekujeme za účast. Každopádne zaujimavá info, kde sa hovorí asi o nejakom lokálnom obkĺúčení. Taktika UA asi zjavne ...Zobrazit celý příspěvek

    Ako naši bratia z CZ hovoria, posílame pohled a klíčenku a dekujeme za účast.

    Každopádne zaujimavá info, kde sa hovorí asi o nejakom lokálnom obkĺúčení. Taktika UA asi zjavne funguje.

    Jeden z veliteľov oddielov proruskej separatistickej Luhanskej ľudovej republiky Michail Kiščik, prezývaný Čečenec Miša, zahynul počas spoločného útoku ruskej armády a separatistických ozbrojencov na pozície ukrajinských jednotiek v Donbase. TASR o tom informuje na základe utorkovej správy britskej televízie Sky News, ktorá sa odvoláva na vyhlásenie premiéra Luhanskej ľudovej republiky Sergeja Kozlova.

    "Smutné správy z frontu. Vlastenec Luhanskej ľudovej republiky podplukovník Michail Kiščik zomrel," napísal Kozlov na Facebooku. Kiščik podľa Kozlova zahynul, keď sa so svojou skupinou dostal do ukrajinského obkľúčenia pri Kreminne v Luhanskej oblasti. Skupina údajne bojovala "do posledného muža". Kozlov dodal, že zatiaľ zisťujú presné straty.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      20:01 19.04.2022

      A dotaz, neví se neco nodéhu o šéfovi DLR Denisi Pušilinovi? Před týdnem si ho odvedla FSB.

      A dotaz, neví se neco nodéhu o šéfovi DLR Denisi Pušilinovi? Před týdnem si ho odvedla FSB.

    • Wakantanka
      20:09 19.04.2022

      Ehm, ja som teraz pozeral správy a tam tvrdili, že russáci dobili Kremninu, či v tom majú naši novinári až taký hokej?

      Ehm, ja som teraz pozeral správy a tam tvrdili, že russáci dobili Kremninu, či v tom majú naši novinári až taký hokej?

    • Falko
      20:22 19.04.2022

      To je jeden s tých, čo na nich hádzali granáty spoza plota? :)

      To je jeden s tých, čo na nich hádzali granáty spoza plota? :)

  • MaminCecok
    18:01 19.04.2022

    Ukrajina chce od začiatku marca kúpiť od Nemecka 200 bojových vozidiel pechoty Marder. Nemecko poskytlo desiatky smiešnych výhovoriek, prečo nie je možné tieto Mardery ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina chce od začiatku marca kúpiť od Nemecka 200 bojových vozidiel pechoty Marder.

    Nemecko poskytlo desiatky smiešnych výhovoriek, prečo nie je možné tieto Mardery predať.

    Nemecko teraz ponúklo predaj týchto 200 Marderov Grécku za 100mil.€

    https://twitter.com/noclador/s...
    Keby som si mal myslieť, že Nemecko na Ukrajinu serie, asi by to nerobilo inak.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      18:03 19.04.2022

      Helmuti sa mozno boja, ze im Putin vypne plyn nadobro.

      Helmuti sa mozno boja, ze im Putin vypne plyn nadobro.

      • Mortles
        18:26 19.04.2022

        Ano, bojí. A právě tak vypadá zbabělost.

        Ano, bojí. A právě tak vypadá zbabělost.

      • bently
        18:42 19.04.2022

        Současná německá vláda je pod jasnou nadvládou byznysu. To ale není nic nového - i Angela pískala tak, jak byznys pískal (s určitou výjimkou v podobě greendealu, to je pravda). A ...Zobrazit celý příspěvek

        Současná německá vláda je pod jasnou nadvládou byznysu. To ale není nic nového - i Angela pískala tak, jak byznys pískal (s určitou výjimkou v podobě greendealu, to je pravda). A byznys se logicky výpadku plynu bojí, což se dá i pochopit - problém je, že celé Německo působí v podobě extrémní "nepomáhací" pseudodiplomatické rovině opravdu zbaběle a celé to vlastně v kontextu toho, co se děje ne až tak daleko od jejich hranic, působí až nepatřičně.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          18:43 19.04.2022

          *Angela tančila, jak byznys pískal

          *Angela tančila, jak byznys pískal

          • matus
            22:04 19.04.2022

            A my nie, my vsetci sme sli proti! :D

            A my nie, my vsetci sme sli proti! :D

    • Radovan
      18:13 19.04.2022

      Měli by jsme Německu z nejvyšších pater jasně říct, že jestli budou takto i nadále vůči Ukrajině postupovat, tak k jejich potencionálním dodávkám BVP a tanků naší armádě nebudeme ...Zobrazit celý příspěvek

      Měli by jsme Německu z nejvyšších pater jasně říct, že jestli budou takto i nadále vůči Ukrajině postupovat, tak k jejich potencionálním dodávkám BVP a tanků naší armádě nebudeme mít důvěru a nic z toho nebude. Ať vidí, že i jejich postoj Ukrajině nic nedodávat, bude pro ně mít ekonomické ztrátySkrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:34 19.04.2022

        Jo, nespolehlivý partner - závisí na tom, proti komu to chceme použít => koupíme to od někoho spolehlivějšího.

        Jo, nespolehlivý partner - závisí na tom, proti komu to chceme použít => koupíme to od někoho spolehlivějšího.

    • flanker.jirka
      18:32 19.04.2022

      Všechno mezi německem a ruskem je pro ně pouze soubor kolonií o které se čas od času poperou.

      Všechno mezi německem a ruskem je pro ně pouze soubor kolonií o které se čas od času poperou.

      • Nesher
        19:08 19.04.2022

        Stále vedle, současným německým problémem není imperialismus, nic není vzdálenější současné německé politice. Jejich problémem je na jedné straně pacifismus spojený s historický ...Zobrazit celý příspěvek

        Stále vedle, současným německým problémem není imperialismus, nic není vzdálenější současné německé politice. Jejich problémem je na jedné straně pacifismus spojený s historický podmíněným pochopením pro Rusy, která zaměňují za "sověty" a na straně druhé naivní představa, že když se změnili oni, tak to může udělat každý, zvlášť když to podpoříme businessem.
        Prostě pro německou levici je nepředstavitelné, že německé tanky budou zase zabíjet Rusy.
        A mimochodem, zatímco bývalé Západní Německo je většinově nakloněné k pomoci, bývalá NDR, která velké zkušenosti s ruskou okupací, je více méně pro ruské.Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          19:18 19.04.2022

          Levice v Německu není problém, progresivní levice chápe, že Putin je fašista. Proruský východ je spojený se sílou AfD v té oblasti, dalších pseudo-konzervativních pseudo-fašistů ...Zobrazit celý příspěvek

          Levice v Německu není problém, progresivní levice chápe, že Putin je fašista. Proruský východ je spojený se sílou AfD v té oblasti, dalších pseudo-konzervativních pseudo-fašistů (výraz populismus tyhle strany prostě nevystihuje).Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            20:23 19.04.2022

            Levice je problém vždy a všude, ta progresivní obzvláště. Např. Zelení nemají shodu ani v tom kolektivním předsednictvu (to je také vynález), jedna tvrdí ano, druhý zase nechce ...Zobrazit celý příspěvek

            Levice je problém vždy a všude, ta progresivní obzvláště.
            Např. Zelení nemají shodu ani v tom kolektivním předsednictvu (to je také vynález), jedna tvrdí ano, druhý zase nechce být cílem.
            A co se týče východu, tam je momentálně nejsilnější SPD a silná je tam i Die Linke. SPD má ultralevicové křídlo, které reprezentuje většinu členů a funkcionářů a o Die Linke se není ani nutné bavit. Klauni z AFD jsou tam jen dopočtu.
            Jinak gratuluji , je vidět, že si řádně vyškolen. Dávat rovnítko mezi konzervatismem a fašismem (což je mimochodem levicové, nemarxistické hnutí) je opravdu úsměvné.Skrýt celý příspěvek

        • otecko
          20:06 19.04.2022

          Nemáte pravdu, Německým problémem je imperialismus, ale finanční! A tomu jsou ochotni obětovat celou střední a východní Evropu!

          Nemáte pravdu, Německým problémem je imperialismus, ale finanční! A tomu jsou ochotni obětovat celou střední a východní Evropu!

          • Nesher
            20:49 19.04.2022

            Nesmysl, to je normální business. Střední Evropa je ekonomicky důležitější (pro Německo) než Rusko. Stačí otevřít Google a hledat. Německá společnost je z celkem pochopitelných ...Zobrazit celý příspěvek

            Nesmysl, to je normální business.
            Střední Evropa je ekonomicky důležitější (pro Německo) než Rusko. Stačí otevřít Google a hledat. Německá společnost je z celkem pochopitelných důvodů silně pacifistická. Ta její levicová část speciálně.Skrýt celý příspěvek

          • matus
            22:06 19.04.2022

            Vola sa to kapitalizmus, Kazdy stat ma svoju vlastnu zahranicnu politiku. Nemci maju svoju ci sa vam to paci alebo nie.

            Vola sa to kapitalizmus, Kazdy stat ma svoju vlastnu zahranicnu politiku. Nemci maju svoju ci sa vam to paci alebo nie.

    • Toomk
      18:39 19.04.2022

      A pak ti budou nabízet Lynxy ať si koupíš, nejlépe pak s náhradní díly z maďarské pobočky :) Musím řici, že aktuálně po tom fiasku variace ASCODu v GB by mi přišlo nejlíp pořídit ...Zobrazit celý příspěvek

      A pak ti budou nabízet Lynxy ať si koupíš, nejlépe pak s náhradní díly z maďarské pobočky :)

      Musím řici, že aktuálně po tom fiasku variace ASCODu v GB by mi přišlo nejlíp pořídit si CV-90 a Švédy by nemuselo mrzet, že vyměníme gripeny za F35 :)Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        18:46 19.04.2022

        CV-90 vypadá spolehlivě a má kompletní sadu verzí včetně minometů s dost zajímavými parametry. Samozřejmě, nemám znalosti konkrétních schopností, ale zdá se, že ta reklama ...Zobrazit celý příspěvek

        CV-90 vypadá spolehlivě a má kompletní sadu verzí včetně minometů s dost zajímavými parametry. Samozřejmě, nemám znalosti konkrétních schopností, ale zdá se, že ta reklama "ozkoušené, evolved, plné počítačů" není úplně lživá.Skrýt celý příspěvek

        • Toomk
          18:55 19.04.2022

          Ty reálné další varianty se mi taky líbí, lepší než powerpoint :)

          Ty reálné další varianty se mi taky líbí, lepší než powerpoint :)

        • Malarkey
          19:47 19.04.2022

          Souhlasím. Mě přišel ASCOD fajn kvůli možnému budoucímu zapojení CSG, která spolupracuje s výrobcem, ale teď fandím CV-90. Samozřejmě netuším jak to dopadlo u armádních zkoušek. ...Zobrazit celý příspěvek

          Souhlasím. Mě přišel ASCOD fajn kvůli možnému budoucímu zapojení CSG, která spolupracuje s výrobcem, ale teď fandím CV-90. Samozřejmě netuším jak to dopadlo u armádních zkoušek. Kdo tam tehdy na střelbách totálně vyhořel? Nebylo to právě CV-90 ?Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            21:41 19.04.2022

            Mám takový tušák, že to byl buď Lynx nebo ASCOD. CV-90 to nebyl určitě. Nejlépe měla dopadnout Puma.

            Mám takový tušák, že to byl buď Lynx nebo ASCOD. CV-90 to nebyl určitě. Nejlépe měla dopadnout Puma.

    • Verdon
      18:48 19.04.2022

      Němci kličkujou, vypnutí plynu jim zatím pokládá průmysl. Co když to je maskýrovka: prodají Řekům a ti pak předají UA?

      Němci kličkujou, vypnutí plynu jim zatím pokládá průmysl. Co když to je maskýrovka: prodají Řekům a ti pak předají UA?

    • Cimbi
      19:33 19.04.2022

      Když se tak bojí, ať to prodají Polákům, Slovákům nebo nám a zapomenou na doložku o reexportu. Budou z obliga a Ukrajina dostane, co potřebuje. A totéž s těmi Leopardy 1A5, o ...Zobrazit celý příspěvek

      Když se tak bojí, ať to prodají Polákům, Slovákům nebo nám a zapomenou na doložku o reexportu. Budou z obliga a Ukrajina dostane, co potřebuje.

      A totéž s těmi Leopardy 1A5, o kterých se mluvilo...Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    18:00 19.04.2022

    Rumunsko předá Ukrajině zbraně ze záloh některých institucí systému národní obrany.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    Rumunsko předá Ukrajině zbraně ze záloh některých institucí systému národní obrany.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    • Upgrade
      18:45 19.04.2022

      https://twitter.com/visegrad24... Toto by vysvetlovalo, preco Rumuni este nic neposlali. Maju tam zakon, ktory zakazuje predavat zbrane do krajin mimo NATO. Zobrazit celý příspěvek

      https://twitter.com/visegrad24...
      Toto by vysvetlovalo, preco Rumuni este nic neposlali. Maju tam zakon, ktory zakazuje predavat zbrane do krajin mimo NATO.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:36 19.04.2022

      Nene, už i Rumuni?

      Palec nahoru, borcům...!

      Nene, už i Rumuni?

      Palec nahoru, borcům...!

Načítám diskuzi...