VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Veraxx
    14:23 02.04.2022

    Dlouho jsem na AN nebyl , co mne nyní překvapilo je ze se teď skoro vůbec neprobíhá použití atomových zbraní ze strany Ruska.Už nám otrnulo nebo mi něco uniklo?

    Dlouho jsem na AN nebyl , co mne nyní překvapilo je ze se teď skoro vůbec neprobíhá použití atomových zbraní ze strany Ruska.Už nám otrnulo nebo mi něco uniklo?

    • jj284b
      14:27 02.04.2022

      z vojenskeho hladiska by im pouzitie taktickych nuklearnych zbrani velmi nepomohlo ( termobaricke maju ovela nicivejsi ucinok), no politicky by ich odsudil cely svet (aj tych par ...Zobrazit celý příspěvek

      z vojenskeho hladiska by im pouzitie taktickych nuklearnych zbrani velmi nepomohlo ( termobaricke maju ovela nicivejsi ucinok), no politicky by ich odsudil cely svet (aj tych par statov co to doteraz nespravilo).. no a strategicke? to by znamenalo vzajomne znicenie... nie nadarmo je skratka MAD - mutual assured destruction...Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      14:31 02.04.2022

      A my jsme někdy měli nahnáno?

      A my jsme někdy měli nahnáno?

    • Tonda
      15:03 02.04.2022

      Vypadá to, že by nám pan troll chtěl připomenout, že bychom z nich měli mít nahnáno. Ano máme. Ale tváři v tvář takhle hnusné, odporné a zločinné invazi to risknout musíme. Abychom ...Zobrazit celý příspěvek

      Vypadá to, že by nám pan troll chtěl připomenout, že bychom z nich měli mít nahnáno. Ano máme. Ale tváři v tvář takhle hnusné, odporné a zločinné invazi to risknout musíme. Abychom si mohli sami sebe dál vážit. Takovýto agresor nesmí vyhrát !!Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        15:25 02.04.2022

        Proč hned troll? Diví se jen změně nálady v diskuzi. Zalistujete-li v historii dozadu, bralo se to jako jedna z možností.

        Proč hned troll? Diví se jen změně nálady v diskuzi. Zalistujete-li v historii dozadu, bralo se to jako jedna z možností.

        • Veraxx
          16:37 02.04.2022

          Díky, už jsem se šel podívat na svůj pas jestli nejsem Rus :))

          Díky, už jsem se šel podívat na svůj pas jestli nejsem Rus :))

        • Badysak
          18:28 02.04.2022

          Protože atomovky se tu probíraly dost zevrubně a dospělo se, že Putin nemá v ruce jedno jedinné červené tlačítko tedy atomovky jsou out. A teď najednou někdo vytáhne atomovky.

          Protože atomovky se tu probíraly dost zevrubně a dospělo se, že Putin nemá v ruce jedno jedinné červené tlačítko tedy atomovky jsou out. A teď najednou někdo vytáhne atomovky.

      • Veraxx
        16:50 02.04.2022

        Projdi si moje staré příspěvky než mi budeš nadávat do trolla.
        Jestli se tady člověk nemůže zeptat na docela zřejmou věc tak je to stejně jak na druhé straně -topwar ? :))

        Projdi si moje staré příspěvky než mi budeš nadávat do trolla.
        Jestli se tady člověk nemůže zeptat na docela zřejmou věc tak je to stejně jak na druhé straně -topwar ? :))

    • Pavel J.
      15:15 02.04.2022

      26. března 2022 americký prezident J. Biden oznámil přehodnocení dosavadní jaderné politiky USA, které se nyní vyhrazují právo použít JZ i jako první jako prevenci jaderných ...Zobrazit celý příspěvek

      26. března 2022 americký prezident J. Biden oznámil přehodnocení dosavadní jaderné politiky USA, které se nyní vyhrazují právo použít JZ i jako první jako prevenci jaderných útoků, a to i v případě ruské agrese vůči Ukrajině.
      Jak píší někteří další čtenáři AN, JZ by Rusku zcela jistě nepomohly - leda tak na cestu do "pekla" a věčného zatracení - RF by byla celosvětově odepsána a ignorována hůře než KLDR.

      https://echo24.cz/a/SNGnU/prev... Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      15:45 02.04.2022

      Asi udělali prověrku zbraní. Potom co zjistily, že většina konvenčního vojska je nepoužitelná.

      Asi udělali prověrku zbraní. Potom co zjistily, že většina konvenčního vojska je nepoužitelná.

    • skelet
      15:45 02.04.2022

      když ti někdo vyhrožuje jednou, tak se lekneš. Když ti bude vyhrožovat 2x, tak se budeš bát. Když to bude dělat pravidelně, tak to začneš ignorovat. Lidská psychika.

      když ti někdo vyhrožuje jednou, tak se lekneš. Když ti bude vyhrožovat 2x, tak se budeš bát. Když to bude dělat pravidelně, tak to začneš ignorovat. Lidská psychika.

    • Scotty
      16:01 02.04.2022

      Čistě teď není situace kdy by něco takového reálně hrozilo.

      Čistě teď není situace kdy by něco takového reálně hrozilo.

    • PavolR
      17:06 02.04.2022

      Dokedy budú trestne stíhať vlastné obyvateľstvo za slovo "vojna", dovtedy akékoľvek ZHN na Ukrajine použiť nemôžu ...

      Dokedy budú trestne stíhať vlastné obyvateľstvo za slovo "vojna", dovtedy akékoľvek ZHN na Ukrajine použiť nemôžu ...

    • GlobeElement007
      17:52 02.04.2022

      Asi obojí. Kreml se vyjádřil, že zapojení cizích armád na Ukrajině není důvodem pro použití jaderných zbraní. Bílý dům naopak připomněl, že si vyhrazuje právo na preventivní ...Zobrazit celý příspěvek

      Asi obojí. Kreml se vyjádřil, že zapojení cizích armád na Ukrajině není důvodem pro použití jaderných zbraní. Bílý dům naopak připomněl, že si vyhrazuje právo na preventivní jaderný úder.
      A my ostatní jsme se jednoduše uklidnili.Skrýt celý příspěvek

  • 5uldo
    14:18 02.04.2022

    BBC reportaz o ruskom 331. Parachute regiment ...Zobrazit celý příspěvek

    BBC reportaz o ruskom 331. Parachute regiment

    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    13:51 02.04.2022

    Pár uřvaných Rusů (a nejen oni, už i pár českých "odborníků") co rádi poukazují na "poruchovost" platformy AR ve ztížených podmínkách a odkazují se na ten urban legend o M16 z ...Zobrazit celý příspěvek

    Pár uřvaných Rusů (a nejen oni, už i pár českých "odborníků") co rádi poukazují na "poruchovost" platformy AR ve ztížených podmínkách a odkazují se na ten urban legend o M16 z Vietnamu, se teď bije v prsa, jak v blátivých podmínkách Ukrajinské specky a západní dobrovolníci musí mít strašné problémy s jejich ARkami a jinými zbraněmi (UA SOF používají kromě jejich bullpup AK Malyuk i DD M4V7 a Sig Virtus/MCX).

    Sorry soudruzi, dobře postavené ARko není žádný křáp a o jeho funkčnosti v blátě ve srovnání i s tím "nezničitelným" AK by se dalo polemizovat...Nehledě na to, že pro střelce je to mnohem přívětivější platforma.

    Daddy Garand má odpověď :-)

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      14:08 02.04.2022

      Ta "poruchovost" platila snad jenom u těch úplně prvních sérií M-16 ve Vietnamu. Dnes je platforma AR jedním z nejdokonalejších zbraňových systémů.

      Ta "poruchovost" platila snad jenom u těch úplně prvních sérií M-16 ve Vietnamu. Dnes je platforma AR jedním z nejdokonalejších zbraňových systémů.

      • Civil
        17:47 02.04.2022

        Ta urban legend je postavena na prohlaseni, ze M16 je samocistici.
        Fakt neni a po dodani cisticich sad a zaskoleni vojaku problemy zmizely.

        Ta urban legend je postavena na prohlaseni, ze M16 je samocistici.
        Fakt neni a po dodani cisticich sad a zaskoleni vojaku problemy zmizely.

    • brin
      14:47 02.04.2022

      Tak ono žádná zbraň nebude střílet, když bude plná písku. To je prostě fakt. Ani to AK.

      Tak ono žádná zbraň nebude střílet, když bude plná písku. To je prostě fakt. Ani to AK.

      • dusan1
        15:12 02.04.2022

        No zas to úlne nie je pravda ... všetko má svoje pre a proti ... AK mal väčšie vôle a je stále "blbovzdornejší" ako M16.... ale daňou za to je nižšia presnosť. Skrátka ručná ...Zobrazit celý příspěvek

        No zas to úlne nie je pravda ... všetko má svoje pre a proti ...

        AK mal väčšie vôle a je stále "blbovzdornejší" ako M16.... ale daňou za to je nižšia presnosť.

        Skrátka ručná zbraň je vždy kompromis a nič nie je "zadarmo" ... a ak sa i technicky vyrieši blízko "ideálu" ... tak je zrazu drahá.... a pre masovú výrobu nepoužiteľná.

        Ideálnu ručnú zbraň už hľadajú za miliardy dlhé desaťročia Amíci a stále nedosiahli na ideál ...Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        15:47 02.04.2022

        Tak legendy o lepší průchodnosti terénem, se také opakují do nekonečna, stejně jako o nosnosti mostů, atd.
        Hold, neustála propagandistická masáž z východu působí na všechny.

        Tak legendy o lepší průchodnosti terénem, se také opakují do nekonečna, stejně jako o nosnosti mostů, atd.
        Hold, neustála propagandistická masáž z východu působí na všechny.

    • samoempire
      16:03 02.04.2022

      Táto debata je dávno uzavřená. Za zmínku stojí že ani ruské speciální jednotky nepoužívají optiku. O nějakých infra snímačích ani nemluvě. Na ruských webech píšou že se jedná o ...Zobrazit celý příspěvek

      Táto debata je dávno uzavřená. Za zmínku stojí že ani ruské speciální jednotky nepoužívají optiku. O nějakých infra snímačích ani nemluvě. Na ruských webech píšou že se jedná o rozhodnutí vojáků.Skrýt celý příspěvek

  • juhelak
    13:43 02.04.2022

    Když sleduju ten vývoj tak mám obavu aby to nakonec nezamrzlo a neskončilo patem nq východě jako předtím.. Obě strany budou říkat že vyhráli a dopadne to jako po první světové.. ...Zobrazit celý příspěvek

    Když sleduju ten vývoj tak mám obavu aby to nakonec nezamrzlo a neskončilo patem nq východě jako předtím.. Obě strany budou říkat že vyhráli a dopadne to jako po první světové.. Přijde to zas a ještě horší.
    Jak by svět i po případném příměří měl dal držet sankce beze změny další minimálně rok, tak by ukrajici neměli přestavět dokud mají iniciativu a klidně ničit i cíle na Ruskem území (elektrárny, vodárny, železniční uzly, přehrady atd.) ukrajine se na obnovu složí svet.. Rusku nikdo nedá nic.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      13:57 02.04.2022

      Myslím, že sa čoskoro dozvieme aký bude ďalší vývoj po zmene taktiky zo strany Ruska

      Myslím, že sa čoskoro dozvieme aký bude ďalší vývoj po zmene taktiky zo strany Ruska

      • Upgrade
        14:10 02.04.2022

        A po dodavkach co boli dohodnute na tej stvrtkovej donor conference.

        A po dodavkach co boli dohodnute na tej stvrtkovej donor conference.

    • Nesher
      13:58 02.04.2022

      Přesně k tomu to spěje, když se moskalům nepovedlo vzít celou UA a už zřejmě nepovede, tak se pokusí vytvořit "Donbas" ve velkém měřítku. Sílu na to to udělat a následně za pomoci ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesně k tomu to spěje, když se moskalům nepovedlo vzít celou UA a už zřejmě nepovede, tak se pokusí vytvořit "Donbas" ve velkém měřítku. Sílu na to to udělat a následně za pomoci koncentrace palebné síly a letectva udrzet mají.
      Kdyby někoho zajímaly skutečné analýzy stavu věcí a nikoliv fotbalové fandění ve stylu "UA je do měsíce na Krymu a do léta v Kremlu", tak přikládám link, je to den po dni a strojově přeložené do češtiny.
      https://www.palba.cz/viewtopic... Skrýt celý příspěvek

      • juhelak
        14:03 02.04.2022

        Dík přečtu si. Ona má teď Ukrajina velkou výhodu v tom zásobování od celého světa.. Jen ty ptrs.. Který jiný stat by mohl mít tyhle prvky tak masivně nasazené.. Asi jen Čína nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Dík přečtu si. Ona má teď Ukrajina velkou výhodu v tom zásobování od celého světa.. Jen ty ptrs.. Který jiný stat by mohl mít tyhle prvky tak masivně nasazené.. Asi jen Čína nebo USA. To jim pomohlo tu valku otočit ale chce to pokračovat.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          14:21 02.04.2022

          UA má problém s nedostatkem paliva, ruské údery na sklady PHM se začínají projevovat. Palivo se dá dovézt a i se tak děje, nicméně logistické trasy jsou přetížené a hlavně není kde ...Zobrazit celý příspěvek

          UA má problém s nedostatkem paliva, ruské údery na sklady PHM se začínají projevovat. Palivo se dá dovézt a i se tak děje, nicméně logistické trasy jsou přetížené a hlavně není kde dovezené PHM skladovat. Rusové všechno rozmlátili.
          Další UA problém je, že má sice dost vojáků s vysokou morálkou, ale s výcvikem je to horší. Např. o tom mluví český dobrovolník Filip v jehož teamu (družstvu) jsou 4 lidé včetně něho, co mají nějaký vojenský výcvik. Zbytek jsou nadšení dobrovolníci po pár dnech (doslova a do písmene) výcviku. Jeden ho málem zabil když při dělostřeleckém přepadu skočil do zákopu s prstem na spoušti odjištěného AK, který pochopitelně vystřelil.Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        14:15 02.04.2022

        Takhle to dopadne. A nejspíš i nějakou "pokračovací" válkou, kdy si budou obě strany semtam okopávat kotníky. Moc nevěřím v chuť ani jedné ze stran uzavřít mír. Ukrajina nebude ...Zobrazit celý příspěvek

        Takhle to dopadne. A nejspíš i nějakou "pokračovací" válkou, kdy si budou obě strany semtam okopávat kotníky. Moc nevěřím v chuť ani jedné ze stran uzavřít mír. Ukrajina nebude chtít uznat další územní ztráty a Rusko, i když to doma bude prezentovat jako vítězství, tak s těmito "zisky" taky nebude smiřovat lehce, když kvůli tomu obětovalo elitu armády a hospodářství státu.
        Nebo se pletu (a byl bych za to rád)...Skrýt celý příspěvek

    • CerVus
      14:30 02.04.2022

      Skončí to tak. Ukousnou východ Ukrajiny a celé pobřežní spojení s Krymem. Ukrajina teď přebírá iniciativu, ale brzy narazí na fakt, který zdůraznil Ruský vojenský expert někde v ...Zobrazit celý příspěvek

      Skončí to tak. Ukousnou východ Ukrajiny a celé pobřežní spojení s Krymem.
      Ukrajina teď přebírá iniciativu, ale brzy narazí na fakt, který zdůraznil Ruský vojenský expert někde v lednu. "Rusko bude mít obrovské logistické problémy s vedením útočné války na větší vzdálenost než 100km od vlastních hranic." A k těm hranicím se chtě nechtě budou útočící Ukrajinci přibližovat. Rusové budou mít chráněné zázemí a i podpora letectva a dělostřelectva bude prostě lepší.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        14:57 02.04.2022

        Přesně tak.

        Přesně tak.

      • McCoolie16
        15:53 02.04.2022

        Stav dnes souhlas. Stav za 2-3 mesice - sofistikovanejsi ua zbrane se zacnou vyrazneji projevovat.

        Stav dnes souhlas. Stav za 2-3 mesice - sofistikovanejsi ua zbrane se zacnou vyrazneji projevovat.

        • CerVus
          19:51 02.04.2022

          Tou dobou ale fronta bude blízko Ruska, pod deštníkem jejich PVO, zabezpečeným týlem, s leteckou podporou a mnohem lépe fungující logistikou. Ona i Ukrajina přichází o techniku. A ...Zobrazit celý příspěvek

          Tou dobou ale fronta bude blízko Ruska, pod deštníkem jejich PVO, zabezpečeným týlem, s leteckou podporou a mnohem lépe fungující logistikou.
          Ona i Ukrajina přichází o techniku. A moc sofistikované výzbroje pro vedení útočných operací tam ze západu nepřichází. Ty T-72, které snad dostanou budou horší než tanky které mají, Migy a letité BVP zrovna tak.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      16:43 02.04.2022

      Pat na východě byl dán tím, že Rusko ani Ukranija nechtěli jít do otevřeného konfliktu.
      Ale ten už je. Žádný pat nebude.

      Pat na východě byl dán tím, že Rusko ani Ukranija nechtěli jít do otevřeného konfliktu.
      Ale ten už je. Žádný pat nebude.

    • Wakantanka
      17:10 02.04.2022

      Akurát mám obavy, že keď začnú Ukrajinci ničiť russákom infraštruktúru, tak ten pošle nejaké TJZ bez ohľadu ako na neho bude pozerať zvyšok sveta. Vykopať ich naspäť do Ruska? ...Zobrazit celý příspěvek

      Akurát mám obavy, že keď začnú Ukrajinci ničiť russákom infraštruktúru, tak ten pošle nejaké TJZ bez ohľadu ako na neho bude pozerať zvyšok sveta. Vykopať ich naspäť do Ruska? Jednoznačne áno a najlepšie v čiernych mechoch, ale nie viac.Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    13:37 02.04.2022

    zachytena nahravka SBU: 1. -V mariupole kadyrovci strielaju detom do noh, manzelka vojaka ma z toho velku zabavu. 2. -Stravovanie rusov na ukrajine je ako safari, jedia vsetko ...Zobrazit celý příspěvek

    zachytena nahravka SBU:
    1.
    -V mariupole kadyrovci strielaju detom do noh, manzelka vojaka ma z toho velku zabavu.
    2.
    -Stravovanie rusov na ukrajine je ako safari, jedia vsetko vratane psov a nutrii.


    https://twitter.com/ServiceSsu... Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    13:16 02.04.2022

    Toto je zaujimavy thread na twitteri: v skratke Katyn verzia 2022. - Rusko planovalo jednoduche obsadenie kyjeva do 3 dni, s naslednou kapitulaciou Ukrajiny; - Jednotky ruskej ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto je zaujimavy thread na twitteri:
    v skratke Katyn verzia 2022.
    - Rusko planovalo jednoduche obsadenie kyjeva do 3 dni, s naslednou kapitulaciou Ukrajiny;
    - Jednotky ruskej armady boli nasledovane tisickamy prislusnikov rosgvardie/ OMON/HOMO na potlacanie civilistov;
    - Ruska armada nakupila 45,000 vakov na mrtvoly a priviezla mobilne krematoria;
    - Autor si je isty ze planovali na ukrajine masove popravy.
    -V septembri rusko prijalo technicke normy pre masove hroby s platnostou od 1.februara.


    https://twitter.com/sumlenny/s... Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      13:34 02.04.2022

      Je pravda že plánovat speciální operaci na 3 dny ( jiný plán evidentně nebyl) a nakoupit 40 tisíc pytlů na mrtvoly a mobilní krematoria nedává smysl. Evidentně má rusko ve zvyku ...Zobrazit celý příspěvek

      Je pravda že plánovat speciální operaci na 3 dny ( jiný plán evidentně nebyl) a nakoupit 40 tisíc pytlů na mrtvoly a mobilní krematoria nedává smysl. Evidentně má rusko ve zvyku své mrtvé vojáky vracet domů a s pompou pochovávat. Na co tedy mobilní krematoria? V Polsku udělali chybu s masovým hrobem, byl to po válce důkaz...Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      13:36 02.04.2022

      Prvé dejstvo je za nami. Otázne je, čo nás čaká ďalej. Taktika rýchleho útoku z viacerých smerov nevyšl. Ruská armáda zrejme zmení taktiku a pôjde na to frontovým systémom. Teda ...Zobrazit celý příspěvek

      Prvé dejstvo je za nami. Otázne je, čo nás čaká ďalej. Taktika rýchleho útoku z viacerých smerov nevyšl. Ruská armáda zrejme zmení taktiku a pôjde na to frontovým systémom. Teda jedna fronta kde budú môcť viac využiť svoju silnú stránku - delostrelectvo a raketomety. Najprv Mariupoľ a Izjum sú viacmenej zničené. Teraz sú na rade Charkov na severe a Cherson na juhu. Osobne očakávam, že po dobytí týchto miest sa budú snažiť urobiť obchvat v línii pozdĺž Dnepru aby ukrajinské jednotky odrezali od zásobovaniaSkrýt celý příspěvek

      • Roko
        13:46 02.04.2022

        Toho sa obavam aj ja , ua ma sice pechotu ake potrebuje tazku techniku pre velke bitky

        Toho sa obavam aj ja , ua ma sice pechotu ake potrebuje tazku techniku pre velke bitky

        • Miroslav
          13:55 02.04.2022

          Nič iné zmyslupné ma nenapadlo keď hodnotím situáciu a pozerám do mapy. To, že by Rusko nechalo Kyjev na pokoji a sústredilo sa výlučne na Donbas, to skutočne nepredpokladám. ...Zobrazit celý příspěvek

          Nič iné zmyslupné ma nenapadlo keď hodnotím situáciu a pozerám do mapy. To, že by Rusko nechalo Kyjev na pokoji a sústredilo sa výlučne na Donbas, to skutočne nepredpokladám. Zjavne dopĺňajú techniku aj ľudské zdroje. To skutočne na udržanie súčasného stavu nevyzeráSkrýt celý příspěvek

    • Dovi
      13:18 02.04.2022

      Energodar je v rusku?

      Energodar je v rusku?

      • Janicekmac
        13:23 02.04.2022

        snažte se :) třeba google maps

        snažte se :) třeba google maps

        • Dovi
          13:37 02.04.2022

          Děkuju, mapa ve které jsem hledal mi našla oblast Moskvy. Kdyby jste napsal jih Ukrajiny, tak jste si ušetřil 3 slova a smajlíka...
          ;)

          Děkuju, mapa ve které jsem hledal mi našla oblast Moskvy. Kdyby jste napsal jih Ukrajiny, tak jste si ušetřil 3 slova a smajlíka...
          ;)

          • ArcheologJD
            13:52 02.04.2022

            Je tam jedna z největších jaderných elektráren na světě

            Je tam jedna z největších jaderných elektráren na světě

      • tombo
        13:23 02.04.2022

        Na juhu Ukrajiny. Ešte ho okupujú rusi ale dlho nebudú

        Na juhu Ukrajiny. Ešte ho okupujú rusi ale dlho nebudú

    • Jirosi
      15:21 02.04.2022

      Demokracie/referendum na Ruský způsob. Že by najednou opět neplatila vůle lidu...

      Demokracie/referendum na Ruský způsob. Že by najednou opět neplatila vůle lidu...

  • damra
    12:50 02.04.2022

    Nevim jestli to bylo....a je to par dni stare... Zdá se ale, že Antonov neztrácí naději. Hodlá využít solidarity a vyhlašuje Mezinárodní fond pro oživení dopravního letounu ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevim jestli to bylo....a je to par dni stare...

    Zdá se ale, že Antonov neztrácí naději. Hodlá využít solidarity a vyhlašuje Mezinárodní fond pro oživení dopravního letounu An-225 „Mrija“. Generální ředitel firmy S. A. Bichkov apeluje na hlavy států celého světa, firmy, které se pohybují v leteckém byznysu, banky, leteckou komunitu i fanoušky, aby se podílely na financování obnovy rekordy ověnčeného stroje.

    https://vtm.zive.cz/clanky/tak... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      13:16 02.04.2022

      Nie sú dostupné nejaké nové fotografie vraku?

      Nie sú dostupné nejaké nové fotografie vraku?

        • toustr
          13:33 02.04.2022

          To je AN-124, "menší" brácha AN-225, který byl ale vyráběn sériově a disponuje jím i ruské letectvo.

          To je AN-124, "menší" brácha AN-225, který byl ale vyráběn sériově a disponuje jím i ruské letectvo.

          • toustr
            13:35 02.04.2022

            Poslední 2 fotografie jsou AN-225, ale ty už kolují po internetu.

            Poslední 2 fotografie jsou AN-225, ale ty už kolují po internetu.

          • Miroslav
            14:02 02.04.2022

            Neviem prečo nikto neurobil fotky pravoboku kde je najväčšie poškodenie. Aj bez toho to však hodnotím skôr negatívne. Na tých prvých záberoch to ešte tak vyzeralo, že si to mohol ...Zobrazit celý příspěvek

            Neviem prečo nikto neurobil fotky pravoboku kde je najväčšie poškodenie. Aj bez toho to však hodnotím skôr negatívne. Na tých prvých záberoch to ešte tak vyzeralo, že si to mohol odniesť len ten vyklápací nos s kabínu, ale vyzerá to, že to poškodenie na pravej strane bude príliš veľké na rentabilnú opravuSkrýt celý příspěvek

      • CerVus
        13:39 02.04.2022

        Ten vrak nikdo zachraňovat nebude. To už ani nejde. 100% se to celé točí okolo druhého nedokončeného trupu v mateřské továrně. Jenže i ta byla cílem útoku a je nutné zhodnotit ...Zobrazit celý příspěvek

        Ten vrak nikdo zachraňovat nebude. To už ani nejde. 100% se to celé točí okolo druhého nedokončeného trupu v mateřské továrně. Jenže i ta byla cílem útoku a je nutné zhodnotit poškození stroje.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          13:46 02.04.2022

          Vôbec sa mi nikde nepodarilo dohľadať čo je s druhou Mrijou. Nikto nevie spoľahlivo odpovedať. Našiel som len, že podľa satelitných snímkov by mala byť tá hala v poriadku. Vraj je ...Zobrazit celý příspěvek

          Vôbec sa mi nikde nepodarilo dohľadať čo je s druhou Mrijou. Nikto nevie spoľahlivo odpovedať. Našiel som len, že podľa satelitných snímkov by mala byť tá hala v poriadku. Vraj je hotová tak na 70% tá druhá Mrija. Viacmenej hardware je hotový. To by sa mohlo podariťSkrýt celý příspěvek

          • otecko
            13:56 02.04.2022

            Miro, pokud máš čas, tak se podívej na první příspěvky v této diskuzi, v souvislosti s Hostomelem a rozstřílením první Mirii je tam někde i fotka trupu té druhé v hale... hodně ...Zobrazit celý příspěvek

            Miro, pokud máš čas, tak se podívej na první příspěvky v této diskuzi, v souvislosti s Hostomelem a rozstřílením první Mirii je tam někde i fotka trupu té druhé v hale... hodně štěstí pro hledání :)Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            14:11 02.04.2022

            Ja viem ako vyzerá tá druhá. Sledujem to podrobne dlhé roky. To číslo 70% som si nevymyslel, to je odhad Antonova. Je hotový trup, krídla, chvostovka, podvozok. Chýbajú motory, ...Zobrazit celý příspěvek

            Ja viem ako vyzerá tá druhá. Sledujem to podrobne dlhé roky. To číslo 70% som si nevymyslel, to je odhad Antonova. Je hotový trup, krídla, chvostovka, podvozok. Chýbajú motory, celkovo ovládanie, elektronika, kabeláž. Dvojka je v trochu odlišnej konfigurácii (myslím, že to súvisí s tým priestorom pre cestujúcich ktorý mala jednotka za kabínou), ale rozmerovo sú prakticky totožné.Skrýt celý příspěvek

          • CerVus
            14:40 02.04.2022

            Údajně byl zasažený i hangár s druhým kusem, ale továrna jako taková stojí, takže to asi vážné nebylo. Otázkou je, jestli by se vyplatilo to letadlo dokončit. Přeci jen by ...Zobrazit celý příspěvek

            Údajně byl zasažený i hangár s druhým kusem, ale továrna jako taková stojí, takže to asi vážné nebylo.
            Otázkou je, jestli by se vyplatilo to letadlo dokončit. Přeci jen by zákonitě došlo k modernizaci, která to celé prodraží.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      13:34 02.04.2022

      Na co sbírka? Pokud bude na trhu taková přepravní kapacita, tak se najde investor. Tedy, pokud už dávno neprodali nějakou dokumentaci Číně, jak se o tom před pár lety spekulovalo.

      Na co sbírka? Pokud bude na trhu taková přepravní kapacita, tak se najde investor. Tedy, pokud už dávno neprodali nějakou dokumentaci Číně, jak se o tom před pár lety spekulovalo.

  • stroup
    12:45 02.04.2022

    Dobrovolníci mířící na ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrovolníci mířící na Ukrajinu

    ttps://denikn.cz/849010/kdo-kdyz-ne-my-den-s-cechy-kteri-za-sebou-spalili-mosty-a-odjeli-bojovat-na-ukrajinu/?utm_source=www.seznam.cz... &utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=Fic2gKTnwGl-202204021039&dop_id=15987403Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      13:21 02.04.2022

      Je to ork nebo skřet?

      Je to ork nebo skřet?

  • ruleta
    12:39 02.04.2022

    Wolski super prispevek (neni autor):

    https://twitter.com/wolski_jar...

    "Nenechte si namluvit, ze valka na Ukrajine je valka lehke pechoty."

    Wolski super prispevek (neni autor):

    https://twitter.com/wolski_jar...

    "Nenechte si namluvit, ze valka na Ukrajine je valka lehke pechoty."

    • damik
      12:59 02.04.2022

      ja bych rek ze je to 1/4 obrnene jednotky, 1/4 armadni lehka pechota a 1/2 domobrany; perfektni obranny mix IMHO

      ja bych rek ze je to 1/4 obrnene jednotky, 1/4 armadni lehka pechota a 1/2 domobrany; perfektni obranny mix IMHO

      • ruleta
        13:03 02.04.2022

        Musis pocitat klicove useky fronty a momenty. Zapadni Kyjev byl dulezity, ale klicovy byl Cernihiv - kde 1. tankova brigada a jeste jedna mechanizovana brigada + dalsi jednotky ...Zobrazit celý příspěvek

        Musis pocitat klicove useky fronty a momenty. Zapadni Kyjev byl dulezity, ale klicovy byl Cernihiv - kde 1. tankova brigada a jeste jedna mechanizovana brigada + dalsi jednotky udrzely jednotky RF od Kyjeva a tudiz nemohly prijit z vychodu. Wolski pise, ze u Cernihivu udrzely ukrajinske jednotky nepritele 10x (!!!) pocetnejsiho - zni to neuveritelne. Charkov ...dalsi misto. A tohle je mechanizovana pechota a tankove boje.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          13:19 02.04.2022

          Přesně tak. I obyčejné T-55 je lepší než žádný tank. I proto armády jako Izraelci nebo Američani drží mraky techniky skladem. Těžké zbraně vládnou.

          Přesně tak. I obyčejné T-55 je lepší než žádný tank. I proto armády jako Izraelci nebo Američani drží mraky techniky skladem. Těžké zbraně vládnou.

        • damik
          13:27 02.04.2022

          ja bych ale argumentoval ze se spatne utoci i na dobre vybavenou a zakopanou lehkou pechotu; a jeste hure na male mobilni pechotni jednotky; dulezite neni jen bojovat na hrotech, ...Zobrazit celý příspěvek

          ja bych ale argumentoval ze se spatne utoci i na dobre vybavenou a zakopanou lehkou pechotu; a jeste hure na male mobilni pechotni jednotky; dulezite neni jen bojovat na hrotech, ale idealne i v tylu; a to treba i v Ruskem pohranici a zamerit se na niceni zeleznicnich uzlu a jinych logistickych center

          hlavne v dnesni dobe, kdy armady uz nemaji miliony vojaku; takze libovolny hlubsi prunik natahuje zoufale logisticke linie

          takze idealni kombinace pro Ukrajince by byla nechat Rusaky prijit 100km do vnitrozemi, zastavit je zakopanymi jednotkami, vubec neutocit na hroty; a zamerit se jen na niceni logistiky nepritele v tylu; a to i na Ruske strane; sklady paliva, munice a vlakove nadrazi jsou super zranitelne a nedaji se skoro branit bez 500k vojaku

          utocit na Ruske hroty pusobu Ukrajincum ty nejvetsi ztraty; nejlepsi je pro Ukrajince zamezit Rusky hrotum pristupu k palivu, munici a servisnich sluzebSkrýt celý příspěvek

        • Kraken
          13:41 02.04.2022

          Tady je pěkný článek o 1. tankové brigádě a jejím skvělým ...Zobrazit celý příspěvek

          Tady je pěkný článek o 1. tankové brigádě a jejím skvělým bojem.

          https://www.forbes.com/sites/d... Skrýt celý příspěvek

      • damik
        13:15 02.04.2022

        a pri dobrem spojeni jsou vsechny tri skupiny podporovany delostrelectvem otazka je jestli by samo-navadena raketa nebyla levnejsi a flexibilnejsi nez samo-navadene delostrelecke ...Zobrazit celý příspěvek

        a pri dobrem spojeni jsou vsechny tri skupiny podporovany delostrelectvem

        otazka je jestli by samo-navadena raketa nebyla levnejsi a flexibilnejsi nez samo-navadene delostrelecke projektilySkrýt celý příspěvek

  • jj284b
    12:20 02.04.2022

    https://twitter.com/IAPonomare...

    zo 75 BTG, 34 vyzaduje prebudovanie a 16 ich bolo kompletne znicenych.. 2/3 vyradenych z boja... preto ten utek...

    https://twitter.com/IAPonomare...

    zo 75 BTG, 34 vyzaduje prebudovanie a 16 ich bolo kompletne znicenych.. 2/3 vyradenych z boja... preto ten utek...

    • PavolR
      15:29 02.04.2022

      Nie, vyradených z boja bolo ešte iba 2/5 - tých 75 je ešte stále aktívnych. Aspoň ja som to tak pochopil a zhruba by to sedelo s tým, že bolo celkovo nasadených viac ako 120 BTG.

      Nie, vyradených z boja bolo ešte iba 2/5 - tých 75 je ešte stále aktívnych. Aspoň ja som to tak pochopil a zhruba by to sedelo s tým, že bolo celkovo nasadených viac ako 120 BTG.

  • Roko
    11:58 02.04.2022

    Predstavte si, ze toto vsetko mohli mat na ukraine , taliban by mal ukazat aky je kamos a poslat to tam :D ...Zobrazit celý příspěvek

    Predstavte si, ze toto vsetko mohli mat na ukraine , taliban by mal ukazat aky je kamos a poslat to tam :D https://www.ragex.co/post/in-d... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:08 02.04.2022

      to len ukazuje na Americku kratkozrakost...

      to len ukazuje na Americku kratkozrakost...

      • TF_HU
        12:48 02.04.2022

        jj284b

        OMG

        jj284b

        OMG

    • CerVus
      13:18 02.04.2022

      Nemohli. Ty počty techniky jsou nepřesné. Velká část letounů přelétla do zahraničí.

      Nemohli. Ty počty techniky jsou nepřesné. Velká část letounů přelétla do zahraničí.

  • StandaBlabol
    11:52 02.04.2022

    Nehroutí se Rusům severní fronta? Plán byl stáhnout část sil na východ a se zbytkem držet pozice. Jenže to, co tam zbylo, se nedokáže ubránit ukrajinským útoků. Takže nakonec to ...Zobrazit celý příspěvek

    Nehroutí se Rusům severní fronta? Plán byl stáhnout část sil na východ a se zbytkem držet pozice. Jenže to, co tam zbylo, se nedokáže ubránit ukrajinským útoků. Takže nakonec to vypadá, že se na severu z Ukrajiny úplně stáhnou. Zatím zvládají ustupovat/utíkat. Sice se ztrátami, ale Ukrajinci žádnou ruskou jednotku nechytli do kotle. Ani kolem Hostomelu ani na druhé straně u Brovar. Ale v Ivankivu a v okolí Brovar měli natahané zásoby a ty tak rychle odvést nestihnou. Jsem zvědavý, co tam všechno po sobě nechají...

    Jinak číst Topwar začíná být legrace. Teď tam vycházejí články jako "Nepanikařte, Kyjev bude ruský." Podle těch komentářů tomu nikdo moc nevěří.:)Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      11:57 02.04.2022

      Podle mne tam uz nikdo neni, nechaji tam vsechno nepotrebne - zasoby, zbrane, nahradni dily, palivo, poskozene, pokazene vozidla. Proste co jelo, tak odjelo - vojaci si vzali co ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mne tam uz nikdo neni, nechaji tam vsechno nepotrebne - zasoby, zbrane, nahradni dily, palivo, poskozene, pokazene vozidla. Proste co jelo, tak odjelo - vojaci si vzali co unesli. Klasicky ustupo-utek.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:00 02.04.2022

      Vsetko na to ukazuje ze sa stiahli a teda ziadna obrana neviaze postup ukraincov len minove polia

      Vsetko na to ukazuje ze sa stiahli a teda ziadna obrana neviaze postup ukraincov len minove polia

    • Scotty
      12:09 02.04.2022

      Nemyslím že plánovali udržet pozice. Tím že se jim nepodařilo dobít Kyjev ztratilo smysl držet na severu vojáky.

      Nemyslím že plánovali udržet pozice. Tím že se jim nepodařilo dobít Kyjev ztratilo smysl držet na severu vojáky.

      • Jirosi
        12:34 02.04.2022

        Hlavně mohou z Běloruska hrozit, případně odstřelovat Ukrajinské pozice. Přitom pro Ukrajinské síly bude podstatně složitější na tyto provokace odpovídat.

        Hlavně mohou z Běloruska hrozit, případně odstřelovat Ukrajinské pozice. Přitom pro Ukrajinské síly bude podstatně složitější na tyto provokace odpovídat.

    • tomaskult
      12:13 02.04.2022

      Jedna z vojenskych poucek zni: Pozor na takticky ustup. Ma sklony se zmenit v panicky utek.

      Jedna z vojenskych poucek zni: Pozor na takticky ustup. Ma sklony se zmenit v panicky utek.

      • Scotty
        12:18 02.04.2022

        Což se zatím nestalo.

        Což se zatím nestalo.

        • samoempire
          12:24 02.04.2022

          Protože je to 50 km k běloruským hranicím. Jinak jsem zvědav jestli Rusové budou dělat co dělají předtím. Mít dělostřelectvo na své straně a střílet přes hranici. Pokud Ukrajinci ...Zobrazit celý příspěvek

          Protože je to 50 km k běloruským hranicím. Jinak jsem zvědav jestli Rusové budou dělat co dělají předtím. Mít dělostřelectvo na své straně a střílet přes hranici. Pokud Ukrajinci dostali HIMARS tak by to mohlo Rusi odnaučit.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            12:30 02.04.2022

            Jestli "předtím" myslíš rok 2014, tak teď je jiná situace. Tehdy se Ukrajinci báli odpovídat, protože nechtěli vyprovokovat větší konflikt. A ani moc neměli čím. Teď si s tím ...Zobrazit celý příspěvek

            Jestli "předtím" myslíš rok 2014, tak teď je jiná situace. Tehdy se Ukrajinci báli odpovídat, protože nechtěli vyprovokovat větší konflikt. A ani moc neměli čím. Teď si s tím hlavu dělat nebudou a prostředky mají taky.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            12:33 02.04.2022

            Nestahují se jen z běloruského směru.

            Nestahují se jen z běloruského směru.

          • ruleta
            12:45 02.04.2022

            Nebudou strilet, nebudou chtit zatahnout Belorusko do valky a pak take nebudou chtit vystupovat jako ti co utoci (na cizi uzemi) - podobne to vidim i s tim utokem na ropne ...Zobrazit celý příspěvek

            Nebudou strilet, nebudou chtit zatahnout Belorusko do valky a pak take nebudou chtit vystupovat jako ti co utoci (na cizi uzemi) - podobne to vidim i s tim utokem na ropne zasobniky. Pokud utocili treba na letiste u Rostova - tak to byl ciste vojensky cil, tak se k tomu prihlasili. Zasobniky jsou take vojenskym cilem, ale soucasne take civilni infrastruktura - jedna z klicovych a k tomu se jiz neprihlasili.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            13:07 02.04.2022

            Nepotřebují HIMARS, mají svoje raketomety se slušným dosahem.

            Nepotřebují HIMARS, mají svoje raketomety se slušným dosahem.

          • samoempire
            13:22 02.04.2022

            Odpověď pro Jirku. To áno ale hodně techniky měli na východě, kde jim to Rusové rozbili. Ukrajina bude potřebovat další těžké zbraně.

            Odpověď pro Jirku. To áno ale hodně techniky měli na východě, kde jim to Rusové rozbili. Ukrajina bude potřebovat další těžké zbraně.

          • flanker.jirka
            14:05 02.04.2022

            Nemohou si dovolit vše hned odvézt na východ. U Kyjeva něco zůstat musí. Spíše bych si tipnul, že jim bude západ posílat původem ruské raketomety. A ne HIMARS, to by mohla být ...Zobrazit celý příspěvek

            Nemohou si dovolit vše hned odvézt na východ. U Kyjeva něco zůstat musí. Spíše bych si tipnul, že jim bude západ posílat původem ruské raketomety. A ne HIMARS, to by mohla být velmi citlivá dodávka. Může to odpálit i balistické střely, to by byla voda na mlýn ruské propagandě.Skrýt celý příspěvek

    • Marky
      13:20 02.04.2022

      Obávám se, že to možná bude jinak. Třeba se stáhnou tak, aby si BTG mohly krýt křídla a vytvoří souvislejší frontu co se dobře brání. Prioritu bude mít východ, měl pravděpodobně po ...Zobrazit celý příspěvek

      Obávám se, že to možná bude jinak. Třeba se stáhnou tak, aby si BTG mohly krýt křídla a vytvoří souvislejší frontu co se dobře brání. Prioritu bude mít východ, měl pravděpodobně po celou dobu, ale tady by si mohli držet nějaké pozice pro případné další akce/pro vyjednávání.
      Na útěk nějak nevěřím.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    11:49 02.04.2022

    https://twitter.com/verkhovna_...

    v oslobodenej Buci nasli mrtvych civilistov, niektori mali zviazane ruky...

    https://twitter.com/verkhovna_...

    v oslobodenej Buci nasli mrtvych civilistov, niektori mali zviazane ruky...

    • Pavel J.
      12:46 02.04.2022

      Hlavně, že se potenciální válečný zločinec ministr zahraničí Sergej Lavrov zajímá o údajné špatné zacházení se zajatými ruskými vojáky (jeden zatím neprokázaný případ s postřeleným ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavně, že se potenciální válečný zločinec ministr zahraničí Sergej Lavrov zajímá o údajné špatné zacházení se zajatými ruskými vojáky (jeden zatím neprokázaný případ s postřeleným ruským vojákem), zatímco armáda RF bez vypovězení války zákeřně v noci napadla mírumilovného souseda, cíleně, masově a bezohledně denně ničí města i s jeho obyvateli a civilní infrastrukturou a nyní zřejmě aplikuje strategii "spálené země", když se musí z některých částí Ukrajiny "takticky stahovat" (ničení obilných sil ap.).

      Takové příklady nelidského zacházení se zajatci nebo dokonce jejich vraždění (jako uvedený zde se spoutanými rukami za zády) nezůstanou nepotrestány. RF čeká podobný soud jako byl s nacisty v Norimberku, žaloby podává nejen Ukrajina, ale i jiné státy (na prvním místě Velká Británie - která po všech stranách příjemně překvapila) a po válečných zločinech nyní "jde" zkušený soudce Mezinárodního trestního soudu (ICC) v Haagu Karim A.A. Khan. Vyšetřování válečných zločinů ICC podpořilo už přes 39 zemí včetně České republiky a neutrálních zemí jako je Švýcarsko.

      https://www.icc-cpi.int/Pages/... Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        13:23 02.04.2022

        Tohle je typické Rusko. Budou střílet ženy na ulicích ale Lavrov se bude stěžovat na špatné zacházení se zajatci.

        Tohle je typické Rusko. Budou střílet ženy na ulicích ale Lavrov se bude stěžovat na špatné zacházení se zajatci.

        • Jirosi
          15:07 02.04.2022

          Přitom dokud oficiálně nevyhlásí válku (stále je jen speciální operace), tak se z pohledu Ukrajiny jedná o záškodníky, diverzanty, teroristy, špióny a všechny mají právo v ...Zobrazit celý příspěvek

          Přitom dokud oficiálně nevyhlásí válku (stále je jen speciální operace), tak se z pohledu Ukrajiny jedná o záškodníky, diverzanty, teroristy, špióny a všechny mají právo v podstatě bez soudu na místě zastřelit. Zcela dle ženevských konvencí.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    11:24 02.04.2022

    Hackeři Anonymous „napadli“ ruský strojní závod Lipetsk, který vyrábí komponenty pro protiletadlové střely.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

    Hackeři Anonymous „napadli“ ruský strojní závod Lipetsk, který vyrábí komponenty pro protiletadlové střely.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...

  • Veraxx
    11:20 02.04.2022
    • Janicekmac
      11:24 02.04.2022

      stačí se jít prvního máje podívat do Brna na přehlídku těchto exotů, ti se tam pak potkají s exoty z druhé strany politického spektra a máte do konce dne o zábavu postaráno :)

      stačí se jít prvního máje podívat do Brna na přehlídku těchto exotů, ti se tam pak potkají s exoty z druhé strany politického spektra a máte do konce dne o zábavu postaráno :)

      • Miroslav
        11:36 02.04.2022

        Náckovia mali ku komunistom vždy blízko, ak keď sú z opačnej strany spektra

        Náckovia mali ku komunistom vždy blízko, ak keď sú z opačnej strany spektra

        • jj284b
          11:55 02.04.2022

          nackovia nie su uplne z opacneho spektra... nacionalny socializmus a komunizmus si boli blizske, akurat ze nackovia chceli vladnut na zaklade rasy, kym komunisti na zaklade ...Zobrazit celý příspěvek

          nackovia nie su uplne z opacneho spektra... nacionalny socializmus a komunizmus si boli blizske, akurat ze nackovia chceli vladnut na zaklade rasy, kym komunisti na zaklade "triedneho" postavenia.. no v podstate princip ten isty..Skrýt celý příspěvek

          • Mr.Tomas
            11:58 02.04.2022

            To ze je nacizmus a komunizmus z opacneho spektra je len mytus ktory rozsiroval ZSSR. Stale su to len odrody socializmu.

            To ze je nacizmus a komunizmus z opacneho spektra je len mytus ktory rozsiroval ZSSR. Stale su to len odrody socializmu.

          • Mr.Tomas
            11:59 02.04.2022

            Pardon, to mala byt odpoved na Miroslava

            Pardon, to mala byt odpoved na Miroslava

          • TF_HU
            12:51 02.04.2022

            Když to nakreslíte do kruhu, oba extrémy se vám potkají.

            Když to nakreslíte do kruhu, oba extrémy se vám potkají.

        • Sidon
          12:41 02.04.2022

          Nacionalni socialismus a internacionalni socialismus jsou si naopak velmi blizko, zadna opacna strana spektra.

          Nacionalni socialismus a internacionalni socialismus jsou si naopak velmi blizko, zadna opacna strana spektra.

    • McCoolie16
      11:27 02.04.2022

      OdPorníci...

      OdPorníci...

    • Sidon
      12:44 02.04.2022

      To musi byt nacvik nejake stand-up komedie.

      Ta vlajka konfederace je symptomaticka. Stejna sebranka frustratu v US zase hlasa nadrazenost bile rasy.

      To musi byt nacvik nejake stand-up komedie.

      Ta vlajka konfederace je symptomaticka. Stejna sebranka frustratu v US zase hlasa nadrazenost bile rasy.

    • Veraxx
      12:57 02.04.2022

      Já bych je přehodil těm co ten zásah divadla přežili , ať jim to vysvětlí :))

      Já bych je přehodil těm co ten zásah divadla přežili , ať jim to vysvětlí :))

    • Veraxx
      13:04 02.04.2022

      A pak je tady ještě toto :)))))
      https://mobile.twitter.com/OMG...

      A pak je tady ještě toto :)))))
      https://mobile.twitter.com/OMG...

  • jj284b
    10:59 02.04.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    len tak si sedia na kopceku, a odpaluju jednu ATGM za druhou na utekajucich rusov...

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    len tak si sedia na kopceku, a odpaluju jednu ATGM za druhou na utekajucich rusov...

    • Hukov
      11:05 02.04.2022

      Čo tá sprievodná hudba od 1:20? :-)))

      Čo tá sprievodná hudba od 1:20? :-)))

      • Roko
        11:14 02.04.2022

        LoL rez a rubaj do krve nebude to poprve hahah

        LoL rez a rubaj do krve nebude to poprve hahah

      • 5uldo
        11:17 02.04.2022

        Rez a rubaj do krve, cca 1939

        Rez a rubaj do krve, cca 1939

        • Nesher
          11:30 02.04.2022

          To se moc nepovedlo, hymna slovenských nácků.

          To se moc nepovedlo, hymna slovenských nácků.

          • flanker.jirka
            13:24 02.04.2022

            Asi nějaká inter-nacionální "dobrovolnická" parta. :-D Teď jsou možná na správné straně konfliktu. Snad se je podaří po válce skutečně denacifikovat a odzbrojit od hraček, které ...Zobrazit celý příspěvek

            Asi nějaká inter-nacionální "dobrovolnická" parta. :-D Teď jsou možná na správné straně konfliktu. Snad se je podaří po válce skutečně denacifikovat a odzbrojit od hraček, které tam NATO posílá, aby se nám v Evropě nevyskytla parta jedinců podobných islámskému státu.Skrýt celý příspěvek

          • mudry.udrzbar
            13:59 02.04.2022

            Ked tam rusaci behaju na tankoch so sovietskymi vlajkami, tak rez a rubaj do toho pekneho zasahu Stugnou celkom sedi :)

            Ked tam rusaci behaju na tankoch so sovietskymi vlajkami, tak rez a rubaj do toho pekneho zasahu Stugnou celkom sedi :)

      • mabc
        14:09 02.04.2022

        Tymto sa autori videa skutocne vyznamenali. Slovenska protizidovska vojnova piesen. Nic na smiech, smutne dedicstvo slovenskych nacistov.

        Tymto sa autori videa skutocne vyznamenali. Slovenska protizidovska vojnova piesen. Nic na smiech, smutne dedicstvo slovenskych nacistov.

    • otecko
      11:18 02.04.2022

      Přímá úměra-čím více jich dnes odpálí do nebe, tím méně se jich zítra vrátí, tak ať jim nedojdou střely!

      Přímá úměra-čím více jich dnes odpálí do nebe, tím méně se jich zítra vrátí, tak ať jim nedojdou střely!

  • Atomas
    10:53 02.04.2022

    Podle potvrzení sestřelili 1. dubna příslušníci 95. samostatné útočné brigády Ozbrojených sil Ukrajiny dva transportní a bitevní vrtulníky Mi-8 Ozbrojených sil Ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle potvrzení sestřelili 1. dubna příslušníci 95. samostatné útočné brigády Ozbrojených sil Ukrajiny dva transportní a bitevní vrtulníky Mi-8 Ozbrojených sil Ruské federace.

    Uvádí se, že vrtulníky byly zničeny v Charkovské oblasti použitím domácího přenosného protitankového raketového systému "Corsair". Jde v podstatě o první případ, kdy byl vzdušný cíl úspěšně zničen protiletadlovým raketovým systémem! Neovladatelný vzdušný nepřítel se po zásahu raketou zhroutil na stranu a srazil se s vlastním vrtulníkem, který letěl za ním. Video ukazuje nepřátelské vrtulníky hořící po „úspěšném přistání" (autom. překlad)

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    10:20 02.04.2022

    Ruski vojaci v bielorusku posielaju kurierom domov nalupene veci z ukrajiny. Deklarovane : Saty ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruski vojaci v bielorusku posielaju kurierom domov nalupene veci z ukrajiny. Deklarovane : Saty mobily

    https://twitter.com/MotolkoHel... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...