VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • jj284b
    14:06 16.03.2022

    co sa tyka Ruskych strat: .. a warning from a top Russian airman that his country’s forces have suffered losses on a scale that will “horrify” people when the figure - now a ...Zobrazit celý příspěvek

    co sa tyka Ruskych strat:

    .. a warning from a top Russian airman that his country’s forces have suffered losses on a scale that will “horrify” people when the figure - now a closely guarded secret - is revealed.

    Captain Alexander Garnaev - a famous military test pilot and recipient of the Kremlin’s highest honour, the Hero of Russia award - denounced the “completely incomprehensible” war...

    https://www.standard.co.uk/new... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      14:09 16.03.2022

      ziadna krajina ani US of A by po takych stratach nepokracovala v boji...

      ziadna krajina ani US of A by po takych stratach nepokracovala v boji...

      • jj284b
        14:15 16.03.2022

        prave to je na tom najstrasnejsie.. ta ochota Ruskeho vedenia pokracovat dalej napriek tym stratam... Avghanistan zlomil vaz ZSSR.. a toto uz teraz je ovela horsie ako to co ...Zobrazit celý příspěvek

        prave to je na tom najstrasnejsie.. ta ochota Ruskeho vedenia pokracovat dalej napriek tym stratam... Avghanistan zlomil vaz ZSSR.. a toto uz teraz je ovela horsie ako to co zazivali v Avghanistane... pritom ta vojna trva len 3 tyzdne...

        Ak sa chcel Putin zapisat do dejin, tak sa mu to podarilo... akurat ze nie tak ako si myslel...Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        14:52 16.03.2022

        Pri tomto tempe bude Šojgu presne vedieť , kedy bude koniec . Potom bude mať na výber iba aotomovú bombu , alebo vybrať kolt a zahrať si obľúbenú hru ruských generálov - ruskú ...Zobrazit celý příspěvek

        Pri tomto tempe bude Šojgu presne vedieť , kedy bude koniec . Potom bude mať na výber iba aotomovú bombu , alebo vybrať kolt a zahrať si obľúbenú hru ruských generálov - ruskú ruletu s Vovkom a Lavrovom.
        Ináč tie straty sú príšerne na to , že rusi mali všetky výhody ; výber bojiska, čas, počty vojakov a techniky . Nič sa od 2. svetovej vojny nenačili. Asi na ich akademii učia iba brilatnú Karpatsko-Dukelskú operáciu , kde hnali na nezmyselný šturm vlnu za vlnou mužikov a bohužial a čechov a slovákov.....Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        18:05 16.03.2022

        minimálně by někdo nepokračoval v boji stejným způsobem, ale zkusil by jiný přístup a taktiku

        minimálně by někdo nepokračoval v boji stejným způsobem, ale zkusil by jiný přístup a taktiku

        • Ilawar
          20:06 16.03.2022

          Jenže při složení a stavu jejich techniky a vycvičenosti vojáků jim moc jiných možností než použít ve větší míře dělostřelectvo nezbývá. A jakmile by začli ve velkém bombardovat ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže při složení a stavu jejich techniky a vycvičenosti vojáků jim moc jiných možností než použít ve větší míře dělostřelectvo nezbývá.

          A jakmile by začli ve velkém bombardovat města, tak by dřív nebo později došlo na kompletní odpojení od SWIFT, k zákazu dovozu rusácké ropy i plynu (topná sezóna se blíží ke konci), poté i k embargu obchodu a k sankcím proti zemím, které by s moskaly ještě obchodovaly...

          To je v tuto chvíli hlavní důvod, proč se zatím s dělostřelectvem drží zpátky a zatím nesrovnávají ukrajinská města se zemí jako Groznyj.
          To a také nedostatečná logistika, měli by teď problém zabezpečit dostatečné zásobování municí.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    13:47 16.03.2022

    btw, ukazalo sa ze Vasilii Bykov nebol potopeny:

    https://twitter.com/oryxspioen...

    btw, ukazalo sa ze Vasilii Bykov nebol potopeny:

    https://twitter.com/oryxspioen...

  • stroup
    13:46 16.03.2022

    Dvojitá mapa Ukrajiny, z ruského zdroje v kombinaci s Livemupap:


    https://www.reddit.com/r/Comba...

    Dvojitá mapa Ukrajiny, z ruského zdroje v kombinaci s Livemupap:


    https://www.reddit.com/r/Comba...

  • stroup
    13:45 16.03.2022

    z ruského fóra, diví se jak se mohli dostat premiéři do Kyjeva: cit.: "spolu s Kaczynskim navštívili Kyjev premiéři Polska, České republiky a Slovinska - Mateusz Morawiecki, ...Zobrazit celý příspěvek

    z ruského fóra, diví se jak se mohli dostat premiéři do Kyjeva:

    cit.: "spolu s Kaczynskim navštívili Kyjev premiéři Polska, České republiky a Slovinska - Mateusz Morawiecki, Piotr Fiala a Janez Jansha."
    Je to paralelní realita? Vždyť u Kyjeva probíhají vojenské operace, jak se tam dostaly. jakými způsoby?Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      13:50 16.03.2022

      Dal bys odkaz? Díky.

      Dal bys odkaz? Díky.

    • damra
      13:52 16.03.2022

      Presne to jsem si rikal - budou tvrdit ze zadna valka neni, protoze tam jezdi premieri jinych zemi...

      Presne to jsem si rikal - budou tvrdit ze zadna valka neni, protoze tam jezdi premieri jinych zemi...

      • Jura99
        14:20 16.03.2022

        da se to vykladat i obracene, ze to Rusaci nemaji pod kontrolou, kdyz tam jezdi nepratelsti premieri.

        da se to vykladat i obracene, ze to Rusaci nemaji pod kontrolou, kdyz tam jezdi nepratelsti premieri.

  • Fiagy
    13:31 16.03.2022

    Nevím co je na tom pravdy, ale proč ne. Sestřelili jsme u Oděsy dva ruské suchoje, hlásí ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím co je na tom pravdy, ale proč ne.
    Sestřelili jsme u Oděsy dva ruské suchoje, hlásí Ukrajinci.
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    13:26 16.03.2022

    Cinsky velvyslanec na Ukrajine blahozelal Ukrajincom k ...Zobrazit celý příspěvek

    Cinsky velvyslanec na Ukrajine blahozelal Ukrajincom k odporu:

    https://www-aktual24-ro.transl...


    https://twitter.com/AlexandruC... Skrýt celý příspěvek

    • Vrata
      13:31 16.03.2022

      Tak to je bomba, skvele.

      Tak to je bomba, skvele.

    • The Pale Emperor
      13:38 16.03.2022

      Žeby Číňani měnili svůj postoj v tomhle konfliktu? Moc se mi nechce věřit, že by to byla “sólo akce” velvyslance.

      Žeby Číňani měnili svůj postoj v tomhle konfliktu? Moc se mi nechce věřit, že by to byla “sólo akce” velvyslance.

    • Fiagy
      13:40 16.03.2022

      Jestli je to pravda tak teď Vláďu nahazují defibrilátorem :-D

      Jestli je to pravda tak teď Vláďu nahazují defibrilátorem :-D

      • Storm
        15:16 16.03.2022

        Zas neblbni... Stěny jeho bunkru jsou moc tlusté a taková podstatná informace se přez ně nemá šanci dovnitř dostat.. Tam to teď navíc asi funguje tak, že příznivé informace ...Zobrazit celý příspěvek

        Zas neblbni... Stěny jeho bunkru jsou moc tlusté a taková podstatná informace se přez ně nemá šanci dovnitř dostat..
        Tam to teď navíc asi funguje tak, že příznivé informace předávají posli osobně vůdci v reálnem čase, nepříznivé pobočníkovi, který je filtruje... Tam to je ale se zpozdenim, u pobocníka se stojí dlouha fronta, pro množství nestíhá...Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        16:26 16.03.2022

        Vodca nepoužíva PC ani mobil, nemôže si na AN prečítať skutočnú realitu :)

        Vodca nepoužíva PC ani mobil, nemôže si na AN prečítať skutočnú realitu :)

    • Poly
      14:30 16.03.2022

      Není to fake? To by byla tvrdá rána pro Ivana.

      Není to fake? To by byla tvrdá rána pro Ivana.

  • Janicekmac
    13:22 16.03.2022

    rusové že prý odrazili ukrajinský útok na vodní elektrárnu Kakhovka. Bych nečekal, že Ukrajinci už jsou až ...Zobrazit celý příspěvek

    rusové že prý odrazili ukrajinský útok na vodní elektrárnu Kakhovka. Bych nečekal, že Ukrajinci už jsou až tam.
    https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

  • Janicekmac
    13:04 16.03.2022

    Oryx napočítal 10 zničených vrtulníků a 5 poškozených
    https://www.oryxspioenkop.com/...

    Oryx napočítal 10 zničených vrtulníků a 5 poškozených
    https://www.oryxspioenkop.com/...

    • Toomk
      13:28 16.03.2022

      15 nefunkčních vrtulníků to je slušný, když byli dřív před sankcemi schopni jich vyrobit pár kusů ročně.

      15 nefunkčních vrtulníků to je slušný, když byli dřív před sankcemi schopni jich vyrobit pár kusů ročně.

  • The Pale Emperor
    12:49 16.03.2022

    Rusové začali střílet na civilisty čekají ve frontě na chleba. Minimálně 10 mrtvých.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Rusové začali střílet na civilisty čekají ve frontě na chleba. Minimálně 10 mrtvých.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • fotr
      13:08 16.03.2022

      Svině.

      Svině.

    • Jura99
      13:14 16.03.2022

      ruska prasečí kultura

      ruska prasečí kultura

    • 13:41 16.03.2022

      Dam oblicku na to, ze o chvilu to bude na nejakom ruskom webe pripisane na vrub ukrajincom. Najhorsie na tom je, ze ono okrem priamych ucastnikov toho incidentu defacto ani nikto ...Zobrazit celý příspěvek

      Dam oblicku na to, ze o chvilu to bude na nejakom ruskom webe pripisane na vrub ukrajincom. Najhorsie na tom je, ze ono okrem priamych ucastnikov toho incidentu defacto ani nikto iny nemoze tvrdit, ci to boli rusi a ukrajinci a to ma na tomto ubija. V podstate ak by aj bolo niekde vidno ruskych vojakov strielajucich do davu, rusi v sojuze jasne ze uveria verzii o diverzantoch prezlecenych do ruskych uniforiem. Cele zle, tato vojna... Kto vie, po strelbe akej armady je toto collateral damage (nechce sa mi zase verit, ze len tak strielali do davu, pokial to pravda neboli cecenci, tam by som veril).. BTW jasne, ze drzim ukrajinciom, ale toto su v tejto faze prilis nejasne incidenty, do psej matere.Skrýt celý příspěvek

    • Kanaďan
      13:43 16.03.2022

      K podobným excesům bude docházet častěji. Tím Rusové zasejí vítr, s nímž sklidí bouři, která smete jejich zázemí na okupovaných územích.

      K podobným excesům bude docházet častěji. Tím Rusové zasejí vítr, s nímž sklidí bouři, která smete jejich zázemí na okupovaných územích.

    • 13:57 16.03.2022

      ..tak udajne to bola delostrelecka palba
      https://liveuamap.com/en/2022/...

      ..tak udajne to bola delostrelecka palba
      https://liveuamap.com/en/2022/...

  • Silver
    12:49 16.03.2022

    Potvrdené: Ruské jednotky zo 4. gardovej okupačnej základne v Cchinvali opúšťajú región tunelom Roki a smerujú do bojov na Ukrajinu. Okrem jednotiek ruskej 58. armády odchádzajú ...Zobrazit celý příspěvek

    Potvrdené:
    Ruské jednotky zo 4. gardovej okupačnej základne v Cchinvali opúšťajú región tunelom Roki a smerujú do bojov na Ukrajinu. Okrem jednotiek ruskej 58. armády odchádzajú na Ukrajinu údajne aj dobrovoľníci z takzvaného Južného Osetska: https://liveuamap.com/en/2022/...

    Šanca pre Gruzínsko?Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    12:45 16.03.2022

    No, a už tu máme výzvu na vytvorenie Karpatskej Rusi:
    https://www.youtube.com/watch?...

    No, a už tu máme výzvu na vytvorenie Karpatskej Rusi:
    https://www.youtube.com/watch?...

    • The Pale Emperor
      12:50 16.03.2022

      Někdo stručný přepis, prosím? Díky!

      Někdo stručný přepis, prosím? Díky!

      • PavolR
        13:26 16.03.2022

        Dajú sa nastaviť tituly - síce trocha krkolomné, ale na pochopenie stačí...

        Dajú sa nastaviť tituly - síce trocha krkolomné, ale na pochopenie stačí...

    • Silver
      12:51 16.03.2022

      Ja som Rusín ale toto je dajaký pako.

      Ja som Rusín ale toto je dajaký pako.

    • Hawk
      14:35 16.03.2022

      Spíše Rusínské lidové republiky...

      Spíše Rusínské lidové republiky...

  • Janicekmac
    12:16 16.03.2022

    Český boeing sa vrací z Řešova.
    https://globe.adsbexchange.com...

    Český boeing sa vrací z Řešova.
    https://globe.adsbexchange.com...

    • DolphinXXL
      12:28 16.03.2022

      Airbus

      Airbus

      • Janicekmac
        12:40 16.03.2022

        oh, sry já jsem to měl ještě překliklé na jiném letaldu a automaticky jsem to napsal :D

        oh, sry já jsem to měl ještě překliklé na jiném letaldu a automaticky jsem to napsal :D

  • toustr
    12:08 16.03.2022

    11:46 iDnes: Ruská a ukrajinská strana jednají o možnosti demilitarizované Ukrajiny po vzoru Rakouska či Švédska, uvedl podle agentury TASS mluvčí Kremlu Peskov. O ...Zobrazit celý příspěvek

    11:46 iDnes:
    Ruská a ukrajinská strana jednají o možnosti demilitarizované Ukrajiny po vzoru Rakouska či Švédska, uvedl podle agentury TASS mluvčí Kremlu Peskov.

    O demilitarizovaném Švédsku jsem tedy ještě neslyšel.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      12:10 16.03.2022

      Demilitarizovaná Ukrajina by byla sebevražda.

      Demilitarizovaná Ukrajina by byla sebevražda.

      • toustr
        12:11 16.03.2022

        No hlavně jde o to, že Švédsko v žádném případě není demilitarizované.

        No hlavně jde o to, že Švédsko v žádném případě není demilitarizované.

        • OndraV.
          12:41 16.03.2022

          Jako kdyby Rakousko bylo…

          Branecka povinnost, armáda, účast na misích NATO atd atd

          Jako kdyby Rakousko bylo…

          Branecka povinnost, armáda, účast na misích NATO atd atd

        • Nesher
          13:12 16.03.2022

          OndraV. Bundesheer je takové lepší četnictvo, prakticky nulová PVO (až na pár Mistralů), na EF mají jen střely krátkého dosahu, dělostřelectvo v podstatě zrušili (mají posledních ...Zobrazit celý příspěvek

          OndraV.
          Bundesheer je takové lepší četnictvo, prakticky nulová PVO (až na pár Mistralů), na EF mají jen střely krátkého dosahu, dělostřelectvo v podstatě zrušili (mají posledních cca 28 M109), PTŘS bez náhrady vyřadili v roce 2010. Něco takového by moskali na UA jistě uvítali.Skrýt celý příspěvek

          • Hevonen
            14:22 16.03.2022

            V 1989 vsak armada Rakúska vyzerala inak.
            Ak sa chceme na to pozrieť cez dnešný stav demilitarizovana je AČR, OSSR aj Maďarska armáda. ;-)

            V 1989 vsak armada Rakúska vyzerala inak.
            Ak sa chceme na to pozrieť cez dnešný stav demilitarizovana je AČR, OSSR aj Maďarska armáda. ;-)

      • mudry.udrzbar
        12:15 16.03.2022

        Momentálne ide o zastavenie bojov a myslím, že momentalne už viac Rusom ako Ukrajincom. Zaroveň potrebuju Rusi aspon na oko (pre svoju propagandu) nestratit tvár, takže ...Zobrazit celý příspěvek

        Momentálne ide o zastavenie bojov a myslím, že momentalne už viac Rusom ako Ukrajincom. Zaroveň potrebuju Rusi aspon na oko (pre svoju propagandu) nestratit tvár, takže denacifikacia v podobe sprisnenia trestov za propagaciu nacizmu je pre Ukrajinu myslim prijatelna forma vykladu tohoto pojmu. Rovnako to bude aj s demilitarizaciou, kde sa Ukrajina vzda ambicii vyrobyt jadrove zbrane (take ambicie aj tak nemali) a napr. sa vzda taktickych rakiet, teda zosrotuje par tociek co este zostali na sklade (+ sa pravdepodobne zaviaze nevstupit do NATO). Rusi potom mozu svoju kapitulaciu oznacit za uspech, lebo dosiahli demilitarizaciu a denacifikaciu Ukrajiny.

        Taka je moja uvaha.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          12:34 16.03.2022

          Jasně, diplomatické řečičky atd.

          Jasně, diplomatické řečičky atd.

    • toustr
      12:11 16.03.2022

      Omlouvám se, podobné info (jen z jiného zdroje) je kousek níž, tak mě prosím neukamenujte ;)

      Omlouvám se, podobné info (jen z jiného zdroje) je kousek níž, tak mě prosím neukamenujte ;)

      • Klimesov
        12:25 16.03.2022

        Po žních půjdete k Putinovi :D :D

        Po žních půjdete k Putinovi :D :D

    • StandaBlabol
      12:13 16.03.2022

      Asi se dohodli, že Ukrajina bude vyvíjet vlastní stíhačky, stejně jako Švédi:) Jsou to dobré zprávy, "demilitarizace" podle Švédska nejspíš znamená NE pro NATO a jaderné zbraně, ...Zobrazit celý příspěvek

      Asi se dohodli, že Ukrajina bude vyvíjet vlastní stíhačky, stejně jako Švédi:)

      Jsou to dobré zprávy, "demilitarizace" podle Švédska nejspíš znamená NE pro NATO a jaderné zbraně, ale ANO pro EU a silnou ukrajinskou armádu.

      A po tom, co Ukrajinci ukázali za posledních 20 dní už se bez vstupu do NATO obejdou. Bude jim stačit EU a bojovní traktoristi.Skrýt celý příspěvek

      • Janicekmac
        12:18 16.03.2022

        jen aby EU neohlásila do roka vznik svojí armády :D

        jen aby EU neohlásila do roka vznik svojí armády :D

        • Roland
          12:49 16.03.2022

          Tak mohla by vzít ukrajinskou jako základ - akorát nevím, jak by se eu armády při srovnání s ua armádou smířily s poklesem na úroveň uklízeček pánských záchodků na periferním ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak mohla by vzít ukrajinskou jako základ - akorát nevím, jak by se eu armády při srovnání s ua armádou smířily s poklesem na úroveň uklízeček pánských záchodků na periferním vlakovém nádraží…Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      12:19 16.03.2022
      • jj284b
        13:08 16.03.2022

        odmietli to bez zaruk... pozaduju zaruky ze ich neutralita bude dodrzana, a v pripade napadnutia im pridu ostatni na pomoc.

        odmietli to bez zaruk... pozaduju zaruky ze ich neutralita bude dodrzana, a v pripade napadnutia im pridu ostatni na pomoc.

    • lorgarius
      12:21 16.03.2022

      demilitarizovane, zrejme v tomto kontexte znamena, nie je v ziadnom vojenskom spojenectve......a mozno nejake obmedzenie pre vyzbroj. aspon sa mi zda, ze rakusania svojho casu ...Zobrazit celý příspěvek

      demilitarizovane, zrejme v tomto kontexte znamena, nie je v ziadnom vojenskom spojenectve......a mozno nejake obmedzenie pre vyzbroj. aspon sa mi zda, ze rakusania svojho casu nemohli vyvijat a nakupovat systemy atgm, preto vyvinuli a prevadzkovali znacne pocty kurasierov.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      12:27 16.03.2022

      musi domaci mužiky nakrmit tim, ze vyhrali. At uz se na primeri domluvi, zapad musi ponechat sankce a jeste vic rusko izolovat, dokud tam nepadne rezim a dokud se ten novy nevzda ...Zobrazit celý příspěvek

      musi domaci mužiky nakrmit tim, ze vyhrali. At uz se na primeri domluvi, zapad musi ponechat sankce a jeste vic rusko izolovat, dokud tam nepadne rezim a dokud se ten novy nevzda JZ.Skrýt celý příspěvek

    • Cajk
      12:28 16.03.2022

      Pokud to píše TASS tak bude spíž tak, že Rusové byli zase diplomaticky slušně odmítnuti. Místo, aby se přiznali, že na jejich 150. návrch na odevzdání Ukrajiny zase Ukrajinci ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud to píše TASS tak bude spíž tak, že Rusové byli zase diplomaticky slušně odmítnuti. Místo, aby se přiznali, že na jejich 150. návrch na odevzdání Ukrajiny zase Ukrajinci kupodivu nepřistoupili, tak přišli s informací o demilitarizaci.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:30 16.03.2022

      uz sa to tu riesi, respektive mozme len o tom diskutovat, ak rusi dokazali nieco tak to len to , ze sa im neda verit : Ukrajina při vyjednávání s Ruskem požaduje absolutní ...Zobrazit celý příspěvek

      uz sa to tu riesi, respektive mozme len o tom diskutovat, ak rusi dokazali nieco tak to len to , ze sa im neda verit : Ukrajina při vyjednávání s Ruskem požaduje absolutní bezpečnostní záruky a odmítá model švédské či rakouské neutrality, oznámil podle AFP Kyjev.Skrýt celý příspěvek

    • Arthur
      12:33 16.03.2022

      Tomu Orkovi aj niekto verí?

      Tomu Orkovi aj niekto verí?

    • Klimesov
      12:44 16.03.2022

      Tak on ani nic jiného vlastně říct nemůže. Ono by to vypadalo blbě, kdyby vylezl na veřejnost a řekl. "Dámy a pánové celé jsme to posrali. Uvěřili jsme vlastním lžím. Ukrajina je ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak on ani nic jiného vlastně říct nemůže.
      Ono by to vypadalo blbě, kdyby vylezl na veřejnost a řekl.
      "Dámy a pánové celé jsme to posrali. Uvěřili jsme vlastním lžím. Ukrajina je asi tak nacionální země jako Rusko (to je víc nacionální jak Ukrajina). celá naše operace tudíž byla zbytečná a vina za to padá na hlavu našeho milovaného vůdce Vladimíra Vladimiroviče Putina, který za to přijal veškerou zodpovědnost. Tím to by jsme se chtěli také omluvit Ruským matkám a ženám, že jsme přes cca 6000 jejich synů, manželů, přítelů, bratrů atd. poslali na zbytečnou smrt, která k ničemu nevedla, a také se omlouváme Ukrajinskému národu za způsobené škody na životech a majetku, které hodláme v plné míře nahradit."

      Oni se musí držet toho co tvrdili na začátku, protože jinak by přiznali, že jsou to šašci.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      13:17 16.03.2022

      Potrebuju nieco, co mozu doma predat po tom fiasku, "demilitarizovana Ukrajina" je super produkt - nik nevie co to ma presne byt a uz vobec nie, ako to skontrolovat. V zasade moze ...Zobrazit celý příspěvek

      Potrebuju nieco, co mozu doma predat po tom fiasku, "demilitarizovana Ukrajina" je super produkt - nik nevie co to ma presne byt a uz vobec nie, ako to skontrolovat. V zasade moze Kremel tvrdit, ze ciele vojenskej operacie boli dosiahnute.

      - Ukrajina bude neutralna (sice bola aj doteraz).
      - Ukrajina bude demilitarizovana (moze znamenat cokolvek)
      - Ukrajina bude denacifikovana (vsetky Azovy sme znicili v boji)
      - Opak nebude tvrdit nik, lebo nema kde a je za to 15 rokov.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      14:32 16.03.2022

      Cokoliv řeknou a napíšou Rusové je lež. To ani tady nekopírujte. Jsou to lháři.

      Cokoliv řeknou a napíšou Rusové je lež. To ani tady nekopírujte. Jsou to lháři.

  • Arthur
    12:05 16.03.2022

    "Banderomobil" v Bratislave
    https://dennikn.sk/minuta/2770...

    "Banderomobil" v Bratislave
    https://dennikn.sk/minuta/2770...

  • fotr
    12:05 16.03.2022

    Rusové si odkopali tajemství Iskanderů? ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové si odkopali tajemství Iskanderů?
    https://techsvet.cz/nejnovejsi... Skrýt celý příspěvek

    • montecasino1
      12:16 16.03.2022

      včera som tu dával link práve k raketám Iskander,medzi iným sa tam uvádza že tieto rakety nemajú korekčné motory ktoré upravujú dráhu letu a tak ju majú vlastne naprogramovanú bez ...Zobrazit celý příspěvek

      včera som tu dával link práve k raketám Iskander,medzi iným sa tam uvádza že tieto rakety nemajú korekčné motory ktoré upravujú dráhu letu a tak ju majú vlastne naprogramovanú bez možnosti korigovať dráhu letu.Skrýt celý příspěvek

      • Inflex
        13:17 16.03.2022

        Ta návnada zjevně nemanévruje a maximálně má podobnou charakteristiku jako samotná střela, aby to celé zůstalo rozumně pohromadě. Pokud by střela manévrovala tak by jí ta návnada ...Zobrazit celý příspěvek

        Ta návnada zjevně nemanévruje a maximálně má podobnou charakteristiku jako samotná střela, aby to celé zůstalo rozumně pohromadě. Pokud by střela manévrovala tak by jí ta návnada byla platná jak popelník na motorce.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:23 16.03.2022

      tak tie klamne ciele budu dost zaujimavy obchodny artikel pre USA...

      tak tie klamne ciele budu dost zaujimavy obchodny artikel pre USA...

      • fotr
        13:10 16.03.2022

        Jo, už to tam píšou, jak se na ně těší. Pokud ty klamné cíle nemají sebedestrukci po dopadu, tak jsou rusáci ještě větší amatéři než jsem si myslel.

        Jo, už to tam píšou, jak se na ně těší. Pokud ty klamné cíle nemají sebedestrukci po dopadu, tak jsou rusáci ještě větší amatéři než jsem si myslel.

    • RiMr71
      16:35 16.03.2022

      ...techsvet.cz je diletantská žvanírna...

      ...techsvet.cz je diletantská žvanírna...

  • Fiagy
    12:01 16.03.2022

    Věřitelé čekají, zda Rusko zaplatí úroky z dolarových ...Zobrazit celý příspěvek

    Věřitelé čekají, zda Rusko zaplatí úroky z dolarových dluhopisů
    https://www.ceskenoviny.cz/zpr... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    11:56 16.03.2022

    https://twitter.com/visegrad24... Takze Rusi by vraj suhlasili ak by Ukrajina prijala Svedsky/Rakusky model (clen EU, no nie NATO) no samozrejme, otazka ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/visegrad24...

    Takze Rusi by vraj suhlasili ak by Ukrajina prijala Svedsky/Rakusky model (clen EU, no nie NATO) no samozrejme, otazka je ci sa im da vobec verit po tom vsetkom...Skrýt celý příspěvek

    • havlluk
      12:03 16.03.2022

      počkejme ještě chvíli a nebude už ani ¨NATO vadit

      počkejme ještě chvíli a nebude už ani ¨NATO vadit

      • Upgrade
        12:05 16.03.2022

        tiez si to hovorim... len tych zivotov co by to stalo

        tiez si to hovorim... len tych zivotov co by to stalo

    • Magister_Peditum
      12:03 16.03.2022

      Tak do NATO nechce podle Zilinského ani Ukrajina. Takže cajk, bohužel Rus stále okupuje ukrajinské území a vraždí jeho obyvatele. Jestli spíš tohle není ta překážka ve vyjednávání! Zobrazit celý příspěvek

      Tak do NATO nechce podle Zilinského ani Ukrajina. Takže cajk, bohužel Rus stále okupuje ukrajinské území a vraždí jeho obyvatele. Jestli spíš tohle není ta překážka ve vyjednávání!Skrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        12:06 16.03.2022

        Osobně si myslím, že Zelyenský to jen na Rusko hraje. Ukrajina je pro NATO chtěla nevěsta, protože oslabila a bude oslabovat Rusko.

        Osobně si myslím, že Zelyenský to jen na Rusko hraje. Ukrajina je pro NATO chtěla nevěsta, protože oslabila a bude oslabovat Rusko.

    • SeaWolf
      12:04 16.03.2022

      Vstup do NATO na základě ukrajinského referenda, tak bych to viděl ;-)

      Vstup do NATO na základě ukrajinského referenda, tak bych to viděl ;-)

    • Inflex
      12:06 16.03.2022

      Nejde ani tak o to jestli NATO jo nebo ne, ale kdo má vůbec právo do toho kecat.

      Nejde ani tak o to jestli NATO jo nebo ne, ale kdo má vůbec právo do toho kecat.

    • Roko
      12:07 16.03.2022

      je to take Pyrrhovo víťazstvo , pretoze rusom sa neda verit, Putin prezije a potom ked sa pozviecha tak on nebude napravovat svoju reputaciu, ale sa jednoducho pomsti. UA bez ...Zobrazit celý příspěvek

      je to take Pyrrhovo víťazstvo , pretoze rusom sa neda verit, Putin prezije a potom ked sa pozviecha tak on nebude napravovat svoju reputaciu, ale sa jednoducho pomsti. UA bez silneho partnera , ktory ma tiez jadrove zbrane , neprezije, neutralitou si kupi iba cas, ale neprezije. Cina a Rusi sa jednoducho spoja skor ci neskor, toto je prva vojna (bitka) o jej buducnost. EU je pragmaticke spojenectvo, ale NATO je skutocna ochrana... Fini predsa mali dlho prezidenta, ktory bol agentom KGB, preto neboli nikdy v NATO , preto si uz zvikli na svoj status quo, ale tato vojna im otvara oci..Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:09 16.03.2022

      a hlavne , rozhodnu ludia ! v referende ako nastroji , ktory s takou oblubou pouzivaju rusi ! a nie politici ! ruskyj korabe idi na xuj

      a hlavne , rozhodnu ludia ! v referende ako nastroji , ktory s takou oblubou pouzivaju rusi ! a nie politici ! ruskyj korabe idi na xuj

    • fotr
      12:10 16.03.2022

      Věřit se jim nedá a já navíc pěvně věřím, že se jich nakonec nikdo nebude muset ptát. Na nic a nikdy.

      Věřit se jim nedá a já navíc pěvně věřím, že se jich nakonec nikdo nebude muset ptát. Na nic a nikdy.

    • Janicekmac
      12:20 16.03.2022
  • DolphinXXL
    11:53 16.03.2022

    Jako to jsem jí míval docela rád. A její řeči o tom, že jí vadí, že návštěva zaměstnala ukrajinské bezpečnostní složky a ohrozila bezpečnost Zelenskyho, jsou úplně mimo. Myslím, ...Zobrazit celý příspěvek

    Jako to jsem jí míval docela rád.

    A její řeči o tom, že jí vadí, že návštěva zaměstnala ukrajinské bezpečnostní složky a ohrozila bezpečnost Zelenskyho, jsou úplně mimo. Myslím, že sami Ukrajinci si nejlépe zvážili klady a zápory návštěvy.

    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      12:03 16.03.2022

      Slovenský premiér to dnes dostává vyžrat ze všech stran. Až je mi ho líto

      Slovenský premiér to dnes dostává vyžrat ze všech stran. Až je mi ho líto

      • Ján Paliga
        13:18 16.03.2022

        Môže si za to sám. Prázdne reči ktoré vedie mal aspoň podporiť skutkami. Žiaľ v porovnaní s premiérom Fialom a jeho organizáciou práce je to neschopak.

        Môže si za to sám. Prázdne reči ktoré vedie mal aspoň podporiť skutkami. Žiaľ v porovnaní s premiérom Fialom a jeho organizáciou práce je to neschopak.

        • Hevonen
          14:46 16.03.2022

          Nikoho nemôžeš nútiť ísť do bojovej zóny. Bezpečnostné zložky mu povedali, co si o tom myslia a on ich poslúchol.

          Nikoho nemôžeš nútiť ísť do bojovej zóny. Bezpečnostné zložky mu povedali, co si o tom myslia a on ich poslúchol.

          • Ján Paliga
            00:36 17.03.2022

            To ja viem.

            Nič to ale nemení na tom, že nevie uriadiť utečeneckú krízu. Pritom mu stačilo kopírovať kroky ČR.... A neverím, že by mu know-how nedali.... Aspoň na začiatok....

            To ja viem.

            Nič to ale nemení na tom, že nevie uriadiť utečeneckú krízu. Pritom mu stačilo kopírovať kroky ČR.... A neverím, že by mu know-how nedali.... Aspoň na začiatok....

      • tosomjapeter
        15:08 16.03.2022

        je to srab, nelutujte ho. do Kijeva mal ist.

        je to srab, nelutujte ho. do Kijeva mal ist.

    • Magister_Peditum
      12:06 16.03.2022

      Bohužel, někteří nejsou schopni překročit svůj vlastní stín. I když se politická situace v Evropě za poslední měsíc dramaticky změnila. Pro ni jsou Poláci fašouni a proto tu cestu ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel, někteří nejsou schopni překročit svůj vlastní stín. I když se politická situace v Evropě za poslední měsíc dramaticky změnila. Pro ni jsou Poláci fašouni a proto tu cestu nemůže schvalovat.Skrýt celý příspěvek

    • fotr
      12:08 16.03.2022

      U mě se tímto absolutně odepsala, buď je úplně blbá a senilní, nebo se tím snaží omluvit Slováky za neúčast a to by bylo ještě horší. Pomlouvat druhé abych zakryl vlastní zbabělost ...Zobrazit celý příspěvek

      U mě se tímto absolutně odepsala, buď je úplně blbá a senilní, nebo se tím snaží omluvit Slováky za neúčast a to by bylo ještě horší. Pomlouvat druhé abych zakryl vlastní zbabělost je hnus.Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        12:20 16.03.2022

        Vašáryová má svoje najlepšie roky za sebou,svedčali jej herecké role a možno ešte ten post veľvyslankyne v Poľsku,teraz už len viac menej tára.

        Vašáryová má svoje najlepšie roky za sebou,svedčali jej herecké role a možno ešte ten post veľvyslankyne v Poľsku,teraz už len viac menej tára.

  • Fiagy
    11:50 16.03.2022

    Ruský deník: Rodiče dostali varování. Mluvíte o válce, přijde ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský deník: Rodiče dostali varování. Mluvíte o válce, přijde sociálka
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

  • lorgarius
    11:38 16.03.2022

    celkom zaujimava analyza od americana ohladne nasho "bias a fog of war" na ukrajine.

    https://www.youtube.com/watch?...

    celkom zaujimava analyza od americana ohladne nasho "bias a fog of war" na ukrajine.

    https://www.youtube.com/watch?...

    • jj284b
      11:39 16.03.2022

      hej, Cappy je super, no tiez tie videa nerobi denne a situacia sa meni strasne rychlo. no suhlasim s nim ze mame dost limitovane vedomosti o tom co sa presne deje..

      hej, Cappy je super, no tiez tie videa nerobi denne a situacia sa meni strasne rychlo. no suhlasim s nim ze mame dost limitovane vedomosti o tom co sa presne deje..

      • lorgarius
        11:52 16.03.2022

        co ma na nom najviac bavi, okrem jeho "silly jokes" je velmi racionalny pohlad. je ovela lepsi ako kde aky "odbornici" co udalosti prezentuju podla ideologickeho scenara, bez ...Zobrazit celý příspěvek

        co ma na nom najviac bavi, okrem jeho "silly jokes" je velmi racionalny pohlad. je ovela lepsi ako kde aky "odbornici" co udalosti prezentuju podla ideologickeho scenara, bez ohladu na situaciu.
        ani som netusil ze na AN je viac Cappyho divakov :)Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          11:54 16.03.2022

          ale hej, sledujem kazde video co postne, jeho info je ovela hodnotnejsie, lebo to hodnoti na zakladne vlastnych skusenosti v armade.

          ale hej, sledujem kazde video co postne, jeho info je ovela hodnotnejsie, lebo to hodnoti na zakladne vlastnych skusenosti v armade.

        • Danik
          18:13 16.03.2022

          Myslím, že nás tu bude dost.

          Myslím, že nás tu bude dost.

    • ruleta
      11:59 16.03.2022

      jj super, strizlive v tomto dile ma perfektni point o zasobovani a prodlouzeni zasobovoaci linie o nekolik hodin a super feature google - ohledne cesty, kde, kdyz tam jsou rusaci, ...Zobrazit celý příspěvek

      jj super, strizlive v tomto dile ma perfektni point o zasobovani a prodlouzeni zasobovoaci linie o nekolik hodin a super feature google - ohledne cesty, kde, kdyz tam jsou rusaci, tak google dela rerouting :DSkrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...