VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Fiagy
    08:38 04.05.2022

    Zaběhali si molodci :-)
    https://www.facebook.com/watch...

    Zaběhali si molodci :-)
    https://www.facebook.com/watch...

    • DanCZer
      08:58 04.05.2022

      Zdá se mi to, nebo tam na konci nechali dva svoje ležet a prostě zdrhali? Ale musí se nechat, že si je tam vodili pěkně!

      Zdá se mi to, nebo tam na konci nechali dva svoje ležet a prostě zdrhali? Ale musí se nechat, že si je tam vodili pěkně!

    • lukas000
      09:48 04.05.2022

      Zabehne jich par do domu, dum vybuchne, stejne mnozstvi vybehne a bezi do dalsiho domu a tak porad dokola, spousta domu znicenych, nevidim tam zadneho rusaka na zemi.

      Zabehne jich par do domu, dum vybuchne, stejne mnozstvi vybehne a bezi do dalsiho domu a tak porad dokola, spousta domu znicenych, nevidim tam zadneho rusaka na zemi.

    • Talvi
      10:08 04.05.2022

      Neskutečný arty teror .. až mi jich přišlo líto, parchantů.

      Neskutečný arty teror .. až mi jich přišlo líto, parchantů.

    • Lars
      10:44 04.05.2022

      To vypadá, jako by se pod palbou rozmnožovali, po každé ráně jich vyleze víc a víc.

      To vypadá, jako by se pod palbou rozmnožovali, po každé ráně jich vyleze víc a víc.

    • Wolfenstein
      13:07 04.05.2022

      Lemmings revival :)

      Lemmings revival :)

  • waggon
    08:16 04.05.2022

    Zpráva pro všechny účastníky programu „příspěvek na ukrajinskou ambasádu za Cejkise“ za víkend tu máme následující aktivitu: Honza kláda – 6 komentářů Danosť – 3 ...Zobrazit celý příspěvek

    Zpráva pro všechny účastníky programu „příspěvek na ukrajinskou ambasádu za Cejkise“ za víkend tu máme následující aktivitu:
    Honza kláda – 6 komentářů
    Danosť – 3 komentářů
    Runner42 – 14 komentářůSkrýt celý příspěvek

    • MatejBabjak
      08:39 04.05.2022

      Koľko a kam sa prispieva? :) Doteraz som posielal sem: https://bank.gov.ua/en/about/s...

      Koľko a kam sa prispieva? :) Doteraz som posielal sem: https://bank.gov.ua/en/about/s...

      • StandaBlabol
        08:51 04.05.2022

        Každý kam a kolik chce. Já třeba na účet ukrajinské ambasády a Post Bellum. A nezávisle na tom, co tu předvádějí trollové.

        Každý kam a kolik chce. Já třeba na účet ukrajinské ambasády a Post Bellum. A nezávisle na tom, co tu předvádějí trollové.

        • MatejBabjak
          08:56 04.05.2022

          Ja mám zavedený program "hodina pre Ukrajinskú armádu", t.j. každý týždeň ide hodinová mzda na hore uvedené konto. Len sa mi páčila tá myšlienka, že trollovia budú mať v hlave aj ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja mám zavedený program "hodina pre Ukrajinskú armádu", t.j. každý týždeň ide hodinová mzda na hore uvedené konto. Len sa mi páčila tá myšlienka, že trollovia budú mať v hlave aj to, že čím viac postujú, tým viac sa prispieva na vec, proti ktorej bojujú.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        08:58 04.05.2022

        Dle možností a na účet ambasády -viz záhlaví diskuze.

        Dle možností a na účet ambasády -viz záhlaví diskuze.

      • waggon
        09:47 04.05.2022

        jak už bylo zmíňo na konto ukrajinského velvyslanectví. Je přímo nahore na této stránce. Libovolná částka za každý příspěvek dotyčných jedinců, aby věděli, že jejich činnost tu ...Zobrazit celý příspěvek

        jak už bylo zmíňo na konto ukrajinského velvyslanectví. Je přímo nahore na této stránce.
        Libovolná částka za každý příspěvek dotyčných jedinců, aby věděli, že jejich činnost tu slouží hlavně Ukrajině.Skrýt celý příspěvek

    • ImreSVK
      09:13 04.05.2022

      Mozte si tam prihodit dalsi post
      za Runner42 :D.
      8:58 tam nieco basnil ako ruske podniky prevezmu tazbu v Sachalinskom selfu o.O...

      Mozte si tam prihodit dalsi post
      za Runner42 :D.
      8:58 tam nieco basnil ako ruske podniky prevezmu tazbu v Sachalinskom selfu o.O...

  • Atomas
    08:16 04.05.2022

    zničení kolony nedaleko Iziumu. 20 km od Iziumu byla dělostřelectvem zničena kolona ruská vojenské techniky, která vezla munici tamním okupačním jednotkám. Rusové toto místo ...Zobrazit celý příspěvek

    zničení kolony nedaleko Iziumu. 20 km od Iziumu byla dělostřelectvem zničena kolona ruská vojenské techniky, která vezla munici tamním okupačním jednotkám. Rusové toto místo považovali za svůj týl.

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • Atomas
      08:17 04.05.2022

      Sorry, možná to tu již bylo, Poleščuk je nějaký pomalý :-)

      Sorry, možná to tu již bylo, Poleščuk je nějaký pomalý :-)

      • StandaBlabol
        08:52 04.05.2022

        Je hodně pomalý, tohle už bylo i na idnes.:)

        Je hodně pomalý, tohle už bylo i na idnes.:)

    • jj284b
      08:36 04.05.2022

      navyse to video co dal, podla liveuamap nie je pri Izjume, ale pri Charkive...

      navyse to video co dal, podla liveuamap nie je pri Izjume, ale pri Charkive...

      • Janicekmac
        10:14 04.05.2022

        jj, liveuamap dle mé geolokace udělali chybu. To je prostě problém, když v rámci jedné oblasti je i 5 dědin se stejným jménem.

        jj, liveuamap dle mé geolokace udělali chybu. To je prostě problém, když v rámci jedné oblasti je i 5 dědin se stejným jménem.

  • Jan Grohmann
    08:11 04.05.2022

    Ukrajinský parlament schválil nasazení teritoriálních vojsk mimo jejich regiony, tedy do válečných zón. Civilisté jdou tedy na frontu. Měli dva a půl měsíce ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinský parlament schválil nasazení teritoriálních vojsk mimo jejich regiony, tedy do válečných zón. Civilisté jdou tedy na frontu. Měli dva a půl měsíce výcviku.
    https://twitter.com/KyivIndepe... Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      08:21 04.05.2022

      V lecčems máte pravdu, mají jen 2,5 měsíců výcviku, ale je třeba také si uvědomit, že vojska teritoriální obrany Mykolajevské, Cherstonské, Dobnbaské a Charkovské oblasti už ...Zobrazit celý příspěvek

      V lecčems máte pravdu, mají jen 2,5 měsíců výcviku, ale je třeba také si uvědomit, že vojska teritoriální obrany Mykolajevské, Cherstonské, Dobnbaské a Charkovské oblasti už celé ty měsíce na frontě také bojují, a nevedou si špatně. Je třeba myslet na rotaci, jinak dojde na bojišti k únavě a apatii, což je cesta k průšviu. Nemají jinou možnost.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        09:19 04.05.2022

        Tak to sa mýlite ! Všetko sú to záložáci po ZVS . Za tých 8 rokov 90% +- záložákov si odkrútila 2-3 turnusy na fronte na Donbase . Tam sa strielalo ostrými a je imitovalo víťazstve ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to sa mýlite ! Všetko sú to záložáci po ZVS . Za tých 8 rokov 90% +- záložákov si odkrútila 2-3 turnusy na fronte na Donbase . Tam sa strielalo ostrými a je imitovalo víťazstve nad nepriateľom na cvičáku !
        Taký vojak si dá dobrý pozor aby ho nezabili v prvom boji !
        Za tie 2-3 mesiace ich iba preškolili na novú "imperialisticko-nacistickú techniku ! A to trha Putinovi žily.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      08:27 04.05.2022

      to by mohlo otvorit moznosti pre dalsich vycvik, vyrozumel som, ze zaujemcov o sluzbu v ozbrojenych silach je vela/prebytok, oni nemaju kapacity na vycvik resp zbrane...zbrane sa ...Zobrazit celý příspěvek

      to by mohlo otvorit moznosti pre dalsich vycvik, vyrozumel som, ze zaujemcov o sluzbu v ozbrojenych silach je vela/prebytok, oni nemaju kapacity na vycvik resp zbrane...zbrane sa priebezne riesia a uvolnenim vycvikovych kapacit vznikne priestor pre dalsi nabor zaujemcov..Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      08:33 04.05.2022

      Má někdo tucha kolik to je lidi?

      Má někdo tucha kolik to je lidi?

      • Cimbi
        08:40 04.05.2022

        Jen odhad (někde byly měsíc zpátky čísla, ale nepamatuju si je):
        Tipuji cca 200 000 lidí ve zbrani

        Jen odhad (někde byly měsíc zpátky čísla, ale nepamatuju si je):
        Tipuji cca 200 000 lidí ve zbrani

        • StandaBlabol
          08:54 04.05.2022

          Nejde jen o počty lidí. Záleží na výzbroji a technice. Určitě budou mít spoustu lehkých zbraní včetně Stingerů a Javelinů. Je otázka jestli mají třeba ta BVP z Česka a Polska a ...Zobrazit celý příspěvek

          Nejde jen o počty lidí. Záleží na výzbroji a technice. Určitě budou mít spoustu lehkých zbraní včetně Stingerů a Javelinů. Je otázka jestli mají třeba ta BVP z Česka a Polska a jaké mají dělostřelectvo. Prostě jestli je to jen lehká pěchota nebo plnohodnotná mechanizovaná/motorizovaná jednotka.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        09:49 04.05.2022

        Skôr 40-50000 . Povolať nie je problém , ale od ponožiek po pušku vystrojiť a vyzbrojiť a urobiť ich mobilných , to je umenie , lebo všetko treba doviesť. Stačí pozrieť na dnešnú ...Zobrazit celý příspěvek

        Skôr 40-50000 . Povolať nie je problém , ale od ponožiek po pušku vystrojiť a vyzbrojiť a urobiť ich mobilných , to je umenie , lebo všetko treba doviesť. Stačí pozrieť na dnešnú UA armádu ; špičková výstroj . Urobiť z bandy domobrany pravidenú jednotku .Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      08:38 04.05.2022

      Cxa 1/3 z nich jsou už zkušení veteráni z předchzích bojů.

      Cxa 1/3 z nich jsou už zkušení veteráni z předchzích bojů.

    • StandaBlabol
      08:52 04.05.2022

      Neříkal bych jim civilisté. Spíš záložáci.

      Neříkal bych jim civilisté. Spíš záložáci.

    • Jan Grohmann
      09:27 04.05.2022

      To si nezasloužilo pozitivní lajky, to ukazuje, že situace na frontě je špatná.

      To si nezasloužilo pozitivní lajky, to ukazuje, že situace na frontě je špatná.

      • Jura99
        09:33 04.05.2022

        to nutně nemusí, může to ukazovat, že se chystá větší akce, kde je zapotřebí kvantitu jednotek. Situace určitě není špatná, Ukrajinci chtějí rusáky bít čímkoliv co mají po ruce ...Zobrazit celý příspěvek

        to nutně nemusí, může to ukazovat, že se chystá větší akce, kde je zapotřebí kvantitu jednotek. Situace určitě není špatná, Ukrajinci chtějí rusáky bít čímkoliv co mají po ruce nebo raději padnout, žádné poraženectví tam není.Skrýt celý příspěvek

      • damra
        09:40 04.05.2022

        A nemuze to take znamenat pripadnou proti ofenzivu (zaloha zustane na soucasnych pozicich) a ti co tam jsou ted pujdou tlacit rusaky? (nejsem zadny stabni general :-) )

        A nemuze to take znamenat pripadnou proti ofenzivu (zaloha zustane na soucasnych pozicich) a ti co tam jsou ted pujdou tlacit rusaky? (nejsem zadny stabni general :-) )

      • Tino
        09:42 04.05.2022

        alebo ze UA chystaju nejaku protiofenzivu a potrebuju jednotky na zabezpecnie oslobodenych uzemi

        alebo ze UA chystaju nejaku protiofenzivu a potrebuju jednotky na zabezpecnie oslobodenych uzemi

      • Desertfremen
        09:50 04.05.2022

        JA to vidím tak že veľa Ukrajinských jednotiek je už nepretržite v boji 2,5 mesiaca. Potrebujú vystriedať, aby si "orazili" aspoň na mesiac, , doplnili stavy a opravili/doplinili ...Zobrazit celý příspěvek

        JA to vidím tak že veľa Ukrajinských jednotiek je už nepretržite v boji 2,5 mesiaca. Potrebujú vystriedať, aby si "orazili" aspoň na mesiac, , doplnili stavy a opravili/doplinili techniku.
        Takže potrebujú rotáciu a na miesto nich bude na úsekoch kde to je možné držať frontu Teritoriálna obrana.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        10:19 04.05.2022

        Přesně tohle mě napadlo. Připravuje se ústup z nejvýchodnější části fronty. Není úplně špatné ale určitě to není dobré. Musíme si uvědomit že pro Rusko není problém zaútočit 50 ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tohle mě napadlo. Připravuje se ústup z nejvýchodnější části fronty. Není úplně špatné ale určitě to není dobré. Musíme si uvědomit že pro Rusko není problém zaútočit 50 krát na jednom místě a bít poraženi. Pokud se jim povede po 51 prorazit, tak z jejich pohledu je jedno kolik lidí na tom místě nechali. Pokud Rusové udělají mobilizaci tak nevím nevím.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:36 04.05.2022

          ak by aj hned zajtra vyhlasili rus mobilizaciu neznamena, ze tie jednotky maju na fronte o tyzden...pravdepodobne to bude trvat mesiace, pokial nieco realne na uA dorazi a kvlaita ...Zobrazit celý příspěvek

          ak by aj hned zajtra vyhlasili rus mobilizaciu neznamena, ze tie jednotky maju na fronte o tyzden...pravdepodobne to bude trvat mesiace, pokial nieco realne na uA dorazi a kvlaita bude cca uroven jendotiek dnr a lnr....suhlasim,ze RUS nemaju problem plytvat ludmi, ale uvedomuju si , ze maju personalny problem, nevedia to vsak robit inac...maju viac tazkej tehcniky a municie toto je imho realny ua problem najma ta municia pre delostrelectvo...takze uA musia setrit ludmi a zaroven mat lepsie delostrelectvo resp musia zacat nicit RUS delostrelectvo efektivnejsie nez doteraz a RUS na to nesmu najst recept ako to prekonat....ake jednoduche , ze ano:-)) ...idealne by bolo keby toto cele veeli a mohli uA riesit komplexne cez letectvo a PVO samozrejmeSkrýt celý příspěvek

      • skelet
        11:29 04.05.2022

        to ukazuje následující možnosti: 1) jednotky pro ofenzívu 2) je třeba vystřídat bojující jednotky 3) je třeba nahradit zničené bojující jednotky Dva a půl měsíce je Ukrajina pod ...Zobrazit celý příspěvek

        to ukazuje následující možnosti:
        1) jednotky pro ofenzívu
        2) je třeba vystřídat bojující jednotky
        3) je třeba nahradit zničené bojující jednotky

        Dva a půl měsíce je Ukrajina pod velkým tlakem, je s podivem, že k tomuto kroku přistoupila až nyní.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      09:31 04.05.2022

      terobranu poslali na frontu už něco přes týden zpět. Problém je, že mají většinou ruční zbraně a zbytek doplňují za pochodu. Je to hlavně informace pro naše plánovače principů AZ, ...Zobrazit celý příspěvek

      terobranu poslali na frontu už něco přes týden zpět. Problém je, že mají většinou ruční zbraně a zbytek doplňují za pochodu. Je to hlavně informace pro naše plánovače principů AZ, aby laskavě vzali do úvahy, že AZ potřebují svou techniku. Zkrátka v míru si něco nalajnují, ale válka ty plány překroutí v okamžiku. Určitě bych AZ stavěl jako Národní gardu a dal jim Pandury, zkrátka zrcadlo k 4.brn.Skrýt celý příspěvek

    • razorback
      10:13 04.05.2022

      Treba takove teritorialni obrana Kyjeva ma ted asi cerstve zkusenosti z boje, navic vitezne, meli cas si odpocinout.. tak proc je nepouzit na vystuzeni obrannych pozic nekde na ...Zobrazit celý příspěvek

      Treba takove teritorialni obrana Kyjeva ma ted asi cerstve zkusenosti z boje, navic vitezne, meli cas si odpocinout.. tak proc je nepouzit na vystuzeni obrannych pozic nekde na Donbase nebo jinde a bud tak posilit obranu te casti fronty nebo tak uvolnit ruce jednotkam pravidelne armady na R&R nebo presun jinam, treba na nejaky protiutok.Skrýt celý příspěvek

    • starej
      11:55 04.05.2022

      Muze to znamenat ze situace na bojisti je pro UA spatna, ztraty jsou velke, jednotky se musi doplnit. a byl by div kdyby to tak z casti nebylo. Ale take to znamena, dokoncil se ...Zobrazit celý příspěvek

      Muze to znamenat ze situace na bojisti je pro UA spatna, ztraty jsou velke, jednotky se musi doplnit. a byl by div kdyby to tak z casti nebylo. Ale take to znamena, dokoncil se vycvik rezevistu, dobrovolniku a veteranu, a jednotky mohou do boje.
      Ono to zni trochu s despektem, dobrovolnici/veterani jdou do boje. No ale pak jsem si predstavil jak tady v Jincich nase AZ mesic nebo dva trenuje soucinost s pruzkumem. Datova komunikace z dronu na veleni palby. AZ si overi/nacvici prenos zadani palebnych udaju do DANA a strili a strili a presun a zas strili. A potom takovou jednotku poslou na frontu jako mobilni podporu. Nebylo by mi dobre kdybych byl nekde proti nim. Drzim UA palce aby to bylo tak nejak podobne.Skrýt celý příspěvek

  • Smirnov
    08:03 04.05.2022

    Tohle mě zaujalo. UA je v zabíjení okupantů tak dobrá, že ji musí pomáhat sám satan.

    https://www.pravda.com.ua/rus/...

    Tohle mě zaujalo. UA je v zabíjení okupantů tak dobrá, že ji musí pomáhat sám satan.

    https://www.pravda.com.ua/rus/...

    • raven66
      08:11 04.05.2022

      Ked z vas nejde spravit fasistov, tak z vas spravia satanistov. Pritom papez volal Kirillovi a: "Hovoril som s ním cez internet 40 minút, prečítal mi zoznam dôvodov na ...Zobrazit celý příspěvek

      Ked z vas nejde spravit fasistov, tak z vas spravia satanistov. Pritom papez volal Kirillovi a: "Hovoril som s ním cez internet 40 minút, prečítal mi zoznam dôvodov na ospravedlnenie tejto vojny. Vypočul som ho a povedal mu, že to vôbec nechápem." vysvetlil pápež.
      Takze nakoniec budu Rusi viest svatu vojnu proti silam satana vo svete. Taky ich pravoslavny dzihad.Skrýt celý příspěvek

      • Roko
        08:54 04.05.2022

        jo s pomocou moslimskych hrdlorezov a radikalov , bijucich nevercov ...

        jo s pomocou moslimskych hrdlorezov a radikalov , bijucich nevercov ...

      • raven66
        10:27 04.05.2022

        Este som sa dostal k detailnejsiemu info, pekne mu Frantisek nalozil. „S Kirillom som hovoril 40 minút prostredníctvom Zoomu. Prvých dvadsať mi s papierom v ruke prečítal všetky ...Zobrazit celý příspěvek

        Este som sa dostal k detailnejsiemu info, pekne mu Frantisek nalozil.
        „S Kirillom som hovoril 40 minút prostredníctvom Zoomu. Prvých dvadsať mi s papierom v ruke prečítal všetky ospravedlnenia vojny. Počúval som ho a povedal som mu: Ničomu z toho nerozumiem. Brat, my nie sme klerici štátu, nemôžeme používať jazyk politiky, ale jazyk Ježiša. Sme pastiermi toho istého svätého Božieho ľudu. Preto musíme hľadať cesty k mieru, zastaviť paľbu zbraní. Patriarcha sa nemôže stať Putinovým miništrantom,“Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      08:18 04.05.2022

      Takže speciální operace se oficiálně mění v jihad.

      Takže speciální operace se oficiálně mění v jihad.

      • Cimbi
        08:42 04.05.2022

        Zatím neoficiálně. Teprve začnou zpracovávat domácí publikum, aby se stali herci

        Zatím neoficiálně. Teprve začnou zpracovávat domácí publikum, aby se stali herci

  • Torong
    08:01 04.05.2022

    Asi si domů pořídím akvárko...
    https://twitter.com/DarthPutin...

    Asi si domů pořídím akvárko...
    https://twitter.com/DarthPutin...

    • jj284b
      08:03 04.05.2022

      chyba tam uz len Neptun s trojzubcom..

      chyba tam uz len Neptun s trojzubcom..

  • V.Karasek
    07:45 04.05.2022

    Z diskuse - ne ojedinely ...Zobrazit celý příspěvek

    Z diskuse - ne ojedinely nazor:

    https://vc.ru/finance/414898-n...

    Kdy si lid uvědomí, že mantra "kdo jiný než Putin" a "je tu Putin, je tu Rusko" už není na místě, a dokonce naopak - "je tu Putin - už nebude normální život". Není tak těžké se sejít a předat dědečka do Haagu. A přidejte k němu jeho komplice a zločince zapojené do válečných zločinů.

    (via deepl.com)Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:01 04.05.2022

      Až bude ruská armáda a Rusko na hlavu poraženo.

      Až bude ruská armáda a Rusko na hlavu poraženo.

      • greenBelt
        08:18 04.05.2022

        To by museli rozpustit FSB, Rosgvardiu, ...
        Rusko je silně policejný stát, některé kruhy by toto NIKDY nepřipustili.

        To by museli rozpustit FSB, Rosgvardiu, ...
        Rusko je silně policejný stát, některé kruhy by toto NIKDY nepřipustili.

        • otecko
          09:00 04.05.2022

          No, ty složky se samy začnou požírat když nebude na výplaty. Tak jako po rozpadu SSSR v devadesátkách.

          No, ty složky se samy začnou požírat když nebude na výplaty. Tak jako po rozpadu SSSR v devadesátkách.

      • StandaBlabol
        08:58 04.05.2022

        Takže ještě tak půl roku?

        Takže ještě tak půl roku?

    • Cimbi
      08:02 04.05.2022

      Hm. Ten člověk je "mrtvej Homolka", pokud ho Rus má v dosahu...

      (Je to na ruském serveru, ale může to být trolení někoho z druhé strany)

      Hm. Ten člověk je "mrtvej Homolka", pokud ho Rus má v dosahu...

      (Je to na ruském serveru, ale může to být trolení někoho z druhé strany)

    • Tondda
      08:11 04.05.2022

      To je úplně jiná diskuze než na Topwar. Žádný nadšení z toho co se děje.

      To je úplně jiná diskuze než na Topwar. Žádný nadšení z toho co se děje.

    • sgaba
      08:12 04.05.2022

      Na topwar se oběvuji ,,vlastizrádné" komentáře také poměrně často, a většinou jsou vysoko hodnocené.

      Na topwar se oběvuji ,,vlastizrádné" komentáře také poměrně často, a většinou jsou vysoko hodnocené.

      • greenBelt
        08:19 04.05.2022

        A taky častu mazané.

        A taky častu mazané.

      • matusco
        08:30 04.05.2022

        Tiež som si to všimol. Rozumných nazorov je tam dosť a majú dosť vysoké hodnotenie, ale krátku životnosť.

        Tiež som si to všimol. Rozumných nazorov je tam dosť a majú dosť vysoké hodnotenie, ale krátku životnosť.

  • Fiagy
    07:21 04.05.2022
    • Ján Paliga
      10:54 04.05.2022

      Fabrika na šijacie stroje ....

      Len poskladanim dielov vždy vyjde nejaký St. Javelin ...

      Fabrika na šijacie stroje ....

      Len poskladanim dielov vždy vyjde nejaký St. Javelin ...

  • Heretic
    07:19 04.05.2022

    https://www.idnes.cz/technet/v... Článek zahrnující možné akvizice techniky z ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/technet/v...
    Článek zahrnující možné akvizice techniky z USA.

    Diskuze pod ním je na vlastní nebezpečí (zase se tam objevuje slavný názor, že tanků a letadel netřeba, hlavní je hodně javelinů)Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      07:28 04.05.2022

      pan Vojacek tam zbytecne teoretizuje o F-15,16,18. Stacilo napsat F-35A a z tanku M1A3. Clanek na dve vety.

      pan Vojacek tam zbytecne teoretizuje o F-15,16,18. Stacilo napsat F-35A a z tanku M1A3. Clanek na dve vety.

      • Stonkeeper
        08:02 04.05.2022

        Ono vojacek rad teoretizuje a z duse nenavidi F-35:)

        Ono vojacek rad teoretizuje a z duse nenavidi F-35:)

      • Torong
        08:25 04.05.2022

        Tak jestli to psal Vojáček, tak to je "odbornost" zaručena. Zkoušel to i na AN a udělal ze sebe v diskuzi dokonalého debila...

        Tak jestli to psal Vojáček, tak to je "odbornost" zaručena. Zkoušel to i na AN a udělal ze sebe v diskuzi dokonalého debila...

      • mexir
        09:30 04.05.2022

        Nemyslím si že je F-35 pro nás nejlepší volba. Jeho stealth vlastnosti těžko využijeme, je provozně drahý a z pohledu toho na co je budeme používat (airpolicing) pomalý. Když ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemyslím si že je F-35 pro nás nejlepší volba. Jeho stealth vlastnosti těžko využijeme, je provozně drahý a z pohledu toho na co je budeme používat (airpolicing) pomalý. Když pominu Gripen E tak právě F-15 vůbec není mimo mísu. Nejvýkonnější letadlo široko daleko a pro souboj se suchoji určitě lepší než 35. Zapomeňte na nějaké tajné neviditelné mise, výzbroj na f-35 je neskutečně drahá. Prostě rozdíl M 1,6 nebo M2,5+ by u role přepadového stíhače, což je role ve kterém my letadla používáme, je podstatný.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          09:45 04.05.2022

          Jenže koncepce "stealth" není jen ta "neviditelnost", jak si ji laik představuje... jako bombardovací mise typu průnik skrz PVO nad Bagdád v F-117... To je celý systém opatření, ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže koncepce "stealth" není jen ta "neviditelnost", jak si ji laik představuje... jako bombardovací mise typu průnik skrz PVO nad Bagdád v F-117...
          To je celý systém opatření, který umožňuje F-35 mít dokonalý situační přehled, být miniAWACSem, navádět bezpilotní letouny, řídit postup pozemních jednotek a značkovat jim cíle (generovat digitální bojiště) a v neposlední řadě mít převahu 1:20 nad letouny nepřítele, což mimochodem znamená, že 60 ks finských F-35 je srovnatelná síla, jako 1200 ks bojových letadel Rossijskoj federácii... A k tomu připočtěte ty polské, dánské, norské, německé, holandské, italské....
          F-15 SE mají podobné náklady na hodinu, kusová cena je vyšší a schopnosti menší (i když elektronika je podobná)... a to se vyplatí, milý HorsteSkrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          12:27 04.05.2022

          2,5M Bez výzbroje/paliva + vítr v zádech letová hladina dost nad 10km... Co z toho je při misi Airpolicing? (nic) Výzbroj (pokud uvažujeme o nasazení) je ta stejná co bude ...Zobrazit celý příspěvek

          2,5M Bez výzbroje/paliva + vítr v zádech letová hladina dost nad 10km...

          Co z toho je při misi Airpolicing? (nic)

          Výzbroj (pokud uvažujeme o nasazení) je ta stejná co bude používat F-35.
          Rozdíl je v tom, že při staru z letiště do místa zásahu dorazí pomalejší F-35 rychleji, a nepřítel o ni bude později vědět (vyšší šance, že svou misi splní).Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            13:17 04.05.2022

            Jsme uprostřed Evropy. Nebudeme v rámci Nato tajně zasahovat. Potřebujeme chránit naše a přilehlé(v případě konfliktu)území před su-34 aten prostě 35 nedohoní. Můžete mi vysvětlit ...Zobrazit celý příspěvek

            Jsme uprostřed Evropy. Nebudeme v rámci Nato tajně zasahovat. Potřebujeme chránit naše a přilehlé(v případě konfliktu)území před su-34 aten prostě 35 nedohoní. Můžete mi vysvětlit vaši tézi - Rozdíl je v tom, že při staru z letiště do místa zásahu dorazí pomalejší F-35 rychleji? To máte rád Star Trek, nebo o čem to mělo být.Skrýt celý příspěvek

  • V.Karasek
    06:41 04.05.2022

    Rusko se musí vrátit k hranicím do 24. února a vrátit Krym, Zelenskij ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko se musí vrátit k hranicím do 24. února a vrátit Krym, Zelenskij

    https://www.rbc.ua/rus/news/ro... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:08 04.05.2022

      Předpokládám, že doněcký a luhanský protektorát Zelenský nepovažuje za Rusko, tedy toto prohlášení znamená, že Rus nechá Ukrajinu, ať si protektoráty vyřeší sama?

      Předpokládám, že doněcký a luhanský protektorát Zelenský nepovažuje za Rusko, tedy toto prohlášení znamená, že Rus nechá Ukrajinu, ať si protektoráty vyřeší sama?

      • Jura99
        07:29 04.05.2022

        oni jeste prilezou sami za viteznou Ukrajinou.

        oni jeste prilezou sami za viteznou Ukrajinou.

      • Tino
        07:36 04.05.2022

        toto sa nejaky cas prave riesi co ua vobec potrebuju dalsie hladne a hlavne nespolahlive krky navyse...obe separ republiky su komlet rozvratene po vojne budu aj demoralizovane , v ...Zobrazit celý příspěvek

        toto sa nejaky cas prave riesi co ua vobec potrebuju dalsie hladne a hlavne nespolahlive krky navyse...obe separ republiky su komlet rozvratene po vojne budu aj demoralizovane , v podstate zbedacene oblasti...rus im priniesli rusky mir budu si ho musiet uzit ...co je imho idealny scenar z pohladu ua je demilitarizovana zona pod vplyvom rus...Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          08:05 04.05.2022

          Je tam nerostné bohatství... S těma troskama lidí, co tam po 8 letech okupace zbydou, se dá pracovat...

          Je tam nerostné bohatství... S těma troskama lidí, co tam po 8 letech okupace zbydou, se dá pracovat...

          • Tino
            08:29 04.05.2022

            rad by som tomu veril, ale nie som si isty, ze ta priepast medzi nimi a UA uz nie je privelka...

            rad by som tomu veril, ale nie som si isty, ze ta priepast medzi nimi a UA uz nie je privelka...

          • Cimbi
            08:46 04.05.2022

            V malých počtech integrovat do ukrajinských kolektivů, nabídnout slušnou práci mimo region, aby viděli, že v UA se žije líp a jak na to, aby se žilo líp... Nesmí jich být moc po ...Zobrazit celý příspěvek

            V malých počtech integrovat do ukrajinských kolektivů, nabídnout slušnou práci mimo region, aby viděli, že v UA se žije líp a jak na to, aby se žilo líp...

            Nesmí jich být moc po kupě, jinak "otráví" kolektivSkrýt celý příspěvek

          • Tino
            09:39 04.05.2022

            UA zdoraznuju ze zapad by mal byt ostrazity voci rus utekajucim z RUS, aj takym, ktori teraz hovoria, ze su proti Putin a vojne , ze to hovoria teraz lebo je to spolocensky ziaduce ...Zobrazit celý příspěvek

            UA zdoraznuju ze zapad by mal byt ostrazity voci rus utekajucim z RUS, aj takym, ktori teraz hovoria, ze su proti Putin a vojne , ze to hovoria teraz lebo je to spolocensky ziaduce , casom sa ale vratia k tomu co ide rus najlepsie....vyplakavanie ako ich nikto nema rad, spochybnovanie hodnot zapadu, ze putin je nepochopeny , ze ho provokuju a take tie sracky.....a co som zachytil hovorili o to maj kazachoviaa n Gruzicni, ze toto su presne RUS...porste podat pomocnu ruku, ale neverit im.Skrýt celý příspěvek

        • lukas000
          09:55 04.05.2022

          Spousta lidi odtamtud udetkla do ruska, spousta padla a padne, lze to tam vsecko vytezit i povrchove a nebrat ohledy na obyvatele jelikoz tam nebudou, zadny problem tezit uprostred ...Zobrazit celý příspěvek

          Spousta lidi odtamtud udetkla do ruska, spousta padla a padne, lze to tam vsecko vytezit i povrchove a nebrat ohledy na obyvatele jelikoz tam nebudou, zadny problem tezit uprostred mesta, stejne je vsechno rozbombardovane.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      12:19 04.05.2022

      "Rusko se musí vrátit k hranicím do 24. února a vrátit Krym, Zelenskij"

      2014!

      "Rusko se musí vrátit k hranicím do 24. února a vrátit Krym, Zelenskij"

      2014!

  • StandaBlabol
    06:40 04.05.2022

    Tak podle ISW ukrajinská ofenzíva u Charkova vytlačila Rusy na východě až 40 km od města. A už 2. května měli Ukrajinci osvobodit Staryi Saltiv. Ale bohužel to prý nepovede k ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak podle ISW ukrajinská ofenzíva u Charkova vytlačila Rusy na východě až 40 km od města. A už 2. května měli Ukrajinci osvobodit Staryi Saltiv. Ale bohužel to prý nepovede k ohrožení zásobovacích tras do Izyumu, protože ty Rusové přeložili dál na východ. Takže spojnice Bělgorod - Vovchansk - Krupyansk už asi není důležitá.

    Každopádně teď ale hrozí obklíčení ruských pozic na severovýchodě u Charkova. Rusové je musejí buďto posílit nebo vyklidit. A to druhé by znamenalo, že se Charkov dostane z dosahu ruského dělostřelectva. Což je podle mě cílem operace. Je to druhé největší ukrajinské město a tím odstřelováním trpí spousta lidí.

    https://www.understandingwar.o... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      06:44 04.05.2022

      a mohlo by to dát možnost tlačit dolu přes Malynivku

      a mohlo by to dát možnost tlačit dolu přes Malynivku

    • Tino
      07:11 04.05.2022

      tiez si myslim ze primarny ciel je ulavit charkovu vytlacenim rus delostrelectva...ale ua vyzeraju ze ak sa dari plany a ciele rozvijaju...bohvie samozrejme na zabezpecenie oblasti ...Zobrazit celý příspěvek

      tiez si myslim ze primarny ciel je ulavit charkovu vytlacenim rus delostrelectva...ale ua vyzeraju ze ak sa dari plany a ciele rozvijaju...bohvie samozrejme na zabezpecenie oblasti budu potrebovat hafo jednotiek ale ako zaklad z ktoreho bdu utocit na rus a dalej na nich tlacit to vobec nie je zleSkrýt celý příspěvek

  • Daavid
    06:33 04.05.2022

    Vyšla čerstvá analýza situace na bojišti od Jomini of the West. https://mobile.twitter.com/Jom...

    Vyšla čerstvá analýza situace na bojišti od Jomini of the West. https://mobile.twitter.com/Jom...

    • Silver
      07:32 04.05.2022

      Zatiaľ Jominiho najlepšia/najpodprobnejšia analýza.

      Zatiaľ Jominiho najlepšia/najpodprobnejšia analýza.

  • major
    03:26 04.05.2022

    Zelenskyj v Kyjeve prijal šéfa nemeckej opozičnej CDU Merza:
    https://denikn.cz/minuta/87208...

    Zelenskyj v Kyjeve prijal šéfa nemeckej opozičnej CDU Merza:
    https://denikn.cz/minuta/87208...

  • montecasino1
    00:17 04.05.2022

    toto propaganda nie je,ale sú to vyjadrenia ľudí z Brjanskej oblasti,sú také aj také.Tu vidno,ale nie až tak zarputilo ako sú poniektorý obšťastnený ...Zobrazit celý příspěvek

    toto propaganda nie je,ale sú to vyjadrenia ľudí z Brjanskej oblasti,sú také aj také.Tu vidno,ale nie až tak zarputilo ako sú poniektorý obšťastnený propagandou.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      07:31 04.05.2022

      Moc jsem nepochopil tu tunu negativních reakcí na příspěvek. Přišlo mi to jako zajímavý pohled, jak to vnímají Rusové. Ale neviděl jsem to celé, tak mi možná něco uniklo?

      Moc jsem nepochopil tu tunu negativních reakcí na příspěvek. Přišlo mi to jako zajímavý pohled, jak to vnímají Rusové. Ale neviděl jsem to celé, tak mi možná něco uniklo?

      • JanZ
        08:37 04.05.2022

        Naprosto souhlasím, někteří tady odsuzují dopředu. Nejdřív se na to, v podstatě protiválečné, video podívejte, pak hodnoťte.

        Naprosto souhlasím, někteří tady odsuzují dopředu. Nejdřív se na to, v podstatě protiválečné, video podívejte, pak hodnoťte.

      • montecasino1
        08:38 04.05.2022

        presne o to mi šlo aby ľudia videli ten ruský pohľad na skok od vojny na Ukrajine.Tie palce mi vôbec neprekážajú len neviem či to aj toľko ľudí pozrelo.Tento Pivovarov mi príde ako ...Zobrazit celý příspěvek

        presne o to mi šlo aby ľudia videli ten ruský pohľad na skok od vojny na Ukrajine.Tie palce mi vôbec neprekážajú len neviem či to aj toľko ľudí pozrelo.Tento Pivovarov mi príde ako celkom v pohode aj keď je to bývalí redaktor HTB bol "odídený."Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      00:06 04.05.2022

      To je nějaká ruská propaganda, nebo co?

      To je nějaká ruská propaganda, nebo co?

      • Dovi
        00:12 04.05.2022

        Tak vzhledem k tomu že natáčí s bílýma páskama tak to jednoznačně je rusácká propaganda :)

        Tak vzhledem k tomu že natáčí s bílýma páskama tak to jednoznačně je rusácká propaganda :)

      • Danosť
        13:15 04.05.2022

        Jasné neexistuje že by boli dve strany propagandistické... Ukrajinci vždy len pravdu.

        Jasné neexistuje že by boli dve strany propagandistické... Ukrajinci vždy len pravdu.

    • Silver
      00:34 04.05.2022

      Vojna je vždy svinstvo. V tomto prípade to svinstvo začali Rusi.

      Vojna je vždy svinstvo. V tomto prípade to svinstvo začali Rusi.

      • Technista
        11:08 04.05.2022

        Válka není hezká. Toto video od "Danosť" vlastně ukazuje, že Azov se nějakého válečného zločinu ani náznakem nedopustil. Fakta ve zkratce: Azov poslal obyvatele paneláku pryč ...Zobrazit celý příspěvek

        Válka není hezká. Toto video od "Danosť" vlastně ukazuje, že Azov se nějakého válečného zločinu ani náznakem nedopustil. Fakta ve zkratce: Azov poslal obyvatele paneláku pryč (žádné lidské štíty). I když jim dal málo času, tak i s věcmi (žádné zabavování mobilů, peněz, cenností, jako skřeti). A opevnil se tam. Azov řekl, aby nechali dveře otevřené. Když pak byly některé dveře zamčené , tak je vypáčili. Stříleli hlavně ze schodišť, ale i z bytů. Aby propojili všechna schodiště, probourali některé stěny. Na místě zanechali dost zbraní a munice, tzn. velké škody na paneláku musely být způsobeno již boji a na ústup nebyl čas. Zřejmě při ústupu založili požár, ale zdaleka ne všechno shořelo. V další části si obyvatelé stěžují, že Azov (předpokládejme pravdu) střílel na některá místa (a ničil tak, samozřejmě, budovy), i když tam skřeti ještě nebyli (předpokládejme pravdu). I v takovém případě je otázkou, jestli to Azov věděl. Ale i tak je např. odpálení mostu běžná válka.
        Autor videa klade dost předpojaté otázky, obyvatel paneláku to bere dost jinak, např.:
        1) Otázka: Je tu dost alkoholu.
        1) Odpověď: Bavili se.
        2) Otázka: Vyhrožovali vám?
        2) Odpověď: Poslali nás pryč.
        3) Otázka: Prý byli zralí na vzdání se.
        4) Odpověď: Byli ve formě.
        Samozřejmě, že obyvatel paneláku není nadšený, že ho musel opustit, že se z něj stala střelnice a už vůbec ne, že byl založen oheň. A zároveň je v okupované části. tzn. nesmí ani naznačit něco o třeba jen částečném pochopení škod pro dobrou věc, vyhnání skřetů :) Hovorem nikoho nepomlouvá a zároveň si podporuje, že mu nebude dopřána "péče" v zajateckém táboře v Rusku, ne-li přímé řešení na místě, jako s příslušníkem Azovu.Skrýt celý příspěvek

        • Danosť
          13:17 04.05.2022

          Vy ste s prepáčením fakt postihnutý ak si myslíš že oddiel ktorý má nacistické symboly a nedokáze sa ich zbaviť pácha len dobré skutky..

          Vy ste s prepáčením fakt postihnutý ak si myslíš že oddiel ktorý má nacistické symboly a nedokáze sa ich zbaviť pácha len dobré skutky..

    • damra
      08:39 04.05.2022

      To zasadni : bylo by to kdyby rusaci nenapadli druhou zemi? NE!
      Druha - kdo to nataci? - Rusove. Lze rusum verit? NE!

      To zasadni : bylo by to kdyby rusaci nenapadli druhou zemi? NE!
      Druha - kdo to nataci? - Rusove. Lze rusum verit? NE!

  • The Pale Emperor
    23:47 03.05.2022

    A já už doufal, že Honzík “Sedmnáctka” dostal konečně banána. Tak holt někdy příště, no…

    A já už doufal, že Honzík “Sedmnáctka” dostal konečně banána. Tak holt někdy příště, no…

    • sgaba
      23:51 03.05.2022

      To nic, on si tady jenom vybeleje ty lejna, co sežral přez den, a zas dá pokoj.

      To nic, on si tady jenom vybeleje ty lejna, co sežral přez den, a zas dá pokoj.

      • Dovi
        00:13 04.05.2022

        Tak ho prosím nekrmte ať bleje co nejkratší dobu! :)

        Tak ho prosím nekrmte ať bleje co nejkratší dobu! :)

    • starej
      23:49 03.05.2022

      Když to je těžký, ono nebýt debilních nápadů rusáků ( 1956,1968,1980) tak do toho NATA by se ani moc národů necpalo. Sami rusáci dělaj od 2.sv valky NATu ten nejlepší marketing a ...Zobrazit celý příspěvek

      Když to je těžký, ono nebýt debilních nápadů rusáků ( 1956,1968,1980) tak do toho NATA by se ani moc národů necpalo. Sami rusáci dělaj od 2.sv valky NATu ten nejlepší marketing a pak se diví a rozčilují.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      23:50 03.05.2022

      Na druhou stranu čínská tisková agentura:
      https://twitter.com/LukasKovan...

      Na druhou stranu čínská tisková agentura:
      https://twitter.com/LukasKovan...

      • Mortles
        01:05 04.05.2022

        Asi se jim notičky z centrály zasekly v Šanghajským přístavu v karanténě.

        Asi se jim notičky z centrály zasekly v Šanghajským přístavu v karanténě.

    • StandaBlabol
      06:17 04.05.2022

      No, ona by ani Rusáky ta mapka moc nepotěšila. Krym Číňani očividně berou jako součást Ukrajiny:)

      No, ona by ani Rusáky ta mapka moc nepotěšila. Krym Číňani očividně berou jako součást Ukrajiny:)

    • Tino
      07:17 04.05.2022

      cina poskytuje rus propagandisticku podporu...toto ich nic nestoji , inej podpory sa uz rus velmi nedostava ...zapadu nevadi co cina hovori ale co by mohla robit a to sa zatial ...Zobrazit celý příspěvek

      cina poskytuje rus propagandisticku podporu...toto ich nic nestoji , inej podpory sa uz rus velmi nedostava ...zapadu nevadi co cina hovori ale co by mohla robit a to sa zatial nedeje v rozsahu aky by bol neprijemny a aky rus potrebuju , ich toto co robi cina nezachraniSkrýt celý příspěvek

  • HonzaKl
    23:38 03.05.2022

    Začne po mostech a trafostanicích i ničení tunelů ?
    https://t.me/epoddubny/10286...

    Začne po mostech a trafostanicích i ničení tunelů ?
    https://t.me/epoddubny/10286...

    • Jura99
      23:54 03.05.2022

      nezacne, Beskydsky tunel ma 180m skaly nad sebou. Maximalne rusky zoufalci poskrabou fasadu na portalu.

      nezacne, Beskydsky tunel ma 180m skaly nad sebou. Maximalne rusky zoufalci poskrabou fasadu na portalu.

      • HonzaKl
        00:01 04.05.2022

        Souhlas, aby trefili vjezd, tak by museli mít sakra kliku.

        Souhlas, aby trefili vjezd, tak by museli mít sakra kliku.

        • Silver
          00:24 04.05.2022

          Doteraz trafili menej ako 40% cieľov. No tak velkom si nie som istý.

          Doteraz trafili menej ako 40% cieľov. No tak velkom si nie som istý.

    • damra
      00:27 04.05.2022

      v rusku?.....vsechno je mozne.

      v rusku?.....vsechno je mozne.

    • Korzar21
      05:48 04.05.2022

      Keď čítaš tie ruské sračky, je ti asi veľmi teplo na duši aj inde. A keď čítaš, koľko ukrajinskych civilistov a hlavne deti zabili rusofasisti, tak to už máš asi orgazmus.

      Keď čítaš tie ruské sračky, je ti asi veľmi teplo na duši aj inde. A keď čítaš, koľko ukrajinskych civilistov a hlavne deti zabili rusofasisti, tak to už máš asi orgazmus.

      • Storm
        08:15 04.05.2022

        To víš Korzáre... Jsou lidi, co po maturitě vystudovali nějakou školu... Pak třeba jinou školu... A pak další školu, nebo taký už tu poslední nestudovali... No a ti lidi si ...Zobrazit celý příspěvek

        To víš Korzáre... Jsou lidi, co po maturitě vystudovali nějakou školu... Pak třeba jinou školu... A pak další školu, nebo taký už tu poslední nestudovali... No a ti lidi si řekli... Mám obrovské životní zkušenosti... Půjdu do politiky... A šup do nějaké strany... Někteří měli třeba tu smůlu, že ta strana časem z parlamentu vypadla a ke vší smůle už s největší pravděpodobností už na furt... No a ti lidi najednou mají spoustu času... Hlavu plnou pYčovin, které chtějí ven... A tak musí všude posílat ten svůj sajrajt a všude po netu rozmazávat ty pošahané sračky...
        Upřímě řečeno tyto lidi nechápu... Ani né to, že všude kde příjdou do diskuzí dělají jen bordel... To se když vypnu mozek dá, sice s těží i pochopit... Nejvíc mi hlava nebere, že lidi co vživotě nešáhli na pořádnou práci, bez zkušeností lezou do politiky a chtějí jiným říkat co mají dělat...

        Pokud se v tom snad někdo vidí je to jeho problém... Je to pouze obecné sdělení...

        Apak tu máme honzu... Genialního stratéga, diplomata, mecenáše... Tímto bych mu chtěl moc poděkovat, že i díky jeho zapojení do Cejkisovy nadace mají stále Ukrajinští Hrdinové čím dělat dírky do okupantů páchajícím zvěrstva na území cizího státu...
        Ještě jednou moc DĚKUJU...
        Jen mám takový pocit Honzo, že až se to dozví Ládík, tak tě asi moc nepochvalí, to bude vostudááá...Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      07:57 04.05.2022

      Když ráno čumíš do zrcadla, není ti z toho co ti čistí zuby na grcání?

      Když ráno čumíš do zrcadla, není ti z toho co ti čistí zuby na grcání?

    • mikojan29
      11:46 04.05.2022

      Nekŕmte trolla!

      Nekŕmte trolla!

  • Danik
    23:37 03.05.2022

    Pope Says NATO Might Have Provoked Russian Invasion of Ukraine Papež se při návštěvě Kremlu takto vyjádřil. No a Paypal už odstřihl Vatikán od svých služeb. Samozřejmě ...Zobrazit celý příspěvek

    Pope Says NATO Might Have Provoked Russian Invasion of Ukraine

    Papež se při návštěvě Kremlu takto vyjádřil. No a Paypal už odstřihl Vatikán od svých služeb. Samozřejmě Kremelničky na celém západě, Blízkém východě a v Africe chrochtají blahem...

    https://www.wsj.com/livecovera... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      23:58 03.05.2022

      Řekl bych, že František poměrům na východě Evropy moc nerozumí. Navíc je to levičák, takže asi nebude mít daleko k historickému revizionismu studené války, kdy je USA a NATO ...Zobrazit celý příspěvek

      Řekl bych, že František poměrům na východě Evropy moc nerozumí. Navíc je to levičák, takže asi nebude mít daleko k historickému revizionismu studené války, kdy je USA a NATO vnímáno jako agresor, zatímco se SSSR/Rusko proti němu jenom brání.Skrýt celý příspěvek

    • runner42
      08:40 04.05.2022

      Především je potřeba chápat dvě základní fakta. 1) Katolická církev vede samostatnou politiku. 2) Většina křesťanů nežije v zemích NATO. Tento posun v pozici katolické církve je ...Zobrazit celý příspěvek

      Především je potřeba chápat dvě základní fakta.

      1) Katolická církev vede samostatnou politiku.
      2) Většina křesťanů nežije v zemích NATO.

      Tento posun v pozici katolické církve je patrný již několik týdnů. A není samoúčelný. Víceméně kopíruje většinový názor křesťanského světa, ve kterém je politická pozice zemí NATO výrazně menšinová.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        09:52 04.05.2022

        v tomto musím souhlasit, aktuální soudruh papež je z jihoamerického levičáckého hnízda a tam opravdu být "pokrokovým knězem" znamená hájit prakticky marxistická stanoviska... Tohle ...Zobrazit celý příspěvek

        v tomto musím souhlasit, aktuální soudruh papež je z jihoamerického levičáckého hnízda a tam opravdu být "pokrokovým knězem" znamená hájit prakticky marxistická stanoviska...
        Tohle mi kdysi dávno vysvětloval bývalý kolega, který obchodoval Jižní Ameriku a působil tam hodně často...Skrýt celý příspěvek

  • HonzaKl
    23:31 03.05.2022

    Útok za pomoci dronu
    https://t.me/razved_dozor/1046...

    Útok za pomoci dronu
    https://t.me/razved_dozor/1046...

    • Danosť
      00:08 04.05.2022

      Tu sa to nesmie ukrajinská armáda a náckovský azovci sú neporaziteľný

      Tu sa to nesmie ukrajinská armáda a náckovský azovci sú neporaziteľný

      • damra
        00:29 04.05.2022

        ale může. nicmene si vsichni prejeme, tedy az na par idiotu, vitezstvi ukrajiny a podporujeme ji i diky vasim prispevkum....za kazdy vas post, urcita castka pro ukrajinu.

        ale může. nicmene si vsichni prejeme, tedy az na par idiotu, vitezstvi ukrajiny a podporujeme ji i diky vasim prispevkum....za kazdy vas post, urcita castka pro ukrajinu.

      • Silver
        00:33 04.05.2022

        Jediný náckovia v tomto momente sú reprezentovaní Rusmi.

        Jediný náckovia v tomto momente sú reprezentovaní Rusmi.

      • Korzar21
        03:49 04.05.2022

        Nackovia su rusaci, kotlebovci, rozni uhrikovci..

        Nackovia su rusaci, kotlebovci, rozni uhrikovci..

      • Cimbi
        04:33 04.05.2022

        Naštěstí kremlofašisti porazitelní jsou. Nácek je podle kremlu každý (podle Tebe zjevně taky), kdo neřve "vivat Putin", když ten "pán" promluví. Nedej bože vzepřít se jeho ...Zobrazit celý příspěvek

        Naštěstí kremlofašisti porazitelní jsou.

        Nácek je podle kremlu každý (podle Tebe zjevně taky), kdo neřve "vivat Putin", když ten "pán" promluví. Nedej bože vzepřít se jeho vůli.

        Zapamatovat, ztotožnit... Nelynčovat, nejsme Rusi, ale při jakémkoliv pozdějším jednání mít na paměti, s kým máme tu "čest"Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        07:03 04.05.2022

        kto a kde pise ze su neporazitelni, slusni ludia si len zelaju aby ua vyhrali, nikto si nemysli ze su neporazitelni, naopak bez pomoci zapadu ich odpor sice statocny ale brutalny, ...Zobrazit celý příspěvek

        kto a kde pise ze su neporazitelni, slusni ludia si len zelaju aby ua vyhrali, nikto si nemysli ze su neporazitelni, naopak bez pomoci zapadu ich odpor sice statocny ale brutalny, krvavy zomierali po desattisicoch a v konecnom dosledky zrejme aj odsudeny na neuspech...toto vedia a chapu vsetci pricetni na tomto fore okrem brigadnikov a kremlobotov ktori maju v popise prace vypisovat nezmysly o tom co sa moze , nesmie a verklikovat rus slabomyselnu propagandu v domneni ze s tym mozu byt uspesni...tiezsom si myslel ze prepinanie prihlasovaciek a komunikacia sam so sebou je prekonany troll koncept z ktoreho ste uz vyrastliSkrýt celý příspěvek

    • Silver
      00:21 04.05.2022

      Toto je tak mesiac staré.

      Toto je tak mesiac staré.

Načítám diskuzi...