VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Fiagy
    18:49 15.03.2022

    Mateusz Morawiecki @MorawieckiM ·28m Právě zde, ve válkou zničeném Kyjevě, se tvoří dějiny. Právě zde svoboda bojuje proti světu tyranie. Právě zde visí budoucnost nás všech na ...Zobrazit celý příspěvek

    Mateusz Morawiecki
    @MorawieckiM
    ·28m
    Právě zde, ve válkou zničeném Kyjevě, se tvoří dějiny. Právě zde svoboda bojuje proti světu tyranie. Právě zde visí budoucnost nás všech na vlásku. EU podporuje UA, která se může spolehnout na pomoc svých přátel – tuto zprávu jsme dnes přinesli do Kyjeva.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      19:03 15.03.2022

      A ví to i Německo, Francie, Nizozemsko nebo Itálie?

      A ví to i Německo, Francie, Nizozemsko nebo Itálie?

      • Torong
        19:11 15.03.2022

        Ti akorát blbě čumí a nechápou co si to ti ost dovolujou. Už byly i kritické hlasy z EU, že jde o naprosto zbytečné riziko, které by mohlo vyvolat světovou válku. Po 35-ti letech ...Zobrazit celý příspěvek

        Ti akorát blbě čumí a nechápou co si to ti ost dovolujou. Už byly i kritické hlasy z EU, že jde o naprosto zbytečné riziko, které by mohlo vyvolat světovou válku. Po 35-ti letech je v čele vlády ČR státník. Už jsem ani nedoufal. A Zeman? Slyšel o něm někdo, v posledních 14-ti dnech?Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:19 15.03.2022

          Po tom pamätnom prejave kde Zeman označil Putina za šialenca a priznal, že sa mýlil som si ho prvýkrát začal vážiť. Chce to veľkú odvahu priznať pred národom vlastnú chybu. ...Zobrazit celý příspěvek

          Po tom pamätnom prejave kde Zeman označil Putina za šialenca a priznal, že sa mýlil som si ho prvýkrát začal vážiť. Chce to veľkú odvahu priznať pred národom vlastnú chybu. Presunul sa z kategórie zbytočnej entity do kategórie politik pochybnej spôsobilostiSkrýt celý příspěvek

        • Fiagy
          19:22 15.03.2022

          Ten už asi objímá stromy na Vysočině.

          Ten už asi objímá stromy na Vysočině.

      • Arthur
        19:26 15.03.2022

        Tak to neviem, ale ten Náš bol včera vo Vatikáne u Svätého otca.

        Tak to neviem, ale ten Náš bol včera vo Vatikáne u Svätého otca.

        • BobDylan
          19:34 15.03.2022

          Padre mu získava hlasy.

          Padre mu získava hlasy.

          • Arthur
            19:42 15.03.2022

            Nebol náhodou Padre u Nás na jeseň?

            Skôr to vypadá to tak, že sa tam išiel schovať aby nemusel ísť na Ukrajinu.

            Nebol náhodou Padre u Nás na jeseň?

            Skôr to vypadá to tak, že sa tam išiel schovať aby nemusel ísť na Ukrajinu.

          • BobDylan
            20:16 15.03.2022

            Ževraj mu to neodporučili, kvôli jeho bezpečnosti, a tak nešiel. Škoda, aspoň symbolicky takto podporu ukázať treba.

            Ževraj mu to neodporučili, kvôli jeho bezpečnosti, a tak nešiel. Škoda, aspoň symbolicky takto podporu ukázať treba.

          • raven66
            23:11 15.03.2022

            Na druhej strane, tento pacifista premier aspon posiela pomoc na Ukrajinu. Keby tam bol Fico, tak cusime ako Orban pod chrastou. ;) A mohlo by to byt este horsie, keby bol ...Zobrazit celý příspěvek

            Na druhej strane, tento pacifista premier aspon posiela pomoc na Ukrajinu. Keby tam bol Fico, tak cusime ako Orban pod chrastou. ;)
            A mohlo by to byt este horsie, keby bol premierom Matovic. Nechcem ani pomysliet na dalsiu jeho atomovku. Skrýt celý příspěvek

          • mudry.udrzbar
            09:27 16.03.2022

            Nedivil by som sa keby mu to Matovič zatrhol, aby jeho hviezdu definitivne nezatienil. Keby bol premierom Matovič tak je tam pečený varený, to je presne jeho štýl.

            Nedivil by som sa keby mu to Matovič zatrhol, aby jeho hviezdu definitivne nezatienil. Keby bol premierom Matovič tak je tam pečený varený, to je presne jeho štýl.

    • mexir
      19:06 15.03.2022

      Dobrý, ale Péťa bez kravaty, sakra prohrál jsem sázku. :-)

      Dobrý, ale Péťa bez kravaty, sakra prohrál jsem sázku. :-)

  • Fiagy
    18:44 15.03.2022

    Ruští okupanti odešli v Buchu v Kyjevské oblasti, jejich vybavení téměř na každém dvoře. V současné době je oblast zcela vyčištěna ukrajinskou ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští okupanti odešli v Buchu v Kyjevské oblasti, jejich vybavení téměř na každém dvoře. V současné době je oblast zcela vyčištěna ukrajinskou armádou
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      18:50 15.03.2022

      že by nedojelo zásobování a tak to odpískali? Toto už je téměř konspirace...

      že by nedojelo zásobování a tak to odpískali? Toto už je téměř konspirace...

    • jj284b
      18:51 15.03.2022

      to video je trochu zmatocne.. nie je z neho jasne ci ti Rusi usli, alebo su v tych domoch..

      to video je trochu zmatocne.. nie je z neho jasne ci ti Rusi usli, alebo su v tych domoch..

      • Janicekmac
        19:01 15.03.2022

        tak asi už tam nejsou dle popisu příspěvku.

        tak asi už tam nejsou dle popisu příspěvku.

        • jj284b
          19:03 15.03.2022

          no to je ten problem ze v originalnom tweete tam popis nebol.. takze je dost tazke spravit si predstavu... podla videa to vyzera ze tie vozidla sa tam skryvaju pred delostreleckou ...Zobrazit celý příspěvek

          no to je ten problem ze v originalnom tweete tam popis nebol.. takze je dost tazke spravit si predstavu... podla videa to vyzera ze tie vozidla sa tam skryvaju pred delostreleckou palbou a osadka moze byt v tych domoch...Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      19:06 15.03.2022

      Pokud je to Buča tak tam to vypada, ze to ma pod kontrolou RF. To video spise vypada, ze je tam uz klid a vojaci si okupuji domy. Bojuje se o trosku nize v Irpini.

      Pokud je to Buča tak tam to vypada, ze to ma pod kontrolou RF. To video spise vypada, ze je tam uz klid a vojaci si okupuji domy. Bojuje se o trosku nize v Irpini.

  • majales
    18:22 15.03.2022

    Včera tady padlo info, že Ukrajina nemá dost "pušek" pro všechny. Nemá Česko v uloženkách 50000 Sa vz. 58 a 10M nábojů? Já vím, že "kosa" není AK, ale řekl bych, že po půl-denním ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera tady padlo info, že Ukrajina nemá dost "pušek" pro všechny. Nemá Česko v uloženkách 50000 Sa vz. 58 a 10M nábojů? Já vím, že "kosa" není AK, ale řekl bych, že po půl-denním výcviku se s ní dá zacházet obstojně. A střelivo je stejné. Já vím, možná blbost.. ale když není zbytí?Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      18:33 15.03.2022

      Vz.58 (taky UK vz.59 a vz.61, SVD a další + hromada munice) už jim byla zaslána vlakem

      Vz.58 (taky UK vz.59 a vz.61, SVD a další + hromada munice) už jim byla zaslána vlakem

    • Sergej7490
      18:34 15.03.2022

      Uz tam nejake poslali. Problemom su skor nekompatibilne zasobniky. A podla fotiek tam vacsina vojakov ma ak-74, ci akm (5,45mm).

      Uz tam nejake poslali. Problemom su skor nekompatibilne zasobniky. A podla fotiek tam vacsina vojakov ma ak-74, ci akm (5,45mm).

    • ruleta
      18:35 15.03.2022

      Ne. Vcera jsme se bavili, ze nekdo videl reportaz ze zapadni Ukrajiny z nejakeho mestecka/vesnice, kde si mistni stezovali, ze nemaji dostatek strelnych zbrani. A podle mne je to ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne. Vcera jsme se bavili, ze nekdo videl reportaz ze zapadni Ukrajiny z nejakeho mestecka/vesnice, kde si mistni stezovali, ze nemaji dostatek strelnych zbrani. A podle mne je to OK - pokud chteji at narukuji. Zatim v situaci v jake jsou - tj. zapadni Ukrajina neni vhodne minimalne z bezpecnostnich hlediska rozdavat zbrane komukoliv. V Kyjeve se zacaly zbrane rozdavat komukoliv na ulici kdo chtel az v dobe kdy bezprostredne hrozil vstup vojaku Ruske Federace do mesta.Skrýt celý příspěvek

  • Malarkey
    17:33 15.03.2022

    15.3.1939
    Obsazení Čech a Moravy nacistickým vojskem, vznik protektorátu.
    Fiala jede podpořit boj proti okupaci na pro nás symbolické datum.

    15.3.1939
    Obsazení Čech a Moravy nacistickým vojskem, vznik protektorátu.
    Fiala jede podpořit boj proti okupaci na pro nás symbolické datum.

    • Falko
      17:57 15.03.2022

      Klobúk dole pred Vašim premiérom.

      Klobúk dole pred Vašim premiérom.

      • mexir
        18:02 15.03.2022

        Mně se to taky líbí, je fakt dobrej, jenom doufám že ukáží nějaké záběry. Zajímalo by mne jestli dodrží svůj dress code. :-)

        Mně se to taky líbí, je fakt dobrej, jenom doufám že ukáží nějaké záběry. Zajímalo by mne jestli dodrží svůj dress code. :-)

  • Miroslav
    17:26 15.03.2022

    Aktuálne: Parlament schválil príchod 2100 aliančných vojakov na východnú hranicu vrátane 600 ...Zobrazit celý příspěvek

    Aktuálne: Parlament schválil príchod 2100 aliančných vojakov na východnú hranicu vrátane 600 českých

    https://www.cas.sk/clanok/2656... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      17:32 15.03.2022

      To budou brát vaši nacionalisté jako začátek české invaze a snahu obnovit federaci :)

      To budou brát vaši nacionalisté jako začátek české invaze a snahu obnovit federaci :)

      • Miroslav
        17:34 15.03.2022

        Vráť sa na ten odkaz tak za hodinu a prečítaj diskusiu. Určite sa pobavíš

        Vráť sa na ten odkaz tak za hodinu a prečítaj diskusiu. Určite sa pobavíš

        • Falko
          18:05 15.03.2022

          Väčšina Slovákov si ani nazaslúži obranu NATO,to čo som dnes počúval za drísty a klamstvá . Mal som pocit, že som znova v Rusku, s ktorého som sa vrátil tesne pred začiatkom vojny ...Zobrazit celý příspěvek

          Väčšina Slovákov si ani nazaslúži obranu NATO,to čo som dnes počúval za drísty a klamstvá . Mal som pocit, že som znova v Rusku, s ktorého som sa vrátil tesne pred začiatkom vojny a nie doma. Normálne sa hanbím deň za dňom viac za to, že som Slovák. Miestami mám pocit, že obyčajný rusi sú menej popleteny propagandou, ako niektoré doslova svine u nás. Chodím do Ruska 12 rokov. A niekedy mi naozaj príde, že sme len zmenšenina Ruska, ktorá sa omylom dostala do EÚ a NATO.Skrýt celý příspěvek

          • SeaWolf
            18:32 15.03.2022

            Idioti žijou všude, podívej na nás Čechy, máme tu Japonce co vede svatou válku proti neexistujícím migrantům. ( toho času 2 ) A pak jednoho prezidenta a jednoho exprezidenta co ...Zobrazit celý příspěvek

            Idioti žijou všude, podívej na nás Čechy, máme tu Japonce co vede svatou válku proti neexistujícím migrantům. ( toho času 2 ) A pak jednoho prezidenta a jednoho exprezidenta co dělají náměstky Putinovi.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            18:54 15.03.2022

            U nás protiimigračnú agendu v posledných EU voľbách viedol černoch z Mali a komunista zo Sýrie. Japonec je len čerešnička na torte

            U nás protiimigračnú agendu v posledných EU voľbách viedol černoch z Mali a komunista zo Sýrie. Japonec je len čerešnička na torte

          • Roko
            19:01 15.03.2022

            Stretol si srbov na slovensku? Myslim tu “vdacnu” sortu co sem chodi pracovat… dnes zrovna ked koncili tak mali vsetci tu rusku stuhu na sebe …

            Stretol si srbov na slovensku? Myslim tu “vdacnu” sortu co sem chodi pracovat… dnes zrovna ked koncili tak mali vsetci tu rusku stuhu na sebe …

          • Danieeel
            19:55 15.03.2022

            Je to smutne, ale i ja sa pridam, ze to na Slovensku vnimam rovnako. Preco ta vyhnali do Ruska? Ako to vyzera tam s vnimanim Putina - je u nich samych nejaka sanca na to, ze by ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to smutne, ale i ja sa pridam, ze to na Slovensku vnimam rovnako.

            Preco ta vyhnali do Ruska? Ako to vyzera tam s vnimanim Putina - je u nich samych nejaka sanca na to, ze by proste "padol"? Ci na to Rusi uz fakt celkom "rezignuju"?Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            20:00 15.03.2022

            Miroslav
            To jako fakt? Syřan a Malijec? Já si myslel, že Pitomia už nikdo nepřekoná, ale tohle ho minimálně dorovnalo.

            Miroslav
            To jako fakt? Syřan a Malijec? Já si myslel, že Pitomia už nikdo nepřekoná, ale tohle ho minimálně dorovnalo.

          • Miroslav
            20:11 15.03.2022

            Ano, Ibrahim Maiga a Jalal Suleiman (podpredseda KSS) to mali dokonca na billboardoch, to bola sranda :-D

            Ano, Ibrahim Maiga a Jalal Suleiman (podpredseda KSS) to mali dokonca na billboardoch, to bola sranda :-D

          • Wakantanka
            20:23 15.03.2022

            Za koho sa hanbíš? Leda tak za tie Kokotleby a ex Kokotleby v parlamente. Drvivá väčšina národa ale pomáha a podporuje Ukrajinu a za to sa nehanbím.

            Za koho sa hanbíš? Leda tak za tie Kokotleby a ex Kokotleby v parlamente. Drvivá väčšina národa ale pomáha a podporuje Ukrajinu a za to sa nehanbím.

          • mudry.udrzbar
            09:23 16.03.2022

            To je o socialnej bubline, realne ti dezolati tvoria max 25% obyvatelstva, akurat su hlucní. 25 % hlupakov ma prakticky kazda krajina. Rozdiel je, ze u nas maju na cele byvaleho ...Zobrazit celý příspěvek

            To je o socialnej bubline, realne ti dezolati tvoria max 25% obyvatelstva, akurat su hlucní. 25 % hlupakov ma prakticky kazda krajina. Rozdiel je, ze u nas maju na cele byvaleho 3nasobneho premiera, ktory tejto nazorovej uchylke dava punc relevantnosti.Skrýt celý příspěvek

        • Dusanh
          18:22 15.03.2022

          Baranoje*** Blaha :DDD

          Baranoje*** Blaha :DDD

        • petres
          18:34 15.03.2022

          Tak jsem to zkusil po té hodině a asi došly peníze z Moskvy :-). Docela normální diskuze.

          Tak jsem to zkusil po té hodině a asi došly peníze z Moskvy :-). Docela normální diskuze.

          • Miroslav
            19:21 15.03.2022

            Sám som prekvapený

            Sám som prekvapený

          • Danieeel
            19:28 15.03.2022

            Maju nejaku len poradu isto... Neni mozne :)

            Maju nejaku len poradu isto... Neni mozne :)

          • Miroslav
            20:19 15.03.2022

            Vlado Záhoranský alias Sibírska lajka alias Rypoš lysý to zariadi sám

            Vlado Záhoranský alias Sibírska lajka alias Rypoš lysý to zariadi sám

          • mudry.udrzbar
            09:25 16.03.2022

            Ten Zahoransky je evidetne chudak mentalne aj fyzicky postihnuty, on za to nemoze, toho by som k drbnutemu jakobinovi do jednoho vreca nedaval.

            Ten Zahoransky je evidetne chudak mentalne aj fyzicky postihnuty, on za to nemoze, toho by som k drbnutemu jakobinovi do jednoho vreca nedaval.

        • liberal shark
          13:47 16.03.2022

          Sem se podíval a je to hotový kabaret :-).

          Sem se podíval a je to hotový kabaret :-).

      • IvnB
        18:07 15.03.2022

        Naši nacionalisti sú pologramotní retardi...

        Naši nacionalisti sú pologramotní retardi...

        • BobDylan
          18:26 15.03.2022

          A kde inde nie sú?

          P.S. Nemýliť si nacionalizmus s patriotizmom.

          A kde inde nie sú?

          P.S. Nemýliť si nacionalizmus s patriotizmom.

    • Roko
      17:35 15.03.2022

      Cesi pesi do… , uz sa to zacalo ?! :D

      Cesi pesi do… , uz sa to zacalo ?! :D

  • jj284b
    16:31 15.03.2022

    https://twitter.com/IAPonomare...

    Pravdepodobne zasah do bocneho panciera...

    https://twitter.com/IAPonomare...

    Pravdepodobne zasah do bocneho panciera...

    • Arccos
      16:39 15.03.2022

      Tak to jsou opravdu hezké efekty!

      Tak to jsou opravdu hezké efekty!

    • mexir
      16:40 15.03.2022

      Tank(dělo) proti tanku? Nevidím stopu za raketou ani raketu.

      Tank(dělo) proti tanku? Nevidím stopu za raketou ani raketu.

      • StandaBlabol
        16:43 15.03.2022

        Koukni na roh domu vpravo. Nevím, co to bylo, žádný zášleh a jen trocha kouře.

        Koukni na roh domu vpravo. Nevím, co to bylo, žádný zášleh a jen trocha kouře.

        • mexir
          16:48 15.03.2022

          Sorry to může být dým z výbuchu nebo tlaková vlna zvedla sníh. Asi to byla nálož. Ideální místo. Musel jet pomalu přes tu strouhu.

          Sorry to může být dým z výbuchu nebo tlaková vlna zvedla sníh. Asi to byla nálož. Ideální místo. Musel jet pomalu přes tu strouhu.

        • marosj
          16:49 15.03.2022

          Tlaková vlna. Najprv je výbuch pri tanku, dym na dome sa zjavi az neskor.

          Tlaková vlna. Najprv je výbuch pri tanku, dym na dome sa zjavi az neskor.

          • StandaBlabol
            16:53 15.03.2022

            To jsem vážně jediný, kdo vidí výstřel zprava z bezprostřední blízkosti?

            To jsem vážně jediný, kdo vidí výstřel zprava z bezprostřední blízkosti?

          • Sgt Murphy
            17:09 15.03.2022

            StandaBlabol bohužiaľ, fakt si jediný. Boha to akou raketou by podľa teba musel strieľať, 227 mm? A z pár metrov?

            StandaBlabol bohužiaľ, fakt si jediný. Boha to akou raketou by podľa teba musel strieľať, 227 mm? A z pár metrov?

          • Arccos
            17:53 15.03.2022

            Já to vidím taky. Klidně to mohla být protitanková mina.

            Já to vidím taky. Klidně to mohla být protitanková mina.

        • OndraV.
          17:44 15.03.2022

          Vpravo vidim jen dým a prach po odletnunych troskách…

          Vpravo vidim jen dým a prach po odletnunych troskách…

          • OndraV.
            17:45 15.03.2022

            Odletnutych…

            Na D1 se vážně nedá psat na mobilu…

            Odletnutych…

            Na D1 se vážně nedá psat na mobilu…

    • StandaBlabol
      16:41 15.03.2022

      Další útok z těsné blízkosti? jestli jsem se dobře díval, tak ta střela šla zprava ze vzdálenosti tak 10 metrů? V tomto případě posádka neměla šanci.

      Další útok z těsné blízkosti? jestli jsem se dobře díval, tak ta střela šla zprava ze vzdálenosti tak 10 metrů? V tomto případě posádka neměla šanci.

      • OndraV.
        17:46 15.03.2022

        Střela z 10m??? To se nestaci nic aktivovat… Většina zbraní tohoto druhu mají maskovou jistotu… A kdyby to vzal někdo z 10m a ona přeci jen tam ta maskova jistota nebyla tak ...Zobrazit celý příspěvek

        Střela z 10m???

        To se nestaci nic aktivovat…

        Většina zbraní tohoto druhu mají maskovou jistotu…

        A kdyby to vzal někdo z 10m a ona přeci jen tam ta maskova jistota nebyla tak počítám, ze ten co to střílel je hit téžSkrýt celý příspěvek

      • Sustr
        18:12 15.03.2022

        No nejméně jeden výbuch přežil. Od 0:17 je vidět jak vyleze a běží směrem dolů (na obraze). Jsou to ty ohníčky.

        No nejméně jeden výbuch přežil. Od 0:17 je vidět jak vyleze a běží směrem dolů (na obraze). Jsou to ty ohníčky.

        • Sergej7490
          18:37 15.03.2022

          Mozno uz radsej chodia s otvorenymi poklopmi :-p

          Mozno uz radsej chodia s otvorenymi poklopmi :-p

    • Arthur
      16:42 15.03.2022

      IED?

      IED?

    • marosj
      16:43 15.03.2022

      Asi mína alebo ied. Aktivuje sa po tom, čo tank dopadne na zem po prekonaní prekážky. Na konci videa vidno nejakého chudáka, ako vybehne z dymu.

      Asi mína alebo ied. Aktivuje sa po tom, čo tank dopadne na zem po prekonaní prekážky. Na konci videa vidno nejakého chudáka, ako vybehne z dymu.

    • Inflex
      16:44 15.03.2022

      Mi to přijde jako mina/IED. Myslím že to byl výbuch pod levým pásem tak někde na úrovni třetího pojezdového kola jak ten tank přepadl po výjezdu z toho kráteru nebo co to je.

      Mi to přijde jako mina/IED. Myslím že to byl výbuch pod levým pásem tak někde na úrovni třetího pojezdového kola jak ten tank přepadl po výjezdu z toho kráteru nebo co to je.

    • Knightrider
      16:45 15.03.2022

      taky mi to přijde jako IED. Výbuch jde zespodu a navíc i to místo přesně zapadá do toho, jak by mělo místo útoku vypadat. Snadno se identifikuje i z dronu..

      taky mi to přijde jako IED. Výbuch jde zespodu a navíc i to místo přesně zapadá do toho, jak by mělo místo útoku vypadat. Snadno se identifikuje i z dronu..

    • Lodestar
      16:46 15.03.2022

      Nebo mina pod levým předním kolem?

      Nebo mina pod levým předním kolem?

    • dusan1
      16:57 15.03.2022

      IED ..... viď. môj odkaz vyššie

      IED ..... viď. môj odkaz vyššie

      • Lodestar
        17:09 15.03.2022

        To bylo tak rychlé, že snad ani vezená munice nestačila explodovat. To musel snad být sud od nafty plný TNT :-)

        To bylo tak rychlé, že snad ani vezená munice nestačila explodovat. To musel snad být sud od nafty plný TNT :-)

    • Luboss
      17:13 15.03.2022

      Za mě taky nejspíš EID. Mimochodem je zajímavý hned první záběr (0:01), kde je vidět že za tím prvním chudákem, čekají další vozidla.... možná měl ten první nějakou ženijní ...Zobrazit celý příspěvek

      Za mě taky nejspíš EID.
      Mimochodem je zajímavý hned první záběr (0:01), kde je vidět že za tím prvním chudákem, čekají další vozidla.... možná měl ten první nějakou ženijní soupravu na průchod minovým polem...
      ale neprošelSkrýt celý příspěvek

    • segal7
      17:28 15.03.2022

      Protitanková mina, ten kouř co vidí Standa je výfuk...

      Protitanková mina, ten kouř co vidí Standa je výfuk...

      • Lodestar
        17:34 15.03.2022

        Já tam také vidím kouř, jak na to řidič šlápl, aby překonal tu strouhu.

        Já tam také vidím kouř, jak na to řidič šlápl, aby překonal tu strouhu.

        • segal7
          17:42 15.03.2022

          Přesně...

          Přesně...

    • OndraV.
      17:43 15.03.2022

      Spise nálož… vypadá to jako by mu explodovalo něco pod levým pasem ve predu při druhem zhoupnuti, jak jde dolu na předek tak nastane výbuch …

      Spise nálož… vypadá to jako by mu explodovalo něco pod levým pasem ve predu při druhem zhoupnuti, jak jde dolu na předek tak nastane výbuch …

    • Knight
      18:41 15.03.2022

      Zombík mal šťastie druhýkrát sa narodil keď sa mu to podarilo prežiť

      Zombík mal šťastie druhýkrát sa narodil keď sa mu to podarilo prežiť

  • dusan1
    16:31 15.03.2022

    Dobrý "konkurečný" zdroj:

    https://lostarmour.info/offtop...

    Je to síce po rusky, ale i kto veľmi po rusky nevie, tak fotkám a filmom bude chápať : )

    Dobrý "konkurečný" zdroj:

    https://lostarmour.info/offtop...

    Je to síce po rusky, ale i kto veľmi po rusky nevie, tak fotkám a filmom bude chápať : )

  • Silver
    16:25 15.03.2022

    Tak dnešnému dňu Rusko dosiahlo celkové číslo strát techniky 1300ks: https://www.oryxspioenkop.com/... Stav: Rusko - 1304, z ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak dnešnému dňu Rusko dosiahlo celkové číslo strát techniky 1300ks:
    https://www.oryxspioenkop.com/...

    Stav:
    Rusko - 1304, z toho: zničených: 552, poškodených: 19, opustených: 205, zajatých: 528

    Ukrajina - 355, z toho: zničených: 133, poškodených: 5, opustených: 47, zajatých: 170

    Teda pomer pomer zdokumentovaných strát je 3,67:1

    Zaujímavý je aj pohľad na Ukrajinu - UA stratila 355ks techniky ale získali / zajali 528ks ruskej techniky. Keď sa pozrieme len na tanky - UA stratila 65 tankov, ale UA zajali / získali ruských 99 tankov. Tu fakt platí, že Rusko je v tomto momente najväčším dodávateľom zbraní na Ukrajinu.

    Ešte jeden pohľad: na oryxspioenkop.com je zdokumentovaných spolu 37ks zničenej ruskej techniky dronom Bayraktar.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    16:04 15.03.2022

    Doufám , že to konečně dojde všem, že tahle svoloč na mezinárodní sportovní akce nepatří a dlouho patřit nebude. Pokud někdo nechce "politizovat" sport jak někteří funkcionáři ...Zobrazit celý příspěvek

    Doufám , že to konečně dojde všem, že tahle svoloč na mezinárodní sportovní akce nepatří a dlouho patřit nebude. Pokud někdo nechce "politizovat" sport jak někteří funkcionáři tvrdí tak ať se podívá tady
    https://www.sport.cz/clanek/ho... Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      16:24 15.03.2022

      mozna bych byl trochu radikalni, ale Rusa bych ve svobodnem svete ponechal pouze toho, ktery pozadal o politicky azyl. Ostatni vyhostit.

      mozna bych byl trochu radikalni, ale Rusa bych ve svobodnem svete ponechal pouze toho, ktery pozadal o politicky azyl. Ostatni vyhostit.

      • Fiagy
        16:36 15.03.2022

        Jj, souhlas. Ať si doma užívají toho blaha, svobody a míru , bez západní dekadence, co nám pořád předhazují. Když zůstaneme u sportovců tak například Ovečkin by byl doma v Moskvě ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj, souhlas. Ať si doma užívají toho blaha, svobody a míru , bez západní dekadence, co nám pořád předhazují.
        Když zůstaneme u sportovců tak například Ovečkin by byl doma v Moskvě už zítra kolem oběda.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          17:27 15.03.2022

          Doporučuji si promluvit s rusy co žijí u nás. To budete koukat. Možná se dozvíte jak jsou Češi nevděčný.

          Doporučuji si promluvit s rusy co žijí u nás. To budete koukat. Možná se dozvíte jak jsou Češi nevděčný.

          • Jura99
            18:35 15.03.2022

            nerozumim kontextu, jako ze jsou Cesi nevdecni Rusum ? Za co ? V cem ?

            nerozumim kontextu, jako ze jsou Cesi nevdecni Rusum ? Za co ? V cem ?

          • otecko
            19:21 15.03.2022

            Ano, tvrdí, že patříme už od roku 1945 jim, protože nás osvobodili a náš vývoj po roce 1989 považují za zradu! Navíc, vůbec se nestydí za podporu Putina, to jsme zažil ve Varech ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, tvrdí, že patříme už od roku 1945 jim, protože nás osvobodili a náš vývoj po roce 1989 považují za zradu! Navíc, vůbec se nestydí za podporu Putina, to jsme zažil ve Varech na vlastní uši, když rusák před hotelem Imperial- to je asi ten nejdražší tam vykřikoval "Sláva Putinovi". upozorňuji, že byl zcela střízlivý!Skrýt celý příspěvek

          • Danieeel
            20:12 15.03.2022

            Ok, budem hovorit s Rusmi, ale nech deklaruju, ze su proti Putinovmu rezimu. Hej, mnogo milionov Rusov prchlo, pretoze chcu zit ako ludia. Ten Jurov napad s vyhostenim by som ...Zobrazit celý příspěvek

            Ok, budem hovorit s Rusmi, ale nech deklaruju, ze su proti Putinovmu rezimu.
            Hej, mnogo milionov Rusov prchlo, pretoze chcu zit ako ludia.
            Ten Jurov napad s vyhostenim by som zmiernil na pisomne uradne vyhlasenie.

            Ale ten zvysok, co suhlasi v rezimom, by som vyexpedoval v ramci humanitarnej pomoci na Ukrajinu - tam budu vediet co s nimi.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      17:50 15.03.2022

      Podľa mňa plnili príkaz zhora ... To ale samozrejme nemení nič na tom, že mnohí to schvaľujú aj bez príkazu... Vymyte mozgy sa nájdu v každej krajine.

      Podľa mňa plnili príkaz zhora ... To ale samozrejme nemení nič na tom, že mnohí to schvaľujú aj bez príkazu... Vymyte mozgy sa nájdu v každej krajine.

  • marosj
    15:49 15.03.2022

    Trocha detskej radosti:
    https://twitter.com/666_mancer...

    Trocha detskej radosti:
    https://twitter.com/666_mancer...

    • mexir
      16:09 15.03.2022

      Duplicita bylo to tu v 14:45.

      Duplicita bylo to tu v 14:45.

  • Roko
    15:48 15.03.2022

    neviem ci ja alebo rus je tak netrpezlivy a chce vidiet ten vysadok, moje 2 centy si myslia , ze v pripade, ze to urobia tak to moze byt turning point pre tuto invaziu (nie v ...Zobrazit celý příspěvek

    neviem ci ja alebo rus je tak netrpezlivy a chce vidiet ten vysadok, moje 2 centy si myslia , ze v pripade, ze to urobia tak to moze byt turning point pre tuto invaziu (nie v prospech ruZov) https://twitter.com/CovertShor... Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    15:18 15.03.2022

    Balistická ochrana Hummera zapracovala
    https://t.me/PARASIUK87/435...

    EDIT: Test Hummerovho skla aj s .50 BMG alebo 12,7 × 99 mm NATO
    https://www.youtube.com/watch?...

    Balistická ochrana Hummera zapracovala
    https://t.me/PARASIUK87/435...

    EDIT: Test Hummerovho skla aj s .50 BMG alebo 12,7 × 99 mm NATO
    https://www.youtube.com/watch?...

    • StandaBlabol
      15:29 15.03.2022

      Ten borec tvrdí, že to jsou zásahy z kulometu ráže 14,5 mm. Jestli jo, tak klobouk dolů.

      Ten borec tvrdí, že to jsou zásahy z kulometu ráže 14,5 mm. Jestli jo, tak klobouk dolů.

      • RiMr71
        15:39 15.03.2022

        Takže KPV? To bych neřekl že to Hummer dá... průbojná munice dá 32mm oceli na 500m. Snad kdyby to nebyla průbojná munice, ale i tak...?

        Takže KPV? To bych neřekl že to Hummer dá... průbojná munice dá 32mm oceli na 500m. Snad kdyby to nebyla průbojná munice, ale i tak...?

      • Poly
        15:50 15.03.2022

        Pokud pálili třeba ze sta metrů tak to dá. Sklo zadního střelce nějakého sovětského bombardéru vydrží 20 mm s průbojnou municí na 50 metrů

        Pokud pálili třeba ze sta metrů tak to dá. Sklo zadního střelce nějakého sovětského bombardéru vydrží 20 mm s průbojnou municí na 50 metrů

        • Storm
          16:18 15.03.2022

          Sklo odolné 20mm projektilu na 50metrů? Tak určitěééé... A vydrží to HE, AP nebo APDS? Kolik může mít energii 20mm projektil? Tipuju hrubo přes 60 000 J... .50 BMG ma upozorňuju 16 ...Zobrazit celý příspěvek

          Sklo odolné 20mm projektilu na 50metrů?
          Tak určitěééé... A vydrží to HE, AP nebo APDS?
          Kolik může mít energii 20mm projektil? Tipuju hrubo přes 60 000 J... .50 BMG ma upozorňuju 16 500 J... I kdyby to vydrželo sklo, tak co konstrukce co drží jeho rám... Jak je pancérovaný zbytek střeliště bombardéru... Co na to jeho centráž? O obrovské kadenci pakubních zbraní jako je M61 ani psát nebudu...Skrýt celý příspěvek

          • Poly
            08:18 16.03.2022

            Tak je tam samozřejmě překlep, má tam být na 500 metrů. Testováno i na YT s .50 BMG s neudanou municí na cca 50 metrů (ne 500 metrů). Na YT jsou videa, kde spoustu skel neprostřelí ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak je tam samozřejmě překlep, má tam být na 500 metrů. Testováno i na YT s .50 BMG s neudanou municí na cca 50 metrů (ne 500 metrů). Na YT jsou videa, kde spoustu skel neprostřelí na 10 m ani .50 BMG a průzor neudávaného tanku na cca 10 metrů neprotřelili průbojnou .50 BMG.
            Neprůstřelné skla umí být nečekaně extrémně odolné. Je to čistě o ceně. Na auto nebo na přepážku banky se neoplatí dávat takový luxus.Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            09:34 16.03.2022

            Poly nezlob se na mě, ale domnívám se, že i z 500metrů je to kravina... To že kalibr .50 BMG neprostřelí sklo, tedy nějaké neprůstřelné sklo, by mohla být klidně i pravda... Jenže ...Zobrazit celý příspěvek

            Poly nezlob se na mě, ale domnívám se, že i z 500metrů je to kravina... To že kalibr .50 BMG neprostřelí sklo, tedy nějaké neprůstřelné sklo, by mohla být klidně i pravda... Jenže je rozdíl v 16 500J A minimalně 4x větší enerjií u 20mm kanónu... A to ještě píšeš o průbojné munici... To zaprvé...
            Zadruhé: Taková odolnost není ani u pancíŕe BVPček, tak k čemu by byla u vysloveně jen střelistě v ocase letadla, když zbytek konstrukce je pro 20mm projektil odolný asi jako papírový terč...
            Za třetí: pokud není stejně odolný zbytek trupu letadla, tak takto odolné střeliště je konstruktérska zbytečnost... Vysvětlím proč... Rozumný rozptyl střel u palubní hlavnové výzbroje není chybou, ale výhodou... Když střely neletí přesně za sebou, tak rozptyl vyšuje totiž pravděpodobnost zásahu cíle, v závislosti na kadenci a délce podržení spouště...
            Při zásahu takto odolneho střeliště, při pohledu ze zadu uprostřed cíle - bombardéru, by další střely pravděpodobně nutně dopadly i na zbytek letadla trupu letadla a 20mm už umí pěknou paseku...

            Suma sumárum, neříkám že to je určitě úplná kravina, ale pokud nevíme typ letadla tak se tu o tom můžem jen hádat...

            No a pokud to někde uváděli sami rusové, tak na to mám jednu jedinou odpověď: TAK URČITĚÉÉÉ ;) :DSkrýt celý příspěvek

          • Poly
            10:58 16.03.2022

            Storm Ne, je to nějaký američan pravděpodobně z jihu USA podle výslovnosti a krajiny, kde střílel.. Zkoušel ledacos. Sklo poměrně dobře popisoval a já to za boha nemůžu najít, ...Zobrazit celý příspěvek

            Storm
            Ne, je to nějaký američan pravděpodobně z jihu USA podle výslovnosti a krajiny, kde střílel.. Zkoušel ledacos. Sklo poměrně dobře popisoval a já to za boha nemůžu najít, protože tam řešil problematiku heat munice, čili popis videa je úplně jiný.
            Našel jsem podobné, kde střílel podobný maník s 20 mm military grade průbojnou municí s wolfamovým jádrem na titanový blok a udělal s tím díru tak 1 cm. Sám byl překvapený, jak "málo" výkonná ta střela byla. Když si vemu 500 metrů, průbojnou munici s ocelovým jádrem, tak jsem si 100% jistý, že to sklo neprostřelí. Tloušťka toho skla byla rozhodně takových 20 cm a nesli ho 2 řízci a měli co dělat. Na 500 metrů bude kolem 40 % původního výkonu. Čili o dost blíž k .50BMG na 50 metrů. V úplně jiném videu neprostřelili z asi 20 metrů s .50 BMG spoustu věcí včetně skleněného průzoru tanku.
            Nicméně 20 mm s průbojnou municí má schopnost na 500 metrů prostřelit 10 mm RHA (Theory Nammo ammo). To není zase tak moc. Když to porovnám s 25+ cm (=25x tolik) speciálního military grade neprůstřelného skla, tak bude výsledek docela jasný.
            Komerčně dostupné skla zastavují .50 po 8 cm. Speciální skla už po 4 cm. Důvod proč by 20 mm na 500 metrů nezastavilo neprůstřelné sklo o takové tloušťce nevidím. Obamova kára vydržela průbojnou střelu na okno z .50 bmg na 50 metrů. Tloušťka okna při otevřených dveřích je menší jak 10 cm.
            To co je průhledné, tak to zákonitě není málo bytelné.Skrýt celý příspěvek

        • RiMr71
          18:10 15.03.2022

          ...hmmm... nevim nevim... o jaký "nějaký" bombardér jde?

          ...hmmm... nevim nevim... o jaký "nějaký" bombardér jde?

          • Poly
            08:20 16.03.2022

            Ten bombardér neuvedli, byl to už jen kruhové sklo. Ale odolnost některých skel je neuvěřitelná, takže na 500 (chybně 50) o odolnosti nepochybuji ani trochu.

            Ten bombardér neuvedli, byl to už jen kruhové sklo. Ale odolnost některých skel je neuvěřitelná, takže na 500 (chybně 50) o odolnosti nepochybuji ani trochu.

    • mudry.udrzbar
      15:30 15.03.2022

      aka je uroven ochrany, max. to zadrží tak 7,62x54?

      aka je uroven ochrany, max. to zadrží tak 7,62x54?

    • mexir
      15:38 15.03.2022

      No proti ru Tigrům trochu jiná káva.

      No proti ru Tigrům trochu jiná káva.

      • otecko
        15:43 15.03.2022

        když šetříš, tak na všem....

        když šetříš, tak na všem....

  • Fiagy
    15:18 15.03.2022

    :-D Jedna z Kyjevských autodílen nyní přesedlala z opravy aut na tanky. Automechanici opravují a demontují ukořistěnou vojenskou techniku a předávají ji armádě. Ta ji pak využívá ...Zobrazit celý příspěvek

    :-D
    Jedna z Kyjevských autodílen nyní přesedlala z opravy aut na tanky. Automechanici opravují a demontují ukořistěnou vojenskou techniku a předávají ji armádě. Ta ji pak využívá k obraně Kyjeva. „Shromáždili jsme tým svářečů, inženýrů… Vytvořili jsme prototyp modelu a fungovalo to,“ popisuje pro agenturu Reuters Oleksandr Fedčenko.
    https://echo24.cz/a/SsaCK/zaba... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      17:53 15.03.2022

      Takýmto machrom klobúk dole ... Aj Česi a Slováci bojujúci v Severnej Afrike či ZSSR boli takí koumaci ... :)

      Takýmto machrom klobúk dole ... Aj Česi a Slováci bojujúci v Severnej Afrike či ZSSR boli takí koumaci ... :)

  • dusan1
    15:15 15.03.2022

    Samé úžasné správy : ) https://topwar.ru/193529-za-ne... Rusi hlásia že ...Zobrazit celý příspěvek

    Samé úžasné správy : )

    https://topwar.ru/193529-za-ne...

    Rusi hlásia že zničilo 70 % transportérov a BVP-čok. Som zvedaví čo budú robiť o 10 dní kedy Ukrajincom "dôjdu" obrnené vozidlá : )

    Predpokladám, že časom splnia plán na 200-300 % ....Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      15:23 15.03.2022

      Tvl. oni fakt nedokážou říkat pravdu ani ze spaní :-( Z důvodu nedostatku armádního transportu vydalo ukrajinské velení rozkaz o použití osobní - civilní dopravy. Jedná se o ...Zobrazit celý příspěvek

      Tvl. oni fakt nedokážou říkat pravdu ani ze spaní :-(
      Z důvodu nedostatku armádního transportu vydalo ukrajinské velení rozkaz o použití osobní - civilní dopravy. Jedná se o nákladní vozy, pick-upy, sklápěče. Jsou zabaveny civilistům a použity k přepravě personálu, který se má použít na kontrolních stanovištích.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        15:42 15.03.2022

        Takže všetky tie mašrutky na vlaku vlastne viezli Ukrajinci? :)

        Takže všetky tie mašrutky na vlaku vlastne viezli Ukrajinci? :)

      • Lyšák
        19:04 15.03.2022

        Tímto Rusové jen připravují veřejnost na to, že budou střílet na civilní vozidla, protože je používají "Banderovci"...

        Tímto Rusové jen připravují veřejnost na to, že budou střílet na civilní vozidla, protože je používají "Banderovci"...

    • Malarkey
      15:49 15.03.2022

      Asi popisují svuj stav :D.

      Asi popisují svuj stav :D.

    • Falko
      17:09 15.03.2022

      Preto stále Ukrajincom dodávajú svoju techniku. Inak by už vlastne nemali čo ničiť.

      Preto stále Ukrajincom dodávajú svoju techniku. Inak by už vlastne nemali čo ničiť.

  • ruleta
    15:13 15.03.2022

    V zaplave starych vraku se na Ukrajine objevuji i nova ruska ...Zobrazit celý příspěvek

    V zaplave starych vraku se na Ukrajine objevuji i nova ruska munice.

    https://twitter.com/CAT_UXO/st...

    Vice:
    https://www.nytimes.com/2022/0... Skrýt celý příspěvek

  • Silver
    14:51 15.03.2022

    Tí, ktorí plánujú krátke vojny, majú tendenciu prehrávať tie dlhé.

    Tí, ktorí plánujú krátke vojny, majú tendenciu prehrávať tie dlhé.

    • Inflex
      16:58 15.03.2022

      Tak to jsou rusi v cajku, ti zaručeně neplánovali nic.

      Tak to jsou rusi v cajku, ti zaručeně neplánovali nic.

  • The Pale Emperor
    14:45 15.03.2022

    Odpal a zásah. Buk-M1.

    https://twitter.com/uaweapons/...

    Odpal a zásah. Buk-M1.

    https://twitter.com/uaweapons/...

    • StandaBlabol
      14:49 15.03.2022

      Někde teď byl rozhovor s americkým generálem a ptali se ho na efektivitu PVO systémů z doby SSSR. Odpověděl, že "v rukou Ukrajinců jsou hodně účinné":)))

      Někde teď byl rozhovor s americkým generálem a ptali se ho na efektivitu PVO systémů z doby SSSR. Odpověděl, že "v rukou Ukrajinců jsou hodně účinné":)))

      • Danieeel
        20:19 15.03.2022

        Spominalo sa tiez, ze su neuveritelne "tvorivy" :)
        Z nudze cnost, ale asi su naozaj dobry.

        Spominalo sa tiez, ze su neuveritelne "tvorivy" :)
        Z nudze cnost, ale asi su naozaj dobry.

    • Rekky
      15:05 15.03.2022

      To je na Ukrajině opravdu takový sníh v dnešních dnech?

      To je na Ukrajině opravdu takový sníh v dnešních dnech?

      • The Pale Emperor
        15:06 15.03.2022

        Na východě je

        Na východě je

        • Rekky
          15:11 15.03.2022

          V tom případě je to fajn :D
          A víc takových!

          V tom případě je to fajn :D
          A víc takových!

  • Depam
    14:20 15.03.2022

    Jmenný seznam padlých důstojníků hordy:

    https://twitter.com/4ukraine83...

    Pokud už to tu je, tak se omlouvám ale nenašel jsem.

    Jmenný seznam padlých důstojníků hordy:

    https://twitter.com/4ukraine83...

    Pokud už to tu je, tak se omlouvám ale nenašel jsem.

    • Klimesov
      14:38 15.03.2022

      Těch majorů tam je požehnaně teda. Možná jak se o 1. světové válce říká, že to byla válka co vyhladila evropskou šlechtu, tak se o téhle válce bude časem říkat, že to byla válka co ...Zobrazit celý příspěvek

      Těch majorů tam je požehnaně teda.
      Možná jak se o 1. světové válce říká, že to byla válka co vyhladila evropskou šlechtu, tak se o téhle válce bude časem říkat, že to byla válka co vyhladila ruskou generalitu.Skrýt celý příspěvek

      • mabc
        14:55 15.03.2022

        Nemyslim si ze je to pre nich vaznejsi problem. Vyssi dostojnici by po dlhsej vojne z armady “odisli” tak ci tak.

        Nemyslim si ze je to pre nich vaznejsi problem. Vyssi dostojnici by po dlhsej vojne z armady “odisli” tak ci tak.

        • mabc
          15:09 15.03.2022

          Na vysvetlenie - mam na mysli iste specifikum ruskej armady a jej vztah ku Kremlu a GRU.

          Na vysvetlenie - mam na mysli iste specifikum ruskej armady a jej vztah ku Kremlu a GRU.

    • Janicekmac
      14:39 15.03.2022

      vypadá to, že 5. a 11. byl pro rusáky špatný den.

      vypadá to, že 5. a 11. byl pro rusáky špatný den.

  • SeaWolf
    14:13 15.03.2022

    Od začátku války koukám na videa co kde Rus ukořistil. BRDM nemá smysl řešit toho se všude válí jako škodovek, BVP těch jsem opuštěných našel jenom pár kousků a zničených taky. ...Zobrazit celý příspěvek

    Od začátku války koukám na videa co kde Rus ukořistil. BRDM nemá smysl řešit toho se všude válí jako škodovek, BVP těch jsem opuštěných našel jenom pár kousků a zničených taky. Většina videí níže napsaného je v konverzaci dole.

    1. Někde u hranic 4ks BTR-4 ale jen jeden byl poškozený ale všechny byly zapadlé v poli evidentně ve snaze se rozvinout což nevyšlo a tak byly opuštěny. Jedno nepoškozené BTR je vyfocené na podvalníku v Rusku.

    2. 2ks opuštěné T-64 někde na kopci nad Donbasem na XXX videích od různých ruských novinářů cca 2x změnili v popisu lokaci. A ukazovali je jako novinku cca 6 dní po sobě.

    3. 2-4ks opuštěné T-64 ( jeden zapadlý v příkopu u valu na dálnici někde u Chersonu, kolem i pár vyhořelých Uralů které podle prvního příspěvku "zničil" Ka-52. Taky X krát na videích omílané od ruských novinářů.

    4. Asi největší úlovek někde u Mariupolu našli cca 3 - 4 nepoškozené uskladněné Ukrajinské T-64.

    Pokud to shrnu i s fotografiemi, "máme" zdokumentováno cca 20 - 25 vyřazených Ukrajinských T-64. A to, když porovnám s ruskou vyřazenou technikou je slušný nepoměr.Skrýt celý příspěvek

    • mabc
      14:22 15.03.2022

      Co ta zakladna v Chersone, ktorej sa Rusi zmocnili, tusim ze tam bol aj nejaky tank? Bola to pravda alebo hoax?

      Co ta zakladna v Chersone, ktorej sa Rusi zmocnili, tusim ze tam bol aj nejaky tank? Bola to pravda alebo hoax?

    • Hynek
      14:28 15.03.2022

      Zdravím, opravdu se nedá vycházet pouze z materiálu, co člověk sám viděl. Doporučuji již mnohokrát zmíněny Oryx: ...Zobrazit celý příspěvek

      Zdravím, opravdu se nedá vycházet pouze z materiálu, co člověk sám viděl. Doporučuji již mnohokrát zmíněny Oryx: https://www.oryxspioenkop.com/...
      Dává nám to představu naprostého minima, co bylo zatím vyřazeno, přičemž realitu bude nepochybně vyšší. Vaše čísla by sice byla super, ale realita taková není a i ukrajinská strana má těžký ztráty. Dokonce hned první den byla nahrávka asi 9 T-64 opuštěných na mostu, což byl asi největší "úlovek" zdokumentovaný ve vizuálním materiálu.Skrýt celý příspěvek

      • Hynek
        14:32 15.03.2022

        A ještě doplním, že nepochybně i BRDM má cenu řešit. Je to relativně složitý vojenský systém, který má své přesné využití a může dávat alespoň trochu situační obraz. Zničený ...Zobrazit celý příspěvek

        A ještě doplním, že nepochybně i BRDM má cenu řešit. Je to relativně složitý vojenský systém, který má své přesné využití a může dávat alespoň trochu situační obraz. Zničený osamocený na poli oproti vícero zničeným v jedné ulici ve městě, jasně ukazuje jak byl nebo nebyl použit, což je samo o sobě zajímavé.Skrýt celý příspěvek

        • The Pale Emperor
          14:39 15.03.2022

          Můžete to trošku rozvést pro nás lajky?:-) díky!

          Můžete to trošku rozvést pro nás lajky?:-) díky!

          • Hynek
            15:15 15.03.2022

            Ve stručnosti. BRDM-2 je průzkumné vozidlo. Jsou záznamy zničených strojů uprostřed pole, na kraji lesa atd. s penetračním zásahem z přední polosféry. U těchto strojů se nabízí, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Ve stručnosti. BRDM-2 je průzkumné vozidlo. Jsou záznamy zničených strojů uprostřed pole, na kraji lesa atd. s penetračním zásahem z přední polosféry. U těchto strojů se nabízí, že byly vyřazeny při plnění svého poslání, tedy při průzkumu. Dnes jsem viděl video, kdy jich bylo několik vyřazeno, prý někde v/kolem Mariupolu, v zástavbě. Tam to vypadlo, že sloužily jako opěrné body (pořád to má velkorážní kulomet a pancéřování odolá klasické munici ručních zbraní). K tomuto účelu samozřejmě neslouží, ale to se tak ve válce stává. Alespoň mně to připadá zajímavé a reagoval jsem na SeaWolfa, jelikož si myslím, že i BRDM má cenu řešit. Tato válka nejsou jen tanky a letadla, i ztráty této techniky zabolí.Skrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        14:36 15.03.2022

        Jen porovnávám co kde najdu, neudávám oficiální počty.

        Jen porovnávám co kde najdu, neudávám oficiální počty.

        • Janicekmac
          14:42 15.03.2022

          přesně takovou evidenci vede Oryx. On není oficiální, ale jen sbírá foto z internetu a má to ucelené a hlídá duplikáty apd. Někdy sa sekne, ale nemá problém to opravit.

          přesně takovou evidenci vede Oryx. On není oficiální, ale jen sbírá foto z internetu a má to ucelené a hlídá duplikáty apd. Někdy sa sekne, ale nemá problém to opravit.

Načítám diskuzi...