VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Husajn CZ
    20:50 22.05.2022

    Family In Buryatia Grieves Over Son Killed In Ukraine War: 'If We Stop Now, What Has It Been ...Zobrazit celý příspěvek

    Family In Buryatia Grieves Over Son Killed In Ukraine War: 'If We Stop Now, What Has It Been For?'
    https://www.rferl.org/a/russia... Skrýt celý příspěvek

    • VictorAlphaCharlie
      21:37 22.05.2022

      Typický příklad tzv. Sunken cost fallacy

      Typický příklad tzv. Sunken cost fallacy

      • Husajn CZ
        22:33 22.05.2022

        Celej Putin v kostce..

        Celej Putin v kostce..

    • Lars
      02:16 23.05.2022

      ..aneb "Mně už nic nepomůže, ale ať prosím zabijou syny i sousedům!".

      ..aneb "Mně už nic nepomůže, ale ať prosím zabijou syny i sousedům!".

  • Peter1978
    20:43 22.05.2022

    A ešte jedna vec.. zatiaľ majú iniciatívu Rusi..a keď sa poučíme z ruskej histórie...napr. 2. svetová vojna, kedy sa vzdávali sovietske státisícové armádne zoskupenia..tak teraz ...Zobrazit celý příspěvek

    A ešte jedna vec.. zatiaľ majú iniciatívu Rusi..a keď sa poučíme z ruskej histórie...napr. 2. svetová vojna, kedy sa vzdávali sovietske státisícové armádne zoskupenia..tak teraz poslať 200 tis. vojakov na 40 mil. krajinu..to z ich pohľadu nie je nič. Technológie nie sú na ich strane..ale zdroje áno. Proste iphone sa nedá zjesť ani naliať do nádrže....a to je ich taktika...Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      20:52 22.05.2022

      Pan Peter, už jste si nastudoval rozdíl mezi AK-47 a AK-74? A zaměňovat SSSR a Rusko? Ale ale

      Pan Peter, už jste si nastudoval rozdíl mezi AK-47 a AK-74? A zaměňovat SSSR a Rusko? Ale ale

      • Peter1978
        21:07 22.05.2022

        No jasné, že ZSSR a Ruská federácia nie je to isté..ale to sovietske myslenie tam nadobúda nový dych a keď im to zožerie ,, bežný ľud" tak potom sa ,, rozbehnú"... A všetky tie ...Zobrazit celý příspěvek

        No jasné, že ZSSR a Ruská federácia nie je to isté..ale to sovietske myslenie tam nadobúda nový dych a keď im to zožerie ,, bežný ľud" tak potom sa ,, rozbehnú"... A všetky tie posmešky o ich zaostalosti vnímajú a na ich weboch to používajú ako koreláciu.. keď ich napadol Hitler..a považoval ich za menejcenných ...Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          21:14 22.05.2022

          ano, maju tam ludi co to vedeniu zeru.. problem je, ze vacsina z nich je 50+ a ti bojovat nepojdu... a mladsi, ti komunizmus bud nezazili, alebo si len matne pamataju.. mladi 20+ ...Zobrazit celý příspěvek

          ano, maju tam ludi co to vedeniu zeru.. problem je, ze vacsina z nich je 50+ a ti bojovat nepojdu... a mladsi, ti komunizmus bud nezazili, alebo si len matne pamataju.. mladi 20+ uz nejake nezmysly o ZSSR nezajimaju.. chcu zit moderne, a nie prepadnut sa do "stredoveku"...Skrýt celý příspěvek

          • AR10
            21:51 22.05.2022

            Problém je, že tí 20+ zažili za celý svoj život v politike len Putina.

            Problém je, že tí 20+ zažili za celý svoj život v politike len Putina.

          • jj284b
            06:19 23.05.2022

            AR10: lenze to utahovanie obcianskych prav zacalo az neskor..

            AR10: lenze to utahovanie obcianskych prav zacalo az neskor..

        • Jan Padesátýpátý
          22:10 22.05.2022

          Teˇˇď Rusové považují za méněcenné všechny nerusy a Ukrajince nejvíc. Někdy přemýslím jestli se Putin rozhodl Hitlera kopírovat, nebo jestli je to nějaká historická zákonitost nebo ...Zobrazit celý příspěvek

          Teˇˇď Rusové považují za méněcenné všechny nerusy a Ukrajince nejvíc.
          Někdy přemýslím jestli se Putin rozhodl Hitlera kopírovat, nebo jestli je to nějaká historická zákonitost nebo pouhá náhodaSkrýt celý příspěvek

          • Mrzebra
            22:35 22.05.2022

            To bude konvergentní evoluce, jako se víckrát v historii vyvinul šavlozubý tygr, tak tady to taky asi vždycky dopadne podobně

            To bude konvergentní evoluce, jako se víckrát v historii vyvinul šavlozubý tygr, tak tady to taky asi vždycky dopadne podobně

    • Tino
      21:09 22.05.2022

      to su tie sovietske pribehy v ktorych sa statocny lud zomkol a proste to ubojoval svojou pocetnostou...u nas sa taketo kraviny vykladali detom a slabomyselnym ...vo svete ...Zobrazit celý příspěvek

      to su tie sovietske pribehy v ktorych sa statocny lud zomkol a proste to ubojoval svojou pocetnostou...u nas sa taketo kraviny vykladali detom a slabomyselnym ...vo svete dospelych to bolo tak ze bojovali aj ine narody ako rus, teraz bojuju len rus a co je klucove ti ktori mali a vedeli poomahali rus, teraz omahaju ti isti ua a rus skodia...a dezole by si mali drzat klobuky sledovat a ucit sa rus je labak, tak ako rus skonci nevyhnutne kazdy jeden dezolat ...zit v blude znamena padnut tvrdo na hubu.Skrýt celý příspěvek

      • Peter1978
        21:22 22.05.2022

        Áno.. práveže 2. svetová vojna bola len o obrovských stratách a ich prehrách zo začiatku..no potom keď prebrali iniciatívu tak v novej histórii písanej na západe len o ich šťastí ...Zobrazit celý příspěvek

        Áno.. práveže 2. svetová vojna bola len o obrovských stratách a ich prehrách zo začiatku..no potom keď prebrali iniciatívu tak v novej histórii písanej na západe len o ich šťastí ...blate a zlých rozhodnutiach protivníka...a teraz sa mi to zdá dosť podobné...Skrýt celý příspěvek

        • lm524a
          21:26 22.05.2022

          no, kdyby spojenci nezačali posílat pomoc, tak má rusák násobně větší ztráty a horko těžko by měl nějakou iniciativu.

          no, kdyby spojenci nezačali posílat pomoc, tak má rusák násobně větší ztráty a horko těžko by měl nějakou iniciativu.

        • Storm
          21:31 22.05.2022

          Hlavně ten konec WW2 byl o půjčce a pronájmu... Víme?

          Hlavně ten konec WW2 byl o půjčce a pronájmu... Víme?

        • StandaBlabol
          21:37 22.05.2022

          Tehdy měl SSSR na své straně USA a VB, teď je Rusko samo proti Ukrajině, kterou podporuje půlka světa. A hlavně v 2.sv.v. SSSR bojoval o přežití a proto snášel libovolné ztráty. ...Zobrazit celý příspěvek

          Tehdy měl SSSR na své straně USA a VB, teď je Rusko samo proti Ukrajině, kterou podporuje půlka světa. A hlavně v 2.sv.v. SSSR bojoval o přežití a proto snášel libovolné ztráty. Při útočné válce je to jinak a SSSR se o tom přesvědčil v Afgánistánu.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            23:38 22.05.2022

            Pripomenul bych, že rusacko útočí na jeden z piliřů SSSR jeho úspěchu ve Velké vlastenecké valce. Ukrajinci byli v Rude armádě soucasti prvoliniovych jednotek, zatimco narody ...Zobrazit celý příspěvek

            Pripomenul bych, že rusacko útočí na jeden z piliřů SSSR jeho úspěchu ve Velké vlastenecké valce.

            Ukrajinci byli v Rude armádě soucasti prvoliniovych jednotek, zatimco narody Sibire spis tvorily dduhosledove jednotky.
            Ukrajinsky protisovetsky odpor trval az neuvěřitelně do druhé poloviny 50. let, kdy bylo jasné, že odpor je marný a presto Ukrajinci bojovali.

            Alternativní rusacka historie zpusobuje, že sami rusaci uz vlastně neznaji pravdu a nemaji se jak poučit ze své historie.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          22:05 22.05.2022

          nie druha svetova bola o voli / volbe bohateho zapadu dat rus sancu bojovat...nebola to lahka volba hitler vs stalit..mali v moskve stastie , dnes ho uz nemaju a nemaju klucove ...Zobrazit celý příspěvek

          nie druha svetova bola o voli / volbe bohateho zapadu dat rus sancu bojovat...nebola to lahka volba hitler vs stalit..mali v moskve stastie , dnes ho uz nemaju a nemaju klucove narody ktore by uza nich bojovali...skor proti nimSkrýt celý příspěvek

        • damra
          22:45 22.05.2022

          iniciativa byla ziskana diky smlouve s usa o pujce a pronajmu.

          iniciativa byla ziskana diky smlouve s usa o pujce a pronajmu.

        • Silver
          23:12 22.05.2022

          Hej a potom Rusi dostali od USA 13000 tankov, 18000 lietadiel, 1,5 mil párov topánok 45 mil. Ton jedla a potom to už išlo. Uvedomuješ si, ze teraz sú Rusi (konečne) na druhej ...Zobrazit celý příspěvek

          Hej a potom Rusi dostali od USA 13000 tankov, 18000 lietadiel, 1,5 mil párov topánok 45 mil. Ton jedla a potom to už išlo. Uvedomuješ si, ze teraz sú Rusi (konečne) na druhej strane barikády?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      21:12 22.05.2022

      rusko poslednych 30 rokov armadu zanedbavalo.. aj za cias sovietskeho zvazu platilo ze kto mohol sa zakladnej vojenskej sluzbe vyhol, a po rozpade to platilo este viac.. ruske ...Zobrazit celý příspěvek

      rusko poslednych 30 rokov armadu zanedbavalo.. aj za cias sovietskeho zvazu platilo ze kto mohol sa zakladnej vojenskej sluzbe vyhol, a po rozpade to platilo este viac.. ruske vedenie si uvedomovalo ze neuzivi milionovu armadu ZSSR.. tak ju redukovalo co to slo.. dnes nemaju ziadne aktivne rezervy, maju akurat brancov, ktori maju 1 rok vojencinu, ktoru travia sikanovanim sa navzajom, takze znova - kto moze zaplatit, ten sa vojencine vyhne... a ak uz, tak si zbohalicky sinackovia radsej zaplatia sluzbu v namornictve koli peknej uniforme.. no urcite nie u pozemnej armady...

      no a tu sme pri koreni veci - rusko musi zivit velku PVO, nuklearne raketove vojsko, namornictvo, letectvo a pozemnu armadu... takze je uplne nepodstatne, kolko ze to ma ruska armada vojakov, ked su takto rozdistribuovany.. vojakov od letectva alebo nuklearnych zbrani urcite neposlu na Ukrajinu ako pechotu.. takze nahradzovanie strat u pozemnych sil je problem.. hlavne ak 30 rokov nikoho nenapadlo vlastne riesit, co a ako bude treba robit pri vseobecnej mobilizacii.. ak by sa k tomu odhodlali, bol by to totalny chaos a cely stat by zkolaboval, co je hlavny dovod preco sa tomu snazia vyhnut.. 200000 vojakov, to je vsetko co rusko bolo schopne na Ukrajinu poslat bez toho aby tam poslali odvedencov na zakladnej vojenskej sluzbe... rocne tam maju cca 300.000 zakladakov, no z nich je len cast v pozemnej armade...a z nich len absolutne minimum podpise kontrakt...Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      21:28 22.05.2022

      Ještě že teda na štěstí mají ty zdroje... Uhlí se dá sežrat když se zapije ropou... Tak jó... To je logické... Marně uvažuju jestli tu už byl větší komediant...

      Ještě že teda na štěstí mají ty zdroje... Uhlí se dá sežrat když se zapije ropou... Tak jó... To je logické... Marně uvažuju jestli tu už byl větší komediant...

      • lm524a
        21:43 22.05.2022

        Někdo tady tvrdil že když se potopila Moskva tak to vlastně znamená že námořnictvo je k ničemu...

        Někdo tady tvrdil že když se potopila Moskva tak to vlastně znamená že námořnictvo je k ničemu...

        • Storm
          22:14 22.05.2022

          Tak samozřejmě... Námořnictvo, jehož plovoucí dok neplove... Námořnictvo, jehož jediná letadlová loď raději nechá operovat svoje letecké křídlo z pevniny... A ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak samozřejmě... Námořnictvo, jehož plovoucí dok neplove...
          Námořnictvo, jehož jediná letadlová loď raději nechá operovat svoje letecké křídlo z pevniny...
          A konečně...
          Námořnictvo, jejiž vlajková loď zabezpečující ochranu proti letadlům a řízeným střelám flotile v černém moři se nebyla schopna strefit do dvou řízených střel...
          Tak takové námořnictvo je vážně nahovno...Skrýt celý příspěvek

  • Husajn CZ
    20:37 22.05.2022

    The Verkhovna Rada has denounced the agreement between the governments of Ukraine and the Russian Federation on the avoidance of double taxation of income and property and the ...Zobrazit celý příspěvek

    The Verkhovna Rada has denounced the agreement between the governments of Ukraine and the Russian Federation on the avoidance of double taxation of income and property and the prevention of tax evasion, as well as three agreements with the CIS.
    https://www.ukrinform.net/rubr... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      23:07 22.05.2022

      Niekto kto ti dáva mínusky musí veľmi trpieť.

      Niekto kto ti dáva mínusky musí veľmi trpieť.

  • Husajn CZ
    20:27 22.05.2022

    Several U.S. media outlets claim that the U.S. wants to assist Ukraine with modern anti-ship missiles to counter the Russian naval blockade, either directly or through a European ...Zobrazit celý příspěvek

    Several U.S. media outlets claim that the U.S. wants to assist Ukraine with modern anti-ship missiles to counter the Russian naval blockade, either directly or through a European ally that can facilitate the transfer. The assertions are based on statements made by U.S. authorities.
    https://www.navalnews.com/nava... Skrýt celý příspěvek

  • Peter1978
    20:25 22.05.2022

    Čítam si tu diskusie o Ukrajine od začiatku vojny..ale priznám sa, že na základe diskusií sú Ukrajinci hlboko v ruskom území..... Nechápem, prečo na vojenskej stránke je toľko ...Zobrazit celý příspěvek

    Čítam si tu diskusie o Ukrajine od začiatku vojny..ale priznám sa, že na základe diskusií sú Ukrajinci hlboko v ruskom území..... Nechápem, prečo na vojenskej stránke je toľko balastu .. Na to sú bežné denníky.. potom zrazu Zelensky povie, že majú stratu 50 - 100 vojakov denne a až teraz to nestranní diskutujúci vezmú na vedomie? Rusi im ten koridor pri mori nenechajú..to je môj názor... A taktiež vo chvíli, keď tam roztiahnu zásobovanie...budú môcť nonstop tlačiť na ukrajinskú armádu.. keďže to už nebude o partizánskych akciách na nezabezpečené konvoje vybavené slávnostnými uniformami..Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:41 22.05.2022

      Nebudú. Dřív nebo později jim ten zasranej shnilej smradlavej vražednej dech dojde... Něco prodají jako vítězství doma, pokusí se zakopat a Ukrajinci je vykopou. Tenhle konflikt ...Zobrazit celý příspěvek

      Nebudú.

      Dřív nebo později jim ten zasranej shnilej smradlavej vražednej dech dojde...

      Něco prodají jako vítězství doma, pokusí se zakopat a Ukrajinci je vykopou. Tenhle konflikt nezamrzne, protože Ukrajinci už ví, že když ho nechají zamrznout, zlomí jim to za 5-10 let vaz (nebo alespoň způsobí značné ztráty na civilech - to nemluvím o tom, že ruský smradlavý prasata tam vybijou půlku populace jen proto, že tam jsou lidi vzdělanější a toho se bojí... Už to předvedli u Kyjeva, kde na to měli málo času. Na tom jihu radši nevědět, kolik lidí přežilo... Myslím, že Rusi desítky procent civilů zavlekli někam na Sibiř nebo pobili...Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:42 22.05.2022

        Pardon - teď jsem viděl video toho dědouška po ostřelování. Ještě mi neklesl tlak... Vidím rudě...

        Pardon - teď jsem viděl video toho dědouška po ostřelování. Ještě mi neklesl tlak... Vidím rudě...

    • Mortles
      20:43 22.05.2022

      Nikdo tady nic takového netvrdí. A nějaké palce bych si nebral zvlášť osobně.

      Nikdo tady nic takového netvrdí. A nějaké palce bych si nebral zvlášť osobně.

      • Mortles
        20:45 22.05.2022

        Ale Ukrajinci opravdu kapitulovat nebudou: nemají proč. Od američanů maji bianco šek a co by jim získalo příměří? To, aby Rusko si mohlo vyžebrat obnovení mezinárodního obchodu, ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale Ukrajinci opravdu kapitulovat nebudou: nemají proč. Od američanů maji bianco šek a co by jim získalo příměří? To, aby Rusko si mohlo vyžebrat obnovení mezinárodního obchodu, zatímco jim zůstane rozstřílená země? Aby Rusové si to za dva roky zkusili znova, co dokážou dobýt? Ne, oni nemají důvod kapitulovat, to opravdu ne. Nechápu, jak někdo může na takový nesmysl přijít.Skrýt celý příspěvek

        • Oliver
          20:57 22.05.2022

          ono to bude vzájemné. Pro Rusko je to i z určitého úhlu výhoda. Pokud by v Kyjevě byli ochotni ke kompromisům tak by nemohli obhajovat zábor dalších regionů, ale tvrdá pozice UA ...Zobrazit celý příspěvek

          ono to bude vzájemné. Pro Rusko je to i z určitého úhlu výhoda. Pokud by v Kyjevě byli ochotni ke kompromisům tak by nemohli obhajovat zábor dalších regionů, ale tvrdá pozice UA vlády umožňuje poukazovat na to že nechtějí realisticky vyjednávat. Původní záměr byl že se UA federalizuje. I to bylo málo a dělostřelectvo UA střílelo na separatistické území prakticky denně a minské dohody se za patronace osy Washignton-Londýn-Varšava odmítly. Pokud budou mít nadále tak mohutnou podporu ať už udělají cokoliv tak válka bude pokračovat do úplného konce ať už je jakýkoliv což skýtá hodně ošklivých scénářů pro Evropu.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            21:19 22.05.2022

            Kolaboranti na skrety okupovanych uzemich nejak bouchaji nebo jim skokově narusta počet telesnych otvorů. Tento zpusob vykonu prava bude jedině pribyvat. Stale jsem přemýšlel, k ...Zobrazit celý příspěvek

            Kolaboranti na skrety okupovanych uzemich nejak bouchaji nebo jim skokově narusta počet telesnych otvorů. Tento zpusob vykonu prava bude jedině pribyvat.

            Stale jsem přemýšlel, k čemu jim ČR dodala tisicovky starych Sa vz. 61 Škorpion, ktery se na moderní bojiště absolutně uz nehodí.
            Na likvidaci kolaborantu jsou více nez dobre - prostě říci "jmenem Svobodné Ukrajiny" a krátká dávka na závěr.
            Rusaci v okupovanych uzemich nemohou mit z principu prilis podpory a nebudou mit ani finance si koupit nejakou podporu mistnich rychlou obnovou znicenych mest a vesnic.

            Partyzansky odpor Ukrajincu bude postupně rust a s nim i ztraty vojenske techniky, vojaku i kolaborantu. Mordor nakonec odjede jeste vic zpraskany než z Afganistanu a samotné rusacko se bude otřásat v základech.Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            21:35 22.05.2022

            Už jsi mi odpověděl Olivere jestli bereš nějaké prášky?

            Už jsi mi odpověděl Olivere jestli bereš nějaké prášky?

          • Haklang
            09:10 23.05.2022

            Kydy, je to Mordor, který nechce kompromisy, ale plné podvolení se. Nu a to je pro Ukrajince (pochopitelně) nepřijatelné. Btw, proč skřeti masakrovali Čečence, když chtěli ...Zobrazit celý příspěvek

            Kydy, je to Mordor, který nechce kompromisy, ale plné podvolení se. Nu a to je pro Ukrajince (pochopitelně) nepřijatelné. Btw, proč skřeti masakrovali Čečence, když chtěli samostatnost, ale když tak chtějí separáti, tak je to OK?Skrýt celý příspěvek

        • Peter1978
          20:57 22.05.2022

          Ukrajina podľa mňa nekapituluje a v budúcnosti to bude silná a významná krajina..ale nie v pôvodných hraniciach. Možno sa mýlim.. tiež som preceňoval ruskú armádu .. no paradoxne ...Zobrazit celý příspěvek

          Ukrajina podľa mňa nekapituluje a v budúcnosti to bude silná a významná krajina..ale nie v pôvodných hraniciach. Možno sa mýlim.. tiež som preceňoval ruskú armádu .. no paradoxne tie sankcie a blokáda im rozväzujú ruky (Rusom)...Skrýt celý příspěvek

          • Mortles
            21:20 22.05.2022

            Ukrajina nikdy ale žádné změny hranic neuzná, protože to bude znamenat jedinou věc: že to Rusové udělají znova, ať už na Ukrajině nebo proti NATO či Finsku. Válka bude pokračovat ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrajina nikdy ale žádné změny hranic neuzná, protože to bude znamenat jedinou věc: že to Rusové udělají znova, ať už na Ukrajině nebo proti NATO či Finsku. Válka bude pokračovat tak dlouho, dokud za A) Rusové opustí území Ukrajiny za B) Ukrajina nebude mít bianco šek ve Washingtonu. A kdy nebude mít Ukrajina bianco šek ve Washingtonu? Myslím, že až za hodně dlouho, protože USA má výrazný zájem na tom, aby Rusko nemělo prostředky napadnout Evropu, když Čína zaútočí na Taiwan. Tudíž Rusko musí být vojensky poraženo a myslím, že v USA mají docela dobrou představu, kolik peněz a techniky je to bude stát. Války končí tehdy, kdy 1. jedna strana nemá jinou možnost 2. pokračování bojů nepřivádí ani jednu stranu blíže k plnění vlastních cílů. Ukrajina věří, že k plnění vlastních cílů se přiblíží, když budou zabíjet další Rusy. Cílem Rusů je to, aby žádná Ukrajina neexistovala. Tudíž, bez střílení se ke splnění svých cílů přiblížit nemohou. Tudíž nikdo nekapituluje.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            21:21 22.05.2022

            Další pohadka o tom, jak sankce rusacko posilují :-))).

            Další pohadka o tom, jak sankce rusacko posilují :-))).

    • Roland
      20:44 22.05.2022

      nikdo tady si nemyslel že UA nemá ztráty - naopak většina lidí co znám nečekala, že se UA udrží déle jak tři dny. Stejně tak nikdo netušil, že RU dokáže dobýt za dva měsíce dobýt s ...Zobrazit celý příspěvek

      nikdo tady si nemyslel že UA nemá ztráty - naopak většina lidí co znám nečekala, že se UA udrží déle jak tři dny. Stejně tak nikdo netušil, že RU dokáže dobýt za dva měsíce dobýt s bídou dvě vetší města (a to poslední obránci jednoho z nich dostali rozkaz se vzdát) a že bude ztrácet techniku tak brutálním tempem. UA to nezvládne sama - to je taky každému jasné. A težko říct jak moc nebudou spojenci chtít aby ukrajina přišla o moře - o tom to je nejvíc. Ne o UA samotnéSkrýt celý příspěvek

      • Oliver
        21:04 22.05.2022

        čistě realisticky, oni se za pomoci západních poradců celých osm let připravovali. Kdyby to bylo osm měsíců tak by výsledek byl jiný. Ale osm let práce na obraně už musí mít ...Zobrazit celý příspěvek

        čistě realisticky, oni se za pomoci západních poradců celých osm let připravovali. Kdyby to bylo osm měsíců tak by výsledek byl jiný. Ale osm let práce na obraně už musí mít výsledky.
        Ostatně i z toho rozhovoru na seznam.cz je jasné že se jim separatisté i ruská armáda smáli. Ale když poctivě trénovali tak výsledek byl že už útočníkům do smíchu nebylo.
        Nejde jen o práci samotných vojáků ale i že pomocí kontrarozvědky zpracovali tradičně ruská města jako je Charkov. S moderními západními prostředky nebyl za několik let problém zpacifikovat civilní obyvatelstvo a z části udělat agenty režimu. To Rusové podcenili brutálně.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          22:10 22.05.2022

          agenti rezimu:-))...akozev charkove to zariadili UA tak ze cast obyvatelstva su agento rezimu v mosvke? tak si to myslel?..lebo ano kobylky to v rus jazycnych ovblastiach ...Zobrazit celý příspěvek

          agenti rezimu:-))...akozev charkove to zariadili UA tak ze cast obyvatelstva su agento rezimu v mosvke? tak si to myslel?..lebo ano kobylky to v rus jazycnych ovblastiach podcenili...aj rus jazycne chcu radsej v ua a s ua...to je inac tazka facka , kopanec a pluvanec do xichtu svetu ktory rezim v moskve budoval...Skrýt celý příspěvek

    • slimak
      21:07 22.05.2022

      Reagujem prvy krat. Ja som Peter narodeny 1978. Preto ma to serie, ze tento k. pise po slovensky. Na Ukrajinske velvislanectvo som poslal 1000 eur, nevedel som ako im pomoct. ...Zobrazit celý příspěvek

      Reagujem prvy krat. Ja som Peter narodeny 1978. Preto ma to serie, ze tento k. pise po slovensky. Na Ukrajinske velvislanectvo som poslal 1000 eur, nevedel som ako im pomoct. Povodne ,ze budem pomahat utecencom. Dam im salat,len sa nepodarilo. Inak Petrovi1978 nikoho nezaujima co chcu rusi, si uvedomuje rusko ,je len 5 krat vacsia severna korea?

      Sledujem tuto stranku od zaciatku vojny, ste uzastni.Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      21:33 22.05.2022

      Peter1978
      " Nechápem, prečo na vojenskej stránke je toľko balastu .. "

      Protože tu ty a tobě podobní ten balast dodávají...

      Peter1978
      " Nechápem, prečo na vojenskej stránke je toľko balastu .. "

      Protože tu ty a tobě podobní ten balast dodávají...

  • Husajn CZ
    20:14 22.05.2022

    National Guard of Ukraine published a video with a step-by-step explanation of how they eliminated a russian 2S4 "Tyulpan" self-propelled heavy ...Zobrazit celý příspěvek

    National Guard of Ukraine published a video with a step-by-step explanation of how they eliminated a russian 2S4 "Tyulpan" self-propelled heavy mortar
    https://en.defence-ua.com/news... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:00 22.05.2022

      Krásna práca.

      Krásna práca.

  • jj284b
    20:11 22.05.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Ukrajinska 79th Air Assault Brigade "nahana" rusky tank.. jeden z posadky to prezil

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Ukrajinska 79th Air Assault Brigade "nahana" rusky tank.. jeden z posadky to prezil

    • Haklang
      20:18 22.05.2022

      Takhle bez pěchoty jezdit lesem…to bylo jako si o to koledovat. A možná je dobře, ze přežil a může rozleptávat morálku skřetů…

      Takhle bez pěchoty jezdit lesem…to bylo jako si o to koledovat. A možná je dobře, ze přežil a může rozleptávat morálku skřetů…

    • raven66
      20:26 22.05.2022

      Traja to prezili. Najprv pri lese hned po zasahu vidiet jedneho ako lezi na ceste, dvihne sa a potom az zacne bezat do lesa vidiet druheho nad nim ako bezi s nim paralelne do lesa. ...Zobrazit celý příspěvek

      Traja to prezili. Najprv pri lese hned po zasahu vidiet jedneho ako lezi na ceste, dvihne sa a potom az zacne bezat do lesa vidiet druheho nad nim ako bezi s nim paralelne do lesa. Ked sa tank zastavi, vidiet tretieho ako uteka smerom na 11 hodinu. Nieco neuveritelne, pri tej explozii.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        22:12 22.05.2022

        Otázkou jestli žili také za půl dne. Hodně krát dokáže adrenalin s lidským tělem neuvěřitelné věci. Je vidět že z tanků se dostalo 3 lidi. Možná měli vnitřní zraněni. Možná byli ...Zobrazit celý příspěvek

        Otázkou jestli žili také za půl dne. Hodně krát dokáže adrenalin s lidským tělem neuvěřitelné věci. Je vidět že z tanků se dostalo 3 lidi. Možná měli vnitřní zraněni. Možná byli úplně v pořádku. Doufám jenom že si dají klid a na Ukrajinu zapomenou.Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      20:52 22.05.2022

      Podle mě seděli 2-3 rusáci na věži. A ty přežili. Posádka myslím nepřežila...

      Podle mě seděli 2-3 rusáci na věži. A ty přežili. Posádka myslím nepřežila...

      • raven66
        21:38 22.05.2022

        Na zaberoch pred tym otaca vezou a ide dost rychlo. Nemyslim si, ze by sa udrzali nejaky vojaci, sediaci na tanku. Mimo to, veza neodletela, explozia mohla byt hlavne na vonkajsku ...Zobrazit celý příspěvek

        Na zaberoch pred tym otaca vezou a ide dost rychlo. Nemyslim si, ze by sa udrzali nejaky vojaci, sediaci na tanku. Mimo to, veza neodletela, explozia mohla byt hlavne na vonkajsku tanku po zasahu. Takze mohla to byt posadka.Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        21:39 22.05.2022

        Keby sedeli na vezi, tak by tu exploziu skor neprezili.

        Keby sedeli na vezi, tak by tu exploziu skor neprezili.

      • Dovi
        21:57 22.05.2022

        Nevím, těžko se to posuzuje, ale zastavte si video na 24 vteřině. Tmavé svrny na zadní části věže. Potom okolo 38 vteřiny... A pak když už tank hoří a vypadne první rusák mi ...Zobrazit celý příspěvek

        Nevím, těžko se to posuzuje, ale zastavte si video na 24 vteřině. Tmavé svrny na zadní části věže. Potom okolo 38 vteřiny... A pak když už tank hoří a vypadne první rusák mi nepříjde reálné že by opustil tank poklopem. V tom místě je zcela oheň.Skrýt celý příspěvek

  • Harvest
    19:36 22.05.2022

    Podľa Zelenskeho ma na východe Ukrajina každý deň straty 50-100 vojakov.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

    Podľa Zelenskeho ma na východe Ukrajina každý deň straty 50-100 vojakov.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

    • Karol.Melichercik
      19:45 22.05.2022

      Tak otazka je ci sa pripravuje kapitulacia alebo len priznal pravdu. Dufam ze to druhe. Lebo az na Ukranine zamrzne konflikt postupne sa zacnu obchadzat a zmakcovat sankcie a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak otazka je ci sa pripravuje kapitulacia alebo len priznal pravdu. Dufam ze to druhe. Lebo az na Ukranine zamrzne konflikt postupne sa zacnu obchadzat a zmakcovat sankcie a protirusky postoj normalneho sveta.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        19:50 22.05.2022

        jedna vec je ista... sankcie proti rusku budu na dlho... ako som uz spominal dole, naposledy ked USA uvalili sankcie na ZSSR, boli zrusene 20 rokov po rozpade ZSSR... sankcie je ...Zobrazit celý příspěvek

        jedna vec je ista... sankcie proti rusku budu na dlho... ako som uz spominal dole, naposledy ked USA uvalili sankcie na ZSSR, boli zrusene 20 rokov po rozpade ZSSR... sankcie je vacsi problem zrusit ako uvalit...a Europa ked sa raz odpoji od ruskych surovin, cesta spat uz nebude... dovera je fuc... rusko je nespolahlivy obchodny partner ktory si meni zmluvy ako sa mu zachce a ohrozuje svojich susedov... rusi spachali reputacnu ekonomicku samovrazdu.

        firmy ktore odisli z ruskeho trhu sa tam uz tiez nevratia.. odpisali obrovske straty, rusi im zabavili majetok, pripadne im obmedzili predaj, takze investovat tam nanovo urcite nebudu..Skrýt celý příspěvek

        • Clanek
          19:55 22.05.2022

          Jedna vec je USA, druha vec (a pro rusaka dulezitejsi) je vymeklost evropy, ktera, a ted ruku na srdce, se jen trese aby mohla sankce zrusit a tvarit se, ze je vlastne vsechno v ...Zobrazit celý příspěvek

          Jedna vec je USA, druha vec (a pro rusaka dulezitejsi) je vymeklost evropy, ktera, a ted ruku na srdce, se jen trese aby mohla sankce zrusit a tvarit se, ze je vlastne vsechno v nejlepsim poradku. (tim nemyslim nas, vychodni blok, ale rekneme puvodni patnactku)Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            20:02 22.05.2022

            este raz - Europa (a teda Nemecko) planuje odpojenie sa od plynu a ropy... to je uz hotova vec, riesi sa len prechod na ine zdroje... navrat spat nebude mozny... to je kazdemu ...Zobrazit celý příspěvek

            este raz - Europa (a teda Nemecko) planuje odpojenie sa od plynu a ropy... to je uz hotova vec, riesi sa len prechod na ine zdroje... navrat spat nebude mozny... to je kazdemu jasne, lebo uz vidia co odoberat suroviny z ruska obnasa... Nemci mozu byt zbabeli, no su strasne pragmaticky... toto rusi prepiskli na celej ciare..Skrýt celý příspěvek

          • Scay’Ger
            20:05 22.05.2022

            Ne na to se třese jen pátá kolona a prorusaci

            Ne na to se třese jen pátá kolona a prorusaci

      • PavolR
        19:55 22.05.2022

        Prečo kapitulácia? Zelenský naznačil, že ukrajinské straty sú zhruba 5-9 tisíc mŕtvych, zatiaľ čo rusom už Ukrajina prisudzuje takmer 30-tisícové straty na životoch. To sa dá...

        Prečo kapitulácia? Zelenský naznačil, že ukrajinské straty sú zhruba 5-9 tisíc mŕtvych, zatiaľ čo rusom už Ukrajina prisudzuje takmer 30-tisícové straty na životoch. To sa dá...

        • BobDylan
          20:00 22.05.2022

          5-9 tisíc sú príliš optimistické straty. Len Mariupoľ bránilo cez 5 tisíc mužov a žien. Ale ruské sú už isto cez 30 tisíc.

          5-9 tisíc sú príliš optimistické straty. Len Mariupoľ bránilo cez 5 tisíc mužov a žien. Ale ruské sú už isto cez 30 tisíc.

          • jj284b
            20:05 22.05.2022

            5000 v Mariupole urcite neostalo... bola dam brigada namornej pechoty a jeden prapor pluku Azov. k tomu si priratajme prapor pobreznej straze a nejake policajne jednotky... dokopy ...Zobrazit celý příspěvek

            5000 v Mariupole urcite neostalo... bola dam brigada namornej pechoty a jeden prapor pluku Azov. k tomu si priratajme prapor pobreznej straze a nejake policajne jednotky... dokopy ich tam urcite nebolo viac ako 4000.. (2000 marinaci, 500 Azov, 500 pobrezna straz, zvysok domobrana)


            Pluk Azov ma niekolko praporov, no len jeden z nich bol v Mariupole...Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        20:08 22.05.2022

        To by pro Rusy byla škoda, ne? Sankce jim přece strašně pomáhají. Putin to říkal...

        To by pro Rusy byla škoda, ne? Sankce jim přece strašně pomáhají. Putin to říkal...

      • WarPooh
        20:36 22.05.2022

        Další placený nebo neplacený troll... ignorovat, jinak se tu pro to zoufalé vřískání a reakce zase zaplevelíme...

        Další placený nebo neplacený troll... ignorovat, jinak se tu pro to zoufalé vřískání a reakce zase zaplevelíme...

        • Karol.Melichercik
          20:51 22.05.2022

          Placeny trol sotva, pozrite si moje prispevky nizsie. Hovorim o tom ze casom opadne snaha pomahat ukrajine a ci chceme alebo nie tak prevladne biznis a zacnu sa sankcie zmakcovat ...Zobrazit celý příspěvek

          Placeny trol sotva, pozrite si moje prispevky nizsie. Hovorim o tom ze casom opadne snaha pomahat ukrajine a ci chceme alebo nie tak prevladne biznis a zacnu sa sankcie zmakcovat alebo obchadzat. Ukrajina musi vyhrat co najskor ale aj po vyhre to mebude koniec.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            20:55 22.05.2022

            Polaci a USA že pusti Ukrajinu Rusku. Joke dne :-)))

            Polaci a USA že pusti Ukrajinu Rusku. Joke dne :-)))

          • Tino
            21:01 22.05.2022

            snaha nepomahat ua je zrejma od zaciatku vojny aj tak ale pomahaju, aj ked cez zuby ...pomoc ua zalezi od toho ako si zapad odkomunikuje co dalej s rus..chvilku este potrva pokial ...Zobrazit celý příspěvek

            snaha nepomahat ua je zrejma od zaciatku vojny aj tak ale pomahaju, aj ked cez zuby ...pomoc ua zalezi od toho ako si zapad odkomunikuje co dalej s rus..chvilku este potrva pokial si ujednotia postoje prebiju vsetky rus kazitka rozlezene po svete ...otazka co dalej s rus uzko suvisi s mierou a dlzkou pomoci ua.Skrýt celý příspěvek

          • Silver
            22:53 22.05.2022

            Jasné, USA da UA 44mld. $. EÚ da UA ďalších 17md. € a nakoniec sa všetci nato vykašlú.

            Jasné, USA da UA 44mld. $. EÚ da UA ďalších 17md. € a nakoniec sa všetci nato vykašlú.

      • Tino
        20:47 22.05.2022

        kapitulacia by sa pripravovala keby mali straty provnatelne s rus...co sa nedeje, ua krvacaju to nikto nerozporuje ale brania si svoju krajinu vedia preco zomieraju a vedia ze ak ...Zobrazit celý příspěvek

        kapitulacia by sa pripravovala keby mali straty provnatelne s rus...co sa nedeje, ua krvacaju to nikto nerozporuje ale brania si svoju krajinu vedia preco zomieraju a vedia ze ak sa vzdaju rusi ich pobvrazdia aj tak...otazne je dokedy toto bude vladat rusn personalne, materialne aj hospodarsky..Skrýt celý příspěvek

      • Maximus
        20:52 22.05.2022

        50 az 100 mrtvych Ukrajincu na bojišti znamena nejméně 150 až 300 mrtvych rusaku. K tomu +- 10 tanků denně a minimálně v prumeru obden letadlo ci skřetí vrtulník. To ani rusačtí ...Zobrazit celý příspěvek

        50 az 100 mrtvych Ukrajincu na bojišti znamena nejméně 150 až 300 mrtvych rusaku. K tomu +- 10 tanků denně a minimálně v prumeru obden letadlo ci skřetí vrtulník. To ani rusačtí dezolati dlouhodobě nevydrží.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      19:57 22.05.2022

      Pokud k tomu pricteme par desitek navic co padnou na severu a jihu, nejsou to dobra cisla. Nezbyva nez doufat, ze rusaku padne alespon 3x tolik.

      Pokud k tomu pricteme par desitek navic co padnou na severu a jihu, nejsou to dobra cisla. Nezbyva nez doufat, ze rusaku padne alespon 3x tolik.

      • Harvest
        20:16 22.05.2022

        Myslím, že je úplne jedno koľko rusov padne dôležitejšie je asi koľko techniky a munície ešte majú na skladoch a aké drtive sú sankcie. V tej vojne v ruskej armáde bojuje prevažne ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že je úplne jedno koľko rusov padne dôležitejšie je asi koľko techniky a munície ešte majú na skladoch a aké drtive sú sankcie. V tej vojne v ruskej armáde bojuje prevažne chátra, ti najchudobnejší a národnostné menšiny, takže bežnému rusovi v Moskve a Petrohrade je úplne jedno, či tam zomre 10k alebo 30k buriatov, cecencov a dagestancov.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          20:25 22.05.2022

          Tak... Když jim dojdou tanky, tak pěšky do boje proti UA tankům nepůjdou... Nemají výhodu toho, že každý druhý pěšák má přes rameno PTŘS nebo MANPADS. Kdyby vyrazili proti tanku s ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak... Když jim dojdou tanky, tak pěšky do boje proti UA tankům nepůjdou... Nemají výhodu toho, že každý druhý pěšák má přes rameno PTŘS nebo MANPADS. Kdyby vyrazili proti tanku s tím cca jedním RPG na družstvo, tak i když trefí, s vysokou pravděpodobností je ten tank prostě beztrestně rozjezdí na paštikuSkrýt celý příspěvek

          • Harvest
            20:50 22.05.2022

            To je dôležité, koľko majú ešte tankov a techniky, to ale nevedia asi ani oni.

            To je dôležité, koľko majú ešte tankov a techniky, to ale nevedia asi ani oni.

      • Tino
        20:50 22.05.2022

        ua krvacaju ale vedia preco, brania si krajinu vedia preco krvacaju rus? cisla su katastrofalne na oboch stranach ua nic ine neostava rus maju ine moznosti

        ua krvacaju ale vedia preco, brania si krajinu vedia preco krvacaju rus? cisla su katastrofalne na oboch stranach ua nic ine neostava rus maju ine moznosti

    • jj284b
      19:57 22.05.2022

      ak by sme vzali do uvahy hornu hranicu, da nam to 8800 mrtvych za 88dni konfliktu. pri spodnej hranici, 4400... oproti tomu, u rusov sa hlasi 29000 mrtvych, co dava 329 mrtvych ...Zobrazit celý příspěvek

      ak by sme vzali do uvahy hornu hranicu, da nam to 8800 mrtvych za 88dni konfliktu. pri spodnej hranici, 4400... oproti tomu, u rusov sa hlasi 29000 mrtvych, co dava 329 mrtvych denne..


      povedzme ze zranenych je 3x tolko, co znamena ze Ukrajinci dokopy prisli o cca 35000 vojakov (mrtvi+zraneni) aj ked cast zranenych sa vratila k jednotkam, takze to bude menej..

      na ruskej strane to dava strasidelnych 116000 vojakov... a to som ignoroval zajatych, ktorych tiez bude niekolko tisic na oboch stranach...Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      20:47 22.05.2022

      Povedal to ako zdôvodnenie, prečo stále platí zákaz vycestovať z UA pre bojaschopných mužov. Rusku sa uzatvára okno na vycúvanie z Ukrajiny. Reálne tam nič nemôžu dosiahnúť a je ...Zobrazit celý příspěvek

      Povedal to ako zdôvodnenie, prečo stále platí zákaz vycestovať z UA pre bojaschopných mužov. Rusku sa uzatvára okno na vycúvanie z Ukrajiny. Reálne tam nič nemôžu dosiahnúť a je len na nich, aký spôsob porážky si zvolia. Ja predpokladám, že bude nasledovať zničenie čiernomorskej flotily, odblokovanie UA prístavov a dodávka raketových systémom s dosahom 70km+ s tým, že UA začne ničiť logistické uzly aj na území RF.Skrýt celý příspěvek

    • Pavka
      21:01 22.05.2022

      "V době, kdy denně ztrácíme na bojištích sta důstojníků. A inzeráty se nečtou. To bych mohl inzerovat sto let, že se mně ztratil pes. Dvě stě let, tři sta let!“ .. já zde vidím ...Zobrazit celý příspěvek

      "V době, kdy denně ztrácíme na bojištích sta důstojníků. A inzeráty se nečtou. To bych mohl inzerovat sto let, že se mně ztratil pes. Dvě stě let, tři sta let!“

      .. já zde vidím analogii v upřímném rozhořčení Zelenského nad tou peticí jako cítil plukovník Kraus ve Švejkovi. Nehledal bych v tom vůbec žádnou statistiku.Skrýt celý příspěvek

      • Husajn CZ
        21:28 22.05.2022

        Cože? Vy nečtete inzeráty, které dává do tisku váš nadřízený?

        Cože? Vy nečtete inzeráty, které dává do tisku váš nadřízený?

  • waggon
    19:28 22.05.2022

    T-72B a dvě BMP-1 maji už ukrajinského majitele https://twitter.com/Arslon_Xud... Ruská dělostřelecká pozice zničena ...Zobrazit celý příspěvek

    T-72B a dvě BMP-1 maji už ukrajinského majitele https://twitter.com/Arslon_Xud...
    Ruská dělostřelecká pozice zničena https://twitter.com/Arslon_Xud... Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      19:31 22.05.2022

      Me by zajimalo kdyz jste delostrelec tazne houfnice a zacnou mezi vas dopadat nepratelske granaty, co mate delat ? Zalehnout do nejhlubsiho zakopu ktery je po ruce a doufat ?

      Me by zajimalo kdyz jste delostrelec tazne houfnice a zacnou mezi vas dopadat nepratelske granaty, co mate delat ? Zalehnout do nejhlubsiho zakopu ktery je po ruce a doufat ?

      • Cimbi
        20:27 22.05.2022

        Jo, nic jinýho Ti nezbývá.

        Nebo skočit do náklaďáku, co tu houfnici přitáhl, ujíždět a modlit se.

        Jo, nic jinýho Ti nezbývá.

        Nebo skočit do náklaďáku, co tu houfnici přitáhl, ujíždět a modlit se.

        • s2pi
          21:58 22.05.2022

          No, treba ju najprv zbalit.

          No, treba ju najprv zbalit.

  • karas
    19:11 22.05.2022

    Někdy to vyjde a dá se z toho flambovače ...Zobrazit celý příspěvek

    Někdy to vyjde a dá se z toho flambovače dostat.
    https://twitter.com/antiputler...

    https://twitter.com/antiputler... Skrýt celý příspěvek

    • ImreSVK
      19:19 22.05.2022

      To sa podarilo dostat celej, ci len 2 z 3 z toho flambovaca?

      To sa podarilo dostat celej, ci len 2 z 3 z toho flambovaca?

      • karas
        19:21 22.05.2022

        Vidět jsou 2, ale pak jdou 3.

        Vidět jsou 2, ale pak jdou 3.

    • Hawk
      19:26 22.05.2022

      tomu říkám druhý porod v přímém přenosu...

      tomu říkám druhý porod v přímém přenosu...

    • Hugo557
      19:26 22.05.2022

      hulí jak sádrovej ježek...

      hulí jak sádrovej ježek...

      • Badysak
        02:57 23.05.2022

        motorový dým

        motorový dým

    • Cimbi
      20:28 22.05.2022

      Jo, to prase mělo kliku jako prase.

      Jo, to prase mělo kliku jako prase.

  • Praskot
    19:05 22.05.2022

    Video s ukázkou práce 92. mechanizované brigády
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    Jinak za mě tohle bude nejlépe zdokumentovaná válka v dějinách lidstva.

    Video s ukázkou práce 92. mechanizované brigády
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    Jinak za mě tohle bude nejlépe zdokumentovaná válka v dějinách lidstva.

    • MaminCecok
      01:45 23.05.2022

      Pre mňa sa to nelíši od Sýrie, čo sa týka zdokumentovania. Ono tá Sýria posunula latku vyššie po Iraku a Afganistane. Jediný rozdiel je, že toto je klasická vojna medzi dvoma ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre mňa sa to nelíši od Sýrie, čo sa týka zdokumentovania. Ono tá Sýria posunula latku vyššie po Iraku a Afganistane. Jediný rozdiel je, že toto je klasická vojna medzi dvoma európskymi štátmi s podobnou technikou (čo sa pomaly za pochodu zmení) na rozdiel od sýrskeho konfliktu a Iraku, či Afgane.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    18:55 22.05.2022

    Christo Grozev: Mezi nejčastější otázky na ruských vyhledávačích nyní patří „Kde mohu ještě koupit dolary“, „Jak mohu získat zahraniční bankovní účet“, „Kdy se IKEA vrátí“ a „Kdy ...Zobrazit celý příspěvek

    Christo Grozev: Mezi nejčastější otázky na ruských vyhledávačích nyní patří „Kde mohu ještě koupit dolary“, „Jak mohu získat zahraniční bankovní účet“,
    „Kdy se IKEA vrátí“ a „Kdy skončí válka“. Sankce tedy fungují přesně tak, jak bylo zamýšleno.

    https://twitter.com/christogro... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      19:24 22.05.2022

      A bude to jen horší. Úroveň sankcí je vyšší, než pro Venezuelu, KLDR, Irán dohromady...

      A bude to jen horší. Úroveň sankcí je vyšší, než pro Venezuelu, KLDR, Irán dohromady...

    • jj284b
      19:34 22.05.2022

      zatial si rusi este neuvedomuju, ze tie sankcie budu na dlho... napr ked naposledy USA uvalili sankcie na ZSSR, tie sankcie platili este 20 rokov po rozpade ZSSR...

      zatial si rusi este neuvedomuju, ze tie sankcie budu na dlho... napr ked naposledy USA uvalili sankcie na ZSSR, tie sankcie platili este 20 rokov po rozpade ZSSR...

      • Oliver
        19:50 22.05.2022

        jenže to neměli za zády světovou továrnu spotřebky.

        jenže to neměli za zády světovou továrnu spotřebky.

        • jj284b
          21:00 22.05.2022

          to nemaju ani teraz.. Cinske firmy rovnako obmedzuju export do ruska... nechcu riskovat zapadne sankcie...

          to nemaju ani teraz.. Cinske firmy rovnako obmedzuju export do ruska... nechcu riskovat zapadne sankcie...

          • Oliver
            21:12 22.05.2022

            to je jednoduché, nakoupí to oficiálně firma která působí jen na čínském trhu a obratem přeprodá do RF. Takových subjektů co si to vzájemně přeprodají může být několik a ...Zobrazit celý příspěvek

            to je jednoduché, nakoupí to oficiálně firma která působí jen na čínském trhu a obratem přeprodá do RF. Takových subjektů co si to vzájemně přeprodají může být několik a mezinárodně působící firma je naprosto "čistá".
            Co už je větší problém jsou služby, ale zase ruský trh nebyl tolik závislý na službách a předplacenkách jako ten středoevropský. A opět je to dvousečné. Jestli tam měl třeba Netflix jen milion předplatitelů tak to bolí i takovou velkou firmu. Realita je taková že se bojuje o každý trh a ruský nebyl tak bezvýznamný pro euroamerické podniky jak to vykreslují mnozí novináři.Skrýt celý příspěvek

          • Irving
            22:30 22.05.2022

            @Oliver - ano, takto to půjde, zásadní otázka ovšem je, kolik to zboží bude nakonec stát, až se do Ruska dostane. Bude to jako u nás za socíku - koupit půjde všechno západní zboží, ...Zobrazit celý příspěvek

            @Oliver - ano, takto to půjde, zásadní otázka ovšem je, kolik to zboží bude nakonec stát, až se do Ruska dostane. Bude to jako u nás za socíku - koupit půjde všechno západní zboží, jenom na něj skoro nikdo nebude mít peníze. A pak je tu samozřejmě takový detail, jako jak to zboží do Ruska dostat. Protože Čína je na východě, většina ruské populace na západě, a jedinou spojnicí je Transsibiřská magistrála, která není nafukovací. A letecká doprava není zrovna levná, navíc v Rusku nyní nefunguje servis Boeingu ani Airbusu.Skrýt celý příspěvek

        • Maximus
          21:30 22.05.2022

          Za posledni mesice meziroční pokles obchodu s Cinou o vice nez 25 %. Z rusackeho trhu jiz diskrétně odeslo Lenovo, Huawei,... a dalsi cinske firmy se chystaji. Teď jeste Čina ...Zobrazit celý příspěvek

          Za posledni mesice meziroční pokles obchodu s Cinou o vice nez 25 %. Z rusackeho trhu jiz diskrétně odeslo Lenovo, Huawei,... a dalsi cinske firmy se chystaji. Teď jeste Čina odpiskala inestici do velkeho LNG terminalu v rusku a odmita financovat plynovod Síla Sibiře 2, bez ktereho nemá jak rusacko dostat plyn z Jamalu, když dojde k odstrihnuti Evropy.
          Když si cinske firmy spocitaji zisky na západě a v rusacku se smesnymi 140 miliony obyvatel, z nichž vyznamna cast neni moc ekonomicky zajímavá - prostě nemaji děngy, tak volba prioritniho trhu je jasna bez ohledu na proklamace cinskeho polickeho vedení.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      22:19 22.05.2022

      Po létě začnou fungovat sankce. Já vím že Rusové se byli do prsou jaký jsou velký trh. Problém je že v Rusku hodně bohatých ale drtivá většina je chudá. Díky špatné infrastruktuře ...Zobrazit celý příspěvek

      Po létě začnou fungovat sankce. Já vím že Rusové se byli do prsou jaký jsou velký trh. Problém je že v Rusku hodně bohatých ale drtivá většina je chudá. Díky špatné infrastruktuře je drahá logistika. Někde jsem četl že Rusko bylo 5 největší trh v Evropě. Někde na Itálii nebo Španělsko. Neříkám že je to málo ale není to nic kvůli čemu by Číňani si dělali starosti. Obchod potřebuje klid.Skrýt celý příspěvek

  • Oliver
    18:42 22.05.2022

    jak se zdá tak se válka rozšíří. Dnešní události jsou děsivé, polské jednotky už pochodují na východě UA. Jestli projdou ty navrhované zákony a rodilosti tak PL balancuje na hraně ...Zobrazit celý příspěvek

    jak se zdá tak se válka rozšíří. Dnešní události jsou děsivé, polské jednotky už pochodují na východě UA. Jestli projdou ty navrhované zákony a rodilosti tak PL balancuje na hraně zatažení NATO do boje. Je zvláštní že ve Washingtonu a Londýně dali zelenou polské touze po obnovení Velkopolska. Podle mě ale v případě rozšíření fronty bude nejohroženější stát Bělorusko kterému půjde o existenci.Skrýt celý příspěvek

    • waggon
      18:48 22.05.2022

      TROLL prosím nekrmit!!!

      TROLL prosím nekrmit!!!

      • Oliver
        19:06 22.05.2022

        wft? To nikoho tato žhavá aktualita netrápí? Pokud do toho vstoupí a projednání v parlamentu UA je jen detail tak už to nebude jen o bojích za Dněprem ale mnohem blíž.

        wft? To nikoho tato žhavá aktualita netrápí? Pokud do toho vstoupí a projednání v parlamentu UA je jen detail tak už to nebude jen o bojích za Dněprem ale mnohem blíž.

        • boulak
          19:11 22.05.2022

          Proč by nás mělo trápit, že nedokážete pochopit poměrně jednoduchý psaný text ???

          Proč by nás mělo trápit, že nedokážete pochopit poměrně jednoduchý psaný text ???

        • Centaur
          19:15 22.05.2022

          I vy jeden popleto, máte zdroje hodně nepřesné. Ve skutečnosti polští vojáci na Ukrajině dávno bojují, ale jsou převlečeni do ruských uniforem. Cílem je rozeštvat bratrské národy ...Zobrazit celý příspěvek

          I vy jeden popleto, máte zdroje hodně nepřesné. Ve skutečnosti polští vojáci na Ukrajině dávno bojují, ale jsou převlečeni do ruských uniforem. Cílem je rozeštvat bratrské národy Ukrajiny a ruska a tím umožnit světové vítězství kapitalismu. Pro Vaší informovanost, celé to řídí šapíro se sérešem!Skrýt celý příspěvek

          • Oliver
            19:38 22.05.2022

            srandičky, ale až skutečně upečou tu konfederaci a to bude zřejmě rychle když to takto rozjeli s potřebnými zákony tak tu bude pro EU i NATO vážný problém jak se postavit k útvaru ...Zobrazit celý příspěvek

            srandičky, ale až skutečně upečou tu konfederaci a to bude zřejmě rychle když to takto rozjeli s potřebnými zákony tak tu bude pro EU i NATO vážný problém jak se postavit k útvaru který je zčásti v obou organizacích a druhá část v žádné a navíc ve válce.
            Tady podnětný odkaz jak to jde fofrem:
            https://www.ukrinform.net/rubr... Skrýt celý příspěvek

          • boulak
            19:43 22.05.2022

            Tak pan Oliver nechápe psaný text i ve více jazycích. Zřejmě vzdělanec.

            Tak pan Oliver nechápe psaný text i ve více jazycích. Zřejmě vzdělanec.

          • PavolR
            19:45 22.05.2022

            Oliver - tak to nefunguje, napr. aj Nemecko muselo byť po zjednotení prijaté do NATO znova ako úplne nový subjekt ...

            Oliver - tak to nefunguje, napr. aj Nemecko muselo byť po zjednotení prijaté do NATO znova ako úplne nový subjekt ...

    • Scotty
      18:52 22.05.2022

      Jo, jo. Přesně tak to bude

      Jo, jo. Přesně tak to bude

    • Scay’Ger
      20:09 22.05.2022

      Haha .. na tyhle velkohuby kecy o velkorisi slyší fakt jen tupy prorusacci

      Haha .. na tyhle velkohuby kecy o velkorisi slyší fakt jen tupy prorusacci

    • Storm
      20:09 22.05.2022

      Hele Olivere... Bereš nějaké tabletky?

      Hele Olivere... Bereš nějaké tabletky?

      • Thomaso09
        20:21 22.05.2022

        Bere a je jich hodně:D

        Bere a je jich hodně:D

        • Sergej7490
          21:03 22.05.2022

          No ale tentoraz evidentne vynechal...

          No ale tentoraz evidentne vynechal...

    • Cimbi
      20:32 22.05.2022

      Jé, zase nepodložené báchorky... Kde máš zdroje tavarišč?

      Pošlete ho domů, ať si užije pohostinnost svého vysněného státu, prosím.

      Jé, zase nepodložené báchorky... Kde máš zdroje tavarišč?

      Pošlete ho domů, ať si užije pohostinnost svého vysněného státu, prosím.

      • samoempire
        22:22 22.05.2022

        Klid. Přejeme hezký den do Petrohradu.

        Klid. Přejeme hezký den do Petrohradu.

  • waggon
    18:36 22.05.2022

    Dar z Portugalska https://twitter.com/UAWeapons/... Sharing vozidel na Ukrajine pokracuje. Drive ruske, ted v dobrych rukou ...Zobrazit celý příspěvek

    Dar z Portugalska https://twitter.com/UAWeapons/...
    Sharing vozidel na Ukrajine pokracuje. Drive ruske, ted v dobrych rukou https://twitter.com/Arslon_Xud...
    Údajně dar z Kanady, který by potěšil M982 Excalibur https://twitter.com/markito017...
    A tady je dar z ČR opět v akci https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

  • Milan7
    18:20 22.05.2022

    Ostřelování osad v Luhanské oblasti neustává: policie pomáhá zraněným. PS: pěkná policistka.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Ostřelování osad v Luhanské oblasti neustává: policie pomáhá zraněným. PS: pěkná policistka.
    https://www.youtube.com/watch?...

    • Poly
      19:24 22.05.2022

      Hm ten chlap musel byt určitě strašný ale strašný nacista, když ho už jako nemohoucího senilního staříka museli takhle zrasovat...

      Hm ten chlap musel byt určitě strašný ale strašný nacista, když ho už jako nemohoucího senilního staříka museli takhle zrasovat...

  • Milan7
    18:13 22.05.2022

    Ukrajinská armáda poblíž Charkova kontroluje osvobozené vesnice, zda se tam nachází sabotéři nebo lupiči.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Ukrajinská armáda poblíž Charkova kontroluje osvobozené vesnice, zda se tam nachází sabotéři nebo lupiči.
    https://www.youtube.com/watch?...

  • lm524a
    17:44 22.05.2022

    MOSKVA, 3. ledna. /TASS/. Ruská armáda letos obdrží více než 400 obrněných vozidel, informovalo v pondělí ruské ministerstvo obrany. "V roce 2022 mají jednotky a útvary ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    MOSKVA, 3. ledna. /TASS/. Ruská armáda letos obdrží více než 400 obrněných vozidel, informovalo v pondělí ruské ministerstvo obrany.
    "V roce 2022 mají jednotky a útvary ruské armády obdržet přes 400 kusů obrněnců," uvedlo ministerstvo v prohlášení.
    Konkrétně se jedná o pokročilá a modernizovaná obrněná vozidla, která se osvědčila v různých klimatických zónách, a která ruské armádě dorazí v roce 2022, uvádí se v prohlášení.
    "Armáda obdrží pokročilé tanky T-72B3M, T-80BVM a T-90M, bojová vozidla pěchoty BMP-3, modernizovaná vozidla BMP-2 s bojovým modulem Berežok a také obrněné transportéry BTR-82A," upřesnilo ministerstvo.Skrýt celý příspěvek

    • Haklang
      17:57 22.05.2022

      Tak to ani nenahradí ztráty…nu a osvědčily ve všech klimatických zónách, kromě té, kde se nachází Ukraina.

      Tak to ani nenahradí ztráty…nu a osvědčily ve všech klimatických zónách, kromě té, kde se nachází Ukraina.

      • Cimbi
        18:02 22.05.2022

        Ukrajina je zvláštní klimatický pás, kde má ruská technika velké problémy s rychlou korozí. Často zkoroduje k nepoznání dřív, než stihne vystoupit posádka.

        Ukrajina je zvláštní klimatický pás, kde má ruská technika velké problémy s rychlou korozí. Často zkoroduje k nepoznání dřív, než stihne vystoupit posádka.

    • Tino
      17:57 22.05.2022

      ma este zmysel ak cielom nie je pobavit sa citovat rus co vsetko ich armada nakupi, dostane, ake prevratne technologie sa uz uz chysta pouzit?...su potrebne nejake slova? nestacia ...Zobrazit celý příspěvek

      ma este zmysel ak cielom nie je pobavit sa citovat rus co vsetko ich armada nakupi, dostane, ake prevratne technologie sa uz uz chysta pouzit?...su potrebne nejake slova? nestacia skutky a 3 mesiace vojny ktoru vedu so susedom ktoreno napadli?....Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        18:03 22.05.2022

        Rusko bude mat v roku 2035 teleport.
        https://www.trend.sk/technolog...

        Rusko bude mat v roku 2035 teleport.
        https://www.trend.sk/technolog...

        • Haklang
          18:09 22.05.2022

          Pokud myslí přímo do minulosti, tak ten už mají…Země, kde i zítra to bude jako včera, možná horší

          Pokud myslí přímo do minulosti, tak ten už mají…Země, kde i zítra to bude jako včera, možná horší

        • Tino
          18:10 22.05.2022

          v rus budu radi ked v roku 2035 bude mat kazda skola splachovaci zachod a kazda obec spevneny hlavnu cestu...spevnene vedlajsie a prijazdove cesty az v roku 2080

          v rus budu radi ked v roku 2035 bude mat kazda skola splachovaci zachod a kazda obec spevneny hlavnu cestu...spevnene vedlajsie a prijazdove cesty az v roku 2080

          • Haklang
            18:15 22.05.2022

            Jen, aby ta data nebyla podmíněna tím, ze tam tu silnici potřebují Číňani, aby mohli drancovat, pardon kupovat, suroviny z Mordoru.

            Jen, aby ta data nebyla podmíněna tím, ze tam tu silnici potřebují Číňani, aby mohli drancovat, pardon kupovat, suroviny z Mordoru.

        • ante1891
          19:41 22.05.2022

          jo a ty létající tankové věže to je asi experimentální nulová fáze teleportování?

          jo a ty létající tankové věže to je asi experimentální nulová fáze teleportování?

      • Haklang
        18:08 22.05.2022

        Kousek níže v odkazech má koment, že je mezi ztracenou technikou čím dál víc BMP-1 , a to nemodernizovaných. To na začátku nebylo, takže jim asi ta modernější dochází a nasazují ...Zobrazit celý příspěvek

        Kousek níže v odkazech má koment, že je mezi ztracenou technikou čím dál víc BMP-1 , a to nemodernizovaných. To na začátku nebylo, takže jim asi ta modernější dochází a nasazují to, co dokáží zprovoznit. Takže plány nákupu budou jistě velké, ale na co budou mít peníze a co budou schopni vyrobit mohou být docela rozdílné množiny.
        Btw, ty BMP-3 pěkně bouchaj. Nevím jakou hodnotu má bvp, který při zásahu usmaží i výsadek. Nemělo by jim poskytovat spíš ochranu? Ono už v Afghánistánu vojáci radši jezdili na, než v BMP. Takže je otázkou v čem se tak osvědčilo, kromě přehlídek a fabrikovaných cvičení. To ostatně platí pro veškerou jejich techniku, jen u T-90M to ještě neni plně potvrzené.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          18:48 22.05.2022

          to otvara dalsie otazky...da sa pracovat s predpokladom ze stav vyzbroje a vystroje ako bol evidovany v oficialnych statistikach ze v skutocnosti polovicny?dokonca ...Zobrazit celý příspěvek

          to otvara dalsie otazky...da sa pracovat s predpokladom ze stav vyzbroje a vystroje ako bol evidovany v oficialnych statistikach ze v skutocnosti polovicny?dokonca tretinovy?...vidim odvedencov od separov s puskami a rozmyslam kde su kalachy , mali ich mat mrte ...je mozne ze si ti blazni rozkradli uplne vsetko?...skoda ze neuebali aj delostrelecku municiu vo vyssom pocteSkrýt celý příspěvek

          • VictorAlphaCharlie
            19:46 22.05.2022

            Myslím, že kalachy jsou dávno v Africe ;)

            Myslím, že kalachy jsou dávno v Africe ;)

          • Haklang
            20:03 22.05.2022

            Ach ano, měli mít spoustu věcí a nemaj. Zase ty vily, jachty a výlety se museli nějak zaplatit, a když ty peníze nebyly na výstroj a proviant pro vojáky, tak bylo potřeba nějak ...Zobrazit celý příspěvek

            Ach ano, měli mít spoustu věcí a nemaj. Zase ty vily, jachty a výlety se museli nějak zaplatit, a když ty peníze nebyly na výstroj a proviant pro vojáky, tak bylo potřeba nějak zaopatřit sebe i rodiny…
            Ano, mohli se snažit víc, ale co kdyby se tolik nesnažili, to by bylo horšíSkrýt celý příspěvek

      • lm524a
        18:53 22.05.2022

        Bylo to dáno spíše pro zajímavost, co plánoval rusák a jaká bude realita, zajímalo by mě, jestli už dodal průmysl 17 % prostředků do konce února (to ještě bylo Rusko bez sankcí) a ...Zobrazit celý příspěvek

        Bylo to dáno spíše pro zajímavost, co plánoval rusák a jaká bude realita, zajímalo by mě, jestli už dodal průmysl 17 % prostředků do konce února (to ještě bylo Rusko bez sankcí) a 42 % do konce května, tedy do doby kdy teoreticky mohli mít na skladě ještě nějaké vybavení.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      18:30 22.05.2022

      Toto je opravdu originalni zpusob jak masivne snizit prumerny vek vozoveho parku.

      Toto je opravdu originalni zpusob jak masivne snizit prumerny vek vozoveho parku.

    • Korzar21
      18:44 22.05.2022

      To asi bude len PR pre rusakov ako vsetky tie dristy o nasadeni laserovych zbrani a pod.

      To asi bude len PR pre rusakov ako vsetky tie dristy o nasadeni laserovych zbrani a pod.

    • PavolR
      18:51 22.05.2022

      Týmto tempom im iba nahrádzanie strát, ktoré už utrpeli a ešte utrpia, bude trvať aj viac než dvadsať rokov - ak budú vtedy ešte tie firmy existovať ...

      Týmto tempom im iba nahrádzanie strát, ktoré už utrpeli a ešte utrpia, bude trvať aj viac než dvadsať rokov - ak budú vtedy ešte tie firmy existovať ...

    • Danik
      19:04 22.05.2022

      Jak jsem to začal číst tak si říkám ajeje, tak teď konečně to přijde a rusové zavádí ty Bumerangy, Kurganěce-25, Armaty a ve větších počtech Proryvy-3, jenže pak jsem si vzpomněl, ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak jsem to začal číst tak si říkám ajeje, tak teď konečně to přijde a rusové zavádí ty Bumerangy, Kurganěce-25, Armaty a ve větších počtech Proryvy-3, jenže pak jsem si vzpomněl, že se bavíme o zemi kde zítra znamená 20 let nazpátek, no a text to potvrdil. "POKROČILÉ" a "osvědčené :-D Bmp-2, BTR-82, BMP-3 a T-72B3. Tak to jo.Skrýt celý příspěvek

      • lm524a
        19:18 22.05.2022

        Jako čistě teoreticky, 3. ledna můžou plánovat v podstatě cokoliv, klidně i 400 Armat, nicméně ruská realita má k objektivní realitě velice daleko. Takže ano, oni můžou tvrdit že ...Zobrazit celý příspěvek

        Jako čistě teoreticky, 3. ledna můžou plánovat v podstatě cokoliv, klidně i 400 Armat, nicméně ruská realita má k objektivní realitě velice daleko. Takže ano, oni můžou tvrdit že na frontu posílají Armaty a Su-57, ale pochybuju že se tam ukážou více jak v jednom kuse.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      19:10 22.05.2022

      Obdrží 400 kusů obrněnců? Takže tak 90 % budou jen reaktivované uloženky, které dokázali zprovoznit? Většina BMP-1, BTR-60/70/80 a T-72A?

      Obdrží 400 kusů obrněnců? Takže tak 90 % budou jen reaktivované uloženky, které dokázali zprovoznit? Většina BMP-1, BTR-60/70/80 a T-72A?

    • Rase
      19:48 22.05.2022

      I kdyby ta čísla byla pravdivá, tak se akorát dovyrobí (a doopraví) to co bylo zadané ještě před válkou (a sankcemi) a pak konečná.

      I kdyby ta čísla byla pravdivá, tak se akorát dovyrobí (a doopraví) to co bylo zadané ještě před válkou (a sankcemi) a pak konečná.

  • boulak
    16:28 22.05.2022

    Jinak Twitter zablokovat účet Nextě "This Tweet violated the Twitter Rules" a už den to tam stojí.

    Jinak Twitter zablokovat účet Nextě "This Tweet violated the Twitter Rules" a už den to tam stojí.

    • VictorAlphaCharlie
      16:29 22.05.2022

      Wtf? Nějaký rusak si stěžoval?

      Wtf? Nějaký rusak si stěžoval?

  • waggon
    16:11 22.05.2022

    Ukrajinské barbecue. Budeme potrebovat: ruský obrněnec (libovolny typ), adekvátní zbraň (šefkuchař doporučuje Javelin ci NLAW) a presnou mušku ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinské barbecue. Budeme potrebovat: ruský obrněnec (libovolny typ), adekvátní zbraň (šefkuchař doporučuje Javelin ci NLAW) a presnou mušku https://twitter.com/UAWeapons/...
    Zde příklad BBQ na BMP https://twitter.com/UAWeapons/...
    Belgický dar v podobě pušky FN F2000 https://twitter.com/UAWeapons/...
    Další dvě BMP-1 ukořistěny UA armádou https://twitter.com/UAWeapons/...
    Práce ukrajinského dronu - T-72B a jeden náklaďák https://twitter.com/UAWeapons/...
    Technical UA armády https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

  • 1element
    16:05 22.05.2022

    Ještě malá vsuvka k mému dřívějším příspěvku...
    https://twitter.com/RONCHECK1/...

    Ještě malá vsuvka k mému dřívějším příspěvku...
    https://twitter.com/RONCHECK1/...

    • alter01
      16:32 22.05.2022

      Pán Putin , z takýmto materialom vojnu nevyhráte , dokom ani malú špecialnu operáciu . Ve´d tí tupci z Tyulpalu nevedia čo je Starlink a dron !

      Pán Putin , z takýmto materialom vojnu nevyhráte , dokom ani malú špecialnu operáciu . Ve´d tí tupci z Tyulpalu nevedia čo je Starlink a dron !

    • axoloth
      17:05 22.05.2022

      uz o tom pisu na idnes: https://www.idnes.cz/zpravy/za...

      uz o tom pisu na idnes: https://www.idnes.cz/zpravy/za...

Načítám diskuzi...