VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Danik
    11:37 09.04.2022

    Pánové a dámy, našel jsem unikátní záběry z generálního štábu Ruské federace, těsně před invazí na ...Zobrazit celý příspěvek

    Pánové a dámy, našel jsem unikátní záběry z generálního štábu Ruské federace, těsně před invazí na Ukrajinu.

    https://tenor.com/view/orc-lor... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    11:34 09.04.2022

    Boris Johnson prohlásil, že i Británie pošle tanky. To už máme kromě Němců a Poláků další. Ale pánové, kdopak tu začal tuto vlnu :-) CZSK :-) našim úderkám praskne cévka ...Zobrazit celý příspěvek

    Boris Johnson prohlásil, že i Británie pošle tanky. To už máme kromě Němců a Poláků další.

    Ale pánové, kdopak tu začal tuto vlnu :-)

    CZSK :-) našim úderkám praskne cévka :-)))

    To bude breku na internetech. Aby si strhli záděrku až někam k ramenu, oškliváci hloupí.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      11:48 09.04.2022

      zdroj?
      Přeci jen Britové mají jen Chal2.. leda by tam poslali exjordánské Chal1

      zdroj?
      Přeci jen Britové mají jen Chal2.. leda by tam poslali exjordánské Chal1

      • Danik
        11:59 09.04.2022

        Včera to řekl ve společném projevu se Scholzem

        https://www.youtube.com/watch?...

        Včera to řekl ve společném projevu se Scholzem

        https://www.youtube.com/watch?...

        • jj284b
          12:12 09.04.2022

          pozrel som to no nikde som to tam nepocul.. len ze budu s Nemcami dalej pokracovat v spolupraci na Boxerovi..

          pozrel som to no nikde som to tam nepocul.. len ze budu s Nemcami dalej pokracovat v spolupraci na Boxerovi..

          • Danik
            12:22 09.04.2022

            Jj vypadá, že to mysleli ve smyslu našich Téček...

            Jj vypadá, že to mysleli ve smyslu našich Téček...

        • hurvo
          12:26 09.04.2022

          Nepovedal. Pustil som si prejav niekolko krat ale nepocul som to. Mozes prosim dat timestamp kde to povedal?

          Nepovedal. Pustil som si prejav niekolko krat ale nepocul som to. Mozes prosim dat timestamp kde to povedal?

    • hurvo
      11:56 09.04.2022

      Ja som cital presny opak, ze Britania bude posielat zbrane ale tanky ukrajincom maju doplnat ex-VZ staty tak ako to vyborne robia teraz.

      Ja som cital presny opak, ze Britania bude posielat zbrane ale tanky ukrajincom maju doplnat ex-VZ staty tak ako to vyborne robia teraz.

      • Danik
        12:22 09.04.2022

        Máte pravdu

        Máte pravdu

    • GlobeElement007
      11:59 09.04.2022

      Tanky ne, posílá obrněná vozidla.

      Tanky ne, posílá obrněná vozidla.

    • jarhead
      13:04 09.04.2022

      https://www.politico.eu/articl...
      Tu píšu že tanky nie

      https://www.politico.eu/articl...
      Tu píšu že tanky nie

  • hurvo
    11:33 09.04.2022

    Ruski vojaci sokovani ze vsetky domy v ukrajinskej dedine su tehlove, v kazdom dome je notebook, a ukrajinci jedia ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruski vojaci sokovani ze vsetky domy v ukrajinskej dedine su tehlove, v kazdom dome je notebook, a ukrajinci jedia nutellu.

    https://twitter.com/expatua/st... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      12:03 09.04.2022

      Čeští nacionalisti by byli šokovaní úplně stejně.

      Čeští nacionalisti by byli šokovaní úplně stejně.

      • Pavel 1
        12:46 09.04.2022

        "Český nacionalista" neleze rusákům do prdeIe. Tyhle typy včetně pitomia jsou posluhovači totalitních režimů. Když to nebude rusácko bude to čína.

        "Český nacionalista" neleze rusákům do prdeIe. Tyhle typy včetně pitomia jsou posluhovači totalitních režimů. Když to nebude rusácko bude to čína.

    • Falko
      12:12 09.04.2022

      Ja som bol v 40tisicovom mestečku 200 km od Donbasu v obchode pre obyčajného rusa, týždeň pred začiatkom špeciálnej operácie . Veľmi sa takým rečiam nečudujem. Keď si v tom ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja som bol v 40tisicovom mestečku 200 km od Donbasu v obchode pre obyčajného rusa, týždeň pred začiatkom špeciálnej operácie . Veľmi sa takým rečiam nečudujem. Keď si v tom obchode spravíš nákup, samozrejme za lacno, ale polovicu toho vyhodíš. Samozrejme majú, aj obchody na našej úrovni, ale tam chodia nakupovať vedúci a administratívny pracovníci. A je to veľký rozdiel. Veruže, tam nie je na každom stole nutela. A keby ste videli, niektoré veci, ktoré som videl ja pochopili by ste, aká je bieda v rusku, aj oproti Ukrajine. No tý ľudia sa naučili s tou biedou žiť, neuvedomujú si to. Pred 2010 rokom sa oveľa lepšie žilo v rusku, ako na Ukrajine. No po tomto roku, ako by zaťalo. A minuly rok bol ten stav už opačný. Ja mám taký pocit, že to bol jeden so spúšťačov špeciálnej operácie. Popravde aj mňa, keď som si uvedomil rozdiel v kvalite života v rôznych krajinách,, postsovietu"zarazila.Skrýt celý příspěvek

      • mikojan29
        12:28 09.04.2022

        Rusi museli odviesť pozornosť od domácich ekonomických problémov a aj preto si vymysleli "špec. operáciu", len sa dosť prepočítali a uvrhli sa do ešte väčších problémov.

        Rusi museli odviesť pozornosť od domácich ekonomických problémov a aj preto si vymysleli "špec. operáciu", len sa dosť prepočítali a uvrhli sa do ešte väčších problémov.

      • Cernysip
        12:41 09.04.2022

        Poslouchaj, Falko, nejsou voni ještě nějakej ten špión?

        Poslouchaj, Falko, nejsou voni ještě nějakej ten špión?

        • Falko
          12:51 09.04.2022

          Máš odo mňa plus za pobavenie.

          Máš odo mňa plus za pobavenie.

          • GlobeElement007
            13:02 09.04.2022

            A po americky, viete?

            A po americky, viete?

        • Falko
          13:06 09.04.2022

          Pracujem, ako technolog už cez 12 rokov hlavne postsovietskom priestore, vtedy žiješ, rozprávaš sa každý deň s tými ľuďmi a v tom prostredí, takže pochopíš lepšie miestne reálie. ...Zobrazit celý příspěvek

          Pracujem, ako technolog už cez 12 rokov hlavne postsovietskom priestore, vtedy žiješ, rozprávaš sa každý deň s tými ľuďmi a v tom prostredí, takže pochopíš lepšie miestne reálie. Všímať si niektoré veci a súvislosti ,čo iným uniknú, je profesionálna deformácia.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            13:29 09.04.2022

            Škoda, že moji kolegovia tie reálie nikdy neuznajú... Oni si žijú vo svojom Matrixe a bieda ruského občana im je ukradnutá. Hlavne že ich modla je pri moci...

            Škoda, že moji kolegovia tie reálie nikdy neuznajú... Oni si žijú vo svojom Matrixe a bieda ruského občana im je ukradnutá. Hlavne že ich modla je pri moci...

    • mikojan29
      12:22 09.04.2022

      A navyše, majú tam krásne pozemky, žiadne 4 árové tetrisy.

      A navyše, majú tam krásne pozemky, žiadne 4 árové tetrisy.

    • alter01
      13:46 09.04.2022

      Ruskí vojaci boli šokovaní aj v Nemecku , keď videli , že nemci majú splachovacie záchody a kachličkové kúpeľne aj na dedine ! Už vtedy nechápali , že čo si chceli ukradnúť v ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruskí vojaci boli šokovaní aj v Nemecku , keď videli , že nemci majú splachovacie záchody a kachličkové kúpeľne aj na dedine ! Už vtedy nechápali , že čo si chceli ukradnúť v Rusku !Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    11:30 09.04.2022

    Saddám Husajn +69
    Muammar al-Kaddáfí +69
    Kim Čong il +69

    Vladimír Putin oslávi 70 až v októbri

    Saddám Husajn +69
    Muammar al-Kaddáfí +69
    Kim Čong il +69

    Vladimír Putin oslávi 70 až v októbri

    • MaVeRick114
      12:16 09.04.2022

      Neoslávi :) Dovtedy mu praskne cievka v mozgu z toho ako "skvele" prebieha denacifikácia Ukrajiny.

      Neoslávi :) Dovtedy mu praskne cievka v mozgu z toho ako "skvele" prebieha denacifikácia Ukrajiny.

      • Ján Paliga
        13:30 09.04.2022

        Na 9.5.2022? :)

        Na 9.5.2022? :)

    • PavolR
      12:16 09.04.2022

      Tak to sa Lukašenko o dva roky zatvorí v nejakom bunkri a bude si tam púšťať relaxačné videá traktorov, aby nemyslel na to, čo ho možno čaká. ;-p

      Tak to sa Lukašenko o dva roky zatvorí v nejakom bunkri a bude si tam púšťať relaxačné videá traktorov, aby nemyslel na to, čo ho možno čaká. ;-p

      • Ján Paliga
        13:31 09.04.2022

        Traktory radšej nie... Čo ak tam uvidí predatorske traktory? :) To by bolo na mŕtvicu... Mal by presedlať na volské záprahy ...

        Traktory radšej nie... Čo ak tam uvidí predatorske traktory? :) To by bolo na mŕtvicu... Mal by presedlať na volské záprahy ...

    • raven66
      13:39 09.04.2022

      Nejako sa im ta 69 paci. :D Vacsine chlapov vsak v inych suvislostiach.

      Nejako sa im ta 69 paci. :D Vacsine chlapov vsak v inych suvislostiach.

    • alter01
      13:50 09.04.2022

      Tak ešte má kanec jeden najvyšší čas , aby si urobil ešte pár deciek ?

      Tak ešte má kanec jeden najvyšší čas , aby si urobil ešte pár deciek ?

      • Ján Paliga
        19:05 09.04.2022

        No skôr odovzdá do spermobanky, aby zarábal na dopyte od jeho fanúšičiek ...

        No skôr odovzdá do spermobanky, aby zarábal na dopyte od jeho fanúšičiek ...

  • Praskot
    11:27 09.04.2022

    Igor Strelkov a jeho hodnocení Donbasu: Shrnutí LNR (aktuální údaje o zbytku fronty nyní nemám k dispozici): Izyum: boje v oblasti jižně od města. Žádné významné změny. ...Zobrazit celý příspěvek

    Igor Strelkov a jeho hodnocení Donbasu:

    Shrnutí LNR (aktuální údaje o zbytku fronty nyní nemám k dispozici):

    Izyum: boje v oblasti jižně od města. Žádné významné změny. Vzájemné dělostřelecké údery. Ukrajinci intenzivně připravují Slavjansk a Kramatorsk k obraně a vytvářejí z nich (spolu s již dlouho a silně opevněným Karačunem) jednu velkou "pevnost". Ruská armáda bude opět vyzvána, aby si zde rozbila čelo a vykrvácela.

    Rubizhne. Na rozdíl od dřívějších prohlášení není město plně pod kontrolou LNR a ruských sil. Těžké boje ve městě a jeho okolí pokračují bez většího úspěchu.

    Situace v Popasně je úplně stejná jako v Rubežném.

    Poblíž Avdějevky - žádný pokrok. Tento bod byl přeměněn na pevnost a je zbytečné na něj útočit pouze "druhými" mobilizovanými prapory Doněcké lidové republiky, jak se o to nyní pokoušejí. Tím spíše, že ukrajinské ozbrojené síly pokračují v aktivním posilování a neustále doplňují stavy, aby nahradily své ztráty.

    Marinka - většina obce - je stále pod kontrolou Ukrajiny. Jinak je to stejné jako v Avdijivce.

    Ve směru na Kurachovo - žádné významné změny. Samotné Kurachovo bylo přeměněno na silně opevněnou oblast a nadále je opevňováno. Další "pevnost".

    V Mariupolu - nemám žádné věrohodné potvrzení o plné kontrole ruských sil a sil DNR nad přístavem Mariupol. Můžeme pouze prohlásit, že přístavní vesnice byla zcela obsazena a vyklizena a že naše jednotky vstoupily do samotného přístavu.
    Doněčtí obyvatelé stále tvrdě bojují v okolí Azovstalu, ale do samotného útoku na elektrárnu je ještě daleko.
    "Kadyrovci" jsou striktně v druhé linii.
    V první linii jsou téměř výhradně síly DNR. S odpovídajícími ztrátami. (Každý den dostávám zprávy: "ten a ten zabit, ten a ten zraněn").

    Celkově se ofenziva ruských ozbrojených sil nakonec zastavila i v Donbasu. Pokračující útoky doněcké pěchoty občas přinášejí drobné lokální úspěchy.

    Přeskupení ozbrojených sil RF je nejasné. Za týden a půl nebo dva se všechno zazelená a postup bude ještě obtížnější. Čas na pokus o zvrat ve válečném úsilí se krátí.

    https://vk.com/igoristrelkov?w... Skrýt celý příspěvek

    • damik
      12:03 09.04.2022

      vypada to dobre pro Ukrajince; nechavaji Rusaky utocit do zakopanych pozic; a Rusky tlak zacina polevovat; mozna za 2 az 3 tydny dorazi Ruske posily, je pravdepodobne ze ale ...Zobrazit celý příspěvek

      vypada to dobre pro Ukrajince; nechavaji Rusaky utocit do zakopanych pozic; a Rusky tlak zacina polevovat; mozna za 2 az 3 tydny dorazi Ruske posily, je pravdepodobne ze ale nebudou mit Unorovou kvalitu a kvantitu

      takze podle Strelkova skoro nulova sance Ruskeho prulomu (a to i u Izova); treba jsou Ukrajinci ukazneni a utoci jen tehdy, kdyz si jsou jisti mistnim precislenim; taky mozna cekaji na jaro a zazeleneni; aby zacli vice utoku v tylu FasistuSkrýt celý příspěvek

      • Silver
        12:12 09.04.2022

        Sorry, hrubý prst. Chcel som dať palec hore a nejako som sa netrafil.

        Sorry, hrubý prst. Chcel som dať palec hore a nejako som sa netrafil.

    • alter01
      13:55 09.04.2022

      Niekto tam robí same pevnosti , len Peskov nepovie chocholi robia pevnosti na ktorých si vylamujeme zuby , ale rusi robia pevnosti namiesto aby útočili a rabovali, znáslilňovali , ...Zobrazit celý příspěvek

      Niekto tam robí same pevnosti , len Peskov nepovie chocholi robia pevnosti na ktorých si vylamujeme zuby , ale rusi robia pevnosti namiesto aby útočili a rabovali, znáslilňovali , popravovali civilistov a obchody plné samohonky .... Peskov niekde robí chybu?Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    11:21 09.04.2022
    • jj284b
      11:30 09.04.2022

      minuly tyzdnen ich dali dole viac.. jeden neposkodeny minule ukazoval Starsky..

      minuly tyzdnen ich dali dole viac.. jeden neposkodeny minule ukazoval Starsky..

      • Miroslav
        11:32 09.04.2022

        Klub modelárov :-)

        Klub modelárov :-)

        • jj284b
          12:18 09.04.2022

          no presne taky som z toho mal pocit ked jeden z tych Orlanov ukazovali rozobraty... ze je to cisto modelarcina... palivova nadrz z plastovej nadoby na vodu, kamera z fotaku, vsetko ...Zobrazit celý příspěvek

          no presne taky som z toho mal pocit ked jeden z tych Orlanov ukazovali rozobraty... ze je to cisto modelarcina... palivova nadrz z plastovej nadoby na vodu, kamera z fotaku, vsetko pozliepane lepiacou paskou...Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            12:29 09.04.2022

            Nebol si ďaleko. Motor japonský určený pre leteckých modelárov bežne dostupný v e-shope. Človek žasne...

            Nebol si ďaleko. Motor japonský určený pre leteckých modelárov bežne dostupný v e-shope. Človek žasne...

          • Ján Paliga
            13:34 09.04.2022

            Niet lepšieho analoga ... :)

            Niet lepšieho analoga ... :)

          • Cimbi
            16:21 09.04.2022

            Nevidím nic špatného na tom použít komerční součástky. Důležité je, aby celek splnil požadavky. Pokud kamera dává obraz v požadované kvalitě a komunikace je zabezpečená (to ...Zobrazit celý příspěvek

            Nevidím nic špatného na tom použít komerční součástky. Důležité je, aby celek splnil požadavky. Pokud kamera dává obraz v požadované kvalitě a komunikace je zabezpečená (to komerčními součástkami zajistíš hůř), je to ok.

            Jedtli Orlan splňuje požadavky, nevím...Skrýt celý příspěvek

  • Lars
    11:02 09.04.2022

    Ruský šváb se snaží vylézt ze zapomnění :

    https://blog.aktualne.cz/blogy...

    Ruský šváb se snaží vylézt ze zapomnění :

    https://blog.aktualne.cz/blogy...

    • Praskot
      11:06 09.04.2022

      Včera se podobně vyblil VK na CNN Prima. Tahle válka má jednu výhodu. Ukazuje se kdo za co stojí.

      Včera se podobně vyblil VK na CNN Prima. Tahle válka má jednu výhodu. Ukazuje se kdo za co stojí.

      • IS-3
        12:45 09.04.2022

        CNN Prima po tom, co měli naprosto zanedbatelnej podíl na sledovsnosti, začala cílit na proruský zmrdy a lidi, co volili opozici, nebo ty, kterejm propadly hlasy. Už jenom z těch ...Zobrazit celý příspěvek

        CNN Prima po tom, co měli naprosto zanedbatelnej podíl na sledovsnosti, začala cílit na proruský zmrdy a lidi, co volili opozici, nebo ty, kterejm propadly hlasy. Už jenom z těch hostů, co tam zvou, je to více, než jasný.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        13:19 09.04.2022

        stojí za to podívat se na tamní diskuzi pod Klausem

        stojí za to podívat se na tamní diskuzi pod Klausem

    • Jura99
      13:51 09.04.2022

      precetl jsem dva ostavce a prestalo me to zajimat, moje male deti maji lepsi politicke chapani nez on. Paroubek, Klaus a dalsi maji jedno spolecne, se svou profesi politika uz ...Zobrazit celý příspěvek

      precetl jsem dva ostavce a prestalo me to zajimat, moje male deti maji lepsi politicke chapani nez on. Paroubek, Klaus a dalsi maji jedno spolecne, se svou profesi politika uz skoncili, nic jineho neumi, ale penize na rezii zrejme potrebuji. Pro Rusesesaky je dat par penez snadne.Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    10:40 09.04.2022

    V Makarivu bylo po osvobození nalezeno 132 umučených, zavražděných civilistů. https://mobile.twitter.com/Def...

    V Makarivu bylo po osvobození nalezeno 132 umučených, zavražděných civilistů. https://mobile.twitter.com/Def...

    • Ján Paliga
      10:47 09.04.2022

      Orkovia si trúfajú len na civilistov ... "Geroji" ...

      Orkovia si trúfajú len na civilistov ... "Geroji" ...

    • Pavel J.
      12:00 09.04.2022

      Stále tvrdím, že s RF by měly být suspendovány diplomatické styky na nejnižší úroveň charge'd affaires = odvolat své velvyslance a vypovědět ruské. Vypovědět RF z OBSE a dalších ...Zobrazit celý příspěvek

      Stále tvrdím, že s RF by měly být suspendovány diplomatické styky na nejnižší úroveň charge'd affaires = odvolat své velvyslance a vypovědět ruské. Vypovědět RF z OBSE a dalších organizací, kam nepatří a pokud to není možné, odvolat je ze všech výborů a komisí těchto organizací.Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        13:46 09.04.2022

        A vykazat vsetky deticky a milenky oligarchov a celnych predstavitelov z priestoru EU, Britanie, USA, Kanady, Australie, NZ, Japonska (teda civilizovaneho sveta) pekne domov. Nech ...Zobrazit celý příspěvek

        A vykazat vsetky deticky a milenky oligarchov a celnych predstavitelov z priestoru EU, Britanie, USA, Kanady, Australie, NZ, Japonska (teda civilizovaneho sveta) pekne domov. Nech si suduju na ruskych univerzitach a uzivaju rusky luxus. To tyzdna by bol Putin v rovnakom kotli ako Stalin a Hitler.Skrýt celý příspěvek

  • mexir
    10:28 09.04.2022

    Pro zajímavost nejen pro naše slovenské kamarády. Ve Warthunderu je jako hlavní cena eventu T-72M2 Moderna.
    https://warthunder.com/cz/news...

    Pro zajímavost nejen pro naše slovenské kamarády. Ve Warthunderu je jako hlavní cena eventu T-72M2 Moderna.
    https://warthunder.com/cz/news...

    • jj284b
      10:46 09.04.2022

      Moderna bola celkom slusny nezmysel.. zaujimalo by ma kto bol konstrukter..

      Moderna bola celkom slusny nezmysel.. zaujimalo by ma kto bol konstrukter..

      • Ján Paliga
        10:50 09.04.2022

        Možno budú vedieť v Difrologickom klube. Skús im napísať.

        Možno budú vedieť v Difrologickom klube. Skús im napísať.

      • mexir
        10:51 09.04.2022

        Někde jsem ale četl, že byla zároveň vlhkým snem každého modeláře. Pěkná, líbivá. Zvlášť původní verze s dvěma Oerlikony

        Někde jsem ale četl, že byla zároveň vlhkým snem každého modeláře. Pěkná, líbivá. Zvlášť původní verze s dvěma Oerlikony

      • mikojan29
        12:38 09.04.2022

        Toto napíš Arthurovi, uvidíš ten frmol v obhajobe repasov všetkej postsovietskej techniky, čo tu máme. :-)))

        Toto napíš Arthurovi, uvidíš ten frmol v obhajobe repasov všetkej postsovietskej techniky, čo tu máme. :-)))

  • Praskot
    10:24 09.04.2022

    Jak moc musíš bejt debil na to aby jsi sahal holýma rukama na ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak moc musíš bejt debil na to aby jsi sahal holýma rukama na cobalt-60?https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • 5uldo
      10:45 09.04.2022

      Hlavne ze to bol prislusnik RCHBZ jednotky :)

      Hlavne ze to bol prislusnik RCHBZ jednotky :)

    • Ján Paliga
      10:54 09.04.2022

      Silné ... V porovnaní s vesmírom je ľudská hlúposť nekonečná ...

      Silné ... V porovnaní s vesmírom je ľudská hlúposť nekonečná ...

    • Storm
      11:08 09.04.2022

      Dyť tam nikdo ani ozářený být přece vůbec, ale vůbec nemůže a proto tu máme druhý díl seriálu Cejkis říkal... CEJKIS ŘIKÁÁÁL - "Že tam okupační vojska jezdila jen po asfaltových ...Zobrazit celý příspěvek

      Dyť tam nikdo ani ozářený být přece vůbec, ale vůbec nemůže a proto tu máme druhý díl seriálu Cejkis říkal...

      CEJKIS ŘIKÁÁÁL - "Že tam okupační vojska jezdila jen po asfaltových silnicích uprostřed elektrárny... Takže vlastně ani ten radioaktivní prach vířit nemohla... Navíc že když zdrhali, tak žadné zvýšené hodnoty radiace už nebyly... Pak se ještě vyjadřoval, nebo možná přímo zpochybňoval něco v souvislosti s kopáním zákopů... Takže jaképak copak..." Nebo něco v tom smyslu...

      Ovšem my ostatní, co jsme narozdíl od " jiných " přístupní faktům, jsme v žádném případě ty vyhloubené okopy pro těžkou techniku, zákopy pro vojcly agresora, pytlového opevnění a HESCO bastion Bagy v okolí elektrárny i přímo u ní na vidích ideologicky NEPŘEHLÉDLI... Teda mě osobně by nejvíc zajímalo, kde si asi myslí, různí místní kolaboranti, trolové, dezinformátoři a pomatenci, že se vzala ta výplň HESCO bagů... ( hlína písek ) Protože sebou si ji určitě nepřivezli že?

      Jediná otázka teď teda zní... Když se teda pomalu ta CEJKISova teorie hroutí jako domeček z karet... Přizná CEJKIS svou chybu a šíření bludů, či nepřizná?...Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        11:28 09.04.2022

        Na to potřebuješ inteligentního a moudrého člověka se sebereflexí....Ne nepřizná, promlčí to a za chvíli přijde s další "legendární" teoríí. Ale co už, ambasáda dostane další ...Zobrazit celý příspěvek

        Na to potřebuješ inteligentního a moudrého člověka se sebereflexí....Ne nepřizná, promlčí to a za chvíli přijde s další "legendární" teoríí. Ale co už, ambasáda dostane další peníze, my se tu pobavíme a já už se těším na další díl seriálu Cejkis říkaaal :-)Skrýt celý příspěvek

  • mikojan29
    10:19 09.04.2022

    Z2000 pôjdu zrejme na UA:

    https://defence-ua.com/weapon_...

    Z2000 pôjdu zrejme na UA:

    https://defence-ua.com/weapon_...

  • Fiagy
    10:10 09.04.2022

    Jsem zvědavý jak dlouho jim to vydrží. Ruské banky budou moci znovu prodávat lidem zahraniční měny v ...Zobrazit celý příspěvek

    Jsem zvědavý jak dlouho jim to vydrží.
    Ruské banky budou moci znovu prodávat lidem zahraniční měny v hotovosti
    https://www.novinky.cz/ekonomi... Skrýt celý příspěvek

  • Roland
    09:49 09.04.2022

    tak se ve mě rodí zajímavá schíza - 1) někde hluboko ve mě mám zakodované, že RU armáda prostě nikdy neprohrává 2) nedovedu si představit, že by RU vyhrálo proti všem zemím ...Zobrazit celý příspěvek

    tak se ve mě rodí zajímavá schíza -

    1) někde hluboko ve mě mám zakodované, že RU armáda prostě nikdy neprohrává
    2) nedovedu si představit, že by RU vyhrálo proti všem zemím které se spojily a UA podporují
    3) přeju UA ať to ustojí a vyhraje a zatím jedou neuvěřitelně
    4) RU prostě NECHCE


    nedoveSkrýt celý příspěvek

    • Roland
      09:50 09.04.2022

      4) RU prostě NECHCE prohrát a dá do toho všechno

      pardon za rychlý enter - odeslal jsem to před dopsáním :-/

      4) RU prostě NECHCE prohrát a dá do toho všechno

      pardon za rychlý enter - odeslal jsem to před dopsáním :-/

    • StandaBlabol
      09:56 09.04.2022

      "RU armáda prostě nikdy neprohrává" je lež, kterou nám ruská (a před ní sovětská) propaganda cpe do hlav už roky. Ruská armáda samozřejmě prohrála spoustu válek.

      "RU armáda prostě nikdy neprohrává" je lež, kterou nám ruská (a před ní sovětská) propaganda cpe do hlav už roky. Ruská armáda samozřejmě prohrála spoustu válek.

      • Roland
        10:01 09.04.2022

        to vím, ale asi jsem oběť "minulosti" a nemůžu se toho pocitu zbavit - furt se "bojím" toho, že se najednou ukážou ty hromady wunderwaffen a RU se zastaví nekde u Brna.

        to vím, ale asi jsem oběť "minulosti" a nemůžu se toho pocitu zbavit - furt se "bojím" toho, že se najednou ukážou ty hromady wunderwaffen a RU se zastaví nekde u Brna.

      • CerVus
        10:07 09.04.2022

        Dalo by se říct, že prohrála většinu z těch, kde se angažovala.

        Dalo by se říct, že prohrála většinu z těch, kde se angažovala.

      • Ján Paliga
        10:58 09.04.2022

        A hlavne tú vlastnú - domácu. Nie nadarmo je "víťaz vojny" na tom ekonomicky horšie ako porazený (Nemecko) ... Kdepak udelali soudruzi v Kremlu chybu....?

        A hlavne tú vlastnú - domácu. Nie nadarmo je "víťaz vojny" na tom ekonomicky horšie ako porazený (Nemecko) ... Kdepak udelali soudruzi v Kremlu chybu....?

    • Magister_Peditum
      09:59 09.04.2022

      Léta do nás ze všech stran hustí, jak je Rusko nepřemožitelné, ale historie ukazuje spíš opak. Rusko v minulosti opakovaně poráželi i méně početní protivníci, kteří měli buď vyšší ...Zobrazit celý příspěvek

      Léta do nás ze všech stran hustí, jak je Rusko nepřemožitelné, ale historie ukazuje spíš opak. Rusko v minulosti opakovaně poráželi i méně početní protivníci, kteří měli buď vyšší motivaci nebo technologickou nadvládu.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      10:59 09.04.2022

      Rusko casto vyhrava, lebo:

      1) Ma ziadane komodity na finanovanie armady
      2) Casto stoji proti nasobne slabsim superom
      3) Ma za spojenca aktualnu svetovu velmoc

      Rusko casto vyhrava, lebo:

      1) Ma ziadane komodity na finanovanie armady
      2) Casto stoji proti nasobne slabsim superom
      3) Ma za spojenca aktualnu svetovu velmoc

    • flanker.jirka
      11:21 09.04.2022

      Roland Je to naopak, rusové prohrávají skoro pořád, ani v roce 2014 se jim nepodařilo vše co chtěli provést - spojit krym pevnou cestou okolo azovského moře. Výsledek čečenské ...Zobrazit celý příspěvek

      Roland
      Je to naopak, rusové prohrávají skoro pořád, ani v roce 2014 se jim nepodařilo vše co chtěli provést - spojit krym pevnou cestou okolo azovského moře. Výsledek čečenské války byl sotva kompromis.
      A to, že nikdo mezinárodně neuznává DLR, Krym, Osetii, Abcházii, podněstří je také prohra.
      Ekonomicky se také stále oddělávají čím dál více.
      ... jen občas vyhrají nějaký zápas v hokeji, ale tím to končí.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        11:47 09.04.2022

        jj, tohle vím, ale toho pocitu se prostě zbavit nemůžu

        jj, tohle vím, ale toho pocitu se prostě zbavit nemůžu

        • flanker.jirka
          12:26 09.04.2022

          :-) no tak to budete jistě uspokojen, i ústup z Ukrajiny určitě do médií podají jako vítězství :-)

          :-) no tak to budete jistě uspokojen, i ústup z Ukrajiny určitě do médií podají jako vítězství :-)

    • GlobeElement007
      12:41 09.04.2022

      To už se v Rusku stalo. Za dob Ivana Hrozného byla zřízena speciální jednotka opričníků. Měli pověst neporazitelných supervojáků, terorizovali celá města, nikdo se jim netroufal ...Zobrazit celý příspěvek

      To už se v Rusku stalo. Za dob Ivana Hrozného byla zřízena speciální jednotka opričníků. Měli pověst neporazitelných supervojáků, terorizovali celá města, nikdo se jim netroufal postavit, střet s nimi byl předem prohraný.

      Dokud nenarazili na skutečného nepřítele, krymského chána. Chánova vojska se opričníků nebála, neznala jejich pověst neporazitelných vojáků a tak je rozprášila a dobyla Moskvu.

      Současná ruská armáda nebojovala proti skutečně silnému nepříteli. Bojovala v Čečně, kterou sice částečně vyvraždila, ale nakonec se musela stáhnout, byla neustále pod palbou. Bojovala v Gruzii, vojenskému trpaslíkovi a v Sýrii, proti chabě vyzbrojeným polovojenským jednotkám.

      Když nyní narazila na skutečnou armádu, která se nebojí, slabost Ruska vyplula na povrch. Jako u těch opričníků.Skrýt celý příspěvek

  • Alchen
    09:40 09.04.2022

    Noc plná zážitkov. Pokračujeme v prenikavých nájazdoch do oblastí pod kontrolou Ruska okolo Chersonu a Ukrajiny. Vykonávajú oveľa viac prieskumných operácií, ale my vládneme noci. ...Zobrazit celý příspěvek

    Noc plná zážitkov. Pokračujeme v prenikavých nájazdoch do oblastí pod kontrolou Ruska okolo Chersonu a Ukrajiny. Vykonávajú oveľa viac prieskumných operácií, ale my vládneme noci. To ich veľmi znepokojilo a ostreľovali niekoľko dedín JZ, J a JV od Chersonu.
    Terén je brutálny.
    Niečo, čo stojí za zmienku - Rusi nemajú žiadne šifrované komunikácie. Používajú SW rádio. Ich opsec je fúkaný, počujeme všetko, čo hovoria, všetko, čo robia.
    https://twitter.com/CanadianUk... Skrýt celý příspěvek

    • Alchen
      09:43 09.04.2022

      Tie smery opravil na NW, N, NE. Ale vyzerá to že UA tam má kvalitné jednotky a kvalita vybavenia je jednoznačne na UA strane. Možno ten terén ich teraz brzdí ale nad čoskoro ten ...Zobrazit celý příspěvek

      Tie smery opravil na NW, N, NE. Ale vyzerá to že UA tam má kvalitné jednotky a kvalita vybavenia je jednoznačne na UA strane. Možno ten terén ich teraz brzdí ale nad čoskoro ten Cherson padneSkrýt celý příspěvek

    • Tondda
      10:00 09.04.2022

      Tomuhle chlapovy přestávám věřit. Už minimálně týden píše jak už je Cherson prakticky obklíčený, jak už mu jsou na dohled, jak RU vytlačují.. Přál bych si aby měl pravdu, ale zatím ...Zobrazit celý příspěvek

      Tomuhle chlapovy přestávám věřit. Už minimálně týden píše jak už je Cherson prakticky obklíčený, jak už mu jsou na dohled, jak RU vytlačují.. Přál bych si aby měl pravdu, ale zatím ty jeho optimistický zprávy nic moc nepotvrzuje.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        10:10 09.04.2022

        Situace okolo Cherson je horší než se říká. Rád bych tomu věřil ale Rusové to udělají dělostřelectvem. Věřil bych spíše lidem jako Julian Röpcke. Vím nečte se to tak dobře ale ...Zobrazit celý příspěvek

        Situace okolo Cherson je horší než se říká. Rád bych tomu věřil ale Rusové to udělají dělostřelectvem. Věřil bych spíše lidem jako Julian Röpcke. Vím nečte se to tak dobře ale vzpomeňte si na konflikt v Sýrii nebo Čečensko. Také měli rusové těžký začátek.Skrýt celý příspěvek

        • damik
          10:24 09.04.2022

          rekl bych ze Ukrajinci maji lepsi delostrelectvo; a Rusaci jsou horsi v zakopane obrane nez Ukrajinci pred par dny se tu minula zprava ze Ukrajinska proti-delostrelecka odveta je ...Zobrazit celý příspěvek

          rekl bych ze Ukrajinci maji lepsi delostrelectvo; a Rusaci jsou horsi v zakopane obrane nez Ukrajinci

          pred par dny se tu minula zprava ze Ukrajinska proti-delostrelecka odveta je okolo 4 minut; coz neni tak spatneSkrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        10:11 09.04.2022

        Úplně to tak není. I Institute for Study for War uvádí, že ukrajinské útoky v okolí Chersonu jsou úspěšné a postupně nahlodávají ruskou nadvládu nad městem. Ale jde to pomalu.

        Úplně to tak není. I Institute for Study for War uvádí, že ukrajinské útoky v okolí Chersonu jsou úspěšné a postupně nahlodávají ruskou nadvládu nad městem. Ale jde to pomalu.

        • Upgrade
          11:10 09.04.2022

          Ukrajina stale vyzbrojuje nove jednotky. Dostala tisice systemov na nocne videnie pre specialne jednotky. Navazdzanu municiu pre delestrolectvo. Teraz nove 150mm jednotky zacnu ...Zobrazit celý příspěvek

          Ukrajina stale vyzbrojuje nove jednotky. Dostala tisice systemov na nocne videnie pre specialne jednotky. Navazdzanu municiu pre delestrolectvo. Teraz nove 150mm jednotky zacnu prichadzat. Protilodne strely sa uz pouzivaju. PVO kratkeho dosahu maju tisice, mobilne nejake prichadza a nejake sa snazi Ukrajina ziskavat od Rusov. Tankov zatial maju asi dost. Otazka su navadzane MLRS.Skrýt celý příspěvek

  • Standa
    09:38 09.04.2022

    https://youtu.be/0KeGuz3Ezb0...

    Dva predátoři a jejich nový úlovek.

    https://youtu.be/0KeGuz3Ezb0...

    Dva predátoři a jejich nový úlovek.

    • febrik
      11:31 09.04.2022

      Nemá někdo tušení, kdo je ten chlápek z času 3:09? Už jsem ho viděl v jednom, nebo dvou videích z Ukrajiny a pokaždý vyčníval mezi ostatníma. Doufám teda, že se nedopouštím ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemá někdo tušení, kdo je ten chlápek z času 3:09? Už jsem ho viděl v jednom, nebo dvou videích z Ukrajiny a pokaždý vyčníval mezi ostatníma. Doufám teda, že se nedopouštím společenskýho faux pas a nejde o vyloženě známou osobu.. :DSkrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      00:28 10.04.2022

      Druhý traktor v poradí je Bielorus... :)

      Druhý traktor v poradí je Bielorus... :)

  • Praskot
    09:28 09.04.2022

    Tak kdo něco ví o tomhle cápkovy pište to sem. Je to nový velitel operace na Ukrajině.
    https://mobile.twitter.com/Kyi...

    Tak kdo něco ví o tomhle cápkovy pište to sem. Je to nový velitel operace na Ukrajině.
    https://mobile.twitter.com/Kyi...

    • The Pale Emperor
      10:29 09.04.2022

      Zkušenosti ze Sýrie. Takže očekávejme větší brutalitu, větší bombardování civilních cílů, více znásilňování...

      Zkušenosti ze Sýrie. Takže očekávejme větší brutalitu, větší bombardování civilních cílů, více znásilňování...

    • Ján Paliga
      11:02 09.04.2022

      Skôr veliteľ hrdlorezov ... Dúfam, že karma je zdarma. Čakám na "byl, a už není" ...

      Skôr veliteľ hrdlorezov ... Dúfam, že karma je zdarma. Čakám na "byl, a už není" ...

      • raven66
        14:03 09.04.2022

        Doporucujem mu, aby si urobil prehlad o bojisku. Idealne priamo na mieste, ako to spravilo zopar jeho predchodcov.

        Doporucujem mu, aby si urobil prehlad o bojisku. Idealne priamo na mieste, ako to spravilo zopar jeho predchodcov.

        • Ján Paliga
          19:06 09.04.2022

          Lepšie je raz vidieť, ako stokrát počuť ... :)

          Lepšie je raz vidieť, ako stokrát počuť ... :)

  • Praskot
    09:26 09.04.2022

    MMF udělal fond na podporu Ukrajiny.
    https://mobile.twitter.com/Kyi...
    Kanada hned dala 1 Miliardu kanadských dolarů.

    MMF udělal fond na podporu Ukrajiny.
    https://mobile.twitter.com/Kyi...
    Kanada hned dala 1 Miliardu kanadských dolarů.

    • Upgrade
      09:58 09.04.2022

      Za to by mohli v Azii nakupit spustu tazkej techniky. Kim bude chvilu sediet vystraseny v bunkri aj s Cinanmi.

      Za to by mohli v Azii nakupit spustu tazkej techniky. Kim bude chvilu sediet vystraseny v bunkri aj s Cinanmi.

  • Fiagy
    08:56 09.04.2022

    UKR Embassy in CZE @UKRinCZE · 9m Na podporu UA armády jste věnovali více než 940 milionů korun. Více než 700 mln. jsme utratili za to, aby naši vojáci nás nebránili holýma ...Zobrazit celý příspěvek

    UKR Embassy in CZE
    @UKRinCZE
    ·
    9m
    Na podporu UA armády jste věnovali více než 940 milionů korun. Více než 700 mln. jsme utratili za to, aby naši vojáci nás nebránili holýma rukama.

    Děkujeme!
    č. ú. 304452700/0300Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      11:04 09.04.2022

      Klobúk dole pred občanmi ČR. Tie sumy na humanitárnu a vojenskú pomoc, ktorá sa u Vás vyzbierala, to je chvályhodné.

      Klobúk dole pred občanmi ČR. Tie sumy na humanitárnu a vojenskú pomoc, ktorá sa u Vás vyzbierala, to je chvályhodné.

      • GlobeElement007
        12:46 09.04.2022

        Je to neuvěřitelné. Miliarda korun. No ty bláho.

        Je to neuvěřitelné. Miliarda korun. No ty bláho.

        • Ján Paliga
          13:39 09.04.2022

          A na humanitárnu ešte viac ...

          A na humanitárnu ešte viac ...

  • Petr xx
    08:54 09.04.2022

    Neskutečny jaký někteří ma´daři hovada- přáli si aby rusové
    zlikvidovali ten vlak, co vezl ex slovenský S-300.

    Neskutečny jaký někteří ma´daři hovada- přáli si aby rusové
    zlikvidovali ten vlak, co vezl ex slovenský S-300.

    • alter01
      09:08 09.04.2022

      Keby len maďari , ale aj birmovaný komunista Fico to vykvákal asi jeho kamarátom na ruskú amnbassádu cez jeho FB !

      Keby len maďari , ale aj birmovaný komunista Fico to vykvákal asi jeho kamarátom na ruskú amnbassádu cez jeho FB !

      • Ján Paliga
        11:08 09.04.2022

        A najhoršie je, že ten náš paragraf 363 ho za vlastizradu bezpečnostných záujmov SR ani nerieši. Veď on sám sa do tej dezinformacnej vojny vedenej RF tiež zapojil...

        A najhoršie je, že ten náš paragraf 363 ho za vlastizradu bezpečnostných záujmov SR ani nerieši. Veď on sám sa do tej dezinformacnej vojny vedenej RF tiež zapojil...

        • raven66
          14:08 09.04.2022

          Nechapem sucasnu vladu. Preferencie mu zmrdovi zasa rastu, jednoznacne poskodzuje zaujmy Slovenska, ohrozuje vojakov OSSR vyzradzovanim transportu a oni ho jednoducho nezbalia o ...Zobrazit celý příspěvek

          Nechapem sucasnu vladu. Preferencie mu zmrdovi zasa rastu, jednoznacne poskodzuje zaujmy Slovenska, ohrozuje vojakov OSSR vyzradzovanim transportu a oni ho jednoducho nezbalia o 3-tej rano a nezavru. Ked uz ho nevedia zavriet za jeho zlodejiny, tak za toto by mohli. Jedine co mi napada, tak, ze si zbieraju slusnu zbierku obvineni, aby ho zadrzali mesiac-dva pred volbami a udrzali ho v base min. nejaku tu dobu po volbach, pripadne natrvalo.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            19:08 09.04.2022

            Dúfajme ... Len aby Štartér a Paragraf 363 nesabotovali ...

            Dúfajme ... Len aby Štartér a Paragraf 363 nesabotovali ...

    • Mortles
      09:29 09.04.2022

      Jak říkám, v prvním momentu, kdy dojde ke kolapsu bezpečnosti v Evropě, Maďaři udělají invazi. Není to žádná extra záhada a je to fakt, se kterým bohužel, dokud se tam nezmění ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak říkám, v prvním momentu, kdy dojde ke kolapsu bezpečnosti v Evropě, Maďaři udělají invazi. Není to žádná extra záhada a je to fakt, se kterým bohužel, dokud se tam nezmění politická elita, budeme muset žít.Skrýt celý příspěvek

      • mudry.udrzbar
        10:50 09.04.2022

        vzhladom k tomu, ze Madari za poslednych 300 rokov prehrali asi vsetky vojny co viedli, tak zaspavam v klude :D

        vzhladom k tomu, ze Madari za poslednych 300 rokov prehrali asi vsetky vojny co viedli, tak zaspavam v klude :D

        • Knight
          11:21 09.04.2022

          Počul si už o Malej vojne akurát tam prehral Slovenský štát
          Trošku by sa zišlo doučiť slovenské dejiny

          Počul si už o Malej vojne akurát tam prehral Slovenský štát
          Trošku by sa zišlo doučiť slovenské dejiny

          • mudry.udrzbar
            23:32 09.04.2022

            Knight

            ok, tuto par hodinovu potyčku mozeme teda oznacit za najvacsi madarsky vojensky uspech za tych poslednych 300 rokov

            Knight

            ok, tuto par hodinovu potyčku mozeme teda oznacit za najvacsi madarsky vojensky uspech za tych poslednych 300 rokov

        • raven66
          14:10 09.04.2022

          Vzhladom na modernizaciu ich armady za poslednych niekolko rokov a pri pohlade na stav tej nasej, by som az tak kludne nespal. Hlavne, keby so byval niekde v Roznave, Komarne, ci ...Zobrazit celý příspěvek

          Vzhladom na modernizaciu ich armady za poslednych niekolko rokov a pri pohlade na stav tej nasej, by som az tak kludne nespal. Hlavne, keby so byval niekde v Roznave, Komarne, ci Velkych Kapusanoch.Skrýt celý příspěvek

        • csincsung66
          16:12 09.04.2022

          vzhľadom na to, že kde ste boli vy za tých posledných 300 rokov?

          vzhľadom na to, že kde ste boli vy za tých posledných 300 rokov?

          • Ján Paliga
            00:34 10.04.2022

            V Horných Uhrách... :) A ty?

            V Horných Uhrách... :) A ty?

      • csincsung66
        16:10 09.04.2022

        čo ty tu ideš strašiť s Maďarmi? Ty sa staraj o to, čo budeš - až raz k tomu dôjde - robyť, keď jedného rána sa zobudíš do Protektorátu.

        čo ty tu ideš strašiť s Maďarmi? Ty sa staraj o to, čo budeš - až raz k tomu dôjde - robyť, keď jedného rána sa zobudíš do Protektorátu.

        • mudry.udrzbar
          23:29 09.04.2022

          Ty mozes byt v klude teba tvoj Orban od protektorátu ochrani, mozno sa pritom necha menovat admiralom, ako mate vo zvyku

          Ty mozes byt v klude teba tvoj Orban od protektorátu ochrani, mozno sa pritom necha menovat admiralom, ako mate vo zvyku

          • csincsung66
            14:22 10.04.2022

            nech máš pravdu

            nech máš pravdu

    • Magister_Peditum
      09:45 09.04.2022

      Tohle si přáli určitě i někteří Češi.

      Tohle si přáli určitě i někteří Češi.

      • GlobeElement007
        09:50 09.04.2022

        Každý národ má 30% idiotů, proč by Češi nebo Maďaři měli být výjimkou?

        Každý národ má 30% idiotů, proč by Češi nebo Maďaři měli být výjimkou?

        • Knight
          11:23 09.04.2022

          Máme ich aj doma no mám takí pocit že tie % budú asi vyššie

          Máme ich aj doma no mám takí pocit že tie % budú asi vyššie

    • Knight
      11:12 09.04.2022

      Troška sa zobuď a otvor oči nemusíš chodiť ani do cudziny Prečítaj si komentáre Slovákov na niektorých stránkach ako sa vyjadrujú napr: ARF keby vulgarizmy nemazali bolo by tam ...Zobrazit celý příspěvek

      Troška sa zobuď a otvor oči nemusíš chodiť ani do cudziny
      Prečítaj si komentáre Slovákov na niektorých stránkach ako sa vyjadrujú napr: ARF keby vulgarizmy nemazali bolo by tam ako v cirkuse má cez 50.000 sledovateľov ešte aj v súčastnosti a na Slovensku majú aj dosť vysokú čitateľnosť
      Nechcem sa k tomu moc vyjadrovať lebo asi by ma autori AN stopli za nevhodné vyjadrovanieSkrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    08:42 09.04.2022

    Nevím, jestli tady ta držka už byla , ale potěší. Na Ukrajině byl zabit plukovník Alexander Bespalov, velitel 59. gardového tankového pluku (součást 144. gardové motostřelecké ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím, jestli tady ta držka už byla , ale potěší.
    Na Ukrajině byl zabit plukovník Alexander Bespalov, velitel 59. gardového tankového pluku (součást 144. gardové motostřelecké divize).
    https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      09:06 09.04.2022

      21:43 8.4.2022

      21:43 8.4.2022

    • DuPo
      10:12 09.04.2022

      Neviete mi niekto vysvetliť systém číslovania russáckych vojenských jednotiek, resp. či v tom vôbec nejaký systém je, lebo ja som na žiadny neprišiel.

      Neviete mi niekto vysvetliť systém číslovania russáckych vojenských jednotiek, resp. či v tom vôbec nejaký systém je, lebo ja som na žiadny neprišiel.

    • Ján Paliga
      11:09 09.04.2022

      "Alexander byl, a už není ... "

      "Alexander byl, a už není ... "

Načítám diskuzi...