VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • sgaba
    20:45 07.03.2022

    Tak mě dnes napadlo že, kdyby rusáčci viděli Pulp Fiction tak by si ,,Z" jako znak nikdy nezvolili.

    Tak mě dnes napadlo že, kdyby rusáčci viděli Pulp Fiction tak by si ,,Z" jako znak nikdy nezvolili.

    • Conquer
      20:55 07.03.2022

      ... "Zed's dead baby, Zed's death."

      ... "Zed's dead baby, Zed's death."

      • Magister_Peditum
        21:02 07.03.2022

        Hlavně jeho p**el ještě před tím poznala středověk.

        Hlavně jeho p**el ještě před tím poznala středověk.

  • StandaBlabol
    20:26 07.03.2022

    Západu zatím protiútok vychází. Jeden bezcenný papírový dolar už se prodává za 153 zlatých rublů. Tohle Rusko dlouho neustojí, Ukrajino, drž se!

    Západu zatím protiútok vychází. Jeden bezcenný papírový dolar už se prodává za 153 zlatých rublů. Tohle Rusko dlouho neustojí, Ukrajino, drž se!

    • Rošťák
      20:42 07.03.2022

      pro odlehčení ......
      a to s tím Rublem byly plány .....
      https://www.youtube.com/watch?...

      pro odlehčení ......
      a to s tím Rublem byly plány .....
      https://www.youtube.com/watch?...

      • Magister_Peditum
        20:46 07.03.2022

        Jako už je v Rusku zvykem: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky." :-D

        Jako už je v Rusku zvykem: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky." :-D

    • Magister_Peditum
      20:44 07.03.2022

      Už chtějí znárodňovat továrny po západních firmách a státní dluh chtějí platit v rublech (to by mě zajímalo, který vtipálek by jim na to přistoupil) - za chvíli tam z toho budou ...Zobrazit celý příspěvek

      Už chtějí znárodňovat továrny po západních firmách a státní dluh chtějí platit v rublech (to by mě zajímalo, který vtipálek by jim na to přistoupil) - za chvíli tam z toho budou mít skanzen jako za komárů. Ve finančních kruzích se už celkem otevřeně mluví o ruském defaultu (krachu) a že bude mít negativní vliv především na Čínu (jsem zvědav, za jak dlouho ztratí Medvídek Pů s Vladimírem Vladimírovičem trpělivost).Skrýt celý příspěvek

      • Fiagy
        21:16 07.03.2022

        Tak napadlo mě , že bychom mohli v Evropě zabavený majetek ruských firem a oligarchů prodat a financovat z něj půl na půl nákup plynu pro nás a zbraní pro Ukrajinu. To by pár rusům ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak napadlo mě , že bychom mohli v Evropě zabavený majetek ruských firem a oligarchů prodat a financovat z něj půl na půl nákup plynu pro nás a zbraní pro Ukrajinu. To by pár rusům praskla žilka a začali by tahat nohu :-)Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          21:30 07.03.2022

          Tak pořád mají nějakých 500 miliard ruských deviz.

          Tak pořád mají nějakých 500 miliard ruských deviz.

    • samoempire
      21:01 07.03.2022

      Důležitější je kurz rubl vůči yuan.

      Důležitější je kurz rubl vůči yuan.

      • Rošťák
        21:47 07.03.2022

        25.2. byl kurz rubl - yuan
        1 rubl byl 0,08 yuanu
        7.3.
        1 rubl je 0,043 yuanu

        25.2. byl kurz rubl - yuan
        1 rubl byl 0,08 yuanu
        7.3.
        1 rubl je 0,043 yuanu

    • Malarkey
      21:14 07.03.2022

      Pořád má ještě plyn. Prodává se teď 10x dráž jak před rokem :/

      Pořád má ještě plyn. Prodává se teď 10x dráž jak před rokem :/

  • Fiagy
    20:22 07.03.2022

    Teda všechna čest, nechtěl bych být řídící letového provozu v Řešově. Když sleduju ten cvrkot na radaru. Zajímalo by mě, kolik letadel tam od začátku války přistálo.

    Teda všechna čest, nechtěl bych být řídící letového provozu v Řešově. Když sleduju ten cvrkot na radaru. Zajímalo by mě, kolik letadel tam od začátku války přistálo.

    • The Pale Emperor
      20:27 07.03.2022

      Určitě budou mít na výplatní pásce nějaké ty prémie:-) a AK-12 z Ukrajiny od fašistů jako suvenýr

      Určitě budou mít na výplatní pásce nějaké ty prémie:-) a AK-12 z Ukrajiny od fašistů jako suvenýr

    • unca
      21:25 07.03.2022

      Včera jsem tam během jedné pauzy na benzince viděl přistávat A400 a C17.

      Včera jsem tam během jedné pauzy na benzince viděl přistávat A400 a C17.

    • Cajk
      21:54 07.03.2022

      Pro ty ve věži to je brnkačka, horší to je pro tu obsluhu u letadel. Tu si teď už ale stejně zajišťují Američani sami, pač poláci jsou moc pomalí a nemají na to odpovědnou ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro ty ve věži to je brnkačka, horší to je pro tu obsluhu u letadel. Tu si teď už ale stejně zajišťují Američani sami, pač poláci jsou moc pomalí a nemají na to odpovědnou techniku. Já jsem tam nějakou dobu pracoval, tak tam pár známých pořád mám.Skrýt celý příspěvek

    • tosomjapeter
      08:08 08.03.2022

      niekde som cital, ze to letisko ide na maximalnu kapacitu momentalne. viac sa neda … ze tam bol niekedy vecra us general sa pozriet ako stihaju a aj na hranici s ua, ci stihaju …

      niekde som cital, ze to letisko ide na maximalnu kapacitu momentalne. viac sa neda … ze tam bol niekedy vecra us general sa pozriet ako stihaju a aj na hranici s ua, ci stihaju …

  • Iruka
    20:20 07.03.2022

    Proč končí Pancire v bahně s vyzutými pneumatikami? Podrobné vysvětlení, proč není radno podceňovat výběr a údržbu pneumatik na vojenských vozidlech ...Zobrazit celý příspěvek

    Proč končí Pancire v bahně s vyzutými pneumatikami? Podrobné vysvětlení, proč není radno podceňovat výběr a údržbu pneumatik na vojenských vozidlech ...

    https://www.tanknology.co.uk/p... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:32 07.03.2022

      Ani bych se nedivil, kdyby se podobně šetřilo na materiálu i u pancéřování tanků, dílenském zpracování součástek atd.

      Ani bych se nedivil, kdyby se podobně šetřilo na materiálu i u pancéřování tanků, dílenském zpracování součástek atd.

  • StandaBlabol
    20:12 07.03.2022

    Rusové dnes zase zničili celé ukrajinské letectvo. Nevím, jestli je to po třetí nebo už po čtvrté? Každopádně za posledních 24 hodin hlásí 14 sestřelů: další 3 Su-27 1 Su-25 2 ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové dnes zase zničili celé ukrajinské letectvo. Nevím, jestli je to po třetí nebo už po čtvrté? Každopádně za posledních 24 hodin hlásí 14 sestřelů:

    další 3 Su-27
    1 Su-25
    2 Mil-24
    8 dronů, včetně Bayraktarů

    Vše bez jediné fotky nebo videa.

    Je zajímavé, že sestřelují výhradně stíhačky Su-27, které jsou snadno zaměnitelné s troskami Su-30, Su-34 a Su-35. Migy-29, kterých mají Ukrajinci mnohem víc, nějak záhadně sestřelům unikají.

    https://topwar.ru/193187-minob... Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      21:24 07.03.2022

      Tady bych byl opatrný. Ukrajina sestřel také nepřizná a ruské PVO musí být na UA poměrně silné. Tomu že ukrajinské letectvo padá na zem jak hrušky bych klidně i věřil. Ty TB2 jsou ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady bych byl opatrný. Ukrajina sestřel také nepřizná a ruské PVO musí být na UA poměrně silné. Tomu že ukrajinské letectvo padá na zem jak hrušky bych klidně i věřil. Ty TB2 jsou dost aktivní a nechce se mi věřit, že by Rusko nebylo schopné je občas sundat.
      Paranoidní vedení Rusům snad zakázalo telefony, takže toho upřímně moc točit nemohou.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        21:39 07.03.2022

        Já neříkám, že ukrajinské letectvo nemá ztráty. Určitě má. Ale zničit je mohou jen jednou, ne každý den. PVO asi bude silné. Ale v jedné fázi mělo zákaz palby, protože se Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

        Já neříkám, že ukrajinské letectvo nemá ztráty. Určitě má. Ale zničit je mohou jen jednou, ne každý den.
        PVO asi bude silné. Ale v jedné fázi mělo zákaz palby, protože se Rusové báli, že si sestřelí vlastní letadla.Skrýt celý příspěvek

  • matus
    20:03 07.03.2022

    Chybaju mi videa Uk delestrelectva/raketometov. Vidime rusko/donecke salvy, ale ukraina skoro nic. Maju viac videi zostrelov ako akcie delostrelectva. Aj ked vysledky/znicene ru. ...Zobrazit celý příspěvek

    Chybaju mi videa Uk delestrelectva/raketometov. Vidime rusko/donecke salvy, ale ukraina skoro nic. Maju viac videi zostrelov ako akcie delostrelectva. Aj ked vysledky/znicene ru. kolony su zjavne.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:09 07.03.2022

      Bylo tu video, kde byl vidět výsledek UA protibaterijní palby...... Ale podle mě, je to jenom dobře, sdílet lokace, kde se pohybují moje baterie není potřeba ne ......

      Bylo tu video, kde byl vidět výsledek UA protibaterijní palby...... Ale podle mě, je to jenom dobře, sdílet lokace, kde se pohybují moje baterie není potřeba ne ......

      • StandaBlabol
        20:13 07.03.2022

        Souhlasím, čekal bych, že si hlídají, aby nic neuniklo.

        Souhlasím, čekal bych, že si hlídají, aby nic neuniklo.

    • Janicekmac
      20:18 07.03.2022

      Zatím uniklo jen jedno video gradů od ukrajinců. Je to pár dní zpět.

      Zatím uniklo jen jedno video gradů od ukrajinců. Je to pár dní zpět.

    • stroup
      20:32 07.03.2022
    • Анатолий
      20:50 07.03.2022

      V ukrajinském segmentu internetu se hned ze začátku války došlo k konsenzusu o nesdílení poloh ukrajinské armády, už totiž ví že Rusko není zrovna čestný protivník a všeho dokáže ...Zobrazit celý příspěvek

      V ukrajinském segmentu internetu se hned ze začátku války došlo k konsenzusu o nesdílení poloh ukrajinské armády, už totiž ví že Rusko není zrovna čestný protivník a všeho dokáže zneužít. Navíc to nějak morálně udržuje obyvatelstvo...Skrýt celý příspěvek

  • Rošťák
    19:52 07.03.2022

    Neví někdo počty ruské PVO? Jedná se mi všechny subvarianty TORu a Pancir-S1 ..... Dle infa co jsem našel, by ruská armáda měla mát v roce 2020 130 ks Pancir-1S a v roce dostat ...Zobrazit celý příspěvek

    Neví někdo počty ruské PVO?
    Jedná se mi všechny subvarianty TORu a Pancir-S1 .....
    Dle infa co jsem našel, by ruská armáda měla mát v roce 2020 130 ks Pancir-1S a v roce dostat další 3 prapory v roce 2021 .....
    DíkySkrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      20:13 07.03.2022

      Myslíš před válkou nebo k dnešku? To budou dvě úplně jiná čísla...

      Myslíš před válkou nebo k dnešku? To budou dvě úplně jiná čísla...

      • Rošťák
        20:35 07.03.2022

        před válkou ;)

        před válkou ;)

    • Vrata
      20:19 07.03.2022

      Na WIKI jsem nasel: Tunguzska: cca 250 ks, dostrel 8-10 km TOR: cca 300 ks, dostrel 12 km Strela: 360 ks, 5 km OSA: 240 ks, 10-12 km, BUK: cca 500 ks, az 42 km KUB: cca 350 ks, ...Zobrazit celý příspěvek

      Na WIKI jsem nasel:
      Tunguzska: cca 250 ks, dostrel 8-10 km
      TOR: cca 300 ks, dostrel 12 km
      Strela: 360 ks, 5 km
      OSA: 240 ks, 10-12 km,
      BUK: cca 500 ks, az 42 km
      KUB: cca 350 ks, 22 km
      Pancir: snad 200 (neuvedeno konkretne), 18 km
      S 300, celkem snad 4000 ks, 200 km.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        20:40 07.03.2022

        Díky ..... tak ale máme potvrzeno že jsou min. u TORu o -1,67%, u Pancir 0 - 2% a Tunguzky o -2,8% ..... neni to moc, ale doufám že existuje i technika zničená, nezdokumentovaná a ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky ..... tak ale máme potvrzeno že jsou min. u TORu o -1,67%, u Pancir 0 - 2% a Tunguzky o -2,8% ..... neni to moc, ale doufám že existuje i technika zničená, nezdokumentovaná a po 11 dnech bojů to neni tak špatný .......Skrýt celý příspěvek

        • Анатолий
          20:54 07.03.2022

          Ty panciry jsem několik krát viděl zničených i zajmutých z různých oblastí, možná se technika na videjích opakovala.

          Ty panciry jsem několik krát viděl zničených i zajmutých z různých oblastí, možná se technika na videjích opakovala.

          • Rošťák
            21:00 07.03.2022

            Podle tohodle jsou potvrzené 4 ...... ale........ čím víc, tím líp ......
            https://www.oryxspioenkop.com/...

            Podle tohodle jsou potvrzené 4 ...... ale........ čím víc, tím líp ......
            https://www.oryxspioenkop.com/...

          • Malarkey
            21:29 07.03.2022

            Bude jistě i spousta nepotvrzené znicene techniky.

            Bude jistě i spousta nepotvrzené znicene techniky.

        • Vrata
          21:01 07.03.2022

          Ona je otazka, v jakem stavu ta jejich technika je a kolik ji je ve skutecnosti. Kdo vi, jestli ty udaje na WIKI nejsou rusky fake.

          Ona je otazka, v jakem stavu ta jejich technika je a kolik ji je ve skutecnosti. Kdo vi, jestli ty udaje na WIKI nejsou rusky fake.

  • Jan Grohmann
    19:48 07.03.2022

    Uvidíme, jak toto se bude řešit.
    https://www.idnes.cz/zpravy/do...

    Uvidíme, jak toto se bude řešit.
    https://www.idnes.cz/zpravy/do...

    • Jan Padesátýpátý
      20:34 07.03.2022

      byl jsem nedávno u doktora, přišla tam velmi nejistá až vystrašená holka, která se mě nějak divně česky ptala jestli jsem očkovaný. Poslal jsem jí ke kartotéce, ale i tam měla ...Zobrazit celý příspěvek

      byl jsem nedávno u doktora, přišla tam velmi nejistá až vystrašená holka, která se mě nějak divně česky ptala jestli jsem očkovaný. Poslal jsem jí ke kartotéce, ale i tam měla problémy se domluvit. Když jsem se jí zeptal co umí za cizí jazyk, řekla že rusky. Ukázalo se, že si přišla pro 2. dávku očkování a že zabloudila. Všichni na ni byli hodní a vše se vyřešilo.

      Nevím, jestli se styděla že je Ruska nebo jestli bála že jí podřízneme ...Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        20:51 07.03.2022

        Ne, každej Rus je příznivcem Putina, ale ač to vyznívá trochu "fašisticky", měli by to asi nějak navenek prezentovat (třeba ukrajinskou vlaječkou na klopě), aby předešli incidentům ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, každej Rus je příznivcem Putina, ale ač to vyznívá trochu "fašisticky", měli by to asi nějak navenek prezentovat (třeba ukrajinskou vlaječkou na klopě), aby předešli incidentům kvůli svému původu. A ti, kteří se budou hlásit k Putinovi, tak ať se do té své krásné vlasti klidně hned vrátí.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      21:05 07.03.2022

      Zní to hrozně ale řešit se to musí. Začal bych s lidma napojenými na současnou garnituru. Říká se že rodina Lavrova vlastní nemovistosti v Čechách.

      Zní to hrozně ale řešit se to musí. Začal bych s lidma napojenými na současnou garnituru. Říká se že rodina Lavrova vlastní nemovistosti v Čechách.

      • Magister_Peditum
        21:13 07.03.2022

        Není majetek Lavrova už součástí sankcí?

        Není majetek Lavrova už součástí sankcí?

  • Arthur
    19:48 07.03.2022

    Japonci sa pripomenuli
    https://youtu.be/WJ3d5raUCbY...

    Japonci sa pripomenuli
    https://youtu.be/WJ3d5raUCbY...

    • Danik
      19:53 07.03.2022

      No jestli se teď začnou připomínat i jiné národy třeba jako Čečencí a Gruzínci. Za chvíli budou mít Rusové jiné starosti než Ukrajinu.

      No jestli se teď začnou připomínat i jiné národy třeba jako Čečencí a Gruzínci. Za chvíli budou mít Rusové jiné starosti než Ukrajinu.

      • Conquer
        20:57 07.03.2022

        Tiez ma napadlo, ze ak Ukrajina uspeje, posmeli to Bielorusov, Kazachov... Taka Ruska jar.

        Tiez ma napadlo, ze ak Ukrajina uspeje, posmeli to Bielorusov, Kazachov... Taka Ruska jar.

    • Dovi
      19:58 07.03.2022

      Právo na Kurilské ostrovy, jsem tu zmiňoval už před týdnem. Způsob jak k nim rusáci přišli byl fakt ubohý...

      Právo na Kurilské ostrovy, jsem tu zmiňoval už před týdnem. Způsob jak k nim rusáci přišli byl fakt ubohý...

  • Janhansen
    19:44 07.03.2022

    Ještě k tomu potopenému Bykovovi. Jak StandaBlabol poznamenal, že na české wiki je už veden jako zničený, tak wikipedista i upravil popisek k bojovým účelům této třídy: "Hlavním ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě k tomu potopenému Bykovovi. Jak StandaBlabol poznamenal, že na české wiki je už veden jako zničený, tak wikipedista i upravil popisek k bojovým účelům této třídy:
    "Hlavním úkolem plavidel je ochrana teritoriálních vod, hlídkování ve výlučné námořní ekonomické zóně země, potírání pirátů a pašeráků, záchranné mise, monitorování životního prostředí a vraždění civilního obyvatelstva Ukrajiny"Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      19:58 07.03.2022

      Já teda myslel anglickou wiki, ale to je jedno. Teď je tam vedena už jen jako "údajně poškozená" s odkazem na web navyrecognition.com. Je vtipné, že ten článek na ...Zobrazit celý příspěvek

      Já teda myslel anglickou wiki, ale to je jedno. Teď je tam vedena už jen jako "údajně poškozená" s odkazem na web navyrecognition.com. Je vtipné, že ten článek na navyrecognition.com o ní je psán v minulém čase:
      "Vasily Bykov was a patrol boat of the Russian Navy...":)))

      Každopádně by to byl obrovský reputační průšvih pro ruské námořnictvo. Jestli je v pořádku hodně brzo nás čeká reportáž z její paluby. Pokud zítra nepřijde, bral bych za potvrzené, že byla potopena nebo těžce poškozena.

      https://www.navyrecognition.co... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      20:02 07.03.2022

      Kde je najeke video? Podle meho na videu a fotkach jde videt jenom to, ze je poskozeny. A jak velke poskozeni je? nikdo nevi.

      Kde je najeke video? Podle meho na videu a fotkach jde videt jenom to, ze je poskozeny. A jak velke poskozeni je? nikdo nevi.

      • tombo
        20:15 07.03.2022

        Ten raketovy utok na Bykova bol v noci a min na 12-15km. Ake je velke poskodenie a ci ta lod je este na hladine by museli zverejnit rusi, co sa asi tak rychlo nestane.

        Ten raketovy utok na Bykova bol v noci a min na 12-15km. Ake je velke poskodenie a ci ta lod je este na hladine by museli zverejnit rusi, co sa asi tak rychlo nestane.

    • tombo
      20:05 07.03.2022

      Aj ruska wikipedia projektu 22160 bola aktualizovana, bolo tam u Vasily Bykov potopena 7.3., ale uz to zmenili na 'В строю'

      Aj ruska wikipedia projektu 22160 bola aktualizovana, bolo tam u Vasily Bykov potopena 7.3., ale uz to zmenili na 'В строю'

    • marosj
      20:20 07.03.2022
  • Fiagy
    19:39 07.03.2022

    Jestli to tady je tak omluva, ale je to hezké. Suddenly the North Korean military appears more dangerous than we ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli to tady je tak omluva, ale je to hezké.
    Suddenly the North Korean military appears more dangerous than we realized!!!
    https://twitter.com/CovertShor... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      19:41 07.03.2022

      Pěkné. Za deset let na Rudém Náměstí. Až si našetří.

      Pěkné. Za deset let na Rudém Náměstí. Až si našetří.

    • Sergej7490
      19:54 07.03.2022

      Myslim, ze by sa to celkom hodilo ukrainskym polnohospodarom.

      Myslim, ze by sa to celkom hodilo ukrainskym polnohospodarom.

  • Danik
    19:37 07.03.2022

    https://www.idnes.cz/zpravy/na... Tohle je přesně to co by jsme teď společně ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/zpravy/na...

    Tohle je přesně to co by jsme teď společně s Javeliny, drony (průzkum, sebevražedné, vyčkávací munice), Vampiry, Stingery, RBS70NG a SPYDERY + MADR měli nakupovat ve velkém. Do toho další Pandury i ve verzi samohybných minometů a pokračovat s akvizicí BVP (budu rád, když bude LYNX nebo CV90) a dělostřelectva (DITA nebo César). Už aby došly H1 a Titusy. Na tanky si budeme muset počkat, ale je potřeba navyšovat schopnosti armády s tím co teď půjde HNED.Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      20:32 07.03.2022

      Pokud jde o Lynx, tak doufám že od Němců nebudeme nakupovat vojenskou techniku pěkně, ale pěkně dlouho, za to jak hážou Ukrajinu přes palubu...

      Pokud jde o Lynx, tak doufám že od Němců nebudeme nakupovat vojenskou techniku pěkně, ale pěkně dlouho, za to jak hážou Ukrajinu přes palubu...

      • Magister_Peditum
        20:40 07.03.2022

        Šel bych cestou Polska a většinu techniky objednal od Američanů.

        Šel bych cestou Polska a většinu techniky objednal od Američanů.

        • matus
          21:13 07.03.2022

          No len aby nam neponukli Bradley, to by zase az taka vyhra nebola. Pred invaziou som bol sklamany OSSR, cakal som ze vyberu BOXER a LYNX. len nech to nieje Pandur. Ako pise Rase ...Zobrazit celý příspěvek

          No len aby nam neponukli Bradley, to by zase az taka vyhra nebola. Pred invaziou som bol sklamany OSSR, cakal som ze vyberu BOXER a LYNX. len nech to nieje Pandur. Ako pise Rase tak dufam aspon v CV90 AMV bez turry, ale to je len mokry sen. + 4x4 JLTVSkrýt celý příspěvek

        • Scotty
          22:01 07.03.2022

          A pokud Američani koupí Lynx? Momentálně žádné relevantní BVP vlastní produkce nenabízejí.

          A pokud Američani koupí Lynx? Momentálně žádné relevantní BVP vlastní produkce nenabízejí.

      • Danik
        21:22 07.03.2022

        Souhlasím, ty CV-90 nebo Ascod bych nakonec neviděl jako katastrofu, případně zkusit něco s Polskem a snad i Ukrajinou.

        Souhlasím, ty CV-90 nebo Ascod bych nakonec neviděl jako katastrofu, případně zkusit něco s Polskem a snad i Ukrajinou.

    • segal7
      21:56 07.03.2022

      Zapálený jste krásně, ale chtělo by to studený obklad na hlavu...Myslím, že nejdůležitější je přijmout zákon o povinných 2% HDP na obranu jako o min. částce, v současné atmosféře ...Zobrazit celý příspěvek

      Zapálený jste krásně, ale chtělo by to studený obklad na hlavu...Myslím, že nejdůležitější je přijmout zákon o povinných 2% HDP na obranu jako o min. částce, v současné atmosféře by to šlo i formou ústavního zákona, aby to nemohla jakákoli příští vláda jednoduše zrušit. Jinak proč kupovat Javeliny? když už máme zavedený Spike, tak ho jenom doplnit o jeho další verze, Stinger a RBS 70 NG je to samé....atd,atd.... co je podle mě rozhodně potřeba urgentně vytendrovat(koupit) je protiraketový systém - třeba David Sling, když už budeme mít SpyderSkrýt celý příspěvek

      • Danik
        22:21 07.03.2022

        Ono jestli ta moje zapálenost se tak nejeví jen kvůli obecné laxnosti, takže díky za starost, ale ten hadr si nechte pro sebe.....Jj Iron Dome a David Sling by byl fajn. 2% HDP až ...Zobrazit celý příspěvek

        Ono jestli ta moje zapálenost se tak nejeví jen kvůli obecné laxnosti, takže díky za starost, ale ten hadr si nechte pro sebe.....Jj Iron Dome a David Sling by byl fajn. 2% HDP až se toho snad dosáhne 2025 (ideálně dřív) by pak bylo fajn zafixovat ústavně jak říkáte, jako spodní hranici, v kombinaci s obranným fondem by se už mohlo něco dokázat. Javeliny máme u 601 a CPSS, dále konkursy a Spiky. Koupit další moderní PTŘS, RBS70 není až tak mobilní jako Stinger, takže pro SOF a výsadkáře, kteří momentálně žádné PVO nemají mi to přijde jako nutnost.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      21:59 07.03.2022

      Ten článek je dva roky starý.....

      Ten článek je dva roky starý.....

      • Danik
        22:10 07.03.2022

        To ale na té technice nic nemění, že ne Scotty.

        To ale na té technice nic nemění, že ne Scotty.

  • matus
    19:28 07.03.2022

    Pri tych zostreloch mi to pripada ze uz im dochadzju aj klamne ciele/flery. v prvych dnoch to sypali ako hrach vid vrtulniky nad Kyjevom. Na tych videach z poslednych dni absolutne ...Zobrazit celý příspěvek

    Pri tych zostreloch mi to pripada ze uz im dochadzju aj klamne ciele/flery. v prvych dnoch to sypali ako hrach vid vrtulniky nad Kyjevom. Na tych videach z poslednych dni absolutne nic.Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      19:34 07.03.2022

      Dobrý postřeh, to mne zarazilo na videu toho sestřelu Hindu...

      Dobrý postřeh, to mne zarazilo na videu toho sestřelu Hindu...

      • matus
        19:50 07.03.2022

        No prave tam mi to napadlo, ale potom dalej tie SUcka, oni ich zamareju a reakcia absolutne ziadna. Ako na dobytok na porazku. Pri tankoch to iste, tank zamerany/odpaleny ale soft ...Zobrazit celý příspěvek

        No prave tam mi to napadlo, ale potom dalej tie SUcka, oni ich zamareju a reakcia absolutne ziadna. Ako na dobytok na porazku. Pri tankoch to iste, tank zamerany/odpaleny ale soft kill nic. zadymovace plne.Skrýt celý příspěvek

      • Storm
        20:16 07.03.2022

        Myslíš to video, kde si posádka vrtulníku při zásahu z přední polosféry nestihla ani posrat trenky? Myslím tim posádku vrtulníku, podílející se na neobhajitelné sprosté agresi, ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslíš to video, kde si posádka vrtulníku při zásahu z přední polosféry nestihla ani posrat trenky?

        Myslím tim posádku vrtulníku, podílející se na neobhajitelné sprosté agresi, odporné invazi a nevyhlášené válce, navíc nevyprovokané vůči suverréní svobodné Ukrajině... Proto hledám soucit s agresory jen stěží... Jen na vysvětlenou...Skrýt celý příspěvek

        • matus
          20:24 07.03.2022

          Nehladam sucit, tie flery mali palit automaticky po zamerani. Bitevny vrtulnik by ste mali vidiet iba z prednej posfery.

          Nehladam sucit, tie flery mali palit automaticky po zamerani. Bitevny vrtulnik by ste mali vidiet iba z prednej posfery.

          • Rošťák
            20:49 07.03.2022

            Tak oni po něm šli z nějaké jeho 2 hodiny ne ? ...... a po tom, co jsem vyděl video, že v bevku má řidič místo sedačky bednišku od munice, přivázanou k tlakové lahvy, tak se divim, ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak oni po něm šli z nějaké jeho 2 hodiny ne ? ...... a po tom, co jsem vyděl video, že v bevku má řidič místo sedačky bednišku od munice, přivázanou k tlakové lahvy, tak se divim, že jim něco lítá .....Skrýt celý příspěvek

          • Storm
            20:53 07.03.2022

            Je docela možné, že ani nešlo o nijak modernizovanou čtyřiadvacítku ( usuzuji třeba podle toho, že neměla pevný podvozek ) a tak Vitebsk, který by měl fléry automaticky ovládat ...Zobrazit celý příspěvek

            Je docela možné, že ani nešlo o nijak modernizovanou čtyřiadvacítku ( usuzuji třeba podle toho, že neměla pevný podvozek ) a tak Vitebsk, který by měl fléry automaticky ovládat vůbec neměla...

            U toho konkrétního videa se navíc o nedostatku flér nedá podle mého názoru ani moc spekulovat... Let střely byl poměrně časově krátký... Vedený sice z přední polosvéry a přímo na motory, tedy v teoretickém zorném poli posádky... Nicméně tady mohl významně hrát roli i špatný výhled z kokpitu pilota kapitána směrem dopředu a dolů... Tlustý rám kabiny... A o ergonomii a rozmístění ovládacích prvků se zmiňovat snad ani nemusím... HOTAS ( HOCAC chcete-li) tam moc nehledejme...

            Pilot operátor mohl být zaměstnán pozorováním přes zaměřovač Radugu ( PTŘS ), nebo zaměřovač KS-53 ( mašingvér ), nebo navigací kdy prostě čuměl do mapy...
            Z toho vyplývá, že o přilétající PLŘS vůbec nemuseli včas vědě... A než se vzamatovali a zmáčkli to už bylo po všem...Skrýt celý příspěvek

          • segal7
            22:04 07.03.2022

            Že je zaměřený MANPADem s pasivním IR čidlem vůbec neví, obranné systémy reagují až na letící střelu, myslím

            Že je zaměřený MANPADem s pasivním IR čidlem vůbec neví, obranné systémy reagují až na letící střelu, myslím

          • Storm
            22:27 07.03.2022

            segal7: Že je zaměřený MANPADem s pasivním IR čidlem vůbec neví, obranné systémy reagují až na letící střelu, myslím Máš pravdu... Ovšem dobrý systém by měl umět reagovat už na ...Zobrazit celý příspěvek

            segal7:
            Že je zaměřený MANPADem s pasivním IR čidlem vůbec neví, obranné systémy reagují až na letící střelu, myslím

            Máš pravdu... Ovšem dobrý systém by měl umět reagovat už na samotný odpal střely... Né až na rychle se přibližující předmět...Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          20:47 07.03.2022

          řešíme technické věci, jak píše matus...

          řešíme technické věci, jak píše matus...

    • KóĎA
      20:05 07.03.2022

      Ty MI-8 měly se vší pravděpodobností Vitebsk L370... Vzhledem k tomu, jaký měl mít ten výsadek důležitost... Pokud vím, tak tam taky žádný prokazatelně nesestřelili.

      Ty MI-8 měly se vší pravděpodobností Vitebsk L370... Vzhledem k tomu, jaký měl mít ten výsadek důležitost... Pokud vím, tak tam taky žádný prokazatelně nesestřelili.

      • matus
        20:21 07.03.2022

        Ano, ale ak vedia/musia vediet o vsetkych tyh stingeroch, tak potom sa spravaju ako uplny blazni. Prave ten Vitebsk, normalnemu cloveku by napadlo ze su na akciu pripravene vsetky ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, ale ak vedia/musia vediet o vsetkych tyh stingeroch, tak potom sa spravaju ako uplny blazni. Prave ten Vitebsk, normalnemu cloveku by napadlo ze su na akciu pripravene vsetky stroje. Skusali ho v syrii, ale evidentne nestihli dovybavit dostatok strojov.Skrýt celý příspěvek

        • Storm
          21:50 07.03.2022

          A nebo taky není ten systém ještě úplně odladěný tak jak by měl... Odladit systém vlastní ochrany totiž není žádná prdel... Jak jsem byl kdysi dávno informován, tak tyhlety systémy ...Zobrazit celý příspěvek

          A nebo taky není ten systém ještě úplně odladěný tak jak by měl... Odladit systém vlastní ochrany totiž není žádná prdel... Jak jsem byl kdysi dávno informován, tak tyhlety systémy může při nízkém letu aktivovat třeba borec se svářečkou... Pak už posádka slyší jen ratatatata, jak vyletí sada flér... Tím chci říct, že i kdyby ten vrtulník byl vybavený Vitebskem, tak ten systém, při například nedostatetečném záblesku po odpalu nemusel včas reagovat...Skrýt celý příspěvek

          • matus
            22:15 07.03.2022

            Dik

            Dik

  • Arthur
    19:26 07.03.2022

    Tady protivzdušná...
    https://youtu.be/DmLp7yJSSbY...

    Tady protivzdušná...
    https://youtu.be/DmLp7yJSSbY...

    • RiMr71
      21:45 07.03.2022

      ...snad všechno co sem hážeš už tu bylo...

      ...snad všechno co sem hážeš už tu bylo...

  • majales
    19:18 07.03.2022

    The Tbilisi Times:

    Israeli special forces veterans have arrived in Ukraine ✊

    The Tbilisi Times:

    Israeli special forces veterans have arrived in Ukraine ✊

    • Arccos
      19:47 07.03.2022

      Uvidíme v akci i nějaké Spike?

      Uvidíme v akci i nějaké Spike?

  • DolphinXXL
    19:15 07.03.2022

    Karma je zdarma.

    Dnes potopená hlídková loď Vasilij Bykov se účastnila útoku na Hadí ostrov.

    Karma je zdarma.

    Dnes potopená hlídková loď Vasilij Bykov se účastnila útoku na Hadí ostrov.

    • Arthur
      19:16 07.03.2022

      A išla na chuj...

      A išla na chuj...

  • Arthur
    18:59 07.03.2022

    Доброго вечора, ми з України! | Good evening, we are from Ukraine!
    https://www.youtube.com/watch?...

    Доброго вечора, ми з України! | Good evening, we are from Ukraine!
    https://www.youtube.com/watch?...

  • Jan Grohmann
    18:55 07.03.2022

    Trochu nepříjemné německé reality: https://www.politico.eu/articl... Evropa každý jeden den do Ruska posílá za ropu a plyn ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu nepříjemné německé reality:
    https://www.politico.eu/articl...

    Evropa každý jeden den do Ruska posílá za ropu a plyn jednu miliardu dolarů.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:11 07.03.2022

      Stejně jsme na tom my a celá střední a východní Evropa. Otázka je jak z toho ven bez rozvrácení vlastního hospodářství. Momentálně posíláme rafinovanou ruskou ropu na Ukrajinu aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Stejně jsme na tom my a celá střední a východní Evropa. Otázka je jak z toho ven bez rozvrácení vlastního hospodářství.
      Momentálně posíláme rafinovanou ruskou ropu na Ukrajinu aby jejich armáda mohla bojovat. Jen takový paradox.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        19:29 07.03.2022

        K nějakým (a velkým) ztrátám v hospodářství bude muset dojít. Ty ztráty budou pořád násobně menší než ztráty které Rusko generuje válkou na Ukrajině. A to nemluvím o lidských ...Zobrazit celý příspěvek

        K nějakým (a velkým) ztrátám v hospodářství bude muset dojít. Ty ztráty budou pořád násobně menší než ztráty které Rusko generuje válkou na Ukrajině.
        A to nemluvím o lidských obětech válkySkrýt celý příspěvek

        • Scotty
          19:54 07.03.2022

          Chceme budovat armádu? To bez silného hospodářství jaksi nepůjde. V nejbližších letech je přerušení dodávek z Ruska nemyslitelné. Tak to prostě je. Na ideály ekonomika nepojede.

          Chceme budovat armádu? To bez silného hospodářství jaksi nepůjde. V nejbližších letech je přerušení dodávek z Ruska nemyslitelné. Tak to prostě je. Na ideály ekonomika nepojede.

          • Jan Padesátýpátý
            20:40 07.03.2022

            Určitě nechceme budovat armádu a současně budovat 4x tak velkou armádu Rusům. Protože jestliže nakoupíme třeba levnější plyn z Ruska za 100 místo za 125, my na tom vyděláme 25 ...Zobrazit celý příspěvek

            Určitě nechceme budovat armádu a současně budovat 4x tak velkou armádu Rusům.

            Protože jestliže nakoupíme třeba levnější plyn z Ruska za 100 místo za 125, my na tom vyděláme 25 zatímco Rusko vydělá 100. (Velmi přibližně)Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            20:54 07.03.2022

            Ovšem třeba u ropy to není o tom za kolik nakoupíme, ale jestli vůbec něco nakoupíme. Jestli je možné v dohledné době nahradit kompletní dodávky plynu z Ruska nevím, ale ropu ...Zobrazit celý příspěvek

            Ovšem třeba u ropy to není o tom za kolik nakoupíme, ale jestli vůbec něco nakoupíme. Jestli je možné v dohledné době nahradit kompletní dodávky plynu z Ruska nevím, ale ropu nemáme zcela jistě nahradit čím.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            21:20 07.03.2022

            budeme muset na trhu někoho přeplatit
            nebo prostě OPEC zvýší těžbu, zapojí se Irán nebo Venezuela

            budeme muset na trhu někoho přeplatit
            nebo prostě OPEC zvýší těžbu, zapojí se Irán nebo Venezuela

          • TN12
            22:00 07.03.2022

            U ropy můžeme být díky ropovodu IKL 100% nezávislí na Rusku. IKL vede ropu arabskou. Plynu je to horší, tam doposud chybí infrastruktura.

            U ropy můžeme být díky ropovodu IKL 100% nezávislí na Rusku. IKL vede ropu arabskou. Plynu je to horší, tam doposud chybí infrastruktura.

          • Scotty
            22:03 07.03.2022

            Pořád nechápeš problém. Tu ropu sem není jak fyzicky dostat...

            Pořád nechápeš problém. Tu ropu sem není jak fyzicky dostat...

          • Scotty
            08:53 08.03.2022

            TN12
            Ropovod TAL který napájí AKL je dnes plně vytížen. Tam není naděje na výrazné navíšení dodávek.

            TN12
            Ropovod TAL který napájí AKL je dnes plně vytížen. Tam není naděje na výrazné navíšení dodávek.

          • TN12
            09:19 08.03.2022

            Scotty, díky za upřesnění. To jsem nevěděl.

            Scotty, díky za upřesnění. To jsem nevěděl.

    • Kikirík
      19:12 07.03.2022

      Vsak co sa da ine cakat. Nemci su Ruskou piatou kolonou.

      Vsak co sa da ine cakat. Nemci su Ruskou piatou kolonou.

      • Scotty
        19:14 07.03.2022

        Odkud myslíte že bere váš Slovnaft ropu? To si dobře uvědomte při dalším tankování místo hloupého moralizování.

        Odkud myslíte že bere váš Slovnaft ropu? To si dobře uvědomte při dalším tankování místo hloupého moralizování.

        • janusinko
          19:30 07.03.2022

          Slovnaft je maďarský a posledné roky spoločnosť MOL investovala do ropovodu Adria značné prostriedky, pričom by sa mal napojiť v blízkej budúcnosti na rafinériu Slovnaft na ...Zobrazit celý příspěvek

          Slovnaft je maďarský a posledné roky spoločnosť MOL investovala do ropovodu Adria značné prostriedky, pričom by sa mal napojiť v blízkej budúcnosti na rafinériu Slovnaft na Slovensku. Prichádzajúca ropa by mala pochádzať z arabských krajín.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            19:50 07.03.2022

            Takové propojení je teoreticky možné už dnes, ale stejně drtivá většina ropy zpracované na Slovensku pochází z Družby. Jejíž výpadek by Adria nebyla schopná plnohodnotně nahradit.

            Takové propojení je teoreticky možné už dnes, ale stejně drtivá většina ropy zpracované na Slovensku pochází z Družby. Jejíž výpadek by Adria nebyla schopná plnohodnotně nahradit.

        • kazd
          19:39 07.03.2022

          Zase plkate nesmysly. Mame zasoby na 90 dnu an avic neni jen ruska ropa. Takze min 5 mesicu bez dopadu pokud by se zavrely ruske kohoutky.

          Zase plkate nesmysly. Mame zasoby na 90 dnu an avic neni jen ruska ropa. Takze min 5 mesicu bez dopadu pokud by se zavrely ruske kohoutky.

          • Scotty
            19:59 07.03.2022

            Takže pojdeme 5 měsíců (ve velice omezeném režimu protože z ropy se nedělají jen paliva) na zásoby které jsme už Rusku zaplatily. Budeme se tvářit morálně a až dojdou znovu odběr ...Zobrazit celý příspěvek

            Takže pojdeme 5 měsíců (ve velice omezeném režimu protože z ropy se nedělají jen paliva) na zásoby které jsme už Rusku zaplatily. Budeme se tvářit morálně a až dojdou znovu odběr obnovíme. Protože zkrátka monetárně nemáme alternativu.
            Ropovod TAL jede momentálně na 100% vytížení, takže odtud další ropu nedostaneme.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          19:51 07.03.2022

          U Slovnaftu bych moralizoval úplně stejně. Jakákoli ropa z Ruska vyjde Evropu extrémně draho.

          Jak to říkali na demonstraci na Václaváku? "Nejlevnější sýr je ten v pasti na myši"

          U Slovnaftu bych moralizoval úplně stejně. Jakákoli ropa z Ruska vyjde Evropu extrémně draho.

          Jak to říkali na demonstraci na Václaváku? "Nejlevnější sýr je ten v pasti na myši"

          • Scotty
            20:01 07.03.2022

            Není moudřejší na ruské ropě profitovat (dokud nebudou reálné alternativy) a ze zisku stavět armádu?

            Není moudřejší na ruské ropě profitovat (dokud nebudou reálné alternativy) a ze zisku stavět armádu?

          • Jan Padesátýpátý
            20:43 07.03.2022

            Scotty
            ne protože nechceme aby profitovalo a stavělo armádu Rusko.
            Pochop to, tady přestává legrace, tohle je válka! Nemůžeme pomáhat nepříteli.

            Scotty
            ne protože nechceme aby profitovalo a stavělo armádu Rusko.
            Pochop to, tady přestává legrace, tohle je válka! Nemůžeme pomáhat nepříteli.

          • Scotty
            20:57 07.03.2022

            Takže si tu zlikvidujeme ekonomiku. Potom budeme jistě Rusku čelit lépe a veseleji. Zbavit se závislosti na surovinách z Ruska je jistě nutné, ale udělat to zítra by byla pro ...Zobrazit celý příspěvek

            Takže si tu zlikvidujeme ekonomiku. Potom budeme jistě Rusku čelit lépe a veseleji. Zbavit se závislosti na surovinách z Ruska je jistě nutné, ale udělat to zítra by byla pro střední Evropu katastrofa.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            21:22 07.03.2022

            Tak třeba ukrajinský Motor Sič, aby si "nezruinoval ekonomiku", opravoval ruské tanky. Myslíš, že to byl dobrý obchod?

            Tak třeba ukrajinský Motor Sič, aby si "nezruinoval ekonomiku", opravoval ruské tanky. Myslíš, že to byl dobrý obchod?

          • Scotty
            22:04 07.03.2022

            Pokud jim to vydělalo na něco čít ten tank potom zničili... tak ano.

            Pokud jim to vydělalo na něco čít ten tank potom zničili... tak ano.

    • dusan1
      20:05 07.03.2022

      Ono to nie je také "simply" ako sa zdá ... Plyn sa ešte ako tak dá pomerne rýchlo nahradiť ... do pár rokov určite. Rafinérie sú nastavené na nejakú ropu a i doprava je ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono to nie je také "simply" ako sa zdá ...

      Plyn sa ešte ako tak dá pomerne rýchlo nahradiť ... do pár rokov určite.

      Rafinérie sú nastavené na nejakú ropu a i doprava je zložitejšia. Napríklad i Slovnaft dokáže spracovávať arabskú ropu z Adrie, ale bude to znamenať vyššie náklady, resp. nižší zisk a Adria nedokáže plne pokryť jeho potreby. Síce sa berie ako samozrejmosť, že sa môže "Slovnaft odstrihnúť od ruskej ropy" ... ale v praxi to nie je možné .... maximálne sa môže znížiť podiel ruskej ropy primiešavaním arabskej.

      A to isté platí pre ostatné rafinérie. Je len veľmi málo takých čo môžu miešať rôzne palivá.

      V tomto prípade skôr Nemci priznali realitu, ktorú ostatní nechceli priznať ... hlavne v prípade ropy. Skrátka "odstrihnúť" okamžite od ruskej ropy sa nedá .... ej to v horizonte dobudovania nových trás (ropovodov, terminálov) a nových rafinérií ...čiže v horizonte od 10 rokov vyššie ..Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:25 07.03.2022

      Bohužel bez ruské ropy a plynu se minimálně střední a východní Evropa v nejbližší budoucnosti neobejde. Můžeme pracovat na její náhradě (a určitě bychom měli), ale to nejde ze dne ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel bez ruské ropy a plynu se minimálně střední a východní Evropa v nejbližší budoucnosti neobejde. Můžeme pracovat na její náhradě (a určitě bychom měli), ale to nejde ze dne na den.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        20:46 07.03.2022

        Obejdeme se bez čehokoli. Jenom to bude stát peníze.
        Ale bude to pořád mnohem levnější než posílat zbraně na Ukrajinu a Ukrajinu opravovat.

        Obejdeme se bez čehokoli. Jenom to bude stát peníze.
        Ale bude to pořád mnohem levnější než posílat zbraně na Ukrajinu a Ukrajinu opravovat.

        • Scotty
          21:00 07.03.2022

          Pochop že to není primárně otázka peněz. Kdyby bylo odkud nakoupit třeba za vyšší ceny nebyl by to takový problém. Ovšem dnes není tak masivní výpadek odkud nahradit.

          Pochop že to není primárně otázka peněz. Kdyby bylo odkud nakoupit třeba za vyšší ceny nebyl by to takový problém. Ovšem dnes není tak masivní výpadek odkud nahradit.

          • TN12
            22:03 07.03.2022

            Problém není koupit, ale dostat to k nám. U plynu chybí infrastruktura (trubky). U ropy ne, tam jsme nezávislí.

            Problém není koupit, ale dostat to k nám. U plynu chybí infrastruktura (trubky). U ropy ne, tam jsme nezávislí.

          • Scotty
            08:51 08.03.2022

            TN12
            Ne nejsme. Přes IKL sem víc ropy než bereme dnes nedostaneme.

            TN12
            Ne nejsme. Přes IKL sem víc ropy než bereme dnes nedostaneme.

    • otecko
      20:53 07.03.2022

      Psal jsem to níže, odebírat můžeme, ale pozdržet či zrekvírovat platby za účelem náhrady válečných škod také!

      Psal jsem to níže, odebírat můžeme, ale pozdržet či zrekvírovat platby za účelem náhrady válečných škod také!

      • Jan Padesátýpátý
        21:24 07.03.2022

        tak to by mi přišlo ok, třeba 2/3 plateb na reparace

        tak to by mi přišlo ok, třeba 2/3 plateb na reparace

    • samoempire
      21:08 07.03.2022

      Počkejte pár měsíců.

      Počkejte pár měsíců.

  • danny
    18:54 07.03.2022

    Dost divnej vlak u Melitupolu: https://twitter.com/aldin_ww/s...

    Dost divnej vlak u Melitupolu: https://twitter.com/aldin_ww/s...

Načítám diskuzi...