VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Praskot
    12:41 17.03.2022

    ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.novinky.cz/valka-n...

    že by měl generál SVR nakonec pravdu? Hodím se znovu jeho post na telegramu z pondělí ohledně Číny:
    Vážení předplatitelé a hosté kanálu! Ruský prezident Vladimir Putin včera večer obdržel zprávu SVR, jejíž obsah prezidenta velmi rozrušil.

    Podle SVR Čína a USA aktivně jednají o vyřešení sporných ekonomických a finančních otázek a v souvislosti s nimi také o vojensko-politickém aspektu. Kompromisu bylo dosaženo prakticky ve všech zásadních otázkách.

    Podle SVR je Čína připravena částečně oficiálně a částečně mlčky podpořit sankce USA a EU proti Rusku výměnou za ekonomické preference.

    Peking je údajně připraven snížit napětí kolem Tchaj-wanu. Pokud bude těchto dohod dosaženo, mohlo by to mít v dohledné budoucnosti fatální dopad na ruskou ekonomiku.

    Putin dnes uspořádá několik schůzek v různých formátech, aby zprávu projednal a vypracoval vyhlídky na další kroky. Pokud se informace předložené SVR potvrdí, fakticky to ukončí i hypotetické vyhlídky na zotavení Ruska z hospodářské krize. Za těchto podmínek se každý den Putinova prezidentství blíží rozpadu země a katastrofě pro všechny ruské občany.

    Existuje však ještě horší scénář, kdy krysa zahnaná do kouta rozpoutá jadernou válku. Putin musí být odstraněn z jakéhokoli rozhodování nebo eliminován, aby se zabránilo katastrofě. Jiné možnosti už nejsou.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      12:54 17.03.2022

      Proti rozpoutání jaderné války pomůže jedině Čína, která se jako kámoš a velmoc od Ruska jasně distancuje. Pak už se Rusi nebudou moc vymlouvat na ten zlý západ. Odkopnou je i ...Zobrazit celý příspěvek

      Proti rozpoutání jaderné války pomůže jedině Čína, která se jako kámoš a velmoc od Ruska jasně distancuje. Pak už se Rusi nebudou moc vymlouvat na ten zlý západ. Odkopnou je i komouši. Ale "tichá" podpora Ukrajiny není dost.Skrýt celý příspěvek

    • Klimesov
      13:05 17.03.2022

      Já bych řekl, že Čína a Rusko byli spolu smluvení a Čína o plánech Putina musela vědět a tiše je tolerovat. Bylo by to přirozené, a kdo ví co jim Putin nakecal jak dlouho bude ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych řekl, že Čína a Rusko byli spolu smluvení a Čína o plánech Putina musela vědět a tiše je tolerovat. Bylo by to přirozené, a kdo ví co jim Putin nakecal jak dlouho bude operace trvat atd. atd.
      Ale teď ve chvíli když už je asi všem jasné, že Ruské plány se zhroutili jak domeček z karet a na obzoru se rýsuje velký špatný pro Nový světový řád, tak Číňani budou dělat jako že nic, a přihřejou si svojí polívčičku na západě. Využijí svého vlivu na Rusko, tím získají něco od západu a reálně i od Ruska.
      Můj odhad.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        13:15 17.03.2022

        ze boli dohodnuty je jedna vec... Rusi im pravdepodobne povedali ze to bude rychle a za par dni bude po vsetkom... lenze Rusi su teraz v tom az po usi, a chcu od Ciny pomoc.. co ...Zobrazit celý příspěvek

        ze boli dohodnuty je jedna vec... Rusi im pravdepodobne povedali ze to bude rychle a za par dni bude po vsetkom... lenze Rusi su teraz v tom az po usi, a chcu od Ciny pomoc.. co ale Cine nevyhovuje, lebo by to poskodilo ich vlastnu ekonomiku...Skrýt celý příspěvek

        • Klimesov
          13:20 17.03.2022

          Ano přesně to si myslím taky.

          Ano přesně to si myslím taky.

        • Lodestar
          14:40 17.03.2022

          Také si myslím. Navíc je Rusko pro Čínu příliš malý exportní trh srovnatelný s Thajskem.

          Také si myslím. Navíc je Rusko pro Čínu příliš malý exportní trh srovnatelný s Thajskem.

    • Wakantanka
      20:50 17.03.2022

      Čakal som že číňan proste uprednostní biznis a kľud pred dobrodružstvom s Putinom. Ale že to bude také rýchle ... :)

      Čakal som že číňan proste uprednostní biznis a kľud pred dobrodružstvom s Putinom. Ale že to bude také rýchle ... :)

  • Fiagy
    12:39 17.03.2022

    Zase jsem chvilku hrdý :-) Pomoc, která nemá obdoby. Češi už darovali Ukrajině téměř 2,7 ...Zobrazit celý příspěvek

    Zase jsem chvilku hrdý :-)
    Pomoc, která nemá obdoby. Češi už darovali Ukrajině téměř 2,7 miliardy.
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      12:41 17.03.2022

      chce to davat hlavne ambasade, at ta vidime vic Brenu :-).

      chce to davat hlavne ambasade, at ta vidime vic Brenu :-).

      • StandaBlabol
        12:47 17.03.2022

        Taky to posílám přímo ambasádě, oni ví nejlíp, co potřebují. Na druhou stranu klobouk dolů před tím, co dělá "Post Bellum". Dodávají ochranné prostředky přímo konkrétním jednotkám ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky to posílám přímo ambasádě, oni ví nejlíp, co potřebují.

        Na druhou stranu klobouk dolů před tím, co dělá "Post Bellum". Dodávají ochranné prostředky přímo konkrétním jednotkám domobrany a koordinují vše s ukrajinskou stranou. Přitom je to organizace, která se běžně zabývá něčím úplně jiným. Říkám si, že jim taky něco pošlu.Skrýt celý příspěvek

      • stroup
        12:47 17.03.2022

        já to dělil, půl ambasádě a půl Post Bellum..

        já to dělil, půl ambasádě a půl Post Bellum..

      • Jan Padesátýpátý
        13:08 17.03.2022

        Poslal jsem Post Bellum a trochu víc ambasádě. Ale říkal jsem si jestli není ještě lepší poslat peníze přímo na Ukrajinu na účet ...Zobrazit celý příspěvek

        Poslal jsem Post Bellum a trochu víc ambasádě.

        Ale říkal jsem si jestli není ještě lepší poslat peníze přímo na Ukrajinu na účet NBU
        https://www.mesec.cz/clanky/ja...

        Přece jenom když pošlu ambasádě, je použití limitované na české zbraně, jestli to dobře chápu ... Když pošlu do Kyjeva měli by Ukrajinci větší volnost jak s penězi naložit.Skrýt celý příspěvek

        • DolphinXXL
          13:14 17.03.2022

          Také jsem poslal na začátku peníze přímo UA ministerstvu obrany ještě než UA ambasáda vyhlásila sbírku. Teď už to pravidelně posílám jen na ambasádu. Podpořím tím Ukrajinu, i český ...Zobrazit celý příspěvek

          Také jsem poslal na začátku peníze přímo UA ministerstvu obrany ještě než UA ambasáda vyhlásila sbírku. Teď už to pravidelně posílám jen na ambasádu. Podpořím tím Ukrajinu, i český zbrojní průmysl, tím tedy i Českou republiku. A myslím, že si tady Ukrajinci mají z čeho vybrat, tak si myslím, že tu volnost mají i tak.Skrýt celý příspěvek

    • DolphinXXL
      13:10 17.03.2022

      Ta částka vybraná ambasádou na nákup zbraní je neskutečná, obzvlášť když vím o spoustě lidí, kteří jako já ještě před vyhlášením sbírky UA ambasádou přispěli přímo na účet UA ...Zobrazit celý příspěvek

      Ta částka vybraná ambasádou na nákup zbraní je neskutečná, obzvlášť když vím o spoustě lidí, kteří jako já ještě před vyhlášením sbírky UA ambasádou přispěli přímo na účet UA ministerstva obrany. Tak věřím, že to jako Češi dotáhneme na tu jednu miliardu věnovaných na pomoc obraně Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

  • montecasino1
    12:32 17.03.2022

    chcel by som poprosiť tu diskutujúcich,aby nickname Olivera nechali hovoriť a nenadávali mu.Je evidentné že stojí na druhej strane a trúsi evidentné nezmysli, ale predsa len, ...Zobrazit celý příspěvek

    chcel by som poprosiť tu diskutujúcich,aby nickname Olivera nechali hovoriť a nenadávali mu.Je evidentné že stojí na druhej strane a trúsi evidentné nezmysli, ale predsa len, neznižujme sa na úroveň Kremlobotov a im podobných.Iba mu dodávate palivo.
    ĎakujemSkrýt celý příspěvek

    • Jura99
      12:37 17.03.2022

      nesouhlasim, diskuse s ruSSakem je toxicka a k nicemu. Staci mu kliknout minus odpovidat netreba.

      nesouhlasim, diskuse s ruSSakem je toxicka a k nicemu. Staci mu kliknout minus odpovidat netreba.

    • Oliver
      12:39 17.03.2022

      z čeho tak soudíte? Z vojenské situace jde o klasické pro a proti, nějaké dojmy a pocity mě nezajímají jen to co z bojového hlediska co k čemu může posloužit.

      z čeho tak soudíte? Z vojenské situace jde o klasické pro a proti, nějaké dojmy a pocity mě nezajímají jen to co z bojového hlediska co k čemu může posloužit.

    • mexir
      12:41 17.03.2022

      Vše má mít svoji hranici. Oliver ji překročil.

      Vše má mít svoji hranici. Oliver ji překročil.

      • Oliver
        13:02 17.03.2022

        heh, si připadám jak slávista ve sparťanský hospodě :)

        heh, si připadám jak slávista ve sparťanský hospodě :)

        • mexir
          13:16 17.03.2022

          Když uvádíš polopravdy a dohady jako pravdu, tak se nediv.

          Když uvádíš polopravdy a dohady jako pravdu, tak se nediv.

    • Dovi
      12:50 17.03.2022

      S nadávkou jsem začal ja. Je to můj první vulgarismus na AN a nelituji ho. Tím víc když čtu další jeho příspěvky....

      S nadávkou jsem začal ja. Je to můj první vulgarismus na AN a nelituji ho. Tím víc když čtu další jeho příspěvky....

    • Klimesov
      13:09 17.03.2022

      Proč? Aspoň je sranda ne :D :D :D Ono neuškodí když tu občas přijde nějaký ten komik a přednese svojí šaškovskou šou :D :D :D Vždyť to plodí naprosto krásné reakce u kterých se ...Zobrazit celý příspěvek

      Proč? Aspoň je sranda ne :D :D :D
      Ono neuškodí když tu občas přijde nějaký ten komik a přednese svojí šaškovskou šou :D :D :D
      Vždyť to plodí naprosto krásné reakce u kterých se člověk zasměje, když vidí jak ho mají všichni na háku a jeho příspěvek považují za výplod z údolí mentálního stínu. :-)Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        13:39 17.03.2022

        To není mentální stín, ale mentální noc!

        To není mentální stín, ale mentální noc!

      • Torong
        14:17 17.03.2022

        Problém je, že Oliver to nepíše pro nás. On ví, že u "nás" neuspěje. On to píše pro náhodné čtenáře, kteří uvidí jak chudáka, který zastává jiný názor všichni kamenují...

        Problém je, že Oliver to nepíše pro nás. On ví, že u "nás" neuspěje. On to píše pro náhodné čtenáře, kteří uvidí jak chudáka, který zastává jiný názor všichni kamenují...

        • Klimesov
          14:36 17.03.2022

          pravda snaží se to tak podat.

          pravda snaží se to tak podat.

  • Fiagy
    12:21 17.03.2022

    No, s kým ? S bělorusskem a Eritreou !! Kampaň za naši izolaci, špatné pro celý hokej, zuří Rusové. S kým teď budeme hrát? ptají ...Zobrazit celý příspěvek

    No, s kým ? S bělorusskem a Eritreou !!
    Kampaň za naši izolaci, špatné pro celý hokej, zuří Rusové. S kým teď budeme hrát? ptají se
    https://www.sport.cz/clanek/ho... Skrýt celý příspěvek

    • Dusanh
      12:34 17.03.2022

      Každopádně dobré pro eritrejský hokej, akorát asi budou muset postavit nějaký zimák... :D

      Každopádně dobré pro eritrejský hokej, akorát asi budou muset postavit nějaký zimák... :D

      • Fiagy
        13:24 17.03.2022

        Zápasy s Eritreou budou na palubkách. Pojmou to jako roller derby :-)

        Zápasy s Eritreou budou na palubkách. Pojmou to jako roller derby :-)

  • Fiagy
    12:18 17.03.2022

    Ruské ministerstvo hlásalo pravdu o válce na Ukrajině. Díky ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruské ministerstvo hlásalo pravdu o válce na Ukrajině.
    Díky hackerům
    https://www.novinky.cz/interne... Skrýt celý příspěvek

  • Oliver
    11:40 17.03.2022

    tenhle boj je čím dál špinavější, nyní se dikutuje o útoku na divadlo v Mariupolu a je těžké rozeznat co je pravda a co propaganda. Ovšem striktně vojensky UA režim dělá to co ...Zobrazit celý příspěvek

    tenhle boj je čím dál špinavější, nyní se dikutuje o útoku na divadlo v Mariupolu a je těžké rozeznat co je pravda a co propaganda.
    Ovšem striktně vojensky UA režim dělá to co každá slabší strana co má minimální zábrany ale maximální chuť přežít. Je známo že od Dněpru na východ je to víceméně proruský region - i podle dřívějších volebních schémat, takže citlivost armády a zvlášť batalionů Pravého sektoru bude na nízké úrovni vůči civilnímu obyvatelstvu.
    Pro bombardování budovy hovoří ruská dobrá znalost sovětských plánů a únostností krytů, proto je i pravděpodobnost že na budovu zaútočili s tím že zničí jen patra obsazené střelci s MANPADy a snipery a kryt je dostatečně dimenzovaný na pád budovy.
    Jedno je ale jisté, nezávislé vyšetřování nebude a ukr. i ruská strana si budou přehazovat vinu.Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      11:43 17.03.2022

      Ty jsi strašnej kokot

      Ty jsi strašnej kokot

      • IvnB
        12:01 17.03.2022

        Keby mu to ešte niekto vytetoval na čelo, aby to hneď každý poznal!

        Keby mu to ešte niekto vytetoval na čelo, aby to hneď každý poznal!

      • Miroslav
        12:12 17.03.2022

        Prosím nerušiť! Súdruh potrebuje plniť plán na 120%

        Prosím nerušiť! Súdruh potrebuje plniť plán na 120%

      • Poly
        12:55 17.03.2022

        Vážím si upřímnosti.

        Vážím si upřímnosti.

    • Piłsudski
      11:45 17.03.2022

      Blábolíš

      Blábolíš

    • jj284b
      11:45 17.03.2022

      co tak sa zobudit??? ziadne bataliony Praveho Sektoru uz davno neexistuju... Prapor Azov bol zacleneny pod ministerstvo vnutra, a je dnes na 90% tvoreny profesionalnymi vojakmi a ...Zobrazit celý příspěvek

      co tak sa zobudit??? ziadne bataliony Praveho Sektoru uz davno neexistuju... Prapor Azov bol zacleneny pod ministerstvo vnutra, a je dnes na 90% tvoreny profesionalnymi vojakmi a novym vedenim... navyse je to dnes uz Pluk Azov...

      a ten zvysok, skoda komentovat... no odporucam pozriet kde bolo to divadlo.... v parku.. mimo hranic mesta kde sa bojuje.... tam nemalo absolutne ziaden zmysel umiestnovat nejake bojove jednotky...Skrýt celý příspěvek

    • achi.67
      11:48 17.03.2022

      Takže to, že teoreticky může být v každé budově sniper nebo někdo s raketou dává důvod ji srovnat se zemí??? A z mého úhlu pohledu - vytváření a šíření konspiračních teorií je ...Zobrazit celý příspěvek

      Takže to, že teoreticky může být v každé budově sniper nebo někdo s raketou dává důvod ji srovnat se zemí???
      A z mého úhlu pohledu - vytváření a šíření konspiračních teorií je rovno schvalování genocidy a válečných zločinů páchaných Ruskou federací na území Ukrajiny!Skrýt celý příspěvek

      • Oliver
        11:53 17.03.2022

        teoreticky ano, ale prakticky nemá smysl útočit na neobsazenou budovu, už jen kvůli tomu že jde o plýtvání municí, mají dost cílů tam kde jsou "zapikslení" bojovníci. To není ...Zobrazit celý příspěvek

        teoreticky ano, ale prakticky nemá smysl útočit na neobsazenou budovu, už jen kvůli tomu že jde o plýtvání municí, mají dost cílů tam kde jsou "zapikslení" bojovníci.
        To není konspirace ale nezávislé uvažování.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      11:50 17.03.2022

      Hezký pokus.:) Zakázali Sputnik, tak nemáš kde šířit ruské dezinformace?

      Hezký pokus.:) Zakázali Sputnik, tak nemáš kde šířit ruské dezinformace?

    • Stonkeeper
      11:52 17.03.2022

      Te zacali platit v rublech ze sel ten trolling tak dolu?

      Te zacali platit v rublech ze sel ten trolling tak dolu?

      • Oliver
        12:08 17.03.2022

        mě příjde trolení toto - za 28 minut tolik reakcí a hodnocení, evidentně nezaměstnaní nebo zaměstnaní jako "profesionálové", zvlášť v čase oběda rychlost přímo úžasná .-)

        mě příjde trolení toto - za 28 minut tolik reakcí a hodnocení, evidentně nezaměstnaní nebo zaměstnaní jako "profesionálové", zvlášť v čase oběda rychlost přímo úžasná .-)

        • montecasino1
          12:15 17.03.2022

          no ja som marod ,tak mám čas reagovať aj na hovadiny čo tu šíriš.Iste,možné je všetko aj to že na Ukrajine nie je vojna.

          no ja som marod ,tak mám čas reagovať aj na hovadiny čo tu šíriš.Iste,možné je všetko aj to že na Ukrajine nie je vojna.

        • Stonkeeper
          12:18 17.03.2022

          Ja jsem na otcovsky dovolene, takze mam cas na ruske troleni. A ty jsi nezamestnany nebo profefional?:)

          Ja jsem na otcovsky dovolene, takze mam cas na ruske troleni. A ty jsi nezamestnany nebo profefional?:)

          • Oliver
            12:27 17.03.2022

            nejsem proti že má někdo jiný názor, jen ta úžasná rychlost připomíná diskuse na Živě.cz kde někteří věděli jak "naklikat" palečky dolů v jednotkách minut. Já mám zrovna dovolenou ...Zobrazit celý příspěvek

            nejsem proti že má někdo jiný názor, jen ta úžasná rychlost připomíná diskuse na Živě.cz kde někteří věděli jak "naklikat" palečky dolů v jednotkách minut.
            Já mám zrovna dovolenou tak jsem nakoukl co za cvrkot a bohužel nezávislé názory se dnes nepěstují nebo rovnou označí za nepřátelské. Spíš jsou tu dojmy a pocity a p. Grohman udělal dobře že udělal jednu velkou diskusi aby se nezaplevelovaly zbytečně ostatní témata.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          12:43 17.03.2022

          Si proste na zlom mieste. Ja tiež nechodím do diskusií na niektorých weboch lebo by som tam svietil ako fínsky hokejista uprostred námestia v Nairobi. Názor napísať môžeš, ale ber ...Zobrazit celý příspěvek

          Si proste na zlom mieste. Ja tiež nechodím do diskusií na niektorých weboch lebo by som tam svietil ako fínsky hokejista uprostred námestia v Nairobi. Názor napísať môžeš, ale ber to ako fakt, že sme tu ako taká rodina. Viacmenej sa všetci poznáme, sem tam pohádame ale v krízových situáciách ťaháme za jeden povrazSkrýt celý příspěvek

          • MariusPitomius
            15:48 17.03.2022

            Miroslave, nesouhlasím není na "zlom místě" , je tady úplně správně :) . Připomíná mi to časy když sem byl mladej a potřeboval jsem dostat do huby. Jít s dready na hlavě do ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslave, nesouhlasím není na "zlom místě" , je tady úplně správně :) . Připomíná mi to časy když sem byl mladej a potřeboval jsem dostat do huby. Jít s dready na hlavě do skinhedské hospody, hlásat svobodu, rovnost a drogy pro všechny , se zdá jako hloupost na zlém místě. Jistě do držky sem dostal, ale jako "hrdina" potom taky smočil v klíně "soudružek" co tenhle sebevražedný přístup ocenili. Možná to má Oliver stejně, třeba má doma russku co mu dá tím víc, čím větší bídu tady dostane :) . A nebo ho už jednoduše nebaví být na svobodě a mít prachy na účtě :DSkrýt celý příspěvek

        • damra
          12:52 17.03.2022

          tech hodnoceni by mohlo byt vice, ale ono nema smysl moc na Vas reagovat...je to snuska blabolu. A ohledne utoku na neobsazenou budovu....ano v pripade pozuiti chytrych zbrani to ...Zobrazit celý příspěvek

          tech hodnoceni by mohlo byt vice, ale ono nema smysl moc na Vas reagovat...je to snuska blabolu.
          A ohledne utoku na neobsazenou budovu....ano v pripade pozuiti chytrych zbrani to smysl nedava. Jenze rusko jede na plosnou skodu.
          A ohledne spinaveho boje:
          Nejedna se o spinavy boj...jedna se o agresi ruska proti jinemu statu. Kdyby u nas zabili nejakeho rusa, nedava to rusku zadne pravo sem vlitnout. Je to nase zalezitost!
          Vase vety: Je známo že od Dněpru na východ je to víceméně proruský region...
          Dolozte to!
          Mohl byste napsat uplne shodne: je znamo ze zeme je placata....proste pisete nesmysly.Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      11:52 17.03.2022

      že tě tata nestříkl do kopřiv...

      že tě tata nestříkl do kopřiv...

    • ruleta
      11:53 17.03.2022

      Uz vidim ty ruske muziky, jak to tam pocitaj a vybiraj bomby ("dobrá znalost sovětských plánů a únostností krytů, proto je i pravděpodobnost že na budovu zaútočili s tím že zničí ...Zobrazit celý příspěvek

      Uz vidim ty ruske muziky, jak to tam pocitaj a vybiraj bomby ("dobrá znalost sovětských plánů a únostností krytů, proto je i pravděpodobnost že na budovu zaútočili s tím že zničí jen patra ") aby nikomu z civilistu neublizili. 11:50 a nalitej jako ruskej muzik.Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      11:53 17.03.2022

      Ze je Ukrajina od Dnepru proruska je vymysel a sen ruskej propagandy, v skutocnosti v poslednych celostatnych volbach ziskala proruska strana asi 10 %, po invazii z tych 10 % ...Zobrazit celý příspěvek

      Ze je Ukrajina od Dnepru proruska je vymysel a sen ruskej propagandy, v skutocnosti v poslednych celostatnych volbach ziskala proruska strana asi 10 %, po invazii z tych 10 % myslim ze nezostalo skoro nič.Skrýt celý příspěvek

      • Oliver
        11:59 17.03.2022

        jj volby pod bedlivým dozorem radikálních nacionalistů, kdo tomu věří :)) Kdo sleduje déle ty kecy a výplody co jdou z UA poslední dva roky nevěří ničemu co jde z tamního režimu. ...Zobrazit celý příspěvek

        jj volby pod bedlivým dozorem radikálních nacionalistů, kdo tomu věří :)) Kdo sleduje déle ty kecy a výplody co jdou z UA poslední dva roky nevěří ničemu co jde z tamního režimu. Poslední relativně svobodné volby byly před rokem 2014.Skrýt celý příspěvek

        • mudry.udrzbar
          12:17 17.03.2022

          doporucujem zmenit diskusiu, na aktualnichkonfliktech si sudruhovia idu kremelsku propagandu a vitazia na vsetkych frontach :)

          doporucujem zmenit diskusiu, na aktualnichkonfliktech si sudruhovia idu kremelsku propagandu a vitazia na vsetkych frontach :)

        • montecasino1
          12:25 17.03.2022

          Pred časom som sem dal link na rozhovor s Girkinom vyše trojhodinový.Ak nevieš o koho sa jedná tak je to človek ktorý bol jedným z hlavných ruských hýbateľov udalostí na Kryme v ...Zobrazit celý příspěvek

          Pred časom som sem dal link na rozhovor s Girkinom vyše trojhodinový.Ak nevieš o koho sa jedná tak je to človek ktorý bol jedným z hlavných ruských hýbateľov udalostí na Kryme v roku 2014,on sám povedal nasledovné: "Na Kryme je obyvateľom 80% obyvateľov Krymu naprosto jedno či patria pod Ukrajinu,alebo Rusko" To povedal ako znalec a organizátor toho tkzv. slobodného hlasovania v referende,ktoré mali dopredu naplánované.Ešte podotknem že je to ruský nacionalista,ktorý si hovorí že je patriot.No a presne to isté čo na Kryme, zabezpečoval v Luhansku kde bol istý čas "ministrom obrany LDPR".Skrýt celý příspěvek

        • Silver
          13:12 17.03.2022

          Prevažne Ruský hovoriaca časť neznamená, že ta istá Rusky hovoriaca populácia podporuje Putinove Rusko. Mam viacero známych z Ukrajiny, hovoriacich takmer iba Rusky, ale napriek ...Zobrazit celý příspěvek

          Prevažne Ruský hovoriaca časť neznamená, že ta istá Rusky hovoriaca populácia podporuje Putinove Rusko. Mam viacero známych z Ukrajiny, hovoriacich takmer iba Rusky, ale napriek tomu už pred pár rokmi bolo pre nich slovo Putin a Rus nadávka. Ono to vidno aj pri utecencoch z Ukrajiny. Bojuje sa na východe UA. Napriek tomu je počet utečencov UA do blizkeho a obrovského Ruska menší ako tých, co sú aktuálne na Slovensku a viac ako 10 az 15 krát menší ako celkom do západných krajín.
          No a presne takéto uvažovanie ako máš ty, priviedlo Putina tam, kde je teraz.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      11:54 17.03.2022

      Je těžké si přiznat, že stojíš na špatné straně, co?

      Je těžké si přiznat, že stojíš na špatné straně, co?

      • Oliver
        11:57 17.03.2022

        zajímavé, napsal jsem koment a za jednotky minut tolik negativních reakcí a prý popírání jediné "správné" strany je až kriminální čin. Tak mi přijde že spíš že než trolí farmy z ...Zobrazit celý příspěvek

        zajímavé, napsal jsem koment a za jednotky minut tolik negativních reakcí a prý popírání jediné "správné" strany je až kriminální čin. Tak mi přijde že spíš že než trolí farmy z Petrohradu (oblíbený to obrat ideologů) spíš pracují v ČR trollí farma místní pobočky CIA.
        To se nezlobte ale pokus o nezávislý rozbor situace a takové reakce???Skrýt celý příspěvek

        • Janicekmac
          11:59 17.03.2022

          Divadlo daleko od frontové linie + kryt + nápisy "děti" = vybombardovat
          logika jak poďmě dom

          Divadlo daleko od frontové linie + kryt + nápisy "děti" = vybombardovat
          logika jak poďmě dom

          • Oliver
            12:01 17.03.2022

            předtím se RA vždy chovala profesionálně, proč tedy bombardovat objekt kde není žádná hrozba? Tady selhává veškerá logika. Rusové potřebují místní na své straně a je jasné komu ten ...Zobrazit celý příspěvek

            předtím se RA vždy chovala profesionálně, proč tedy bombardovat objekt kde není žádná hrozba? Tady selhává veškerá logika. Rusové potřebují místní na své straně a je jasné komu ten skandál prospívá.Skrýt celý příspěvek

          • Janicekmac
            12:07 17.03.2022
          • saft
            12:09 17.03.2022

            Jako před čím se chovala profesionálně?

            Jako před čím se chovala profesionálně?

          • mudry.udrzbar
            12:21 17.03.2022

            Oliver teoreticky by sa dalo este uvazovat o tom, ze divadlo Rusi netrafili zamerne, lebo evidetne ich delostrelectvo od WWII v presnosti velmi nepokrocilo, rovnako presne su aj ...Zobrazit celý příspěvek

            Oliver

            teoreticky by sa dalo este uvazovat o tom, ze divadlo Rusi netrafili zamerne, lebo evidetne ich delostrelectvo od WWII v presnosti velmi nepokrocilo, rovnako presne su aj tie super moderne SU-34 s hlupymi bombami a KA-52 strielajuce neriadene rakety po balistickej krivkeSkrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          12:00 17.03.2022

          Prý "...nezávislý rozbor situace..." No aspoň je s tebou legrace.

          Prý "...nezávislý rozbor situace..." No aspoň je s tebou legrace.

          • Oliver
            12:05 17.03.2022

            legrace? na army webu bych čekal spíš rozbory a ne nepokryté fandovství. Kdo se o válku zajímá tak zná metody a pozná kdy který k čemu sáhne nezávisle na národnosti.

            legrace? na army webu bych čekal spíš rozbory a ne nepokryté fandovství. Kdo se o válku zajímá tak zná metody a pozná kdy který k čemu sáhne nezávisle na národnosti.

          • Danik
            15:31 17.03.2022

            Z toho co tu píšeš o Rusech co počítají výbušnou sílu bomby aby odpráskli jen divadlo s nápisem děti na obou stranách budovy a ten kryt pod tím to přežil, o ukrajinských všude ...Zobrazit celý příspěvek

            Z toho co tu píšeš o Rusech co počítají výbušnou sílu bomby aby odpráskli jen divadlo s nápisem děti na obou stranách budovy a ten kryt pod tím to přežil, o ukrajinských všude přítomných nacistech a jejich systému o velké podpoře Ruska východně od Dněpru, "profesionalitě" ruské armády a podobných moudrech....

            Olivere víš leda hovno. A ta tvoje objektivita je průhledná jak láhev vodky.Skrýt celý příspěvek

        • Fiagy
          12:01 17.03.2022

          Ta russká nezávislost je známá po celém světě.

          Ta russká nezávislost je známá po celém světě.

        • Piłsudski
          12:03 17.03.2022

          Jaký správný strany ty kokote? Bombardujou snad Ukrajinci bolšoj těátr ?

          Jaký správný strany ty kokote? Bombardujou snad Ukrajinci bolšoj těátr ?

        • Broiv
          12:13 17.03.2022

          Jses skokan týdne v záporných reakcích, zkus se nad tím zamyslet. To co píšeš jsou sračky v celofánu. Jedinou informací kterou bych ještě od tebe chtěl slyšet je, jestli jsou ...Zobrazit celý příspěvek

          Jses skokan týdne v záporných reakcích, zkus se nad tím zamyslet. To co píšeš jsou sračky v celofánu. Jedinou informací kterou bych ještě od tebe chtěl slyšet je, jestli jsou tytvoje vyblitky vlastní tvorba, nebo to odněkud opisuje? V prvním případě jses jenom politovanihodny užitečný idiot, v tom druhém zavrzenihodne individuum.Skrýt celý příspěvek

          • Oliver
            12:20 17.03.2022

            taky mě to zaujalo ale nejen tady a nejen reakce na mé komenty. Přijde mi to jako dokonalá psyops kdy několik profesionálů modeluje veřejné mínění a kalibruje debatu napříč médii a ...Zobrazit celý příspěvek

            taky mě to zaujalo ale nejen tady a nejen reakce na mé komenty. Přijde mi to jako dokonalá psyops kdy několik profesionálů modeluje veřejné mínění a kalibruje debatu napříč médii a okamžitě v jednotkách minut reaguje na názory které by mohly narušit jednotnou pozici.
            Informační válka běží a věřím že v Rusku jsou na tom stejně ti co mají opačný názor na oficiální verzi.Skrýt celý příspěvek

          • Klimesov
            12:44 17.03.2022

            Oliver Váš problém je ten, že vy naprosto nejste schopen rozeznat rozdíl mezi názorem a informací. Jste jen troll, který má za práci zaplevelit diskuzi nic víc. Ono totiž kdyby ...Zobrazit celý příspěvek

            Oliver
            Váš problém je ten, že vy naprosto nejste schopen rozeznat rozdíl mezi názorem a informací.
            Jste jen troll, který má za práci zaplevelit diskuzi nic víc.
            Ono totiž kdyby jste si pořádně projel celou diskuzi níže, tak by jste zjistil, že se skládá primárně ze zdrojů informací, pod kterými se následně diskutuje a prohodí se nějaký ten názor.

            Vy jste naopak přinesl pouze názor a prezentujete ho jako reálnou a faktickou informaci. Obhájit se ho snažíte rádoby filozofickými žvásty, ale tady se vám stejně všichni jen vysmějí.Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      12:07 17.03.2022

      Takový zrychlení palců dolů z 0 na 35 neměl ani Cejkis, gratuluju.

      Takový zrychlení palců dolů z 0 na 35 neměl ani Cejkis, gratuluju.

      • Oliver
        12:13 17.03.2022

        jojo, čekal jsem konstruktivní debatu ne náboženskou demagogii. Prostě rozbor možností obou stran a která z čeho může víc těžit.

        jojo, čekal jsem konstruktivní debatu ne náboženskou demagogii. Prostě rozbor možností obou stran a která z čeho může víc těžit.

        • Tonda
          12:32 17.03.2022

          Pane Olivere, váš příspěvek nebyl ani trochu konstruktivní, jsou v něm polopravdy, lži a zcela záměrně se snaží očišťovat nelidského agresora a obviňovat obránce, takže se nedivte ...Zobrazit celý příspěvek

          Pane Olivere, váš příspěvek nebyl ani trochu konstruktivní, jsou v něm polopravdy, lži a zcela záměrně se snaží očišťovat nelidského agresora a obviňovat obránce, takže se nedivte za tuto reakci na hlouposti, které tu šíříte. Na rozdíl od běžného rusa tu nejsme odstřižení od videí rozbombardovaných měst a mrtvých civilistů na ulicích, takže u nás jen naprostý hlupák nebo ještě hůře agresorův podporovatel může tvrdit to, co vy.Skrýt celý příspěvek

        • waggon
          12:37 17.03.2022

          Je to tim, ze ty zadnou konstruktivni kritku nevedes, jen blabolení proruských kecu.

          Je to tim, ze ty zadnou konstruktivni kritku nevedes, jen blabolení proruských kecu.

        • Klimesov
          12:44 17.03.2022

          Debatovat se dá nad fakty a informacemi. Ne nad názory.

          Debatovat se dá nad fakty a informacemi. Ne nad názory.

        • Poly
          12:50 17.03.2022

          Konstruktivní debata může začít, až když je na čem stavět. To boužel tenhle canc nebyl.

          Konstruktivní debata může začít, až když je na čem stavět. To boužel tenhle canc nebyl.

    • MacGyver
      12:08 17.03.2022

      Blábolení všech chorých mozků, nebo těch, kteří jsou s nějakou strukturou spřažení a fanaticky ji brání je pořád stejné. Reagovat je zbytečné. Ale v tomhle případě - ne ohýbání ...Zobrazit celý příspěvek

      Blábolení všech chorých mozků, nebo těch, kteří jsou s nějakou strukturou spřažení a fanaticky ji brání je pořád stejné. Reagovat je zbytečné. Ale v tomhle případě - ne ohýbání reality ve prospěch agresora, vraha, násilníka, zločince, šikanátora, podvodníka zloděje, vyděrače atd. stylem, dyť je musíme chápat, přeci měli relevantní důvod naštěstí přestává fungovat. Skrytí pod roušku "objektivnosti a nestrannosti" funguje už jen na úplné dementy. A ti jednoduší dementi z jakékoliv strany spektra, začnou slinatat jak čokli IP Pavlova, když se jim hodí jakýkoliv podnět, který chutná či nechutná jejich signální soustavě. Přestanou myslet stejně, jak panic, který uvidí nahou babu. A V toto případě není třeba rozvíjet alternativní teorie. Pokus o vyzmizíkování civilního obyvatelstva je jasný vzkaz, který má za prve zlomit morálku bránícímu se městu a za druhé vázat kapacity. Plus jsou tam ještě další důvody. Spekulace, že si to udělali Ukrajinci schválně, aby mohli vytěžit soucit a podporu jsou sci-fi. Tohle by se neututlalo a jak by se to provalilo, celý svět. který se snaží dostat na svoji stranu, by se od nich v mžiku odvrátil.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      12:16 17.03.2022

      Ty jsi propaganda.

      Ty jsi propaganda.

    • mexir
      12:16 17.03.2022

      Myslím že to má Olík pěkný, rekord záporných reakcí, hravě překonal cejkise. Blahopřeji!

      Myslím že to má Olík pěkný, rekord záporných reakcí, hravě překonal cejkise. Blahopřeji!

    • Poly
      12:33 17.03.2022

      Nepřijde vím to trochu podivné?

      https://prnt.sc/5qxYOb3nqwKj...

      Když jede všechno proti vám, asi jedete ve špatném jízdním pruhu...

      Nepřijde vím to trochu podivné?

      https://prnt.sc/5qxYOb3nqwKj...

      Když jede všechno proti vám, asi jedete ve špatném jízdním pruhu...

    • spesl
      12:47 17.03.2022

      Olivere ty kluku proruSSká.Ja daju vam adin balsoj sovet.Už sem raději nepiš a nejlépe nepiš vůbec.

      Olivere ty kluku proruSSká.Ja daju vam adin balsoj sovet.Už sem raději nepiš a nejlépe nepiš vůbec.

    • TN12
      13:44 17.03.2022

      Olivere, a to vám přijde v pořádku, že trosky pohřbí civilisty zaživa?

      Olivere, a to vám přijde v pořádku, že trosky pohřbí civilisty zaživa?

    • TF_HU
      13:59 17.03.2022

      Vy jste opravdu dobrej kašpar. Běžný člověk, zajímající se o dění na Ukrajině vás rozkryje hned...stačí mu tahle věta: Ovšem striktně vojensky UA režim dělá to co každá slabší ...Zobrazit celý příspěvek

      Vy jste opravdu dobrej kašpar.
      Běžný člověk, zajímající se o dění na Ukrajině vás rozkryje hned...stačí mu tahle věta:

      Ovšem striktně vojensky UA režim dělá to co každá slabší strana co má minimální zábrany ale maximální chuť přežít. Je známo že od Dněpru na východ je to víceméně proruský region - i podle dřívějších volebních schémat, takže citlivost armády a zvlášť batalionů Pravého sektoru bude na nízké úrovni vůči civilnímu obyvatelstvu.

      Politická situace a veřejné mínění se od roku 2014 posunulo úplně jinam :-)Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      14:05 17.03.2022

      Mám pre Olivera "zlú" správu - ľudia v kryte prežili a už ich odtiaľ začali vyťahovať.

      Mám pre Olivera "zlú" správu - ľudia v kryte prežili a už ich odtiaľ začali vyťahovať.

  • jj284b
    11:37 17.03.2022

    rozsekana Ruska kolona nedaleko Charkova:

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    rozsekana Ruska kolona nedaleko Charkova:

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    • Fiagy
      12:03 17.03.2022

      Mají to hezky podbarvené hudbou :-)

      Mají to hezky podbarvené hudbou :-)

  • Moon
    11:30 17.03.2022

    Rusové střílej rakety po balistický trajektorii - bojej se stingrů a pod.. Tím pádem můžou trefit jen město, žádnou techniku ani vojáky. ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové střílej rakety po balistický trajektorii - bojej se stingrů a pod..

    Tím pádem můžou trefit jen město, žádnou techniku ani vojáky. Hnus.


    https://twitter.com/Blue_Sauro... Skrýt celý příspěvek

  • majales
    11:16 17.03.2022

    Minulý týden jsem rozesílal e-maily v ruštině na spousty adres hotelů a univerzit a státních institucí Ruska. Bylo jich asi 30-40. Z těch všech se mi ozval akorát Boris Zhuikov z ...Zobrazit celý příspěvek

    Minulý týden jsem rozesílal e-maily v ruštině na spousty adres hotelů a univerzit a státních institucí Ruska. Bylo jich asi 30-40. Z těch všech se mi ozval akorát Boris Zhuikov z http://www.inr.troitsk.ru/engl... , kde už evidentně nepracuje podle statusu na fb. Na otázku, jestli se teď připravují na jadernou válku s tím odkazem na twitter s letem vládní letky z Mozkvy směrem na východ napsal tohle.

    Насколько я слышал, возможность применение тактического ядерного оружия рассматривалась. Применение стратегического ядерного оружия - много лет ранее при СССР по всей стране регулярно проходили учения по гражданской обороне (ГО), где учили действиям во время такой войны. Сейчас, на основе новых данных, должно прийти понимание, что применение стратегического ядерного оружия недопустимо ни при каких обстоятельствах - вне зависимости от чего бы то ни было, даже в ОДНОСТОРОННЕМ варианте, без ответного удара - абсолютно бессмысленно, так как убьет всех, не из-за радиации, а из-за "ядерной зимы". Чтобы напомнить об этом, я написал заметку:
    https://t-invariant.org/2022/0...

    Přeloženo: Pokud jsem slyšel, zvažovala se možnost použití taktických jaderných zbraní. Použití strategických jaderných zbraní – o mnoho let dříve, za SSSR, se po celé zemi pravidelně konala cvičení civilní obrany, kde se učilo, jak se za takové války chovat. Nyní by na základě nových údajů mělo dojít k pochopení, že použití strategických jaderných zbraní je za všech okolností nepřijatelné – bez ohledu na cokoliv, dokonce i v JEDNOSTRANĚ, bez odvetného úderu – je naprosto nesmyslné, protože zabije všechny, ne kvůli radiaci, ale kvůli "jaderné zimě". Abych vám to připomněl, napsal jsem článek?Skrýt celý příspěvek

    • Oliver
      11:47 17.03.2022

      tak zdá se že v Rusku mají zájem na přežití, zdá se že i NATO se chová rozumně, ale jsou tu jisté neblahé aspekty které děsí, zvlášť volání některých evropských vazalů kteří ...Zobrazit celý příspěvek

      tak zdá se že v Rusku mají zájem na přežití, zdá se že i NATO se chová rozumně, ale jsou tu jisté neblahé aspekty které děsí, zvlášť volání některých evropských vazalů kteří nechápou že první jaderný hřib bude znamenat prolomení zábran které držely mocnosti relativně v klidu. Poté co by k tomu došlo jsou jakékoli predikce zbytečné protože by to začlo žít vlastním životem na který by politici už valný vliv neměli.Skrýt celý příspěvek

      • Jackus
        11:56 17.03.2022

        Olivere, ty jsi ale opravdu ko..ot. Už jsi se tak narodil, nebo se to u tebe projevilo až s věkem?

        Olivere, ty jsi ale opravdu ko..ot. Už jsi se tak narodil, nebo se to u tebe projevilo až s věkem?

      • majales
        11:58 17.03.2022

        Jako myšleno zájem na přežití, ale "ať všichni ostatní zemřou" ? Už jen zvažování použití taktických zbraní znamená, že k těm strategickým je sakra blízko.

        Jako myšleno zájem na přežití, ale "ať všichni ostatní zemřou" ? Už jen zvažování použití taktických zbraní znamená, že k těm strategickým je sakra blízko.

  • marosj
    11:07 17.03.2022

    Ruský minister zahraničia Sergej Lavrov v noci odletel do Pekingu, ešte nad Sibírou sa však otočil a vrátil sa do Moskvy. Dôvody nie sú známe. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský minister zahraničia Sergej Lavrov v noci odletel do Pekingu, ešte nad Sibírou sa však otočil a vrátil sa do Moskvy. Dôvody nie sú známe. (bild)
    https://www.bild.de/politik/au... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      11:12 17.03.2022

      Že by Číňani dali dost jasně najevo, že Rusko z průseru tahat nebudou?

      Že by Číňani dali dost jasně najevo, že Rusko z průseru tahat nebudou?

      • Fiagy
        11:33 17.03.2022

        Nebo Láďovi ruplo v kouli definitivně a dostal nápad přeci jen zkusit ty JZ . Tak se Lavrov vrátil , aby si taky stihnul zabalit чемодан pro delší nepřítomnost.

        Nebo Láďovi ruplo v kouli definitivně a dostal nápad přeci jen zkusit ty JZ . Tak se Lavrov vrátil , aby si taky stihnul zabalit чемодан pro delší nepřítomnost.

      • Stonkeeper
        11:57 17.03.2022

        Nebo zjistil ze si doma zapomel noty.

        Nebo zjistil ze si doma zapomel noty.

    • alter01
      11:28 17.03.2022

      Že by bolo niečo s Fuhrerom ?

      Že by bolo niečo s Fuhrerom ?

  • Aleš
    10:56 17.03.2022

    Hodně zajímavý rozhovor
    https://forbes.cz/mir-nejlepsi...

    Hodně zajímavý rozhovor
    https://forbes.cz/mir-nejlepsi...

    • The Pale Emperor
      11:04 17.03.2022

      Mně teda pan Pařík přijde úplně mimo. Ono pracovat pro Kaufland a dělat zahraniční politiku dvou států, které jsou spolu ve válce je trošku rozdíl…

      Mně teda pan Pařík přijde úplně mimo. Ono pracovat pro Kaufland a dělat zahraniční politiku dvou států, které jsou spolu ve válce je trošku rozdíl…

    • ArcheologJD
      11:08 17.03.2022

      Pan Pařík bral zkušenosti v Německu to vypovídá o všem.
      Zelenský to za všechny okomentoval dnes v Bundestágu naprosto přesně.

      Pan Pařík bral zkušenosti v Německu to vypovídá o všem.
      Zelenský to za všechny okomentoval dnes v Bundestágu naprosto přesně.

    • Piłsudski
      11:13 17.03.2022

      Panebože Pařík a Forbes ….. to sem fakt nepatři :))

      Panebože Pařík a Forbes ….. to sem fakt nepatři :))

    • mudry.udrzbar
      11:49 17.03.2022

      Vyjednavat pre Kaufland zmluvu na kečupy a vyjednat mier vo vojnovom konflikte je trochu rozdiel

      Vyjednavat pre Kaufland zmluvu na kečupy a vyjednat mier vo vojnovom konflikte je trochu rozdiel

  • Stonkeeper
    10:48 17.03.2022

    Ruska vladni letka evidentne zdrha z moskvy:) Bud stehuji putinovy dolary a nebo uvidime par novych ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruska vladni letka evidentne zdrha z moskvy:)
    Bud stehuji putinovy dolary a nebo uvidime par novych slunci:)

    https://mobile.twitter.com/Ger... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      10:53 17.03.2022

      Otazka je kam miri

      Otazka je kam miri

    • Miroslav
      10:53 17.03.2022

      Žeby po 80 rokoch oprášili plán na evakuáciu hlavného mesta na východ?

      Žeby po 80 rokoch oprášili plán na evakuáciu hlavného mesta na východ?

    • Aleš
      10:58 17.03.2022

      Kdyby to byla evakuace, určitě nebudou mít zapnutý transpondéry ...

      Kdyby to byla evakuace, určitě nebudou mít zapnutý transpondéry ...

      • Harvest
        12:55 17.03.2022

        U rusov by ma neprekvapilo keby ten transponder jednoducho zabudli vypnúť.

        U rusov by ma neprekvapilo keby ten transponder jednoducho zabudli vypnúť.

    • The Pale Emperor
      11:00 17.03.2022

      Neměli by zaplé transpondéry. Pravděpodobně rozváží domů mrtvé vojáky, nebo letí pro poslední schopné posily z různých koutů Ruska.

      Neměli by zaplé transpondéry. Pravděpodobně rozváží domů mrtvé vojáky, nebo letí pro poslední schopné posily z různých koutů Ruska.

  • Praskot
    10:42 17.03.2022

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR. Putin a situace okolo něj. Putin má rakovinu. Metastáze na plicích a rakovinu střev. Musí ...Zobrazit celý příspěvek

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR.

    Putin a situace okolo něj.
    Putin má rakovinu. Metastáze na plicích a rakovinu střev. Musí proto nosit pleny. Agent který je vynáší si ztěžuje, že je za to málo placen. K tomu má Parkinsonovu chorobu. V případě jednání když se mu udělá špatně je na stole umístěné tlačítko, které mu zavolá pomoc. Jinak je to totální magor a jeho okolí ho v tom úspěšně podporuje. Původní jízdní řád byl Ukrajina-Gruzie-Ázerbájdžán-Pobaltí. V tuhle chvíli se plány mění. NATO se Putin nebojí. Logiku a racionalitu u něj nehledejte. Putin je dávno ve svojí dimenzi. General SVR tvrdí, že na atomovky dojde na 80%.

    Něco o Putinovo kruhu. Osobně je to spíš mexický drogový kartel než vláda suveréního státu, ale to je můj osobní názor. Nyní se hledá viník Ukrajinského selhání. A výhercem je FSB a její šéf Bortikov. Putin mu několikrát vynadal, ale jeho demisi nechce přijmout. Po válce s Ukrajinou dojde na čistku v FSB. Další čistka se provede v úředním aparátu RF. Každý kdo s akcemi Putina nesouhlasí bude odstraněn. Tohle je domluvené mezi Putinem a tajemníkem bezpečnostní rady Patruševem. Vojenský blok(Šojgu a Gerasimenko) hází všechnu vinu na FSB, ale sami mají dost másla na hlavě. Takže se uvidí co a jak.

    Převrat proti Putinovi: Generál SVR tvrdí, že na tom pracují. Putinovi slibuje smrt Muhamada Kadaffího. Někdy mluví o tom, že rostlinka je zasazená. Co to znamená nemám páru. Celkově když to rozeberu podle vrstev společnosti tak:
    Generál SVR nazývá obyčejné Rusi zombiemi. Mozky vypláchnuté ruskou propagandou do prázdna. Všichni Putina podporují no uvidíme co řeknou na ten hladomor.
    Střední třída prý protestuje nebo zdrhá z Ruska. Válku nechtějí a nesouhlasí s ní. Tady je silný odpor proti Putinovi.
    Elity: O těch moc nemluví. Hlavně nadává na Putinovo okruh jací jsou to idioti. Težko říct jestli se pokusí opravdu Putina sejmout. Každopádně se za to modleme. Byla by to pro svět výhra.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      10:46 17.03.2022

      ak ma fakt rakovinu, tak nech nas vsetci svaty ochranuju... ten magor nebude chciet ist sam...

      ak ma fakt rakovinu, tak nech nas vsetci svaty ochranuju... ten magor nebude chciet ist sam...

    • Miroslav
      10:47 17.03.2022

      Môj odhad cestovného poriadku je: Ukrajina - Moldavsko - Pobaltie + Bielorusko a podľa výsledku sa rozhodne či sa pôjde ďalej po osi Poľsko, Slovensko, Česko

      Môj odhad cestovného poriadku je: Ukrajina - Moldavsko - Pobaltie + Bielorusko a podľa výsledku sa rozhodne či sa pôjde ďalej po osi Poľsko, Slovensko, Česko

      • Upgrade
        11:43 17.03.2022

        Cez Karpaty asi nie, tam sa vzdy slo okolo. Dukelska operacia bola viac politicka ako vojenska.

        Cez Karpaty asi nie, tam sa vzdy slo okolo. Dukelska operacia bola viac politicka ako vojenska.

    • Magister_Peditum
      10:47 17.03.2022

      To s těma atomovkama je hodně znepokojující....

      To s těma atomovkama je hodně znepokojující....

    • Silver
      10:51 17.03.2022

      Čo sa týka úvodu tvojho príspevku, môžeme len dúfať, že nemáš dobré zdroje.

      Čo sa týka záveru tvojho príspevku, tak dúfajme, že to je pravda.

      Čo sa týka úvodu tvojho príspevku, môžeme len dúfať, že nemáš dobré zdroje.

      Čo sa týka záveru tvojho príspevku, tak dúfajme, že to je pravda.

    • Roko
      11:21 17.03.2022

      zaujimave citanie, samozrejme Putin na choreho je az moc vitalny a co sa tyka cistiek , teraz je to asi v style "sme v tom spolu az dokonca" a co sa tyka atomoviek, tie sa podla ...Zobrazit celý příspěvek

      zaujimave citanie, samozrejme Putin na choreho je az moc vitalny a co sa tyka cistiek , teraz je to asi v style "sme v tom spolu az dokonca" a co sa tyka atomoviek, tie sa podla mojich 5 centov boja pouzit, skor pouziju to v com su dobry a to su chemicke zbrane a budu busit a busit kym neprinutia aj bielorusov bojovat proti UA... jedina krajina schopna ukoncit vojnu aktualne v europe je Polsko (hear me out) ak by mali podporu Anglicka (ich vztahy su dost chladne) a nie len symbolicke Americke jednotky, tak vytvoria DMZ az po kiev a nasledne UA si potlaci svoju frontu na vychod. Nasledne o Krym sa bude opat hlasovat v referende... lenze Poliaci maju stopku od USA a toto musi byt porazka RuZka ciste na Ukrainsky recept, aby bola Europa pred Cinanmi "cista"Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        11:45 17.03.2022

        A Rusi hodia atomovku niekde na Krakow... myslim, ze tadialto cesta nevedie.

        A Rusi hodia atomovku niekde na Krakow... myslim, ze tadialto cesta nevedie.

    • mudry.udrzbar
      11:45 17.03.2022

      sorry, ale mne to pride ako fantasmagorie akych som uz cital xy

      sorry, ale mne to pride ako fantasmagorie akych som uz cital xy

    • Sergej7490
      17:34 17.03.2022

      No to o tej rakovine neposobi velmi doverihodne. Popis ako z Noveho Casu/Blesku. Pri rakovine hrubeho creva sa rozhodne nenosia plienky (toboz nie u prezidenta) ale je spraveny ...Zobrazit celý příspěvek

      No to o tej rakovine neposobi velmi doverihodne. Popis ako z Noveho Casu/Blesku.
      Pri rakovine hrubeho creva sa rozhodne nenosia plienky (toboz nie u prezidenta) ale je spraveny umely vyvod. S nim sa da normalne existovat, dokonca chodit plavat...Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    10:36 17.03.2022

    https://twitter.com/Guderian_X... Ukrajinci v protiutoku pri Mikolajeve vytlacili Rusov z Posad-Pokrovskeho, co je na pol cesty medzi Mikolajevom a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/Guderian_X...

    Ukrajinci v protiutoku pri Mikolajeve vytlacili Rusov z Posad-Pokrovskeho, co je na pol cesty medzi Mikolajevom a Chersonom... co by znamenalo ze vsetky Ruske jednotky na dialniciach M14 a H11 su prakticky odrezane...Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      10:42 17.03.2022

      Myslíš, že pre Rusko je strategickým cieľom lodenica v Mikolajeve?

      Myslíš, že pre Rusko je strategickým cieľom lodenica v Mikolajeve?

      • jj284b
        10:45 17.03.2022

        to mohol byt, no teraz to vyzera ze Ukrajinci ich vytlacia spat na Cherson..

        to mohol byt, no teraz to vyzera ze Ukrajinci ich vytlacia spat na Cherson..

        • Miroslav
          10:49 17.03.2022

          To by bola sranda keby dobyli lodenicu ale nemali by za čo postaviť tú lietadlovku ktorú plánujú

          To by bola sranda keby dobyli lodenicu ale nemali by za čo postaviť tú lietadlovku ktorú plánujú

          • jj284b
            11:00 17.03.2022

            ako mozu dobyt lodenicu v Mikolajeve, ked sa ho neboli schopni zmocnit za 3 tyzdne, a Ukrajinci ich zacali vytlacat spat??

            ako mozu dobyt lodenicu v Mikolajeve, ked sa ho neboli schopni zmocnit za 3 tyzdne, a Ukrajinci ich zacali vytlacat spat??

      • PavolR
        10:54 17.03.2022

        Jedným z cieľov - dosť by sa im totiž zjednodušila aj cesta na Odesu.

        Jedným z cieľov - dosť by sa im totiž zjednodušila aj cesta na Odesu.

      • Upgrade
        11:39 17.03.2022

        Ja si myslim, ze to je most cez rieku a pristup na Odesu po zemi. Lodenica im je v tejto chvili na nic.

        Ja si myslim, ze to je most cez rieku a pristup na Odesu po zemi. Lodenica im je v tejto chvili na nic.

    • The Pale Emperor
      10:43 17.03.2022

      Zde jsou nějaké fotky i k tomu protiútoku.

      https://twitter.com/zloy_odess...

      Zde jsou nějaké fotky i k tomu protiútoku.

      https://twitter.com/zloy_odess...

  • jj284b
    10:18 17.03.2022

    Britske Ministerstvo obrany odhaduje Ruske straty na 7000 zabitych a 14-20000 zranenych... co by znamenalo ze z povodnej sily 200000 vojakov su straty 10%.. ak si uvedomime ze tie ...Zobrazit celý příspěvek

    Britske Ministerstvo obrany odhaduje Ruske straty na 7000 zabitych a 14-20000 zranenych... co by znamenalo ze z povodnej sily 200000 vojakov su straty 10%.. ak si uvedomime ze tie straty su zvacsa u bojovych jednotiek, pricom z povodneho poctu je v bojovych jednotkach maximalne polovica, znamenalo by to tost vyraznu redukciu v utocnych schopnostiach Ruskych vojst na Ukrajine... takze sa necudujem ze stahuju jednotky odkial to ide, a snazia sa dostat Bielorusov ci Syrcanov do boja...Skrýt celý příspěvek

    • danny
      10:38 17.03.2022

      Současné tempo bojových operací celkem podporuje teorii, že je momentálně nasazeno a bojeschopných max. 100 tis. mužů. V Mariupolu mají max. 10 - 15 tis. Kromě Doněcka snad nikde ...Zobrazit celý příspěvek

      Současné tempo bojových operací celkem podporuje teorii, že je momentálně nasazeno a bojeschopných max. 100 tis. mužů. V Mariupolu mají max. 10 - 15 tis. Kromě Doněcka snad nikde není souvislejší fronta, jen ostrůvky.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        10:46 17.03.2022

        On Kyjev, Kherson nebo Mariupol trošku odvádí pozornost od Donbasu, přitom tam obě strany mají obrovské množství jednotek a probíhají tam snad jedny z největších a nejkrvavějším ...Zobrazit celý příspěvek

        On Kyjev, Kherson nebo Mariupol trošku odvádí pozornost od Donbasu, přitom tam obě strany mají obrovské množství jednotek a probíhají tam snad jedny z největších a nejkrvavějším bitev, přičemž se Ukrajincům stále víceméně daří držet ty linie, které bráni už 8 let.Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          10:59 17.03.2022

          Podľa môjho názoru sú tie bitky viac rozsiahlymi, než krvavými - v porovnaní s tým, čo sa deje inde. Veteráni na oboch stranách bojujú iste rozvážnejšie než ruská armáda.

          Podľa môjho názoru sú tie bitky viac rozsiahlymi, než krvavými - v porovnaní s tým, čo sa deje inde. Veteráni na oboch stranách bojujú iste rozvážnejšie než ruská armáda.

        • jj284b
          11:01 17.03.2022

          Donecky a Luhansky separatisti maju dokopy cca 40.000 vojakov.. navyse, narozdiel od Ruskej armady, bojuju od 2014.. takze vedia co to obnasa.. no samozrejme, tiez maju vysoke ...Zobrazit celý příspěvek

          Donecky a Luhansky separatisti maju dokopy cca 40.000 vojakov.. navyse, narozdiel od Ruskej armady, bojuju od 2014.. takze vedia co to obnasa.. no samozrejme, tiez maju vysoke stratySkrýt celý příspěvek

    • ArcheologJD
      11:14 17.03.2022

      S nasazením Bělorusů to fakt teď konečně vyhrajou. V lepším případě se rozprchnou v horším přejdou na Ukrajinskou stranu a začnou osvobozovat Bělorusko. PS Ruským hekrum se ...Zobrazit celý příspěvek

      S nasazením Bělorusů to fakt teď konečně vyhrajou. V lepším případě se rozprchnou v horším přejdou na Ukrajinskou stranu a začnou osvobozovat Bělorusko.
      PS Ruským hekrum se podařilo rozvrátit polský železniční systém.Skrýt celý příspěvek

      • 3pa3ck3
        11:24 17.03.2022

        Nehovorilo sa, že na aktiváciu článku 5 bude postačovať aj kybernetický útok?

        Nehovorilo sa, že na aktiváciu článku 5 bude postačovať aj kybernetický útok?

        • mudry.udrzbar
          11:42 17.03.2022

          No minimalne by mala prist kyberneticka odveta, hovorilo sa, zevraj su moznosti USA zasiahnut Rusko obrovske

          No minimalne by mala prist kyberneticka odveta, hovorilo sa, zevraj su moznosti USA zasiahnut Rusko obrovske

        • Jan Padesátýpátý
          11:42 17.03.2022

          Vzhledem k tomu jak jsou všichni po.ělaní si nejsem jistý jestli by na tu aktivaci stačily ruské tanky ve Varšavě

          Vzhledem k tomu jak jsou všichni po.ělaní si nejsem jistý jestli by na tu aktivaci stačily ruské tanky ve Varšavě

  • montecasino1
    10:17 17.03.2022

    keď už Rusáci vykrikujú čo všetko je ich,skúste pozrieť toto 15min video a pobavíte sa čo vlastne Rusko je, od názvu, po vlajku a znak ukradli ...Zobrazit celý příspěvek

    keď už Rusáci vykrikujú čo všetko je ich,skúste pozrieť toto 15min video a pobavíte sa čo vlastne Rusko je, od názvu, po vlajku a znak ukradli všetko.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    10:10 17.03.2022

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR. Diplomacie: Vyjednávání s Ukrajinou: Ruská delegace a Lavrov mají jediný úkol. Přinést ...Zobrazit celý příspěvek

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR.

    Diplomacie:
    Vyjednávání s Ukrajinou: Ruská delegace a Lavrov mají jediný úkol. Přinést Vladimirkovi papír, který před obyvatelstvem RF bude moci vydávat za kapitulaci Ukrajiny a porážku fašistů na Ukrajině. Když mu ten papír po třetím kole jednání vedoucí delegace Medinskij nepředložil tak ho Putin seřval do země a hrozil vyhazovem. To samé se stalo Lavrovovi po jednáních v Turecku. Jak se mu na tiskovce klepali ruce a byl nervózní tak čekal kartáč od Putina. Lavrov prý několikrát prosil Putina o uvolnění z funkce a odchod do důchodu. Putin mu to odmítá dovolit a dělá si z něj fackovacího panáka. Lavrov je celkově odepsaná figura.

    Bělorusko: Lukašenko běhá po ostří nože. Dělá všechno možné aby se válce vyhnul a zárověn si udržel důvěru Vladimirka a prachy z Kremlu. Putin mu několikrát vyhrožoval anexí, ale pak se vždy usmíří. Italie jak má být.

    Čína: Tady hodím post z telegramu generál SVR. Upozorňuji, že se jedná o naprosto neověřenou informaci! Tak to taky berte!
    Vážení předplatitelé a hosté kanálu! Ruský prezident Vladimir Putin včera večer obdržel zprávu SVR, jejíž obsah prezidenta velmi rozrušil.

    Podle SVR Čína a USA aktivně jednají o vyřešení sporných ekonomických a finančních otázek a v souvislosti s nimi také o vojensko-politickém aspektu. Kompromisu bylo dosaženo prakticky ve všech zásadních otázkách.

    Podle SVR je Čína připravena částečně oficiálně a částečně mlčky podpořit sankce USA a EU proti Rusku výměnou za ekonomické preference.

    Peking je údajně připraven snížit napětí kolem Tchaj-wanu. Pokud bude těchto dohod dosaženo, mohlo by to mít v dohledné budoucnosti fatální dopad na ruskou ekonomiku.

    Putin dnes uspořádá několik schůzek v různých formátech, aby zprávu projednal a vypracoval vyhlídky na další kroky. Pokud se informace předložené SVR potvrdí, fakticky to ukončí i hypotetické vyhlídky na zotavení Ruska z hospodářské krize. Za těchto podmínek se každý den Putinova prezidentství blíží rozpadu země a katastrofě pro všechny ruské občany.

    Existuje však ještě horší scénář, kdy krysa zahnaná do kouta rozpoutá jadernou válku. Putin musí být odstraněn z jakéhokoli rozhodování nebo eliminován, aby se zabránilo katastrofě. Jiné možnosti už nejsou.

    Jedná se o neověřenou Informaci. Znovu to opakuji!Skrýt celý příspěvek

    • achi.67
      10:25 17.03.2022

      Je zajímavé si dát tyto informace do kontextu s tím, co se děje v Rusku na Flightradaru, viz příspěvek @jj284b z 10:04...

      Je zajímavé si dát tyto informace do kontextu s tím, co se děje v Rusku na Flightradaru, viz příspěvek @jj284b z 10:04...

  • jj284b
    10:04 17.03.2022

    z tohto ale mrazi...

    https://twitter.com/michaeldwe...

    z tohto ale mrazi...

    https://twitter.com/michaeldwe...

    • Miroslav
      10:32 17.03.2022

      Nejaká teória?

      Nejaká teória?

      • mudry.udrzbar
        10:41 17.03.2022

        snáď len zhoda okolností

        snáď len zhoda okolností

      • The Pale Emperor
        10:56 17.03.2022

        Pravděpodobně rozváží padlé domů, kde mají být pohřbeni.
        Žádnou konspiraci bych v tom nehledal:-)

        Pravděpodobně rozváží padlé domů, kde mají být pohřbeni.
        Žádnou konspiraci bych v tom nehledal:-)

        • alter01
          11:43 17.03.2022

          Vo vládnom špecialy ? Zasmradia ho na veky vekov. No to rusi majú IL 76 náklad 200.

          Vo vládnom špecialy ? Zasmradia ho na veky vekov. No to rusi majú IL 76 náklad 200.

  • Praskot
    09:55 17.03.2022

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR. Ekonomika: Po uvalení sankcí na RF okamžitě podal ministr financí Siluanov a šéfka ...Zobrazit celý příspěvek

    Všechny informace které zde budu uvádět jsou z telegramu a youtube kanálu Generál SVR.

    Ekonomika: Po uvalení sankcí na RF okamžitě podal ministr financí Siluanov a šéfka centrální banky RF Elvíra Nabbiulina demisi na Putinovo stůl. Putin jejich demise odmítl a nařídil jim pokračovat. Ruská ekonomika přestává existovat a Rusku reálně hrozí hladomor.

    Finance: Podle odhadů generála SVR válka, sankce a odliv kapitálu z RF stála dohromady přes 1bilión dolarů. To bylo ke konci minulého týdne. Nabbiulina v pondělí předložila Putinovi prognózu, že na konci roku bude v RF 70% inflace. A to je ta lepší verze. Rusku dochází devizové rezervy a čas.

    Zásobování obyvatelstva: Podle generála SVR RF není tak samostatná v produkci jídla jak oficiálně uvádí. Spousta věcí je jen na papíře a prostředky jsou úspěšně rozkradeny. Rusko např. dováží všechnu bramborovou satbu a pod. Tenhle úsek jsem moc nepochopil. S automatickým překladačem je to boj.

    Jinak Elvíra je na Putina dost nasraná. Tohle bylo ráno na telegramu:
    Nebývalou odvahu a drzost nyní předvádí Elvira Nabbiulina, předsedkyně Centrální banky Ruské federace. Řekli jsme vám, že téměř okamžitě poté, co Západ uvalil na Rusko sankce za Putinem iniciovaný útok na Ukrajinu, Nabiullina a Siluanov rezignovali, ale prezident jejich rezignaci nepřijal.

    Na rozdíl od Siluanova, kterého Putin označuje za "blbce", má Elvíra Sachadovna "koule" mnohem větší a silnější než kterýkoli muž ruské moci. Šéf centrální banky se zřejmě rozhodl ukázat, jak sabotáž funguje v praxi.

    Řekli jsme vám, že předevčírem Putin obdržel od Nabiullinové zprávu s prognózou 69-72% inflace pro letošní rok. Během setkání s prezidentem prostřednictvím videospojení Nabiullina uvedla, že v současném prostředí by se s takovou inflací nedokázala vypořádat. Navíc Putinovi doslova řekla, že "na to, abyste mohli házet cizí hovna, potřebujete sanitáře, a ona je specialistka na úplně jiný obor.

    Na otázku udiveného Putina, zda tím myslí jeho hovno, Nabiullinová odpověděla: "Ať si rozhodne, kdo sere jeho hovno" a zopakovala, že je profesionálkou v úplně jiném oboru.

    Putin byl takovou drzostí natolik vyveden z míry, že setkání téměř okamžitě ukončil. Jediné, co může Putin vůči Nabiullinové udělat, je odvolat ji nebo její výstřelky a podobná prohlášení nějakou dobu tolerovat, ale je naprosto jasné, že neexistuje způsob, jak ji přimět k co nejefektivnější práci.

    Žádné odvetné kroky nejsou na obzoru. Putin tak často chválil Nabiullinovou za její práci a nazýval ji profesionálkou, že jakákoli její represe by byla přiznáním jeho chyb, a chyby podle Putina veřejně přiznávají jen slaboši.

    Vypadá to tedy, že Elvíra Sachadovna zvolila taktiku, která je pro obě strany výhodná, a zřejmě se jí podaří uniknout z těsného objetí systému bez větších ztrát. A tento systém začíná pomalu selhávat a Nabiullina je jen malým, ale zářným příkladem.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      10:06 17.03.2022

      Bramborová satba: no prostě sazenice se dováží. Ono to není tak zvláštní, protože kvůli myslím plísním se musí mixovat sazenice různého původu, takže vlastně všichni většinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Bramborová satba: no prostě sazenice se dováží. Ono to není tak zvláštní, protože kvůli myslím plísním se musí mixovat sazenice různého původu, takže vlastně všichni většinu sazenic musí dovážet odněkud jinud. Každopádně prostě Rusku hladomor opravdu hrozí.

      Jinak Kamil Galeev taky s inflací říkal: "Kamarád se mě ptal, mám si vzít teď úvěr v rublech, i když je tam 40% úrok? Já mu odpověděl, samozřejmě, vyměň to za dolary a ty pak prodej později za ruble. Inflace bude určitě o hodně víc než 40%."Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        10:26 17.03.2022

        sadba zemiakov samozrejme nie sú sadenice,to sú zemiaky ktoré sa používajú na sadenie a tie majú úplne iný režim ako že zoberiem zemiaky s predchádzajúcej úrody a idem.To máte tak, ...Zobrazit celý příspěvek

        sadba zemiakov samozrejme nie sú sadenice,to sú zemiaky ktoré sa používajú na sadenie a tie majú úplne iný režim ako že zoberiem zemiaky s predchádzajúcej úrody a idem.To máte tak, ako keby ste si zobrali semiačka paradajky z minulého roka a tá paradajka vyrástla z hybridného semiačka a to sa nedá opakovať zasadením a čakať že s toho niečo bude,môže,ale aj nemusí a to skôr nemusí.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      10:10 17.03.2022

      Ak je toto len trochu pravda, tak je to bomba.

      Ak je toto len trochu pravda, tak je to bomba.

    • StandaBlabol
      10:10 17.03.2022

      Pěkná historka, ale moc to nesedí. Ruská centrální banka totiž podniká dost kroků, které v dané chvíli pomáhají ty sance ustát. Aspoň dočasně. Intervence na trhu s rezervami, které ...Zobrazit celý příspěvek

      Pěkná historka, ale moc to nesedí. Ruská centrální banka totiž podniká dost kroků, které v dané chvíli pomáhají ty sance ustát. Aspoň dočasně. Intervence na trhu s rezervami, které mohou použít, zvýšení úrokových sazeb, povinnost firem proměnit cizí měny na rubly, zákaz výběru cizích měn pro občany, atd. Takže jestli ten článek naznačuje, že Nabiullinová revoltuje a kvůli tomu centrální banka nefunguje efektivně, tak to není pravda. Možná revoltuje, tvrdí to víc zdrojů. Ale dělá svou práci, snaží se stabilizovat ekonomiku a rubl.Skrýt celý příspěvek

      • Roko
        10:19 17.03.2022

        funguje pretoze je profesionalka, co si hovoria na meetingoch je ine a tiez len tak dlho sa da drzat hubu a krok...

        funguje pretoze je profesionalka, co si hovoria na meetingoch je ine a tiez len tak dlho sa da drzat hubu a krok...

      • Silver
        10:29 17.03.2022

        No, ano RCB robi všetko tak ako má, aby zmiernili následky sankcií a udržali Rubel čo najdlhšie pri živote. Lenže na to majú už iba dve vyrazné zbrane: - USD z exportu ropy a ...Zobrazit celý příspěvek

        No, ano RCB robi všetko tak ako má, aby zmiernili následky sankcií a udržali Rubel čo najdlhšie pri živote. Lenže na to majú už iba dve vyrazné zbrane:
        - USD z exportu ropy a plynu
        - devízové rezervy

        Je jasné, že moznosti toho prvého budú v dlhodobom horizonte klesať a je veľký predpoklad, že Rusko vyčerpá svoje devízové rezervy do polovice roka ale určite najneskôr do konca roka.

        Rusi ale stavili na dve domnienky:
        - Čína a India nahradia EU trhy. To sa ale nestane skôr ako za 10 rokov aj keby Čína chcela. EÚ teraz z Ruska odoberá cca 150mld.m3 plynu a Čína minulý rok odobrala 16,7mld.m3 plynu. A Čína nemá ešte vybudovanú infraštruktúru na odber plynu na úrovní EU. A zároveň platí, ze Čína nebude chcieť urobiť takú istú chybu ako EU, čo sa týka závislosti.
        - druhá domnieka: kakeď skončí "špeciálna vojenská operácia na UA", západ zruší sankcie na Rusko. To sa ale nestane.

        Rusko sa z hovien už nevyhrabe.Skrýt celý příspěvek

      • 3pa3ck3
        10:32 17.03.2022

        Slovenská história pamätá guvernéra Národnej banky, ktorý naoko spolupracoval s totalitným režinom, ale reálne pripravoval materiálne zabezpečenie ...Zobrazit celý příspěvek

        Slovenská história pamätá guvernéra Národnej banky, ktorý naoko spolupracoval s totalitným režinom, ale reálne pripravoval materiálne zabezpečenie SNP
        https://sk.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

  • montecasino1
    09:49 17.03.2022

    práve som dopozeral inštruktážne video ako rozpoznať ruskú vojenskú techniku a zaujala ma jedna vec,koľko rôznych druhov zodolnených automobilov ako Rys,Tajfun a pod.Toľko rôznych ...Zobrazit celý příspěvek

    práve som dopozeral inštruktážne video ako rozpoznať ruskú vojenskú techniku a zaujala ma jedna vec,koľko rôznych druhov zodolnených automobilov ako Rys,Tajfun a pod.Toľko rôznych druhov áut musí dávať Rusom poriadne zabrať aby ich udržali v chode.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...