VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Upgrade
    02:44 17.03.2022

    Reportaz z Mariupolu
    https://apnews.com/article/rus...

    Reportaz z Mariupolu
    https://apnews.com/article/rus...

    • DolphinXXL
      02:58 17.03.2022

      Už tady také bylo ........ 21:04

      Už tady také bylo ........ 21:04

  • Danik
    02:41 17.03.2022

    Jen aby si někdo nemyslel.... Mám ve svém okolí několik Rusů žijících tu. Po tom co jsem dnes viděl z Mariupolu, ty nechutné scény barbarství, mi to nedalo a zeptal jsem se ...Zobrazit celý příspěvek

    Jen aby si někdo nemyslel....

    Mám ve svém okolí několik Rusů žijících tu. Po tom co jsem dnes viděl z Mariupolu, ty nechutné scény barbarství, mi to nedalo a zeptal jsem se jich. Veškeré kontakty jsem s nimi po dnešku ukončil....

    Dozvěděl jsem se, že Mariupol brání Azov, takže je to úplně v pohodě. Ukrajina si za to co se teď děje může sama, protože se stala loutkou západu proti Rusku, ta holka z té porodnice co zasáhli pár dní zpátky je jen herečka a ta porodnice už byla určitě vyklizená, byl tam Azov. Ten dnešek za to prý může taky Azov. Mariupol je prostě bráněný nacisty a oni ho musí vyčistit, takže divadlo nedivadlo. Když jsem jim ukázal masové hroby a scény z nemocnic, bylo mi řečeno, že je to nahrané a že nemám věřit všemu co vidím.... Když jsem se jich ptal jestli jim kurva přijde normální, že si to Rusáci pádí po Ukrajině s rudou vlajkou, chtěli důkaz, poslal jsem fotky, "to je photoshop", poslal jsem videa "to je fejk a i kdyby to byla pravda tak co". S nimi to nejde... oni jsou prostě mimo, buď je to fejk podvrh, může za to západ a Azov a když se to potvrdí tak si to Ukrajinci stejně zaslouží tak co....

    Byli všichni pohoršení když jsem jim pěkně po Česku vystřihl briskní:

    Tak táhni zpátky do Ruska ty vylízaná, vypatlaná, pomatená ruská Kundo

    Překvapil by Vás počet lidí na sítích i na západě (třeba Amerika) co smýšlí stejně a ten počet lidí z blízkého východu o tom radši nemluvit. Oni těm Rusům fandí.

    Ta snaha o mentální gymnastiku co tihle kriplové a duševní idioti předvádí s Vietnamem, Koreou, Irákem, Libyí, Afghánistánem nebo Palestinou či snad vyráběním biologických zbraní nebo "denacifikací" je ve světle těchto událostí dementní stejně jako jejich podřadné argumenty. Umím si představit, že Palestinci a s nimi mnoho dalších teď nadšeně fandí Rusku (důkazy o tom jsou) a doufá, že se zastaví až u La Manche.... To až tu zase někdo bude ronit krokodýlí slzy, až je Izraelci přejedou Merkavou po tom co za peníze dodané na jídlo a školní pomůcky provedou raketový úder na Izrael.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      02:49 17.03.2022

      Ked jedine co dokazali bola porazka fasizmu za WWII a zrazu su oni sami fasistami, tak to asi mozog odmieta prijat. Nalepsie pre vsetkych by bolo, keby dostali na Ukrajine taky ...Zobrazit celý příspěvek

      Ked jedine co dokazali bola porazka fasizmu za WWII a zrazu su oni sami fasistami, tak to asi mozog odmieta prijat. Nalepsie pre vsetkych by bolo, keby dostali na Ukrajine taky vyprask, ze by boli kazdemu na smiech. Tu by Putina hnali odtial na 100%.Skrýt celý příspěvek

      • Technista
        08:52 17.03.2022

        Upřesnil bych, že Sovětský svaz v čele s Rudou armádou byl ve WWII největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším komplicem fašistů, který je nikdy nezradil. Celou 1/3 války. Co ...Zobrazit celý příspěvek

        Upřesnil bych, že Sovětský svaz v čele s Rudou armádou byl ve WWII největším, nejagresivnějším a nejbrutálnějším komplicem fašistů, který je nikdy nezradil. Celou 1/3 války. Co změnilo postoj Rusů ve WWII, bylo až napadení Ruska. I proto neradi mluví o WWII, ale jen o 2/3 WWII, o "Velké vlastenecké válce".Skrýt celý příspěvek

        • IS-3
          09:25 17.03.2022

          Přesně tak. To nemluvíme o dodávkách západních zbraní, bez kterých by Rusáci tu svou velkou válku nevyhráli ani omylem.

          Přesně tak. To nemluvíme o dodávkách západních zbraní, bez kterých by Rusáci tu svou velkou válku nevyhráli ani omylem.

    • spesl
      07:12 17.03.2022

      Ideální by bylo vypovědět každého rusa, který nepodepíše svůj nesouhlas se svojí zločineckou vládou.V praxi např. kdo nepožádá o politický azyl a tím jasně nedá najevo svůj postoj, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ideální by bylo vypovědět každého rusa, který nepodepíše svůj nesouhlas se svojí zločineckou vládou.V praxi např. kdo nepožádá o politický azyl a tím jasně nedá najevo svůj postoj, mazej z5 do běloruska nebo russka.Žádné vízum z jiných důvodú. Sportovce ,finačníky, studenty, umělce,dělníky co tu v evropě hrabou pro sebe a svůj stát všechno to vypráskat damoj do matičky ruSSi.Když zde v prohnilém západu chtějí být, tak musí být na naší straně. Pěstujem si tu 5tou kolonu a vyžírky našeho společného bohatsví s nulovým, nebo dokonce negativním přínosem pro naši společnost. Názor je jedna věc ,ale popírání holocaustu ,nebo obhajoba útočné války a zabíjení civilistů není žádný názor. To je pouze obhajoba idelogie šovinismu , fanatismu ,nacismu či komunismu.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        08:53 17.03.2022

        souhlasim a nechapu minusy. Russak na zapade jedine s azylem, ostatni domu.

        souhlasim a nechapu minusy. Russak na zapade jedine s azylem, ostatni domu.

        • spesl
          12:25 17.03.2022

          Děkuji i za mínusy, je vidět že tu je stále mezi námi pátá kolona a přátelé ruSSka a nejen můj názor je pro ně nepřijatelný.

          Děkuji i za mínusy, je vidět že tu je stále mezi námi pátá kolona a přátelé ruSSka a nejen můj názor je pro ně nepřijatelný.

    • The Pale Emperor
      08:51 17.03.2022

      Říkám, že potřebují srovnat města se zemí, jinak se ruSSkého problému nezbavíme nikdy... ruSSáci jsou tím nejhorším, co na naší planetě je. Severní Korea si hraje na svém písečku a ...Zobrazit celý příspěvek

      Říkám, že potřebují srovnat města se zemí, jinak se ruSSkého problému nezbavíme nikdy... ruSSáci jsou tím nejhorším, co na naší planetě je. Severní Korea si hraje na svém písečku a občasným vystřelením rakety doprostřed oceánu nebo planou výhružkou víceméně nikoho neohrožují, Čína rozumí byznysu a prachům, Arabský svět můžeme vybombardovat do základů... Ale ruSSko nerozumí penězům ani vlídnému slovu. Oni jen rozumí síle. A sílu jim musíme ukázat.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        09:24 17.03.2022

        russak zasvinuje Evropu uz od 1917 a intenzivne od 1945. Skodi i poslednich 20let, dela to skryte a pritom cerpa vyhody Zapadu. Jsou paraziticka choroba a musi byt porazeni. ...Zobrazit celý příspěvek

        russak zasvinuje Evropu uz od 1917 a intenzivne od 1945. Skodi i poslednich 20let, dela to skryte a pritom cerpa vyhody Zapadu. Jsou paraziticka choroba a musi byt porazeni. Ukrajinci davaji svetu nevidanou sanci to odmakat. Jen potrebuji malickost, hromadu zasob, to je pro civilizovany svet nic. Bohuzel to zasobovani nefunguje uplne spravne.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      09:34 17.03.2022

      To mě nepřekvapuje ani trochu. Sám jich pár znám, ale naštěstí už se s nimi nestýkám. A jak jsem psal níže. Rusáci maj vymyté mozky a z nějakého důvodu ten národ není právě ...Zobrazit celý příspěvek

      To mě nepřekvapuje ani trochu. Sám jich pár znám, ale naštěstí už se s nimi nestýkám. A jak jsem psal níže. Rusáci maj vymyté mozky a z nějakého důvodu ten národ není právě nejostřejší pastelkou v penálu.
      Mozky jim vymývali po staletí a teď už to mají snad i v genech. Žijí se ten svůj falešně hrdý život zkombinovaný s fňukáním, jak jim ten Západ dělá pořád nějaké zlo, protože neustále přemýšlí jak minimálně dobýt Moskvu.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    02:14 17.03.2022

    https://www.moonofalabama.org/... A tyhle vyjetý podkuřovači Kremlu se chlubí laureátstvím ceny Sereny Shim za nezávislou ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.moonofalabama.org/...

    A tyhle vyjetý podkuřovači Kremlu se chlubí laureátstvím ceny Sereny Shim za nezávislou žurnalistiku... (Shim byla za záhadných okolností usmrcena v roce 2014 při autonehodě, když reportovala o zapojení Turecka do pašování bojovníků ISIS do Sýrie, kdyby viděla tohle pochybuji, že by měla s Rusy slitování, i když kdo ví, kopala za Írán a víme, že tihle nezaujatí blízkovýchodní reportéři rádi, když kdokoli kope do západu)

    Našel jsem tuhle povedenou stránku přes twitter (já věděl proč jsem si ho rok zpátky zrušil) kde se MoonOfAlabama (a mnozí další) krásně vyjadřoval o tom útoku na divadlo..... ve smyslu, že to AZOV a kde jsou důkazy a podobně....

    To co mně na tom nejvíc "baví" je to, že tyhle duševní mrzáci si myslí jak jsou inteligentní a objektivní či nezaujatí (pěkná kamufláž páté kolony) a přitom to jsou naprosto dementní okurky, neschopné si dát 2 a 2 dohromady. Pro ně totiž 2+2=Ukrajinci jsou náckové.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      08:59 17.03.2022

      Naprostý souhlas. Pátá kolona v akci. QAnnon apod. Šílený. Já si Twitter založil hlavně kvůli aktuálnímu dění na Ukrajině a všechny pro-ruSSké stránky a """"novináře"""" jsem ...Zobrazit celý příspěvek

      Naprostý souhlas. Pátá kolona v akci. QAnnon apod. Šílený.
      Já si Twitter založil hlavně kvůli aktuálnímu dění na Ukrajině a všechny pro-ruSSké stránky a """"novináře"""" jsem ihned hodil do bloku. Teď když už to i sám Twitter blokuje, tak je to pohoda. Sleduju pár novinářů a stránek, které pokládám za objektivní a mám teď tedy víceméně nezaujaté a přesné real-time informace.Skrýt celý příspěvek

  • Gator
    02:03 17.03.2022

    Ukrajinci se s Rusákama fakt neserou: https://www.facebook.com/watch...

    Ukrajinci se s Rusákama fakt neserou: https://www.facebook.com/watch...

    • matus
      08:27 17.03.2022

      4x

      4x

  • Danik
    01:43 17.03.2022

    Chycení okupanti https://www.youtube.com/watch?... Chersonské ...Zobrazit celý příspěvek

    Chycení okupanti

    https://www.youtube.com/watch?...

    Chersonské letiště

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • DolphinXXL
      02:41 17.03.2022

      Myslím si, že to jsou ti šťastnější ruští okupanti.

      Myslím si, že to jsou ti šťastnější ruští okupanti.

      • Danik
        02:43 17.03.2022

        Když jsem dnes viděl ty veselé ruské tankisty co si poletovaly okolo svých tanků kousek tam a kousek tady tak určitě.

        Když jsem dnes viděl ty veselé ruské tankisty co si poletovaly okolo svých tanků kousek tam a kousek tady tak určitě.

  • RiMr71
    01:16 17.03.2022

    Update od US exsnipera
    https://youtu.be/UJ4C9rPJedw...

    Update od US exsnipera
    https://youtu.be/UJ4C9rPJedw...

  • marosj
    01:00 17.03.2022

    https://domov.sme.sk/c/2286264... Načrtli ste aj možné investície do nových systémov protivzdušnej obrany. Zverejnené už bolo, že v rámci ...Zobrazit celý příspěvek

    https://domov.sme.sk/c/2286264...

    Načrtli ste aj možné investície do nových systémov protivzdušnej obrany. Zverejnené už bolo, že v rámci predsunutej obrany NATO príde na Slovensko systém protivzdušnej obrany Patriot, ktorý nám zapožičia Nemecko. Nakoľko je reálne, že by sme následne dali náš starší systém S-300 Ukrajine?

    Táto téma je na stole. Komunikujeme o nej jednak s ukrajinskou stranou, ale aj so spojencami. Je to stále otvorená otázka.

    Jednoznačne sme však povedali, že akokoľvek je nejaká technika zastaraná, môžeme sa jej zbaviť až vtedy, keď za ňu budeme mať adekvátnu náhradu. A dnes náhradu za S-300 nemáme.

    Nestačí Patriot?

    Tento systém doplní spôsobilosti, ktoré nám chýbajú. Ide teda skôr o doplnok, nie náhradu. Najmä preto, že nebude vo vlastníctve Slovenskej republiky. Môže tu byť pol roka, rok, dva roky, ale nebude to náš systém. Žiadna konkrétna ponuka toho, ako nahradiť S-300, zatiaľ na stole nie je.

    Hovoríte o nejakej ponuke na odkúpenie systému tohto typu alebo možno o zazmluvnení dlhodobej zápožičky techniky a podobne?

    Možností je viac. Jednou je v podstate akási výmena. Teda že by od nás niekto S-300 odkúpil a kvázi nám za to daroval, respektíve vymenil za iný systém protivzdušnej obrany. Ako vhodná náhrada sa javí práve systém Patriot, no môže to byť aj niečo iné.

    Teoreticky by bola možná aj dlhodobá pôžička, ktorú spomínate. Muselo by to však byť veľmi jasne garantované.

    Systém Patriot by mal prísť na Slovensko už v najbližších týždňoch. Bude umiestnený v Kamenici nad Cirochou?

    Posudzujú sa viaceré alternatívy a toto je jedna z nich. Debaty s nemeckou stranou však ešte prebiehajú. Nie je to systém, ktorý zaparkuje kdekoľvek, aby splnil nejakú úlohu. Je dôležité, aby bol efekt potenciálneho použitia tohto systému maximálny, preto prebiehajú rôzne prepočty.

    Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/2286264... Skrýt celý příspěvek

  • Charlie
    00:23 17.03.2022

    UA se připravuje na ruskej útok...
    https://twitter.com/i/status/1...

    UA se připravuje na ruskej útok...
    https://twitter.com/i/status/1...

  • Upgrade
    00:12 17.03.2022

    Dva ruske vrtulniky palia neriadene strely "do luftu". V diskusii tam niekto pise, ze ich pouzivaju ako raketomety a najskor tak ostreluju nejake ...Zobrazit celý příspěvek

    Dva ruske vrtulniky palia neriadene strely "do luftu". V diskusii tam niekto pise, ze ich pouzivaju ako raketomety a najskor tak ostreluju nejake mesto.
    https://www.reddit.com/r/Ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Knightrider
      00:35 17.03.2022

      Tak to je velká dekadence a trapárna používat 2 nejmodernější vrtulníky jako hloupou artilerie

      Tak to je velká dekadence a trapárna používat 2 nejmodernější vrtulníky jako hloupou artilerie

    • RiMr71
      01:18 17.03.2022

      ...tywoe to je to jejich chirurgicky přesné působení na cíle? Hovada a barbaři...

      ...tywoe to je to jejich chirurgicky přesné působení na cíle? Hovada a barbaři...

    • ArcheologJD
      07:19 17.03.2022

      Nejspíš se jim k tomu postřelovanému cíli kvuli MANPAD moc nechtělo a tak tím manévrem prodloužili dostřel na úkor přesnosti.

      Nejspíš se jim k tomu postřelovanému cíli kvuli MANPAD moc nechtělo a tak tím manévrem prodloužili dostřel na úkor přesnosti.

      • Knightrider
        09:55 17.03.2022

        Je to asi přesně tak. Koukal jsem na to asi 20x a jim se prostě a jednoduše nechce do bojové výšky. Efektivita tohoto útoku snad není ani psychologická. Teda je, ale obrácená. ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to asi přesně tak. Koukal jsem na to asi 20x a jim se prostě a jednoduše nechce do bojové výšky. Efektivita tohoto útoku snad není ani psychologická. Teda je, ale obrácená. Neuvěřitelné. Opotřebovat si techniku na tohle je psycho. To už jim opravdu došla artilerie?Skrýt celý příspěvek

    • Klimesov
      07:22 17.03.2022

      Mně to připadá, jako když ano Rusové za cca dvacet let Putinovi vlády nakoupili řekněme moderní techniku nebo modernější, ale stále jí neumí používat a používají ji jako tu ...Zobrazit celý příspěvek

      Mně to připadá, jako když ano Rusové za cca dvacet let Putinovi vlády nakoupili řekněme moderní techniku nebo modernější, ale stále jí neumí používat a používají ji jako tu předchozí.Skrýt celý příspěvek

  • Rekky
    23:58 16.03.2022

    Ty jo, ono to s tím osvobozeným starostou bude asi pravda. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ty jo, ono to s tím osvobozeným starostou bude asi pravda.
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

  • Clint
    23:41 16.03.2022

    Ahoj, nevíte, jestli má ruská armáda a na jaké úrovni zavedený systém SAR (Search and rescue) pro záhranu sestřelených pilotů? Můj dojem je, že v porovnání s NATO nic podobného ...Zobrazit celý příspěvek

    Ahoj, nevíte, jestli má ruská armáda a na jaké úrovni zavedený systém SAR (Search and rescue) pro záhranu sestřelených pilotů? Můj dojem je, že v porovnání s NATO nic podobného nemají.Skrýt celý příspěvek

    • damik
      23:52 16.03.2022

      pro par sestrelenych pilotu poslali vrtlniky, ale Ukrajinci je sestrelili taky; tezko tady Rusum radit ...

      pro par sestrelenych pilotu poslali vrtlniky, ale Ukrajinci je sestrelili taky; tezko tady Rusum radit ...

    • TF_HU
      09:09 17.03.2022

      Dovolím si upřesnit, že služba SAR je civilní služba, zajištěná smlouvami o civilním letectví. Vojenskou verzí tohoto je CSAR. Což, je ale termín a označení pocházejívcí ze ...Zobrazit celý příspěvek

      Dovolím si upřesnit, že služba SAR je civilní služba, zajištěná smlouvami o civilním letectví. Vojenskou verzí tohoto je CSAR. Což, je ale termín a označení pocházejívcí ze západních armád, nechci říkat primárně z USAF...

      Předpoládám, že stejný, nebo podobný systém na záchranu posádek letadel a jiných VIP má i ruské letecvo. Ovšem jaká je jeho efektivita v této válce netuším...Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    23:15 16.03.2022

    V stredu ukrajinská protivzdušná obrana zničila 10 nepriateľských vzdušných cieľov. Protivzdušná obrana zničila tri ruské stíhačky Su-30cm, jeden stíhací bombardér Su-34, jedno ...Zobrazit celý příspěvek

    V stredu ukrajinská protivzdušná obrana zničila 10 nepriateľských vzdušných cieľov.

    Protivzdušná obrana zničila tri ruské stíhačky Su-30cm, jeden stíhací bombardér Su-34, jedno lietadlo neznámeho typu, dva vrtuľníky a jeden operačno-taktický UAV.

    Protivzdušná obrana Pozemných síl okrem toho hlási ďalší zostrelený stíhací bombardér Su-34 a vrtuľník Ka-52 na severnom a južnom smere
    https://www.pravda.com.ua/rus/... Skrýt celý příspěvek

    • damik
      23:26 16.03.2022

      Ukrajinci by si mneli ty Ruska letadla setrit, nebo za par tydnu nebudou mit co strilet. A pak vsechny raketaky preradi do polnich kuchyn skrabat brambory ...

      Ukrajinci by si mneli ty Ruska letadla setrit, nebo za par tydnu nebudou mit co strilet. A pak vsechny raketaky preradi do polnich kuchyn skrabat brambory ...

  • Arthur
    23:09 16.03.2022

    Deň dvadsaťjeden. Protiofenzíva. Rozhovor s @ Alexey Arestovyč https://www.youtube.com/watch?... Keď ste v podstate počúvali min od roku 2013 názory Putina a celej tej ...Zobrazit celý příspěvek

    Deň dvadsaťjeden. Protiofenzíva. Rozhovor s @ Alexey Arestovyč
    https://www.youtube.com/watch?...

    Keď ste v podstate počúvali min od roku 2013 názory Putina a celej tej jeho prokremelskej nochsledksej slovoči cez Girkina (Strelkova) až po Solovoja a jeho "diskusné" osadenstvo a všetkých Z-tkárov o Novorusku, o len jednom ruskom národe, tak Ukrajinci ak aplikovali izraelské pravidlo 10 muža tak veľmi dobre vedeli čo sa na nich chystá a zrejme sa aj v rámci svojich možností na to pripravovali...

    Oleksij Arestovyč a jeho předpověď z roku 2019 - CZ titulky
    https://www.youtube.com/watch?...

    Že by bol Arestovyč "ten 10 muž"...Skrýt celý příspěvek

  • Magister_Peditum
    22:59 16.03.2022

    V Bělorusku povstání proti Lukašenkovi nebo false flag pro útok na Ukrajinu?

    V Bělorusku povstání proti Lukašenkovi nebo false flag pro útok na Ukrajinu?

    • Miroslav
      23:18 16.03.2022

      Skôr to druhé. Bieloruská armáda potrebuje impulz a nie Lukašenkov pokyn. Vyzerá to všetko zle. Jaroslaw Kaczynski verejne vyzýva NATO na zásah mierových síl na Ukrajine

      Skôr to druhé. Bieloruská armáda potrebuje impulz a nie Lukašenkov pokyn. Vyzerá to všetko zle. Jaroslaw Kaczynski verejne vyzýva NATO na zásah mierových síl na Ukrajine

    • Upgrade
      23:33 16.03.2022

      Rusky utok na Sarny 60km od hranic s Bieloruskom.
      https://www.pravda.com.ua/news...

      Rusky utok na Sarny 60km od hranic s Bieloruskom.
      https://www.pravda.com.ua/news...

    • Poly
      23:40 16.03.2022

      Je to očekávatelná ruská "vysílačka v Gliwicích"

      Je to očekávatelná ruská "vysílačka v Gliwicích"

  • The Pale Emperor
    22:55 16.03.2022

    Měli bychom vyhlásit bojovou pohotovost. False-flag v Bělorusku, genocida na Ukrajině… kdo jiný je může nyní zastavit než my, východní a střední Evropa, která má s ruSSem moc ...Zobrazit celý příspěvek

    Měli bychom vyhlásit bojovou pohotovost. False-flag v Bělorusku, genocida na Ukrajině… kdo jiný je může nyní zastavit než my, východní a střední Evropa, která má s ruSSem moc “dobré” zkušenosti… Na ruSSa platí jen síla. Ukažme mu sílu.Skrýt celý příspěvek

    • zenker
      23:04 16.03.2022

      boji se - chce Putka zítra / dnes v noci vyhlásit všeobecnou mobilizaci....?

      boji se - chce Putka zítra / dnes v noci vyhlásit všeobecnou mobilizaci....?

      • Storm
        23:30 16.03.2022

        Nikdo nemůže dostat všechno to co chce, ani ty, ani jak ty píšeš cituji: "Putka", a dokonce ani to co si přeju já, jako že by třeba zde diskutující uměli skládat slova za sebe tak, ...Zobrazit celý příspěvek

        Nikdo nemůže dostat všechno to co chce, ani ty, ani jak ty píšeš cituji: "Putka", a dokonce ani to co si přeju já, jako že by třeba zde diskutující uměli skládat slova za sebe tak, aby dávaly smysl...Skrýt celý příspěvek

    • TF_HU
      09:12 17.03.2022

      Už jste si podal žádost na rekrutační středisko?

      Už jste si podal žádost na rekrutační středisko?

  • dusan1
    22:52 16.03.2022

    https://odessamedia.net/news/b... https://t.me/uniannet/38764... https://www.radiosvoboda.org/a... Zobrazit celý příspěvek

    https://odessamedia.net/news/b...

    https://t.me/uniannet/38764...

    https://www.radiosvoboda.org/a... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    22:49 16.03.2022

    Putin už začal mluvit o “čištění ruské společnosti od zrádců”. To už není normální, on je reálně nemocnej, vyloženě druhej Hitler. Prosím, ať ho někdo sejme, ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin už začal mluvit o “čištění ruské společnosti od zrádců”. To už není normální, on je reálně nemocnej, vyloženě druhej Hitler. Prosím, ať ho někdo sejme, zmrda.

    https://twitter.com/simonostro... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      22:52 16.03.2022

      Skončí ako Napoleon a Ukrajina bude jeho Waterloo

      Skončí ako Napoleon a Ukrajina bude jeho Waterloo

    • Jan Grohmann
      22:54 16.03.2022

      Když ho někdo sejme, to ničemu nepomůže. Problém s Ruskem bude pořád stejný.

      Když ho někdo sejme, to ničemu nepomůže. Problém s Ruskem bude pořád stejný.

      • The Pale Emperor
        22:58 16.03.2022

        To sice ano, ale alespoň by tam byl někdo, kdo by neeskaloval válku a nevyhrožoval celému světu jaderným útokem. Doufám.

        To sice ano, ale alespoň by tam byl někdo, kdo by neeskaloval válku a nevyhrožoval celému světu jaderným útokem. Doufám.

        • Miroslav
          23:20 16.03.2022

          Treba si položiť zásadnú otázku či Putin vytvoril systém alebo systém stvoril Putina. Ak to druhé, potom je úplne jedno kto povedie.

          Treba si položiť zásadnú otázku či Putin vytvoril systém alebo systém stvoril Putina. Ak to druhé, potom je úplne jedno kto povedie.

          • Upgrade
            23:34 16.03.2022

            Urcite to druhe.

            Urcite to druhe.

          • Sgt Murphy
            23:37 16.03.2022

            Myslím si že Rusko malo celkom dobre po páde ZSSR našliapnuté stať sa súčasťou Európskej únie a demokratickou krajinou. A potom prišiel Putin ako relikt z čias dávno minulých zo ...Zobrazit celý příspěvek

            Myslím si že Rusko malo celkom dobre po páde ZSSR našliapnuté stať sa súčasťou Európskej únie a demokratickou krajinou. A potom prišiel Putin ako relikt z čias dávno minulých zo snom obnoviť ZSSR. Prenasledovať a likvidovať demokratickú opozíciu, zavládol nový poriadok plný protizápadnej propagandy a cenzúry.Skrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            10:53 17.03.2022

            A co mal robit ? Ked si s nim ani len tu ruku nechceli podat :-D

            A co mal robit ? Ked si s nim ani len tu ruku nechceli podat :-D

        • matus
          23:30 16.03.2022

          Kto?

          Kto?

      • Jura99
        07:01 17.03.2022

        kdyz ho nekdo sejme, tak ten novy bude chtit byt aspon zpocatku vstricny k zapadu (asi by ho nikdo nesejmul proto, aby byl stejny nebo horsi). Tam musi zapad vyuzit prilezitost a ...Zobrazit celý příspěvek

        kdyz ho nekdo sejme, tak ten novy bude chtit byt aspon zpocatku vstricny k zapadu (asi by ho nikdo nesejmul proto, aby byl stejny nebo horsi). Tam musi zapad vyuzit prilezitost a Rusko zbavit JZ vymenou za zruseni sankci.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      23:03 16.03.2022

      Sorry ... ale trochu naivné predstavy "opusteného" Putina .. Mnoho Rusov čo žije na Slovensku má jeho názory .... a poznajú i veci " z druhej strany" ... Skrátka Rusi v Rusku ...Zobrazit celý příspěvek

      Sorry ... ale trochu naivné predstavy "opusteného" Putina ..

      Mnoho Rusov čo žije na Slovensku má jeho názory .... a poznajú i veci " z druhej strany" ...

      Skrátka Rusi v Rusku chcú presne čo hovorí Putin, resp. niečo na jeho štýl. Tí mimo Rusa sú tým poznačení tak na 50 % ...

      Nerobme si ilúzie ... ak niekto kritizuje Putina v Rusku tak skôr pre spôsoby ako to chce dosiahnuť... nie pre cieľ ... t.j. mať pod kontrolou čo najväčší kus sveta.Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      00:11 17.03.2022

      Z toho se člověku dělá docela špatně. V zásadě mi ale připadá, že většina z toho projevu je vyhrožování jeho vlastní věrchušce, protože normálních Rusů se nic z toho ani nemůže ...Zobrazit celý příspěvek

      Z toho se člověku dělá docela špatně. V zásadě mi ale připadá, že většina z toho projevu je vyhrožování jeho vlastní věrchušce, protože normálních Rusů se nic z toho ani nemůže týkat. Ten projev v mužicích sice vzbuzuje válečné nadšení, ale celé je hlavně to výhrůžka těm, kteří by teď náhodou dostali zaječí úmysly.

      Bohužel asi není nic nebezpečnějšího než psychopat, kterému teče do bot.Skrýt celý příspěvek

  • dusan1
    22:40 16.03.2022

    Rusom sa opäť neuveriteľne darí : ) https://topwar.ru/193601-grupp... Už zničili 180 ukrajinských bojových lietadiel ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusom sa opäť neuveriteľne darí : )

    https://topwar.ru/193601-grupp...

    Už zničili 180 ukrajinských bojových lietadiel a vrtuľníkov, čim už prekročili plán 100 percentného zničenia ukrajinského letectva minimálne o 30 % : )Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      22:54 16.03.2022

      Fúha, už zostrelili 166 bezpilotnych lietadiel (a pritom ešte neskončili): "Celkovo bolo od začiatku špeciálnej vojenskej operácie zničených: 180 lietadiel a vrtuľníkov, 166 ...Zobrazit celý příspěvek

      Fúha, už zostrelili 166 bezpilotnych lietadiel (a pritom ešte neskončili):

      "Celkovo bolo od začiatku špeciálnej vojenskej operácie zničených: 180 lietadiel a vrtuľníkov, 166 bezpilotných lietadiel, 1367 tankov a iných obrnených bojových vozidiel, 132 viacnásobných odpaľovacích raketových systémov, 502 poľných delostreleckých zbraní a mínometov, napr. ako aj 1156 kusov špeciálnych vojenských vozidiel."Skrýt celý příspěvek

      • damik
        23:30 16.03.2022

        tak super jestli tomu Putka veri; prej na divizich lzou generalum a generalove lzou Putinovi; tak to je super; to uplne znici Ruskou armadu :)

        tak super jestli tomu Putka veri; prej na divizich lzou generalum a generalove lzou Putinovi; tak to je super; to uplne znici Ruskou armadu :)

      • matus
        23:33 16.03.2022

        Tak chlapci ak toto je pravda, tak vecsina z vas tu cely cas klame! Tie fotky a videa znicenej ru. techniky si hadam vyrabate sami doma!

        Tak chlapci ak toto je pravda, tak vecsina z vas tu cely cas klame! Tie fotky a videa znicenej ru. techniky si hadam vyrabate sami doma!

      • OndraV.
        05:28 17.03.2022

        Bez tak se spletli, chtěli rici ze to je 1/2 jejich vlastních ztrát:))

        Bez tak se spletli, chtěli rici ze to je 1/2 jejich vlastních ztrát:))

  • econ 2
    22:25 16.03.2022

    K možnému bankrotu Ruska. Protože se mě na to pořád kdekdo ptá a i zde se objevují dotazy na kurz, atd., tak přikládám pár poznámek. Při nesplacení dnešních pohledávek začíná ...Zobrazit celý příspěvek

    K možnému bankrotu Ruska.
    Protože se mě na to pořád kdekdo ptá a i zde se objevují dotazy na kurz, atd., tak přikládám pár poznámek.

    Při nesplacení dnešních pohledávek začíná 30 denní lhůta na splacení. Teprve potom bude prohlášen bankrot.

    A co to bude znamenat pro dnešní Rusko? Reálně nic.
    Abyste rozuměli, za normálních okolností má země v bankrotu velké potíže získat zahraniční kapitál na své investice. Proto se tomu snaží vyhnout, protože ty zvýšené náklady a pokles důvěry opravdu bolí. Dnes je totiž svět velmi provázán různými půjčkami a dodavatelsko-odběratelskými vztahy. Horší půjčky, nedůvěra, vyšší pojistky, vyšší úroky, to vše ekonomiku škrtí.

    To vše se ale netýká dnešního Ruska. Protože dnešní Rusko již má stopku na půjčky v dolarových aktivech úplně. Bankrot tak asi ještě trochu sníží chuť Číny půjčovat Rusku, která už dnes není nijak valná. Ale neumím odhadnout, jak moc to pro ně bude významné (mohou se zajistit se ruskými doly).

    Další věcí je, že třeba zabaví letadla, nebudou splácet půjčky a někdo si třeba říká, jak na tom vlastně vydělali. Ale ono je to jednou dožene. Rusové stále doufají, že sankce jednou skončí. No ale pak budou muset vše zaplatit, včetně penále. Sice třeba u bankrotující Argentiny se dělaly dohody o odpuštění části dluhů. Ale u Ruska, které má příjmy z ropy, o tom pochybuju.

    Tedy bankrot Ruska na současné situaci moc nezmění, protože prostě situace Ruska z mezinárodního hlediska už nemůže být o moc horší, než je. Pozor ale na to, že sankce pracují sice pomalu, ale následky jsou značné. Rusko bude mít krizi v bankovnictví, to se projeví v průmyslu, pak mezi obyvatelstvem. Bude ekonomicky a technologicky zaostávat, což nemusí být ze začátku patrné...
    Škody budou záležet na tom, jak dlouho budou sankce uloženy. Ale i po skončení sankcí všechny škody hned nezmizí, některé budou dlouhodobé.Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      22:32 16.03.2022

      podle posledních informací už dnes chybí západní služby, některé jídlo je omezeno počtem, fabriky na auta stojí, elektronika je vykoupená nebo stojí moc, reálný kurz ve směnárně je ...Zobrazit celý příspěvek

      podle posledních informací už dnes chybí západní služby, některé jídlo je omezeno počtem, fabriky na auta stojí, elektronika je vykoupená nebo stojí moc, reálný kurz ve směnárně je vyšší, nejsou umělé klouby, materiály pro zubaře, atd. Kdo by chtěl v takové zemi bydlet?Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        22:46 16.03.2022

        Rusové. Dlouhá staletí jim vymývají mozky, vymýšlejí si nepřátele a ohýbají historii. Teď budou zase ublížení kňourat jak ten zlý Západ a vlastně budou spokojení v té svojí podivné ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusové. Dlouhá staletí jim vymývají mozky, vymýšlejí si nepřátele a ohýbají historii. Teď budou zase ublížení kňourat jak ten zlý Západ a vlastně budou spokojení v té svojí podivné kombinaci sebelítosti a nucené hrdosti.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      22:36 16.03.2022

      Rusko je už v tejto chvíli uzavretá ekonomika bez možnosti vymôcť pohľadávky. Teda fakticky sa nemení nič, len miesto BigMacu si Nataša s Jurík dajú na rande boršč

      Rusko je už v tejto chvíli uzavretá ekonomika bez možnosti vymôcť pohľadávky. Teda fakticky sa nemení nič, len miesto BigMacu si Nataša s Jurík dajú na rande boršč

      • Ján Paliga
        22:38 16.03.2022

        Boršč je ukrajinský... :D Skôr si dajú šči...

        Boršč je ukrajinský... :D Skôr si dajú šči...

    • Ján Paliga
      22:37 16.03.2022

      Hlavne že "Krym naš!"

      Hlavne že "Krym naš!"

      • Janicekmac
        22:41 16.03.2022

        best trade ever

        best trade ever

    • Sgt Murphy
      23:24 16.03.2022

      Ok, ďakujem za odpovede čo sa týka kurzu rubeľ a sankcie. Takže mne vyplýva že sankcie majú síce určitý efekt, ale z krátkodobého hľadiska nie sú pre Rusko dostatočne šokové, aby ...Zobrazit celý příspěvek

      Ok, ďakujem za odpovede čo sa týka kurzu rubeľ a sankcie. Takže mne vyplýva že sankcie majú síce určitý efekt, ale z krátkodobého hľadiska nie sú pre Rusko dostatočne šokové, aby zastavili inváziu. Z dlhodobého hľadiska ich pošleme do doby pár desiatok rokov späť, znížime im životnú úroveň, sociálne ich viac odizolujeme, ale majú vysoké šance že sa z toho ako tak pozviechajú. Žiadna veľká tragédia. Putinov sen bude žiť ďalej.Skrýt celý příspěvek

      • Silver
        06:22 17.03.2022

        No nemyslím si, že sa z toho len tak pozviechajú. Sankcie, ktoré sú platné dnes, aj keď ich dnes ešte veľmi necítia, budú mať dosah na Rusov ešte veľa rokov aj keby za chvíľu ...Zobrazit celý příspěvek

        No nemyslím si, že sa z toho len tak pozviechajú. Sankcie, ktoré sú platné dnes, aj keď ich dnes ešte veľmi necítia, budú mať dosah na Rusov ešte veľa rokov aj keby za chvíľu skončili.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      07:05 17.03.2022

      bankrot Ruska nemusi znamenat nic moc dnes, ale skody zpusobene zapadnim investorum zustanou rusakum na hrbu a jednou to zaplati do posledniho dolaru i s urokem a bolestnym. Takze ...Zobrazit celý příspěvek

      bankrot Ruska nemusi znamenat nic moc dnes, ale skody zpusobene zapadnim investorum zustanou rusakum na hrbu a jednou to zaplati do posledniho dolaru i s urokem a bolestnym. Takze bankrot parada, smele do nej.Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    22:17 16.03.2022

    Pre zaujímavosť, simulácia prvých hodín jadrovej vojny. Za prvé 4 hodiny 90 miliónov ...Zobrazit celý příspěvek

    Pre zaujímavosť, simulácia prvých hodín jadrovej vojny. Za prvé 4 hodiny 90 miliónov mŕtvych.

    https://techsvet.cz/nejnovejsi... Skrýt celý příspěvek

    • ABC123
      22:23 16.03.2022

      Zaujímavé že frantici ostali mimo…

      Zaujímavé že frantici ostali mimo…

    • Miroslav
      22:23 16.03.2022

      Pozri si YouTube kanál Badatele s Jarom Marešom. Celkom slušne to popisuje aj s dopadom na Československo

      https://m.youtube.com/watch?v=...

      Pozri si YouTube kanál Badatele s Jarom Marešom. Celkom slušne to popisuje aj s dopadom na Československo

      https://m.youtube.com/watch?v=...

    • Sgt Murphy
      23:01 16.03.2022

      Celkom nepodstatné koľko ich umrie za prvé štyri hodiny... celkom isté že po tom čo dopadnú všetky rakety tak ostane pár desiatok tisíc "šťastlivcov" a svet bude vyzerať ako v ...Zobrazit celý příspěvek

      Celkom nepodstatné koľko ich umrie za prvé štyri hodiny... celkom isté že po tom čo dopadnú všetky rakety tak ostane pár desiatok tisíc "šťastlivcov" a svet bude vyzerať ako v románe od Dmitrija Gluchovského.Skrýt celý příspěvek

      • ABC123
        23:22 16.03.2022

        Tak predpokladám že vlády, armády a rôzne služby majú v takýchto prípadoch svoje plány ( evakuácie, útek do krytov apod) a tam je čas dôležitý…. Ale my “bežný” by sme sa len ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak predpokladám že vlády, armády a rôzne služby majú v takýchto prípadoch svoje plány ( evakuácie, útek do krytov apod) a tam je čas dôležitý….
        Ale my “bežný” by sme sa len jedného pekného rána neprebudili.
        Mimochodom tie čísla vychádzajú zo simulácii na :
        https://nuclearsecrecy.com/nuk...
        Dal som Cár bombu do Bratislavy a popáleniny 3 stupňa ešte v Nitre a Viedni…..Skrýt celý příspěvek

        • Sgt Murphy
          00:16 17.03.2022

          Pozri sa aby niekto prežil aj v krytoch, potrebujeme aby boli plne funkčné, naplnené zásobami jedla a pitnej vody, zdravotníckeho materiálu atď. Kde nájdeš také na Slovensku? ...Zobrazit celý příspěvek

          Pozri sa aby niekto prežil aj v krytoch, potrebujeme aby boli plne funkčné, naplnené zásobami jedla a pitnej vody, zdravotníckeho materiálu atď. Kde nájdeš také na Slovensku? Nikde. Ostatne platí tak prakticky vo všetkých štátoch, ani USA nebude mať také kryty. Tie boli možno v 60. rokoch. Možno naozaj tých pár miliardárov také má niekde postavené... my ale medzi nich nepatríme.Skrýt celý příspěvek

        • TF_HU
          09:18 17.03.2022

          Myslím, že jste se už neprobudil...zkuste se podívat reálně na stav civilní ochrany ve své zemi. Zkuste hasičský záchranný sbor, kde máte kryt, kde máte masku, kde máte informace ...Zobrazit celý příspěvek

          Myslím, že jste se už neprobudil...zkuste se podívat reálně na stav civilní ochrany ve své zemi. Zkuste hasičský záchranný sbor, kde máte kryt, kde máte masku, kde máte informace co dělat pro případ války, útoku či havárie. Pokud vás to dosud nezajímalo, budete překvapen.Skrýt celý příspěvek

        • ABC123
          10:26 17.03.2022

          No neviem ci ste sa prebudili vy.... treba precitat cele vlakno.
          Pisal som, ze som nemyslel nasu krajinu potazmo vychodnu europu. Ale elity.....

          No neviem ci ste sa prebudili vy.... treba precitat cele vlakno.
          Pisal som, ze som nemyslel nasu krajinu potazmo vychodnu europu. Ale elity.....

      • Miroslav
        23:25 16.03.2022

        Po odpálení pohotovostných jadrových síl sa odhaduje, že počet obetí bude okolo 90 miliónov. Predpoklad je taký, že väčšina armádnych síl na oboch stranách by bola zničená a ďalšie ...Zobrazit celý příspěvek

        Po odpálení pohotovostných jadrových síl sa odhaduje, že počet obetí bude okolo 90 miliónov. Predpoklad je taký, že väčšina armádnych síl na oboch stranách by bola zničená a ďalšie údery by už nemal kto vykonaťSkrýt celý příspěvek

        • ABC123
          23:36 16.03.2022

          No neviem.... ako prve ma hned napadli ponorky.... a ostatne je automatika ako pisu aj v clanku

          No neviem.... ako prve ma hned napadli ponorky.... a ostatne je automatika ako pisu aj v clanku

Načítám diskuzi...