VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Jackus
    22:13 16.03.2022

    Tento ruský vojenský řidič se domů nevrátí.
    https://twitter.com/olex_scher...

    Tento ruský vojenský řidič se domů nevrátí.
    https://twitter.com/olex_scher...

    • mexir
      22:20 16.03.2022

      Duplicita 20:27.

      Duplicita 20:27.

      • Jackus
        23:10 16.03.2022

        Omlouvám se, uniklo mi.

        Omlouvám se, uniklo mi.

    • matus
      22:22 16.03.2022

      Toto je neuveritelne, ak takto pokracuju kazdy den, tak sa cudujem ze dostojnikov nepostrielali a nejdu peso domov.

      Toto je neuveritelne, ak takto pokracuju kazdy den, tak sa cudujem ze dostojnikov nepostrielali a nejdu peso domov.

  • Ilawar
    22:09 16.03.2022

    Přidám se s OT, smíšené zprávy z vlády a MO - jedna dobrá a jedna ne moc ...Zobrazit celý příspěvek

    Přidám se s OT, smíšené zprávy z vlády a MO - jedna dobrá a jedna ne moc dobrá:

    https://www.czdefence.cz/clane...


    https://www.czdefence.cz/clane...
    Proč mě to nepřekvapuje. Pokud vím stále MO nevrátili těch 5 mld Kč co jim loni agent Bureš sebral kvůli podpoře rozpočtu co potřeboval od komančů.Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      22:51 16.03.2022

      Já bych to tak horké neviděl, viz dnešní prohlášení Černochové po zasedání NO členských států NATO "Na resortu obrany máme všechny předpoklady k tomu, abychom deficit ve výdajích ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych to tak horké neviděl, viz dnešní prohlášení Černochové po zasedání NO členských států NATO
      "Na resortu obrany máme všechny předpoklady k tomu, abychom deficit ve výdajích na obranu co nejdříve dohnali,“ řekla ministryně Černochová s tím, že se o nutnosti dosáhnout dvouprocentní hranice co nejdříve bavila také s americkým ministrem obrany Lloydem Austinem. V rámci krátkého bilaterálního setkání mluvili i o tom, že by mělo Česko zájem o další vrtulníky systému H-1 Viper a Venom, protože 12 strojů, které Armáda ČR dostane v příštím roce, se vzhledem k aktuální situaci ukazují jako nedostatečný počet.Skrýt celý příspěvek

      • Ilawar
        23:04 16.03.2022

        Rád bych byl optimista a věřil, že když se neprobudili v roce 2008, ani v roce 2014, tak se už konečně probudili teď. Ale předchozí zkušenosti a třeba to, v jakém stavu je po ...Zobrazit celý příspěvek

        Rád bych byl optimista a věřil, že když se neprobudili v roce 2008, ani v roce 2014, tak se už konečně probudili teď.
        Ale předchozí zkušenosti a třeba to, v jakém stavu je po několika letech tendr na BVP, ve mě moc nadějí nevzbuzuje.
        Ale jo vrtulníky, houfnice, MADR - klasik by řekl: naděje umírá poslední :-)Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      00:51 17.03.2022

      Ty počty jsou pěkné a mám radost i za to příslušenství (i když třeba ty lasery a zvětšovací moduly by vyšší čísla zasloužily.

      Ty počty jsou pěkné a mám radost i za to příslušenství (i když třeba ty lasery a zvětšovací moduly by vyšší čísla zasloužily.

    • Scotty
      01:46 17.03.2022

      /Proč mě to nepřekvapuje. Pokud vím stále MO nevrátili těch 5 mld Kč co jim loni agent Bureš sebral kvůli podpoře rozpočtu co potřeboval od komančů./ Ty miliardy byly vrácené ...Zobrazit celý příspěvek

      /Proč mě to nepřekvapuje. Pokud vím stále MO nevrátili těch 5 mld Kč co jim loni agent Bureš sebral kvůli podpoře rozpočtu co potřeboval od komančů./
      Ty miliardy byly vrácené dávno. Navíc loňský rozpočet nemá s tím letošním nic společného.Skrýt celý příspěvek

  • Janicekmac
    22:05 16.03.2022

    Na několika místech Běloruska byly slyšet ...Zobrazit celý příspěvek

    Na několika místech Běloruska byly slyšet výbuchy
    https://twitter.com/HannaLiuba...
    https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      22:05 16.03.2022

      kua, a to jsem dával aktualizovat, než jsem to tu hodil :D

      kua, a to jsem dával aktualizovat, než jsem to tu hodil :D

      • Ilawar
        22:50 16.03.2022

        Ukrajinský útok na vojenská zařízení? - silně nepravděpodobné, v těch místech nejsou rusácké základny. Ukrajinci mají dost starostí doma, nemají důvod útočit na BLR a zatahovat ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinský útok na vojenská zařízení? - silně nepravděpodobné, v těch místech nejsou rusácké základny. Ukrajinci mají dost starostí doma, nemají důvod útočit na BLR a zatahovat jejich jednotky přímo do bojů.

        Puč proti Lukašenkovi? - asi ne, to by se něco dělo i v Minsku

        Zinscenovaný útok (na civilní cíle) s cílem přimět BLR, aby se připojilo k útoku na Ukrajinu? - pravděpodobné

        Převzetí kontroly nad nespolehlivými BLR jednotkami? - dost možná anoSkrýt celý příspěvek

  • marosj
    22:04 16.03.2022

    v Bielorusku sa ozývajú explózie. Pôvod výbuchov neznámy.
    https://twitter.com/MotolkoHel...

    v Bielorusku sa ozývajú explózie. Pôvod výbuchov neznámy.
    https://twitter.com/MotolkoHel...

    • Miroslav
      22:16 16.03.2022

      Pôvod je naopak známy

      Pôvod je naopak známy

    • OndraV.
      22:26 16.03.2022

      To není dobre…

      Vyrobili duvod jak oficiálně zatáhnout Belerusko do války s UA:(:(

      To není dobre…

      Vyrobili duvod jak oficiálně zatáhnout Belerusko do války s UA:(:(

      • Miroslav
        22:38 16.03.2022

        Zajtra si musím ísť podať Euromilióny. O trochu nižšie som o tom písal a trvalo to len 7 minút kým sa moja predpoveď vyplnila

        Zajtra si musím ísť podať Euromilióny. O trochu nižšie som o tom písal a trvalo to len 7 minút kým sa moja predpoveď vyplnila

        • Lodestar
          23:10 16.03.2022

          To musíš stihnout ještě teď, třeba je to jen Happy Hour :-)

          To musíš stihnout ještě teď, třeba je to jen Happy Hour :-)

    • Wolv3rine
      22:49 16.03.2022

      Pravděpodobně se jedná o vojenské cvičení ;)

      Pravděpodobně se jedná o vojenské cvičení ;)

  • Upgrade
    22:04 16.03.2022
  • tombo
    21:40 16.03.2022

    Je to OT ale ak by to niekoho zaujimalo - turecké problémy s S400 a ako dopadli pokusy hacknut system rozpoznavania vlastny/cudzi. Chrome to z gréčtiny celkom dobre ...Zobrazit celý příspěvek

    Je to OT ale ak by to niekoho zaujimalo - turecké problémy s S400 a ako dopadli pokusy hacknut system rozpoznavania vlastny/cudzi. Chrome to z gréčtiny celkom dobre prelozil:

    https://www.pentapostagma.gr/k... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      21:48 16.03.2022

      Načo je mi PVO systém ktorý nevystrelí proti ruským, ani proti NATO lietadlám? Proti komu vlastne zasiahne? Eritrea?

      Načo je mi PVO systém ktorý nevystrelí proti ruským, ani proti NATO lietadlám? Proti komu vlastne zasiahne? Eritrea?

      • matus
        21:55 16.03.2022

        Zabudli ste na to ze ruske letectvo nieje letectvo ako sa prezentovalo. Podla propagandy nemalo spadnut ani jedno ru lietadlo/vrtulnik, a nie to ho zostrelit Strelou. nefunguje ...Zobrazit celý příspěvek

        Zabudli ste na to ze ruske letectvo nieje letectvo ako sa prezentovalo. Podla propagandy nemalo spadnut ani jedno ru lietadlo/vrtulnik, a nie to ho zostrelit Strelou. nefunguje nic, mozno nebudu fungovat ani ru odpovedace.Skrýt celý příspěvek

      • matus
        21:57 16.03.2022

        Su 34 mala byt "najstrasnejsia zbran" cakame

        Su 34 mala byt "najstrasnejsia zbran" cakame

      • tombo
        22:02 16.03.2022

        Áno s S400 si strelili viackrát do nohy. Teraz sa pokusaju S400 skopírovať a pripadne znalosti pouzit pri vývoji vlastného systemu.

        Áno s S400 si strelili viackrát do nohy. Teraz sa pokusaju S400 skopírovať a pripadne znalosti pouzit pri vývoji vlastného systemu.

        • OndraV.
          22:28 16.03.2022

          Me by zajimalo jak ten protivzdušny systém ruské výroby rozpozná ze se jedna o letadlo UA či Ru když bude stejný typ a vyrobeny v Ru… Není to úplně k tema příspěvku ale toto me ...Zobrazit celý příspěvek

          Me by zajimalo jak ten protivzdušny systém ruské výroby rozpozná ze se jedna o letadlo UA či Ru když bude stejný typ a vyrobeny v Ru…

          Není to úplně k tema příspěvku ale toto me vždy zajimaloSkrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            22:37 16.03.2022

            V kazdom lietadle je prijimac/vysielac kodu IFF. Ten ma kazda krajina (spolocenstvo) svoj a tajny. A IFF identifikator v radare bud dostane spravny kod, alebo nespravny/ziadny. ...Zobrazit celý příspěvek

            V kazdom lietadle je prijimac/vysielac kodu IFF. Ten ma kazda krajina (spolocenstvo) svoj a tajny. A IFF identifikator v radare bud dostane spravny kod, alebo nespravny/ziadny. Zalezi ako je to potom cele implementovane do riadenia palby. Niektore systemy nemusia dovolit vystrelit pokial nedojde k jednoznacnej identifikacii nepriatelskeho lietadla...Skrýt celý příspěvek

          • OndraV.
            22:42 16.03.2022

            To: Sergej7490

            Dekuji:)

            To: Sergej7490

            Dekuji:)

        • Ján Paliga
          22:46 16.03.2022

          Veď presne nákup S-400 bol z toho dôvodu. Chceli know-how na Patrioty a nedostali ho. Preto trucpodnik s S-400...

          Veď presne nákup S-400 bol z toho dôvodu. Chceli know-how na Patrioty a nedostali ho. Preto trucpodnik s S-400...

    • CerVus
      21:53 16.03.2022

      No, tak teď opravdu nedává smysl fakt, že vyměnili F-35 za S-400, který nemůže vystřelit na letadlo jediného regionálního protivníka.

      No, tak teď opravdu nedává smysl fakt, že vyměnili F-35 za S-400, který nemůže vystřelit na letadlo jediného regionálního protivníka.

      • BobDylan
        22:23 16.03.2022

        S-400 práveže svoju úlohu splnil. Zahral na strunu nacionalistom, vďaka ktorým sa sultán drží pri moci. Všetko ostatné je vedľajšie.

        S-400 práveže svoju úlohu splnil. Zahral na strunu nacionalistom, vďaka ktorým sa sultán drží pri moci. Všetko ostatné je vedľajšie.

      • Poly
        22:40 16.03.2022

        Pořízení S-400 byla ze strany Turecka velkou chybou. Rusko využilo chaosu z nepovedeného puče a půtkami kvůli Patriotu v servisu a nabídlo S-400. Věděli, že to není žádný velký ...Zobrazit celý příspěvek

        Pořízení S-400 byla ze strany Turecka velkou chybou. Rusko využilo chaosu z nepovedeného puče a půtkami kvůli Patriotu v servisu a nabídlo S-400. Věděli, že to není žádný velký kšeft. Zároveň tak Erdogan získal po dlouhé době nějakého kámoše a Putin si mohl konečně s někým potřást rukou a ten mu neuhnul :-) Boužel tohle spojenectví je dobré pro Putina a Erdogana, ale ne pro Rusko nebo Turecko.
        Prodej protiletadlového systému Turecku byl obecně dost problematický. Nikomu se do toho moc nechtělo, protože Turecko soutěž nastavilo tak, že z kladených podmínek klíčila možnost reverzního inženýrství.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        22:54 16.03.2022

        Potrebovali sa dostať ku najnovším technológiám, o tom to všetko bolo. Know-how na Patrioty nedostali, preto šli do trucpodniku ... Len nerátali s ukončením programu F-35...

        Potrebovali sa dostať ku najnovším technológiám, o tom to všetko bolo. Know-how na Patrioty nedostali, preto šli do trucpodniku ... Len nerátali s ukončením programu F-35...

    • Lars
      22:08 16.03.2022

      Tady jsou k tomu zajímavé podrobnosti: https://journal-neo.org/2021/0... Každopádně to Turci zřejmě dost pohnojili a Rusáci z ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady jsou k tomu zajímavé podrobnosti:

      https://journal-neo.org/2021/0...

      Každopádně to Turci zřejmě dost pohnojili a Rusáci z nich udělali pitomce, i když zřejmě za cenu toho, že další S-300/400 už se jim v okolních zemích možná prodat nepodaří. Kupovat si dveře od zloděje, který si od nich nechá klíče, je krok do potíží.Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        23:02 16.03.2022

        nehnevaj sa ale to je taký balast čo v tom článku odznelo,politická agitka.Okrem toho je to ruský portál a ten text tomu aj zodpovedá.

        nehnevaj sa ale to je taký balast čo v tom článku odznelo,politická agitka.Okrem toho je to ruský portál a ten text tomu aj zodpovedá.

        • Lars
          00:03 17.03.2022

          Já se nezlobím. Dozvěděl jsem se tam věci, které jsem neznal. Politický balast si odfiltrovat umím, jsem už velký kluk.

          Já se nezlobím. Dozvěděl jsem se tam věci, které jsem neznal. Politický balast si odfiltrovat umím, jsem už velký kluk.

  • matus
    21:36 16.03.2022

    Pani niekto z vas tu vcera odporucal dobry prekladac, poprosim ak mozte znovu. dik

    Pani niekto z vas tu vcera odporucal dobry prekladac, poprosim ak mozte znovu. dik

    • Scotty
      21:13 16.03.2022

      Z Mariupolu chtěj udělat odstrašující příklad toho jak trestají "fašisty". Tohle je jen zahřívací kolo proti tomu co přijde až to město obsadí.

      Z Mariupolu chtěj udělat odstrašující příklad toho jak trestají "fašisty". Tohle je jen zahřívací kolo proti tomu co přijde až to město obsadí.

      • Ilawar
        21:45 16.03.2022

        Nemohou jim zapomenout, že se jim v roce 2014 postavili na odpor a ubránili se.

        Nemohou jim zapomenout, že se jim v roce 2014 postavili na odpor a ubránili se.

      • matus
        21:51 16.03.2022

        Je tu aj moznost ze vedia ze to neobsadia. Predsa sami neznicite mesto kt musite obnovit za vlastne. Znicia vsetko co nemozu dobit, a ukraina sa bude spametavat 20 rokov.

        Je tu aj moznost ze vedia ze to neobsadia. Predsa sami neznicite mesto kt musite obnovit za vlastne. Znicia vsetko co nemozu dobit, a ukraina sa bude spametavat 20 rokov.

        • Miroslav
          22:25 16.03.2022

          To je ruská tradícia. Podobne to urobili v Groznom. Keď ho nemohli dobyť, tak ho zrovnali si zemou

          To je ruská tradícia. Podobne to urobili v Groznom. Keď ho nemohli dobyť, tak ho zrovnali si zemou

          • Ján Paliga
            23:03 16.03.2022

            Aj s etnickými Rusami, ktorí zomierali vďaka ruským bombám....

            Aj s etnickými Rusami, ktorí zomierali vďaka ruským bombám....

      • matus
        21:52 16.03.2022

        Skusali to aj v CHarkove, ale je pravda ze ten neobklucili.

        Skusali to aj v CHarkove, ale je pravda ze ten neobklucili.

    • Luboss
      21:20 16.03.2022

      Možná se už probudí svět a bude adekvátně reagovat.

      Možná se už probudí svět a bude adekvátně reagovat.

      • Roland
        21:22 16.03.2022

        možná už třeba jo: https://www.idnes.cz/zpravy/za... - hlavně aby nebylo pozdě Zobrazit celý příspěvek

        možná už třeba jo: https://www.idnes.cz/zpravy/za... - hlavně aby nebylo pozděSkrýt celý příspěvek

        • matus
          21:39 16.03.2022

          Tak "stary dedko" to teraz idiotom pekne natrel.

          Tak "stary dedko" to teraz idiotom pekne natrel.

      • Miroslav
        21:40 16.03.2022

        Po tom všetkom čo som videl, ako rodičia plačú nad telami mŕtvych detí, ako matky plačú od zúfalstva s deťmi v náručí lebo sa boja, ja som sa báť prestal. Už som vo fáze akceptácie ...Zobrazit celý příspěvek

        Po tom všetkom čo som videl, ako rodičia plačú nad telami mŕtvych detí, ako matky plačú od zúfalstva s deťmi v náručí lebo sa boja, ja som sa báť prestal. Už som vo fáze akceptácie toho, že aspoň krajiny stredovýchodnej Európy povedia dosť, a musíme ísť aktívne pomôcť tým ľuďom tam.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          21:47 16.03.2022

          souhlasim

          souhlasim

          • Miroslav
            22:08 16.03.2022

            Sám som otcom malých detí. Najmladšie má len 2 roky. Neviem si predstaviť, že mi ich niekto chce zabiť ale na pomoc nikto nepríde. Nechcem aby do toho priamo zasahovalo NATO alebo ...Zobrazit celý příspěvek

            Sám som otcom malých detí. Najmladšie má len 2 roky. Neviem si predstaviť, že mi ich niekto chce zabiť ale na pomoc nikto nepríde. Nechcem aby do toho priamo zasahovalo NATO alebo USA. To by mohlo skončiť jadrovou katastrofou, ale my susedia resp. v prípade ČR bývalí susedia by sme mali dobre zvážiť ako ďalej. Či sa na to budeme prizerať a čakať kým sa aj my staneme korisťou, alebo budeme predátoromSkrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            22:13 16.03.2022

            Myslím, že jazýčkom na váhach bude postoj Poľska. Posledných pár dní aktívne sledujem poľskú tlač a tiež diskusie aby som si urobil obraz i náladách medzi ľuďmi

            Myslím, že jazýčkom na váhach bude postoj Poľska. Posledných pár dní aktívne sledujem poľskú tlač a tiež diskusie aby som si urobil obraz i náladách medzi ľuďmi

      • Roland
        21:41 16.03.2022

        https://twitter.com/StratcomCe... co to asi bude za unmanned aerial systems? a další dotaz pozná někdo, odkud je to reálně řízené? pokud by to byl ...Zobrazit celý příspěvek

        https://twitter.com/StratcomCe...

        co to asi bude za unmanned aerial systems? a další dotaz pozná někdo, odkud je to reálně řízené? pokud by to byl třeba reaper řízený někým kdo to umí, tak by to mohlo být fakt zajímavýSkrýt celý příspěvek

    • Falko
      21:24 16.03.2022

      Ako sa na toto môžeme pozerať donúťme našich vodcov konať, toto treba zastaviť. Aké požič, také vráť! Tu sa na diplomaciu hrať nedá. Treba ich zničiť. A hotovo.

      Ako sa na toto môžeme pozerať donúťme našich vodcov konať, toto treba zastaviť. Aké požič, také vráť! Tu sa na diplomaciu hrať nedá. Treba ich zničiť. A hotovo.

      • matus
        21:43 16.03.2022

        Ako? My? NATO, EU? tak zase trocha rozumu do toho. Hlavaci z NATO/USA asi fakt vedia viac ako my. Predpokladam ze to nieje banda idiotov kt. nevedia co robia

        Ako? My? NATO, EU? tak zase trocha rozumu do toho. Hlavaci z NATO/USA asi fakt vedia viac ako my. Predpokladam ze to nieje banda idiotov kt. nevedia co robia

        • Falko
          22:11 16.03.2022

          Možno sú hlaváči, no jediné naše šťastie je Biden, ako prezident USA, na neho sa spolieham, aj keď je starý má veľký prehľad o situácii, vie robiť správne rozhodnutia a hlavne vie ...Zobrazit celý příspěvek

          Možno sú hlaváči, no jediné naše šťastie je Biden, ako prezident USA, na neho sa spolieham, aj keď je starý má veľký prehľad o situácii, vie robiť správne rozhodnutia a hlavne vie čo na Putina platí. A necháva nás aj trošku vykúpať lebo sme nezbrojili a neboli sme jednotný v Európe..... Ja viem, že je to morálna dilema a radšej nechať zomrieť menej ľudí(tým, že Rusko porazíme ekonomický , ako riskovať budúcnosť Európy a začať vojnu.. Minimálne zastavme plyn a ropu!!! Keď už nie vojensky,tak aspoň rýchlo ekonomický. Tie dva roky, čo všetko zdražie, ja osobne rád príjmem, ak skončí toto krviprelievanie aspoň o kúsok skôr . Ale , ale musí skončiť víťazstvom Ukrajiny. Lebo dohoda bude viesť len k ďalšiemu konfliktu.Skrýt celý příspěvek

          • matus
            23:40 16.03.2022

            Ale toto nieje o plyne, priplatim budem mrznut. toto je o tom ze oni vedia preco bezletovu zonu nie. Musia mat info kt pochopi aj Zelensky. Bezletova zona nie PVO pre ukrainu ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale toto nieje o plyne, priplatim budem mrznut. toto je o tom ze oni vedia preco bezletovu zonu nie. Musia mat info kt pochopi aj Zelensky. Bezletova zona nie PVO pre ukrainu ano(seda zona)Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      21:25 16.03.2022

      Jestli ani po tomhle nezmizí všechny firmy z russka a nevyvezou tu svoloč včetně sportovců ze světa zpátky do moskvy tak je něco špatně. Okamžitě těm sviním zrušit už vydaná dvojí ...Zobrazit celý příspěvek

      Jestli ani po tomhle nezmizí všechny firmy z russka a nevyvezou tu svoloč včetně sportovců ze světa zpátky do moskvy tak je něco špatně. Okamžitě těm sviním zrušit už vydaná dvojí občanství, zabavit veškerý majetek a účty v zahraníčí. Všem co nepožádají o azyl.Skrýt celý příspěvek

      • Fiagy
        21:30 16.03.2022

        Ještě jsem zapomněl na bělorusko. To samé v bledě modrém.

        Ještě jsem zapomněl na bělorusko. To samé v bledě modrém.

        • Sergej7490
          21:42 16.03.2022

          Bielorusku by som dal sancu. Ked uvidia koniec svojho ochrancu, myslim ze rychlo dostanu rozum. Este niesu tak vygumovany ako Rusi. A o to to bude pre Rusov este horsie, ak uvidia ...Zobrazit celý příspěvek

          Bielorusku by som dal sancu. Ked uvidia koniec svojho ochrancu, myslim ze rychlo dostanu rozum. Este niesu tak vygumovany ako Rusi. A o to to bude pre Rusov este horsie, ak uvidia ze ich BLR opustilo.Skrýt celý příspěvek

          • The Pale Emperor
            21:46 16.03.2022

            V Bělorusku je spousta normálně smýšlejících lidí. Lukašenko je sráč, stačí přislíbit zrušení sankcí, peněžní injekce ekonomice a slib, že se nikdo ze západu nebude srát do jeho ...Zobrazit celý příspěvek

            V Bělorusku je spousta normálně smýšlejících lidí. Lukašenko je sráč, stačí přislíbit zrušení sankcí, peněžní injekce ekonomice a slib, že se nikdo ze západu nebude srát do jeho politiky a uvidíte, jak milerád ještě obsadí tu russkou infrastrukturu v bělorusku.

            Ne vážně. Dostat Lukašenka na naší stranu by podle mě mohlo v ten moment ukončit konflikt. Celé armády na sever od Kyjeva odříznuté, jednotky v Bělorusku v zajetí...Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            22:11 16.03.2022

            Len aby nás Rusko neprebehlo a nezatiahlo Bielorusko do vojny skôr, ako budeme mať šancu im niečo ponúknuť

            Len aby nás Rusko neprebehlo a nezatiahlo Bielorusko do vojny skôr, ako budeme mať šancu im niečo ponúknuť

          • Miroslav
            22:19 16.03.2022

            Mám pocit, že sa práve stalo. Viď info vyššie

            Mám pocit, že sa práve stalo. Viď info vyššie

          • The Pale Emperor
            22:52 16.03.2022

            My o vlku…

            Snad ne. Doufejme, že Lukašenko není blbej. Prosím. Ale false-flag to bude 100 %.

            My o vlku…

            Snad ne. Doufejme, že Lukašenko není blbej. Prosím. Ale false-flag to bude 100 %.

    • Jura99
      21:31 16.03.2022

      uz par dni si rikam, jak si treba Macron muze s tou zlocineckou svini jen tak telefonovat. Chapu, ze snaha o diplomacii byt musi, ale bavit se s valecnym zlocincem ?

      uz par dni si rikam, jak si treba Macron muze s tou zlocineckou svini jen tak telefonovat. Chapu, ze snaha o diplomacii byt musi, ale bavit se s valecnym zlocincem ?

      • ABC123
        21:43 16.03.2022

        Paweł Kukiz v programe „Gość Wydarzeń“: Nemci a Francúzi sa správajú ako vydierači. Cez Bielorusko prechádza obrovské množstvo kamiónov, ktoré zásobujú ...Zobrazit celý příspěvek

        Paweł Kukiz v programe „Gość Wydarzeń“: Nemci a Francúzi sa správajú ako vydierači.
        Cez Bielorusko prechádza obrovské množstvo kamiónov, ktoré zásobujú Rusov

        https://www.polsatnews.pl/wiad... Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      21:34 16.03.2022

      Většina toho článku je přeložena tady, bohužel cudně bez udání zdroje. Pro ty, kdo třeba mají problém s jazykem:

      https://irozhl.as/gzm...

      Většina toho článku je přeložena tady, bohužel cudně bez udání zdroje. Pro ty, kdo třeba mají problém s jazykem:

      https://irozhl.as/gzm...

    • RiMr71
      21:37 16.03.2022

      ...je neuvěřitelné během jak krátké doby vyhřezla celá barbarská podstata ruského národa.

      ...je neuvěřitelné během jak krátké doby vyhřezla celá barbarská podstata ruského národa.

    • Kikirík
      21:45 16.03.2022

      Schvalne, dajte nieco taketo medzi nasu vytupenu slovensku komunitu a uvidite. Ked sa nieco taketo zverejni na slovenskom fb alebo inej socialnej sieti, tak vas tam zacnu ...Zobrazit celý příspěvek

      Schvalne, dajte nieco taketo medzi nasu vytupenu slovensku komunitu a uvidite. Ked sa nieco taketo zverejni na slovenskom fb alebo inej socialnej sieti, tak vas tam zacnu bombardovat… “A v Iraku, v Syrii, v Libyi, v Afganistane a v Belehrade co robili USA a NATO? Tam nezabijali civilov? Vtedy si nikto nedaval ziadne vlajky na profil, ziadne sankcie neboli, ani sa neprotestovalo alebo nemali taku podporu ako ma Ukrajina. To nikoho netrapilo, vsak?”

      A samozrejme este dalsie a podobne sracky vam tam napisu, hodne tohto vytupeneho a prijebaneho naroda. Samozrejme nesmie chybat spodina, ktora povie, ze to je fejk alebo, ze to si Ukrajinci sami urobili, aby vsetci zatracovali Rusko. Radost tu zit medzi takymi.Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        21:57 16.03.2022

        Ti poviem, mne je normálne fyzicky zle s toho, čo dokážu ľudia v mojom okolí vypustiť s úst.Po viacerých pokusoch oponovať som zistil, že to nemá zmysel, lebo na druhý deň príde ...Zobrazit celý příspěvek

        Ti poviem, mne je normálne fyzicky zle s toho, čo dokážu ľudia v mojom okolí vypustiť s úst.Po viacerých pokusoch oponovať som zistil, že to nemá zmysel, lebo na druhý deň príde ten človek s ešte väčšou p.... o. Takú propagandu nemal ani Hitler na Sudetach, ako u nás na strednom a východnom Slovensku.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          23:16 16.03.2022

          Ja som dostal na takéto správanie odpoveď - "Je to geopolitika".... To povie niekto, kto sa ku svojim vnúčatkám správa ako milujúci dedko a na ukrajinské deti je ako Heydrich....

          Ja som dostal na takéto správanie odpoveď - "Je to geopolitika".... To povie niekto, kto sa ku svojim vnúčatkám správa ako milujúci dedko a na ukrajinské deti je ako Heydrich....

    • Ján Paliga
      23:02 16.03.2022

      Sviňa oproti tým, ktorí toto páchajú, je ešte inteligentné zviera.... Je to hrozná tragédia ... Ten masový vrah detí robí toto len pre svoju túžbu po moci.... Aké je to ...Zobrazit celý příspěvek

      Sviňa oproti tým, ktorí toto páchajú, je ešte inteligentné zviera....

      Je to hrozná tragédia ... Ten masový vrah detí robí toto len pre svoju túžbu po moci.... Aké je to zvrátené....Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      01:37 17.03.2022

      Ty komentáře u toho.....Třeba uživatel MoonOfAlabama..... Ta proruská klika je pěkná i na západě.

      Ty komentáře u toho.....Třeba uživatel MoonOfAlabama..... Ta proruská klika je pěkná i na západě.

  • ABC123
    20:52 16.03.2022

    Falošná kapitulačné video Zelenského zdieľané na sociálnych ...Zobrazit celý příspěvek

    Falošná kapitulačné video Zelenského zdieľané na sociálnych sieťach…

    https://www.bbc.com/news/live/... Skrýt celý příspěvek

  • Sgt Murphy
    20:51 16.03.2022

    Vedel by niekto vysvetliť ako je možné že ruský rubeľ posledné dni tak výrazne posilňuje?

    Vedel by niekto vysvetliť ako je možné že ruský rubeľ posledné dni tak výrazne posilňuje?

    • IS-3
      20:59 16.03.2022

      Řekl bych, že ruské domácnosti začaly mocně nakupovat věci jako jsou spotřebiče, kuchyně apod., jejichž ceny budou postupem času pouze stoupat, takže není na co čekat a dá se to ...Zobrazit celý příspěvek

      Řekl bych, že ruské domácnosti začaly mocně nakupovat věci jako jsou spotřebiče, kuchyně apod., jejichž ceny budou postupem času pouze stoupat, takže není na co čekat a dá se to pokládat i jako investici. To je ale pouze dočasná injekce a dlouhodobě neudržitelná.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      21:12 16.03.2022

      Dneska má taky Rusko splatit 117 milionů dolarů zahraničním věřitelům - pokud je nebude schopno zaplatit, nebo zaplatí rublem, tak to bude považováno za přiznání státního bankrotu. Zobrazit celý příspěvek

      Dneska má taky Rusko splatit 117 milionů dolarů zahraničním věřitelům - pokud je nebude schopno zaplatit, nebo zaplatí rublem, tak to bude považováno za přiznání státního bankrotu.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        21:24 16.03.2022

        Zaplatiť úroky z úverov v rubľoch ? Požičali si doláre, € a vrátia Putinové červonce ? hahaha ! Preo stúpa rusbeľ ? Jednoducho nejaký čínsky Soroš začal skupovať rubľe s tým , že ...Zobrazit celý příspěvek

        Zaplatiť úroky z úverov v rubľoch ? Požičali si doláre, € a vrátia Putinové červonce ? hahaha !
        Preo stúpa rusbeľ ? Jednoducho nejaký čínsky Soroš začal skupovať rubľe s tým , že na to potom zarobí.
        Alebo všetko je inak , Putin a jeho kamarila majú doma naškrečkované vagony dolárov tak posilujú rubeľ.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          21:26 16.03.2022

          Neříkám, že to s tím souvisí, jenom co je dnes ekonomy vyhlížená událost, toť vše.

          Neříkám, že to s tím souvisí, jenom co je dnes ekonomy vyhlížená událost, toť vše.

    • Miroslav
      21:13 16.03.2022

      Povedal by som, že špekulanti nakupujú lacné ruble v snahe zarobiť.

      Povedal by som, že špekulanti nakupujú lacné ruble v snahe zarobiť.

    • Malarkey
      21:17 16.03.2022

      Že by třeba Čína nakupovala rubl ?

      Že by třeba Čína nakupovala rubl ?

    • dusan1
      21:18 16.03.2022

      Určite centrálna banka sťahuje ruble z trhu a to posilňuje kurz. Rusi tým míňajú svoje už skromnejšie devízové rezervy ... Potom je to možno "kyvadlový efekt", kedy sa nevedelo či ...Zobrazit celý příspěvek

      Určite centrálna banka sťahuje ruble z trhu a to posilňuje kurz. Rusi tým míňajú svoje už skromnejšie devízové rezervy ...

      Potom je to možno "kyvadlový efekt", kedy sa nevedelo či sa nestopne úplne dovoz plynu a ropy do Eur´ópy ... a keď sa to nepotvrdilo .... tak je rubel menej ohrození ...

      Tých faktorov je vždy xy a určite nik nevie všetky dôvody na 100 % ....Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        21:22 16.03.2022

        Každopádně již je skoro na hodnotě jako před válkou, trochu zklamání.

        Každopádně již je skoro na hodnotě jako před válkou, trochu zklamání.

        • Magister_Peditum
          21:29 16.03.2022

          Rusko mělo docela veliké rezervy, sice asi o polovinu přišly zmrazením zahraničních měn, ale i tak to stále je několik set miliard dolarů. S tím můžou nějakou chvíli "zachraňovat" ...Zobrazit celý příspěvek

          Rusko mělo docela veliké rezervy, sice asi o polovinu přišly zmrazením zahraničních měn, ale i tak to stále je několik set miliard dolarů. S tím můžou nějakou chvíli "zachraňovat" kurz rublu. Důležité je, že to ale nejde dělat věčně, a jak se ukazuje prakticky všude, tak ekonomika Ruska jde skutečně pomalu ale jistě do háje.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            21:37 16.03.2022

            Pokud bude rubl kolem 80 za dolar, tak to možná ustojí. Inport pro ně nebude zase až tak drahý. Ideálně by se měl držet 100+ za dolar.

            Pokud bude rubl kolem 80 za dolar, tak to možná ustojí. Inport pro ně nebude zase až tak drahý. Ideálně by se měl držet 100+ za dolar.

        • Lodestar
          21:39 16.03.2022

          Malarkey: je to úplně jedno. Například kus spotřební elektroniky stál v Moskvě před měsícem Rub 17.599,--. Dnešní cena je těsně necelých Rub 90.000,-- A na nějaké zvýšení platů o ...Zobrazit celý příspěvek

          Malarkey: je to úplně jedno. Například kus spotřební elektroniky stál v Moskvě před měsícem Rub 17.599,--. Dnešní cena je těsně necelých Rub 90.000,-- A na nějaké zvýšení platů o inflaci mohou běřní zaměstnanci samozřejmě zapomenout.

          Ono se to nezdá, ale jde to rychle. Zásoby importovaného zboží nemají nekonečné.Skrýt celý příspěvek

      • Lodestar
        21:33 16.03.2022

        Myslím, že Centrální banka Rubly nestahuje. Ale co zcela jistě zregulovala až znemožnila jsou konverze rublů do jiných měn. Jak a za co budou běžní rusští importéři nakupovat zboží ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že Centrální banka Rubly nestahuje. Ale co zcela jistě zregulovala až znemožnila jsou konverze rublů do jiných měn. Jak a za co budou běžní rusští importéři nakupovat zboží pro ruský trh je záhada.Skrýt celý příspěvek

    • Lodestar
      21:23 16.03.2022

      Efekt uzavřené ekonomiky. Je úplně jedno, jaký kurz si stát jako tiskárna státovek pro začátek stanoví, když za ně stejně nic nekoupíš. To je pouhý začátek.

      Efekt uzavřené ekonomiky. Je úplně jedno, jaký kurz si stát jako tiskárna státovek pro začátek stanoví, když za ně stejně nic nekoupíš. To je pouhý začátek.

    • mexir
      21:34 16.03.2022

      To je jednoduché, záleží kolik který den nakoupí ruská centrální banka rublů za valuty. Ty jim brzo dojdou a potom to spolu s neschopností splácet výnosy z dluhopisů a tím pádem ...Zobrazit celý příspěvek

      To je jednoduché, záleží kolik který den nakoupí ruská centrální banka rublů za valuty. Ty jim brzo dojdou a potom to spolu s neschopností splácet výnosy z dluhopisů a tím pádem bankrotem přivede rubl k nule. Před pár dny byla někde zpráva, že ruská centrální utratila polovinu valut za intervence, takže podle mne týden nebo dva a je hotovo.Skrýt celý příspěvek

    • econ 2
      21:46 16.03.2022

      Stručně laicky, aktuální kurz rublu není reálný, protože se nejedná o čistý trh. Výhledově bude záležet na tom, jak se Rusku podaří prodávat své produkty a suroviny. Dlouhodobá ...Zobrazit celý příspěvek

      Stručně laicky, aktuální kurz rublu není reálný, protože se nejedná o čistý trh. Výhledově bude záležet na tom, jak se Rusku podaří prodávat své produkty a suroviny. Dlouhodobá prognóza ale není moc příznivá.

      Podrobněji:
      1. Ruská centrální banka zavedla řadu opatření jako např. přístup k zahraniční měně pro občany, povinnost pro společnosti okamžitě měnit 80 % deviz z exportu za ruble apod.
      2. Intervence centrální banky. Má rezervy v juanech. Peníze by mohly dojít tak za půl roku.
      3. Situace není tak zlá, jak pro Rusy hrozilo, plyn i ropu nadále prodává. U ropy hrozí v dubnu snížení ruského exportu o 3 miliony barelů denně, tj. o 60 %, což by bylo nepříjemné. Ale za jejich ropu není za to moc náhrada a nabízejí velké slevy. U plynu - prodej postupně klesá, ale bude to ještě na dlouho.
      4. Rusko mělo extrémní přebytek obchodní výměny. Export cca 400 miliard dolarů, import cca 220 miliard. Tj. celkem luxusní přebytek, na úkor obyvatelstva.
      5. Sankce vedou k poklesu importu (prostě se tam řada věcí už nedováží). Exportu (suroviny) se zase zatím tolik nedotkly.


      Sankce působí, vedou ke snížení HDP, k technologickému zaostávání apod. Nicméně Rusko je vlastně velmi bohatá země na přírodní bohatství a proto dokáže hodně ustát. Dokáže být dokonce plně samostatné. Co nedokáží, to jsou moderní technologie a vytvořit efektivní výrobní proces.Skrýt celý příspěvek

    • ABC123
      21:53 16.03.2022

      Možno preto že zaplatili dlh v dolároch. Ale má to háčik, je to z tých zablokovaných rezerv. Teraz je na USA či to ...Zobrazit celý příspěvek

      Možno preto že zaplatili dlh v dolároch. Ale má to háčik, je to z tých zablokovaných rezerv. Teraz je na USA či to schvália…

      https://edition.cnn.com/2022/0... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      20:44 16.03.2022

      Dal jsi to sem jako třetí.

      Dal jsi to sem jako třetí.

      • mexir
        21:00 16.03.2022

        Teď mi pánové napište co jsem provedl že mi za upozornění na triplicitu dáte mínus, co je to za sprostotu.

        Teď mi pánové napište co jsem provedl že mi za upozornění na triplicitu dáte mínus, co je to za sprostotu.

        • RiMr71
          21:34 16.03.2022

          ...sorry mělo být plus.

          ...sorry mělo být plus.

  • jj284b
    20:39 16.03.2022

    US assesses about 75% of Russia's total military force is being applied to the war in Ukraine, per a senior US defense official

    US assesses about 75% of Russia's total military force is being applied to the war in Ukraine, per a senior US defense official

  • ruleta
    20:28 16.03.2022

    sa vz 58 je uz u jednotek:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    sa vz 58 je uz u jednotek:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    • RiMr71
      21:33 16.03.2022

      19:09

      19:09

  • Harvest
    20:27 16.03.2022
    • ruleta
      20:32 16.03.2022

      Tak to auto to celkem zvladlo koukam.

      Tak to auto to celkem zvladlo koukam.

      • Jan Grohmann
        20:40 16.03.2022

        Asi to byla kumulativní střela. Pokud vzniklý paprsek nezasáhne palivo, hydrauliku nebo munici, tak ten účinek je celkem ohraničený.

        Asi to byla kumulativní střela. Pokud vzniklý paprsek nezasáhne palivo, hydrauliku nebo munici, tak ten účinek je celkem ohraničený.

        • Ilawar
          21:42 16.03.2022

          Na tohle by se hodila universální HEAT/termobarická střela co má RPG-75-MP.

          Na tohle by se hodila universální HEAT/termobarická střela co má RPG-75-MP.

    • Wolv3rine
      20:34 16.03.2022

      Jo to je super video. Škoda že tam neni vidět, jestli ještě osádka potom dostala naloženo, řidič očividně KO.

      Jo to je super video. Škoda že tam neni vidět, jestli ještě osádka potom dostala naloženo, řidič očividně KO.

    • Stonkeeper
      20:44 16.03.2022

      Zajimalo by me jak to pokracovalo dal. Myslim ze osazenstvo na korbe melo hnedy poplach.

      Zajimalo by me jak to pokracovalo dal. Myslim ze osazenstvo na korbe melo hnedy poplach.

      • Harvest
        21:02 16.03.2022

        Je možné, že by ten zasah ta posádka neprežila?

        Je možné, že by ten zasah ta posádka neprežila?

        • Stonkeeper
          21:14 16.03.2022

          Jestli myslis ridice a toho co sedi vedle, tak ti to maji asi za sebou. Ti na korbe vypadali netknuty.

          Jestli myslis ridice a toho co sedi vedle, tak ti to maji asi za sebou. Ti na korbe vypadali netknuty.

  • jj284b
    20:18 16.03.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    dron vs Buk vs delostrelectvo...

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    dron vs Buk vs delostrelectvo...

    • flanker.jirka
      20:25 16.03.2022

      Krásná práce.

      Krásná práce.

    • marosj
      21:03 16.03.2022

      To ten dron ostreľujú zo zeme ? Cca 44 sekunda.

      To ten dron ostreľujú zo zeme ? Cca 44 sekunda.

  • Sergej7490
    20:12 16.03.2022

    Dalsi vyborny pohlad do sirokej ruskej ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi vyborny pohlad do sirokej ruskej duse:
    https://dennikn.sk/2766278/pol...

    Zaver:
    "Rusi patria k pätici veľkých postimperiálnych národov sveta, ktoré sú pripravené samy sebou zameniť celé ľudstvo. Táto imperiálna ambícia im zostala – zaplniť sebou celý svet. Je totiž veľmi ťažké prispôsobiť sa svetu, v ktorom žijú ešte iní významní. Rusi jednoducho majú problém koexistovať s inými národmi.

    Môžu sa to naučiť?

    To je pre nich teraz veľmi bolestivá otázka: ako Rusov naučiť, aby si zvykli na to, že z krajiny usilujúcej sa byť všetkým sa Rusko stáva krajinou, ktorá je síce dôstojná, ale len jedna z mnohých? To je pre Rusov dosť zložité prijať."Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      20:17 16.03.2022

      Nijako, to sa musi rozpadnut ako vsetky imperia.

      Nijako, to sa musi rozpadnut ako vsetky imperia.

    • Jan Grohmann
      20:35 16.03.2022

      To mají fakt blbé. Ale prostě jejich civilizace neobstála, to se stává.

      To mají fakt blbé. Ale prostě jejich civilizace neobstála, to se stává.

      • Falko
        21:17 16.03.2022

        Na mojej poslednej návšteve v jednej silné dotovanej ruskej oblasti mi riaditeľ závodu ukazoval, ako výdobytok techniky vodný lúč, čo ja považujem za štandard . Povedal mi, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Na mojej poslednej návšteve v jednej silné dotovanej ruskej oblasti mi riaditeľ závodu ukazoval, ako výdobytok techniky vodný lúč, čo ja považujem za štandard . Povedal mi, že jediná jeho chyba je,že za dva roky!!! sa na ňom nenaučili okrem prednastaveného kruhu nič spraviť. Ich inžinieri nedokázali, za dva roky spraviť jeden jediný výkres pre tento stroj!!! Vo fabrike silno dotovanej štátom, kreslili súčiastky radšej na plotri! . A takých príkladov s praxe, by som vedel vymenovať mnoho. Je to lúza. Výrobu nad vodou držali Bielorusi a Ukrajinci. 150 zamestnancov vyrobilo menej strojov za rok, ako naša fabrika o desiatich ľuďoch. Šikovných ľudí je tam, ako šafranu.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    20:09 16.03.2022

    Pokud to tady je tak omluva. Vrchní velitel ozbrojených sil Ukrajiny Valerij Zalužnyj Směrem na Kyjev naši dělostřelci upravili dálnici do pekelného velitelského stanoviště a ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud to tady je tak omluva.
    Vrchní velitel ozbrojených sil Ukrajiny Valerij Zalužnyj Směrem na Kyjev naši dělostřelci upravili dálnici do pekelného velitelského stanoviště a opěrného bodu pro 35. armádu Východního vojenského okruhu Ozbrojených sil RF.
    https://twitter.com/ArmedForce... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      20:12 16.03.2022

      Hezký, ale té munice tam mělo napadat 10x tolik.

      Hezký, ale té munice tam mělo napadat 10x tolik.

      • Inflex
        20:23 16.03.2022

        Shoot & scoot... ale dívá se na to dobře :)

        Shoot & scoot... ale dívá se na to dobře :)

    • Sergej7490
      20:17 16.03.2022

      Teda mi pripada ako keby mali na utok vyclenenu len jednu hufnicu...
      A zaujimave ze nikde nevidim pobehovat zivu silu. Vsetci zaliezli niekam do krytu ?

      Teda mi pripada ako keby mali na utok vyclenenu len jednu hufnicu...
      A zaujimave ze nikde nevidim pobehovat zivu silu. Vsetci zaliezli niekam do krytu ?

      • Malarkey
        20:28 16.03.2022

        To jo, taky bych čekal že na tohle vyšlou aspoň tak 50 ks munice. Vážně to vypadá na 1-2 houfnice.

        To jo, taky bych čekal že na tohle vyšlou aspoň tak 50 ks munice. Vážně to vypadá na 1-2 houfnice.

        • Lodestar
          20:57 16.03.2022

          Možná je i dobře, že těch houfnic nemají soustředěno víc. Třeba by je již neměli. Doufám, že zítra zase ty dvě houfnice odpraví pár fašounů tam, kam patří. Bodnou a zdrhnou, proti ...Zobrazit celý příspěvek

          Možná je i dobře, že těch houfnic nemají soustředěno víc. Třeba by je již neměli. Doufám, že zítra zase ty dvě houfnice odpraví pár fašounů tam, kam patří. Bodnou a zdrhnou, proti přesile to vypadá na dobrou strategii.Skrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            21:57 16.03.2022

            Takto mi ale neprislo ze by to znicili vela... MOzno prinutili nepriatela sa prestahovat, ale pochybujem...

            Takto mi ale neprislo ze by to znicili vela... MOzno prinutili nepriatela sa prestahovat, ale pochybujem...

  • RiMr71
    19:53 16.03.2022

    "Ruské ministerstvo obrany popřelo tvrzení, že by ruské jednotky měly zasáhnout divadlo s civilisty v Mariupolu. Budovu měli prý vyhodit do povětří sami Ukrajinci. " Areál ...Zobrazit celý příspěvek

    "Ruské ministerstvo obrany popřelo tvrzení, že by ruské jednotky měly zasáhnout divadlo s civilisty v Mariupolu. Budovu měli prý vyhodit do povětří sami Ukrajinci. "

    Areál plaveckého bazénu v Mariupolu, kde se před bombardováním ukrývaly ženy a děti, zasáhla letecká bomba, uvedla agentura Nexta.

    ...tady nezbude, než totálně přitlačit dodávkami zbraní. GtoA střely dlouhého doletu, přesné zbraně velkých ráží - oni se to Ukrajinci naučí ovládat, když u nich budou sedět kontraktoři...

    ...je nezbytně nutné zabít co nejvíc Rusů, než bude uzavřené příměří. Tomu národu je nutné vymlátit zuby.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:02 16.03.2022

      A úplně je izolovat od civilizovaného světa. Ať si tam pak klidně sní svůj sen o SSSR.

      A úplně je izolovat od civilizovaného světa. Ať si tam pak klidně sní svůj sen o SSSR.

    • Fires
      23:00 16.03.2022

      Na topwaru píšou "neoficiální informace" že v něm bylo velitelství nacionalistů a to bylo odpáleno /was blown up/. Tak mají asi bordel v notách. Jinak v komentářích je zmínka o ...Zobrazit celý příspěvek

      Na topwaru píšou "neoficiální informace" že v něm bylo velitelství nacionalistů a to bylo odpáleno /was blown up/. Tak mají asi bordel v notách.

      Jinak v komentářích je zmínka o proběhnuté výměně uneseného starosty za zajatce. Lehce pravděpodobnější verze, než ta se speciální akcí, ale kdo ví.Skrýt celý příspěvek

  • Lukas123
    19:45 16.03.2022

    https://dennikn.sk/minuta/2771...
    Bolo by super poslať im S-300 aj migy a za to dostať patrioty.

    https://dennikn.sk/minuta/2771...
    Bolo by super poslať im S-300 aj migy a za to dostať patrioty.

    • Roko
      19:57 16.03.2022

      Aneb ako zadarmenko dostat patrioty, poliaci na forach uz teraz pejcuju ze oni ich museli kupovat :D

      Aneb ako zadarmenko dostat patrioty, poliaci na forach uz teraz pejcuju ze oni ich museli kupovat :D

      • Harvest
        20:17 16.03.2022

        Môžeš mi dať na to odkaz? Rad by som si to precital :)

        Môžeš mi dať na to odkaz? Rad by som si to precital :)

    • Inflex
      19:59 16.03.2022

      Nic neposílat, měli by to všechno sundat z pomníků a najít po garážích jako tehdá v Doněcku. Ukrajina je zvláštní země a zázraky se tam prostě dějou.

      Nic neposílat, měli by to všechno sundat z pomníků a najít po garážích jako tehdá v Doněcku. Ukrajina je zvláštní země a zázraky se tam prostě dějou.

      • RiMr71
        20:02 16.03.2022

        ...co to meleš?

        ...co to meleš?

        • skelet
          20:05 16.03.2022

          to byl sarkasmus

          to byl sarkasmus

      • Sergej7490
        20:19 16.03.2022

        Alebo proste vypadlo z kamiona...

        Alebo proste vypadlo z kamiona...

        • Inflex
          20:45 16.03.2022

          Ideální by bylo pěkně po rusku hodit vinu na ně. "Ruští sabotéři poškodili zabezpečení skladu a to umožnilo proradným ukrajinským nacistům ukrást 30 MiG-29 a nezjištěné množství ...Zobrazit celý příspěvek

          Ideální by bylo pěkně po rusku hodit vinu na ně. "Ruští sabotéři poškodili zabezpečení skladu a to umožnilo proradným ukrajinským nacistům ukrást 30 MiG-29 a nezjištěné množství S-300."Skrýt celý příspěvek

          • Lodestar
            21:13 16.03.2022

            Inflex: To zní dokonale...

            Inflex: To zní dokonale...

    • Jura99
      20:40 16.03.2022

      chlapci ze SR nestydite se trochu, nepokryte fantazirovat o zadarmo novych zbranich od Amiku vymenou za letite sovetske kusy ? Aspon to tak neventilujte, ze zase chcete na necem ...Zobrazit celý příspěvek

      chlapci ze SR nestydite se trochu, nepokryte fantazirovat o zadarmo novych zbranich od Amiku vymenou za letite sovetske kusy ? Aspon to tak neventilujte, ze zase chcete na necem zarobiť, je mniho lidi a statu, kteri posilali Ukrajincum pomoc nezistne.Skrýt celý příspěvek

      • BobDylan
        20:45 16.03.2022

        A tie milióny čo naša vláda schválila sú akože nič? A nie, aspoň ja sa nehanbím, že chcú (chceme) za S-300 náhradu. Je to fakt jediný Slovenskou republikou vlastnený systém ...Zobrazit celý příspěvek

        A tie milióny čo naša vláda schválila sú akože nič? A nie, aspoň ja sa nehanbím, že chcú (chceme) za S-300 náhradu. Je to fakt jediný Slovenskou republikou vlastnený systém schopný aspoň akej-takej ochrany slovenského vzdušného priestoru.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          21:25 16.03.2022

          me vychovali trochu jinak, tak se predem omlouvam, ale ja bych urcite na ukrajinske obrane sveta nechtel zarobit ani korunu.

          me vychovali trochu jinak, tak se predem omlouvam, ale ja bych urcite na ukrajinske obrane sveta nechtel zarobit ani korunu.

          • Sergej7490
            22:05 16.03.2022

            Neverim, ze by vasa vlada postupovala inak. Ak by ste mali funkcnu jedinu bateriu nejakeho PL systemu. Tiez im neposielate tych par KUBov co zostali. Vlastna obrana je pre kazdy ...Zobrazit celý příspěvek

            Neverim, ze by vasa vlada postupovala inak. Ak by ste mali funkcnu jedinu bateriu nejakeho PL systemu. Tiez im neposielate tych par KUBov co zostali. Vlastna obrana je pre kazdy stat priorita.
            Hlavne ak susedite s potencialne nepriatelskym uzemim.
            Navyse sa vobec nevie co za to realne dostaneme. Dost mozne ze "len" 5r posobenie nemeckych patriotov na SK. Proste dostaneme zaruku ochrany, nikde sa nepise ze dostaneme zrovna noveho Patriota. Tiez je mozna aj len nejaka zlava pri pripadnej kupe...Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          23:34 16.03.2022

          S-300 je lepšie sa vzdať. Aj tak by si s ňou mnoho vody nenamútil. S Kubom by to šlo lepšie....

          S-300 je lepšie sa vzdať. Aj tak by si s ňou mnoho vody nenamútil. S Kubom by to šlo lepšie....

      • Miroslav
        21:19 16.03.2022

        Je to dokonca podmienka vlády.

        https://www.cas.sk/clanok/2656...

        Je to dokonca podmienka vlády.

        https://www.cas.sk/clanok/2656...

        • Jura99
          21:36 16.03.2022

          ano, nutnost nahrady beru, ale bud bych uhradil rozdil v cenach nebo pokud to bude darek z USA, tak bych zachoval dustojnost a aspon se netesil jak male decko, jak jsem vydelal.

          ano, nutnost nahrady beru, ale bud bych uhradil rozdil v cenach nebo pokud to bude darek z USA, tak bych zachoval dustojnost a aspon se netesil jak male decko, jak jsem vydelal.

          • Miroslav
            21:45 16.03.2022

            V podstate súhlasím, aj keď som si istý, že to bude nejaká jazdenka. Teraz ťažko povedať. Uvidíme

            V podstate súhlasím, aj keď som si istý, že to bude nejaká jazdenka. Teraz ťažko povedať. Uvidíme

    • BobDylan
      20:41 16.03.2022

      Keď za tie naše obstarožné S-300 PMU, čo ešte Fico chcel modernizovať dostaneme akúkoľvek novšiu verziu Patriotu, tak klobúk dole pred naším ministerstvom.

      Keď za tie naše obstarožné S-300 PMU, čo ešte Fico chcel modernizovať dostaneme akúkoľvek novšiu verziu Patriotu, tak klobúk dole pred naším ministerstvom.

Načítám diskuzi...