VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Sergej7490
    20:12 16.03.2022

    Dalsi vyborny pohlad do sirokej ruskej ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi vyborny pohlad do sirokej ruskej duse:
    https://dennikn.sk/2766278/pol...

    Zaver:
    "Rusi patria k pätici veľkých postimperiálnych národov sveta, ktoré sú pripravené samy sebou zameniť celé ľudstvo. Táto imperiálna ambícia im zostala – zaplniť sebou celý svet. Je totiž veľmi ťažké prispôsobiť sa svetu, v ktorom žijú ešte iní významní. Rusi jednoducho majú problém koexistovať s inými národmi.

    Môžu sa to naučiť?

    To je pre nich teraz veľmi bolestivá otázka: ako Rusov naučiť, aby si zvykli na to, že z krajiny usilujúcej sa byť všetkým sa Rusko stáva krajinou, ktorá je síce dôstojná, ale len jedna z mnohých? To je pre Rusov dosť zložité prijať."Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      20:17 16.03.2022

      Nijako, to sa musi rozpadnut ako vsetky imperia.

      Nijako, to sa musi rozpadnut ako vsetky imperia.

    • Jan Grohmann
      20:35 16.03.2022

      To mají fakt blbé. Ale prostě jejich civilizace neobstála, to se stává.

      To mají fakt blbé. Ale prostě jejich civilizace neobstála, to se stává.

      • Falko
        21:17 16.03.2022

        Na mojej poslednej návšteve v jednej silné dotovanej ruskej oblasti mi riaditeľ závodu ukazoval, ako výdobytok techniky vodný lúč, čo ja považujem za štandard . Povedal mi, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Na mojej poslednej návšteve v jednej silné dotovanej ruskej oblasti mi riaditeľ závodu ukazoval, ako výdobytok techniky vodný lúč, čo ja považujem za štandard . Povedal mi, že jediná jeho chyba je,že za dva roky!!! sa na ňom nenaučili okrem prednastaveného kruhu nič spraviť. Ich inžinieri nedokázali, za dva roky spraviť jeden jediný výkres pre tento stroj!!! Vo fabrike silno dotovanej štátom, kreslili súčiastky radšej na plotri! . A takých príkladov s praxe, by som vedel vymenovať mnoho. Je to lúza. Výrobu nad vodou držali Bielorusi a Ukrajinci. 150 zamestnancov vyrobilo menej strojov za rok, ako naša fabrika o desiatich ľuďoch. Šikovných ľudí je tam, ako šafranu.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    20:09 16.03.2022

    Pokud to tady je tak omluva. Vrchní velitel ozbrojených sil Ukrajiny Valerij Zalužnyj Směrem na Kyjev naši dělostřelci upravili dálnici do pekelného velitelského stanoviště a ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud to tady je tak omluva.
    Vrchní velitel ozbrojených sil Ukrajiny Valerij Zalužnyj Směrem na Kyjev naši dělostřelci upravili dálnici do pekelného velitelského stanoviště a opěrného bodu pro 35. armádu Východního vojenského okruhu Ozbrojených sil RF.
    https://twitter.com/ArmedForce... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      20:12 16.03.2022

      Hezký, ale té munice tam mělo napadat 10x tolik.

      Hezký, ale té munice tam mělo napadat 10x tolik.

      • Inflex
        20:23 16.03.2022

        Shoot & scoot... ale dívá se na to dobře :)

        Shoot & scoot... ale dívá se na to dobře :)

    • Sergej7490
      20:17 16.03.2022

      Teda mi pripada ako keby mali na utok vyclenenu len jednu hufnicu...
      A zaujimave ze nikde nevidim pobehovat zivu silu. Vsetci zaliezli niekam do krytu ?

      Teda mi pripada ako keby mali na utok vyclenenu len jednu hufnicu...
      A zaujimave ze nikde nevidim pobehovat zivu silu. Vsetci zaliezli niekam do krytu ?

      • Malarkey
        20:28 16.03.2022

        To jo, taky bych čekal že na tohle vyšlou aspoň tak 50 ks munice. Vážně to vypadá na 1-2 houfnice.

        To jo, taky bych čekal že na tohle vyšlou aspoň tak 50 ks munice. Vážně to vypadá na 1-2 houfnice.

        • Lodestar
          20:57 16.03.2022

          Možná je i dobře, že těch houfnic nemají soustředěno víc. Třeba by je již neměli. Doufám, že zítra zase ty dvě houfnice odpraví pár fašounů tam, kam patří. Bodnou a zdrhnou, proti ...Zobrazit celý příspěvek

          Možná je i dobře, že těch houfnic nemají soustředěno víc. Třeba by je již neměli. Doufám, že zítra zase ty dvě houfnice odpraví pár fašounů tam, kam patří. Bodnou a zdrhnou, proti přesile to vypadá na dobrou strategii.Skrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            21:57 16.03.2022

            Takto mi ale neprislo ze by to znicili vela... MOzno prinutili nepriatela sa prestahovat, ale pochybujem...

            Takto mi ale neprislo ze by to znicili vela... MOzno prinutili nepriatela sa prestahovat, ale pochybujem...

  • RiMr71
    19:53 16.03.2022

    "Ruské ministerstvo obrany popřelo tvrzení, že by ruské jednotky měly zasáhnout divadlo s civilisty v Mariupolu. Budovu měli prý vyhodit do povětří sami Ukrajinci. " Areál ...Zobrazit celý příspěvek

    "Ruské ministerstvo obrany popřelo tvrzení, že by ruské jednotky měly zasáhnout divadlo s civilisty v Mariupolu. Budovu měli prý vyhodit do povětří sami Ukrajinci. "

    Areál plaveckého bazénu v Mariupolu, kde se před bombardováním ukrývaly ženy a děti, zasáhla letecká bomba, uvedla agentura Nexta.

    ...tady nezbude, než totálně přitlačit dodávkami zbraní. GtoA střely dlouhého doletu, přesné zbraně velkých ráží - oni se to Ukrajinci naučí ovládat, když u nich budou sedět kontraktoři...

    ...je nezbytně nutné zabít co nejvíc Rusů, než bude uzavřené příměří. Tomu národu je nutné vymlátit zuby.Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      20:02 16.03.2022

      A úplně je izolovat od civilizovaného světa. Ať si tam pak klidně sní svůj sen o SSSR.

      A úplně je izolovat od civilizovaného světa. Ať si tam pak klidně sní svůj sen o SSSR.

    • Fires
      23:00 16.03.2022

      Na topwaru píšou "neoficiální informace" že v něm bylo velitelství nacionalistů a to bylo odpáleno /was blown up/. Tak mají asi bordel v notách. Jinak v komentářích je zmínka o ...Zobrazit celý příspěvek

      Na topwaru píšou "neoficiální informace" že v něm bylo velitelství nacionalistů a to bylo odpáleno /was blown up/. Tak mají asi bordel v notách.

      Jinak v komentářích je zmínka o proběhnuté výměně uneseného starosty za zajatce. Lehce pravděpodobnější verze, než ta se speciální akcí, ale kdo ví.Skrýt celý příspěvek

  • Lukas123
    19:45 16.03.2022

    https://dennikn.sk/minuta/2771...
    Bolo by super poslať im S-300 aj migy a za to dostať patrioty.

    https://dennikn.sk/minuta/2771...
    Bolo by super poslať im S-300 aj migy a za to dostať patrioty.

    • Roko
      19:57 16.03.2022

      Aneb ako zadarmenko dostat patrioty, poliaci na forach uz teraz pejcuju ze oni ich museli kupovat :D

      Aneb ako zadarmenko dostat patrioty, poliaci na forach uz teraz pejcuju ze oni ich museli kupovat :D

      • Harvest
        20:17 16.03.2022

        Môžeš mi dať na to odkaz? Rad by som si to precital :)

        Môžeš mi dať na to odkaz? Rad by som si to precital :)

    • Inflex
      19:59 16.03.2022

      Nic neposílat, měli by to všechno sundat z pomníků a najít po garážích jako tehdá v Doněcku. Ukrajina je zvláštní země a zázraky se tam prostě dějou.

      Nic neposílat, měli by to všechno sundat z pomníků a najít po garážích jako tehdá v Doněcku. Ukrajina je zvláštní země a zázraky se tam prostě dějou.

      • RiMr71
        20:02 16.03.2022

        ...co to meleš?

        ...co to meleš?

        • skelet
          20:05 16.03.2022

          to byl sarkasmus

          to byl sarkasmus

      • Sergej7490
        20:19 16.03.2022

        Alebo proste vypadlo z kamiona...

        Alebo proste vypadlo z kamiona...

        • Inflex
          20:45 16.03.2022

          Ideální by bylo pěkně po rusku hodit vinu na ně. "Ruští sabotéři poškodili zabezpečení skladu a to umožnilo proradným ukrajinským nacistům ukrást 30 MiG-29 a nezjištěné množství ...Zobrazit celý příspěvek

          Ideální by bylo pěkně po rusku hodit vinu na ně. "Ruští sabotéři poškodili zabezpečení skladu a to umožnilo proradným ukrajinským nacistům ukrást 30 MiG-29 a nezjištěné množství S-300."Skrýt celý příspěvek

          • Lodestar
            21:13 16.03.2022

            Inflex: To zní dokonale...

            Inflex: To zní dokonale...

    • Jura99
      20:40 16.03.2022

      chlapci ze SR nestydite se trochu, nepokryte fantazirovat o zadarmo novych zbranich od Amiku vymenou za letite sovetske kusy ? Aspon to tak neventilujte, ze zase chcete na necem ...Zobrazit celý příspěvek

      chlapci ze SR nestydite se trochu, nepokryte fantazirovat o zadarmo novych zbranich od Amiku vymenou za letite sovetske kusy ? Aspon to tak neventilujte, ze zase chcete na necem zarobiť, je mniho lidi a statu, kteri posilali Ukrajincum pomoc nezistne.Skrýt celý příspěvek

      • BobDylan
        20:45 16.03.2022

        A tie milióny čo naša vláda schválila sú akože nič? A nie, aspoň ja sa nehanbím, že chcú (chceme) za S-300 náhradu. Je to fakt jediný Slovenskou republikou vlastnený systém ...Zobrazit celý příspěvek

        A tie milióny čo naša vláda schválila sú akože nič? A nie, aspoň ja sa nehanbím, že chcú (chceme) za S-300 náhradu. Je to fakt jediný Slovenskou republikou vlastnený systém schopný aspoň akej-takej ochrany slovenského vzdušného priestoru.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          21:25 16.03.2022

          me vychovali trochu jinak, tak se predem omlouvam, ale ja bych urcite na ukrajinske obrane sveta nechtel zarobit ani korunu.

          me vychovali trochu jinak, tak se predem omlouvam, ale ja bych urcite na ukrajinske obrane sveta nechtel zarobit ani korunu.

          • Sergej7490
            22:05 16.03.2022

            Neverim, ze by vasa vlada postupovala inak. Ak by ste mali funkcnu jedinu bateriu nejakeho PL systemu. Tiez im neposielate tych par KUBov co zostali. Vlastna obrana je pre kazdy ...Zobrazit celý příspěvek

            Neverim, ze by vasa vlada postupovala inak. Ak by ste mali funkcnu jedinu bateriu nejakeho PL systemu. Tiez im neposielate tych par KUBov co zostali. Vlastna obrana je pre kazdy stat priorita.
            Hlavne ak susedite s potencialne nepriatelskym uzemim.
            Navyse sa vobec nevie co za to realne dostaneme. Dost mozne ze "len" 5r posobenie nemeckych patriotov na SK. Proste dostaneme zaruku ochrany, nikde sa nepise ze dostaneme zrovna noveho Patriota. Tiez je mozna aj len nejaka zlava pri pripadnej kupe...Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          23:34 16.03.2022

          S-300 je lepšie sa vzdať. Aj tak by si s ňou mnoho vody nenamútil. S Kubom by to šlo lepšie....

          S-300 je lepšie sa vzdať. Aj tak by si s ňou mnoho vody nenamútil. S Kubom by to šlo lepšie....

      • Miroslav
        21:19 16.03.2022

        Je to dokonca podmienka vlády.

        https://www.cas.sk/clanok/2656...

        Je to dokonca podmienka vlády.

        https://www.cas.sk/clanok/2656...

        • Jura99
          21:36 16.03.2022

          ano, nutnost nahrady beru, ale bud bych uhradil rozdil v cenach nebo pokud to bude darek z USA, tak bych zachoval dustojnost a aspon se netesil jak male decko, jak jsem vydelal.

          ano, nutnost nahrady beru, ale bud bych uhradil rozdil v cenach nebo pokud to bude darek z USA, tak bych zachoval dustojnost a aspon se netesil jak male decko, jak jsem vydelal.

          • Miroslav
            21:45 16.03.2022

            V podstate súhlasím, aj keď som si istý, že to bude nejaká jazdenka. Teraz ťažko povedať. Uvidíme

            V podstate súhlasím, aj keď som si istý, že to bude nejaká jazdenka. Teraz ťažko povedať. Uvidíme

    • BobDylan
      20:41 16.03.2022

      Keď za tie naše obstarožné S-300 PMU, čo ešte Fico chcel modernizovať dostaneme akúkoľvek novšiu verziu Patriotu, tak klobúk dole pred naším ministerstvom.

      Keď za tie naše obstarožné S-300 PMU, čo ešte Fico chcel modernizovať dostaneme akúkoľvek novšiu verziu Patriotu, tak klobúk dole pred naším ministerstvom.

  • The Pale Emperor
    19:42 16.03.2022

    Mariupol. Pořád si někdo myslí, že by NATO nemělo vymazat ruSSko z mapy?

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Mariupol. Pořád si někdo myslí, že by NATO nemělo vymazat ruSSko z mapy?

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • jj284b
      19:45 16.03.2022

      tu je video z divadla pred zasahom:

      https://twitter.com/nexta_tv/s...

      strasne cosi

      tu je video z divadla pred zasahom:

      https://twitter.com/nexta_tv/s...

      strasne cosi

    • Inflex
      19:55 16.03.2022

      Jako obvykle, chování 4-letého kluka co rozbil okno
      https://twitter.com/IntelDoge/...

      Jako obvykle, chování 4-letého kluka co rozbil okno
      https://twitter.com/IntelDoge/...

    • Roland
      20:25 16.03.2022

      vymazat ne - donutit je stáhnout se z celého území UA (včetně krymu, donbasu a luhansku), donutit je zaplatit komplet obnovu a reparace - a donutit je přiznat co udělali tak, aby ...Zobrazit celý příspěvek

      vymazat ne - donutit je stáhnout se z celého území UA (včetně krymu, donbasu a luhansku), donutit je zaplatit komplet obnovu a reparace - a donutit je přiznat co udělali tak, aby jim to uvěřili i vlastní obyvatelé (to bude asi nejtěžší...)

      nebrat jim kulturu, historii, národ, ale donutit je přijmout realituSkrýt celý příspěvek

      • Jura99
        20:42 16.03.2022

        historii maji zcasti vylhanou a zcasti deformovanou. Musi byt izolovani, dokud neodevzdaji JZ a nezaplati skody.

        historii maji zcasti vylhanou a zcasti deformovanou. Musi byt izolovani, dokud neodevzdaji JZ a nezaplati skody.

  • Falko
    19:41 16.03.2022

    https://m.youtube.com/watch?v=... Škoda, že už nie je náš premiér. Veľa ľudí na SK ho neznáša a dehonestuje. No pre mňa je štátnik, bez ktorého by sme dnes boli trošku ...Zobrazit celý příspěvek

    https://m.youtube.com/watch?v=...
    Škoda, že už nie je náš premiér.
    Veľa ľudí na SK ho neznáša a dehonestuje. No pre mňa je štátnik, bez ktorého by sme dnes boli trošku krajšie Albánsko. A dal som to sem kvôli tomu, ako presadzuje EÚ armádu.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      19:46 16.03.2022

      To je asi jediny ozajstny statnik, co tu bol kedy pri moci. Potom este Korcok by raz mohol nieco dokazat, podla mna. Ostatok to je nieco od okresneho preboru, cez uplny odpad, az ...Zobrazit celý příspěvek

      To je asi jediny ozajstny statnik, co tu bol kedy pri moci. Potom este Korcok by raz mohol nieco dokazat, podla mna. Ostatok to je nieco od okresneho preboru, cez uplny odpad, az po vyslovene skodnu.Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      19:59 16.03.2022

      Nic sa neboj, to len hlasna mensina ho nenavidi, normalny slovak mu v duchu dakuje

      Nic sa neboj, to len hlasna mensina ho nenavidi, normalny slovak mu v duchu dakuje

    • mexir
      20:18 16.03.2022

      Díval jsem se ráno a jeho projev a myšlení je na úrovni. Škoda že ho nevyužíváte v nějaké funkci.

      Díval jsem se ráno a jeho projev a myšlení je na úrovni. Škoda že ho nevyužíváte v nějaké funkci.

      • Sergej7490
        21:19 16.03.2022

        To teraz. Ku koncu druheho volebneho obdobia zacal mat klasicke prejavy vychodneho politika zijuceho v bubline. Len to nedotiahol na uroven tych dnesnych. A co potom robil za ...Zobrazit celý příspěvek

        To teraz. Ku koncu druheho volebneho obdobia zacal mat klasicke prejavy vychodneho politika zijuceho v bubline. Len to nedotiahol na uroven tych dnesnych. A co potom robil za chrbtom premierky Radicovej, tak to naozaj nebolo pekne...
        Teraz uz nieje v aktivnej politike, tak si vie udrzat nadhlad.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:39 16.03.2022

      To je Hranolova robota, tak ho očierňoval a pritom žil z reforiem, ktoré Mikuláš Dzurinda s reformným tímom spravili..... Ale armáda EÚ je zbytočná duplicita. Jednotky NATO z EÚ ...Zobrazit celý příspěvek

      To je Hranolova robota, tak ho očierňoval a pritom žil z reforiem, ktoré Mikuláš Dzurinda s reformným tímom spravili.....

      Ale armáda EÚ je zbytočná duplicita. Jednotky NATO z EÚ sú aj "armádou EÚ". A ak budú bojaschopné, netreba budovať nič iné....Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    19:24 16.03.2022

    T72 uz po tejto vojne bude zase nepredajna ako po vojne v zálive

    https://twitter.com/NotWoofers...

    T72 uz po tejto vojne bude zase nepredajna ako po vojne v zálive

    https://twitter.com/NotWoofers...

    • mexir
      19:31 16.03.2022

      Duplicita v 19:07. Trochu dávejte pozor ať to tady není pětkrát.

      Duplicita v 19:07. Trochu dávejte pozor ať to tady není pětkrát.

    • IS-3
      19:38 16.03.2022

      Na to by se hlavně měli kouknout na MO při jejich choutkách modernizovat těch pár kusů T-72M4CZ namísto pořízení nového typu. Už jenom styl uložení munice z toho dělá pojízdnou ...Zobrazit celý příspěvek

      Na to by se hlavně měli kouknout na MO při jejich choutkách modernizovat těch pár kusů T-72M4CZ namísto pořízení nového typu. Už jenom styl uložení munice z toho dělá pojízdnou rakev.Skrýt celý příspěvek

      • skelet
        19:44 16.03.2022

        měl by sis to lépe naštudovat. je v plánu pořízení nového typu tanku. Do té doby se oprašuje M4Cz

        měl by sis to lépe naštudovat. je v plánu pořízení nového typu tanku. Do té doby se oprašuje M4Cz

        • jj284b
          19:46 16.03.2022

          novy tank jedine s APS...

          novy tank jedine s APS...

        • IS-3
          19:47 16.03.2022

          Ano a v plánu je i pořízení nových BVP, již 8 let. To nestačí.

          Ano a v plánu je i pořízení nových BVP, již 8 let. To nestačí.

          • skelet
            20:09 16.03.2022

            jistěže to nestačí, ale to musíš poděkovat ANO a ČSSD.

            jistěže to nestačí, ale to musíš poděkovat ANO a ČSSD.

          • IS-3
            20:52 16.03.2022

            Ono už to bohužel začalo za vlád předchozích a minulá v té letargii úspěšně pokračovala. Teď už se ale opravdu není na co vymlouvat a musí se do toho šlápnout.

            Ono už to bohužel začalo za vlád předchozích a minulá v té letargii úspěšně pokračovala. Teď už se ale opravdu není na co vymlouvat a musí se do toho šlápnout.

        • Malarkey
          20:32 16.03.2022

          Rád bych viděl na zkouškách T-84 Oplot 2M. Ten tank by měl být hodně odolný, rychlý a bez bolistek klasických Teček. Hrozilo by i významnému zapojení našeho průmyslu a třeba i ...Zobrazit celý příspěvek

          Rád bych viděl na zkouškách T-84 Oplot 2M.
          Ten tank by měl být hodně odolný, rychlý a bez bolistek klasických Teček. Hrozilo by i významnému zapojení našeho průmyslu a třeba i dodávky pro UA. Navíc pomoc jejich ekonomice.Skrýt celý příspěvek

          • CerVus
            21:31 16.03.2022

            Vždyť má stále munici uskladněnou kolem věže. Což je hlavní důvod toho proč téčka bouchají.

            Vždyť má stále munici uskladněnou kolem věže. Což je hlavní důvod toho proč téčka bouchají.

          • Malarkey
            21:58 16.03.2022

            Určitě? Někde jsem četl, že by měl munici uskladněnou za pancéřovou přepážkou za věží, samozřejmě nevím jestli jen část s nebo všechnu. Má i kompletně novou svařovanou věž. ...Zobrazit celý příspěvek

            Určitě? Někde jsem četl, že by měl munici uskladněnou za pancéřovou přepážkou za věží, samozřejmě nevím jestli jen část s nebo všechnu. Má i kompletně novou svařovanou věž.
            https://pin.it/7qBLfVp...
            Délka věže by tomu odpovídala.Skrýt celý příspěvek

      • peter111
        19:58 16.03.2022

        Nemám plnou verzi, což je škoda, ale i v tom kousku zmiňuje tanky a další věci. ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemám plnou verzi, což je škoda, ale i v tom kousku zmiňuje tanky a další věci. https://www.e15.cz/rozhovory/s... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      20:33 16.03.2022

      V čase 1:20 je to, co si myslím, že to je?

      V čase 1:20 je to, co si myslím, že to je?

      • Sustr
        20:46 16.03.2022

        Tankista

        Tankista

      • Jirka33
        21:00 16.03.2022

        Jj nejspíš z toho druhého tanku

        Jj nejspíš z toho druhého tanku

      • demagog
        21:03 16.03.2022

        Z toho videa sa to neda poznat, moze to byt vybavenie vezene zvonka na tanku.

        Z toho videa sa to neda poznat, moze to byt vybavenie vezene zvonka na tanku.

    • s2pi
      21:53 16.03.2022

      Nemam pocit ze T72 je zly tank. Je celkom rozsireny a relativne asi teda aj lacny. Tu je skor problem s nasadenim. Velmi podobne by si asi viedli aj zapadne tanky - teda ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemam pocit ze T72 je zly tank. Je celkom rozsireny a relativne asi teda aj lacny. Tu je skor problem s nasadenim. Velmi podobne by si asi viedli aj zapadne tanky - teda predpokladam ze by zvladly trochu viac, resp veza by im neodletela. Ale vyradit by sa urcite dali.

      Aj nozik sa da pouzit ako vidlicka, ale vidlicka je predsa len sikovnejsia na cestoviny.Skrýt celý příspěvek

      • Badysak
        01:32 17.03.2022

        Tank nahradíš, ugrilovanou osádku né.

        Tank nahradíš, ugrilovanou osádku né.

  • RiMr71
    19:11 16.03.2022
  • The Pale Emperor
    19:09 16.03.2022

    První fotka Vz. 58 u TDF?

    https://twitter.com/uaweapons/...

    První fotka Vz. 58 u TDF?

    https://twitter.com/uaweapons/...

    • mexir
      19:20 16.03.2022

      Jo je to Vz. 58.

      Jo je to Vz. 58.

      • RiMr71
        19:38 16.03.2022

        ...líbí se mi představa, že to bude třeba zrovna ten "můj" :)

        ...líbí se mi představa, že to bude třeba zrovna ten "můj" :)

  • Upgrade
    19:07 16.03.2022

    Utok na tank v Mariupole
    https://twitter.com/aldin_ww/s...

    Utok na tank v Mariupole
    https://twitter.com/aldin_ww/s...

    • jj284b
      19:13 16.03.2022

      na konci vidiet ze znicili aj druhy tank..

      na konci vidiet ze znicili aj druhy tank..

    • StandaBlabol
      19:14 16.03.2022

      Nejhorší na tom je, že už mi těch tankistů není ani líto. Zvlášť po tom dnešním zásahu divadla v Mariupolu...

      Nejhorší na tom je, že už mi těch tankistů není ani líto. Zvlášť po tom dnešním zásahu divadla v Mariupolu...

    • The Pale Emperor
      19:15 16.03.2022

      Tak ti dostali neskutečnou bídu. A ty kusy létajících těl? Masakr. To mají za divadlo, zmrdi. Do pekla s něma.

      Tak ti dostali neskutečnou bídu. A ty kusy létajících těl? Masakr. To mají za divadlo, zmrdi. Do pekla s něma.

      • Sustr
        19:18 16.03.2022

        Takze 1:20 to je telo?

        Takze 1:20 to je telo?

        • IS-3
          19:46 16.03.2022

          Ano, to je rozhodně tělo.

          Ano, to je rozhodně tělo.

          • Lodestar
            21:04 16.03.2022

            Odkud přiletělo?

            Odkud přiletělo?

          • Danik
            01:58 17.03.2022

            Od druhého tanku, ten tankista na věži toho prvního taky dostal slušnou bídu, téměř přímý zásah, je na hadry.

            Od druhého tanku, ten tankista na věži toho prvního taky dostal slušnou bídu, téměř přímý zásah, je na hadry.

    • stroup
      19:24 16.03.2022

      řidiči koukám nejspíš přežili oba...

      řidiči koukám nejspíš přežili oba...

    • RiMr71
      19:29 16.03.2022

      Drsné. Na to se hodí to jejich "rozmrdali je na psí kokoty" (volný překlad). První zásah - nějaký hard kill ochranný systém? Druhý zásah jim roztrhnul pás, ale ještě asi uvnitř ...Zobrazit celý příspěvek

      Drsné. Na to se hodí to jejich "rozmrdali je na psí kokoty" (volný překlad).
      První zásah - nějaký hard kill ochranný systém? Druhý zásah jim roztrhnul pás, ale ještě asi uvnitř komunikovali a zkoušeli z toho ujet, třetí zásah na věž už prošel (bylo vidět jak si téčko odfouklo hlavní, uvnitř muselo být peklo). A dál už to byla nekompromisní denacifikace...Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        19:47 16.03.2022

        Podle mě musí být Putin spokojený. Speciální operace jde podle plánu. Azov zajistil, že je na Ukrajině zase o jeden nacistický tank méně.

        Podle mě musí být Putin spokojený. Speciální operace jde podle plánu. Azov zajistil, že je na Ukrajině zase o jeden nacistický tank méně.

    • Magister_Peditum
      19:34 16.03.2022

      Pořád nechápu, že tam jezdí ulicemi jen tak samostatně tanky. Podpora od pěchoty nikde... Pak není divu, že se stávají snadnou potravou pro rpg přepady... Něco je v ruské armádě ...Zobrazit celý příspěvek

      Pořád nechápu, že tam jezdí ulicemi jen tak samostatně tanky. Podpora od pěchoty nikde... Pak není divu, že se stávají snadnou potravou pro rpg přepady... Něco je v ruské armádě hodně špatně. Samozřejmě pro nás tím líp, jenom mi to vrtá hlavou.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        19:42 16.03.2022

        Skor je nieco zle v nasom nazore na Rusov a ich schopnosti.

        Skor je nieco zle v nasom nazore na Rusov a ich schopnosti.

        • Malarkey
          20:17 16.03.2022

          Skoro si už říkám, jestli má smysl zbrojit ;D. Když vidím ty výkony. Je to samozřejmě sranda. Ukrajinská armáda se na to dlouho připravovala. Málo který stát v Evropě by zvládl to ...Zobrazit celý příspěvek

          Skoro si už říkám, jestli má smysl zbrojit ;D. Když vidím ty výkony.
          Je to samozřejmě sranda. Ukrajinská armáda se na to dlouho připravovala. Málo který stát v Evropě by zvládl to co oni.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        23:46 16.03.2022

        Čím dlhšie im táto taktika vydrží, tým lepšie pre obrancov....

        Čím dlhšie im táto taktika vydrží, tým lepšie pre obrancov....

  • StandaBlabol
    19:03 16.03.2022

    Tak Američani kromě protiletadlových a protitankových systémů posílají i drony. Schválně, co se tam objeví? Snad větší kalibr než Bayraktary.

    Tak Američani kromě protiletadlových a protitankových systémů posílají i drony. Schválně, co se tam objeví? Snad větší kalibr než Bayraktary.

    • Blake
      19:05 16.03.2022

      mohli by to pokojne byt tie switchblades o ktorych sa klebeti posledny den

      mohli by to pokojne byt tie switchblades o ktorych sa klebeti posledny den

    • jj284b
      19:13 16.03.2022

      Switchblade 300... neviem kolko maju Switchblade 600 vyrobenych...

      Switchblade 300... neviem kolko maju Switchblade 600 vyrobenych...

      • Nevím
        19:17 16.03.2022

        100x Switchblade

        100x Switchblade

        • RiMr71
          19:31 16.03.2022

          máááálo!

          máááálo!

      • DuPo
        19:43 16.03.2022

        Pekný zoznam. Ešte prosím niečo proti lodiam, nech im môžu seriózne preriediť tú ich slávnu flotilu v Sevastopole.

        Pekný zoznam. Ešte prosím niečo proti lodiam, nech im môžu seriózne preriediť tú ich slávnu flotilu v Sevastopole.

    • RiMr71
      19:36 16.03.2022

      ...touto dobou už měli Ukrajinci dávno v USA šrotit instantní kurs na NASAMS. Nechce se mi věřit, že by UA staří psi od BUKů nezvládli velice rychle základní použití. Kdyby se ...Zobrazit celý příspěvek

      ...touto dobou už měli Ukrajinci dávno v USA šrotit instantní kurs na NASAMS.
      Nechce se mi věřit, že by UA staří psi od BUKů nezvládli velice rychle základní použití.
      Kdyby se Ukrajině podařilo sestřelit nad Ruskem třeba bílou labuť, nebo ze dva Medvědy když ve zdánlivém bezpečí odpalují Kalibry...Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    19:01 16.03.2022

    Tohle už zni jako z bondovky, jsem zvědavý, jestli se to potvrdí: Unesený starosta obsazeného Melitopolu na jihu Ukrajiny byl osvobozen při speciální operaci z ruského zajetí, ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle už zni jako z bondovky, jsem zvědavý, jestli se to potvrdí:

    Unesený starosta obsazeného Melitopolu na jihu Ukrajiny byl osvobozen při speciální operaci z ruského zajetí, oznámil dnes zástupce vedoucího kanceláře ukrajinského prezidenta Kyrylo Tymošenko. Starostu Ivana Fedorova v pátek unesli ruští vojáci. V neděli pak Rusko na jeho místo jmenovalo novou starostku Halynu Danylčenkovou.
    Dnes podle ukrajinských médií ruské síly několik hodin zadržovaly také starostu Skadovsku v Chersonské oblasti. (aktualne.cz)Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:05 16.03.2022

      To ho mali uviazaného o maringotku, že im ho ukradli späť?

      To ho mali uviazaného o maringotku, že im ho ukradli späť?

    • Wolv3rine
      19:32 16.03.2022

      Šuškalo se, že pomoc při jeho osvobození měli pomoct Izraelci, ale pšššt ;)

      Šuškalo se, že pomoc při jeho osvobození měli pomoct Izraelci, ale pšššt ;)

    • ABC123
      21:40 16.03.2022

      Ževraj ho rusi prepustili…
      https://www.polsatnews.pl/wiad...

      Ževraj ho rusi prepustili…
      https://www.polsatnews.pl/wiad...

  • Petr xx
    18:33 16.03.2022
    • jj284b
      18:40 16.03.2022

      nie je velmi presna.. napr Izium Rusi zatial stale nekontroluju... mosty cez rieku su prec, Ukrajinci kontroluju svoju stranu rieky..

      nie je velmi presna.. napr Izium Rusi zatial stale nekontroluju... mosty cez rieku su prec, Ukrajinci kontroluju svoju stranu rieky..

  • Nesher
    18:33 16.03.2022

    Ruskij mir v praxi. Rusové srovnali se zemí divadlo v Mariupolu, pod divadlem je kryt, uvnitř bylo více než 1000 lidí (hlavně žen a dětí), počet obětí neznámý, záchranářské práce ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruskij mir v praxi. Rusové srovnali se zemí divadlo v Mariupolu, pod divadlem je kryt, uvnitř bylo více než 1000 lidí (hlavně žen a dětí), počet obětí neznámý, záchranářské práce stěžuje neustálé ostřelování.
    V civilizaci se tomu říká vražda, v rusku "speciální vojenská operace"
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      18:41 16.03.2022

      To nie je vražda ale genocída

      To nie je vražda ale genocída

      • Nesher
        18:57 16.03.2022

        Což není nic jiného než vražda v masovém měřítku ze zvlášť opovržení hodných pohnutek.

        Což není nic jiného než vražda v masovém měřítku ze zvlášť opovržení hodných pohnutek.

        • Miroslav
          19:03 16.03.2022

          Mám za to, že keď sa zabíja na príkaz vlády krajiny, už nemôže ísť o vraždu v klasickom zmysle slova. Je to cielené vyvražďovanie, teda genocída.

          Mám za to, že keď sa zabíja na príkaz vlády krajiny, už nemôže ísť o vraždu v klasickom zmysle slova. Je to cielené vyvražďovanie, teda genocída.

          • Nesher
            19:04 16.03.2022

            To ano, ale technicky není genocida nic jiného než vražda.

            To ano, ale technicky není genocida nic jiného než vražda.

    • Roko
      18:57 16.03.2022

      Prisaham, ze sa denne drzim myslienky, to nie rusi, to Putin, ale s kazdym dnom ten narod nenavidim viac a viac, za to ako sa tvaria, ze nic NEPOCUJU, ze nic NEVIDIA, ze im nikto ...Zobrazit celý příspěvek

      Prisaham, ze sa denne drzim myslienky, to nie rusi, to Putin, ale s kazdym dnom ten narod nenavidim viac a viac, za to ako sa tvaria, ze nic NEPOCUJU, ze nic NEVIDIA, ze im nikto nic NEHOVORI… rusi ako narod su spolu-zodpovedni za vsetko !Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        19:08 16.03.2022

        Cítim to rovnako. Predtým som Rusko rešpektoval, aj keď neobdivoval, ale ani zbytočne nehanil. Ale toto čo sledujem ma hodilo do pozície, že Rusko už nepovažujem za partnera, ale ...Zobrazit celý příspěvek

        Cítim to rovnako. Predtým som Rusko rešpektoval, aj keď neobdivoval, ale ani zbytočne nehanil. Ale toto čo sledujem ma hodilo do pozície, že Rusko už nepovažujem za partnera, ale nepriateľa.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        19:14 16.03.2022

        Tam nemas velmi co robit, ked nesuhlasis, maximalne mozes pochodovat po chodniku. Ked ta zadrzia, tak v lepsom pripade skoncis s modrinami, v horsom ochrnuty a v najhorsom ta Omoni ...Zobrazit celý příspěvek

        Tam nemas velmi co robit, ked nesuhlasis, maximalne mozes pochodovat po chodniku. Ked ta zadrzia, tak v lepsom pripade skoncis s modrinami, v horsom ochrnuty a v najhorsom ta Omoni umlatia na smrt. Ked ta zadrzia na proteste opakovane, vyfasujes roky.Skrýt celý příspěvek

      • Harvest
        19:19 16.03.2022

        Takto sa rusi správali vždy, toto nie je nič nové.

        Takto sa rusi správali vždy, toto nie je nič nové.

      • The Pale Emperor
        19:26 16.03.2022

        Už jsem vážně “pissed-off”. Fašisti z ruSSka potřebují lekci. Těch lidí už se nelze zastávat. To, co předvádí je genocida. ruSSko potřebuje lekci jako Německo v ‘45. Totální ...Zobrazit celý příspěvek

        Už jsem vážně “pissed-off”. Fašisti z ruSSka potřebují lekci. Těch lidí už se nelze zastávat. To, co předvádí je genocida. ruSSko potřebuje lekci jako Německo v ‘45. Totální rozklad armády, ekonomiky, hlavní města srovnat se zemí. Jinou možnost, aby si to ti zkurvysyni uvědomili, nevidím.Skrýt celý příspěvek

  • Cenzor
    18:23 16.03.2022

    Tak tohle už je dost hustá spekulace... ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak tohle už je dost hustá spekulace... :-)

    https://zivotvcesku.cz/exredit... Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      18:27 16.03.2022

      To je úplne naivná konštrukcia .... to by Fiala musel neustále pendlovať po Ukrajine na vlaku, lebo vlaky sú momenálne "chrbticou" ukrajinskej vojny ... evakuujú civilistov a ...Zobrazit celý příspěvek

      To je úplne naivná konštrukcia .... to by Fiala musel neustále pendlovať po Ukrajine na vlaku, lebo vlaky sú momenálne "chrbticou" ukrajinskej vojny ... evakuujú civilistov a neustále vozia zbrane.Skrýt celý příspěvek

    • petres
      18:30 16.03.2022

      Štefec je ruský šváb, což mnohokrát prokázal. Nic víc není potřeba spekulovat.

      Štefec je ruský šváb, což mnohokrát prokázal. Nic víc není potřeba spekulovat.

  • Malarkey
    18:19 16.03.2022

    Jak reálné je stahování vojsk RF z jiných částí státu? Do bojů měla RF připravených 200 tisíc mužů. Armáda má mít 4x tolik můžu. Jak dlouho jim může trvat nasadit další sta ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak reálné je stahování vojsk RF z jiných částí státu? Do bojů měla RF připravených 200 tisíc mužů. Armáda má mít 4x tolik můžu.
    Jak dlouho jim může trvat nasadit další sta tisíce včetně techniky?Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      18:27 16.03.2022

      Ruská armáda sa neskladá iba z bojových jednotiek, pričom mnohé sú zložené z brancov, ktorých nasadenie je protizákonné. A vybavenie funkčnou technikou je zrejme tiež problém.

      Ruská armáda sa neskladá iba z bojových jednotiek, pričom mnohé sú zložené z brancov, ktorých nasadenie je protizákonné. A vybavenie funkčnou technikou je zrejme tiež problém.

    • Miroslav
      18:42 16.03.2022

      Veď to sa už deje to sťahovanie

      Veď to sa už deje to sťahovanie

    • Upgrade
      18:44 16.03.2022

      Stahuju a nasadzuju uz skoro 2 tyzdne. Daval som tu videa transportov z Chabarovska a Vladivostoku vtedy. Podla mna tam uz maju vsetko co mozu. Dnes boli videa kolon z Chersonu, ...Zobrazit celý příspěvek

      Stahuju a nasadzuju uz skoro 2 tyzdne. Daval som tu videa transportov z Chabarovska a Vladivostoku vtedy. Podla mna tam uz maju vsetko co mozu. Dnes boli videa kolon z Chersonu, ako sa stahuju spat na Krym. Boli spekulacie ze ich presuvaju niekam ku Kyjevu.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      18:45 16.03.2022

      ruSSové pravděpodobně na Ukrajinu vrhli vše, co mají, co dokážou uživit, vyzbrojit. A jak vidno, ani to absolutně nezvládají, inkompetentní velení, jednotky bez jídla a munice, ...Zobrazit celý příspěvek

      ruSSové pravděpodobně na Ukrajinu vrhli vše, co mají, co dokážou uživit, vyzbrojit. A jak vidno, ani to absolutně nezvládají, inkompetentní velení, jednotky bez jídla a munice, technika se rozpadá sama. Víc už nedokážou podle mě vrhnout do války, proto ze zbytku světa stahují aspoň ty trochy bojeschopných jednotek (Sýrie, Gruzie, Karabach...). Vlastně se ukázalo, že ruSSká armáda je velká asi jako ta Polská, akorát stále zaseklá v 80. letech a s morálkou na nule.Skrýt celý příspěvek

    • HansHanz
      18:48 16.03.2022

      Pokud jde o pozemní síly - podle toho, co jsem kde dokázal zjistit, na Ukrajině bylo identifikováno 10 z 12 velitelství armád ( nepotkal jsem nikde 49.A a 5.A ) . Stejně tak je tam ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud jde o pozemní síly - podle toho, co jsem kde dokázal zjistit, na Ukrajině bylo identifikováno 10 z 12 velitelství armád ( nepotkal jsem nikde 49.A a 5.A ) . Stejně tak je tam většina jim podřízených jednotek. Zatím jsem si neodškrtnul asi 15 hlavně mechanizovaných brigád většinou z Východního voj. okruhu, které by tam mohli teoreticky poslat ,ale to by zbytek Ruska zůstal prakticky bez pěchoty. Je otázka, kolik kde po Rusku mají naskládáno podpory, hlavně dělostřelectvo, pvo a logistika, ale jejich hlavní slabina spočívá v nedostatku pěchoty. Podle mě je to bez mobilizace neřešitelné, ovšem je otázka, jak na tom rezervy budou morálně, jak budou bojově zdatně a co pro ně mají za zbraně.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        19:01 16.03.2022

        Myslím, že mobilizácia záloh už v Rusku aj prebieha nakoľko Putin v nejakom prejave spomenul, že tam nebudú posielať brancov do prvej línie. Takže ja to čítam tak, že: 1/ Branci ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že mobilizácia záloh už v Rusku aj prebieha nakoľko Putin v nejakom prejave spomenul, že tam nebudú posielať brancov do prvej línie. Takže ja to čítam tak, že:

        1/ Branci dostanú zmluvy aby neboli brancami
        2/ Branci budú vykonávať zabezpečovacie operácie (ale budú tam)
        3/ budú mobilizované zálohy s bojovými skúsenosťamiSkrýt celý příspěvek

    • alter01
      18:56 16.03.2022

      Státisíce a hlavne včetne techniky nikdy ! Rusko si nemôže dovoliť oslabiť hranicu s Japonskom , Čínou , Kaukazom , celou tisíc km dlhou hranicou zo strany Afganistanu . Lebo to čo ...Zobrazit celý příspěvek

      Státisíce a hlavne včetne techniky nikdy ! Rusko si nemôže dovoliť oslabiť hranicu s Japonskom , Čínou , Kaukazom , celou tisíc km dlhou hranicou zo strany Afganistanu . Lebo to čo tam je má hodnotu sita .
      A nahovárať si , že Čečensko je oáza mieru v srdci Ruska je naivné.
      Všade tam majú rusi otvorené účty .
      Keď toto čo dovliekli na Ukrajinu je špička ruskej armády , tak potom čo majú doma v skladoch kvázi pripravené. Keď dnes došli na 30 ročných pneumatikách , ktoré sa im za jazdy rozpadajú....Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        19:42 16.03.2022

        Nemyslím si, že by si kdokoliv v takto vyhrocené situaci dovolil překročit hranice RF i kdyby, tam žádná armáda nebyla. Tam kdy by normálně hrozil konvenční konflikt, teď hrozí ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemyslím si, že by si kdokoliv v takto vyhrocené situaci dovolil překročit hranice RF i kdyby, tam žádná armáda nebyla. Tam kdy by normálně hrozil konvenční konflikt, teď hrozí jaderný protiúder. Čína by to zkusila asi v situaci, kdy by se třeba RF rozpadala.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      19:13 16.03.2022

      Ruské jednotky zo 4. gardovej okupačnej základne v Cchinvali opúšťajú región tunelom Roki a smerujú do bojov na Ukrajinu. Okrem jednotiek ruskej 58. armády odchádzajú na Ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruské jednotky zo 4. gardovej okupačnej základne v Cchinvali opúšťajú región tunelom Roki a smerujú do bojov na Ukrajinu. Okrem jednotiek ruskej 58. armády odchádzajú na Ukrajinu údajne aj dobrovoľníci z takzvaného Južného Osetska:
      https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        19:43 16.03.2022

        V tom případě na co Gruzie čeká :)

        V tom případě na co Gruzie čeká :)

    • Vrata
      19:46 16.03.2022

      Rusko ma podle wiky ve sluzbe asi 1 milion muzu ale jenom 300 tisic je pozemni vojsko. Zbytek je letectvo, namornictvo, namorni pechota, protivzdusna obrana, mozna jsou zvlast ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusko ma podle wiky ve sluzbe asi 1 milion muzu ale jenom 300 tisic je pozemni vojsko. Zbytek je letectvo, namornictvo, namorni pechota, protivzdusna obrana, mozna jsou zvlast vysadkari ...

      Maji ale spoustu "zeleza": cca 14 000 tanku (cca 600 T90, 4500 T80 a 9000 T72 - vsech versi)
      cca 13000 BMP (kolem 700 kusu BMP3, zbytek jsou BMP2 a BMP1 - ty posledni prevazne v zaloze)
      atd.....

      V aktivni sluzbe je cca 250 ks T90, 500 ks T80 a 2000 ks T72, dale tusim vetsina BMP3 ...

      Otazka je, co z jejich zasob je provozuschopne a kolik toho vseho je modernizovano..Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        20:23 16.03.2022

        "14 000 tanků...13 000 BMP...". Ano, papírově. Reálně vše, co lze použít v boji je na Ukrajině a dostávají na prdel.

        "14 000 tanků...13 000 BMP...". Ano, papírově. Reálně vše, co lze použít v boji je na Ukrajině a dostávají na prdel.

  • Harvest
    17:29 16.03.2022

    Slovenské S300 už možno su na Ukrajine.

    https://twitter.com/jimsciutto...

    Slovenské S300 už možno su na Ukrajine.

    https://twitter.com/jimsciutto...

    • jj284b
      17:34 16.03.2022

      mame jednu bateriu.. PMU.. 48 striel... to nie je vela... Greci maju 50 baterii napr.. a nepamatam kolko toho maju Bulhari a Rumuni...

      mame jednu bateriu.. PMU.. 48 striel... to nie je vela... Greci maju 50 baterii napr.. a nepamatam kolko toho maju Bulhari a Rumuni...

      • Nesher
        17:40 16.03.2022

        Rumuni S 300 nemají. A Řekové mají jeden oddíl (8 odpalovacích vozidel) 75 raket.

        Rumuni S 300 nemají. A Řekové mají jeden oddíl (8 odpalovacích vozidel) 75 raket.

        • jj284b
          17:47 16.03.2022

          moja chyba Greci maju: 4 systems/8 fire units/32 launchers 175 missiles. Bulharsko ma: 10 launchers. no teoreticky, by ich USA este mohli skusit ziskat z Egypta.. aj ked to bude ...Zobrazit celý příspěvek

          moja chyba Greci maju:
          4 systems/8 fire units/32 launchers 175 missiles.

          Bulharsko ma: 10 launchers.

          no teoreticky, by ich USA este mohli skusit ziskat z Egypta.. aj ked to bude asi nerealne..Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            18:02 16.03.2022

            No když vydáte tu vaši baterii, Bulhaři něco, Řekové tak část. Tak by to alespoň jeden oddíl hodit mohlo.

            No když vydáte tu vaši baterii, Bulhaři něco, Řekové tak část. Tak by to alespoň jeden oddíl hodit mohlo.

          • Sergej7490
            18:34 16.03.2022

            Nezabudajte ze mame osekane exportne verzie. Horsie vykony rakiet hlavne, predpokladam ze "bojove frekvencie" tiez nebudu to iste ako na plnotucnych verziach.

            Nezabudajte ze mame osekane exportne verzie. Horsie vykony rakiet hlavne, predpokladam ze "bojove frekvencie" tiez nebudu to iste ako na plnotucnych verziach.

          • Hevonen
            19:01 16.03.2022

            Rozpravku o osekanych verziach podľa mna Rusi vytvorili, aby sa neprevalili skutocne vykony ich zbrani.

            Rozpravku o osekanych verziach podľa mna Rusi vytvorili, aby sa neprevalili skutocne vykony ich zbrani.

          • matus
            20:42 16.03.2022

            Ale nikto ani len netusi v akom su stave, aby to nedopadlo akos nemeckymi Strelami.

            Ale nikto ani len netusi v akom su stave, aby to nedopadlo akos nemeckymi Strelami.

          • Sergej7490
            20:44 16.03.2022

            Hevonen:
            To je mozne, ale nemyslim si ze maju rovnake charakteristiky ako neexportne varianty. "E" rakety maju dokazatelne kratsi dolet ako tie urcene pre ZSSR/Rusko.

            Hevonen:
            To je mozne, ale nemyslim si ze maju rovnake charakteristiky ako neexportne varianty. "E" rakety maju dokazatelne kratsi dolet ako tie urcene pre ZSSR/Rusko.

          • Sergej7490
            21:24 16.03.2022

            Matus:
            Stav bude ok, par rokov dozadu zobrali 2 rakety do BG na strelby a obe v pohode trafili ciel.

            Matus:
            Stav bude ok, par rokov dozadu zobrali 2 rakety do BG na strelby a obe v pohode trafili ciel.

          • Ján Paliga
            00:00 17.03.2022

            @ Sergej

            V Bulharsku padli na terče 3 rakety, nie dve. Niekde , tuším v Obrane, to písali v reportáži....

            @ Sergej

            V Bulharsku padli na terče 3 rakety, nie dve. Niekde , tuším v Obrane, to písali v reportáži....

      • Harvest
        17:45 16.03.2022

        Zatiaľ je to len špekulácia.

        Zatiaľ je to len špekulácia.

      • Miroslav
        18:13 16.03.2022

        To je koľko? 6x Odpaľovacie zariadenie, 1x radar, 1x velín?

        To je koľko? 6x Odpaľovacie zariadenie, 1x radar, 1x velín?

        • Malarkey
          18:21 16.03.2022

          Třeba tam Turci posílají S-400 výměnou za f-35 :).
          Je to samozřejmě nesmysl, ale asi by Rus čuměl.

          Třeba tam Turci posílají S-400 výměnou za f-35 :).
          Je to samozřejmě nesmysl, ale asi by Rus čuměl.

          • tombo
            18:41 16.03.2022

            Turecke S400 koli nastaveniu kodov vlastny-cudzi nezameraju ruske lietadla. Ale udajne ani grecke stroje, ani ine stroje NATO. Chceli to zmenit, ale Rusi im neposkytli kody.

            Turecke S400 koli nastaveniu kodov vlastny-cudzi nezameraju ruske lietadla. Ale udajne ani grecke stroje, ani ine stroje NATO. Chceli to zmenit, ale Rusi im neposkytli kody.

          • Miroslav
            18:50 16.03.2022

            Takže vlastne proti komu sú určené keď nevystrelia proti Ruským a ani NATO lietadlám?

            Takže vlastne proti komu sú určené keď nevystrelia proti Ruským a ani NATO lietadlám?

      • tombo
        18:20 16.03.2022

        Greci S300 z Krety asi neposkytnu. Je to system ktory kupil Cyprus a po cyperskej raketovej krize a protestoch Turecka to bolo premiestnene na Kretu. Je to aj urcity prvok ...Zobrazit celý příspěvek

        Greci S300 z Krety asi neposkytnu. Je to system ktory kupil Cyprus a po cyperskej raketovej krize a protestoch Turecka to bolo premiestnene na Kretu. Je to aj urcity prvok odstrasenia, turecke F16 su v greckom vzdusnom priestore kazdy den.

        https://en.m.wikipedia.org/wik... Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          18:39 16.03.2022

          Teoreticky by mohli, jednak došlo k řecko-turecké dohodě a hlavně jak dlouho je udrží v provozu bez ruské podpory. A ta je nyní zcela vyloučena.

          Teoreticky by mohli, jednak došlo k řecko-turecké dohodě a hlavně jak dlouho je udrží v provozu bez ruské podpory. A ta je nyní zcela vyloučena.

          • Malarkey
            19:47 16.03.2022

            Ve světle toho co se děje by nějaký joint venture mezi reckem a Tureckem ohledně těžbě ve středozemním moři bylo pro Evropu přínosný.

            Ve světle toho co se děje by nějaký joint venture mezi reckem a Tureckem ohledně těžbě ve středozemním moři bylo pro Evropu přínosný.

        • ArcheologJD
          19:01 16.03.2022

          Tombo dost možná máte pravdu ale povedl se vám klasický axiom.
          S-300 odstrašují turecké F-16, které i tak dennodenně narušují řecký vzdušný prostor :-)

          Tombo dost možná máte pravdu ale povedl se vám klasický axiom.
          S-300 odstrašují turecké F-16, které i tak dennodenně narušují řecký vzdušný prostor :-)

          • tombo
            19:52 16.03.2022

            Ano :-) Turci vedia ze ich nezostrelia, tak narusuju ich vzdusny priestor kazdy den. Ale keby sa situacia eskalovala ako v 2020, 90rokoch alebo 1974, musi Turek s s300 alebo aj ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano :-) Turci vedia ze ich nezostrelia, tak narusuju ich vzdusny priestor kazdy den. Ale keby sa situacia eskalovala ako v 2020, 90rokoch alebo 1974, musi Turek s s300 alebo aj Rafale pocitat.Skrýt celý příspěvek

    • Wolv3rine
      17:58 16.03.2022
      • The Pale Emperor
        19:49 16.03.2022

        První video je několik dní staré.
        Druhé s třetí je z prvního/druhého dne války.

        První video je několik dní staré.
        Druhé s třetí je z prvního/druhého dne války.

    • PavolR
      18:29 16.03.2022

      Ešte určite nie. Zajtra príde US minister obrany - vtedy sa to najskôr ohlási (+ sa povie čo za to), následne to musí schváliť vláda a až potom môžu ísť.

      Ešte určite nie. Zajtra príde US minister obrany - vtedy sa to najskôr ohlási (+ sa povie čo za to), následne to musí schváliť vláda a až potom môžu ísť.

      • Harvest
        19:25 16.03.2022

        Tiež som skôr skeptický, hlavne asi by tu S300 neposlali skôr než prídu ti holanďani s patriotmi.

        Tiež som skôr skeptický, hlavne asi by tu S300 neposlali skôr než prídu ti holanďani s patriotmi.

      • Sergej7490
        20:53 16.03.2022

        Tu S300 tam poslat len tak nemozme. ...Zobrazit celý příspěvek

        Tu S300 tam poslat len tak nemozme.

        Podla zmluvy s rusmi nemoze opustit uzemie SR bez suhlasu RF.
        Asi by nam hrozila zo strany RF zaloba :-D
        Irony offSkrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          00:05 17.03.2022

          Premenujeme to na Slovenský budzogáň 2.0 a je po probléme.... :) Výrobok Tesla Stropkov.

          Premenujeme to na Slovenský budzogáň 2.0 a je po probléme.... :) Výrobok Tesla Stropkov.

    • Harvest
      19:44 16.03.2022

      Ďalšie news ohľadom slovenskej S300.

      https://twitter.com/ZcohenCNN/...

      Ďalšie news ohľadom slovenskej S300.

      https://twitter.com/ZcohenCNN/...

  • econ 2
    17:27 16.03.2022

    Další odposlech ruského vojáka. https://twitter.com/olex_scher... stučně: z 500 jich zbylo méně než 100, zničeno 13 tanků, zbývají 2, ptá se, proč tam ...Zobrazit celý příspěvek

    Další odposlech ruského vojáka.
    https://twitter.com/olex_scher...

    stučně: z 500 jich zbylo méně než 100, zničeno 13 tanků, zbývají 2, ptá se, proč tam jsou, kdo potřebuje tuto válku.

    Je to v ruštině, pod tím anglický překlad.Skrýt celý příspěvek

  • 3pa3ck3
    17:09 16.03.2022

    Už aj ruská strana priznala, že Čečenci skončili s výpraskom https://dennikn.sk/minuta/2770...

    Už aj ruská strana priznala, že Čečenci skončili s výpraskom https://dennikn.sk/minuta/2770...

    • Cenzor
      17:44 16.03.2022

      Mariupol brání a obléhá jen 7000 obránců/útočníků...to jako vážně???

      Mariupol brání a obléhá jen 7000 obránců/útočníků...to jako vážně???

      • Irving
        18:22 16.03.2022

        U těch obránců bych tomu i věřil, například u druhé bitvy o Grozný se odhadoval počet obránců na 3000-6000. Rusů a spojenců ale bylo 23 000...

        U těch obránců bych tomu i věřil, například u druhé bitvy o Grozný se odhadoval počet obránců na 3000-6000. Rusů a spojenců ale bylo 23 000...

  • jj284b
    17:03 16.03.2022

    zaujimave citanie o bitke pri Vozenetsku z 2-3.marca, de obranci znicili cely jeden ...Zobrazit celý příspěvek

    zaujimave citanie o bitke pri Vozenetsku z 2-3.marca, de obranci znicili cely jeden BCT

    https://www.wsj.com/articles/u... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      18:22 16.03.2022

      Je tam paywall nemůžeš to sem pastnout?

      Je tam paywall nemůžeš to sem pastnout?

Načítám diskuzi...