VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


    • mexir
      12:53 28.02.2022

      Je těžký si projet dnešní diskusi? Ty to neděláš. Protože ve 12:20 to tady bylo. Tys to sem dal znovu a dvakrát. Bezva :-(

      Je těžký si projet dnešní diskusi? Ty to neděláš. Protože ve 12:20 to tady bylo. Tys to sem dal znovu a dvakrát. Bezva :-(

      • achi.67
        13:55 28.02.2022

        Jo, souhlas, jen mě to potěšilo...

        Jo, souhlas, jen mě to potěšilo...

  • Nesher
    12:43 28.02.2022

    Moskali začali s čečenským scénářem, centrum Charkova je pod palbou salvových raketometů, UA hlásí desítky mrtvých a stovky zraněných civilistů.
    Putin překročil další hranici.

    Moskali začali s čečenským scénářem, centrum Charkova je pod palbou salvových raketometů, UA hlásí desítky mrtvých a stovky zraněných civilistů.
    Putin překročil další hranici.

    • Miroslav
      12:48 28.02.2022

      Ten sa nezastaví pred ničím. Myslím, že už to berie osobne a vie, že teraz ide o krk jemu.

      Ten sa nezastaví pred ničím. Myslím, že už to berie osobne a vie, že teraz ide o krk jemu.

      • StandaBlabol
        13:12 28.02.2022

        Ale v Charkově žije velká ruská menšina. Šije to do vlastních. On se definitivně zbláznil?

        Ale v Charkově žije velká ruská menšina. Šije to do vlastních. On se definitivně zbláznil?

        • Miroslav
          13:18 28.02.2022

          Mám obavu, že áno. On už zničil staré Rusko, to sa už nevráti a nové musí vytvoriť za každú cenu

          Mám obavu, že áno. On už zničil staré Rusko, to sa už nevráti a nové musí vytvoriť za každú cenu

    • Fiagy
      12:49 28.02.2022

      Asi zvyšují tlak před setkáním. Zmrdi zku.vení.

      Asi zvyšují tlak před setkáním. Zmrdi zku.vení.

    • ruleta
      12:49 28.02.2022

      Zjevne to polozili na panelaky. Geolokace: 50°01'39.3"N 36°21'21.7"E Video je z obchodaku: ...Zobrazit celý příspěvek

      Zjevne to polozili na panelaky.

      Geolokace: 50°01'39.3"N 36°21'21.7"E

      Video je z obchodaku:

      https://www.google.com/maps/@5...

      https://twitter.com/WW3updated... Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      12:50 28.02.2022

      Putin bude viset alebo skončí s guľkou v hlave.

      Ak sa Rusi znižujú k tomuto, tak to znamená že sú úplne zúfalí a nevedia si s Ukrajincami poradiť.

      Putin bude viset alebo skončí s guľkou v hlave.

      Ak sa Rusi znižujú k tomuto, tak to znamená že sú úplne zúfalí a nevedia si s Ukrajincami poradiť.

      • Miroslav
        12:53 28.02.2022

        Ja som už predtým hovoril, že Putin bude buď novým Stalinom ktorý obnoví ríšu alebo bude novým Gorbačovom ktorému sa rozpadol štát. A Putin nechce byť ako Gorbačov...

        Ja som už predtým hovoril, že Putin bude buď novým Stalinom ktorý obnoví ríšu alebo bude novým Gorbačovom ktorému sa rozpadol štát. A Putin nechce byť ako Gorbačov...

      • pjaro77
        13:03 28.02.2022

        Reálne sa nedajú obsadiť mestá bez bombardovania, skúšali to v Groznom a dostali po ústach. Takže Putin prekročil ďalšiu čiaru, ktorú mu radil Kadyrov. Alebo by museli obyvateľstvo ...Zobrazit celý příspěvek

        Reálne sa nedajú obsadiť mestá bez bombardovania, skúšali to v Groznom a dostali po ústach. Takže Putin prekročil ďalšiu čiaru, ktorú mu radil Kadyrov.
        Alebo by museli obyvateľstvo zabiť plynom, čo je neprijateľné.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        12:59 28.02.2022

        Kazetova munice, belingat ma peknou analyzu na toto, tohle je predmesti Charkova, 2 dny zpet.

        Kazetova munice, belingat ma peknou analyzu na toto, tohle je predmesti Charkova, 2 dny zpet.

      • RiMr71
        13:07 28.02.2022

        U tohoto videa mě překvapuje, že ty rakety explodují v podstat jednotky metrů od osobního auta, max malé desítky a střepinový efekt, nebo efekt tlakové vlny zřejmě velmi nízký až ...Zobrazit celý příspěvek

        U tohoto videa mě překvapuje, že ty rakety explodují v podstat jednotky metrů od osobního auta, max malé desítky a střepinový efekt, nebo efekt tlakové vlny zřejmě velmi nízký až nulový. Čekal bych mnohem větší efekt.
        ...jinak samozřejmě, já bych měl "bláto na hřišti" :)Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          13:16 28.02.2022

          Veď písal- kazetová munícia

          Veď písal- kazetová munícia

          • RiMr71
            14:46 28.02.2022

            To je mi jasné, ale i tak je ten efekt... všivý... Pokud by to sypali na zakopané bigoše, tak vyjma přímých zásahů mi přijde že by je to moc nepocuchalo.
            Ale co já vím...

            To je mi jasné, ale i tak je ten efekt... všivý... Pokud by to sypali na zakopané bigoše, tak vyjma přímých zásahů mi přijde že by je to moc nepocuchalo.
            Ale co já vím...

        • ruleta
          13:16 28.02.2022

          To jsou kazetove konteinery se submunici, nema to takovou kintickou energii, ale to auto bude poskozene.

          To jsou kazetove konteinery se submunici, nema to takovou kintickou energii, ale to auto bude poskozene.

        • Ilawar
          19:02 28.02.2022

          Ty samé střepiny co udělají do dveří auta díry, ale nezapálí jej, člověka těžce zraní nebo zabijí. A hodně blbé je, že ne všechna submunice vybuchne, z té co nevybuchla se pak ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty samé střepiny co udělají do dveří auta díry, ale nezapálí jej, člověka těžce zraní nebo zabijí.
          A hodně blbé je, že ne všechna submunice vybuchne, z té co nevybuchla se pak prakticky stává protipěchotní mina.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    12:40 28.02.2022

    Takový hezký holky
    https://twitter.com/ua_industr...

    Takový hezký holky
    https://twitter.com/ua_industr...

    • Ján Paliga
      00:31 01.03.2022

      Podľa Vodcu fašistky a banderovkyne....

      Chce sa mi z neho zvracať, jak Egonovi Bondymu, keď mal dvadsať...

      Podľa Vodcu fašistky a banderovkyne....

      Chce sa mi z neho zvracať, jak Egonovi Bondymu, keď mal dvadsať...

  • Cajk
    12:39 28.02.2022

    Polsko kupuje MQ-9 Reaper v super rychlém pořizovacím procesu https://defence24.pl/polityka-...

    Polsko kupuje MQ-9 Reaper v super rychlém pořizovacím procesu https://defence24.pl/polityka-...

  • PavolR
    12:35 28.02.2022

    Kam hádzať "molotova": https://twitter.com/i/web/stat...

    Kam hádzať "molotova": https://twitter.com/i/web/stat...

  • Fiagy
    12:35 28.02.2022

    https://www.ceskenoviny.cz/...
    Podle Ruska se Lavrov nemá jak dostat na zasedání OSN v Ženevě
    Ať jede vlakem přes Ukrajinu :-)

    https://www.ceskenoviny.cz/...
    Podle Ruska se Lavrov nemá jak dostat na zasedání OSN v Ženevě
    Ať jede vlakem přes Ukrajinu :-)

    • otecko
      12:49 28.02.2022

      Může letět přes Turecko a v Istanbulu přesednout na normální aerolinku.

      Může letět přes Turecko a v Istanbulu přesednout na normální aerolinku.

    • tosomjapeter
      15:58 28.02.2022

      lavrov - moze telefonovat alebo webex hahaha… uz dolietal tentostary xuj …

      lavrov - moze telefonovat alebo webex hahaha… uz dolietal tentostary xuj …

  • darkstyle
    12:30 28.02.2022

    Že vraj Mi-35.. dole..


    https://mobile.twitter.com/ald...

    Že vraj Mi-35.. dole..


    https://mobile.twitter.com/ald...

    • Desertfremen
      12:34 28.02.2022

      Nemali mať oblasť okolo Chersonu rusaci dávno pod kontrolou? Teda aspoň podľa tých máp. Na tomto je krásne vidieť že Rusi nemajú pod kontrolou nič, ani oblasti ktoré akože ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemali mať oblasť okolo Chersonu rusaci dávno pod kontrolou?
      Teda aspoň podľa tých máp.

      Na tomto je krásne vidieť že Rusi nemajú pod kontrolou nič, ani oblasti ktoré akože obsadili.Skrýt celý příspěvek

      • Marky
        12:52 28.02.2022

        Na veškerých mapách zůstává vlastní město neobsazené a ten Hind, co to včera koupil, tam někde spadl. Na LivemapUA dokonce není zakreslen ani postup na Nikolajev, kde se už dva dny ...Zobrazit celý příspěvek

        Na veškerých mapách zůstává vlastní město neobsazené a ten Hind, co to včera koupil, tam někde spadl. Na LivemapUA dokonce není zakreslen ani postup na Nikolajev, kde se už dva dny bojuje. Vlastně tam o tom není vůbec nic...Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          12:57 28.02.2022

          ani jedna strana nebude predsa v oblasti postit obrazky na twitter.. to co vidime su vsetko fotky civilistov.. a ak sa tam bojuje, tak civilisti tam predsa nebudu pobiehat a robit ...Zobrazit celý příspěvek

          ani jedna strana nebude predsa v oblasti postit obrazky na twitter.. to co vidime su vsetko fotky civilistov.. a ak sa tam bojuje, tak civilisti tam predsa nebudu pobiehat a robit si selfies..Skrýt celý příspěvek

  • Desertfremen
    12:21 28.02.2022

    Ruský web Tajga-info oznámil, že v bojích na Ukrajině byl zabit velitel kuzbaské Speciální jednotky rychlé reakce nebo SOBR Konstantin Ogiy a dalších 41 siloviků, tedy lidí původem ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský web Tajga-info oznámil, že v bojích na Ukrajině byl zabit velitel kuzbaské Speciální jednotky rychlé reakce nebo SOBR Konstantin Ogiy a dalších 41 siloviků, tedy lidí původem z ozbrojených složek z Krasnojarsku a Novosibirsku. K ruské veřejnosti tak přes cenzuru pronikají zprávy o ztrátách při invazi na Ukrajinu. Informaci zveřejnilo na svém webu i rádio Echo Moskvy.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      12:51 28.02.2022

      Nižšie som dal odkaz na ten článok.

      Nižšie som dal odkaz na ten článok.

  • Janicekmac
    12:20 28.02.2022

    Pancir u Chersonu nejspíš v blátě
    https://mobile.twitter.com/Dim...

    Pancir u Chersonu nejspíš v blátě
    https://mobile.twitter.com/Dim...

    • mudry.udrzbar
      12:26 28.02.2022

      asi dilema ci zapalit nadrz alebo sa snazit ziskat ako koristnu techniku. Myslim, ze by sa na tech. parametry radi pozreli aj v NATO, ak nie su uplne preflaknute zatial.

      asi dilema ci zapalit nadrz alebo sa snazit ziskat ako koristnu techniku. Myslim, ze by sa na tech. parametry radi pozreli aj v NATO, ak nie su uplne preflaknute zatial.

      • jj284b
        12:30 28.02.2022

        podla mna rozhodne zapalit.. aby ho nemohli znova ziskat..

        podla mna rozhodne zapalit.. aby ho nemohli znova ziskat..

        • Arccos
          12:33 28.02.2022

          Spíš bysme se měli divit, proč tohle neudělala původní posádka.

          Spíš bysme se měli divit, proč tohle neudělala původní posádka.

      • StandaBlabol
        12:40 28.02.2022

        Dilema není. Někde to proběhla informace, že Ukrajinci mají pokyny veškerou techniku zapálit. Počítají s tím, že zbraní dostanou od NATO dost.

        Dilema není. Někde to proběhla informace, že Ukrajinci mají pokyny veškerou techniku zapálit. Počítají s tím, že zbraní dostanou od NATO dost.

  • Upgrade
    12:10 28.02.2022

    Slovenská republika neplánuje dodať stíhacie lietadlá MiG-29 Ukrajine. Ako pre agentúru SITA potvrdila hovorkyňa Ministerstva obrany SR Martina Kovaľ Kakaščíková, takáto ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovenská republika neplánuje dodať stíhacie lietadlá MiG-29 Ukrajine.

    Ako pre agentúru SITA potvrdila hovorkyňa Ministerstva obrany SR Martina Kovaľ Kakaščíková, takáto diskusia neprebehla a ani neprebieha.
    https://www.cas.sk/clanok/2649... Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      12:23 28.02.2022

      Aj keby prebehla, tak to nebudu zverejnovat. Myslim, ze od lietadiel zatial odstavili ruskych mechanikov, aby nedoslo k sabotazi a uvidi sa co bude.

      Aj keby prebehla, tak to nebudu zverejnovat. Myslim, ze od lietadiel zatial odstavili ruskych mechanikov, aby nedoslo k sabotazi a uvidi sa co bude.

      • Upgrade
        13:56 28.02.2022

        V nejakom tweete bolo, ze EU vie poskytnut dalsie lietadla a ze mozu byt behom hodiny nad Ukrajinou.

        V nejakom tweete bolo, ze EU vie poskytnut dalsie lietadla a ze mozu byt behom hodiny nad Ukrajinou.

    • tosomjapeter
      16:02 28.02.2022

      mozno su tie lietadla uz na ceste - rumunsko a potom ua. toto moze byt iba povinna dymova clona, aby transfer prebehol v poriadku. uvidi sa, ale tlacova sprava min obr moze byt ...Zobrazit celý příspěvek

      mozno su tie lietadla uz na ceste - rumunsko a potom ua.

      toto moze byt iba povinna dymova clona, aby transfer prebehol v poriadku. uvidi sa, ale tlacova sprava min obr moze byt iba zastieraci maneverSkrýt celý příspěvek

    • Sergej7490
      16:38 28.02.2022

      Hlavne nezabudnite ze tie nase 29ky su po bojovej stranke povodne izdelije 9.12. Jedine co prekopali, tak je zobrazovanie v palcovych mierach a komunikacna vybava. Pre realne ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavne nezabudnite ze tie nase 29ky su po bojovej stranke povodne izdelije 9.12. Jedine co prekopali, tak je zobrazovanie v palcovych mierach a komunikacna vybava. Pre realne bojove pouzitie do toho sadne len samovrah. Na zostrelovanie civilnych lietadiel vsak dobre. UA si svoje 29 planovala vyrazne modernizovat, neviem nakolko sa to aj realne podarilo.Skrýt celý příspěvek

  • damik
    12:10 28.02.2022

    jestli jim NATO dava real-time intel (jako ze jo) tak to maji ty Ruske columns spocitane a do dvou tydnu prestanou existovat jestli zustanou v Ukrajine: 12:51 - A column of the ...Zobrazit celý příspěvek

    jestli jim NATO dava real-time intel (jako ze jo) tak to maji ty Ruske columns spocitane a do dvou tydnu prestanou existovat jestli zustanou v Ukrajine:

    12:51 - A column of the enemy near the settlement of Khoroshe Ozero in the Chernihiv region came under fire from the Ukrainian 220-mm Hurricane MLRS.Skrýt celý příspěvek

    • damik
      12:12 28.02.2022

      protoze Ukrajinci zadne utocne columns delat vubec nemusi a jsou pekne zakopani v lese s peknymi rozestupy; nebo so po palebnem prepadu rychle presunou ...

      protoze Ukrajinci zadne utocne columns delat vubec nemusi a jsou pekne zakopani v lese s peknymi rozestupy; nebo so po palebnem prepadu rychle presunou ...

    • pjaro77
      12:24 28.02.2022

      Tato taktika posielať vozidlá je proti dobre vyzbrojenému k ničomu. Čo vždy fungovalo je delostrelectvo a potom dočisťovanie.
      Ale potom sa modlime , lebo z miest budú ruiny.

      Tato taktika posielať vozidlá je proti dobre vyzbrojenému k ničomu. Čo vždy fungovalo je delostrelectvo a potom dočisťovanie.
      Ale potom sa modlime , lebo z miest budú ruiny.

      • pjaro77
        12:28 28.02.2022

        Jediné , čo proti tomu pomáha je proti-paľba delostrelectva a jeho likvidácia z lietadiel.

        Jediné , čo proti tomu pomáha je proti-paľba delostrelectva a jeho likvidácia z lietadiel.

  • Upgrade
    12:01 28.02.2022

    koment pod videom

    - Prisiel som, videl som, vybuchol som.
    - Vladimir Vladimirovic Ceasar

    koment pod videom

    - Prisiel som, videl som, vybuchol som.
    - Vladimir Vladimirovic Ceasar

  • Marky
    12:00 28.02.2022

    Je zajímavé, že na údajné čínské mapě porůběhu bojů, letiště na JZ Kyjeva obsazené zůstává... a sice od cca 18 hod dne 26.02: https://t.me/militarymaps/2344... Buď se o tom ...Zobrazit celý příspěvek

    Je zajímavé, že na údajné čínské mapě porůběhu bojů, letiště na JZ Kyjeva obsazené zůstává... a sice od cca 18 hod dne 26.02:
    https://t.me/militarymaps/2344...

    Buď se o tom mlčí, nebo se nejedná o nějakou "trvalejší" kontrolu (např. rozptýlení výsadkáři).Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    11:40 28.02.2022

    Tak se mi dnes podařilo konečně dostat na pár funkčních proruských webů. Díky, že jste v tom hackování trochu polevili :-) 1. Nikde žádná zásadní zmínka o dění na severu 2. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak se mi dnes podařilo konečně dostat na pár funkčních proruských webů. Díky, že jste v tom hackování trochu polevili :-)

    1. Nikde žádná zásadní zmínka o dění na severu
    2. Nikde žádný ruský zajatec, jen pár ukrajinských
    3. Nikde opuštěná ruská technika
    4. Nikde zničená ruská technika
    5. Hlavní téma jsou úspěchy RF a separátů na jihu kolem Mariupolu

    Ve zkratce: Vyhráváme, taktický ústup nebo pozastavení palby, Ukrajinci se střílí mezi sebou, zdržování ukrajinského vedení před totálním kolapsem země. Celé jednotky VSU přebíhají na stranu rusů...............no a hromada dalších cintů ....Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement
      12:08 28.02.2022

      Stačí se podívat na Neviditelného psa, kam se seběhlo pár ruských trollů.

      Ty slinty jsou ´fakt neuvěřitelné.

      Stačí se podívat na Neviditelného psa, kam se seběhlo pár ruských trollů.

      Ty slinty jsou ´fakt neuvěřitelné.

    • pjaro77
      12:35 28.02.2022

      To ste nemusel čakať na ruské weby, stačí na naše proruské - je tam plus mínus to isté. Celá ukrajinská vláda sú banderovci-nacisti, ľudí používajú ako živé štíty a ukrajinskí ...Zobrazit celý příspěvek

      To ste nemusel čakať na ruské weby, stačí na naše proruské - je tam plus mínus to isté.
      Celá ukrajinská vláda sú banderovci-nacisti, ľudí používajú ako živé štíty a ukrajinskí vojaci utekajú a hromadne sa vzdávajú.
      Keď som im napísal že to je nepravda, že ide o obrannú vojnu a aj civili sú za ukrajinu tak vraj čítam západnú propagandu.
      Že im pomáhame to je pre nich fašistický zločin , všetky sprisahanecké vlády zo západu skončía v gulagu, keď sa ruské vojská zastavia až pri kanáli LeManche.
      Tož tak.Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        12:57 28.02.2022

        Normálně bych to přeposlal policii ČR. Ať někdo kvalifikovaný rozhodne, co je ok a co už ne...

        Normálně bych to přeposlal policii ČR. Ať někdo kvalifikovaný rozhodne, co je ok a co už ne...

  • TN12
    11:39 28.02.2022

    Směřování Běloruska se zdá být jasné, nová ústava schválena 62,5 % odevzdaných hlasů: "Referendum v Bělorusku v neděli schválilo novou ústavu, která se zbavuje nejaderného statusu ...Zobrazit celý příspěvek

    Směřování Běloruska se zdá být jasné, nová ústava schválena 62,5 % odevzdaných hlasů: "Referendum v Bělorusku v neděli schválilo novou ústavu, která se zbavuje nejaderného statusu země v době, kdy se bývalá sovětská republika stala odrazovým můstkem pro ruskou invazi na Ukrajinu, uvedly ruské tiskové agentury."

    https://www.reuters.com/world/...

    Referendum osobně považuji za cinklé, jen pro úplnost.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      11:49 28.02.2022

      Lukašenko moc na výběr nemá, když tam má dvě prdele ruských vojsk, agentů FSB atd. Podstatnější bude jestli se zapojí přímo do bojů. Do toho se mu moc chtít nebude, protože jestli ...Zobrazit celý příspěvek

      Lukašenko moc na výběr nemá, když tam má dvě prdele ruských vojsk, agentů FSB atd.
      Podstatnější bude jestli se zapojí přímo do bojů. Do toho se mu moc chtít nebude, protože jestli u RF někdo přemýšlel nad sankcema, tak jemu je dají bez mrknutí oka (včetně plného swiftu)Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      11:49 28.02.2022

      Prej na lístky masově malovali nehezké věci. Horší než za komunismu, fakt tohle...

      Prej na lístky masově malovali nehezké věci. Horší než za komunismu, fakt tohle...

  • damik
    11:37 28.02.2022

    In a statement posted to Facebook, Ukrainian officials said approximately 5,300 Russian troops have been killed, and claimed that 191 tanks, 29 fighter jets, 29 helicopters and 816 ...Zobrazit celý příspěvek

    In a statement posted to Facebook, Ukrainian officials said approximately 5,300 Russian troops have been killed, and claimed that 191 tanks, 29 fighter jets, 29 helicopters and 816 armoured personnel carriers have been destroyed by Ukraine's forces.

    The BBC has not been able to independently verify these claims, though the UK's Ministry of Defence believes Russia has taken "heavy" casualties in the opening stages of the conflict.Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    11:32 28.02.2022

    Ruské policajné jednotky rýchleho nasadenia utrpeli ťažké straty:
    https://tayga.info/176295...

    Ruské policajné jednotky rýchleho nasadenia utrpeli ťažké straty:
    https://tayga.info/176295...

  • Fiagy
    11:30 28.02.2022

    No, řekl bych, že s tím ty firmy tak nějak počítaly. Tak hlavně zničit linky, formy , nástroje, počítače a zmizet z ruska ...Zobrazit celý příspěvek

    No, řekl bych, že s tím ty firmy tak nějak počítaly.
    Tak hlavně zničit linky, formy , nástroje, počítače a zmizet z ruska domů.
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      11:51 28.02.2022

      Ony s tím třeba automobilky vždycky počítají. Tak jak se ve Škodárně nedělá žádný moderní motor a převodovka, tak je tomu podobně v Rusku. Všechno se převáží a na místě se skládá ...Zobrazit celý příspěvek

      Ony s tím třeba automobilky vždycky počítají. Tak jak se ve Škodárně nedělá žádný moderní motor a převodovka, tak je tomu podobně v Rusku. Všechno se převáží a na místě se skládá skládačka a fungují subky na jednoduché obyčejné díly. A i kdyby udělali nějaký reverzní inženýring, tak jim firmy zajistí neprodejnost ve světě. Kupovali by to jen Rusáci a jejich pohůnci.Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    11:23 28.02.2022

    Franak Viačorka @franakviacorka Reálné směnné kurzy běloruského rublu dnes klesly o 10-15 %. stejně jako cokoli jiného dává lidem pocit, že je země zapojena do války. A to je ...Zobrazit celý příspěvek

    Franak Viačorka
    @franakviacorka
    Reálné směnné kurzy běloruského rublu dnes klesly o 10-15 %. stejně jako cokoli jiného dává lidem pocit, že je země zapojena do války. A to je něco, co režim nemůže skrýt.
    https://twitter.com/franakviac... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...