VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • tosomjapeter
    22:41 27.02.2022

    teraz na insta je video s obrovskym vybuchom na ukraine - ale je to cosi obrovske, hrib … date k tomu komentar niekto pls to konto je realnewsnobullshit (neviem ako sa z toho dava ...Zobrazit celý příspěvek

    teraz na insta je video s obrovskym vybuchom na ukraine - ale je to cosi obrovske, hrib … date k tomu komentar niekto pls

    to konto je realnewsnobullshit (neviem ako sa z toho dava link).

    vyzera to naozaj hrozivoSkrýt celý příspěvek

    • Kartmen
      22:58 27.02.2022

      Prý iskander do muničáku.

      Prý iskander do muničáku.

  • Knight
    22:18 27.02.2022

    Čečenci dorazili do Ukrajiny ...Zobrazit celý příspěvek

    Čečenci dorazili do Ukrajiny

    https://www.youtube.com/watch?...

    https://www.google.com/maps/pl...

    Teraz by sa zišiel letecký útok aspoň ich trošku prečistiť nech im morálka upadne cieľ majú jasný pouličné boje v Kyjeve
    Obklúčili Kyjev podľa starostu
    https://apnews.com/article/rus... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      22:31 27.02.2022

      doporučuju přečíst příspěvky pod, než sa neco přidá. rusové a čečenci jsou prokazatelně jen S a SZ od Kyjeva.

      doporučuju přečíst příspěvky pod, než sa neco přidá. rusové a čečenci jsou prokazatelně jen S a SZ od Kyjeva.

  • ruleta
    22:10 27.02.2022

    Co se tyce valecne propagandy, tak Ukrajina totalne vede. Ve vsem.

    Co se tyce valecne propagandy, tak Ukrajina totalne vede. Ve vsem.

    • Falko
      22:20 27.02.2022

      Vedie ich herec,( režisér a producent) čo to vie na ľudí.Pán prezident Zelenskij je Bohom vyvolený na to, aby sa postavil Putlerovi. Bude vzor,konečne politik v ktorého môžu veriť ...Zobrazit celý příspěvek

      Vedie ich herec,( režisér a producent) čo to vie na ľudí.Pán prezident Zelenskij je Bohom vyvolený na to, aby sa postavil Putlerovi. Bude vzor,konečne politik v ktorého môžu veriť aj masy. A vďaka za takých politikov aj u nás hlavne za Korčok, pani Prezidentku, Naďa a v neposlednom rade aj Hegera. Veľká vďaka im, že to dávajú aj napriek polenám, ktoré im hádžu fašisti v parlamente pod nohy.Skrýt celý příspěvek

      • Pepe81
        22:31 27.02.2022

        Vedie ich statočný muž a tragikomický herec je v rusku.

        Vedie ich statočný muž a tragikomický herec je v rusku.

        • Ján Paliga
          07:58 28.02.2022

          ... ktorý sa skrýva pred vlastnými občanmi a jeho kuchár musí ochutnávať jedlo priamo pred ním.... Naozaj tragikomické...

          ... ktorý sa skrýva pred vlastnými občanmi a jeho kuchár musí ochutnávať jedlo priamo pred ním.... Naozaj tragikomické...

      • Miroslav
        22:32 27.02.2022

        Ja som zo Zelenského úplne nadšený. Na scénu prišiel ako neznámy televízny komik a za krátky čas sa stal skutočným vodcom veľkého národa.

        Ja som zo Zelenského úplne nadšený. Na scénu prišiel ako neznámy televízny komik a za krátky čas sa stal skutočným vodcom veľkého národa.

        • Jura99
          22:49 27.02.2022

          vidim to stejne, je to absolutni borec.

          vidim to stejne, je to absolutni borec.

  • FxStudio
    22:10 27.02.2022

    Cherkasy: FOAB alebo Iskander/Kalibr na miestnu chemixku?

    https://twitter.com/OAlexander...

    Cherkasy: FOAB alebo Iskander/Kalibr na miestnu chemixku?

    https://twitter.com/OAlexander...

    • infi
      22:12 27.02.2022

      Pry je to municak VSU a zasah iskanderem.

      Pry je to municak VSU a zasah iskanderem.

      • Desertfremen
        22:35 27.02.2022

        Vieš čo je najlepšie? Ukrajinci si môžu dovoliť prísť občas o nejaký muničák pretože ich začala zásobovať celá Európa úplne bezprecedentným spôsobom a straty sa nahradia. a čo ...Zobrazit celý příspěvek

        Vieš čo je najlepšie?
        Ukrajinci si môžu dovoliť prísť občas o nejaký muničák pretože ich začala zásobovať celá Európa úplne bezprecedentným spôsobom a straty sa nahradia.

        a čo Rusi? zásobovacie kolóny rozsekané a pomaly a keď im dôjde nafta tak si miestny traktorista zahakne ich vozidlo za traktor hahahaSkrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          23:22 27.02.2022

          I tak nechápem, prečo držia toľko zbraní v muničákoch. Však ich musia mať rusi zamerané . Nepremiestňujú sa zbrane dopredu pred hroziacim napadnutím ?

          I tak nechápem, prečo držia toľko zbraní v muničákoch. Však ich musia mať rusi zamerané . Nepremiestňujú sa zbrane dopredu pred hroziacim napadnutím ?

        • infi
          23:30 27.02.2022

          Tak oni jich muzou mit z EU nekonecno, ale rusove obklicuji posadky a vetsi mesta. Tzn., ze se k nim nedostanou. Navic dnes rusove oznamili, ze na tyto dodavky budou nanaset udery. ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak oni jich muzou mit z EU nekonecno, ale rusove obklicuji posadky a vetsi mesta. Tzn., ze se k nim nedostanou. Navic dnes rusove oznamili, ze na tyto dodavky budou nanaset udery. Ale podle me nebudou mit "intel".Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    22:10 27.02.2022

    Aktuální vývoj a stav invazní fašistické armády na mě působí tak, že kdyby tam “Čechoslováci” vlítli se vším, co máme a ještě bychom na cestu dostali pár Javelinů a NLAW, tak ...Zobrazit celý příspěvek

    Aktuální vývoj a stav invazní fašistické armády na mě působí tak, že kdyby tam “Čechoslováci” vlítli se vším, co máme a ještě bychom na cestu dostali pár Javelinů a NLAW, tak bychom se zastavili až před Moskvou:-)Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      22:11 27.02.2022

      Samozřejmě to berte s nadsázkou a jako vtípek na odlehčení:-)

      Samozřejmě to berte s nadsázkou a jako vtípek na odlehčení:-)

    • Dovi
      22:29 27.02.2022

      Ja bych se takovým Rambo řečem vyhnul... Zdaleka není vyhráno a spíš přituhuje...

      Ja bych se takovým Rambo řečem vyhnul... Zdaleka není vyhráno a spíš přituhuje...

    • DolphinXXL
      23:21 27.02.2022

      No nevím, každopádně jsem přesvědčený, že když by Ukrajina dostala i s výcvikem tu samou vojenskou techniku co zůstala v Afgáncům, tak se Ivan zastaví až v Moskvě.

      No nevím, každopádně jsem přesvědčený, že když by Ukrajina dostala i s výcvikem tu samou vojenskou techniku co zůstala v Afgáncům, tak se Ivan zastaví až v Moskvě.

  • Janicekmac
    22:06 27.02.2022

    Ruští vojáci převážení do nemocnic
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Ruští vojáci převážení do nemocnic
    https://twitter.com/nexta_tv/s...

  • PavolR
    21:38 27.02.2022

    Odkaz ruským vojakom:
    https://www.reddit.com/user/Go...

    Odkaz ruským vojakom:
    https://www.reddit.com/user/Go...

    • Rase
      22:00 27.02.2022

      Největší nářez. Co mám info tak se Ruská armáda sype. Teď počkají Ukrajinci na mezinárodní dobrovolnické posily a začnou je tlačit zpátky do Ruska.

      Největší nářez. Co mám info tak se Ruská armáda sype. Teď počkají Ukrajinci na mezinárodní dobrovolnické posily a začnou je tlačit zpátky do Ruska.

      • damik
        22:01 27.02.2022

        z Krymu do Ruska taky

        z Krymu do Ruska taky

      • Desertfremen
        22:09 27.02.2022

        Ukrajinci by mali rusov pár dní podusiť nech sa úplne zosypu a keď im dôjde posledné palivo aj zásoby jedla mali by totálne prejsť do protiofenzívy. A dobyť naspať Krym, aj Donbas. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajinci by mali rusov pár dní podusiť nech sa úplne zosypu a keď im dôjde posledné palivo aj zásoby jedla mali by totálne prejsť do protiofenzívy. A dobyť naspať Krym, aj Donbas.

        lepšiu príležitosť znovu obnovenie Ukrajiny v jej pôvodných hraniciach už nebudú mať.Skrýt celý příspěvek

        • Rase
          22:22 27.02.2022

          Putinovi potom poslat video s odpálením toho jeho milovaného mostu!

          Putinovi potom poslat video s odpálením toho jeho milovaného mostu!

          • Falko
            22:29 27.02.2022

            Toho mosta by bolo škoda, toľko práce. Ja chápem, že je to symbol,no bolo by to mrhanie zdrojmi.

            Toho mosta by bolo škoda, toľko práce. Ja chápem, že je to symbol,no bolo by to mrhanie zdrojmi.

          • Kartmen
            22:36 27.02.2022

            K nasrání Putina stačí odpálit pár soch Lenina, což až taková škoda nebude.

            K nasrání Putina stačí odpálit pár soch Lenina, což až taková škoda nebude.

          • Jura99
            06:06 28.02.2022

            ten most povede na Ukrajinu, Rostov byl v minulosti ukrajinsky. Soucasti debolsevizace bude odsun rusaka z Cerneho a Azovskeho more.

            ten most povede na Ukrajinu, Rostov byl v minulosti ukrajinsky. Soucasti debolsevizace bude odsun rusaka z Cerneho a Azovskeho more.

      • skelet
        22:31 27.02.2022

        Porcujete medvěda, který ještě běhá v lese. Pravda je taková, že Rusové pomalu a jistě své územní zisky zvětšují (hlavně na jihu). Jednání se blíží a Krym je de facto spojen s ...Zobrazit celý příspěvek

        Porcujete medvěda, který ještě běhá v lese. Pravda je taková, že Rusové pomalu a jistě své územní zisky zvětšují (hlavně na jihu). Jednání se blíží a Krym je de facto spojen s Ruskem.
        A dá se předpokládat, že tam naběhne Bělorusko.
        Ano, Ukrajina dosahuje nemožného, ale vypadá to, že ztratí prakticky celé pobřeží. Putin může být spokojen.Skrýt celý příspěvek

        • s2pi
          22:35 27.02.2022

          V momentalnej situacii, pokial nebude odrazana ukrajina od zapadnej hranice s PL, SVK, RO a mozno HU, tak ma stale odkial dostavat proviant a podporu.

          V momentalnej situacii, pokial nebude odrazana ukrajina od zapadnej hranice s PL, SVK, RO a mozno HU, tak ma stale odkial dostavat proviant a podporu.

          • skelet
            22:41 27.02.2022

            Ano, ale zatím těžili z toho, že to Rusové těžce podcenili a Putin nebyl naštvaný a uražený. A všichni známe systém padajícího hovna a jak se projevoval u sovětské armády.

            Ano, ale zatím těžili z toho, že to Rusové těžce podcenili a Putin nebyl naštvaný a uražený. A všichni známe systém padajícího hovna a jak se projevoval u sovětské armády.

        • Jura99
          06:09 28.02.2022

          skelete dalsi pesimista, pochop ze rusaci si kopou hrob. V UA je NLAW do "kazde rodiny". A ty bayraktary, ktere jsi videl znicene uz na zacatku, tu kolonu pekne naporcuji na mensi ...Zobrazit celý příspěvek

          skelete dalsi pesimista, pochop ze rusaci si kopou hrob. V UA je NLAW do "kazde rodiny". A ty bayraktary, ktere jsi videl znicene uz na zacatku, tu kolonu pekne naporcuji na mensi dily.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            06:54 28.02.2022

            Nejsem pesimista, ale realista. Realita vyhrává války, ne optimistické hýkání.

            Nejsem pesimista, ale realista. Realita vyhrává války, ne optimistické hýkání.

          • Ján Paliga
            08:03 28.02.2022

            Rusko si už hrob vykopalo. Totálne sa zhodilo pred čínskym drakom a ešte ho čaká aj ekonomická katastrofa. Stanú sa čínskym protentokratom...

            Rusko si už hrob vykopalo. Totálne sa zhodilo pred čínskym drakom a ešte ho čaká aj ekonomická katastrofa. Stanú sa čínskym protentokratom...

  • SeaWolf
    21:34 27.02.2022

    Jako tohle už je moc :-D , nějaký zemědělec si za traktor připojil ruský MTLB a následně odváží: https://www.youtube.com/watch?...

    Jako tohle už je moc :-D , nějaký zemědělec si za traktor připojil ruský MTLB a následně odváží: https://www.youtube.com/watch?...

    • The Pale Emperor
      21:56 27.02.2022

      Nejsou to ti cikáni?

      Nejsou to ti cikáni?

  • BobDylan
    21:34 27.02.2022

    Vysoký predstaviteľ Únie pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku Josep Borell sa vyjadril, že krajiny EÚ poskytnú ukrajine stíhacie lietadlá. Tak si tie naše MiGy pred ...Zobrazit celý příspěvek

    Vysoký predstaviteľ Únie pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku Josep Borell sa vyjadril, že krajiny EÚ poskytnú ukrajine stíhacie lietadlá. Tak si tie naše MiGy pred dôchodkom predsa len asi zabojujú.

    Zdroj: https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      21:58 27.02.2022

      Tak už víme, pro Slováci uzemnili svoje stroje:-) Ještě pár z Polska a Ruská “air dominance” končí. Přitom ani nezačala:-)

      Tak už víme, pro Slováci uzemnili svoje stroje:-) Ještě pár z Polska a Ruská “air dominance” končí. Přitom ani nezačala:-)

    • Desertfremen
      22:02 27.02.2022

      Máme 11 migov 29 AS. Nikdy by mi nenapadlo že pôjdu do reálneho boja v Europe. V rukách skúseného pilota (a s real time informáciami od NATO Avacs lietadiel môže ruským pilotom ...Zobrazit celý příspěvek

      Máme 11 migov 29 AS. Nikdy by mi nenapadlo že pôjdu do reálneho boja v Europe.
      V rukách skúseného pilota (a s real time informáciami od NATO Avacs lietadiel môže ruským pilotom poriadne "zatopit".

      Btw, Ghost of Kijev má už 10 zostrelov.
      Inšpirovalo ma to a pôjdem si kúpiť plastikový model Mig-29 a urobím ho v kamufláži "Ghost of Kiev" s UA výsostnými znakmi,Skrýt celý příspěvek

      • infi
        22:17 27.02.2022

        To je asi jedno jestli jich ma 10 nebo 100...zatim se ani jeden nepotrvtdil :-)

        To je asi jedno jestli jich ma 10 nebo 100...zatim se ani jeden nepotrvtdil :-)

    • memo
      22:46 27.02.2022

      Ještě kdyby ty MiGy mohli nést nějakou tu Cruise missile asi nejlépe francouzskou ASMP s jadernou hlavici. Ukrajina byla jadernou zemí s Krymem a Donbasem. Tak nechť je tou ...Zobrazit celý příspěvek

      Ještě kdyby ty MiGy mohli nést nějakou tu Cruise missile asi nejlépe francouzskou ASMP s jadernou hlavici. Ukrajina byla jadernou zemí s Krymem a Donbasem. Tak nechť je tou jadernou zemí opět i když zatím bez Krymu a Donbasu.Skrýt celý příspěvek

      • infi
        23:33 27.02.2022

        hmm...diky bohu, ze nic takoveho mozne neni. Uvedomujes si dusledky toho hecu co pises?

        hmm...diky bohu, ze nic takoveho mozne neni. Uvedomujes si dusledky toho hecu co pises?

  • Irving
    21:32 27.02.2022

    Vidím, že to tu ještě není a mohlo by to být pro budoucnost konfliktu dost významné - ...Zobrazit celý příspěvek

    Vidím, že to tu ještě není a mohlo by to být pro budoucnost konfliktu dost významné - https://www.reuters.com/world/...

    Fridman a Děripaska, 11. a 34. nejbohatší Rus (druhý i napůl Ukrajinec) se veřejně vyjádřili proti válce.Skrýt celý příspěvek

    • Irving
      21:39 27.02.2022

      Pardon, první je napůl Ukrajinec.

      Pardon, první je napůl Ukrajinec.

  • Janicekmac
    21:28 27.02.2022

    Ruská velká kolona 100ks+ vozidel 40km SV od Kyjeva. https://twitter.com/ckoettl/st... a jejich lokace odpoledne 51.017526, ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruská velká kolona 100ks+ vozidel 40km SV od Kyjeva.
    https://twitter.com/ckoettl/st...

    a jejich lokace odpoledne 51.017526, 30.029153
    Dávalo by smysl, kdyby ten dnešní boj u Ivankivu na křižovatce byl s nimi.
    Možný další postup:
    https://twitter.com/EydouxT/st... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      21:29 27.02.2022

      Vypadá to na čečence
      https://twitter.com/markito017...

      Vypadá to na čečence
      https://twitter.com/markito017...

      • The Pale Emperor
        22:00 27.02.2022

        Podle videí Čečenci. Zatím asi v dobré náladě:-) doufám, že ráno, jak budu vstávat do práce, tak si přečtu, že proběhl nějaký Ambush a na twitteru bude zase video s Kadyrovem, jak ...Zobrazit celý příspěvek

        Podle videí Čečenci. Zatím asi v dobré náladě:-) doufám, že ráno, jak budu vstávat do práce, tak si přečtu, že proběhl nějaký Ambush a na twitteru bude zase video s Kadyrovem, jak pláče:-)Skrýt celý příspěvek

        • Rase
          22:27 27.02.2022

          Nastal čas to tam poněkud přeorat! :-)

          Nastal čas to tam poněkud přeorat! :-)

      • pjaro77
        22:02 27.02.2022

        Tak som zvedavý čo dokážu títo proruskí sardaukari. Podľa arogantných putinofilov vraj ukrajinci z nich budú s..ať maggi kocky a utekať v panike.

        Tak som zvedavý čo dokážu títo proruskí sardaukari. Podľa arogantných putinofilov vraj ukrajinci z nich budú s..ať maggi kocky a utekať v panike.

        • Janicekmac
          22:14 27.02.2022

          když jsem je viděl nastoupené, taky jsem si vzpomněl na Dunu. Snad tady tito dopadnou špatně. Jako stát takto v koloně, tak snad toho využijí vrtulníky nebo drony. Na videu ještě ...Zobrazit celý příspěvek

          když jsem je viděl nastoupené, taky jsem si vzpomněl na Dunu. Snad tady tito dopadnou špatně. Jako stát takto v koloně, tak snad toho využijí vrtulníky nebo drony. Na videu ještě ani nebyli připravení a oblečení. Uvidíme ránoSkrýt celý příspěvek

        • Desertfremen
          22:21 27.02.2022

          Nič sa v podstate nestane.
          Ukrajinci ich rozsekajú na atomy ako tých vysadkarov v Hostomeli.
          Ak ich pred tým neupeče TB2 alebo Mi24

          Nič sa v podstate nestane.
          Ukrajinci ich rozsekajú na atomy ako tých vysadkarov v Hostomeli.
          Ak ich pred tým neupeče TB2 alebo Mi24

    • havlluk
      21:38 27.02.2022

      krmení pro dron

      krmení pro dron

    • Rase
      22:28 27.02.2022

      Nedošla nafta i tady těmhle pakoňům? :-D

      Nedošla nafta i tady těmhle pakoňům? :-D

  • Jofo
    21:23 27.02.2022

    Na Kyjev smeruje päťkilometrový konvoj ruskej armády, ukázali satelitné snímky firmy Maxar. V kolóne vzdialenej 60 km sú tanky a cisterny s palivom.
    treba poslat teraz drony :)

    Na Kyjev smeruje päťkilometrový konvoj ruskej armády, ukázali satelitné snímky firmy Maxar. V kolóne vzdialenej 60 km sú tanky a cisterny s palivom.
    treba poslat teraz drony :)

    • darkstyle
      21:28 27.02.2022

      Ak je to pravda tak určite počkajú dokým prídu bližšie.. veď načo letieť tak ďaleko keď je fronta 30km od Kyjeva?

      Predsa len tam dnes už Rusi poslali Buky..

      Ak je to pravda tak určite počkajú dokým prídu bližšie.. veď načo letieť tak ďaleko keď je fronta 30km od Kyjeva?

      Predsa len tam dnes už Rusi poslali Buky..

    • Qakin
      22:06 27.02.2022

      Teď jsem to četl. Doufám, že tam pošlou drony a v kolem silnice bude spousta chlapů v tereňácích s Manpadama

      Teď jsem to četl. Doufám, že tam pošlou drony a v kolem silnice bude spousta chlapů v tereňácích s Manpadama

      • ruleta
        22:26 27.02.2022

        a co jakoze s tema MANPADs budou jakoze proti te kolone delat? :D

        a co jakoze s tema MANPADs budou jakoze proti te kolone delat? :D

        • Kartmen
          22:30 27.02.2022

          Na druhou stranu co dokáže kolona, když tam vše stojí v řadě a přes hořící a kouřící něco na kraji co to schytá nic nevidí.

          Na druhou stranu co dokáže kolona, když tam vše stojí v řadě a přes hořící a kouřící něco na kraji co to schytá nic nevidí.

        • Desertfremen
          23:05 27.02.2022

          to čo doteraz.
          a robia to sakra dobre.

          to čo doteraz.
          a robia to sakra dobre.

          • ruleta
            02:17 28.02.2022

            MANPAD je protiletadlovy kompet.

            MANPAD je protiletadlovy kompet.

          • pjaro77
            07:32 28.02.2022

            On tým myslel PTRS, nevyzná sa v pojmoch.

            On tým myslel PTRS, nevyzná sa v pojmoch.

  • Upgrade
    21:19 27.02.2022

    Podla toho co sledujem, tak by som im rovno davat na csetu cedule nech sa vzdaju a mohlo by byt zajtra po vojne

    Podla toho co sledujem, tak by som im rovno davat na csetu cedule nech sa vzdaju a mohlo by byt zajtra po vojne

    • Kartmen
      21:31 27.02.2022

      Článek na seznamu: "Ruským vojákům došla u Charkova nafta, tak se šli zeptat na policii".

      Článek na seznamu: "Ruským vojákům došla u Charkova nafta, tak se šli zeptat na policii".

  • TN12
    21:00 27.02.2022

    Doufám, že za tento příspěvek si nevysloužím titul trolla. Přeci jen jsem se vydal na ruské weby s překladačem stránek a krom jiného narazil na tento rozhovor se zajímavým ...Zobrazit celý příspěvek

    Doufám, že za tento příspěvek si nevysloužím titul trolla. Přeci jen jsem se vydal na ruské weby s překladačem stránek a krom jiného narazil na tento rozhovor se zajímavým upřesněním a motivací:

    "Všimněte si, že Biden pohrozil, že akce Ruska na Ukrajině budou mít pro Rusko důsledky nejen v blízké budoucnosti, ale také v daleké budoucnosti. Že Rusko "za to zaplatí vážnou cenu v krátkodobém i dlouhodobém horizontu - zejména v dlouhodobém horizontu." Kreml tento signál pochopil. A proto svým rozkazem ministru obrany a náčelníkovi generálního štábu dal Putin Washingtonu najevo, že Rusko je na takovou výzvu připraveno.

    Ale strategické odstrašující síly jsou navrženy tak, aby porazily ruské protivníky s použitím různých typů zbraní, včetně jaderných. Zdůrazňuji – různé druhy zbraní, nejen jaderné. Tady je ten rozdíl.

    - Chápu správně, že strategické odstrašující síly, o kterých mluvil Putin, jsou našimi nejsilnějšími zbraněmi v jaderném i nejaderném vybavení?

    - Ano, rozumíte tomu správně.

    - A co potom znamená zvláštní režim bojové povinnosti?

    - To znamená nejvyšší stupeň bojové připravenosti. Následuje pouze „plná bojová připravenost“. Kdy "červené tlačítko" lze aktivovat kdykoli. Nebo „jaderný kufřík“. Mimochodem, máme je tři – prezidenta, ministra obrany a náčelníka generálního štábu. Takový systém umožňuje pojistit se proti případným chybám při použití jaderných zbraní.

    - Ale jak víte, strategické jaderné síly existují v Rusku již dlouhou dobu. A během nedávných cvičení odpalování raket pod vedením Putina začal znít nový termín – strategické odstrašující síly. Jaký je rozdíl?

    Pokusím se vysvětlit co nejjednodušeji. Máte pravdu: pro běžného člověka mohou tyto dva podobné pojmy způsobit zmatek. I když rozdíl tu je. Strategické jaderné síly je zobecněný název pro naše jednotky, jejichž hlavní zbraně jsou jaderné. Existují tři složky – strategické raketové síly, námořnictvo a strategické letectví. Někdy jsou označovány jako „jaderná triáda“.

    Mimochodem, každý by měl vědět, že prezident Ruska před dvěma lety schválil svým výnosem „Základy státní politiky Ruské federace v oblasti jaderného odstrašování“. Moskva může použít jaderné zbraně v reakci na útok proti ní nebo jejím spojencům za použití jaderných zbraní nebo jiných zbraní hromadného ničení, nebo v případě agrese konvenčními zbraněmi, pokud „je ohrožena samotná existence státu“.

    Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27369.... Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      21:05 27.02.2022

      no vždyť to jenom dokazuje šílenost Putina a lidí kolem něj.

      no vždyť to jenom dokazuje šílenost Putina a lidí kolem něj.

      • memo
        21:31 27.02.2022

        Možná to není úplně ten Putin. Možná je to Generál Ripper v převlečený za Putina. Rusové nikdy nepijí vodu...pouze vodku...voda je otrávená..fluoridizaci.. Best of Dr.Strangelove( ...Zobrazit celý příspěvek

        Možná to není úplně ten Putin. Možná je to Generál Ripper v převlečený za Putina. Rusové nikdy nepijí vodu...pouze vodku...voda je otrávená..fluoridizaci.. Best of Dr.Strangelove( YouTube)Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      21:07 27.02.2022

      Mě tam zaujaly tři věci: Pohrůžku dlouhodobými následky pochopili jako jaderné vyhrožování; jedná se o jaderné i nejaderné zbraně; k odpalu jaderných střel je potřeba tří lidí.

      Mě tam zaujaly tři věci: Pohrůžku dlouhodobými následky pochopili jako jaderné vyhrožování; jedná se o jaderné i nejaderné zbraně; k odpalu jaderných střel je potřeba tří lidí.

      • Janicekmac
        21:11 27.02.2022

        ano, Puťka má s definicemi a vykládáním psaného/řečeného opravdu problémy. To, že si to tak vykládá a překrucuje (např invaze vs. speciální operace, žid vs. nacista), je další z ...Zobrazit celý příspěvek

        ano, Puťka má s definicemi a vykládáním psaného/řečeného opravdu problémy. To, že si to tak vykládá a překrucuje (např invaze vs. speciální operace, žid vs. nacista), je další z příznaků jeho nemoci.Skrýt celý příspěvek

      • damik
        21:21 27.02.2022

        neboj se; Rusaci se zbavi sami Putina; jako rakoviny ...

        neboj se; Rusaci se zbavi sami Putina; jako rakoviny ...

    • s2pi
      21:55 27.02.2022

      Heh, este ze nam na zvrnutie carovica staci zakazat import/export ruska. Prave sa to deje ako pisal kolega podo ...Zobrazit celý příspěvek

      Heh, este ze nam na zvrnutie carovica staci zakazat import/export ruska. Prave sa to deje ako pisal kolega podo mnou:
      https://novayagazeta.ru/articl...
      odporucam deepl.com, niet lesieho mne znameho prekladaca, google strci kedykolvek do kapsiSkrýt celý příspěvek

  • PavolR
    20:53 27.02.2022

    Orbán dnes prehlásil, že Maďarsko nepošle Ukrajine vojenský materiál, lebo samo nemá nazvyš a zbrane by mohli byť použité proti miestnym ...Zobrazit celý příspěvek

    Orbán dnes prehlásil, že Maďarsko nepošle Ukrajine vojenský materiál, lebo samo nemá nazvyš a zbrane by mohli byť použité proti miestnym Maďarom:
    https://444-hu.translate.goog/... Skrýt celý příspěvek

    • Knight
      21:27 27.02.2022

      Čuduješ sa čo tam spravila predošlá vláda premiéra Gyurcsánya to sa len tak nevidí Rozpredal a daroval toho veľmi veľa ich sklady musia byť prázdné jediné čo môžu poslať bude ...Zobrazit celý příspěvek

      Čuduješ sa čo tam spravila predošlá vláda premiéra Gyurcsánya to sa len tak nevidí
      Rozpredal a daroval toho veľmi veľa ich sklady musia byť prázdné jediné čo môžu poslať bude poľná kuchyňa
      Potrvá im roky kým sa postavia armádu na nohy
      Nech je to výstraha pre ostatné štáty koľko škody vie spôsobiť takéto rozhodnutieSkrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    20:45 27.02.2022

    Byla hacknuta ruská TASS. A ukazuje ukrajinské údaje o ruských ztrátách. Mazec.
    https://tass.ru/armiya-i-opk/1...

    Byla hacknuta ruská TASS. A ukazuje ukrajinské údaje o ruských ztrátách. Mazec.
    https://tass.ru/armiya-i-opk/1...

  • robo254
    20:34 27.02.2022

    Diktátor sa vyfarbil, snáď sa ho vo voľbách zbavia: Maďarsko nepošle na Ukrajinu zbrane. Viktor Orbán povedal, že Maďarsko zbrane potrebuje, lebo ich používa maďarská armáda, a ...Zobrazit celý příspěvek

    Diktátor sa vyfarbil, snáď sa ho vo voľbách zbavia:

    Maďarsko nepošle na Ukrajinu zbrane. Viktor Orbán povedal, že Maďarsko zbrane potrebuje, lebo ich používa maďarská armáda, a zopakoval, že Maďarsko musí zostať mimo tohto konfliktu.

    Zdroj:
    https://dennikn.sk/minuta/2743... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      20:35 27.02.2022

      Kijev je uz obkluceny.. zbrane sa tam nemaju ako dostat.. snad sa organizuje obrana zapadnej ukrajiny kde by tie dodavky pouzili..

      Kijev je uz obkluceny.. zbrane sa tam nemaju ako dostat.. snad sa organizuje obrana zapadnej ukrajiny kde by tie dodavky pouzili..

      • Janicekmac
        20:46 27.02.2022

        prosím, kde bych našel nějaké info o obklíčení Kyjeva? Před šesti hodina byly ještě přestřelky u Ivankivu (60km) a drony útočily 70km od Kyjeva. Z východu ani severo-východu jsem ...Zobrazit celý příspěvek

        prosím, kde bych našel nějaké info o obklíčení Kyjeva? Před šesti hodina byly ještě přestřelky u Ivankivu (60km) a drony útočily 70km od Kyjeva. Z východu ani severo-východu jsem nic o rusech nenašel.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          20:47 27.02.2022

          povedal to starosta Klicko na otazku ci je mozne evakuovat civilistov.

          povedal to starosta Klicko na otazku ci je mozne evakuovat civilistov.

          • Dunnk
            21:04 27.02.2022

            https://denikn.cz/812555/rusko... 19:37 Bombardovaný Kyjev není možné evakuovat, protože všechny cesty jsou zablokované, řekl americké agentuře AP starosta ...Zobrazit celý příspěvek

            https://denikn.cz/812555/rusko...
            19:37 Bombardovaný Kyjev není možné evakuovat, protože všechny cesty jsou zablokované, řekl americké agentuře AP starosta téměř třímilionové metropole Vitalij Kličko. Později Kličko tento výrok popřel.Skrýt celý příspěvek

          • Marky
            21:21 27.02.2022

            Průběžně byl v těch "svodkových" mapkách vyznačen jako obsazený kruh kolem letiště Vasylkivka. Odpoledne to pak na jejich mapách vypadalo na postup Rusů od Buče k jihu a ...Zobrazit celý příspěvek

            Průběžně byl v těch "svodkových" mapkách vyznačen jako obsazený kruh kolem letiště Vasylkivka. Odpoledne to pak na jejich mapách vypadalo na postup Rusů od Buče k jihu a jihozápadu, který směřoval ma M-06 ( na LivemapUA je dosud zakreslen konvoj u Motyzhyn). Taky mě nejdřív Kličko trochu překvapil, ale pokud by byla pravda to obsazené letiště, tak už vlastně větší cesty z Kyjeva volné nejsou. Otázka, jestli za soumraku ještě nevyletěly ty invazní výsadky od Běloruska (to jen hádám). Pak by to mohli una jihozápadě Kyjeva douzavřít. Vypadá to, že se na jihu v tu dobu vylodili Rusové u Mariupolu (prý dle US reportu cca 2000 mariňáků).Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          20:49 27.02.2022

          Kličko něco takového řekl, aby lidi nezkoušeli odjet z města, ale Kličko je známý tím, že si vždycky něco vybásní. Přijde další útok na město přes noc, ale zdá se, že Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

          Kličko něco takového řekl, aby lidi nezkoušeli odjet z města, ale Kličko je známý tím, že si vždycky něco vybásní. Přijde další útok na město přes noc, ale zdá se, že Rusové kontrolu rozhodně nemají. Vždyť je dneska vyhnali i z té Buče a tam Ukrajinci vyhazovali do vzduchu most o pár hodin předtím.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            20:58 27.02.2022

            Jedna věc je, kam až se dostanou ruské předsunuté jednotky. A druhá, jestli jsou schopní ten kruh uzavřít. Na široké a pevné obklíčení potřebují desetitisíce, možná statisíce, ...Zobrazit celý příspěvek

            Jedna věc je, kam až se dostanou ruské předsunuté jednotky. A druhá, jestli jsou schopní ten kruh uzavřít. Na široké a pevné obklíčení potřebují desetitisíce, možná statisíce, vojáků.Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        20:57 27.02.2022

        Nemusia sa dostať priamo do Kyjeva - poslúžia aj jednotkám, ktoré by mohli vpadnúť do chrbta okupantom obliehajúcim mesto na západnom brehu Dnepra.

        Nemusia sa dostať priamo do Kyjeva - poslúžia aj jednotkám, ktoré by mohli vpadnúť do chrbta okupantom obliehajúcim mesto na západnom brehu Dnepra.

    • robo254
      20:44 27.02.2022

      Okrem iného vraj povedal: „Nemožno robiť nepremyslené kroky a robiť návrhy, aké robí ľavicová opozícia. Netreba posielať zbrane do susednej krajiny, pretože tam žijú aj Maďari a je ...Zobrazit celý příspěvek

      Okrem iného vraj povedal: „Nemožno robiť nepremyslené kroky a robiť návrhy, aké robí ľavicová opozícia. Netreba posielať zbrane do susednej krajiny, pretože tam žijú aj Maďari a je možné, že tieto zbrane môžu použiť prípadne aj proti nim,“ vyhlásil.
      Toto sa nedá ani okomentovať, či?Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        20:50 27.02.2022

        Stejně jako na váhání Němců, tak i tohle nezůstane zapomenuto.

        Stejně jako na váhání Němců, tak i tohle nezůstane zapomenuto.

      • BobDylan
        20:50 27.02.2022

        Možno tajné dúfa v ruské víťazstvo, a že si ukrojí Zakarpatskú Ukrajinu.

        Možno tajné dúfa v ruské víťazstvo, a že si ukrojí Zakarpatskú Ukrajinu.

        • Ján Paliga
          08:12 28.02.2022

          A čo čakať od revansistu, ktorý sa bojí o svoju moc?

          A čo čakať od revansistu, ktorý sa bojí o svoju moc?

  • ABC123
    20:25 27.02.2022

    Pekný popis od rusov ako si už doma nekúpia ani banány. Nikto im nechce nič doviezť. Lode na mori sa “otáčajú”. Prirovnávajú to k Venezuele s jadrovými zbraňami. Dokonca ani Čína ...Zobrazit celý příspěvek

    Pekný popis od rusov ako si už doma nekúpia ani banány. Nikto im nechce nič doviezť. Lode na mori sa “otáčajú”. Prirovnávajú to k Venezuele s jadrovými zbraňami. Dokonca ani Čína ich nezachráni. Pretože obchod s Čínou ide cez Hongkongské a Singapurské banky. Nikto nechce riskovať sankcie.

    https://novayagazeta.ru/articl... Skrýt celý příspěvek

  • Janicekmac
    20:10 27.02.2022

    Další zásah z dronu na kolonu, vypadá to, že snad mají minimálně dva kusy
    https://twitter.com/AceJaceu/s...

    Další zásah z dronu na kolonu, vypadá to, že snad mají minimálně dva kusy
    https://twitter.com/AceJaceu/s...

    • Kartmen
      20:31 27.02.2022

      Jak to něco ukazuje v pravém dolním rohu, to je výška, vzdálenost od cíle, nebo něco jiného?

      Jak to něco ukazuje v pravém dolním rohu, to je výška, vzdálenost od cíle, nebo něco jiného?

    • Falko
      20:31 27.02.2022

      Jedného trafia a všetci vojaci utečú. A všetku techniku nechajú napospas.

      Jedného trafia a všetci vojaci utečú. A všetku techniku nechajú napospas.

    • pjaro77
      20:45 27.02.2022

      V tých kolonach nemajú jediný Pantzir, čo by ich chránil proti dronu ?

      V tých kolonach nemajú jediný Pantzir, čo by ich chránil proti dronu ?

  • infi
    20:07 27.02.2022

    Nejvetsi ostudou cele invaze je podle me ruske letectvo (nebo taktika nasazeni). 4. den invaze a ve vzduchu jsou: UA SU-25, L39, tb2, a ruske kolony ostreluji i z MI24 a dokonce i ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejvetsi ostudou cele invaze je podle me ruske letectvo (nebo taktika nasazeni). 4. den invaze a ve vzduchu jsou: UA SU-25, L39, tb2, a ruske kolony ostreluji i z MI24 a dokonce i MI8/17 (!!!¨). Pozemni vojsko pak musi v kolonach tahat do hlubokeho tylu PVO kratkeho/stredniho dosahu. Videl jsem osy,buky,tory,pancire. To jsou pak ve vnitrozemi snadne cile a jejich ztraty (vc. posadek) musi rusy hrozne bolet. Jako zaparkovat pancir ve vesnici, nechat se vyfotit na net a cekat co se bude dit ?:-) Normalne bych cekal ze se cele PVO zajisti ze vzduchu a ze postup vojsk bude non-stop kryty. Dnes je prvni den, kdy si nedokazu troufnout rict, kdo utrpel vetsi ztraty. Vypada to ze rusove spechaji a nemaji kryte kridla/zada. Lehce obrnene kolony s mladymi kluky, co si mysli ze jsou na cviceni, jsou pak snadnym cilem vicemene pro jakykoli typ utoku.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      20:27 27.02.2022

      ¨možná Rusové doopravdy poztráceli nějaká letadla a bojí se nasadit další Nebo se bojí, protože nevědí co mají Ukrajinci všechno k dispozici. Kdoví co tam Američani nebo Britové ...Zobrazit celý příspěvek

      ¨možná Rusové doopravdy poztráceli nějaká letadla a bojí se nasadit další
      Nebo se bojí, protože nevědí co mají Ukrajinci všechno k dispozici. Kdoví co tam Američani nebo Britové natahali.Skrýt celý příspěvek

      • Cajk
        20:51 27.02.2022

        Oni mají hlavně spolu s Britama obrovský přehled o tom co kde je. Pokud jim budou pravidelně předávat informace o pohybu RU vojska, tak si rusáci moc neškrtnou. Jedinou výhodu ...Zobrazit celý příspěvek

        Oni mají hlavně spolu s Britama obrovský přehled o tom co kde je. Pokud jim budou pravidelně předávat informace o pohybu RU vojska, tak si rusáci moc neškrtnou. Jedinou výhodu Rusáku je noc, kdy vypustí rakety a pak vzápětí nasadí pěchotu a tanky. Ráno a přes den zase Ukrajinci dobijou nebo se snaží dobít vše co ztratili v noci.Skrýt celý příspěvek

      • CerVus
        20:51 27.02.2022

        Tak ono se těžko nasazuje letectvo, když nepřítel od spojenců díky jejich výzvědným letounům ví, kde jedou konvoje a kam míří letecké jednotky. S tím asi také Rusové nepočítali.

        Tak ono se těžko nasazuje letectvo, když nepřítel od spojenců díky jejich výzvědným letounům ví, kde jedou konvoje a kam míří letecké jednotky. S tím asi také Rusové nepočítali.

        • infi
          21:30 27.02.2022

          JP: Tech sundanych letadel na RF strane asi zatim moc neni...urcite nejake vrtulniky ale z letadel snad: 1-2x SU25, 1x AN26 a pak SU27/30 (na zemi, v rusku)...mozna jsem na neco ...Zobrazit celý příspěvek

          JP: Tech sundanych letadel na RF strane asi zatim moc neni...urcite nejake vrtulniky ale z letadel snad: 1-2x SU25, 1x AN26 a pak SU27/30 (na zemi, v rusku)...mozna jsem na neco zapomnel, ale rozhodne jsou to jen jednotky kusu a spise starsi typy. Zbytek asi nic...pokud by ty sestrely byly, urcite uz by byl plny net fotek. A Naopak bych cekal ze ted nasadi to nejlepsi, nez do UA dorazi tisice manpadu...Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...