VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Stránka 5 z 2389
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Bravo78
    09:14 21.06.2024

    Dobré ráno. Mám pro vás souřadnice objektu zasaženého rus. pumou AB-3000 s UMPK kitem. Mnohé z vás nepřekvapí, že tento objekt byla nemocnice (!) v obci Lyptsi, Липці (50.2069017N, ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré ráno. Mám pro vás souřadnice objektu zasaženého rus. pumou AB-3000 s UMPK kitem. Mnohé z vás nepřekvapí, že tento objekt byla nemocnice (!) v obci Lyptsi, Липці (50.2069017N, 36.4216450E): https://twitter.com/i/status/1...
    - čímž se soudruzi samozřejmě nepochlubí ... : https://t.me/fighter_bomber/17...
    - jestli tento objekt sloužil jako nemocnice i v době náletu, nebo byl evakuován, není známo. Situace o obci je více než tristní: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      09:25 21.06.2024

      Oprava pumou FAB-3000. Doplním, že obsahuje 1387 kg trhaviny a nosiče uvedené jsou MIG-31BM/FE, Su-24, Tu-22M ...

      Oprava pumou FAB-3000. Doplním, že obsahuje 1387 kg trhaviny a nosiče uvedené jsou MIG-31BM/FE, Su-24, Tu-22M ...

      • Toomk
        10:04 21.06.2024

        je nekde fotka te pumy zavesene pod letadlem? to uz muze byt celkem solitne namahana konstrukce letadla s timhle buclikem a cim vic namahani, tim driv bude po letadle.

        je nekde fotka te pumy zavesene pod letadlem? to uz muze byt celkem solitne namahana konstrukce letadla s timhle buclikem a cim vic namahani, tim driv bude po letadle.

    • paja
      10:01 21.06.2024

      No nevim, ale ta presnost je dost uboha. Pokud teda trefovali tu velkou budovu a ne tu malou prizemni vedle. Asi ten vybuch zabije vse kolem, ale budova je sotva strejchnuta.

      No nevim, ale ta presnost je dost uboha. Pokud teda trefovali tu velkou budovu a ne tu malou prizemni vedle. Asi ten vybuch zabije vse kolem, ale budova je sotva strejchnuta.

      • Klimesov
        10:25 21.06.2024

        Proto se používají tak velké bomby.
        Váha a síla výbuchu má kompenzovat přesnost.

        Proto se používají tak velké bomby.
        Váha a síla výbuchu má kompenzovat přesnost.

    • Bravo78
      12:11 21.06.2024

      Doplním, záběry nemocnice Lyptsi poté: https://twitter.com/i/status/1... - a čl. z 24tv . ua: ...Zobrazit celý příspěvek

      Doplním, záběry nemocnice Lyptsi poté: https://twitter.com/i/status/1...
      - a čl. z 24tv . ua: https://24tv.ua/rosiya-viprobu... Skrýt celý příspěvek

  • masserr
    07:33 21.06.2024

    Rusko hlásí masivní útok ukrajinských dronů. Poničily i ropnou ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko hlásí masivní útok ukrajinských dronů. Poničily i ropnou rafinerii

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • montecasino1
      08:55 21.06.2024

      Nemožné, veď zostrelili všetkých 147 dronov, iba ak ich bolo viacej.

      Nemožné, veď zostrelili všetkých 147 dronov, iba ak ich bolo viacej.

      • Jan Grohmann
        10:20 21.06.2024

        Likvidace 147 dronů je taky velmi dobrá zpráva. :) Ať se ruská PVO vyčerpává.

        Likvidace 147 dronů je taky velmi dobrá zpráva. :) Ať se ruská PVO vyčerpává.

        • jj284b
          10:32 21.06.2024

          Ono ich nakoniec este bude mrziet ze strielali tie rakety pre S-300 na pozemne ciele...

          Ono ich nakoniec este bude mrziet ze strielali tie rakety pre S-300 na pozemne ciele...

          • Donald
            11:31 21.06.2024

            Myslim, ze uz je to mrzi. Neni to tak davno, co je posilali na UA ve velkych poctech jako soucast kampane. A ted uz neposilaji vubec, nedostatek uz musi citit.

            Myslim, ze uz je to mrzi. Neni to tak davno, co je posilali na UA ve velkych poctech jako soucast kampane. A ted uz neposilaji vubec, nedostatek uz musi citit.

    • Worko
      12:33 21.06.2024

      Toto je najsmutnejsia sprava mesiaca:

      "Krasnodarský gubernátor Veniamin Kondratěv ale ráno podle agentury Interfax oznámil smrt pracovníka kotelny."

      Toto je najsmutnejsia sprava mesiaca:

      "Krasnodarský gubernátor Veniamin Kondratěv ale ráno podle agentury Interfax oznámil smrt pracovníka kotelny."

  • Jan Grohmann
    07:24 21.06.2024
  • jj284b
    06:45 21.06.2024

    Rumuni poslu PAC-3 Ukrajine, a dostanu novovyrobeny PAC-3 z USA..

    https://x.com/jurgen_nauditt/s...

    Rumuni poslu PAC-3 Ukrajine, a dostanu novovyrobeny PAC-3 z USA..

    https://x.com/jurgen_nauditt/s...

    • StandaBlabol
      07:18 21.06.2024

      Píšou, že je to nejnovější verze z roku 2020.

      Píšou, že je to nejnovější verze z roku 2020.

      • jj284b
        07:47 21.06.2024

        ano, no prakticky to znamena, ze Ukrajina nebude musiet cakat kym vyrobia bateriu pre nich, a dostane tu Rumunsku.. a Rumuni si pockaju na novovyrobenu.

        ano, no prakticky to znamena, ze Ukrajina nebude musiet cakat kym vyrobia bateriu pre nich, a dostane tu Rumunsku.. a Rumuni si pockaju na novovyrobenu.

    • Nezmar
      09:04 21.06.2024

      takze dusanh a Miroslav vcera dostali minusy vlastne nepravem:(

      takze dusanh a Miroslav vcera dostali minusy vlastne nepravem:(

      • darkstyle
        09:40 21.06.2024

        Miroslav ich dostáva, len za to keď ho vidia.. :).. má zlú auru..

        Miroslav ich dostáva, len za to keď ho vidia.. :).. má zlú auru..

        • GlobeElement007
          09:49 21.06.2024

          Ve skutečnosti si je dává sám. Takový internetový masochista.

          Ve skutečnosti si je dává sám. Takový internetový masochista.

      • Dusanh
        10:29 21.06.2024

        Dusanuh to nevadí, protože ví, že situace na všech frontách se mění každým okamžikem ;-)

        Dusanuh to nevadí, protože ví, že situace na všech frontách se mění každým okamžikem ;-)

  • jj284b
    05:28 21.06.2024

    Vojenske letisko Yeysk po utoku dronov:

    https://x.com/Osinttechnical/s...

    Vojenske letisko Yeysk po utoku dronov:

    https://x.com/Osinttechnical/s...

    • Arccos
      08:59 21.06.2024

      Pro Čechy: Jejsk :)

      Pro Čechy: Jejsk :)

  • Bravo78
    03:24 21.06.2024

    Pel mel ko ++ UA drrony, a rus. T-72B3M, náhlá smrt: https://twitter.com/i/status/1... --- totéž rus. BMP: https://twitter.com/i/status/1... -- a ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko
    ++ UA drrony, a rus. T-72B3M, náhlá smrt: https://twitter.com/i/status/1...
    --- totéž rus. BMP: https://twitter.com/i/status/1...
    -- a rus. MT-LB: https://twitter.com/i/status/1...
    -- a rus. operátoři dronů (50.3063531N, 36.9316175E): https://twitter.com/i/status/1...
    -- kompilace 24. brigády: https://twitter.com/i/status/1...
    -- kompilace Fatum (?) (49.3432800N, 38.0097400E): https://twitter.com/i/status/1...
    -- operují v Časiv Jaru, Kahan, město změněné k nepoznání (poslední údery v Kahanu šly tady, 48.5895872N, 37.8815286E): https://twitter.com/i/status/1...
    -- inovovaný dron nese 9 granátů: https://twitter.com/i/status/1...
    -- operátoři dronů a jejich rabota: https://twitter.com/i/status/1...
    -- UA drony rus. pohledem ... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    -- rus. letiště Jejsk navštívilo pár UA UAV (46.6850869N, 38.2400192E): https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    --- rus. Adygejsk (?) taktéž: https://twitter.com/i/status/1...
    -- UA Mi-24V: https://twitter.com/i/status/1...
    -- FGM-148 Javelin: https://twitter.com/i/status/1...
    -- boj. činnost 36. brigády námořní pěchoty, pohledem dronu, oblast Vovčansk (50.3029800N, 36.9742700E): https://twitter.com/i/status/1...
    -- boj. činnost, Serebrjanský les: https://twitter.com/i/status/1...
    -- operace UA SOF v oblasti Bachmutu s názvem operace Jetta (YT): https://youtu.be/xKEnRsLmBJo...
    -- UA M270/MARS II a 9K720 Iskander: https://twitter.com/i/status/1...
    ++ rus. okénko, odražený rus. útok, rozsvícené světlomety, fikané (48.7848889N, 38.1835278E): https://twitter.com/i/status/1...
    -- rus. ztráty na technice, MBT, BTR-80, BMP-1 ... Doněcko: https://twitter.com/i/status/1...
    --- další: https://twitter.com/i/status/1...
    -- rus. ztráty na živé síle v oblasti Časiv Jaru: https://twitter.com/i/status/1...
    -- rus. motorkář najede na minu ... : https://twitter.com/i/status/1...
    -- rus. norka dostala přímý zásah: https://twitter.com/i/status/1...
    -- další rus. sebemordy ... : https://twitter.com/i/status/1...
    -- test rus. dronu s AK-74M: https://twitter.com/clashrepor...
    -- odlehčíme :-) https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

    • Wakantanka
      11:30 21.06.2024

      K tým prvým videám s obrnenou technikou, mne to pripadá že oni tam stoja a čakajú kedy ich čo trafí, žiadny úkryt, žiadne maskovanie, možno až na ten MT-LB. To už si tam môžu rovno ...Zobrazit celý příspěvek

      K tým prvým videám s obrnenou technikou, mne to pripadá že oni tam stoja a čakajú kedy ich čo trafí, žiadny úkryt, žiadne maskovanie, možno až na ten MT-LB. To už si tam môžu rovno maľovať terče na vrch, aby sa Ukrajinci lepšie trafili. :D
      K odlehčíme : tak Vova doviezol Kimovi Aurus a on ho na oplátku povozil na Mercedese? :DSkrýt celý příspěvek

      • Bravo78
        12:28 21.06.2024

        Schválně jsem si našel penetrační schopnost homogenního pancíře granátu Faustpatrone 30 až 150 vyráběného pro německý Panzerfaust, je to 140 - 320 mm ... klika že to byla neřízená ...Zobrazit celý příspěvek

        Schválně jsem si našel penetrační schopnost homogenního pancíře granátu Faustpatrone 30 až 150 vyráběného pro německý Panzerfaust, je to 140 - 320 mm ... klika že to byla neřízená munice. Jsem zvědav na evoluci pancéřových vozidel po válce, protože všichni se dívají a s FPV drony začal operovat i Hizballáh proti IDF...Skrýt celý příspěvek

  • Sunakashi
    22:47 20.06.2024

    USA řekly Ukrajině, že mohou použít zbraně dodané Američany k zasažení jakýchkoli ruských sil útočících zpoza hranice - nejen těch v oblasti poblíž Charkova," - ...Zobrazit celý příspěvek

    USA řekly Ukrajině, že mohou použít zbraně dodané Američany k zasažení jakýchkoli ruských sil útočících zpoza hranice - nejen těch v oblasti poblíž Charkova," - Politico

    https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/... Skrýt celý příspěvek

    • markus223
      00:32 21.06.2024

      No konečně.

      No konečně.

  • Jaroslav Dolejška
    22:12 20.06.2024

    Dnešní Třešnička™ bude o vlasti, národu a takových těch samozřejmostech. Začneme studenou sprchou – Českou republiku by v případě napadení nešlo bránit těžko uvěřitelných 66,1% ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní Třešnička™ bude o vlasti, národu a takových těch samozřejmostech. Začneme studenou sprchou – Českou republiku by v případě napadení nešlo bránit těžko uvěřitelných 66,1% obyvatel. Vyplývá to z průzkumu agentury CEDMO trends. Tahle smutná statistika je o to horší, že tu u nás máme spoustu lidí, kteří nadávají na Ukrajince, kteří k nám před válkou utekli. My chápeme, že ne každému se chce zemřít ve válce, nebo že ne každý má náturu na bahno zákopů, střelbu a pach krve. Ale odmítat v případě napadení pomáhat bránit svou zemi, rodinu, přátele, ale také nezávislost a také tu suverenitu… a to často s odůvodněním, že “za tuhle vládu bojovat nebudu,” je fakt na palici. Nota bene, když jen tak mimochodem, Edvardu Benešovi několik generací zazlívá, že nevydal rozkaz k obraně v roce 1938. Stát se to dnes, asi by si ani nemusel lámat hlavu, jestli jo nebo ne. Většina mobilizovaných by agilně skládala zbraně sama, “protože ho stejně nevolila”. Propánakrále, obrana země není obrana vlády! Bojovali bychom přece za budoucnost našich dětí, naše domovy, odkaz předků, ale hlavně také za svobodu a rovnou páteř.

    https://valka.online/aktualni-... Skrýt celý příspěvek

    • Erich
      22:22 20.06.2024

      Odkaz na ...Zobrazit celý příspěvek

      Odkaz na průzkum
      https://www.novinky.cz/clanek/...
      Ochotu bránit zemi proti agresorovi se zbraní v ruce deklarují podle průzkumu častěji muži (44 procent) nežli ženy (23 procent). Průzkum rovněž konstatoval, že výrazně častěji na otázku kladně odpověděli lidé, kteří ve druhém kole prezidentské volby dali hlas Petru Pavlovi (43 procent), zatímco ti, kteří volili Andreje Babiše, by vlast bránili pouze v 27 procentech případů.

      Anketa na novinkách je skoro 50/50, to není tak špatnéSkrýt celý příspěvek

      • jisi
        07:36 21.06.2024

        To je skoro Paretovo pravidlo. 30 procent lidí dokáže odvést 70 procent práce. Ten kdo nemá motivaci/schopnosti je stejně jen přítěží.

        To je skoro Paretovo pravidlo. 30 procent lidí dokáže odvést 70 procent práce. Ten kdo nemá motivaci/schopnosti je stejně jen přítěží.

        • leir
          21:41 21.06.2024

          Paretovo pravidlo je 20/80.

          Paretovo pravidlo je 20/80.

    • dusan1
      22:29 20.06.2024

      Je mier .... rodiny nie sú ohrozené ... ľudia to neriešia ....

      Je mier .... rodiny nie sú ohrozené ... ľudia to neriešia ....

    • soosha
      22:36 20.06.2024

      Sedm procent Čechů si přeje vítězství Ruska.. To snad ani nelze komentovat slušně.

      Sedm procent Čechů si přeje vítězství Ruska.. To snad ani nelze komentovat slušně.

      • GlobeElement007
        22:41 20.06.2024

        V každém národě je 30% idiotů. V tomto světle ten výsledek není vůbec špatný.

        V každém národě je 30% idiotů. V tomto světle ten výsledek není vůbec špatný.

      • Miroslav
        22:44 20.06.2024

        Podľa mňa tých 7% vôbec nie je zlý výsledok. Povedal by som, že všetko pod 20-30% je v poriadku. To sa proste nedá ísť niekde k nule. Ani na samotnej Ukrajine si nie všetci želajú ...Zobrazit celý příspěvek

        Podľa mňa tých 7% vôbec nie je zlý výsledok. Povedal by som, že všetko pod 20-30% je v poriadku. To sa proste nedá ísť niekde k nule. Ani na samotnej Ukrajine si nie všetci želajú víťazstvo UkrajinySkrýt celý příspěvek

      • markus223
        00:47 21.06.2024

        Že je to jenom 7% mi přijde jako super výsledek.

        Že je to jenom 7% mi přijde jako super výsledek.

      • Talvi
        10:10 21.06.2024

        No, za sebe si myslím, že to není zlý. Nejsme Národní fronta, kde bylo hlasování i názor 100 % stejné. V kontextu toho, jak dlouho a jak nahusto do nás zkoušeli nejrůznější ...Zobrazit celý příspěvek

        No, za sebe si myslím, že to není zlý. Nejsme Národní fronta, kde bylo hlasování i názor 100 % stejné. V kontextu toho, jak dlouho a jak nahusto do nás zkoušeli nejrůznější fiškusové nacpat, že Rusácko je vlastně dost fajn to pro hloupý český Honzy nevychází vůbec zle.Skrýt celý příspěvek

    • Eagle
      22:41 20.06.2024

      Vnímáte to špatně. Je potřeba se podívat na to, včem vyrůstají naše děti. Co a kdo jim jde příkladem, co jim vštěpují rodiče za pravidla. Mám přes 25 let v AČR. Denně se setkávám s ...Zobrazit celý příspěvek

      Vnímáte to špatně. Je potřeba se podívat na to, včem vyrůstají naše děti. Co a kdo jim jde příkladem, co jim vštěpují rodiče za pravidla. Mám přes 25 let v AČR. Denně se setkávám s různými generacemi a popravdě ročníky 2000 a výše lituji. Chápu, že jsou jiní a vnímám to takhle. Ono kroužky, zájmy, hraní si na vojáky, seřizování svého prvního fichtla nebo favorita, lovení ryb a mnoho dalších běžných věcí, které husákova generace běžné zažívala tito muži snad na vyjímky neznají. Věř mi, že právě tyto věci ti dali základ samostatnosti, určité technické základy, sklon k odpovědnosti. Co ti dají dnešní odpoledne strávená hraním her na PC, koukáním na YouTube či koukáním na Facebook ? Mohl bych dlouze povídat o tom, jaká mládež dnes je, ale je otázkou, mohou za to oni? Nejsou to náhodou ti rodiče, kteří jim koupi PC a ve strachu že se jim něco venku stane je nechají hrát hry? Nebo jim v útlém věku dají tablet, aby měli od nich pokoj? Zkus se nad tím zamyslet. My si hráli na indiány, vojáky a kdo ví co. Už od mala si vnímal co je dobro a zlo, že se máš zastat slabšího, kde ty děti tohle mají poznat? To jde ruku v ruce i s armádou. Armáda bude mít novou techniku, ale ne lidi na to, aby ji obsluhovaly. Ani netušíte, jaký problémy mají bojové útvary s naplněností a proč nikdo nechce do armády. To je odraz výše popsaného. Další věc je ta, že dnešní mládež je multikulturní, dokáže cestovat a nemá problém v případě válečného konfliktu jít třeba do Španělska. Sociální sítě, výuka jazyků, mezinárodní školní pobyty tohle všechno nové generaci usnadňuje, prostě a jednoduše zemi opustit. V neposlední řadě, kdo se někdy setkal z pilotů a tankistů sloužících za 2 světové války s následky války? Ti kluci co v 38 utíkali do Francie neměli tušení co je válka. Jenže dnešní mládež díky záběrům na umírající vojáky v zákopech nechtějí následovat jejich osud. Tohle je mlýnek na maso, půjdeš do války? Fajn, 50% smrt, 30% těžké zdravotní následky 20% přežije ale máš trauma na do smrti. Nic moc vidiny co? A věř že ti mladí si to umí spočítat.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        22:56 20.06.2024

        Dnes je proste iná doba. Je to doba pohodlia a komfortu. Ale pozor! To pohodlie a komfort nie sú samozrejmosťou. Až to príde, tak sa proste od toho Facebooku budú musieť odlepiť a ...Zobrazit celý příspěvek

        Dnes je proste iná doba. Je to doba pohodlia a komfortu. Ale pozor! To pohodlie a komfort nie sú samozrejmosťou. Až to príde, tak sa proste od toho Facebooku budú musieť odlepiť a ísť bojovať. Nič iné im neostane. Tam nie je na výber. Buď budeš bojovať o život alebo zomrieš.

        Len taká zaujímavosť. Ja som po cca 15 rokoch zrušil Facebook. Proste som ho nenainštaloval do nového mobilu. Najprv sa mi nechcelo a potom som zistil, že sa dá aj bez toho. Po 2-3 mesiacoch bez FB mi dokonca niekoľko ľudí volalo a písalo sms v obave, či som v poriadku keď som sa tak dlho neprihlásilSkrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          23:39 20.06.2024

          Já jsem si ho pro jistotu vůbec nepořídil vůbec a jsem za to skoro každý den rád. Fakt nechci 2 hodiny denně zadarmo vytvářet big data pro zisk nějaké korporace (a Bůh ví jaké ...Zobrazit celý příspěvek

          Já jsem si ho pro jistotu vůbec nepořídil vůbec a jsem za to skoro každý den rád. Fakt nechci 2 hodiny denně zadarmo vytvářet big data pro zisk nějaké korporace (a Bůh ví jaké ještě účely). Primární kontakty mám stále stejné, takže kdo chce najít, najde a potřebuju-li profil na (a)sociálních sítích, zakládám jej ad-hoc podle účelu/projektu.
          K věci - stále trvá doba pohodlí a komfortu a mnozí mladí fakt žijí v představě, že se v případě války prostě přestěhují. Neviním je, myslím, že je to přirozený posun ve společnosti, která byla dlouho v míru.
          Téměř nikdo z nich si neuvědomuje, že ten mír je z obrovské části díky globální vojenské autoritě USA, která do značné míry supluje naši vojenskou slabost a neochotu, ale s válkou na Ukrajině se dost věcí posunulo. Co si z hlavy vybavuji, tak cca před deseti lety bylo ochotných bojovat pod 20%.Skrýt celý příspěvek

          • rtep
            08:42 21.06.2024

            a já v reakci na neustálé aktualizace z mobilu vymazal i gogle store výsledek mám klid, nenahravaj se mi každé dva měsíce blbosti typu nové emotikony a nemnění architektura vzhledu ...Zobrazit celý příspěvek

            a já v reakci na neustálé aktualizace z mobilu vymazal i gogle store
            výsledek mám klid, nenahravaj se mi každé dva měsíce blbosti typu nové emotikony a nemnění architektura vzhledu ketrou bych musel přestavovat, že nemám aktualizce, je to s podivem ale už tři roky telefon funguje i bez nich, tj dovolám se, pošlu sms, vyfotím co potřebuji, když potřebuji něco najít tak mi to ukáže na mapě.cz kde to je a jak se tam dostanu, ano vedlejší bod nemám mobil spárovaný s učtem, takže mi tam do něj chodí jen sms s kodem pro potvrzení k platbám... a funguji takéSkrýt celý příspěvek

          • Lars
            12:48 21.06.2024

            @rtep : Android bez aktualizací už pravděpodobně stejně neovládáš ty :-)

            @rtep : Android bez aktualizací už pravděpodobně stejně neovládáš ty :-)

      • Auron
        22:58 20.06.2024

        Mladí proruské strany nevolí… no a na operování dronu jsou hry dobrá pruprava a vojaky na internetove bojiste taky hrani na indiany nenauci… takhle vzdy starsi generace pomlova ...Zobrazit celý příspěvek

        Mladí proruské strany nevolí… no a na operování dronu jsou hry dobrá pruprava a vojaky na internetove bojiste taky hrani na indiany nenauci… takhle vzdy starsi generace pomlova mladsimozna proto ze ji nerozumi a s vekem je tezsi se adaptovat…Skrýt celý příspěvek

        • Kalessin
          23:43 20.06.2024

          Všichni nebudou a nemohou být operátory dronů. Kolik z kluků, kteří teď dobývají Gazu, jsou operátoři dronů, co myslíte?
          Eagle má recht.

          Všichni nebudou a nemohou být operátory dronů. Kolik z kluků, kteří teď dobývají Gazu, jsou operátoři dronů, co myslíte?
          Eagle má recht.

          • Auron
            06:56 21.06.2024

            Jasne ze ne, ekdo musi obsluhovat patrioty, sledovat radary, vysilacky, delostrelectvo kontrolovane pres pocitac… to vse ma blizko k hram… ne nahodou pouzivaji armady hry k ...Zobrazit celý příspěvek

            Jasne ze ne, ekdo musi obsluhovat patrioty, sledovat radary, vysilacky, delostrelectvo kontrolovane pres pocitac… to vse ma blizko k hram… ne nahodou pouzivaji armady hry k vycviku…nejsme rusko abychom poslali kluky na hloupe sebevrazedne utoky… kdo si mysli ze nase armada muze vitezit kvantitou a ne kvalitou je mimoSkrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            07:56 21.06.2024

            Žádné území nelze dobýt bez toho, že do něj přijde chlap s flintou. Všechna technika je fajn, ale bez pěšáků se žádná armáda neobejde.

            Žádné území nelze dobýt bez toho, že do něj přijde chlap s flintou. Všechna technika je fajn, ale bez pěšáků se žádná armáda neobejde.

          • Kalessin
            13:40 21.06.2024

            Auron: Ani USA nejsou Rusko, ale někdo musel projít peklem na Omaze nebo Iwodžimě. Vážit si životů je super, ale vždycky musí někdo udělat tu blbou část práce. A naše armáda ...Zobrazit celý příspěvek

            Auron: Ani USA nejsou Rusko, ale někdo musel projít peklem na Omaze nebo Iwodžimě. Vážit si životů je super, ale vždycky musí někdo udělat tu blbou část práce.
            A naše armáda momentálně kupuje systémy- jak tanky, tak houfnice- které se nabíjení manuálně jako za WW1. To má do války od konzole počítače dost daleko.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        00:00 21.06.2024

        "kde ty děti tohle mají poznat?" ...nějak zapomínáte na to, že tyto údajné "děti k ničemu" jsou syny a dcerami té úžo generace těch úžasných lepších lidí co měli krásné dětství a ...Zobrazit celý příspěvek

        "kde ty děti tohle mají poznat?"

        ...nějak zapomínáte na to, že tyto údajné "děti k ničemu" jsou syny a dcerami té úžo generace těch úžasných lepších lidí co měli krásné dětství a plno zájmů.
        Proč své děti tedy tak na hovno vychovali?

        Když pominu, že jako v každé generaci i v té současné je spousta lemplů i šikovných dětí/mládeže. Asi je to prostředím, ale tam kde se pohybuji je plno nadšených dětí se spoustou zájmů, ale to holt nejsou ty, které je vidět, které se poflakují po sídlišti. Ale sedí doma nebo v kroužku s páječkou, s vteřiňákem při lepení modelů, s 3D tiskárnou, nebo s klarinetem, nebo běhají po lese s buzolou, nebo pípákem...
        Ale rodiče je k tomu vedou a dělají to s nimi, i když to není taková zábava jako "kdo neskáče není Čech hophophop" s krýglem v ruce v kempě a sami mají koníčky a děti v nich mají i příklad.
        Ti co nedělají nic a nemají žádný zájem, ti "smradi" - problém není to, že to jsou smradi, ale že to jsou už děti a vnuci smradů...Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          02:40 21.06.2024

          V podstatě souhlasím, jen podotknu, že spousta "kdo neskáče není Čech hophophop" rodičů vede své děti k lásce vlasti a svobodě a učí je třeba právě to pájení, opravování motorek, ...Zobrazit celý příspěvek

          V podstatě souhlasím, jen podotknu, že spousta "kdo neskáče není Čech hophophop" rodičů vede své děti k lásce vlasti a svobodě a učí je třeba právě to pájení, opravování motorek, běhání s buzolou, rybaření, řemesla (to samo je na encyklopedii) atd. a z téhle "děděné" šikovnosti se pak rodí schopnost vyrobit na koleni levný a účinný dron, najít chytré řešení složitého problému atd., prostě praktické myšlení. Myslím, že přesně tohle je velký a ne moc viditelný poklad českého národa. A ten občas vyskočí až do světové výše - třeba jako když si Wichterle postavil první odstředivku na oční čočky ze stavebnice Merkur.Skrýt celý příspěvek

          • torong1
            04:35 21.06.2024

            Ono jako vše se tohle samozřejmě překrývá. Stejně jako jsou tady lemplovské děti šikovných rodičů a šikovné děti lemplovských rodičů. Výchova taky nezmůže vše a zbloudilé geny nebo ...Zobrazit celý příspěvek

            Ono jako vše se tohle samozřejmě překrývá. Stejně jako jsou tady lemplovské děti šikovných rodičů a šikovné děti lemplovských rodičů. Výchova taky nezmůže vše a zbloudilé geny nebo vliv vrstevníkůdělá taky svoje...Skrýt celý příspěvek

          • yellec
            10:53 21.06.2024

            Jak se slučuje láska k vlasti s matláním po státní vlajce z které to díry jsem na stadion přijel? Ne, tihle fakt děti k lásce k vlasti nevedou.

            Jak se slučuje láska k vlasti s matláním po státní vlajce z které to díry jsem na stadion přijel? Ne, tihle fakt děti k lásce k vlasti nevedou.

      • torong1
        04:31 21.06.2024

        Kňůů to za našich mladých časů to my byli kabrňáci kňůů... To ta dnešní mládež, nic neumí, jen se flákají a považte, nechtějí dělat to co dělali my když jsme byli mladí, bez toho z ...Zobrazit celý příspěvek

        Kňůů to za našich mladých časů to my byli kabrňáci kňůů... To ta dnešní mládež, nic neumí, jen se flákají a považte, nechtějí dělat to co dělali my když jsme byli mladí, bez toho z nich nic nebude kňůů kňůů...Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          08:00 21.06.2024

          Ono to spíš dopadá kňůů, mně se vybil mobil, teď netrefím ani na záchod. Ano, velká část generace narozené po roce 2000 neumí chytit do ruky sekeru, neorientuje se v mapě, ...Zobrazit celý příspěvek

          Ono to spíš dopadá kňůů, mně se vybil mobil, teď netrefím ani na záchod.

          Ano, velká část generace narozené po roce 2000 neumí chytit do ruky sekeru, neorientuje se v mapě, nezatluče hřebík. Chybí jim praxe. Za běžné situace nic z toho nepotřebují, ale v případě krize je po nich.Skrýt celý příspěvek

          • torong1
            08:53 21.06.2024

            Jistě A generace Eagla neumí zapřáhnout koně a dojit krávu rukama. To je milion let starý problém Globe. Stará generace nadává na tu mladou. A zatím se nestalo, že by si mladá ...Zobrazit celý příspěvek

            Jistě A generace Eagla neumí zapřáhnout koně a dojit krávu rukama. To je milion let starý problém Globe. Stará generace nadává na tu mladou. A zatím se nestalo, že by si mladá generace neporadila. To co píše Eagle jsou jen debilní kecy stárnoucího chlapa nic víc. Já sám vidím, že přestávám světu rozumět, taky bych radši žil v době před dvaceti lety kdy "bylo všechno jednodušší", ale jsem dalk toho tvrdit, že je všechno na hovno jenom proto, že tomu nerozumím. Ostatně drtivá většina těch co teď vykřikují jak bylo za bolševika skvěle se tehdy dobře neměla, ale tomu světu rozuměla.Skrýt celý příspěvek

      • krizzdenek
        05:54 21.06.2024

        A generace husákových dětí zase nezná lov lumíků a nemá rozedřené ruce od opratí. Ale umí zapnout PC a ovládat drony.

        A generace husákových dětí zase nezná lov lumíků a nemá rozedřené ruce od opratí. Ale umí zapnout PC a ovládat drony.

      • HumInt
        10:57 21.06.2024

        Medzi deckami z ročníka 2000 a vyššie ťažko nájdeš niekoho, kto vie používať šrobovák. Čo je príklepová vŕtačka už vôbec netušia.

        Medzi deckami z ročníka 2000 a vyššie ťažko nájdeš niekoho, kto vie používať šrobovák. Čo je príklepová vŕtačka už vôbec netušia.

        • RiMr71
          12:30 21.06.2024

          ...no a moje šestiletá vnučka ještě neumí číst, ale umí tisknout na 3D tiskárně, kterou si sama ze stavebnice podle návodu a pod mým dozorem složila... což neznamená, že není ...Zobrazit celý příspěvek

          ...no a moje šestiletá vnučka ještě neumí číst, ale umí tisknout na 3D tiskárně, kterou si sama ze stavebnice podle návodu a pod mým dozorem složila... což neznamená, že není schopná hrát na tabletu hodinu debilní hru, nebo čumět na bednu.
          Co to dokazuje? Vůbec nic. Jen to, že co kus to originál a nelze paušalizovat...Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        12:52 21.06.2024

        Kluci, co utíkali ve '38, měli o válce informace docela dobré, protože ta předchozí válka skončila jen o dvacet let dřív a všichni si ji pamatovali - rodiče, prarodiče, známí.

        Kluci, co utíkali ve '38, měli o válce informace docela dobré, protože ta předchozí válka skončila jen o dvacet let dřív a všichni si ji pamatovali - rodiče, prarodiče, známí.

        • torong1
          21:08 21.06.2024

          Hm, tak to jsem měl i já v 80tých letech. Dokonce jsem měl i prababičku, co pamatovala tu první. A co jsem ve skutečnosti věděl o válce v roce 1988? Hovno. Stejně jako můj děda v ...Zobrazit celý příspěvek

          Hm, tak to jsem měl i já v 80tých letech. Dokonce jsem měl i prababičku, co pamatovala tu první. A co jsem ve skutečnosti věděl o válce v roce 1988? Hovno. Stejně jako můj děda v roce 1934. A už v roce 1943 ho osud poslal hned vedle kláštera Monte Cassino...Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            22:29 21.06.2024

            Tvůj děda se narodil těsně po konci války, která v každé vesnici v Československu nechala dlouhý seznam mrtvých. Ty ses narodil 40 let po válce, kterou tví rodiče pravděpodobně ...Zobrazit celý příspěvek

            Tvůj děda se narodil těsně po konci války, která v každé vesnici v Československu nechala dlouhý seznam mrtvých. Ty ses narodil 40 let po válce, kterou tví rodiče pravděpodobně nezažili a ve které z tehdejší republiky bojovalo jen poměrně málo lidí.. Fakt ti to připadá stejné?Skrýt celý příspěvek

    • Riiiederner
      07:40 21.06.2024

      Osobně jestli za ČR tak už opravdu jen kvůli rodině za západ už by mi to dneska nestálo protože mi přijde ,že jestli bude vládnout islamista nebo rus vyjde to nastejno.

      Osobně jestli za ČR tak už opravdu jen kvůli rodině za západ už by mi to dneska nestálo protože mi přijde ,že jestli bude vládnout islamista nebo rus vyjde to nastejno.

    • liberal shark
      16:26 21.06.2024

      A čemu se divíte? Strana a vláda dělá všechno pro to, aby se stát občanům co nejvíce odcizil.

      A čemu se divíte? Strana a vláda dělá všechno pro to, aby se stát občanům co nejvíce odcizil.

      • leir
        21:57 21.06.2024

        Zájmy byznysu a mafie nad zájmy občanů? Kdo by se divil, že za Křetínského, Kellnerovou, Sekyru a další vykutálené privatizátory fakt lidi bojovat nepůjdou?

        Zájmy byznysu a mafie nad zájmy občanů? Kdo by se divil, že za Křetínského, Kellnerovou, Sekyru a další vykutálené privatizátory fakt lidi bojovat nepůjdou?

        • Lars
          22:32 21.06.2024

          To jsou fakt blbé výmluvy.

          To jsou fakt blbé výmluvy.

  • PavolR
    21:47 20.06.2024

    Kirgizsko, Uzbekistan a Čína vybudujú železnicu do Európy, ktorá obíde Rusko. Dve bývalé sovietske republiky v Strednej Ázii – Kirgizsko a Uzbekistan – sa dohodli s Čínou na ...Zobrazit celý příspěvek

    Kirgizsko, Uzbekistan a Čína vybudujú železnicu do Európy, ktorá obíde Rusko.

    Dve bývalé sovietske republiky v Strednej Ázii – Kirgizsko a Uzbekistan – sa dohodli s Čínou na vybudovaní železnice do Európy, ktorá bude obchádzať Rusko.

    Dohodu o projekte, o ktorom Peking, Biškek a Taškent rokovali už 27 rokov, podpísali strany 6. júna v Pekingu, výstavba sa má začať v októbri.

    Železnica dlhá 450-500 km sa stane súčasťou čínskej globálnej iniciatívy One Belt, One Road.

    „Odborníci poznamenávajú, že ročný objem nákladnej prepravy dosiahne 15 miliónov ton a dodacia lehota tovaru konečným spotrebiteľom sa skráti o 7 dní. Okrem toho sa vytvorí moderná tranzitná a logistická infraštruktúra, sklady a terminály,“ povedal prezident Uzbekistanu Shavkat Mirziyoyev.

    Cesta povedie z Kašgaru v čínskej Ujgurskej autonómnej oblasti Sin-ťiang cez Torugart, Makmal a Jalal-Abad v Kirgizsku do Andijanu v Uzbekistane.

    Potom sa diaľnica spojí s cestami ďalších stredoázijských krajín, odkiaľ pôjde náklad do Kaspického mora, do Turecka a do Európy.

    Parlament Kirgizska, cez územie ktorého pôjde hlavná časť trasy, 19. júna ratifikoval dohodu s Čínou a Uzbekistanom o výstavbe cesty.

    Vytvorí sa spoločná projektová spoločnosť (JPC) na položenie kirgizského úseku diaľnice medzi krajinami. Čína bude vlastniť 51 % a Kirgizsko a Uzbekistan po 24,5 %.

    - Informoval Moscow Times.
    https://x.com/NatalkaKyiv/stat... Skrýt celý příspěvek

    • Lwtr
      07:55 21.06.2024

      Z Ruska se velmi brzy stane druhá KLDR :)

      Z Ruska se velmi brzy stane druhá KLDR :)

    • leir
      21:59 21.06.2024

      Tak silnice nebo źeleznice? Jestli vlak, tak to bude samej tunel a pěkně technicky náročný.

      Tak silnice nebo źeleznice? Jestli vlak, tak to bude samej tunel a pěkně technicky náročný.

    • Bruno
      15:19 22.06.2024

      No z toho Andijanu to je do Európy ešte dobrý kusok.

      No z toho Andijanu to je do Európy ešte dobrý kusok.

  • PavolR
    21:44 20.06.2024

    36. samostatná námorná brigáda čistí pozície RU východne od Vovčanska. Pravdepodobná poloha: 50.304, 36.974 (zelený kruh)
    https://twitter.com/DefMon3/st...

    36. samostatná námorná brigáda čistí pozície RU východne od Vovčanska. Pravdepodobná poloha: 50.304, 36.974 (zelený kruh)
    https://twitter.com/DefMon3/st...

  • PavolR
    20:30 20.06.2024

    Nórsky výrobca Kongsberg Gruppen otvoril novú továreň na rakety, aby uspokojil rastúci dopyt po zbraniach zo západných krajín. Spojenci NATO zvyšujú svoju výrobu zbraní, munície a ...Zobrazit celý příspěvek

    Nórsky výrobca Kongsberg Gruppen otvoril novú továreň na rakety, aby uspokojil rastúci dopyt po zbraniach zo západných krajín. Spojenci NATO zvyšujú svoju výrobu zbraní, munície a rakiet, aby zásobovali Ukrajinu a dopĺňali svoje zásoby.
    https://twitter.com/NOELreport...

    Putin sa vyhráža... „ak Južná Kórea dodá zbrane Ukrajine, odpoveď sa jej nebude páčiť,“ povedal.
    https://twitter.com/NOELreport...

    "Ukrajina má záujem na tom, aby ruské jednotky zostali na jej území, pretože nemá záujem o usporiadanie volieb," povedal Putin
    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

    Kim Čong-un odovzdal Putinovi portrét, ktorý vyzerá ako náhrobný kameň
    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

    Juhoafrická krajina Zambia sa pripojila k komuniké a stala sa 79. signatárskym štátom.
    Zelenskij reagoval na pristúpenie Zambie k komuniké poďakovaním krajine za „podporu úsilia o dosiahnutie udržateľného, ​​komplexného a spravodlivého mieru“.
    https://twitter.com/UkrReview/...

    Mimovládna organizácia "Praktika" vyvíja novú verziu "Otaman" APC, - Militarnyi
    Charakteristiky sú zatiaľ neznáme, ale je známe, že bude používať rovnaké usporiadanie ako nemecký „Boxer“ APC.
    https://twitter.com/UkrReview/...

    Sankcie nefungujú ... :-)
    https://twitter.com/secretsqrl...

    Avdiivka-Novooleksandrivka

    Novo geolokalizované zábery potvrdzujú, že ruské sily takmer dosiahli najzápadnejší okraj Novooleksandrivky. Očakáva sa, že ukrajinské sily sa z osady stiahnu.
    https://twitter.com/NOELreport... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      21:51 20.06.2024

      tohle mě vždycky tak nějak s prominutím nasere: Novo geolokalizované zábery potvrdzujú, že ruské sily takmer dosiahli najzápadnejší okraj Novooleksandrivky. Očakáva sa, že ...Zobrazit celý příspěvek

      tohle mě vždycky tak nějak s prominutím nasere:
      Novo geolokalizované zábery potvrdzujú, že ruské sily takmer dosiahli najzápadnejší okraj Novooleksandrivky. Očakáva sa, že ukrajinské sily sa z osady stiahnu.
      smrdí to tím, že ru nakonec urajinu utopí masem :-/

      mohly by začít chodit zprávy, že ru se od někud stáhlo...Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        21:56 20.06.2024

        V originálu bylo, že se už nejspíš stáhly mimochodem. A ano, hrozí to, ovšem zatím Rusové ztrácí víc lidí, než byl předválečný počet obyvatel míst, které obsazují. Ukrajinci ...Zobrazit celý příspěvek

        V originálu bylo, že se už nejspíš stáhly mimochodem. A ano, hrozí to, ovšem zatím Rusové ztrácí víc lidí, než byl předválečný počet obyvatel míst, které obsazují. Ukrajinci minimalizují ztráty, to jim může pomoci vydržet i nadále, zatímco budeme čekat, až Putin umře.Skrýt celý příspěvek

      • Dusanh
        10:36 21.06.2024

        Rusko třeba stáhlo svoje námořnictvo ze Sevastopolu...

        Rusko třeba stáhlo svoje námořnictvo ze Sevastopolu...

    • Mortles
      21:54 20.06.2024

      Nevím, co chtějí říct tím srovnáním s Boxerem, kromě toho, že chtěli zmínit lepší produkt jako inspiraci :D

      Nevím, co chtějí říct tím srovnáním s Boxerem, kromě toho, že chtěli zmínit lepší produkt jako inspiraci :D

  • PavolR
    20:15 20.06.2024

    Ruskí blogeri sú v panike - nový minister obrany Belousov navštívil vojenský tábor 155. brigády, ktorý je v rekonštrukcii, a povedal, že projekt nových kasární musí byť dokončený ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruskí blogeri sú v panike - nový minister obrany Belousov navštívil vojenský tábor 155. brigády, ktorý je v rekonštrukcii, a povedal, že projekt nových kasární musí byť dokončený včas, pretože ľudia sa „čoskoro začnú vracať“, nech už to znamená čokoľvek .
    https://twitter.com/wartransla...

    Rogozin sa nezbaví svojej posadnutosti druhou ukrajinskou protiofenzívou v Záporoží. Hovorí, že existujú náznaky, že Syrskij pripravuje ďalšiu operáciu na odstránenie nelegálnych ruských formácií z Ukrajiny. Rogozin je „guvernérom“ dočasne okupovaného Záporožia, čo je pre okupantov veľmi citlivá oblasť.
    https://twitter.com/wartransla...

    "Pre Rusko strategická porážka znamená koniec jeho štátnosti a tisícročnej histórie. Potom vyvstáva otázka - prečo by sme sa mali báť? Nie je lepšie ísť do konca?" - Putin
    https://twitter.com/Gerashchen...

    Do Ouagadougou v Burkine Faso dorazili ruskí žoldnieri (predtým Prigožinova Wagnerova armáda), aby ochránili miestneho vojenského diktátora, Putinovho priateľa Ibrahima Traoreho, pred jeho vlastnou armádou.
    Mimochodom, Lavrov tam bol nedávno a dostal Rád žrebca.
    Je zrejmé, že prítomnosť a vplyv Ruska neprispieva k mieru a stabilizácii.
    https://twitter.com/Gerashchen...

    Ruské televízne kanály zverejnili video údajne prvého použitia trojtonovej riadenej leteckej bomby (FAB-3000).

    Útok bol údajne vykonaný v dedine Lyptsi na severe Charkovskej oblasti, kde v súčasnosti prebiehajú prudké boje.

    "Ide o prvé bojové použitie bomby tohto kalibru s UMPK (Unified kĺzavý a korekčný modul) v histórii ľudstva," tvrdia kanály Telegram.

    Traduje sa, že vzdialenosť odpálenia bomby od cieľa (štvorposchodová budova) bola asi 10 metrov. Zároveň je smrteľný polomer FAB-3000 pri zápise kanálov 230 metrov.

    Už skôr Rusi menili riadené letecké bomby s hmotnosťou 500 a 1500 kilogramov. Ukrajinská armáda tvrdí, že teraz sú pre nich hlavným problémom v prvej línii.

    Riešením je zostrelenie ruských lietadiel, ktoré tieto bomby prevážajú. Na to potrebuje Ukrajina viac systémov protivzdušnej obrany.
    https://twitter.com/Gerashchen...

    Rusko testuje nový model ekonomického riadenia, keďže zažíva nedostatok ľudských zdrojov.

    Zamestnanci koncernu Kalašnikov v Iževsku boli nútení pracovať nadčas, pretože bol narušený obranný poriadok. Tam im k zmene pribudli ďalšie štyri hodiny: namiesto 8 teraz pracujú 12. Pracovať musia aj cez víkendy. A nadčasy sa neplatia.

    "Odôvodnili to nesplnením rozkazu obrany štátu v ustanovených lehotách. Zároveň nepribudol plat."

    Rusko pred dvoma rokmi prijalo dekrét umožňujúci zamestnancom obranného priemyslu pracovať nadčas (bez ich súhlasu), aj keď v krajine neexistuje oficiálny vojenský režim.

    Ruské úrady sa dokonca vyhrážali, že zabavia ich vlastníkom závody obranného priemyslu za nesplnenie obranných objednávok.

    "Problém je len v tom, že už sa vie, od koho a čo mienia zobrať. Bude to ako znárodnenie, ktoré neexistuje, ale všetci sa ho boja. Mimochodom, v blízkej budúcnosti budú tí, ktorí majú dostali čiernu marku budú mať výrazne zvýšenú kvótu, vysvetľujúc to rastúcimi potrebami frontu, a keď ju nedokážu naplniť, bude im odobratý majetok,“ komentujú situáciu vojenskí experti.

    Zdá sa, že táto prax sa stane všadeprítomnou.

    Perspektívy ruského obranného priemyslu zahŕňajú nútenú neplatenú prácu. Trestná zodpovednosť za neplnenie obranných príkazov a praktizovanie práce nadčas je oživením poddanského systému.
    https://twitter.com/Gerashchen...

    "Brat, ty si už v nebi. Netreba krematórium" - ruský vojak ukazuje ruské reálie na fronte.
    https://twitter.com/Gerashchen... Skrýt celý příspěvek

    • ender
      20:50 20.06.2024

      K tomu vojenskému táboru 155, dátum dokončenia je 1 december 2025.

      K tomu vojenskému táboru 155, dátum dokončenia je 1 december 2025.

      • Irving
        22:09 20.06.2024

        Nepřestavují ty kasárna na krematorium? Pak by dávaly slova Belousova smysl...

        Nepřestavují ty kasárna na krematorium? Pak by dávaly slova Belousova smysl...

    • stamjeck
      22:50 20.06.2024

      No Tvl tak to video jak Putin mluví o porážce Ruska a konci 1000 létě státnosti jestli není deepfake nebo neříká něco jiného tak to je hodně zoufale a vypadá ze je v koncich, to ...Zobrazit celý příspěvek

      No Tvl tak to video jak Putin mluví o porážce Ruska a konci 1000 létě státnosti jestli není deepfake nebo neříká něco jiného tak to je hodně zoufale a vypadá ze je v koncich, to je zatím největší co jsem viděl od začátku války. Možná rusaky moc precenuju… Tvl Putin se už cítí byt poraženSkrýt celý příspěvek

    • Chocholusik007
      23:28 20.06.2024

      ako sa dopocital k 1000 rokom? to mi nejak nevychadza

      ako sa dopocital k 1000 rokom? to mi nejak nevychadza

      • Josef14
        00:00 21.06.2024

        Tak klasicky pa růsky - ukradneš kus historie jiného státu a prohlásíš ji za svoji....

        Tak klasicky pa růsky - ukradneš kus historie jiného státu a prohlásíš ji za svoji....

      • Miskosabina
        07:41 21.06.2024

        Jednoducho, ako sa mu zachcelo.

        Jednoducho, ako sa mu zachcelo.

  • jj284b
    18:51 20.06.2024

    Zaujimava uvaha o tom co planuju rusi toto leto https://www.youtube.com/watch?... Torreck je posledne velke mesto/pevnost z 2014.. pokus o obklucenie dava zmysel. ...Zobrazit celý příspěvek

    Zaujimava uvaha o tom co planuju rusi toto leto

    https://www.youtube.com/watch?...

    Torreck je posledne velke mesto/pevnost z 2014.. pokus o obklucenie dava zmysel. Rovnako dava zmysel pokus odlakat Ukrajinske zalohy inam. plus im to otvori dvere na dalsi postup na Pokrovsk a ku Kramatorsku.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    18:14 20.06.2024

    1) ZVS Holding, výrobce velkorážové munice spadající z 50 % majetkově pod českou CSG a z 50 % pod slovenský stát, plánuje díky aktivnímu náboru příští rok zaměstnávat na Slovensku ...Zobrazit celý příspěvek

    1) ZVS Holding, výrobce velkorážové munice spadající z 50 % majetkově pod českou CSG a z 50 % pod slovenský stát, plánuje díky aktivnímu náboru příští rok zaměstnávat na Slovensku už přes 700 lidí a současně v nejbližších 2 až 3 letech proinvestovat dalších 200 milionů EUR:

    „Momentálne dokončujeme investície, ktoré sme si schválili v roku 2022. Konkrétne sa rozšírila výroba tiel na strely v závode ZVS Holding v Snine, ako aj výroba zapaľovačov a plnenia tiel v muničných závodoch ZVS holding v Dubnici nad Váhom,“ uvedl generálny riaditeľ MSM Miloslav Mahut.

    Hoci pri prvých avizovaných plánoch ešte v roku 2022 hovorila firma o investícii 15 miliónov eur, aktuálne ju Mahut vyčíslil na vyše trojnásobok. Maximálna kapacita výrobnej linky v sninskom závode bola pôvodne necelých 20-tisíc kusov ročne, aktuálne rozšírenie počíta so 100-tisíc kusmi ročne. „Celková investícia sa pohybuje medzi 50 a 60 miliónmi eur, tá suma sa ešte stále mení popri tom, ako finišujeme,“ vyčíslil. Tam sa ale plány nekončia. V ďalšej fáze plánujú zvýšiť výrobu až na 200-tisíc a viac striel ročne.

    „To, čo máme vo vlastných rukách, je, že budeme realizovať ešte ďalšie rozšírenie výrobných kapacít v Snine – na dvojnásobok. To počítam, že bude zhruba v sume 40 miliónov eur. A zároveň sa usilujeme o získanie aj niektorých nových technológií a znalostí, ktoré nám momentálne chýbajú, aby sme získali kompletný výrobný reťazec, čo by malo následne, keď všetky investície dopadnú dobre, prekročiť sumu okolo 200 miliónov eur,“ uviedol Mahut.

    https://spravy.pravda.sk/domac...

    2) MSM Group, pod kterou spadá i zmíněný ZVS Holding, podepsala tento týden na výstavě Eurosatory 2024 v Paříži oficiální smlouvu se společností JUNGHANS Defence týkající se dodávek stovek tisíc moderních dělostřeleckých zapalovačů realizovaných v letech 2025 a 2026

    https://www.linkedin.com/feed/... Skrýt celý příspěvek

    • krizzdenek
      20:21 20.06.2024

      A od kdy začnou Rusko tou municí zásobovat?

      A od kdy začnou Rusko tou municí zásobovat?

      • GlobeElement007
        22:44 20.06.2024

        Hned jak se dostanou na dostřel.

        Hned jak se dostanou na dostřel.

  • Vrata
    17:09 20.06.2024

    Rheinmetal dostal zakazku za cca 8.5 mld Eur na delostrecke granaty, udajne nejvetsi zakazku ve sve ...Zobrazit celý příspěvek

    Rheinmetal dostal zakazku za cca 8.5 mld Eur na delostrecke granaty, udajne nejvetsi zakazku ve sve historii:
    https://www.e15.cz/byznys/prum... Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      17:24 20.06.2024

      Jen upozornim ze Rheinmetal vznikl 1889 a duvod proc je toto nejvetsi zakazka v jejich historii, kterou podepsali je ta, ze v obdobi 1941-1945 byly zacleneni pod Reichswerke ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen upozornim ze Rheinmetal vznikl 1889 a duvod proc je toto nejvetsi zakazka v jejich historii, kterou podepsali je ta, ze v obdobi 1941-1945 byly zacleneni pod Reichswerke Hermann Göring stejne jako Skodovka a zakazky nepodepisovali:DSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        18:20 20.06.2024

        a co WW1? vtedy predsa vyrabali 100x viac municie.. Briti napr vyrabali viac delostreleckej municie za mesiac, ako dnes vsetky krajiny sveta vyrobia za rok..

        a co WW1? vtedy predsa vyrabali 100x viac municie.. Briti napr vyrabali viac delostreleckej municie za mesiac, ako dnes vsetky krajiny sveta vyrobia za rok..

        • darkstyle
          18:58 20.06.2024

          Nezmar + jj284b Oni to počítajú v miliardách EUR, nie v počte vyrobených kusov.. Proste pred sto rokmi stál náboj možno 5 alebo 10 mariek.. a mesačný plat robotníka bol 2 marky ...Zobrazit celý příspěvek

          Nezmar + jj284b

          Oni to počítajú v miliardách EUR, nie v počte vyrobených kusov..

          Proste pred sto rokmi stál náboj možno 5 alebo 10 mariek.. a mesačný plat robotníka bol 2 marky (zdroj: vycucanezprsta.de)Skrýt celý příspěvek

        • SpiritWar
          20:00 20.06.2024

          Jop ale vtedy vyrabalo zbrane a municiu hadam pol populacie.

          Jop ale vtedy vyrabalo zbrane a municiu hadam pol populacie.

    • Radovan
      20:04 20.06.2024

      Vypichuji z článku: "Podle agentury DPA pravděpodobně půjde o několik milionů nábojů.. Munice má naplnit relativně prázdné sklady Bundeswehru a její velká část má směřovat také na ...Zobrazit celý příspěvek

      Vypichuji z článku: "Podle agentury DPA pravděpodobně půjde o několik milionů nábojů.. Munice má naplnit relativně prázdné sklady Bundeswehru a její velká část má směřovat také na Ukrajinu. "
      Evropský zbrojní průmysl se rozjíždí pomalu, ale pokud vydrží politická podpora, tak to Rusko nemá šanci ustát.Skrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    16:38 20.06.2024

    Jak OSN pomáhalo Íránu vytvořit jadernou bombu - německý Bild
    https://www.iranintl.com/en/20...

    Jak OSN pomáhalo Íránu vytvořit jadernou bombu - německý Bild
    https://www.iranintl.com/en/20...

    • ruleta
      17:22 20.06.2024

      Slusna slatanina. Nejpodstatnejsi je komentar Davida A. z ISIS.

      Slusna slatanina. Nejpodstatnejsi je komentar Davida A. z ISIS.

  • torong1
    15:52 20.06.2024

    Tak tady máme první důsledek návštěvy Putina v KLDR. Jižní Korea přehodnotí zamítavé stanovisko k dodávkám zbraní na ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak tady máme první důsledek návštěvy Putina v KLDR. Jižní Korea přehodnotí zamítavé stanovisko k dodávkám zbraní na Ukrajinu.
    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • Strycek-Tomas
      16:28 20.06.2024

      Vidim to na dalsi z genialnich tahu Vladimira Putina. Po uzavreni plynu Evrope, rozsireni Nato o Skandinavii, utoku na Charkova povoleni utocit zapadnimi zbranemi na Rusko je to ...Zobrazit celý příspěvek

      Vidim to na dalsi z genialnich tahu Vladimira Putina. Po uzavreni plynu Evrope, rozsireni Nato o Skandinavii, utoku na Charkova povoleni utocit zapadnimi zbranemi na Rusko je to dalsi excelentni manevr slona v porcelane. Ted si Rusko proti sobe popudi uz i jako tak neutralni Jizni Koreu a Japonsko.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        16:36 20.06.2024

        Možnosti Jižní Koreje jsou ve srovnání s tou Severní astronomické. Pokud se do toho Korejci pustí, tak to Putina bude hodně mrzet. Jen amerických samohybných houfnic M109 mají přes ...Zobrazit celý příspěvek

        Možnosti Jižní Koreje jsou ve srovnání s tou Severní astronomické. Pokud se do toho Korejci pustí, tak to Putina bude hodně mrzet. Jen amerických samohybných houfnic M109 mají přes tisíc kusů a postupně je nahrazují novými K9. Podobně jsou na tom s obrněnými transportéry , PVO a dalšími systémy. Mohli by pomoct vyřazenou technikou a nic by je to nestálo. O moderních raketometech, houfnicích a PVO ani nemluvě.Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          16:42 20.06.2024

          Ano, tam ty zásoby budou a budou docela velké.

          Ano, tam ty zásoby budou a budou docela velké.

        • flanker.jirka
          18:07 20.06.2024

          Problém může nastat s kapacitou, z části se výroba v JK dělí o zdroje surovin, které používají ostatní světové zbrojovky, které už na UA dodávají. A ani JK není pozadu, prodává do ...Zobrazit celý příspěvek

          Problém může nastat s kapacitou, z části se výroba v JK dělí o zdroje surovin, které používají ostatní světové zbrojovky, které už na UA dodávají. A ani JK není pozadu, prodává do zemí, které UA zásobují a i tam navýšila produkci, tak že něco už na UA z JK jde.Skrýt celý příspěvek

        • Miskosabina
          07:54 21.06.2024

          Lenže sú to Korejci , žijú vo vlastnom vesmíre iba pre seba, prípadne pre dobrý zisk. Neverím, že by niečo urobili pre Ukrajinu. Poznám ich a viem, že všetko majú perfektne ...Zobrazit celý příspěvek

          Lenže sú to Korejci , žijú vo vlastnom vesmíre iba pre seba, prípadne pre dobrý zisk. Neverím, že by niečo urobili pre Ukrajinu. Poznám ich a viem, že všetko majú perfektne spočítané, hlavne aby na Tom niečo získali. A toto smrdí stratou.Skrýt celý příspěvek

          • Wakantanka
            11:36 21.06.2024

            Nie všetko čo na prvý pohľad vyzerá ako strata, bude stratou aj v budúcnosti. Ak by sa kórejské zbraňové systémy osvedčili na Ukrajine, určite by sa im objednávky len tak pohrnuli, ...Zobrazit celý příspěvek

            Nie všetko čo na prvý pohľad vyzerá ako strata, bude stratou aj v budúcnosti. Ak by sa kórejské zbraňové systémy osvedčili na Ukrajine, určite by sa im objednávky len tak pohrnuli, viď iných výrobcov.Skrýt celý příspěvek

    • Uvidis
      17:07 20.06.2024

      Prvy koment pod clankom na topwar.ru Seoul will begin direct supplies to ...Zobrazit celý příspěvek

      Prvy koment pod clankom na topwar.ru
      Seoul will begin direct supplies to Kyiv
      https://eadaily.com/ru/news/20... Skrýt celý příspěvek

    • Profesor
      17:09 20.06.2024

      Tak by mohli hned začít třeba takto: 35 x T-80U, 70 x BMP-3, 50 x Igla-1E (750 střel), 200 x Metis-M (10 000 střel). Dále postupně po zácviku ukrajinských obsluh modernější ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak by mohli hned začít třeba takto:
      35 x T-80U,
      70 x BMP-3,
      50 x Igla-1E (750 střel),
      200 x Metis-M (10 000 střel).

      Dále postupně po zácviku ukrajinských obsluh modernější techniku.
      A munici, munici, munici.

      https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

      • Nezmar
        17:45 20.06.2024

        Ja bych zacal tim, ze bych odstoupil od nekterych smluv tykajicih se zeleznic a LGN. Tohle muze byt daleko bolestivejsi. Treba bez tankeru na LGN co ma RF objednane v JK je celkem ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja bych zacal tim, ze bych odstoupil od nekterych smluv tykajicih se zeleznic a LGN. Tohle muze byt daleko bolestivejsi. Treba bez tankeru na LGN co ma RF objednane v JK je celkem nahrane. Ty T-80U a BPM-3 bych jim nechal, stejne jako ma Finsko 4 T-54, by JK mela mit moznost provadet experimentalni upgrade na tancich a BMP nepritele podle informacich rozvedky. Zazraky se nedeji a tohle budou stale top zbrane na druhe strane i po konci valky.

        Napriklad:
        https://www.highnorthnews.com/... Skrýt celý příspěvek

        • Wakantanka
          11:37 21.06.2024

          ...mňa by celkom zaujímalo, čím to rusi zaplatia, tipujem že kórejci asi nebudú chcieť ani ruble, ani yuany či indické rupie ...

          ...mňa by celkom zaujímalo, čím to rusi zaplatia, tipujem že kórejci asi nebudú chcieť ani ruble, ani yuany či indické rupie ...

      • Miskosabina
        07:57 21.06.2024

        Tak určite. Nebuďte naivný, ich svet je úplne inde.

        Tak určite. Nebuďte naivný, ich svet je úplne inde.

  • halin
    14:08 20.06.2024

    RU centralna banka varuje pred prudkym zvysenim urokovych sadzieb na zasadnuti v july:

    https://www.kommersant.ru/doc/...

    Ide to dobrym smerom...

    RU centralna banka varuje pred prudkym zvysenim urokovych sadzieb na zasadnuti v july:

    https://www.kommersant.ru/doc/...

    Ide to dobrym smerom...

    • PanKostka
      14:59 20.06.2024

      Rád bych byl optimista, ale když se podívám na kurz rublu, osciluje nebo spíše velmi pomalinku stoupá (cca rok). Buď to souvisí s omezitelnou směnitelností, nebo se vyplatí kupovat ...Zobrazit celý příspěvek

      Rád bych byl optimista, ale když se podívám na kurz rublu, osciluje nebo spíše velmi pomalinku stoupá (cca rok).
      Buď to souvisí s omezitelnou směnitelností, nebo se vyplatí kupovat kvůli vyšším úrokovým sazbám, nebo nevím.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        15:16 20.06.2024

        Současný kurz rublu je stanoven uměle, s rublem se neobchoduje na trhu. Ale jinak ano, jeho kurz byl držen vysokými úrokovými sazbami (16% - kde to kdo najde?). Vtip je v tom, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Současný kurz rublu je stanoven uměle, s rublem se neobchoduje na trhu.
        Ale jinak ano, jeho kurz byl držen vysokými úrokovými sazbami (16% - kde to kdo najde?).

        Vtip je v tom, že se jedná o kombinaci omezené směnitelnosti (centrální banka žádné dolary neprodává, to dělají jens oukromníci), uměle stanoveného oficiálního kurzu, který tak zlevňuje dovozové zboží, vysokých úrokových sazeb a emisí rublů. Lidé tak dostávají vysoké mzdy a ukládají je do banky. Dokud je budou spořit, všechno bude v pořádku. Ale jakmile se je pokusí utratit, nastane nedostatek zboží. A to může skončit jen dvěma způsoby - buďto nebude zboží na pultech, nebo zdraží (tedy nastane inflace). Přesně toto jsme zažívali za socialismu. Zejména dovozové zboží bylo relativně cenově dostupné - ale nebylo ho kde koupit. Západoněmecká marka stála oficiálně tuším tři Kčs - ale nikde se nedaly koruny za marky směnit, leda na černém trhu v kurzu 10:1.

        Ruská centrální banka se nyní snaží stáhnout nekryté peníze z trhu tím, že zvedne úroky. Lidem se vyplatí peníze vložit do banky, a nevyplatí se brát si úvěry. Jenomže tím se v bankách hromadí peníze a jsem zvědav, z čeho chce centrální banka ty vysoké úroky lidem vyplatit.Skrýt celý příspěvek

        • SeaWolf
          15:37 20.06.2024

          Rusko aktuálně tiskne další bankovky. Tady zpráva z 12.9.2022 ( tehdy za 340 miliard rublů ) a děje se to pořád dál, protože situace se nezměnila ...Zobrazit celý příspěvek

          Rusko aktuálně tiskne další bankovky. Tady zpráva z 12.9.2022 ( tehdy za 340 miliard rublů ) a děje se to pořád dál, protože situace se nezměnila https://www.moscowtimes.eu/202... Skrýt celý příspěvek

        • PanKostka
          16:09 20.06.2024

          Děkuji, velmi hezky popsáno. Na to že jsou ve válce to pořád "zvládají" podezřele dobře. Úrokové sazby okolo 15% byly u nás v 90letech a nepřipadají mi zas tak extrémní. Ale to ...Zobrazit celý příspěvek

          Děkuji, velmi hezky popsáno.
          Na to že jsou ve válce to pořád "zvládají" podezřele dobře.
          Úrokové sazby okolo 15% byly u nás v 90letech a nepřipadají mi zas tak extrémní. Ale to ještě v podstatě neexistovaly hypotéky.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            16:23 20.06.2024

            Teď mají Rusové dokonce opačný problém, kurz rublu vůči čínskému yuanu v posledních dnech roste. Důvodem je, že nové sankce komplikují dovozy z Číny, respektive platby za ně. Tím ...Zobrazit celý příspěvek

            Teď mají Rusové dokonce opačný problém, kurz rublu vůči čínskému yuanu v posledních dnech roste. Důvodem je, že nové sankce komplikují dovozy z Číny, respektive platby za ně. Tím klesá poptávka po yuanech: dovozci nepotřebují yuan, protože s ním stejně kvůli sankcím nedokáží zaplatit za zboží, které by chtěli dovézt.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            22:49 20.06.2024

            Tak se podívej, jaká tehdy byla inflace. V roce 1991 byl dobrý plat 3000 Kčs. O pět let později víc než 10x vyšší.

            Tak se podívej, jaká tehdy byla inflace. V roce 1991 byl dobrý plat 3000 Kčs. O pět let později víc než 10x vyšší.

      • Strycek-Tomas
        16:31 20.06.2024

        Kurz Rublu je jen potemkinova vesnice, carovani s cisly Putinovy brilantni bankerky, ktera ma muj respekt. Mimo Rusko se hodi jen na otop a prodava za daleko vyssi cenu.

        Kurz Rublu je jen potemkinova vesnice, carovani s cisly Putinovy brilantni bankerky, ktera ma muj respekt. Mimo Rusko se hodi jen na otop a prodava za daleko vyssi cenu.

      • Chocholusik007
        19:32 20.06.2024

        Pozeras zle, staci sa pozerat z pochopenim a uvidis zasah centralnej banky ako zachranuje kurz tym ze spaluje devizove rezervy. Ak dojdu bude to ...Zobrazit celý příspěvek

        Pozeras zle, staci sa pozerat z pochopenim a uvidis zasah centralnej banky ako zachranuje kurz tym ze spaluje devizove rezervy. Ak dojdu bude to rachot.
        https://finance.yahoo.com/quot... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    14:04 20.06.2024

    RUMUNI idu darovat bateriu Patriot Ukrajine:

    https://x.com/bayraktar_1love/...

    https://x.com/ChristopherJM/st...

    RUMUNI idu darovat bateriu Patriot Ukrajine:

    https://x.com/bayraktar_1love/...

    https://x.com/ChristopherJM/st...

    • Dusanh
      15:19 20.06.2024

      Ovšem pouze pokud jim někdo dodá jinou...

      Ovšem pouze pokud jim někdo dodá jinou...

      • Radovan
        17:27 20.06.2024

        Kde se to píše?

        Kde se to píše?

        • Miroslav
          19:32 20.06.2024

          Aj rádiu kde som o tom počul to takto prezentovali, že podmienkou je náhrada od spojencov

          Aj rádiu kde som o tom počul to takto prezentovali, že podmienkou je náhrada od spojencov

  • StandaBlabol
    13:14 20.06.2024

    Američani dnes mají oznámit, že zastavují dodávky Patriotů kamkoliv jinam než na Ukrajinu. Až do doby, než jich Ukrajina bude mít dost. To by byl hodně silný vzkaz ...Zobrazit celý příspěvek

    Američani dnes mají oznámit, že zastavují dodávky Patriotů kamkoliv jinam než na Ukrajinu. Až do doby, než jich Ukrajina bude mít dost. To by byl hodně silný vzkaz Rusku...

    https://www.moscowtimes.ru/202... Skrýt celý příspěvek

    • Profesor
      13:22 20.06.2024

      No konečně! Kéž by to tak bylo i s dalšími systémy.
      Ukrajina potřebuje zbraně nyní - víc než kdokoliv jiný.

      No konečně! Kéž by to tak bylo i s dalšími systémy.
      Ukrajina potřebuje zbraně nyní - víc než kdokoliv jiný.

      • jj284b
        13:56 20.06.2024

        Hej, kym nezistis o ake dodacie lehoty ide.. napr zastavena Svajciarska dodavka mala lehotu 2028...

        Hej, kym nezistis o ake dodacie lehoty ide.. napr zastavena Svajciarska dodavka mala lehotu 2028...

        • Worko
          14:51 20.06.2024

          .. mas lepsie riesenie?

          .. mas lepsie riesenie?

        • mudry.udrzbar
          14:51 20.06.2024

          Presne tak, je im to platne ako mrtvemu zimnik. USA mali dodat napr. 10 baterii a potom odklonit dodavky na doplnenie vlastnych zasob.

          Presne tak, je im to platne ako mrtvemu zimnik. USA mali dodat napr. 10 baterii a potom odklonit dodavky na doplnenie vlastnych zasob.

          • StandaBlabol
            14:54 20.06.2024

            Na 10 baterií stejně hned nebude mít Ukrajina vycvičený personál. V postupných dodávkách vůbec nevidím problém. Něco přijde hned (třeba Rumuni dají baterii), něco později, PVO bude ...Zobrazit celý příspěvek

            Na 10 baterií stejně hned nebude mít Ukrajina vycvičený personál. V postupných dodávkách vůbec nevidím problém. Něco přijde hned (třeba Rumuni dají baterii), něco později, PVO bude postupně sílit a Putin vidí, že čím víc protahuje válku, tím se jeho situace zhoršuje.Skrýt celý příspěvek

          • Nezmar
            17:53 20.06.2024

            StandaBlabol: Tohle bude cilene na zimu nebo jako obrana letist s F-16. Pochybuji, ze je to rozhodnuti "na rychlo" od stolu. Proste doba uzrala a tak nam to rikaji o vycvik ...Zobrazit celý příspěvek

            StandaBlabol: Tohle bude cilene na zimu nebo jako obrana letist s F-16. Pochybuji, ze je to rozhodnuti "na rychlo" od stolu. Proste doba uzrala a tak nam to rikaji o vycvik personalu bych se nebal.Skrýt celý příspěvek

    • Pirat49
      16:13 20.06.2024

      Lenže tie sľuby sa pretavia v realitu za dosť dlhu dobu. Mam obavu ci potom Patrioty vôbec budú mať čo brániť.

      Lenže tie sľuby sa pretavia v realitu za dosť dlhu dobu. Mam obavu ci potom Patrioty vôbec budú mať čo brániť.

    • flanker.jirka
      18:20 20.06.2024

      Tak v tom přpadě Patriot už "doma" nechci. Jesli se začnou dít věci v pacifiku s čínou a Taiwanem, nebude na zbyt jinde ve světe.
      (i když, co bude prezidentských volbách?)

      Tak v tom přpadě Patriot už "doma" nechci. Jesli se začnou dít věci v pacifiku s čínou a Taiwanem, nebude na zbyt jinde ve světe.
      (i když, co bude prezidentských volbách?)

      • SR-71
        19:06 20.06.2024

        Koupíme S400!

        Koupíme S400!

        • flanker.jirka
          21:00 20.06.2024

          Tak to bychom si pomohli :-) U nás dává logiku ke Spyderu ještě David Sling, který kupuje Finsko. V rámci ESSI se může najít i cesta pro evropský systém, IRIS-T stále přináší nové ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak to bychom si pomohli :-)
          U nás dává logiku ke Spyderu ještě David Sling, který kupuje Finsko. V rámci ESSI se může najít i cesta pro evropský systém, IRIS-T stále přináší nové schopnosti. Ale i tam hrozí problém, všechny střely od Tamiru, přes Python a Derby a Stunner jsou závislé na technologiích z USA.Skrýt celý příspěvek

      • Radovan
        19:53 20.06.2024

        Pro ČR je ideální Davidův prak, objednali ho i Fini.

        Pro ČR je ideální Davidův prak, objednali ho i Fini.

Načítám diskuzi...

Stránka 5 z 2389