VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Přidávat diskuzní příspěvky a hlasovat pro článek mohou jen registrovaní. Prosím zaregistrujte se nebo se přihlašte!

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Klimesov
    07:26 28.02.2022

    Ruští novináři asi začínají přiznávat, že by Ruská armáda mohla mít nějaké ty ztráty.
    https://www.facebook.com/watch...

    Ruští novináři asi začínají přiznávat, že by Ruská armáda mohla mít nějaké ty ztráty.
    https://www.facebook.com/watch...

    • Ján Paliga
      07:43 28.02.2022

      Som zvedavý na to, čo vypukne po tom, že sa vedenie krajiny a hlavne vojaci správajú neľudsky aj ku ostatkom nebohych ruských vojakov. Veď to je skutočne neľudské používať pojazdné ...Zobrazit celý příspěvek

      Som zvedavý na to, čo vypukne po tom, že sa vedenie krajiny a hlavne vojaci správajú neľudsky aj ku ostatkom nebohych ruských vojakov. Veď to je skutočne neľudské používať pojazdné krematória a ich príbuzní ich nemajú možnosť ani vidieť.... Neviem, či vôbec pravoslávni uznávajú kremacie...

      A ak je aj pravda, že nechávajú telá vojakov len tak, na "kraji cesty" napospas, to musí u rodičov tých obetí Vodcovej psychopatologickej choroby riadne nahnevať....Skrýt celý příspěvek

      • darkstyle
        08:12 28.02.2022

        Len pre doplnenie, samozrejme s tebou súhlasím. Ťažko povedať, či ruský pravoslávny uznávajú alebo nie kremaciu. Každý štát má pomaly vlastné pravoslávne, s vlastnými pravidlami. ...Zobrazit celý příspěvek

        Len pre doplnenie, samozrejme s tebou súhlasím.

        Ťažko povedať, či ruský pravoslávny uznávajú alebo nie kremaciu. Každý štát má pomaly vlastné pravoslávne, s vlastnými pravidlami. Moskovský patriarchát patrí k tým mladším..Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          01:13 01.03.2022

          Aj keby si nesúhlasil... veď preto sa to volá diskusia, nie? :)

          Niektorí rodičia budú isto veľmi ťažko niesť kremáciu, keď nemali možnosť naposledy vidieť syna...

          Aj keby si nesúhlasil... veď preto sa to volá diskusia, nie? :)

          Niektorí rodičia budú isto veľmi ťažko niesť kremáciu, keď nemali možnosť naposledy vidieť syna...

  • Fiagy
    07:06 28.02.2022

    Tady je video k těm vlajkám na běloruských velvyslanectvích.
    https://twitter.com/Tsihanousk...

    Tady je video k těm vlajkám na běloruských velvyslanectvích.
    https://twitter.com/Tsihanousk...

    • Klimesov
      07:43 28.02.2022

      Ta ochranka jak tam jenom stojí a čumí :D :D :D

      Ta ochranka jak tam jenom stojí a čumí :D :D :D

      • Wolv3rine
        10:49 28.02.2022

        Jaká ochranka? Je tam jen policie a ta na půdě velvyslanectví nemůže nic dělat

        Jaká ochranka? Je tam jen policie a ta na půdě velvyslanectví nemůže nic dělat

  • Fiagy
    06:58 28.02.2022

    Novinky.cz Před bankomaty v Rusku jsou fronty. Lidé chtějí dolary, jsou ale už jen rubly. No tak to jim nezávidím. S rublem si ani prd.l nevytřeš a na nic jinýho se to použít ...Zobrazit celý příspěvek

    Novinky.cz
    Před bankomaty v Rusku jsou fronty. Lidé chtějí dolary, jsou ale už jen rubly.
    No tak to jim nezávidím. S rublem si ani prd.l nevytřeš a na nic jinýho se to použít nedá.Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      06:59 28.02.2022

      „Stál jsem ve frontách hodinu, ale cizí měna je všude pryč, zbývají jen rubly. Přišel jsem pozdě, protože jsem nevěřil, že je to možné. Jsem v šoku,“ citovala Bloomberg Vladimira, ...Zobrazit celý příspěvek

      „Stál jsem ve frontách hodinu, ale cizí měna je všude pryč, zbývají jen rubly. Přišel jsem pozdě, protože jsem nevěřil, že je to možné. Jsem v šoku,“ citovala Bloomberg Vladimira, 28letého programátora, který čekal v dlouhé frontě u bankomatu v moskevském nákupním centru.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement
      07:57 28.02.2022

      Rubl zažívá volný pád, burza možná vůbec neotevře. Ruští oligarchové by na svých haciendách měli začít pěstovat ...Zobrazit celý příspěvek

      Rubl zažívá volný pád, burza možná vůbec neotevře. Ruští oligarchové by na svých haciendách měli začít pěstovat řepu.

      https://www.idnes.cz/ekonomika... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    06:56 28.02.2022

    Jestli je pravda, že "bělorusko" chce vyslat vojáky na Ukrajinu a rozmístit JZ na svém území tak je asi na čase mu začít vyhrožovat. Pokud se nestáhnete a nevyhostíte ta rusácká ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli je pravda, že "bělorusko" chce vyslat vojáky na Ukrajinu a rozmístit JZ na svém území tak je asi na čase mu začít vyhrožovat. Pokud se nestáhnete a nevyhostíte ta rusácká prasata tak na vašem území provedeme mírovou operaci na zajištění bezpečnosti Aliance a jejích spojenců.
    Ono jen letecky by to byl jeho konec. Tomahawky z moře taky v pohodě.
    Ale museli by se pokrýt hranice s pobaltím a Polskem. Ale snad by to zastrašování stačilo.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      07:06 28.02.2022

      opatrne bych to resil, bezny rusak nesmi dostat pocit vlastenecke valky. Ale neverejne bych si tipoval rukojmi v zapadni Evrope, je to na hrane prava, ale ruzne dcerusky a synkove ...Zobrazit celý příspěvek

      opatrne bych to resil, bezny rusak nesmi dostat pocit vlastenecke valky. Ale neverejne bych si tipoval rukojmi v zapadni Evrope, je to na hrane prava, ale ruzne dcerusky a synkove verchušky studuji nebo bydli na zkazenem zapade.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        07:27 28.02.2022

        Žiadni rukojemníci a internačné tábory, ale vyhnať ich.

        Žiadni rukojemníci a internačné tábory, ale vyhnať ich.

        • Jura99
          07:37 28.02.2022

          na hruby pytel hrubou zaplatu. Vyhrozovat JZ nam nikdo beztrestne nebude !

          na hruby pytel hrubou zaplatu. Vyhrozovat JZ nam nikdo beztrestne nebude !

        • Jura99
          09:06 28.02.2022

          pochopitelně bych jim nezkřivil vlas, naopak bych je ubytoval v prezidentských apartmá nejlepších hotelů, v centrech všech metropolí a poskytl jim luxusní servis, jak jsou zvyklí. ...Zobrazit celý příspěvek

          pochopitelně bych jim nezkřivil vlas, naopak bych je ubytoval v prezidentských apartmá nejlepších hotelů, v centrech všech metropolí a poskytl jim luxusní servis, jak jsou zvyklí. Ovšem ze zlaté klícky až po válce, jen aby fotříci věděli, na koho chtějí střílet ty své JZ.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement
      07:58 28.02.2022

      Putin nejdřív poslal Kadyrovce, protože ruští vojáci evidentně nemají vůli bojovat. A teď chce poslat Bělorusy, aby nebyl za zločince sám.
      Spolu chyceni, spolu pověšeni.

      Putin nejdřív poslal Kadyrovce, protože ruští vojáci evidentně nemají vůli bojovat. A teď chce poslat Bělorusy, aby nebyl za zločince sám.
      Spolu chyceni, spolu pověšeni.

  • Jura99
    05:57 28.02.2022

    Tak dnes si rusaci v ekonomicke sfere doma zahraji na dobu kamennou. Pry zlaty rubl, devizove rezervy a podobne blaboly. To vsechno shori jak papir. Pro lidi dobry duvod pro ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak dnes si rusaci v ekonomicke sfere doma zahraji na dobu kamennou. Pry zlaty rubl, devizove rezervy a podobne blaboly. To vsechno shori jak papir. Pro lidi dobry duvod pro novodoby utok na "zimni palac".Skrýt celý příspěvek

    • Kartmen
      06:33 28.02.2022

      Stále věřím, že až Rusové pochopí co se děje, tak ukončí to šílenství.

      Stále věřím, že až Rusové pochopí co se děje, tak ukončí to šílenství.

      • Miroslav
        06:35 28.02.2022

        Ja som celoživotný optimista ale to by ma skutočne nenapadlo

        Ja som celoživotný optimista ale to by ma skutočne nenapadlo

      • skelet
        06:48 28.02.2022

        Ne, neukončí. Myslí si, že jsou v právu a dělají dobrou věc.

        Ne, neukončí. Myslí si, že jsou v právu a dělají dobrou věc.

        • Kartmen
          07:17 28.02.2022

          To jsou tam vážně tak zmatlaný, že když zjistí, že přišli o úspory, tak si jen zaklejou a vyrazí do práce jako vždy? Co se děje na Ukrajině k nim taky musí někdy dojít, to nemůže ...Zobrazit celý příspěvek

          To jsou tam vážně tak zmatlaný, že když zjistí, že přišli o úspory, tak si jen zaklejou a vyrazí do práce jako vždy? Co se děje na Ukrajině k nim taky musí někdy dojít, to nemůže jít ututlat.Skrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            08:02 28.02.2022

            oni sú vážne neuveriteľne krotký,keby si vedel ako málo im stačí,vycvičený z čias sojúzu,státtie v radoch národný šport,teraz si to len oprášia a len dúfam že teraz nevyrastá ...Zobrazit celý příspěvek

            oni sú vážne neuveriteľne krotký,keby si vedel ako málo im stačí,vycvičený z čias sojúzu,státtie v radoch národný šport,teraz si to len oprášia a len dúfam že teraz nevyrastá ďaľšia generácia truľov čo budú stáť 24h denne v rade.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            08:16 28.02.2022

            včera jsem se bavil se starou známou z Moskvy, kterou jsem do teď považoval za proevropskou. Všechno je to propaganda, na vše jsou připraveni, zvládnou to.

            včera jsem se bavil se starou známou z Moskvy, kterou jsem do teď považoval za proevropskou. Všechno je to propaganda, na vše jsou připraveni, zvládnou to.

        • mudry.udrzbar
          07:53 28.02.2022

          je tam 80 % muzikov, ktori nic neurobia. Ale toto sa nebude pacit vrchnosti a inteligencii, myslim, ze Putin to nemoze ustat.

          je tam 80 % muzikov, ktori nic neurobia. Ale toto sa nebude pacit vrchnosti a inteligencii, myslim, ze Putin to nemoze ustat.

      • montecasino1
        08:00 28.02.2022

        nechcem tu šíriť defétizmus.ale bohužiaľ väčšina Rusov je v otázkach politických a teraz aj vojny na Ukrajina totálne vymastená propagandistami.Minule ste ma tu zhejtovali za ...Zobrazit celý příspěvek

        nechcem tu šíriť defétizmus.ale bohužiaľ väčšina Rusov je v otázkach politických a teraz aj vojny na Ukrajina totálne vymastená propagandistami.Minule ste ma tu zhejtovali za príspevok od jedného ruského youtubera a ten pritom v rámci možností robí záslužnú prácu a aj teraz informuje na svojom kanále hodne objektívne.Takže aj tam sa predsa len nájdu príčetný ľudia.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    02:20 28.02.2022

    Slovensko by malo za Mig-29 urgovat v USA dodanie F-16, alebo este lepsie rovno preobjednat na F-35 za fakt dobru cenu a hned aj zo 4 zabehnute sem poslat. To by doma fakt zdvihlo ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovensko by malo za Mig-29 urgovat v USA dodanie F-16, alebo este lepsie rovno preobjednat na F-35 za fakt dobru cenu a hned aj zo 4 zabehnute sem poslat. To by doma fakt zdvihlo moralku.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      06:02 28.02.2022

      za dodani Mig bych si nekladl zadne podminky, ale daroval je s radosti, Duch Kijeva to s nimi umi. F-16 vam dorazi uz brzy a tam toho moc neurychlis.

      za dodani Mig bych si nekladl zadne podminky, ale daroval je s radosti, Duch Kijeva to s nimi umi. F-16 vam dorazi uz brzy a tam toho moc neurychlis.

    • CerVus
      07:13 28.02.2022

      Urgovat mohou, ale závod je ve skluzu a Slovenska dodávka se o rok posouvá. Ale mohli by dostat nějaké oletané. Izraelské? Ti se jich snaží zbavit.

      Urgovat mohou, ale závod je ve skluzu a Slovenska dodávka se o rok posouvá. Ale mohli by dostat nějaké oletané. Izraelské? Ti se jich snaží zbavit.

      • pjaro77
        07:28 28.02.2022

        A čo piloti ? Ešte nemajú dokončený výcvik.

        A čo piloti ? Ešte nemajú dokončený výcvik.

        • BobDylan
          07:55 28.02.2022

          Pár ich už ukončilo. Bolo to aj na FB.

          Pár ich už ukončilo. Bolo to aj na FB.

      • Ján Paliga
        07:46 28.02.2022

        Izraelské skončili v USA u výcvikových firiem... Buď januárové, alebo februárové číslo L+K... Nepoviem ti hneď z hlavy...

        Izraelské skončili v USA u výcvikových firiem... Buď januárové, alebo februárové číslo L+K... Nepoviem ti hneď z hlavy...

      • mudry.udrzbar
        07:52 28.02.2022

        zbytočné, rok v klude zabezpečí ochranu vzdusneho priestoru buď ČR, PL alebo NATO v rotácii ako v Pobaltí. Naviac budu na SK pravdepodobne tie DE/NL patrioty.

        zbytočné, rok v klude zabezpečí ochranu vzdusneho priestoru buď ČR, PL alebo NATO v rotácii ako v Pobaltí. Naviac budu na SK pravdepodobne tie DE/NL patrioty.

        • CerVus
          09:07 28.02.2022

          Tak sparky za minimální cenu by se vždy hodily.

          Tak sparky za minimální cenu by se vždy hodily.

  • Pepe81
    01:37 28.02.2022

    Neuvěřitelný obrat na rusáckých stránkách...

    Neuvěřitelný obrat na rusáckých stránkách...

    • Upgrade
      02:44 28.02.2022

      V CSSR ked sa toto stalo, tak uz bolo viacmenej hotovo.

      V CSSR ked sa toto stalo, tak uz bolo viacmenej hotovo.

  • Pepe81
    01:34 28.02.2022

    Už aj na ruských stránkách používajú úvodzovky. Asi bude mať putin fakt príhodu z prečerpania blahom.
    yandex.ru: Volodin řekl, že většina Rusů podporuje „mírovou operaci“

    Už aj na ruských stránkách používajú úvodzovky. Asi bude mať putin fakt príhodu z prečerpania blahom.
    yandex.ru: Volodin řekl, že většina Rusů podporuje „mírovou operaci“

    • TN12
      08:20 28.02.2022

      To je kvůli cenzuře, uvozovky mělo napr. Echo Moskvy už včera (i s tím zdůvodněním). O obrat se tedy nejedná.

      To je kvůli cenzuře, uvozovky mělo napr. Echo Moskvy už včera (i s tím zdůvodněním). O obrat se tedy nejedná.

  • ruleta
    00:40 28.02.2022

    Doporucuji venovat hodinu tomuhle videu. O tom jaka je opravdova situace - a ne situace na twittrovskych uctech, ktere zaznamenavaji jenom zlomek reality. Situace ukrajinske armady ...Zobrazit celý příspěvek

    Doporucuji venovat hodinu tomuhle videu. O tom jaka je opravdova situace - a ne situace na twittrovskych uctech, ktere zaznamenavaji jenom zlomek reality. Situace ukrajinske armady - pres vsechny uspechy - je porad kriticka.

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      00:58 28.02.2022

      Není kritickejší než ta putinova. Ruská situace je taková, že jso v p..i bez ohledu na to, kolik nevinných zabijí.

      Není kritickejší než ta putinova. Ruská situace je taková, že jso v p..i bez ohledu na to, kolik nevinných zabijí.

      • Pepe81
        00:59 28.02.2022

        Jen jejich smradi stoji u bankomatů na dolary.

        Jen jejich smradi stoji u bankomatů na dolary.

        • Pepe81
          01:11 28.02.2022

          Ospravedlňujem sa za zlú češtinu. Sú v riti putinovci.

          Ospravedlňujem sa za zlú češtinu. Sú v riti putinovci.

        • Desertfremen
          01:14 28.02.2022

          Zajtra sa Rusi zobudia a budú v severnej korei. Môžu sa chodiť ku Kimovi učiť ako prežiť z ničoho. Každopádne to skončí tak že Putin dostane guľku do zátylku pri kremeľskom ...Zobrazit celý příspěvek

          Zajtra sa Rusi zobudia a budú v severnej korei.
          Môžu sa chodiť ku Kimovi učiť ako prežiť z ničoho.

          Každopádne to skončí tak že Putin dostane guľku do zátylku pri kremeľskom múre.
          Rusi sa vedia uskromniť ale padnúť na úroveň severnej korei saani im nechce, pre nejakú Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

          • Pepe81
            01:30 28.02.2022

            Len musia otvoriť oči a my to neprehnnať. Blbé je, že putinohitler nemôže cúvnuť. Musí "skolabovať", aby bol kľud. Snáď mu sankcie pomôžu do kľudu.

            Len musia otvoriť oči a my to neprehnnať. Blbé je, že putinohitler nemôže cúvnuť. Musí "skolabovať", aby bol kľud. Snáď mu sankcie pomôžu do kľudu.

    • Desertfremen
      01:03 28.02.2022

      Od začiatku navodzuješ dojem že Kijev a vlastne celá Ukrajina musí do pár hodín padnúť. Že UA letectvo a PVO bolo zničené prvým úderom a prakticky neexistuje. A čuduj sa svete, ...Zobrazit celý příspěvek

      Od začiatku navodzuješ dojem že Kijev a vlastne celá Ukrajina musí do pár hodín padnúť.
      Že UA letectvo a PVO bolo zničené prvým úderom a prakticky neexistuje.

      A čuduj sa svete, UA vie odolávať Rusku už piaty deň, stále má funkčné letectvo ktoré napadá (aj dnes)ruské kolóny a stále má funkčnú PVO ktorá zostreľuje Ruské lietadlá. Žeby zázrak? Rusko papierovo už dávno malo mať absolútnu vzdušnú prevahu a nemá ju.

      TB2 fungujú, Javeliny, NLAW funguju, morálka a odhodlanie (a to často rozhoduje o výsledku) je na Ukrajinskej strane neporovnateľne vyššie ako na ruskej. Územné zisky za prvých 5 dní nič moc, okrem Kyjeva sú to v podstate pohraničné oblasti a ono sa to nezdá ale Ukrajina je veľká krajina a 200 tisíc vojakov na inváziu jednoducho v tomto prípade nestačí.

      Čo sa týka zasobovania tak prakticky prestalo existovať na ruskej strane - všetci sme videli ruské zásobovacie kolóny rozstrieľané na atómy.

      Ukrajina má veľkú šancu udržať sa, napriek takýmto poraženeckým rečiam. Áno situácia nie je dobrá lebo bojuje s presilou, ale ani situácia Rusov nie je dobrá.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        02:01 28.02.2022

        Zjevně ses neobtěžoval ani podivat na to video, kde vystupují lidi co maj info o ukrajinské armádě - z ukrajinské armády. Ohledně logistiky - píšeš o ní jako o konstantě, jenomže ...Zobrazit celý příspěvek

        Zjevně ses neobtěžoval ani podivat na to video, kde vystupují lidi co maj info o ukrajinské armádě - z ukrajinské armády.

        Ohledně logistiky - píšeš o ní jako o konstantě, jenomže tak to není. RF může logistické zabezpečení svých jednotek zlepšit. Ostatně ve videu se toto přirovnává k situace u Karbaly po týdnu v Iráku, kdy se postup zastavil a čekalo se. Válka je agilní svět.

        A ohledně územních zisků jakože jsou nic moc - tak sorry, vůbec netušíš o čem píšeš. Jedna věc jsou vlastní cíle - ty zjevně nesplnily, ale druhá věc je kolik toho dosáhly - na severu od Černobylu je to cca 50 km, u Cernikova byla bojová skupina zastavena, ale je tam výsadek, který jde na Kyjev. Na jihu postoupily jednotky 150+km. Navíc nezačínaly přímo na hranicích takže jednotky dávaly za 4 dny 60-80km - na severu.

        A osočování o poraženeckých řečech si strč do prdele.Skrýt celý příspěvek

        • Janicekmac
          06:32 28.02.2022

          Ale ty máš poraženecké řeči.

          Ale ty máš poraženecké řeči.

    • Jura99
      05:54 28.02.2022

      ruleto notoricky pesimista nebo posera ? sorry za otevrenost, ale od zacatku to vidis blede.

      ruleto notoricky pesimista nebo posera ? sorry za otevrenost, ale od zacatku to vidis blede.

      • skelet
        06:51 28.02.2022

        sím tě nebuď blbej a podívej se na mapu. To co dokázali Ukrajinci je neuvěřitelné, ale faktem je, že Krym je velmi blízko, aby se spojil s Dombasem. A tím udělal pevninské spojení ...Zobrazit celý příspěvek

        sím tě nebuď blbej a podívej se na mapu. To co dokázali Ukrajinci je neuvěřitelné, ale faktem je, že Krym je velmi blízko, aby se spojil s Dombasem. A tím udělal pevninské spojení s Ruskem.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          07:00 28.02.2022

          no a co jako ? :-). Nerozumim v cem se situace pro ne zmeni.

          no a co jako ? :-). Nerozumim v cem se situace pro ne zmeni.

          • ruleta
            08:19 28.02.2022

            No minimálně hrozí, že se dva směry útoku změní v jeden - silnější. Dále hrozí obklíčení jednotek na východě a armáda bude stát před rozhodnutím stáhnout je ke Kyjevu a vystavit ...Zobrazit celý příspěvek

            No minimálně hrozí, že se dva směry útoku změní v jeden - silnější. Dále hrozí obklíčení jednotek na východě a armáda bude stát před rozhodnutím stáhnout je ke Kyjevu a vystavit leteckému bombardování anebo je nechat na opevněných bodech a spoléhat na to, že rusové je budou obcházet - a bude šance na útoky ze zálohy. Těžké rozhodování - navíc budeš nechávat svoje vlastní civilisty pro okupanty.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            09:41 28.02.2022

            tak jak píše Ruleta. Stačí se podívat na mapu, aby bylo jasné nad jakým rozhodnutím přemýšlí ukrajinský generální štáb.

            tak jak píše Ruleta. Stačí se podívat na mapu, aby bylo jasné nad jakým rozhodnutím přemýšlí ukrajinský generální štáb.

        • GlobeElement
          07:31 28.02.2022

          Je úplně jedno, jaké území Rusko obsadí, pokud neobsadí všechno. Podívej se, kam došel Hitler nebo Napoleon. Válka se změnila v opotřebovávací a tady má Ukrajina výhodu neomezených ...Zobrazit celý příspěvek

          Je úplně jedno, jaké území Rusko obsadí, pokud neobsadí všechno. Podívej se, kam došel Hitler nebo Napoleon.
          Válka se změnila v opotřebovávací a tady má Ukrajina výhodu neomezených dodávek z celého světa, kdežto Rusko nedostane od nikoho nic.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            09:43 28.02.2022

            jedno to rozhodně není, každý cm2 bude předmětem tvrdých bojů a vyjednávání. Plus některé jednotky se můžou dostat do obklíčení. A pak bude muset ukrajinská armáda začít útočit. A ...Zobrazit celý příspěvek

            jedno to rozhodně není, každý cm2 bude předmětem tvrdých bojů a vyjednávání. Plus některé jednotky se můžou dostat do obklíčení. A pak bude muset ukrajinská armáda začít útočit.
            A ano, každý den navíc hraje pro Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        07:36 28.02.2022

        To, ze jsem se spletl s PVO, kdyz jsem videl kvanta vrtulniku nad Hostomelem je pravda, ale to nikdo na zaklade tehdejsich informaci nemohl vedet. Snazim se kriticky posuzovat ...Zobrazit celý příspěvek

        To, ze jsem se spletl s PVO, kdyz jsem videl kvanta vrtulniku nad Hostomelem je pravda, ale to nikdo na zaklade tehdejsich informaci nemohl vedet. Snazim se kriticky posuzovat informace, ktere jsou. Myslim, ze jsem tu dal dost prispevku, ktere vyvraceji tvoje osocovani, ty hrdino od klavesnice.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement
          08:02 28.02.2022

          Děláš chybu v tom, že všechno posuzuješ jen čistě technicky. Chybí ti tam lidský faktor, ale ten je nejdůležitější. Ukrajinci mají motivaci, Rusové ne. A teď mají Ukrajinci i ...Zobrazit celý příspěvek

          Děláš chybu v tom, že všechno posuzuješ jen čistě technicky. Chybí ti tam lidský faktor, ale ten je nejdůležitější.

          Ukrajinci mají motivaci, Rusové ne.

          A teď mají Ukrajinci i neomezený přísun zbraní, surovin a peněz. Tuto válku už Rusko nemůže vyhrát, pokud nesáhne k totálnímu vyvražďování celé Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            08:16 28.02.2022

            Mám tady k tomuhle tématu 81 příspěvků včetně těch, který mají lidský faktor respektive emocionální náboj. Kdyby se tady někdo obtěžoval podívat na to video, tak by tam všechno ...Zobrazit celý příspěvek

            Mám tady k tomuhle tématu 81 příspěvků včetně těch, který mají lidský faktor respektive emocionální náboj.

            Kdyby se tady někdo obtěžoval podívat na to video, tak by tam všechno našel. Že je to už celonárodní povstání, že maj lepší výcvik - že se projevuje výcvik s poradci ze západu, že maj motivaci atp.

            Tady pokud nedáš na první pohled juchů příspěvěk, tak seš hned "posera" a máš "poraženecký kecy" ....jakobychom byli někde na frontě na Ukrajině.

            Fakt demence.Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            08:57 28.02.2022

            Dost se to rozebírá tady...
            https://twitter.com/BA_Friedma...

            Dost se to rozebírá tady...
            https://twitter.com/BA_Friedma...

          • GlobeElement
            09:43 28.02.2022

            Mnohokrát se na různých debatách (i dávno před tímhle průšvihem) debatovalo o tom, že válčit proti Rusku je ztracená válka, Rusové jsou zvyklí trpět a vydrží skoro všechno, Rusko ...Zobrazit celý příspěvek

            Mnohokrát se na různých debatách (i dávno před tímhle průšvihem) debatovalo o tom, že válčit proti Rusku je ztracená válka, Rusové jsou zvyklí trpět a vydrží skoro všechno, Rusko nelze okupovat.
            Málokdo si uvědomil, že úplně to samé platí o Ukrajině.

            Kdo to věděl, byli ruští generálové, kteří před útokem varovali. Věděli, o čem mluví.Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          08:16 28.02.2022

          Jenže ty tady opravdu všechny přesvědčuješ už od začátku, že Ukrajina je ztracená. Jenže ona kupodivu zatím není. V teoretické rovině máš pravdu. Mělo by to tak být, jenže není. ...Zobrazit celý příspěvek

          Jenže ty tady opravdu všechny přesvědčuješ už od začátku, že Ukrajina je ztracená. Jenže ona kupodivu zatím není. V teoretické rovině máš pravdu. Mělo by to tak být, jenže není. Minimálně se v této chvíli nemělo po obloze pohybovat nic co nemá rudou hvězdu na ocase a jakákoli jednotka mimo zastavěnou oblast měla být přibitá k zemi, když ne vymazaná. A co se děje? Zásobování? Problémy bych chápal, kdyby byli v hloubce 300/400 km, ale oni jsou 150. To vyráželi s poloprázdnými nádržemi? Jak je možné, že vojáci třetí den neměli co jíst? Jak je možné, že doteť Na Ukrajině funguje spojení? Se všemi těmi jejich krasuchami a dalšími wunderwaffe? Jak je možné, že když velení zjistilo, že Ukrajinci se brání, že blesková akce ála Krym nevyšla, tak nezastavili operace a nepřeskupili armádu tak, aby dostali dopředu elitu a moderní zbraně?
          Jako jo, pravdu máš v tom, že Ukrajinci nejsou v pohodě a situace je pro ně pořád kritická, ale zřejmě při nich stojí všichni svatí a v Ruské armádě je daleko větší bordel než kdokoli čekal.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            08:21 28.02.2022

            Ohledně územních zisků reagují na větu: " Územné zisky za prvých 5 dní nič moc, okrem Kyjeva sú to v podstate pohraničné oblasti a ono sa to nezdá ale Ukrajina je veľká krajina a ...Zobrazit celý příspěvek

            Ohledně územních zisků reagují na větu:

            " Územné zisky za prvých 5 dní nič moc, okrem Kyjeva sú to v podstate pohraničné oblasti a ono sa to nezdá ale Ukrajina je veľká krajina a 200 tisíc vojakov na inváziu jednoducho v tomto prípade nestačí."

            Fakt je tady problém sledovat vlákno a chápat text?Skrýt celý příspěvek

          • Torong
            11:04 28.02.2022

            Ale já ho chápu. Zato ty neposloucháš, co ti ostatní říkají/píšou. Každý dělá chyby, ale Rusové z nich nevyvozují důsledky a dělají ty samé pořád znova.

            Ale já ho chápu. Zato ty neposloucháš, co ti ostatní říkají/píšou. Každý dělá chyby, ale Rusové z nich nevyvozují důsledky a dělají ty samé pořád znova.

        • spesl
          08:27 28.02.2022

          Zato ty si hrdina z první linie a né od klávesnice.

          Zato ty si hrdina z první linie a né od klávesnice.

    • Klimesov
      08:14 28.02.2022

      ruleta Chápu co píšete a částečně máte pravdu. To nadšení zde je opravdu velké a několik informací se nebere v potaz. Ale jak už tu psali jiní. Točit se kolem územních zisků není ...Zobrazit celý příspěvek

      ruleta
      Chápu co píšete a částečně máte pravdu. To nadšení zde je opravdu velké a několik informací se nebere v potaz. Ale jak už tu psali jiní. Točit se kolem územních zisků není zrovna košér. Reálně jsou nic neříkající, pokud z toho Ruská armáda nevytěží strategickou iniciativu a nepodaří se jim dosáhnout rozhodného vítězství proti Ukrajinské armádě. Ta změna taktiky a pozastavení bojů a doplnění ztrát je také možnost, ale to je dvousečná zbraň. Přerušení bojů totiž dává i Ukrajinské straně možnost přeskupení a tím pádem v další fázi zase klást tuhý odpor.
      Čím dál tím víc to začíná smrdět opotřebovávací válkou a tady je otázka jak moc něco takového Rusové dokáží vést.
      Nicméně to nadšení naprosto chápu.
      8. let tu slýcháme od různých podivínů, že Ruská armáda niet západnégo analoga. Putin je geniální šachista, západ je slabý a posere se z něho, kdyby putin chtěl tak Ukrajinu zabere do jednoho dne a podobné nesmysly. A co vidíme v reálu. Naprostý amatérizmus.

      Já osobně pořád zastávám, že je až příliš brzo. Teď jsme tak v polovině času, než se bude moct konstatovat nějaký výsledek a každopádně jsme na samém začátku poměrně dlouhé krize, která bude bolet i nás.
      Nicméně pokud bych mohl po dvou dnech napsat svůj odhad. Tak Rusko nejspíše nakonec získá část nebo většinu věci co chtěli, ale bude to pro ně mít hořkou pachuť. Vypadá to, že zažijí druhé Finsko.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        08:35 28.02.2022

        Souhlasím s ruletou, je tady příliš nových optimistů, kteří kritickou situaci Ukrajiny berou jako hru. A ta situace kritická je, protože je zákeřně napadlo Rusko. Stát, který má ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím s ruletou, je tady příliš nových optimistů, kteří kritickou situaci Ukrajiny berou jako hru. A ta situace kritická je, protože je zákeřně napadlo Rusko. Stát, který má větší zdroje a na jehož území se nebojuje. Ukrajinci se drží skvěle! Ale kromě odhodlání je potřeba je podporovat i činy - stále apelovat na vlády, ať v podpoře pokračují, posílat jim peníze, starat se o uprchlíky. Situace v Rusku: Včera jsem začal sledovat jejich média (ano, pozdě). Ta situace (masírka) je tam dost jiná, než se zdá nám. Lidem je v podstatě podsouváno, že je napadl Západ a jen díky němu se Ukrajina drží. Padlý rubl ve špatném kontextu je tedy další útok Západu na vlast. Bacha na to!Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement
          09:48 28.02.2022

          No, Rusko nemá větší zdroje. Ukrajina má v tuto chvíli zdroje celého západu. EU+USA, To spolu s odhodláním Ukrajinců dělá z Ukrajiny nepolknutelné sousto. Podle mne nemá Ukrajina ...Zobrazit celý příspěvek

          No, Rusko nemá větší zdroje. Ukrajina má v tuto chvíli zdroje celého západu. EU+USA, To spolu s odhodláním Ukrajinců dělá z Ukrajiny nepolknutelné sousto.

          Podle mne nemá Ukrajina důvod přistoupit na ruské podmínky, západ ji k tomu tlačit nebude. Požadavek na vyklizení celého území může držet a bude mít podporu. Možná bude souhlasit s neutralitou, tedy nečlenstvím v NATO, ale do EU půjde.

          Otázkou je Krym. Ukrajina ho určitě bude požadovat, ale dokud bude v Kremlu Putin, Rusko ho nevydá. To může skončit patem.Skrýt celý příspěvek

  • Desertfremen
    00:00 28.02.2022

    Ukrajině by měly být dodány stíhačky ruské výroby také z Polska, Bulharska a Slovenska, informoval s odkazem na evropského diplomata novinář deníku Washington Post. ....to je ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajině by měly být dodány stíhačky ruské výroby také z Polska, Bulharska a Slovenska, informoval s odkazem na evropského diplomata novinář deníku Washington Post.

    ....to je spolu pekná hromada Migov 29. Verím že v spojení s NATO avacs lietadlami ktoré lietajú pri hranici UA to zasadne ovplyvní pomer síl vo vzduchu.Skrýt celý příspěvek

    • havlluk
      00:24 28.02.2022

      mají ještě Poláci nějaká Su-22?

      mají ještě Poláci nějaká Su-22?

      • Miroslav
        00:52 28.02.2022

        Aj v aktívnej službe

        Aj v aktívnej službe

      • Jura99
        06:03 28.02.2022

        ale nemaji je UA, takze problem s piloty, servisem atd.

        ale nemaji je UA, takze problem s piloty, servisem atd.

    • Upgrade
      00:44 28.02.2022

      51

      51

      • Upgrade
        00:55 28.02.2022

        spolu 88 :)

        spolu 88 :)

    • PavolR
      08:15 28.02.2022

      Aj Maďarsko má ešte svoje Migy-29, nedokáže ich nikomu predať. Samotné stroje sú už zrejme v dezolátnom stave, no majú k nim aj náhradné súčiastky a muníciu. Som zvedavý, ako by sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Aj Maďarsko má ešte svoje Migy-29, nedokáže ich nikomu predať. Samotné stroje sú už zrejme v dezolátnom stave, no majú k nim aj náhradné súčiastky a muníciu. Som zvedavý, ako by sa v ich prípade vykrúcali, prečo ich nemôžu dať, lebo "sami potrebujú":
      https://index-hu.translate.goo... Skrýt celý příspěvek

  • tosomjapeter
    23:52 27.02.2022

    ten rusky velky konvoj techniky co hlasia noviny na prijazde do Kyjeva, to mozu byt pre rusov pekne jatky …

    ten rusky velky konvoj techniky co hlasia noviny na prijazde do Kyjeva, to mozu byt pre rusov pekne jatky …

    • Desertfremen
      00:12 28.02.2022

      to bude ďalšie žrádlo pre TB2 a Mi-24

      to bude ďalšie žrádlo pre TB2 a Mi-24

  • Upgrade
    23:42 27.02.2022

    Zaujimave sledovat, ako Rusov drvi americka lahka pechota z roku 1998.

    Zaujimave sledovat, ako Rusov drvi americka lahka pechota z roku 1998.

  • SeaWolf
    23:27 27.02.2022

    Tohle už mi připomíná ruský film mého mládí "Svéráz národního rybolovu" :-D ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle už mi připomíná ruský film mého mládí "Svéráz národního rybolovu" :-D https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • darkstyle
      06:16 28.02.2022

      Ten film milujem, všetky jeho 3 časti.
      Presne tak nejak si predstavujem, že to funguje aj teraz.

      Ten film milujem, všetky jeho 3 časti.
      Presne tak nejak si predstavujem, že to funguje aj teraz.

  • Pepe81
    23:20 27.02.2022

    Sice jsem upozorňoval lidi, nech neklikají na norussian.tk, že je to trestné.
    Ale asi neposlechli, bo můj provider mě odstříhnul, i když jsem vypnul eset. Warnet.cz

    Sice jsem upozorňoval lidi, nech neklikají na norussian.tk, že je to trestné.
    Ale asi neposlechli, bo můj provider mě odstříhnul, i když jsem vypnul eset. Warnet.cz

    • Pepe81
      23:23 27.02.2022

      Resp. Eset hlásí zrazu hrozbu.

      Resp. Eset hlásí zrazu hrozbu.

      • Pepe81
        23:24 27.02.2022

        A to jsem varoval před tou stránkou asi 100 lidí....

        A to jsem varoval před tou stránkou asi 100 lidí....

        • Pepe81
          23:26 27.02.2022

          Nebo 1000 možná.

          Nebo 1000 možná.

    • Pepe81
      23:46 27.02.2022

      Seznam stránek na tom webu se mění, a mě se to začíná nelíbit.
      Pozor!!!

      Seznam stránek na tom webu se mění, a mě se to začíná nelíbit.
      Pozor!!!

  • Jofo
    23:16 27.02.2022

    Štart rakety Iskander Z územia Bieloruska z okolia Mozyru
    https://twitter.com/zloy_odess...

    Štart rakety Iskander Z územia Bieloruska z okolia Mozyru
    https://twitter.com/zloy_odess...

Načítám diskuzi...