VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 8 z 1974

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • bently
    12:09 01.10.2023

    Ruská vláda kvůli financování války na Ukrajině zařízla všechny klíčové projekty ve zdravotnictví Ruská vláda omezuje výdaje na všechny klíčové projekty rozvoje zdravotnictví, ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruská vláda kvůli financování války na Ukrajině zařízla všechny klíčové projekty ve zdravotnictví

    Ruská vláda omezuje výdaje na všechny klíčové projekty rozvoje zdravotnictví, aby mohla zaplatit rostoucí "účet" za válku s Ukrajinou. Ten do konce prvních dvou let přesáhne 10 bilionů rublů a do konce třetího roku může přesáhnout až 20 bilionů rublů.

    V roce 2024 se výdaje federální pokladny na národní kapitolu "Zdravotnictví" sníží o 10 % - z 321,3 na 289,9 miliard rublů, uvádí se v důvodové zprávě k rozpočtovému zákonu, která byla v pátek předložena Státní dumě.

    Pod sekvestraci spadnou téměř všechny články národní kapitoly, která patřila k těm nejklíčovějším v rámci předvolebních slibů prezidenta Vladimira Putina při jeho znovuzvolení na čtvrté funkční období v roce 2018. Nejvíce - 25,5 miliardy rublů - plánuje rozpočet ušetřit na boji proti rakovině a modernizaci regionálních poliklinik, z nichž podle Účetní komory byla každá sedmá v havarijním stavu, každá třetí neměla kanalizaci a každé druhé chyběla tekoucí voda.

    Výdaje v rámci federálního projektu "Modernizace primární zdravotní péče v Ruské federaci" se oproti roku 2023 sníží o 14 % a oproti plánu schválenému před rokem o 9 % - na 81,64 miliardy rublů.

    Federální projekt "Boj proti onkologickým onemocněním" se sníží o 8 %, resp. 3 % - na 147,4 miliardy rublů. Ve srovnání s rokem 2023 přijde o 12,5 miliardy rublů finančních prostředků.

    Výdaje na rozvoj dětské zdravotní péče se sníží téměř o polovinu - z 19,5 na 10,2 miliardy rublů; na rozvoj primární lékařské péče o 20 %, na 7,677 miliardy rublů.

    Výdaje na digitalizaci medicíny (vytvoření jednotného státního systému v oblasti zdravotnictví, EGISZ) se sníží o 5 % oproti roku 2023 a o téměř 10 % oproti původnímu plánu - na 11,36 miliardy rublů.

    Financování federálního projektu "Boj proti kardiovaskulárním chorobám" - 20,3 miliardy rublů - se meziročně zvýší, ale ve srovnání s tím, co bylo plánováno před rokem, to bude o 13 % méně.

    Výdaje na vytvoření sítě národních zdravotnických center a zavádění inovativních technologií se oproti plánu sníží o 10 % na 9,9 miliardy rublů.

    https://www.moscowtimes.nl/202... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      12:54 01.10.2023

      Najdôležitejší zdravotnícky program ale ešte nezarezali. Ruskí vedci zistili, že všetku bolesť vyťahá z tela obklad z ukrajinskej černozeme. Obklad sa prikladá na hruď a ...Zobrazit celý příspěvek

      Najdôležitejší zdravotnícky program ale ešte nezarezali.

      Ruskí vedci zistili, že všetku bolesť vyťahá z tela obklad z ukrajinskej černozeme. Obklad sa prikladá na hruď a najlepšie v dvojmetrovej vrstve. Obklad vyťahá všetku bolesť z tela...Skrýt celý příspěvek

      • bently
        13:02 01.10.2023

        Ty cynická obludo! Ale teď vážně. Je to trochu jinak, než píšeš. Rusové zhodnotili, že žádné zdravotnictví zkrátka nepotřebují. Život většiny z nich stejnak stojí za zlámanou ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty cynická obludo!
        Ale teď vážně. Je to trochu jinak, než píšeš. Rusové zhodnotili, že žádné zdravotnictví zkrátka nepotřebují. Život většiny z nich stejnak stojí za zlámanou grešli, takže předčasné úmrtí následkem nečeho, na co se na Západě už neumírá/umírá v průměru o 20-30 let později, je vlastně svým způsobem vysvobozením. Jediné podstatné, na čem záleží je, aby svůj zkrácený, nýbrž vodkou naplněný život prožili co možná nejvlastenečtěji, ve jménu lásky k matičce Rusi a úcty k pánu Putinovi. A pokud po tom všem budou při svém skonu ještě odcházet s internacionálou na rtech, to by v tom byl čert, aby se nakonec nedostali do ruského nebe!Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          15:05 01.10.2023

          :) že obludo... Výborne som sa pri tom oslovení nasmial. A viem, ako si to myslel... (PS. Nie si ďaleko od pravdy... :)). Ja si tu vážnosť uvedomujem. Presne to ma napadlo pri ...Zobrazit celý příspěvek

          :) že obludo... Výborne som sa pri tom oslovení nasmial. A viem, ako si to myslel... (PS. Nie si ďaleko od pravdy... :)).

          Ja si tu vážnosť uvedomujem. Presne to ma napadlo pri čítaní toho článku. Preto som to vzal s trochou sarkazmu. Aby sme si uvedomili, čo to rezanie zdravotníctva v skutočnosti prináša.

          Bojím sa, že také zdravotníctvo budeme mať aj čochvíľa na Slovensku. Vďaka vládam Roberta Fica...Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      13:39 01.10.2023

      Jen pripomenu, ze v CR bude pokles vetsi: https://www.novinky.cz/clanek/...

      Jen pripomenu, ze v CR bude pokles vetsi: https://www.novinky.cz/clanek/...

      • bently
        13:48 01.10.2023

        Jj, je fakt, že i u nás stejně jako v Rusku se to zavedení kanalizace do každé třetí a tekoucí vody do každé druhé polikliniky v zemi bude muset o fous posunout...

        Jj, je fakt, že i u nás stejně jako v Rusku se to zavedení kanalizace do každé třetí a tekoucí vody do každé druhé polikliniky v zemi bude muset o fous posunout...

    • SpiritWar
      13:53 01.10.2023

      Noo tak uz sa to zacina v tom rusku pomaly lámať, peniašky sa budu čim dalej tym horšie hladať.

      Noo tak uz sa to zacina v tom rusku pomaly lámať, peniašky sa budu čim dalej tym horšie hladať.

    • mabc
      14:51 01.10.2023

      Nerad vam marim iluzie, ale v Rusku je zdravotnictvo mimo Moskvu mizerne a vojne by som v tomto velky vyznam neprikladal. Aj pred nou napriklad lekarne nemavali lieky a pohli sa, ...Zobrazit celý příspěvek

      Nerad vam marim iluzie, ale v Rusku je zdravotnictvo mimo Moskvu mizerne a vojne by som v tomto velky vyznam neprikladal. Aj pred nou napriklad lekarne nemavali lieky a pohli sa, az lietadlom dosli v noci vo vreciach dengy.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        15:20 01.10.2023

        Žádné iluze mi nebereš - o zdravotnictví v Rusku ostatně žádné iluze snad ani mít nelze a statistika vybavenosti ruských poliklinik inženýrskými sítěmi zmíněná v článku mluví za ...Zobrazit celý příspěvek

        Žádné iluze mi nebereš - o zdravotnictví v Rusku ostatně žádné iluze snad ani mít nelze a statistika vybavenosti ruských poliklinik inženýrskými sítěmi zmíněná v článku mluví za vše. Jde jen o další dílek do skládačky "sankce Rusko posilují" a "Rusku se ekonomicky daří" poněkud ignorující nepopiratelný fakt, že Rusko je teď nuceno brát peníze všude, kde to jenom trochu jde.Skrýt celý příspěvek

        • mabc
          16:08 01.10.2023

          Nespravne som pochopil, beriem prvu cast vety spat :)

          Nespravne som pochopil, beriem prvu cast vety spat :)

  • RiMr71
    12:05 01.10.2023

    ...aspoň někde mají rozum... :) "Operátoři tanků 54. brigády si stěžovali na kvalitu ukořistěných tanků vedení Uralvagonzavodu ... Ukrajinský tankový operátor s volacím znakem ...Zobrazit celý příspěvek

    ...aspoň někde mají rozum... :)

    "Operátoři tanků 54. brigády si stěžovali na kvalitu ukořistěných tanků vedení Uralvagonzavodu
    ...
    Ukrajinský tankový operátor s volacím znakem „Kočevnik“ (prapor К-2 54. mechanizované brigády) kontaktoval vývojáře ruských tanků a požádal o radu ohledně provozu ukořistěných tanků.

    Ukrajinský kanál Militant Telegram zveřejnil videozáznamy telefonických rozhovorů.

    Kočevnik se dostal zejména k údajnému vývojáři tanků T-72B3M, který se jmenuje Alexander Anatoljevič (ve vedení UVZ je člověk s tímto jménem, ​​příjmením Saponkov. Je ředitelem jedné z poboček UVZ – red.)

    Ukrajinský důstojník si stěžoval, že motor tanku „plive olej“ a „kompresor nenapumpuje atmosféru do válců“.

    Jsem velitelem obrněné skupiny. Nádrž je nová, ale problém je, že ji prostě neumíme provozovat. Je nereálné na něm bojovat, stěžoval si Kočevnik.

    Mezi další technické problémy identifikované ukrajinskými operátory tanků patří mechanismus otáčení věže. Poté, co selže elektrické zařízení, je armáda nucena jej otočit pomocí mechanických pohonů.

    V reakci na to zástupce Uralvagonzavodu slíbil, že tyto problémy projedná v projekční kanceláři v Nižním Tagilu „v úterý“ (pravděpodobně 3. října – pozn. red.). Aleksander Anatolevič také tvrdil, že se obrátí na výrobce tankových motorů v Čeljabinsku.

    Kočevnik také kontaktoval generálního ředitele Uralvagonzavodu Andreje Abakumova (podle veřejných údajů úřadující zástupce generálního ředitele od srpna 2023). Ukrajinský důstojník zopakoval problémy s tankem T-72B3M. Abakumov ho požádal, aby vše popsal na WhatsApp a slíbil, že problémy podrobně probere s konstruktéry tanku."

    https://mil.in.ua/en/news/tank... Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      12:41 01.10.2023

      No tomu rikam klientsky pristup k zakazmikovi. Nevadi ze jsi nepritel hrdost ke znacce je na prvnim miste a zpetna vazba od uzivatele je vzdy cenna pro zlepsovami kvality vyrobku ...Zobrazit celý příspěvek

      No tomu rikam klientsky pristup k zakazmikovi. Nevadi ze jsi nepritel hrdost ke znacce je na prvnim miste a zpetna vazba od uzivatele je vzdy cenna pro zlepsovami kvality vyrobku :)Skrýt celý příspěvek

  • matoxxx
    11:37 01.10.2023

    Ukraine to get more French-made Caesar howitzers

    https://defence-blog.com/ukrai...

    Ukraine to get more French-made Caesar howitzers

    https://defence-blog.com/ukrai...

  • flanker.jirka
    11:36 01.10.2023

    Volby na Slovensku nedopadnou vždy špatně. Toto je dobrá ...Zobrazit celý příspěvek

    Volby na Slovensku nedopadnou vždy špatně. Toto je dobrá volba
    https://www.czdefence.cz/clane... Skrýt celý příspěvek

    • Stonkeeper
      12:06 01.10.2023

      Tak jeste to nekoupili., takze bych nejasal.

      Tak jeste to nekoupili., takze bych nejasal.

      • flanker.jirka
        12:52 01.10.2023

        Koupili od IAI radary ELM 2084, které umí Barak MX podporovat. Barak je tak logickou volbou.

        Koupili od IAI radary ELM 2084, které umí Barak MX podporovat. Barak je tak logickou volbou.

    • salatnik
      12:14 01.10.2023

      Zas úplne strašné to nebolo, ja som sa v svojom okolí nestretol s nikým iným ako voličmi Smer, Hlas, SNS a Republika. Čudujem sa, že nemajú ústavnú väčšinu.

      Zas úplne strašné to nebolo, ja som sa v svojom okolí nestretol s nikým iným ako voličmi Smer, Hlas, SNS a Republika. Čudujem sa, že nemajú ústavnú väčšinu.

      • ImreSVK
        12:45 01.10.2023

        Smer + Hlas + SNS = 79

        Na ustavnu väčšinu staci 76...
        Kde urobili soudrozi chybu? O.o

        Smer + Hlas + SNS = 79

        Na ustavnu väčšinu staci 76...
        Kde urobili soudrozi chybu? O.o

        • salatnik
          12:55 01.10.2023

          Ty nemáš šajnu, čo to je ústavná väčšina, ty súdruh, čo urobil chybu :D

          Ty nemáš šajnu, čo to je ústavná väčšina, ty súdruh, čo urobil chybu :D

        • GlobeElement007
          13:28 01.10.2023

          Ústavní většina jsou 2/3, alespoň u nás na západě.

          Ústavní většina jsou 2/3, alespoň u nás na západě.

        • ImreSVK
          14:04 01.10.2023

          Mea culpa, zle som kukol a pochopil popis na https://www.nrsr.sk/web/?sid=s... Takze Smer + Hlas + SNS = 79, cize nadpolovicna vacsina Ale!?! Smer + Hlas + SNS + KDH = 91, ...Zobrazit celý příspěvek

          Mea culpa, zle som kukol a pochopil popis na https://www.nrsr.sk/web/?sid=s...

          Takze Smer + Hlas + SNS = 79, cize nadpolovicna vacsina

          Ale!?!
          Smer + Hlas + SNS + KDH = 91, cize ustavna vacsina...

          KDH pojde skôr do koalicie so Smerom nez s PS, vysvetlovat snad netreba...
          https://www.noviny.sk/slovensk... Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    10:11 01.10.2023

    Nedělám často meme, ale tady jo. A dokonce to i souvisí s UA.
    https://i.ibb.co/YZP62Lg/Missi...

    Nedělám často meme, ale tady jo. A dokonce to i souvisí s UA.
    https://i.ibb.co/YZP62Lg/Missi...

  • Jan Grohmann
    10:09 01.10.2023

    Je nějaká šance na koalici Fico + Pellegrini?
    Jaká je v této situaci nejlepší varianta, jaká nejhorší?

    Je nějaká šance na koalici Fico + Pellegrini?
    Jaká je v této situaci nejlepší varianta, jaká nejhorší?

    • Stonkeeper
      10:11 01.10.2023

      Prakticky jistota.

      Prakticky jistota.

    • bently
      10:11 01.10.2023

      Jestli existuje nějaká šance, že spolu budou vládnout? Nechtěl jste spíš napsat, jestli vůbec existuje šance, že spolu vládnout nebudou? Hlas je pouhé béčko Smeru, a to hlavně z ...Zobrazit celý příspěvek

      Jestli existuje nějaká šance, že spolu budou vládnout? Nechtěl jste spíš napsat, jestli vůbec existuje šance, že spolu vládnout nebudou?
      Hlas je pouhé béčko Smeru, a to hlavně z pohledu členské základny, která stále z nemalé části sympatizuje s Ficem (tedy rozhodně víc než s lidmi z PS).Skrýt celý příspěvek

      • Jan Grohmann
        10:24 01.10.2023

        Ok, měl jsem za to, že existují i horší scénáře.

        Ok, měl jsem za to, že existují i horší scénáře.

        • Kfir
          10:37 01.10.2023

          Aké ešte existujú? Koalícia Smer-Jednotné Rusko?

          Aké ešte existujú? Koalícia Smer-Jednotné Rusko?

          • bently
            10:37 01.10.2023

            Ta už je hotová prakticky teď.

            Ta už je hotová prakticky teď.

        • jenda25
          12:37 01.10.2023

          Šimečka v koalici s Pelegrinim, Pelegrini premier a Fico ma utrum. Menší zlo asi.

          Šimečka v koalici s Pelegrinim, Pelegrini premier a Fico ma utrum. Menší zlo asi.

        • fefkus
          12:40 01.10.2023

          Popravde, horsia mozna alternativa by bola uz len s Republikou (cize mladymi fasistami, ktori uz roky bojuju proti fasizmu presadzovanim fasistickych narativov, aby sa tu uz nikdy ...Zobrazit celý příspěvek

          Popravde, horsia mozna alternativa by bola uz len s Republikou (cize mladymi fasistami, ktori uz roky bojuju proti fasizmu presadzovanim fasistickych narativov, aby sa tu uz nikdy nevratil fasizmus). Ti vsak nenaskrabkali 5 percent (skoda, ze proruske SNS nepostihol rovnaky osud). Na druhej strane, nas deficit verejnych financii a zadlzenost su po 3 vladach fica a jednej covidovej matovica take alarmujuce, ze si to mozno smer aspon pekne vyzerie (je prakticky iste, ze sa bude musiet tu a tam setrit a s tymi dochodkami to tiez nebude ruzove). Uz len najst toho, na koho tu vinu hodia (matovic im nebude stacit)... inymi slovami, aj v tomto hovne sa da najst par hrozienok, i ked radsej by som bol, keby sme tu mali misu hrozienok so zopar gulockami potkanieho trusu...Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      10:17 01.10.2023

      Podla ma Pellegriny skoro iste, ze bude premier, moze si len vybrat stranu.

      Podla ma Pellegriny skoro iste, ze bude premier, moze si len vybrat stranu.

      • Scotty
        10:23 01.10.2023

        S tímhle výsledkem mu Fico premiéra nedá.

        S tímhle výsledkem mu Fico premiéra nedá.

        • greenBelt
          11:06 01.10.2023

          Simecka, ale mozna ano. Jsem zvedav jestli podlehne pokuseni.

          Simecka, ale mozna ano. Jsem zvedav jestli podlehne pokuseni.

          • Stonkeeper
            11:10 01.10.2023

            Velka cast Hlasu porad fandi Ficovi. To by Pellegrinovi neproslo.

            Velka cast Hlasu porad fandi Ficovi. To by Pellegrinovi neproslo.

          • Sova
            11:21 01.10.2023

            "Velka cast Hlasu porad fandi Ficovi" - No jestli je dlouhodobým cílem Hlasu zpětné spojení se Smerem tak ano, ale jinak je to spíše motivace s Ficem nejít. Dvě podobné strany a z ...Zobrazit celý příspěvek

            "Velka cast Hlasu porad fandi Ficovi" - No jestli je dlouhodobým cílem Hlasu zpětné spojení se Smerem tak ano, ale jinak je to spíše motivace s Ficem nejít. Dvě podobné strany a z toho jedna jasně silnější zápasící o z podstatné části shodnou část voličů. To by skončilo vysátím jako u nás ANO a ČSSD. Naopak koalice s PS by Hlasu dala možnost vyprofilovat se jako vedoucí levicová strana a nemuseli by se bát, že jejich výsledky si přivlastní silnější partner. Nemluvě o tom, že proti PS si bude moci Hlas nadiktovat mnohem lepší podmínky.Skrýt celý příspěvek

          • greenBelt
            11:21 01.10.2023

            To Stonkeeper: Pelemu musi byt taky jasne, ze ho Fico znici a Hlas asimiluje. Pokud mu jde o jeho politickou budoucnost, tak ted musi presvedcit stranu, osamostatnit se a jit ...Zobrazit celý příspěvek

            To Stonkeeper: Pelemu musi byt taky jasne, ze ho Fico znici a Hlas asimiluje. Pokud mu jde o jeho politickou budoucnost, tak ted musi presvedcit stranu, osamostatnit se a jit cestou bez Fica. Verim, ze takovy vliv a koule nakonec nebude mit.Skrýt celý příspěvek

          • Major Major
            11:35 01.10.2023

            Nejaku logiku by to pre Pelleho mohlo mat, ale kovani Smeraci v Hlase (Erik Tomas, Monika Benova, Denisa Sakova...) to uz ustriehnu, ved na to boli do projektu "Hlas" nominovani... Zobrazit celý příspěvek

            Nejaku logiku by to pre Pelleho mohlo mat, ale kovani Smeraci v Hlase (Erik Tomas, Monika Benova, Denisa Sakova...) to uz ustriehnu, ved na to boli do projektu "Hlas" nominovani...Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      10:20 01.10.2023

      Mafie, dezinformace, strašení lidí a další vychytávky berou vítězství. Jenže sice Fico vyhrál, ale Slovensko prohrálo.

      Mafie, dezinformace, strašení lidí a další vychytávky berou vítězství. Jenže sice Fico vyhrál, ale Slovensko prohrálo.

    • Scotty
      10:22 01.10.2023

      Velká a k tomu jako bonus proruská SNS, kde kromě Danka postoupili samí odpadlíci od Kotleby. Takže si myslím že to bude vyloženě skvělé.

      Velká a k tomu jako bonus proruská SNS, kde kromě Danka postoupili samí odpadlíci od Kotleby. Takže si myslím že to bude vyloženě skvělé.

    • SpiritWar
      11:14 01.10.2023

      Este by som povedal ze Smer aj Hlas su pravdepodobne projektom jednej tej istej skupiny oligarchov a spolocny voličsky potencial je vacsi ako samotneho smeru. Hlas najprv vznikol ...Zobrazit celý příspěvek

      Este by som povedal ze Smer aj Hlas su pravdepodobne projektom jednej tej istej skupiny oligarchov a spolocny voličsky potencial je vacsi ako samotneho smeru. Hlas najprv vznikol ako z nudze cnosť ,ale teraz po reankarnacii fica matovičom je to situacia ked ide clovek do obchodu a vybera a mezdi lidlom a kauflandom ktore si konkuruju ale patria jednej financnej skupine.
      Samozrejme je to len moja spekulacia.
      Uvidime ako sa to bude vyvijať, bude pelegriny a danko poslušny ficovi havkovia? Je to pravdepodobnejsie ako riskovat koaliciu z PS a KDH ktore sa vzdy poskriepia na lgbti ale prolife otazkach.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      12:08 01.10.2023

      Ono si to sedne, zchladnou hlavy z předvolební kampaně a budou muset myslet na jiné věci. Fico nedosáhne na žádnou absolutní moc a bude muset pracovat v nějaké koalici. Z části je ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono si to sedne, zchladnou hlavy z předvolební kampaně a budou muset myslet na jiné věci. Fico nedosáhne na žádnou absolutní moc a bude muset pracovat v nějaké koalici. Z části je to nastavené zrcadlo zbytku EU. Fico "nespadol z oblakov." Brussel tomu se všehoschopností europarlamentů a evropské komisi jde naproti prakticky každým svým zbytečným rozhodnutím. Jsou to podobné tendence jako v Polsku a Maďarsku. A nejen tam, tlaky na více suverenity vlastních vlád oproti brusselu rostou všude.
      Vždyť i do předovlební kampaně na Slovensku vstupovali prakticky všichni eurofederalisté. Dokonce ani hradnímu pánovi z Prahy nedochází, že slováci už Prahu poslouchat nemusí.Skrýt celý příspěvek

      • Knightrider
        12:24 01.10.2023

        Přemýšlím, kdy lidé jako vy pochopí, že ten magický Brusel, co za všechno může jsme my. Za všechno může Brusel, ale peníze z něho čerpají nejvíc právě ti, co na něj nadávají. ...Zobrazit celý příspěvek

        Přemýšlím, kdy lidé jako vy pochopí, že ten magický Brusel, co za všechno může jsme my. Za všechno může Brusel, ale peníze z něho čerpají nejvíc právě ti, co na něj nadávají. Brusel nemůže za to, že jsme 0.5 bilionů v zaklonu ročně, ani to, že jsme 20 let neinvestovali do infrastruktury ani to, že jsme auto montáživna Evropy ačkoli soumrak aut už jejasny 20 let. Ne ne to my .Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          13:00 01.10.2023

          Pletete věci dohromady. Je to Brussel kdo dnes určuje jakým směrem se pohné právo. Od schválení lisabonské smlouvy to jde na levačku. Vůbec není pravda, že se v ČR do ničeho ...Zobrazit celý příspěvek

          Pletete věci dohromady. Je to Brussel kdo dnes určuje jakým směrem se pohné právo. Od schválení lisabonské smlouvy to jde na levačku.
          Vůbec není pravda, že se v ČR do ničeho neinvestovalo. Bohužel, se dost projektů prodražilo a tak infrastruktura není dokončena, ale stále se na ní pracuje.
          Problém s Bruselem je v tom, že každých 5 let vymyslí nové dotační tituly podle toho kdo je tam zrovna podmázne a pak se pokroutí vývoj celé společnosti jiným vybraným směrem.
          My jsme tady před vstupem do EU ani náhodou nelezli po stromech. Zkuste si spočítat co k nám přes prsty úředníků Brusel procedí za peníze, na rádoby investice do infrastkutury a co si od nás země bývalé E15 vyberou na dividendách místo, aby to u nás zůstalo, bavíme se o několika stovkách miliard korun ročně vyvedených pryč.
          Brusel nyní nepřekrucuje už jen ekonomiku, ale i zdravé tržní hospodářství spolu s překrucováním takových základních hodnot jako je rodina.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      12:43 01.10.2023

      Fico a pelle su rivali, ale spaja ich rovnaky problem , ich ludia su na rane cestnym policajtom, prokuratorom a sudcom.Musia ich zachranit, preto by sa mali spojit,Hlas je ...Zobrazit celý příspěvek

      Fico a pelle su rivali, ale spaja ich rovnaky problem , ich ludia su na rane cestnym policajtom, prokuratorom a sudcom.Musia ich zachranit, preto by sa mali spojit,Hlas je kultivovany, prozapadny smer, v podstate liberali.Nie smer koalicna vlada je mozna len s prispenim casti konzervativcov , co je samo o sebe problem a istotou Hlasu, ze sa vsetky procesy proti ich ludom zastavia.Spicky hlas uz uvazuju co ich nezareze, co preziju, smer ich totiz naisto vysaje a rozlozi, a mozno je im to jedno, naopak spojenie s demokratickymi stranami sposobi odliv volicov ak si ich nekupia a neosalia, lenze SVK potrebuje zaroven akutne sanovat verejne financie.Nova vlada sa musi tomuto problemu venovat inac realne hrozi bankrot.Je to hodne komplikovane.Podla mna prevazi zachrana kumpanov a Hlas pojde so smerom a sns,Skrýt celý příspěvek

  • matoxxx
    10:09 01.10.2023

    US Congress avoids government shutdown in last-minute deal

    https://www.bbc.com/news/world...

    US Congress avoids government shutdown in last-minute deal

    https://www.bbc.com/news/world...

    • GlobeElement007
      13:32 01.10.2023

      To se opakuje tak často, že už to přestává být napínavé.

      Ale měco by s tím schodkem dělat měli, zdravé finance to nejsou.

      To se opakuje tak často, že už to přestává být napínavé.

      Ale měco by s tím schodkem dělat měli, zdravé finance to nejsou.

      • Riiiederner
        14:27 01.10.2023

        Hlavně tam jde o to ,že do toho co schválili už nezapočetli pomoc Ukrajině takže co bude dál nikdo neví.

        Hlavně tam jde o to ,že do toho co schválili už nezapočetli pomoc Ukrajině takže co bude dál nikdo neví.

  • Laci
    10:02 01.10.2023

    Nevím, jestli to tady už nebylo (krom náznaků), ale Ukrajina bude vyrábět Tatrovky, pušky CZ BREN 2 a vybranou munici Sellier & Bellot. Už před válkou tu byly články, že se ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím, jestli to tady už nebylo (krom náznaků), ale Ukrajina bude vyrábět Tatrovky, pušky CZ BREN 2 a vybranou munici Sellier & Bellot.
    Už před válkou tu byly články, že se Ukrajina chystá postavit kolovou část armády na Tatrovkách, takže je super, že válka ten plán nehatí. Když by si k tomu všemu Ukrajina zvolila BRENy 2 jako standardní pušku, byl by to fenomenální úspěch!

    https://en.defence-ua.com/news...

    https://newsukraine.rbc.ua/new... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      10:10 01.10.2023

      Potvrzeny jsou zatím jenom Breny a muniční linka od Sellier & Bellot. O dalších dodávkách (vč. lokální výroby Tatrovek) se stále jedná.

      Potvrzeny jsou zatím jenom Breny a muniční linka od Sellier & Bellot. O dalších dodávkách (vč. lokální výroby Tatrovek) se stále jedná.

      • peal
        11:09 01.10.2023

        Tatrovka má dlouhodobě problém s růstem. Ne že by nechtěla, ale není dost kvalifikovaných lidí. UA toho bude chtít dost, takže postavit tam fabriku je win-win pro obě strany.

        Tatrovka má dlouhodobě problém s růstem. Ne že by nechtěla, ale není dost kvalifikovaných lidí. UA toho bude chtít dost, takže postavit tam fabriku je win-win pro obě strany.

        • bently
          11:59 01.10.2023

          Problém s růstem v Kopřivnici nesouvisí pouze s nedostatkem lidí (to se snaží Tatrovka aspoň trochu vykrýt otevřením nového montážního závodu v Ostravě, kde začala před pár měsíci ...Zobrazit celý příspěvek

          Problém s růstem v Kopřivnici nesouvisí pouze s nedostatkem lidí (to se snaží Tatrovka aspoň trochu vykrýt otevřením nového montážního závodu v Ostravě, kde začala před pár měsíci nebírat), ale i nedostatkem a nepravidelnými dodávkami klíčových komponentů (vč. motorů) a problémy s kapacitou v rámci hlavní kopřivnické výrobní haly, která výrazně vyšší produkci zkrátka už nepojme. Rozšíření výroby v rozsáhlém kopřivnickém areálu na cca 2500 jednotek/ročně by obnášelo kompletní rekonstrukci (prakticky přestavbu) další z obřích výrobních hal, což se zatím zdá extrémně neekonomické (netřeba zapomínat, že areál Tatry v Kopřivnici byl v 70. a 80. letech budován na kapacitu 15000+ jednotek ročně, a od 90. let se postupně scvrkával do stavu, kdy dnes Tatra vozy montuje v jedné obrovské hale, kterou s produkcí kolem 1300-1500 vozů již plně vytěžuje).
          Takže ano - výroba na Ukrajině, která by dokázala částečně saturovat poptávku i pro další trhy, by Tatře smysl jistě dávala.Skrýt celý příspěvek

          • Irving
            21:51 01.10.2023

            Už jsme to tu řešili kdysi dávno, za mě by dávalo největší smysl, kdyby Strnad koupil co zůstalo z KrAZu a začal tam vyrábět Tatry. Zakázky pro Ukrajinskou armádu jisté, podpora ...Zobrazit celý příspěvek

            Už jsme to tu řešili kdysi dávno, za mě by dávalo největší smysl, kdyby Strnad koupil co zůstalo z KrAZu a začal tam vyrábět Tatry. Zakázky pro Ukrajinskou armádu jisté, podpora Ukrajinské vlády jistá a dodavatelský řetězec tam taky nějaký bude.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    09:34 01.10.2023

    Británie poprvé rozmístí vojáky na Ukrajině, - The Telegraph https://www.rbc.ua/ukr/news/ve... Britský ministr obrany Grant ...Zobrazit celý příspěvek

    Británie poprvé rozmístí vojáky na Ukrajině, - The Telegraph
    https://www.rbc.ua/ukr/news/ve...
    Britský ministr obrany Grant Shapps uvedl, že britští vojáci budou na Ukrajině umístěni poprvé. Tyto plány jsou projednávány s vojenským vedením zemí.
    Jak uvádí RBC-Ukraine, uvedl to v rozhovoru pro The Telegraph.
    Podle něj jednal s vedením britské armády ohledně přenesení oficiálního výcvikového programu ukrajinských vojáků pod vedením Britů přímo na Ukrajinu. To je nezbytné, abychom se nespoléhali na základny Velké Británie a dalších členů NATO. Vyzval také britské obranné firmy, aby otevřely továrny na Ukrajině.
    „Rozmístění britských jednotek na Ukrajině nebo poskytnutí armády
    námořní podpoře v Černém moři by znamenala významnou eskalaci britského zapojení do konfliktu. Zdá se však, že komentáře pana Shappse také znamenají změnu v přístupu vlády k veřejné diskusi o nasazení.

    Návštěva šéfa britského ministerstva obrany na Ukrajině
    28. září se ukrajinský prezident Vladimir Zelenskij setkal s nominovaným britským ministrem obrany Grantem Shappsem, který je na návštěvě Kyjeva.
    Zelenskij a Shapps jednali také o posílení ukrajinské protivzdušné obrany, což je důležité zejména před zimním obdobím.
    Samostatně bylo zaznamenáno přijetí společné deklarace o podpoře Ukrajině ze strany G7 na summitu NATO ve Vilniusu a zahájení jednání se Spojeným královstvím o uzavření odpovídající bilaterální dohody o bezpečnostních zárukách pro Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

    • Laci
      10:11 01.10.2023

      Skvělá zpráva. Snad se další země budou připojovat. Jen mi tam chybí nějaké datumy, roky, časové horizonty, kdy by se tak mohlo/mělo stát.. Už letos? Příští rok? Snad to neni ...Zobrazit celý příspěvek

      Skvělá zpráva. Snad se další země budou připojovat.
      Jen mi tam chybí nějaké datumy, roky, časové horizonty, kdy by se tak mohlo/mělo stát.. Už letos? Příští rok? Snad to neni myšleno po válce.Skrýt celý příspěvek

  • daxik
    09:19 01.10.2023

    Bratia, prepacte. Katastrofa, toto je stratena krajina.

    Bratia, prepacte. Katastrofa, toto je stratena krajina.

    • SR-71
      10:08 01.10.2023

      Neva, co naděláme, tady za 2 roky získá Babiš o 10 procent víc hlasů.

      Neva, co naděláme, tady za 2 roky získá Babiš o 10 procent víc hlasů.

      • Scotty
        10:26 01.10.2023

        Spíš ne.

        Spíš ne.

    • Jura z Hané
      10:24 01.10.2023

      Je to hrůza ale katastrofa by to byla kdyby u vás vyhráli Maďaři. S tímto volem už jste si jednou poradili tak proč by to nešlo podruhé? A slovy klasika: "Optimista se učí ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to hrůza ale katastrofa by to byla kdyby u vás vyhráli Maďaři.
      S tímto volem už jste si jednou poradili tak proč by to nešlo podruhé?
      A slovy klasika:
      "Optimista se učí anglicky,
      Pesimista se učí rusky (maďarský)
      Realista se učí střílet." :+))Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        11:10 01.10.2023

        Ja treba povazuji jak KDH, tak i SNS a ruzne HUN strany za extremy patrici do 19. stoleti.

        Ja treba povazuji jak KDH, tak i SNS a ruzne HUN strany za extremy patrici do 19. stoleti.

  • RiMr71
    08:53 01.10.2023

    ...hmmm... kolik vládně/mafiánskou hydrou popravených novinářů potřebuje Slovensko, aby zavrhlo takové monstrum jako fico? Kdyby Pelegriny a kdyby o chlup... - pochopím. Ale fico ...Zobrazit celý příspěvek

    ...hmmm... kolik vládně/mafiánskou hydrou popravených novinářů potřebuje Slovensko, aby zavrhlo takové monstrum jako fico?
    Kdyby Pelegriny a kdyby o chlup... - pochopím. Ale fico proboha?! A takto jednoznačně?
    ...zdá se, že nejen rusko potřebuje svého cara...
    Nemyslím to nijak zle, ale... ještě že jsme se rozdělili. U nás je to "aspoň" na vážkách a lidé co nemají "z mozku z piva kostku" u nás mají (máme) velkou šanci na relativně normální vládu (ano, relativně, ale je). Ale vy byste nás strhli do propasti i v těch vzácných případech, kdy naši Paroubci, Zemani a burešové ostrouhali...
    Je mi Slovenska líto a nezbývá než popřát... vlastně ani nevím co...Skrýt celý příspěvek

    • bently
      09:07 01.10.2023

      Slovensko to zcela jistě přežije a o nějakém vystupování z EU nebo NATO nemůže být v nejbližších letech řeč, ale zároveň je jisté, že se země pod Ficovým vlivem mentálně posune. A ...Zobrazit celý příspěvek

      Slovensko to zcela jistě přežije a o nějakém vystupování z EU nebo NATO nemůže být v nejbližších letech řeč, ale zároveň je jisté, že se země pod Ficovým vlivem mentálně posune. A nebude to pravděpodobně nic hezkého.
      Osobně mám Slovensko moc rád a přeju mu tudíž, ať tím údolím smrti projde s co možná nejmenšími šrámy. Pěkné to ale nebude a národ, který se ve volbách rozhodne tak, jak se rozhodl, podobnou lekci nejspíš potřebuje. Nezbývá než doufat, že to aspoň povede ke katarzi a Slovákům tato zkušenost v budoucnu pomůže.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        09:17 01.10.2023

        ...ale oni si už tou katarzí přece prošli... ono se spíš zdá, že jsou pro ně katarzí období bez mečiara a fica... ...v obdobích vládnutí těchto týpků jejich voličů procentuálně ...Zobrazit celý příspěvek

        ...ale oni si už tou katarzí přece prošli... ono se spíš zdá, že jsou pro ně katarzí období bez mečiara a fica...
        ...v obdobích vládnutí těchto týpků jejich voličů procentuálně neubude (ani u nás neubylo), naopak přibude a jen se přelévají mezi stranami reprezentující z různých úhlů morální a lidské dno. Ne že by se jich rodilo o tolik víc (i když...), ale z té "druhé" části se část populace vystěhuje a část přejde mezi nevoliče. A ten zbytek to sám "neutahne".
        Pokud člověk volí fica/bureše ze zlých důvodů (volí vědomě mafiána), nebo protože si nechá nabulíkovat kampááň a věří že tento car to napraví (tedy nevolí apriori mafiána, ale "dobrého" čověka), výsledek je stejný.Skrýt celý příspěvek

      • Profesor
        10:11 01.10.2023

        POUČENÍ PRO VLÁDU ČR Je potřeba mnohem lépe komunikovat s veřejností, a to i s tou méně vzdělanou. Řada kroků vlády je správných, ale nejsou dostatečně srozumitelně vysvětleny těm ...Zobrazit celý příspěvek

        POUČENÍ PRO VLÁDU ČR

        Je potřeba mnohem lépe komunikovat s veřejností, a to i s tou méně vzdělanou. Řada kroků vlády je správných, ale nejsou dostatečně srozumitelně vysvětleny těm od středu Gaussovy křivky IQ vlevo. Ti pak snadno podlehnou vlně populismu.

        Nácky tady moc lidí volit nebude, naopak ANO to ale může při příštích volbách převálcovat. Vzhledem k obchodním zájmům Babiše a spol. odklon od západní orientace ale spíš nehrozí.Skrýt celý příspěvek

        • RiMr71
          10:17 01.10.2023

          ...amen

          ...amen

        • Scotty
          10:29 01.10.2023

          Což je naprostá pičovina. I kdyby vláda komunikovala sebelépe voliče levice a populistů nikdy nezíská.

          Což je naprostá pičovina. I kdyby vláda komunikovala sebelépe voliče levice a populistů nikdy nezíská.

          • Malarkey
            10:46 01.10.2023

            V ČR bude určitě minimálně milión nerozhodných voličů, kteří nejsou nutně levičáci, socky a nebo populisti a může si je nadále udržet. Babiše volí i dost běžných lidí, bohužel...

            V ČR bude určitě minimálně milión nerozhodných voličů, kteří nejsou nutně levičáci, socky a nebo populisti a může si je nadále udržet. Babiše volí i dost běžných lidí, bohužel...

          • Scotty
            11:00 01.10.2023

            O tom že tu někde pobíhá milion nerozhodnutých, které může oslovit středopravicová prozápadní strana velice pochybuji. Další volby u nás budou zase o pár hlasech a o tom kolik jich ...Zobrazit celý příspěvek

            O tom že tu někde pobíhá milion nerozhodnutých, které může oslovit středopravicová prozápadní strana velice pochybuji. Další volby u nás budou zase o pár hlasech a o tom kolik jich propadne.Skrýt celý příspěvek

          • Raiden
            11:21 01.10.2023

            Nejde o to získat "voliče levice a populistů", ale jde o to nenaštvat je natolik, aby přestali být líní jít k volbám. Takhle vyhrál třeba Zeman své druhé prezidentské volby - ...Zobrazit celý příspěvek

            Nejde o to získat "voliče levice a populistů", ale jde o to nenaštvat je natolik, aby přestali být líní jít k volbám. Takhle vyhrál třeba Zeman své druhé prezidentské volby - podařilo se mu dostat k volbám ty co obvykle volit nechodí. A pokud Fialova vláda bude pokračovat v nastoupeném kurzu, tak přesně takhle vyhraje příští volby Babiš.Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      09:32 01.10.2023

      Pro region střední Evropy, kam bohužel stále spadáme, jsou slovenské výsledky tragédie. Jsme v jednom pytli a můžeme se rozloučit s nějakými velkými zahraničními investicemi vyjma ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro region střední Evropy, kam bohužel stále spadáme, jsou slovenské výsledky tragédie. Jsme v jednom pytli a můžeme se rozloučit s nějakými velkými zahraničními investicemi vyjma montoven.

      Otázka je co udělat, aby u nás nevyhrálo za dva roky ANO. A tím myslím osobní možnosti mě jako občana. Máte někdo nápad?Skrýt celý příspěvek

      • CerVus
        09:40 01.10.2023

        Za region strední Evropy se ale označujeme samotní. Na západě nás budou ještě dlouho považovat za východ. Slovensko je v tomhle ještě víc ztracené. To se díky svému politickému ...Zobrazit celý příspěvek

        Za region strední Evropy se ale označujeme samotní. Na západě nás budou ještě dlouho považovat za východ. Slovensko je v tomhle ještě víc ztracené. To se díky svému politickému směřování z východu asi nikdy nevyhrabe.Skrýt celý příspěvek

      • Sova
        09:50 01.10.2023

        "co udělat, aby u nás nevyhrálo za dva roky ANO" - S touto otázkou před očima by se na výsledky SK voleb měla podívat hlavně naše vláda. Podstatný důvod jak pro předčasné volby, ...Zobrazit celý příspěvek

        "co udělat, aby u nás nevyhrálo za dva roky ANO" - S touto otázkou před očima by se na výsledky SK voleb měla podívat hlavně naše vláda. Podstatný důvod jak pro předčasné volby, tak i pro jejich výsledek, se dá shrnout slovem "Matovič".Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          10:14 01.10.2023

          Tomu se nedá zabránit. ANO vyhraje tak jako tak. Současná vláda prostě musí udělat nepopulární kroky jak na stránce daní, tak i nákupu zbraní. Opozice ví, že kritika je ...Zobrazit celý příspěvek

          Tomu se nedá zabránit. ANO vyhraje tak jako tak. Současná vláda prostě musí udělat nepopulární kroky jak na stránce daní, tak i nákupu zbraní. Opozice ví, že kritika je populisticky ideální cesta k volebnímu zisku. Teď by vládnout Andrej nechtěl, ale za dva roky až se situace stabilizuje po tom skočí. Už jen aby obnovit penězovody do Agrofertu.Skrýt celý příspěvek

      • Stonkeeper
        10:15 01.10.2023

        No co, to je jednoduche. Vlada musi zacit fungovat o dost jinak nez doted, protoze uprimne s vyjimkou podpory Ukrajiny to je dost katastrofa.

        No co, to je jednoduche. Vlada musi zacit fungovat o dost jinak nez doted, protoze uprimne s vyjimkou podpory Ukrajiny to je dost katastrofa.

        • Scotty
          10:31 01.10.2023

          Jak?

          Jak?

          • dalík
            12:02 01.10.2023

            Snížit se i k průměrným lidem, přijít se srozumitelným pozitivním programem a ten prosazovat, zdůvodňovat, uskutečňovat a podle situace i aktualizovat. A pracovat.

            Snížit se i k průměrným lidem, přijít se srozumitelným pozitivním programem a ten prosazovat, zdůvodňovat, uskutečňovat a podle situace i aktualizovat. A pracovat.

          • dalík
            12:09 01.10.2023

            Vysvětlovat proč koupili zásobníky a rozvody plynu, jaká byla nebezpečí a opakovat to dnes, zítra a pozítří. Aby v tom lidé měli jasno a věděli kam směřujeme. Opakování matka ...Zobrazit celý příspěvek

            Vysvětlovat proč koupili zásobníky a rozvody plynu, jaká byla nebezpečí a opakovat to dnes, zítra a pozítří. Aby v tom lidé měli jasno a věděli kam směřujeme. Opakování matka moudrosti a boj proti dezinformacím.Skrýt celý příspěvek

          • dalík
            12:14 01.10.2023

            Nastolit tato témata a držet se jich. A LGBT věnovat jen 4% času a prostoru.

            Nastolit tato témata a držet se jich. A LGBT věnovat jen 4% času a prostoru.

          • Vrata
            13:44 01.10.2023

            dalik: "Snížit se i k průměrným lidem, přijít se srozumitelným pozitivním programem a ten prosazovat, zdůvodňovat, uskutečňovat a podle situace i aktualizovat. A pracovat." To je ...Zobrazit celý příspěvek

            dalik:
            "Snížit se i k průměrným lidem, přijít se srozumitelným pozitivním programem a ten prosazovat, zdůvodňovat, uskutečňovat a podle situace i aktualizovat. A pracovat."

            To je fraze jak vysita z ucebnice frazi. Co konkretne znamena pozitivni program? Opozice dela pozitivni program tak, ze slibi nesplnitelne, zvysi zadluzeni (ktere neslibovala) a oznaci nepritele (Fiala, Kalusek, ...) za duvod, proc se jim to nevychazi.
            Mam pocit, ze snizit se k mnoha lidem znamena:
            1. najit nepritele, ktery za vse spatne muze (Fiala, Kalousek, EU, USA, NATO, LGBT, Ukrajina, Ukrajinci, ..... zidi ...) a neustale to lidem opakovat. Ono to Goebelsovske 100x opakovana lez na tyto lidi funguje, je to i vedecky prokazano.
            2. Lhat, lhat, lhat. Vetsina lidi vasich prumernych lidi si spoustu veci nepamatuje, kdyz tak si nic neoveri zpetne na internetu, ridi se svymi city k vudci a veri jeho propagande. Vzpominam na prkotinu, jak Havlicek v zime jecel, ze je drahe leco, protoze zdrazila rajcata a papriky. Na diskusich vzapeti hystericky jecela ve sboru spousta vasich prumernych lidi. Akorat ve sve nasranosti zapomneli, ze rajcata a papriky byla draha kazdou zimu, dokonce s podobnymi cenami.

            U nas je levice schopna vyvolat svrzeni vlady kvuli 30-korunovym poplatkum u lekare ale 1000 miliardovy fotovoltaicky tunel prosel soucasne jako nic, nikdo si toho nevsiml. Vasim prumernym lidem nevysvetlite, ze nakup zasobniku na plyn je spravne, protoze kdokoliv jiny jim vysvetli, ze je vlada je tim ozebracuje, okrada a nestara se o ne. Kdyby se o ne starala, budeme tu preci mit ten laciny plyn z Ruska, nebudeme tu mit Ukrajince, kteri nas obiraji o davky, duchody atd.
            Tihle vasi prumerni lide uveri kazdemu, kdo jim rekne, ze nakup novych zbrani je jejich okradani a budou volit ruzne Babise, Havlicky, Schilerove a Okamury s Rajchly. Nic jim nevysvetlite. Oni vetsine veci nerozumi a nazory se do nich pumpuji emocionalnimi vykriky, nikoliv expertnim rozborem situace, Ono ke kazde situaci a kazdemu problemu se vzdy vyroji skupina expertu s naprosto opacnymi nazory, staci si vzpomenout na zde oblibene Vojacka a Sandora. Takze vzdy se objevi expert, ktery tvrzeni koalice popre za hnevu jiz dopredu presvedceneho a nasraneho prumerneho obcana. Jestli neco dnesni opozice umi, tak je to vyvolavani hysterie.
            Pripada mi, ze levice, ktery tu vladla 2/3 doby, naucila svymi predvolebnimi sliby (ktere splnili maximalne za cenu zadluzeni) slusnou cast lidi komunisticke predstave, ze stat (tj. tech 20 ministru ve vlade) se ma o vsechno postarat, zatimco zbyvajicich 10 milionu ma pravo sedet u televize ci kompu a cekat na pecene holuby. To posledni je pruser. takovi lide zvoli kohokoliv, jen kdyz jim slibi o neco vic nez ostani, ve stylu "volim Paroubka, protoze mi da 13-ty duchod a vic mne nezajima." To jsem skutecne slysel, akorat ten 13-ty duchod nakonec nebyl cely ale Paroubek ho zredukoval na ctvrtinu. Ja rikam, ze takto socialisticky vychovani lide budou volit treba Hitlera, jen kdyz jim slibi stokorunu navic.
            Obavam se, jako jiz zde rekli nekteri jini, ze levice si u nas vychovava volice smerem k Rusku, k opatrovnicke totalite, presne dle knihy "Strach ze svobody".Skrýt celý příspěvek

          • dalík
            16:47 01.10.2023

            @vrata Zní to jako fráze, ale jinak to nejde. Já bych obyčejné lidi nepodceňoval. Většina domácností umí v rodině hospodařit. A když se věci vysvětlí srozumitelné a opakuji, lidé ...Zobrazit celý příspěvek

            @vrata Zní to jako fráze, ale jinak to nejde. Já bych obyčejné lidi nepodceňoval. Většina domácností umí v rodině hospodařit. A když se věci vysvětlí srozumitelné a opakuji, lidé se zorientují. Třeba s tím plynem to je sólokapr pro obyčejné lidi. Babiš by to vytěžil a tato vláda nic.Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      09:32 01.10.2023

      Tomuto výsledku se nedivím, hned objasním proč. Dva týdny zpět jsem potkal svoji dlouholetou známou ze školy, samozřejmě původem z východu Slovenska. Po chvilce jsme nakousnuli i ...Zobrazit celý příspěvek

      Tomuto výsledku se nedivím, hned objasním proč.
      Dva týdny zpět jsem potkal svoji dlouholetou známou ze školy, samozřejmě původem z východu Slovenska. Po chvilce jsme nakousnuli i téma voleb a to jsem ještě neslyšel. Na vesnici se vždy schází její matka spolu s 5-6 dalšími ženami na živá vysílání Fica. Jenže ty dámy se oblékají do oblečků, šatů atd., protože si myslí, že když pustí Ficův projev, on je na druhé straně vidí a poslouchá. Ony prý odpovídají, ptají se ho jaký měl den, jak se dnes cítí apod. Mediální gramotnost nula, smysl pro realitu nula. Snad promine, ale z její matky a ostatních si Fico udělal akorát tak automat na hlasy.
      Takovou mentalitu jsem třeba u nás opravdu nezažil a pokud je to nějaký obvyklejší fenomén, opravdu se výsledku voleb nedivím.Skrýt celý příspěvek

      • SR-71
        10:17 01.10.2023

        To snad ne, takové chování bych čekal od Křováků někde v pralese. Jen tak pro zajímavost, jaký je věk těchto voliček?

        To snad ne, takové chování bych čekal od Křováků někde v pralese. Jen tak pro zajímavost, jaký je věk těchto voliček?

        • toustr
          10:43 01.10.2023

          Nevím to přesně, ale bude to okolo 55-60 let.

          Nevím to přesně, ale bude to okolo 55-60 let.

          • SR-71
            11:47 01.10.2023

            Strašné, v tomto věku by měl být člověk ještě při smyslech.

            Strašné, v tomto věku by měl být člověk ještě při smyslech.

    • SpiritWar
      11:31 01.10.2023

      Fico by nemal sancu keby nam boh nezoslal ako trest matoviča!

      Fico by nemal sancu keby nam boh nezoslal ako trest matoviča!

  • juhelak
    08:28 01.10.2023

    historie se opakuje porad dokola protoze mysleni se nemeni..za 4 roky na Slovensku zas prijde nejaka obnova až budou mít lidi dost kauz ktere z Ficem dojdou..a pak zas Fico se ...Zobrazit celý příspěvek

    historie se opakuje porad dokola protoze mysleni se nemeni..za 4 roky na Slovensku zas prijde nejaka obnova až budou mít lidi dost kauz ktere z Ficem dojdou..a pak zas Fico se vrátí potřetí až se zapomene :)Skrýt celý příspěvek

    • Riiiederner
      10:02 01.10.2023

      Za 4 roky ? Kdepak , minule to vydržel 12 let , teď iz to přečká až do důchodu.

      Za 4 roky ? Kdepak , minule to vydržel 12 let , teď iz to přečká až do důchodu.

      • ArthurHarris
        11:55 01.10.2023

        prosim len davam fakty, nevyjadrujem nazor... cize faktokraficky nevladol 12 rokov nepretrzite, ista obmena tam bola: 2006 – 2010 - SMER-SD, SNS a ĽS-HZDS --- 2012 – 2016 - SMER-SD ...Zobrazit celý příspěvek

        prosim len davam fakty, nevyjadrujem nazor... cize faktokraficky nevladol 12 rokov nepretrzite, ista obmena tam bola:
        2006 – 2010 - SMER-SD, SNS a ĽS-HZDS
        ---
        2012 – 2016 - SMER-SD (sam mal 83 kresiel) + neuspesny pokus o prezidenturu 2014
        2016 – 2020 - SMER-SD, SNS, MOST – HÍD, #SIEŤ (aj ked to sa v zapeti celkom turbulentne pomenilo a v roku 2018 odstupil ako predseda vlady)Skrýt celý příspěvek

  • haufwer
    08:26 01.10.2023

    Vim, ze dostanu minusovej kartac, ale par dni si hraju s myslenkou, ze Cooper spolupracuje s rusi. K navazani spoluprace ma v Rakousku idealni podminky, ve vojenstvi se celkem ...Zobrazit celý příspěvek

    Vim, ze dostanu minusovej kartac, ale par dni si hraju s myslenkou, ze Cooper spolupracuje s rusi.
    K navazani spoluprace ma v Rakousku idealni podminky, ve vojenstvi se celkem orientuje, ma prehled o nasazeni jednotek a hlavne kontakty v nich. Budou se k nemu dostavat zpravy, stylu, ze se ma nejaka jednotka pripravit, tu preda dal a rusove uz sami budou schopni vyhodnotit, kam asi pojede. Pro ne to budou jen malinke dilky do skladacky.
    Nevim, co presne me k tomu vede, asi to, jak zmenil styl sveho psani a prijde mi, ze pise to, co chceme slyset.
    Nikoho neobvinuju, porad ho budu cist, ale proste se mi z nicehonic rozblikala varovna kontrolka.Skrýt celý příspěvek

    • StatusQuo
      08:28 01.10.2023

      Myslíš že blogger má víc informací než Ruská rozvědka?

      Myslíš že blogger má víc informací než Ruská rozvědka?

    • Mortles
      08:39 01.10.2023

      Nesmysl. Takové 5d šachy hrát neumí, a proč získávat expomovaného bloggera, když mnohem jednodušeji získám ministra?

      Nesmysl. Takové 5d šachy hrát neumí, a proč získávat expomovaného bloggera, když mnohem jednodušeji získám ministra?

    • Tonda
      14:50 01.10.2023

      Prostě jenom nemáš co dělat, tak vymyslíš blbosti.

      Prostě jenom nemáš co dělat, tak vymyslíš blbosti.

    • Shania
      20:40 01.10.2023

      Znam Toma uz hoodne (vic jak 10let) dlouho a je to jasny agent kazde tajne sluzby na svete a vcetne par fiktivnich.. sam to casto priznava. A ano spolupracuje s rusi, vetsina jeho ...Zobrazit celý příspěvek

      Znam Toma uz hoodne (vic jak 10let) dlouho a je to jasny agent kazde tajne sluzby na svete a vcetne par fiktivnich.. sam to casto priznava.

      A ano spolupracuje s rusi, vetsina jeho kontaktu jsou rusove, syrane, irancane atd... to neznamena, ze dela pro ne...Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    08:26 01.10.2023

    "Gratulujem" strane s bývalým ministrom obrany OĽaNO 2.0 @ Demokratom k cca 87 000 hlasom 2,93% spolu s dvojstranou modrého viacnásobného ex-premiera so 7 932 hlasmi a päťstranou ...Zobrazit celý příspěvek

    "Gratulujem" strane s bývalým ministrom obrany OĽaNO 2.0 @ Demokratom k cca 87 000 hlasom 2,93% spolu s dvojstranou modrého viacnásobného ex-premiera so 7 932 hlasmi a päťstranou aj generála vo v.v. s 3 485 hlasmi...

    Tie hlasy budú veľmi chýbať... :-(Skrýt celý příspěvek

    • tombo
      08:50 01.10.2023

      Rovnako gratulujem Dzurindovi. Ego tychto blbcov pomohlo ficovi vyhrat volby.

      Rovnako gratulujem Dzurindovi. Ego tychto blbcov pomohlo ficovi vyhrat volby.

      • liberal shark
        09:25 01.10.2023

        Dzurinda byl jediný slovenský politik, který za něco stál.

        Dzurinda byl jediný slovenský politik, který za něco stál.

        • mudry.udrzbar
          09:32 01.10.2023

          Ano, ale pokazil si to sam, ked zacal v pozadi hrat mocenske korupcne hry ala ODS

          Ano, ale pokazil si to sam, ked zacal v pozadi hrat mocenske korupcne hry ala ODS

        • tombo
          10:00 01.10.2023

          V 1998 a 2002. Potom korupcnymi a privatizacnymi kauzami znicil pravicu na dve dekady. On umoznil nastup Fica.

          V 1998 a 2002. Potom korupcnymi a privatizacnymi kauzami znicil pravicu na dve dekady. On umoznil nastup Fica.

        • salatnik
          12:09 01.10.2023

          Chceš povedať, že rozkradol Slovensko. Čo si bol dieťa, keď sa odhalila Gorila a celé Slovensko bolo v uliciach vtedy?

          Chceš povedať, že rozkradol Slovensko. Čo si bol dieťa, keď sa odhalila Gorila a celé Slovensko bolo v uliciach vtedy?

  • Kfir
    08:16 01.10.2023

    Vôbec som nečakal, že by to mohlo takto dopadnúť. Som zhrozený. Slovensko je na tom oveľa horšie ako som si pripúšťal. Ospravedlňujem sa Murphymu, že som na neho opakovane útočil ...Zobrazit celý příspěvek

    Vôbec som nečakal, že by to mohlo takto dopadnúť. Som zhrozený. Slovensko je na tom oveľa horšie ako som si pripúšťal.
    Ospravedlňujem sa Murphymu, že som na neho opakovane útočil za jeho kreslenie čiernych scenárov. Do bodky sa naplnili.Skrýt celý příspěvek

    • peal
      08:27 01.10.2023

      Z globálního hlediska, jste malá země a žádné velké zemětřesení z toho nebude. Co je horší jsou investice, když si teď UA a spojenci budou vybírat partnery, budou opatrnější. ...Zobrazit celý příspěvek

      Z globálního hlediska, jste malá země a žádné velké zemětřesení z toho nebude. Co je horší jsou investice, když si teď UA a spojenci budou vybírat partnery, budou opatrnější. Škoda, Slovensko z té války (řečeno cynicky a pragmaticky) mohlo vytáhnout hodně. Fico to zarizne.Skrýt celý příspěvek

      • Kfir
        08:47 01.10.2023

        Chápem, že z ČR a zvlášť tu na AN sa na Slovenské voľby pozeráte cez optiku vojny na Ukrajine. To je však len jeden diel do skladačky a z pohľadu života na Slovensku ten menej ...Zobrazit celý příspěvek

        Chápem, že z ČR a zvlášť tu na AN sa na Slovenské voľby pozeráte cez optiku vojny na Ukrajine. To je však len jeden diel do skladačky a z pohľadu života na Slovensku ten menej významný. Tu ide o právny štát, zahraničnopolitické smerovanie, ekonomiku a korupciu. Vieme čo tu Smer narobil. Slovensko nemá ako ohroziť západnú podporu Ukrajiny. Ohrozené je Slovensko samotné.Skrýt celý příspěvek

        • peal
          08:53 01.10.2023

          Jsem si toho vědom a upřímně mě ten mafián děsí. U něho si člověk řekne "zlatý Andrej". Ale nechtěl jsem tu zanášet OT, vlákno je primárně o UA ;)

          Jsem si toho vědom a upřímně mě ten mafián děsí. U něho si člověk řekne "zlatý Andrej". Ale nechtěl jsem tu zanášet OT, vlákno je primárně o UA ;)

        • Malarkey
          09:05 01.10.2023

          Hlavně škody budou nevratné. Jasně to vidím u nás. Zeman, Babiš a socky plné dezinformací zásadně mění mentalitu lidí. Toleranci k násilí, bezohledností, vymluvam, nezájmu o okolí ...Zobrazit celý příspěvek

          Hlavně škody budou nevratné. Jasně to vidím u nás. Zeman, Babiš a socky plné dezinformací zásadně mění mentalitu lidí.
          Toleranci k násilí, bezohledností, vymluvam, nezájmu o okolí ( toho co je za plotem) atd ..
          V podstatě z nás tyhle strany možná nevědomky dělají další Rusy.
          Část společnosti je čím dál více hloupější.Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      08:39 01.10.2023

      Mě překvapilo na Slovenských diskuzích, že častěji jak ekonomika, válka, inflace a nebo Ukrajinci, tam Slováci slaví pokřiky typu "a teď povesime ty gay a lesby". Je obdivuhodné, ...Zobrazit celý příspěvek

      Mě překvapilo na Slovenských diskuzích, že častěji jak ekonomika, válka, inflace a nebo Ukrajinci, tam Slováci slaví pokřiky typu "a teď povesime ty gay a lesby".
      Je obdivuhodné, že nějaké strany zvládnou udělat volební téma v podstatě z absolutně nepodstatné věci pro fungování státu a života běžných lidí. Vážně přemýšlím komu vlastně vadí, že soused neprca sousedku, ale souseda :D :D.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        08:44 01.10.2023

        Stačí číst tuto diskuzi a hned máte sondu do názorů několika takových jedinců.

        Stačí číst tuto diskuzi a hned máte sondu do názorů několika takových jedinců.

      • Riiiederner
        10:11 01.10.2023

        V dnešní době je právě ten problém ,že to není o tom aby si soused doma dělal co chtěl ,to by právě bylo všem jedno. Dnes bohužel ltgv propaganda musí být všude seriál nebo film ...Zobrazit celý příspěvek

        V dnešní době je právě ten problém ,že to není o tom aby si soused doma dělal co chtěl ,to by právě bylo všem jedno. Dnes bohužel ltgv propaganda musí být všude seriál nebo film nemůže být ani nominován na oskara pokud v něm nebude transka a podobné zhovadilosti.Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          10:25 01.10.2023

          To je protivné, ale opravdu je to tak podstatné téma, aby to hýbalo celostátní politikou? Někdo úmyslně vrtí psem. Já byl letos v Norsku a až tam jsem narazil na absurdní situaci, ...Zobrazit celý příspěvek

          To je protivné, ale opravdu je to tak podstatné téma, aby to hýbalo celostátní politikou? Někdo úmyslně vrtí psem.
          Já byl letos v Norsku a až tam jsem narazil na absurdní situaci, kde kvůli společným záchodům ( žádné mušle) byla velká fronta. V jedné restaurací vypadal společný záchod tak, že tam bylo jen nerezové koryto pro všechny, já problém neměl, ale co pro holky nic moc.
          Každopádně ani to nevnímam jako tak velké téma, abych kvůli tomu volil jinak.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            11:22 01.10.2023

            Jen jsem chtěl říct ,že o té rovnoprávnosti co dříve chtěli to dávno není ,ale aby to bylo hlavní téma voleb mi přijde také mimo. Osobně bych to bral jako jeden z rozhodujících ...Zobrazit celý příspěvek

            Jen jsem chtěl říct ,že o té rovnoprávnosti co dříve chtěli to dávno není ,ale aby to bylo hlavní téma voleb mi přijde také mimo. Osobně bych to bral jako jeden z rozhodujících bodů než jako jeden jediný ,ale obzvláště na Slovensku mi nepřišlo ,že by měli s lgtv takový problém takže nechápu.Skrýt celý příspěvek

          • Západňan
            12:11 01.10.2023

            Nikdo příčetný nechce nikoho věšet. Ať si za zdmi svých domovů praktikují, co chtějí. Jenže kdo toto téma neustále rozviřuje? Kdo pořádá "pochody hrdosti" s polonahými ...Zobrazit celý příspěvek

            Nikdo příčetný nechce nikoho věšet. Ať si za zdmi svých domovů praktikují, co chtějí. Jenže kdo toto téma neustále rozviřuje? Kdo pořádá "pochody hrdosti" s polonahými exhibicionisty v ulicích? Kdo tímto tématem plní média? Kdo toto téma vtláčí do škol? Stoupenci LGBT!

            V mnoha zemích na západ od nás došla situace tak daleko, že ony lidi nesmíte ani (slušnou, nevulgární formou) kritizovat. Musíte je veřejně oslavovat. Připínat si na oděv odznáčky. Např. policisté, kteří byli v rámci služebních povinností vysláni zajišťovat bezpečnost na "pochodu hrdosti", dostali nařízeno mít odznáčky.

            V některých zemích hrozí trestní stíhání za to, že vůči někomu nepoužijete jím preferované osobní zájmeno. Jsou vytvářena nová osobní zájmena, která nikdy neexistovala.

            Divíte se, že když toto u nás lidé vidí, tak se vytváří protitlak? Máme si to nechat líbit? Máme kapitulovat? Máme se kvůli LGBT ideologii zříci svobody projevu?Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            13:15 01.10.2023

            Já jsem z maloměsta, když je tady někdo buzna, tak.je to hold místní buzna a všichni jsou s tím v cajku. O Prague pride slyším jen kvůli médiím, že se tam zase producirujou, v ...Zobrazit celý příspěvek

            Já jsem z maloměsta, když je tady někdo buzna, tak.je to hold místní buzna a všichni jsou s tím v cajku. O Prague pride slyším jen kvůli médiím, že se tam zase producirujou, v podstatě můj život to nijak neovlivňuje.
            Pouze se rozšiřuje seznam pořadu, které nesleduji.Skrýt celý příspěvek

        • Civil
          15:13 01.10.2023

          A to je jenom zacatek.
          Dalsi krok jsou kvoty a pak kastrace deti.

          A to je jenom zacatek.
          Dalsi krok jsou kvoty a pak kastrace deti.

        • Jirosi
          19:49 01.10.2023

          " aby si soused doma dělal co chtěl". Když je všem jedno co dělá soused doma. Tak proč někomu vadí, že s něho za to přestaneme dělat občana druhé kategorie. Skutečnost je taková, ...Zobrazit celý příspěvek

          " aby si soused doma dělal co chtěl".

          Když je všem jedno co dělá soused doma. Tak proč někomu vadí, že s něho za to přestaneme dělat občana druhé kategorie.
          Skutečnost je taková, že to některým vadí tak, že nemají problém volit nácky, nebo jinou pro Ruskou chátru.Skrýt celý příspěvek

          • Západňan
            21:05 01.10.2023

            Opravdu nejde o to, co kdo dělá doma. Jde o např. to, že dětem ve školách vtloukají do hlavy, že existuje několik desítek pohlaví, že v některých státech USA mohou děti samy ve ...Zobrazit celý příspěvek

            Opravdu nejde o to, co kdo dělá doma. Jde o např. to, že dětem ve školách vtloukají do hlavy, že existuje několik desítek pohlaví, že v některých státech USA mohou děti samy ve škole zahájit "transition", aniž by škola o tom informovala jejich rodiče, že člověk může přijít o práci, pokud výslovně nepodpoří LGBT hnutí, nebo že je postředky trestního práva vymáháno, abyste jiného člověka oslovoval zájmenem, které si tento člověk vybere, bez ohledu na objektivní skutečnost (genetickou výbavu tohoto člověka).Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            02:18 03.10.2023

            @Západňan - jinými slovy - bojujeme proti stále stejné hydře, která si jenom navlékla jiný plášť a začala si říkat jinak - tentokrát má plášť individuální svobody a lidských ...Zobrazit celý příspěvek

            @Západňan - jinými slovy - bojujeme proti stále stejné hydře, která si jenom navlékla jiný plášť a začala si říkat jinak - tentokrát má plášť individuální svobody a lidských práv.
            A navíc začala útočit na podstatně hlubší část lidské identity, než její předchozí inkarnace.
            Samozřejmě, že prohraje, protože všichni uvnitř cítíme, jak je prolhaná, jen je mi líto lidí, které během svého běsnění sežere.Skrýt celý příspěvek

  • dalík
    08:03 01.10.2023

    Bratři Slováci, ten volební výsledek vám nezávidím, ale my jsme si tím taky prošli, Zeman, Babiš. Nevěšte hlavu. A pro nás by to měl být budíček.

    Bratři Slováci, ten volební výsledek vám nezávidím, ale my jsme si tím taky prošli, Zeman, Babiš. Nevěšte hlavu. A pro nás by to měl být budíček.

    • Ted Johnson
      08:11 01.10.2023

      Pro Slováky byl budíček vražda Kuciaka a následné prostesty a pád vlády. Pokud toto nepomohlo a Fico bude znovu premiérem, tak co čekáte, že by Slováky mělo probrat? :D

      Pro Slováky byl budíček vražda Kuciaka a následné prostesty a pád vlády. Pokud toto nepomohlo a Fico bude znovu premiérem, tak co čekáte, že by Slováky mělo probrat? :D

      • Roland
        08:26 01.10.2023

        možná - kdyby emigrovali všichni barani i s ovcema?

        možná - kdyby emigrovali všichni barani i s ovcema?

        • Jirosi
          08:46 01.10.2023

          Když ze země zmizí lidé chtějící změnu, nedojde k dané změně.

          Když ze země zmizí lidé chtějící změnu, nedojde k dané změně.

      • Ján Paliga
        13:37 01.10.2023

        Zlováci túžia po "smrádečku a teploučku". Za 30 rokov existencie Slovenska sme sa posunuli len v rokoch 1998-2006, v dvoch vládach Mikuláša Dzurindu. Žiaľ nenastavil transparentné ...Zobrazit celý příspěvek

        Zlováci túžia po "smrádečku a teploučku". Za 30 rokov existencie Slovenska sme sa posunuli len v rokoch 1998-2006, v dvoch vládach Mikuláša Dzurindu. Žiaľ nenastavil transparentné procesy a neustále výmeny ľudí - politických nominantov v štátnej správe. Tak by aspoň nastavil niečo, čo by si Zlováci všimli....
        Bez dvoch rokov vlády Ivety Radičovej do roku 2020 žil chcimír Don Robert len z plodov práce Mikuláša Dzurindu a Ivety Radičovej. A pekne rozkladal zdravotníctvo, školstvo, justíciu. Otravoval spoločnosť nenávisťou, klamstvom a lžou.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      08:21 01.10.2023

      nastastie nebude mat ustavnu vacsinu,podarilo sa mu vysat nackov, uvidime co Hlas ak pojde do koalicie so smerom , smer ich rozlozi, zarovenak hlas vadili fasisti su Tarabovci z ...Zobrazit celý příspěvek

      nastastie nebude mat ustavnu vacsinu,podarilo sa mu vysat nackov, uvidime co Hlas ak pojde do koalicie so smerom , smer ich rozlozi, zarovenak hlas vadili fasisti su Tarabovci z SNSlogicky rovnaky problem.Lenze svk je rozdelene aj v protifico tabore , kde su rozpory niekde aj neprekonatelne.Ktokolvek bude vladnut musi konsolidovat verejne financie a to znamena stratu volicov, najma takych, ktorych treba krmit.Za mna sklamanie vidiek vyhral, oni si myslia, ze je to zdravy sedliacky rozum ja tam vidim Tapakovcov.Skrýt celý příspěvek

      • Hojsik
        08:57 01.10.2023

        Aby nas este neprekvapilo kdh...
        Inak naozaj nechapem ludi :(

        Aby nas este neprekvapilo kdh...
        Inak naozaj nechapem ludi :(

      • ambrozx
        09:35 01.10.2023

        Tapakovci, blbý dotaz , není to i česky?

        Tapakovci, blbý dotaz , není to i česky?

    • Malarkey
      08:23 01.10.2023

      Jenže Fico je dneska spíše Okamura s Vrabelem.
      Budete to znít blbě, ale zlatý Babiš.

      Jenže Fico je dneska spíše Okamura s Vrabelem.
      Budete to znít blbě, ale zlatý Babiš.

    • Mortles
      08:43 01.10.2023

      Hej, jak by řekli marxisti, tady zafungovaly materiální podmínky. Když se lidi mají špatně, nikdo nemůže čekat, že budou volit smysluplně. Ale je to samozřejmě smutný, uvolit si ...Zobrazit celý příspěvek

      Hej, jak by řekli marxisti, tady zafungovaly materiální podmínky. Když se lidi mají špatně, nikdo nemůže čekat, že budou volit smysluplně. Ale je to samozřejmě smutný, uvolit si znovu chobotnici, ale upřímně, já u něj očekávám sebevražedné kroky.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        13:40 01.10.2023

        Až tak zle sa Zlováci nemajú. Mali by sa lepšie - ale neustále si volia korupciu, nenávisť a sny o pečených holuboch do hu... úst. Sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú. Nikto ti ...Zobrazit celý příspěvek

        Až tak zle sa Zlováci nemajú. Mali by sa lepšie - ale neustále si volia korupciu, nenávisť a sny o pečených holuboch do hu... úst. Sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú. Nikto ti nedá toľko, koľko ti populista sľúbi za tvoje dane... Chceli istoty, budú ich mať - dane a smrť.Skrýt celý příspěvek

  • Donald
    07:24 01.10.2023

    Zadrhnuta podpora USA, volby na Slovensku, dneska to nevypada na dobry den.

    Mordor pomoci lzi ziskal Slovaky, ted budeme pod tlakem my. Snad odolame.

    Zadrhnuta podpora USA, volby na Slovensku, dneska to nevypada na dobry den.

    Mordor pomoci lzi ziskal Slovaky, ted budeme pod tlakem my. Snad odolame.

    • Ján Paliga
      07:37 01.10.2023

      Neboj sa. vyspelejšia česká spoločnosť neakceptuje korupciu a lži tak, ako to akceptujú Zlovenskí bíreši a ťapákovci. Oni snívajú neustále o pečených holuboch do hu... úst...

      Neboj sa. vyspelejšia česká spoločnosť neakceptuje korupciu a lži tak, ako to akceptujú Zlovenskí bíreši a ťapákovci. Oni snívajú neustále o pečených holuboch do hu... úst...

      • Donald
        08:21 01.10.2023

        Nebyl bych takovy optimista.

        Nebyl bych takovy optimista.

      • PavolR
        08:31 01.10.2023

        Teraz smeruje pečený holub do iného otvoru.
        Avšak hokejové majstrovstvá posledných rokov ma naučili preratúvaniu, ako by ešte bola šanca na postup, takže som to ešte nevzdal.

        Teraz smeruje pečený holub do iného otvoru.
        Avšak hokejové majstrovstvá posledných rokov ma naučili preratúvaniu, ako by ešte bola šanca na postup, takže som to ešte nevzdal.

      • Auron
        10:16 01.10.2023

        Skutečně? Jaký má teď preference ano?

        Skutečně? Jaký má teď preference ano?

  • JanCorvinus
    07:18 01.10.2023

    Myslíte že se slovenskí vydá směrem Maďarsko? Orban dělá zajímavou politiku kterou dělali Němci nebo dělají. Spolupráce s Ruskem nebo Čínou. Hlavně ekonomická. Často krát na úkor ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslíte že se slovenskí vydá směrem Maďarsko?
    Orban dělá zajímavou politiku kterou dělali Němci nebo dělají. Spolupráce s Ruskem nebo Čínou. Hlavně ekonomická. Často krát na úkor dlouhodobé perspektivy. Pokud máte o tom pochybnosti přenos technologií pro výrobu OZE do Číny byl německy majstr styk.
    Na druhé straně nákup západních zbraní. Přijde mi to taková kamufláž jako podívejte mi jsme s vámi.
    V Maďarsku mám několik obchodních partnerů. Orban ovládá celé odvětví ekonomiky. Díky EU se neprojevuje negatívnu důsledky hned. Volí ho lidi na vesnicích kteří vždy dostanou něco od státu. Propaganda jim to samozřejmě nafoukne. Opozice v Maďarsku téměř nefunguje. Orban bude vládnout ještě dlouho protože opozice ani nemá chuť jít proti němu. Nemůžou se spojit. Nemají vizi. A nemají lidi.
    Slovensko asi nebude stejný případ. Fico je více mafián jako autokrat. Tedy bude opět policie pod tlakem. Vybrané firmy vyhrají všechny zakázky.
    Uvidíme. Osobně souhlasím s Macronem. Měli bychom mít nástroje jako země které nechtějí být v EU tak můžou rychle odejít. Brexit ukázal že to jde.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:19 01.10.2023

      Ne jen Maďarsko, ale hlavně Rakousko. Mi se pořád opakuje to samé. Bez Američanů v Evropě se Evropa samo-uspořádává do politické podoby před rokem 1914. V našem případě ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne jen Maďarsko, ale hlavně Rakousko.
      Mi se pořád opakuje to samé. Bez Američanů v Evropě se Evropa samo-uspořádává do politické podoby před rokem 1914. V našem případě Rakousko-Uhersko.
      A když vidím výsledky slovenských voleb, tak si vzpomenu na legendární vystoupení pana Koukolíka v ČT z roku 2011:
      "Existuje teorie sociální adaptace, která říká, proč lidé volí politiky nebo situaci, i když jsou s nimi v zásadě hrubě nespokojeni (...) Existují nejméně tři sociálně-psychologické mechanismy, které vedou lidi k tomu, že volí i lidi, s kterýma nesouhlasí. Tím základním je pocit niterné jistoty. Každá jistota, každý teroristický systém bude pro velkou skupinu lidí jistější, než chaos a nejistota."Skrýt celý příspěvek

  • Kikirík
    03:37 01.10.2023

    Táto sprostá banánová republika je stratená a už jej niˇc nepomôže. Nie je možné, aby takto dopadly voľby po tom všetkom v normálnej krajine. Keď vyhrávajú dezinformácie, hoaxy a ...Zobrazit celý příspěvek

    Táto sprostá banánová republika je stratená a už jej niˇc nepomôže. Nie je možné, aby takto dopadly voľby po tom všetkom v normálnej krajine.
    Keď vyhrávajú dezinformácie, hoaxy a ruská propaganda a toto je na tom sprostom slovensku alfa a omega, čo ľuďom stačí, tak to je neskutočná hanba. Už dávno sa hanbím za to, že som slovák a tieto voľby to len potvrdzujú, že čo za hnusný a odporný odpad žije v tejto krajine. Ako sa u nás hovorí, je to tu ako u jebnutých na povale. Doslova.Skrýt celý příspěvek

    • Auron
      04:00 01.10.2023

      Klíííd…. Zas bude normálně…. Měli sme v čechách taky takové čudné období tak vim jak ti je…

      Klíííd…. Zas bude normálně…. Měli sme v čechách taky takové čudné období tak vim jak ti je…

      • demagog
        04:08 01.10.2023

        1968-1991?

        1968-1991?

      • Upgrade
        04:19 01.10.2023

        Najpravdepodobnejsia je koalicia SMER/HLAS/SNS a to moze skoncit od verzie, ze sa len velkohubo keca a realne sa zahranicno-politicky nic nemeni, az po orbanovske Madarsko. Hlavne ...Zobrazit celý příspěvek

        Najpravdepodobnejsia je koalicia SMER/HLAS/SNS a to moze skoncit od verzie, ze sa len velkohubo keca a realne sa zahranicno-politicky nic nemeni, az po orbanovske Madarsko. Hlavne ta SNS je fakticky ruska strana a posledne mali ministerstvo obrany.Skrýt celý příspěvek

        • demagog
          04:26 01.10.2023

          Ano, a ako agenti ruska, aby oslabili obranyschopnost Slovenska kupili od USA F-16. A oni im ich predali...

          https://www.youtube.com/watch?...

          Ano, a ako agenti ruska, aby oslabili obranyschopnost Slovenska kupili od USA F-16. A oni im ich predali...

          https://www.youtube.com/watch?...

          • demagog
            04:44 01.10.2023

            @Upgrade: Ako sa u nas hovori: Talk (gesto) is cheap, put your money where your mouth is.

            @Upgrade: Ako sa u nas hovori: Talk (gesto) is cheap, put your money where your mouth is.

          • jj284b
            06:10 01.10.2023

            ano, no zaroven platili rusom 70tisic eur za letovu hodinu u MiGov... co je 2x viac ako ma F35...

            ano, no zaroven platili rusom 70tisic eur za letovu hodinu u MiGov... co je 2x viac ako ma F35...

          • JanCorvinus
            07:01 01.10.2023

            Zbraně jsou k ničemu pokud není politická vůle. Orban dělá úplně stejně kupuje západní zbraně ale mezitím podkopava EÚ.

            Zbraně jsou k ničemu pokud není politická vůle. Orban dělá úplně stejně kupuje západní zbraně ale mezitím podkopava EÚ.

          • Scotty
            08:14 01.10.2023

            F-16 prodají téměř každému.

            F-16 prodají téměř každému.

    • demagog
      04:05 01.10.2023

      https://aknepridesvolit.sk/...

      392 OBČANOV
      a pribúdajú ďalší...
      ĎAKUJEME

      :D :D :D

      https://aknepridesvolit.sk/...

      392 OBČANOV
      a pribúdajú ďalší...
      ĎAKUJEME

      :D :D :D

    • Auron
      04:16 01.10.2023

      Mě třeba pomáhá poslat nějaký peníze na nějakou dobrou věc třeba na Ukrainu

      Mě třeba pomáhá poslat nějaký peníze na nějakou dobrou věc třeba na Ukrainu

    • mexir
      04:33 01.10.2023

      Tak nějak jsem to čekal. Neznám koaliční potenciál všech stran, ale vítězství Fica, po všech průserech je průšvih. Bohužel se ke mně při návštěvách Slovenska dostávaly názory a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak nějak jsem to čekal. Neznám koaliční potenciál všech stran, ale vítězství Fica, po všech průserech je průšvih. Bohužel se ke mně při návštěvách Slovenska dostávaly názory a postřehy které jsou teď potvrzeny. Vládnoucí koalice svou nejednotou a hašteřením přispěla k naštvání lidí. Ruská propaganda samozřejmě zafungovala, ale hlavně vládnoucí garnitura má máslo na hlavě. U nás Fiala a spol dopadne podobně. Předsedkyně parlamentu prohlásí, že vláda není od toho aby se starala o lidi, vláda neřešila inflaci, jediné řešení dluhů vidí v ořezávání příjmů těch skupin lidí kteří je nevolí a zároveň se nemůžou bránit. Pořád dokola se repetující AntiBabiš spolehlivě nažene voliče právě k němu. Zase se dostaneme do patové nic neřešící situce. Voliči Babiše zase budou známkováni za omezence, o voličích ODS která kradla ze všech nejvice se nic takového říkat nebude.Skrýt celý příspěvek

      • Horny
        07:01 01.10.2023

        Když už v tuto smutnou hodinu pácháme bratrům Slovákům OT v rámci jejich OT o volbách, dovolím si trošku zaoponovat. 1) Inflaci "neřešila" primárně ČNB do jejíhož čela dosadil ...Zobrazit celý příspěvek

        Když už v tuto smutnou hodinu pácháme bratrům Slovákům OT v rámci jejich OT o volbách, dovolím si trošku zaoponovat.

        1) Inflaci "neřešila" primárně ČNB do jejíhož čela dosadil jistý "bývalý prezident vy-víte-kdo" (a ne, J.K.Rowling fakt nemyslím) Burešova člověka, který schválně nechal bujet inflaci, jen aby firmám z "holdingu" nezdražily úvěry.

        2) Silně pochybuji, že dojde k nějakým významnějším přesunům mezi voliči pětikoalice a babišovci. Ono stačí pár burešových projevů ve sněmovně, aby si i ti opravdu zhnusení občané uvědomili, že tudy (s burešem) prostě cesta nevede.
        Voličstvo je zkrátka rozdělené na "pro" a "proti" babišovi.
        Dost to přípomíná situaci v Americe, kdy Trump sice s prstem v nose vyhraje primárky, ale jeho vyhlídky v hlavních volbách jsou dost nejisté.
        Pravděpodobněji hrozí, že voliči stávající vlády buď zůstanou doma, nebo podpoří nějaké jiné strany.
        Ale kdo nemá rád bureše teď, tak ho prostě volit nebude. To není žádný "program antibabiš" (mimochodem samotný termín je malebný P.R. blábol z hnutí ANO) ale normální realita rozfragmentované společnosti.

        3) Malá perlička závěrem - nejdelší čas ve vládě strávili lidovci, mám dojem celkem 18 let.
        Systémová korupce nejvíce narostla (nepřekvapivě) v éře oposmlouvy - nicméně by bylo jistě velmi zajímavé porovnat ztráty způsobené veřejným financím v této éře s oním osmiletým obdobím, kdy ministr financí a následně premiér (za pomoci několika daších ministrů vlády) posílal gigantické miliardové dotace svým vlastním firmám, zatímco státní úřady pod jeho vedením systematicky zaklekávaly a likvidovaly jejich konkurenci, přičemž příslušné orgány záhadně nebyly schopné ani vyšetřit takovou ptákovinu, jako třeba kdo otrávil řeku Bečvu.
        --------------------------------------------------------------------------------

        - Závěrem vyjadřuji upřímnou soustrast na Slovensko a vyjadřuji naději, že když Slováci přežili Tisa, Mečiara, Fica, Fica a Matoviče, přežijí i toho Fica.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          08:14 01.10.2023

          Souhlas. Pouze bych řekl, že boj proti obří inflaci reálně bojkotuje krom CNB i vláda. Inflace jí vyhovuje, byť se tváří, že ne. 1 věc ale za 2 roky nastat může: bureš se spojí se ...Zobrazit celý příspěvek

          Souhlas.
          Pouze bych řekl, že boj proti obří inflaci reálně bojkotuje krom CNB i vláda. Inflace jí vyhovuje, byť se tváří, že ne.
          1 věc ale za 2 roky nastat může: bureš se spojí se stranami, které skončily těsně pod 5% a pokud teď skončí těsně nad 5%, karty budou rozdaný úplně jinak než v 2021.
          Slováci: my tady přéžili superšmejda bureše s jeho kumpačkou 8 let (např. jeho živé tiskovky byly vždy kulturní zážitek alá M.Python, na to vzpomínám s láskou a dojetím, ) , tak vy to dáte taky. Hlavy hore.Skrýt celý příspěvek

          • Horny
            08:50 01.10.2023

            Těžko říct, jestli některá ze stran, které zůstaly posledně pod čarou uspěje. Popravdě mnohem větší riziko je povolební spojení ANO s ODS. Takový "Don Pablo" by se určitě ...Zobrazit celý příspěvek

            Těžko říct, jestli některá ze stran, které zůstaly posledně pod čarou uspěje. Popravdě mnohem větší riziko je povolební spojení ANO s ODS.
            Takový "Don Pablo" by se určitě nezlobil, kdyby mohl nadále setrvat na pozici ministra spravedlnosti a třeba si k tomu přibrat i post vicepremiéra.
            Pouhá možnost takového vývoje pak může ODS snadno zaplatit ztrátou několika procent volebního zisku (již tak poměrně skromného).Skrýt celý příspěvek

      • Irving
        08:14 01.10.2023

        @mexir Naštěstí situace u nás v koalici není tak špatná jako na Slovensku. To co předváděli Matovič se Sulíkem ( mimochodem už podruhé), do toho máme daleko. Popravdě, současná ...Zobrazit celý příspěvek

        @mexir
        Naštěstí situace u nás v koalici není tak špatná jako na Slovensku. To co předváděli Matovič se Sulíkem ( mimochodem už podruhé), do toho máme daleko. Popravdě, současná koalice mi svým vnitřním fungováním připadá jako nejlepší za dlouhou dobu - ultimát, napadání přes média a siláckých vyjádření vůči představitelům jiných koaličních stran je relativně málo. S politikou je to horší, ale upřímně - po těch proflákaných letech budu rád, když konečně schválí pár zásadních projektů, které se furt odkládaly. Nadzvuky už máme, teď ještě dostavba Dukovan.Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      07:14 01.10.2023

      na topwar už slaví - nejdřív usa rozpočet bez ua a ted fico...

      na topwar už slaví - nejdřív usa rozpočet bez ua a ted fico...

    • masserr
      07:27 01.10.2023

      Nepřeju vám to, ale máte se za co stydět. Dopadnou takto volby u nás tak bych blil a přemýšlel o změně občanství. Hnus.

      Nepřeju vám to, ale máte se za co stydět. Dopadnou takto volby u nás tak bych blil a přemýšlel o změně občanství. Hnus.

    • Ted Johnson
      07:43 01.10.2023

      Pro nás dobrá zpráva. Ti schopnější Slováci, co odejdou ze Slovenska, pomůžou vyřešit napjatou situaci v českém zdravotnictví, ti méně schopní potom obsadí volná místa v průmyslu a ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro nás dobrá zpráva. Ti schopnější Slováci, co odejdou ze Slovenska, pomůžou vyřešit napjatou situaci v českém zdravotnictví, ti méně schopní potom obsadí volná místa v průmyslu a ve službách.Skrýt celý příspěvek

      • ImreSVK
        07:55 01.10.2023

        Robim na CNCckach pre automotive. Zeby som sa kvoli vcerajsim volbam stahoval s rodinou zo saleneho vychodu do CZE? Ok... O.o

        Robim na CNCckach pre automotive. Zeby som sa kvoli vcerajsim volbam stahoval s rodinou zo saleneho vychodu do CZE? Ok... O.o

        • Ted Johnson
          08:04 01.10.2023

          Na konci listopadu 2022 pracovalo v ČR 215 tisíc Slováků, to už je nezanedbatelné číslo. Dá se očekávat, že se tento počet ještě zvýší. Ale popravdě nechápu jednu věc, pokud už ...Zobrazit celý příspěvek

          Na konci listopadu 2022 pracovalo v ČR 215 tisíc Slováků, to už je nezanedbatelné číslo. Dá se očekávat, že se tento počet ještě zvýší.
          Ale popravdě nechápu jednu věc, pokud už udělám takové životní rozhodnutí a vycestuji, proč ne do Rakouska, kde si vydělám dvakrát tolik?Skrýt celý příspěvek

          • masserr
            08:13 01.10.2023

            Asi proto, že se tam nedomluví slovensky.

            Asi proto, že se tam nedomluví slovensky.

          • ImreSVK
            10:10 01.10.2023

            To uz asi skor do nemecka, kde vies robit aj na svk zivnost co sa o Rakusku povedat neda... Cca 10 rokov mi mama robila opatrovatelku v Rakusku a pomaly kazdym rokom zvysovali ...Zobrazit celý příspěvek

            To uz asi skor do nemecka, kde vies robit aj na svk zivnost co sa o Rakusku povedat neda...

            Cca 10 rokov mi mama robila opatrovatelku v Rakusku a pomaly kazdym rokom zvysovali qvartalne odvody... Ked pridete do bodu, ze uz pomaly viac nez 1/3 co zarobite davate na odvody, tak sa dostanete do bodu, ze zarobite pomaly tolko co na SVK a pritom sa serete s dopravou az na druhy koniec Rakuska napr...Skrýt celý příspěvek

    • SpiritWar
      08:14 01.10.2023

      Tak fico opat ukazal ze to zo slovakmi vie, a ten chuj IM ktory sa o to zaslužil ma 9%
      Proste slovensko.

      Tak fico opat ukazal ze to zo slovakmi vie, a ten chuj IM ktory sa o to zaslužil ma 9%
      Proste slovensko.

    • Lalco
      09:11 01.10.2023

      Výstižnejšie by som to nenapísal. A pritom stačilo aby ten zajakávajúci kapitán dostal o 0,7% menej hlasov. Je mi blujno.
      Len dodám, by by Vipery.

      Výstižnejšie by som to nenapísal. A pritom stačilo aby ten zajakávajúci kapitán dostal o 0,7% menej hlasov. Je mi blujno.
      Len dodám, by by Vipery.

      • RiMr71
        09:46 01.10.2023

        ...by by co? Bybyone? F-16 už vám nikdo nevezme. Irán má taky ještě F-14 :) Sorry za blbý vtip, vím jak se cítíte, cítili jsem se tak pokaždé, když místní dno genetického bazénu ...Zobrazit celý příspěvek

        ...by by co? Bybyone?

        F-16 už vám nikdo nevezme. Irán má taky ještě F-14 :)
        Sorry za blbý vtip, vím jak se cítíte, cítili jsem se tak pokaždé, když místní dno genetického bazénu navolilo zemana ivanoviče bechera, nebo bureše... a před tím paroubka (fica považuju za vašeho horšího paroubka a váš výsledek voleb ekvivalentní tomu, kdyby u nás zase volby vyhrál paroubek)... a kdo ví, jak to bude za dva roky u nás. Vláda se v těch sračkách po andreji převaluje dost nešikovně, ale otázne je, jak by se v tom převaloval kdokoliv jiný. Možná trochu lépe, možná by to líp "komunikoval", ale furt by v tom byl až po bradu.Skrýt celý příspěvek

        • Lalco
          12:12 01.10.2023

          Myslel som 12 ks AH-1Z Viper. F-16 sú už vyplatené.

          Myslel som 12 ks AH-1Z Viper. F-16 sú už vyplatené.

  • Talvi
    02:46 01.10.2023

    Vladimír Putin je státník světového významu. Tomu odpovídá i úroveň mezinárodních návštěv. ...Zobrazit celý příspěvek

    Vladimír Putin je státník světového významu. Tomu odpovídá i úroveň mezinárodních návštěv.
    https://zpravy.aktualne.cz/zah... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 8 z 1974