Válka na Ukrajině potrvá do roku 2035

Válka na Ukrajině potrvá do roku 2035
Oleksij Arestovyč / Office of the President of Ukraine (Zvětšit)

Podle Oleksije Arestovyče, poradce ukrajinského prezidenta, série válek na Ukrajině potrvají až do roku 2035. Současný vojenský střet skončí příměřím, ale nikoliv stabilním a dlouhodobým mírem. Další válka začne za pár let.

Arestovič se „proslavil“ před třemi lety, když poukázal na nevyhnutelnost ruského útoku na Ukrajinu. Podle Arestoviče ruským plánem je devastace Ukrajiny a ničení infrastruktury. Cílem takového konání je, aby Západ přestal mít o zbídačenou Ukrajinu zájem.

„S pravděpodobností 99,9 procent bude cenou za náš vstup do NATO velká válka s Ruskem. A pokud do NATO nevstoupíme, dojde k pohlcení Ruskem během 10 až 12 let,“ uvedl tehdy Arestovič.

V nejnovějším rozhovoru pro YouTube kanál ISLND TV Arestovič odhadl trvání vojenských střetů mezi Ukrajinou a Ruskem až do let 2032 až 2035. „Za pár let bude druhé kolo. Druhé a třetí. Druhé kolo je nevyhnutelné,“ řekl Arestovič.

Současné boje dřív nebo později skončí příměřím. Avšak po obnovení bojeschopnosti ruské armády dojde k další válce. Nemá ale jít o tak rozsáhlou invazi jako nyní, protože se Rusko současnou invazí vyčerpalo na mnoho let dopředu.

Rozhovor Arestoviče z března 2019

„Půjde o menší operaci věnovanou například tomu, aby nás trvale odřízli od Azovského moře nebo dobyli Charkov nebo vstoupili na hranice takzvané Luhanské a Doněcké republiky v rámci správních hranic, které uznali v předvečer války,“ řekl Arestovič.

Ve včerejším rozhovoru s Markem Feiginem, ruským právníkem a proti-putinovským aktivistou, pak znovu odhadl trvání série válek do roku 2035. Současnou situaci přirovnal k situaci mezi Izraelem a Araby. Muselo se údajně odehrát pět izraelsko-arabských válek, „dokud si neuvědomili, že tyto metody nefungují a musíme přejít k jiným.“

„U nás to bude stejné. Nevím, jestli jich budeme potřebovat pět, ale máme zaručeno několik vojenských střetů do roku 2035. To znamená střet každé dva, možná pět let. A velké střety každých sedm nebo osm let,“ říká Arestovič. Současně doporučil Ukrajincům akceptovat realitu nebo opustit zemi.

„Ti, kteří na to nejsou připraveni, kteří teď volají, jak žít a jak mají vychovávat děti, potřebují jinou zemi. Tohle je nový Izrael. Jen ta škála je strmější a děsivější,“ uvedl Arestovič s tím, že on se svou rodinou na Ukrajině zůstane.

„Všichni jsou tady a budou tady, a ti, kteří nejsou připraveni, je tu teplé Španělsko a mnoho dalších zemí. Jděte tam, pokud nejste připraveni,“ vzkázal spoluobčanům.

Poradce ukrajinského prezidenta je také zastáncem znovudobytí Krymu a Donbasu. Podle Arestoviče to může stát život deset až patnáct tisíc ukrajinských vojáků. K znovudobytí Krymu a Donbasu ale Ukrajina potřebuje mnohem více tanků, bojových vozidel pěchoty, dělostřelectva a letadel.

Pode Arestoviče ale Ukrajina nikdy nepodepíše mírovou smlouvu, pokud nyní ruská armáda obsadí celý Donbas. Ukrajinci jsou v takovém případě připraveni na dlouhou krvavou válku.

Redaktoři z rumunského portálu Defense Romania soudí, že dlouhá válka na Ukrajině bude určující pro formování východní Evropy po následující dekádu.

Současné boje skončí, ale jen kvůli tomu, aby se bojující strany připravily na další boj. Bude to závod s časem a rozhodne síla ekonomiky. Pokud jedna ze stran dojde k přesvědčení, že zbrojí rychleji a získala výhodu, zaútočí.

Ukrajina může ekonomicky zvítězit, Západ však musí zůstat na její straně následujících deset nebo dvacet let. Během tohoto období se bude v našem regionu formovat nová bezpečnostní rovnováha.

Podle rumunských autorů Rusko v tomto období možná přejde na nový model vojenských operací – pomocí menších vojenských akcí obsadí maximum území. Poté začne mírová jednání a slíbí, že už znovu neprovede útok. Po opevnění pozic a obnovení svých bojeschopností zaútočí znovu.

Touto salámovou metodou bude postupně ukusovat z Ukrajiny až do konečné likvidace „ukrajinského živlu“.

Zdroj: UNIAN

Nahlásit chybu v článku


Související články

PREMIUM Bartosiak: Rusko je v právu. Ale v našem zájmu musí prohrát; Část 1.

Dva přední polští bezpečnostní analytici a autoři Jacek Bartosiak a Piotr Zychowicz nedávno hovořili ...

PREMIUM Bartosiak: Rusko je v právu. Ale v našem zájmu musí prohrát; Část 2.

Dva přední polští bezpečnostní analytici a autoři Jacek Bartosiak a Piotr Zychowicz nedávno hovořili ...

PREMIUM Proč vypukla rusko-ukrajinská válka?

Odpověď na tuto otázku hledá celý svět. Jeden názorový proud z rozpoutání konfliktu viní ...

Arabské jaro 2.0 jako důsledek rusko-ukrajinské války

346 milionů Afričanů, více než čtvrtina obyvatel kontinentu, čelí potravinové krizi. Přes polovinu ...

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • memo
    23:49 15.04.2022

    Aby to tak dlouho netrvalo bude nutné oživení revoluce Vladimíra Iljiče Uljanova. Po výstřelu z Aurory v Rusku nastala dlouhá a krvavá občanská válka, která skončila právě před ...Zobrazit celý příspěvek

    Aby to tak dlouho netrvalo bude nutné oživení revoluce Vladimíra Iljiče Uljanova. Po výstřelu z Aurory v Rusku nastala dlouhá a krvavá občanská válka, která skončila právě před 100 lety. Lenin ji přežil do roku 1924. Zásadní otázka kdo je to Putin. Putin=Bělogvardějec, tedy správně řečeno Kontrarevoluční zrádcovský NovoBelogvardejec. Z toho je třeba vycházet, pro další postup. Občanská válka v Rusku=mír na Ukrajině a v Evropě.
    Takže bude potřeba těm soudruhům v Rusku pomoci s VŘSR.2 a s rozjezdem té občanské války také.Skrýt celý příspěvek

  • Strycek-Tomas
    23:03 12.04.2022

    Při současné intenzitě bojů tipuji 6 měsíců jako u války s Finskem. V tu dobu bude Rusko už natolik vyčerpané, že přistoupí na přijatelné podmínky ukončení války, resp. se stáhne. ...Zobrazit celý příspěvek

    Při současné intenzitě bojů tipuji 6 měsíců jako u války s Finskem. V tu dobu bude Rusko už natolik vyčerpané, že přistoupí na přijatelné podmínky ukončení války, resp. se stáhne. Už nyní má takové ztráty, že musí nakupovat zbraně od svých vlastních zákazníků a hledá vojáky kde se jen dá (bez toho, že by domácímu publiku přiznali, že vedou regulérní válku).Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      19:50 13.04.2022

      Čekám kdy začnou ruse loudit vojenskou techniku v Afghánistánu - Tálibán jim beztak něco věnuje, oplátkou za uznání vlády.

      Čekám kdy začnou ruse loudit vojenskou techniku v Afghánistánu - Tálibán jim beztak něco věnuje, oplátkou za uznání vlády.

  • Hyena
    14:43 12.04.2022

    Tomuto neverim ani za mak. Ani jedna strana to nevydrzi tolke roky. Bud Rusko krachne, ked ho EU odstrihne od primov z predaja plynu a ropy, co moze byt v klude aj tento rok alebo ...Zobrazit celý příspěvek

    Tomuto neverim ani za mak. Ani jedna strana to nevydrzi tolke roky. Bud Rusko krachne, ked ho EU odstrihne od primov z predaja plynu a ropy, co moze byt v klude aj tento rok alebo nasledujuce mesiace. Alebo EU a USA prestane bavit financovat Ukrajine vojnu. Teraz je otazne kto vydrzi dlhsie.Skrýt celý příspěvek

    • CerVus
      12:43 13.04.2022

      Tak tady půjde o sérii lokálních střetů rozprostřených do následujících 15 ti let. Ono to smysl dává. Ukrajina přestane Západ za pár měsíců zajímat. Postupem času se sníží i objem ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak tady půjde o sérii lokálních střetů rozprostřených do následujících 15 ti let. Ono to smysl dává.
      Ukrajina přestane Západ za pár měsíců zajímat. Postupem času se sníží i objem podpory. Oni se během té doby s pomocí Západu vyzbrojí, ale ne dost na to, aby získali území o které přijdou - čekám polovinu Východní Ukrajiny - Rus prostě narovná frontu. A hlavně v budoucna bude jakákoli snaha o obnovení kontroly vnímána na Západě jako agresivní krok Ukrajiny destabilizující globální ekonomiku.
      Rusko bude vojensky pár let zdevastované, ale stejně jako Ukrajina za posledních 7 let zrepasuje a modernizuje dost techniky na to, aby bylo schopné vést další útočné kampaně. Udělají se čistky ve vedení podniků a armádě, víc se zaměří na výcvik.
      Prostě to bude další zamrzlý konflikt, kdy ani jedna strana nebude dost silná na rozhodující bitvu. A za nějakých 20, 30 let se už ani lidé na obsazených částech Ukrajiny nebudou chtít vrátit pod Ukrajinskou správu.Skrýt celý příspěvek

      • damik
        13:46 13.04.2022

        Ukrajina muze do 6 mesicu zlikvidovat vsechny Rusaky okolo; kdyz budou chytri a budou obklicovat a pomalu cistit; taky sy myslim ze vsichni proRusti zacnou utikat, kdyz se fronta ...Zobrazit celý příspěvek

        Ukrajina muze do 6 mesicu zlikvidovat vsechny Rusaky okolo; kdyz budou chytri a budou obklicovat a pomalu cistit; taky sy myslim ze vsichni proRusti zacnou utikat, kdyz se fronta otoci; kterej idiot bude branit treba Donbas proti Ukrajine, kdyz se Ruska armada zhroutiSkrýt celý příspěvek

        • CerVus
          14:59 13.04.2022

          Ukrajinci ale také nemají sílu na znovuobsazení území, které ztratili. Proto zoufale volají o tanky a BVP. A také ztratili hodně lidské síly i když to nepřiznávají. Navíc jak se ...Zobrazit celý příspěvek

          Ukrajinci ale také nemají sílu na znovuobsazení území, které ztratili. Proto zoufale volají o tanky a BVP. A také ztratili hodně lidské síly i když to nepřiznávají.
          Navíc jak se budou blížit k Ruským hranicím, moři potažmo delší dobu obsazeným oblastem tak budou dostávat čočku od nepřátelského dělostřelectva, námořnictva a letectva, které budou operovat ze zajištěného zázemí neohrožováni Ukrajinskou PVO.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            21:32 13.04.2022

            Až bude vojan v nejakom zamrznutom stave mali by tam prísť jednotky pod správou OSN. Aby zasa Putin nekvílil, že sa tam derú američania alebo briti nech tam prídu trebars ...Zobrazit celý příspěvek

            Až bude vojan v nejakom zamrznutom stave mali by tam prísť jednotky pod správou OSN. Aby zasa Putin nekvílil, že sa tam derú američania alebo briti nech tam prídu trebars australania .Skrýt celý příspěvek

          • Hyena
            09:18 14.04.2022

            Ked budu Ukrajinci chciet, obsadia si to aj na nohach. Ziadne tanky ani BVP nepotrebuju. Stacia drony, javeliny a delostrelectvo. Ruske letectvo ani namornictvo si v najblizsej ...Zobrazit celý příspěvek

            Ked budu Ukrajinci chciet, obsadia si to aj na nohach. Ziadne tanky ani BVP nepotrebuju. Stacia drony, javeliny a delostrelectvo. Ruske letectvo ani namornictvo si v najblizsej dobe neskrtne. Skoda, ze nemaju viac tych Vilh aby pokryli ciele aj za hranicami. Na Zapad sa mozno neda spolahnut, ale na nas ano a pri USA je to otazne po volbach. Myslim si, ze momentalne maju nasliapnute Ukrajinci, nie Rusi.Skrýt celý příspěvek

          • CerVus
            16:55 14.04.2022

            Hyena: Na útok proti zakopanému nepříteli, která má podporu dělostřelectva, PVO a letectva potřebuje i ta pěchota ochranu. To, že letectvo nelétá do hloubi Ukrajiny, kde je stále ...Zobrazit celý příspěvek

            Hyena: Na útok proti zakopanému nepříteli, která má podporu dělostřelectva, PVO a letectva potřebuje i ta pěchota ochranu. To, že letectvo nelétá do hloubi Ukrajiny, kde je stále aktivní PVO přeci neznamená, že nebude fungovat v zajištěné oblasti.Skrýt celý příspěvek

  • zdeno
    13:41 12.04.2022

    pan Arestovič má celkem přesné odhady, a kdy skončí války Rusko- Ukrajinské: pokud vydrží dlouhodobá ekonomická a vojenská podpora Ukrajiny, tak tehdy až dojde k změně v Rusku ...Zobrazit celý příspěvek

    pan Arestovič má celkem přesné odhady, a kdy skončí války Rusko- Ukrajinské: pokud vydrží dlouhodobá ekonomická a vojenská podpora Ukrajiny, tak tehdy až dojde k změně v Rusku (něco jak v minulosti Stalin X Chruščov) a Rusko začne Ukrajině nabízet místo hrozit a Ukrajina nabídku přijme - tohle mělo přijít před válkou, teď je k tomu velmi, velmi daleko...Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      13:54 12.04.2022

      Obávám se, že v Rusku jen tak ke změně nedojde, naopak čím víc chudší a izolovanější budou, tím více se budou upínat ke státu a vůdci.

      Obávám se, že v Rusku jen tak ke změně nedojde, naopak čím víc chudší a izolovanější budou, tím více se budou upínat ke státu a vůdci.

      • Kanaďan
        18:45 12.04.2022

        Souhlasím s vámi, ale i Rusko izolované a zchudlé a do sebe zahleděné nakonec bude Rusko uctívající umrlého Putina. Stejně jako v případě pošlého Stalina pak dojde ke změně, byť ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím s vámi, ale i Rusko izolované a zchudlé a do sebe zahleděné nakonec bude Rusko uctívající umrlého Putina. Stejně jako v případě pošlého Stalina pak dojde ke změně, byť třeba mírné, v orientaci a rétorice. Znovu přijde tání. A nedivil bych se, pokud k tomu zavelí Putinův ex právník a loutka Medvěděv, který nyní vřeští obdobně, jako za Velkého teroru křičel stalinista Chruščov. Medvěděv je nyní na úplně odstavné koleji. Jendou již seděl na prezidenstkém křesle (byť moc nevládl) a divil bych se, pokud by mu moc nezachutnala.Skrýt celý příspěvek

  • pjaro77
    10:07 12.04.2022

    V súvislosti v ukrajinou je otázka, aká bude blízka budúcnosť a geopolitika Bieloruska. Lukašenko má tiež svoje roky a bielorusi nevyzerajú, žeby chceli byť trvale ruskou ...Zobrazit celý příspěvek

    V súvislosti v ukrajinou je otázka, aká bude blízka budúcnosť a geopolitika Bieloruska.
    Lukašenko má tiež svoje roky a bielorusi nevyzerajú, žeby chceli byť trvale ruskou poslušnou bábkou.Skrýt celý příspěvek

    • Hyena
      14:29 12.04.2022

      Putin si tam dostavi dalsieho paka, ked uz tam ma svojich vojakov.

      Putin si tam dostavi dalsieho paka, ked uz tam ma svojich vojakov.

  • lukus
    05:42 12.04.2022

    Putin může brzy a jak každý člověk natáhne brka. Pokud to nepřevezme Medveděv nebo jiný z naočkované staré garnitury, můžeš Rusko otočit vývoj, páč se bude muset zaměřit na Čínu... Zobrazit celý příspěvek

    Putin může brzy a jak každý člověk natáhne brka. Pokud to nepřevezme Medveděv nebo jiný z naočkované staré garnitury, můžeš Rusko otočit vývoj, páč se bude muset zaměřit na Čínu...Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:43 12.04.2022

      Moc se upínáte na Putina. Problém není Putin, problém je Rusko.

      Moc se upínáte na Putina. Problém není Putin, problém je Rusko.

      • liberal shark
        09:55 12.04.2022

        Přesně tak, Rusko není produktem Putina, ale Putin je produktem Ruska. Vůdce jen reprezentuje zájmy ruské vládnoucí oligarchie - exportérů surovin, vojensko-průmyslového komplexu, ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tak, Rusko není produktem Putina, ale Putin je produktem Ruska. Vůdce jen reprezentuje zájmy ruské vládnoucí oligarchie - exportérů surovin, vojensko-průmyslového komplexu, úřednické kasty - činovniků, jaděrščiků, siloviků 1 a 2 - všech skupin, kterým Rusko patří a které si žijí jako králové s vilami a jachtami na Západě. Tyto skupiny je potřeba zlikvidovat, odstřihnout od majetku a moci.Skrýt celý příspěvek

      • vaclavs
        08:45 13.04.2022

        Menší upřesnění: Problém je Ruská federace, jež se skládá z 22 republik.

        Menší upřesnění: Problém je Ruská federace, jež se skládá z 22 republik.

    • pjaro77
      09:51 12.04.2022

      Alebo Kadyrov. Alebo niektorý iný vojenský jastrab.

      Alebo Kadyrov. Alebo niektorý iný vojenský jastrab.

      • Horny
        10:18 12.04.2022

        Kadyrov není žádný "vojenský jestřáb". V globálním měřítku je to jen šašek z TikToku, v rámci severní asie pak jen lokální lokaj. Ano, osobně jde o brutálního řezníka a diktátora, ...Zobrazit celý příspěvek

        Kadyrov není žádný "vojenský jestřáb". V globálním měřítku je to jen šašek z TikToku, v rámci severní asie pak jen lokální lokaj.
        Ano, osobně jde o brutálního řezníka a diktátora, ale russáci si nikdy nenechají vládnout od muslima (přinejmenším ještě nějakou dobu) a hlavně Čečence. V minulosti se sice stávalo, že se do nejvyšší funkce dostali i někteří rodáci z "kolonií" (např. Stalin byl Gruzínec), ale ti si napřed mnoho let budovali pozice v centru.
        Kadyrov má potenciál nahradit putlera asi stejně tak, jako měl Gottwald potenciál nahradit zmíněného Stalina.
        Mnohem pravděpodobnější je, že v případě vyschnutí mohutného pěnězovodu z Moskvy, který jediný udržuje Kadyrova loajálního, se Čečensko od severní asie znovu odtrhne, aniž by došlo k jakékoli změně v jeho vedení.Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          18:36 14.04.2022

          Lenže práve kvôli tik-tokovaniu, pri ktorom hovorí Rusom "z duše", si buduje profil vodcu, akého by chceli Rusi po Putinovi mať, namiesto vedenia neschopného dosiahnuť víťazstvo. A ...Zobrazit celý příspěvek

          Lenže práve kvôli tik-tokovaniu, pri ktorom hovorí Rusom "z duše", si buduje profil vodcu, akého by chceli Rusi po Putinovi mať, namiesto vedenia neschopného dosiahnuť víťazstvo. A popri tom má teraz aj Putinovu podporu a vlastnú armádu.

          samozrejme, armáda a oligarchovia nebudú chcieť v čele cudzieho Čečenca, ale niekoho z užšieho okruhu silovikov a práve to môže byť okamih, kedy dôjde v Rusku k občianskemu konfliktu a začne sa vnútorne rozpadať. darmo budú mať v zásade všetci rovnaké politické názory a rovnako určeného nepriateľa, no nebudú sa schopní dohodnúť, pod koho vedením, tak ako biely za občianskej vojny. A budú mať pri tom atomovky ...Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          18:59 14.04.2022

          Aby som tú myšlienku ešte trocha viac rozviedol - akonáhle uvidia, že má k moci najviac našliapnuté Kadyrov, budú musieť proti nemu nájsť niekoho, kto má za sebou vojsko a nie je ...Zobrazit celý příspěvek

          Aby som tú myšlienku ešte trocha viac rozviedol - akonáhle uvidia, že má k moci najviac našliapnuté Kadyrov, budú musieť proti nemu nájsť niekoho, kto má za sebou vojsko a nie je kompromitovaný terajšou ukrajinskou kampaňou a podľa mňa by mohol byť najvhodnejšou osobou veliteľ Severného vojenského okrsku admirál Aleksander Aleksejevič Mojsejev ...Skrýt celý příspěvek

  • jozo
    04:22 12.04.2022

    Ako to tu už v diskusii niekto spomínal tak Putin je už starý. Má 70 a vládne už viac ako 20 rokov. Je opotrebovaný. Nebude v úrade určite do roku 2035 a vôbec nie je jasné čo sa ...Zobrazit celý příspěvek

    Ako to tu už v diskusii niekto spomínal tak Putin je už starý. Má 70 a vládne už viac ako 20 rokov. Je opotrebovaný. Nebude v úrade určite do roku 2035 a vôbec nie je jasné čo sa stane keď umrie alebo reálne stratí moc. Videli sme to teraz v Kazachstane čo sa dialo keď jeden diktátor preberal moc od druhého a to za výdatnej pomoci Ruska, ktoré zabezpečilo akú takú stabilitu. Putinov koniec bude znamenať prerozdelenie moci a tým pádom určite aj obdobie chaosu v Rusku a možnú zmenu smerovania krajiny. Takže predpovedať že celý konflikt bude trvať do roku 2035 je trochu odvážne. Hlavne s čím budú bojovať Rusi o rok alebo o dva? Opotrebenie zbraní ktoré majú teraz v konflikte bude do roka neúnosné. Vyrábať náhradné diely a servisovanie to bola vždy ich katastrofálna slabina. Zároveň ich výroba nových zbraní pre túto vojnu pôjde do kytek. Rusko nemá priemysel schopný vyrábať sofistikované obrábacie stroje a nástroje a tiež nemá schopný elektronický priemysel pre výrobu bojových senzorov a elektroniky a tiež nemá "drive" všeobecnej mobilizácie ako Ukrajina, ktorá nahrádza svoje nedostatky nákupom a svojpomocnou výrobou, invenciou a improvizáciou. To je úplný opak strnulého diktátorského Ruska, ktoré hlavne dokáže aj monumentálne zdroje rozflákať tým najhlúpejším spôsobom. Vždy keď nastane prestávka vo vojne, ktorú spomína autor tak to bude vždy posilňovať Ukrajinu a Rusko skôr ničiť. A ešte je tu fakt, že do 5 rokov bude EU oveľa menej závislá na Ruských energiách. Rusi ak by pokračovali v tejto vojne 5 rokov tak iba v prípade totálnej mobilizácie je to podľa mňa možné. A ako by Putin vysvetloval niečo také svojim občanom to neviem.Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    22:21 11.04.2022

    A také se podívejte na pohled Scott Rittera. To je bývalý zbrojní inspektor OSN, který hledal ZHN v Iráku.

    https://m.youtube.com/watch?v=...

    A také se podívejte na pohled Scott Rittera. To je bývalý zbrojní inspektor OSN, který hledal ZHN v Iráku.

    https://m.youtube.com/watch?v=...

    • Danik
      23:37 11.04.2022

      Tak jestli to hledal tenhle, tak už víme proč se to Iráčanům povedlo všechno zavčasu převést do Sýrie.

      Tak jestli to hledal tenhle, tak už víme proč se to Iráčanům povedlo všechno zavčasu převést do Sýrie.

      • Ján Paliga
        22:14 12.04.2022

        A Sudánu, podľa Vladimíra Pitschmanna v jeho knihe o chemických vojnách

        A Sudánu, podľa Vladimíra Pitschmanna v jeho knihe o chemických vojnách

    • Danik
      23:49 11.04.2022

      Ne, dal jsem mu několik šancí, ale už to nedávám, jeho historické znalosti jsou komické, chápání v reáliích oblasti a jejím vývoji mizivé a vzhledem k tomu, že to bude starší video ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne, dal jsem mu několik šancí, ale už to nedávám, jeho historické znalosti jsou komické, chápání v reáliích oblasti a jejím vývoji mizivé a vzhledem k tomu, že to bude starší video z prvních dnů invaze je již také patrné jak moc se mýlil. Já popravdě přestávám mít důvěru v naprostou většinu západních analytiků a bezpečnostních "expertů", protože jejich schopnost analýzy a čtení situace se stává mizivou a lepší analýzu Vám tu leckdy udělají lidé tu.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        00:18 12.04.2022

        :-))) jste nejlepší

        :-))) jste nejlepší

    • Scotty
      08:36 12.04.2022

      To je zajímavé. Ten člověk nemá pravdu pravděpodobně v ničem co říká.

      To je zajímavé. Ten člověk nemá pravdu pravděpodobně v ničem co říká.

    • alter01
      10:40 12.04.2022

      Cejkis ? Už ti niekto povedal , že si ako osina v zadku ?

      Cejkis ? Už ti niekto povedal , že si ako osina v zadku ?

      • Ján Paliga
        22:15 12.04.2022

        Che, aby sme prispievali v jeho mene na ukrajinské účty

        Che, aby sme prispievali v jeho mene na ukrajinské účty

    • CerVus
      22:55 12.04.2022

      Jenomže Saddám tehdy mlžil, vyhrožoval a neustále ztěžovat práci inspektorum OSN. Ten si na sebe ten bič upletl sám.

      Jenomže Saddám tehdy mlžil, vyhrožoval a neustále ztěžovat práci inspektorum OSN. Ten si na sebe ten bič upletl sám.

  • cejkis
    22:18 11.04.2022

    Toto video má úplně jiný podtext. Ukrajinské vedení vědělo, že aspirací do NATO rozpoutá konflikt s Ruskem. Logická otázka zní, koho zájmy hájí vláda Zelenskeho, když to předem ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto video má úplně jiný podtext. Ukrajinské vedení vědělo, že aspirací do NATO rozpoutá konflikt s Ruskem.

    Logická otázka zní, koho zájmy hájí vláda Zelenskeho, když to předem věděla a vyzývá Ukrajince, kteří chtějí žít bez válek, aby odešli.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      22:24 11.04.2022

      To je slabý, 22:18hod., ty už jsi prostě unavenej. Běž si lehnout a zítra už to dáš líp ju?

      To je slabý, 22:18hod., ty už jsi prostě unavenej. Běž si lehnout a zítra už to dáš líp ju?

    • Danik
      23:35 11.04.2022

      Cejkisy, zkusíme si takové večerní myšlenkové cvičení co říkáš. Jasně tam říká, že pokud nebudou bojovat, Rusko je za 10-12 let pohltí. Hmm čí asi tak zájmy mohou hájit? To je ...Zobrazit celý příspěvek

      Cejkisy, zkusíme si takové večerní myšlenkové cvičení co říkáš. Jasně tam říká, že pokud nebudou bojovat, Rusko je za 10-12 let pohltí. Hmm čí asi tak zájmy mohou hájit? To je zapeklitej dotaz co?Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      08:35 12.04.2022

      Tak on soudruh cejkis trpí logickou slepotou... když vás v noci na ulici přepadne feťák, oba máte své "oprávněné" zájmy. Vy přežít a pokud možno přinést výplatu domů, fetka pak ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak on soudruh cejkis trpí logickou slepotou... když vás v noci na ulici přepadne feťák, oba máte své "oprávněné" zájmy. Vy přežít a pokud možno přinést výplatu domů, fetka pak obstarat si rychle peníze na fet. Oba to cítíte stejně logicky a naléhavě. ALE! Vaše zájmy jsou dramaticky nadřazeny zájmu feťáka. Pohledem jakéhokoliv právního, nebo morálního systému. Chyba je ve feťákově hlavě, ne ve vaší. Neplatí obvinění, že feťáka vyprovokovala vaše plná peněženka.... Když to dovedu ad absurdum, i kdyby jste ty peníze v zaměstnání ukradl, nemá feťák právo vás přepadnout, obrat a koupit fet... Zdánlivě prosté, pro některé jedince zřejmě ne...Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      09:55 12.04.2022

      Na druhú stranu prečo sú rusi z NATO takí vyplašení. NATO plánovalo niekedy obsadiť Rusko ? Bohužiaľ Napoleon a Hitler vytvorili v mentalite rusov nezmazateľnú stopu - strach ...Zobrazit celý příspěvek

      Na druhú stranu prečo sú rusi z NATO takí vyplašení. NATO plánovalo niekedy obsadiť Rusko ? Bohužiaľ Napoleon a Hitler vytvorili v mentalite rusov nezmazateľnú stopu - strach pred západom. Otázka je, či sa rusi neboja aj Číny v blízkej budúcnosti ?Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      14:15 12.04.2022

      Sorry hoši, ale proč pořád děláte tomu ruskému švábu užitečné idioty?

      Sorry hoši, ale proč pořád děláte tomu ruskému švábu užitečné idioty?

      • Clavo
        16:00 12.04.2022

        Asi preto že sú.

        Asi preto že sú.

    • Miki2222
      20:44 16.04.2022

      Pre Teba som si zaplatil. Logická odpoveď znie: "S týmto Ruskom bude vojna na dlho". Takže zodpovedný šéf ich nechá rozhodnúť. Koho záujmy chráni??? Sloboda, demokracia, možnosť ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre Teba som si zaplatil. Logická odpoveď znie: "S týmto Ruskom bude vojna na dlho". Takže zodpovedný šéf ich nechá rozhodnúť. Koho záujmy chráni??? Sloboda, demokracia, možnosť si voliť smer rozvoja ... Či máš iné záujmy k debate ? Sem s nimi!!Skrýt celý příspěvek

  • vaclavs
    21:33 11.04.2022

    Pokud Finsko opravdu vstoupí do NATO, tak RU se bude muset přeskupit na druhou, neoficiální, celkem velkou "frontu". Putler dostane dva menší infarkty, Zacharová se uchlastá k ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud Finsko opravdu vstoupí do NATO, tak RU se bude muset přeskupit na druhou, neoficiální, celkem velkou "frontu". Putler dostane dva menší infarkty, Zacharová se uchlastá k smrti, atd.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      09:57 12.04.2022

      Nechtěli NATO 500 km od Moskvy, budou mít NATO 100 km od Petrohradu ...

      Nechtěli NATO 500 km od Moskvy, budou mít NATO 100 km od Petrohradu ...

  • mudry.udrzbar
    21:15 11.04.2022

    Neviem si predstavit ako by ruska ekonomika v tomto rezime prezila do roku 2035 a ako by si Rusaci trvalo navykli na zivot ala S.Korea

    Neviem si predstavit ako by ruska ekonomika v tomto rezime prezila do roku 2035 a ako by si Rusaci trvalo navykli na zivot ala S.Korea

    • alter01
      22:19 11.04.2022

      Nie 2035, ale ani 2025, určite skôr !

      Nie 2035, ale ani 2025, určite skôr !

      • Miki2222
        20:46 16.04.2022

        Sorry, ja rátam 2023 end.

        Sorry, ja rátam 2023 end.

  • Rase
    20:34 11.04.2022

    Tak si říkám, jak by ona válka v dalších letech vypadala. Z ruské strany by to asi byly vlny zfanatizované pěchoty podporované primárně dělostřelectvem (hloupým). Příležitostně ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak si říkám, jak by ona válka v dalších letech vypadala.
    Z ruské strany by to asi byly vlny zfanatizované pěchoty podporované primárně dělostřelectvem (hloupým). Příležitostně pak budou k vidění ruské letoun a tanky, kterých už moc nevyrobí a zásoby jsou dost omezené. Na ukrajinské straně by pak patrně šlo o co největší snahu šetřit živou sílu, opírání se o silně opevněné pozice - kryté moderním dělostřelectvem a jištěné obrněnými jednotkami (dle standardů NATO). Příležitostné výpady elitních a vysoce mobilních jednotek. Do toho drony a dalekonosné dělostřelectvo. Prostor od ruských hranic, přes obě separatistické republiky až k Dněpru (zhruba to co mají dnes) by byl patrně lidupráznou pustou krajinou.

    Nic moc představa, ale pořád si říkám, že se Rusko snad nějakým způsobem stihne sesypat, než se tohle vyplní. Přeci jen by se z Ruska (rozšířeného o Bělorusko) za tu dobu stal asi dost zbídačený stát, hnaný dál jen nenávistí a záští. V podstatě by se jejich společnost dostala někam do doby před WW1, kdy by prim hrála zemědělská výroba a nějaký ten průmysl, aby se nějak uživili (města by asi prořídla). Něco z elektroniky a zboží by jim patrně dodala Čína, ale kdo ví, jak moc by se chtěla do celé lapálie namočit (moc asi ne). Územní nedotknutelnost by jim zajišťovaly jaderné zbraně. Tedy scénář docela podobný Severní Koreji.

    Pokud jde o Ukrajinu, tak ta by se v podstatě stala nějakým plně militantním státem, což by bylo nezbytné pro dlouhodobý střet s mnohem početnějším protivníkem. Záleží na finanční a hmotné podpoře Evropy, USA a světa, ale v oblasti vojenství by se zde jistě objevovaly velmi pokrokové způsoby vedení války, právě kvůli šetření životů vojáků - vzpomeňme si, jak se jejich armáda nyní posunula za oněch osm let. Tedy asi opravdu něco jako Izrael. Obyvatelným (normálněji) by asi byl jen "Západ" Ukrajiny (dle mého oblasti, kterým se vyhnula válka i nyní), patrně prakticky integrovaný do EU.

    Tak to vidím s vizí vleklé rusko-ukrajinské války do roku 2035.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      10:01 12.04.2022

      Zabúdaš na rakety krátkeho doletu. To bude rusko vyrábať primárne a obklopí nimi celú ukrajinu. Ak nebude mať ukrajine podobné rakety na odstrašenie, tak rus si bude dovoľovať. ...Zobrazit celý příspěvek

      Zabúdaš na rakety krátkeho doletu. To bude rusko vyrábať primárne a obklopí nimi celú ukrajinu.
      Ak nebude mať ukrajine podobné rakety na odstrašenie, tak rus si bude dovoľovať.
      A rus nechce pripustiť, aby ukrajina mala čokoľvek s dosahom až do Moskvy (okrem lietadiel).Skrýt celý příspěvek

      • Badysak
        02:18 13.04.2022

        No to stačí, když se tam mužou promenádovat ukrainské 24ky proč né i letadla. You Tube je plný ruských stíhaček nad dálnici při navigačních letech prostě další navigační let směr ...Zobrazit celý příspěvek

        No to stačí, když se tam mužou promenádovat ukrainské 24ky proč né i letadla. You Tube je plný ruských stíhaček nad dálnici při navigačních letech prostě další navigační let směr Moskva.Skrýt celý příspěvek

  • vaclavs
    20:28 11.04.2022

    A co podpora USA v dalších letech? Resp. Joe Biden tu nebude napořád.

    A co podpora USA v dalších letech? Resp. Joe Biden tu nebude napořád.

    • Rase
      20:46 11.04.2022

      Americká politika je přibližně pořád konstantní a mění se jen lidé a rétorika. Nějaké výraznější změny bych nečekal ani v případě jiného prezidenta (střídají se co pár let). Spíš ...Zobrazit celý příspěvek

      Americká politika je přibližně pořád konstantní a mění se jen lidé a rétorika. Nějaké výraznější změny bych nečekal ani v případě jiného prezidenta (střídají se co pár let). Spíš je otázka, jak by se vypořádalo Rusko s úmrtím jejich "věčného prezidenta" Putina.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        23:40 11.04.2022

        Nástupce by to měl jednodušší. Ukončil by válku. Doma by to okomentoval tím, že nyní je UA odzbrojena, oslabena a nacisti postříleni. Sankce by byly ukončeny. Rusové mají ...Zobrazit celý příspěvek

        Nástupce by to měl jednodušší. Ukončil by válku. Doma by to okomentoval tím, že nyní je UA odzbrojena, oslabena a nacisti postříleni. Sankce by byly ukončeny. Rusové mají jednoduché mozky a chabou paměť a logické postupné zlepšení životní situace (byť stále na h.... a horší než před válkou) by šly na účet nového super prezidenta a suprovosti Ruska. Problém vyřešen. Mezitím by nástupce mohl kout pikle a připravovat se na další válku s UA.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      22:18 11.04.2022

      A to je tým kto je prezident sa určuje zahraničná politika a podpora ? ak by to bolo naozaj tak ja to vidím tak , že v Europe vyrastie nový Izrael! Štát vyzbrojený až po uši , ...Zobrazit celý příspěvek

      A to je tým kto je prezident sa určuje zahraničná politika a podpora ?
      ak by to bolo naozaj tak ja to vidím tak , že v Europe vyrastie nový Izrael! Štát vyzbrojený až po uši , nie len po zuby !
      Celý svet ho bude zásobovať najnovšími zbraňami .len preto aby ich vyskúšali na ruských orkoch !
      Už dnes po 1 mesiaci podpory rusko ťahá za kratší koniec . Stačí zakričať Javelin a polovica tankistov sa dá na útek ale tanky tam nechá !
      Západ si nemôže dovoliť zlyhať , tak "do roka a do dňa" komplet prezbrojí ukrajinské armádu . A prečo ? Aby 15 rokov čakala na svoj koniec , keď sa tovaríščom uráči ich poraziť ?
      Pri tom do 2-3 rokov Rusko skončí s exportom plynu , ropy , uhlia do EU . A tým príde ročne o 250-300 miliárd dolárov ! Ktorými kŕmi armádu . Postupne bude klesať import , každý mesiac . V roku 2024 nebudú mať čo žrať ! Pred 30 rokmi bol ešte každý 2 bochník chleba na stole ruského mužika z kanadskej , alebo argentínskej pšenice ! Tak tu nehovor o Rusku obilnici sveta ! Rusko má prto prebytky obila , lebo dostáva zo západu techniku , technologie a hnojiná a chemikálie a to už skončilo !Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        23:59 11.04.2022

        Jenže takhle to nebude. Rus si koupí prakticky cokoli, co bude chtít, prodá mu to Čína , včetně embargovaného zboží. Ta si to osolí řádně mastnou přirážkou, kterou bude rusko ...Zobrazit celý příspěvek

        Jenže takhle to nebude. Rus si koupí prakticky cokoli, co bude chtít, prodá mu to Čína , včetně embargovaného zboží. Ta si to osolí řádně mastnou přirážkou, kterou bude rusko splácet surovinami a v horším případě Sibiří a prací otroků.

        Je ve výsostném zájmu Číny udržovat Rusko natolik silné, aby se ho Západ nepřestal bát a nezačal se soustředit pouze na čínské imperiální choutky.

        Ve zkratce, kdo chce vidět poražené rusko, kde budou mužici žrát kořínky a bydlet v zemljankách, tak bude muset udělat mnohem víc, než jen vyhlašovat sankce.Skrýt celý příspěvek

    • CerVus
      23:00 12.04.2022

      Amerika bude dodávat vyřazené zbraně, repasovat je, vydělávat na těžbě surovin a obnově země. I když je to bude stát peníze, tak se jim i budou vracet.

      Amerika bude dodávat vyřazené zbraně, repasovat je, vydělávat na těžbě surovin a obnově země. I když je to bude stát peníze, tak se jim i budou vracet.

  • Arthur
    19:14 11.04.2022

    Včera som to pozeral v priamom prenose.
    Výborné zhrnuté.

    Ak ma pamäť neklame včera to formuloval tak, že napadnutím 24.2. ráno stvorili "Izrael"

    Včera som to pozeral v priamom prenose.
    Výborné zhrnuté.

    Ak ma pamäť neklame včera to formuloval tak, že napadnutím 24.2. ráno stvorili "Izrael"

  • Standa
    19:06 11.04.2022

    Přijde mi to spíš jako vzkaz ruzzku, že je Ukrajina ochotná se bránit do nekonečna a že se jen tak neunaví. Zda ruzzko zaútočí záleží na stavu UA armády, schopnosti útočit do ...Zobrazit celý příspěvek

    Přijde mi to spíš jako vzkaz ruzzku, že je Ukrajina ochotná se bránit do nekonečna a že se jen tak neunaví. Zda ruzzko zaútočí záleží na stavu UA armády, schopnosti útočit do zázemí ruzzka a způsobovat jí škody na infrastruktuře. UA může být schopna se konvenčně vyzbrojit moderní západní technikou, která bude na technologicky vyšší úrovni, než ta ruzzká. Dovolím si předpovědět, že USA si nenechají ujít příležitost vyzbrojit Ukrajinu tak, aby tím vznikla silná nárazníková zóna a tím se uvolní ruce USA v oblasti pacifiku. Pro USA je ta válka si myslím vlastně "vhodná". Vyřeší jejich dilema operovat ve dvou válkách. Tu jednu povede silný spojenec místo USA. Ze strategicko geopolitického hlediska je to velká příležitost.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      20:01 11.04.2022

      To by znamenalo FAE, pokročilou dělostřeleckou munici a balistické střely s kazetovou hlavici v masovém měřítku. Další stupeň už jsou jen taktické jaderné zbraně.

      To by znamenalo FAE, pokročilou dělostřeleckou munici a balistické střely s kazetovou hlavici v masovém měřítku. Další stupeň už jsou jen taktické jaderné zbraně.

      • Standa
        20:22 11.04.2022

        Přesně tak a tyhle zbraně dokáží odradit rusko od další konfrontace......Teda v normální společnosti.....

        Přesně tak a tyhle zbraně dokáží odradit rusko od další konfrontace......Teda v normální společnosti.....

      • Technista
        08:24 12.04.2022

        Myslím, že ukrajinská armáda roku 2035 bude mít i ty vlastní balistické rakety s atomovými hlavicemi. Jako Izrael, bez oficiálního přiznávání.

        Myslím, že ukrajinská armáda roku 2035 bude mít i ty vlastní balistické rakety s atomovými hlavicemi. Jako Izrael, bez oficiálního přiznávání.

        • liberal shark
          10:01 12.04.2022

          Půltunová hlavice FAE udělá stejnou práci a bez mezinárodního skandálu. Kursk, Belgorod, Brjansk, Orel, Rostov jsou v dostřelu. Stačí demonstrační úder na nějaké předměstí.

          Půltunová hlavice FAE udělá stejnou práci a bez mezinárodního skandálu. Kursk, Belgorod, Brjansk, Orel, Rostov jsou v dostřelu. Stačí demonstrační úder na nějaké předměstí.

    • flanker.jirka
      21:00 11.04.2022

      Pokud se to vyvine do takto dlouhotrvajícího konfliktu, tak je to pro obě strany neudržitelné válčit v takovém tempu. A kde na kvantum moderní západní výzbroje vezmou peníze? Nyní ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud se to vyvine do takto dlouhotrvajícího konfliktu, tak je to pro obě strany neudržitelné válčit v takovém tempu. A kde na kvantum moderní západní výzbroje vezmou peníze? Nyní vyčistily sklady munice a zbraní v bývalých státech východního bloku.
      I pro státy EU a NATO bude takové vyzbrojování velkou zátěží do rozpočtů. A máme tu demokracii, donekonečna to voliči nebudou trpět.Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        21:58 11.04.2022

        Ne, ono to časem spadne do takové opotřebovávací války, jako byla mezi Egyptem a Izraelem. Ale to rusko prohraje. To bylo vidět už poslední rok, že UA armáda začíná na linii ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, ono to časem spadne do takové opotřebovávací války, jako byla mezi Egyptem a Izraelem. Ale to rusko prohraje. To bylo vidět už poslední rok, že UA armáda začíná na linii dotyku na doněcké frontě získávat navrh díky dronům a informacím. Cokoliv rusáci připravili k palbě, tak tam hned byla odpověď a UA měla větší dosah a byla přesnější. Ještě tak dva roky a fronta by se rusákům rozpadla. I kvůli tomu si myslím, že rusáci zaútočili, UA se jim začala vymykat z kontroly, začala se vzdalovat ekonomicky, politicky a armáda sílila neuvěřitelně rychle. UA začala vybírat letadla, ještě chvíli a začala by střežit pobřežní vody. Z UA by se stalo o se týče armády takový druhý Polsko. Možná ještě silnější.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          10:08 12.04.2022

          Ano, to mohl být spouštěč. Možná je vyděsil nedávný test Neptuna. RF nemohla dopustit, aby UA disponovala funkčním letectvem, moderní PVO, protilodními a balistickými střelami. Už ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, to mohl být spouštěč. Možná je vyděsil nedávný test Neptuna.
          RF nemohla dopustit, aby UA disponovala funkčním letectvem, moderní PVO, protilodními a balistickými střelami. Už takhle je vidět, že rusáci mají co dělat s moderně organizovanými a řízenými pozemními silami UA, byť vybavenými post-sovětskou technikou. Kdyby je nechali dokončit přezbrojení, tak RF nemohla UA zabránit ve zpětném dobytí DLR a LLR, a Krym by se pravděpodobně ocitl pod námořní a vzdušnou blokádou, o vodovodu nemluvě.Skrýt celý příspěvek

          • Hyena
            09:24 14.04.2022

            Dnes prvy uspesny zasah Neptunom !

            Dnes prvy uspesny zasah Neptunom !

      • Miki2222
        21:13 16.04.2022

        Je vecou politov ich presvedčiť. Ale EU + USA nie je chudobné. Takže si myslím, že to ustojíme.
        Je to v našom záujme a už aj priorita...

        Je vecou politov ich presvedčiť. Ale EU + USA nie je chudobné. Takže si myslím, že to ustojíme.
        Je to v našom záujme a už aj priorita...

    • Hyena
      14:38 12.04.2022

      Preco ich ale nezobrali hned do NATO?

      Preco ich ale nezobrali hned do NATO?

      • Standa
        18:18 12.04.2022

        Protože do NATO nebude přizván nikdo, kdo nemá vyrešené hranice a působí v zamrzlém konfliktu. Tím by se NATO okamžitě stalo stranou konfliktu, tzn. maximální nasazení všech ...Zobrazit celý příspěvek

        Protože do NATO nebude přizván nikdo, kdo nemá vyrešené hranice a působí v zamrzlém konfliktu. Tím by se NATO okamžitě stalo stranou konfliktu, tzn. maximální nasazení všech vojenských sil. Takhle to je vcelku cynicky pohodlné. Pouští se rusku krev přes aktéra, kvůli kterému nemusí ze západu nikdo umřít. Dodávky zbraní jsou v pohodě, oslabí geopolitického protivníka.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          10:08 13.04.2022

          A přesně z tohoto důvodu rusko takové konflikty vytváří. Zneužívají tohoto dobrého pravidla k blokování vstupu sousedních států do NATO. Rusáci zřejmě vnímají jako svoje ohrožení ...Zobrazit celý příspěvek

          A přesně z tohoto důvodu rusko takové konflikty vytváří. Zneužívají tohoto dobrého pravidla k blokování vstupu sousedních států do NATO. Rusáci zřejmě vnímají jako svoje ohrožení existenci libovolného sousedního státu, na který nemohou kdykoliv beztrestně zaútočit. Oni nedokážou akceptovat situaci, kdy s nějakým státem musejí opravdu vyjednávat, protože mu nemají čím vyhrožovat. Proto tak nenávidí USA.Skrýt celý příspěvek

    • Miki2222
      21:09 16.04.2022

      Pre terajšieho prezidenta Bidena je to v tejto chvíli "víťazná vojná proti Rusku!" Bez mŕtveho amerického vojaka. Zo všetkým amerických vojen najlepšie manažovaná. Preto si myslím, ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre terajšieho prezidenta Bidena je to v tejto chvíli "víťazná vojná proti Rusku!" Bez mŕtveho amerického vojaka. Zo všetkým amerických vojen najlepšie manažovaná. Preto si myslím, že ich podpora sa bude stupňovať. Slava Ukrajine.Skrýt celý příspěvek

  • liberal shark
    17:56 11.04.2022

    To by přesně odpovídalo Putinově deklaraci. Cílem je zničit ukrajinský národ i zemi.

    To by přesně odpovídalo Putinově deklaraci. Cílem je zničit ukrajinský národ i zemi.

  • DuPo
    17:50 11.04.2022

    Ten Arestovyč teda posledné dni nesrší moc optimizmom. Osobne dúfam, že aj toto je len súčasť hry na kočku a myš, pričom russáci skončia krachom oveľa skôr.

    Ten Arestovyč teda posledné dni nesrší moc optimizmom. Osobne dúfam, že aj toto je len súčasť hry na kočku a myš, pričom russáci skončia krachom oveľa skôr.

Načítám diskuzi...