VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 2 z 50
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • liberal shark
    13:25 03.12.2023

    Soudruh Macron zase trousí svoje státnická ...Zobrazit celý příspěvek

    Soudruh Macron zase trousí svoje státnická moudra.

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      19:55 03.12.2023

      Eman není schopen po X let zvládat muslimy, co mu podřezávají a přejíždějí občany, u sebe doma. Ze Sahelu byl rovněž vypráskán, takže neználci z Izraele nepochybně se zatajeným ...Zobrazit celý příspěvek

      Eman není schopen po X let zvládat muslimy, co mu podřezávají a přejíždějí občany, u sebe doma. Ze Sahelu byl rovněž vypráskán, takže neználci z Izraele nepochybně se zatajeným dechem čekají, až jim tenhle trapnej kašpar s napoleonským komplexem poradí, jak na to na Blízkem Východě jít. To je fakt strašnej oc..s.Skrýt celý příspěvek

  • Mark
    12:45 03.12.2023

    Komedie tragikomické organizace OSN pokračuje.

    https://www.nationalreview.com...

    Komedie tragikomické organizace OSN pokračuje.

    https://www.nationalreview.com...

    • Quetzal
      17:25 04.12.2023

      To je bohužel tragická tragikomedie. Měla by to být organizace, která sdružuje všechny státy světa v jejich úsilí zabránit dalším válkám a bránit lidská práva, zlepšovat vztahy ...Zobrazit celý příspěvek

      To je bohužel tragická tragikomedie. Měla by to být organizace, která sdružuje všechny státy světa v jejich úsilí zabránit dalším válkám a bránit lidská práva, zlepšovat vztahy mezi národy a státy. Ale pokud jsou nadpoloviční většina těchto států diktátorské režimy, tak je výsledný produkt nutně výsměch.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    02:53 03.12.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl - Gaza situace, boje: https://twitter.com/idfonline/... -- varování pro obyvatele jihu: ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl
    - Gaza situace, boje: https://twitter.com/idfonline/...
    -- varování pro obyvatele jihu: https://twitter.com/AvichayAdr...
    --- čl.: https://www.novinky.cz/clanek/...
    - nálety pokračují, fronta sever: https://twitter.com/i/status/1...
    - skalp jménem Sam Farhat: https://twitter.com/IDFSpokesp...
    - teroristický čin Hamásu v Jerusalemě: https://twitter.com/i/status/1...
    - letadlo z USS Dwight D. Eisenhower (CVN-69) zachytilo Iránský UAV Mohajer-6 ... : https://twitter.com/sentdefend...
    - Iron Done: https://twitter.com/i/status/1...
    - Jo'av Galant v AH-64: https://twitter.com/sentdefend... Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    23:32 02.12.2023

    https://www.thegatewaypundit.c... "Kamala Harris útočí na Izrael kvůli válce Hamasu: „Bylo zabito příliš mnoho nevinných ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.thegatewaypundit.c...
    "Kamala Harris útočí na Izrael kvůli válce Hamasu: „Bylo zabito příliš mnoho nevinných Palestinců“"

    A to bych nebyl ja, abych tady nedal neco o tazkvane liberalni takzvane demokracii.

    https://www.thegatewaypundit.c...
    "Křesťanská rodina byla násilně odstraněna z domova v Gun Point, spoutána a zavřena v dodávce poté, co FBI údajně „pohnala“ 15letého syna, aby zveřejnil kontroverzní memy"
    "Poklidný život rodiny Rufini byl zničen, když je pozdě v noci operace FBI viděla, jak je vytáhli se zbraní v ruce z jejich domova a zadrželi je v dodávce, zatímco agenti pročesávali jejich dům, aby našli důkazy o tom, co bylo podle jejich 15 let považováno za potenciální násilné spiknutí."

    "Brzy se ukázalo, že nejde o žádné velké spiknutí ani bezprostřední nebezpečí, a zájem FBI opadl. Rodina však zůstala uvízlá v následcích. Následovalo vyšetřování oddělení pro děti a rodiny (DCF), které vedlo k několikaměsíčním každodenním schůzkám. Stát vznesl na syna trestní oznámení, která byla nakonec stažena, ale ne dříve než v dlouhém a nákladném soudním sporu."

    "„Jeho zájmy o historii a teologii ho zavedly do králičí nory, kde byl rekrutován do skupinových chatů zaměřených na dospívající tradicionalistické katolíky s extrémním politickým obsahem. Později jsme se dozvěděli, že tyto chaty byly bedlivě sledovány a možná provozovány agenty FBI jako součást snahy o vyšetřování tradičních katolíků, která následovala po širším domácím vyšetřování vyvolaném událostmi ze 6. ledna."

    https://www.newsweek.com/2023/...
    "Exkluzivně: Následovníci Donalda Trumpa, na které se FBI zaměří, protože se blíží volby v roce 2024"

    "Toto není mediální humbuk. Ale také to není snadno kvantifikovatelné," říká úředník FBI. "Mluvíme jen o několika tisících typů Proud Boy, nebo mluvíme o 30 procentech země, kteří jsou hlavními Trumpovými voliči? Mluvíme o extrémistech zaměřených na politické násilí nebo jen o spoustě nespokojených a frustrovaných občanů? Nevím Odpověď a mohu vás ujistit, že odpověď není v žádné tajné zpravodajské službě, kterou má vláda k dispozici."
    Takze zdroj z FBI tvrdi, ze nevi jestli 30% procent obcanu Spojenych statu jsou chteji pachat politicke nasili, nebo jsou jenom nespokojeni. Ja byt volicem Trumpa tak jsem celkem znepokojen, ze me FBI povazuje za potencionalne nebezpecneho cloveka.

    "Odborníci se shodují, že s blížícími se volbami v roce 2024 bude vyvíjen větší tlak na zabránění porušování zákonů, které si vyžádá infiltraci politických kruhů a další kontroverzní vládní aktivity."
    Delaji si srandu? Kontroverzni vladni aktivity.

    https://www.theguardian.com/us...
    "Případ únosu guvernéra Michiganu: zatvrzelí teroristé nebo podvodníci FBI?"
    "Když byli zatčeni, případ se zdál být namočený. Ale jak se objevily další důkazy a začal soud, objevil se jiný příběh. Jejich právníci argumentují, že zdaleka nejsou oddanou partou pučistů, ale Wolverine Watchmen jsou nešťastné oběti lapení FBI, které placené informátory přiměly ke spáchání zločinů, o kterých by jinak ani neuvažovali."
    "FBI podle obranných spisů nasadila nejméně 12 informátorů a také několik tajných agentů. "Neexistoval žádný plán, žádná dohoda a žádný únos," řekl minulý týden obhájce Joshua Blanchard."
    Timhle jsou mysleny kontroverzni vladni aktivity.


    Ja byt doporucoval zavrit vsechny podporovatele Trumpa do taboru,
    a potom pomoci takzvane liberalne takzvane demokratickych metod
    zjistit jejich umysly.Skrýt celý příspěvek

    • tomason
      00:07 03.12.2023

      https://www.newsweek.com/2023/... "nebo že metody boje proti terorismu vyvinuté v posledním desetiletí v ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.newsweek.com/2023/...
      "nebo že metody boje proti terorismu vyvinuté v posledním desetiletí v reakci na Al-Káidu a další islamistické skupiny představují nejplodnější způsob, jak vytvořit domácí řešení."
      Takze proti Trumpovym priznivcum jsou pouzivany metody, ktere jsou pouzivany proti dobrym muslimum kteri nasleduji toho sveho proroka, ale neni jiste ze tyto metody budou ucinne.
      Sefove tech skupin byli zabijeni. A co s Trumpem? Biden v rozhovoru tvrdil ze budou pouzity vsechny ustavni prostredky aby Trump nebyl zvolen. tak doufam ze mluvi pravdu, a nebude pouzito nejake mimoradne opatreni k zachrane demoKKKracie.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      11:51 03.12.2023

      To je jej názor zpoza oceánu . Ja si myslím , že nie .

      To je jej názor zpoza oceánu . Ja si myslím , že nie .

  • Mark
    20:05 02.12.2023

    Takto se v Afghánistánu zachází se ženami...kde jsou ti všichni propalestinští ...Zobrazit celý příspěvek

    Takto se v Afghánistánu zachází se ženami...kde jsou ti všichni propalestinští aktivisté?

    https://twitter.com/OliLondonT... Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      21:56 02.12.2023

      Pletou si své vlastní důtky a biče na své manželky, jako celý zbytek muslimské civilizace :-)

      Pletou si své vlastní důtky a biče na své manželky, jako celý zbytek muslimské civilizace :-)

    • Diver007
      18:15 03.12.2023

      A taky Saudské Arábii, Kataru a vlastně téměř všude, kde vládne tvrdou rukou islám. Akorát v SA je už vidět pokrok….vozí je kamenovat a zabíjet za město, už to nedělají veřejně.

      A taky Saudské Arábii, Kataru a vlastně téměř všude, kde vládne tvrdou rukou islám. Akorát v SA je už vidět pokrok….vozí je kamenovat a zabíjet za město, už to nedělají veřejně.

      • Vrata
        19:55 03.12.2023

        O kamenovani v SA jsem neslysel (mate citaci) ale vrazdeni desitek az stovek lidi - demonstrantu - v Iranu je znamo, ze ...

        O kamenovani v SA jsem neslysel (mate citaci) ale vrazdeni desitek az stovek lidi - demonstrantu - v Iranu je znamo, ze ...

        • Diver007
          22:02 03.12.2023

          Vrata: děláte si srandu? Jakou citaci? Víte vůbec něco o islámu? Ona je vůbec prdel si pustit do Evropy miliony magorů a pak si o tom něco začít zjišťovat. Trochu pozdě.

          Vrata: děláte si srandu? Jakou citaci? Víte vůbec něco o islámu? Ona je vůbec prdel si pustit do Evropy miliony magorů a pak si o tom něco začít zjišťovat. Trochu pozdě.

  • Mark
    20:03 02.12.2023

    Poděkování velkému Arnimu za setkání s rodinami izraelských rukojmých z Gazi. Palec nahoru ...Zobrazit celý příspěvek

    Poděkování velkému Arnimu za setkání s rodinami izraelských rukojmých z Gazi.
    Palec nahoru Arni.

    https://twitter.com/Israel/sta... Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    02:22 02.12.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl, po krátké odmlce - v pásmu Gazy byly obnoveny boje, konec příměří: https://twitter.com/IDF/status... ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl, po krátké odmlce
    - v pásmu Gazy byly obnoveny boje, konec příměří: https://twitter.com/IDF/status... https://twitter.com/IDFSpokesp... https://twitter.com/IDFSpokesp... https://twitter.com/IDFSpokesp... https://twitter.com/IDFSpokesp...
    - nálety pokračují, fronta sever: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - Příměří mezi Izraelem a Hamásem skončilo, znovu znějí sirény a počítají mrtvé (čl.): https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    21:02 01.12.2023

    https://www.thegatewaypundit.c... "IDF ignoruje varování o blížícím se masakru v Judeji, Samaří, Say ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.thegatewaypundit.c...
    "IDF ignoruje varování o blížícím se masakru v Judeji, Samaří, Say Sources"
    Tezko rict jestli je na tom neco pravdy, ale moc se mi nezda ze by Palestinska samosprava chtela zautocit na Izrael.


    https://www.israelnationalnews...
    Tady neco o obrnenych vozidlech vlastnenych Palestinskou samospravouSkrýt celý příspěvek

    • Západňan
      22:47 01.12.2023

      Kdyby zaútočila, tak by se vlastně pozice Izraele zlepšila, protože by už nikdo nemohl tvrdit, že Fatáh jsou ti hodní Palestinci a že dva státy jsou i za současné situace jediným ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdyby zaútočila, tak by se vlastně pozice Izraele zlepšila, protože by už nikdo nemohl tvrdit, že Fatáh jsou ti hodní Palestinci a že dva státy jsou i za současné situace jediným řešením, jak doposud hlásá i Bidenova administrativa. Muselo by se zkrátka čekat, až se mezi Palestinci objeví skuteční partneři k jednáníSkrýt celý příspěvek

      • PavolR
        10:23 02.12.2023

        Operuje tam mnoho skupín, na ktoré oficiálne nemá Fatah žiaden dosah. Čiže by to jeho pozíciou vôbec neotriaslo.

        Operuje tam mnoho skupín, na ktoré oficiálne nemá Fatah žiaden dosah. Čiže by to jeho pozíciou vôbec neotriaslo.

    • flanker.jirka
      22:57 01.12.2023

      Na středním východě nelze věřit nikomu a ničemu.

      Na středním východě nelze věřit nikomu a ničemu.

      • tomason
        12:32 02.12.2023

        U Arabu a hlavne muslimu je problem, ze to co my povazujeme za slusnost, povazuji oni za slabost. Agresivita, zakernost a ulhanost je u Arabu brano jako projev sily, u nas se to ...Zobrazit celý příspěvek

        U Arabu a hlavne muslimu je problem, ze to co my povazujeme za slusnost, povazuji oni za slabost.

        Agresivita, zakernost a ulhanost je u Arabu brano jako projev sily, u nas se to neberou jako kladne vlastnosti.

        https://cs.wikipedia.org/wiki/...
        "Takíja (anglicky Taqiyya, arabsky تقیة‎, taqíja) je právní koncepce používaná v menšinovém (přibližně 15 %) ší'itském islámu (ale i v sunnitském)[zdroj?], který často jakožto menšina čelil pronásledování ze strany sunnitů. Jedná se o koncept, který v ohrožení života považuje jako nábožensky legitimní „zapřít vlastní víru“ a předstírat konformitu s náboženskou většinou,[1] lhát nepříteli, či dopustit se jinak za normálních okolností zakázaných skutků."

        "I sunnitští právníci řeší otázku zda muslim smí zapřít v případě smrtelné hrozby svou víru či jinak lhát. Většinové stanovisko soudí, že je to přípustné, podrží-li si dotyčný pravdu ve svém srdci, byť připouštějí, že stát se mučedníkem může být ušlechtilejším řešením.[2]"

        "Toto pravidlo neumožňuje muslimům lhát z oportunistických pohnutek, takový přístup (byť by šlo o situace, kde by mohla lež muslimům věcně pomoci) muslimské autority jednohlasně odsuzují."
        A ten posledni odstavec je typicka wikipedie. Ono je to oportunisticke z hlediska islamu, ne z naseho hlediska. Takze muslim muze v klidu hlat ze islam je nabozenstvi miru, ale uz nerekne ze islamsky mir znamena nadvladu islamu nad celym svetem, a tim bude mir.Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    16:53 01.12.2023

    https://www.thegatewaypundit.c... "Izrael byl varován před teroristickým útokem 7. října, ale vrchní velitelé IDF odmítli ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.thegatewaypundit.c...
    "Izrael byl varován před teroristickým útokem 7. října, ale vrchní velitelé IDF odmítli jednat"

    "Generálmajor Haliva byl vůdcem 10měsíčního povstání v rámci bezpečnostního aparátu proti premiérovi Benjaminu Netanjahuovi, tvrdil Glick. „Jeho bývalá manželka a matka jeho dětí, Shira Margalit, je vdaná za Ilana Shiloaha, vedoucího reklamního manažera. Margalit a Shiloah stály za velkou částí politických nepokojů, které Izrael zažil od loňského roku. Dcera Halivy vystoupila na protivládních protestech. Twitter jeho syna je plný anti-Netanjahuových invektiv.“"

    https://www.israelnationalnews...
    "Důstojník varoval svého přímého nadřízeného, ​​který jí zrušil dovolenou, aby varoval šéfa zpravodajského ředitelství Aharona Halivu, když navštívil základnu jednotky. Haliva zprávu nedbal a nepředal informaci šéfovi ISA ani náčelníkovi štábu."

    Takze generalmajor Haliva vedl povstani proti demokraticky zvolenemu premiru Netanjahuovi, a pote utajil zpravu o privave hamasu k utoku na Izrael. No to je ale nahoda.
    Tomu se rika vlastizrada.

    Tak komu se hodil utok hamasu, kdyz sefove vsech bezpecnostnich slozek a armady jsou levicaci, a nenavidi Netanjahua.
    Jestli se prokaze ze nekdo zamerne nechal hamas zautocit s cilem poskodit Netanjahua, tak doufam ze budou padat tresty smrti za vlastizradu.Skrýt celý příspěvek

    • tomason
      17:28 01.12.2023

      https://www.bbc.com/news/world... "Muellerova zpráva: Právník FBI „změnil e-mail“ za účelem odposlouchávání Trumpova poradce" "Očekává se, že bývalý právník FBI ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.bbc.com/news/world...
      "Muellerova zpráva: Právník FBI „změnil e-mail“ za účelem odposlouchávání Trumpova poradce"

      "Očekává se, že bývalý právník FBI přizná falšování dokumentu, který byl použit jako součást vyšetřování údajného ruského vměšování do amerických prezidentských voleb v roce 2016."

      "Co udělal bývalý právník FBI?"
      "Pan Clinesmith má přijmout odpovědnost za změnu e-mailu použitého k získání povolení k odposlechu asistenta Trumpovy kampaně."

      "E-mail od jiného úředníka FBI byl změněn, aby naznačoval, že jeho poradce Carter Page nikdy nebyl „zdrojem“ CIA – zatímco pan Page byl ve skutečnosti informátorem CIA."



      https://edition.cnn.com/2017/0...
      "Exkluzivně: Americká vláda odposlouchávala bývalého předsedu Trumpovy kampaně"

      BBC a CNN, doufam ze to dostatecne duveryhodne zdroje. Delate si srandu, odposlouchavat volebni stab oponenta. Tyka se to roku 2016.Skrýt celý příspěvek

      • tomason
        17:46 01.12.2023

        Toto jsem dal ke srovnani, jak pracuji takzvane liberalni takzvani demokrate v USA.
        Tohle je nepripustne, a je uplne jedno jestli mate Trumpa radi nebo ne.

        Toto jsem dal ke srovnani, jak pracuji takzvane liberalni takzvani demokrate v USA.
        Tohle je nepripustne, a je uplne jedno jestli mate Trumpa radi nebo ne.

    • tomason
      19:09 01.12.2023

      https://www.dailymail.co.uk/ne... "Ministři byli obviněni ze ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.dailymail.co.uk/ne...
      "Ministři byli obviněni ze zakrývání, když se ukázalo, že stínová armádní jednotka špehovala britské kritiky politik blokování Covid"
      "Mail on Sunday začátkem tohoto roku odhalil, že vojenští agenti v britské brigádě „informační války“ byli součástí zlověstného plánu, který měl bedlivě dohlížet na politiky a vysoce postavené novináře, kteří vzbuzovali pochybnosti o reakci na pandemii."

      https://www.army.mod.uk/who-we...
      A tady je domovska stranka brigady ktera sledovala politiky a novinare.Skrýt celý příspěvek

  • pjaro77
    23:33 30.11.2023

    Všade na svete je verchuška bohorovná. A potom sa spustia nemilé ...Zobrazit celý příspěvek

    Všade na svete je verchuška bohorovná. A potom sa spustia nemilé udalosti.
    https://www.startitup.sk/izrae... Skrýt celý příspěvek

    • tomason
      17:10 01.12.2023

      Pokud se prokaze, ze sefove bezpecnostnich slozek a armady Netanjahuovy zamerne lhali ze hamas nezautoci, budou v Izraeli padat tresty smrti. Vyuzit hamasu k tomu aby se zbavili ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud se prokaze, ze sefove bezpecnostnich slozek a armady Netanjahuovy zamerne lhali ze hamas nezautoci, budou v Izraeli padat tresty smrti.

      Vyuzit hamasu k tomu aby se zbavili Netanjahua, to je statni prevrat a vlastizrada.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        22:35 02.12.2023

        Mohlo by to viesť k občianskej vojne alebo vzburám vnútri Izraela ?

        Mohlo by to viesť k občianskej vojne alebo vzburám vnútri Izraela ?

  • greenBelt
    20:33 30.11.2023

    Muhammad Zubeidi, hlavní velitel islámského džihádu v Džanínu na Západním břehu, byl dnes odstraněn

    https://x.com/jbetlach/status/...

    Keep comming.

    Muhammad Zubeidi, hlavní velitel islámského džihádu v Džanínu na Západním břehu, byl dnes odstraněn

    https://x.com/jbetlach/status/...

    Keep comming.

    • Quetzal
      17:32 01.12.2023

      Keep it coming. - Jen houšť a větší kapky!

      A není to první cíl eliminovaný na Západním břehu. Evidentně se rozhodli to vzít z jedné vody načisto.

      Keep it coming. - Jen houšť a větší kapky!

      A není to první cíl eliminovaný na Západním břehu. Evidentně se rozhodli to vzít z jedné vody načisto.

    • Diver007
      18:53 01.12.2023

      Viděl jsem kdysi video s 6 členy ISIS v sebevražedných vestách, jak se podobně kření do kamery. Pak jim jedna ta vesta omylem bouchla, v tomhle videu mi ten konec hrozně chyběl.

      Viděl jsem kdysi video s 6 členy ISIS v sebevražedných vestách, jak se podobně kření do kamery. Pak jim jedna ta vesta omylem bouchla, v tomhle videu mi ten konec hrozně chyběl.

  • Iruka
    17:30 30.11.2023

    Německý prezident musel 30 minut čekat na letišti v Kataru, než si ho tam vyzvedli. Prostě mu chtěli dát čas na zotavenou z jetlagu, nic jiného za tím být nemůže ... --- Pro ...Zobrazit celý příspěvek

    Německý prezident musel 30 minut čekat na letišti v Kataru, než si ho tam vyzvedli. Prostě mu chtěli dát čas na zotavenou z jetlagu, nic jiného za tím být nemůže ...

    ---
    Pro Německo to nebyl dobrý pohled, protože jeho prezident Frank-Walter Steinmeier zůstal 30 minut čekat na letištní ploše katarského letiště. Berlín a Dauhá jsou v otázce války mezi Izraelem a Hamásem v rozporu.

    https://twitter.com/Joyce_Kara... Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      08:56 01.12.2023

      A to sú veľkí budúci partneri, Katar s Nemeckom podpísal zmluvy na nahradenie ruského plynu. Tí Nemci si teda vedia vybrať, z dažďa pod okvap.

      A to sú veľkí budúci partneri, Katar s Nemeckom podpísal zmluvy na nahradenie ruského plynu. Tí Nemci si teda vedia vybrať, z dažďa pod okvap.

      • Wirbelwind
        11:05 01.12.2023

        a ake boli ine moznosti?

        a ake boli ine moznosti?

        • salatnik
          15:25 01.12.2023

          Tak to si pozri, najväčší sú USA, ak vynecháme Irán a Rusko, tak tam máme aj Kanadu, Nórsko, Austráliu...je ich viac.

          Tak to si pozri, najväčší sú USA, ak vynecháme Irán a Rusko, tak tam máme aj Kanadu, Nórsko, Austráliu...je ich viac.

      • TN12
        18:48 01.12.2023

        Německo diversifikuje, mají nový kontrakt i s Nigérií: https://www.offshore-technolog...

        Německo diversifikuje, mají nový kontrakt i s Nigérií: https://www.offshore-technolog...

  • greenBelt
    15:20 30.11.2023

    Jak se jedná s Hamásem https://video.aktualne.cz/spot... Naši lékaři operovali šéfa Hamásu. Je to ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak se jedná s Hamásem

    https://video.aktualne.cz/spot...

    Naši lékaři operovali šéfa Hamásu. Je to psychopat, říká bývalý agent Mosadu

    https://zpravy.aktualne.cz/zah... Skrýt celý příspěvek

    • Tesil
      16:09 30.11.2023

      V každé společnosti tvoří zhruba jedno procento psychopati.
      I přes psychologické testy se dostávají i do armád po celém světě.

      V každé společnosti tvoří zhruba jedno procento psychopati.
      I přes psychologické testy se dostávají i do armád po celém světě.

      • Quetzal
        17:00 30.11.2023

        Ano to je hezké vysvětlení Tesile. Nic to ale nemění na faktu, že se palestinci, kteří pronikli 7.10. do Izraele chovali jako sběř. Nikdo se nemůže omlouvat tím, že dostal rozkazy ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano to je hezké vysvětlení Tesile. Nic to ale nemění na faktu, že se palestinci, kteří pronikli 7.10. do Izraele chovali jako sběř. Nikdo se nemůže omlouvat tím, že dostal rozkazy od psychopata.Skrýt celý příspěvek

        • Tesil
          22:01 30.11.2023

          Kecale,
          to není vysvětlení zjevného faktu.

          Kecale,
          to není vysvětlení zjevného faktu.

          • Diver007
            18:59 01.12.2023

            Tesil: co třeba poměr psychopatů u náboženství? Já bych ,,chlapa’’co považuje za normální mlátit ženy a chovat se v roce 2023 se jako ve středověku psychopatem klidně nazval.

            Tesil: co třeba poměr psychopatů u náboženství? Já bych ,,chlapa’’co považuje za normální mlátit ženy a chovat se v roce 2023 se jako ve středověku psychopatem klidně nazval.

          • Tesil
            19:18 01.12.2023

            Tak se podívej na práva žen podle halachy a srovnej to třeba s Evropou v roce 2023.

            Tak se podívej na práva žen podle halachy a srovnej to třeba s Evropou v roce 2023.

          • Diver007
            19:39 01.12.2023

            Tesil: a proč bych to dělal? Budeme porovnávat něco z jeskyně a aplikovat to na rok 2023? + oni to to až zase tolik nežerou a většina lidí v IL chápe rozdíl mezi rokem 800 a 2023. ...Zobrazit celý příspěvek

            Tesil: a proč bych to dělal? Budeme porovnávat něco z jeskyně a aplikovat to na rok 2023? + oni to to až zase tolik nežerou a většina lidí v IL chápe rozdíl mezi rokem 800 a 2023. Což většina muslimů očividně moc nechápe.Skrýt celý příspěvek

          • Tesil
            17:16 02.12.2023

            Proč bys to dělal?
            Přece proto abys věděl o čem píšeš.

            Proč bys to dělal?
            Přece proto abys věděl o čem píšeš.

      • LAMP
        20:21 30.11.2023

        Čím vyšší pozice v hierarchii moci, tím je ta percentáž sociopatie vyšší. Přitom je ale průměrný sociopat loser na dně společnosti. Chce to totiž i další osobnostní atributy, aby ...Zobrazit celý příspěvek

        Čím vyšší pozice v hierarchii moci, tím je ta percentáž sociopatie vyšší.
        Přitom je ale průměrný sociopat loser na dně společnosti.
        Chce to totiž i další osobnostní atributy, aby jim to fungovalo.

        A to není nutně špatná věc, že u moci jsou vysokofunkční psychopaté, prostě různí lidé jsou různě efektivní na různých pozicích. Sociopatie vám dává možnost naprosto v klidu fungovat pod pro normálního člověka kulervoucím stresem a rizikem.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          23:35 30.11.2023

          sociopat a psychopat sú dve odlišné kategorie

          sociopat a psychopat sú dve odlišné kategorie

    • dusan1
      17:51 30.11.2023

      Skôr ma zaujalo to čo tvrdí o izraelskom premiérovi a čo si myslím i ja. Netanjahu bude rozoštváva Arabov i na Západnom brahu aby bol koflikt čo najdlší a najkrvavejší a on by z ...Zobrazit celý příspěvek

      Skôr ma zaujalo to čo tvrdí o izraelskom premiérovi a čo si myslím i ja.

      Netanjahu bude rozoštváva Arabov i na Západnom brahu aby bol koflikt čo najdlší a najkrvavejší a on by z toho vyšiel ako "záchranca".... aby sa zabudlo, že on je spoluvinný za čo urobli jeho "kamoši" z Hamasu, ktorých uprednostňoval pred Fatahom.Skrýt celý příspěvek

  • Diver007
    09:05 30.11.2023

    Ach jo :-( Původně byla hlášena jen jedna oběť, ale vypadá to, že jich bohužel bylo více. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ach jo :-(

    Původně byla hlášena jen jedna oběť, ale vypadá to, že jich bohužel bylo více.

    https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      17:01 30.11.2023

      Tři mrtví. Několik těžce zraněných. A byla to práce militantů Hamasu, byˇt ze Západního břehu. Takhle vypadá příměří po hamásovsku.

      Tři mrtví. Několik těžce zraněných. A byla to práce militantů Hamasu, byˇt ze Západního břehu. Takhle vypadá příměří po hamásovsku.

      • Diver007
        19:02 01.12.2023

        Nevím, jestli se jednalo o jeden a ten samý útok nebo jiný, asi ano, ale jednoho obránce co teroristy zneškodnil a zahájil na ně střelbu omylem zastřelila IDF :(

        Nevím, jestli se jednalo o jeden a ten samý útok nebo jiný, asi ano, ale jednoho obránce co teroristy zneškodnil a zahájil na ně střelbu omylem zastřelila IDF :(

  • Mark
    22:20 29.11.2023

    Zajímavé, zajímavé, kampak se to asi pěšky vypravilo těch 10.000 Hútiú, že by až do ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajímavé, zajímavé, kampak se to asi pěšky vypravilo těch 10.000 Hútiú, že by až do Izraele?

    https://twitter.com/PoderioMil... Skrýt celý příspěvek

  • Erich
    17:22 29.11.2023

    Tohle je hrůza. „Myslela si, že tam byla rok.“ Otec líčí, jak unesená Emily trpěla v ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle je hrůza. „Myslela si, že tam byla rok.“ Otec líčí, jak unesená Emily trpěla v Gaze

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    A tohle snad ani nejde komentovat. Vyšetřovatelé našli na oblečení patnáctileté dívky stopy spermatu od nejméně devíti mužů, dívka byla ale silně opilá..

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      18:00 29.11.2023

      ...s nimi na lavici obžalovaných měla sedět i Merkelová a další řezníci Evropy.

      ...s nimi na lavici obžalovaných měla sedět i Merkelová a další řezníci Evropy.

      • dusan1
        21:07 29.11.2023

        Merkelová ? .

        A čo Netanjahu, ktorý dlhé roky podporoval "lepší" Hamas na úkor "zlého" Fatahu a zabezpečoval im kľud a financovanie z Kataru ?

        Merkelová ? .

        A čo Netanjahu, ktorý dlhé roky podporoval "lepší" Hamas na úkor "zlého" Fatahu a zabezpečoval im kľud a financovanie z Kataru ?

        • Quetzal
          03:58 30.11.2023

          Netanyahu přinutil Hamás, aby se chovali jako zvířata?

          Netanyahu přinutil Hamás, aby se chovali jako zvířata?

          • Raiden
            08:53 30.11.2023

            Ne. Ale pan Netanjahu (z politických důvodů) podporoval Hamás přestože dobře věděl co je to za organizaci a jak se chová. A dokonce se mu chování těch teroristů (opět z ...Zobrazit celý příspěvek

            Ne. Ale pan Netanjahu (z politických důvodů) podporoval Hamás přestože dobře věděl co je to za organizaci a jak se chová. A dokonce se mu chování těch teroristů (opět z politických důvodů) i docela hodilo do krámu. Jen nejspíš neočekával, že se Hamás urve z řetězu až tak moc.Skrýt celý příspěvek

  • flanker.jirka
    16:27 29.11.2023
    • conservative carp
      17:22 29.11.2023

      Prázdná proklamace. Pokud by severnim sousedem Izraele byl normální stát a ne banda gaunerů, momentalně známá spíše pod názvem Sýrie (co je v 1973 z těchto Golan napadla a dostala ...Zobrazit celý příspěvek

      Prázdná proklamace.
      Pokud by severnim sousedem Izraele byl normální stát a ne banda gaunerů, momentalně známá spíše pod názvem Sýrie (co je v 1973 z těchto Golan napadla a dostala poté přes držku), mohli by na to ISR i přistoupit.
      Protože to tak neni a nebude, tak by na to přistoupil leda pablb.
      PS: proč ČR nehlasovala automaticky proti této komedii, nechápu. Že by Piráti na zamini?Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      03:55 30.11.2023

      Pokud agresor válku prohraje, běžně přichází o území. Podívejme se na Německo. Nevidím důvod, proč to území neanektocat. Hlasování OSN s Ruskem a Čínou v Radě bezpečnosti je ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud agresor válku prohraje, běžně přichází o území. Podívejme se na Německo. Nevidím důvod, proč to území neanektocat. Hlasování OSN s Ruskem a Čínou v Radě bezpečnosti je obrovským mnozstvím muslimských a autoritářských států je naprosto irelevantní.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      08:48 30.11.2023

      Mohl by následovat obrovský vztyčený prostředníček směrem k OSN a oficiální anexe Golanských výšin.

      Mohl by následovat obrovský vztyčený prostředníček směrem k OSN a oficiální anexe Golanských výšin.

      • flanker.jirka
        14:51 30.11.2023

        Počkejte až se Vám začnou cpát do sudet zpět němci s odkazem na jejich "historické právo na jimi obývané území," které sice bylo dříve součásti českého království, ale německy ...Zobrazit celý příspěvek

        Počkejte až se Vám začnou cpát do sudet zpět němci s odkazem na jejich "historické právo na jimi obývané území," které sice bylo dříve součásti českého království, ale německy mluvící obyvatelstvo tam bylo stále přítomné.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          15:59 30.11.2023

          Vy nejste z Čech, že píšete Vám misto nám? Ale vážně: sudet. Němci zde žili po staletí a pohraničí velebili. Zajedte se tam kouknout dnes, po desetiletích komunistického osidlování ...Zobrazit celý příspěvek

          Vy nejste z Čech, že píšete Vám misto nám?
          Ale vážně: sudet. Němci zde žili po staletí a pohraničí velebili. Zajedte se tam kouknout dnes, po desetiletích komunistického osidlování nepůvodnimi etniky. Nic veselého.
          Ve 30. letech se ale holt přidali na špatnou stranu dějin, která dostala za 7 let přes držku. Vykoledovali si to oni sami, nemuseli se lísat k rakouskému zamindrákovanému kníračovi. Byť po 1945 šlo o kolektivní vinu, k mnohým nespravedlivou. Ale jinak to řešit asi nešlo, soužiti Č-N bylo nemožné. A svět neni spravedlivé místo.
          Pokud Němci za 20 let dostanou choutky na pohraničí a my to vojensky prohrajeme, budou tam zase a žádná OSN ani historické právo nám nepomohou.
          Já si myslim, že Izrael to teď s Gazou udělá stejně jako Beneš po válce. Soužití s palest. tam je nemožné, ať se pohoršuje kdo chce jak chce.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            20:15 30.11.2023

            Sharkovi vykám. Proč to chcete házet na komunisty? Dostali to do správy vylidněné, a rozbité po válce. Dosáhli toho, že se žilo v každé vesnici a i do té nejmenší díry u plotu ...Zobrazit celý příspěvek

            Sharkovi vykám.
            Proč to chcete házet na komunisty? Dostali to do správy vylidněné, a rozbité po válce. Dosáhli toho, že se žilo v každé vesnici a i do té nejmenší díry u plotu zajížděl autobus. Pomalu bude možnost stav bilancotvat i z toho pohledu, že komunisti to tu spolu s "národní frontou" měli 40 let, ale nyní zde vládne demokracie už 33 let.Skrýt celý příspěvek

          • conservative carp
            21:22 30.11.2023

            Nehážu, ale komunisti zde vládli de iure od 1948, de facto od 1945, a to totálně, takže to je jejich práce. Po revoluci se stav v pohraničí myslím obecně spíše zlepšil, ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Nehážu, ale komunisti zde vládli de iure od 1948, de facto od 1945, a to totálně, takže to je jejich práce.
            Po revoluci se stav v pohraničí myslím obecně spíše zlepšil, ale vykořeněnost tam přišedších lidí k hotovému dílu po Sudeťácích (pohraničí nebylo po válce až tak rozbité oproti městům uvnitř) a jejich mentalita tam bude znát ještě dlouho.
            Že tam jezdily busy a byla práce- ano, ale diky ostn. drátům pod VN. Dnes tam makaj všichni v cizině a ti co ne, nemakaj nikdy. Lejou, jako lili za komoušů.
            Čímž neříkám, že 33 let bylo jen růžových. Každá ves či město u hranic s DE či AUS na naší straně, neznám jedinou výjimku, je i dnes docela hnus. Nevkus, bordely, herny, kýč, igelitový trhy a trpaslici. K zblití. A to už je opravdu věc kapitalist. trhu. Knirači to chtěj, doma si nechtěj svinit svou zemi a my jim toto ochotně nabizime hned za hranicí. Tradice, sebeúcta, hrdost -kdeže. Podle toho to tam taky dodnes vypadá.
            Konec OT.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            23:56 30.11.2023

            conservative carp Rozhodně nechci hájit komunistický režim v bývalé ČSSR, ale je třeba to vidět i z jiné strany, do východní sféry jsme byli prodáni. Lví podíl na tom mají i ...Zobrazit celý příspěvek

            conservative carp

            Rozhodně nechci hájit komunistický režim v bývalé ČSSR, ale je třeba to vidět i z jiné strany, do východní sféry jsme byli prodáni. Lví podíl na tom mají i tehdejší "demokraté" které nikdo moc po válce nebral (k dobré reputaci jim nepřidala moc emigrace do zahraničí, zatím co ponechali národ v okupaci) a bylo nutné se vyrovnat s tím, že po válce bylo odsunuto cca 24% obyvatelstva, tedy němců, kteří zde tvořili hodnotnou ekonomickou sílu. Části zemědělských usedlostí domů a živnostenských provozoven byla v pohraničí ladem až do roku 1960. Po roce 1989 se politici a jejich šíbři začali starat pouze o věci, které jim přinášely bezprostřední zisk. Ekonomická situace obyvatel v pohraničí se tak zlepšila jenom díky dojížděním za prací do montoven a provozoven do větších center a díky otevření trhu v rámci shengenu. Na první pohled můžete v pohraničí vidět upravené nemovitosti, ale v menších vesnicích je z nich značné procento pouze jako chalupy pro lidé existující v králíkárnách ze kterých si rádi každý pátek vystojí frontu na silnicích.Skrýt celý příspěvek

          • conservative carp
            07:45 01.12.2023

            S prodánim na Východ nesouhlasim, každý má vždy to, co si zařídí, neuznávám výmluvy na 3.strany. Jinak souhlas. Pohraničí mám prošlapané od 1990 dosti dobře a takto to tam opravdu ...Zobrazit celý příspěvek

            S prodánim na Východ nesouhlasim, každý má vždy to, co si zařídí, neuznávám výmluvy na 3.strany.
            Jinak souhlas. Pohraničí mám prošlapané od 1990 dosti dobře a takto to tam opravdu je.
            Když se vrátim k tématu: stejně jako CZ pohraníči nevyužilo svůj potenciál místa, obdobně nevyužili palest. Arabové potenciál Gazy. Neumí si vládnout a misto prace a využití pobřeží a klimatu Střed. moře volí agresi, lenost, žebrání a rozvrat.
            U nás to rozvrátil chlast a sociálni dávky, v Gaze světovi podporovatelé teroristů, takže dávky, a fanaticky středověký islamismus. Ne Izrael.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    05:02 29.11.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl - Rukojmí jsou pro únosce komodita. Hamás si chce výměnami zlepšit reputaci, říká expert Adam Dolnik, doporučuji podcast, čl. je hodně stručný ... : ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl
    - Rukojmí jsou pro únosce komodita. Hamás si chce výměnami zlepšit reputaci, říká expert Adam Dolnik, doporučuji podcast, čl. je hodně stručný ... : https://www.irozhlas.cz/zpravy...
    - propouštění rukojmích a vězňů, bilance ... : https://www.irozhlas.cz/zpravy...
    - porušení příměří ... : https://www.novinky.cz/clanek/...
    - dobrovolníci ZAKA (čl.): https://www.jpost.com/israel-n... Skrýt celý příspěvek

  • danny
    16:54 28.11.2023

    Vypadá to, že příměří se protáhne o dalších 48 hodin. Osobně vnímám vyjednání příměří a každé prodloužení spíše jako politické vítězství Hamásu. Operace v Gaze se protahuje, na ...Zobrazit celý příspěvek

    Vypadá to, že příměří se protáhne o dalších 48 hodin. Osobně vnímám vyjednání příměří a každé prodloužení spíše jako politické vítězství Hamásu. Operace v Gaze se protahuje, na Izrael je vyvíjen čím dál silnější mezinárodní tlak a Hamásu se podařilo dostat z pozice špíny, se kterou se nevyjednává a které se neustupuje.
    V arabském světě může pozitivně rezonovat i složení vězňů propouštěných z izraelských věznic. Ženy a děti, převážně z Jeruzaléma a Západního břehu, zatím snad nikdo přímo z Gazy.
    I přes nemalé ztráty se stále nedá mluvit o zásadním narušení schopnosti Hamásu klást odpor. I kdyby z původních 40 tis. bojovníků byla čtvrtina mimo provoz, jedná se o ztráty, které jsou pro teroristickou organizaci naprosto akceptovatelné.
    Na druhé straně stojí více než 50% zničené zástavby, obrázky malých dětí zraněných v důsledku bombardování a prohlubující se humanitární katastrofa na Jihu.
    Je velká otázka, zda a za jakých podmínek dojde k obnovení bojů. Ale izraelské politické reprezentaci nadcházející týdny tedy vůbec nezávidím.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      18:11 28.11.2023

      Pro Izraelce je, jak víme, život posvátný. Klidně ať to trvá, dokud nepropustí všechny (nevěřím, že to nastane). A pak prostě Netanyahu musí poslat celý svět někam a dotáhnout to ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro Izraelce je, jak víme, život posvátný. Klidně ať to trvá, dokud nepropustí všechny (nevěřím, že to nastane). A pak prostě Netanyahu musí poslat celý svět někam a dotáhnout to do konce. Kdyby to měl být jeho poslední politický krok, tak je to pomník, který by měl velkou váhu do budoucna.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      18:41 28.11.2023

      Jakmile vyšlo najevo, že hovada vzala tolik rukojmí, bylo jasné, ze to pro ISR bude problém, který nemá dobré řešení. Zatím si vedou v rámci možností ( tzn. s kokoty typu Borela a ...Zobrazit celý příspěvek

      Jakmile vyšlo najevo, že hovada vzala tolik rukojmí, bylo jasné, ze to pro ISR bude problém, který nemá dobré řešení. Zatím si vedou v rámci možností ( tzn. s kokoty typu Borela a spol v zádech) dobře.
      A až dosahnou max možneho s rukojmimi, aby si nerozvrátili společnost doma, provedou s tou chátrou doufam jedinou spravnou věc, tzn. přesně to, co píše Quetzal. Ať se proletáři všech zemi klidně podělaj. Oni se podělaj tak jako tak.Skrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      04:29 29.11.2023

      Obě strany konfliktu deklarovali ochotu pokračovat v bojích po ukončení příměří. To že se Hamás a jeho sponzor Katar bude snažit příměří natahovat dávkováním rukojmích, případně ...Zobrazit celý příspěvek

      Obě strany konfliktu deklarovali ochotu pokračovat v bojích po ukončení příměří. To že se Hamás a jeho sponzor Katar bude snažit příměří natahovat dávkováním rukojmích, případně smlouvat kolik za propuštění zajatých vojáků IDF je nabíledni.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    16:52 28.11.2023

    "Izraelský opoziční leader a člen válečného kabinetu Benny Gantz poslal dnes jasnou zprávu Američanům: "Po dočasném příměří obnovíme v plném rozsahu válečné operace. Celý ...Zobrazit celý příspěvek

    "Izraelský opoziční leader a člen válečného kabinetu Benny Gantz poslal dnes jasnou zprávu Američanům:

    "Po dočasném příměří obnovíme v plném rozsahu válečné operace.
    Celý válečný kabinet je v tomto postoji jednotný. Není jiná možnost.
    Netlačte nás do dlouhodobého příměří a už vůbec ne do ukončení operace. Tato možnost rozhodně není na stole.

    Připravujeme se na další fáze války a na rozšíření operace v celém pásmu Gazy.
    Nebude jediné místo, které by mohlo být útočištěm pro teroristy a vůdce Hamasu."

    https://twitter.com/jbetlach/s... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      18:46 28.11.2023

      Dobře tak. Snad to Joeovi jeho ošetřovatelé srozumitelně vysvětlí a dohlédnou na něj, aby ho Harris nezkoušela přesvědčovat o opaku.

      Dobře tak. Snad to Joeovi jeho ošetřovatelé srozumitelně vysvětlí a dohlédnou na něj, aby ho Harris nezkoušela přesvědčovat o opaku.

    • Quetzal
      17:06 30.11.2023

      Z jeho strany je to opravdu hodno obdivu. Žádné lavírování, pěkně natvrdo se drží oficiální linie a není vidět snaha, že by se na úkor Netanyhua snažil sbírat politické body.

      Z jeho strany je to opravdu hodno obdivu. Žádné lavírování, pěkně natvrdo se drží oficiální linie a není vidět snaha, že by se na úkor Netanyhua snažil sbírat politické body.

Načítám diskuzi...

Stránka 2 z 50