VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 54 z 80
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Shania
    08:46 30.10.2023

    Dalsi ukazka pro ty znalce, co si mysli jak se Izrael chtel s palestinci dohodnout. A ti tak mohli mit produktivni a bezpecny stat, "kdyby jen nebyli vsichni teroristi". Realita ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi ukazka pro ty znalce, co si mysli jak se Izrael chtel s palestinci dohodnout. A ti tak mohli mit produktivni a bezpecny stat, "kdyby jen nebyli vsichni teroristi".

    Realita je, ze od zacatku jedou taktiku rozdel a panuj, podpory extremistu.

    Bibi vesele roky kseftoval s Hamasem, aby mel volnou ruku v expandovani na zapadnim brehu. Zabranil tak vzniku palestinskeho statu a zabiral dalsi uzemi.

    ctete cely clanek u zdroje.
    https://www.timesofisrael.com/...

    For years, Netanyahu propped up Hamas. Now it’s blown up in our faces

    For years, the various governments led by Benjamin Netanyahu took an approach that divided power between the Gaza Strip and the West Bank — bringing Palestinian Authority President Mahmoud Abbas to his knees while making moves that propped up the Hamas terror group.

    The idea was to prevent Abbas — or anyone else in the Palestinian Authority’s West Bank government — from advancing toward the establishment of a Palestinian state.

    Thus, amid this bid to impair Abbas, Hamas was upgraded from a mere terror group to an organization with which Israel held indirect negotiations via Egypt, and one that was allowed to receive infusions of cash from abroad.....
    ----
    Since Netanyahu returned to power in January 2023, the number of work permits has soared to nearly 20,000.

    Additionally, since 2014, Netanyahu-led governments have practically turned a blind eye to the incendiary balloons and rocket fire from Gaza.

    Meanwhile, Israel has allowed suitcases holding millions in Qatari cash to enter Gaza through its crossings since 2018, in order to maintain its fragile ceasefire with the Hamas rulers of the Strip.


    A Palestinian man receives financial aid at a supermarket in Gaza City, on September 15, 2021, as part of the UN’s Humanitarian Cash Assistance program, supported by the state of Qatar. (Mahmud Hams/AFP)
    Most of the time, Israeli policy was to treat the Palestinian Authority as a burden and Hamas as an asset. Far-right MK Bezalel Smotrich, now the finance minister in the hardline government and leader of the Religious Zionism party, said so himself in 2015.

    According to various reports, Netanyahu made a similar point at a Likud faction meeting in early 2019, when he was quoted as saying that those who oppose a Palestinian state should support the transfer of funds to Gaza, because maintaining the separation between the Palestinian Authority in the West Bank and Hamas in Gaza would prevent the establishment of a Palestinian state.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      09:07 30.10.2023

      Szantovy posty jsi ...Zobrazit celý příspěvek

      Szantovy posty jsi četl?

      https://neviditelnypes.lidovky...

      https://neviditelnypes.lidovky...

      Historie se nezačala psát s nástupem Bibiho.Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        10:54 30.10.2023

        takovych zjednodusenych ptakovin je plny twiter pokud chces aspon trosku hloubs, tak zacni zde https://zoboko.com/book/542w2r... Btw ja nejsem ten, kdo ...Zobrazit celý příspěvek

        takovych zjednodusenych ptakovin je plny twiter

        pokud chces aspon trosku hloubs, tak zacni zde

        https://zoboko.com/book/542w2r...

        Btw ja nejsem ten, kdo ma romanticke predstavy o tom jak se izraelci odzacatku jen brani agresy barbaru...

        To co tu rikam ja, ze sionisti presne vedeli co se stane a vse smerovali k tomu, aby stat Izrael vznik a prezil a expandoval a to rozhodne nebylo zadarmo.Skrýt celý příspěvek

        • Shania
          10:55 30.10.2023

          The King-Crane Commission When WW-I ended, no one could reconcile the claims of Arabs, Zionists, British & French so, in 1919, Woodrow Wilson and his democracy-mad ...Zobrazit celý příspěvek

          The King-Crane Commission
          When WW-I ended, no one could reconcile the claims of Arabs, Zionists, British
          & French so, in 1919, Woodrow Wilson and his democracy-mad Americans
          “dispatched the King-Crane Commission to the former Arab provinces of the
          Ottoman Empire to ascertain the wishes of their inhabitants regarding the
          postwar settlement of their territories.” [Britannica]
          The King-Crane report stated:
          90% of Palestine’s inhabitants were non-Jewish & did NOT want a Jewish state
          in Palestine;
          If they are given Palestine, “Zionists looked forward to a practically complete
          dispossession of the present non-Jewish inhabitants.”
          The King-Crane Commission said that a Jewish state in Palestine would violate
          the Palestinian Arabs’ right to self-determination; they recommended that
          Zionists respect the wishes of Palestine’s inhabitants & find another place to
          plant the Jewish state.
          The Zionists were furious!

          (This is the part where I raise hell about highlighting the wrong events.)
          The usual versions of Israel’s history either don’t mention The King-Crane
          Commission Report or they minimize its importance. In my opinion, any lover
          of Democracy must consider the King-Crane Commission’s report a major
          event. The King-Crane report is definitive proof that:
          The Zionists knew they were acting against the will of the people.
          The Zionists knowingly subverted Democracy.
          The Government of the United States confirmed the legitimacy of the claim that
          Palestinians make today.
          Some Quotes from the King-Crane Commission’s
          Report
          “…a national home for the Jewish people is not equivalent to making Palestine
          into a Jewish State..”
          “…nor can the erection of such a Jewish State be accomplished without the
          gravest trespass upon the civil and religious rights of existing non-Jewish
          communities in Palestine.”
          “In his address of July 4, 1918, President Wilson laid down the following
          principle as one of the four great ‘ends for which the associated peoples of the
          world were fighting’: ‘The settlement of every question, whether of territory…or
          of political relationship upon the basis of the free acceptance of that settlement
          by the people immediately concerned, and not upon the basis of the material
          interest or advantage of any other nation or people which may desire a different
          settlement for their own exterior influence or mastery.”
          “If that principle is to rule, and so the wishes of Palestine ’s population are to be
          decisive as to what is to be done to Palestine, then it is to be remembered that the
          non-Jewish population of Palestine—nearly nine-tenths of the whole—are
          emphatically against the entire Zionist program… To subject a people so minded
          to unlimited Jewish immigration, and to steady financial and social pressure to
          surrender the land, would be a gross violation of the principles just quoted, and
          of the peoples’ rights, though it kept within the forms of the law.”
          “No British officer, consulted by the Commissioners, believed that the Zionist
          program could be carried out except by force of arms.”
          “That of itself is evidence of a strong sense of injustice of the Zionist program.”
          “The fact came out repeatedly in the Commission’s conference with Jewish
          representatives that the Zionists looked forward to a practcally complete
          dispossession of the present non-Jewish inhabitants of Palestine.”
          “the initial claim, often submitted by Zionist representatives, that they have a
          ‘right’ to Palestine, based on an occupation of two thousand years ago, can
          hardly be seriously considered.”Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          11:11 30.10.2023

          Zrovna Szanto, který se v oblasti roky zabýval novinařinou (a který se často zastával Palestinců) fakt nepíše zjednodušené ptákoviny. To se ti jen pravda nehodí do tvého ...Zobrazit celý příspěvek

          Zrovna Szanto, který se v oblasti roky zabýval novinařinou (a který se často zastával Palestinců) fakt nepíše zjednodušené ptákoviny.

          To se ti jen pravda nehodí do tvého světonázoru.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            11:54 30.10.2023

            a ten muj svetonazor je?

            Hele napsal desitky let na par radcich, je to proste zjedoduseni. I ta knizka co jsem postnul se stovkami stranek je porad obrovske zjednoduseni.

            a ten muj svetonazor je?

            Hele napsal desitky let na par radcich, je to proste zjedoduseni. I ta knizka co jsem postnul se stovkami stranek je porad obrovske zjednoduseni.

        • pjaro77
          12:48 30.10.2023

          Židov si nemaľujem na ružovo ale tu máš niečo o tom, kto tam hlavne robil problémy v dobe britského mandátu: https://cs.wikipedia.org/wiki/... A s kýmže sa to ...Zobrazit celý příspěvek

          Židov si nemaľujem na ružovo ale tu máš niečo o tom, kto tam hlavne robil problémy v dobe britského mandátu:
          https://cs.wikipedia.org/wiki/...
          A s kýmže sa to Husajní na konci života kamarátil ? Aha, vrana k vrane sadá.

          https://cs.wikipedia.org/wiki/...
          https://cs.wikipedia.org/wiki/...

          https://cs.wikipedia.org/wiki/...

          Takže keď nás tu budeš poučovať, ráč si aj toto naštudovať a hlavne priznať , inak si za pokrytca.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            15:28 30.10.2023

            vzhledem k tomu, ze tu celou dobu prirovnavam palestince k indianum, tak asi nebudu mit moc velky problem uznat ceho se dopustili... nemyslis? A obzvlast ted...

            vzhledem k tomu, ze tu celou dobu prirovnavam palestince k indianum, tak asi nebudu mit moc velky problem uznat ceho se dopustili... nemyslis? A obzvlast ted...

  • dusan1
    08:35 30.10.2023

    Niečo o histórii konfliktu od odborníka - Marek Čejka https://www.youtube.com/watch?... Niečo o ekonomike ...Zobrazit celý příspěvek

    Niečo o histórii konfliktu od odborníka - Marek Čejka

    https://www.youtube.com/watch?...

    Niečo o ekonomike Gazy:
    https://www.youtube.com/watch?...

    Niečo o ekonomike Západného brehu:
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Shania
    08:35 30.10.2023

    "Šéf Šin bet Ronen Bar varoval jeruzalémskou vládu před dalším násilím osadnických extremistů. Jejich protipalestinský teror by mohl rozpoutat třetí intifádu v čase války s ...Zobrazit celý příspěvek

    "Šéf Šin bet Ronen Bar varoval jeruzalémskou vládu před dalším násilím osadnických extremistů. Jejich protipalestinský teror by mohl rozpoutat třetí intifádu v čase války s Hamásem. Tomu by se takový vývoj velice hodil."

    https://twitter.com/JakubSzant...

    Dalsi tripek pro ty co vidi, ze obe strany maji hodne co resit.Skrýt celý příspěvek

    • danny
      08:40 30.10.2023

      Naštěstí už toho největšího dementa sebrali, podle paragrafů o terorismu. Skoda, že až teď a jen jednoho. To mělo přijít nejpozději před rokem, rokem a půl. Teď se obávám, že škody ...Zobrazit celý příspěvek

      Naštěstí už toho největšího dementa sebrali, podle paragrafů o terorismu. Skoda, že až teď a jen jednoho. To mělo přijít nejpozději před rokem, rokem a půl. Teď se obávám, že škody už jsou nenapravitelné.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      09:56 30.10.2023

      Jenže Izrael se své extremisty snaží řešit, Palestinci je podporují

      Jenže Izrael se své extremisty snaží řešit, Palestinci je podporují

      • Scotty
        10:21 30.10.2023

        Teď. Netanjahuova vláda je masivně podporovala.

        Teď. Netanjahuova vláda je masivně podporovala.

        • danny
          10:37 30.10.2023

          Po cca 250 mrtvých převážně v důsledku střelných zranění je to první zatčení. Jinak šlo vyšetřování zásadně do ztracena.

          Po cca 250 mrtvých převážně v důsledku střelných zranění je to první zatčení. Jinak šlo vyšetřování zásadně do ztracena.

      • Davive67
        11:23 30.10.2023

        Ano tak ich riešia, že extrémisti momentalne vládnu

        Ano tak ich riešia, že extrémisti momentalne vládnu

  • liberal shark
    08:19 30.10.2023

    Německo se probouzí ze své naivity, slepoty a bezmezné ...Zobrazit celý příspěvek

    Německo se probouzí ze své naivity, slepoty a bezmezné tolerance.
    https://www.bild.de/politik/in...
    Mně osobně tam schází bod č.51 - Češi měli pravdu :-)Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      12:50 30.10.2023

      Ehm, nemci sú v jednom kuse v rauši ?
      2022- vyliečenie z Ruska.
      2023 - vyliečenie z mierumilovnosti moslimov.
      Predstavme si, z čoho sa prebudia o rok.

      Ehm, nemci sú v jednom kuse v rauši ?
      2022- vyliečenie z Ruska.
      2023 - vyliečenie z mierumilovnosti moslimov.
      Predstavme si, z čoho sa prebudia o rok.

      • liberal shark
        14:06 30.10.2023

        Doufám, že z Energiewende a Green Dealu, které táhnou celou Evropu do prrrrrrr...le.

        Doufám, že z Energiewende a Green Dealu, které táhnou celou Evropu do prrrrrrr...le.

        • Badysak
          16:44 30.10.2023

          Myšlenka je dobrá jen ji nesmí provádět extrémisté.

          Myšlenka je dobrá jen ji nesmí provádět extrémisté.

  • Riiiederner
    00:32 30.10.2023

    Osmasedumdesát let od konce války nacistické Německo konečně vyhrálo válku o Británii kde už antisemitismus a rasismus bujně kvete ...Zobrazit celý příspěvek

    Osmasedumdesát let od konce války nacistické Německo konečně vyhrálo válku o Británii kde už antisemitismus a rasismus bujně kvete :
    https://9gag.com/gag/aL1oXzV?u...

    https://9gag.com/gag/a5XgqpO?u... Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      06:48 30.10.2023

      Prečo tak asi končii Židia v Palestíne pred 2.SV ? Okrem sionistického hnutia, ktoré chcelo založiť nový štát je zabudnutým faktom, že antisemitzmus bol "štandartom" po celej ...Zobrazit celý příspěvek

      Prečo tak asi končii Židia v Palestíne pred 2.SV ?

      Okrem sionistického hnutia, ktoré chcelo založiť nový štát je zabudnutým faktom, že antisemitzmus bol "štandartom" po celej Európe ... v rátane tej západnej.

      A keďže nik nechcel Židov doma (ani v vo Veľkej Británii, ani v USA, ani v Kanade), tak bolo najlepšie ak sa "odratali" niekde mimo .... napr. do Palestíny ...

      https://svet.sme.sk/c/20955890...

      Toto pokračovalo i po 2.SV. A i s tým mali Angláni problémy, lebo samozrejme Arabi neboli nadšení z masového prisťahovalectva Židov. Angličania regulovali prisťahovalectvo cez kvóty .... čo bolo príčinou známej cesty lode Exodus:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/...

      Skrátka naša "vyspelá kresťanská civilizácia" nechcela Źidov nikde .... a posielala ich do Palestíny, ktorá bola mandátnym územím pod správou VB (v preklade kolóniou).

      V roku 1938 zaviedli v nacistickom Nemecku do pasov Židov označenie "J" - na nátlak Švajčiarska !!! ktorí sa bránili prisťahovalectvu Židov.

      Postoj k Źidom sa zmenil až v roku 1944, keď už bolo jasné ako nacistické Nemecko skončí .. ale to už bolo samozrejme pre väčšinu Židov neskoro ...

      Takže odporúčam miestnej protipalestínskej úderke sa najskôr zoznámiť s his´tóriou utrpenia Židov a potom tu vybľakovať svoje rasistické hlúposti .... lebo práve my sme kultúrou ktorá vyhladila židovské obyvateľstvo Európy.... a to nie len aktívne vyvražďovaním, ale i okrádaním, vyháňaním a odmietania židovských utečencov ktorí utekali pred prenasledovaním a likvidáciou ...Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        07:23 30.10.2023

        Ano antisemitismus byl i v Čechách, Slovensko se rovnou připojilo k nacistickému Německu. Teď se chcete připojit k nacistickému rusku. Co tam máte dál?

        Ano antisemitismus byl i v Čechách, Slovensko se rovnou připojilo k nacistickému Německu. Teď se chcete připojit k nacistickému rusku. Co tam máte dál?

        • dusan1
          08:32 30.10.2023

          No zas máte problém s históriu .... Slovenský štát vznikol ako ultimátum pod tlakom Nemecka. Skúste si čosi doštudovať. To by sme sa tu mohli dohadovať kto pomohol nacistom viac ...Zobrazit celý příspěvek

          No zas máte problém s históriu ....

          Slovenský štát vznikol ako ultimátum pod tlakom Nemecka. Skúste si čosi doštudovať. To by sme sa tu mohli dohadovať kto pomohol nacistom viac .... my malou vojenskou angažovanosťou a dodávaním surovín a pracovnej sily ... alebo Vy cez masívnu priemyselnú produkciu v prospech nacistickej ríše ...

          Mimochodom veľmoci neuznali formálne vznik Slovenského štátu a oficiálne Češi a Slováci mali svoj zahraničný odboj v Londýne a ČSR bojovala v odboji a patrila do protifašistickej koalície ...

          Takže treba študovať históru a nestrápňovať sa svojou nevzdelanosťou : )Skrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            09:28 30.10.2023

            Ak sa tu niekto strápňuje tak ste to vy, minimálne týmto postom. Ja si teda pamätám napr. z dobových prameňov na povojnový pogrom v Topoľčanoch keď už neexistoval Slovak štát. No a ...Zobrazit celý příspěvek

            Ak sa tu niekto strápňuje tak ste to vy, minimálne týmto postom. Ja si teda pamätám napr. z dobových prameňov na povojnový pogrom v Topoľčanoch keď už neexistoval Slovak štát. No a k tej masívnej produkcii len toľko, každý len do výšky svojich možností, to chcete povedať, že my nič, my muzikanti? My sme aktívne vojensky pomáhali aj keď s nechuťou. Samozrejme, že sme nemuseli a mohli byť radšej nebyť ako byť otrokom, povedané slovami klasika. Vybrali sme si byť otrokom, nakoniec ako aj v dnešných dňoch.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            09:30 30.10.2023

            Když už jsme u té historie - armáda slovenského štátu se aktivně účastnila bojových akcí proti Polsku a SSSR po boku Wehrmachtu.

            Když už jsme u té historie - armáda slovenského štátu se aktivně účastnila bojových akcí proti Polsku a SSSR po boku Wehrmachtu.

          • GlobeElement007
            09:36 30.10.2023

            liberal.shark - i protektorát měl své vládní vojsko, které bylo po boku wehrmachtu vysláno do Itálie k potlačení protiněmeckého převratu. Nedopadlo to moc slavně, část vojáků ...Zobrazit celý příspěvek

            liberal.shark - i protektorát měl své vládní vojsko, které bylo po boku wehrmachtu vysláno do Itálie k potlačení protiněmeckého převratu.
            Nedopadlo to moc slavně, část vojáků přeběhla na stranu partyzánů a zbytek poslali zas zpátky domů.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            10:23 30.10.2023

            Dušan, slovenský separatizmus započal skôr ako 14.3.1939... Tiso na tom spolupracoval s nemeckou menšinou v Československu. Tiso teda vrazil "dýku do chrbta"... zatúžil po ...Zobrazit celý příspěvek

            Dušan, slovenský separatizmus započal skôr ako 14.3.1939... Tiso na tom spolupracoval s nemeckou menšinou v Československu. Tiso teda vrazil "dýku do chrbta"... zatúžil po "mesiášskom komplexe" a prinieslo mu to oprátku a hanbu.Skrýt celý příspěvek

          • dusan1
            12:11 30.10.2023

            Ján Paliga To je všetko pravda a práve to Hitler využil a postavil Tisa v podstate pred hotovú vec ..... "samostatnosť, alebo okupácia" ... Čiže sme sa k Hitlorevi nepripojili ...Zobrazit celý příspěvek

            Ján Paliga

            To je všetko pravda a práve to Hitler využil a postavil Tisa v podstate pred hotovú vec ..... "samostatnosť, alebo okupácia" ...

            Čiže sme sa k Hitlorevi nepripojili ... ale boli sme "pripojení" .... ale faktom je, že napr. slovenské protižidovské zákony boli tvrdšie ako nemecké, ale ako opakujem, ... vtedajšia Slovenská republika nebola medzinárodne uznaná veľmocami...

            A čo sa stýka pogromov po vojne a antisemitizmu ... to bol "štandart" v celej Európe .... a to vrátane západnej .... paradoxne taký spojenec Hitlera Horthy bol ešte celkom "v pohode" a Źidov poslali na smrť až po jeho páde ...

            Samozrejme i my sme sa podieľali na podpore naciszmu ... ale neboli sme sami a Češi nám to nemajú čo vyčítať ... pokým časť bola v zahraničnom odboji .... väčšina pracovala pre Ríšu ... rovnako ako my.Skrýt celý příspěvek

          • Erich
            12:25 30.10.2023

            Dusan1 s historií máte problém především vy. Chcete snad říct, že Slovensko bylo donuceno a Česko pracovalo dobrovolně a s nadšením? O Obraně národa (ON) jste něco četl? Btw nikdo ...Zobrazit celý příspěvek

            Dusan1 s historií máte problém především vy. Chcete snad říct, že Slovensko bylo donuceno a Česko pracovalo dobrovolně a s nadšením? O Obraně národa (ON) jste něco četl?

            Btw nikdo tady nezpochybňuje Československý odboj ty úderko.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            12:57 30.10.2023

            Žiadne ultimátum nedonúti národ, aby posielal vlastných občanov -židov do koncentrákov., dušanko. Ani arizáciu. To sme urobili sami a padá to na hlavu nášho národa. Neurobili tak ...Zobrazit celý příspěvek

            Žiadne ultimátum nedonúti národ, aby posielal vlastných občanov -židov do koncentrákov., dušanko. Ani arizáciu. To sme urobili sami a padá to na hlavu nášho národa.
            Neurobili tak Fíni, ktorý s Hitlerom spolupracovali tiež. Jasno ?Skrýt celý příspěvek

          • dusan1
            13:25 30.10.2023

            Erich Nemcom bolo fakt jedno či Češi pracovali s nadnšením, alebo nie ... pracovali ... to bolo pre nich dôležité. Česko bolo pre nich výkonnou zbrojnicou až do konca vojny ...Zobrazit celý příspěvek

            Erich

            Nemcom bolo fakt jedno či Češi pracovali s nadnšením, alebo nie ... pracovali ... to bolo pre nich dôležité. Česko bolo pre nich výkonnou zbrojnicou až do konca vojny .

            pjaro77

            Súhlas. Erich však vytiahol tézu, že sme sa "pripojili" .... čo nesedí.

            A je komické mi tu vyčítať, že popieram našu vinu. Áno poslali sme svojich Źidov na smrť ... podobne ako väčšina Európy ... Ćeši neposlali ... lebo nemohli ... ale pracovali pre Hitlera rovnako ako Slováci ... len si na to neradi spomínajú ... ako si my neradi spomíname na arizáciu.

            Ale ako sa zdá ... tak to sú "detaily" ... podľa miesnych "historikov" sú nejväčším nešťastím Židov Arabi .... resp. muslimovia ....Skrýt celý příspěvek

          • Erich
            14:42 30.10.2023

            dusan1 Erich pouze řekl pravdu, smůla že xDDD

            https://www.youtube.com/watch?...

            A že Češi neposlali Židy na smrt protože nemohli? To už trochu přeháníte ne?!

            dusan1 Erich pouze řekl pravdu, smůla že xDDD

            https://www.youtube.com/watch?...

            A že Češi neposlali Židy na smrt protože nemohli? To už trochu přeháníte ne?!

      • GlobeElement007
        07:32 30.10.2023

        Ano, naši předci se dopustili mnoha zločinů.
        Ale to neznamená, že v tom budeme pokračovat či že to budeme přehlížet jak u sebe, tak u jiných.

        Ano, naši předci se dopustili mnoha zločinů.
        Ale to neznamená, že v tom budeme pokračovat či že to budeme přehlížet jak u sebe, tak u jiných.

        • Marlow
          12:44 30.10.2023

          A pritom presne to delate.

          A pritom presne to delate.

      • pjaro77
        12:54 30.10.2023

        Súhlasím a nechceli ich moc ani rusi, aj keď viacerí z nich stáli na začiatku komunistických prevratov . Za Stalina bolo taktiež isté prenasledovanie židov. ...Zobrazit celý příspěvek

        Súhlasím a nechceli ich moc ani rusi, aj keď viacerí z nich stáli na začiatku komunistických prevratov .
        Za Stalina bolo taktiež isté prenasledovanie židov.
        https://zoom.iprima.cz/histori... Skrýt celý příspěvek

      • leir
        20:12 30.10.2023

        Jinde jsou ilegální migranti fuj, je potřeba je potápět a obracet, ale jak jde o ilegální imigraci do Palestiny, najednou se o tom mlčí. :-)

        Jinde jsou ilegální migranti fuj, je potřeba je potápět a obracet, ale jak jde o ilegální imigraci do Palestiny, najednou se o tom mlčí. :-)

        • Riiiederner
          22:56 30.10.2023

          Ty si vážně retard.

          Ty si vážně retard.

  • Bravo78
    23:05 29.10.2023
  • Quetzal
    22:38 29.10.2023

    Teď jsem viděl záběry z Machačkaly v ČT a jsou tam velmi dobře slyšet výkřiky “Allahu Akbar”. O názorech a úmyslech “demonstrantů” nemůže být pochyb.

    Teď jsem viděl záběry z Machačkaly v ČT a jsou tam velmi dobře slyšet výkřiky “Allahu Akbar”. O názorech a úmyslech “demonstrantů” nemůže být pochyb.

    • Lyšák
      23:09 29.10.2023

      Dagestán je semeniště islamistů. Takže tyto události nemohou překvapit....

      Dagestán je semeniště islamistů. Takže tyto události nemohou překvapit....

      • Mortles
        08:30 30.10.2023

        Ona je to tam taky jediná reálná alternativa k Putinovi, který je posílá na smrt, že.

        Ona je to tam taky jediná reálná alternativa k Putinovi, který je posílá na smrt, že.

        • ruleta
          08:46 30.10.2023

          Vetsinou ta muslimska potazmo islamisticka hnuti dynamicky vznikaj paradoxne jako "odpor" a vznikaj na mistech kde se muze verejne mluvit ("mesita"). Nikde jinde to nejde, protoze ...Zobrazit celý příspěvek

          Vetsinou ta muslimska potazmo islamisticka hnuti dynamicky vznikaj paradoxne jako "odpor" a vznikaj na mistech kde se muze verejne mluvit ("mesita"). Nikde jinde to nejde, protoze autorativni/diktatorsky rezim. Ukazkovy priklad je vznik Muslimskeho Bratrstva (Bana) a jeho progresivni vyvoj.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      06:12 30.10.2023

      Ruská federace. Policii trvalo několik hodin letiště vyklidit. Dav zůstal venku a kontroloval pasy odcházejících cestujících. Izraeli se zdrženlivost vůči Rusku vyplatila, to ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruská federace. Policii trvalo několik hodin letiště vyklidit. Dav zůstal venku a kontroloval pasy odcházejících cestujících.
      Izraeli se zdrženlivost vůči Rusku vyplatila, to nemůžu popřít.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        08:47 30.10.2023

        Dovolím si upozornit, že naše prodemokraticka scéna léta bojuje za práva Čečenců a Dagestancu za větší emancipaci a jak je skaredej Putin dusí. Minulý týden se v Praze konal další ...Zobrazit celý příspěvek

        Dovolím si upozornit, že naše prodemokraticka scéna léta bojuje za práva Čečenců a Dagestancu za větší emancipaci a jak je skaredej Putin dusí. Minulý týden se v Praze konal další z řady ujgurskych kongresů tradičně oplakávajíci, jak jim Čína brání v rozvoji starověkých kulturnich tradic. Obvykle se moc nezmiňuje, že naprostá většina vězňů v Guantanámu zajatých v Afghánistánu byli právě Ujguri.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          09:14 30.10.2023

          Nepřítel mého nepřítele ... znáš to. Obecně mi přijde, že mezinárodní politika je neustálé vytloukání klínu klínem. Jen v moderních dějinách: 1. Německo financovalo bolševický ...Zobrazit celý příspěvek

          Nepřítel mého nepřítele ... znáš to.

          Obecně mi přijde, že mezinárodní politika je neustálé vytloukání klínu klínem. Jen v moderních dějinách:

          1. Německo financovalo bolševický převrat v Rusku, aby ukončilo válku na východě. Tím si zadělalo na další válku o 25 let později.
          2. Británie financovala arabské nacionalistické hnutí, aby oslabilo Turecko. Tím ovšem napomohla současnému islamismu a arabsko-židovským válkám.
          3. Británie a USA posílaly obří pomoc SSSR, aby se ubránil Německu. Výsledkem ovšem byla následná invaze SSSR do východní Evropy a studená válka.
          4. USA a Británie pomohly Číně ubránit se Japonsku. Následně se Čína zapojila do invaze severní Koreje na jih.

          Ve skutečnosti až uděláš co uděláš, vždycky se to časem obrátí proti tobě.Skrýt celý příspěvek

          • danny
            10:44 30.10.2023

            Jo, souhlas. Jen doplňuji kontext. A samozřejmě mi přijde velmi úsměvné, když se ti samí, co před pár týdny plakali nad osudy a omezování práv dagestánských a čečenských muslimů na ...Zobrazit celý příspěvek

            Jo, souhlas. Jen doplňuji kontext. A samozřejmě mi přijde velmi úsměvné, když se ti samí, co před pár týdny plakali nad osudy a omezování práv dagestánských a čečenských muslimů na seberealizaci najednou křičí, jak Putin podporuje tuhle zvěř.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            20:07 30.10.2023

            Jj, na ten britskej sionistickej program jste sice zapomněl, ale patří přímo sem do řady…

            Jj, na ten britskej sionistickej program jste sice zapomněl, ale patří přímo sem do řady…

  • Bravo78
    22:26 29.10.2023

    Podcast: Hamás je ochoten obětovat životy Palestinců, řekl český diplomat Petr Hladík (27.10.), nenašel jsem, přidávám: ...Zobrazit celý příspěvek

    Podcast: Hamás je ochoten obětovat životy Palestinců, řekl český diplomat Petr Hladík (27.10.), nenašel jsem, přidávám: https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    20:23 29.10.2023

    Podle toho, co mi říkali přátelé ruští židé, je ta linka z Tel Avivu do Ruska s tranzitem v Machačkale prý jedna z mála, kterou se z Izraele dá letět do Ruska. Prý hodně žen s ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle toho, co mi říkali přátelé ruští židé, je ta linka z Tel Avivu do Ruska s tranzitem v Machačkale prý jedna z mála, kterou se z Izraele dá letět do Ruska. Prý hodně žen s dětmi teď létá k příbuzným v Rusku přečkat válku. A o tom, že takovýhle útok byl oficiálně povolen a povzbuzován, nepochybuje nikdo ...Skrýt celý příspěvek

    • Iruka
      20:34 29.10.2023

      Podle Izraelské národní bezpečnostní rady v letadle v Machačkale nejsou žádní Židé ani Izraelci. https://twitter.com/TheMossadI... Prý by tam ale měli ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle Izraelské národní bezpečnostní rady v letadle v Machačkale nejsou žádní Židé ani Izraelci.

      https://twitter.com/TheMossadI...

      Prý by tam ale měli být Dagestánci s dětmi, které byly na léčbě v Izraeli.

      https://www.facebook.com/adaga... Skrýt celý příspěvek

      • roboSE
        20:38 29.10.2023

        Iba Rusi väčšinou židovského pôvodu, ktorý utekajú z Izraela ,,domov,,. Takže taká miestna občianska vojna. Moslimovia verzus židia. On-line ruské regionálne spravodajstvo z ...Zobrazit celý příspěvek

        Iba Rusi väčšinou židovského pôvodu, ktorý utekajú z Izraela ,,domov,,.

        Takže taká miestna občianska vojna. Moslimovia verzus židia.

        On-line ruské regionálne spravodajstvo z Machackali.


        https://msk1.ru/text/incidents... Skrýt celý příspěvek

        • roboSE
          20:51 29.10.2023

          Pár oficiálnych vyjadrení ruských organizácií k situácii z tohoto zdroja: 29. října 22:39 Duchovní správa muslimů Ruské federace ve svém oficiálním prohlášení odsoudila nepokoje ...Zobrazit celý příspěvek

          Pár oficiálnych vyjadrení ruských organizácií k situácii z tohoto zdroja:

          29. října 22:39

          Duchovní správa muslimů Ruské federace ve svém oficiálním prohlášení odsoudila nepokoje na letišti Machačkala:

          „Vyzýváme ruské muslimy, aby se řídili výše uvedeným veršem Koránu a příklady ze života našeho Proroka (mír s ním), nepodléhali provokativním výzvám, zachovali lidskost a vlastenecké cítění pro naši sjednocenou vlast – Rusko. Jakékoli výzvy a akce zaměřené na pronásledování lidí na základě národnosti a náboženství jsou trestné.

          29. října 22:30

          Telegramový kanál „Morning Dagestan“, který je obviněn z organizování nepokojů na letišti Machačkala, zveřejnil příspěvek vyzývající všechny demonstranty:

          - Bratři, žádám všechny, aby se uklidnili!

          Teď se na tebe dívá celý svět!

          Ukažte své nejlepší kvality!

          Ukázali jsme celému světu fantastický příklad podpory umírající Palestiny!

          Musíme dokončit náš ohnivý impuls!
          Ať je s vámi Alláh spokojen!!! Kéž vás Alláh odmění nejlepšími odměnami tohoto i onoho světa!!!

          Efektu bylo dosaženo - světová třída!!! Gaza vám děkuje a dává vás za příklad zbytku světa!!!

          Alláh akbar! - říká zpráva kanálu.Skrýt celý příspěvek

      • tomas.prochazka
        20:39 29.10.2023

        tak alespoň zapálit letadlo, aby se tam nešlo zbytečbě :D

        tak alespoň zapálit letadlo, aby se tam nešlo zbytečbě :D

    • flanker.jirka
      21:27 29.10.2023

      S muslimskou demografií v západaní Evropě takových "dagestánů" bude přibývat. To je prostě komunita neslučitelná s pobytem v Evropě.

      S muslimskou demografií v západaní Evropě takových "dagestánů" bude přibývat. To je prostě komunita neslučitelná s pobytem v Evropě.

      • Scotty
        22:17 29.10.2023

        Co má zdivočelá banda někde v ruské prdeli společného s Evropou?

        Co má zdivočelá banda někde v ruské prdeli společného s Evropou?

        • Riiiederner
          00:41 30.10.2023

          Velkou koncentraci muslimů co chce vyvražďit židy británie : https://www.standard.co.uk/new... usa ...Zobrazit celý příspěvek

          Velkou koncentraci muslimů co chce vyvražďit židy
          británie : https://www.standard.co.uk/new...
          usa :
          https://www.timesofisrael.com/... Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          05:14 30.10.2023

          Západní Evropa je takových zdivocelych band plná.

          Západní Evropa je takových zdivocelych band plná.

          • Scotty
            08:09 30.10.2023

            Že by někam vtrhli a naháněli židy jsem tedy neviděl.

            Že by někam vtrhli a naháněli židy jsem tedy neviděl.

          • liberal shark
            08:25 30.10.2023

            to scotty : Tohle je vám málo ? A to zdaleka není jediný případ. Vezměte si na hlavu jarmulku a půjdeme na procházku po Berlíně, Marseille nebo Bruselu. Doufám, že umíte dost ...Zobrazit celý příspěvek

            to scotty :
            Tohle je vám málo ? A to zdaleka není jediný případ. Vezměte si na hlavu jarmulku a půjdeme na procházku po Berlíně, Marseille nebo Bruselu. Doufám, že umíte dost rychle utíkat.
            https://www.fondapol.org/dans-... Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            08:39 30.10.2023

            Ano, je.

            Ano, je.

      • leir
        20:04 30.10.2023

        Naopak, v tomhle jde v nejlepší evropské tradici antisemitismu…

        Naopak, v tomhle jde v nejlepší evropské tradici antisemitismu…

    • RiMr71
      21:36 29.10.2023

      ...tak konečně se nějaká ruská prdel přiblížila atmosférou těm pulsujícím, živým, nezaprděným a všeobjímající tolerancí k různým kulturám slzu v oku tlačícím západním městům jako ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tak konečně se nějaká ruská prdel přiblížila atmosférou těm pulsujícím, živým, nezaprděným a všeobjímající tolerancí k různým kulturám slzu v oku tlačícím západním městům jako Londýn, Paříž, Stockholm, Berlín, Mnichov...
      ...snad zůstane Praha v tomto směru zaprděná co nejdýl... a těch pár ukřičených prorusáckých a promuslimských aktivistů (čti vlastizrádců) si zvládneme udržet na této a podobných doskuzích a občas na horním konci Václaváku...Skrýt celý příspěvek

      • LAMP
        22:18 29.10.2023

        "tak konečně se nějaká ruská prdel přiblížila atmosférou těm pulsujícím, živým, nezaprděným a všeobjímající tolerancí k různým kulturám slzu"

        Přiblížila? Oni jsou tam doma.

        "tak konečně se nějaká ruská prdel přiblížila atmosférou těm pulsujícím, živým, nezaprděným a všeobjímající tolerancí k různým kulturám slzu"

        Přiblížila? Oni jsou tam doma.

        • LAMP
          22:22 29.10.2023

          Islám je dominantní náboženství v Dagestánu už tisíc let.

          Islám je dominantní náboženství v Dagestánu už tisíc let.

  • Praskot
    19:51 29.10.2023

    Ok ten Dagestán se začíná vymykat kontrole.
    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

    Ok ten Dagestán se začíná vymykat kontrole.
    https://twitter.com/Maks_NAFO_...

  • Praskot
    19:44 29.10.2023

    Davy v Dagestánu (Mordor) se chystají lynčovat lidi z letadla co přiletělo z Tel Avivu. https://twitter.com/wartransla... Už předtím prohledával dav ...Zobrazit celý příspěvek

    Davy v Dagestánu (Mordor) se chystají lynčovat lidi z letadla co přiletělo z Tel Avivu.
    https://twitter.com/wartransla...
    Už předtím prohledával dav Mačkalu (Dagestán) konkrétně lidi s Izraelskými pasy aby je mohli lynčovat.

    Dav vtrhnul na letišní plochu.
    https://twitter.com/Eva_CZ1/st...
    Lidi se schovávají v letadle. Ochranka letiště jim v ničem nebrání.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    19:31 29.10.2023

    Rusko, země pogromům zaslíbená.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Na to se dá říci snad jen toto:

    https://youtu.be/rFeVfwDvTyM?s...

    Rusko, země pogromům zaslíbená.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Na to se dá říci snad jen toto:

    https://youtu.be/rFeVfwDvTyM?s...

    • SpiritWar
      21:02 29.10.2023

      Vsak to slovo tam vymysleli, co ine od nich ocakavať.

      Vsak to slovo tam vymysleli, co ine od nich ocakavať.

      • pjaro77
        13:05 30.10.2023

        Aj protokoly sionských ...

        Aj protokoly sionských ...

  • bheid
    18:00 29.10.2023

    Šin bet a policie zatkly jednoho z vůdců osadnických extremistů, kteří se stále agresivnějšími útoky proti Palestincům snaží rozšířit násilí i na Západní břeh. Izraelské úřady ...Zobrazit celý příspěvek

    Šin bet a policie zatkly jednoho z vůdců osadnických extremistů, kteří se stále agresivnějšími útoky proti Palestincům snaží rozšířit násilí i na Západní břeh. Izraelské úřady sáhly po tzv. administrativním zadržení určeném pro podezřelé z terorismu.

    https://twitter.com/JakubSzant... Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    16:52 29.10.2023

    Jen takova kratka - k nedavne debate ohledne fenomenu osadnictvi a jeho nemalemu vlivu na politiku Izraele. Ministr narodni bezpecnosti. "Ben Gvir, osadník na Izraelem ...Zobrazit celý příspěvek

    Jen takova kratka - k nedavne debate ohledne fenomenu osadnictvi a jeho nemalemu vlivu na politiku Izraele.

    Ministr narodni bezpecnosti.

    "Ben Gvir, osadník na Izraelem okupovaném Západním břehu Jordánu, čelil obvinění z nenávistných projevů vůči Arabům a byl známý tím, že má ve svém obývacím pokoji portrét izraelsko-amerického teroristy Barucha Goldsteina, který v roce 1994 při masakru v Jeskyni patriarchů v Hebronu zmasakroval 29 palestinských muslimských věřících a 125 dalších zranil."

    "byl také odsouzen za podporu teroristické organizace Kach, která se hlásila ke kahanismu, extremistické náboženské sionistické ideologii."

    https://cs.wikipedia.org/wiki/...

    Ministr financi.

    Bydlí v izraelské osadě Kedumim,[3] která je podle mezinárodního práva považována za nelegální. Je zastáncem rozšiřování izraelských osad na Západním břehu Jordánu, je proti palestinské státnosti a popírá existenci palestinského národa.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

    • leir
      17:11 29.10.2023

      Všichni víme, že v izraelské vládě jsou extremisté na blízké úrovni podobných palestinských skupin, co jen přilévají oleje do ohně a výbuch teroru se jim krásně hodí do krámu. To ...Zobrazit celý příspěvek

      Všichni víme, že v izraelské vládě jsou extremisté na blízké úrovni podobných palestinských skupin, co jen přilévají oleje do ohně a výbuch teroru se jim krásně hodí do krámu.

      To nijak neospravedlňuje ani neomlouvá teror, který Hamás spáchal.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        17:14 29.10.2023

        To bezesporu, byla tu debata - shania daval rust osad na zapadnim brehu. Myslim, ze to par lidem trosku otevre oci, ze i na Iz strane jsou nekteri hodne mimo.

        To bezesporu, byla tu debata - shania daval rust osad na zapadnim brehu. Myslim, ze to par lidem trosku otevre oci, ze i na Iz strane jsou nekteri hodne mimo.

        • Riiiederner
          17:33 29.10.2023

          Asi by se to dalo brát v potaz kdyby Izraelci pustili armádu ze řetezu aby palestince vyvraždila ,ale teď tohle prostě váhu nemá.

          Asi by se to dalo brát v potaz kdyby Izraelci pustili armádu ze řetezu aby palestince vyvraždila ,ale teď tohle prostě váhu nemá.

    • conservative carp
      17:35 29.10.2023

      K palestinske státnosti se už asi nemá smysl dokola vyjadřovat, proběhlo zde za poslední 3 týdny mnoho historickych info k ní a kdo chce, udělá si o tom svůj názor. Že jsou v izr. ...Zobrazit celý příspěvek

      K palestinske státnosti se už asi nemá smysl dokola vyjadřovat, proběhlo zde za poslední 3 týdny mnoho historickych info k ní a kdo chce, udělá si o tom svůj názor.
      Že jsou v izr. politice a společnosti zastoupeni i extremisté, myslím nikdo nezpochybňuje. Je to fakt, stejně jako v kterékoliv jiné společnosti.
      Opravdu podstatné je myslím to, jak po 75 letech vypadá a funguje stát Izrael a jak oproti tomu palestinci. Tohle je podle mě reálné kritérium, na čí straně stát, koho podporovat. Vše ostatní je nekonečná kaše, ve které si každý nachází svoje argumenty pro nebo proti oběma stranám.
      Stručně a nekorektně řečeno: kdo fandí demokracii, pořádku a výkonné společnosti (vč. mnoha jejích neduhů), je na straně ISR. Kdo fandí chaosu, bordelu, zaostalosti, nevýkonnosti (vyjma teroru) , zakyslému islamismu, drži palce palestincům.Skrýt celý příspěvek

      • dusan1
        17:46 29.10.2023

        Nie je problém, že sä "zastúpení v spoločnosti" ... problém je, že sú priamo vo vláde ... A čo sa týka rozvoja Palestínčanov... ich "zaostavávanie " je výsledkom izraelského ...Zobrazit celý příspěvek

        Nie je problém, že sä "zastúpení v spoločnosti" ... problém je, že sú priamo vo vláde ...

        A čo sa týka rozvoja Palestínčanov... ich "zaostavávanie " je výsledkom izraelského okupačného režimu ... nie vlastného vývoja ...

        https://www.youtube.com/watch?...

        Ale chápem.... načo rozmýšľať ... však stačí vidieť všetko bielo-čierno ...Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          18:18 29.10.2023

          Co to meleš, ty hlupáku? Okupace? Kde, jak? Dostávají z EU balík, jako 3x CZ+SK. Izrael jim poskytuje zdarma lékařskou péči, energie a vodu... A ty tu mluvíš o "útlaku" a ...Zobrazit celý příspěvek

          Co to meleš, ty hlupáku? Okupace? Kde, jak? Dostávají z EU balík, jako 3x CZ+SK. Izrael jim poskytuje zdarma lékařskou péči, energie a vodu... A ty tu mluvíš o "útlaku" a "okupaci"??Skrýt celý příspěvek

          • Sunakashi
            19:08 29.10.2023

            Zcela běžně se v oficiálních prohlášení o určitých územích mluví jako o kupovaných ...Mezinárodní soudní dvůr,[3] Valné shromáždění OSN[4] a Rada bezpečnosti OSN považují Izrael za ...Zobrazit celý příspěvek

            Zcela běžně se v oficiálních prohlášení o určitých územích mluví jako o kupovaných ...Mezinárodní soudní dvůr,[3] Valné shromáždění OSN[4] a Rada bezpečnosti OSN považují Izrael za okupační mocnost palestinských území.
            https://cs.m.wikipedia.org/wik... Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          18:54 29.10.2023

          "A čo sa týka rozvoja Palestínčanov... ich "zaostavávanie " je výsledkom izraelského okupačného režimu ... nie vlastného vývoja ..." Tohle jsou opravdu strašný kecy, jak od Che ...Zobrazit celý příspěvek

          "A čo sa týka rozvoja Palestínčanov... ich "zaostavávanie " je výsledkom izraelského okupačného režimu ... nie vlastného vývoja ..."
          Tohle jsou opravdu strašný kecy, jak od Che Guevary. Je to přesně naopak.
          Každý národ má svůj rozum a ruce k práci. A kdo ne, kňučí a hledá viniky svého osudu jinde, jen ne u sebe.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      18:03 29.10.2023

      Ja tiež neuznávam existenciu palestínskeho národa. Sú to Palestínsky Arabi, nikdy nemali samostatnosť ani kultúru, ktorá by ich odlišovala od okolitých Arabov, je to umelý prvok ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja tiež neuznávam existenciu palestínskeho národa. Sú to Palestínsky Arabi, nikdy nemali samostatnosť ani kultúru, ktorá by ich odlišovala od okolitých Arabov, je to umelý prvok nazývať ich národom a priznávať právo na sebaurčenie. Ďaleko viac je etník po celom svete, ktoré majú vlastné jazyky, odlišné kultúry, žijú v iných štátoch a nenazývame ich národmi a nepožadujú vlastné územia hoci majú nato tisícnásobne väčšie právo než Arabi žijúci v Palestíne.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        07:24 30.10.2023

        8 mistnich lajku a argumentace o umelem prvku, neexistence kultury jako od Putina o Ukrajine.

        8 mistnich lajku a argumentace o umelem prvku, neexistence kultury jako od Putina o Ukrajine.

        • salatnik
          18:16 30.10.2023

          Si obyčajný klamár :D "kultúry, ktorá by ich odlišovala" však ty nevieš ani čítať, chváliš sa tu aké médiá si predplácaš, ako pracuješ v zahraničí, a si obyčajný blb, ktorý ani ...Zobrazit celý příspěvek

          Si obyčajný klamár :D "kultúry, ktorá by ich odlišovala" však ty nevieš ani čítať, chváliš sa tu aké médiá si predplácaš, ako pracuješ v zahraničí, a si obyčajný blb, ktorý ani nevie čítať :DSkrýt celý příspěvek

    • Tesil
      18:59 29.10.2023

      ICC se zabýval případným stíháním desítek Izraelců včetně Netanjahua.

      ICC se zabýval případným stíháním desítek Izraelců včetně Netanjahua.

  • montecasino1
    15:43 29.10.2023

    Priateľ môjho nepriateľa-RF, pekné rozprávanie o družbe Hamas&RF
    Je to v Ruštine cca 12min.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Priateľ môjho nepriateľa-RF, pekné rozprávanie o družbe Hamas&RF
    Je to v Ruštine cca 12min.
    https://www.youtube.com/watch?...

  • PavolR
    13:33 29.10.2023

    Po získaní globálnej publicity Musk upresnil, že akékoľvek použitie Starlinku v Gaze by bolo možné len v súčinnosti s USA a ...Zobrazit celý příspěvek

    Po získaní globálnej publicity Musk upresnil, že akékoľvek použitie Starlinku v Gaze by bolo možné len v súčinnosti s USA a Izraelom:
    https://twitter.com/elonmusk/s... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      17:27 29.10.2023

      Ejhle, asi mu někdo z patřičných míst nebo z jeho business partnerů zavolal a vysvětlil mu, jak se věci mají. No aspoň že si nechá domluvit. I to je znakem flexibilní a kreativní ...Zobrazit celý příspěvek

      Ejhle, asi mu někdo z patřičných míst nebo z jeho business partnerů zavolal a vysvětlil mu, jak se věci mají. No aspoň že si nechá domluvit. I to je znakem flexibilní a kreativní mysli. Dobře Musk ;-)

      PS. To je jen jako protiváha k všeobecnému nactiutrhání, které se mu dostává.Skrýt celý příspěvek

  • Riiiederner
    12:44 29.10.2023

    Pro ty co si myslí ,že vytvořit stát palestiny s předválečnejma hranice je mírové řešení , zde prosím vyjádření od palestinců : "Nechceme dva státy , chceme to ...Zobrazit celý příspěvek

    Pro ty co si myslí ,že vytvořit stát palestiny s předválečnejma hranice je mírové řešení , zde prosím vyjádření od palestinců :
    "Nechceme dva státy , chceme to všechno"
    https://9gag.com/gag/aeQzZzp?u... Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      14:26 29.10.2023

      Izrael je samozrejme iný ... a preto rozširuje nelegálne osady a vytláča Palestínčanov : ) To je asi "normálne" ... .ak pri tom dostane po papuli od Palestínčanov agresívny ...Zobrazit celý příspěvek

      Izrael je samozrejme iný ... a preto rozširuje nelegálne osady a vytláča Palestínčanov : )

      To je asi "normálne" ... .ak pri tom dostane po papuli od Palestínčanov agresívny osadník ... tak tu budete vykrikovať o "teroristoch" že ?

      Konflikt trvá už viac ako 100 rokov ... nezačal vraždením Hamasu tento rok .... čo je fakt na ktorý radi zabúdajú obhajcovia živovskej okupácie ...Skrýt celý příspěvek

      • Riiiederner
        15:08 29.10.2023

        Máš naprostou pravdu ,že ten konflik nezačal teroristickým útokem hamásu a ,že ten konflik už se táhned od doby kdy palestinci spolu se sousedními státy napadli Izrael a ...Zobrazit celý příspěvek

        Máš naprostou pravdu ,že ten konflik nezačal teroristickým útokem hamásu a ,že ten konflik už se táhned od doby kdy palestinci spolu se sousedními státy napadli Izrael a diplomatické řešení vždy odmítli.Skrýt celý příspěvek

        • dusan1
          15:22 29.10.2023

          No to začalo teda omnoho skôr ... ale chápem, že "selektívne" si tu niektorí spomínajú len na "krivdičky" čo sa stali Židom ... Mimochodom ani v tom roku 1948 to nebolo ...Zobrazit celý příspěvek

          No to začalo teda omnoho skôr ... ale chápem, že "selektívne" si tu niektorí spomínajú len na "krivdičky" čo sa stali Židom ...

          Mimochodom ani v tom roku 1948 to nebolo jednostranné ... a Židia etnicky čistili niektoré palestínske územia pod svojou kontrolu .... a nie v rukavičkách ...

          Konflikty medzi Židmi a Arabmi v tomto priestore začali už koncom 19.storočia a vývoj išiel cez prvú svetovú vojnu ... mandátne územia ... židovský terorizmus (ku.va i také bolo) .... vznik štátu Izrael, kedy OSN zvýhodnila Židov a áno Arabi tento diktát odmietli ... čo bola politická chyba, lebo veľmoci (a OSN) boli na strane Židov ... a potom Izrael napadol Egypt (zaujímavé, že ...) .. v roku 1967 rozpútal Izrael ďaľšiu vojnu ... v roku 1973 sa bránil on ... alenie na svojom území .. ale na okupovanom ...Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            17:35 29.10.2023

            Myslíš ještě dříve než nějací palestinci vůbec existovali a území patřilo židům které muslimové vyhnali ? Jo tak s tim také souhlasím.

            Myslíš ještě dříve než nějací palestinci vůbec existovali a území patřilo židům které muslimové vyhnali ? Jo tak s tim také souhlasím.

          • Ján Paliga
            17:47 29.10.2023

            @ Riiiederner On myslí od doby veľkého muftího Al-Husajního, ktorý štval proti Židom. A vďaka tomu štvaniu sú v porovnaní s Izraelcami - žobráci. ...Zobrazit celý příspěvek

            @ Riiiederner

            On myslí od doby veľkého muftího Al-Husajního, ktorý štval proti Židom. A vďaka tomu štvaniu sú v porovnaní s Izraelcami - žobráci.
            https://cs.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

          • Hawk
            18:26 29.10.2023

            V roce 1967 Izrael nenapadl Egypt. Napadl Egyptskou armádu, která stála sešikovaná k útoku na Izrael. Začali válku z vlastní iniciativy možná jen o 24 hodin dříve... Každopádně ...Zobrazit celý příspěvek

            V roce 1967 Izrael nenapadl Egypt. Napadl Egyptskou armádu, která stála sešikovaná k útoku na Izrael. Začali válku z vlastní iniciativy možná jen o 24 hodin dříve... Každopádně ta válka by začala tak, jako tak. Izrael se bránil dřív. než útok Egypťanů začal.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            13:20 30.10.2023

            Ano ? Tu si prečítaj, čo robili palestínski arabi počas britského mandátu, aby zabránili vytvoriť židovský ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano ? Tu si prečítaj, čo robili palestínski arabi počas britského mandátu, aby zabránili vytvoriť židovský štát.

            https://cs.wikipedia.org/wiki/...

            https://cs.wikipedia.org/wiki/...

            https://cs.wikipedia.org/wiki/...

            Židovský terorizmus naštartvoal až potomto a po vojnách, ktoré arabi viedli prot židom..Skrýt celý příspěvek

        • Shania
          15:39 29.10.2023

          Pro araby schavaleni statu Izreal byl jen dalsi ojeb zapadnimi mocnostmi, takze logicke bylo to neschvalit a pokusili se Izraelce porazit. Asi by se nam taky nelibilo, kdyby o nas ...Zobrazit celý příspěvek

          Pro araby schavaleni statu Izreal byl jen dalsi ojeb zapadnimi mocnostmi, takze logicke bylo to neschvalit a pokusili se Izraelce porazit.

          Asi by se nam taky nelibilo, kdyby o nas rozhodli bez nas a predali pulku uzemi a dali to nekomu jinemu a pokud by jsme si mysleli, ze mame na to s tim neco udelat vojensky a meli na to spojence... a nebo jen mezitim pachat partizanskou cinost az prijde vhodna doba se s tim temi zradnymi separatisty brutalne vyporadat a uzemi si vzit zpet.

          Izrealci navic dobre vedeli, ze stat Izrael se ve schavelnych hranicich nema sanci udrzet a odzacatku meli plan to zmenit...Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            17:39 29.10.2023

            Tak jasně no arabové to území sice nevlastnili ,ale dát ho "infidels" které podle jejich knihy musí vyhladit nebyl asi nejlepší nápad. Každopádně ,ale jestli jsou muslimové tak ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak jasně no arabové to území sice nevlastnili ,ale dát ho "infidels" které podle jejich knihy musí vyhladit nebyl asi nejlepší nápad. Každopádně ,ale jestli jsou muslimové tak mírumilovní jak woketardi tvrdí nevím proč by to měl být problém. V Evropě se pro ně přece vždy místo najde to nemohou obětovat kousek pouště jednou oni ?Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            17:49 29.10.2023

            Šhania, no schválne - kto vlastnil majetky a pozemky? Lebo arabskí fedajíni to neboli... Oni len slúžili ako zdroj lacenj pracovnej sily osmanským feudálom.

            Šhania, no schválne - kto vlastnil majetky a pozemky? Lebo arabskí fedajíni to neboli... Oni len slúžili ako zdroj lacenj pracovnej sily osmanským feudálom.

          • GlobeElement007
            18:51 29.10.2023

            ČSR přesně takhle vznikla. Navzdory protestům místních Němců.

            ČSR přesně takhle vznikla. Navzdory protestům místních Němců.

          • Shania
            19:34 29.10.2023

            GE: pokud jsi to nepoznal, tak mluvim o 39 a jak jsme se pak sudetskym nemcum pomstili a zbavili se jich.

            GE: pokud jsi to nepoznal, tak mluvim o 39 a jak jsme se pak sudetskym nemcum pomstili a zbavili se jich.

          • pjaro77
            13:22 30.10.2023

            Židia tam žili dávno pred arabmi a nikdy odtiaľ všetci neodišli. Takže mali právo sa tam vrátiť.

            Židia tam žili dávno pred arabmi a nikdy odtiaľ všetci neodišli. Takže mali právo sa tam vrátiť.

      • CerVus
        16:52 29.10.2023

        Tak židé mají historické právo na celou tu oblast. Proto se ortodoxní část snaží toto "území nikoho" obsazovat a proto i vláda vyvíjí minimální snahu jim v tom bránit.

        Tak židé mají historické právo na celou tu oblast. Proto se ortodoxní část snaží toto "území nikoho" obsazovat a proto i vláda vyvíjí minimální snahu jim v tom bránit.

        • leir
          17:16 29.10.2023

          Ne, nemají ho o nic menší než všechny národy, které tu žijí a mísí se po posledních 2000 let.

          Ne, nemají ho o nic menší než všechny národy, které tu žijí a mísí se po posledních 2000 let.

          • pjaro77
            13:29 30.10.2023

            Nuž arabi aj židia dostali možnosť štátu, arabi odmietli a radšej napadli nový izraelský štát. A odvtedy niekoľko krát. Izraelcom ide už len o prežitie, preto tie zabraté územia ...Zobrazit celý příspěvek

            Nuž arabi aj židia dostali možnosť štátu, arabi odmietli a radšej napadli nový izraelský štát. A odvtedy niekoľko krát. Izraelcom ide už len o prežitie, preto tie zabraté územia golan a podobne.

            Ak si myslíš, že vytvorenie palestínskeho štátu ukončí nepriateľstvo, tak sa mýliš . Hamás, Hizballáh majú v agende vyhubiť izraelcov v celom kanáne, skoro nič by sa nezmenilo. Záškodnícke akcie, ostreľovanie raketami by pokračovali naďalej s cieľom rozpichať osie hniezdo.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        16:59 29.10.2023

        IZR je podobny, ale narozdiel od OOP uspesny pretoze ponuka malym ludom realne naplnitelnu viziu prosperity.OOP nikdy nic take neponukalo,nie na realnej urovni.OOP kde boli robili ...Zobrazit celý příspěvek

        IZR je podobny, ale narozdiel od OOP uspesny pretoze ponuka malym ludom realne naplnitelnu viziu prosperity.OOP nikdy nic take neponukalo,nie na realnej urovni.OOP kde boli robili bordel,pocnuc Jordanskom,cez Libanon po uzemia Palestinskych samosprav.Egypt ich ma rad pokial su vsetci v Gaze , pretoze je to podobna cvarga ako moslimske bratstvo , ktore takmer rozvratilo aj Egypt a mna by teda neprekvapilo prepojenie medzi bratstvom a radikalnou Palestinskou politikou.Konzistentni ,autenticki su len v tom,ze ich jediny ciel je znicenie Izraela,co je dovod preco su Palestinci v srackach.Nechcu sa s IZR dohodnut a otvorene to komunikuju.Politicku frakciu , ktorainklinovala k dohode s IZR rozlozili a vyvrazdili.Zahranicne zaujmy si ich prave preto vydrziavaju,kto chce kopat do Izraela nepriamo robi to cez Palestinu co je imho dalsi dovod preco Palestinci nebudu mat tak skoro pokor,vselijaki Rusi,Iran ci Katar im to nedovolia.Skrýt celý příspěvek

    • Diver007
      14:50 29.10.2023

      Tady už začíná být kauzalita celkem zábavná. Myslím, že Palestina měla na mírové řešení víc než dost času. Vždycky řvou o míru jen když dostávají na prdel, jinak ticho po pěšině.

      Tady už začíná být kauzalita celkem zábavná. Myslím, že Palestina měla na mírové řešení víc než dost času. Vždycky řvou o míru jen když dostávají na prdel, jinak ticho po pěšině.

      • Mortles
        16:00 29.10.2023

        Arafat to velmi posral, mohlo to být už vyřešené, to je pravda. Ale jako co je to "druhé řešení"? Apartheid? Protože občanstí jim Izrael prostě nedá, protože ty lidi by pořád ...Zobrazit celý příspěvek

        Arafat to velmi posral, mohlo to být už vyřešené, to je pravda.

        Ale jako co je to "druhé řešení"? Apartheid? Protože občanstí jim Izrael prostě nedá, protože ty lidi by pořád volili Hamás, to prostě nejde. No to taky není super řešení. Nejhorší je, že v některých kulturách prostě neví, proč by měli přestat bojovat... Je to prostě celé na hovno.Skrýt celý příspěvek

        • Diver007
          16:39 29.10.2023

          Mortles: to je fakt. Příště by tu Nobelovku za mír měla dostat Britney Spears. Tý totiž tu snahu o mezinárodní mír aspoň trochu žeru, Arafatovi vůbec.

          Mortles: to je fakt. Příště by tu Nobelovku za mír měla dostat Britney Spears. Tý totiž tu snahu o mezinárodní mír aspoň trochu žeru, Arafatovi vůbec.

          • Mortles
            19:12 29.10.2023

            Nobelovka za mír je vůbec dost problematická cena, dávají ji občas aspiračně, jako že tím, že ji někomu dají, že ten člověk pak bude mít zájem ten mír i udržet, ale daný člověk ...Zobrazit celý příspěvek

            Nobelovka za mír je vůbec dost problematická cena, dávají ji občas aspiračně, jako že tím, že ji někomu dají, že ten člověk pak bude mít zájem ten mír i udržet, ale daný člověk často nemá extra o přízeň švédské akademie, nebo kdo to uděluje, moc zájem. Plus podle čeho takového člověka vyberu? Nemluvě o tom, že nobelovky se trochu nemístně proměnily v globální mýtus...Skrýt celý příspěvek

          • Západňan
            20:01 29.10.2023

            to Mortles

            Například B. Hussein Obama ji dostal "preventivně."

            to Mortles

            Například B. Hussein Obama ji dostal "preventivně."

    • Hawk
      18:20 29.10.2023

      Vtipné je, že Palestina v "předválečných" (2.sv. válka) hranicích je stát Izrael. Arabská část Mandátního území je Jordánsko...

      Vtipné je, že Palestina v "předválečných" (2.sv. válka) hranicích je stát Izrael. Arabská část Mandátního území je Jordánsko...

      • Erich
        18:40 29.10.2023

        Ano souhlasím, a Palestina je Židovské království. Arabové dostali Jordánsko, přesně tak.

        Ano souhlasím, a Palestina je Židovské království. Arabové dostali Jordánsko, přesně tak.

      • GlobeElement007
        18:53 29.10.2023

        Jistě, Palestina je název židovského státu, nikoliv arabského.

        Jistě, Palestina je název židovského státu, nikoliv arabského.

  • liberal shark
    12:38 29.10.2023

    https://neviditelnypes.lidovky...
    Jeden starý ale dobrý, když je ta válka.

    https://neviditelnypes.lidovky...
    Jeden starý ale dobrý, když je ta válka.

    • Diver007
      16:17 29.10.2023

      Máme tu rovnou i návod :) : Francouzská vláda oznámila, že zvýšila stupeň pohotovosti z "Utíkejte" na "Schovejte se". Vyšší stupně jsou už jenom "Kolaborujte" a "Vzdejte se".

      Máme tu rovnou i návod :) : Francouzská vláda oznámila, že zvýšila stupeň pohotovosti z "Utíkejte" na "Schovejte se". Vyšší stupně jsou už jenom "Kolaborujte" a "Vzdejte se".

      • liberal shark
        10:56 30.10.2023

        Osobně osciluji někde mezi Skotskem a Austrálií :-))

        Osobně osciluji někde mezi Skotskem a Austrálií :-))

  • flanker.jirka
    12:21 29.10.2023

    ČR kupuje 48 střel Derby LR. Dobrý příspěvek k nákupu Spyderu, jen ta cena je dost vysoká, v přepočtu cca 2,5 mil ...Zobrazit celý příspěvek

    ČR kupuje 48 střel Derby LR. Dobrý příspěvek k nákupu Spyderu, jen ta cena je dost vysoká, v přepočtu cca 2,5 mil USD/střela.
    https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      12:30 29.10.2023

      Nevím, proč to považujete za vysokou cenu. V ceně bude jistě i booster a taková střela AMRAAM určitě o moc levnější nebude.

      Nevím, proč to považujete za vysokou cenu. V ceně bude jistě i booster a taková střela AMRAAM určitě o moc levnější nebude.

      • liberal shark
        12:39 29.10.2023

        AMRAAM stával 400 tisíc USD.

        AMRAAM stával 400 tisíc USD.

        • toustr
          12:46 29.10.2023

          Správně tam uvádíte čas minulý. Ta cena bude dle mého trochu nižší než cena Derby, vzhledem k masivní sériové produkci, ale až takový rozdíl v tom nebude.

          Správně tam uvádíte čas minulý. Ta cena bude dle mého trochu nižší než cena Derby, vzhledem k masivní sériové produkci, ale až takový rozdíl v tom nebude.

        • Scotty
          14:29 29.10.2023

          Stával. Navíc tahle raketa má oproti pozemní verzi AMRRAMu dvojnásobný dostřel....

          Stával. Navíc tahle raketa má oproti pozemní verzi AMRRAMu dvojnásobný dostřel....

      • flanker.jirka
        13:49 29.10.2023

        Všechny současné střely s ARH samonavedením a datalinky jsou drahé. Co jsem našel pro AIM 120 D Amraam je článek z roku 2020. Kde se píše 1 090 000 USD za kus. Samozřejmě, bylo to ...Zobrazit celý příspěvek

        Všechny současné střely s ARH samonavedením a datalinky jsou drahé. Co jsem našel pro AIM 120 D Amraam je článek z roku 2020. Kde se píše 1 090 000 USD za kus. Samozřejmě, bylo to pro USA, nejspíše ve velké sérii. Kolik si na tom od té doby přihodí? Inface se na tom určitě projevila. Asi nejlepší přehled o tomto zde má Shania.
        Možná hraje roli to, že Derby LR je nová a výroba této verze se teprve rozjíždí. Nemyslím si, že by booster hrál velkou roli, je to "jen" startovací raketový motor na TPH.
        https://www.thedrive.com/the-w... Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:06 29.10.2023

        toustr Našel jsem něco i z letoška, i ten Amraam pěkně povyskočil, v zakázce pro Švédsko to je cca 2,4 mil USD za kus. To už se dotahují s cenou i na Patriot nebo David ...Zobrazit celý příspěvek

        toustr
        Našel jsem něco i z letoška, i ten Amraam pěkně povyskočil, v zakázce pro Švédsko to je cca 2,4 mil USD za kus. To už se dotahují s cenou i na Patriot nebo David Sling.
        https://www.dsca.mil/press-med... Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        13:35 30.10.2023

        V roku 2021 India kúpila za 72.5 millionov dolárov 131 striel Barak a vybavenia k tomu.
        Neviem v akej verzii sú tie rakety ale o dosť lacnejšie ako Derby.

        V roku 2021 India kúpila za 72.5 millionov dolárov 131 striel Barak a vybavenia k tomu.
        Neviem v akej verzii sú tie rakety ale o dosť lacnejšie ako Derby.

    • RiMr71
      15:11 29.10.2023

      ...je to tu snad potřetí...

      ...je to tu snad potřetí...

  • ruleta
    11:11 29.10.2023

    Debatu ohledne OSN bych uzavrel timhle dlouhym tweetem Alexandra Romancova:

    https://twitter.com/AGRomancov...

    Debatu ohledne OSN bych uzavrel timhle dlouhym tweetem Alexandra Romancova:

    https://twitter.com/AGRomancov...

    • Scotty
      11:52 29.10.2023

      Tak to je pěkná snůška kravin od začátku do konce.

      Tak to je pěkná snůška kravin od začátku do konce.

      • ruleta
        12:07 29.10.2023

        Tak si vyber par veci co napsal a napis proc je to snuska kravin.

        Tak si vyber par veci co napsal a napis proc je to snuska kravin.

        • Scotty
          12:38 29.10.2023

          Čína se z nejakého důvodu tlačí to OSN. A co má být? Pokd čína skočí ze skály máme skočit taky? (Mimochodem přítomnost téhle států je spíš důvod proč je OSN k ničemu) Tchaj-wan by ...Zobrazit celý příspěvek

          Čína se z nejakého důvodu tlačí to OSN. A co má být? Pokd čína skočí ze skály máme skočit taky? (Mimochodem přítomnost téhle států je spíš důvod proč je OSN k ničemu)

          Tchaj-wan by měl větší podporu pokud by byl v OSN. To snad nemůže myslet ani vážně.

          OSN je nefunkční organizace která pokud by zítra zavřela nic by se nestalo.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            17:45 29.10.2023

            “ OSN je nefunkční organizace která pokud by zítra zavřela nic by se nestalo.”

            Blahoslaveni chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské…

            “ OSN je nefunkční organizace která pokud by zítra zavřela nic by se nestalo.”

            Blahoslaveni chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské…

          • Scotty
            18:36 29.10.2023

            leir
            Tak mi řekněte jedninou konkrétní věc která by se stala.

            leir
            Tak mi řekněte jedninou konkrétní věc která by se stala.

    • Tesil
      12:29 29.10.2023

      Nanynka rychleji mluví než myslí.
      Tímto bych debatu uzavřel já.

      Nanynka rychleji mluví než myslí.
      Tímto bych debatu uzavřel já.

    • dusan1
      14:22 29.10.2023

      Ministerka má evidentne úspech zo svojim hlúpučkými nápadmi len na tomto fóre .... v normálnom svete je na smiech ....a jej "dobré rady" ignuruje i Izrael ... asi sú tam padnutí na ...Zobrazit celý příspěvek

      Ministerka má evidentne úspech zo svojim hlúpučkými nápadmi len na tomto fóre .... v normálnom svete je na smiech ....a jej "dobré rady" ignuruje i Izrael ... asi sú tam padnutí na hlavu : )Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 54 z 80