VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 60 z 75
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Jan Grohmann
    13:09 18.10.2023

    https://twitter.com/jconricus/... Nazvěte mě naivním, ale možná se dočkáme jednoho z těch vychvalovaných „vizuálních vyšetřování“ falešné nemocnice Hamasu o ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/jconricus/...
    Nazvěte mě naivním, ale možná se dočkáme jednoho z těch vychvalovaných „vizuálních vyšetřování“ falešné nemocnice Hamasu o @nytimes, @AP, @bellingcat, @ForensicArchi nebo jsou tyto prostředky nasazeny pouze k odhalování izraelských provinění?

    https://twitter.com/jconricus/...
    Zděšení dvojími standardy ve zpravodajství: okamžité zpravodajské pokrytí událostí na @BBCWorld automaticky obviňují Izrael z výbuchu v nemocnici v Gaze, a to pouze na základě toho, co tvrdí teroristický Hamás! A když prošetřujeme a vyvracíme tvrzení, musí být předloženy důkazy. Nemám problém být pohnán k odpovědnosti, ale jen si přeji, aby naši nepřátelé byli podrobeni stejné kontrole. Podívejte se na můj rozhovor.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      13:33 18.10.2023

      Nazval bych toho pána naivním

      Nazval bych toho pána naivním

    • Diver007
      15:14 18.10.2023

      Hlavně Hamás má dlouhodobě tradici (samo o sobě je to šílené) umisťovat odpalovací zařízení do škol a dalších civilních míst, aby se jim pak vylepšilo PR v případě odvetného úderu. Zobrazit celý příspěvek

      Hlavně Hamás má dlouhodobě tradici (samo o sobě je to šílené) umisťovat odpalovací zařízení do škol a dalších civilních míst, aby se jim pak vylepšilo PR v případě odvetného úderu.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      16:17 18.10.2023

      BBC je už otevřeně proHamas, jejich přístup už není (i tak skandální) "pět minut židi, pět minut Hilter", ale spíš "hodinové interview s panem Hitlerem o jeho nové knize Mein Kampf ...Zobrazit celý příspěvek

      BBC je už otevřeně proHamas, jejich přístup už není (i tak skandální) "pět minut židi, pět minut Hilter", ale spíš "hodinové interview s panem Hitlerem o jeho nové knize Mein Kampf a o právech Německa na lebensraum ohrožovaný hamižnými židy".
      Rimmer je vymák:
      https://youtu.be/0VzW4Hcdlgs?s... Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        21:09 18.10.2023

        To bylo jásotu, když vystoupily z Eu... jen někteří nedomyslely, že to znamnená Hitler non-stop ...

        To bylo jásotu, když vystoupily z Eu... jen někteří nedomyslely, že to znamnená Hitler non-stop ...

  • PavolR
    12:45 18.10.2023

    Video z miesta dopadu rakety Islámskeho Džihádu v areáli nemocnice:
    https://t.me/intelslava/52286...

    Video z miesta dopadu rakety Islámskeho Džihádu v areáli nemocnice:
    https://t.me/intelslava/52286...

    • Tino
      13:03 18.10.2023

      Fascinujuce je,ze aj v tejto chvily trva Hamas na nich napojene zaujmy a idioti , ktori im veria, ze nemocnica je znicena a su tam stovky mrtvych v dosledku znicenia tejto ...Zobrazit celý příspěvek

      Fascinujuce je,ze aj v tejto chvily trva Hamas na nich napojene zaujmy a idioti , ktori im veria, ze nemocnica je znicena a su tam stovky mrtvych v dosledku znicenia tejto democnice.Neuveritelne ,skvely priklad ako funguje dezinfoscena a postfaktualny svet.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    12:10 18.10.2023

    IDF nálety pokračují (pozn. viz popisek příspěvku)... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... - causa nemocnice (více. ...Zobrazit celý příspěvek

    IDF nálety pokračují (pozn. viz popisek příspěvku)... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - causa nemocnice (více. viz popisek příspěvku): https://twitter.com/IDFSpokesp... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/IDFSpokesp... Skrýt celý příspěvek

  • danny
    11:55 18.10.2023

    Co mě vlastně na celé kauze nemocnice štve nejvíc, je docela spektakulární selhání izraelského PR. To jako nemají nějaké centrum pro řízení PSYOPS operací? To nikdo nepočítal s ...Zobrazit celý příspěvek

    Co mě vlastně na celé kauze nemocnice štve nejvíc, je docela spektakulární selhání izraelského PR. To jako nemají nějaké centrum pro řízení PSYOPS operací? To nikdo nepočítal s variantou, že se může stát, že se blbě trefí, a zabijí při tom desítky civilistů a neměli na to připravené nějaké scénáře na omezení PR škod? Pozvat novináře, ukázat jim, jak se hned vysílají průzkumné drony, aby zmapovaly rozsah škod, souběžně s tím přímým přenosem valit teorii o selhané raketě a následně se spojit s nějakou humanitární organizací v okolí, že tam vrtulník shodí na padáku paletu s obvazy, antibiotiky a infuzemi?
    Je úplně jedno, co se stalo. Ale jakmile se objeví taková bomba v éteru, tak se musí rozjet příslušný scénář, ať už se jedná o domov důchodců, nemocnici, sirotčinec nebo jen plačící holčičku, co hledá maminku.
    Izrael nehraje jen o potlačení Hamásu, ale o srdce celého světa. A v tomto boji vypadá zatím poměrně podobně nemotorně, jako když se nechali překvapit útokem.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      12:06 18.10.2023

      akoze IDF maju mat instituciu , ktora ma dokazovat nieco co sa nestalo a byt pripravena pohotovo vyvracat akykolvek nezmysel podhodeny teroristami? takto to ale vo svete pricetnych ...Zobrazit celý příspěvek

      akoze IDF maju mat instituciu , ktora ma dokazovat nieco co sa nestalo a byt pripravena pohotovo vyvracat akykolvek nezmysel podhodeny teroristami? takto to ale vo svete pricetnych nefunguje, nevieme co chodi po rozume grazlom a blaznom a nemozeme vyvracat co ich napadne a ak nieco vyvratit nevieme, neznamena , ze maju pravdu tito grazli.Tu toto je moment ked musi byt publikum triezve, racionalne a chciet kriticky hodnotit info, ktore prijima, ak tak toto publikum nerobi na vine nie su IDF, ale publikum samotne.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        12:35 18.10.2023

        Samozřejmě že ji má mít. Má ji i AČR, sídlí v Přáslavicích. Odd. PR a externí komunikace mají vlády, politické strany, jakákoli větší firma. Prací marketingu je vytvářet pozitivní ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozřejmě že ji má mít. Má ji i AČR, sídlí v Přáslavicích.
        Odd. PR a externí komunikace mají vlády, politické strany, jakákoli větší firma. Prací marketingu je vytvářet pozitivní obraz, ty další mají v popisu práce i damage control. Nevím, kde ten tvůj svět pricetnych existuje, ale jestli to nebude někde za zrcadlem nebo za devatero horami.
        https://acr.army.cz/informacni... Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          12:41 18.10.2023

          tvrdite mi, ze mame byt pripraveni pohotovo vyvracat akykolvek nezmysel podhodeny idiotmi a grazlami , to vazne? Zamyslel ste sa nad tym co ziadate? v tejt okonkretnej situacii ...Zobrazit celý příspěvek

          tvrdite mi, ze mame byt pripraveni pohotovo vyvracat akykolvek nezmysel podhodeny idiotmi a grazlami , to vazne? Zamyslel ste sa nad tym co ziadate? v tejt okonkretnej situacii reagoval IZR a pricetna verejnost hned ako sa stali dostupne zaznamy ,ukazujuce iny priebeh udalosti, nez ako ho popisovala dezinfoscena a stalo sa to po par hodinach, co je fantasticke, vy chcete aby reagovali okamzite? rozumiete co ziadate? IDF maju vediet o kazdom nezmysle , ktory chodi po rozume blaznom aby mohli reagovat promptne, dava Vam to zmysel? skuste porozmyslat nad tym co pozadujete a odpoved si sakra dobre premyslite.Skrýt celý příspěvek

          • danny
            13:04 18.10.2023

            Každá válka probíhá na bojišti a v informačním prostoru. V tom se bojuje o srdce veřejnosti a následně o politickou (finanční, vojenskou) podporu. Zmatená reakce x hodin poté, co ...Zobrazit celý příspěvek

            Každá válka probíhá na bojišti a v informačním prostoru. V tom se bojuje o srdce veřejnosti a následně o politickou (finanční, vojenskou) podporu. Zmatená reakce x hodin poté, co událost zaplaví světová média, je pozdě. Navíc reakce nebyla konzistentní a přesvědčivá. Uspokojivá pro skalní fandy, ale to je tak vše.
            Ano, musíme být připraveni vyvracet nesmysly, které mají šanci nahlodat podporu, stabilitu, důvěru občanů ve státní instituce atd...Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            13:22 18.10.2023

            byt prirpaveny v predstihu vyvracat cokovlek co napadne blaznov je nelogicka konstrukcia, dolezite je nesirit bludy, ktore blazni vymyslaju;-) kazdy skusme zacat u seba

            byt prirpaveny v predstihu vyvracat cokovlek co napadne blaznov je nelogicka konstrukcia, dolezite je nesirit bludy, ktore blazni vymyslaju;-) kazdy skusme zacat u seba

        • GlobeElement007
          12:57 18.10.2023

          Jistě. Podobně mají hasiči za úkol zkontrolovat techniku tři dny před požárem a nemocnice připravit dostatek lůžek den před vlakovou nehodou. Stejně tak jsou důlní záchranáři ...Zobrazit celý příspěvek

          Jistě. Podobně mají hasiči za úkol zkontrolovat techniku tři dny před požárem a nemocnice připravit dostatek lůžek den před vlakovou nehodou. Stejně tak jsou důlní záchranáři povoláváni z dovolených nejméně den před výbuchem metanu, aby se stihli včas dostat na místo budoucí nehody.Skrýt celý příspěvek

    • Sano
      12:18 18.10.2023

      co prosim? zda sa mi to alebo kritizujete Izrael ze nepouziva nemoralne praktiky kedy bude pripraveny kryt vlastne zlyhania??
      To je neuveritelne.

      co prosim? zda sa mi to alebo kritizujete Izrael ze nepouziva nemoralne praktiky kedy bude pripraveny kryt vlastne zlyhania??
      To je neuveritelne.

    • HumInt
      12:55 18.10.2023

      Okrem toho, že by to bolo z viacerých dôvodov nakoniec kontraproduktívne je tu jedna zásadná prekážka. Izrael má necelých 10 miliónov obyvateľov a má teda dosť obmedzené ľudské ...Zobrazit celý příspěvek

      Okrem toho, že by to bolo z viacerých dôvodov nakoniec kontraproduktívne je tu jedna zásadná prekážka. Izrael má necelých 10 miliónov obyvateľov a má teda dosť obmedzené ľudské zdroje. Jeho vnútorná situácia je pomerne komplikovaná. A hoci sa mu úspešne podarilo presvedčiť svet, že je to high-tech krajina, IMHO to tak úplne nie je.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      12:55 18.10.2023

      tohle už je fakt ve stylu "kdo chce psa bít.."

      tohle už je fakt ve stylu "kdo chce psa bít.."

    • Jan Grohmann
      13:36 18.10.2023

      PR mají Izraelci velmi dobře zvládnutou. Ale pokud máte prosti sobě zfanatizovaná nepřátelská západní média, jako BBC nebo NYT, které okamžitě během prvních pár minut do celého ...Zobrazit celý příspěvek

      PR mají Izraelci velmi dobře zvládnutou. Ale pokud máte prosti sobě zfanatizovaná nepřátelská západní média, jako BBC nebo NYT, které okamžitě během prvních pár minut do celého světa vypustí, že to je vina Izraele, tak obrana nějakou dobu trvá. Vysvětlení 24 hodin je velmi dobrý výkon.
      Ono totiž Izraelci, na rozdíl od západních médií, museli první zjistit, co se stalo.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        06:22 19.10.2023

        Přesně tak. Oproti tomu dnešní bulvární média, která se vydávají za média seriozní, zveřejní cokoliv, co vyhovuje jejich vidění světa aniž by se namáhala ověřovat pravdivost.

        Přesně tak. Oproti tomu dnešní bulvární média, která se vydávají za média seriozní, zveřejní cokoliv, co vyhovuje jejich vidění světa aniž by se namáhala ověřovat pravdivost.

  • Cenzor
    11:23 18.10.2023

    Už se někde objevily fotografie té zničené nemocnice? Zatím jsem viděl jen to parkoviště s ohořelými auty. Při tom počtu obětí muselo být poničeno něco mnohem většího.

    Už se někde objevily fotografie té zničené nemocnice? Zatím jsem viděl jen to parkoviště s ohořelými auty. Při tom počtu obětí muselo být poničeno něco mnohem většího.

    • matu
      11:34 18.10.2023

      Podle satelitnich snimku, jine skody nejsou.

      Podle satelitnich snimku, jine skody nejsou.

    • Jan Grohmann
      11:41 18.10.2023

      Žádné trosky nejsou, žádný izraelský útok se nestal, není žádných 500 mrtvých.

      Žádné trosky nejsou, žádný izraelský útok se nestal, není žádných 500 mrtvých.

      • TN12
        11:54 18.10.2023

        Ještě je tam můžou dopravit a vyfotit.

        Ještě je tam můžou dopravit a vyfotit.

    • GlobeElement007
      12:10 18.10.2023

      Jak jsme mne setřeli za kritiku Seznamu, tak tohle Seznam uveřejnil dnes v ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak jsme mne setřeli za kritiku Seznamu, tak tohle Seznam uveřejnil dnes v 11:53

      https://www.seznamzpravy.cz/cl...

      Na serveru novinky.cz se zprávy zpochybňující hamasovskou verzi objevily už po 9 hodině ráno.

      https://www.novinky.cz/clanek/...

      Ale Seznam ještě tři hodiny poté šíří palestinskou propagandu.Skrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        12:34 18.10.2023

        Seznam je levicově progresivni médium. Takže toto mají dané ve své DNA.
        A terazky Jirosi, Leir, atd., nástup ....

        Seznam je levicově progresivni médium. Takže toto mají dané ve své DNA.
        A terazky Jirosi, Leir, atd., nástup ....

      • Tomiciko
        15:36 18.10.2023

        Moje děti vypadaj hůř...

        Moje děti vypadaj hůř...

  • conservative carp
    10:31 18.10.2023

    "Izraelské ozbrojené síly (IDF) na nově zveřejněných videozáznamech dokazují, že Izrael za útokem nestojí. Podle IDF za útokem stojí špatně vypálená raketa Islámského džihádu, ...Zobrazit celý příspěvek

    "Izraelské ozbrojené síly (IDF) na nově zveřejněných videozáznamech dokazují, že Izrael za útokem nestojí. Podle IDF za útokem stojí špatně vypálená raketa Islámského džihádu, která měla původně zasáhnout Izrael."

    Čekám omluvu od hamasu a dalších s pěnou u mordy, že dezinformovali svět. Obratem.
    Mrtvým to ale už nepomůže.

    https://echo24.cz/a/Hiw3k/zpra... Skrýt celý příspěvek

    • SpiritWar
      10:36 18.10.2023

      Tu je k tomu aj vlakno
      https://twitter.com/Nrg8000/st...
      A 500 mrtvych? To je fantasmagoria

      Tu je k tomu aj vlakno
      https://twitter.com/Nrg8000/st...
      A 500 mrtvych? To je fantasmagoria

    • Jan Grohmann
      10:44 18.10.2023

      Pár postřehů. Bizár je pár hodin po útoku uvést číslo 500. Jak to zjistili, to tak rychle odklidili trosky a shromáždili mrtvé? Bizár je věřit informacím od teroristické ...Zobrazit celý příspěvek

      Pár postřehů.
      Bizár je pár hodin po útoku uvést číslo 500. Jak to zjistili, to tak rychle odklidili trosky a shromáždili mrtvé?
      Bizár je věřit informacím od teroristické sekty.
      Bizár je, že západní média okamžitě přijala informace od vrahů a teroristů jako fakt a okamžitě mluvila o 500 mrtvých a izraelském útoku. Hold, přání je otce myšlenky.
      Al Jazeera otevřeně podporuje teroristy a šiří teroristickou propagandu.

      No a nakonec se ukázalo, že o žádný izraelský útok nešlo, žádný kráter neexistuje, žádná zřícená budova a trosky, a rozhodně ne 500 mrtvých. Možná, snad jen možná, by mohla západní média příště dávat větší pozor na informace od vrahů a teroristů.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        10:54 18.10.2023

        Takhle proste funguji media - to neni zadna "vira". Pokud medium napise podle "uradu z Gazy umrelo 500 lidi" neznamena to, ze dane "medium" tehle informaci veri. Znamena to, ze ...Zobrazit celý příspěvek

        Takhle proste funguji media - to neni zadna "vira".

        Pokud medium napise podle "uradu z Gazy umrelo 500 lidi" neznamena to, ze dane "medium" tehle informaci veri. Znamena to, ze nejaka vladni struktura (at je jakakoliv - teroristicka/demokraticky zvolena), ktere dane uzemi ovlada - vydala tuto zpravu.

        Tohle se deje bezne - od vyhozeni elektrarny v Zaporozi (snad 100x behem leta) az po smrt Kadyrova (5x) az po pindy Putina s Medvedeva s Lavrovem. Jeste ted si vzpominam na nejabsurdnejsi zpravu z RF-UA konfliktu o tom, jak ukrajinske vcely zabijeji ruske vojaky.

        Media tezko jsou schopny nezavisle tyto informace overovat. Bud je tam nepusti anebo tam vubec nejsou - protoze to je nebezpecne. Navic media nejsou vysetrovatele, kteri maj pristup ke vsem dostupnym informacim.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          11:56 18.10.2023

          V době internetu honí média kliky. To je daň za obsah zdarma, nějak se to zaplatit musí. Takže pro médium je důležité přijít se zprávou hned, jak se objeví, aby pochytalo kliky ...Zobrazit celý příspěvek

          V době internetu honí média kliky. To je daň za obsah zdarma, nějak se to zaplatit musí.
          Takže pro médium je důležité přijít se zprávou hned, jak se objeví, aby pochytalo kliky zvědavých čtenářů. A že tu zprávu desetkrát opravují? Tím lépe, co aktualizace, to další kliky, další prodaný reklamní prostor.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        11:00 18.10.2023

        Al Jazeera je super zdroj, ale jako Katarská TV provozovaná největším sponzorem Hamásu asi těžko může sloužit jako zdroj objektivních info z konfliktu v Gaze. Vyprostit, spočítat, ...Zobrazit celý příspěvek

        Al Jazeera je super zdroj, ale jako Katarská TV provozovaná největším sponzorem Hamásu asi těžko může sloužit jako zdroj objektivních info z konfliktu v Gaze.
        Vyprostit, spočítat, mrtve a ošetřit přeživší není otázka hodin, natož desítek minut, tohle nesedí celé. Ale dost pochybuju i o těch záběrech z dronu, je otázka, zda zachycují správné místo a jestli je to aktuální záběr. Ať už se tam stalo cokoliv, byl by tam provoz, nejaci lidi, bordel. I po hloupé srážce dvou aut na křižovatce vypadá místo méně uklizené, než toto.Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        11:14 18.10.2023

        nebylo to 500 mrtvych a zranenych?

        nebylo to 500 mrtvych a zranenych?

        • skelet
          11:23 18.10.2023

          ne

          ne

        • danny
          11:32 18.10.2023

          Ani to si nějak nedovedu představit. A ty záběry do toho vnesly spíš víc zmatku než vyjasnění.

          Ani to si nějak nedovedu představit. A ty záběry do toho vnesly spíš víc zmatku než vyjasnění.

      • Jan Grohmann
        11:38 18.10.2023

        Média zveřejnila informace bez ověření. https://twitter.com/IDF/status... Hold, někdo moc chtěl uvěřit tomu, že Izrael zabil 500 Palestinců. Tak moc, že klidně ...Zobrazit celý příspěvek

        Média zveřejnila informace bez ověření.
        https://twitter.com/IDF/status...
        Hold, někdo moc chtěl uvěřit tomu, že Izrael zabil 500 Palestinců. Tak moc, že klidně označil slova vrahů a teroristů za fakta.Skrýt celý příspěvek

    • Kfir
      11:49 18.10.2023

      dusan1 kde si ty hlásna trúba hamasu? Aj ďalší hovorcovia hamasu, ktorí tu oplakávali fiktívne obete Izraelského útoku na nemocnicu. A nakoniec to boli bojovníci za slobodu, ktorým ...Zobrazit celý příspěvek

      dusan1 kde si ty hlásna trúba hamasu? Aj ďalší hovorcovia hamasu, ktorí tu oplakávali fiktívne obete Izraelského útoku na nemocnicu.
      A nakoniec to boli bojovníci za slobodu, ktorým vybuchla vlastná raketa, ktorú odpalovali (ako obvykle) pod oknami nemocnice.Skrýt celý příspěvek

  • danny
    10:30 18.10.2023

    Zatím všechny informace k explozi v nemocnici působí extrémně nevěrohodně. Izraelci mají x-tou verzi, Hamásu nevěřím tak nějak z podstaty a palestinská samospráva zveličuje vždy. ...Zobrazit celý příspěvek

    Zatím všechny informace k explozi v nemocnici působí extrémně nevěrohodně. Izraelci mají x-tou verzi, Hamásu nevěřím tak nějak z podstaty a palestinská samospráva zveličuje vždy. Dvě třetiny dosud kolujících videí a fotek jsou fejky, překvapivě nikdo nepustil pořádné aktuální záběry z místa. Všechny strany se vyjadřují minimálně zvláštně, což je překvapivé hlavně u izraelské strany, takže bych možnost, že v tom mají nějak prsty úplně nevylučoval. Ale zatím dost pochybuji i o počtu obětí.
    Dovedu si představit x variant (vyjma ty veřejně propírané), od selhání izraelské rakety mířící na odpaliště hamásích raket, přes cílený útok na VIP pokojíčky ošetřovaných představitelů Hamásu a přes použití velmi malé střely mohla tato zasáhnout např. sklad kyslíkových lahví, případně menší muničák ochranky. Ale nemá smysl se tím nějak zabývat, protože spolehlivých informací je minimum, Hamás se z toho snaží vytřískat, co půjde a IDF má milion pochopitelných důvodů vše zrovna teď marginalizovat.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      10:36 18.10.2023

      Video a fotky z mista utoku, areal nemocnice uz jsou. Neco se tam stalo, ale misto urcite neni konzistentni s vybuchem nejake nekolikaset kilogramove letecke bomby nebo nejake ...Zobrazit celý příspěvek

      Video a fotky z mista utoku, areal nemocnice uz jsou. Neco se tam stalo, ale misto urcite neni konzistentni s vybuchem nejake nekolikaset kilogramove letecke bomby nebo nejake velke rakety. Neni tam viditelny krater, okolni budovy nemaji na prvni pohled zadne fatalni skody, podle lekaru bez hranic vnitrek budov - na jednom sale spadl strop, auta nemaji stopy epicentra vybuchu. Zatim to vypada opravdu ne najeky spadly predmet, horeni mozna paliva a zniceni desitek (?) aut.Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      10:38 18.10.2023

      Co to je? Nejaky zpusob jak zakryt pravdu? Vsichni lzou nic neni pravda. Tyhle narativy tady siri rusaci a jejich poskoci uz roky. Cim vic dukazu ukazuje ze Izrael stim nema nic ...Zobrazit celý příspěvek

      Co to je? Nejaky zpusob jak zakryt pravdu? Vsichni lzou nic neni pravda. Tyhle narativy tady siri rusaci a jejich poskoci uz roky.
      Cim vic dukazu ukazuje ze Izrael stim nema nic spolecneho, tim vice zacnou podporovatele palestinskeho terorismu mlzit a zaplavovat medialni prostor narativem ze nikomu nemuzeme verit.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        11:31 18.10.2023

        Ne, příteli. Je to jediná cesta, jak se k té pravdě časem dostat. Pokud mi obě strany předloží manipulovaná videa, fotografie a nepodložená tvrzení, beru jakékoli další dodatečné ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, příteli. Je to jediná cesta, jak se k té pravdě časem dostat. Pokud mi obě strany předloží manipulovaná videa, fotografie a nepodložená tvrzení, beru jakékoli další dodatečné důkazy s přiměřenou dávkou opatrnosti. Podporovatelé Palestinců zaplavují prostor podporou jejich narativu, tedy že Izrael zákeřně vybombardoval nemocnici plnou civilistů a zabil 500 lidí. Já říkám, že pokud ji bombardoval, je pravděpodobnější, že to byla technická závada, nebo byly cíle legitimní (příslušníci Hamásu) a výbuch byl zesílen sekundárně.
        Izrael, jako jedna strana konfliktu, bude mít vždy s čímkoli, co se v průběhu bojů stane, něco společného. Stejně, jako dobře víme, že primárním viníkem obětí selhávající PVO v ulicích ukrajinských měst je primárně útočící Rusko. Kromě morální viny pak ale vždy existuje objektivní míra zavinění a i strana oběti vyhodnocuje, zda nedošlo k pochybení na straně obsluhy, rozmístění prostředků PVO atd...Skrýt celý příspěvek

        • JVit
          11:59 18.10.2023

          Takze rikate ze za to co se stalo u te nemocnice muze Izrael protoze je soucasti konfliktu. Konfliktu ktery zacali reznici z Hamasu. Vy jste dobre vylizany. A nenazyvejte me ...Zobrazit celý příspěvek

          Takze rikate ze za to co se stalo u te nemocnice muze Izrael protoze je soucasti konfliktu. Konfliktu ktery zacali reznici z Hamasu.
          Vy jste dobre vylizany. A nenazyvejte me pritelem . S lidmi jako vy nechci mit nic spolecneho.Skrýt celý příspěvek

    • Shania
      11:23 18.10.2023

      nejvetsi problem pro verzi, ze to nebyla mk bomba je zvuk dopadu napr zde na zacatku tohoto videa https://www.youtube.com/watch?... zvuk sedi na dopad mk bomby a ne na ...Zobrazit celý příspěvek

      nejvetsi problem pro verzi, ze to nebyla mk bomba je zvuk dopadu

      napr zde na zacatku tohoto videa

      https://www.youtube.com/watch?...

      zvuk sedi na dopad mk bomby a ne na trosky padajici rakety co selhala v boost fazi.

      Takze uvidime az bude vic informaci.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        16:01 18.10.2023

        ...tohle je zvuk kolik, půltunové? JDAM (viz ranní pel mell). To by tam kde je to parkoviště plavaly kačenky v zatopeném kráteru....

        ...tohle je zvuk kolik, půltunové? JDAM (viz ranní pel mell). To by tam kde je to parkoviště plavaly kačenky v zatopeném kráteru....

  • Bebe80
    09:51 18.10.2023

    Mapka vypálených raket z Gazy, které selhaly od 7.10. při odpalu:
    https://x.com/idfspokesperson/...

    Mapka vypálených raket z Gazy, které selhaly od 7.10. při odpalu:
    https://x.com/idfspokesperson/...

    • Bravo78
      11:39 18.10.2023

      Dal jsem si tu práci a napočítal jsem na území Gazy 113 bodíků ...

      Dal jsem si tu práci a napočítal jsem na území Gazy 113 bodíků ...

  • Riiiederner
    09:04 18.10.2023

    Něco k výbuchu nemocnie ,ale neberte to moc vážně ...Zobrazit celý příspěvek

    Něco k výbuchu nemocnie ,ale neberte to moc vážně https://m.facebook.com/story.p... Skrýt celý příspěvek

    • Shania
      09:28 18.10.2023

      auta okolo mimo tech co shorela jsou temer netknuta, zadne strepiny ani odhozeni. Takze ta exploze byla tedy nejspis byla zpusobena zbytkem paliva v rakete. Lidi tu v dobu mohli ...Zobrazit celý příspěvek

      auta okolo mimo tech co shorela jsou temer netknuta, zadne strepiny ani odhozeni.

      Takze ta exploze byla tedy nejspis byla zpusobena zbytkem paliva v rakete.

      Lidi tu v dobu mohli byt v levo za plotem.

      Takze jeste uvidime kolik bylo skutecne mrtvych a zranenych.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        10:19 18.10.2023

        Pokud se ukáže, že to fakt nebyla izraelská bomba a že skutečně nedošlo k žádnému zásahu nemocnice, jsem velmi zvědav na reakce arabského světa, který již Izrael zuřivě kritizoval. Zobrazit celý příspěvek

        Pokud se ukáže, že to fakt nebyla izraelská bomba a že skutečně nedošlo k žádnému zásahu nemocnice, jsem velmi zvědav na reakce arabského světa, který již Izrael zuřivě kritizoval.Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          11:05 18.10.2023

          Arabům je to jedno. Stejně jako Rusákům jim stačí ta jejich pravda.

          Arabům je to jedno. Stejně jako Rusákům jim stačí ta jejich pravda.

      • mili66
        10:44 18.10.2023

        ...uvidíme kolik .... prd uvidíme, kdo by nám to ukázal a když ukáže ví Bůh co ukáže. Už si pojedou si svou i kdyby tam nikdo neumřel

        ...uvidíme kolik .... prd uvidíme, kdo by nám to ukázal a když ukáže ví Bůh co ukáže. Už si pojedou si svou i kdyby tam nikdo neumřel

    • Bravo78
      10:10 18.10.2023

      Odposlech složek Hamásu o "události" v nemocnici: https://twitter.com/IDF/status...

      Odposlech složek Hamásu o "události" v nemocnici: https://twitter.com/IDF/status...

      • FxStudio
        11:44 18.10.2023

        Tak tym sa vysvetluje tych "500 mrtvych", ked to podla videa buchlo na cintorine (hrbitove) za nemocnicou :)

        Tak tym sa vysvetluje tych "500 mrtvych", ked to podla videa buchlo na cintorine (hrbitove) za nemocnicou :)

      • Shania
        13:30 18.10.2023

        tady je videt, ze hamasnici vubec nic nevedeli... vedeli ze neco bouchlo u nemocnice = coz je pro ne jasna izraelska bomba, vidime velky vybuch = hodne obeti. to na co oni tam ...Zobrazit celý příspěvek

        tady je videt, ze hamasnici vubec nic nevedeli...

        vedeli ze neco bouchlo u nemocnice = coz je pro ne jasna izraelska bomba, vidime velky vybuch = hodne obeti.

        to na co oni tam reaguji v te nahravce, je pravdepodobne na X izraelcu, ze to byla byla raketa palestincu.

        ten druhy rika, sakra nemohlo spadnot jinam.

        Takze proste PR oddeleni jako vsude jinde, sami nevedeli co se deje a vsechno si vymysleli.

        Zatim to vypada, ze lip pro izraelske PR to dopadnout nemohlo, s vyjimkou toho, ze by opravdu nemocnice vybuchla kvuli udajne munici pod ni.Skrýt celý příspěvek

  • TN12
    09:01 18.10.2023

    LN: Lukáš Visingr o UA, ale poslední třetina je o izraelské odvetě včetně úderů v Íránu: https://ibb.co/prPxvS1...
    P.S. Pokud má někdo e-předplatné, rád link na fotku nahradím.

    LN: Lukáš Visingr o UA, ale poslední třetina je o izraelské odvetě včetně úderů v Íránu: https://ibb.co/prPxvS1...
    P.S. Pokud má někdo e-předplatné, rád link na fotku nahradím.

  • Bebe80
    08:53 18.10.2023

    První záběry z místa výbuchu u nemocnice v Gaze… vypadá že výbuch byl vedle nemocnice na parkovišti, žádný kráter… hlavně že hamas 10min po incidentu už věděl o 500 ...Zobrazit celý příspěvek

    První záběry z místa výbuchu u nemocnice v Gaze… vypadá že výbuch byl vedle nemocnice na parkovišti, žádný kráter… hlavně že hamas 10min po incidentu už věděl o 500 mrtvých…

    https://x.com/bartkovskym/stat... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      09:25 18.10.2023

      A nielen Hamas , co sa stalo vedela uplne presne aj miestna uderka, nekriticky, bez rozmyslu hardcore sharovali tvrdenia Hamas, ktore neboli nicim podlozene a na tejto pozicii ...Zobrazit celý příspěvek

      A nielen Hamas , co sa stalo vedela uplne presne aj miestna uderka, nekriticky, bez rozmyslu hardcore sharovali tvrdenia Hamas, ktore neboli nicim podlozene a na tejto pozicii trvali ked sa zacali objavovat dokazy, ze to co tvrdi Hamas nesedi s realitou.Z niektorych uctov som sklamany, tazky kriza kritickeho myslenia sa netyka len kovanych dezolatov.Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        09:38 18.10.2023

        to mas u vseho, kdyz se spekuluje bez dostatecnych informaci.. nekteri taky hned vedeli, ze hamas ma munici pod nemocnici a ta to schytala. Snad tohle bude dostatecne varovani ...Zobrazit celý příspěvek

        to mas u vseho, kdyz se spekuluje bez dostatecnych informaci..

        nekteri taky hned vedeli, ze hamas ma munici pod nemocnici a ta to schytala.

        Snad tohle bude dostatecne varovani pro obe bojujici strany, ze utocit na nemocnice fakt ne.

        Ale co cekat, kdyz to Asadistum a rusakum roky bezproblemu prochazelo.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:34 18.10.2023

          zijeme v dobe ked aj to co vidime nemusi znamenat , ze vidime pravdu, takze iste zmatenie, nedovera k videnemu su na mieste, preto info overujeme, ale ked ho teda overujeme tak ...Zobrazit celý příspěvek

          zijeme v dobe ked aj to co vidime nemusi znamenat , ze vidime pravdu, takze iste zmatenie, nedovera k videnemu su na mieste, preto info overujeme, ale ked ho teda overujeme tak obojstranne, Hamas nedal nic len vyhlasenie, ktore nekriticky sharovali vsetci , ktori im chceli verit a stacilo to ak odokaz, od IDF sa ziadali detailnejsie dokazy a tie zacali prostupne prichadzat, zabery kamier z viacerych uhlov naznacovali, ze verzia Hamas nesedi a aby IDF vyvratili nicim nepodlozene tvrdenia musia si dat viac prace, potrva to proste, pretoze ako to uz v dezinfo priestore chodi, dokazovat nemusel hamas, ale IDF, hoci zakladna logika ziada presny opak.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            12:00 18.10.2023

            To je ten latentní evropský antisemitismus. Přece nebudou věřit nějakým Židům!

            To je ten latentní evropský antisemitismus. Přece nebudou věřit nějakým Židům!

    • Shania
      09:29 18.10.2023

      auta okolo mimo tech co shorela jsou temer netknuta, zadne strepiny ani odhozeni. Takze ta exploze byla tedy nejspis byla zpusobena zbytkem paliva v rakete. Lidi tu v dobu mohli ...Zobrazit celý příspěvek

      auta okolo mimo tech co shorela jsou temer netknuta, zadne strepiny ani odhozeni.

      Takze ta exploze byla tedy nejspis byla zpusobena zbytkem paliva v rakete.

      Lidi tu v dobu mohli byt v levo za plotem.

      Takze jeste uvidime kolik bylo skutecne mrtvych a zranenych.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    01:54 18.10.2023

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el - tohle video má dokazovat spojitost s raketou PIJ a explozí v areálu nemocnice: https://twitter.com/i/status/1... -- další: ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el
    - tohle video má dokazovat spojitost s raketou PIJ a explozí v areálu nemocnice: https://twitter.com/i/status/1...
    -- další: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    --- jaký je problém vložit audio stopu do videa? : https://twitter.com/i/status/1...
    - zásah Iz. policie proti militantům Hamásu (7.10.): https://www.youtube.com/watch?...
    - Iz. Libanonská hranice ... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - k zemi, kancléři Scholzi: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • Pampuch
    23:52 17.10.2023

    Myslím, že som našiel riešenie na problém s Gazou. Treba ich všetkých presťahovať do Sýrie, prehlásiť ten tábor za jednú veľkú nemocnicu a nechať ich rusmi vyzabíjať do posledného. ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslím, že som našiel riešenie na problém s Gazou. Treba ich všetkých presťahovať do Sýrie, prehlásiť ten tábor za jednú veľkú nemocnicu a nechať ich rusmi vyzabíjať do posledného. Rus sa neubráni nutkaniu zrovnať nemocnicu s zemou a arabom to od rusov vadiť nebude. Arabské krajiny nebudú musieť prijať ako utečencov Palestínčanov a v Gaze si to bude môcť rozdať Hamas s IDF bez strát na civiloch na ktorých arabom nezáleží, nikto ich nechce, ale je neprijatelné aby to boli straty spôsobené Izraelom. Win-win-win.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      07:27 18.10.2023

      Nadsazka & cynismus. Ale princip , jak funguje dnešní světovy PR jste vystihl přesně.

      Nadsazka & cynismus. Ale princip , jak funguje dnešní světovy PR jste vystihl přesně.

    • leir
      07:59 18.10.2023

      Zapomněl jste na ty běžné místní Araby, pro ty to win opravdu není…

      (Chápu, že je to snaha o nadsázku, ale moc se vám to nepovedlo.)

      Zapomněl jste na ty běžné místní Araby, pro ty to win opravdu není…

      (Chápu, že je to snaha o nadsázku, ale moc se vám to nepovedlo.)

  • dusan1
    23:16 17.10.2023

    Kto klame raz ... tak už stratil dôverihodnosť .. Neviem čo zničilo nemocnicu ... ale po vyfabulovaní "odrezaných hláv detí" už nemá cenu počúvať oficiálnych hovorcov Izraela ...Zobrazit celý příspěvek

    Kto klame raz ... tak už stratil dôverihodnosť ..

    Neviem čo zničilo nemocnicu ... ale po vyfabulovaní "odrezaných hláv detí" už nemá cenu počúvať oficiálnych hovorcov Izraela ...

    Raketa Hamásu to nemohla byť ...to je evidentne komický blábol.

    Jedine, že by Hamas skladoval pod nemocnicou veľa výbušnín. Ale s najväčšou pravdepodobnosťou išlo o bombu .... a už je len otázka, či to bol zámer, alebo omyl ....

    Izrael už to začína evidentne "prepalovať" .... a jednu masakru nahradzuje inou ....Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      23:25 17.10.2023

      takze Palestinska raketa to byt nemohla a IZR propagandu uz nebudes pocuvat, zato Palestinska , resp Hamas ti zjavne chuti,hoci ti trvaju na pozicii, ze v IZR nevrazdili civilov .

      takze Palestinska raketa to byt nemohla a IZR propagandu uz nebudes pocuvat, zato Palestinska , resp Hamas ti zjavne chuti,hoci ti trvaju na pozicii, ze v IZR nevrazdili civilov .

      • dusan1
        23:33 17.10.2023

        Samozrejme, že nie ... zdravý rozum .... Akú asi hlavicu majú rakety odpaľované Hamásom ? A po chuti mi nie je fanatizmum (to je ospravedlnenie vraždenia) z oboch strán ... ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozrejme, že nie ... zdravý rozum ....

        Akú asi hlavicu majú rakety odpaľované Hamásom ?

        A po chuti mi nie je fanatizmum (to je ospravedlnenie vraždenia) z oboch strán ...

        A čo sa týka "pozícií" ... odsudzujem každé vraždenie .... i to čo pácha Hamas i to čo už pácha Izrael ..... a to, že bol Hama prvý neoprávňuej tak postupovať Izrael. Mimochodom Hamas je teroristická organizácia ... Izrael vraj demokratický štát ... takže by sa mal správať civilizovanejšie ...Skrýt celý příspěvek

        • čapaj
          23:41 17.10.2023

          Problém je, že Hamás lže stejně jako Rusové. Nevíme jestli to opravdu byla raketa a pokud ano, co přesně trefila a ani kde přesně. Víme jen následky. Z toho se těžko dá tvrdit, ...Zobrazit celý příspěvek

          Problém je, že Hamás lže stejně jako Rusové. Nevíme jestli to opravdu byla raketa a pokud ano, co přesně trefila a ani kde přesně. Víme jen následky. Z toho se těžko dá tvrdit, kdo střílel. Proto nemá smysl věřit novinářům a amatérským pyrotechnikům.Skrýt celý příspěvek

          • dusan1
            23:52 17.10.2023

            Hamas nemá takú muníciu čo by vyhodila do vzduchu nemocnicu. Sú len dve možnosti ... tá teoretická, že vybuchol muničnú sklad Hamasu pod nemocnicou a tá druhá reálnejšia, že to ...Zobrazit celý příspěvek

            Hamas nemá takú muníciu čo by vyhodila do vzduchu nemocnicu. Sú len dve možnosti ... tá teoretická, že vybuchol muničnú sklad Hamasu pod nemocnicou a tá druhá reálnejšia, že to bola bomba Izraela ...

            A Izrael klamal menej na začiatku ... lebo fakty boli na jeho strane ... dnes už klame ostošesť ... lebo sa dostáva na tenkú plochu vojnových zločinov pri masových náletoch ... kde sa nedá vyhnúť obetiam, ale nezdá sa, že by to nejako Izreel veľmi riešil ...Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            01:01 18.10.2023

            Maji iranske rakety kde naloz je ve stovkach kg. Takze bych proste pockal na zitra. Uvidime jestli 800 mrtvych je realnych a z satelitnich snimku pozname jestli tam iaf polozila ...Zobrazit celý příspěvek

            Maji iranske rakety kde naloz je ve stovkach kg. Takze bych proste pockal na zitra. Uvidime jestli 800 mrtvych je realnych a z satelitnich snimku pozname jestli tam iaf polozila nejaky jdam, m117...Skrýt celý příspěvek

    • Riiiederner
      23:27 17.10.2023

      Já si zase myslím ,že po vyfabulování ,že hamás vražděním civilistů chce pouze bojovat za svobodnou palestinu nemluvě o x případech naprosto fake fotek a videjí a jejich minulost s ...Zobrazit celý příspěvek

      Já si zase myslím ,že po vyfabulování ,že hamás vražděním civilistů chce pouze bojovat za svobodnou palestinu nemluvě o x případech naprosto fake fotek a videjí a jejich minulost s používáním civilních objektů k uskladnění a odpalování výbušnin a raket je zase slušná pravděpodobnost ,že to bylo jejich. Nakonec to oni z toho budou těžit nejvíce, mají propagandu jak Izrael vraždí nevinné (i když to není pravda) a nebo kdyby raketa odletěla třeba zasáhne něco v Izraeli , po letech používání městské zástavby k útokům na Izrael by mě ani použití nemocnie nepřekvapilo nakonec když byli schopni rozmontovat na rakety vodovod... a jestli tam umře někdo z nich řeknou ,že se objetoval pro svobodnou palestinu tak jak je to od mala učí.Skrýt celý příspěvek

    • medium777
      23:58 17.10.2023

      jedna nemocnice a hned se pozná kdo je kdo

      jedna nemocnice a hned se pozná kdo je kdo

      • RiMr71
        00:22 18.10.2023

        ...tady tento dezolát co se točí na tom, že děti v postýlce neměly uřezanou hlavu, ale byly jen pobodané, zastřelené a upálené, se odkopal už dávno. Absolutní morální dno které ...Zobrazit celý příspěvek

        ...tady tento dezolát co se točí na tom, že děti v postýlce neměly uřezanou hlavu, ale byly jen pobodané, zastřelené a upálené, se odkopal už dávno. Absolutní morální dno které tady v souvislosti s UA snad ani nebylo.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      07:30 18.10.2023

      Dusane, polozte si hlavně otazku, komu prospělo a koho poškodí příp. zničení nemocnice. Izrael nebo hovada? Nedivil bych se, kdyby tam měli sklad munice. Ale pockejme na informace, ...Zobrazit celý příspěvek

      Dusane, polozte si hlavně otazku, komu prospělo a koho poškodí příp. zničení nemocnice. Izrael nebo hovada?
      Nedivil bych se, kdyby tam měli sklad munice.
      Ale pockejme na informace, zatím se vi prd.Skrýt celý příspěvek

    • Bebe80
      07:56 18.10.2023

      Záznam online vysíláni Al Jazeera…
      https://x.com/imshin/status/17...

      Záznam online vysíláni Al Jazeera…
      https://x.com/imshin/status/17...

    • otecko
      08:34 18.10.2023

      Dušane, když bylo zemětřesení v Turecku, první dny nikdo netušil, kolik je mrtvých, zatímco v tomto případě už deset minut po výbuchu Hamas hlásil 500 mrtvých, není Vám to ...Zobrazit celý příspěvek

      Dušane, když bylo zemětřesení v Turecku, první dny nikdo netušil, kolik je mrtvých, zatímco v tomto případě už deset minut po výbuchu Hamas hlásil 500 mrtvých, není Vám to divné?Skrýt celý příspěvek

    • Sano
      08:49 18.10.2023

      Je mi z tebe fyzicky zle ty ludsky odpad

      Je mi z tebe fyzicky zle ty ludsky odpad

  • Davive67
    21:37 17.10.2023

    https://youtu.be/g5E4XLAWx1U?s... Pred +hodinou dopadli letecké bomby na National Arab Hospital in Gaza, stovky mŕtvych Odpornosť Hamassu mi prišla tak ...Zobrazit celý příspěvek

    https://youtu.be/g5E4XLAWx1U?s...
    Pred +hodinou dopadli letecké bomby na National Arab Hospital in Gaza, stovky mŕtvych
    Odpornosť Hamassu mi prišla tak samozrejmá, tak absolútne jasná, že sa cítim špinavý, ak to musím explicitne vysloviť a nepredpokladá sa to ako absolútne nesporné východisko konverzácie… ale od demokratickej krajiny cakam že sa bude zverstvam vyhýbať.. a možno sa len Bibi inšpiruje dobrým kamosom Putinom, ked dotycny bombardoval spital v Mariupole alebo momentalne pravidelne v ChersoneSkrýt celý příspěvek

    • Tino
      21:44 17.10.2023

      ok ale rozumies, ze verzia udalosti, ktoru si tu popisal , tak jej zdrojom je hamas , ktrory tiez tvrdi, ze nezabil ani jedneho civilistu.

      ok ale rozumies, ze verzia udalosti, ktoru si tu popisal , tak jej zdrojom je hamas , ktrory tiez tvrdi, ze nezabil ani jedneho civilistu.

      • Davive67
        21:51 17.10.2023

        Je toho plný net, treba počkať na presnejšie info. Ale na taký výbuch potrebuješ obrovský kaliber, ktorým Hamas snáď nedisponuje

        Je toho plný net, treba počkať na presnejšie info. Ale na taký výbuch potrebuješ obrovský kaliber, ktorým Hamas snáď nedisponuje

        • PavolR
          21:57 17.10.2023

          Alebo množstvo nevyhoreného raketového paliva ...

          Alebo množstvo nevyhoreného raketového paliva ...

        • Tino
          21:59 17.10.2023

          aha takze cakame a uz to moznonebol IZR.Pripomeniem,ze Hamas zautocil na IZR s cielom vyvolat zurivu reakciu,ktora zatial neprichadza a spojencov Hamas a Iranu nepribuda,zide sa im ...Zobrazit celý příspěvek

          aha takze cakame a uz to moznonebol IZR.Pripomeniem,ze Hamas zautocil na IZR s cielom vyvolat zurivu reakciu,ktora zatial neprichadza a spojencov Hamas a Iranu nepribuda,zide sa im nieco co arabsky svet postrci.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      21:51 17.10.2023

      Jak po hodině poté víte, že šlo o letecké bomby? "Mluvčí izraelské armády Daniel Hagari v reakci uvedl, že podrobnosti o údajném zásahu nemocnice armáda zjišťuje. Také řekl, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak po hodině poté víte, že šlo o letecké bomby?
      "Mluvčí izraelské armády Daniel Hagari v reakci uvedl, že podrobnosti o údajném zásahu nemocnice armáda zjišťuje. Také řekl, že neví, zda se vůbec jednalo o izraelský úder. „Je tam spousta vzdušných úderů, spousta selhání raket a spousta lživých zpráv Hamásu,“ poznamenal podle listu The Times of Israel."
      Nebylo by lepší počkat, než přetrubovat hned hamas propagandu?Skrýt celý příspěvek

      • Davive67
        22:00 17.10.2023

        Reci hovorcu IDF maju asi momentalne taku výpovednú hodnotu ako Peskove hatlaniny keď popieral masakre

        Reci hovorcu IDF maju asi momentalne taku výpovednú hodnotu ako Peskove hatlaniny keď popieral masakre

        • Tino
          22:18 17.10.2023

          aha ale reci Hamas ktorym si vlakno zacal maju zjavne vysoku vypovednu hodnotu. pozri toto ...Zobrazit celý příspěvek

          aha ale reci Hamas ktorym si vlakno zacal maju zjavne vysoku vypovednu hodnotu. pozri toto video.

          https://twitter.com/david_liso... Skrýt celý příspěvek

          • Peacemaker
            22:24 17.10.2023

            Mám menší pochybnosti o tom, že palestinská podomácku vyrobená raketa odpálí nemocnici.:-/

            Mám menší pochybnosti o tom, že palestinská podomácku vyrobená raketa odpálí nemocnici.:-/

          • skelet
            22:31 17.10.2023

            Záleží co v té nemocnici všechno bylo..

            Záleží co v té nemocnici všechno bylo..

          • Davive67
            22:57 17.10.2023

            Pre mňa jen podstatny fakt že nieco spadlo na nemocnicu čo zabilo stovky ludi, neviem teda kde som zdieľal hovorcu hamasu kedze som zdieľal video reporterov z jeruzalema. Ale kedze ...Zobrazit celý příspěvek

            Pre mňa jen podstatny fakt že nieco spadlo na nemocnicu čo zabilo stovky ludi, neviem teda kde som zdieľal hovorcu hamasu kedze som zdieľal video reporterov z jeruzalema. Ale kedze na Gazu za týždeň dopadli tisícky leteckých bomb z Izraela, tak sa logicky naskytne otázka ci neurobili chybuSkrýt celý příspěvek

          • Tino
            22:59 17.10.2023

            Hamas nemal mat este 06.10. schopnosti,ktore ukazal 07.10....myslim, ze mozeme smelo uvazovat ,ze schopnosti Hamas su limitovane ochotou jeho spojencov mu pomahat ...Zobrazit celý příspěvek

            Hamas nemal mat este 06.10. schopnosti,ktore ukazal 07.10....myslim, ze mozeme smelo uvazovat ,ze schopnosti Hamas su limitovane ochotou jeho spojencov mu pomahat technologicky.Okrem toho , hamas je diktatura , ktora vladne silou a vdaka sile ,rezim sanespoveda obyvatelstvu a zbrane a municiuskladuje kdekolvek uzna za vhodne.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      22:04 17.10.2023

      Problém je v tom, že tam už většina těch pacientů dávno neměla být. Všechnu vinu nese Hamás. Neměl útočit. Plus je třeba vzít v potaz, že většina toho, co sděluje Izrael je ...Zobrazit celý příspěvek

      Problém je v tom, že tam už většina těch pacientů dávno neměla být. Všechnu vinu nese Hamás. Neměl útočit.

      Plus je třeba vzít v potaz, že většina toho, co sděluje Izrael je pravda, zatimco většina informací od teroristů jsou lži. Před nedávnem tu prošla zpráva, že Hamás vytvořil reportáž o miminku zabitém Izraelci při kterém použili panenku. Idioti.Skrýt celý příspěvek

      • dusan1
        23:21 17.10.2023

        Tak ako Hamás spácha masaker ... a Izrael už môže všetko ? No ja si dobre pamätám na komické bláboly čo produkovala izraelská propaganda, keď zničila hotel novinárom aby ich ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak ako Hamás spácha masaker ... a Izrael už môže všetko ?

        No ja si dobre pamätám na komické bláboly čo produkovala izraelská propaganda, keď zničila hotel novinárom aby ich zastrašila pred pár rokmi.

        Najskôr "tam boli teroristi" ... čo novinári odmietli .. .a následne prišlie Izreel s takou kolosálnou sprostosťou, že i Rusi sú pri tom rozprávači pravdy ..... "že z hotela Hamas elektronicky rušil izraelské protiraketové systémy" ...

        Izraelská propaganda klame tak ako klamú všetky vojnové propagandy ...Skrýt celý příspěvek

      • Davive67
        05:43 18.10.2023

        Kde maju byt pacienti keď nie v nemocnici?:)) nemocnice sa povazuju za najbezpecnejsie miesta tak sa tam logicky budu zhromažďovať ludia aby sa vyhli bombardovaniu. “většina toho, ...Zobrazit celý příspěvek

        Kde maju byt pacienti keď nie v nemocnici?:)) nemocnice sa povazuju za najbezpecnejsie miesta tak sa tam logicky budu zhromažďovať ludia aby sa vyhli bombardovaniu.
        “většina toho, co sděluje Izrael je pravda” - kde beres tu naivnu istotu?Skrýt celý příspěvek

        • Toomk
          07:44 18.10.2023

          Prosím tě, už tu radši nepiš, než bude jasné, co to bylo, akorát se tu ztrapňuješ a dostáváš čočku, nebo jen blbě trolíš.

          Prosím tě, už tu radši nepiš, než bude jasné, co to bylo, akorát se tu ztrapňuješ a dostáváš čočku, nebo jen blbě trolíš.

    • liberal shark
      22:07 17.10.2023

      CT24 22:00 Podle IDF to byla to raketa islámského džihádu v Palestině , která selhala.

      CT24 22:00 Podle IDF to byla to raketa islámského džihádu v Palestině , která selhala.

    • RiMr71
      22:28 17.10.2023

      ...tady máš ten "čin zla" mustafo: https://t.me/beholdisraelchann... Dokonce vzhledem k načasování, evidentním přípravám a následným činům muslimské sebranky po celém světě ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tady máš ten "čin zla" mustafo:
      https://t.me/beholdisraelchann...

      Dokonce vzhledem k načasování, evidentním přípravám a následným činům muslimské sebranky po celém světě bych se nedivil, kdyby nešlo o "selhání".
      Podívejte se do toho vlákna dál, je tam tato událost dokonce nechca zdokumentovaná Al-Džazírou, je tam vidět jak se německá delegace válí na letišti po zemi při poplachu a je tam spousta záběrů na šílející arabskou lůzu nejen v okolních státech, třeba v Jordánsku se to mele a údajně snad i vnikli na Izraelskou ambasádu. V Instanbulu k tomu taky není daleko....
      Tohle nebyla náhoda.

      "Podle zpravodajských informací z několika zdrojů, které máme k dispozici, je za neúspěšnou střelbu, která zasáhla nemocnici, odpovědná organizace PIJ."

      ...celou dobu to říkám, že to jsou PIJe...Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      22:34 17.10.2023

      Čo plačeš? Odkedy teroristom záleží na životoch civilistov? Rovnako ako Severnej Ázii...

      Čo plačeš? Odkedy teroristom záleží na životoch civilistov? Rovnako ako Severnej Ázii...

    • Shania
      22:38 17.10.2023

      si pockam az budou fotky te nemocnice, pak uvidime co tam bouchlo.

      si pockam az budou fotky te nemocnice, pak uvidime co tam bouchlo.

      • Theokotos
        23:14 17.10.2023

        Ty to poznáš z fotek, jo?

        Ty to poznáš z fotek, jo?

        • Shania
          23:51 17.10.2023

          rozdil mezi raketou a bombou poznat pujde a pokud neco vybuchlo ve sklepe, tak taky. Ale pry to schytali lidi na nadvori.

          rozdil mezi raketou a bombou poznat pujde a pokud neco vybuchlo ve sklepe, tak taky. Ale pry to schytali lidi na nadvori.

          • GlobeElement007
            08:05 18.10.2023

            Pokud to schytali lidé na nádvoří, pak to byla buďto hamásovská raketa, která selhala a možná odpálila celou baterii, nebo izraelská bomba/raketa, která trefila tu odpalovací rampu ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud to schytali lidé na nádvoří, pak to byla buďto hamásovská raketa, která selhala a možná odpálila celou baterii, nebo izraelská bomba/raketa, která trefila tu odpalovací rampu a způsobila výbuch připravených raket.
            Mluvčí IDF včera v TV mluvil o tom, že v blízkosti té nemocnice měl hamás odpalovací zařízení, ze kterého střílel rakety, takže nejpravděpodobnější je jedna z výše uvedených možností.

            Pochybuju, že by Izrael plýtval municí na čistě civilní cíl, ještě k tomu nemocnici.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    21:05 17.10.2023

    Mohutný výbuch na dvoře nemocnice al-Ahli Arab Hospital v Gaza City. Hamás hlásí nejméně 500 obětí a viní Izrael. IAF informaci prošetřuje, prozatím nemá zprávy o náletu v tomto ...Zobrazit celý příspěvek

    Mohutný výbuch na dvoře nemocnice al-Ahli Arab Hospital v Gaza City. Hamás hlásí nejméně 500 obětí a viní Izrael. IAF informaci prošetřuje, prozatím nemá zprávy o náletu v tomto místě.

    https://twitter.com/JakubSzant... Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    20:47 17.10.2023

    Už mäknú? https://twitter.com/NOELreport... Chcu ziskať čas, poriadne im zateká, hizbalah a ostatny cuvajú. Verte ci nie, ...Zobrazit celý příspěvek

    Už mäknú? https://twitter.com/NOELreport...

    Chcu ziskať čas, poriadne im zateká, hizbalah a ostatny cuvajú.
    Verte ci nie, hamas su sice teroristi ale v gaze ziju aj obyčajný ludia ktory mozu mat na nich vpliv.
    Stara palestinčanka "bojim sa čo bude, izrael ma zbrane ktorymi nas može zničiť.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      20:58 17.10.2023

      Nejako si neviem spomenúť, že by niekedy bombardovanie "zmäkčilo" civilné obyvateľstvo ...

      Skôr presne naopak .....

      Nejako si neviem spomenúť, že by niekedy bombardovanie "zmäkčilo" civilné obyvateľstvo ...

      Skôr presne naopak .....

      • Tino
        21:07 17.10.2023

        zalezi kto bombarduje civilne obyvatelstvo , ci je bombardovanie civil obyvatelstva ciel.

        zalezi kto bombarduje civilne obyvatelstvo , ci je bombardovanie civil obyvatelstva ciel.

        • dusan1
          21:09 17.10.2023

          To ako tí umierajúci civili majú "chápať" , že nie sú cieľ ?

          Je úplne jedno či sú alebo nie sú cieľ ... ak umierajú ... tak to "nechápu" nikde na svete ...

          To ako tí umierajúci civili majú "chápať" , že nie sú cieľ ?

          Je úplne jedno či sú alebo nie sú cieľ ... ak umierajú ... tak to "nechápu" nikde na svete ...

          • Riiiederner
            21:30 17.10.2023

            Tam už žádní civilisté nejsou.

            Tam už žádní civilisté nejsou.

    • Bravo78
      21:08 17.10.2023

      Nemocnice al-Ahli ve městě Gaza nebyla údajně zasažena, byla zasažena a na místě má být 500 mrtvých, je mi z toho blivno ... ...Zobrazit celý příspěvek

      Nemocnice al-Ahli ve městě Gaza nebyla údajně zasažena, byla zasažena a na místě má být 500 mrtvých, je mi z toho blivno ... https://twitter.com/AJEnglish/... https://twitter.com/nexta_tv/s...
      Izrael přišel s verzí, že v nemocnici ukrytou munici zasáhla raketa Hamásu ... : https://twitter.com/nexta_tv/s... Skrýt celý příspěvek

      • Riiiederner
        21:29 17.10.2023

        Asi by mě to nepřekvapilo , jake lepší krytí než nemocnice by mohl hamás použít.

        Asi by mě to nepřekvapilo , jake lepší krytí než nemocnice by mohl hamás použít.

    • Theokotos
      22:57 17.10.2023

      Jak už jsem psal, je trhovecká arabská mentalita, která si uvědomuje, že její akcie prudce klesají a tak je ochotna smlouvat. Izrael nesmí vyměknout, uvědomte si, že pro ně je to ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak už jsem psal, je trhovecká arabská mentalita, která si uvědomuje, že její akcie prudce klesají a tak je ochotna smlouvat.
      Izrael nesmí vyměknout, uvědomte si, že pro ně je to jako kdyby v Evropě teroristé během pár dnů zavraždili cca 20 tisíc (!!!) lidí. To by snad (doufám) i tu ospalou a neakceschopnou Evropu donutilo k zásadním akcím. Natožpak Izrael, celou dobu zápasící o svou existenci.
      Podle mě jsou Izraelci schopni moc Hamásu zlomit a v nemilosrdně konkurenční mentalitě Blízkého východu si vynutit respekt a tudíž mír.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        08:07 18.10.2023

        Oni Izraelci, které jsem měl možnost poznat, mají stejnou trhoveckou mentalitu. Je to mentalita blízkého východu, není nějak etnicky podmíněna.

        Oni Izraelci, které jsem měl možnost poznat, mají stejnou trhoveckou mentalitu. Je to mentalita blízkého východu, není nějak etnicky podmíněna.

  • danny
    19:32 17.10.2023

    Aharon Haliva, šéf izraelské vojenské rozvědky, dnes přijal zodpovědnost za selhání, které vedlo k útoku ze strany Hamásu. Přidal se tak k dalším osobám, které se obdobně vyjádřily ...Zobrazit celý příspěvek

    Aharon Haliva, šéf izraelské vojenské rozvědky, dnes přijal zodpovědnost za selhání, které vedlo k útoku ze strany Hamásu. Přidal se tak k dalším osobám, které se obdobně vyjádřily už dříve
    https://www.timesofisrael.com/... Skrýt celý příspěvek

  • Davive67
    18:15 17.10.2023

    Clanok o tom ako sa našli dokumenty o plánovaní celej akcie Hamasu a ich obsah… každá skupina mala svoj cieľ, ci vraždiť alebo unášať ...Zobrazit celý příspěvek

    Clanok o tom ako sa našli dokumenty o plánovaní celej akcie Hamasu a ich obsah… každá skupina mala svoj cieľ, ci vraždiť alebo unášať https://www.nbcnews.com/news/i...
    . Dokumenty exkluzivně získané NBC News ukazují, že Hamás vytvořil podrobné plány, jak se zaměřit na základní školy a středisko pro mládež v izraelském kibucu Kfar Sa'ad, aby "zabil co nejvíce lidí", zajal rukojmí a rychle je přesunul do pásma Gazy.

    Plány útoku, které jsou v arabštině označeny jako "přísně tajné", jsou zřejmě rozkazem pro dvě vysoce trénované jednotky Hamásu, aby obklíčily a pronikly do vesnic a zaměřily se na místa, kde se shromažďují civilisté včetně dětí. Izraelské úřady stále zjišťují počet obětí v Kfar Sa'ad.


    Dokumenty byly nalezeny na tělech teroristů Hamásu izraelskými záchranáři a sdíleny s NBC News. Obsahují podrobné mapy a ukazují, že Hamás měl v úmyslu zabít nebo zajmout jako rukojmí civilisty a školní děti.

    Mapy Hamásu z Kibucu Kfar Aza, Nahal Oz a Alumim vyzvedli z těl Hamásu izraelští první záchranáři.
    Mapy Hamásu z Kibucu Kfar Aza, Nahal Oz a Alumim vyzvedli z těl Hamásu izraelští záchranáři.Získaly je NBC News
    Na jedné stránce s nápisem „Přísně tajné“ je nastíněn plán útoku na Kfar Sa’ad s nápisem „Bojová jednotka 1“ má „zadržet novou školu Da’at“, zatímco „Bojová jednotka 2“ má „vyzvednout rukojmí“, „prohledat středisko pro mládež Bnei Akiva“ a „prohledat starou školu Da’at“.

    Další stránka s nápisem „Přísně tajný manévr“ popisuje plán jednotky Hamásu na zabezpečení východní strany Kfar Sa'adu, zatímco druhá jednotka kontroluje západní. Píše se tam "zabij co nejvíc" a "zajmi rukojmí". Další příkazy zahrnují obklopení jídelny a držení rukojmích v ní.

    Podrobný plán útoku na Kfar Sa'ad je podle jednoho zdroje z izraelské armády a jednoho z vlády součástí sbírky dokumentů, které izraelští představitelé analyzují. Video zachycující teroristy Hamásu, jak vstupují do kibucu 7. října, ukazuje taktiku podobnou té, která je uvedena v dokumentech získaných NBC News.


    Izraelští představitelé uvedli, že širší skupina dokumentů ukazuje, že Hamás systematicky shromažďoval zpravodajské informace o každém kibucu hraničícím s Gazou a vytvářel konkrétní plány útoku pro každou vesnici, které zahrnovaly záměrné cílení na ženy a děti.
    Podrobný plán útoku Hamásu na kibuc Kfar Sa’ad získali z těl Hamásu izraelští první reagující.
    Podrobný plán útoku Hamásu na Kibbutz Kfar Sa’ad získali z těl radikálů Hamásu izraelští záchranáři.Získal ho server NBC News
    "Zubní ordinace, supermarket, jídelna," řekl zdroj z Izraelských obranných sil. "Míra přesnosti by způsobila, že by komukoliv v oblasti zpravodajských služeb poklesla čelist."

    Plán koordinovaných útoků naráží na nedávná tvrzení Hamásu, že nezabíjel děti. Video zveřejněné Hamásem v pátek ukázalo, jak ozbrojení teroristé drží a krmí izraelské děti, které drží jako rukojmí, včetně nemluvňat.

    "Viděl jsem zavražděné děti. Viděl jsem zavražděné děti. Viděl jsem spolu vraždit matky a děti," řekl Yossi Landau, velitel izraelské organizace první reakce ZAKA.

    Kibbutz Kfar Aza byla jednou z nejhůře postižených lokalit při bezprecedentním teroristickém útoku v sobotu ráno 7. října. Mapy Hamásu, které získala NBC News, ukazují modré kruhy kolem Kfar Sa'ada a tří dalších vesnic, které také hraničí s Gazou: Kfar Aza, Nahal Oz a Alumim.

    Mapy Hamásu z Kibucu Kfar Aza, Nahal Oz a Alumim vyzvedli z těl Hamásu izraelští první záchranáři.
    Mapa Hamásu Kibuců Kfar Aza, Nahal Oz a Alumim získaná z těla radikála z Hamásu izraelskými záchranáři.Získaná NBC News
    Dvě jednotky Hamásu se měly podle dokumentů přiblížit ke Kfar Sa'ad odděleně od dvou různých shromažďovacích míst. Rovněž byly popsány počty a typy vozidel, které budou jednotlivé skupiny používat.

    Bylo také přesně stanoveno, jak mají vozidla jezdit do cílových vesnic:

    "Délka čety: přibližně 125 metrů...

    "Tvar a délka každé skupiny na motorkách: 50 metrů pro každou skupinu."

    Jeden z činitelů IDF, který odmítl být jmenován, zatímco vyšetřování pokračuje, řekl, že byl ohromen mírou plánování, která vedla k zajištění maximálních civilních obětí. Řekl: "Nikdy jsem neviděl tak detailní plánování" hromadného teroristického útoku.Skrýt celý příspěvek

  • Tesil
    18:06 17.10.2023

    Tak jak se pohoršují Grohmannové,Rimrové a další nad záběry z Izraele,tak se budou pohoršovat muslimové po celém světě nad záběry z Gazy. S tím rozdílem, že u některých nezůstane ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak jak se pohoršují Grohmannové,Rimrové a další nad záběry z Izraele,tak se budou pohoršovat muslimové po celém světě nad záběry z Gazy.
    S tím rozdílem, že u některých nezůstane pouze u psaných projevů.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      19:04 17.10.2023

      Ano, budou.
      To je realita světa, kde vítězi silnější. Což Blizký východ je.
      Nebo máte návrh, jak tomu zabránit?

      Ano, budou.
      To je realita světa, kde vítězi silnější. Což Blizký východ je.
      Nebo máte návrh, jak tomu zabránit?

      • Jirosi
        20:22 17.10.2023

        A kdy se to výtěžství (asi konečné vitězství) Izraele má odehrát?

        A kdy se to výtěžství (asi konečné vitězství) Izraele má odehrát?

      • Tesil
        21:20 17.10.2023

        Ne,nemám žádný návrh pouze nahlížím na současné dění v kontextu.Což většina diskutujících nedělá.Mám na mysli např.dlouhodobé porušování mezinárodních konvencí ze strany ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne,nemám žádný návrh pouze nahlížím na současné dění v kontextu.Což většina diskutujících nedělá.Mám na mysli např.dlouhodobé porušování mezinárodních konvencí ze strany Izraele.Jako je zakládání nelegálních osad atd.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          22:06 17.10.2023

          O vnímání kontextu se snažim též. A proto si myslím, že i kdyby IZR nezaložil ani 1 osadu, stejně je hovada budou vraždit. Je to o islámu, jeho nenávisti ne k Židům, ale všem ...Zobrazit celý příspěvek

          O vnímání kontextu se snažim též.
          A proto si myslím, že i kdyby IZR nezaložil ani 1 osadu, stejně je hovada budou vraždit.
          Je to o islámu, jeho nenávisti ne k Židům, ale všem jinověrcům. Hamas je produkt, ne příčina. Pak tu je Hizbal., Muslimské bratrstvo ad. milé spolky.
          Izrael je ve válce, tak válčí jak umí. Arabové tam jsou taky ve válce a válčí, jak umí oni. Můžete si vybrat, který z těchto 2 stylů válčení je vám milejší.
          Hezký není ani jeden, ale jednoznačně nejsou oba stejně špinavé.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            22:41 17.10.2023

            Aneb další vhled do vašeho myšlení. 1) Kdyby Izrael nezaložil žadnou osadu. Tak by žádný Izrael nebyl. Z pohledu "Palestinců", je tam Izrael byt prostě nemá. Tohle není můj ...Zobrazit celý příspěvek

            Aneb další vhled do vašeho myšlení.

            1) Kdyby Izrael nezaložil žadnou osadu. Tak by žádný Izrael nebyl. Z pohledu "Palestinců", je tam Izrael byt prostě nemá. Tohle není můj názor, ale jejich, který ve svém uvažovaní nezohledňujete.

            2) Omy, oni nevalčí z Židy. Oni válčí z těmi kdo jsou z jejich pohledu okupanti jejich země.
            Opět, take stim nesouhlasím. Ale oni to tak mají. Kdyby tam založily stát "hinduisti", budou bojovat proti nim.
            Nenávist k židům jsme predvedly v Evopě. To až tak, že se raději odstěhovali do takto nepřátelske země.

            Většina podporuje Izrael, aby nemusela trpet zidy zde. Kdyz tu nejsou, nevadí. Přitom kdyby tu byli celé židovske ctvri jako pred WW2. Vaše názory by byli zcela stejné jako dnes projevujete k jinému náboženství.

            Hammas je opravdu produkt. Produkt politiky Izraele.

            Zajimavé, takže pravda se dnes hodnotí podle technologické vyspělosti společnosti?
            Kdyby měli Rusové lepší zbraně bylo by zabíjeni UA ok?Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            23:46 17.10.2023

            "Kdyby tam založili stát "hinduisti", budou bojovat proti nim." No tak v tomhle s vámi souhlasím. Protože bohužel tzv. "náboženství míru" islám má konflikty se VŠEMI kulturami. To ...Zobrazit celý příspěvek

            "Kdyby tam založili stát "hinduisti", budou bojovat proti nim."
            No tak v tomhle s vámi souhlasím. Protože bohužel tzv. "náboženství míru" islám má konflikty se VŠEMI kulturami. To fakt není o žádném útlaku bílého muže, jak se nám snaží vsugerovat natvrdlí levičáci.
            Islámská rozpínavost a netolerance (kde převažuje) a terorismus (kde nepřevažuje) je obrovským problémem zejména v Africe, jen o něco menším v jihovýchodní Asii (snad si pamatujete např. teroristické útoky v Bombaji v r. 2008), Indonésii na Filipínách, o Blízkém a Středním východě a vysloveně islámských zemích jako Pákistán ani nemluvím.
            Snad to bude tím, že se v učení islámu svět dělí na "dar-al-islám", tedy území, kde vládne islám a má tedy být mír a "dar-al-harb", tedy území války a násilí, protože tam islám ještě nevládne. Trochu tuhle představu kazí fakt, že nejvíc muslimů ve válkách zabili... muslimové.
            Pokud vím, jediný významný směr islámu, který je tolerantní, jednoznačně odmítá násilí, je mystický súfismus, zdůrazňující osobní cestu každého člověka k Bohu. Ale zrovna ten je pro muslimy tou minoritní "úzkou cestou", po níž se bohužel vydá jen málokterý.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            08:10 18.10.2023

            Tvl Theokotos, už to vzdejte. Podívejte se na dějiny vlastního národa a nepoučujte ostatní, jak jste morální nadčlověk a jak jsou ostatní špíny.

            Tvl Theokotos, už to vzdejte. Podívejte se na dějiny vlastního národa a nepoučujte ostatní, jak jste morální nadčlověk a jak jsou ostatní špíny.

          • Theokotos
            09:34 18.10.2023

            @leir - koukám, že nervíčky pracují... už nezvládáte ani pokusy o argumentaci a tak jen pliváte. Smutný.

            @leir - koukám, že nervíčky pracují... už nezvládáte ani pokusy o argumentaci a tak jen pliváte. Smutný.

      • leir
        08:06 18.10.2023

        Ajéje, další neodarwinista se nám odkopal.
        Pak si to řekneme, až vám někdo přepadne příbuzného…

        Ajéje, další neodarwinista se nám odkopal.
        Pak si to řekneme, až vám někdo přepadne příbuzného…

    • Bravo78
      20:33 17.10.2023

      Vše závisí na vůli jednoho muže, a ten se jmenuje Ájatolláh Sajjid Alí Chameneí, nejvyšší vůdce Iránu. To co si myslí prostí muslimové není směroplatné ...

      Vše závisí na vůli jednoho muže, a ten se jmenuje Ájatolláh Sajjid Alí Chameneí, nejvyšší vůdce Iránu. To co si myslí prostí muslimové není směroplatné ...

      • leir
        08:12 18.10.2023

        Úplně ne, těch aspirantů na chalífu všeho islámu = vládce světa je zde více. Saúdský korunní princ, Erdogan…

        Úplně ne, těch aspirantů na chalífu všeho islámu = vládce světa je zde více. Saúdský korunní princ, Erdogan…

    • Riiiederner
      21:34 17.10.2023

      Stejně tak se pohoršují rusové nad jejich hořícíma vrtulníkama...má se proto Ukrajina přestat bránit ?

      Stejně tak se pohoršují rusové nad jejich hořícíma vrtulníkama...má se proto Ukrajina přestat bránit ?

    • Sano
      22:10 17.10.2023

      ako keby si izrael za svoju existenciu niekedy mohol dovolit bat sa psanych projevov. odtrhnutie od reality dokonale

      ako keby si izrael za svoju existenciu niekedy mohol dovolit bat sa psanych projevov. odtrhnutie od reality dokonale

Načítám diskuzi...

Stránka 60 z 75