VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 67 z 68
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Iruka
    22:36 10.10.2023

    "Izraelská média nyní potvrzují, že vláda skutečně obdržela od egyptské rozvědky jasné varování před hrozícím útokem, k němuž došlo 7. října. Úřad premiéra to po první zprávě ...Zobrazit celý příspěvek

    "Izraelská média nyní potvrzují, že vláda skutečně obdržela od egyptské rozvědky jasné varování před hrozícím útokem, k němuž došlo 7. října. Úřad premiéra to po první zprávě nejprve kategoricky popřel, ale pak udělal čelem vzad a přiznal to."

    https://twitter.com/lisang/sta... Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    22:36 10.10.2023

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el - Jan Lipavský, návrat z5 do vlasti: https://twitter.com/JanLipavsk... - návštěva Antony Blinkena v Iz.: ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el
    - Jan Lipavský, návrat z5 do vlasti: https://twitter.com/JanLipavsk...
    - návštěva Antony Blinkena v Iz.: https://twitter.com/nexta_tv/s...
    - pan domácí nás zásobuje pro-palestinskými dementy, toto je pro změnu pro-Izraelské: https://twitter.com/i/status/1...
    - IDF nálety: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - Merkava Mark IV, aj.: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - přestřelka v Ašdodu: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - Izrael stojí za svojí armádou: https://twitter.com/i/status/1...
    - Jordánský support USA: https://twitter.com/nexta_tv/s...
    - Erdogan si koleduje ...: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • Quetzal
    22:34 10.10.2023

    Před malou chvilkou jsem jel MHD večerním českým městem domů ze sportu. A pozoroval jsem skupiny veselých mladých lidí s úsměvy na tváři a bez jakýchkoliv obav. A v duchu jsem ...Zobrazit celý příspěvek

    Před malou chvilkou jsem jel MHD večerním českým městem domů ze sportu. A pozoroval jsem skupiny veselých mladých lidí s úsměvy na tváři a bez jakýchkoliv obav. A v duchu jsem myslel na to, že přesně takto vypadal páteční Izrael.

    A kromě obrovského smutku na mě těžce dolehla jedna zásadní myšlenka. A ta začíná otázkou: Čím to je, že se ve většině zemí Evropy a západního světa vůbec mohou neozbrojení, bezbranní lidé bezstarostně procházet ulicemi?

    Moje odpověď je, že to je proto, že jsme chráněni vojenským deštníkem NATO, čili vlastně hlavně Spojených států, do kterého sem tam někdo další něco vojenského ucmrndne - Velká Británie, Francie, Poláci se teď snaží.

    Ale velká část, ne-li většina těchto bezstarostných lidiček si myslí, že je to jen tak, zadarmo a nikdo se nemusí o nic starat. Vůbec si neuvědomují, jak obrovskou práci a peníze, a čas od času i dost lidské krve a utrpení to stojí, aby si Čína, Rusko a jim podobní nedělali se Zeměkoulí, co chtějí. A to co chtějí je ovládat, kořistit a ničit. O tom po napadení Ukrajiny a se současnými aktivitami Číny není naprosto pochyb.

    A nejhorší jsou většinou levicoví intelektuálové a dnes i velká část školami indoktrinované mládeže, kteří jsou přesvědčeni, že stačí vyjít vstříc nepříteli s bílými vlajkami a všechno dobře dopadne a oni budou moci dál vést svůj bezstarostný život. Což je v očích asi každého racionálního člověka čirá sebevražda. To je fakt, který dnes vidíme dnes a denně.

    Proto si myslím, že pacifistické a "Beter Red than Dead" organizace by měly být prohlášeny za organizace teroristické - protože se dopouštějí teroru na svém vlastním obyvatelstvu. Když se jim totiž podaří společnost jako celek přesvědčit o svých nesmyslech. Ta společnost za nedlouho zahyne. Způsobí tak smrt a utrpení všech svých spoluobčanů.

    Tohle si myslím, že by se dětem mělo vštěpovat od nejútlejšího věku. Nikoliv že musíme budovat militaristický stát a využívat násilí ku větší slávě Česka, Francie, Filipín nebo Japonska - ale dětem musí být od nejútlejšího věku jasně vysvětleno, že pokud jako stát (a NATO) nebudeme vojensky silní, bude to znamenat velmi hmatatelné utrpení pro celou společnost a budeme zotročeni a zničeni... třeba tak, jako se o to dnes pokouší Rusko na Ukrajině a islámští teroristé v Izraeli. (Izrael pochopitelně tuto výuku má, a tudíž takovéto rady nepotřebuje). Ale my všichni, celá společnost to potřebujeme víc než prase drbání. Tedy chceme-li jako civilizace přežít, pochopitelně.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      23:33 10.10.2023

      Já bych se za levicového intelektuála dokonce i třeba považoval, rozhodně si myslím, že se na tuhle konkrétní část věci nedíváte objektivně. Myslím, že byste měl v tomhle případě ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych se za levicového intelektuála dokonce i třeba považoval, rozhodně si myslím, že se na tuhle konkrétní část věci nedíváte objektivně. Myslím, že byste měl v tomhle případě trochu mírnit rétoriku, i když říkám, že ano, pokles financování armády v posledních desetiletích byla rozhodně chyba, ale tu nevytvořili levicoví intelektuálové, ale neo-liberální globální ekonomický systém, kterému nevadí jíst kaviár s Putinem, nebo kupovat ropu od Kataru - možná jeden je diktátor a druhý financuje Hamás, ale když to neuděláme, tak nebudeme maximalizovat zisky firem a růst HDP! Stejně tak peníze vynaložené na obranu jsou z pohledu neo-liberální ekonomiky vyhozené peníze. A protože lidi mají rádi příspěvky na děti než nová letadla, volili zcela podle zákonů tržní ekonomiky ty strany, které jim daly příspěvky na děti a ne nová letadla. Všichni věřili v konec dějin, jak ho prezentoval Fukuyama, protože jim osobně ta víra vydělávala peníze. Problém je, že tahle logika funguje pouze jenom tehdy, když ten druhý hráč "hraje stejnou hru" jako já - to jest maximalizace ekonomického zisku.

      A na tuhle Fukuyamaistickou hru někteří hráči nepřistoupili. Putinovi je úplně jedno, jestli třeba celé Rusko úplně zhuntuje, protože to není jeho rozhodující metrika, podle toho neměří svou úspěšnost. V tom bylo hluboké nepochopení Putina západní politickou elitou a velmi podobné nepochopení bylo i na straně Izraele u Hamásu - vidina, že metrika Hamásu je "vláda nad Gazou" a ne "pozabíjení co nejvíc Izraelců", byla naprosto mylná. A Hamás nejspíše dospěl k názoru, že svých cílů (ať jsou jakékoli) dosáhne terorem lépe, než jakýmkoli jiným způsobem. Připisovat druhé straně šílenství není produktivní přístup.

      Pokud bych měl odpovědět na výše položenou otázku, proč je v Evropě všeobecně tak bezpečno, aspoň na mezinárodně-právní úrovni, musel bych říct, že je to proto, že státy dospěly k názoru, že svých cílů dosáhnou hádkami v Bruselu lépe, než bombardováním měst. Možná to bylo částečně způsobené určitým přesvědčením o "civilizačním pokroku" ve formě pacifismu a humanistické myšlenky (tedy, že všichni jsme vlastně stejně hodnotní lidé a "domluvíme se"). Samozřejmě, možná to celé uskupení oslabuje proti těm, kdo nemají tyhle názory, což je něco, na co se musí dávat pozor, ale nevylíval bych dítě i s vaničkou, nestavěl slaměnné panáky a nepodléhal apokalyptickým vizím. Sám dobře vím, že mi nedělají dobře psychicky a s horkou hlavou se špatně myslí.

      Nechci tady začínat zapálenou diskusi, jenom pár mých myšlenek na oplátku, snad je pochopitelné, na co se snažím upozornit.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        23:54 10.10.2023

        Jo, a podobnost mezi problémem podfinancování bezpečnosti a ničení životního prostředí s tím, že "doteď se s vodou nic nedělo, tak proč by se mělo něco stát když vykácíme ten další ...Zobrazit celý příspěvek

        Jo, a podobnost mezi problémem podfinancování bezpečnosti a ničení životního prostředí s tím, že "doteď se s vodou nic nedělo, tak proč by se mělo něco stát když vykácíme ten další les?" (ilustrativní příklad, podobnost v myšlení je snad zřejmá) není vůbec náhodná, je to výsledek stejných myšlenkových postupů soustředících se na krátkodobý zisk.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        00:52 11.10.2023

        Nebudu se s vámi přít, co je a není levice - to je na dlouho. Faktem ale je, že to byly vždy levicové strany a levicoví intelektuálové, kteří podporovali a omlouvali arabský ...Zobrazit celý příspěvek

        Nebudu se s vámi přít, co je a není levice - to je na dlouho. Faktem ale je, že to byly vždy levicové strany a levicoví intelektuálové, kteří podporovali a omlouvali arabský terorismus. (Což považuji za hazard s vlastnim životem). Levici v tom klasickém slova smyslu, jako hnutí bojujíci třeba za 40 hodinový pracovní týden a práva středníě “bohaté” a chudší třídy apod. té rozumím a tu respektuji.

        Ale máte pravdu - kapitalismus bez přivlastků prodá diktátorům i tne provaz na kterém je pak diktátoři pověsí. To je dnes vidět na firmách stále obchodujících s Ruskem a celkové sebevražedné obchodní politice vůči Číně.

        A v odstavci o míru na Západě zaměňujete dvě zcela odlišné věci - vy mluvíte o míru mezi zeměmi demokratického Západu a zde opravdu jde o to, že po dvou světových válkách západní státy dospěly k závěru, že spolupráce bude lepši než vzájemná likvidace. A tam pak opravdu nákladných armád netřeba.

        To o čem mluvím já je o míru mezi kolektivním Západem a hlavními totalitnimi systémy současnosti - Čína , Irán, Rusko, Tento mír je udržován a má šanci vydržet pouze a jen pouze tehdy pokud bude podepřen vojenskou mocí, která se síle totalitních zemí minimálně vyrovná, nebo spíš bude větší. To je prostě proto, že diktatury jsou přirozeně expanzivní a kdykoliv mají jen sebemenší dojem, že Západ kolisá a slábne, ihned toho využijí k rozpoutaní války. Jak pravil v OSN Zelenský Rusko co deset let zahájilo aspoň jednu válku.

        Ale tu nutnost vojesnké převahy si pacifisti a propagátoři míru za každou cenu (Mnichov apod) vulbec neuvědomují, a pokud by jejich myšlenk měly ve společnosti převládnout, tak takový útvar neujde zkáze. A nejsou to jen sekulární pacifisti. Vezměte si Amishe v Americe, pokud by existovali jako samostatný státní útvar vedle Ruska nebo na Středním Východé - kolik šancí na přežití byste jim dával?

        Já jsem toho názoru, že rychlost zániku takového státního útvaru by se počítala ve dnech a hodinách. A když se rozhlednu kolem sebe, mám blbý pocit, ťe si tohle většina české společnosti neuvědomuje. A to mě velmi, velmi znepokojuje.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        08:15 11.10.2023

        V té úvaze je jedna zásadní chyba. Peníze na obranu, na ochranu životního prostředí, na policii a podobně nevydávají přímo firmy nebo ti oškliví kapitalisté (zjednodušuji, někteří ...Zobrazit celý příspěvek

        V té úvaze je jedna zásadní chyba. Peníze na obranu, na ochranu životního prostředí, na policii a podobně nevydávají přímo firmy nebo ti oškliví kapitalisté (zjednodušuji, někteří ano, ale není to jejich primární funkce). Vydávají je vlády. A ty tak činí na nátlak voličů, protože politik chce být zvolen a tak dělá, co dav žádá (a ne, volby se nedají koupit nějakým trustem, ten může tak maximálně zaplatit inzeráty v médiích).
        Viděli jsme to i u nás, kdy Babiš vydával ohromné částky ze státního rozpočtu na úplatky své voličské skupině. Nedával to ze svého, tak to nefunguje. Omezoval výdaje na jiné věci, aby si udržel voličskou podporu.

        Takže za to, že vláda namísto rozvoje armády zvyšuje důchody a namísto posílení policie přídavky na děti a místo čističek vody dotuje autobusy pro důchodce fakt nemohou žádní neoliberálové.. Dokonce je to v přímém rozporu s myšlenkami neoliberalismu, který hlásá omezování role státu. Mohou za to vlády a ty jsou v drtivé většině levicové. A dělají to proto, že jejich voliči chtějí ty důchody, přídavky a dotovanou dopravu a nedívají se dopředu, do budoucnost, kdy může být zapotřebí mít silnou armádu, abych ubránil zemi a všechny ty sociální jistoty, které voliči chtějí

        Bohužel velká část lidí se řídí heslem bližší košile než kabát a po nás potopa. Když ODS svého času zavedla 30 Kč poplatek u lékaře, aby omezila zbytečné výdaje a bylo ve zdravotnictví dost peněz na důležité a drahé zákroky, vedlo to k její prohře ve volbách. Pro voliče je důležitější dnes ušetřit 30 Kč když jdu k lékaři s chřipkou, než mít za 10 let dost prostředků na operaci nádoru tlustého střeva. Nedohlédne tak daleko a populistické vláda mu vyhoví.

        Dnes levice, které je v opozici, což je ANO a SocDem kritizuje nákup F-35. A proč? Protože sází na krátkozrakost svých voličů, vláda utrácí za drahé stíhačky a měla by místo toho zvýšit důchody. Co je na tom neoliberálního?

        Prožil jsem více než 20 let v socialismu. Nikdy nebylo životní prostředí v tak příšerném stavu, jako tehdy. Proč levicová vláda dělníků a rolníků zamořovala zemi exhalacemi a chemickými hnojivy? Protože investovat do ochrany životního prostředí ubíralo peníze potřebné na tzv. gulášový socialismus, na dotování potravin a energií, kterými si komunisti chtěli koupit přízeň obyvatel. Do spotřeby šlo vše, neopravovaly se omítky domů, chodníky, neinvestovalo se do technologií, bylo nutné uplatit lid.

        Píšeš o nemorálnosti obchodníků s energiemi, kteří nakupují v Rusku a Azerbajdžánu. Ale proč to dělají? Protože jejich zákazníci chtějí levné energie. Ze stejného důvodu se průmyslové zboží vyrábí v Asii. Zkus prodat obdobné zboží vyrobené v EU. Bude dražší a zákazníci to nekoupí. To není vina obchodníka, to je rozhodnutí zákazníka. Jako výrobce a prodejce se tomu musíš přizpůsobit - jinak zkrachuješ a zbudou ti, co dovážejí zboží z Asie. A proč je zboží z Asie levnější? Protože vlády evropských zemí zatížily domácí výrobce regulacemi, požadavky na ekologická a jiná opatření, svázaly jejich svobodu při zaměstnávání lidí povinností platit vysoké sociální odvody a omezily možnost zaměstnance v případě potřeby propustit. V Asii tyto náklady nemají. Co je na tom neoliberálního?

        Jsou to právě státní zásahy, které zhoršují situaci domácích podniků a přesměrovávají výdaje ze strategicky důležitých na okamžitou spotřebu voličů. To není neoliberalismus, právě naopak, to je levicový populismus.

        P.S. Levicový intelektuál je oxymoron.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          08:55 11.10.2023

          Lépe bych to nesepsal. Bohužel % společnosti, spolehajici se na stát namísto na sebe, se stale zvyšuje.
          A stát nemá nic, jen naše peníze. Anebo dluhy.

          Lépe bych to nesepsal. Bohužel % společnosti, spolehajici se na stát namísto na sebe, se stale zvyšuje.
          A stát nemá nic, jen naše peníze. Anebo dluhy.

        • daril
          12:57 11.10.2023

          tak pod to se podepíšu, stát je špatný sluha a zlý pán, a čím více ho je, tím pomaleji se zvyšuje obecná životní úroveň .. a v některých případech dokonce klesá.

          tak pod to se podepíšu, stát je špatný sluha a zlý pán, a čím více ho je, tím pomaleji se zvyšuje obecná životní úroveň .. a v některých případech dokonce klesá.

          • leir
            19:16 11.10.2023

            Někdo vzdělaný (soudce nejvyššího soudu v USA již před desítkami let) řekl něco úplně opačného: “Za daně si kupuji civilizaci.” Stát není a nikdy nebyl dobrovolné sdružení lidí. ...Zobrazit celý příspěvek

            Někdo vzdělaný (soudce nejvyššího soudu v USA již před desítkami let) řekl něco úplně opačného: “Za daně si kupuji civilizaci.”

            Stát není a nikdy nebyl dobrovolné sdružení lidí. Bez něj a jeho znalostního a finančního vlivu ale žádná civilizace nebyla, není a nebude.

            Utopismus libertariánů vede jen k předstátní formě totality.Skrýt celý příspěvek

    • leir
      19:11 11.10.2023

      Ne pane, to že se můžeme bezstarostně procházet ulicemi (na rozdíl třeba od Brazílie) je především to, že si většina lidí řekne, že se jim nevyplatí loupit a krást, ale že spíše ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne pane, to že se můžeme bezstarostně procházet ulicemi (na rozdíl třeba od Brazílie) je především to, že si většina lidí řekne, že se jim nevyplatí loupit a krást, ale že spíše svých cílů dosáhnou jinou cestou.

      Zde prvně platí ekonomická teorie.Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    22:17 10.10.2023

    Ďalšia lietadlová loď zamieri do exponovanej oblasti: https://twitter.com/CollinRugg... Zásadne nechytať nič, čo nastraží ...Zobrazit celý příspěvek

    Ďalšia lietadlová loď zamieri do exponovanej oblasti:
    https://twitter.com/CollinRugg...

    Zásadne nechytať nič, čo nastraží nepriateľ:
    https://twitter.com/FreedomHon...

    Dočisťovanie územia v priebehu dneška:
    https://twitter.com/IL_police/...

    IDF hlási delostrelecké ostreľovanie z územia Sýrie:
    https://twitter.com/i24NEWS_EN...

    Takto sa dostali do kibucu De´ eri (na tomto účte sú aj iné videá):
    https://twitter.com/SachaRoytm... Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    22:15 10.10.2023

    Amir Tsarfati https://youtu.be/sdHhGM60b_A?s... Jen postřeh - kdo ví, jak se zvířecí brutalita palestinců vůči bezbranným projeví na stylu jejich výslechu coby ...Zobrazit celý příspěvek

    Amir Tsarfati
    https://youtu.be/sdHhGM60b_A?s...

    Jen postřeh - kdo ví, jak se zvířecí brutalita palestinců vůči bezbranným projeví na stylu jejich výslechu coby jazyků... Izraelci jich zajali překvapivě dost. No, musí si to mučednictví zasloužit...

    K něčemu níže:
    Quetzal
    "levicoví relativizátoři a vyvažovači typu dezerního fremena vyjedou s argumentem: Neviděls? Tak jak víš, že je to pravda? "
    Myslíš, že tyhle skřety něco přesvědčí ke změně názoru?
    Nepřesvědčí, protože oni nemají názor, mají jen nenávist k židům.

    "EPIC FAIL Izraelských spravodajských služieb, ktoré boli dopredu informované o akcii Hamásu z Egypta"
    Toto bylo několikrát dementováno, viděl jsem to například právě u Amir Tsarfatiho.

    "Pokud budou padat halvy IDF je sakra něco šlatně.
    Takhle velké selhání muselo mít politické krytí/objednávku.
    Politici se rohodly vyřešit Gazu/Palestince, a to je snažší z západní podporou."

    Jirosi ty pokaždé dokážeš najít nové dno svých pošahaných a zkomolených podivností co ti lezou z klávesnice (nebo z čeho...). Skutečně mimoň extratřída.

    JG
    "Hamas řezal hlavy malým dětem.
    https://twitter.com/Nrg8000/st...
    Pamatujme si to podstatné. Takové řádění spousta lidí v Evropě podporuje a schvaluje.

    dusan1
    To sú Vaše dojmy ?"

    Nechutné. Prostě nechutné.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    21:47 10.10.2023

    Ještě jednou, protože to možná dole zaniklo: https://twitter.com/anna_campa... Prosím, až začnou kolovat videa s unesenými lidmi tak to nesdílejme. Je ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě jednou, protože to možná dole zaniklo:
    https://twitter.com/anna_campa...
    Prosím, až začnou kolovat videa s unesenými lidmi tak to nesdílejme. Je to prosba izraelské vlády.

    Držme se toho i tady.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      22:14 10.10.2023

      Tu prosbu lidsky chápu, ale NESOUHLASÍM s ní. MYSLÍM, SI ŽE JE TO ZÁSADNÍ CHYBA. Protože když se na vlastní oči nepřesvědčíme o těch zvěrstvech a nebudeme moci říct: Ano, na ...Zobrazit celý příspěvek

      Tu prosbu lidsky chápu, ale NESOUHLASÍM s ní. MYSLÍM, SI ŽE JE TO ZÁSADNÍ CHYBA. Protože když se na vlastní oči nepřesvědčíme o těch zvěrstvech a nebudeme moci říct: Ano, na vllastní oči jsem viděl videa/kde byly miminka s uřezanými hlavami (ještě jsem ale nenašel sílu se na podívat) - pak první, co (nejen) levicoví relativizátoři a vyvažovači typu dezerního fremena vyjedou s argumentem: Neviděls? Tak jak víš, že je to pravda? To je jen lživá židovská propaganda, která se snaží pošpinit pověst arabských bojovníků za svobodu! ... Vezměte si popírání holokaustu. To je dnes myslím sice minoritní, ale neopominutelný myšlenkový proud, a to nejen lidí, co nepřešli přes pátou třídu základky, ale má i své vysokoškolsky studované historiky. Chcete tohle za týden, za rok poslouchat, aniž byste měli po ruce validní argumenty? Já teda ne. I když se možná budu muset přiopít, abych to zvládl,

      A dál si myslím, že by de 8. říjen měl stát Mezinárodním dnem boje proti islámskému terorismu. Je mi jasné, že se muslimové budou bouřit, ale faktem je, že zvěrstva, kromě totalit typu Ruska, Severní Korejen a Číny většinově provozují islámské organizace. Od severní Afriky, přes Blízký a Střední Východ, Evropu (pochopitelně) , Pakistán, Afghánistán až po Filipíny a Spojené státy. Tečka. A pokud si muslimské chtějí zasloužit, aby islám nebyl spojován s terorismem, tak musí (aspoň ty trochu demokratičtější) začít seriózně a viditelně proti islámskému terorismu bojovat a vyobcovat ze svého středu všechny země jako Irán, Pakistán, Katar atd., které terorismus otevřeně podporují. Pokud to totiž neudělají, tak de facto PŘIZNÁVAJÍ, ŽE TERORISMUS A NÁSILÍ JE NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ ISLÁMU JAKOŽTO NÁBOŽENSTVÍ A UČENÍ.Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        22:19 10.10.2023

        Jde o videa s unesenými lidmi, Izrael asi nechce vyjednávat s teroristy, tak to chápu já. A respekt. (Také k těm obětem to bude asi ohleduplnější).

        Jde o videa s unesenými lidmi, Izrael asi nechce vyjednávat s teroristy, tak to chápu já. A respekt. (Také k těm obětem to bude asi ohleduplnější).

        • Desertfremen
          22:49 10.10.2023

          To znamená že Rukojemníkov Izrael už dopredu "Odepsal", hoci by ich mohol vymeniť za niečo/ niekoho keby vyjednával.

          Názor nech si urobí každý sám.

          To znamená že Rukojemníkov Izrael už dopredu "Odepsal", hoci by ich mohol vymeniť za niečo/ niekoho keby vyjednával.

          Názor nech si urobí každý sám.

      • Lyšák
        22:45 10.10.2023

        Nejde o žádné popírání zvěrstev, která se tam dějí. Naopak. Děje se to právě teď. Je to živé, a IDF (a další složky) na tom pracují, tak buďme soudní, poslechněme jejich prosby. ...Zobrazit celý příspěvek

        Nejde o žádné popírání zvěrstev, která se tam dějí. Naopak. Děje se to právě teď. Je to živé, a IDF (a další složky) na tom pracují, tak buďme soudní, poslechněme jejich prosby. Oni jediní vědí, proč o to žádají!Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        08:20 11.10.2023

        Také nesouhlasím, ale z jiného důvodu. Za chvíli budou média plná Palwoodských filmů o trpících palestinských dětech. Je nutné ukázat, proč ty děti trpí.

        Také nesouhlasím, ale z jiného důvodu. Za chvíli budou média plná Palwoodských filmů o trpících palestinských dětech. Je nutné ukázat, proč ty děti trpí.

    • demagog
      22:57 10.10.2023

      Ak je to prosba izraelskej vlady, tak potom by mal byt odkaz na oficialnu izraelsku instituciu cez ktoru to vyhlasila, nie screenshot "od niekial". anit_fashionbook co to je?

      Ak je to prosba izraelskej vlady, tak potom by mal byt odkaz na oficialnu izraelsku instituciu cez ktoru to vyhlasila, nie screenshot "od niekial". anit_fashionbook co to je?

  • Jaroslav Dolejška
    21:46 10.10.2023

    ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Jako vůbec první zahraniční politik a představitel vlády navštívil šéf české diplomacie Jan Lipavský (Piráti) Izrael po teroristických útocích Hamásu. Mluvil i s vnučkou seniorky unesené teroristy a do Česka veze 34 Čechů.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      23:14 10.10.2023

      Těší mě to zejména s ohledem na to, že prvním zahraničním představitelem, se kterým se Lipavský setkal, byl vedoucí palestinské diplomacie. A upřímně si přeji, aby to zásadně ...Zobrazit celý příspěvek

      Těší mě to zejména s ohledem na to, že prvním zahraničním představitelem, se kterým se Lipavský setkal, byl vedoucí palestinské diplomacie. A upřímně si přeji, aby to zásadně přispělo k Lipavského přerodu z idealisty ve státníka.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    21:22 10.10.2023

    "Včera k pokladně El Al na letišti JFK dorazil ortodoxní Žid. Stál tiše stranou, a když uviděl někoho s předvoláním IDF, zaplatil mu letenku. Zaplatil za 250 ...Zobrazit celý příspěvek

    "Včera k pokladně El Al na letišti JFK dorazil ortodoxní Žid. Stál tiše stranou, a když uviděl někoho s předvoláním IDF, zaplatil mu letenku.

    Zaplatil za 250 letenek."

    https://twitter.com/AvivaKlomp... Skrýt celý příspěvek

    • hajma
      23:34 10.10.2023

      to jako fakt nekdo ve tretim tisicileti jeste kupuje letenky na nejakych prepazkach??

      to jako fakt nekdo ve tretim tisicileti jeste kupuje letenky na nejakych prepazkach??

  • Sgt Murphy
    21:01 10.10.2023

    Okrem toho že je to bodka pre Americko-Európsko-Izraelsko-Saudsko-Indický projekt IMEC, konkurencii Čínskeho BRI, všetky prostriedky, ktoré USA pošle do tohto konfliktu na pomoc ...Zobrazit celý příspěvek

    Okrem toho že je to bodka pre Americko-Európsko-Izraelsko-Saudsko-Indický projekt IMEC, konkurencii Čínskeho BRI, všetky prostriedky, ktoré USA pošle do tohto konfliktu na pomoc Izraelu, nebudú dostupné pre UA, alebo nebudú dostupné pre Taiwan. Čína-Rusko-Irán-Západ: 1:0.Skrýt celý příspěvek

    • Sgt Murphy
      21:29 10.10.2023

      Viete čo mi nejde? Tento EPIC FAIL Izraelských spravodajských služieb, ktoré boli dopredu informované o akcii Hamásu z Egypta, ale aj západných spravodajských služieb, ktoré vedia ...Zobrazit celý příspěvek

      Viete čo mi nejde? Tento EPIC FAIL Izraelských spravodajských služieb, ktoré boli dopredu informované o akcii Hamásu z Egypta, ale aj západných spravodajských služieb, ktoré vedia že sa aktuálne vedú veľmi citlivé rokovania medzi Izraelom a Saudskou Arábiou o normalizácii vzťahov v rozsahu, ktoré tu nikdy neboli, vzťahov veľmi dôležitých pre projekt ekonomický projekt IMEC a celé to na niečom môže padnúť, najpravdepodobnejšie práve na otázke Palestíny a nikto si nič nevšimne pokiaľ nejaký primitívny teroristi z Hamásu na rogálách, buldozéroch, hiluxoch neprejdú cez NAJLEPŠIE stráženú hranicu na svete, kde stoja vyslovenie tanky v bojových postaveniach a povraždia tam stovky ľudí a desiatky ich odvlečú ako rukojemníkov. WFT is going on here?Skrýt celý příspěvek

      • dapperdanman
        22:27 10.10.2023

        :-) ... tedy nezlobte se na mě, ale protože něco prohlásí egyptský úředník, tak to ještě neznamená, že je to pravda. Netanjahu už se tomu jeho tvrzení vysmál, on by v takovém ...Zobrazit celý příspěvek

        :-) ... tedy nezlobte se na mě, ale protože něco prohlásí egyptský úředník, tak to ještě neznamená, že je to pravda. Netanjahu už se tomu jeho tvrzení vysmál, on by v takovém případě ani nebyl tím partnerem, na kterého by se šéf egyptské rozvědky obracel. O útoku tohoto rozsahu by nejenom že musel vědět Šin Bet, ale samozřejmě by o něm věděla NSA, CIA, MI6 a zpravodajská služba každého státu, který má na Blízkém východě nějaké strategické zájmy.

        Co se stalo, se dozvíme. Bude vyšetřovací komise, kde bude muset Šin Bet vysvětlit, čím se zabývalo posledního půl roku nemalé oddělení specializované na Gazu. Ty dámy a ti pánové budou mít co vysvětlovat.

        Ale CIA bude vysvětlovat taky a Američané budou mít i několik nepříjemných otázek na Hakana Fidana, který to rozhodně věděl.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          23:20 10.10.2023

          Politická mrtvola se tomu vysmála? Tak to mění celou situaci.

          Politická mrtvola se tomu vysmála? Tak to mění celou situaci.

          • dapperdanman
            23:46 10.10.2023

            A ten Bibi Netanjahu, je teď s vámi v místnosti?

            A ten Bibi Netanjahu, je teď s vámi v místnosti?

  • Iruka
    20:37 10.10.2023

    Zajímavý Twitter účet Anny Shavit z Karlovy univerzity. https://twitter.com/anna_campa... Výběr z jejích posledních tvítů. --- A tohle je hrozně důležité, Izrael (ne Gaza ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajímavý Twitter účet Anny Shavit z Karlovy univerzity.
    https://twitter.com/anna_campa...

    Výběr z jejích posledních tvítů.

    ---
    A tohle je hrozně důležité, Izrael (ne Gaza či Západní břeh) má početnou arabskou populaci. Cirka 7 milionů židovské populace a 2 miliony arabské populace. To že se oboustranně neděje nic hrozného je velmi dobrá zpráva. A mimochodem jedni z nejlepších vojáků jsou drúzové
    ---
    Kdyby měl někdo pocit, že si izraelská vláda nahání fotkami body... to nejhorší neukazují z respektu k mrtvým, jejich rodinám
    ---
    Teroristi vezmou telefon oběti, najdou máma (ima), táta (abba) a volají rodičům. Dnes hlášeny případy, kdy nutili zejména matky poslouchat jak znásilňují dcery. Nová úroveň barbarství
    ---
    Prosím, až začnou kolovat videa s unesenými lidmi tak to nesdílejme. Je to prosba izraelské vlády
    ---
    Popravené děti, miminka setnutím hlavy... nevěřila bych, že tohle někdy budu číst či psát.
    Nalezli tam 40 mrtvých dětátek, já už dneska asi nemůžu
    ---
    To je "typická" brána u kibucu, dříve v budce někdo seděl, dneska potřebujete aplikaci a kód na projetí a nebo se za někým svezete....

    (tady je video z bezpečnostní kamery, jakým způsobem se Hamas dostal dovnitř)
    https://twitter.com/AvivaKlomp...
    ---
    Zpráva ze školy pro rodiče, ať vymažou dětem tiktok, jelikož mají informace, že začnou chodit videa zajatých Izraelců, prosících o život. Tohle nechce nikdo zažítSkrýt celý příspěvek

    • Poly
      20:53 10.10.2023

      Teď si představte, že jste Izraelec. Oni fakt očekávají tvrdé ztrestání Palestinců. A jak jsem psal, Benjamin je v klidu, protože jim to dopřeje.

      Teď si představte, že jste Izraelec. Oni fakt očekávají tvrdé ztrestání Palestinců. A jak jsem psal, Benjamin je v klidu, protože jim to dopřeje.

      • Mortles
        21:22 10.10.2023

        Nedivil bych se, kdyby následovaly nějaké genocidní kroky nebo podobně, když se chováte jako ISIS, tak s vámi nikdo soucit mít nebude - ani Arabové ne. Jinak ta "nekolegialita" ...Zobrazit celý příspěvek

        Nedivil bych se, kdyby následovaly nějaké genocidní kroky nebo podobně, když se chováte jako ISIS, tak s vámi nikdo soucit mít nebude - ani Arabové ne. Jinak ta "nekolegialita" mezi arabskojazyčnými Izraelci a Palestinci je výsledkem toho, že dnes to prostě jsou úplně jiné komunity a identity, není to pro mě až zas tak překvapivé, ale je to rozhodně dobrá zpráva.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          21:30 10.10.2023

          Otevřeli Pandořinu skříňku...

          Otevřeli Pandořinu skříňku...

          • Mortles
            21:43 10.10.2023

            Jo, no. Teď jde jenom o to, jaké strategické cíle si Izrael zvolí a jestli je dokáže dosáhnout a to je ta věčná diskuse mezi politickou a vojenskou úrovní konfliktu.

            Jo, no. Teď jde jenom o to, jaké strategické cíle si Izrael zvolí a jestli je dokáže dosáhnout a to je ta věčná diskuse mezi politickou a vojenskou úrovní konfliktu.

    • pjaro77
      22:09 10.10.2023

      Vymeniť islámsky fanatikov za drúzov. Už dávno to mohli navrhnúť izraelci, keď drúzov prenasledoval isis.

      Vymeniť islámsky fanatikov za drúzov. Už dávno to mohli navrhnúť izraelci, keď drúzov prenasledoval isis.

      • Mortles
        22:40 10.10.2023

        Jinak bych rád upozornil, že Drúzové mají k Islámu asi stejný vztah jako Jehovisti ke Křesťanství - mnozí by je považovali za muslimy. Drúzové jsou ale uzavřená etno-religiózní ...Zobrazit celý příspěvek

        Jinak bych rád upozornil, že Drúzové mají k Islámu asi stejný vztah jako Jehovisti ke Křesťanství - mnozí by je považovali za muslimy. Drúzové jsou ale uzavřená etno-religiózní skupina, myslím, že nepřijímají konvertity, a mají zásadní politiku služby státu, ve kterém žijí. Právě proto jsou tak dobrými vojáky ať už v armádě Assada nebo Izraele. Jenom abychom zabránili možným nedorozuměním.Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    20:33 10.10.2023

    Este to asi vsetkym nedoslo ale toto je pre izrael horsie ako 11 september pre usa a brutalitov je to porovnatelne alebo este horsie ako ISIS. Jedna vec je vyhodit do vzduchu ...Zobrazit celý příspěvek

    Este to asi vsetkym nedoslo ale toto je pre izrael horsie ako 11 september pre usa a brutalitov je to porovnatelne alebo este horsie ako ISIS.
    Jedna vec je vyhodit do vzduchu mrakodrap a druha vojst niekomu do domu a spachať nepredstavitelne zverstva a z mrtvol robiť trofeje.
    A ano izrael to teraz zobral osobne uz nebude ziadne pravo len krv.
    A verte ci nie ,keby mala zsu taku moc pomstit sa rusom po buchi ci mariuopole urobila by to. Ale stale rusi nevrazdili z takym nasadenim ako palestinsky teroristi.Skrýt celý příspěvek

  • Desertfremen
    20:32 10.10.2023

    Většina států Evropské unie podpořila další spolupráci s palestinskými úřady, řekl Josep Borrell po jednání unijních ministrů zahraničí. Jednání se uskutečnilo v ománském ...Zobrazit celý příspěvek

    Většina států Evropské unie podpořila další spolupráci s palestinskými úřady, řekl Josep Borrell po jednání unijních ministrů zahraničí.

    Jednání se uskutečnilo v ománském Maskatu, kde EU jednala s arabskými státy Perského zálivu. Někteří ministři se zúčastnili osobně, jiní se připojili prostřednictvím videokonference.

    Izraelský ani palestinský ministr zahraničí, které Borrell rovněž pozval, se ale schůzky nezúčastnili.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      20:46 10.10.2023

      Toho zdroje na zničené palestinské sanitky se asi nedočkám, že ?

      Toho zdroje na zničené palestinské sanitky se asi nedočkám, že ?

  • Jan Grohmann
    20:19 10.10.2023

    Dobrá práce. Návštěva v Izraeli. Lipavský nabídl pomoc Česka, setkal se s příbuznými ženy unesené ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrá práce.
    Návštěva v Izraeli. Lipavský nabídl pomoc Česka, setkal se s příbuznými ženy unesené teroristy
    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      20:34 10.10.2023

      A přesně takto má, vážení, vypadat zahraniční politika a reprezentace. Po letech konečně někdo jiný, než člověk z ČSSD.

      A přesně takto má, vážení, vypadat zahraniční politika a reprezentace. Po letech konečně někdo jiný, než člověk z ČSSD.

      • Poly
        20:37 10.10.2023

        No mě se v tomhle ohledu líbí naše konzistence.

        No mě se v tomhle ohledu líbí naše konzistence.

      • DanWessonValor
        21:25 10.10.2023

        Přesně. Všichni se Lipacovi smejou, že si neumi nasadit helmu a jediný, co ho zajimá, je Ukrajina, ale chceme Zaorálka? Mimochodem mrkneme vsichni na Zaoralkovy vyjadreni ‐ Pitomio ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně. Všichni se Lipacovi smejou, že si neumi nasadit helmu a jediný, co ho zajimá, je Ukrajina, ale chceme Zaorálka? Mimochodem mrkneme vsichni na Zaoralkovy vyjadreni ‐ Pitomio jak vysitej. Ještě že ta cssd je v pekle a už ji nikdy nebudem must řešit.Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        22:19 10.10.2023

        Nebyl jsem z jeho volby na post ministra zahraničí nějak vodvařenej ale musím připustit, že příjemně překvapil. Nesouhlasím s jeho kroky stoprocentně, ale ve valné většině a navíc ...Zobrazit celý příspěvek

        Nebyl jsem z jeho volby na post ministra zahraničí nějak vodvařenej ale musím připustit, že příjemně překvapil. Nesouhlasím s jeho kroky stoprocentně, ale ve valné většině a navíc nemám pocit, že jen papouškuje,co mu kdo řekne.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        23:20 10.10.2023

        Kulhánek byl dobrej, i když byl z okruhu lidí blízkých ČSSD.

        Kulhánek byl dobrej, i když byl z okruhu lidí blízkých ČSSD.

    • TN12
      21:24 10.10.2023

      To asi byla širší věc, možná za celou EU. Alespoň soudím dle Lipovského vyjádření.

      To asi byla širší věc, možná za celou EU. Alespoň soudím dle Lipovského vyjádření.

      • Jaroslav Dolejška
        21:49 10.10.2023

        Nebyla, nabídli to i dalším. Asi stejné, jako, když do Kijeva jel Fiala, Moravicecký a Slovinec. Slovák váhal a nejel.

        Nebyla, nabídli to i dalším. Asi stejné, jako, když do Kijeva jel Fiala, Moravicecký a Slovinec. Slovák váhal a nejel.

  • Tino
    20:12 10.10.2023

    nadherna foto, Palestinske rakety a Izraelska PVO.

    https://twitter.com/B_Giegeric...

    nadherna foto, Palestinske rakety a Izraelska PVO.

    https://twitter.com/B_Giegeric...

  • Erich
    20:04 10.10.2023

    Hamás svolal na pátek "generální mobilizaci", no to se máme na co ...Zobrazit celý příspěvek

    Hamás svolal na pátek "generální mobilizaci", no to se máme na co těšit

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • Strycek-Tomas
      20:20 10.10.2023

      Dalsi z mnoha pokusu o nadnarodni dzihad. Takovych vyzev uz bylo...

      Dalsi z mnoha pokusu o nadnarodni dzihad. Takovych vyzev uz bylo...

    • conservative carp
      20:33 10.10.2023

      Podle mě jediný způsob, jak probrat Západ ze snění o multikul. soužití a výhodné muslimské prac. síle a začit se bránit. Pořádnej bugr těch hovad přímo tady v Evropě. Aby si to ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mě jediný způsob, jak probrat Západ ze snění o multikul. soužití a výhodné muslimské prac. síle a začit se bránit.
      Pořádnej bugr těch hovad přímo tady v Evropě. Aby si to salonní filozofové a vyvažovači užili z tepla svých domovů face to face, ne jen na sockách.
       Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        22:00 10.10.2023

        obávám se že by to muselo být něco podobného jako v Izraeli...

        obávám se že by to muselo být něco podobného jako v Izraeli...

    • Quetzal
      21:33 10.10.2023

      No doufám, že má ta shromaždiště hamasáckých rekrutů Izrael očíhnutá, počká až se všichni slezou a pak je osolí.

      No doufám, že má ta shromaždiště hamasáckých rekrutů Izrael očíhnutá, počká až se všichni slezou a pak je osolí.

  • Jan Grohmann
    19:57 10.10.2023

    Doporučuji o Izraeli podcast Nový svět. Právě jsem si ho předplatil. https://twitter.com/novysvet_C... Zajímavý postřeh hned na začátku: V Egyptě se vraždění Hamásu neslavilo. ...Zobrazit celý příspěvek

    Doporučuji o Izraeli podcast Nový svět. Právě jsem si ho předplatil.
    https://twitter.com/novysvet_C...
    Zajímavý postřeh hned na začátku: V Egyptě se vraždění Hamásu neslavilo.

    Nový svět #31 - Izrael ve válce

    Útok teroristů z Hamásu koordinovaný s Iránem mění poměry na Blízkém východě, v tomto neuralgickém bodu světových dějin.

    Navzdory obtížně pochopitelné nepřipravenosti začala izraelská vláda vedená Benjaminem Netanjahuem (nejdéle sloužícím premiérem v dějinách izraelského státu, 1996-1999, 2009-2021, od roku 2022 po současnost) s okamžitou odvetou. Po osvobození všech jiho-izraelských osad chystá kompletní blokádu pásma Gazy, a poté budou následovat vojenské operace proti teroristům z Hamásu.

    V Izraeli se mezitím, zdá se, formuje cosi na způsob Národní jednoty, jejímiž členy by měli být i někteří opoziční politikové. Současně vláda povolala do zbraně 300 tisíc rezervistů, což se v takovém rozsahu nikdy předtím nestalo.

    Premiér Netanjahu i ministr obrany Gallant se vyjádřili v tom smyslu, že Izrael čeká dlouhá a těžká válka. Vezmeme-li v potaz angažmá Íránu, skutečnost, že Saúdská Arábie přerušila jednání s Izraelem o normalizaci vzájemných vztahů, blížící se americkou letadlovou loď Gerald Ford s doprovodem atd., je zjevné, že na Blízkém východě dochází ke krizi, která svým rozsahem i počtem obětí bude pravděpodobně největší a nejnebezpečnější za mnoho posledních let.

    Eskalaci prakticky ve všech směrech nelze vyloučit. V tuto chvíli jsou všechny další scénáře nenapsané. Můžete se nicméně spolehnout, že budeme situaci nadále sledovat.Skrýt celý příspěvek

    • Sgt Murphy
      20:28 10.10.2023

      https://www.youtube.com/watch?... ... Klinec do rakvy IMEC.

      https://www.youtube.com/watch?... ... Klinec do rakvy IMEC.

      • Sgt Murphy
        20:29 10.10.2023

        A toto má fakt potenciál prerásť do veľmi, veľmi ťažkého konfliktu.

        A toto má fakt potenciál prerásť do veľmi, veľmi ťažkého konfliktu.

        • Sgt Murphy
          20:32 10.10.2023

          Keďže IMEC je priamy konkurent Čínskemu BRI, ktorá doň investovala už miliardy $, toto nemá len zapojenie Iránu, Ruska... Ale istotne ja Číny. Toto je konflikt záujmov svetového ...Zobrazit celý příspěvek

          Keďže IMEC je priamy konkurent Čínskemu BRI, ktorá doň investovala už miliardy $, toto nemá len zapojenie Iránu, Ruska... Ale istotne ja Číny. Toto je konflikt záujmov svetového rozmeru.Skrýt celý příspěvek

          • Sgt Murphy
            20:33 10.10.2023

            Ak má niečo potenciál prerásť do 3. svetovej, tak sledujeme možno toho začiatok.

            Ak má niečo potenciál prerásť do 3. svetovej, tak sledujeme možno toho začiatok.

          • DanCZer
            22:20 10.10.2023

            ->Sgt Murphy: Nejhorší je smrt z vyplašení!

            ->Sgt Murphy: Nejhorší je smrt z vyplašení!

    • Bravo78
      21:14 10.10.2023

      300.000 mobilizovaných je den starý údaj. Dnes se mluví o čísle 360.000 ... S tím, že funguje "letecký" most svážející Izraelské rekruty ze zahraničí. Dříve stříleli iz. ...Zobrazit celý příspěvek

      300.000 mobilizovaných je den starý údaj. Dnes se mluví o čísle 360.000 ... S tím, že funguje "letecký" most svážející Izraelské rekruty ze zahraničí. Dříve stříleli iz. odstřelovači štrajkující palestince si kolene, teď budou mířit výše ... bez špetky milosti. Jeden odkaz: https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

      • Desertfremen
        22:35 10.10.2023

        A nebol by jednoduchšie tam do GAZY pustiť bojový plyn? Alebo A-bombu? Aj tak jediné čo chcú je hromada Palestínskych mŕtvol, a na civilistov ohľady neberú, takže by to bolo ...Zobrazit celý příspěvek

        A nebol by jednoduchšie tam do GAZY pustiť bojový plyn?
        Alebo A-bombu?

        Aj tak jediné čo chcú je hromada Palestínskych mŕtvol, a na civilistov ohľady neberú, takže by to bolo jednoduchšie, nie?Skrýt celý příspěvek

          • Desertfremen
            23:36 10.10.2023

            A ty tomu akože veríš? Bol si na mieste a videl si to ako sa to stalo presne tak ako to je popísané? Mohlo sa to stať, Pedofili, vrahovia, úchyláci a devianti sú ale v každom ...Zobrazit celý příspěvek

            A ty tomu akože veríš?
            Bol si na mieste a videl si to ako sa to stalo presne tak ako to je popísané?
            Mohlo sa to stať, Pedofili, vrahovia, úchyláci a devianti sú ale v každom národe, aj v tom Izraelskom aj v Českom aj v Slovenskom.
            Osobne tomu neverím že sa to stalo tak ako to popisujú.
            Internet teraz bude plný FEJKOV z jednej aj druhej strany aby vykreslil tých druhých v čo najhoršom svetle.
            /Dez/Informačná vojna už ide v plnom prúde.Skrýt celý příspěvek

        • Jiri Ostrava
          23:08 10.10.2023

          Zavři už svou špinavou hubu a neotravuj tady!

          Zavři už svou špinavou hubu a neotravuj tady!

    • DanWessonValor
      21:28 10.10.2023

      jasně. Dva genialni a jeden chytrej. Jak rezou do Corbijna. Ještě že tenhle StB agent je minulost...Všem doporučuju.

      jasně. Dva genialni a jeden chytrej. Jak rezou do Corbijna. Ještě že tenhle StB agent je minulost...Všem doporučuju.

    • Scotty
      21:49 10.10.2023

      Egypt údajně Izraelce varoval že se připravuje něco velkého.

      Egypt údajně Izraelce varoval že se připravuje něco velkého.

  • JP--
    19:53 10.10.2023

    https://www.novinky.cz/clanek/... když člověk čte takový zprávy, tak mě překvapuje, kde bylo izraelský ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.novinky.cz/clanek/...

    když člověk čte takový zprávy, tak mě překvapuje, kde bylo izraelský letectvo v těch prvních hodinách a výsadkáři? Mají 50 AH-64 a celou 35 výsadkovou brigádu a Gaza není zas tak obrovská. Plot je jasně vidět co leze plotem na to střílím takže blue on blue taky nehrozí. Asi budou padat v IDF hlavy. Doufám, že ten budovanej výsadkovej pluk u nás by obstál líp.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      20:26 10.10.2023

      Pokud budou padat halvy IDF je sakra něco šlatně. Takhle velké selhání muselo mít politické krytí/objednávku. Politici se rohodly vyřešit Gazu/Palestince, a to je snažší z ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud budou padat halvy IDF je sakra něco šlatně.
      Takhle velké selhání muselo mít politické krytí/objednávku.
      Politici se rohodly vyřešit Gazu/Palestince, a to je snažší z západní podporou.Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      20:43 10.10.2023

      K letectvu. Není reálné, aby v jeden náhodný okamžik byli dostupní všichni piloti a stroje. Letadla a vrtulníky mají předepsané údržby (odhaduji to na nějakou tu třetinu z počtu) a ...Zobrazit celý příspěvek

      K letectvu. Není reálné, aby v jeden náhodný okamžik byli dostupní všichni piloti a stroje. Letadla a vrtulníky mají předepsané údržby (odhaduji to na nějakou tu třetinu z počtu) a piloti se také musejí střídat. V době míru drží hotovost jen pár z nich, zbytek může mít dovolenou, volno, být mimo základnu nebo cokoliv. Pokud chcete udeřit plnou silou, zabere to chvíli času. V tento okamžik si myslím, že Izraelci mají stroje a piloty připravené a budou masivně použiti, pokud to dopadne, při nadcházejícím útoku na Gazu.Skrýt celý příspěvek

      • JP--
        21:16 10.10.2023

        To je jasný, mohli mít připravenou max 1/3, třetina oprav, třetina výcvik, zbytek možná k užití, ale i blbejch 10 mašin by udělalo dost. V prvních 3-6 hodin jsem aspoň já nic v ...Zobrazit celý příspěvek

        To je jasný, mohli mít připravenou max 1/3, třetina oprav, třetina výcvik, zbytek možná k užití, ale i blbejch 10 mašin by udělalo dost. V prvních 3-6 hodin jsem aspoň já nic v zásadě neviděl, což je určitě stálo hodně mrtvejch. Jenom kolik bylo těch přepadenejch kontrolních bodů, který volaly o pomoc a nic? Ani fast movers s JDAM, drony, kterejch mají izraelci jak nas..., kde byly? 1-2 Hellfire vnese nepohodu i mezi partu dobrých kamarádů z Hamásu, ale bohužel nic. Za mě je to špatně, hotovost snad držej ne? a nic, ikdyby měli střílet jen kanónem, nikde nikdo?
        Hlavy padat budou, že za to hlavně odpovídá politická reprezentace a nesmysly ohledně osadníků to je jasný, ale i tak si myslí, že tam bylo něco hrozně špatně v IDF, ta reakce byla za mě pomalá. Fakt si myslím a doufám, že i naše nevybavená armáda by možná reagovala rychlejc no uvidíme.Skrýt celý příspěvek

    • dapperdanman
      21:42 10.10.2023

      Byl svátek, jste schopni se s tím nějak vypořádat? Jak by to asi tak vypadalo u nás o Vánocích? Spousta lidí měla na šabat vypnutý telefon a byli v synagogách, museli je fyzicky ...Zobrazit celý příspěvek

      Byl svátek, jste schopni se s tím nějak vypořádat? Jak by to asi tak vypadalo u nás o Vánocích?

      Spousta lidí měla na šabat vypnutý telefon a byli v synagogách, museli je fyzicky objíždět, někteří nevěděli vůbec nic až do pozdního sobotního večera, kdy skončil svátek a oni zapnuli telefony, počítače a televize.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        22:20 10.10.2023

        Ak je sviatok a oni vedia, že sa nepriateľstvo s palestíncami stupňuje, tak na ochranu dlabú ? Výročie Yom kipur sa blíži - nič ? Pohoda, klídek, tabáček, všetci boli ožratí (aj ...Zobrazit celý příspěvek

        Ak je sviatok a oni vedia, že sa nepriateľstvo s palestíncami stupňuje, tak na ochranu dlabú ? Výročie Yom kipur sa blíži - nič ? Pohoda, klídek, tabáček, všetci boli ožratí (aj ked vraj izraelci moc nepijú) ?
        Paráda, keď takýmto spôsobom upadá ostražitosť IDF a mossadu v akom stave sú západné bezpečnostné zložky ?Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      21:51 10.10.2023

      Dá se spíš předpokádat že budou padat hlavy v příštích volbách. Mluví se o tom že část sil byla přesunutá na Západní břeh aby se mohli osadníci modlit v blízkosti palestinských ...Zobrazit celý příspěvek

      Dá se spíš předpokádat že budou padat hlavy v příštích volbách.
      Mluví se o tom že část sil byla přesunutá na Západní břeh aby se mohli osadníci modlit v blízkosti palestinských vesnic....Skrýt celý příspěvek

      • dapperdanman
        23:35 10.10.2023

        :-) Ti vaši osadníci, to jsou ti vojáci, kteří dostali opušťák a jeli domů do těch osad, aby mohli oslavit svátek, a po pár týdnech si pak někam zalézt s manželkou nebo holkou, ...Zobrazit celý příspěvek

        :-) Ti vaši osadníci, to jsou ti vojáci, kteří dostali opušťák a jeli domů do těch osad, aby mohli oslavit svátek, a po pár týdnech si pak někam zalézt s manželkou nebo holkou, jste to schopen nějak pochopit?

        Průser spočívá v tom, že armáda nedostala informaci o hrozícím útoku, musela mít od Šin Betu svodku, ze které vyplývalo, že bezpečnostní situace na hranicích s Gazou je klidná, a proto povolila opušťáky. To je kámen úrazu. K tomu si Izraelci Šin Bet platí.

        Vy jste si někde v Blesku přečetl titulek, že ortodoxní neslouží v armádě a nepracují, a máte vymalováno. To se ale týká jen těch černých (tedy armádní služba, i když i tam to není pravidlo, oni jsou ti, kdo sbírají kousíčky roztrhaných lidských těl po atentátech; značná část lékařů například jsou také černí - asi další pitomci ve vašich očích).

        Osadníci jsou Kookovci, ti studují (osobně znám několik s doktoráty), slouží v armádě a pracují. Protože je generalita ale sekulární (stejně jako bezpečnostní služby, které jsou však nejenomže sekulární, ale výhradně v rukou levice, stejně jako soudnictví; obojí je dáno historicky, ale to je na jinou debatu), je vůči nim nedůvěřivá a nechce je nechat sloužit na Západním břehu (jako např. Barucha Goldsteina, což byl - překvápko - lékař, který v Hebronu léčil i arabské děti; nikdo si nepoloží otázku, proč to udělal, všem stačí titulek v Blesku).

        Takže kluci - osadníci ze Západního břehu často jezdí sloužit ke Gaze nebo na libanonské hranice a na Západním břehu často slouží sekulární kluci z "pobřežních oblastí". Jednotky jsou však vždycky promíchané napříč celým spektrem společnosti, armáda je tak tavícím kotlíkem izraelství.

        Když si člověk realitu zjednodušuje příliš, může se mu stát, že jí potom přestane rozumět.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          00:24 11.10.2023

          Co to žvaníte? Mluvilo se jasně o dovolení několika jednotek na Západní břeh který byl pro izraelskou vládu podstatnější. Nemám vůbec zájem se tu dál bavit s někým kdo si tu hraje ...Zobrazit celý příspěvek

          Co to žvaníte? Mluvilo se jasně o dovolení několika jednotek na Západní břeh který byl pro izraelskou vládu podstatnější.
          Nemám vůbec zájem se tu dál bavit s někým kdo si tu hraje na velvyslance ultrapravicové části Izraele. O tom co tam děláte nemám vůbec žádné iluze. Tohle je z velké části vaše "zásluha".Skrýt celý příspěvek

          • dapperdanman
            03:26 11.10.2023

            Tak jo, ještě pomaleji. To, že armáda přesouvá jednotky podle toho, kde hrozí větší pnutí vás nějak překvapuje? To je snad její úkol, ne? Kdyby se ohřívala libanonská hranice, ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak jo, ještě pomaleji.

            To, že armáda přesouvá jednotky podle toho, kde hrozí větší pnutí vás nějak překvapuje? To je snad její úkol, ne? Kdyby se ohřívala libanonská hranice, půjdou tam, a kdyby se za Jordánem začaly formovat šiky, půjde se k Jordánu.

            Za druhé intifády byla většina armády na Západním břehu, a kolik průlomů z Gazy si pamatujete? Žádný, protože žádný nebyl a to byl na hranici plůtek ve srovnání s tím, co tam stojí teď.

            Já mluvím o tom, že jednotky, které na hranici zůstaly, byly oslabeny opušťáky. Kdyby byly v plné síle, nejspíš by se bez problémů ubránily. A oslabeny byly proto, že měly od zpravodajců avízo, že je na hranici klid a nic nehrozí. Nebo si snad myslíte, že ti kluci ve slipech ve sprchách byli v bojové pohotovosti?

            Napadlo vás třeba, že si mohl Hamas tu relokaci vynutit? Že ohřívali Západní břeh a vařili žábu, aby zpravodajce oblafli a ti dali pokyn k posílení jednotek na Západním břehu, vše jako součást plánu? Že když bylo vše připraveno, tak si přes telefony domlouvali, jak si rozdělí kufry peněz, až je z Kataru dovezou a pak vezmou rodiny a půjdou si na pláž zagrilovat a zaplavat? Že to Šin Bet slyšel a odmávli to s tím, že přes víkend bude klid a na posádky došla svodka od vojenských zpravodajců, že v sobotu bude klid?

            Napadlo vás, že tohle všechno není z hlavy buranů z Hamasu, ale že to naplánoval někdo v Íránu nebo v Moskvě?

            Opravdu děláte na MO? Mám tu děti, možná bych se měl začít bát ...

            P.S. Každý má nějakého koníčka, někdo špendlíkem píchá broučky za hlavičku, někdo tráví svůj volný čas proléváním hrdla pivem a vysedáváním po hospodách, kde si se stejně opuchlými všechnovímy vyměňuje instantní moudra a pak všechnoví. Já čtu historii, životopisy a sci-fi, a jako každý správný Čech rozumím politice všude po světě, zejména tam. Takže s nálepkou jste úplně mimo, ale to pro vás asi není nová zkušenost, že? Až jednoho dne zjistím, že mám stejné názory jako bučící stádo všechnovímů, vytáhnu pistoli a zastřelím se.

            P.P.S. Netanjahu dokázal vystudovat MIT a z ošuntělé socialistické zemičky udělat moderní kapitalistickou technologickou mocnost. Co přesně jste v životě dokázal vy, tedy kromě toho piva?Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          01:31 11.10.2023

          Ad - osadníci, to jsou ti vojáci, kteří dostali opušťák a jeli domů do těch osad, aby mohli oslavit svátek, a po pár týdnech si pak někam zalézt s manželkou nebo holkou, jste to ...Zobrazit celý příspěvek

          Ad - osadníci, to jsou ti vojáci, kteří dostali opušťák a jeli domů do těch osad, aby mohli oslavit svátek, a po pár týdnech si pak někam zalézt s manželkou nebo holkou, jste to schopen nějak pochopit?

          Skús takto riešiť bezpečnosť prevádzky napríklad v jadrovej elektrárni a do týždňa odtiaľ letíš. Sú záležitosti, budovy a zariadenia, u ktorých má byť strážna služba nonstop, tak o čo sa snažíš ?Skrýt celý příspěvek

  • Sgt Murphy
    19:53 10.10.2023

    Len na doplnenie širšej perspektívny čo sa to vlastne deje. Toto má oveľa širší, väčší rozsah a bude mať aj oveľa väčšie dopady na medzinárodnú scénu, západ a na vzťahy medzi ...Zobrazit celý příspěvek

    Len na doplnenie širšej perspektívny čo sa to vlastne deje. Toto má oveľa širší, väčší rozsah a bude mať aj oveľa väčšie dopady na medzinárodnú scénu, západ a na vzťahy medzi krajinami Blízkeho východu, aj s Tureckom podporujúcich Hamás a terorizmus. https://www.timesofisrael.com/...

    Poviem len jednu vetu. India-Middle East-Europe Economic Corridor (IMEC), ktorý vznikol 10. septembra 2023. Presne pred mesiacom.

    https://en.wikipedia.org/wiki/...

    Obrovská ekonomická integrácia krajín Ázie (preto to zlepšovanie vzťahov Vietnam-USA), cez Blízky východ po Európu. Zakladatelia India, USA, Saudská Arábia, UAE, EU na čele s Nemeckom, Francúzskom a Talianskom. Ekonomický koridor vedúci cez UAE, Saudskú Arábiu, Jordánsko - do Izraela a cez more do Grécka a ďalej do EU.

    Proti tomuto projektu sa postavilo Turecko. Samozrejme je proti tomu Rusko, Irán a istotne tak isto aj Čína. Tam sú strojcovia útoku Hamásu na Izrael. Útoky Izraelu na Gazu samozrejme znamenajú rozhorčenie celej svetovej moslimskej komunity a širšia operácia aj so zapojením USA bude istotne znamenať články plné mŕtvych arabských Palestínčanov od Amnesty International atď., ktoré budú celkom istotne znamenať pozastavenie celého projektu IMEC.

    Okamžite sa toho samozrejme chytí Ruská propaganda snažiac sa ospravedlniť útok na Ukrajinu a ďalej podkopať integritu západných krajín v podpore Ukrajiny a využiť na ďalšie psy-ops operácie v krajinách EU, čoho dôsledky vidíme aj vo voľbách do Národnej rady SR a dôsledky budeme vidieť aj v ďalších voľbách v Európe. Ale tiež ovplyvniť mienku Amerických voličov do nadchádzajúcich prezidentských volieb.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    19:46 10.10.2023

    "Objevují se fotografie židovských dětí upálených zaživa Hamasem."

    Co k tomu říct ...

    https://twitter.com/IsraelWarR...

    "Objevují se fotografie židovských dětí upálených zaživa Hamasem."

    Co k tomu říct ...

    https://twitter.com/IsraelWarR...

    • Quetzal
      21:47 10.10.2023

      Je dobře to vědět a vidět. Je to důležité, aby si člověk udělal jasno, na čí straně a proč. Tím že jim to strčíme pod jejich delikátní levicový nosánek, nebudou lidi jako dezertní ...Zobrazit celý příspěvek

      Je dobře to vědět a vidět. Je to důležité, aby si člověk udělal jasno, na čí straně a proč. Tím že jim to strčíme pod jejich delikátní levicový nosánek, nebudou lidi jako dezertní fremen apod. tady blábolit o tom, že všechno je relativní a že je třeba vyvažovat.

      Zvěrstva tohoto charakteru nelze vyvážit ničím než totálním zničením Hamasu a ostatních teroristických skupin. Totálně odzbrojit má v ruce zbraň automaticky okamžitě střílet jako teroristu nachytaného v akci. Už nikdy více. To říkali Židé po druhé světové,
      teď si to budou připomínat nadvakrát. Den Šoa a Den Gazy.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        23:24 10.10.2023

        Ten nosánek je notně zasviněn, takže tam bude třeba strkat dlouho hodně ostrej matroš, než zase začne cítit něco jiného, než vábení orientálního kadidla.

        Ten nosánek je notně zasviněn, takže tam bude třeba strkat dlouho hodně ostrej matroš, než zase začne cítit něco jiného, než vábení orientálního kadidla.

  • pjaro77
    19:41 10.10.2023

    Na pruser bolo zarobené už dlhšiu dobu. Za takých okolností bolo len oázkou času, kedy hnev ...Zobrazit celý příspěvek

    Na pruser bolo zarobené už dlhšiu dobu. Za takých okolností bolo len oázkou času, kedy hnev vybuchne.
    https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 67 z 68