VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 69 z 80
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • TN12
    08:59 15.10.2023

    Zbyněk Petráček, osobní výběr ze světového tisku (Lidovky). Polemika o drastičnosti záběrů z útoku: https://ibb.co/N9m96dT...

    Zbyněk Petráček, osobní výběr ze světového tisku (Lidovky). Polemika o drastičnosti záběrů z útoku: https://ibb.co/N9m96dT...

    • conservative carp
      09:24 15.10.2023

      Ono to s tímto na 1.pohled asi nesouvisí, ale souvisí. T. Breton, bafuňář EU takto sdéluje pokyny soukromým firmám X nebo Meta (osobně je nemusím), např. tento pokyn: "Informujte ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono to s tímto na 1.pohled asi nesouvisí, ale souvisí. T. Breton, bafuňář EU takto sdéluje pokyny soukromým firmám X nebo Meta (osobně je nemusím), např. tento pokyn:
      "Informujte můj tým bez odkladu o opatřeních, která jste přijal proti šíření tohoto deep-fake obsahu i v souvislosti s nadcházejícími volbami v Polsku, Nizozemsku, Litvě, Belgii, Chorvatsku, Rumunsku, Rakousku a s volbami do Evropského parlamentu,“ nařídil Breton Zuckerbergovi."
      Představa, že nějaký tým tohohle joudy posuzuje, jestli nápravná opatření ohledně cenzury jsou v pořádku, je děsivá.
      Ještě věřím, že nejbližší volby do EP tyhle čížky vymetou do zapomnění, ale obávam se , že je pozdě, tah na instituce těchto "liberálů" už splnil úkol a zvrátit to nebude tak snadné.
      https://www.lupa.cz/aktuality/... Skrýt celý příspěvek

  • liberal shark
    08:46 15.10.2023
  • PavolR
    07:49 15.10.2023

    K dodávkam vody do Gazy - z Izraela tam išlo vraj len 8-10% https://twitter.com/Israel_Alm... Hamas včera zablokoval únikové cesty na ...Zobrazit celý příspěvek

    K dodávkam vody do Gazy - z Izraela tam išlo vraj len 8-10%
    https://twitter.com/Israel_Alm...
    Hamas včera zablokoval únikové cesty na juh
    https://twitter.com/IsraelMFA/... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      09:06 15.10.2023

      hamas zablokoval evakuačni trasy, protože potřebuje maximum mrtvých civilů -svých- pro propagační videa a spřizněné novináře, až tam IZR vkročí. Ale vinen bude Izrael a na základě ...Zobrazit celý příspěvek

      hamas zablokoval evakuačni trasy, protože potřebuje maximum mrtvých civilů -svých- pro propagační videa a spřizněné novináře, až tam IZR vkročí. Ale vinen bude Izrael a na základě šokujících videí zadlužená EU v ekonom. krizi zšestinásobí podporu Gaze, tj hamasu. Vsaďte se.

      Antisemitismus je nezničitelný, obvlášt v levicovém Berlíně, dnes už plném mirumilovných imigrantů z muslim. zemí, co tam přisli Němcům podpořit ekonomiku, se mu daří:
      https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        13:27 15.10.2023

        Tak skromne podotknem, že toto kľudne môže byť účelovo spôsobené, aby sa rozoštvala spoločnosť a rozjatrila sa nemecká boliestka.

        Tak skromne podotknem, že toto kľudne môže byť účelovo spôsobené, aby sa rozoštvala spoločnosť a rozjatrila sa nemecká boliestka.

    • CerVus
      11:14 15.10.2023

      Většina pitné vody pochází z odsolovacích zařízení. Když není proud, tak se neodsoluje. Takže teď mají vodu ze studen, která není úplně košer. Ale co.. kdo seje vítr, sklízí bouři. Zobrazit celý příspěvek

      Většina pitné vody pochází z odsolovacích zařízení. Když není proud, tak se neodsoluje. Takže teď mají vodu ze studen, která není úplně košer. Ale co.. kdo seje vítr, sklízí bouři.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        12:31 15.10.2023

        To platí pro Izrael, ne pro Gazu. V Gaze je nedostatek elektřiny pro zásobování vodou více problémem z důvodu pohonu čerpadel.

        To platí pro Izrael, ne pro Gazu. V Gaze je nedostatek elektřiny pro zásobování vodou více problémem z důvodu pohonu čerpadel.

        • CerVus
          16:01 15.10.2023

          V Gaze mají také několik malých a jednu velkou. Za velké slávy ji EU před pár lety budovala protože tam jsou podzemní vody vyčerpané a kontaminované.

          V Gaze mají také několik malých a jednu velkou. Za velké slávy ji EU před pár lety budovala protože tam jsou podzemní vody vyčerpané a kontaminované.

    • Jirosi
      11:51 15.10.2023

      IDF se chystá na pozemní úder do Gazy.
      Hammas buduje zatarasy, barikady, aby jim omezil postup.
      Koho to překvapuje?

      IDF se chystá na pozemní úder do Gazy.
      Hammas buduje zatarasy, barikady, aby jim omezil postup.
      Koho to překvapuje?

  • yojo
    05:13 15.10.2023

    Hamas pouzil pocas utoku drony, odvtedy ich nebolo vidiet. Ja len dufam, ze Izrael ak vstupi do Gazy, tak to ma dostatocne premyslene a ochranene, aby ich tam nerozbili stovky ...Zobrazit celý příspěvek

    Hamas pouzil pocas utoku drony, odvtedy ich nebolo vidiet. Ja len dufam, ze Izrael ak vstupi do Gazy, tak to ma dostatocne premyslene a ochranene, aby ich tam nerozbili stovky dronov.Skrýt celý příspěvek

  • MartinV
    21:13 14.10.2023

    Izrael se chystá nasadit poprvé v ostré akci laserové protiraketové systémy.
    https://twitter.com/BittonRose...

    Izrael se chystá nasadit poprvé v ostré akci laserové protiraketové systémy.
    https://twitter.com/BittonRose...

  • Arthur
    20:40 14.10.2023

    To stihli tak rýchlo spraviť videá s tou ukoristenou IDF technikou ?

    zdroj: https://x.com/clashreport/stat...

    To stihli tak rýchlo spraviť videá s tou ukoristenou IDF technikou ?

    zdroj: https://x.com/clashreport/stat...

    • SpiritWar
      20:58 14.10.2023

      Jo, števo segal može naberat inšpiraciu.

      Jo, števo segal može naberat inšpiraciu.

    • Erich
      21:00 14.10.2023

      To jsou nějaké makety

      To jsou nějaké makety

    • Rai78
      23:01 14.10.2023

      jsou to makety a video je to nácvik Hamasu

      jsou to makety a video je to nácvik Hamasu

      • PavolR
        07:20 15.10.2023

        Dúfajme, že to video neuvidí Kim, lebo nechá svojich vlastných modelárov popraviť. ;-)

        Dúfajme, že to video neuvidí Kim, lebo nechá svojich vlastných modelárov popraviť. ;-)

    • Arthur
      23:31 14.10.2023

      Erich a Rai78: Díky za doplnenie z mobilu som si nevšimol, že sú to makety, ale zároveň hneď mi bola divná tá rýchlosť.

      Erich a Rai78: Díky za doplnenie z mobilu som si nevšimol, že sú to makety, ale zároveň hneď mi bola divná tá rýchlosť.

      • Erich
        11:12 15.10.2023

        Tak aspoň vidíme jak trénují a na co se připravovali, kluci/holky z IDF to nebudou mít snadné

        Tak aspoň vidíme jak trénují a na co se připravovali, kluci/holky z IDF to nebudou mít snadné

    • Lwtr
      02:34 15.10.2023

      Ty vybuchy nejsou realne , vypada to na cgi

      Ty vybuchy nejsou realne , vypada to na cgi

    • alter01
      04:16 15.10.2023

      Nie je to ukážka z Putinovského taknkové biathonu . Hlavne ten betonový okop niekde v pušti sa mi páčil.

      Nie je to ukážka z Putinovského taknkové biathonu . Hlavne ten betonový okop niekde v pušti sa mi páčil.

  • segal7
    20:18 14.10.2023

    Nepřekvapivě https://twitter.com/Israel/sta... Hamásovská ...Zobrazit celý příspěvek

    Nepřekvapivě
    https://twitter.com/Israel/sta...
    Hamásovská klasika
    https://twitter.com/Bhoopendar...
    https://twitter.com/TomasZdech... Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      07:18 15.10.2023

      Do Gazy se chystá invaze IDF, a vás překvapuje, že obranci začínají budovat barikady?

      Do Gazy se chystá invaze IDF, a vás překvapuje, že obranci začínají budovat barikady?

  • Strycek-Tomas
    20:18 14.10.2023

    Doufam, ze Izrael nezneuzije situace k vyhnani Palestincu z Gazy. Souhlasim s eliminiaci s Hamasu, v podpostate i chapu invazy do Gazy, ktera je z bezepcnostniho hlediska nutna, ...Zobrazit celý příspěvek

    Doufam, ze Izrael nezneuzije situace k vyhnani Palestincu z Gazy. Souhlasim s eliminiaci s Hamasu, v podpostate i chapu invazy do Gazy, ktera je z bezepcnostniho hlediska nutna, ale Izraelskou kolonizacni politiku, u ktere tento stat zneuziva kazdou valku, v zadnem pripade podporovat nebudu. Jedna vec je teror Hamasu, druha terorIzraelcu, ktery si s nimi nekdy v nicem nezada.


    Palestinci maji strach opustit pred invazi mesto ne kvuli tomu, ze by podporovali Hamas, ale spis ze strachu, ze se nebudou moci vubec vratit, coz Izralci udelali uz nekolikrat. Takuze doufam, ze izraelska vlada nepospini pamatku obeti spinavou politikou.

    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      20:31 14.10.2023

      Palestinci možná nemají ani tak obavu opustit město, jako možnost. Gaza je přelidněná a hraničí s Izraelem, kde je nechtějí a s Egyptem, kde je taky nechtějí. O kolonizaci neměj ...Zobrazit celý příspěvek

      Palestinci možná nemají ani tak obavu opustit město, jako možnost. Gaza je přelidněná a hraničí s Izraelem, kde je nechtějí a s Egyptem, kde je taky nechtějí.

      O kolonizaci neměj strach, o tu Izrael nestojí, proto se z Gazy stáhl. Ale nějak ji bude muset zpacifikovat.Skrýt celý příspěvek

      • Strycek-Tomas
        20:38 14.10.2023

        Tsss.... ze o kolonizaci Izrael nestoji. Sorry..... ale to nebylo ani trochu vtipne. 70 let nedela nic jineho... Miliony lidi vyhnal do uprchlickych taboru na pospas osudu a ...Zobrazit celý příspěvek

        Tsss.... ze o kolonizaci Izrael nestoji. Sorry..... ale to nebylo ani trochu vtipne. 70 let nedela nic jineho... Miliony lidi vyhnal do uprchlickych taboru na pospas osudu a vsichni se pak divi, ze ti co zustali Irael nenavidi do morku kosti...

        Pokud to Izrael v Gaze prezene, tak mu hrozi daleko horsi konflikt a na vice frontach a pokud by to jednoho dne ohrozilo jeho samotnou existenci, tak sorry, ale propracoval se k tomu sam. Litost si uz pak nezaslouzi.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          20:45 14.10.2023

          Palestinců z Izraele odešlo (dobrovolně i nedobrovolně) asi 700 000. Naopak Židů z arabských zemí asi 900 000. Jaké miliony? Už to nepij. Miliony lidí jsme vyhnali my, v roce 1945 ...Zobrazit celý příspěvek

          Palestinců z Izraele odešlo (dobrovolně i nedobrovolně) asi 700 000. Naopak Židů z arabských zemí asi 900 000. Jaké miliony? Už to nepij.

          Miliony lidí jsme vyhnali my, v roce 1945 a 1946. Ale nějak netrpí opuštění v uprchlických táborech. Čím to asi tak bude?Skrýt celý příspěvek

          • Strycek-Tomas
            20:50 14.10.2023

            Budis, tak statisice. To je uplne nepodstatne a pro tebe evidentne pouha statistika s cisly, humanisto. A zrejme je pro tebe uplne normalni vyhanet lidi, z jejich vlastni zeme. Ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Budis, tak statisice. To je uplne nepodstatne a pro tebe evidentne pouha statistika s cisly, humanisto. A zrejme je pro tebe uplne normalni vyhanet lidi, z jejich vlastni zeme. Ale jak jsem psal, Izrael se pak vubec nemuze divit jakykolim utokum. Ani trochu, protoze jen roste to, co sam zasel.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            21:01 14.10.2023

            Ano, je to normální, i když nikoli humánní. My vyhnali Němce, Slováci Maďary, Poláci a Ukrajinci se vyhnali navzájem, Chorvati vyhnali Srby, Indové a Pákistánci se vyhnali ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, je to normální, i když nikoli humánní. My vyhnali Němce, Slováci Maďary, Poláci a Ukrajinci se vyhnali navzájem, Chorvati vyhnali Srby, Indové a Pákistánci se vyhnali navzájem, Turci vyhnali Řeky (respektive křesťany), Arabi Židy, Židé Araby.
            Ale nikdy nikde se nestalo, aby ti vyhnaní žili celá desetiletí v uprchlických táborech. Vyhnaní Židé nežijí v uprchlických táborech. Proč v nich žijí Palestinci? Dokážeš na to odpovědět?

            Pokud Arabi vyhnali ze svých zemí 900 000 Židů, má Izrael právo páchat v těch zemích teroristické útoky?Skrýt celý příspěvek

          • Strycek-Tomas
            21:08 14.10.2023

            V tom pripade ted v Izraeli sklizi pouze plody sve prace a dalsi debatu uz povazuji za nepodstatnou. Tech lidi, co zabil Hamas je mi lito, ale pokud tam vsichni mysli stejne jako ...Zobrazit celý příspěvek

            V tom pripade ted v Izraeli sklizi pouze plody sve prace a dalsi debatu uz povazuji za nepodstatnou. Tech lidi, co zabil Hamas je mi lito, ale pokud tam vsichni mysli stejne jako ty, tak si rikam, ze odsud podsud.
            Rusaci si take vymysleli na Ukrajine srdcervouci pribehy o nacistech a terorizovani ruskych krajanu, ze tomu spousta lidi uverila, ale kdyz se clovek dozvi vsechny detaily a souvislosti, nabizi to pak uplne jiny obrazek.Skrýt celý příspěvek

          • segal7
            21:33 14.10.2023

            Miliony palestinských uprchlíků zařídila deklarace OSN

            Miliony palestinských uprchlíků zařídila deklarace OSN

          • Strycek-Tomas
            21:48 14.10.2023

            A jesteri z Pekel! Vesmirni lide to rikali....

            A jesteri z Pekel! Vesmirni lide to rikali....

          • segal7
            22:35 14.10.2023

            Něco si o tom zjisti a pak až piš
            https://echo24.cz/a/HiPMK/knih...

            Něco si o tom zjisti a pak až piš
            https://echo24.cz/a/HiPMK/knih...

          • Filur
            02:58 15.10.2023

            Nebude to treba tim, ze Zide, kteri prisli v 50 letech do Iz z arabskych zemi dostali zdarma pozemky a nemovitosti vyhnanych Palestincu, zatimco ti nedostali zadarmo nikde nic ?

            Nebude to treba tim, ze Zide, kteri prisli v 50 letech do Iz z arabskych zemi dostali zdarma pozemky a nemovitosti vyhnanych Palestincu, zatimco ti nedostali zadarmo nikde nic ?

          • GlobeElement007
            08:06 15.10.2023

            1. Židé nedostali zadarmo nic. 2. Proč nedostali nic Palestinci? Čí je to vina? Proč se v nové vlasti začlenili Němci, Maďaři, Řekové, Indové, Pákistánci a další, ale Palestinci ...Zobrazit celý příspěvek

            1. Židé nedostali zadarmo nic.
            2. Proč nedostali nic Palestinci? Čí je to vina?
            Proč se v nové vlasti začlenili Němci, Maďaři, Řekové, Indové, Pákistánci a další, ale Palestinci ne?Skrýt celý příspěvek

          • Filur
            12:04 15.10.2023

            Pro pana Segala. " Neco si o tom zjisti " To co zdrojujete je uryvek z knihy izraelske pr specialistky. Myslite ze je zcela objektivní ?

            Pro pana Segala. " Neco si o tom zjisti " To co zdrojujete je uryvek z knihy izraelske pr specialistky. Myslite ze je zcela objektivní ?

        • Hawk
          21:39 14.10.2023

          Nácku, nastuduj si, jak k rozdělení Mandátu došlo. Arabové dostali 3/4 plochy Mandátu. Celé Jordánsko. Půdu v Palestině (Židovské zemi) židé vykoupili... Aby tam žili sami, bez ...Zobrazit celý příspěvek

          Nácku, nastuduj si, jak k rozdělení Mandátu došlo. Arabové dostali 3/4 plochy Mandátu. Celé Jordánsko. Půdu v Palestině (Židovské zemi) židé vykoupili... Aby tam žili sami, bez smradlavých beduínů... Vlajka Palestiny byla bílo-modrá se šesticípou hvězdou. To není arabská vlajka, že ne?? Douč se historii a nepropadej hysterii...Skrýt celý příspěvek

          • Strycek-Tomas
            21:46 14.10.2023

            Jste vtipalek. Prebirate rusky narrativ? Ti maji taky vsechny za nacisty. :)

            Jste vtipalek. Prebirate rusky narrativ? Ti maji taky vsechny za nacisty. :)

          • Filur
            12:36 15.10.2023

            Soude podle Vaseho vyjadrovani jste nejen xenofobní rasista, ale i primitiv. Pokud myslite vlajku z fr.encyklopedie Larousse z roku 1934, nikdy se nejednalo o oficialni ...Zobrazit celý příspěvek

            Soude podle Vaseho vyjadrovani jste nejen xenofobní rasista, ale i primitiv. Pokud myslite vlajku z fr.encyklopedie Larousse z roku 1934, nikdy se nejednalo o oficialni zastavuhttps://commons.wikimedia.org/... Skrýt celý příspěvek

        • CerVus
          21:58 14.10.2023

          Židé na celém tom území žili tisíc let před tím než vůbec někdo začal uvažovat nad vymyšlením toho jejich proroka. Proto nechtějí úplně pustit Západní břeh a proto neustále někdo ...Zobrazit celý příspěvek

          Židé na celém tom území žili tisíc let před tím než vůbec někdo začal uvažovat nad vymyšlením toho jejich proroka. Proto nechtějí úplně pustit Západní břeh a proto neustále někdo snaží posouvat hranice dál a dál. Berou to tak, že je to jejich země.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            01:34 15.10.2023

            Než je Římani všechny vyhnali. Před tím tam žili Egypťani, Řekové, Chetité, Arméni a kdo ví kdo ještě. Nic z toho není relevantní argument. Nebo se fakt jako máme vracet 1800 ...Zobrazit celý příspěvek

            Než je Římani všechny vyhnali.

            Před tím tam žili Egypťani, Řekové, Chetité, Arméni a kdo ví kdo ještě.

            Nic z toho není relevantní argument. Nebo se fakt jako máme vracet 1800 let do historie?Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            02:55 15.10.2023

            V Kannane žili predtým egypťania gréci, chétiti, arméni ? Ty si kde študoval historiu ? Žili tam rôzne semitksé kmene a národy, z ktorých sa oddelili budúci izraelci. Námatkovo - ...Zobrazit celý příspěvek

            V Kannane žili predtým egypťania gréci, chétiti, arméni ?
            Ty si kde študoval historiu ?
            Žili tam rôzne semitksé kmene a národy, z ktorých sa oddelili budúci izraelci. Námatkovo - amoriti, chaldejci, feničania, mobiti, edumejci, ....Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            08:08 15.10.2023

            Ono nejde ani tak o historii, jako o mytologii. Na ten západní břeh se stěhují věřící Židé a podle bible je ta země jejich, darovaná jim bohem. A než tady začne někdo argumentovat, ...Zobrazit celý příspěvek

            Ono nejde ani tak o historii, jako o mytologii. Na ten západní břeh se stěhují věřící Židé a podle bible je ta země jejich, darovaná jim bohem.
            A než tady začne někdo argumentovat, že víra není důvod, pak si uvědomte, proč muslimové ječí kvůli mešitě v Jeruzalémě. Pokud jednání na základě víry uznáváte jednomu, musíte to uznat i druhému.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            16:29 15.10.2023

            pjaro77 Zato vy jste zjevně dějiny studoval jen z hebrejské Bible. Všechny tyhle nesemitské národy v oblasti Palestiny v posledních 2000 letech žily a mnohé stále ještě žijí. ...Zobrazit celý příspěvek

            pjaro77
            Zato vy jste zjevně dějiny studoval jen z hebrejské Bible.

            Všechny tyhle nesemitské národy v oblasti Palestiny v posledních 2000 letech žily a mnohé stále ještě žijí.

            Na základě pohádek z Bible si dělat nárok na celé území jako jeho výlučný majitel - ano, vesele se vracíme do 19. století. U Ruska to tvrdě odsuzujete, u Izraele je to ale v pořádku…Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            22:36 15.10.2023

            Na pelištejcov som zabudol. Egypťania to tam kedysi ovládali ale pochybujem že tam trvale žili. S tým posledným odstavcom máš pravdu, to platí aj o araboch, ktorí tam prišli ...Zobrazit celý příspěvek

            Na pelištejcov som zabudol.
            Egypťania to tam kedysi ovládali ale pochybujem že tam trvale žili.

            S tým posledným odstavcom máš pravdu, to platí aj o araboch, ktorí tam prišli poslední ale chcú celý kanaan mať etnicky čistý.Skrýt celý příspěvek

        • mthiel
          23:55 14.10.2023

          Jste nevdělaný a špatně informovaný. Pejorativa vynechávám.

          Jste nevdělaný a špatně informovaný. Pejorativa vynechávám.

          • leir
            01:31 15.10.2023

            Vy se tu profilujete úplně stejně, jen z opačné strany.

            Vy se tu profilujete úplně stejně, jen z opačné strany.

          • Riiiederner
            02:16 15.10.2023

            leir a ty se tu zase profiluješ jKo prvotřídní woketard tak co...

            leir a ty se tu zase profiluješ jKo prvotřídní woketard tak co...

          • Filur
            12:46 15.10.2023

            Ja myslim, ze je hlavne silne motivovany. Fascinuje me jeho zaliba ve vysidlovani vsech moznych narodu. Doporucil bych panovi prenocovat par noci ve stanu v zime.

            Ja myslim, ze je hlavne silne motivovany. Fascinuje me jeho zaliba ve vysidlovani vsech moznych narodu. Doporucil bych panovi prenocovat par noci ve stanu v zime.

    • Tino
      20:34 14.10.2023

      pripomenim ze stav ked po prehratej vojne prichadza agresor o cast uzemia je bezny.Tak mimochodom vzniklo Ceskoslovensko.

      pripomenim ze stav ked po prehratej vojne prichadza agresor o cast uzemia je bezny.Tak mimochodom vzniklo Ceskoslovensko.

      • Strycek-Tomas
        20:52 14.10.2023

        Nuz, tak to se modli, aby se ted Izral nestal sam agresorem. Ma k tomu sklony.

        Nuz, tak to se modli, aby se ted Izral nestal sam agresorem. Ma k tomu sklony.

      • leir
        01:35 15.10.2023

        Tak to opravdu ne. :-D

        Tak to opravdu ne. :-D

    • Toomk
      20:37 14.10.2023

      a je doufam vsem jasny, kam povede cesta palestincu, pokud nakonec budou moci odejit do egypta? Egypt to rozhodne nebude, kde nakonec skonci.

      a je doufam vsem jasny, kam povede cesta palestincu, pokud nakonec budou moci odejit do egypta? Egypt to rozhodne nebude, kde nakonec skonci.

      • Strycek-Tomas
        20:43 14.10.2023

        V tom pripade, proc potom narikat, na temi 1200 mrtvymi Izraelci, kdyz je to tady pro vsechny v podstate normalka, kaficko. Podle teto filozofie je vlastne normalni, ze se tam ...Zobrazit celý příspěvek

        V tom pripade, proc potom narikat, na temi 1200 mrtvymi Izraelci, kdyz je to tady pro vsechny v podstate normalka, kaficko. Podle teto filozofie je vlastne normalni, ze se tam povrazdi mezi sebou a tedy je uplne jedno jak to dopadne. Pred tydnem 1200 Izralecu, za mesic 20 000 Palestincu. Pro zdejsi diskutery zrejme normalka. A pokud Izrale na to jednou zanikne, tak budis.

        Tohohle se ucastnit nebudu. Izrael neuvidi ode me ani jeden cent.Skrýt celý příspěvek

      • dapperdanman
        21:03 14.10.2023

        A co myslíte, že se stane po vyhlášení Palestinského státu? Že všichni ti "uprchlíci" po okolních státech, kteří teď nemají pas, budou další generace čekat na prosperitu v nějakém ...Zobrazit celý příspěvek

        A co myslíte, že se stane po vyhlášení Palestinského státu? Že všichni ti "uprchlíci" po okolních státech, kteří teď nemají pas, budou další generace čekat na prosperitu v nějakém novém stanovém městečku u Ramalláhu? Negramotní, nezaměstnatelní, bez prostředků a tedy bez šance na sňatek? Jakou prosperitu? Z čeho?

        Víte, proč se sem sunou zástupy mladých svobodných mužů? To není žádná záhada, stačí alespoň trochu znát reálie těch společností, ze kterých přicházejí.

        Je-li chudý, bez vzdělání, bez prostředků, bez práce, nemá šanci se doma oženit, protože mu nikdo svou dceru nedá, nemá-li ji a její děti jak uživit. Ale je pro něj cesta, jak to vyřešit. Získá-li povolení k trvalému pobytu kdekoliv, kde existuje civilizovaný zdravotní a sociální systém, může takto zajistit budoucí ženu a děti, a to už se vyvažuje zlatem.

        100 tisíc dolarů se rozkutálí, ale tohle je na věky. Už se to všichni konečně naučme - rodina je u nich všechno. Oni u nás nehledají evropskou variantu amerického snu, hledají zabezpečení pro sebe a tím pro svou budoucí manželku a děti.

        Většina se tady ženit nebude, žena, která už tu je, už má na výběr.

        Proto je tam tolik frustrace, zástupy a zástupy chudých mladých mužů, kteří si nikdy nesáhli na ženu a nemají ani vyhlídku na to, že se to změní.Skrýt celý příspěvek

        • Strycek-Tomas
          21:16 14.10.2023

          Diky za konstruktivni pohled na vec. Muzeme si rikat co chceme, ale faktem je, ze by na jejich miste tak jedna asi kazdy z nas. Kazdy hleda cestu do lepsiho. Ja osobne jsem take ...Zobrazit celý příspěvek

          Diky za konstruktivni pohled na vec. Muzeme si rikat co chceme, ale faktem je, ze by na jejich miste tak jedna asi kazdy z nas. Kazdy hleda cestu do lepsiho. Ja osobne jsem take migrant, bydlim v zahranici a zpatky do chudeho frustrovaneho Ceska se mi ani trochu nechce. :)Skrýt celý příspěvek

        • leir
          01:40 15.10.2023

          Jak lze vyhlásit “palestinský stát”, když 80 % Západního břehu stejně už dnes de facto spravují Izraelci a mezi jednotlivými arabskými městy se nedá ani spolehlivě obchodovat, ...Zobrazit celý příspěvek

          Jak lze vyhlásit “palestinský stát”, když 80 % Západního břehu stejně už dnes de facto spravují Izraelci a mezi jednotlivými arabskými městy se nedá ani spolehlivě obchodovat, protože nelze jezdit ani po silnicích bez zdlouhavých checkpointů (a na silnice určené pro Židy Arabové nesmějí)?

          Stejně tak v Gaze: Hamás drží občany jako rukojmí a neustále radikalizuje puberťáky bez budoucnosti.Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            03:01 15.10.2023

            Nejde a ani nebude vyhlásený. 5 veľkých vojen čo arabi viedli proti izraelu a ešte predtým za vyvádzanie arabov za al-Husajniho viedli k tomu, že to tak ostane . Čas na ...Zobrazit celý příspěvek

            Nejde a ani nebude vyhlásený. 5 veľkých vojen čo arabi viedli proti izraelu a ešte predtým za vyvádzanie arabov za al-Husajniho viedli k tomu, že to tak ostane . Čas na palestínsky štát si pres..ali v 60tych rokoch.
            Egypťania, irán a ďalší môžu poskytnúť azyl palestínskym arabom alebo im darovať kus územia.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            07:26 15.10.2023

            Pjaro77: Kde by to uzemí co jim maji darovat mělo byt?
            Egypt se fakticky zřekl území Gazy ve prospěch Palestinců.

            Pjaro77: Kde by to uzemí co jim maji darovat mělo byt?
            Egypt se fakticky zřekl území Gazy ve prospěch Palestinců.

          • pjaro77
            22:38 15.10.2023

            V severnej sinaji napríklad.

            V severnej sinaji napríklad.

  • dapperdanman
    20:14 14.10.2023

    Bude se jednat o kombinovaný pozemní, námořní a vzdušný úder:

    https://www.jpost.com/israel-n...

    Bude se jednat o kombinovaný pozemní, námořní a vzdušný úder:

    https://www.jpost.com/israel-n...

  • dapperdanman
    19:58 14.10.2023

    United States Military Academy, West Point, Lieber Institute for Law and Land Warfare Siege Law and Military ...Zobrazit celý příspěvek

    United States Military Academy, West Point,
    Lieber Institute for Law and Land Warfare

    Siege Law and Military Necessity:
    https://lieber.westpoint.edu/s...

    Hostage-Taking and the Law of Armed Conflict:
    https://lieber.westpoint.edu/h...

    The Legal Context of Operations Al-Aqsa Flood and Swords of Iron:
    https://lieber.westpoint.edu/l...

    Kdo chce instantní verzi:
    https://www.jpost.com/israel-n... Skrýt celý příspěvek

  • segal7
    19:30 14.10.2023

    Nemáte někdo celou verzi?
    https://www.youtube.com/watch?...

    Nemáte někdo celou verzi?
    https://www.youtube.com/watch?...

  • HumInt
    19:19 14.10.2023

    Pozemná invázia by sa mala začať dnes alebo zajtra ráno:
    https://twitter.com/Apex_WW/st...

    Pozemná invázia by sa mala začať dnes alebo zajtra ráno:
    https://twitter.com/Apex_WW/st...

  • danny
    19:04 14.10.2023

    Hamás zavraždil devt rukojmích, včetně jednoho cizince jako odvetu za útoky na jeho zařízení. https://twitter.com/GibisVB/st...

    Hamás zavraždil devt rukojmích, včetně jednoho cizince jako odvetu za útoky na jeho zařízení. https://twitter.com/GibisVB/st...

  • Sano
    18:41 14.10.2023

    `EU okamžitě ztrojnásobí pomoc pro Pásmo Gazy` zacinam mam pocit ze v tom Bruseli sa odpojili docista od ...Zobrazit celý příspěvek

    `EU okamžitě ztrojnásobí pomoc pro Pásmo Gazy`
    zacinam mam pocit ze v tom Bruseli sa odpojili docista od reality

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      19:02 14.10.2023

      To už není věř ze slonoviny, to je věž na Marsu.

      To už není věř ze slonoviny, to je věž na Marsu.

      • mudry.udrzbar
        22:05 14.10.2023

        Objektivne je to par drobných 75 milonov Eur. Na Ukrajinu EU posiela desiatky miliard. Ale mali to stopnout ako gesto a posielat az cez mezinarodne organizacie tak, aby bolo ...Zobrazit celý příspěvek

        Objektivne je to par drobných 75 milonov Eur. Na Ukrajinu EU posiela desiatky miliard.

        Ale mali to stopnout ako gesto a posielat az cez mezinarodne organizacie tak, aby bolo 100%, ze nepojde ani euro Hamasu.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          22:31 14.10.2023

          Měli to poslat do Ramaláhu, aby dali najevo, že kdo se chová slušně, ten na tom vydělá.

          Měli to poslat do Ramaláhu, aby dali najevo, že kdo se chová slušně, ten na tom vydělá.

        • Theokotos
          22:35 14.10.2023

          Aby peníze nešly Hamásu nejde zařídit, ty mezinárodní organizace tam totiž zaměstnávají převážně místní lidi a Hamás je má pod palcem. Musel byste velmi přísně hlídal tok každého ...Zobrazit celý příspěvek

          Aby peníze nešly Hamásu nejde zařídit, ty mezinárodní organizace tam totiž zaměstnávají převážně místní lidi a Hamás je má pod palcem. Musel byste velmi přísně hlídal tok každého eura/dolaru a mít moc podezřelé toky ihned zastavit. Tuhle moc nikdo nemá a Hamás samozřejmě nepřipustí, aby ji měl.
          Takže de facto jsou to skutečně peníze pro Hamás.
          A to, že díky obrovské korupci skončí významná část na soukromých kontech nebo ve výstavbě vil jeho pohlavárů, je hodně slabá náplast.Skrýt celý příspěvek

      • leir
        01:42 15.10.2023

        Spíš to jen dokazuje, že tomu ve své jednostranné zaslepenosti prostě nerozumíte.

        Spíš to jen dokazuje, že tomu ve své jednostranné zaslepenosti prostě nerozumíte.

        • Riiiederner
          02:18 15.10.2023

          Lol, šetři s tim copiem

          Lol, šetři s tim copiem

    • Theokotos
      19:06 14.10.2023

      Tak vida, EU umí fungovat akčně a rychle! Je tragikomické, ale zároveň příznačné, že jen kvůli pomoci pro Hamás (ten totiž v Gaze reálně vládne a peníze rozděluje). Pro porovnání ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak vida, EU umí fungovat akčně a rychle! Je tragikomické, ale zároveň příznačné, že jen kvůli pomoci pro Hamás (ten totiž v Gaze reálně vládne a peníze rozděluje).
      Pro porovnání vzpomínám na "akceschopnost" EU v době začátků Covidu. Zatímco státy se s tím praly jak uměly, vzájemně si posílaly pomoc a lidé šili roušky, nejmocnější žena Evropy mlčela. A po 3 týdnech zveřejnila video, jak si správně mýt ruce...Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        20:53 14.10.2023

        Jako važně? https://www.consilium.europa.e... 12/2019 - první nakažení Covid v Cině 28.1.2020 - První akce na úrovni EU Konec února 2020 první ...Zobrazit celý příspěvek

        Jako važně?
        https://www.consilium.europa.e...

        12/2019 - první nakažení Covid v Cině
        28.1.2020 - První akce na úrovni EU

        Konec února 2020 první nakažení v CR.
        Polovina března 2020 v CR šijeme řoušky.

        Fakt je problém napřed otevřít internet?Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          22:15 14.10.2023

          Tak si to pořádně přečtěte, když jste sem dal takový pěkný odkaz. Dokazuje, co píšu - že aktivita šla jednoznačně zdola, od ministrů zdravotnictví jednotlivých zemí. První aktivita ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak si to pořádně přečtěte, když jste sem dal takový pěkný odkaz. Dokazuje, co píšu - že aktivita šla jednoznačně zdola, od ministrů zdravotnictví jednotlivých zemí. První aktivita od von Leydenové je tam 16. března, kdy na videokonferenci vyzvala k omezení cest do EU.
          To tedy, pardon, ale na šéfku nejmocnějšího orgánu EU, kam právě přichází pandemie mi to přijde hodně málo.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            00:25 15.10.2023

            Aktivita šla z dola nahoru? EU měla vytvořený systém, a ten byl založený na jednání ministrů zdravotnictvi jako těch pod které ta agenda spadá v jednotlivých státech. System ...Zobrazit celý příspěvek

            Aktivita šla z dola nahoru?
            EU měla vytvořený systém, a ten byl založený na jednání ministrů zdravotnictvi jako těch pod které ta agenda spadá v jednotlivých státech.
            System aktivoval v té době předsedající stát. Kdo taky jiný..

            Šefku, která má pravomoci podřizené narodnim vladá, atd. Ty ve zdravotni krizi zastupovali MZ, v krizi na UA se zase schází MO. Jaká to divná věc.

            PS: Od kdy je zdravotnictvi agenda Eu?Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            01:05 15.10.2023

            Snažíte se, ale jaksi vám unikl smysl mé námitky. Nepíšu nic o tom, že EU chybí procesy na řešení toho nebo onoho nebo že EU neměla systém na řešení pandemie a nepopírám, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Snažíte se, ale jaksi vám unikl smysl mé námitky. Nepíšu nic o tom, že EU chybí procesy na řešení toho nebo onoho nebo že EU neměla systém na řešení pandemie a nepopírám, že ministři zdravotnictví jednali na platformě EU (rady ministrů zdravotnictví). Nedostatek procesů opravdu není hlavním problémem EU :-D
            Mluvím o tom, že předsedkyně EK, takto nejmocnější žena Evropy, se v době, kdy už dávno měla mít jasný plán co dělat, koho s kým propojit a vůbec co dělat, ozvala po třech týdnech s mimoňskými a marginálními nápady jak si mýt ruce a jak necestovat do EU. Tohle je míra předvídavosti a schopnosti organizovat na úrovni středního managementu v jakémkoliv funčním korporátu a ona nemá ani to.
            V případě útoku na Izrael nejdřív velkohubě prohlásila, že EU stopne financování Hamásu/Gazy, aby za tři dny otočila s tím, že jej naopak trojnásobně zvýší. Potřebujete lepší ukázku toho, jak je nekompetentní?
            A takhle nekompetentní byla v každé funkci, kterou zastávala, křiklavým pomníkem jejích "schopností" budiž, když vojáci Bundeswehru po letech jejího působení na německém ministerstvu obrany museli cvičit s dřevěnými puškami:
            https://www.express.co.uk/news...
            A tak když Borell jako přesvědčený levičák (tudíž věřící, že za všechno zlo vesmíru může bílý muž, všechno je kolonialismus a protože vznik Izraele umožnil bílý muž, je to vlastně reziduum kolonialismu a tudíž se musí zrušit) prohlásí, že po útoku Hamásu na Izrael nesmíme pomoc Gaze snížit, ale zvýšit, na to nemá Leydenová co říct a všechno mu odkýve.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            01:46 15.10.2023

            “… A tak když Borell jako přesvědčený levičák (tudíž věřící, že za všechno zlo vesmíru může bílý muž, všechno je kolonialismus a protože vznik Izraele umožnil bílý muž, je to ...Zobrazit celý příspěvek

            “… A tak když Borell jako přesvědčený levičák (tudíž věřící, že za všechno zlo vesmíru může bílý muž, všechno je kolonialismus a protože vznik Izraele umožnil bílý muž, je to vlastně reziduum kolonialismu a tudíž se musí zrušit)…”

            Aneb jak si vytvořit slaměného panáka a pak se nad ním ukájet.

            S lidmi jako vy je diskuse nemožná. Vy nejste ochoten diskutovat, vás totiž realita nezajímá. Umíte jen dávat nálepky a pak se strašně divíte, že se svět nechová podle vašich umíněných rad. Realita je totiž jiná.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            02:31 15.10.2023

            @leir - helemese, pan leir se dobral k tomu, co je straw-man argumentace a tak s ní teď neobratně máchá, jak může (viž jeho příspěvky níže). Blahopřeji, ale zklamu vás, popsání ...Zobrazit celý příspěvek

            @leir - helemese, pan leir se dobral k tomu, co je straw-man argumentace a tak s ní teď neobratně máchá, jak může (viž jeho příspěvky níže). Blahopřeji, ale zklamu vás, popsání vašeho oblíbence slovy, která se vám nelíbí, není straw-man argumentace. Abyste pochopil její princip - musel bych např. vzbudit hrozbu, že chce Borell v Evropě zavádět komunismus a proti této hrozbě začít bojovat, což nedělám.
            K tomu, co jsem napsal o von Leydenové nic nemáte, ono to totiž těžko lze zpochybnit, že.
            To, co je pro eurofilské úředníky "realitou" věcí, které si odsouhlasili ve svých agendách, je pro normální lidi často blouzněním, narážejícím na hranice ne nějakých mých názorů, ale na hranice fyzické reality. A už nyní se začíná ukazovat, která z těchto realit je reálnější.
            A laskavě mě neosočujte z dávání nálepek, na to jsou tady jiní experti.
            Tohle mě vždycky pobaví, hlásí-li se někdo k nějakému ideologickému proudu a když ho tedy podle jeho sebeidentifikace oslovujete, hrozitánsky se uráží, jak nálepkujete :-D To taky o něčem svědčí.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            07:36 15.10.2023

            Tak znova, organy Eu jednali už dva měsíce před problémem. V březnu prudce zrychlilo jednání. Ehm... systém fungoval. Proč by do něji hazela vidle? Protože, pak by bylo snažší do ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak znova, organy Eu jednali už dva měsíce před problémem. V březnu prudce zrychlilo jednání.

            Ehm... systém fungoval. Proč by do něji hazela vidle?
            Protože, pak by bylo snažší do Eu kopat?

            Byla doba kdy bylo úkolem MO šetrit penize, nedělalo to jen Mo v Německu. Ale dokonce v CR jsme měli několik podobných. Víme?

            Zastavení pomoci bylo spojené z útokem na Izrael.
            To je ten útok za který dle průzkumu 79% zidů viní svou vládu.
            Zatím co obnovení pomoci, je reakce na Izraelem způsobené škody v Gaze.
            Akce > následek. To už je vina Eu, že Izrael zvadl vybombardovat Gazu za 3dny?Skrýt celý příspěvek

          • pjaro77
            23:03 15.10.2023

            Ano, na úrovni EU vytvorili systém rescEU v marci. Také niečo malo existovať už dávno. Krízové stavy zvládajú orgány EU dosť biedne, vždy hľadajú riešenie až v rozvinutom ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, na úrovni EU vytvorili systém rescEU v marci. Také niečo malo existovať už dávno.
            Krízové stavy zvládajú orgány EU dosť biedne, vždy hľadajú riešenie až v rozvinutom pruseri. Týka sa to covidu, drahej energetiky, migrácie zvonka.
            Problémy nespôsobila len merkel, von der .. , na tom majú podiel aj iní páni.
            Mimochodom prusery sa týkajú aj europskeho NATO - donedávna neexistovali dohody o vojenskom schengene, spoločnej ABM, jednotky rýchlej a veľmi rýchlej reakcie, spoločnej letke veľkých nákladných lietadiel (tá je dodnes podvyživená).Skrýt celý příspěvek

    • Atomas
      19:14 14.10.2023

      Já když to četl, tak ve mne vřela krev. Bylo by rozumné humanitárně podporovat Palestince, ovšem podle principu "pouze dorovnáme pomoc do výše poskytnuté arabskými zeměmi (a to ...Zobrazit celý příspěvek

      Já když to četl, tak ve mne vřela krev. Bylo by rozumné humanitárně podporovat Palestince, ovšem podle principu "pouze dorovnáme pomoc do výše poskytnuté arabskými zeměmi (a to možná)". Chtěl bych vidět, jak se budou primárně arabské země zajímat o osud Palestinců...Skrýt celý příspěvek

    • IS-3
      19:25 14.10.2023

      Bohužel, voda na mlýn trotlům jako je Okamura.

      Bohužel, voda na mlýn trotlům jako je Okamura.

    • Roland
      19:41 14.10.2023

      ale vždyť to je v pořádku - když dokážou zajistit aby se to dostalo potřebným a ne zmrd....m - v tom je ten problém

      ale vždyť to je v pořádku - když dokážou zajistit aby se to dostalo potřebným a ne zmrd....m - v tom je ten problém

      • salatnik
        20:09 14.10.2023

        To nedokážu nikdy.

        To nedokážu nikdy.

        • Roland
          20:59 14.10.2023

          jak píšu - to je ten problém

          jak píšu - to je ten problém

      • GlobeElement007
        20:47 14.10.2023

        To nezajistili ani u nás a to nás mohou kontrolovat dle libosti.

        To nezajistili ani u nás a to nás mohou kontrolovat dle libosti.

    • Jirosi
      20:56 14.10.2023

      Buď jim pomužeme tam, nebo až dorazí jako radikalizovaní upchlíci sem.

      Tím, že se budeme divat jinam ty lidi posíláme do naruče organizací jako Hammas.

      Buď jim pomužeme tam, nebo až dorazí jako radikalizovaní upchlíci sem.

      Tím, že se budeme divat jinam ty lidi posíláme do naruče organizací jako Hammas.

      • Roland
        21:01 14.10.2023

        jj - to je ono - oni sem kolikrát přijdou s tím, že fakt se chtějí začlenit. Jenže ten kulturní šok je tak obrovský, že to nedají a pak jdou do "opozice"...

        jj - to je ono - oni sem kolikrát přijdou s tím, že fakt se chtějí začlenit. Jenže ten kulturní šok je tak obrovský, že to nedají a pak jdou do "opozice"...

        • Roland
          21:05 14.10.2023

          šok a ROZDÍL jsem chtěl napsat...

          šok a ROZDÍL jsem chtěl napsat...

        • Quetzal
          16:56 15.10.2023

          Ale to je pitomost. Zase omlouvání proč se milióny muslimů v Evropě - ale i jinde - nedokážou začlenit. Ve skutečnosti je tomu tak protože ISLÁM. Protože, na rozdíl od jiných ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale to je pitomost. Zase omlouvání proč se milióny muslimů v Evropě - ale i jinde - nedokážou začlenit. Ve skutečnosti je tomu tak protože ISLÁM. Protože, na rozdíl od jiných náboženství, islám má jako integrální součást islámské právo a soudnictví - šaríu. A podle té je muslimský muž nadřazen všem ostatním bytostem na planetě. A najednou přijde do nějakého sekulárního systému, kde si mají být všichni rovni. To je fakt TĚŽKÝ KULTURNÍ ŠOK.

          Navíc chudáček má vštípeno, že za všechno můžou ostatni, jen ne on. A navíc, aby byl zaměstnatelný, tak by se musel vzdělávat a to je fakt diskriminace.Skrýt celý příspěvek

      • Sano
        21:09 14.10.2023

        jo jo lebo ta nase pomoc do tejto chvile prinasa nadejne vysledky.
        ale uznavam, ze to v teorii znie pekne

        jo jo lebo ta nase pomoc do tejto chvile prinasa nadejne vysledky.
        ale uznavam, ze to v teorii znie pekne

        • Roland
          21:21 14.10.2023

          a víš proč nepřináší? my absolutně nechápeme, jak moc jsme jinde - to nejhorší vezení u nás je pro ně hotel s allin... -

          a víš proč nepřináší? my absolutně nechápeme, jak moc jsme jinde - to nejhorší vezení u nás je pro ně hotel s allin... -

          • Lwtr
            21:48 14.10.2023

            Takže je to vlastně naše chyba .......... další

            Takže je to vlastně naše chyba .......... další

          • Roland
            21:58 14.10.2023

            ano - je to naše chyba - oni si "dovolí" jen to, co my jim dovolíme (ať už jim to dovolíme z jakýchkoli důvodů)

            ano - je to naše chyba - oni si "dovolí" jen to, co my jim dovolíme (ať už jim to dovolíme z jakýchkoli důvodů)

    • liberal shark
      21:40 14.10.2023

      Jsou to zrádci Evropy. Patří před soud za zproneveru a financování terorismu.

      Jsou to zrádci Evropy. Patří před soud za zproneveru a financování terorismu.

      • leir
        01:48 15.10.2023

        A už je to tady, lidové soudy. Svazáci jak vyšití.

        A už je to tady, lidové soudy. Svazáci jak vyšití.

        • conservative carp
          09:44 15.10.2023

          Prolhaný leire, kde čteš lidové soudy? Já čtu soudy. To nejseš schopen ani pravdivě glosovat 1 holou větu? Na univerzitách, jimiž se tu stále nadřazeně oháníš, takhle manipulujete ...Zobrazit celý příspěvek

          Prolhaný leire, kde čteš lidové soudy? Já čtu soudy.
          To nejseš schopen ani pravdivě glosovat 1 holou větu? Na univerzitách, jimiž se tu stále nadřazeně oháníš, takhle manipulujete všichni?Skrýt celý příspěvek

        • Quetzal
          17:00 15.10.2023

          To je právě ono, Leirovi nic jiného než lhát a překrucovat nezbývá. Jeho levicové argumenty ve férové diskusi neuspějí, a tahle sorta lidí neumí prohrávat. Cokoliv je lepši než to, ...Zobrazit celý příspěvek

          To je právě ono, Leirovi nic jiného než lhát a překrucovat nezbývá. Jeho levicové argumenty ve férové diskusi neuspějí, a tahle sorta lidí neumí prohrávat. Cokoliv je lepši než to, a proto žádná lež není příliš nehorázná, aby ji nepoužili.Skrýt celý příspěvek

    • Riiiederner
      02:22 15.10.2023

      Hnus...namísto toho aby ty co ty projekty schvalovali předtím zavírali za podporu terrorismu ještě jim přidáme...je vidět ,že Evropa už je zcela islamizovaná.

      Hnus...namísto toho aby ty co ty projekty schvalovali předtím zavírali za podporu terrorismu ještě jim přidáme...je vidět ,že Evropa už je zcela islamizovaná.

    • einojuhani
      13:45 15.10.2023

      To je emocionalnich komentářů bez znalosti věci. Humanitární pomoc není rozvojová pomoc nebo finanční podpora. Humanitární pomoc je na řešení okamžitých potřeb při Humanitární ...Zobrazit celý příspěvek

      To je emocionalnich komentářů bez znalosti věci. Humanitární pomoc není rozvojová pomoc nebo finanční podpora. Humanitární pomoc je na řešení okamžitých potřeb při Humanitární katastrofě. Jedná se např o dodávky základních potravin (rýže, mouka, sušené mléko atd.), vody, stanů nebo základních léků. Funguje to tak že za tyto peníze nakoupí agentury, které mají přístup na místo katastrofy (např WFP, UNHCR), tyto základní potřeby a doručí je na místo. To opravdu Hamasu příliš neulehčí.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        17:03 15.10.2023

        Ale zcela naopak - Hamás to rozdá svým přívržencům. Co uvidí ostatní - jídlo, vodu, léky dostanou jen když budou podporovat Hamás. Čistý důsledek? Podpora Hamásu vzroste.

        Ale zcela naopak - Hamás to rozdá svým přívržencům. Co uvidí ostatní - jídlo, vodu, léky dostanou jen když budou podporovat Hamás. Čistý důsledek? Podpora Hamásu vzroste.

  • PavolR
    18:21 14.10.2023

    Zábery z reportáže z 2021 o tuneloch Hamasu pod Gazou https://twitter.com/Gerashchen... A ďalšie ...Zobrazit celý příspěvek

    Zábery z reportáže z 2021 o tuneloch Hamasu pod Gazou
    https://twitter.com/Gerashchen...
    A ďalšie zábery:
    https://twitter.com/Carlalca73... Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    18:07 14.10.2023

    Iránsky minister zahraničia sa nakoniec po zastávke v Bejrúte do Damasku predsa len dostal a najskôr sa snaží získať Sýriu pre zapojenie sa do ...Zobrazit celý příspěvek

    Iránsky minister zahraničia sa nakoniec po zastávke v Bejrúte do Damasku predsa len dostal a najskôr sa snaží získať Sýriu pre zapojenie sa do konfliktu:
    https://twitter.com/Israel_Alm...

    Popri propagande zameranej na útoky na Izraelčanov, bolo spustené aj štvanie zamerané na Izraelčanov, aby útočili na izraelských Arabov a bezpečnostné zložky:
    https://twitter.com/Israel_Alm...

    Hisballah sa prihlásil k niekoľkým útokom na území Izraela:
    https://twitter.com/Israel_Alm... Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    17:08 14.10.2023

    EDIT!!! IZRAEL údajně nasadí svůj laserový obranný systém! https://t.me/beholdisraelchann... Zdá se mi, že "vyčkávání" s rozsáhlou pozemní operací v Gaze má mimo zjevné ...Zobrazit celý příspěvek

    EDIT!!!
    IZRAEL údajně nasadí svůj laserový obranný systém!
    https://t.me/beholdisraelchann...


    Zdá se mi, že "vyčkávání" s rozsáhlou pozemní operací v Gaze má mimo zjevné důvody jako:
    - shromáždění a příprava jednotek, týlu
    - čekání na US jednotky až se dostanou na pozice a do stavu nutného k případné akci (USS Ford, US jednotky v Jordánsku a EU)
    - příprava území maximální eliminací klíčových budov a tunelů ze vzduchu
    - zmenšení množství civilistů v budoucí bojové zóně

    i další důvod hlavně směrem k Sýrii a Iránu, že jim dávají čas nereagovat zkratkovitě pod tlakem "šoku" a ulice, že prostě dostávají zprávy dipl. kanály "dobře si kuva rozmyslete co uděláte, protože my jsme opravdu narsaní a nebudeme hledět na nějaké kvílení v OSN nebo možný ropný šok!"
    A já si myslím, že Irán se v tomto může zachovat mnohem pragmatičtěji než třeba Moskva na UA.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      19:01 14.10.2023

      S tím Íránem si to nemyslím, čím dál víc stop vede k němu, dovedu si představit, že až Izrael skončí s Hamasem, udeří na Íránský jaderný program

      S tím Íránem si to nemyslím, čím dál víc stop vede k němu, dovedu si představit, že až Izrael skončí s Hamasem, udeří na Íránský jaderný program

    • HumInt
      19:17 14.10.2023

      Musia počkať, až budú na pozíciách americké lietadlové lode (vrátane podporných plavidiel), ktoré majú za úlohu pomôcť s elimináciou prípadných raketových útokov Hizballáhu z ...Zobrazit celý příspěvek

      Musia počkať, až budú na pozíciách americké lietadlové lode (vrátane podporných plavidiel), ktoré majú za úlohu pomôcť s elimináciou prípadných raketových útokov Hizballáhu z Libanonu.

      https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

  • Uvidis
    16:59 14.10.2023

    Chlapci, aj ja by som bol najradsej, keby Gazu vzal Izrael kobercovym naletom... Ale co by z toho bolo.. Obe strany tam maju svoju pravdu.... Tlaci sa to do europy, uplne ...Zobrazit celý příspěvek

    Chlapci, aj ja by som bol najradsej, keby Gazu vzal Izrael kobercovym naletom... Ale co by z toho bolo.. Obe strany tam maju svoju pravdu.... Tlaci sa to do europy, uplne nekompatibilne s nasou kulturou, uteraky. Tato minca ma viac ako dve strany..Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      17:19 14.10.2023

      S kobercovým náletom hamuj. Hamas popichal do osieho hniezda aby rozoštval všetkých. Presne o to mu ide - vyvolať obrovský konflikt v mene džihádu, do ktorého sa zapoja všetci v ...Zobrazit celý příspěvek

      S kobercovým náletom hamuj. Hamas popichal do osieho hniezda aby rozoštval všetkých. Presne o to mu ide - vyvolať obrovský konflikt v mene džihádu, do ktorého sa zapoja všetci v okolí, rusko a USA.

      Palestínci nech sa tlačia do iránu , keď ich tak podporuje.Skrýt celý příspěvek

      • tomas.prochazka
        17:47 14.10.2023

        Však něco takového by přišlo dříve nebo později tak jako tak. Ta bezpečnostní situace se na západě nezlepšovala, viz. nedávné 'ohně' ve Francii.

        Však něco takového by přišlo dříve nebo později tak jako tak. Ta bezpečnostní situace se na západě nezlepšovala, viz. nedávné 'ohně' ve Francii.

        • pjaro77
          18:27 14.10.2023

          Tiež sa obávam. Olej do ohňa prilejú apokalyptici s proroctvami zo stredoveku o útokoch východu proti západu (Nostradamus atď), vyhnaní pápeža z Ríma.

          Tiež sa obávam. Olej do ohňa prilejú apokalyptici s proroctvami zo stredoveku o útokoch východu proti západu (Nostradamus atď), vyhnaní pápeža z Ríma.

      • raven66
        21:48 14.10.2023

        Presne tak, ked utekaju Syrcania do EU, tak ich prijimame a pomahame im, hoci je EU prevazne krestansko-ateisticka. Tak nech ide Iran prikladom, ako moslimska krajina a otvori ...Zobrazit celý příspěvek

        Presne tak, ked utekaju Syrcania do EU, tak ich prijimame a pomahame im, hoci je EU prevazne krestansko-ateisticka. Tak nech ide Iran prikladom, ako moslimska krajina a otvori svoje hranice utekajucim Palestincanom a prijme ich a ochrani pred tym zlym Izraelom.
        Problem je, ze ked Moslim niekam uteka, tak pred nim prevazne vlastni zavru dvere a tvaria sa, ze to nevidia.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          01:50 15.10.2023

          Tady někdo nechápe rozdíl mezi Šíity a Sunnity, že…

          Tady někdo nechápe rozdíl mezi Šíity a Sunnity, že…

          • Riiiederner
            02:27 15.10.2023

            Jako kdyby na tom záleželo když jim nevadí je podporovat , navíc si vyhlazení Izraelců/židů přejí neskrytě už dlouho

            Jako kdyby na tom záleželo když jim nevadí je podporovat , navíc si vyhlazení Izraelců/židů přejí neskrytě už dlouho

    • tomas.prochazka
      17:44 14.10.2023

      Ono se to jinak komentuje ze zatím bezpečného Česka. Za sebe bych to co nejvíce přikryl kobercem a pak o to méně tam padne izraelských vojáku. Toto je právě ta cena za humanitu bez ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono se to jinak komentuje ze zatím bezpečného Česka. Za sebe bych to co nejvíce přikryl kobercem a pak o to méně tam padne izraelských vojáku. Toto je právě ta cena za humanitu bez náletů. Humanitu ale druhá strana nedodržuje. Kdyby to muslimské státy mohly zařídit, tak už Izrael není.Skrýt celý příspěvek

    • Filur
      13:04 15.10.2023

      Toto je prilis slozita myslenka. ☺️ To do teto diskuze nepatří.!!!!!!!

      Toto je prilis slozita myslenka. ☺️ To do teto diskuze nepatří.!!!!!!!

  • IvnB
    16:21 14.10.2023

    Drobný bonmot: Ak sa vám rozbombardovanie Gazy ako adekvátna reakcia na terorizmus, USA po 9/11 vojensky obsadila a roky okupovala dva štáty.

    Drobný bonmot: Ak sa vám rozbombardovanie Gazy ako adekvátna reakcia na terorizmus, USA po 9/11 vojensky obsadila a roky okupovala dva štáty.

    • CerVus
      16:39 14.10.2023

      Zatím jenom likvidují řídící centra Hamasu. To má od rozbombardování Gazy hodně daleko.

      Zatím jenom likvidují řídící centra Hamasu. To má od rozbombardování Gazy hodně daleko.

    • pjaro77
      17:22 14.10.2023

      ˇˇZe okupovali afganistán mi nevadí. Talibanci si sami mohli za to že kryli al-kajdu. Pritom radi zabudli, kto im kedysi pomáhal proti sovietom. Niečo iné je irak, tam si Bush a ...Zobrazit celý příspěvek

      ˇˇZe okupovali afganistán mi nevadí. Talibanci si sami mohli za to že kryli al-kajdu. Pritom radi zabudli, kto im kedysi pomáhal proti sovietom.
      Niečo iné je irak, tam si Bush a jeho neokonská klika vymysleli dôvody, zblbli britov a ďalších a hurá. Aj to podľa toho dopadlo.Skrýt celý příspěvek

      • Vrata
        17:39 14.10.2023

        V Iraku v realu neslo o okupaci ale o osvobozeni siitske 50 procentni vetsiny a 20 procent Kurdu od brutalni Sadamovke sunitske diktatury.

        V Iraku v realu neslo o okupaci ale o osvobozeni siitske 50 procentni vetsiny a 20 procent Kurdu od brutalni Sadamovke sunitske diktatury.

        • pjaro77
          18:39 14.10.2023

          Do iraku sa šlo na základe kecov Busha, Cheneyho, Rumselda .... o irackých zbraniach hromadného ničenia, nie kvôli oslobodeniu kurdov a šiitov.

          Do iraku sa šlo na základe kecov Busha, Cheneyho, Rumselda .... o irackých zbraniach hromadného ničenia, nie kvôli oslobodeniu kurdov a šiitov.

          • Vrata
            09:17 15.10.2023

            To je jedno, pod jakou tam sli zaminkou. Vysledkem bylo osvobozeni cca 70 procent obyvatelstva od zrudne diktatury.

            To je jedno, pod jakou tam sli zaminkou. Vysledkem bylo osvobozeni cca 70 procent obyvatelstva od zrudne diktatury.

        • Mortles
          23:23 14.10.2023

          irák měli vyřešit už v devadesátých letech, byly tam o hodně lepší podmínky tou dobou. Každopádně budování stavilní vlády pro období "poté" nikdy nebyla silná stránka USA.

          irák měli vyřešit už v devadesátých letech, byly tam o hodně lepší podmínky tou dobou. Každopádně budování stavilní vlády pro období "poté" nikdy nebyla silná stránka USA.

          • Vrata
            09:17 15.10.2023

            Souhlasim v obou bodech.

            Souhlasim v obou bodech.

          • pjaro77
            12:54 15.10.2023

            Nikto nevie ako zariadiť skok z despocie do demokracie, keď ju obyvateľstvo nikdy nezažilo.
            Europanom to trvalo koľko - 300 rokov od začiatkov osvietenstva ?

            Nikto nevie ako zariadiť skok z despocie do demokracie, keď ju obyvateľstvo nikdy nezažilo.
            Europanom to trvalo koľko - 300 rokov od začiatkov osvietenstva ?

      • GlobeElement007
        20:49 14.10.2023

        Talibanu nikdo proti sovětům nepomáhal. Taliban vznikl až v roce 1994 a v občanské válce bývalé spojence USA porazil (oni se tedy stejně rvali mezi sebou).

        Talibanu nikdo proti sovětům nepomáhal. Taliban vznikl až v roce 1994 a v občanské válce bývalé spojence USA porazil (oni se tedy stejně rvali mezi sebou).

    • liberal shark
      18:41 14.10.2023

      On tu někdo plánuje rozbombardovat celou Gazu? Nebo jen stavíte slameneho panáka?

      On tu někdo plánuje rozbombardovat celou Gazu? Nebo jen stavíte slameneho panáka?

  • Shania
    16:03 14.10.2023

    https://www.youtube.com/watch?...
    Hamas starting to 'understand the severity of their situation,' says negotiator

    https://www.youtube.com/watch?...
    Hamas starting to 'understand the severity of their situation,' says negotiator

    • Lwtr
      16:20 14.10.2023

      Jsem přesvědčený o tom, že ještě stále nechápou co se jim stane. To, že si je všechny Izrael postupně najde a zabije je.

      Jsem přesvědčený o tom, že ještě stále nechápou co se jim stane. To, že si je všechny Izrael postupně najde a zabije je.

    • GlobeElement007
      18:38 14.10.2023

      V Gaze je polivna lidí mladších 25 let. Jsou mladí, blbí, plní hormonů a nedomýšlejí důsledky.

      Teď to za ně schytají všichni.

      V Gaze je polivna lidí mladších 25 let. Jsou mladí, blbí, plní hormonů a nedomýšlejí důsledky.

      Teď to za ně schytají všichni.

Načítám diskuzi...

Stránka 69 z 80