VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 73 z 80
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Riiiederner
    07:56 13.10.2023

    Díky muslimům se brzy (a tentokrát celá) Evropa dostane na úroveň nacistického Německa https://9gag.com/gag/aQEK2Lz?u... Začínám si myslet ...Zobrazit celý příspěvek

    Díky muslimům se brzy (a tentokrát celá) Evropa dostane na úroveň nacistického Německa https://9gag.com/gag/aQEK2Lz?u...
    Začínám si myslet ,že do pár let pro ně bude jediná možnost Izrael nebo USA.Skrýt celý příspěvek

  • Peacemaker
    06:50 13.10.2023

    Jak tak čtu tuhle diskuzi, tak se ten tradiční český antisemitismus transformoval vůči jiným semitům. A vlastně zde vesměs vysvětlujete chování nacistů za války - jakýkoliv ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak tak čtu tuhle diskuzi, tak se ten tradiční český antisemitismus transformoval vůči jiným semitům. A vlastně zde vesměs vysvětlujete chování nacistů za války - jakýkoliv prostředek na likvidaci či ponížení podlidí je ospravedlnitelný. Ti, kdo nejsou antisemiti, ale jen pobouření zabíjením izraelských dětí, by měli vzít v úvahu, že to samé dělají Izraelci Palestincům - jen civilizovanější metodou - leteckým bombardováním. Pokud nejste antisemiti, tak chápejte, že ten konflikt není černobílý, má svou dlouho historii se zvěrstvy na obou stranách a chápejte, že žalostná situace v Gaze, za kterou nese podíl především Izrael, plodí extrémy včetně Hamásu.Skrýt celý příspěvek

    • Scay’Ger
      07:26 13.10.2023

      Já vím, a za romská ghetta můžou Češi a za napadení si může ukrajina sama a svět není černobílý ale duhový... jasný stačilo říct a už jsme v klidu

      Já vím, a za romská ghetta můžou Češi a za napadení si může ukrajina sama a svět není černobílý ale duhový... jasný stačilo říct a už jsme v klidu

      • Peacemaker
        08:09 13.10.2023

        S tím nemají Rómové ani Ukrajina nic společného. Vystupte ze svého schématického myšlení. Ano, Ukrajina je terčem ruské agrese. Ano, Hamás je teroristický. Ale ta příčina je v ...Zobrazit celý příspěvek

        S tím nemají Rómové ani Ukrajina nic společného. Vystupte ze svého schématického myšlení. Ano, Ukrajina je terčem ruské agrese. Ano, Hamás je teroristický. Ale ta příčina je v útlaku. Extrémní situace plodí extrém.Skrýt celý příspěvek

        • antalab
          09:18 13.10.2023

          Podla vasho uvazovania nemecky nacizmus bol len nevyhnutnym vysledkom utlaku Nemecka od spojencov po 1. sv. vojne, podobne taliansky alebo spanielsky fasizmus moze za svoj vznik ...Zobrazit celý příspěvek

          Podla vasho uvazovania nemecky nacizmus bol len nevyhnutnym vysledkom utlaku Nemecka od spojencov po 1. sv. vojne, podobne taliansky alebo spanielsky fasizmus moze za svoj vznik podakovat len extremnym okolnostiam. Rovnako vitazstvo bolsevikov v Rusku. Podobne Islamsky stat alebo Al-Quaeda vznikaju len kvoli extremnym cinom USA... Vase myslenie je opat jednostranne. Okolnosti su totiz len jednou stranou mince, casto pouzivanou na ospravedlnovanie neospravedlnitelneho. Druhou je ideologia. Slobodne rozhodnutie verit zvratenym ideam a konat, aby sa naplnili. Problemom nie je izolacia Gazy, ale dovod - nezmieritelna nenavist vstepovana od utleho detstva do populacie Palestincanov voci Zidom a zamer vyvrazdit Zidovsku populaciu a znicit stat Izrael za lubovolnu cenu. Kazdeho, kto robi kompromisne a ustretove kroky voci Zidom povadzuju vpodstate za zradcu, preto cely proces zmierenia potrebuju sabotovat. Brutalne zabijanie zo strany Hamasu nemalo ziadne bezprostredne odovodnenie ine, nez som napisal vyssie. Naopak, potrebovali sabotovat snahy o zmierenie s arabskym svetom.Skrýt celý příspěvek

          • Peacemaker
            10:13 13.10.2023

            Vaše dedukce je sice dost plochá, ale naráží na hlavní problém. Ano, německý nacismus vyrostl z mizerné situace v Německu po 1. světové válce. A extrém je skvěle živen sdíleným ...Zobrazit celý příspěvek

            Vaše dedukce je sice dost plochá, ale naráží na hlavní problém. Ano, německý nacismus vyrostl z mizerné situace v Německu po 1. světové válce. A extrém je skvěle živen sdíleným pocitem oběti (victimhood) ať oprávněným nebo neoprávněným. Pak můžeme debatovat o tom, zda Palestinci se cítí být oběťmi Izraelců oprávněně či nikoliv. Mezi Palestinci jsou extrémisté, stejně jako třeba v Izraeli (včetně izraelské vlády), ale rozhodně bych neházel všechny Palestince do jednoho pytle, a to ani Izraelce - protože kolektivní vina je právě ta ideologie...Skrýt celý příspěvek

      • leir
        08:23 13.10.2023

        Krásnej argumentační straw man.

        Krásnej argumentační straw man.

    • Riiiederner
      07:28 13.10.2023

      Bla, bla ,bla omlouvání teroristických činů , bla ,bla ,bla antisemitismus ,bla ,bla ,bla...

      Bla, bla ,bla omlouvání teroristických činů , bla ,bla ,bla antisemitismus ,bla ,bla ,bla...

      • Peacemaker
        08:04 13.10.2023

        Pokud by měli Palestinci letadla, také by je použili. Byl by to teroristický čin?

        Pokud by měli Palestinci letadla, také by je použili. Byl by to teroristický čin?

        • Riiiederner
          08:10 13.10.2023

          Pokud by to byli obyčejní teroristé bez uniforem jejichž cílem není nic jiného než masakrování civilního obyvatelstvo pak ano, rozhodně ano.

          Pokud by to byli obyčejní teroristé bez uniforem jejichž cílem není nic jiného než masakrování civilního obyvatelstvo pak ano, rozhodně ano.

          • Peacemaker
            08:21 13.10.2023

            To, že si nepořídili pro své řádění uniformy, bych jim i odpustil. Však masakrovali vojáky stejně jako civilisty. A mám pochopení, že nečekali na příchod armády. Ona je tam ...Zobrazit celý příspěvek

            To, že si nepořídili pro své řádění uniformy, bych jim i odpustil. Však masakrovali vojáky stejně jako civilisty. A mám pochopení, že nečekali na příchod armády. Ona je tam oboustranná nenávist. Hamásovci vraždili Izraelce (mnohdy i cizince), protože je vidí jako zdroj utrpení Gazy. Je to podobné jako když Češi po válce masakrovali Němce.Skrýt celý příspěvek

          • econ 2
            09:13 13.10.2023

            Nepoužívání uniforem a schovávání se za civilní obyvatelstvo rozhodně nelze odpustit. Díky tomu pak při útoku na Hamas umírají i civilisté. A někteří méně bystří jedinci pak kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

            Nepoužívání uniforem a schovávání se za civilní obyvatelstvo rozhodně nelze odpustit. Díky tomu pak při útoku na Hamas umírají i civilisté. A někteří méně bystří jedinci pak kvůli tomu Izrael dokonce obviňují z terorismu, genocidy atd.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            09:17 13.10.2023

            Ty si fakt úplně mimo , oni nemasakrovali stejně armádu jako civilisty vraždy a únosy byl jejich hlavní cíl , to ,že se oboustraně někdo nenavidí mu nedává právo k teroristických ...Zobrazit celý příspěvek

            Ty si fakt úplně mimo , oni nemasakrovali stejně armádu jako civilisty vraždy a únosy byl jejich hlavní cíl , to ,že se oboustraně někdo nenavidí mu nedává právo k teroristických činům a systematického vyvraždování na úrovni nacistů. Tvoje analogie je už ,ale naprosto směšná a navíc by podle ní měli vždy právo masakrovat palestince právě Izraelci jelikož jsou to oni kdo si vždy začne ať už je to válkou , raketama nebo sobotními hrůznými teroristickými činny.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            09:18 13.10.2023

            Navíc pokud nebudou nosit uniformy jak jim tak rád odpustiš jak pak poznáš ,že ti co zemřou při náletu jsou civilisti ? Podle mě jsou toctedy všichni teroristi z hamásu.

            Navíc pokud nebudou nosit uniformy jak jim tak rád odpustiš jak pak poznáš ,že ti co zemřou při náletu jsou civilisti ? Podle mě jsou toctedy všichni teroristi z hamásu.

          • Peacemaker
            10:25 13.10.2023

            Riiiederner - já vůbec neospravedlňuji to, co Hamás provedl - to není ospravedlnitelné. Ale je to vysvětlitelné... Ano, tak nějak budou Izraelci vysvětlovat masakr v Gaze - jak ...Zobrazit celý příspěvek

            Riiiederner - já vůbec neospravedlňuji to, co Hamás provedl - to není ospravedlnitelné. Ale je to vysvětlitelné... Ano, tak nějak budou Izraelci vysvětlovat masakr v Gaze - jak víte, že ti mrtví nebyli teroristi z Hamásu? A mrtvé ženy a děti? Když se kácí les, létají třísky. A nenechte se mýlit, Izraelci nemají žádnou úctu k životu Palestince. Ta nenávist je vzájemná. Bude to podstatně větší masakr, než co předvedl Hamás, ale podle Vás asi oprávněný.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            11:45 13.10.2023

            Hele včera jsem tu postoval příspěvky a v diskuzi je jich taky dost ,že jestli je to žena nebo dítě u teroristů uplně nehraje roli stačí ,že udrží AK mebo kudlu. To ,že nenosí ...Zobrazit celý příspěvek

            Hele včera jsem tu postoval příspěvky a v diskuzi je jich taky dost ,že jestli je to žena nebo dítě u teroristů uplně nehraje roli stačí ,že udrží AK mebo kudlu. To ,že nenosí uniformy dělá ze všech obyvatel Gazy hrozbu.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      09:17 13.10.2023

      Ale houby, lidé v Gaze mohou mít úplně vše, stačí jediné - zříci se terorismu, pro Izrael je to území bezcenné, nejsou tam žádné židovské památky

      Ale houby, lidé v Gaze mohou mít úplně vše, stačí jediné - zříci se terorismu, pro Izrael je to území bezcenné, nejsou tam žádné židovské památky

      • Peacemaker
        10:35 13.10.2023

        Inu, co na to říct...

        Inu, co na to říct...

    • darkstyle
      11:48 13.10.2023

      Ak by ste si naštudoval históriu konfliktu tak zistíte, že nemôžete mať pravdu... Pre Vás v "skratke": 1. Do roku 1917 žili oba národy pod nadvládou Osmanskej ríše - Turkov Kde ...Zobrazit celý příspěvek

      Ak by ste si naštudoval históriu konfliktu tak zistíte, že nemôžete mať pravdu...

      Pre Vás v "skratke":

      1.
      Do roku 1917 žili oba národy pod nadvládou Osmanskej ríše - Turkov
      Kde výhodu malo jednoznačne moslimské obyvateľstvo..
      V roku 1917 bol stav cca 12-17% Židia a ostatok moslimské obyvateľstvo prevažne dnešný Palestínčania.
      Len pre pripomenutie danú oblasť kontinuálne obývajú nepretržite Židia s rôznou mierou % obyvateľstva už 3500 rokov.

      Samotný Palestíčania sú migrantmi na danom území, kočovných kmeňov, ktoré tam prišli spolu s chalifátom či neskôr počas Osmanskej ríše. Avšak prvé označenie ako národa, ktorý dnes poznáme prišlo až okolo roku 1900. Teda tak sa prvý krát sami tak označili.

      P.S. Počas Osmanskej nadvlády sa ich počet (celkový počet obyvateľov) znížil z 1 mil. na cca 150-250 tis.

      2.
      Od roku 1917 prechádza celá oblasť pod správou Britov
      Tí umožňujú do polky 20 rokov prísť na rozdiel od Osmanskej ríše do oblasti komukoľvek.
      Židia prichádzajú zo Západu na územia a legálne si kupujú od miestnych pôdu.
      V polke 20-tok sa Palestínčania obadali, že ich tam je akosi priveľa tých Židov a začínajú Pogromy - vyvražďovania ˇŽidov.
      Židia sa dávajú na odpor.
      Všetko zdokumentované Britskou žurnalistikou v regióne.
      V tom čase neexistoval sentiment voči židom a ani hrozba Hitlera.

      Ešte raz: Z vyvražďovaním začali preukázateľne Palestínčania.
      Im sa nepáčilo, že je tam veľa migrantov - ani nám sa nepáčia migranti - nikto však v Európe alebo Amerike nevyvražďuje "afrických inžinierov".

      3.
      Reakciou Britov je uzatvorenie hraníc cca v 30-tkach..
      Židia však pokračujú prichádzať, a však v oveľa menšom počte prevažne ako nelegálny migranti.

      4. Prichádza 2. svetová vojna + roky po nej.
      Briti už hranici nestrážia, majú iné starosti.
      Židia potrebujú utiecť z Európy kvôli nacistickým hrôzam.
      Zvyšuje sa prílev migrantov.

      5. V roku 1947 sa rozhodne Británia, že toto územie už nebude spravovať a podľa vtedy platného sčítania sa rozhuje rozdeliť územia podľa % populácie, všetko posvätené OSN sa rozhodne rozdeliť územie na dve "polovice".

      Pričom tá Izraelská obsahuje územie kde cca 80-85% populácie tvoria Židia.
      Ostatné územie kde tvoria prevažnú časť populácie Palestínčania zase necháva im.

      Obe etniká si môžu na základe tohto vyhlásiť nezávislosť a založiť štáty.


      6.
      Ihneď v prvý deň vyhlásenia rezolúcie Palestínčania, ktorý relatívne spolu so Židmi prežívali pokojné obdobie bez Pogromov vyhlásili povstania a začali doposiaľ nevídaním spôsobom útočiť na Židov. Prakticky začína taká malá občianska vojna medzi nimi.

      7.
      V máji 1948 si Izraelčania vyhlasujú svoj štát. Palestínčania tak odmietajú urobiť dodnes. Zároveň v deň vyhlásenia nezávislosti ich napadnú okolité Arabská štáty ( je ich menej ako dnes).

      Výsledok: Začína kolotoč vojen Plaestínčania+Arabi do 70-tok, kde všetko ide cez kopirák:
      Palestínčania spolu s Arabmi, ktorý neuznávajú právo na existenciu židov zaútočia v rozpore z dovtedy vyjednanými dohodami na Izrael. Vojnu prehrajú a na základe zvykového práva si víťaz vojny berie územie porazeného.

      8.
      Po sedemdesiatkach sa Arabi vykašlú na Palestínčanov a už nejdú do vojen čo nemôžu vyhrať s nimi.

      9.
      V devedesiatkach a po roku 2000-2005 dokonca väčšina Arabských štátov prestáva, na vládnej úrovni, financovať Palestínu.

      10.
      Dnes ju financuje hlavne EU, potom súkromný darcovia z moslimského sveta a až potom nasleduje Katar + Irán. Pričom Irán dodáva aj zbrane. Dalo by sa odhadnúť, že viac peňazí asi Palestínčania pošlú do Iránu na zbrane ako z neho dostanú.

      Ešte som zabudol vlastne aj na Izrael.
      Napríklad ten platí v Gaze de facto 50% elektriny od roku 2005.
      Oficiálne na dlh ale tak, každé 2-3 roky ho Izrael odpúšťa . Ešte nezaplatili ani jeden "petrošekel".


      Toto sú fakty. Žiadne čiernobiele, ani podobné bludy. Konflikt vnikol v čase telefónov, fotografií, a moderných technológií, takže naozaj vieme kto začal, prečo začal a prečo nechce skončiť.
      Lebo nepriznávajú právo na existenciu židov a vlastne celkovo na existenciu bezvercov..

      Najnovšie "predseda" Hamasu vyzval na vládu nad všetkými 550 miliónmi km2 súše pod ich vedením.. Buď Islam alebo smrť.. ehm..
      To len, pre ukážku čiernobieleho videnia zo strany najpopulárnejšej Palestínskej "politickej" strany..Skrýt celý příspěvek

    • Talvi
      12:23 13.10.2023

      A máme tu tradiční trumf spravedlivých, nejspravedlivějších všeho druhu- antisemitismus, tentokrát antisemitismus antipalestinský až antipanarabský. Gratulka, to je absolutní ...Zobrazit celý příspěvek

      A máme tu tradiční trumf spravedlivých, nejspravedlivějších všeho druhu- antisemitismus, tentokrát antisemitismus antipalestinský až antipanarabský. Gratulka, to je absolutní novum, profesoři všech západních univerzit dokurvených levičáctvím k bezvědomí, spravedlností tak hlubokou, že z ní světu leze oteklej jazyk z huby, svoboda je fialová v obličeji a lapá po dechu a historie chcípe v příkopu, tak tito pánové se zachvívají v předtuše blížícího se orgasmu univerzální svobody a spravedlnosti.Skrýt celý příspěvek

    • Erich
      11:30 13.10.2023

      Chápu to dobře, že palestýnce přirovnal k odpadkům? xD

      Chápu to dobře, že palestýnce přirovnal k odpadkům? xD

      • MildaIV
        17:12 13.10.2023

        Nejen palestince. Víceméně všechny ekonomické migranty.

        Nejen palestince. Víceméně všechny ekonomické migranty.

  • RiMr71
    01:38 13.10.2023

    Podrobný popis od Amira nejen o průběhu útoku
    https://www.youtube.com/live/T...

    Podrobný popis od Amira nejen o průběhu útoku
    https://www.youtube.com/live/T...

  • Bravo78
    01:38 13.10.2023

    Pel mel, Medinat Jisra'el - Beit Lahia bude první? https://twitter.com/nexta_tv/s... - boj činnost, Sufa base (31.2402983N, 34.3362586E): ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel, Medinat Jisra'el
    - Beit Lahia bude první? https://twitter.com/nexta_tv/s...
    - boj činnost, Sufa base (31.2402983N, 34.3362586E): https://twitter.com/i/status/1...
    - nálety pokračují: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - další iránská stopa MANPADS Misagh-1: https://twitter.com/i/status/1...
    - výcvik Islámského džihádu a Hamasu (vlákno): https://twitter.com/EstrateMil...
    -- vypíchnu dvě videa: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    ++ plus pár fotek pro Desetfrementíka: https://twitter.com/EstrateMil...
    - IDF posiluje severní hranici: https://twitter.com/sentdefend... https://twitter.com/i/status/1...
    - USS Gerald R. Ford: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/MikeSchule... https://twitter.com/US5thFleet...
    - U.S. Air Force posilují svoji přítomnost v oblasti: https://twitter.com/sentdefend...
    -- U.S. Marines: https://twitter.com/ryankakiuc...
    - přesuny Iránské armády ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - soc. síť X začala na podnět EU mazat profily spojené s hnutím Hamás: https://twitter.com/nexta_tv/s...
    - němé tváře ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - OT, mírotvorce Trump ... : https://twitter.com/WorldObser... Skrýt celý příspěvek

  • Poly
    23:54 12.10.2023

    Co vlastně má ten Hamás, PIJ a další palestinská havěť k dispozici za rakety a kolik vůbec? Našel jsem zajímavý článek přímo od IDF z roku 2014, který udává kvanta: ...Zobrazit celý příspěvek

    Co vlastně má ten Hamás, PIJ a další palestinská havěť k dispozici za rakety a kolik vůbec?

    Našel jsem zajímavý článek přímo od IDF z roku 2014, který udává kvanta:

    HAMÁS
    Krátký dosah (15–20 km)

    - Více než 1 000 jednotek vlastní výroby raket (15 km)

    - Více než 2 500 jednotek pašovaných raket (15 km)

    - Cca. 200 jednotek vlastní výroby raket Grad (20 km)

    - Cca. 200 jednotek pašovaných raket Grad (20 km)


    Střední dosah (až 45 km)

    - Cca. 200 jednotek vlastnoručně vyrobených vylepšených raket Grad (45 km)

    - Cca. 1 000 jednotek propašovaných vylepšených raket Grad (45 km)


    Středně dlouhý dosah (až 80 km)

    - Více než 400 jednotek vlastní výroby raket středního doletu

    - Několik desítek raket (80 km)


    Dlouhý dosah (100-200 km)

    - Desítky raket dlouhého doletu (100-200 km)

    Celkem: Přibližně 6000 raket

    PIJ:
    Krátký dosah (15–20 km)

    - Cca. 1000 jednotek vlastní výroby raket (15 km)

    - Cca. 1000 jednotek pašovaných raket (15 km)

    - Cca. 300 jednotek vlastní výroby raket Grad (20 km)

    - Cca. 100 jednotek pašovaných raket Grad (20 km)

    Střední dosah (až 45 km)

    - Cca. 200 jednotek vlastnoručně vyrobených vylepšených raket Grad (45 km)

    - Cca. 600 jednotek propašovaných vylepšených raket Grad (45 km)

    Středně dlouhý dosah (až 80 km)

    - Více než 100 jednotek vlastní výroby raket středního doletu

    - Několik raket středního doletu (80 km)

    Celkem: Přibližně 5 500 raket

    ZBYTEK:
    Krátký dosah (15–20 km)

    - Stovky vlastnoručně vyrobených a pašovaných raket včetně raket Grad (15 km)

    Střední dosah (až 45 km)

    - Desítky vlastnoručně vyrobených a propašovaných vylepšených raket Grad (45 km)

    Celkový počet raket v rukou teroristů z Gazy: Přibližně 10 000

    Toto je stav před 10 lety. Je asi jasné, že se dlouhodobě připravovali, tak se bavíme o pravděpodobně o desítkách tisíc různých raket. Aktuálně by měl mít k dispozici rakety nějak s GPS a modernějsí těžké rakety Fajr-5 (90 kg hlavice) resp domácí M302 (150 Kg hlavice).

    https://www.idf.il/en/mini-sit...
    https://www.nytimes.com/2021/0...
    https://www.lemonde.fr/en/inte... Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      23:59 12.10.2023

      Raketový útok byl na začátku masivní a to v počtu 5000 ks (dle Hamás) resp 2200 ks (dle Izraele) za 20 minut a sestřeleno by mělo být 75%. Zde předpokládám, že sestřelení se počítá ...Zobrazit celý příspěvek

      Raketový útok byl na začátku masivní a to v počtu 5000 ks (dle Hamás) resp 2200 ks (dle Izraele) za 20 minut a sestřeleno by mělo být 75%. Zde předpokládám, že sestřelení se počítá na ty, které vytřídil Iron Dome jako hrozbu, protože podle mě není reálný, aby za 20 minut sundali 1650 až 4120 kousků.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        08:12 13.10.2023

        Jak byl ten útoku hamasu rozložen v čase? Nemyslím si, že by dali za 20 minut přes 2200 střel. Těch 1650 kusů by znamenalo mít k dispozici minimálně 83 odpalovacích zařízení pro ...Zobrazit celý příspěvek

        Jak byl ten útoku hamasu rozložen v čase? Nemyslím si, že by dali za 20 minut přes 2200 střel. Těch 1650 kusů by znamenalo mít k dispozici minimálně 83 odpalovacích zařízení pro střely Tamir schopných činnosti v 20 minutách. Na jedné paletě mají až 20 střel Tamir. A to za předpokladu, že by používali jednu raketu na jeden cíl. (dříve používali pro zvýšení úspěšnosti dvě střely prot jedné raketě z gazy)Skrýt celý příspěvek

  • segal7
    23:28 12.10.2023

    Asi turisté na dovče
    https://twitter.com/JiriPehe/s...

    Asi turisté na dovče
    https://twitter.com/JiriPehe/s...

  • Riiiederner
    23:10 12.10.2023

    Londýn: "civilisti" strhávajicí fotky unesených dětí https://9gag.com/gag/a04GELz?u... Děti "civilistů" v ...Zobrazit celý příspěvek

    Londýn: "civilisti" strhávajicí fotky unesených dětí
    https://9gag.com/gag/a04GELz?u...
    Děti "civilistů" v gaze:
    https://9gag.com/gag/aREGowQ?u... Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      23:18 12.10.2023

      Tvoja snaha o dehumanizáciu Palestíncov je trapná.

      Tvoja snaha o dehumanizáciu Palestíncov je trapná.

      • segal7
        23:27 12.10.2023

        Trapnej jsi Ty

        Trapnej jsi Ty

        • salatnik
          23:37 12.10.2023

          On nie je trápny, on je 100% k...t :D

          On nie je trápny, on je 100% k...t :D

      • DanCZer
        23:32 12.10.2023

        To není dehumanizace, to je jen ukázání jak to v reálu je. Chápu, že pravda bolí...

        To není dehumanizace, to je jen ukázání jak to v reálu je. Chápu, že pravda bolí...

        • leir
          12:42 13.10.2023

          Ne, to je snaha o kolektivní vinu. 50 % Palestinců v Gaze Hamás nepodporuje. Ale vám je to všechno jedno. Jste krásný příklad zmanipulovatelného davu. Ale nebojte, jednoho ...Zobrazit celý příspěvek

          Ne, to je snaha o kolektivní vinu.

          50 % Palestinců v Gaze Hamás nepodporuje.

          Ale vám je to všechno jedno.

          Jste krásný příklad zmanipulovatelného davu. Ale nebojte, jednoho krásného dne vám taky někdo vyčte Babiše se Zemanem.Skrýt celý příspěvek

      • Sano
        23:49 12.10.2023

        takze nic k veci nemas ale vyjadrit si sa musel. nie je to reprezentativna cast deti alebo kde je problem? Je predsa nad mieru spravne sa zamysliet ci tieto skoly a "vzdelanie" ...Zobrazit celý příspěvek

        takze nic k veci nemas ale vyjadrit si sa musel.
        nie je to reprezentativna cast deti alebo kde je problem? Je predsa nad mieru spravne sa zamysliet ci tieto skoly a "vzdelanie" platime my v ramci podpory palestincov.Skrýt celý příspěvek

      • Tomiciko
        00:00 13.10.2023

        On umucil ty deti? Pak poslal araby strhavat plakaty? A nakonec je donutil rikat ta mila slova? ...aby je dehumanizoval?! Da se dehumanizovat neco, v cem neni ani stopa humanity? ...Zobrazit celý příspěvek

        On umucil ty deti? Pak poslal araby strhavat plakaty? A nakonec je donutil rikat ta mila slova? ...aby je dehumanizoval?! Da se dehumanizovat neco, v cem neni ani stopa humanity? Je kazda zminka o pachatelych nelidskych zločinů snahou jejich dehumanizaci? Si retardovanej?Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        01:01 13.10.2023

        Palestinské teroristy a jejich evropské podporovatele včetně tebe desertfremene nikdo dehumanizovat nemusí - svými nelidskými činy jste jasně dokázali, že jste nehumánní. Tvoje ...Zobrazit celý příspěvek

        Palestinské teroristy a jejich evropské podporovatele včetně tebe desertfremene nikdo dehumanizovat nemusí - svými nelidskými činy jste jasně dokázali, že jste nehumánní. Tvoje příspěvky tady jsou naprosto nemorální a pokud z tohoto svého blouznění jednou vyrosteš, tak se za sebe a své dřivějši (tj. dnešní) názory budeš do konce života hluboce stydét.Skrýt celý příspěvek

      • Sergej7490
        12:54 13.10.2023

        A ake preto mas ospravedlnujuce vysvetlenie, ze strhavaju tie fotky ? Uraza to ich esteticke citenie, alebo nieco horsie ?

        A ake preto mas ospravedlnujuce vysvetlenie, ze strhavaju tie fotky ? Uraza to ich esteticke citenie, alebo nieco horsie ?

  • segal7
    22:16 12.10.2023

    Britové mají strach nasvítit Wembley v izraelských barvách
    https://twitter.com/MatyasZrno...

    Britové mají strach nasvítit Wembley v izraelských barvách
    https://twitter.com/MatyasZrno...

  • PavolR
    22:04 12.10.2023

    Bibi tvrdí, že má medzi rukojemníkmi príbuzného: https://twitter.com/GlobeEyeNe... FR polícia vytláča účastníkov ...Zobrazit celý příspěvek

    Bibi tvrdí, že má medzi rukojemníkmi príbuzného:
    https://twitter.com/GlobeEyeNe...

    FR polícia vytláča účastníkov nepovolenej:
    https://twitter.com/GlobeEyeNe...
    časom sa to stupňuje
    https://twitter.com/GlobeEyeNe...
    https://twitter.com/GlobeEyeNe...

    Nemci zatýkajú:
    https://twitter.com/GlobeEyeNe...

    Kým v Soule to prebiehalo relatívne pokojne:
    https://twitter.com/GlobeEyeNe... Skrýt celý příspěvek

  • segal7
    22:00 12.10.2023

    První muslimská manifestace na podporu Izraele
    https://twitter.com/StaryBlaze...

    První muslimská manifestace na podporu Izraele
    https://twitter.com/StaryBlaze...

    • Desertfremen
      22:24 12.10.2023

      To sú Iránske ženy v Paríži ktoré sú tam v politickom azyle pretože doma v Iráne by boli v base.

      To sú Iránske ženy v Paríži ktoré sú tam v politickom azyle pretože doma v Iráne by boli v base.

      • Tino
        22:41 12.10.2023

        Pricetni Iranci nie len vexile rozumeju,ze Izrael nieje ich nepriatel ,tym je fundamentalisticky rezim, Izrael je jeho uhlavny nepriatel, co znamena, ze Izr je spojenec vsetkych ...Zobrazit celý příspěvek

        Pricetni Iranci nie len vexile rozumeju,ze Izrael nieje ich nepriatel ,tym je fundamentalisticky rezim, Izrael je jeho uhlavny nepriatel, co znamena, ze Izr je spojenec vsetkych protirezimnych Izraelcov,ktorychje vacsina.Skrýt celý příspěvek

      • LeGuin
        05:32 13.10.2023

        A to je nějaký problém? Nebo vadí, že to jsou ženy? Raději by měly být v té base?

        A to je nějaký problém? Nebo vadí, že to jsou ženy? Raději by měly být v té base?

  • ruleta
    21:36 12.10.2023

    Izraelska F-16 s M117:

    https://twitter.com/DawidKamiz...

    Tak snad tohle nehazej na ty mestske casti.

    Izraelska F-16 s M117:

    https://twitter.com/DawidKamiz...

    Tak snad tohle nehazej na ty mestske casti.

    • Riiiederner
      22:01 12.10.2023

      Civilisti už jsou z města pryč výzev dostali spoustu zůstal by jen blázen , nebo hold musí šetřit přesnou munici na delikátnější cíle. B-17 to občas od té továrny ve středu města ...Zobrazit celý příspěvek

      Civilisti už jsou z města pryč výzev dostali spoustu zůstal by jen blázen , nebo hold musí šetřit přesnou munici na delikátnější cíle. B-17 to občas od té továrny ve středu města taky ulítlo někam pryč taková bohužel válka je.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      00:22 13.10.2023

      ...hmmm... že by to izraelské letectvo nad územím bez PVO umělo hůř než rusáci nad Sýrií a Kurdy s ...Zobrazit celý příspěvek

      ...hmmm... že by to izraelské letectvo nad územím bez PVO umělo hůř než rusáci nad Sýrií a Kurdy s PVO?
      https://www.armadninoviny.cz/r... Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        08:20 13.10.2023

        Komiku, "podle ruskych medii". Najednou ti Rusaci a jejich zdroje prijdou vhod, ze?

        Komiku, "podle ruskych medii". Najednou ti Rusaci a jejich zdroje prijdou vhod, ze?

      • Shania
        08:59 13.10.2023

        ano je to stejne jako co delali SyAF, VKS a nakonec i mnohokrat USAF, podle informaci spolehlivych informatoru, co si vyrizovali ucty. Byt presnejsi neni nutne vyhoda, dulezity je ...Zobrazit celý příspěvek

        ano je to stejne jako co delali SyAF, VKS a nakonec i mnohokrat USAF, podle informaci spolehlivych informatoru, co si vyrizovali ucty.

        Byt presnejsi neni nutne vyhoda, dulezity je zamer... a ano mohlo byt i hur, ale taky podstatne lip a Izraelci promarnili skvelou prilezitost a promenuji ji na katastrofu... presne podle planuSkrýt celý příspěvek

  • conservative carp
    21:32 12.10.2023

    Rozhovor s veteránem elitní izraelské rozvědky o roli Íránu v útocích Hamásu. Or Issaschar, veterán íránské sekce Jednotky 8200, elitní vojenské zpravodajské služby spadající pod ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozhovor s veteránem elitní izraelské rozvědky o roli Íránu v útocích Hamásu. Or Issaschar, veterán íránské sekce Jednotky 8200, elitní vojenské zpravodajské služby spadající pod izraelskou armádu. 
    "Jako někdo, kdo je obeznámen s Íránem déle než jen pár dnů, vám mohu téměř jistě říct, že neexistuje způsob, jak by tento počin mohl být vykonán bez souhlasu Íránu. A řeknu víc než to. Dokážu odhalit íránské otisky prstů po celé této věci.
    Pokud bych tedy měl hazardovat, a nemám žádné konkrétní informace, pokud bych měl fundovaně odhadnout, řekl bych, že pokud až doteď šance na útok na Írán v čele s USA, se zapojením regionu, samozřejmě s mezinárodní účastí a zapojením Izraele, pokud ještě před dvěma dny byla šance minimální, teď je střední plus, ale neříkám, že šance je vysoká nebo dokonce pravděpodobná.
    Když říkáte „střední plus“, chápu, že je to více než 50 procent?
    Myslím, že ano, ale není to předpověď."

    https://www.epochtimes.cz/2023... Skrýt celý příspěvek

  • flanker.jirka
    21:17 12.10.2023

    Trochu zajímavá situace, když si tak velká armáda musí pujčit drony od němců. https://www.middleeastmonitor.... Zobrazit celý příspěvek

    Trochu zajímavá situace, když si tak velká armáda musí pujčit drony od němců.
    https://www.middleeastmonitor.... Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      22:13 12.10.2023

      Neviem či si to videl, ale pri sobotných a nedeľných bojoch HAMAS používal donov ako IDF. Myslím že v GAZE sú nachystaný a bude to Stalingrad 2.0 ak sa na to IDF dá. HAMAS už ...Zobrazit celý příspěvek

      Neviem či si to videl, ale pri sobotných a nedeľných bojoch HAMAS používal donov ako IDF.
      Myslím že v GAZE sú nachystaný a bude to Stalingrad 2.0 ak sa na to IDF dá.

      HAMAS už dávno nie je nejaká "airsoftová partička" má cca 30 tisíc vojakov ktorí majú kvalitný výcvik a cca 30 tisíc členov logistického tímu. Nedivil by som sa keby ich trénovali bývali Wagnerovci alebo Iranske specky.

      Tie útoky kde dobyli a obsadili vojenské základne IDF , tak za to by sa nemusel hambiť ani náš 5. pluk v Žiline alebo vaša 601. skupina špeciálnych síl.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        22:27 12.10.2023

        Jasně, jednou jsou pro tebe Gazané bezmocní civilisté s holýma rukama, které po milionech vraždí tanky a letadly izraelská armáda, jindy odvážní gerojové, kteří si zaslouží obdiv, ...Zobrazit celý příspěvek

        Jasně, jednou jsou pro tebe Gazané bezmocní civilisté s holýma rukama, které po milionech vraždí tanky a letadly izraelská armáda, jindy odvážní gerojové, kteří si zaslouží obdiv, lepší, než naše armáda.
        Úplně je cítit, jak se těšíš, že to Hamás IDF nandá.
        Je mi smutno, když sleduji, k jakému úpadku soudnosti může člověka dovést slepá víra - v cokoliv.Skrýt celý příspěvek

        • sgaba
          22:33 12.10.2023

          Nekomentujte ho, dejte jen mínus.

          Nekomentujte ho, dejte jen mínus.

        • Desertfremen
          22:44 12.10.2023

          Nie. Je tam cca 60 tisíc členov HAMASU a 2,4 milióna civilistov z toho asi 1,3 miliona detí a mladistvých do 18 rokov. Civilné obyvateľstvo je prirodzene na strane HAMASU a ...Zobrazit celý příspěvek

          Nie.
          Je tam cca 60 tisíc členov HAMASU a 2,4 milióna civilistov z toho asi 1,3 miliona detí a mladistvých do 18 rokov.

          Civilné obyvateľstvo je prirodzene na strane HAMASU a sympatizuje s HAMASOM pretože Izrael im robí zo života peklo a samozrejme že židov berú ako okupantov a ľudia majú nádej že ich HAMAS zbaví toho útlaku. To ale z civilného obyvateľstva ešte nerobí kombatantov.

          V Protektoráte tiež civilné obyvateľstvo pomáhalo našim výsadkárom a hnutiu odporu v boji proti okupantom.Skrýt celý příspěvek

          • tombo
            23:21 12.10.2023

            Prirovnat tych primitivov co oslavuju vrazdenie deti, zien, znasilnovanie, co si rozoberu vodovod aby z neho vyrobili rakety, co sa schovavaju za vlastne deti k protinacistickemu ...Zobrazit celý příspěvek

            Prirovnat tych primitivov co oslavuju vrazdenie deti, zien, znasilnovanie, co si rozoberu vodovod aby z neho vyrobili rakety, co sa schovavaju za vlastne deti k protinacistickemu odboju, to je silna kava a uplne zvratene hodnoty.Skrýt celý příspěvek

          • Desertfremen
            23:30 12.10.2023

            Tombo. Stále tá istá chyba-pozeráš sa na to len z nášho uhla pohľadu. Pre človeka "zo západu" sú to teroristi. Pre Palestíncov sú to hrdinovia čo bojujú proti okupácii. Všetko ...Zobrazit celý příspěvek

            Tombo.
            Stále tá istá chyba-pozeráš sa na to len z nášho uhla pohľadu.

            Pre človeka "zo západu" sú to teroristi.
            Pre Palestíncov sú to hrdinovia čo bojujú proti okupácii.
            Všetko je uhol pohľadu - akokoľvek sa ti to nepáči.

            Kubiš a Gabčík boli pre nás HRDINOVIA, bojovníci proti okupantom a ja osobne ich veľmi obdivujem a veľmi si ich vážim.
            Pre okupačnú mocnosť v tom čase (Nemecko) to boli TERORISTI čo spáchali bombový útok - atentát.
            Ako vidíš, všetko je len uhol pohľadu.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            23:58 12.10.2023

            Chlapče nešťastný, asi se ti to nebude líbit, ale uřezávání hlav dětem, rozřezávání těhotných žen a vraždění jejich dětí a pak i jich, to nedělalo ani Gestapo. A když už jsme u ...Zobrazit celý příspěvek

            Chlapče nešťastný, asi se ti to nebude líbit, ale uřezávání hlav dětem, rozřezávání těhotných žen a vraždění jejich dětí a pak i jich, to nedělalo ani Gestapo.
            A když už jsme u toho, muslimská divize SS Skanderbeg (albánská) sice na bojišti podávala ubohé výkony, teror vůči civilním obyvatelům však prováděla tak brutální, že to otřáslo i velením jinak velmi otrlých německých SS divizí.Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            00:08 13.10.2023

            @Theokotos
            "rozřezávání těhotných žen"
            To je hoax. Chytil ses.

            @Theokotos
            "rozřezávání těhotných žen"
            To je hoax. Chytil ses.

          • RiMr71
            00:30 13.10.2023

            "LAMP
            @Theokotos
            "rozřezávání těhotných žen"
            To je hoax. Chytil ses."

            ...máš pravdu, to mění vše.

            "LAMP
            @Theokotos
            "rozřezávání těhotných žen"
            To je hoax. Chytil ses."

            ...máš pravdu, to mění vše.

          • LAMP
            01:13 13.10.2023

            @RiMr71
            Informace je třeba třídit podle důvěryhodnosti a ne podle toho, jestli podporují tvojí stranu barikády. Až ti bude 18, pochopíš.

            @RiMr71
            Informace je třeba třídit podle důvěryhodnosti a ne podle toho, jestli podporují tvojí stranu barikády. Až ti bude 18, pochopíš.

      • Talvi
        02:13 13.10.2023

        Těšíš se ? Bude to příjemně lechtat v bříšku, až budou izraelští vojáci umírat ?

        Těšíš se ? Bude to příjemně lechtat v bříšku, až budou izraelští vojáci umírat ?

      • flanker.jirka
        08:22 13.10.2023

        Desertfremen Jde o drony na které manpady z Íránu nedosáhnou. Pro mně je překvapením, že dronů mají sami málo, když se jejich zbrojovky chlubí tím, jak jsou doma jejich drony ...Zobrazit celý příspěvek

        Desertfremen
        Jde o drony na které manpady z Íránu nedosáhnou. Pro mně je překvapením, že dronů mají sami málo, když se jejich zbrojovky chlubí tím, jak jsou doma jejich drony úspěšné a IDF je absolutně spokojená. Vždyˇť to sami vyrábí.Skrýt celý příspěvek

        • segal7
          09:20 13.10.2023

          Protože peníze...

          Protože peníze...

  • Jan Grohmann
    21:11 12.10.2023

    Jinak malé připomenutí toho, co palestinští imigranti podporující teroristy z Hamásu a jejich podporovatelé oslavují, a čemu se vysmívají. Teroristé z Hamásu ji znásilnili, ...Zobrazit celý příspěvek

    Jinak malé připomenutí toho, co palestinští imigranti podporující teroristy z Hamásu a jejich podporovatelé oslavují, a čemu se vysmívají.

    Teroristé z Hamásu ji znásilnili, zlomili jí končetiny, zavraždili její popravčí styl střelbou do zátylku, plivali na ni, zatímco její nahé mrtvé tělo obcházeli po Gaze a křičeli „Alláhu Akbar“.

    Pak nenechali její rodinu truchlit, natáhli ruku a lhali jim, že žije v jedné z jejich nemocnic.
    https://twitter.com/JackFought...

    To pro dnešek stačí. :/Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      21:55 12.10.2023

      Amnesty International označila bombardovanie Gazy za kolektívny trest a vyzvala Izrael na zrušenie „ilegálnej a nehumánnej“ blokády, ktorú označila za vojnový zločin. O kolektívnom ...Zobrazit celý příspěvek

      Amnesty International označila bombardovanie Gazy za kolektívny trest a vyzvala Izrael na zrušenie „ilegálnej a nehumánnej“ blokády, ktorú označila za vojnový zločin. O kolektívnom treste predtým hovorili aj nezávislí experti OSN.

      „Kolektívne trestanie civilného obyvateľstva v Gaze sa rovná vojnovému zločinu – je kruté a neľudské. Ako okupačná mocnosť má Izrael podľa medzinárodného práva povinnosť zaistiť základné potreby civilného obyvateľstva Gazy,“ uviedla generálna tajomníčka Amnesty Agnès Callamardová.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        22:12 12.10.2023

        Čekal snad někdo od ideologicky zhlouplé AI něco jiného? Doufám, že si všichni pamatují, jak kritizovala Ukrajinu za to, že svoje vojáky nechává bojovat příliš blízko měst a tím ...Zobrazit celý příspěvek

        Čekal snad někdo od ideologicky zhlouplé AI něco jiného?
        Doufám, že si všichni pamatují, jak kritizovala Ukrajinu za to, že svoje vojáky nechává bojovat příliš blízko měst a tím ohrožuje civilisty.
        Četl jsem pak některá vyjádření jejích představitelů a potvrdilo se mi, že ta organizace už dávno není tím, čím byla řekněme před 30ti lety a že její členové žijí v bublině své lidskoprávní agendy, úplně mimo realitu.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          23:40 12.10.2023

          Pretláčajú si svoju politickú líniu a klamú svetu, že žiadnu nemajú, že im ide len o ľudské práva. Zbytočná organizácia.

          Pretláčajú si svoju politickú líniu a klamú svetu, že žiadnu nemajú, že im ide len o ľudské práva. Zbytočná organizácia.

      • Quetzal
        00:40 13.10.2023

        Amnesty International je dnes naprosto zdegenerovaná ultralevicová organizace a naprosto nemá cenu ji brát na vědomi.

        Amnesty International je dnes naprosto zdegenerovaná ultralevicová organizace a naprosto nemá cenu ji brát na vědomi.

        • leir
          13:00 13.10.2023

          Jj, co se nám nehodí, to onálepkujeme.

          Včera byla kybernetika a genetika imperialistickými pavědami, dneska je to AI a HRW.

          Stále stejní hloupí svazáci, jen jste změnili barvu.

          Jj, co se nám nehodí, to onálepkujeme.

          Včera byla kybernetika a genetika imperialistickými pavědami, dneska je to AI a HRW.

          Stále stejní hloupí svazáci, jen jste změnili barvu.

  • PavolR
    21:09 12.10.2023

    Iránskych 6 miliard je opäť zablokovaných: https://twitter.com/PStyle0ne1... Hizballah prezentuje svoje ...Zobrazit celý příspěvek

    Iránskych 6 miliard je opäť zablokovaných:
    https://twitter.com/PStyle0ne1...
    Hizballah prezentuje svoje zbrane:
    https://twitter.com/eCommerceT... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      21:35 12.10.2023

      Jo, 6 mld for Iran, to byl Bidenův geopolitický majstršyk.

      Jo, 6 mld for Iran, to byl Bidenův geopolitický majstršyk.

      • Strycek-Tomas
        21:37 12.10.2023

        Ted to muzou poslat na Ukrajinu :)

        Ted to muzou poslat na Ukrajinu :)

      • Desertfremen
        21:47 12.10.2023

        Čo keď tých 6mld bola cena za to aby sa Irán ako tak držal spät v podpore Ruska vo vojne na Ukrajine? Politika je umením možného a Irán si uvedomuje ako vzrástla jeho "cena" po ...Zobrazit celý příspěvek

        Čo keď tých 6mld bola cena za to aby sa Irán ako tak držal spät v podpore Ruska vo vojne na Ukrajine?
        Politika je umením možného a Irán si uvedomuje ako vzrástla jeho "cena" po Ruskom útoku na Ukrajinu.Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          22:15 12.10.2023

          Pokud by nepodpora Ruska byla motivem té 6 mld vstřícnosti USA vůči Íránu (jakože to nebylo motivem), tak to teda nevyšlo.

          Pokud by nepodpora Ruska byla motivem té 6 mld vstřícnosti USA vůči Íránu (jakože to nebylo motivem), tak to teda nevyšlo.

  • krllo
    21:06 12.10.2023

    Radějí nám napište , jak Židé zabírali od roku 1948 území v Palestině. Jistě máte nějaké dosud neznámé postřehy.

    Radějí nám napište , jak Židé zabírali od roku 1948 území v Palestině. Jistě máte nějaké dosud neznámé postřehy.

    • Ján Paliga
      21:20 12.10.2023

      Zrazu ti vadí zábor územia.... :-D Podľa teba bol Krym odjakživa ruský. A podľa Izraela je Izrael odjakživa izraelský. Schvaľuješ aj toto? - ...Zobrazit celý příspěvek

      Zrazu ti vadí zábor územia.... :-D
      Podľa teba bol Krym odjakživa ruský. A podľa Izraela je Izrael odjakživa izraelský.

      Schvaľuješ aj toto? - https://twitter.com/GibisVB/st... Skrýt celý příspěvek

    • Kfir
      21:26 12.10.2023

      Edit: Mažem svoj príspevok. Pozrel som si video v odkaze nadomnou. Priznám sa, že slová toho muža a jeho zronený hlas ma dosť zobrali. Môj vtip adresovaný tomu trollovi krllovi sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Edit: Mažem svoj príspevok. Pozrel som si video v odkaze nadomnou. Priznám sa, že slová toho muža a jeho zronený hlas ma dosť zobrali.
      Môj vtip adresovaný tomu trollovi krllovi sa po takom videu nehodí…Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    21:05 12.10.2023

    Teroristé z řád palestinských imigrantů hrozí vražděním židovských dětí v Nizozemsku, proto tři židovské školy v Amsterdamu zůstanou ...Zobrazit celý příspěvek

    Teroristé z řád palestinských imigrantů hrozí vražděním židovských dětí v Nizozemsku, proto tři židovské školy v Amsterdamu zůstanou zavřené.
    https://twitter.com/NCAB_NL/st...
    Palestinští imigranti, a jejich podporovatelé, kteří kvitují vraždění dětí chtěli udělat také demonstraci v Praze.
    https://twitter.com/CT24zive/s...
    Oslavy orgií vraždění pořádané palestinskými imigranty a jejich podporovateli neustále pokračují v dalších západoevropských městech.

    Jo, vím, ne všichni Palestinci jsou s Hamásem. Ale je jich víc než dost. Podle průzkumu z roku 2021 asi 50 %.Skrýt celý příspěvek

    • krllo
      21:17 12.10.2023

      Co se divite po boku nacistů bojovaly 23.divize SS Nederland, 27. divize SS Vlámská, 28.divize SS Valonská.. prostě tradice,

      Co se divite po boku nacistů bojovaly 23.divize SS Nederland, 27. divize SS Vlámská, 28.divize SS Valonská.. prostě tradice,

    • Erich
      22:41 12.10.2023

      A tohleto si necháme líbit? Vyhrožování uprchlíků, kteří sem přišli protože doma nebyli v bezpečí? (rozuměj kvůli penězům). To se to nechá dojít tak daleko až v Německu vyhraje ...Zobrazit celý příspěvek

      A tohleto si necháme líbit? Vyhrožování uprchlíků, kteří sem přišli protože doma nebyli v bezpečí? (rozuměj kvůli penězům). To se to nechá dojít tak daleko až v Německu vyhraje volby AFD? Tohle chceme? Popravdě by mě docela zajímalo co se teď levičákům motá v hlavě :(Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        23:23 12.10.2023

        ...to vidíš na této diskuzi všude kolem...

        ...to vidíš na této diskuzi všude kolem...

        • Erich
          07:52 13.10.2023

          Pokud by to bylo jako na diskusích, tak vlastně levičáci dosáhli svého úspěchu pouze ukřičeností, aktivitou, pasivní agresivitou a hloupostí. O to větší důkaz toho, jak jsme sami ...Zobrazit celý příspěvek

          Pokud by to bylo jako na diskusích, tak vlastně levičáci dosáhli svého úspěchu pouze ukřičeností, aktivitou, pasivní agresivitou a hloupostí. O to větší důkaz toho, jak jsme sami slabý.Skrýt celý příspěvek

  • karas
    21:02 12.10.2023

    Jsou ty bomby nějaké speciální verze na ničení budov? Je to čisté jak odstřel od střelmistra. https://vm.tiktok.com/ZGJ37516...

    Jsou ty bomby nějaké speciální verze na ničení budov? Je to čisté jak odstřel od střelmistra. https://vm.tiktok.com/ZGJ37516...

    • Moravak48
      22:51 12.10.2023

      Bunker Buster

      Bunker Buster

  • Jan Grohmann
    20:20 12.10.2023

    FINANČÍ PODPORA IZRAELE organizovaná českým ministerstvem zahraničí; Stateční Izraelci mají právo se bránit a vy jim v tom teď můžete pomoci. Peníze poputují na zdravotnické ...Zobrazit celý příspěvek

    FINANČÍ PODPORA IZRAELE organizovaná českým ministerstvem zahraničí;

    Stateční Izraelci mají právo se bránit a vy jim v tom teď můžete pomoci. Peníze poputují na zdravotnické vybavení. Děkujeme za jakoukoliv podporu!

    https://twitter.com/mzvcr/stat... Skrýt celý příspěvek

    • diderko
      20:28 12.10.2023

      Done

      Done

    • Desertfremen
      20:38 12.10.2023

      Izraelu nepošlem ani cent, z viacerých dôvodov. 1) židia sú v Palestíne okupanti a ja nikdy nepodporím okupanta ktorý vojnové zločiny nazýva právo na obranu. 2) Oni sami ...Zobrazit celý příspěvek

      Izraelu nepošlem ani cent, z viacerých dôvodov.

      1) židia sú v Palestíne okupanti a ja nikdy nepodporím okupanta ktorý vojnové zločiny nazýva právo na obranu.
      2) Oni sami blokujú GAZU aj čo sa týka zdravotníckeho materiálu alebo pitnej vody.
      3) Nepodporili Ukrajinu keď to najviac potrebovala, karma je zdarma.Skrýt celý příspěvek

      • V__A
        21:03 12.10.2023

        On tam existuje stát, který by mohli okupovat? Pokud vím tak Arabové stát Palestina odmítli

        On tam existuje stát, který by mohli okupovat? Pokud vím tak Arabové stát Palestina odmítli

        • Strycek-Tomas
          21:11 12.10.2023

          Palestinci se nechteli o svuj historicky stat delit s kolonizatory. To je rozdil. A delit se evidentne nechce ani Ukrajina.

          Palestinci se nechteli o svuj historicky stat delit s kolonizatory. To je rozdil. A delit se evidentne nechce ani Ukrajina.

          • V__A
            21:14 12.10.2023

            Palestinci meli historický stát? Dřív by si dosta pár facek při tvrzení že ti Arabové jsou Palestinci.

            Palestinci meli historický stát? Dřív by si dosta pár facek při tvrzení že ti Arabové jsou Palestinci.

          • Strycek-Tomas
            21:18 12.10.2023

            Palestinci na tom uzemi zili dalouho pred kolonizatory. Nejdriv prisli Turci, pak Britove a ted jsou tam Zide. O tobe take nemluvim jako o belochovi, ale jako o Cechovi. Nevidim ...Zobrazit celý příspěvek

            Palestinci na tom uzemi zili dalouho pred kolonizatory. Nejdriv prisli Turci, pak Britove a ted jsou tam Zide. O tobe take nemluvim jako o belochovi, ale jako o Cechovi. Nevidim jediny duvot proc vsechny hazet do jednoho pytle jako Araby. Iranci, hlavni podpora Hamasu, napriklad Arabove nejsou, to jsou Persane. Ale uz jsem si zvykl, ze nekteri pisatele v zapalu nadseni nerozlisuji brambory od mrkve. Roste to pod zemi, tak to vsechno jsou brambory.Skrýt celý příspěvek

          • V__A
            21:42 12.10.2023

            Nebyli tam náhodou před brity osmani?

            Nebyli tam náhodou před brity osmani?

          • Strycek-Tomas
            21:47 12.10.2023

            Kriste... a co byli asi tak Osmani? sorry, ale mas stejne dlouhe vedeni jako kremloidi, kdyz se ti to nehodi do kramu......

            Kriste... a co byli asi tak Osmani? sorry, ale mas stejne dlouhe vedeni jako kremloidi, kdyz se ti to nehodi do kramu......

          • Mr.Tomas
            21:54 12.10.2023

            Strycek-Tomas "Kriste... a co byli asi tak Osmani? "

            Osmani či Turci, rozhodne nie sú Arabi.

            Strycek-Tomas "Kriste... a co byli asi tak Osmani? "

            Osmani či Turci, rozhodne nie sú Arabi.

          • Strycek-Tomas
            21:59 12.10.2023

            Lidi nezkousejte na me ty svoje primitivni klicky se slovicky....Osmani stejne tak nejsou ani Chorvati, Rekove, Srbove, Uhri a stejne tak nejsou Arabi a ani Plestinci... ...Zobrazit celý příspěvek

            Lidi nezkousejte na me ty svoje primitivni klicky se slovicky....Osmani stejne tak nejsou ani Chorvati, Rekove, Srbove, Uhri a stejne tak nejsou Arabi a ani Plestinci...

            Evidentne tu nekteri znaji vysledek, takze si kulatou relitu nejak do toho ctvercoveho otvoru napasuji, aby se citili spokojene.Skrýt celý příspěvek

          • V__A
            22:06 12.10.2023

            Takže souhlasíš že tam žili osmani a ne Palestinci?

            Takže souhlasíš že tam žili osmani a ne Palestinci?

          • Strycek-Tomas
            22:15 12.10.2023

            Samozrejme ze s takovym nesmyslem nesouhlasim, stejne jako bych nesouhlasil, ze tam pred Palestinci zili Britove. Tady ma nekdo velky problem s logikou, kdyz nerozlisuje mezi ...Zobrazit celý příspěvek

            Samozrejme ze s takovym nesmyslem nesouhlasim, stejne jako bych nesouhlasil, ze tam pred Palestinci zili Britove. Tady ma nekdo velky problem s logikou, kdyz nerozlisuje mezi kolonizatorem, kolonizovanym a domordcem. Vsechno to tady michaji do jednoho gulase. Spis me udivuje, ze nekdo argumentuje tak hloupe. Fakt jako bych si ted psal s nejakym proruskym trollem. Rusti Trollove u legitimity Ukrajiny argumentuji uplne stejne jako ty.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            00:28 13.10.2023

            Nesmysly o "kolonizaci" do příběhu o Izraeli vnášejí přihlouplí marxisté (ať už si sami říkají jak chtějí), kteří za vším vidí vinu bílého muže a kolonialismu. Příběh Izraele, ...Zobrazit celý příspěvek

            Nesmysly o "kolonizaci" do příběhu o Izraeli vnášejí přihlouplí marxisté (ať už si sami říkají jak chtějí), kteří za vším vidí vinu bílého muže a kolonialismu.
            Příběh Izraele, Palestiny, Levanty nebo jak už ten proužek země nazvete, ve skutečnosti nemá s kolonialismem nic společného, velmi stručně a nepříliš přesně: před příchodem Židů tam žili Kanánci a "mořské národy" Filištínci (nemají nic společného s Palestinci), po složitých peripetiích mj. s vystěhováním Židů do Babylóna a jejich návratem v rámci Perské říše se pod vlivem Alexandra Makedonského židovská elita helenizovala (dynastie Hasmonejců) a posléze fungovala jako vazalská vůči Římu (Herodes). Po porážce židovského povstání v r. cca 70 byl Jeruzalém (znovu) zničen, Židé rozptýleni po celé Římské říši a vzpomínka na jejich národ měla být zapomenuta. Po rozpadu Římské říše území ovládala Byzance. Někdy v 6. století jej od ní dobyly arabské kmeny. Náboženské vzedmutí v Evropě v podobě křižáků vrátilo na necelých 200 let území pod vládu "západu". Poté území ovládly Turkotatarské kmeny, později založivší Osmanskou říši, v níž žili Arabové převážně v roli "lidu" nebo "poddaných". Po rozpadu Osmanské říše po 1. světové válce území začala spravovat Velká Británie a dál už to snad znáte. Po celou dobou na něm žili Židé. Nikdy nebylo ničí "kolonií".
            Tohle se ale dá ale najít v kterékoliv normální knížce a trochu nechápu horoucnost snahy prosadit svůj názor, když člověk nezná ani takové základy.Skrýt celý příspěvek

          • segal7
            09:28 13.10.2023

            Takže trocha historie, protože to máš hodně pomotaný 1. žádní Palestinci v době Turků nebyli - jsou to Arabové, a ty tam přišli před Turky a před nimi tam přišli Římané, před nimi ...Zobrazit celý příspěvek

            Takže trocha historie, protože to máš hodně pomotaný 1. žádní Palestinci v době Turků nebyli - jsou to Arabové, a ty tam přišli před Turky a před nimi tam přišli Římané, před nimi Řekové a před tím Peršané a před tím tam bylo Židovské království, ale židé tam žili celou tu dobu, nikdy to území nebylo bez židůSkrýt celý příspěvek

        • dusan1
          21:28 12.10.2023

          Odmietli delenie, kedy prožidovská OSN (i taká bolo, dnes ťažko uveriteľné), navrhla pre Izraele cca 55 % najlepšieho äzemia Židom, ktorí tvorili cca tretinu obyvateľstva. Arabi ...Zobrazit celý příspěvek

          Odmietli delenie, kedy prožidovská OSN (i taká bolo, dnes ťažko uveriteľné), navrhla pre Izraele cca 55 % najlepšieho äzemia Židom, ktorí tvorili cca tretinu obyvateľstva.

          Arabi to vtedy odmietli .... čo síce bolo "spavodlivé" ... ale v konečnom dôsledku kontraproduktívne i keď je otázka či by to radikálnych sionistov zastavilo, keďže tí ani neuznávajú ani Izrael ... nie to ešte Palestínu ...Skrýt celý příspěvek

        • sgaba
          21:54 12.10.2023

          Nekomentujte ho, dejte jen mínus.

          Nekomentujte ho, dejte jen mínus.

          • Strycek-Tomas
            22:11 12.10.2023

            Uprimne. Ty komenty si stejne v nicem nezadaji s ruskymi trolly, takze minusy skutecne staci. Musim to pak korigovat, jak na zakladni skole. Jedno mi zde vadi. A to, ze pokud ...Zobrazit celý příspěvek

            Uprimne. Ty komenty si stejne v nicem nezadaji s ruskymi trolly, takze minusy skutecne staci. Musim to pak korigovat, jak na zakladni skole.

            Jedno mi zde vadi. A to, ze pokud nekdo netahne za jeden provaz s davem, tak ho uz maji za trolla, ale sami podporuji nesmyslne a nelogicke argumenty jako ty, na ktere jsem ted musel reagovat.Skrýt celý příspěvek

        • V__A
          22:20 12.10.2023

          V jakém století se z kolonizatoru stávají domorodci?

          V jakém století se z kolonizatoru stávají domorodci?

      • mexir
        21:11 12.10.2023

        Karma je karma. To platí i pro tebe.

        Karma je karma. To platí i pro tebe.

      • RiMr71
        23:21 12.10.2023

        "Izraelu nepošlem ani cent"

        ...snad ani mil, ne?

        "Izraelu nepošlem ani cent"

        ...snad ani mil, ne?

    • krllo
      21:02 12.10.2023

      Dejte video.

      Dejte video.

      • Ján Paliga
        21:25 12.10.2023

        Máš azda chuť kochať sa na vraždení malých izraelských detí? Máš chuť kochať sa na vraždení civilistov? A načo máš ešte chuť?

        Máš azda chuť kochať sa na vraždení malých izraelských detí? Máš chuť kochať sa na vraždení civilistov? A načo máš ešte chuť?

    • Strycek-Tomas
      21:07 12.10.2023

      Ani ja neposlu Izraeli ani cent. Za prve je Izrael daleko silnejsi a bohatsi, nez ti v Gaze a blizkem okoli, za dalsi mu uz USA kryji zada letadlovou lodi a za treti neni Izrael v ...Zobrazit celý příspěvek

      Ani ja neposlu Izraeli ani cent. Za prve je Izrael daleko silnejsi a bohatsi, nez ti v Gaze a blizkem okoli, za dalsi mu uz USA kryji zada letadlovou lodi a za treti neni Izrael v roli ciste obeti, protoze jeho kroky v ramci koloniczaci palestinskeho uzemi jsou nanejsvys kontroverzni. K tomu navic dnes maskovani izraelsti radikalove napadli palestinskou vesnici na ¨Zapadnim brehu a asi nekteri radikalni blbci delaji vsechno proi to, aby vyhecovalli k boji i ty umirnene Palestince.

      Ano uznavam, ze Izrael musi zakrocit a chapu, proc musi po tech masakrech zpacifikovat Gazu, ale soucasne to neni zadna chudinka, ktere vsichni krivdi a ublizuji mu.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 73 z 80