VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Zuzana 2 enjoyer
    22:21 09.08.2022

    https://twitter.com/Rebel44CZ/...
    Dalšie zábery z lez letiska. Zničené cisternové uraly.

    https://twitter.com/Rebel44CZ/...
    Dalšie zábery z lez letiska. Zničené cisternové uraly.

    • Danik
      22:24 09.08.2022

      Buď špatný odkaz nebo smazaný tweet

      Buď špatný odkaz nebo smazaný tweet

      • Zuzana 2 enjoyer
        22:32 09.08.2022

        Jakub to zmazal asi to nebolo z Krymu.

        Jakub to zmazal asi to nebolo z Krymu.

    • Silver
      22:41 09.08.2022

      Toto by malo fungovať:
      https://twitter.com/UAWeapons/...

      Toto by malo fungovať:
      https://twitter.com/UAWeapons/...

      • Lubko
        22:51 09.08.2022

        Taky nefunguje :(

        Taky nefunguje :(

      • Ján Paliga
        22:51 09.08.2022

        :-) malo, ale nefunguje.

        :-) malo, ale nefunguje.

        • Silver
          22:56 09.08.2022

          Tak ja už neviem, hádam toto už bude ok:
          https://twitter.com/IntelCrab/...

          Tak ja už neviem, hádam toto už bude ok:
          https://twitter.com/IntelCrab/...

          • Silver
            22:58 09.08.2022

            Zase nefunguje. Priamo na Twitteri to ide, keď to tu hodím, už nie.

            Zase nefunguje. Priamo na Twitteri to ide, keď to tu hodím, už nie.

          • raven66
            13:04 10.08.2022

            Podla mna to video toho prerazeneho auta moze byt podvrh. Pozrite si tvar nosnika. Nerovna pokrutena, dokonca rozsirena cast je dole a prerazene dvere su na jej strane a rovna cast ...Zobrazit celý příspěvek

            Podla mna to video toho prerazeneho auta moze byt podvrh. Pozrite si tvar nosnika. Nerovna pokrutena, dokonca rozsirena cast je dole a prerazene dvere su na jej strane a rovna cast je na opacnom konci dohora. Toto by sa mohlo stat iba ak kus priletel z pravej strany auta dopadol na zem, odrazil sa a cez dvere presiel na druhu stranu, co je malo pravdepodobne, no nie nemozne. Ale pritom tvare na pravej strane min. divne.Skrýt celý příspěvek

  • Phantomiux
    22:20 09.08.2022

    Otázka - jeden diskutér na Idnes zavesil nasledovný príspevok: "Konečně velmi očekavané a dobré zprávy. Důvod si dát panáka dobré whisky. Na TW jsou videa úprků skřetů z Krymu i ...Zobrazit celý příspěvek

    Otázka - jeden diskutér na Idnes zavesil nasledovný príspevok:
    "Konečně velmi očekavané a dobré zprávy. Důvod si dát panáka dobré whisky. Na TW jsou videa úprků skřetů z Krymu i Chersonu."

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Otázka do pléna, nakoľko ma zaujala informácia to tom Chersone - je to pravda, alebo sa len niekto vyťahuje v diskusii?Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      22:34 09.08.2022

      Niečo o tom tu: https://twitter.com/KyivIndepe... No a tu je video preplnených ciest z ...Zobrazit celý příspěvek

      Niečo o tom tu:
      https://twitter.com/KyivIndepe...

      No a tu je video preplnených ciest z Krymu:
      https://twitter.com/AS74045429... Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        23:05 09.08.2022

        Si zkrátili dovolenou

        Si zkrátili dovolenou

    • Tino
      22:36 09.08.2022

      ci to je pravda neviem, ale zachytil som aj ja tvrdenia, ze z chersonu odchadzaju nejaki rus, zrejme personal , ktory tam byt nemusi a kolaboranti

      ci to je pravda neviem, ale zachytil som aj ja tvrdenia, ze z chersonu odchadzaju nejaki rus, zrejme personal , ktory tam byt nemusi a kolaboranti

    • Mortles
      22:40 09.08.2022

      Já bych řekl, že si trošku prostě pustili do trenclí a radši to zabalili dřív pro jistotu. Inu, přesně tohle je cíl ukrajinské strategie, rozkládání zásobování, rozkládání důvěry, ...Zobrazit celý příspěvek

      Já bych řekl, že si trošku prostě pustili do trenclí a radši to zabalili dřív pro jistotu. Inu, přesně tohle je cíl ukrajinské strategie, rozkládání zásobování, rozkládání důvěry, rozkládání schopností. O nějakém masovém úprku se může začít mluvit, až odtamtud začnou utíkat ruští novináři a velitelé, ne jejich manželky.Skrýt celý příspěvek

  • Poly
    22:18 09.08.2022

    Geolokace výbuchů na letecké základně

    https://twitter.com/CovertShor...

    Geolokace výbuchů na letecké základně

    https://twitter.com/CovertShor...

  • StatusQuo
    22:13 09.08.2022

    https://twitter.com/RALee85/st...
    Záběry od VDV na začátku války před tím než je zmasakrovali.

    https://twitter.com/RALee85/st...
    Záběry od VDV na začátku války před tím než je zmasakrovali.

  • Phantomiux
    22:11 09.08.2022

    Twitter Anastasie Magazovej - https://twitter.com/a_magazova... I haven't seen such joy among Ukrainians on social media in a long time - #Crimea. As a ...Zobrazit celý příspěvek

    Twitter Anastasie Magazovej - https://twitter.com/a_magazova...

    I haven't seen such joy among Ukrainians on social media in a long time - #Crimea.
    As a Crimean, I have to say that there is only one thought in my head: "Finally!" And the only thing that bothers me is that the Kremlin has forced us to feel joy about it.

    Rýchly preklad:
    Už dlho som na sociálnych sieťach nevidela takú radosť medzi Ukrajincami - #Crimea.
    Ako Krymčanka musím povedať, že mi v hlave víri len jedna myšlienka: "Konečne!" A jediné, čo ma trápi, je to, že nás Kremeľ prinútil cítiť radosť z toho.


    Je to fakt na zamyslenie, kam sme to dopracovali, keď nám spôsobuje zadosťučinenie vidieť takéto obrázky z Krymu. Možno by som mal napísať, že mi je tých bežných dovolenkujúcich Rusov aj ľúto, ale klamal by som...Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    22:02 09.08.2022

    tu je detail z videa z krym...znicenych viac lietadiel ak olen to jednu su 24

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    tu je detail z videa z krym...znicenych viac lietadiel ak olen to jednu su 24

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • Phantomiux
      22:13 09.08.2022

      SpaceX má na to peknú skratku RUD - Rapid Unscheduled Disassembly. V preklade niečo ako "rýchla neplánovaná demontáž".

      SpaceX má na to peknú skratku RUD - Rapid Unscheduled Disassembly. V preklade niečo ako "rýchla neplánovaná demontáž".

    • Poly
      22:53 09.08.2022

      To jakože jsou v háji i ty Su-30SM?

      To jakože jsou v háji i ty Su-30SM?

    • Maskot
      23:35 09.08.2022

      bohužel, to v pozadí nejsou zbytky dvou směrovek Su-30SM, ale dva požárníci .... (je to vidět na videu, ze kterýho je ten obrázek)

      bohužel, to v pozadí nejsou zbytky dvou směrovek Su-30SM, ale dva požárníci .... (je to vidět na videu, ze kterýho je ten obrázek)

  • Tino
    21:58 09.08.2022

    ua uz trollia Rusov...rus nepriznaju ze by to mohli byt UA, co je vlastne dobre a ua hovoria ze nedopalok, bavlna a take tie srandicky, kludne by som na ich mieste isiel aj ...Zobrazit celý příspěvek

    ua uz trollia Rusov...rus nepriznaju ze by to mohli byt UA, co je vlastne dobre a ua hovoria ze nedopalok, bavlna a take tie srandicky, kludne by som na ich mieste isiel aj dalej....podporil RUS v ich tvrdeniach, narativne ze to urcite neboli UA....napr ze my sme to byt nemohli nemame take rakety, ani letectvo to ste nam uz znicili, detto Himars ste uz znicili, vlastne ste nam uz znicili uplne vsetko...nemohli sme to byt my...uplna kravina ale da sa dostat pod kozu RUS....je zjavne ,ze IM vlada a armada klamu , oni to vedia ,takto im to vlepit ako facku do xichtu a nech si to preberaju ako chcu, dolezite je, ze im ostane v hlavach ze vlada a armada im klamu ak klamu v tomto , tak v com este?Skrýt celý příspěvek

    • Excelent
      22:36 09.08.2022

      Pro mě nejlepší je komentář na Topwaru má českou stopu :-) Если что и произошло, то это лишь чистая случайность и «промысел божий», как сказал старик Ваничек из Пельгржимова, когда ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro mě nejlepší je komentář na Topwaru má českou stopu :-)
      Если что и произошло, то это лишь чистая случайность и «промысел божий», как сказал старик Ваничек из Пельгржимова, когда его в тридцать шестой раз сажали в тюрьму.
      Google překlad: Pokud se něco stalo, byla to jen čistá náhoda a „boží prozřetelnost“, jak řekl stařík Vaníček z Pelhřimova, když byl po třicáté šesté vězněn.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    21:53 09.08.2022

    Už jsem to tu sdílel někdy na začátku, tady na pobavení i pro ty co nemají IG

    https://twitter.com/Neyasit_al...

    Už jsem to tu sdílel někdy na začátku, tady na pobavení i pro ty co nemají IG

    https://twitter.com/Neyasit_al...

  • Standa
    21:48 09.08.2022

    https://twitter.com/SputnikATO...

    Patrně první video z letiště, jestli to není fake.

    https://twitter.com/SputnikATO...

    Patrně první video z letiště, jestli to není fake.

    • StandaBlabol
      21:58 09.08.2022

      Ta bílá čára pod letadlem by odpovídala společné stojánce 6ti letadel (3 x Su-24 a 3 x Su-30). Stála vedle sebe, tak bych čekal, že všechna dopadla stejně. To by byla slušná rána ...Zobrazit celý příspěvek

      Ta bílá čára pod letadlem by odpovídala společné stojánce 6ti letadel (3 x Su-24 a 3 x Su-30). Stála vedle sebe, tak bych čekal, že všechna dopadla stejně. To by byla slušná rána pro letectvo Černomořské flotily.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        22:11 09.08.2022

        s velkou pravdepodobnostou dopadlo rovnako aj dalsie vpravo stojace lietadlo...nie je dovod domnievat sa ze rovnaky osud nepostihol aj ten zbytok v lajne

        s velkou pravdepodobnostou dopadlo rovnako aj dalsie vpravo stojace lietadlo...nie je dovod domnievat sa ze rovnaky osud nepostihol aj ten zbytok v lajne

  • Tino
    21:29 09.08.2022

    vraj dosledok tlakovej volny po vybuchu na letisku Krym

    https://twitter.com/bayraktar_...

    vraj dosledok tlakovej volny po vybuchu na letisku Krym

    https://twitter.com/bayraktar_...

    • Dovi
      21:44 09.08.2022

      Když vidím jak blízko jsou ty obytné budovy stojánkám na letišti, tak mám pocit jako kdyby si ty rusáci dělali z civilistů štít. Co na to IA? ...Zobrazit celý příspěvek

      Když vidím jak blízko jsou ty obytné budovy stojánkám na letišti, tak mám pocit jako kdyby si ty rusáci dělali z civilistů štít. Co na to IA? :))
      https://twitter.com/TahrirInMy... Skrýt celý příspěvek

      • StatusQuo
        21:48 09.08.2022

        No to letiště je původně Sovětské a ty baráky tam taky nevyrostli za posledních 8 let.

        No to letiště je původně Sovětské a ty baráky tam taky nevyrostli za posledních 8 let.

        • Dovi
          21:53 09.08.2022

          Ok, když nestačil smajlík na konci, tak příště přidám #joke

          Ok, když nestačil smajlík na konci, tak příště přidám #joke

          • StatusQuo
            22:18 09.08.2022

            Rusové jsou toho schopní. Npř. desítky skladů munice rozházených po celým obydleným Doněcku. Je to spíš smutná skutečnost.

            Rusové jsou toho schopní. Npř. desítky skladů munice rozházených po celým obydleným Doněcku. Je to spíš smutná skutečnost.

      • pepezdepa
        22:05 09.08.2022

        Je dost možné, že mezinárodní právo umožňuje ruské obyvatelstvo používat jako štít, viz. 2. světová válka.

        Je dost možné, že mezinárodní právo umožňuje ruské obyvatelstvo používat jako štít, viz. 2. světová válka.

        • samoempire
          23:47 09.08.2022

          Tak tak. I tak nerozumím Rusům. Oni začnou genecidni válků. Jsou tisíce mrtvých. Rus ale stejně vezme rodinu a jde se opalovat 200 km frontové linie. To jako kdybych vzal deti a ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak tak. I tak nerozumím Rusům. Oni začnou genecidni válků. Jsou tisíce mrtvých. Rus ale stejně vezme rodinu a jde se opalovat 200 km frontové linie. To jako kdybych vzal deti a jeli na výlet do Charkova. Je to vůbec možný?Skrýt celý příspěvek

    • Lubko
      21:52 09.08.2022

      Tam musí být minimálně desítky až stovky zraněných od letících roztříštěných skel ...

      Tam musí být minimálně desítky až stovky zraněných od letících roztříštěných skel ...

    • MaminCecok
      22:52 09.08.2022

      Začína to tam vyzerať ako miesto, ktoré navštívili orkovia.

      Začína to tam vyzerať ako miesto, ktoré navštívili orkovia.

  • Danik
    21:22 09.08.2022

    Tak podle Trenta Telenka to klidně mohl být Neptun :-O "This Ukrainian strike in Crimea should be no surprise. The Neptune anti-ship cruise missile has a back up GPS/Inertial ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak podle Trenta Telenka to klidně mohl být Neptun :-O

    "This Ukrainian strike in Crimea should be no surprise.

    The Neptune anti-ship cruise missile has a back up GPS/Inertial guidance capability for land attack capability like the US Harpoon."

    Neptun má dosah 280 km. Tedy, tento úder klidně mohl přijít z Oděsy.

    "As for how it go through Russian air defenses. Neptune has a radar altimeter which allows it to fly at an altitude of five meters above average mean sea level. And this was a Russian Naval air field not an air force facility."

    "A Neptune missile has about twice the nominal range of an AGM-84 Block 1 Harpoon (280km) and is 11% faster. It's flight profile was initially 300 metres / 984 ft above mean sea level (AMSL) stepping down to 5 metres / 16.4 ft AMSL for the terminal endgame."

    Je prý také klidně možné, že dráha útoku byla připravená specialisty z USAF, kteří našli díry v radarovém pokrytí pro PVO. Rusové nevěděli která bije.

    https://mobile.twitter.com/Tre... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      21:36 09.08.2022

      Alebo aj AGM-158. Ak im dodali AGM-88, tak je pravdepodobne, ze im dali celu "svatu trojicu" - HARM JASSM MALD. Aj vyber ciela by tomu zodpovedal. Flotila zahnana na vychod, takze ...Zobrazit celý příspěvek

      Alebo aj AGM-158. Ak im dodali AGM-88, tak je pravdepodobne, ze im dali celu "svatu trojicu" - HARM JASSM MALD. Aj vyber ciela by tomu zodpovedal. Flotila zahnana na vychod, takze od zapadu neni v ceste nic, len more a letisko je hned na pobrezi.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        22:23 09.08.2022

        Chlapci, chlapci.... nečítali ste predsa, že šlo o o špak? Ve´ď je leto, klimatická kríza a je mnoho požiarov z neuhasených cigariet.... :)

        Chlapci, chlapci.... nečítali ste predsa, že šlo o o špak? Ve´ď je leto, klimatická kríza a je mnoho požiarov z neuhasených cigariet.... :)

        • Danik
          22:30 09.08.2022

          Pravda, prepáčte súdruh kapitán. A jestli ne cíga, tak kosmické paprsky, šílená grilovačka, nebo dle místního zpravodaje, náš súdruh poslanec utržený ze řetězu :-)

          Pravda, prepáčte súdruh kapitán. A jestli ne cíga, tak kosmické paprsky, šílená grilovačka, nebo dle místního zpravodaje, náš súdruh poslanec utržený ze řetězu :-)

          • Ján Paliga
            23:07 09.08.2022

            Čo bolo, bolo, terazky som majorom....! :)

            Čo bolo, bolo, terazky som majorom....! :)

        • VictorAlphaCharlie
          07:28 10.08.2022

          Tohle je jasný důsledek klimatické krize!

          Tohle je jasný důsledek klimatické krize!

  • Pepe81
    21:21 09.08.2022

    Nebazírujte na těch 100k. Je to jen číslo. Já se odhlásím, abych vám to nezkazil včas. Je to jenom číslo. Tahle diskuze nabrala na důležitosti mnohem dřív. 100k není důležité. Ať ...Zobrazit celý příspěvek

    Nebazírujte na těch 100k. Je to jen číslo. Já se odhlásím, abych vám to nezkazil včas. Je to jenom číslo. Tahle diskuze nabrala na důležitosti mnohem dřív. 100k není důležité. Ať má 100k někdo z vaší party nebo troll není důležité. Prostě pište..Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      21:47 09.08.2022

      Přesně tak, 100tis je nedůležité, tímto apeluji na váš rozum a abyste ten 100tis komentář nechali mně. Zcela dobrovolně tuto tíhu okamžiku a jasně definovanou odpovědnost beru na ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesně tak, 100tis je nedůležité, tímto apeluji na váš rozum a abyste ten 100tis komentář nechali mně. Zcela dobrovolně tuto tíhu okamžiku a jasně definovanou odpovědnost beru na sebe.Skrýt celý příspěvek

    • RobS
      21:47 09.08.2022

      My informatici máme jiná kulatá čísla, ale jinak souhlas, jsou to jen čísla. Navíc jsou v nich započítaní i trolové.

      My informatici máme jiná kulatá čísla, ale jinak souhlas, jsou to jen čísla. Navíc jsou v nich započítaní i trolové.

      • StatusQuo
        22:19 09.08.2022

        Bez trolů by to nebylo ono.

        Bez trolů by to nebylo ono.

        • RobS
          22:28 09.08.2022

          Jo, docela to oživuje diskusi a navíc nám to neustále připomíná jednu podstatnou věc: jsou mezi námi, dávejme si na ně pozor i ve skutečném světě.

          Jo, docela to oživuje diskusi a navíc nám to neustále připomíná jednu podstatnou věc: jsou mezi námi, dávejme si na ně pozor i ve skutečném světě.

  • Danik
    21:19 09.08.2022

    Nadřazení páni tvorstva opouštějí Krym. Není taková sranda podporovat invazi, když to najednou začne práskat kousek od tebe. "Rusové houfně opouštějí Krym přes Krymský (Kerčský) ...Zobrazit celý příspěvek

    Nadřazení páni tvorstva opouštějí Krym. Není taková sranda podporovat invazi, když to najednou začne práskat kousek od tebe.

    "Rusové houfně opouštějí Krym přes Krymský (Kerčský) most, je tam velká dopravní zácpa."

    https://mobile.twitter.com/Kyi... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      21:22 09.08.2022

      neveria vlastnej vlade, armade? ktore tvrdia , ze to neboli UA?:-)

      neveria vlastnej vlade, armade? ktore tvrdia , ze to neboli UA?:-)

    • pepezdepa
      21:38 09.08.2022

      Jen ať valí, dokud mají přes co.

      Jen ať valí, dokud mají přes co.

    • zenker
      23:22 09.08.2022

      Tedy ideální čas? Popravdě, pokud bych já byl na jejich místě, tak nevím, nevím, zda bych nyní most zvolil.

      Tedy ideální čas? Popravdě, pokud bych já byl na jejich místě, tak nevím, nevím, zda bych nyní most zvolil.

  • majales
    21:17 09.08.2022

    Včerejší Arestovyč, kdyby to někoho zajímalo.. Day 166, August 8. Summary of Arestovych and Feygin daily ...Zobrazit celý příspěvek

    Včerejší Arestovyč, kdyby to někoho zajímalo..

    Day 166, August 8. Summary of Arestovych and Feygin daily broadcast

    https://wartranslated.com/day-... Skrýt celý příspěvek

  • ArcheologJD
    21:11 09.08.2022

    Poznámka k HARM a jejich integraci na MiG 29/Su27 "Bohužel" jsem dnes velkou část pracovní doby strávil exkavací pravěkého žárového hrobu (teda spíš hrobečku) :-) a nemohl jsem ...Zobrazit celý příspěvek

    Poznámka k HARM a jejich integraci na MiG 29/Su27
    "Bohužel" jsem dnes velkou část pracovní doby strávil exkavací pravěkého žárového hrobu (teda spíš hrobečku) :-)
    a nemohl jsem se věnovat podnětné diskuzi o nasazení HARM proti Rus PVO na Krymu.
    Dost se tu řešila možnost/nemožnost integrace HARM na exsovětská letadla a to jaké systémy musí mít např. F16 nebo Growler aby je jako wild wiesel mohly použít s maximální účinností.
    Tak mně na základě toho co všechno dokázali např. Izraelci integrovat na rumunské MiG 21 Lancer nebo co mají Indové na svých Su nepřipadá jako technicky nemožné integrovat během cca 3-4 měsíců tyto prvky REB na již předtím westernizované Migy co byly dodány USA Ukrajině na "náhradní díly".
    PS taky si dokážu představit, že vyspělé systémy REB mohly být do US Migů integrovány již dříve v rámci reál výcviku RED Flag.
    PS omlouvám se, že to posílám mimo vlákno, ale dneska už neroluju:-)Skrýt celý příspěvek

    • yellec
      21:53 09.08.2022

      JJ i na západě umí improvizovat. Určitě to bude zajímavá storka. Jako moje oblíbená z doby první války v zálivu. Američani neměli bombu s potřebnou průrazností co by uměla pronikat ...Zobrazit celý příspěvek

      JJ i na západě umí improvizovat. Určitě to bude zajímavá storka. Jako moje oblíbená z doby první války v zálivu. Američani neměli bombu s potřebnou průrazností co by uměla pronikat do podzemních bunkrů. Někoho napadlo jako tělo bomby použít přebytečné hlavně 8 palcových houfnic. Hlavně převrtali na 10 palců, naplnili výbušninou, přidali řídící plošky a naváděcí hlavici z GBU-24 a GBU-28 byla na světě. Celé to trvalo pod 2 měsíce, bomba byla poprvé v Iráku použita 4 dny po prvním testu. https://theaviationgeekclub.co... Skrýt celý příspěvek

      • ArcheologJD
        22:55 09.08.2022

        yellec velice trefná připomínka. Vámi vzpomínaná imro akce o výrobě GBU-28 mě kdysi také nadchla. Schopnost Američanů v případě nutnosti efektivně improvizovat je dosti opomíjená ...Zobrazit celý příspěvek

        yellec
        velice trefná připomínka.
        Vámi vzpomínaná imro akce o výrobě GBU-28 mě kdysi také nadchla.
        Schopnost Američanů v případě nutnosti efektivně improvizovat je dosti opomíjená schopnost US ozbrojených sil.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    21:11 09.08.2022

    NYT uvádí, že k útok na Krym mohly být použity ukrajinské zbraně Co je známo ÚTERÝ 09. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    NYT uvádí, že k útok na Krym mohly být použity ukrajinské zbraně Co je známo
    ÚTERÝ 09. SRPNA 2022 20:10
    https://www.rbc.ua/rus/news/ae...
    Útok na letiště v Novofedorivce na Krymu z 9. srpna mohl být způsoben ukrajinskými zbraněmi.
    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na The New York Times.
    Vysoký ukrajinský vojenský důstojník, který je obeznámen se situací, řekl, že za útokem na ruské letiště stály ukrajinské síly. Typ zbraně, které bylo použito k ostřelování důstojník nezveřejnil, s tím, že pouze poznamenal, že „bylo použito zařízení výhradně ukrajinské výroby“.
    Dodáváme, že jedinou ukrajinskou zbraní, která může zasáhnout oblast Saki, je operačně-taktický raketový systém Grom.
    Co je známo o OTRK "Grom"
    Zbraň je určena k ničení jednotlivých a skupinových stacionárních cílů na vzdálenost 50 až 280 km. Dostřel lze zvýšit až na 450-500 km.
    Hlavice jednostupňové balistické střely byla navržena s hmotností 480 kg. Bojová hlavice může být vyrobena podle monoblokového nebo kazetového schématu. Monoblokový obvod používá vysoce výbušnou fragmentaci nebo penetrační vysoce výbušnou fragmentační (střepinovou, šrapnelovou) ampuli (Моноблочная схема использует осколочно-фугасную или проникающую осколочно-фугасную ампулу).
    Všimněte si, že od frontové linie v Chersonské a Nikolajevské oblasti do Novofedorovky - asi 200 km.Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      23:00 09.08.2022

      Nebo Neptun.

      Nebo Neptun.

  • Tino
    21:06 09.08.2022

    minimalne jedno IL76 prezilo

    https://twitter.com/RALee85/st...

    minimalne jedno IL76 prezilo

    https://twitter.com/RALee85/st...

    • otecko
      21:39 09.08.2022

      mne by spíše zajímaly ty desítky letadel, které nepřežily, a doufám, že to fakt budou desítky!!!

      mne by spíše zajímaly ty desítky letadel, které nepřežily, a doufám, že to fakt budou desítky!!!

      • Tino
        21:54 09.08.2022

        uz je tu video kde je znicena jedno rychly strih ale tesne pred strihom vpravom vidiet hasica ktory hasi aj cosi vpravo, zrejme lietadlo....

        uz je tu video kde je znicena jedno rychly strih ale tesne pred strihom vpravom vidiet hasica ktory hasi aj cosi vpravo, zrejme lietadlo....

  • jj284b
    21:00 09.08.2022

    jedno zo znicenych lietadiel:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    jedno zo znicenych lietadiel:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    • StatusQuo
      21:23 09.08.2022

      to takhle vypadá normálně ;)

      to takhle vypadá normálně ;)

  • Pepe81
    20:45 09.08.2022

    Pro mě je tohle nejlepší podkopání ruské agrese.
    https://twitter.com/RALee85/st...

    Pro mě je tohle nejlepší podkopání ruské agrese.
    https://twitter.com/RALee85/st...

    • DuPo
      20:47 09.08.2022

      Ale zas pre milovníkov adrenalínových zážitkov celkom dobré.

      Ale zas pre milovníkov adrenalínových zážitkov celkom dobré.

      • Pepe81
        20:49 09.08.2022

        Zmrdi. Byli ve spěchu. Páni světa....

        Zmrdi. Byli ve spěchu. Páni světa....

        • Pepe81
          21:12 09.08.2022

          Stejnou mincí.

          Stejnou mincí.

          • Pepe81
            00:13 10.08.2022

            Tohle si páni světa odnesou z dovolené a budou ostatním vyprávět doma, o dovolené na Ukrajině, na Krymu.

            Tohle si páni světa odnesou z dovolené a budou ostatním vyprávět doma, o dovolené na Ukrajině, na Krymu.

    • otecko
      21:42 09.08.2022

      ruské prašivé ku*vy zdrhají!! Krása!

      ruské prašivé ku*vy zdrhají!! Krása!

    • Pepe81
      01:02 10.08.2022

      Ten 24.2. v obráceném pořadí vidím asi po třicáté.
      Možná jsem zrůda, ale takovou dovolenou russákům přeji od srdce.

      Ten 24.2. v obráceném pořadí vidím asi po třicáté.
      Možná jsem zrůda, ale takovou dovolenou russákům přeji od srdce.

    • Pepe81
      01:16 10.08.2022

      Nejhezčí video od napadení Ukrajiny. Od smutného zabíjení Ukrajinských dětí rusma, ostřelování domů, paneláků ukrajinců. Musím si zas znovu pusttit, jak putinovci zahodí špaka, ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejhezčí video od napadení Ukrajiny. Od smutného zabíjení Ukrajinských dětí rusma, ostřelování domů, paneláků ukrajinců.
      Musím si zas znovu pusttit, jak putinovci zahodí špaka, vylijou vodu, panikaří a v panice prchají.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      07:03 10.08.2022

      Všimněte si, jak velkou důvěru mají v mnoha videích ti ruští civilisté v naprostou přesnost ukrajinských zbraní a v jasný úmysl zasáhnout jen vojenské cíle. Žádný spěch... Na ...Zobrazit celý příspěvek

      Všimněte si, jak velkou důvěru mají v mnoha videích ti ruští civilisté v naprostou přesnost ukrajinských zbraní a v jasný úmysl zasáhnout jen vojenské cíle. Žádný spěch... Na jednom z videí na livemap dokonce matka uklidňovala děti, ať jsou v klidu, že se nic neděje, když to natáčeli (z větší blízkosti, než je toto).
      Nějak to neladí s informacemi, kterými je doma krmí "ministerstvo výživy"...

      Kdyby tam Ukrajinci použili ruské zbraně, tak nebudou mít jistotu, zda další raketa nedopadne 100 m od nich na tu pláž...Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...