VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Pavel J.
    20:14 23.04.2022

    Finsko bude vítanou posilou NATO. Mají propracovanou strategii obrany, včetně úkolů státní správy a businessu. Máme se od nich co učit - je to užitečné nejen pro případ války, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Finsko bude vítanou posilou NATO. Mají propracovanou strategii obrany, včetně úkolů státní správy a businessu. Máme se od nich co učit - je to užitečné nejen pro případ války, ale i terorismu nebo ekologických a přírodních katastrof. Zajímavé video je na youtube "Battlefield 2020".

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Werewolf
      20:25 23.04.2022

      60 stíhačiek
      200 tankov
      200 BVP
      900 APC
      cca 1900 hlavní nad 100mm

      Vitajte!

      60 stíhačiek
      200 tankov
      200 BVP
      900 APC
      cca 1900 hlavní nad 100mm

      Vitajte!

    • daxik
      22:22 23.04.2022

      to chcem vidieť ako toto ruská propaganda predá domácemu publiku. :D strašne sa nato teším.

      to chcem vidieť ako toto ruská propaganda predá domácemu publiku. :D strašne sa nato teším.

      • Werewolf
        22:41 23.04.2022

        A to počkaj, keď príde Švédsko, to mám už teraz nachystaný podobný zoznam. Dosť sa do podobá na súčasnú výzbroj Ruska za Uralom

        A to počkaj, keď príde Švédsko, to mám už teraz nachystaný podobný zoznam. Dosť sa do podobá na súčasnú výzbroj Ruska za Uralom

      • pjaro77
        12:03 24.04.2022

        Mňa ešte viac zaujíma, ako začne kvíliť a rečniť o zrade medzinárodných zmluv naša proruská úderka s Blahom na čele. Som zvedavý tiež na Chmelárovu reakciu (aj keď on síce ...Zobrazit celý příspěvek

        Mňa ešte viac zaujíma, ako začne kvíliť a rečniť o zrade medzinárodných zmluv naša proruská úderka s Blahom na čele.
        Som zvedavý tiež na Chmelárovu reakciu (aj keď on síce proruský nie je) ako spapká, že sa mu rúca jeho vysnívaný svet neutrality a rušení armád.Skrýt celý příspěvek

  • Werewolf
    20:11 23.04.2022

    Niečo na odľahčenie, alebo vyzvracanie, ak ste to už dnes stihli prehnať s alkoholom: https://pmk.gulas.sme.sk/14203... a ešte ...Zobrazit celý příspěvek

    Niečo na odľahčenie, alebo vyzvracanie, ak ste to už dnes stihli prehnať s alkoholom:

    https://pmk.gulas.sme.sk/14203...

    a ešte jeden:

    https://pmk.gulas.sme.sk/14203...

    Je to zrejme recesia, len sa obávam, že sa to šírilo po FB a malo to veeeelmi veľa lajkov a nahnevaných komentárovSkrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      20:25 23.04.2022

      Urcite recesia, Zapp Brannigan je toto.
      https://futurama.fandom.com/wi...

      Urcite recesia, Zapp Brannigan je toto.
      https://futurama.fandom.com/wi...

      • Werewolf
        20:30 23.04.2022

        To teda píšeš tomu pravému :D
        Napíš ešte Miroslavovi, že je zapletený do tajného sprisahania.

        To teda píšeš tomu pravému :D
        Napíš ešte Miroslavovi, že je zapletený do tajného sprisahania.

        • Upgrade
          20:33 23.04.2022

          som si nevsimol :)

          som si nevsimol :)

        • Miroslav
          22:37 23.04.2022

          Správu som prijal :-)

          Správu som prijal :-)

          • Werewolf
            22:42 23.04.2022

            v sametové uniformně

            v sametové uniformně

    • Lyšák
      20:28 23.04.2022

      Já Ti nevím, mám v sobě jen tři piva, ale málem jsem se pochcal... :-DDDD

      Já Ti nevím, mám v sobě jen tři piva, ale málem jsem se pochcal... :-DDDD

    • StandaBlabol
      20:32 23.04.2022

      Jasně, že je to recese. Vždyť tam píše: "mimochodom, rusofilné tupky mi na tom spravili cca 500 zdieľaní a trvalo dva dni, kým im došlo čo je na obrázkoch

      Jasně, že je to recese. Vždyť tam píše: "mimochodom, rusofilné tupky mi na tom spravili cca 500 zdieľaní a trvalo dva dni, kým im došlo čo je na obrázkoch

      • Werewolf
        20:43 23.04.2022

        Lenže poznám XY ľudí, ktorých som kedysi nazýval kamarátmi, čo mi za posledné roky dali podobných pseudodôkazov na odiv stovky a evidentne im nedochádzala ich banalita, ...Zobrazit celý příspěvek

        Lenže poznám XY ľudí, ktorých som kedysi nazýval kamarátmi, čo mi za posledné roky dali podobných pseudodôkazov na odiv stovky a evidentne im nedochádzala ich banalita, nezmyselnosť, vytrhnutie z kontextu, alebo proste iba zreteľná recesiaSkrýt celý příspěvek

      • Werewolf
        20:59 23.04.2022

        Jeden "kúsok" som už nevedel dohľadať, ale bolo to cca takto: FB skupina Rusi sú naši bratia: Rusi potopili americkú lietadlovú loď, keď sa pokúšala vplávať do Bajkalského mora a ...Zobrazit celý příspěvek

        Jeden "kúsok" som už nevedel dohľadať, ale bolo to cca takto:

        FB skupina Rusi sú naši bratia:
        Rusi potopili americkú lietadlovú loď, keď sa pokúšala vplávať do Bajkalského mora a Kaspická námorná flotila poškodila dve americké atómové ponorky.
        A pod tým komentár:
        Dobre urobili, všade sa serú tie ku*vy americkéSkrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          12:25 24.04.2022

          Máš dočinenia s konšpiračnou úderkou, ktorá okrem adorácie ruska zdieľala v minulosti všetky možné aj nemožné nesmysly, na ktoré narazila. Nie je div, že konšpirátori a rusofili je ...Zobrazit celý příspěvek

          Máš dočinenia s konšpiračnou úderkou, ktorá okrem adorácie ruska zdieľala v minulosti všetky možné aj nemožné nesmysly, na ktoré narazila. Nie je div, že konšpirátori a rusofili je jedna skupina, rôzne obskurné weby najprv šírili primitívne konšpirácie a neskôr k tomu pridali politicky oslavné ody na Rusko ako záchrancu sveta a zonu spravodlivosti. Platené boli obvykle z jedného zdroja.
          Oslovili hlavne ľudí ducha mdlého, ktorí si sami nič nie sú ocotní oveorovať, ale veria všetkému čo nie je mainstream. Tak tu máme vzdelancov vysokej školy života (na dištančných univerzitách youtube, facebook, tadesco, protiproudu, infovojna, ... ). Čím silnejší FUD, tým rýchlejšie ho rozšírili. Základom ich filozofie je - chcú nás (hlavne slovanov) vyhubiť.
          Takže sa nečuduj, že plávajú aj vo všeobecných znalostiach ako geografia, fyzika, historia.Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      21:29 23.04.2022

      "po dokončení tunela už nie je možné vystúpiť z NATO" oznámil generál Zapp Brannigan ;DDD videl by som to na dielo Miroslava z AN :D

      "po dokončení tunela už nie je možné vystúpiť z NATO" oznámil generál Zapp Brannigan ;DDD videl by som to na dielo Miroslava z AN :D

    • pjaro77
      12:07 24.04.2022

      Dobrý humor je tam.

      Dobrý humor je tam.

  • V.Karasek
    20:10 23.04.2022

    Američtí ministři obrany a zahraničí přijedou do Kyjeva, oznámil Zelenskyj ...Zobrazit celý příspěvek

    Američtí ministři obrany a zahraničí přijedou do Kyjeva, oznámil Zelenskyj

    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • MeV6
      20:47 23.04.2022

      To bude mít DSS radost.

      To bude mít DSS radost.

  • Jan Grohmann
    20:07 23.04.2022

    A sakra. Rusko bombarduje mosty na Dněpru.
    https://twitter.com/TSzulc_/st...

    A sakra. Rusko bombarduje mosty na Dněpru.
    https://twitter.com/TSzulc_/st...

    • Werewolf
      20:16 23.04.2022

      Na jednej strane logické, vzhľadom na ich súčasné ciele, ale na druhej strane podnecovanie Ukrajincov k útoku na Kerčský most. No a keby sa ho Ukrajincom podarilo prerušiť/zničiť, ...Zobrazit celý příspěvek

      Na jednej strane logické, vzhľadom na ich súčasné ciele, ale na druhej strane podnecovanie Ukrajincov k útoku na Kerčský most.
      No a keby sa ho Ukrajincom podarilo prerušiť/zničiť, to by bola pre ruské weby a diskusie taká sýta porcia, že potopenie Moskvy by bola len taká opekaná bagetka, čo Vám prinesú v reštike spolu s meníčkomSkrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        20:31 23.04.2022

        Myslím, že možností zničení Kerčského mostu vzhledem k aktuální situaci řeší především v Pentagonu. Ukrajina na to zatím nemá odpovídající vybavení a to musí zajistit a tím pádem i ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že možností zničení Kerčského mostu vzhledem k aktuální situaci řeší především v Pentagonu. Ukrajina na to zatím nemá odpovídající vybavení a to musí zajistit a tím pádem i naplánovat USA které má s vybavením zkušenosti a zná jeho možnosti i omezení. Možná HIMRAS je ta cesta.Skrýt celý příspěvek

        • Werewolf
          21:13 23.04.2022

          Áno, to je pravda. Ale... Kde je vôľa, tam sú činy. A poškodiť či znefunkčniť most týchto rozmerov sa dá rôznymi konvenčnými a nekonvenčnými spôsobmi. Niekedy možno stačí aj ...Zobrazit celý příspěvek

          Áno, to je pravda. Ale...
          Kde je vôľa, tam sú činy. A poškodiť či znefunkčniť most týchto rozmerov sa dá rôznymi konvenčnými a nekonvenčnými spôsobmi.
          Niekedy možno stačí aj úplatok v výške priemerného slovenského platu.Skrýt celý příspěvek

    • Ilawar
      20:20 23.04.2022

      Takže si rusáci přiznali, že to s tou ofenzívou moc dobře nejde a útok na západní břeh Dněpru definitivně odpískali. Nicméně tohle je za poslední 4 týdny pro Ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Takže si rusáci přiznali, že to s tou ofenzívou moc dobře nejde a útok na západní břeh Dněpru definitivně odpískali.
      Nicméně tohle je za poslední 4 týdny pro Ukrajinu nejnebezpečnější vojenská akce.
      Tak snad se rusáci netrefí a pokud ano, tak UA ty mosty brzy opraví. Doufejme.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      20:21 23.04.2022

      To se dřív nebo později dalo čekat, ne? Ono to dopravu posil na východ nezastaví, jen zkomplikuje. Zničit mosty není zase tak snadné. K tomu lodní přeprava, pontony, atd. ...Zobrazit celý příspěvek

      To se dřív nebo později dalo čekat, ne? Ono to dopravu posil na východ nezastaví, jen zkomplikuje. Zničit mosty není zase tak snadné. K tomu lodní přeprava, pontony, atd.

      Mimochodem, nejméně tři cesty přes Dněpr vedou po přehradních hrázích. To by museli zničit ty přehrady a způsobit obrovské záplavy s velkými ztrátami na životech civilistů. To už by pak začal dodávat zbraně na Ukrajinu i Scholz. A možná by se ozvali i Čínani.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:40 23.04.2022

      Pokud chtějí hloupou municí trefit most v UA zázemí, musí letět dost nízko, aby ho trefili. Když se podíváte na historii použití pum Grand slam během WW2, není sranda trefit a ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud chtějí hloupou municí trefit most v UA zázemí, musí letět dost nízko, aby ho trefili. Když se podíváte na historii použití pum Grand slam během WW2, není sranda trefit a zničit most.

      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      Ani balistické počítače, které na nějaké úrovni Su-27 a deriváty mají, to nevyřeší zcela. Prostě nemůžou házet z 15 km výšky, musí blízko a nízko.

      Tak snad uvidíme spoustu sestřelených letadel a málo zničených mostů.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      01:29 24.04.2022

      Obávám že konflikt zamrzne na Dněpru. Rusové už to začínají otevřeně říkat. Bude stačit jim udělat z Ukrajiny rozbitý stát. Otázkou pro nás bude co uděláme mi. Pokud to necháme ...Zobrazit celý příspěvek

      Obávám že konflikt zamrzne na Dněpru. Rusové už to začínají otevřeně říkat. Bude stačit jim udělat z Ukrajiny rozbitý stát. Otázkou pro nás bude co uděláme mi. Pokud to necháme vyhnít tak po roce 2030 s novým Putinem máme další kolo.Skrýt celý příspěvek

  • flanker.jirka
    19:57 23.04.2022

    Někteří nevědí o čem mlčet a o čem mluvit. A netýká se to pouze Johnsona. ...Zobrazit celý příspěvek

    Někteří nevědí o čem mlčet a o čem mluvit. A netýká se to pouze Johnsona.
    https://echo24.cz/a/SXfeV/at-n... Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      20:42 23.04.2022

      Ten generál si patrně myslí že jsou Rusové neporosí blbci co si neuvědomují co se v Polsku děje.

      Ten generál si patrně myslí že jsou Rusové neporosí blbci co si neuvědomují co se v Polsku děje.

      • StandaBlabol
        20:44 23.04.2022

        Přesně, přijde mi, že Johnson neřekl nic, co už se dřív nevědělo.

        Přesně, přijde mi, že Johnson neřekl nic, co už se dřív nevědělo.

      • flanker.jirka
        21:23 23.04.2022

        Přesně jako naprostí blbci se rusové chovají, dokazují to jejich vojenské postupy na Ukrajině.

        Přesně jako naprostí blbci se rusové chovají, dokazují to jejich vojenské postupy na Ukrajině.

  • Nesher
    19:45 23.04.2022

    Jestli se v této krizi nějaký stát ukazuje jako mimořádně nedůvěryhodný, tak je to hlavně Maďarsko, byť se to některým eurofobům a obdivovatelům Orbána nebude líbit. Nejenže ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli se v této krizi nějaký stát ukazuje jako mimořádně nedůvěryhodný, tak je to hlavně Maďarsko, byť se to některým eurofobům a obdivovatelům Orbána nebude líbit.
    Nejenže nedali ani patronu a zabránili převozu vojenského vybavení přes jejich území. Teď se ještě nechtějí starat o lidi, kterým na UA rozdali maďarské občanství (paralela s Rusáky je jistě čistě náhodná) a posílají je k nám, že se budou mít lépe.
    Vážně hnus, ostatně už sapér Vodička věděl, že "každý Maďar může za to, že je Maďar".
    https://cnn.iprima.cz/aktivist... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      19:51 23.04.2022

      Naopak, Maďarsko - spíš Orbán - je důvěryhodný, předvídatelný a spolehlivý ... Putinův spojenec.

      Naopak, Maďarsko - spíš Orbán - je důvěryhodný, předvídatelný a spolehlivý ... Putinův spojenec.

    • Poly
      19:54 23.04.2022

      Nejlepší na tom je, že se budou mít líp. Nejsme ani zdaleka tak xenofobní a práce je tu habaděj. Jen budou muset bydlet v mizerných podmínkách. Češi mě překvapili jak mnoho se jich ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejlepší na tom je, že se budou mít líp. Nejsme ani zdaleka tak xenofobní a práce je tu habaděj. Jen budou muset bydlet v mizerných podmínkách. Češi mě překvapili jak mnoho se jich umí uskromnit a obětovat prachy. S tím, že se někteří už nyní vracejí zpět na UA tak i problém s přeplněným Českem bude vyřešený.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        20:13 23.04.2022

        Jenom ať jdou k nám a vidí, že je tady máme rádi a dokážeme jim pomoct. Nebude trvat dlouho a všechny ty děti a ženské budou snad rády vzpomínat na vlídné zacházení. Maďaři ať si ...Zobrazit celý příspěvek

        Jenom ať jdou k nám a vidí, že je tady máme rádi a dokážeme jim pomoct. Nebude trvat dlouho a všechny ty děti a ženské budou snad rády vzpomínat na vlídné zacházení. Maďaři ať si trhnou a přiškrcení euro-dotací by Orbánovi velmi slušelo - vlastně i ten "Hungaroxit"...Skrýt celý příspěvek

    • demagog
      19:55 23.04.2022

      Nebol tam zhodou okolnosti tiez Orban ked do Srbska nepustili S-300?

      Nebol tam zhodou okolnosti tiez Orban ked do Srbska nepustili S-300?

    • stroup
      20:01 23.04.2022

      Maďaři to mají prostě jinak, já osobně z jejich postoje nadšený nejsem, ale na druhou stranu dokážu pochopit proč jednají jak jednají.. a kdo ví zdali bychom na jejich místě ...Zobrazit celý příspěvek

      Maďaři to mají prostě jinak, já osobně z jejich postoje nadšený nejsem, ale na druhou stranu dokážu pochopit proč jednají jak jednají.. a kdo ví zdali bychom na jejich místě nejednali stejně.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        20:13 23.04.2022

        Nevšiml nejsem si, že by Češi pořád vzdychali po něčem co je víc jak sto let pryč. Sranda je, že Maďaři dodnes nepochopili proč ti nevděční Chorvati, Slováci a Rumuni v tom jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Nevšiml nejsem si, že by Češi pořád vzdychali po něčem co je víc jak sto let pryč. Sranda je, že Maďaři dodnes nepochopili proč ti nevděční Chorvati, Slováci a Rumuni v tom jejich impériu nechtěli žít. Opět podobnost s Rusáky bije do očí.Skrýt celý příspěvek

        • Dzin_CZ
          20:35 23.04.2022

          https://podcasts.google.com/fe... My Češi máme krom nesporné ...Zobrazit celý příspěvek

          https://podcasts.google.com/fe...

          My Češi máme krom nesporné spousty skvělých vlastností i mnohé nešvary. Jako třeba pocit oběti, že vždycky za nás nakonec rozhodne někdo jiný. Samozřejmě, že ne všichni. Naštěstí. Ale posílám odkaz na prima podcast, který jeden známý nešvar, výmluvu vlastní neschopnosti, výmluvu "O nás bez nás" krásně popisuje.

          Příjemný poslech. To jen tak na na ukázku, že on má každý národ ve své paměti zasuté své křivdy, jenž občas vybublají na povrch. A pak to smrdí.Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            21:03 23.04.2022

            Doporučuji tohle, postimperialni syndrom, to mají společné s Rusy, pocit výjimečnosti a obklíčení, též společné s Rusy a totální absence jakékoliv sebereflexe, opět společný rys s ...Zobrazit celý příspěvek

            Doporučuji tohle, postimperialni syndrom, to mají společné s Rusy, pocit výjimečnosti a obklíčení, též společné s Rusy a totální absence jakékoliv sebereflexe, opět společný rys s Rusy.
            https://cnn.iprima.cz/madari-j... Skrýt celý příspěvek

        • fanúšik
          21:17 23.04.2022

          výborný postreh

          výborný postreh

      • Werewolf
        20:18 23.04.2022

        Ale my sme v rovnakej situácii, ako oni a jednáme inak...

        Ale my sme v rovnakej situácii, ako oni a jednáme inak...

      • Werewolf
        20:39 23.04.2022

        Mal som kedysi frajerku, slovenskú maďarku zo Zemplína a práve v období, keď bol Slota vo vláde, prišla kauza Hedviga, Jobbik pálil slovenské a európske vlajky po námestiach a mali ...Zobrazit celý příspěvek

        Mal som kedysi frajerku, slovenskú maďarku zo Zemplína a práve v období, keď bol Slota vo vláde, prišla kauza Hedviga, Jobbik pálil slovenské a európske vlajky po námestiach a mali sa udeľovať dvojité občianstva.
        Vďaka nej som to pochopil, že nieje Maďar, ako Maďar.
        Ďalšie vytriezvenie prišlo po 2 týždňoch v Maďarsku a vrelom prístupe tamojších ľudí. Bol som milo prekvapený.
        No ale keď sú spolu v kolektíve, pospomínajú na staré časy a začnú spolu spievať maďarské ľudovky.... je to v prdeliSkrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:44 23.04.2022

      Dnes som bol natankovať v Maďarsku , tak som odišiel s opľutím autom. Niekto to stihol kým sme sa boli zo ženou najesť v Tescu, asi niekomu vadilo EČ.... Toto sa mi stalo prvýkrát, ...Zobrazit celý příspěvek

      Dnes som bol natankovať v Maďarsku , tak som odišiel s opľutím autom. Niekto to stihol kým sme sa boli zo ženou najesť v Tescu, asi niekomu vadilo EČ.... Toto sa mi stalo prvýkrát, do Maďarska chodím na dennej báze služobne aj súkromne. Maďarov mám rád vždy sú ústretoví, preto ma to veľmi prekvapilo, najprv som myslel, že to nejaký vták, až keď som videl zadné okno docvaklo mi. Doteraz to nedokážem pochopiť....celkovo som mal dnes čudný pocit.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        20:52 23.04.2022

        Nejaký debil sa nájde vždy a všade, viď posprejované Zka na ukrajinských autách v Trenčíne ...

        Nejaký debil sa nájde vždy a všade, viď posprejované Zka na ukrajinských autách v Trenčíne ...

    • samoempire
      23:45 23.04.2022

      Na Maďarsko hodně velký pozor. On Orbán se v tom vyžívá. Schválně to podněcuje. Mě to přijde jako kdybychom chtěli po Polácích přístup k baltskému moru. Pokud by Rusové porazili ...Zobrazit celý příspěvek

      Na Maďarsko hodně velký pozor. On Orbán se v tom vyžívá. Schválně to podněcuje. Mě to přijde jako kdybychom chtěli po Polácích přístup k baltskému moru. Pokud by Rusové porazili Ukrajinu tak Maďarsko by začalo hodně zlobit.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    19:35 23.04.2022

    Preco v Cesku nerobite drony? Nieco ako Bayraktar alebo Predator musite zbuchat s prstom v nose.

    Preco v Cesku nerobite drony? Nieco ako Bayraktar alebo Predator musite zbuchat s prstom v nose.

    • bently
      19:38 23.04.2022

      Dobrá otázka, ale na špatné osoby :-) UAV v ČR vyrábí Primoco (https://uav-stol.com/cs/),... a docela se jim daří, ale pokud vím, vždycky měli problém s užitím svých letounů jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Dobrá otázka, ale na špatné osoby :-)
      UAV v ČR vyrábí Primoco (https://uav-stol.com/cs/),... a docela se jim daří, ale pokud vím, vždycky měli problém s užitím svých letounů jako potencionálně útočných strojů.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        19:47 23.04.2022

        Vzhledem k tomu, že hodnot UAV 150 je asi 30 kg, tak jejich vyzbrojení nedává smysl.
        Navíc v ČR nepůsobí jen Primoco, ale i LIAZ s USB s rotujícím křídlem.

        Vzhledem k tomu, že hodnot UAV 150 je asi 30 kg, tak jejich vyzbrojení nedává smysl.
        Navíc v ČR nepůsobí jen Primoco, ale i LIAZ s USB s rotujícím křídlem.

        • Nesher
          19:48 23.04.2022

          UAV s rotujícím křídlem. Automatické opravy mně občas ničí.

          UAV s rotujícím křídlem. Automatické opravy mně občas ničí.

    • Poly
      19:56 23.04.2022

      Vyrobit to mělo Aero,ale ti se radši plácaj s kravinami a la L-39NG. Úplně vidím ty stovky prodaných kusů

      Vyrobit to mělo Aero,ale ti se radši plácaj s kravinami a la L-39NG. Úplně vidím ty stovky prodaných kusů

      • Nesher
        20:05 23.04.2022

        Ta na to, že mají pár prototypů, se jim s NG daří celkem dobře. Evidentně tu poptávka po levném proudovém cvičném letadle je.

        Ta na to, že mají pár prototypů, se jim s NG daří celkem dobře. Evidentně tu poptávka po levném proudovém cvičném letadle je.

        • Cimbi
          20:22 23.04.2022

          Cvičném/lehkém bitevním... Co vím, tak L-39NG pokračuje v původním duchu L-39, takže je schopné plnit účely lehkého bitevníku.

          Cvičném/lehkém bitevním... Co vím, tak L-39NG pokračuje v původním duchu L-39, takže je schopné plnit účely lehkého bitevníku.

          • CerVus
            21:47 23.04.2022

            Zatím stále není.

            Zatím stále není.

      • Rase
        20:16 23.04.2022

        Taky bych v tuzemsku raději viděl vývoj Loyal-wingmanu (doprovodný bezosadkový letoun) nebo dopracování dronům jako Cantas.

        Taky bych v tuzemsku raději viděl vývoj Loyal-wingmanu (doprovodný bezosadkový letoun) nebo dopracování dronům jako Cantas.

    • flanker.jirka
      20:04 23.04.2022

      Jak to není nová linka VW nebo nějaké korejská automobilky, tak to nikoho nezajímá a už vůbec ne dlouhodobé investice do zbrojní výroby, to raději fabriku prodají do zahraničí.

      Jak to není nová linka VW nebo nějaké korejská automobilky, tak to nikoho nezajímá a už vůbec ne dlouhodobé investice do zbrojní výroby, to raději fabriku prodají do zahraničí.

      • Cimbi
        20:23 23.04.2022

        FCK, nejsou teď majiteli Aera Maďaři??? Myslím, že jsem to někde zaznamenal...

        FCK, nejsou teď majiteli Aera Maďaři??? Myslím, že jsem to někde zaznamenal...

        • bently
          20:40 23.04.2022

          Jsou. Mají asi 80 nebo 90 % podíl - zbytek drží Omnipol rodiny Hávů.

          Jsou. Mají asi 80 nebo 90 % podíl - zbytek drží Omnipol rodiny Hávů.

        • flanker.jirka
          21:46 23.04.2022

          No právě, na co by měl mít stát podíl ve zbrojovkách? Vždyť přece státní vlastnictí je špatné, že. :-) Jo, takhle státní podnik Budvar na vaření piva, to je jiná, to má přece více ...Zobrazit celý příspěvek

          No právě, na co by měl mít stát podíl ve zbrojovkách? Vždyť přece státní vlastnictí je špatné, že. :-) Jo, takhle státní podnik Budvar na vaření piva, to je jiná, to má přece více strategický význam než vlastnit zbrojovky a muničky. :-)Skrýt celý příspěvek

    • S.D.Gotrek
      20:17 23.04.2022

      Popravdě si také s touto otázkou lámu hlavu od začátku konfliktu kdy byly výrazně medializovány úspěchy Bayraktarů. Primoco dlouhodobě sleduju a jejich UAV ONE 150 je moc pěkná ...Zobrazit celý příspěvek

      Popravdě si také s touto otázkou lámu hlavu od začátku konfliktu kdy byly výrazně medializovány úspěchy Bayraktarů. Primoco dlouhodobě sleduju a jejich UAV ONE 150 je moc pěkná věc, ale ve všech parametrech výrazně menší. Přitom český průmysl by měl mít schopnosti nejen na Bayraktar TB2, ale i na výrazně pokročilejší drony. Jsme velmoc ve výrobě ultralehkých letadel, a je tu i tradiční letecký průmysl schopný dodávat komponenty na "dospělá" letadla, a v případě Aera, nebo Kunovic je i kompletně vyrábět... A kupříkladu PBS je zavedený výrobce turbínových motorů. Takže technologické schopnosti firem v ČR by měly stačit i na drony jako je Predátor nebo Global Hawk. Dělám sám ve vývoji a došel jsem k tomu, že tady hlavně chybí někdo, kdo by byl schopen takový projekt zvládnout jako integrátor technologií mnoha různých firem. A mám také čím dál tím víc dojem, že nám chybí hlavně to sebevědomí uvědomit si, že to všechno umíme udělat taky, což je základ toho, aby takový vývoj byl někdo ochoten financovat.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:30 23.04.2022

        K těm schopnostem: Nedavno jsem na Radiožurnálu slyšel reportáž, že nedávno nějaká Američanka (19-tiletá "žába") obletěla v ultralightu svět. To letadlo bylo made in Czech ...Zobrazit celý příspěvek

        K těm schopnostem: Nedavno jsem na Radiožurnálu slyšel reportáž, že nedávno nějaká Američanka (19-tiletá "žába") obletěla v ultralightu svět. To letadlo bylo made in Czech republic...

        Pokud jde o zbrojní průmysl, tak navzdory snahám ho zničit (jak mám p. Havla velmi v úctě, tak toto bylo z jeho strany nedobré) si nevedeme špatně a to ani z hlediska vlastního vývoje: L-159, L-39NG, výrobky firmy Retia (v radarech se nevyznám), Titus, Gerlach (ve spolupráci se Slováky), modernizace Dana apod. A nesmím zapomenout na Tatrovácké podvozky, které dobývají svět jako platforma pro kdejaký zbraňový systém.

        No, komerční úspěchy jsou relativní, ale ty firmy dál fungují, což svědčí o tom, že to není tak zlé (mohlo by být líp, ale to by se museli víc snažit politici...)Skrýt celý příspěvek

        • bently
          20:41 23.04.2022

          Trochu jste opomněl jednu z globálně nejúspěšnějších zbrojních značek, a to Českou zbrojovku :-)

          Trochu jste opomněl jednu z globálně nejúspěšnějších zbrojních značek, a to Českou zbrojovku :-)

          • flanker.jirka
            21:47 23.04.2022

            myslíte tu která si nyní začala říkat Colt?

            myslíte tu která si nyní začala říkat Colt?

        • MaVeRick114
          21:19 23.04.2022

          Bola to 19ročná Britka a lietadlo Made in Slovakia.
          Viac tu: https://www.aeroweb.cz/clanky/...

          Bola to 19ročná Britka a lietadlo Made in Slovakia.
          Viac tu: https://www.aeroweb.cz/clanky/...

        • CerVus
          21:49 23.04.2022

          Už je ta lež o tom, že Havel zničil zbrojní průmysl trochu ujetá. Kolikrát už byla vyvrácena? 50x, 100x?

          Už je ta lež o tom, že Havel zničil zbrojní průmysl trochu ujetá. Kolikrát už byla vyvrácena? 50x, 100x?

        • S.D.Gotrek
          22:40 23.04.2022

          Cimbi: Tak ano, nezmínil jsem firmy stran vybavení takového stroje... firem co dělají radarovou techniku je víc - z hlavy mě napadají tři - zmíněná Retia, Era a T-CZ. Pak máme taky ...Zobrazit celý příspěvek

          Cimbi: Tak ano, nezmínil jsem firmy stran vybavení takového stroje... firem co dělají radarovou techniku je víc - z hlavy mě napadají tři - zmíněná Retia, Era a T-CZ. Pak máme taky velkou tradici v technický optice (třeba Meopta). Takže velká část vybavení by mohla být z vlastní produkce. Jen by nesměl zvítězit přístup, který vede k produktům jako je Orlan ;o)Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:47 23.04.2022

        Motory s PBS se už hodně "osvěčily" ...nelicencované kopie v íránských dronech nad Saudskou Arábií.

        Motory s PBS se už hodně "osvěčily" ...nelicencované kopie v íránských dronech nad Saudskou Arábií.

        • S.D.Gotrek
          22:41 23.04.2022

          flanker.jirka: já myslím že by byl dost zajímavý seznam věcí co ty motory používá ;o)))

          flanker.jirka: já myslím že by byl dost zajímavý seznam věcí co ty motory používá ;o)))

    • pjaro77
      12:39 24.04.2022

      A čo keby sa do dronov pustilo Slovensko ?
      Keď slovák vie navrhnúť lietajúce auto, tak zle na to nebudeme.

      A čo keby sa do dronov pustilo Slovensko ?
      Keď slovák vie navrhnúť lietajúce auto, tak zle na to nebudeme.

      • Ján Paliga
        01:28 25.04.2022

        Borovičkový Sokol 2.0 .... Krúži dovtedy, kým nevyhľadá úspešne cieľ a zničí ho jadrovou hlavicou zo slivkových kôstok... :)

        Borovičkový Sokol 2.0 .... Krúži dovtedy, kým nevyhľadá úspešne cieľ a zničí ho jadrovou hlavicou zo slivkových kôstok... :)

  • Danik
    19:34 23.04.2022

    Před nějakým časem tu Eagle napsal něco, co možná zapadlo, ale rozhodně to stálo za to. Bylo to něco ve smyslu "čísla techniky (myšleno pancéřování a různé úžasné schopnosti ...Zobrazit celý příspěvek

    Před nějakým časem tu Eagle napsal něco, co možná zapadlo, ale rozhodně to stálo za to. Bylo to něco ve smyslu "čísla techniky (myšleno pancéřování a různé úžasné schopnosti ruských wunderwaffen) si vylhat můžeš, ale pohyby neoklameš (ve smyslu manipulace ruských vojáků kromě Spetznaz se zbraněmi a jejich pohyb v rámci CQB, FIBUA atd.)

    Musím dát zapravdu, že jsem vždycky s otevřenou pusou koukal na pokročilé "taktiky" ruských vojáků při jejich výcviku. Třeba to probíhání mezi místnostmi v rámci CQB, kdy voják v podstatě běží a pálí dávkou naslepo do každé místnosti. Nebo manipulace se zbraněmi a střelecké polohy.

    V tomto kontextu a v tom samém principu "pohyby nelžou" jsem si vzpomněl na nedávná videa Čínských ozbrojených sil, primárně jako ukázka nového vybavení (přilby, kamufláž, NVG, nosiče plátů) a útočné pušky QBZ-191, kterou nově zavádí. Schválně co Vám ten pohyb a manipulace připomíná. Protože mě to připomíná tu klasiku "originál Made in China".

    https://www.youtube.com/watch?...

    Neříkám, že je to něco dokonalého (a je to dost okořeněné o ten typický čínský patriotický patos), ale jsou to kluci šikovní a učí se rychle. Ještě chvíli a třeba si budou chtít všechny ty nové hračky někde vyzkoušet naostro. A zrovna vím o jedné velké zemi, která teď má docela problémy a celá její východní část je tak řečeno, lákavá kořist.... Řekněme si to otevřeně, Číňani jsou pragmatici a na Rusko kašlou přesně ve chvíli kdy usoudí, že to pro ně není výhodné.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      19:37 23.04.2022

      Pokud strcis nos za hranice RF tak ti ho ustreli atomovkou.

      Pokud strcis nos za hranice RF tak ti ho ustreli atomovkou.

      • Danik
        19:40 23.04.2022

        To ano, jenže jenom to, že Číňani změní chování znamená velký problém pro Rusko a v podstatě Putin musí svoje dobrodružství na Ukrajině odpískat. Další věc je co přijde se smrtí ...Zobrazit celý příspěvek

        To ano, jenže jenom to, že Číňani změní chování znamená velký problém pro Rusko a v podstatě Putin musí svoje dobrodružství na Ukrajině odpískat. Další věc je co přijde se smrtí Putina.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          20:25 23.04.2022

          Nový Putin, ti lidi jsou tam vymatlaní. Vidí velké Rusko, nejlepší ruský lid a svého vůdce. Putin chcípne a budou potřebovat doplnit skládačku.

          Nový Putin, ti lidi jsou tam vymatlaní. Vidí velké Rusko, nejlepší ruský lid a svého vůdce. Putin chcípne a budou potřebovat doplnit skládačku.

          • Danik
            20:35 23.04.2022

            To každopádně, jen aby se korunní princové neporvali o moc. Případně už v té době sankce nedostaly Rusko skutečně na úroveň KLDR. To by se pak takhle rozlehlé území drželo špatně.

            To každopádně, jen aby se korunní princové neporvali o moc. Případně už v té době sankce nedostaly Rusko skutečně na úroveň KLDR. To by se pak takhle rozlehlé území drželo špatně.

      • StandaBlabol
        19:53 23.04.2022

        Vůbec ne když bude Čína postupovat formou ruské hybridní války. Na Sibiři žije už dost Číňanů, začnou se "sami od sebe" bouřit, že jsou utiskovaní a budou žádat připojení k Číně. ...Zobrazit celý příspěvek

        Vůbec ne když bude Čína postupovat formou ruské hybridní války. Na Sibiři žije už dost Číňanů, začnou se "sami od sebe" bouřit, že jsou utiskovaní a budou žádat připojení k Číně. Budou Rusové bombardovat vlastní území? Města kde žijí Čínani i Rusové?

        Atomovka všechno nevyřeší...Skrýt celý příspěvek

        • lukas000
          20:02 23.04.2022

          To je asi pravda, no tak potom budou muset poslat druhou nejmocnejsi armadu sveta aby ty vlastni lidi ve mestech zabila konvencne.

          To je asi pravda, no tak potom budou muset poslat druhou nejmocnejsi armadu sveta aby ty vlastni lidi ve mestech zabila konvencne.

          • StandaBlabol
            20:35 23.04.2022

            To jako, že konvenčně porazí tu miliardu Číňanů? Tak to hodně štěstí...

            To jako, že konvenčně porazí tu miliardu Číňanů? Tak to hodně štěstí...

          • pepezdepa
            20:59 23.04.2022

            Pochybuju, že by chtěli Ukrajinci bojovat někde na Sibiři. :-)

            Pochybuju, že by chtěli Ukrajinci bojovat někde na Sibiři. :-)

          • lukas000
            23:17 23.04.2022

            Hodne stesti soudruhum pri zasobovani milardy cinanu na sibiri.

            Hodne stesti soudruhum pri zasobovani milardy cinanu na sibiri.

    • Danik
      19:44 23.04.2022
    • Eagle
      22:12 23.04.2022

      Nevím jako to myslíš " made in China" ale jako voják se vyjádřil zejména k části videa, která je evidentně z praktického nácviku na střelnici a není to součástí promo videa jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím jako to myslíš " made in China" ale jako voják se vyjádřil zejména k části videa, která je evidentně z praktického nácviku na střelnici a není to součástí promo videa jako zbytek nahrávky
      Za mě velice dobrá činnost střelce (ú), výborný úchop zbraně za nejvzdálenější část napažbi, během pohybu prst ze spoustě se zajištěním zbraně a mířením do bezpečného prostoru, evidentní využívání resetu spoustě, výborný stabilní postoj, krásně schoulený ( zabaleny ) ramena a uložení zbraně na hrudníku, bojové přebití taky dobrý, za mě celkové až na pár chybicek velice dobrá činnost střelce. Ten zbytek jen trapný divadlo.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:32 23.04.2022

    Tady je malá ochutnávka z ruského zkyslého boršče, který se nachází na ria.ru (měl jsem chuť si trochu zkazit náladu, tak jsem tam na chvíli zavítal, a povedlo se). __ Zatímco ...Zobrazit celý příspěvek

    Tady je malá ochutnávka z ruského zkyslého boršče, který se nachází na ria.ru (měl jsem chuť si trochu zkazit náladu, tak jsem tam na chvíli zavítal, a povedlo se).
    __

    Zatímco všichni diskutují o zahájení druhé fáze speciální vojenské operace na Ukrajině - o zajetí uskupení AFU a úplném osvobození Donbasu - neměli bychom zapomínat na naše strategické cíle na Ukrajině.
    Stejně tak by tomu neměly bránit řeči o přípravě referenda o vytvoření Chersonské lidové republiky s jejím následným začleněním do DNR nebo dokonce připojením k Rusku - k tomu možná nyní nedojde, ale v každém případě je naprosto jisté, že žádné stažení našich vojsk z okupovaných území nepřipadá v úvahu.

    (...)

    Budeme se muset probojovat do Kyjeva, nebo dokonce do Lvova v několika dalších etapách? Možná - ale mnohem pravděpodobnější je, že po pádu jihu začne rozpad Ukrajiny jako takové.

    A žádná západní pomoc - finanční ani vojenská - nedokáže Kyjev zmírnit šok ze ztráty jižních regionů. Nejen politicky a ekonomicky, ale také emocionálně - dramatická změna nálady na ukrajinském území, které zůstává pod kontrolou kyjevské vlády. Tamní většina sice stále věří, že Ukrajina po 24. únoru nejen vydrží, ale i získá zpět ztracená území, ale až bude jasné, že to nepřipadá v úvahu a že se situace bude jen zhoršovat, dojde k zásadní změně nálady a téměř k panice. Pro současnou elitu bude nemožné udržet se v této situaci u moci. Tehdy přijde pochopení nevyhnutelnosti kapitulace - uvědomění si, že bývalá Ukrajina už nikdy nebude jako dřív.

    A Rusko tohoto cíle dosáhne - ne okamžitě, v několika etapách, ale všemi prostředky. Protože nemáme sebemenší možnost ji odmítnout. Cokoli jiného by znamenalo nedokončenou práci, kterou by pak bylo třeba dokončit stejně, ale za mnohem horších podmínek, během přímého vojenského konfliktu se Západem. Nepotřebujeme koridor na Krym (a dokonce ani do Podněstří) - potřebujeme obnovit jednotu ruského světa, sjednotit se s Novorossijskem a vrátit Ukrajinu k její maloruské podstatě, k její historické cestě, ke spojenectví s Ruskem.

    __
    https://ria.ru/20220423/taktik...

    Ještě někdo váhá, že je Rusko potřeba za aktivní pomoci Západu porazit, a vypráskat z UA? Tohle je fakt čistý ideologický hnus, kterým se člověk jenom pouhým čtením pořádně zasviní (mimochodem - asi jsem nezachytil, kdy se "oficiálním strategickým cílem speciální operace" stalo kompletní rozbití a zničení Ukrajiny; nešli do toho Rusové s tím, že chtějí "demilitarizovat a denacifikovat"?)Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:46 23.04.2022

      Tady z diskutujících nikdo neváhá... Ani ti trollové, co se občas objeví - ti jsou naopak přesvědčení, že výše uvedené je pravda a nic než pravda. Vždyť to báťuška car povídal.

      Tady z diskutujících nikdo neváhá... Ani ti trollové, co se občas objeví - ti jsou naopak přesvědčení, že výše uvedené je pravda a nic než pravda. Vždyť to báťuška car povídal.

    • Rase
      20:24 23.04.2022

      To mi připomíná, že bych měl poslat další peníze na velvyslanectví!

      To mi připomíná, že bych měl poslat další peníze na velvyslanectví!

      • bently
        20:45 23.04.2022

        Good, jen tak dál!

        Good, jen tak dál!

  • Praskot
    19:31 23.04.2022

    Zítra v Kyjevě bude setkání Zelenského s Blinkenem a Austinem. Mají se projednávat dodávky zbraní.
    https://twitter.com/AlexandrMi...

    Zítra v Kyjevě bude setkání Zelenského s Blinkenem a Austinem. Mají se projednávat dodávky zbraní.
    https://twitter.com/AlexandrMi...

  • Cajk
    19:30 23.04.2022

    A ještě statistika dělostřelctva poskytnutého nebo které bude v nejbližších dnech poskytnuto Ukrajině spojenci. Estonsko — 9+ D-30 USA — 18+ 72 M777 Kanada — 4+ M777 ČR — 20+ DANA ...Zobrazit celý příspěvek

    A ještě statistika dělostřelctva poskytnutého nebo které bude v nejbližších dnech poskytnuto Ukrajině spojenci.
    Estonsko — 9+ D-30
    USA — 18+ 72 M777
    Kanada — 4+ M777
    ČR — 20+ DANA a DANA M2
    Slovensko — 18+ Zuzana
    Polsko — 20+ Gvozdika
    Nizozemko — 24+ PzH 2000
    Francie — 12+ CAESAR
    Belgie — 2+4 M109A4BE
    GB — AS-90 - neznámý počet
    Polsko — BM-21 Grad - neznámý počet
    ČR — RM-70 - neznámý počet
    USA — M142 HIMARS - neznámý početSkrýt celý příspěvek

  • Praskot
    19:26 23.04.2022

    Včerejší Arestovyč: https://www.youtube.com/watch?... Ze zbraní dopravených ze západu se bude moci postavit 3-4 dělostřelecké brigády. S typem M777A2 jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Včerejší Arestovyč: https://www.youtube.com/watch?...
    Ze zbraní dopravených ze západu se bude moci postavit 3-4 dělostřelecké brigády. S typem M777A2 jsou naprosto spokojeni. Orci se mají na co těšit. Postup Mordoru je velmi nejistý. Všechno zasypávají dělostřelectvem. UA jednotky zarovnávají frontu a odrážejí útoky. Morálka je nízká a jak je větší odpor orci ustupují. Protiofenzíva závisí na okolnostech s výzbrojí. Nicméně pracují na ní.Skrýt celý příspěvek

  • Cajk
    19:19 23.04.2022

    Krátká, stručná statistika dělostřelectva, které už Rusové předali Ukrajincům. 8+ 152 mm Msta-B 24+ 122mm D-30 2+ 120mm Nona-K 4+ 120mm Nona 1+ 120mm Nona-SVK 2+ 120mm Hosta 3+ ...Zobrazit celý příspěvek

    Krátká, stručná statistika dělostřelectva, které už Rusové předali Ukrajincům.
    8+ 152 mm Msta-B
    24+ 122mm D-30
    2+ 120mm Nona-K
    4+ 120mm Nona
    1+ 120mm Nona-SVK
    2+ 120mm Hosta
    3+ 122mm Gvozdika
    8+ 152 mm Akatsia
    17+ 152 mm Msta-S
    3+ 152mm Msta-SM
    16+ 122mm BM-21
    2+ 220mm BM-27
    2+ 122 mm 2B17
    4+ 220mm TOS-1A
    8+ 120 mm 2B11

    https://pbs.twimg.com/media/FR... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:40 23.04.2022

      takže min. 72 hlavní a 32 raketometů.

      Hezká sbírka. Zatím dodalo co se dělostřelectva týče, Rusko víc než celý západ dohromady (i když se to rychle změní)

      takže min. 72 hlavní a 32 raketometů.

      Hezká sbírka. Zatím dodalo co se dělostřelectva týče, Rusko víc než celý západ dohromady (i když se to rychle změní)

      • samoempire
        23:49 23.04.2022

        Problém Ukrajiny je munice a opravy. Budou potřebovat vlaky munice.

        Problém Ukrajiny je munice a opravy. Budou potřebovat vlaky munice.

  • Adanedhel
    19:19 23.04.2022

    Četl jsem teď na Topwaru jejich diskuse a je to hnus. Ale na druhou stranu už se začínají štěkat mezi sebou. Avšak všechny je spojuje nenávist a závist vůči všemu na západ od ...Zobrazit celý příspěvek

    Četl jsem teď na Topwaru jejich diskuse a je to hnus. Ale na druhou stranu už se začínají štěkat mezi sebou. Avšak všechny je spojuje nenávist a závist vůči všemu na západ od RSFSR. Ta země bude muset padnout na hubu stejně jako Německo. Prý jsou připraveni válčit víc než rok. Ale další pozitivní je to, že se tiše bouří proti Putinovi, ale chtěli by Stalina. Doufejme že zítra ve Francii zvítězí ta lepší volba.Skrýt celý příspěvek

    • lipican
      19:28 23.04.2022

      Ja tiež konkrétne pod článkom že 20 krajín ma debatovať o vojenskej pomocí Ukrajine. A v komentároch cítiť frustráciu :) ako je možné že sa západ krajiny nebombardujú a podobne :)

      Ja tiež konkrétne pod článkom že 20 krajín ma debatovať o vojenskej pomocí Ukrajine. A v komentároch cítiť frustráciu :) ako je možné že sa západ krajiny nebombardujú a podobne :)

    • StandaBlabol
      20:05 23.04.2022

      Poprvé jsem v těch jejich diskuzích četl něco nového. Vedou věčné nářky, proč nezničí ukrajinské silnice, železnice a mosty, aby zastavili proud pomoci ze Západu. Panovala shoda, ...Zobrazit celý příspěvek

      Poprvé jsem v těch jejich diskuzích četl něco nového. Vedou věčné nářky, proč nezničí ukrajinské silnice, železnice a mosty, aby zastavili proud pomoci ze Západu. Panovala shoda, že Ukrajince moc "šetří". Dnes už byly slyšet názory, že to nedokážou, protože Ukrajina má funkční PVO a jejich letadla se nad Ukrajinou nedostanou. A že Kalibrů a Iskanderů není dost a všechny úkoly nezvládnou.
      Očividně někteří umějí používat VPN, přestali věřit ruské propagandě a hledají informace...Skrýt celý příspěvek

  • lukas000
    19:03 23.04.2022

    Dnes v 20.00 ct24 hyde park civilizace. O historii uzavirani miru a souvislosti s Ukrajinou. Mohlo by to byt zajimave.

    Dnes v 20.00 ct24 hyde park civilizace. O historii uzavirani miru a souvislosti s Ukrajinou. Mohlo by to byt zajimave.

  • Fiagy
    18:49 23.04.2022

    Turecko uzavírá vzdušný prostor pro #ruská vojenská a civilní letadla létající do Sýrie. Oznámil to turecký ministr zahraničí Mevlut ...Zobrazit celý příspěvek

    Turecko uzavírá vzdušný prostor pro #ruská vojenská a civilní letadla létající do Sýrie. Oznámil to turecký ministr zahraničí Mevlut Cavusoglu.
    https://twitter.com/nexta_tv/s... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      19:00 23.04.2022

      Hm, sledovat vývoj v těhle "ruských salelitech" a "státech, které by rády po celou dobu války seděly prdelí pořád na dvou židlích (rozuměj jedna půlka na židlí jménem Rusko a druhá ...Zobrazit celý příspěvek

      Hm, sledovat vývoj v těhle "ruských salelitech" a "státech, které by rády po celou dobu války seděly prdelí pořád na dvou židlích (rozuměj jedna půlka na židlí jménem Rusko a druhá na židli s názvem Západ)" je docela zajímavé.
      Aby Rusku při těch pomalých "změnách směru" některých z těchto zemích (Turecko, Indie) nakonec nezbyla jenom ta neochvějná Eritrea.Skrýt celý příspěvek

      • lukas000
        19:07 23.04.2022

        Dle teto stranky https://worldpopulationreview.... je prumerne iq v Eriterii 68, coz je u nas klasifikovano jako lehka mentalni retardace. ...Zobrazit celý příspěvek

        Dle teto stranky
        https://worldpopulationreview....

        je prumerne iq v Eriterii 68, coz je u nas klasifikovano jako lehka mentalni retardace. To budou vojaci jedna radost.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          19:12 23.04.2022

          Na oslavný článek pro domácí publikum na Ria Novosti ve smyslu, že má Rusko "JEDNOHO NEJMENOVANÉHO NEOCHVĚJNÉHO SPOJENCE Z JEDNOHO OBROVSKÉHO KONTINENTU" to stačí.

          Na oslavný článek pro domácí publikum na Ria Novosti ve smyslu, že má Rusko "JEDNOHO NEJMENOVANÉHO NEOCHVĚJNÉHO SPOJENCE Z JEDNOHO OBROVSKÉHO KONTINENTU" to stačí.

        • Upgrade
          19:14 23.04.2022

          Slovensko rank 34, Rusko rank 35, a sme doma...

          Slovensko rank 34, Rusko rank 35, a sme doma...

        • tombo
          19:40 23.04.2022

          Priemerne IQ v Nepali 43? Nejaka blba statistika

          Priemerne IQ v Nepali 43? Nejaka blba statistika

        • econ 2
          19:55 23.04.2022

          Tady pozor, protože se jedná o fejnknuté hodnoty. Podobné stránky a "studie" vznikají, protože podporují různé rasistické vnímání světa. Někdy nejlépe dopadá "bílá" populace, v ...Zobrazit celý příspěvek

          Tady pozor, protože se jedná o fejnknuté hodnoty. Podobné stránky a "studie" vznikají, protože podporují různé rasistické vnímání světa. Někdy nejlépe dopadá "bílá" populace, v poslední době stále častěji ta asijská, protože tyto země zbohatly a tak by to vypadalo blbě, kdyby byly vzadu, tak jak tam bývaly v minulosti. Také stačí použít trochu rozumu. IQ 68 znamená, že se o sebe jedinec neumí pořádně postarat a potřebuje pomoc. Eritrejci se ale musí o sebe postarat sami a umí přežít tam, kde bychom my nepřežili, tedy uvedená nízká hodnota zcela evidentně je nesmysl. Mimochodem IQ gorily je kolem 80, u šimpanzů se pohybovalo mezi 75 a 95 body.

          Hodnoty z odkazované stránky, z té Lynnovy studie, jsou získány chybným způsobem. Např. dáte negramotnému Afričanovi napsaný příklad z matematiky a ten jej nevyřeší, protože neumí číst. Pak ale chápete, že není není úplně správné tvrdit, že je to retard. Později se místo textu začaly dávat obrázky. Z těch ale bylo často obtížné pochopit, co se vlastně chce a umožňovaly vícenásobný výklad.

          Celé uvedené pořadí daleko více vypovídá o úrovni vzdělání, což mimochodem to, na čem vlastně záleží. Na uvedené stránce je také i pořadí zemí dle porozumění textu, to je ale opět o vzdělání nikoli o IQ.

          A nakonec to ukončím tím, že průměrné IQ v USA je 100, protože se tím cejchují testy. Takže nba těch stránkách vás, pokud o tom něco víte, trkne hodnota u USA. Mezinárodní srovnání (to korektní) je obtížné získat, protože díky výše zmíněným "studiím" byla tato oblast hodně zdiskreditována. Nicméně k tomu, co jsem se dostal, tak v ČR vychází IQ kolem 101. V Číně asi 102 a nejvyšší bylo v Indii. Podstatný rozdíl je ale v tom, že v Asii je menší rozptyl v IQ v populaci, zatímco v Evropě a USA je vyšší. Tedy je u nás procentuálně více retardovaných i Géniů, než v Asii. Právě počet Geniů je pak podstatný pro přelomové vynálezy.Skrýt celý příspěvek

          • lukas000
            20:06 23.04.2022

            Rikal jsem si ze to bude ideologicky ovlivneno. Dekuji za vysvetleni, zajimave informace.

            Rikal jsem si ze to bude ideologicky ovlivneno. Dekuji za vysvetleni, zajimave informace.

          • Mortles
            20:17 23.04.2022

            Ano, mnoho IQ testů má ten problém, že neměří schopnost řešit problémy nebo nějakou jako celkovou inteligenci, ale schopnost řešit testy. Je to typický problém všech testů (od ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, mnoho IQ testů má ten problém, že neměří schopnost řešit problémy nebo nějakou jako celkovou inteligenci, ale schopnost řešit testy. Je to typický problém všech testů (od výběrových řízení na státní úrovni přes granty až po školní testy), že často neměří to, na co byly navrženy, ale nějakou druhotnou hodnotu.

            Díky tomu IQ je typicky silně závislé ne na schopnostech, ale na vzdělání, jestli ty lidi umí psát a kreslit a podobně. Když vytáhne nějakého farmáře z vesnice, který celý život přemýšlí o tom, jak okopávat maniok, tak samozřejmě s IQ testem nebude mít moc úspěch. Takže tyhle statistiky něco ukazují, ale velmi často ne to, co si myslíme. Že to pak lidi používají, aby si potvrdili svoje rasistické představy to je další věc.Skrýt celý příspěvek

          • PavolR
            20:57 23.04.2022

            Ono veľa spraví aj prístup k jódu - práve zavedenie jodizácie je dôvodom zvyšovania IQ v Ázii:
            https://www.jodis.sk/indikacie...

            Ono veľa spraví aj prístup k jódu - práve zavedenie jodizácie je dôvodom zvyšovania IQ v Ázii:
            https://www.jodis.sk/indikacie...

          • DanCZer
            21:04 23.04.2022

            Na druhou stranu ty test odrážejí nějaký vzorec myšlení vycházející ze vzdělávacího systému, obecných a sociálních dovedností atd. které se uplatňují v běžném životě. Je tam tedy ...Zobrazit celý příspěvek

            Na druhou stranu ty test odrážejí nějaký vzorec myšlení vycházející ze vzdělávacího systému, obecných a sociálních dovedností atd. které se uplatňují v běžném životě. Je tam tedy určitá závislost mezi schopností řešit úlohy v testu a být schopen řešit problémy v běžném životě. To, že se náš život a život někoho v Africe liší, je zcela zjevné. Tedy i schopnost takového afričana řešit "naše evropské problémy" bude horší, protože pochází z jiného prostředí. edy - bude v prostředí, které je teplotně odlišné, v jiné vegetaci, v jiném jazykovém prostředí, budou po něm chtít orientaci v mapách, které nikdy nepoužíval atd. Tedy bude dobrý možná jako střelec, ale bude stresován jiným prostředím, bez nebo s minimálním výcvikem atd. Prostě jen do masy lidí - potrava pro děla.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        23:52 23.04.2022

        Turecko není ruský satelit. Jde o to že se Turecko bálo Ruska a myslelo že se jedná o vojenského hegemona. Teď vidí že to není pravda a Turci by neměli problém ubránit například ...Zobrazit celý příspěvek

        Turecko není ruský satelit. Jde o to že se Turecko bálo Ruska a myslelo že se jedná o vojenského hegemona. Teď vidí že to není pravda a Turci by neměli problém ubránit například Ázerbájdžán nebo vymazat černo mořskou flotilu.Skrýt celý příspěvek

  • Scotty
    18:39 23.04.2022

    Premiér Fiala podpoří žádost Černochové o navýšení rozpočtu ministerstva ...Zobrazit celý příspěvek

    Premiér Fiala podpoří žádost Černochové o navýšení rozpočtu ministerstva obrany
    https://www.e15.cz/valka-na-uk... Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      18:52 23.04.2022

      ta miliarda ani nestoji za clanek. Az bude chtit Cernochova 25mld. na stovku Ambramsu, pak at o tom napisou.

      ta miliarda ani nestoji za clanek. Az bude chtit Cernochova 25mld. na stovku Ambramsu, pak at o tom napisou.

      • Miroslav
        19:20 23.04.2022

        To je koľko? 40M evri? 4 tanky alebo jeden holý Gripen bez výzbroje

        To je koľko? 40M evri? 4 tanky alebo jeden holý Gripen bez výzbroje

      • Heretic
        20:02 23.04.2022

        Mám strach, aby jakýkoliv nákup tanků proběhl včas a v dostatečné míře. Velká část veřejnosti bude proti. Ale Abramsy, Lea nebo Challengery by všechny byly velký upgrade

        Mám strach, aby jakýkoliv nákup tanků proběhl včas a v dostatečné míře. Velká část veřejnosti bude proti. Ale Abramsy, Lea nebo Challengery by všechny byly velký upgrade

  • Praskot
    18:12 23.04.2022

    Rheinmetall požádal o povolení odeslat na UA 100 rychle dostupných Mardenů. Nyní se čeká na rozhodnutí ...Zobrazit celý příspěvek

    Rheinmetall požádal o povolení odeslat na UA 100 rychle dostupných Mardenů. Nyní se čeká na rozhodnutí Scholze.
    https://twitter.com/Euromaidan...
    Myslím, že letos to nebude.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:15 23.04.2022

      Ajaj, proč to ti němečtí zbrojaři Scholzovi pořád dělají? Už snad dal jednou jasně najevo, že na UA nic z těžké techniky posílat nechce, tak proč ho tomu vystavují znova a znova?! ...Zobrazit celý příspěvek

      Ajaj, proč to ti němečtí zbrojaři Scholzovi pořád dělají?
      Už snad dal jednou jasně najevo, že na UA nic z těžké techniky posílat nechce, tak proč ho tomu vystavují znova a znova?! Chtějí, aby to musel znova a znova zdůvodňovat (protože to první zdůvodnění stálo az starou bačkoru)? Hnus.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:30 23.04.2022

        Páč je asi pěkně sere???

        Páč je asi pěkně sere???

        • stroup
          18:33 23.04.2022

          Němečtí zbrojaři asi docela dobře chápou že přístup Scholze posílá jejich budoucí kontrakty do kopru.. Neboť ti co budou nyní ve velkém zbrojit (a že jich bude, včetně nás) se ...Zobrazit celý příspěvek

          Němečtí zbrojaři asi docela dobře chápou že přístup Scholze posílá jejich budoucí kontrakty do kopru.. Neboť ti co budou nyní ve velkém zbrojit (a že jich bude, včetně nás) se německým zbraním asi vyhnou.. Nebo alespoň já bych to na jejich místě udělal..Skrýt celý příspěvek

          • bently
            18:53 23.04.2022

            Tak jistě. Kromě toho, že zbrojaři chtějí prostě a logicky prodávat zbraně (je to ostatně jejich job), tak na rozdíl od Schulze dobře vidí, jakou bude mít podobná sabotáž dodávek ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak jistě.
            Kromě toho, že zbrojaři chtějí prostě a logicky prodávat zbraně (je to ostatně jejich job), tak na rozdíl od Schulze dobře vidí, jakou bude mít podobná sabotáž dodávek z jeho strany dopad na německý průmysl a jeho obraz v Evropě.Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        18:41 23.04.2022

        Pac, pokud ted memecky zbrojni prumysl nezafunguje, tak strati politickou duveru na prisich 15 let. Musi tlacit, nemaji moc na vyber.

        Pac, pokud ted memecky zbrojni prumysl nezafunguje, tak strati politickou duveru na prisich 15 let. Musi tlacit, nemaji moc na vyber.

        • Studebaker
          19:37 23.04.2022

          presne a ani memecka sa nato nebudu moct robit

          presne a ani memecka sa nato nebudu moct robit

      • ante1891
        19:07 23.04.2022

        Tak Rusové mají svou Černobajivku a Scholz dodávky zbraní pro UA.

        Tak Rusové mají svou Černobajivku a Scholz dodávky zbraní pro UA.

  • Jura99
    17:59 23.04.2022

    Putinovi jsou zjevně lhostejné oběti na straně ukrajinských civilistů, to víme úplně jistě. Dále víme, že má buď upřímnou masivní domácí podporu nebo je domácí obyvatelstvo ve ...Zobrazit celý příspěvek

    Putinovi jsou zjevně lhostejné oběti na straně ukrajinských civilistů, to víme úplně jistě. Dále víme, že má buď upřímnou masivní domácí podporu nebo je domácí obyvatelstvo ve stejném transu, jako byli Němci 1939-45 i v okamžicích největších porážek a pobořených měst. Dále také víme, že Putin je stejný psychopat jako Hitler a dá pokoj jedině s kulkou v hlavě. Do té doby povede válku, jakákoliv mírová jednání jsou utopie a lež ze strany Ruska. Kulku do hlavy dostane jedině v Moskvě, kam se za ním ale nikdo nechystá, protože by čelil útoku JZ. Mě tedy bohužel vychází, že není otázka jestli skřeti použijí JZ, ale pouze kdy a v jakém rozsahu. Vychechtávají se v televizi, jak zmizí New York po zásahu rakety. Jsou to debaty pošahaných jedinců, kteří za to ponesou odpovědnost, ale rozhodně to nelze brát na lehkou váhu, takovou chybu už jsme udělali. Riziko, že ty scifi scénáře převedou do reality je mimořádně velké.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      18:15 23.04.2022

      Ja si naopak myslim, ze cim viac toho na Ukrajine stratia, tym viac si budu musiet tie atomovky setrit. A nie len tie.

      Ja si naopak myslim, ze cim viac toho na Ukrajine stratia, tym viac si budu musiet tie atomovky setrit. A nie len tie.

    • pepezdepa
      18:15 23.04.2022

      Tak snad jim někdo řekl, že nejsou jediní, kdo ty atomovky má.

      Tak snad jim někdo řekl, že nejsou jediní, kdo ty atomovky má.

      • Jura99
        18:23 23.04.2022

        jenže ono to není tak jednoduché, pokud střelí taktickou JZ na nějaké ukrajinské město a zabijí pár desítek tisíc obyvatel, silně pochybuji, že někdo v NATO zmačkne odvetný útok JZ ...Zobrazit celý příspěvek

        jenže ono to není tak jednoduché, pokud střelí taktickou JZ na nějaké ukrajinské město a zabijí pár desítek tisíc obyvatel, silně pochybuji, že někdo v NATO zmačkne odvetný útok JZ na Rusko.Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          18:50 23.04.2022

          Použití atomovek jakéhokoliv druhu by byl tak brutální precedens, že by ho odsoudila i ta blbá Eritrea a Čína. To si prostě nedovolí, házet jen tak atomovkami. Pevně doufám, že se ...Zobrazit celý příspěvek

          Použití atomovek jakéhokoliv druhu by byl tak brutální precedens, že by ho odsoudila i ta blbá Eritrea a Čína. To si prostě nedovolí, házet jen tak atomovkami. Pevně doufám, že se v tom nemýlím.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            18:59 23.04.2022

            donedavna by bylo scifi palit Iskandery na mesta nebo popravovat civilisty, skretum jsme lhostejni, klidne nas pozabiji a ani se u toho nezastydi. Putin je stejna krevni skupina s ...Zobrazit celý příspěvek

            donedavna by bylo scifi palit Iskandery na mesta nebo popravovat civilisty, skretum jsme lhostejni, klidne nas pozabiji a ani se u toho nezastydi. Putin je stejna krevni skupina s Hitlerem.Skrýt celý příspěvek

          • lukas000
            19:11 23.04.2022

            juro bohuzel to scifi uz dlouho nebylo, rusaci to delaji uz od cecenska, jen opakuji co maji vyzkousene, gruzie, syrie.

            juro bohuzel to scifi uz dlouho nebylo, rusaci to delaji uz od cecenska, jen opakuji co maji vyzkousene, gruzie, syrie.

          • Studebaker
            19:34 23.04.2022

            lukas: presne tak, toto neni nic nove u nich. Ked nevedia dobyt tak bombarduju a vrazdia civilistov. Vedu ten najhorsi sposob vojny. A ozaj iskandery a podobne sa nedaju v zadnom ...Zobrazit celý příspěvek

            lukas: presne tak, toto neni nic nove u nich. Ked nevedia dobyt tak bombarduju a vrazdia civilistov. Vedu ten najhorsi sposob vojny. A ozaj iskandery a podobne sa nedaju v zadnom pripade porovnat s jadernym utokomSkrýt celý příspěvek

        • Falko
          18:52 23.04.2022

          Vytvoria precedens, potom prestane sranda

          Vytvoria precedens, potom prestane sranda

          • Falko
            18:55 23.04.2022

            Ešte sa doplním, že USA majú vyhradené právo preventívneho útoku myslím, že by k nemu došlo

            Ešte sa doplním, že USA majú vyhradené právo preventívneho útoku myslím, že by k nemu došlo

  • Studebaker
    17:57 23.04.2022

    akurat som nasol na youtube americkeho autora co dal video z new yorku v 1980s komentar rusaka, ze americania si celkom chvalia tu dobu a ze v rusku bola doba temna 1990s. Tak som ...Zobrazit celý příspěvek

    akurat som nasol na youtube americkeho autora co dal video z new yorku v 1980s komentar rusaka, ze americania si celkom chvalia tu dobu a ze v rusku bola doba temna 1990s. Tak som mu napisal ze ich doba temna este len caka zato co robia na ukrajine. A ten dement ze "You talk a lot, we'll take Alaska. When China returns Taiwan, then we'll talk."
    Potom som si vsimol ze ten retard ma Z symbol na fotke. Rovno som to nahlasil ze promotes terrorism. Oni su fakt neskutecne vytreti. Som napisal ze nech si to skusia a bude to ta posledna vec co urobia. Hlavneze debilcek pozera americke videa na americkom youtube. Som myslel ze to mali bloknute. Pripecene bolsevicke srackySkrýt celý příspěvek

    • bently
      18:02 23.04.2022

      Že tě to baví, s těma ruskýma vypatlancema na webu ztrácet čas :-)

      Že tě to baví, s těma ruskýma vypatlancema na webu ztrácet čas :-)

      • Studebaker
        18:12 23.04.2022

        ja toto vobec nerobim, len ma prekvapilo ze som ho nasol na hentakom videu. A to Z som zbadal az potom. A chcel som to sem dat lebo aj to same o sebe je velmi paradox. Ved hentaki ...Zobrazit celý příspěvek

        ja toto vobec nerobim, len ma prekvapilo ze som ho nasol na hentakom videu. A to Z som zbadal az potom. A chcel som to sem dat lebo aj to same o sebe je velmi paradox. Ved hentaki fanatici Ztkovi predsa nenavidia USA a on tam nepisal nic haterske...Skrýt celý příspěvek

        • bently
          18:19 23.04.2022

          Tak ona je celá ta situace v Rusku teď paradoxní - a u těhle "hrdinných válečných vlastenců" obzvlášť. Pár dnů zpátky jsem tu sdílel průzkum, kde měli Rusové uvádět cíl "speciální ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak ona je celá ta situace v Rusku teď paradoxní - a u těhle "hrdinných válečných vlastenců" obzvlášť.
          Pár dnů zpátky jsem tu sdílel průzkum, kde měli Rusové uvádět cíl "speciální vojenské operace" na Ukrajině. Z odpovědí bylo naprosto evidentní, že si každý myslí něco jiného, takže jim vlastně ze strany státní propagandy není ani pořádně vysvětleno, proč na UA umírají jejich spoluobčané. Někdo uváděl jako cíl soud s nacisty, někteří uznání donbaských republic (překvapivě toto uvedla asi jenom třetina respondů), jiní zase svržení kyjevské vlády. Prostě zmatek nad zmatek.
          Takže ve výsledku připnout si na profilovku zetko a opakovat vyjádření Putina slovo od slova je asi jednodušší než zapojit mozek, že.Skrýt celý příspěvek

          • Studebaker
            18:30 23.04.2022

            nj proste jednobunkovce. Uz aby ich cely svet odrezal. Teroristicky stat...

            nj proste jednobunkovce. Uz aby ich cely svet odrezal. Teroristicky stat...

Načítám diskuzi...