VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Fiagy
    11:32 07.04.2022

    Ztráty ruského systému protivzdušné obrany Buk-M2 východně od Kyjeva u Černigova. Tyto ztráty zahrnují: 1x 9A317 TELAR; 1x 9A316 TEL; 1x 9S18M1-2 vyhledávací a akviziční ...Zobrazit celý příspěvek

    Ztráty ruského systému protivzdušné obrany Buk-M2 východně od Kyjeva u Černigova. Tyto ztráty zahrnují:
    1x 9A317 TELAR;
    1x 9A316 TEL;
    1x 9S18M1-2 vyhledávací a akviziční radar.
    https://twitter.com/kemal_115/... Skrýt celý příspěvek

  • Mroz9
    11:24 07.04.2022

    První vlaštovky nějakého posunu? Armáda chce získat zpět letiště Hradčany v Ralsku https://www.novinky.cz/domaci/... Zobrazit celý příspěvek

    První vlaštovky nějakého posunu?
    Armáda chce získat zpět letiště Hradčany v Ralsku
    https://www.novinky.cz/domaci/... Skrýt celý příspěvek

    • Mroz9
      11:27 07.04.2022

      Jsem slepý. Ten link tu už je.

      Jsem slepý. Ten link tu už je.

  • Studebaker
    11:06 07.04.2022

    to som teda ozaj dost zvedavy na ten lend lease act II. Ked je to pravda aby sa nakonec vojna nepresunula na ruske uzemi...

    to som teda ozaj dost zvedavy na ten lend lease act II. Ked je to pravda aby sa nakonec vojna nepresunula na ruske uzemi...

    • jj284b
      11:09 07.04.2022

      odporucam trocha krotit nadsenie.. jedna vec je ze Ukrajina nebude hned platit za predane zbrane, druha je objem a typ zbrani ktore im vedia dodat..

      odporucam trocha krotit nadsenie.. jedna vec je ze Ukrajina nebude hned platit za predane zbrane, druha je objem a typ zbrani ktore im vedia dodat..

      • Studebaker
        11:13 07.04.2022

        ved jasne, ja len ze mna tento lend lease II dost prekvapil... ale este to tusim nechvalil senat ci?

        ved jasne, ja len ze mna tento lend lease II dost prekvapil... ale este to tusim nechvalil senat ci?

      • SeaWolf
        11:19 07.04.2022

        Za II.WW to mělo fungovat tak, že ty zbraně jsou pouze "zapůjčené" a platí se pouze za ztracenou techniku. V tom byl celý ten trik. A tohle je úplně stejné. V reálu to nikdo celé ...Zobrazit celý příspěvek

        Za II.WW to mělo fungovat tak, že ty zbraně jsou pouze "zapůjčené" a platí se pouze za ztracenou techniku. V tom byl celý ten trik. A tohle je úplně stejné.

        V reálu to nikdo celé neplatil. VB doplatila dluh někdy během 90let a zdaleka né vše. Rusko spojencům klasicky nezaplatilo nic jako správný zloděj.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          11:23 07.04.2022

          Rusko ze začátku platilo. Nedoplatilo asi 700 milionů USD.

          Jako obrovskou výhodu vidím možnost objednat si co chci.

          Rusko ze začátku platilo. Nedoplatilo asi 700 milionů USD.

          Jako obrovskou výhodu vidím možnost objednat si co chci.

          • SeaWolf
            11:32 07.04.2022

            Rusko neplatilo "nic", protože rubl byl imaginární měna a USA ztrátu nakonec odepsala. CITACE: "Za spojenecké dodávky Sovětský svaz resp. Rusko dodnes nezaplatily. Spojené státy ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusko neplatilo "nic", protože rubl byl imaginární měna a USA ztrátu nakonec odepsala.

            CITACE: "Za spojenecké dodávky Sovětský svaz resp. Rusko dodnes nezaplatily. Spojené státy dodaly Sovětskému svazu materiál v celkové hodnotě zhruba 11 miliard tehdejších dolarů. Spojené státy po válce chtěly zaplatit jen dodávky, které šly využívat i v době míru (tanky, letadla, zbraně, nebo munice dodaly Spojené státy zdarma), což bylo zhruba 2,6 miliardy dolarů. Sovětský svaz ovšem odmítal zaplatit celou požadovanou částku a tak v roce 1972 Spojené státy akceptovaly výrazně sníženou částku, a to 722 milionů dolarů, s tím že zbytek se odepíše. Do dnešních dní Ruská federace dluží Spojeným státům zhruba 100 milionů dolarů. "Skrýt celý příspěvek

          • SeaWolf
            11:35 07.04.2022

            Poslali jen nějaké vzácné kovy jako titan, nikl, ... atd. a ještě za nesmyslné ceny ( hodnota odepsaného dluhu )

            Poslali jen nějaké vzácné kovy jako titan, nikl, ... atd. a ještě za nesmyslné ceny ( hodnota odepsaného dluhu )

        • alter01
          11:31 07.04.2022

          Pokial sa dobre pamätám , tak ČSR zaplatilo poslednú splátku v roku 1976!

          Pokial sa dobre pamätám , tak ČSR zaplatilo poslednú splátku v roku 1976!

          • Nesher
            12:03 07.04.2022

            Jenže to nebylo v rámci Land Lease, ale doplacení úvěru britské vládě z něhož se hradil provoz exilové vlády, výzbroj 1. Čs. obrněné brigády a Spitfiry, které po válce převzala ...Zobrazit celý příspěvek

            Jenže to nebylo v rámci Land Lease, ale doplacení úvěru britské vládě z něhož se hradil provoz exilové vlády, výzbroj 1. Čs. obrněné brigády a Spitfiry, které po válce převzala armáda.
            Vládě USA se zaplatilo pouze odškodné pro US občany za majetek znárodněný po roce 45 a 48. Byla to podmínka pro navrácení čs. zlatých rezerv ukořistěných US Army v roce 45.Skrýt celý příspěvek

          • majales
            12:49 07.04.2022

            Jen bych podotkl, že požadavek na zaplacení od V.B. vznikl, až po komunistickém puči v roce 1948 jako reakce na konfiskace majetku občanů a firem z V.B. na území Československa.

            Jen bych podotkl, že požadavek na zaplacení od V.B. vznikl, až po komunistickém puči v roce 1948 jako reakce na konfiskace majetku občanů a firem z V.B. na území Československa.

          • Ilawar
            20:46 07.04.2022

            @majales
            Mohl bys pls napsat zdroj nebo odkaz. Tohle je pro mě novinka. Díky.

            @majales
            Mohl bys pls napsat zdroj nebo odkaz. Tohle je pro mě novinka. Díky.

      • GlobeElement007
        11:22 07.04.2022

        Jo, ale pro Ukrajinu to znamená, že bude objednávat u výrobců a nebude čekat na milostivé dary vlády.

        Jo, ale pro Ukrajinu to znamená, že bude objednávat u výrobců a nebude čekat na milostivé dary vlády.

        • arrow
          13:44 07.04.2022

          ale asi stejně bude čekat na schválení vládou

          ale asi stejně bude čekat na schválení vládou

        • arrow
          13:45 07.04.2022

          nebo lépe řečeno,podleéhat schválení vládou té oné země

          nebo lépe řečeno,podleéhat schválení vládou té oné země

  • fotr
    11:05 07.04.2022

    Dnešní, zejména laickou veřejností rezonuje stále více otázka, jak mohla ta slavná, nepřemožitelná a super zbraněmi vybavená ruská armáda, utrpět na Ukrajině takové fiasko a tak ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní, zejména laickou veřejností rezonuje stále více otázka, jak mohla ta slavná, nepřemožitelná a super zbraněmi vybavená ruská armáda, utrpět na Ukrajině takové fiasko a tak bych tu chtěl napsat svůj názor.
    V podstatě jde o to, že rusko/Putin, dojeli na to samé, co je drží u moci. Na korupci!
    Putin se u moci drží jen díky tomu, že má podporu různých oligarchů ale zejména i představitelů lokálních ,,carů,, kterým oplácí tím, že je nechá neskutečně vykrádat rozpočty. Za posledních cca 20 let, se v RF urodilo tolik milionářů a miliardářů, jako nikde v celém světě dohromady. Problém ruska je ale v tom, že oni si ty peníze nevydělali, jen je ukradli. Centrální vláda s tím moc dělat nemůže, je to uzavřený kruh a kdyby došlo k jeho narušení, zhroutí se jim celý systém.
    Nikdo si dnes netroufá realisticky stanovit objem peněz, který to za těch cca 20 let dělá, nejtroufalejší odhady hovoří o řádu bilionů, které se dostali do soukromých kapes a to je alespoň část odpovědi na zmíněnou otázku, proč ta jejich armáda dopadla tak, jak dopadla.

    PS: k té výzvě 500 korun za každý výron Cejkise se bohužel nepřipojím, vysypal jsem se do UA už tolik, že se z toho budu dlouho vzpamatovávat. Ale stálo to za to a pevně doufám, že ta moje pomoc přispěje alespoň trochu k porážce ruska.
    Sláva Ukrajině.Skrýt celý příspěvek

    • Iruka
      11:14 07.04.2022

      Ano, 100% souhlas. Vlastně je vtipné, že ruský režim ani s korupcí bojovat nemůže, protože je na korupci založený.

      Ano, 100% souhlas. Vlastně je vtipné, že ruský režim ani s korupcí bojovat nemůže, protože je na korupci založený.

      • fotr
        11:23 07.04.2022

        No právě, v tom je ta jeho zásadní slabina. Těm co hrabou pod sebe, je celé rusko ukradené. Většina má svoje peníze a majetky ulité mimo rusko a tam by také chtěli odejít, pokud by ...Zobrazit celý příspěvek

        No právě, v tom je ta jeho zásadní slabina. Těm co hrabou pod sebe, je celé rusko ukradené. Většina má svoje peníze a majetky ulité mimo rusko a tam by také chtěli odejít, pokud by šly tlusté do tenkých. Oni Putinovi rozhodně nepomohou, aby si splnil svůj vlhký sen o obnově slávy velkoruska.Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      11:19 07.04.2022

      Přesně tak. A proto by měl Západ ve vlastním zájmu korupci v Rusku maximálně podporovat :-)

      Přesně tak. A proto by měl Západ ve vlastním zájmu korupci v Rusku maximálně podporovat :-)

    • Sunet
      11:43 07.04.2022

      Jak se píše, kdo rychle dává, dvakrát dává. Tak máš předplaceno několik stovek jeho neskutečných překrucování informací. A nastoupí i jiní, právě jsem odeslal předplatné v řádu ...Zobrazit celý příspěvek

      Jak se píše, kdo rychle dává, dvakrát dává. Tak máš předplaceno několik stovek jeho neskutečných překrucování informací. A nastoupí i jiní, právě jsem odeslal předplatné v řádu desítek jeho výronů.Skrýt celý příspěvek

      • fotr
        12:13 07.04.2022

        To je super, jsi pašák. Myslím, že lidí co pomáhají, bude více než kdo tuší. Samé dobré zprávy. My jsme si ukousli větší krajíc, než jsme čekali. Kupovali jsme výstroj a netušili, ...Zobrazit celý příspěvek

        To je super, jsi pašák. Myslím, že lidí co pomáhají, bude více než kdo tuší. Samé dobré zprávy. My jsme si ukousli větší krajíc, než jsme čekali. Kupovali jsme výstroj a netušili, jak moc (neskutečně) všechno zdražilo. Cuknout ale nešlo, tak jsme jen sypali a sypali a teď jsme už vysypaný jak sklápěčka Tatra s pískem. dd Neva, suchej chleba taky není špatný (trochu nadsázka) ale proti tomu, co zažívají lidé na UA to samozřejmě není nic. Když se zadaří, zase pomůžeme.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      14:38 07.04.2022

      Mistr Sun pravil : " Kdo útočí všude, ten neútočí nikde". :-)

      Mistr Sun pravil : " Kdo útočí všude, ten neútočí nikde". :-)

  • toustr
    11:01 07.04.2022

    Původně jsem si myslel, že je to první krok k vybudování třeba druhé letecké základny pro stíhací letouny, ale v Hradčanech má VPD jen 2000 metrů, takže některé těžší transportní ...Zobrazit celý příspěvek

    Původně jsem si myslel, že je to první krok k vybudování třeba druhé letecké základny pro stíhací letouny, ale v Hradčanech má VPD jen 2000 metrů, takže některé těžší transportní letouny, společně s některými stíhačkami, by měly problém s délkou ranveje. Takže to asi bude jen čistě výcvikový prostor/záložní letiště.
    https://www.novinky.cz/domaci/... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      11:08 07.04.2022

      Tak VPD bude stejně potřeba kompletně opravit, takže by podle mě neměl být problém ji i prodloužit. Budou se muset postavit nové budovy, hangáry, jsou tam i staré úly, které by ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak VPD bude stejně potřeba kompletně opravit, takže by podle mě neměl být problém ji i prodloužit. Budou se muset postavit nové budovy, hangáry, jsou tam i staré úly, které by ještě mohly sloužit…Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      11:10 07.04.2022

      Vím že Přerov je teď civilní, ale nebylo by to jednodušší pro začátek, kdyby to fakt chtěli na letadla? U té Mimoně to vidím, že by to šlo, až budou prachy.

      Vím že Přerov je teď civilní, ale nebylo by to jednodušší pro začátek, kdyby to fakt chtěli na letadla? U té Mimoně to vidím, že by to šlo, až budou prachy.

      • GlobeElement007
        11:25 07.04.2022

        V Přerově si stěžovali lidi na kravál, proto to tam utlumili.

        Ralsko je lepší, je tam hodně místa.

        V Přerově si stěžovali lidi na kravál, proto to tam utlumili.

        Ralsko je lepší, je tam hodně místa.

        • alter01
          11:37 07.04.2022

          Teraz sa sťažujú , ke´d majú komu . A budú sa sťažovať ke´d tam budú pristávať , štartovať TU 95 údajne najhlučnejšie lietadlá sveta pri bombardovaní Berlína a Paríža ? Vidieť , ...Zobrazit celý příspěvek

          Teraz sa sťažujú , ke´d majú komu . A budú sa sťažovať ke´d tam budú pristávať , štartovať TU 95 údajne najhlučnejšie lietadlá sveta pri bombardovaní Berlína a Paríža ?
          Vidieť , že Putinová V. kolona neberie rubľe zadarmo !Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            11:59 07.04.2022

            Oni si stěžovali už před 20 lety, proto to letiště utlumili. A upřímně - chápu je, je to asi 2 km od města, provoz stíhaček, hlavně v noci, nebyl žádný med. V Ralsku je to letiště ...Zobrazit celý příspěvek

            Oni si stěžovali už před 20 lety, proto to letiště utlumili. A upřímně - chápu je, je to asi 2 km od města, provoz stíhaček, hlavně v noci, nebyl žádný med.

            V Ralsku je to letiště asi 5 km od Mimoně a tam stejně bydlí samí bolševici, tam ať to klidně rachotí.Skrýt celý příspěvek

      • Jirka33
        12:34 07.04.2022

        Co vím tak Přerov není civilní.

        Co vím tak Přerov není civilní.

      • Stonkeeper
        15:09 07.04.2022

        Otázka je jestli je vhodný mít všechno na Moravě na východě. Nic proti Moravě, ale je to zrovna na docela blbý straně :)

        Otázka je jestli je vhodný mít všechno na Moravě na východě. Nic proti Moravě, ale je to zrovna na docela blbý straně :)

    • skelet
      11:26 07.04.2022

      nejspíše s tím počítají jako s letištěm pro drony.

      nejspíše s tím počítají jako s letištěm pro drony.

      • toustr
        11:38 07.04.2022

        To je zajímavá úvaha, o tom jsem nepřemýšlel. Problém je, že prapor bezpilotních letounů je v Prostějově. Stěhovat se rozhodně nebude, možná, že by se třeba rozrostl na pluk, takže ...Zobrazit celý příspěvek

        To je zajímavá úvaha, o tom jsem nepřemýšlel. Problém je, že prapor bezpilotních letounů je v Prostějově. Stěhovat se rozhodně nebude, možná, že by se třeba rozrostl na pluk, takže by letouny byly tam a operátoři zase v Prostějově.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          11:54 07.04.2022

          dneska tam, zítra jinde. Případné větší drony jako Mojave je třeba odněkud provozovat. A okolí Ralska je celkem liduprázdné.

          dneska tam, zítra jinde. Případné větší drony jako Mojave je třeba odněkud provozovat. A okolí Ralska je celkem liduprázdné.

        • Jirka33
          12:35 07.04.2022

          Pro bezpilotní letouny by byl Přerov docela vhodný

          Pro bezpilotní letouny by byl Přerov docela vhodný

    • Charlie
      12:32 07.04.2022

      Nereaguju přímo na tebe, ale: to maj z toho, že pustili Žatec a nechali z něj udělat průmyslovou zónu, debilové. Runway 2,5km (a šla by až na 3), tři zodolněný rozsypy, do města ...Zobrazit celý příspěvek

      Nereaguju přímo na tebe, ale: to maj z toho, že pustili Žatec a nechali z něj udělat průmyslovou zónu, debilové. Runway 2,5km (a šla by až na 3), tři zodolněný rozsypy, do města 5km..Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    10:59 07.04.2022

    U.S. Embassy Prague Rusko varuje, že hlasování proti ruskému členství v @UN_HRC bude považováno za “nepřátelské gesto.” S ČR jsme zakládajícími členy klubu “nepřátelských zemí” a ...Zobrazit celý příspěvek

    U.S. Embassy Prague
    Rusko varuje, že hlasování proti ruskému členství v
    @UN_HRC
    bude považováno za “nepřátelské gesto.” S ČR jsme zakládajícími členy klubu “nepřátelských zemí” a jsme připraveni přivítat nové členy.
    https://twitter.com/USEmbassyP... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      11:05 07.04.2022

      No jo, kde jsou ty časy, kdy to byl exkluzivní klub. Teď už je to jen obyčejný výčet slušných zemí, které se nebojí říct, že agresor je agresor...

      No jo, kde jsou ty časy, kdy to byl exkluzivní klub. Teď už je to jen obyčejný výčet slušných zemí, které se nebojí říct, že agresor je agresor...

      • GlobeElement007
        11:26 07.04.2022

        Je to pravda. Pojďme si založit nějaký nový, exkluzivnější.

        Je to pravda. Pojďme si založit nějaký nový, exkluzivnější.

        • Magister_Peditum
          11:58 07.04.2022

          Klub super nepřátel

          Klub super nepřátel

          • Jirka33
            12:36 07.04.2022

            Tou dodávkou tanků a obrněných vozidel se tam jistě kvalifikujeme ;)

            Tou dodávkou tanků a obrněných vozidel se tam jistě kvalifikujeme ;)

          • GlobeElement007
            13:45 07.04.2022

            Evil CLub Superbastardů

            Evil CLub Superbastardů

    • The Pale Emperor
      11:12 07.04.2022

      Mám pocit, že poslední týdny a měsíce, si česká a americká vláda krásně hraje do notiček, třeba z toho do budoucna něco vzejde. H-1 je jen začátek doufám a budeme pokračovat přes ...Zobrazit celý příspěvek

      Mám pocit, že poslední týdny a měsíce, si česká a americká vláda krásně hraje do notiček, třeba z toho do budoucna něco vzejde. H-1 je jen začátek doufám a budeme pokračovat přes Abrams a F-35 až k mému vysněnému Mošnovu jako USAF/NATO základnySkrýt celý příspěvek

      • Nesher
        11:27 07.04.2022

        Koncem dubna letí Černochová do Washingtonu, tak uvidíme co z toho bude. Mimochodem na zpáteční cestě přistane vládní A 319CJ nejprve v Čáslavi a vyloží ostatky gen. Moravce, ...Zobrazit celý příspěvek

        Koncem dubna letí Černochová do Washingtonu, tak uvidíme co z toho bude.
        Mimochodem na zpáteční cestě přistane vládní A 319CJ nejprve v Čáslavi a vyloží ostatky gen. Moravce, který se takto alespoň po smrti vrátí domů.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        11:28 07.04.2022

        Pokud si můžu něco namítnout, tak bych radši Challangery II.

        Bojová hodnota stejná, provoz levnější a Británie je mi přece jenom bližší.

        Pokud si můžu něco namítnout, tak bych radši Challangery II.

        Bojová hodnota stejná, provoz levnější a Británie je mi přece jenom bližší.

        • tomaskult
          12:01 07.04.2022

          Ty už se dávno nevyrábí. To slepá ulička. Jediný tank, který se v Evropě vyrábí je Leopard

          Ty už se dávno nevyrábí. To slepá ulička. Jediný tank, který se v Evropě vyrábí je Leopard

          • tombo
            12:29 07.04.2022

            Nexter vam vyrobi nejaky Leclerc pripadne mix Leopard/Leclerc. Moj nazor je ze Leclerc je lepsia konstrukcia (3 clenna posadka, nabijaci automat) ako Leopard a hlavne je o nieco ...Zobrazit celý příspěvek

            Nexter vam vyrobi nejaky Leclerc pripadne mix Leopard/Leclerc. Moj nazor je ze Leclerc je lepsia konstrukcia (3 clenna posadka, nabijaci automat) ako Leopard a hlavne je o nieco lahsi, co je v blate ako na Ukrajine vyhoda.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            13:48 07.04.2022

            Já zas četl jenom nadpis, ona je to jenom přestavba existující tanků. https://nationalinterest.org/b... Škoda. Ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Já zas četl jenom nadpis, ona je to jenom přestavba existující tanků.

            https://nationalinterest.org/b...

            Škoda.

            Ale stejně se mi líbí víc a furt jsou mi Britové bližší, to se nedá svítit.Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    10:31 07.04.2022

    Tak jsem se zase nasmál. Ruský pontonový most, kolem utopená T-72, BTR, Kamaz, nějaký "Uaz", části potopeného mostu. Všude bordel a ani po měsíci nemají zpevněný výjezd na obou ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak jsem se zase nasmál. Ruský pontonový most, kolem utopená T-72, BTR, Kamaz, nějaký "Uaz", části potopeného mostu. Všude bordel a ani po měsíci nemají zpevněný výjezd na obou stranách řeky, nikde žádný ženista který by stabilně kontroloval stav ( jeden chvilku točí stahovákem ). Týpek vypráví jak jim Ukrajinci poslali pár minometných granátů, umřel jim nějaký oficír a přišli o část jednotky, ale oni hrdinně splnili úkol. Hrozná bída :-D
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      10:35 07.04.2022

      Sranda je si číst i ty ruské komentáře.

      Sranda je si číst i ty ruské komentáře.

      • GlobeElement007
        10:39 07.04.2022

        To nemůžou psát normální lidi. Tohle by nenapsal ani čejkis. To bude PR oddělení Sergeje Šojgu.

        To nemůžou psát normální lidi. Tohle by nenapsal ani čejkis. To bude PR oddělení Sergeje Šojgu.

        • Magister_Peditum
          10:41 07.04.2022

          Obávám se, že většina Rusů nejsou normální lidi... :-D

          Obávám se, že většina Rusů nejsou normální lidi... :-D

          • samoempire
            17:07 07.04.2022

            Můžeme se smát ale most funguje. I kdyby tam zemřelo 500 Rusku tak důležité je že most funguje. Co mně ale děsí je že Ukrajina nemá prostředky tento most zničit. Ne minometni ...Zobrazit celý příspěvek

            Můžeme se smát ale most funguje. I kdyby tam zemřelo 500 Rusku tak důležité je že most funguje. Co mně ale děsí je že Ukrajina nemá prostředky tento most zničit. Ne minometni palbou ale nějakou raketou nebo kamikadze dronem.
            Tímto stylem se pomalu budeme smát ruské armádě že nemá výzbroj když bude obsazovat Užgorod.
            Západ musí poslat těžké zbraně.Skrýt celý příspěvek

      • mudry.udrzbar
        10:42 07.04.2022

        same klise a otrepane fraze, Boh vam zehnaj a pod. Podla mna to tam hadzu nejake roboty, alebo opice z oddelenia propagandy

        same klise a otrepane fraze, Boh vam zehnaj a pod. Podla mna to tam hadzu nejake roboty, alebo opice z oddelenia propagandy

      • lukas000
        10:45 07.04.2022

        Kingdom of Heaven bude v Rusku asi oblibenej film.

        Kingdom of Heaven bude v Rusku asi oblibenej film.

    • Dovi
      10:42 07.04.2022

      Je to bída, bohužel i tak funguje... :(

      Je to bída, bohužel i tak funguje... :(

    • Fiagy
      10:43 07.04.2022

      Ta utopená T-72 to zjevně drží celé pohromadě :-)

      Ta utopená T-72 to zjevně drží celé pohromadě :-)

    • Charlie
      10:49 07.04.2022

      Nekotvěj se náhodou pontony pomocí takovejch desek se spoustou kolíků a řetězovejma kočkama (hubcuk)?!? Tam to maj snad přivázaný ke stormu... Ale to že nejsou schopný evakuovat ...Zobrazit celý příspěvek

      Nekotvěj se náhodou pontony pomocí takovejch desek se spoustou kolíků a řetězovejma kočkama (hubcuk)?!? Tam to maj snad přivázaný ke stormu...

      Ale to že nejsou schopný evakuovat techniku ani od frekventovaný komunikace v týlu, navíc takovou která je defacto snadno opravitelná, ukazuje jaký sou to zoufalci.Skrýt celý příspěvek

      • Inflex
        11:48 07.04.2022

        Na jedný straně strom, na druhý opřený o ten tank...

        Na jedný straně strom, na druhý opřený o ten tank...

    • Storm
      10:50 07.04.2022

      Utopit obojživelný transportér jizdou po mostě, to už chce národního umělce...

      Utopit obojživelný transportér jizdou po mostě, to už chce národního umělce...

      • GlobeElement007
        11:06 07.04.2022

        A to byla jejich vlastní technika.
        Hrůza domyslet, jak dopadne po setkání s ruským vojákem technika nepřátelská.

        A to byla jejich vlastní technika.
        Hrůza domyslet, jak dopadne po setkání s ruským vojákem technika nepřátelská.

    • lukas000
      10:57 07.04.2022

      Zanorit most pod vodu aby ho nevidel nepritel je nahodou vyborny napad. A to Tcko tam jen zkouselo hloubku, stejne bylo navic.

      Zanorit most pod vodu aby ho nevidel nepritel je nahodou vyborny napad. A to Tcko tam jen zkouselo hloubku, stejne bylo navic.

    • Cimbi
      12:31 07.04.2022

      Ať jim pošlou po proudu soudek s prachem odpalovaný telefonem... Soudek doplave, oni ho tam nechaj a za den dva dron a až bude na mostě něco hodnotného, stačí si ...Zobrazit celý příspěvek

      Ať jim pošlou po proudu soudek s prachem odpalovaný telefonem...

      Soudek doplave, oni ho tam nechaj a za den dva dron a až bude na mostě něco hodnotného, stačí si zatelefonovat...

      Bomba za 10 000 kč maxSkrýt celý příspěvek

  • tomas55555
    10:27 07.04.2022

    Nemyslím si že to čo zastavilo Ruské tanky a vozidlá, bolo v značnej miere UA tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, ale vo vyše 90% práve protitankové zbrane či Stingery. UA bola ...Zobrazit celý příspěvek

    Nemyslím si že to čo zastavilo Ruské tanky a vozidlá, bolo v značnej miere UA tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, ale vo vyše 90% práve protitankové zbrane či Stingery. UA bola sformovaná na boj proti konfliktu na Donbase, preto nebola pripravená a ani dostatočne vybavená na rozsiahly ruský útok po celom územi Ukrajiny (1). Od roku 2014 poskytli USA Ukrajine 2,5 miliardy dolárov na vojenskú pomoc Ukrajine, z toho však večšina išla na trenažéri a protimínometné radary (1). Z protitankových zbraní USA poslala Ukrajine len 300 Javelinov (2). Ekonomika Ukrajiny bola pred vojnou v zlom stave s 2 recesiami. Kedže Ukrajina nepočítala s inváziou Ruska, a bola v dlhoch, rozhodla sa večšinu svojich vyrobených zbraní predať aby vyrovnala účtovníctvo (3). UA preto v prvých dnoch napadnutia Ruskom , nemala a doteraz nemá takmer žiadne tanky, obrnené vozidlá, delostrelectvo, letectvo, pričom v čase útoku mala tiež len obmedzený počet protitankových striel. UA den pred inváziou povedala, že má nedostatok zbraní na obranu (4).

    Následkom tohoto Rusi prvých 14 dní na Ukrajine dominovali, denne postúpili do vnútrozemia aj niekolko desiatok kilometrov ! Tento postup stagnoval a došlo k jeho obratu až potom čo NATO poslalo na Ukrajinu 17000 tisíc protitankových zbraní vrátane Stingerov (5). Ruský útok teda Ukrajinské tanky, vozidlá a delostrelectvo nezastavili ani len z časti, tie Ukrajina z večšej miere rozpredala a od NATO nové kusy nedostala.

    Ze UA v súčastnosti nemá takmer žiadne delostrelectvo, obrnené vozidlá či tanky, svedčí aj to, že spotreba protitankových zbraní a Stingerov je UA abnormálne vysoká. Hoci len do 7 marca dostala UA od NATO až 17 tisíc protitankových zbraní, už teraz hlásia že za týžden -dva budú mať ich nedostatok (3)(7), pretože UA vypáli týždennú zásobu vybavenia za približne 20 hodín (3). Zelenský povedal že UA potrebuje 500 Javelinov a 500 Stingerov denne (6) ! To sú abnormálne čísla, takže to vyzerá tak, ako keby UA tými zbranami mierila na úplne všetkú lahku či ťažku techniku, a dokonca ich použivala aj ničenie objektov a budov. Vyzerá to teda tak, že ATGM a Stingeri neslúžia len ako doplnková zbran u UA, ale ako jediná hlavná zbran pri ničení všetkej techniky a objektov.
    _____________________
    (1) https://foreignpolicy.com/2022...
    (2) https://nypost.com/2022/01/26/...
    (3) https://inews.co.uk/news/world...
    (4) https://www.aa.com.tr/en/europ...
    (5) https://taskandpurpose.com/ana...
    (6) https://edition.cnn.com/2022/0...
    (7) https://inews.co.uk/news/ukrai... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      10:36 07.04.2022

      Sorry, ale cca 95% lidí, kteří tomu rozumí daleko více než my, neustále opakuje, že javeliny jsou sice velmi fajn, velmi reklamně hodnotné, dobře se o ně žádá, ale že rozhodující ...Zobrazit celý příspěvek

      Sorry, ale cca 95% lidí, kteří tomu rozumí daleko více než my, neustále opakuje, že javeliny jsou sice velmi fajn, velmi reklamně hodnotné, dobře se o ně žádá, ale že rozhodující roli ve válce mají pořád tanky, BVP a houfnice. Ty tvrzení, co tady uvádíte nemají nic společného s realitou a procházet vaše zdroje je pro mě jenom ztráta času, tak to nechám jiným.Skrýt celý příspěvek

      • tomas55555
        12:15 07.04.2022

        Mortles : Ale prosím vás, držme sa nejakého základného rozumu. Rusáci poslali na Ukrajinu 1200 tankov, z čoho je zrejmé že Ukrajinci museli mať tých tankov 3 krát menej, inak by ...Zobrazit celý příspěvek

        Mortles :

        Ale prosím vás, držme sa nejakého základného rozumu. Rusáci poslali na Ukrajinu 1200 tankov, z čoho je zrejmé že Ukrajinci museli mať tých tankov 3 krát menej, inak by Ruský útok nedával zmysel... Jednotlivé tvrdenia som aj zazdrojoval, a nie sú to ruské ale americké zdroje, aby mi tu niekto nevyčítal že dávam ruské zdroje, alebo že neuvádzam zdroje... zdroje som dal, možte si to overiť, ale lahsie je kritizovať bez argumentov a zdrojov a vyhýbať sa faktom ktoré proste nešteglia vaše uši...Skrýt celý příspěvek

    • peter111
      10:41 07.04.2022

      Tolik práce a přitom taková blbost.

      Tolik práce a přitom taková blbost.

      • tomas55555
        12:16 07.04.2022

        Nehnevajte sa, ale toto je fakt primitívny komentár, výkrik do tmy. Sme tu na nejakom diskusnom fore, alebo si tu niektorí potrebuju len pomastiť své ego a spať na vavrínoch ?

        Nehnevajte sa, ale toto je fakt primitívny komentár, výkrik do tmy. Sme tu na nejakom diskusnom fore, alebo si tu niektorí potrebuju len pomastiť své ego a spať na vavrínoch ?

    • Storm
      10:42 07.04.2022

      Sorry Tomášku... Musel jsem dát palec dolů, tak jsem se rozřechtal, až mi začli téct slzy a u věty, cituji, " Následkom tohoto Rusi prvých 14 dní na Ukrajine dominovali " už jich ...Zobrazit celý příspěvek

      Sorry Tomášku... Musel jsem dát palec dolů, tak jsem se rozřechtal, až mi začli téct slzy a u věty, cituji, " Následkom tohoto Rusi prvých 14 dní na Ukrajine dominovali " už jich bylo tolik, že nešlo číst dále, takže jsem ten tvůj mamifest vlastně ani nedočetl...Skrýt celý příspěvek

      • tomas55555
        12:20 07.04.2022

        Ale ved to nie je moj výmysel, ak ste každodenne sledovali vývoj tak ste museli vidieť aký bol Ruský postup, a totiž že kým počas prvých 14 dní Rusi zabrali okolo 18% Ukrajiny, tak ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale ved to nie je moj výmysel, ak ste každodenne sledovali vývoj tak ste museli vidieť aký bol Ruský postup, a totiž že kým počas prvých 14 dní Rusi zabrali okolo 18% Ukrajiny, tak dalšie dni až dodnes stagnujú a stahujú sa. Neviem teda ako vy, ale ja desiatky kilometrový denný postup počas prvých 14 dní nepovažujem za niekoho kto by nemal dominanciu. Alebo sa vám to máli ?Skrýt celý příspěvek

      • Technista
        16:10 07.04.2022

        Já to samé (už nedočetl). Kdyby Orkové dominovali, tak by byl Kyjev, Charkov, Oděsa dávno alespoň obklíčeny (i když ruský plán "B" byl, že i obsazeny). Krásně a přesně to popsal L. ...Zobrazit celý příspěvek

        Já to samé (už nedočetl). Kdyby Orkové dominovali, tak by byl Kyjev, Charkov, Oděsa dávno alespoň obklíčeny (i když ruský plán "B" byl, že i obsazeny).
        Krásně a přesně to popsal L. Visingr, již desítky let profesionálně nadšeně zkoumající ruskou vojenskou techniku, který měl vždy nezakrytou radost, když se na Přehlídce vítězství objevilo něco nového (ten by prostě lacině nehaněl):
        https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

        • tomas55555
          17:26 07.04.2022

          Technista :

          18% okupovaného územia Ukrajiny počas prvých 14 dní sa vám zdá málo ? To nie je ako Cesko. Ukrajina je veľká, 18% je brutálne veľké územie.

          Technista :

          18% okupovaného územia Ukrajiny počas prvých 14 dní sa vám zdá málo ? To nie je ako Cesko. Ukrajina je veľká, 18% je brutálne veľké územie.

          • Technista
            07:53 08.04.2022

            Orkové měly za úkol Kyjev, Charkov, Oděsu obsadit, a přitom je ani neobklíčili. Aniž by UA již měla západní zbraně. Kromě Donbasu, kde UA měla obranná postavení, se UA nemohla ...Zobrazit celý příspěvek

            Orkové měly za úkol Kyjev, Charkov, Oděsu obsadit, a přitom je ani neobklíčili. Aniž by UA již měla západní zbraně. Kromě Donbasu, kde UA měla obranná postavení, se UA nemohla Orkův postavit okamžitě čelem a tudíž to neudělala. Ty vysoká procenta na severu Orky obsazeného území byly hlavně tenké prstíky komunikací, které jim UA napadala konvoje z boku. Takže nakonec UA postup Orků prakticky zastavila a to ještě bez západních zbraní. A právě proto, že Orky zastavila, rozhoupalo "Západ" k dodávkám zbraní a Orkové museli po nějaké době ze severu zdrhnout.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      10:45 07.04.2022

      Tak si něco zjisti o obraně Černihivu 1. tankovou brigádou...

      Tak si něco zjisti o obraně Černihivu 1. tankovou brigádou...

      • tomas55555
        12:22 07.04.2022

        segal7 : Ježkovi oči, to má aký zmysel vyťahovať jeden malý úsek fronty na ktorom Ukrajinci prvých 14 dní neutekali ? Treba sa na to pozerať všeobecne na celom úseku fronty, a ...Zobrazit celý příspěvek

        segal7 :

        Ježkovi oči, to má aký zmysel vyťahovať jeden malý úsek fronty na ktorom Ukrajinci prvých 14 dní neutekali ? Treba sa na to pozerať všeobecne na celom úseku fronty, a fakt je proste ten, že prvých 10-14 dní Ukrajinci neustále ustupovali a to aj desiatky kilometrov za den ! Cím si to teda vy vysvetlujete, že zrazu prišiel taký obrat, ak za tým nie sú ATGM a Stingery ?Skrýt celý příspěvek

    • Charlie
      10:52 07.04.2022

      1) Stinger není protitankovej 2) Počty zbraní nesouhlasí 3) Celkově to je zoufalá blbost.

      1) Stinger není protitankovej 2) Počty zbraní nesouhlasí 3) Celkově to je zoufalá blbost.

      • GlobeElement007
        11:07 07.04.2022

        Náhodou, mohl by být.

        https://cs.wikipedia.org/wiki/...

        Náhodou, mohl by být.

        https://cs.wikipedia.org/wiki/...

      • tomas55555
        12:25 07.04.2022

        1 : Citujte kde som napísal že Stinger je ATGM ? Napísal som "Vyzerá to teda tak, že atgm A Stingeri" Vidíte tam ten výraz "A" ? Takže to oddelujem, zvlášť hovorím o ATGM a potom ...Zobrazit celý příspěvek

        1 : Citujte kde som napísal že Stinger je ATGM ? Napísal som "Vyzerá to teda tak, že atgm A Stingeri" Vidíte tam ten výraz "A" ? Takže to oddelujem, zvlášť hovorím o ATGM a potom zvlášť o stingeroch.

        2 : V čom ne ? Vidno že nejaký argument, či zdroj k vašemu tvrdeniu nemáte, takže mám to považovať za váš výkrik do tmy ?

        3 : Ad hominem. To je všetko na čo sa zmožete ? Smutné.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          18:37 07.04.2022

          Asi to nebyl dotaz na mne, ale v původním příspěvku je toto: "Tento postup stagnoval a došlo k jeho obratu až potom čo NATO poslalo na Ukrajinu 17000 tisíc protitankových zbraní ...Zobrazit celý příspěvek

          Asi to nebyl dotaz na mne, ale v původním příspěvku je toto: "Tento postup stagnoval a došlo k jeho obratu až potom čo NATO poslalo na Ukrajinu 17000 tisíc protitankových zbraní vrátane Stingerov"...

          Ještě nějaké otázky?Skrýt celý příspěvek

          • tomas55555
            10:56 08.04.2022

            GlobeElement007 : A čo sa vám na tomto príspevku nezdá ? Ved to je pravda, že Ukrajinská armáda prvých 10 dní prudko ustupovala, a tie obraty sa prejavili až po dodaní ATGM od ...Zobrazit celý příspěvek

            GlobeElement007 :

            A čo sa vám na tomto príspevku nezdá ? Ved to je pravda, že Ukrajinská armáda prvých 10 dní prudko ustupovala, a tie obraty sa prejavili až po dodaní ATGM od NATO.Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      11:20 07.04.2022

      Máš v hlave asi nejaku alternativnu realitu, len napr. to neexistujuce ukrajinske delostrelectvo vidime v akcii prakticky kazdy den

      Máš v hlave asi nejaku alternativnu realitu, len napr. to neexistujuce ukrajinske delostrelectvo vidime v akcii prakticky kazdy den

      • tomas55555
        12:30 07.04.2022

        mudry.udrzbar : Prekrucate zase, ja som nenapísal že Ukrajina nemá žiaden delostrelectvo, ale že "nemá TAKMER žiadne delostrelectvo". Tých zopár sto kusov na tom moc nezmení. Ak ...Zobrazit celý příspěvek

        mudry.udrzbar :

        Prekrucate zase, ja som nenapísal že Ukrajina nemá žiaden delostrelectvo, ale že "nemá TAKMER žiadne delostrelectvo". Tých zopár sto kusov na tom moc nezmení. Ak by Ukrajinci mali vo večšej miere delostrelectvo, nemali by takú spotrebu ATGM a Stingerov, a Rusi by pri invázii na Ukrajinu neútočili IBA s 600 delostreleckými hlavnami.... logika...Skrýt celý příspěvek

        • mudry.udrzbar
          13:51 07.04.2022

          UA delostrelectvo je naopak evidetne efektivnejsie nez ruske, vacsinu strat ruskej techniky ma na konte delostrelectvo

          UA delostrelectvo je naopak evidetne efektivnejsie nez ruske, vacsinu strat ruskej techniky ma na konte delostrelectvo

          • tomas55555
            17:31 07.04.2022

            mudry.udrzbar : Takže vravíte že vačšinu strat ruskej techniky ma na konte ukrajinské delostrelectvo a tým pádom ATGM sú len niečo ako doplnková zbran.... ako si potom ...Zobrazit celý příspěvek

            mudry.udrzbar :

            Takže vravíte že vačšinu strat ruskej techniky ma na konte ukrajinské delostrelectvo a tým pádom ATGM sú len niečo ako doplnková zbran.... ako si potom vysvetlujete fakt, že hoci Ukrajina dostala od NATO viac než 17 tisíc protitankových zbraní, už teraz hlási ich nedostatok ? Ako by mohla minúť také veľké množstvo protitankových zbraní ked išlo len o doplnkovú zbran ? Prečo by Ukrajina potrebovala 500 Javelín denne, ak ide len o doplnkovú zbran ? Jednotlivé tieto fakty máte v mojom uvodnom príspevku zazdrojované.Skrýt celý příspěvek

    • tosomjapeter
      12:25 07.04.2022

      no, odbornici hovoria cosi uplne ine Wolsky hovori, ze velku zasluhu na tom, ako sa UA armada drzi ma ich artileria. ze maju spiskovych delostrelcov a dokonca pouzivaju niekedy aj ...Zobrazit celý příspěvek

      no, odbornici hovoria cosi uplne ine

      Wolsky hovori, ze velku zasluhu na tom, ako sa UA armada drzi ma ich artileria. ze maju spiskovych delostrelcov a dokonca pouzivaju niekedy aj navadzanu municiu. hovori, ze vacsina ZZ strat su vysledok presnej strelby artilerie.

      a obrnene UA jednotky predsa branili Cernichev a Summy a pokial viem aj Mariupol.

      jevelin a nlaw su doplnok.

      ja si myslim, ze by UA armade mali namci dodat aspon 10k tych pancierovych pesti novych. to je vyslovene univerzalna zbran. aby to mohli ukrainci strielat ako "hrach" na vsetko ZZ a vsade ...Skrýt celý příspěvek

      • tomas55555
        17:33 07.04.2022

        tosomjapeter : Vravíte teda že len doplnok... prečo potom Ukrajina potrebuje 500 Javelín denne, a ako si vysvetlujete fakt, že hoci UA dostalo 17 tisíc ATGM, už teraz hlási ich ...Zobrazit celý příspěvek

        tosomjapeter :

        Vravíte teda že len doplnok... prečo potom Ukrajina potrebuje 500 Javelín denne, a ako si vysvetlujete fakt, že hoci UA dostalo 17 tisíc ATGM, už teraz hlási ich nedostatok ? To nevyzerá len ako doplnková zbran...Skrýt celý příspěvek

        • machotka.r
          22:19 07.04.2022

          No ona ta velká potřeba ATGM nemusí souviset jen s velkou mírou jejich používání, ale také s potřebou vybavit všechny jednotky na celkem dlouhé frontě a k tomu i domoobranu při ...Zobrazit celý příspěvek

          No ona ta velká potřeba ATGM nemusí souviset jen s velkou mírou jejich používání, ale také s potřebou vybavit všechny jednotky na celkem dlouhé frontě a k tomu i domoobranu při hranicích s Běloruskem. Velká armáda potřebuje hodně zbraní a Ukrajina má nyní nasazeno minimálně 200 000 mužů. Jedno ATGM na 10 mužů aniž by se jedinkrát vystřelilo.Skrýt celý příspěvek

          • tomas55555
            10:54 08.04.2022

            machotka.r : 17 tisíc ATGM dostalo iba od NATO, + niekolko ATGM predsa museli mať v zálohe ešte pred inváziou.... Potrebných ATGM je tolko kolko sa odhaduje ruskej vojenskej ...Zobrazit celý příspěvek

            machotka.r :

            17 tisíc ATGM dostalo iba od NATO, + niekolko ATGM predsa museli mať v zálohe ešte pred inváziou.... Potrebných ATGM je tolko kolko sa odhaduje ruskej vojenskej techniky. Na Ukrajine je 120 BTG skupín, čo je dokopy okolo 1200 tankov, 3600 obrnených vozidiel, 2400 obrnených aut. To je dokopy 7200 kusov techniky ktorú može zničiť ATGM. Kedže údajne podla vašich tvrdení delostrelectvo ničí vačšinu, dajme tomu že 60% tejto techniky, tak len 40% čo je len okolo 2900 kusov techniky je určená na ničenie ATGM. V takom prípade ale nie je potrebné mať a použiť 17 tisíc kusov ATGM...... Ak by mal mať každý 10 človek ATGM už by neišlo len o doplnkovú zbran, ale ako hlavné útočné zariadenie.... Zelenský povedal že zásoby ATGM ktoré iné armády zvyknú vypáliť za týžden, Ukrajina vypáli za 20 hodin !Skrýt celý příspěvek

  • s2pi
    10:26 07.04.2022

    Akoze fasa video Zuzana 2. https://www.youtube.com/watch?... Inak sa mi paci to nakladanie - veza sa natoci k nakladiaku a nalozi si co treba. Netreba ziadne ...Zobrazit celý příspěvek

    Akoze fasa video Zuzana 2.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Inak sa mi paci to nakladanie - veza sa natoci k nakladiaku a nalozi si co treba. Netreba ziadne zlozite dalsie specializovane techniky - efektivne si myslim.

    Ovladaci panel ako pokladnica v kauflande (beriem ako +), v pohode software rozsirenie.

    V kontexte bojov na UA sa mi zda celkovo dobra, sice design nie tak sexi, ale radsej viac zeleza na ochranu posadky. Predsa len, vycvicit zohranu posadku je zlozitejsie a narocnejsie ako postavit stroj.Skrýt celý příspěvek

    • Sergej7490
      10:52 07.04.2022

      Vyzera to tak, ze starsie systemy Z2000 aj s municiou poj na UA.

      Vyzera to tak, ze starsie systemy Z2000 aj s municiou poj na UA.

    • Upgrade
      11:05 07.04.2022

      Ta posadka moze v tom aute "kempovat" cele tyzdne. Kabina by mala byt tomu prisposobena. Miesta je na tom 8x8 dost.

      Ta posadka moze v tom aute "kempovat" cele tyzdne. Kabina by mala byt tomu prisposobena. Miesta je na tom 8x8 dost.

    • mudry.udrzbar
      11:25 07.04.2022

      V ramci zvysovanie obrannych rozpoctov a jednotiek NATO by sa mala SR zamerat na budovanie delostreleckych jednotiel vybavenych Zuzana 2. Mozeme podporit vlastny zbroj. priemysel a ...Zobrazit celý příspěvek

      V ramci zvysovanie obrannych rozpoctov a jednotiek NATO by sa mala SR zamerat na budovanie delostreleckych jednotiel vybavenych Zuzana 2. Mozeme podporit vlastny zbroj. priemysel a vytvorit jednotku schopnu sluzit v napr. v ramci spolocnych sil NATO bez nutnosti zdlhavo tendrovat a zacvicovat na novy typ techniky.Skrýt celý příspěvek

      • Charlie
        12:35 07.04.2022

        Je fakt smutný že se ani s váma nedokážem dohodnout a některou výzbroj nakupovat společně. My vaše Zuzky, vy naše L-59NG a Breny, dohromady Pandury a bevka...

        Je fakt smutný že se ani s váma nedokážem dohodnout a některou výzbroj nakupovat společně. My vaše Zuzky, vy naše L-59NG a Breny, dohromady Pandury a bevka...

        • mudry.udrzbar
          13:49 07.04.2022

          ano, to je nepochopitelne, keby ČR, SR a PL spolocne koordinovali nakupy vojenskej techniky, tak sme mohli byt niekde uplne inde, hlavne z hladiska efektivity. Napr. tie polske ...Zobrazit celý příspěvek

          ano, to je nepochopitelne, keby ČR, SR a PL spolocne koordinovali nakupy vojenskej techniky, tak sme mohli byt niekde uplne inde, hlavne z hladiska efektivity. Napr. tie polske Ambramsy, ak by ČR a SR k tej zakazke prihodilo par desiatok kusov pre seba, tak mohol byt servis a vycvik rieseny spolocne v Polsku + do buducna velka kompatibilita spolocnych vojenskych utvarov.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            18:02 07.04.2022

            Polsko je svojí velikostí mimo, ale naší obrany schopnosti nejvíce ubližilo rozdělení federace. Čím menší stát, tím větší finanční zátěž to je.

            Polsko je svojí velikostí mimo, ale naší obrany schopnosti nejvíce ubližilo rozdělení federace. Čím menší stát, tím větší finanční zátěž to je.

    • ABC123
      13:53 07.04.2022

      Ten na konci cisty youtuber :-)

      Ten na konci cisty youtuber :-)

  • V.Karasek
    10:04 07.04.2022

    Proč KAMAZ nebude schopen vyrábět ani vojenská ...Zobrazit celý příspěvek

    Proč KAMAZ nebude schopen vyrábět ani vojenská vozidla

    https://www.avtovzglyad.ru/avt... Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      10:21 07.04.2022

      Jak je uvedeno i v článku, tak oni si to dohromady s čínou nějak zbastlí... Když bude nejhůř , opráší nějakou 30-40 let starou konstrukci... komfort řízení je netrápí.

      Jak je uvedeno i v článku, tak oni si to dohromady s čínou nějak zbastlí... Když bude nejhůř , opráší nějakou 30-40 let starou konstrukci... komfort řízení je netrápí.

    • Nesher
      10:21 07.04.2022

      Teda pokud se něco neztratilo v překladu, tak to není o tom, že nebude schopen vyrábět vůbec, pouze že bude muset nahradit německé převodovky čínskými, které se montují v ...Zobrazit celý příspěvek

      Teda pokud se něco neztratilo v překladu, tak to není o tom, že nebude schopen vyrábět vůbec, pouze že bude muset nahradit německé převodovky čínskými, které se montují v Bělorusku. Což je jistě komplikace, ale nikoliv fatální.Skrýt celý příspěvek

      • V.Karasek
        10:26 07.04.2022

        Tak nahradit nebo obejit se da nakonec vsechno.
        Ale kazda komplikace je dobra...

        Tak nahradit nebo obejit se da nakonec vsechno.
        Ale kazda komplikace je dobra...

    • GlobeElement007
      11:08 07.04.2022

      V Rusku začnou dominovat čínská a možná indická auta. Pro čínský a indický průmysl je to super šance.

      V Rusku začnou dominovat čínská a možná indická auta. Pro čínský a indický průmysl je to super šance.

  • Jadro
    09:34 07.04.2022

    Možná by stálo za zvážení vytvoření ikony k příspěvku, která by směřovala na platební portál. V ideální případě by šlo vidět kolik se u příspěvku vybralo peněz na Ukrajinu. V ...Zobrazit celý příspěvek

    Možná by stálo za zvážení vytvoření ikony k příspěvku, která by směřovala na platební portál. V ideální případě by šlo vidět kolik se u příspěvku vybralo peněz na Ukrajinu. V hlavičce fóra pak sumář kdo vede v podpoře :-) . Tohle zavést na všech fórech v internetových médiích a byl by klid . Korunka ke korunce a trollové nebudou mít co žrát. Proste je lidi přeplatí.Skrýt celý příspěvek

    • HansCartman
      09:50 07.04.2022

      No.. Tady by to eště šlo, ale na některých jiných serverech.. Korunka ke korunce a za chvíli nebudeme mít co žrát my :D

      No.. Tady by to eště šlo, ale na některých jiných serverech.. Korunka ke korunce a za chvíli nebudeme mít co žrát my :D

  • Desertfremen
    09:30 07.04.2022

    ČR, Slovensko, aj Poľsko "jede bomby" čo sa týka pomoci Ukrajine... A Maďarsko sa môže hanbiť, budú mať z toho hanbu na 100 rokov. Inak na Ukrajinu pôjdu aj slovenské húfnice ...Zobrazit celý příspěvek

    ČR, Slovensko, aj Poľsko "jede bomby" čo sa týka pomoci Ukrajine... A Maďarsko sa môže hanbiť, budú mať z toho hanbu na 100 rokov. Inak na Ukrajinu pôjdu aj slovenské húfnice Zuzana. V spojení s inteligentnou ďalekonosnou presnou muníciou má potenciál orkom poriadne "zatopit". Možno tam už aj sú, len takéto správy sa naschvál dávajú s pár dnovým odstupom aby eliminovali diverzné akcie.

    Článok na SME:
    Ukoristené ruské tanky a bojové vozidlá môžu spolu s poškodenou ukrajinskou technikou skončiť v slovenských opravárňach. Vojenská pomoc Slovenska Ukrajine sa tak nemusí obmedziť len na dodávky paliva a munície.

    Minister obrany Jaroslav Naď (OĽaNO) totiž potvrdil tvrdenia amerického denníka Wall Street Journal, že Slovensko spolu s Českom rokuje s Ukrajinou o servise poničenej vojenskej techniky.

    "Je dosť pravdepodobné, že sa to udeje," povedal minister. Slovensko by zároveň podľa Naďa podľa vzoru Česka mohlo Ukrajine začať pomáhať aj dovozom ťažkej vojenskej techniky.

    Nie však tankmi a obrnenými vozidlami, ale húfnicami Zuzana, ktoré na Slovensku od minulého roka nahrádza pokročilejšia verzia Zuzana 2.Skrýt celý příspěvek

    • HansCartman
      09:33 07.04.2022

      U nás to vypadá, že by se mohly poslat DANY.. Když se k tomu dodají ze SVK Zuzany, tak ukrajinský dělostřelectvo slušně posílí.. :)

      U nás to vypadá, že by se mohly poslat DANY.. Když se k tomu dodají ze SVK Zuzany, tak ukrajinský dělostřelectvo slušně posílí.. :)

      • Janicekmac
        09:45 07.04.2022

        Tak CSG má jen podle satelitu (2018-2019) cca 50 kousků v různém stavu v Přelouči i Šternberku. Kdyby dali dokopy něco s armádou, tak by to bylo fajn :)

        Tak CSG má jen podle satelitu (2018-2019) cca 50 kousků v různém stavu v Přelouči i Šternberku. Kdyby dali dokopy něco s armádou, tak by to bylo fajn :)

    • Magister_Peditum
      09:37 07.04.2022

      Zase si tak nefanděme. U nás i na Slovensku je to jenom kvůli tomu, že nám momentálně nevládnou prorusácké partaje. Babiš sice nebyl vyloženě proruský, ale jeho vláda se opírala o ...Zobrazit celý příspěvek

      Zase si tak nefanděme. U nás i na Slovensku je to jenom kvůli tomu, že nám momentálně nevládnou prorusácké partaje. Babiš sice nebyl vyloženě proruský, ale jeho vláda se opírala o proruské strany, takže by měl dost svázané ruce. Fico by se choval přinejlepším jako Orbán. A Maďarsko má tu smůlu, že tam je mnohem početnější voličstvo, co se nechá opít rohlíkem. Ostatně u nás je taky dost procent voličů, kteří by nejraději nechali Ukrajince vychcípat, jen když budou mít o pár korun levnější energie nebo žrádlo (kterého stejně pak půlku vyhodí, ale to je věc jiná). Naštěstí ne nadpoloviční část.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        09:47 07.04.2022

        Tak dostavba JEDU se až do lex Dukovany (Vrbětice) jela dost na ruku Rosatomu.

        Tak dostavba JEDU se až do lex Dukovany (Vrbětice) jela dost na ruku Rosatomu.

        • Magister_Peditum
          09:50 07.04.2022

          Tak před Vrběticemi nebylo Rusko vnímáno jako nepřítel, takže vítězila cena. Že to vždycky není záruka úspěchu je věc jiná.

          Tak před Vrběticemi nebylo Rusko vnímáno jako nepřítel, takže vítězila cena. Že to vždycky není záruka úspěchu je věc jiná.

          • Jirosi
            21:08 07.04.2022

            Cena za projekt, na který jsme nedostali od Ruska nabídku? Ale fakticky stále požadujeme reaktor, co odpovídá Ruskému. Někomu by to mohlo přijít divné. Lokalita žádné omezení, co ...Zobrazit celý příspěvek

            Cena za projekt, na který jsme nedostali od Ruska nabídku?
            Ale fakticky stále požadujeme reaktor, co odpovídá Ruskému. Někomu by to mohlo přijít divné. Lokalita žádné omezení, co by to odůvodňovalo nemá.

            Válka na Ukrajině začala v 02/2014
            Vrbětice jsou 12/2014
            Veřejné odhalené útočníků 04/2021
            Je rok 2022, a tender je vypsán na parametry JE z Ruska.Skrýt celý příspěvek

      • Takeda
        10:48 07.04.2022

        No naopak je potřeba si trochu pogratulovat, že jsme to byli schopný ve volbách zvrátit a větčina voličů má trochu morálky a pud sebezáchovy. Jako maďary nechápu, po Világoši a ...Zobrazit celý příspěvek

        No naopak je potřeba si trochu pogratulovat, že jsme to byli schopný ve volbách zvrátit a větčina voličů má trochu morálky a pud sebezáchovy.

        Jako maďary nechápu, po Világoši a 1956 se paktovat s rusákama. Jejich předci se musej obracet vzetky v hrobech...Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          10:56 07.04.2022

          Já ano, pro ně není trauma Világos, ale Trianon. To se rozpadlo jejich velké impérium. Rok 1956 je dle nich je důsledek Trianonu. Prostě imperiální sny, proto si také tolik ...Zobrazit celý příspěvek

          Já ano, pro ně není trauma Világos, ale Trianon. To se rozpadlo jejich velké impérium. Rok 1956 je dle nich je důsledek Trianonu. Prostě imperiální sny, proto si také tolik rozumějí s Poláky, tam to části lidí straší v hlavě též.
          A další podstatným důvodem je to, že Orbánův režim ovládá podstatnou část médií s celospolečenským dosahem a neustále je něčím straší, uprchlíky, EU, Sorosem, drahotou a válkou.
          No a tohle je jen důsledek.Skrýt celý příspěvek

    • Knight
      10:02 07.04.2022

      Česko a Slovensko si tiež spravilo hanbu na 100 rokov len to v súčastnosti to nikto nechce vidieť ani o tom diskutovať Export zbraní do Ruska napriek tomu že podpísali embargo ...Zobrazit celý příspěvek

      Česko a Slovensko si tiež spravilo hanbu na 100 rokov len to v súčastnosti to nikto nechce vidieť ani o tom diskutovať
      Export zbraní do Ruska napriek tomu že podpísali embargo 2015-2020

      Klobúk dole pred Poľskom máte môj obdiv Poliaci

      https://www.aa.com.tr/en/econo... Skrýt celý příspěvek

      • MATRIX
        10:06 07.04.2022

        Slovensko tam vyviezlo za par eur, pri tak velkej armade ako ma rusko to je nič.

        Slovensko tam vyviezlo za par eur, pri tak velkej armade ako ma rusko to je nič.

        • Knight
          10:22 07.04.2022

          Dosť zavisí čo vlastne vyvážaš stačí nejaké vylepšenie k nejakému systému alebo k nejakej technike čo nemusí stáť veľa ale efektivitu daného systému alebo technike môže zvýšiť ...Zobrazit celý příspěvek

          Dosť zavisí čo vlastne vyvážaš stačí nejaké vylepšenie k nejakému systému alebo k nejakej technike čo nemusí stáť veľa ale efektivitu daného systému alebo technike môže zvýšiť niekoľkokrát

          Dúfam ,že keď bude po vojne kompetentné orgány preveria firmy a aj osoby ktorý v tom boli zapojeníSkrýt celý příspěvek

      • HansCartman
        10:13 07.04.2022

        No, oproti tomu, co tam vyvezli Němci a zejména Francie, tak je to jako když čůráš do moře.. Ano, je to alibistický a nesouhlasím s tím, že se tam něco dodalo, ale oproti tomu ...Zobrazit celý příspěvek

        No, oproti tomu, co tam vyvezli Němci a zejména Francie, tak je to jako když čůráš do moře..
        Ano, je to alibistický a nesouhlasím s tím, že se tam něco dodalo, ale oproti tomu objemu co tam dodali Němci s Francouzema, tak si myslím, že mnohem víc hanby padá na ně..Skrýt celý příspěvek

        • Knight
          10:42 07.04.2022

          Horšie je to ak niečo podpíšeš a s niečím súhlasíš tak by si to mal aj dodržiavať. Francúzsko a Nemecko si spravilo hanbu už v 2014 keď boli zavádzané ekonomické sankcie voči ...Zobrazit celý příspěvek

          Horšie je to ak niečo podpíšeš a s niečím súhlasíš tak by si to mal aj dodržiavať.
          Francúzsko a Nemecko si spravilo hanbu už v 2014 keď boli zavádzané ekonomické sankcie voči Rusku no oni už mali naplánované ako to obísť takže veľmi sa ich to netýkalo doplatili na to hlavne malé krajiny v rámci EÚSkrýt celý příspěvek

      • Nesher
        10:14 07.04.2022

        Pokud vím, tak ČR tam neposlala nic co by střílelo. Pouze pár rozsypů L 410, které rusáci používají k zásobování odlehlých základen v Arktidě. Tedy nic co by jim na UA jakkoliv ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud vím, tak ČR tam neposlala nic co by střílelo. Pouze pár rozsypů L 410, které rusáci používají k zásobování odlehlých základen v Arktidě. Tedy nic co by jim na UA jakkoliv pomohlo. Navíc to nebylo proti sankcím, rozpracované zakázky měly výjimku.Skrýt celý příspěvek

        • Knight
          10:28 07.04.2022

          Máš nejaké informácie o tom čo sa tam mohlo dodať prehľadávam rôzne zahranične portály no zatiaľ nič konkrétneho som nenašiel iba články od investigate europe no ani tam to ...Zobrazit celý příspěvek

          Máš nejaké informácie o tom čo sa tam mohlo dodať prehľadávam rôzne zahranične portály no zatiaľ nič konkrétneho som nenašiel iba články od investigate europe no ani tam to neuvádzajúSkrýt celý příspěvek

          • Nesher
            10:47 07.04.2022

            Já to vím, byli to cca 15 L 410, které AI vyrobil pro svého vlastníka (Uralskou leteckou korporaci), která je s patřičnou přirážkou cca 30% (taková legální krádež) přidala ruskému ...Zobrazit celý příspěvek

            Já to vím, byli to cca 15 L 410, které AI vyrobil pro svého vlastníka (Uralskou leteckou korporaci), která je s patřičnou přirážkou cca 30% (taková legální krádež) přidala ruskému MO.Skrýt celý příspěvek

    • MATRIX
      10:04 07.04.2022

      Tak madarsko bude zasa zapisane do dejin. Som rad ze Slovensko bude zapisane ako krajina ktora pomahala.

      Tak madarsko bude zasa zapisane do dejin. Som rad ze Slovensko bude zapisane ako krajina ktora pomahala.

    • Nesher
      10:29 07.04.2022

      Já jsem si přečetl diskusi pod tím článkem na SME.sk. Zajímavé je, že většina diskutujících nevěří, že se tak stane a Zuzany skutečně odejdou. Vláda o tom jen mluví, ale ve ...Zobrazit celý příspěvek

      Já jsem si přečetl diskusi pod tím článkem na SME.sk. Zajímavé je, že většina diskutujících nevěří, že se tak stane a Zuzany skutečně odejdou. Vláda o tom jen mluví, ale ve skutečnosti se bojí opozice a jejích voličů. To je prý důvod proč je S 300 stále na SK. Vůbec nejde o to, že není náhrada (ten systém skončí max. do dvou let tak jako tak), ale strach z proruské části voličstva, údajně cca 50% elektorátu.
      Jestli je to pravda, tak abychom začali opevňovat východní hranici.Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        10:41 07.04.2022

        Pořád je mi záhadou, kde se ten příklon k Rusku u takového množství lidí stále bere.

        Pořád je mi záhadou, kde se ten příklon k Rusku u takového množství lidí stále bere.

        • MATRIX
          10:54 07.04.2022

          Tak si zober kolko dochodcov je na slovensku vacsina z nich ma IQ 80 a su prorusky orientovany a socialne atd. Im to z hlavy nevytlčieš.

          Tak si zober kolko dochodcov je na slovensku vacsina z nich ma IQ 80 a su prorusky orientovany a socialne atd. Im to z hlavy nevytlčieš.

          • Cimbi
            12:24 07.04.2022

            Člověk, kterému v roce 89 bylo 50+ a dělal celý život ve fabrice... Po revoluci přišel o práci ("zlatý kom***. Měl jsem práci"). Pak důchod, za kterej koupí ještě větší prd než ...Zobrazit celý příspěvek

            Člověk, kterému v roce 89 bylo 50+ a dělal celý život ve fabrice... Po revoluci přišel o práci ("zlatý kom***. Měl jsem práci"). Pak důchod, za kterej koupí ještě větší prd než jeho starší soused koupil v osmdesátkách...

            Tady je na vině sociální politika po revoluci. U vás jako u nás...Skrýt celý příspěvek

        • tosomjapeter
          12:36 07.04.2022

          silna propaganda tu bezala roky na webe. naozaj brutal proruska propaganda. to ovplyvnilo vela vela ludi. ale ono sa to zlomi. vela zloby narobil aj covid a vtedajsi premier. ...Zobrazit celý příspěvek

          silna propaganda tu bezala roky na webe. naozaj brutal proruska propaganda. to ovplyvnilo vela vela ludi. ale ono sa to zlomi. vela zloby narobil aj covid a vtedajsi premier.

          volby su az za dva roky. dovtedy volici zabudnu (snad)Skrýt celý příspěvek

      • Desertfremen
        10:53 07.04.2022

        Hoci je 5. kolóna na Slovensku početná, stále to nie je rozhodujúca sila čo by vyhrala vo voľbách tak v tomto som pokojný. Sú iba hlasná kričiaca menšina. Fico je v podstate ...Zobrazit celý příspěvek

        Hoci je 5. kolóna na Slovensku početná, stále to nie je rozhodujúca sila čo by vyhrala vo voľbách tak v tomto som pokojný. Sú iba hlasná kričiaca menšina. Fico je v podstate zdochýnajúci kôň, a väčšina ľudí na ktorých bol napojený a ovládal s nimi štát je v base alebo na úteku. Ja osobne mám Ukrajinskú vlajku na Aute a chodím v tričku s nápisom : "Ruská vojnová loď idi na chuj!!!" a ešte nikto sa neodvážil na mňa vyskočiť. Len by to skúsili, som na to pripravený. :)Skrýt celý příspěvek

        • Harvest
          12:27 07.04.2022

          Dúfam, že máš pravdu. Ja nie som taký optimista s týmto národom.

          Dúfam, že máš pravdu. Ja nie som taký optimista s týmto národom.

      • mudry.udrzbar
        11:29 07.04.2022

        50 % je blbost, realita je tak 20-25 % pomatenych jedincov. V ČR mate vyhodu, že Babiš nemelie prorusku propagandu ako Fico, dokonca aj Zeman otočil, takže u Vás je pomatencov v ...Zobrazit celý příspěvek

        50 % je blbost, realita je tak 20-25 % pomatenych jedincov. V ČR mate vyhodu, že Babiš nemelie prorusku propagandu ako Fico, dokonca aj Zeman otočil, takže u Vás je pomatencov v tomto smere o dost menej, mozno 5-10%Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          12:13 07.04.2022

          Jak jsem koupil, tak prodávám. Někdo to tam vypočítával, že prý když se dají dohromady hlady pro Pelegriniho, Fica, Republiku a další, tak to těch 50% hodí.

          Jak jsem koupil, tak prodávám. Někdo to tam vypočítával, že prý když se dají dohromady hlady pro Pelegriniho, Fica, Republiku a další, tak to těch 50% hodí.

          • vozik
            14:07 07.04.2022

            neviem ci prave diskusia pod clankom na SME je ten najdoveryhodnejsi zdroj.. keby aj hned vsetci podporovatelia tych stran boli prorusky, tak to nie je ani 50%, ale hlavne z ...Zobrazit celý příspěvek

            neviem ci prave diskusia pod clankom na SME je ten najdoveryhodnejsi zdroj.. keby aj hned vsetci podporovatelia tych stran boli prorusky, tak to nie je ani 50%, ale hlavne z volebnej ucasti cca 60%. takze to by bolo maximalne 30% elektoratu. a minimalne co sa hlasu a ciastocne aj smeru tyka, tak nemyslim ze ich volici su prorusky, ale skor to neriesia.Skrýt celý příspěvek

        • ABC123
          14:00 07.04.2022

          V ČR funguje zase viac tema migranti.... to je vraj tiez praca prorusakov....

          V ČR funguje zase viac tema migranti.... to je vraj tiez praca prorusakov....

  • Desertfremen
    09:21 07.04.2022

    Ukrajina môže vyhrať vojnu proti Rusku, povedal na tlačovke hovorca Pentagónu John Kirby. "Samozrejme, že to môžu vyhrať. Dôkazom sú skutočne výsledky, ktoré vidíte každý deň. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina môže vyhrať vojnu proti Rusku, povedal na tlačovke hovorca Pentagónu John Kirby. "Samozrejme, že to môžu vyhrať. Dôkazom sú skutočne výsledky, ktoré vidíte každý deň. Určite môžu vyhrať," povedal Kirby.
    USA poskytnú Ukrajine ďalšiu vojenskú pomoc vo výške 100 miliónov dolárov. Pôjde o súčasť širšieho balíka pomoci Ukrajine vo výške 13,6 miliardy dolárov, ktorú v reakcii na ruskú inváziu schválil v marci americký Kongres. (TASR)Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      09:47 07.04.2022

      že tam minimální šance je, jen dokazují miliony dolarů, co tam US tlačí.

      že tam minimální šance je, jen dokazují miliony dolarů, co tam US tlačí.

    • GlobeElement007
      09:50 07.04.2022

      Válka se změnila v materiálovou bitvu. A Ukrajina má větší přísun nových zbraní, než Rusko. Má více vojáků, protože mobilizovala. Pokud nebude mít výrazně větší ztráty, než Rusko, ...Zobrazit celý příspěvek

      Válka se změnila v materiálovou bitvu. A Ukrajina má větší přísun nových zbraní, než Rusko. Má více vojáků, protože mobilizovala.
      Pokud nebude mít výrazně větší ztráty, než Rusko, vyhraje.

      Nejdůležitější zbraní není tank, ale peněženka.Skrýt celý příspěvek

    • Sergej7490
      11:08 07.04.2022

      Kopa ludi sa proste boji ruskych vyhrazok. Neveria ze nas Nato ochrani, ak by sa rusi rozhodli sem poslat nejake Iskandery.

      Kopa ludi sa proste boji ruskych vyhrazok. Neveria ze nas Nato ochrani, ak by sa rusi rozhodli sem poslat nejake Iskandery.

  • Silver
    09:20 07.04.2022

    Rusi nasadili pri Kyjeve už aj ponorky: https://twitter.com/eXKyiv/sta...

    Rusi nasadili pri Kyjeve už aj ponorky: https://twitter.com/eXKyiv/sta...

    • Cimbi
      09:24 07.04.2022

      No nene! :-)

      No nene! :-)

    • Mortles
      10:40 07.04.2022

      Další kolega k "panzer of the lake"

      Další kolega k "panzer of the lake"

  • Misonek 76
    09:17 07.04.2022

    NATO odhaduje ze valka na Ukraine bude trvat mesice neli roky. Tqk by me zajimalo jestli uz nekde bezi program na preskolovani ukraincu na zapadni techniku. Protoze si osobne ...Zobrazit celý příspěvek

    NATO odhaduje ze valka na Ukraine bude trvat mesice neli roky. Tqk by me zajimalo jestli uz nekde bezi program na preskolovani ukraincu na zapadni techniku. Protoze si osobne myslim ze bez dodavek tezke zapadni techniky to asi nepujde.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      09:26 07.04.2022

      Bylo tu napsano ze Ukrajinske jednotky maji byt primo v US a skoli se neznamo na co, nadeje se upiraji k F16.

      Bylo tu napsano ze Ukrajinske jednotky maji byt primo v US a skoli se neznamo na co, nadeje se upiraji k F16.

      • HansCartman
        09:37 07.04.2022

        Taky bych to tipoval na Falcony.. Už jen proto, jak teď v sajuzu kňourají a protestují proti tomu, že se na ukrajinu údajně dodávají letadla.. Polské a Slovenské MiGy evidentně ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky bych to tipoval na Falcony.. Už jen proto, jak teď v sajuzu kňourají a protestují proti tomu, že se na ukrajinu údajně dodávají letadla.. Polské a Slovenské MiGy evidentně nebudou, takže se asi sověti dopídili, že by UA mohla dostat něco ze Států.. A z jejich techniky jediný co přichází v úvahu jsou právě falcony..Skrýt celý příspěvek

      • Cenzor
        09:42 07.04.2022

        Obávám se, že jsem někde zahledl, že v USA cvičí skupinu Ukrajinců na Switchblade, takže to asi taková bomba nebude...

        Obávám se, že jsem někde zahledl, že v USA cvičí skupinu Ukrajinců na Switchblade, takže to asi taková bomba nebude...

        • HansCartman
          09:43 07.04.2022

          No.. na jednu stranu lepší než drátem do oka, ale doufal sem teda ve víc :))) na druhou stranu.. na switchblade je můžou školit v polsku, nebo v německu a nemusí je kvůli tomu ...Zobrazit celý příspěvek

          No.. na jednu stranu lepší než drátem do oka, ale doufal sem teda ve víc :))) na druhou stranu.. na switchblade je můžou školit v polsku, nebo v německu a nemusí je kvůli tomu tahat přes půl světa..Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          10:06 07.04.2022

          Přesně tak, cvičí obsluhu dronů.

          Přesně tak, cvičí obsluhu dronů.

          • Torong
            11:42 07.04.2022

            Zdroj?

            Zdroj?

        • Clanek
          12:31 07.04.2022

          Proc this nebude takova bomba? Naopak! Pokud je cvici na switchblade600 tak to bomba bude, doslova. :) Pusobit az 100km od mista odpalu je presne to co vymaze rusakovi pvo, ...Zobrazit celý příspěvek

          Proc this nebude takova bomba? Naopak! Pokud je cvici na switchblade600 tak to bomba bude, doslova. :) Pusobit az 100km od mista odpalu je presne to co vymaze rusakovi pvo, logistiku, vlastne kazdy prioritni cil co na UA maji. Mit 10 vyskolenych posadek s vyssi stovky kusu k odpalu a budou se dit divy.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        10:59 07.04.2022

        Doufám v nějaké nadupané F-15 ať pořádně uklidí nebe (Ukrajina je velká a tohle má lepší dolet).

        Doufám v nějaké nadupané F-15 ať pořádně uklidí nebe (Ukrajina je velká a tohle má lepší dolet).

    • Cimbi
      09:28 07.04.2022

      Můj odhad: ano, cca měsíc... Po tom prvním překvápku, že je zarazili, se s dlouhým konfliktem jako možností počítá...

      Můj odhad: ano, cca měsíc... Po tom prvním překvápku, že je zarazili, se s dlouhým konfliktem jako možností počítá...

    • Mortles
      09:32 07.04.2022

      Hlavně když teďka je natvrdo v kongresu lend lease act, tak už je další průběh docela jasný. Zdá se, že je to za dlouhá léta něco, na čem se demokraté a republikáni shodnou.

      Hlavně když teďka je natvrdo v kongresu lend lease act, tak už je další průběh docela jasný. Zdá se, že je to za dlouhá léta něco, na čem se demokraté a republikáni shodnou.

      • Studebaker
        10:43 07.04.2022

        zjednotilo ich to asi podobne jak utok na pearl harbor. Predtym tiez mali neustale konflikty. Izolacionisti vs intervencionisti. Pricom verejna mienka bola skor izolacionisticka. ...Zobrazit celý příspěvek

        zjednotilo ich to asi podobne jak utok na pearl harbor. Predtym tiez mali neustale konflikty. Izolacionisti vs intervencionisti. Pricom verejna mienka bola skor izolacionisticka. Mal som nato zameranu bakalarku... opustenie americkeho izolacionizmu.Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          11:14 07.04.2022

          Teraz zostane verejnost takto naladena aspon par rokov?

          Teraz zostane verejnost takto naladena aspon par rokov?

  • Cajk
    09:14 07.04.2022

    Nedocenění hrdinové - Ukrajinské pyrotechnické jednotky SES našli a zlikvidovali už více než 3100 výbušných zařízení a vyčistili tak plochu o velikosti 152 ...Zobrazit celý příspěvek

    Nedocenění hrdinové - Ukrajinské pyrotechnické jednotky SES našli a zlikvidovali už více než 3100 výbušných zařízení a vyčistili tak plochu o velikosti 152 hektarů.
    https://twitter.com/SESU_UA... Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      09:25 07.04.2022

      Obavam se ze jeste roky po valce budou Ukrajinske deti prichazet o nohy nebo umirat pri hre v lese kvuli nevybuchle munici a minam.

      Obavam se ze jeste roky po valce budou Ukrajinske deti prichazet o nohy nebo umirat pri hre v lese kvuli nevybuchle munici a minam.

      • Roger
        09:34 07.04.2022

        Pevně věřím, že až valka skončí budou se armády nato podílet na odminovacích pracích nemalou měrou. Ale ano bude to stát spoustu životů dětí a dalsích.

        Pevně věřím, že až valka skončí budou se armády nato podílet na odminovacích pracích nemalou měrou. Ale ano bude to stát spoustu životů dětí a dalsích.

        • Sergej7490
          11:12 07.04.2022

          Slovensko hned v prvej varke poslalo odminovacie komplety Bozena. Dufam ze nezostane len pri nich. Komplety maju dialkove ovladanie, daju sa preto pouzit aj v blizkosti fronty. CSM ...Zobrazit celý příspěvek

          Slovensko hned v prvej varke poslalo odminovacie komplety Bozena. Dufam ze nezostane len pri nich. Komplety maju dialkove ovladanie, daju sa preto pouzit aj v blizkosti fronty.
          CSM by mozno malo uvazovat o obnoveni vyroby UOS 155 Belarty - odminovac na teleskopickom vylozniku.Skrýt celý příspěvek

  • Jura99
    09:12 07.04.2022

    Tu pomoc za cejkise doporučuju posílat na sbírku ukrajinské ambasádě. Nechci generalizovat, ale zkoušel jsem komunikovat na téma spolufinancování s několika renomovanými ...Zobrazit celý příspěvek

    Tu pomoc za cejkise doporučuju posílat na sbírku ukrajinské ambasádě. Nechci generalizovat, ale zkoušel jsem komunikovat na téma spolufinancování s několika renomovanými neziskovkami, protože dodávám hromadu věcí přímo na UA a dosud ve vlastní režii, což má své limity. Docela mě překvapilo, že mě sice zdvořile, ale poslali na chuj.Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      09:19 07.04.2022

      >pomoc za cejkise < znie to ako vhodný a výztižný text do kolónky "poznámka pre príjemcu" ;)

      >pomoc za cejkise < znie to ako vhodný a výztižný text do kolónky "poznámka pre príjemcu" ;)

    • GlobeElement007
      09:53 07.04.2022

      Čejkisova nadace na pomoc ukrajinské armádě?

      Čejkisova nadace na pomoc ukrajinské armádě?

  • Silver
    09:10 07.04.2022

    Ničenie Ruskej delostreleckej batérie (ešte pred zahájením paľby). Video z ...Zobrazit celý příspěvek

    Ničenie Ruskej delostreleckej batérie (ešte pred zahájením paľby). Video z drona:
    https://defence-ua.com/news/ko... Skrýt celý příspěvek

    • saft
      09:29 07.04.2022

      Zajímalo by mě, co ničili na pozadí videa v lese. Taky to tam pěkně hořelo.

      Zajímalo by mě, co ničili na pozadí videa v lese. Taky to tam pěkně hořelo.

      • Silver
        09:44 07.04.2022

        ..."Zároveň dochádza k ostreľovaniu nepriateľa v lese, kde boli s najväčšou pravdepodobnosťou rozmiestnené jednotky riadenia paľby."

        ..."Zároveň dochádza k ostreľovaniu nepriateľa v lese, kde boli s najväčšou pravdepodobnosťou rozmiestnené jednotky riadenia paľby."

        • saft
          09:50 07.04.2022

          Díky!

          Díky!

      • achi.67
        09:47 07.04.2022

        V článku píšou, že tam bylo pravděpodobně velící středisko. Jinak na topwaru byla hezká diskuze, jak jsou ukrajinské houfnice strašně zastaralý způsob boje, který nemá šanci proti ...Zobrazit celý příspěvek

        V článku píšou, že tam bylo pravděpodobně velící středisko.
        Jinak na topwaru byla hezká diskuze, jak jsou ukrajinské houfnice strašně zastaralý způsob boje, který nemá šanci proti rusákům :-)Skrýt celý příspěvek

        • Silver
          10:05 07.04.2022

          Na vrub delostrelectva v tejto vojne ide 70% všetkých strát na oboch stranách. Takže vyzerá to tak, že delostrelectvo (aj keby malo byť zastaralé) je v konvenčnej vojne ...Zobrazit celý příspěvek

          Na vrub delostrelectva v tejto vojne ide 70% všetkých strát na oboch stranách. Takže vyzerá to tak, že delostrelectvo (aj keby malo byť zastaralé) je v konvenčnej vojne nenahraditeľné.Skrýt celý příspěvek

  • marekR
    09:05 07.04.2022

    Kua chlapi to s tymy 500 Kc za kazdy cejkisov prispevok - to je zakeractvo najhrubsieho zrna :-D :-D :-D uvedomit si, ze komentovanim a kritizovanim proukrajinskych prispevkov ...Zobrazit celý příspěvek

    Kua chlapi to s tymy 500 Kc za kazdy cejkisov prispevok - to je zakeractvo najhrubsieho zrna :-D :-D :-D uvedomit si, ze komentovanim a kritizovanim proukrajinskych prispevkov vlastne podporujem Ukrajinu :-)Skrýt celý příspěvek

    • 09:06 07.04.2022

      ..500 Kc pre Ukrajinu za kazdy cejkisom prispevok, aby som bol presny..

      ..500 Kc pre Ukrajinu za kazdy cejkisom prispevok, aby som bol presny..

    • cejkis
      09:15 07.04.2022

      Tak šup, další.

      Tak šup, další.

      • SeaWolf
        10:04 07.04.2022

        jj už jsem poslal.

        Hele komiku utekl jsi mi z otázky jak jak kde tvrdíš, že "žid financuje nacistu který bojuje za jiného žida". Tak šup šup ;-)

        jj už jsem poslal.

        Hele komiku utekl jsi mi z otázky jak jak kde tvrdíš, že "žid financuje nacistu který bojuje za jiného žida". Tak šup šup ;-)

        • Storm
          10:20 07.04.2022

          Odpovídá jen na co chce... A ještě blbě... Mimochodem je to oblíbená a znàmá praktika i dezinformatorů, trolů a manipulatorů... Odpovídat pouze na jim příjemné otázky, ze kterých ...Zobrazit celý příspěvek

          Odpovídá jen na co chce... A ještě blbě...

          Mimochodem je to oblíbená a znàmá praktika i dezinformatorů, trolů a manipulatorů...
          Odpovídat pouze na jim příjemné otázky, ze kterých z pravidla může vybruslit další dezinformací... ( obecný fakt... pokud se v tom někdo vidí, měl by se nad sebou zamyslet... nikoho konkrétního nezmiňuju )Skrýt celý příspěvek

        • cejkis
          10:35 07.04.2022

          Ukrajinský oligarcha, který financoval a financuje nacionalistické bataliony na Ukrajině současně platil kampaň Zelenskému a Porošenko o Zelenském prohlásil, že je to loutka. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ukrajinský oligarcha, který financoval a financuje nacionalistické bataliony na Ukrajině současně platil kampaň Zelenskému a Porošenko o Zelenském prohlásil, že je to loutka.

          Odpověď tam máte v podobě odkazů na články.

          A že je to ukrajinský bizár ? Ano je.Skrýt celý příspěvek

          • SeaWolf
            11:27 07.04.2022

            Podle reakcí ostatní přesně vědí na co se ptám až na tebe. Chápu, že to pro někoho může být složité na pochopení, tak znova tavárišč: Ty tvrdíš, že "žid financuje neonacisty, ...Zobrazit celý příspěvek

            Podle reakcí ostatní přesně vědí na co se ptám až na tebe. Chápu, že to pro někoho může být složité na pochopení, tak znova tavárišč:

            Ty tvrdíš, že "žid financuje neonacisty, kteří bojují za jiného žida"?
            Vůbec ti není divný, že je to oximoron? :-D

            Ty odkazy mají asi takovou hodnotu jako odkaz na Jirku Babicu, zkus to lépe.Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            15:18 07.04.2022

            Ptáte se stále na to samé a odpovídám stále dokola. Ano tento oligarcha židovského původu financuje nacionalistické bataliony a Zelenského. Odkaz byl z České televize a aktuálně. ...Zobrazit celý příspěvek

            Ptáte se stále na to samé a odpovídám stále dokola. Ano tento oligarcha židovského původu financuje nacionalistické bataliony a Zelenského.

            Odkaz byl z České televize a aktuálně. Schválně jsem vybral ty vaše správná média :-))Skrýt celý příspěvek

    • Cheddar
      10:50 07.04.2022

      Ja si 500 za každý dovoliť asi nemôžem, ale 100 za príspevok asi zmáknem.

      Ja si 500 za každý dovoliť asi nemôžem, ale 100 za príspevok asi zmáknem.

  • sgaba
    09:03 07.04.2022

    Ruská armáda se pokusila prolomit obranu u Novotoshkivske, ale neuspěla, - Generální štáb ozbrojených sil ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruská armáda se pokusila prolomit obranu u Novotoshkivske, ale neuspěla, - Generální štáb ozbrojených sil Ukrajiny

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Jak dlouho si myslíte, že se ještě nechají Ruští vojáci vařit ve vlastí šťávě, a zbytečně?Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      09:22 07.04.2022

      Bohuzel mozna ze az do konce, ted jeste zjistit jak ten konec vypada.

      Bohuzel mozna ze az do konce, ted jeste zjistit jak ten konec vypada.

Načítám diskuzi...