VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 66 z 82
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Iruka
    10:37 19.10.2023

    Pravá ruka vyzývá ke genocidě, levá ruka k zastavení genocidy? Asi se ten mladý muž ještě nerozhodl. Mimochodem v Rakousku toto stačí k zákazu ...Zobrazit celý příspěvek

    Pravá ruka vyzývá ke genocidě, levá ruka k zastavení genocidy? Asi se ten mladý muž ještě nerozhodl. Mimochodem v Rakousku toto stačí k zákazu demonstrace.

    https://twitter.com/HarykLimit...

    https://uk.news.yahoo.com/rive... Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    10:24 19.10.2023

    Tak i BBC to lhaní nevydržela a musela před fakty sehnout hlavu. Informace teroristů a vrahů přijala během pár minut, fakta neochotně ověřovala dva dny. Strategie Hamásu je jasná: ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak i BBC to lhaní nevydržela a musela před fakty sehnout hlavu. Informace teroristů a vrahů přijala během pár minut, fakta neochotně ověřovala dva dny.

    Strategie Hamásu je jasná: Maximalizovat oběti mezi Palestinci. Čím více mrtvých Palestinců, tím líp pro Hamás. Izrael to chápe. Protože jen tak, skrze mediální nátlak, může Izrael útok zastavit a Hamás přežít.

    A západní média teroristické organizaci a kultu smrti, Hamásu, v téhle strategii schválně napomáhají. Že ne?Skrýt celý příspěvek

    • Peacemaker
      10:50 19.10.2023

      Jistěže ano. Západní média nemají nic lepšího na práci, než podporovat terorismus a kult smrti. A co je nejhorší, počty obětí a čtenost vyhodnocují v arabských číslicích.

      Jistěže ano. Západní média nemají nic lepšího na práci, než podporovat terorismus a kult smrti. A co je nejhorší, počty obětí a čtenost vyhodnocují v arabských číslicích.

      • GlobeElement007
        11:33 19.10.2023

        Je tomu tak, jen namísto pojmu terorismus a vraždění používají termíny jako oprávněný odboj, boj proti útlaku a podobně. Protože pokud je vše, co dělá ten ďábelský zaprodanec bílý ...Zobrazit celý příspěvek

        Je tomu tak, jen namísto pojmu terorismus a vraždění používají termíny jako oprávněný odboj, boj proti útlaku a podobně.
        Protože pokud je vše, co dělá ten ďábelský zaprodanec bílý heterosexuální muž špatné a zavrženíhodné (o čemž snad nikdo nepochybuje, bylo to mnohokrát dokázáno slovutnými autoritami působícími na humanitních fakultách západních univerzit) musí být to, co dělá nepřítel bílého otrokáře dobré.

        Svobodu Palestině, smrt kapitalismu!Skrýt celý příspěvek

        • Peacemaker
          11:42 19.10.2023

          Máte to nějak všechno popletené a spletené dohromady. Ale soucítím s Vámi. Žít ve Vašem světě musí být opravdu utrpení.

          Máte to nějak všechno popletené a spletené dohromady. Ale soucítím s Vámi. Žít ve Vašem světě musí být opravdu utrpení.

      • night
        11:44 19.10.2023

        No, ale tie arabské číslice sú v skutočnosti z Indie čo je všeobecne známy fakt - takže úplne nerozumiem, čo ste tým chceli naznačiť. Čísla, ako ich dnes poznáme, sa vyvinuli ...Zobrazit celý příspěvek

        No, ale tie arabské číslice sú v skutočnosti z Indie čo je všeobecne známy fakt - takže úplne nerozumiem, čo ste tým chceli naznačiť.

        Čísla, ako ich dnes poznáme, sa vyvinuli z takzvanej „Brahmi“, čo je indický číselný systém, ktorý vznikol tri storočia pred Kristom. Budhistické nápisy z tohto obdobia ukazujú použitie symbolov zodpovedajúcich číslam jedna, štyri a šesť. Len pre porovnanie, nižšie si môžete pozrieť, ako vyzerajú arabské číslice po boku brahmi.

        https://vedelisteze.info.sk/ar... Skrýt celý příspěvek

        • Peacemaker
          12:13 19.10.2023

          Tak to ví každý průměrně vzdělaný člověk, že Arabové byli v tomto distributoři, což nic nemění na faktu, že pojem "arabské číslice" je všeobecně užívaný.

          Tak to ví každý průměrně vzdělaný člověk, že Arabové byli v tomto distributoři, což nic nemění na faktu, že pojem "arabské číslice" je všeobecně užívaný.

      • Quetzal
        15:35 19.10.2023

        Vy blbe, ta čísla nejsou arabská nýbrž indická. Arabové je jen převzali. Stejně tak jako většinu své kultury převzali z antické ze zdrojů na dobytých územích. Ale to my taky během ...Zobrazit celý příspěvek

        Vy blbe, ta čísla nejsou arabská nýbrž indická. Arabové je jen převzali. Stejně tak jako většinu své kultury převzali z antické ze zdrojů na dobytých územích. Ale to my taky během renesance - většinou z překladů arabských překladů. Ale tohle všechno je irelevantní a vaše poznámka je mimo mísu.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    09:53 19.10.2023

    https://twitter.com/hahussain/... Hussain Abdul-Hussain / Výzkumný pracovník FDD Včera pozdě večer jsem se dostal na hlavní arabskou síť. Moderátor se ptal ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/hahussain/...
    Hussain Abdul-Hussain / Výzkumný pracovník FDD

    Včera pozdě večer jsem se dostal na hlavní arabskou síť. Moderátor se ptal na tuto věc: Proč Izrael zasáhl nemocnici Al Ahli v Gaze? Odpověděl jsem: Ještě jsem neviděl důkazy, které by dokazovaly, že to udělal Izrael. Nicméně i kdyby to byl Izrael, Biden zítra zdvojnásobí americkou podporu Izraele, protože USA, Velká Británie, Německo, Francie a Itálie po 7. říjnu ve společném prohlášení uvedly, že Hamas je teroristický, Izrael by ho měl zlikvidovat, načež by svět sponzoroval obnovení mírových jednání.

    Řekl jsem, že tato válka je pro Izrael jednou z cest, že není návratu k 6. říjnu (příměří s Hamásem), protože Izrael zjistil, že plot nestačí k tomu, aby Izraelce ochránil před šílenými budoucími výbuchy násilí Hamásu, které nyní zabily 1300 Izraelců.

    Egyptský host v pořadu se rozčílil nad tím, že si nejsem jistý, že Izrael zasáhl nemocnici v Gaze, a zpochybnil mé motivy a program. Poté rozmetal můj argument, že Biden bude nadále podporovat Izrael, řekl, že arabské země, které s ním zrušily summit v Jordánsku, mu daly lekci a že zítra v Izraeli svou podporu Izraele odvolá. Pokud by tak neučinil, Amerika by riskovala, že region zachvátí jeden velký plamen. Do války by vstoupil Hizballáh, Írán a také jaderné Rusko. Svět by explodoval, a proto by Biden po útoku v nemocnici couvl a donutil Izrael válku zastavit.

    Dnes Izrael předložil důkazy, že výbuch v nemocnici nebyl izraelským útokem, ale zbloudilou palestinskou raketou. Půl tuctu západních zpravodajských agentur dospělo pomocí svých vlastních způsobů a zdrojů ke stejnému závěru. Biden navštívil Izrael a zopakoval, že plně podporuje likvidaci Hamásu, a prohlásil, že i ISIS je racionálnější než Hamás.

    Západní média si zase spálila prsty, když poprvé podpořila palestinské nepodložené tvrzení, že Izrael zasáhl nemocnici. Později západní média své zprávy odvolala. Dnes dokonce ani Washington "Muslimské bratrstvo" Post nenazval útok útokem, ale pouze výbuchem.

    Jedinou skupinou na planetě Zemi, která stále žije ve své vlastní snové zemi a věří nepodložené fámě, kterou vypustila, aniž by nabídla jakýkoli důkaz (dokonce ani fotografie trosek nemocnice), byl arabský svět, celý - vlády, obyvatelstvo i média.

    Zdá se, že Arabové si myslí, že když to budeme stále opakovat a zostudíme každého arabsky mluvícího člověka, který naše tvrzení nepodpoří, stane se to pravdou.

    Je to už jedenáct dní. Moje argumentační linie v arabských médiích spočívala ve vysvětlování věcí a nepodléhání zbožným přáním, s nimiž mnozí Arabové obchodují. Podle zbožného přání by svět donutil Izrael odvolat decimování Hamásu, nebo ještě lépe, Izrael by prostě zmizel.

    Ve skutečnosti bude Hamás zdecimován a Arabové se vzpamatují jen napůl, protože realita je nechá na holičkách. Toto trvání na životě v pohádkách odtržených od globální reality stálo Palestince v posledních 75 letech všechno. Arabové už 75 let křičí, že jsou obětí, a doufají, že tím zahanbí svět, a stále si myslí, že se světové mínění mění ve prospěch Arabů, často se odvolávají na pomatené západní intelektuály nebo antisemity a vnímají je jako rozšiřující se hlavní názorový proud.

    Palestinci si zaslouží něco lepšího. Čím rychleji se my v arabském světě smíříme s realitou, tím kratší bude palestinské utrpení. Vím, že realita nemusí být v souladu se zbožnými přáními a emocemi, ale cena života ve světě fantazie nás přivedla až sem. Zkusme realitu a uvidíme, kam nás zavede.Skrýt celý příspěvek

    • prologos
      11:01 19.10.2023

      Myslím, že důkazy někdo těžko předloží. Nikdo nebude chtít převzít odpovědnost za útok na nemocnici a Izrael se už také několikrát opravil. Narazil jsem na vlákno s videem ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že důkazy někdo těžko předloží. Nikdo nebude chtít převzít odpovědnost za útok na nemocnici a Izrael se už také několikrát opravil.
      Narazil jsem na vlákno s videem Al-Džazíry (7/15), které (náhodou?) zachycuje explozi v nemocnici. Bylo to i na novinkách.
      https://twitter.com/reuven_caz...
      Ve vlákně je i korektní geolokace - natočeno ze střechy Bank of Palestine přes areál nemocnice směrem k izraelské hranici. Na videu je před explozí střela, která osamoceně stoupá z prostoru mezi nemocnicí a hranicí, popřípadě ze směru kibuců Nachal Oz / Alumim. Dvěma záblesky mění směr (nechápu - porucha?), následně ve vzduchu exloduje a 8s nato je natočen výbuch v nemocnici. Následně se kamera otáčí na jih a sleduje hromadný odpal palestinských raket z umístění znázorněném zde.. https://twitter.com/reuven_caz...

      Nevím co si mám myslet. Tom Cooper taky dost pere do Izraelců.. Může exploze ve vzduchu souviset s explozí v nemocnici? Byli by Palestinci tak šílení, že by odpalovali rakety východně od Gazy? Proč letí tahle raketa osamoceně, když Palestinci odpalují hromadně - může to být izraelská antiraketa? Samozřejmě může jít o prefabrikované video, ale objevilo se i v izraelských zprávách..Skrýt celý příspěvek

      • nksh
        13:26 19.10.2023

        Upřímně Tom Cooper si i dnes navzdory všem geolokacim jede stále svoje - za útokem stojí IDF. Tímto si ho mažu ze svého pomyslného seznamu nezávislých analytiků

        Upřímně Tom Cooper si i dnes navzdory všem geolokacim jede stále svoje - za útokem stojí IDF. Tímto si ho mažu ze svého pomyslného seznamu nezávislých analytiků

    • Marlow
      14:14 19.10.2023

      Lide co to tam podrobne sleduji delsi dobu se shodli ze Izrael stale pomalu ale jiste pokracuje v usili odsud palestince vytlacit. Jsou obcany druhe kategorie i na okupovanem ...Zobrazit celý příspěvek

      Lide co to tam podrobne sleduji delsi dobu se shodli ze Izrael stale pomalu ale jiste pokracuje v usili odsud palestince vytlacit. Jsou obcany druhe kategorie i na okupovanem zapadnim brehu, Izraelsti osadnici si mohou vuci nim dovolit hodne, palestinci opacne nic... Ja Hamas rozhodne nehajim, ale nenapadlo Vas nekdy ze takhle fanaticka nenavist a odpor muze mit i urcite velmi lidske duvody? Protoze doposud alespon zde ve foru ale i v CR velmi prevazuje spise dehumanizace. Zide byli temer vyhlazeni civilizovanym evropskym narodem (a nejen jednim - bylo jich vic..) s krestanskymi koreny. Neni to ani 100 let. Ted celi tomu samemu sentimentu v Izraeli v uplne jinem kulturnim a nabozenskem kontextu.. Nemohlo by to treba uplne nahodou byt i trosku tim ze NEKTERI zide se povazuji za vice hodnotne nez ostatni? Ze si svou historii a bibli vykladaji velmi spatne? Buh chrani toho kdo se mu bezpodminecne odda, ne toho kdo jeho ochranu a podporu bere jako samozrejmost ve vsem co si usmysli protoze se narodil v zidovske rodine.Skrýt celý příspěvek

      • Marlow
        14:18 19.10.2023

        V soucasne Izrealske vlade jsou cistokrevni - v podstate zidovsti naciste. A ty tam nekdo volil... Pokud ma nekdo problemy se sousedy kamkoliv se pohne a po case mu vsude usiluji o ...Zobrazit celý příspěvek

        V soucasne Izrealske vlade jsou cistokrevni - v podstate zidovsti naciste. A ty tam nekdo volil... Pokud ma nekdo problemy se sousedy kamkoliv se pohne a po case mu vsude usiluji o zivot vybizi to imho k urcite sebereflexi. Ale co ja vim... Po tom silenstvi holocaustu se takovehle reci hodne dlouho asi nehodily s ohledem k tolika nevinnym obetem. Ale bohuzel vypada to ze Zidovske a jine zeny a deti proste umirat neprestanou dokud si jejich otcove a bratri neco neuvedomi. Nebo sousedi. Urcite ne vsichni jsou takovi ale bohuzel maji ted i vetsinu ve vlade takze jich tam nebude malo.Skrýt celý příspěvek

  • Profesor
    09:30 19.10.2023

    Dobře zpracovaný základní přehled výzbroje IDF na Wikipedii.

    https://en.wikipedia.org/wiki/...

    *****

    Dobře zpracovaný základní přehled výzbroje IDF na Wikipedii.

    https://en.wikipedia.org/wiki/...

    *****

  • Jan Grohmann
    08:30 19.10.2023

    Američané nasazují dva CSG u břehů Izraele. Jedná známa pluje na výletní lodi po Středozemí a napsala, že jejich plavba musela být z oblasti odkloněna. Krásná ukázka toho, kdo na ...Zobrazit celý příspěvek

    Američané nasazují dva CSG u břehů Izraele. Jedná známa pluje na výletní lodi po Středozemí a napsala, že jejich plavba musela být z oblasti odkloněna.

    Krásná ukázka toho, kdo na moři rozhoduje a ovlivňuje, kdo, kde, kam a s čím může plout. Ve Středozemí a kolem Středního východu na moři práskají bičem Američané. Oni, resp. jimi kontrolované námořní instituce, rozhodují, kde, kdo může plout. A tak to je pro nás dobře.

    To také ilustruje, jak Ukrajina světovou pozici Američanů posiluje a zjednodušuje. Kde jsou Rusové, Černomořská flotila? No, žádný křižník Moskva, jako vizuální symbol síly Ruska, se k břehům Izraele nevydá. Ostatní lodě Černomořské flotily se krčí někde v rohu Černého moře. Kde jsou ruské jednotky v Sýrii? Leží zničené na Ukrajině.

    Americká pomoc Ukrajině je skvělou investicí.

    Nejlepší je, že to všichni vidí a vnímají. Na denní bázi každý posuzuje sílu svých nepřátel a spojenců. A kalkuluje. S kým mám jít, proti komu nejít, kdy držet raději hubu. A v případě Ruska to jsou jednoduché počty.

    To platí i o Číně. Kde je čínské námořnictvo? Nebo čínská diplomacie, vliv? Nikde. To co se děje na Středním východě je plně v režii Evropy a Spojených států. Na jejich mínění záleží.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      09:33 19.10.2023

      Civilní loď odkloní každá válečná. V době krize obvzlášť.

      Vyletní loď je pro vyďělávaní peněz...

      Civilní loď odkloní každá válečná. V době krize obvzlášť.

      Vyletní loď je pro vyďělávaní peněz...

    • Tino
      09:49 19.10.2023

      Toto je imho faza ked pricetni vidia ako su karty rozdane, ze fakty nepustia cislia hovoria jasnou recou , ale este nie je dobojovane, treba presvedcit publikum, ktore, kedze ...Zobrazit celý příspěvek

      Toto je imho faza ked pricetni vidia ako su karty rozdane, ze fakty nepustia cislia hovoria jasnou recou , ale este nie je dobojovane, treba presvedcit publikum, ktore, kedze zijeme v postfaktualnej dobe nemusi reflektovat na fakty.Poznate to maju vlastnu pravdu, vlastnu realitu, v ktorej je vsetko inac.Diktator sa nemusi nazorom proletarov zaoberat, ale v demokracii je to dolezite/zasadne a toto je imho dalsia velka vyzva , ktoru ma pred sebou demokraticky svet.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      12:48 19.10.2023

      ...je to tak... dovedete si představit, že by teď rusáci do oblasti táhli kouřící letadlový prám Kuzněcov, jako to bylo u Sýrie kde jakože "vyvažovali"? rusácu jsou na moři už tak ...Zobrazit celý příspěvek

      ...je to tak... dovedete si představit, že by teď rusáci do oblasti táhli kouřící letadlový prám Kuzněcov, jako to bylo u Sýrie kde jakože "vyvažovali"? rusácu jsou na moři už tak out, že to už není použitelné ano pro zblblé domácí publikum.
      Jediné na co se ještě zmohou jsou diverzní akce na Baltu. A samozřejmě mají jaderné ponorky a jaderné torpédo co tsunami spláchne celé východní pobřeží, abych nezapomněl. Ale ty jsou pro prsení se na moři (což amíci dělají běžně a rádi a dobře) nevhodné.Skrýt celý příspěvek

  • Roland
    07:21 19.10.2023

    A stejně to zase hodí na Izrael: https://twitter.com/PStyle0ne1... :)

    A stejně to zase hodí na Izrael: https://twitter.com/PStyle0ne1... :)

  • petr.behavka
    07:02 19.10.2023

    Skotský premier Humza Yousaf (First Minister) navrhuje pozvat Palestince do Skotska a UK. Komentář: Naštěstí na to nemá pravomoce. Bez schválení Konzervativci v Londýně to ...Zobrazit celý příspěvek

    Skotský premier Humza Yousaf (First Minister) navrhuje pozvat Palestince do Skotska a UK.

    Komentář: Naštěstí na to nemá pravomoce. Bez schválení Konzervativci v Londýně to nejde. Jeho žena je z Palestiny, jeho rodiče jsou z Pákistánu. To jen pro kontext, nechci spustit proti-rasovou diskuzi.

    Zdroj: https://x.com/humzayousaf/stat... Skrýt celý příspěvek

    • Matus1993
      07:45 19.10.2023

      Ide to rychlejsie, nez by clovek cakal

      Ide to rychlejsie, nez by clovek cakal

    • major
      08:29 19.10.2023

      Jeho žena je rodená Škótka, jej matka je Škótka. Má palestínskeho otca:
      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      Jeho žena je rodená Škótka, jej matka je Škótka. Má palestínskeho otca:
      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      • petr.behavka
        10:33 19.10.2023

        V tomto boji (jak to sama nazývá: "We must remember and fight.") kope za Gazu, což je území řízené, kontrolované a ovládané Hamasem. Manželka skotského premiéra podle svých ...Zobrazit celý příspěvek

        V tomto boji (jak to sama nazývá: "We must remember and fight.") kope za Gazu, což je území řízené, kontrolované a ovládané Hamasem.

        Manželka skotského premiéra podle svých vlastních slov není jen citlivá spíše. Spíše naopak.

        Zdroj: https://x.com/effiedeans/statu... Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    04:35 19.10.2023

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el - Hamas terrorist infrastructure: https://twitter.com/i/status/1... - jak bylo napsáno níže, některé rakety Hamásu nebo PIJ nepřeletí ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el
    - Hamas terrorist infrastructure: https://twitter.com/i/status/1...
    - jak bylo napsáno níže, některé rakety Hamásu nebo PIJ nepřeletí hranici Gazy ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - nemocnice Gaza, letecké záběry areálu (31.5049181N, 34.4616011E) ... : https://twitter.com/i/status/1...
    -- "mega" kráter na místě dopadu ... : https://twitter.com/Osinttechn...
    -- parkoviště, aj. : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    -- Al Arabiya uvádí 800 mrtvých, proč né rovnou 8.000? : https://twitter.com/i/status/1...
    - IDF nálety pokračují, Libanon ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - IDF a její další skalpy: https://twitter.com/nexta_tv/s...
    - Iron Dome: https://twitter.com/i/status/1...
    - Hizballáh ATGM: https://twitter.com/i/status/1...
    - Joe Biden v Izraeli: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    22:09 18.10.2023

    Do kríža Čo dosiahla ukrajinská ofenzíva a čo čaká Izrael a Gazu Hostia: Martin Kugla (politológ), Tomáš Alner (bývalý izraelský vojak, Alner Investment), Peter Števkov ...Zobrazit celý příspěvek

    Do kríža
    Čo dosiahla ukrajinská ofenzíva a čo čaká Izrael a Gazu Hostia: Martin Kugla (politológ), Tomáš Alner (bývalý izraelský vojak, Alner Investment), Peter Števkov (publicista)
    zdroj: https://www.rtvs.sk/televizia/... Skrýt celý příspěvek

  • conservative carp
    22:09 18.10.2023

    "Německo po nočních útocích proti Židům: „Vpustili jsme sem statisíce antisemitů“ Němečti vládní soudruzí zase objevují Ameriku. Už je ale pozdě. Když toto a tomu podobné před ...Zobrazit celý příspěvek

    "Německo po nočních útocích proti Židům: „Vpustili jsme sem statisíce antisemitů“
    Němečti vládní soudruzí zase objevují Ameriku. Už je ale pozdě.

    Když toto a tomu podobné před lety Němcům řekl - jimi za to placený profík- šéf kontrarozvědky Maasen, byl soudruhy vyhozen z práce za tyto nežádoucí pravdy. Dělal svou práci a dostal se do rozporu s oficiálním narativem.
    Čekal bych omluvu jemu, rezignace, červenání se za to zodpovědných politiků :-)
    https://echo24.cz/a/H5qaQ/zpra... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      05:56 19.10.2023

      Jaké to překvapení?! … Ale to se může stát jen někomu zaslepenému fanatickou a zaslepenou ideologií. Jen někomu, kdo nechápe, že rovnost lidí znamená rovnost možností - ale vůbec ...Zobrazit celý příspěvek

      Jaké to překvapení?! … Ale to se může stát jen někomu zaslepenému fanatickou a zaslepenou ideologií. Jen někomu, kdo nechápe, že rovnost lidí znamená rovnost možností - ale vůbec ne rovnost schopností. Jen tak může někoho napadnout importovat několik miliónů lidí z nekompatibilní kultury, bez vzdělání, bez schopností a bez úmyslu jakékoliv své nedostatky řešit… a myslet si, že nás to kulturně i ekonomicky obohatí. No a tak teď máme v Evropě několik miliónů radikálních muslimů a zjišťujeme, že nám pomalu začínají sdělovat, že páni jsou zde oni, islám a šaría. Hmmmm.Skrýt celý příspěvek

    • Peacemaker
      06:47 19.10.2023

      Evropa má staleté antisemitské tradice. V tomhle je naše kultura naprosto kompatibilní s imigranty.:-)

      Evropa má staleté antisemitské tradice. V tomhle je naše kultura naprosto kompatibilní s imigranty.:-)

      • CerVus
        08:01 19.10.2023

        Nešťastné formulované přesto pravdivé. Dlouhá staletí byli Židé obviňování ze špatného počasí, nemocí, obohacování se na pracujících atd, přičemž pokaždé nastal hon na židy a ...Zobrazit celý příspěvek

        Nešťastné formulované přesto pravdivé. Dlouhá staletí byli Židé obviňování ze špatného počasí, nemocí, obohacování se na pracujících atd, přičemž pokaždé nastal hon na židy a vraždění.Skrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        08:07 19.10.2023

        Má. A snaži se je potírat, právně i fakticky. Tedy pouze u vlastnich občanů samozřejmě :-) Naproti tomu kultura muslim. imigrantů i jejich států má antisemitismus jako normu a ...Zobrazit celý příspěvek

        Má. A snaži se je potírat, právně i fakticky. Tedy pouze u vlastnich občanů samozřejmě :-)
        Naproti tomu kultura muslim. imigrantů i jejich států má antisemitismus jako normu a nesnášenlivost k jinověrcům též. A hrdě se k tomu hlasí.
        Vy ten rozdil opravdu nevidite, Mírotvůrče?Skrýt celý příspěvek

        • Peacemaker
          08:26 19.10.2023

          Tak především antisemitskou otázku vyřešili nacisté vyhnáním a vyvražďováním Židů. Přišel naopak soucit s jejich utrpením a Židé z naší společnosti v podstatě vymizeli. Ale lidé se ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak především antisemitskou otázku vyřešili nacisté vyhnáním a vyvražďováním Židů. Přišel naopak soucit s jejich utrpením a Židé z naší společnosti v podstatě vymizeli. Ale lidé se zas tolik nemění. Ta sociokulturní nenávist dnes cílí zejména na muslimy či společenství, které si s nimi asociujeme. Řada Palestinců má křesťanské vyznání, ale jejich utrpení je tu lidem celkem fuk. Nebo si to dokonce zaslouží...Skrýt celý příspěvek

          • conservative carp
            10:53 19.10.2023

            1. Já vidim reálnou nenávist muslimů vůči jinověrcům, vy vidíte v Evropě opak - kde? 2. Kdo způsobuje utrpení palestinců, existuje-li, a je mu fuk? Židé, Evropa, Amerika nebo ...Zobrazit celý příspěvek

            1. Já vidim reálnou nenávist muslimů vůči jinověrcům, vy vidíte v Evropě opak - kde?
            2. Kdo způsobuje utrpení palestinců, existuje-li, a je mu fuk? Židé, Evropa, Amerika nebo křesťanství?Skrýt celý příspěvek

        • major
          09:57 19.10.2023

          A čo skandovanie "Jude Slavie" a nulový zásah polície, či aspoň organizátorov futbalového zápasu? Chabá snaha o ich potieranie v našich končinách (ba práve naopak!) má dlhoročnú ...Zobrazit celý příspěvek

          A čo skandovanie "Jude Slavie" a nulový zásah polície, či aspoň organizátorov futbalového zápasu?

          Chabá snaha o ich potieranie v našich končinách (ba práve naopak!) má dlhoročnú tradíciu:

          https://www.holocaust.cz/dejin...

          či:
          https://denikn.cz/1259868/mnoz... Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      10:01 19.10.2023

      Další kulturní obohacení v Německu ...Zobrazit celý příspěvek

      Další kulturní obohacení v Německu :
      https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

  • HumInt
    20:05 18.10.2023

    K Izraelu presúvajú USA ďalšiu ľod USSMountWhitney (LCC 20) Mount Whitney je najsofistikovanejšia loď velenia, riadenia, komunikácií, počítačov a spravodajských služieb (C4I), ...Zobrazit celý příspěvek

    K Izraelu presúvajú USA ďalšiu ľod USSMountWhitney (LCC 20)

    Mount Whitney je najsofistikovanejšia loď velenia, riadenia, komunikácií, počítačov a spravodajských služieb (C4I), aká bola kedy uvedená do prevádzky,[4] obsahuje rôzne prvky najpokročilejšieho vybavenia C4I a dáva veliteľovi spoločnej taktickej jednotky schopnosť efektívne veliť všetkým. jednotky pod ich velením.

    Mount Whitney môže prenášať a prijímať veľké množstvo zabezpečených údajov do az akéhokoľvek bodu na Zemi prostredníctvom HF, UHF, VHF a SHF (satelitných) komunikačných kanálov. Táto elektronická technológia umožňuje Spoločnému spravodajskému stredisku a Spoločnému operačnému stredisku poskytovať najaktuálnejšiu spravodajskú a operačnú podporu dostupnú v námorníctve.

    https://twitter.com/EndGameWW3... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      20:37 18.10.2023

      ...přitom taková stará kocábka, no, zřejmě slušnej oddíl, snad se STS Irán nebude pouštět do nějakejch větších akcí!

      ...přitom taková stará kocábka, no, zřejmě slušnej oddíl, snad se STS Irán nebude pouštět do nějakejch větších akcí!

      • roboSE
        02:42 19.10.2023

        Mne to pripadá, že veľký stret dvoch ,,svetov,, je na spadnutie. To aktívne nasadenie Američanov nie je náhodné. Chystajú sa definitívne vyriešiť nielen Palestínu ,ale aj Irán či ...Zobrazit celý příspěvek

        Mne to pripadá, že veľký stret dvoch ,,svetov,, je na spadnutie. To aktívne nasadenie Američanov nie je náhodné. Chystajú sa definitívne vyriešiť nielen Palestínu ,ale aj Irán či Syriu a xy moslimských frakcií. A bojiskom bude Izrael a okolie.

        Raz k tomu aj tak muselo prísť. To napätie vo svete sa stále iba stupňuje.Skrýt celý příspěvek

        • SR-71
          10:30 19.10.2023

          Já myslím že jen odstrašují.

          Já myslím že jen odstrašují.

          • HumInt
            11:34 19.10.2023

            Primárne je to posilnenie obrany Izraela proti útoku z Libanonu, sekundárne odstrašenie Iránu a jemu podriadených zložiek v okolitých štátoch.

            Primárne je to posilnenie obrany Izraela proti útoku z Libanonu, sekundárne odstrašenie Iránu a jemu podriadených zložiek v okolitých štátoch.

  • Iruka
    20:04 18.10.2023

    Druhá část fajn rozhovoru s Čechoizraelcem Davidem Shorfem o životě v izraelské armádě, o náladě v Izraeli v současnosti, je lepší M16 nebo AK47 (překvapivé argumenty), ...Zobrazit celý příspěvek

    Druhá část fajn rozhovoru s Čechoizraelcem Davidem Shorfem o životě v izraelské armádě, o náladě v Izraeli v současnosti, je lepší M16 nebo AK47 (překvapivé argumenty), atd.

    https://youtu.be/QFPBt-upmOQ?s... Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    19:47 18.10.2023

    Vybuch pri nemocnici v gaze , Matej schulz rtvs hlavne spravy: Citujem " je to tvrdenie proti tvrdeniu, vysetrenie incidentu bude vo vojne velmi tazke, je to tvrdenie proti ...Zobrazit celý příspěvek

    Vybuch pri nemocnici v gaze , Matej schulz rtvs hlavne spravy:
    Citujem " je to tvrdenie proti tvrdeniu, vysetrenie incidentu bude vo vojne velmi tazke, je to tvrdenie proti tvrdeniu"
    Pojeb sa, taketo vyjadrenia su sux to uz rovno mohol povedat " pravda je niekde uprostred"Skrýt celý příspěvek

    • ABC123
      20:51 18.10.2023

      Ale ked zazneli vystrely utekal prvy. Ostatní sa ani nepohli...

      Ale ked zazneli vystrely utekal prvy. Ostatní sa ani nepohli...

  • greenBelt
    19:28 18.10.2023

    Carmagedon na Spanelko - Palestinsky styl:

    https://x.com/fbeyeee/status/1...

    Carmagedon na Spanelko - Palestinsky styl:

    https://x.com/fbeyeee/status/1...

  • conservative carp
    19:25 18.10.2023

    "...New York Times, CNN, BBC či AP, lídři mediálního trhu, v úterý selhali. Tato i jiná média při zásahu nemocnice v Gaze, kde zemřely stovky lidí, v prvních momentech po výbuchu ...Zobrazit celý příspěvek

    "...New York Times, CNN, BBC či AP, lídři mediálního trhu, v úterý selhali. Tato i jiná média při zásahu nemocnice v Gaze, kde zemřely stovky lidí, v prvních momentech po výbuchu informovala o „izraelském útoku“ či „izraelské raketě“, která zasáhla nemocnici. Později však díky videu televize Al-Džazíra vyšlo najevo, že se jednalo o raketu odpálenou z Gazy. Zprávy předních médií vyvolaly masové protizraelské protesty na Západním břehu, v Bejrútu i jinde ve světě...."

    Takže shrnutí 24 hodin: hamas hlásí že Izrael hodil bombu na nemocnici, 500 mrtvých (k tomu fotky zkrvavených dětí) - smršť zpráv vč. velkych mediál. domů toto oznamující - smršť odsouzení od politiků (trouba Michel to troubil už po hodině) atd. - demonstrace muslimů po světě, ataky západ. ambasád- Biden zruši plán. návštěvu Jordánska. Tolik virtuální realita. Svět se dal kvůli ní slušně do pohybu.
    A teď nudná realita.
    Během dne se ukazuje že asi: šlo o raketu, ne let. bombu, ne Izraele ale vlastnich hovad, ne 500 mrtvých, ale nikdo nevi kolik. Stručně řečeno vše je +- naopak.
    Fascinujíci, jak málo a jaká pitomost, amatérismus, tupost těch rádoby renomovaných objektivnich autorit (česky šašků), atd., rozviklá svět a k čemu to může poté vést, věřite-li slepě "autoritám".
    Čekám omluvu všech užitečných idiotů, rezignace šéfredaktorů a politiků za tuhle infantilní blamáž. Je moc dobře, že to celý svět může vidět, jak se vrtí psem. A analogicky si to aplikovat na věci budoucí. Takový propal a náběh za 1 den se neuděje často, mlha to jindy pokryje, tohle ale těžce neklaplo.
    Např. zde:
    https://echo24.cz/a/Hbk95/zpra... Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      19:29 18.10.2023

      U NYT, CNN (Communist News Network) a BBC (Bolshevist Broadcasting Company) mně to vůbec nepřekvapuje.

      U NYT, CNN (Communist News Network) a BBC (Bolshevist Broadcasting Company) mně to vůbec nepřekvapuje.

    • ABC123
      20:57 18.10.2023

      njn rusacka škola...

      njn rusacka škola...

    • Quetzal
      21:02 18.10.2023

      A takhle přesně dokurveně funguje vytváření veřejného mínění. Hlavní média totálně nepoužitelná a člověk musí horko těžko hledat opravdu seriozní zdroje. Kam jsme to do haj… došli, ...Zobrazit celý příspěvek

      A takhle přesně dokurveně funguje vytváření veřejného mínění. Hlavní média totálně nepoužitelná a člověk musí horko těžko hledat opravdu seriozní zdroje. Kam jsme to do haj… došli, když nejlepší informace podává KATARSKA AL JAZEERA???

      A levičáci se diví, proč jsou lidi nasraní na veřejnoprávní a MSM media - takto produkt absolventů současného humanitního vzdělávaní, pardon vzdělávacího vymývání mozků, přesněji řečeno.Skrýt celý příspěvek

      • Peacemaker
        21:11 18.10.2023

        Extremistům a dogmatikům byli vždy proti srsti humanitně vzdělaní lidé, to není nic nového.

        Extremistům a dogmatikům byli vždy proti srsti humanitně vzdělaní lidé, to není nic nového.

        • liberal shark
          21:34 18.10.2023

          Tihle lidé nemají skutečné humanitní vzdělání. To skončilo po WW2. Tohle jsou totalitní dogmatici a ultralevicoví extremisté.

          Tihle lidé nemají skutečné humanitní vzdělání. To skončilo po WW2. Tohle jsou totalitní dogmatici a ultralevicoví extremisté.

          • leir
            21:42 18.10.2023

            :-D
            To jako říká kdo?
            :-D

            :-D
            To jako říká kdo?
            :-D

          • Peacemaker
            21:43 18.10.2023

            Na základě čeho tak usuzujete?

            Na základě čeho tak usuzujete?

          • Quetzal
            00:31 19.10.2023

            2 Peacemaker - to jste si nevšiml, že veškerá mainstramová média se posunula extrémně doleva? Že se smí říkat jen to, co je správné podle levicově liberální ideologie? A trestem ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Peacemaker - to jste si nevšiml, že veškerá mainstramová média se posunula extrémně doleva? Že se smí říkat jen to, co je správné podle levicově liberální ideologie? A trestem je existenční likvidace? Viz příklad šéfa rozvědky Maasena viz výše. Že západní, zejména americké univerzity se staly centry (nejen extrémně) levicových ideologií?

            A tak je to vždy, když nastupuje totalita - bylo to tak i za nadvlády komunismu u nás - humanitní směry na univerzitách byly děsivě zideologizované, zatímco přírodovědné a technické na tom byly lépe. Matfyz politickými kecy vystudujete jen těžko. To je všeobecně známé, stačí se podívat po netu.

            Extrémisti a teroristi obecně jsou povětšinou vzděláni humanitně - inženýrů a přirodovědců mezi nimi najdete minimálně.

            A to říkám jako člověk, který byl postižen vzděláním jak komunistickým, tak svobodným, jak přírodovědným, tak humanitním. A jak jste na tom vy?Skrýt celý příspěvek

          • Peacemaker
            06:43 19.10.2023

            Ne, nevšiml. Snad z pohledu fašisty se zdá být vše extrémně nalevo. A vskutku byste si svou argumentací mohl potřást rukou třebas se kdejakým členem NSDAP... A mýlíte se, při ...Zobrazit celý příspěvek

            Ne, nevšiml. Snad z pohledu fašisty se zdá být vše extrémně nalevo. A vskutku byste si svou argumentací mohl potřást rukou třebas se kdejakým členem NSDAP... A mýlíte se, při příchodu autoritativního režimu probíhají čistky především mezi humanitně vzdělanou elitou.Skrýt celý příspěvek

          • Erich
            07:00 19.10.2023

            Pissmaker - z jakého pohledu nacisty co to tady plácáte?!

            Pissmaker - z jakého pohledu nacisty co to tady plácáte?!

          • Peacemaker
            07:13 19.10.2023

            Erich - to Vás nemusí překvapovat. Lidé, kteří se cítí být rasově a kulturně nadřazeni a neustále poukazují na levicové spiknutí po II. světové válce nevymřeli.

            Erich - to Vás nemusí překvapovat. Lidé, kteří se cítí být rasově a kulturně nadřazeni a neustále poukazují na levicové spiknutí po II. světové válce nevymřeli.

          • GlobeElement007
            07:57 19.10.2023

            Rasově a kulturně nadřazení se cítí být ti levičáčtí sluníčkáři. Myslí si, že se imigranti z třetího světa začlení do společnosti a budou vyznávat naše hodnoty, protože ty jsou ...Zobrazit celý příspěvek

            Rasově a kulturně nadřazení se cítí být ti levičáčtí sluníčkáři. Myslí si, že se imigranti z třetího světa začlení do společnosti a budou vyznávat naše hodnoty, protože ty jsou přece lepší a budou žít naším životem, protože ten je přece nejlepší.
            Nedochází jim, že úplně každý člověk si o té své kultuře myslí, že je lepší a že imigrant ze Sýrie nebo Afghánistánu považuje naši kulturu a naše mravy za špatné a podle něj bychom se měli změnit my.

            Rasismus woke aktivistů je vidět i ve filmech. Proč cpou do evropských legend, pohádek a i historických událostí černochy? No protože si myslí, že černoši žádné vlastní pohádky a legendy nemají, že nejsou žádné černošské postavy hodné zfilmování a jediné hodnotné příběhy jsou ty naše, evropské. A jelikož hystericky baží po tom, ukázat, jak jsou progresivní, namísto příběhu o černošské princezně nabarví Sněhurku načerno - a cítí se přitom hrozně povznešeně, protože jsou přece tak ušlechtilí, že těm primitivním černochům laskavě přenechali evropskou pohádkovou postavu, aby si taky trochu užili.

            Naproti tomu konzervativec, ten odporný pravičák, nepředpokládá, že lidé z jiných částí světa změní svou kulturu a mravy podle těch našich. respektuje, že chtějí žít svým způsobem života, který je ovšem s tím naším neslučitelný. A protože netouží po tom, aby se v Evropě šířily orientální způsoby, brání se přílivu migrantů. Ví, že migrace lidí znamená migraci kultury a životních standardů.
            Nevnucuje lidem z Asie a Afriky ty naše, ale odmítá si nechat vnutit ty jejich.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            08:02 19.10.2023

            Peacemaker: "A mýlíte se, při příchodu autoritativního režimu probíhají čistky především mezi humanitně vzdělanou elitou." Ono je to jinak. To se jedna část ideologů snaží zbavit ...Zobrazit celý příspěvek

            Peacemaker: "A mýlíte se, při příchodu autoritativního režimu probíhají čistky především mezi humanitně vzdělanou elitou."

            Ono je to jinak. To se jedna část ideologů snaží zbavit konkurenční skupiny ideologů. Autoritativní režim se vždy opírá o nějakou ideologii vypracovanou těmi, kdo se prohlašují za humanitně vzdělané. Neznám autoritativní režim vybudovaný na pracích chemiků nebo fyziků, zato diktatur vybudovaných na myšlenkách sociologů a jiných humanitně zaměřených osob je hromada.Skrýt celý příspěvek

          • Erich
            09:15 19.10.2023

            Pissmaker jděte někam s NSDAP, kdo se tady chová totalitně je právě levice, ve své nadřazenosti sem přes ODPOR!!! původního obyvatelstva vozí nepřátelské ekonomické uprchlíky po ...Zobrazit celý příspěvek

            Pissmaker jděte někam s NSDAP, kdo se tady chová totalitně je právě levice, ve své nadřazenosti sem přes ODPOR!!! původního obyvatelstva vozí nepřátelské ekonomické uprchlíky po miliónech a pokud někdo upozorní na (ne)nestrannost médií, nebo na pasivníagresivitu levičáků je okamžitě označen za nacistu/fašistu. Takhle se prostě diskuse vést nedá. Vy levičáci umíte jen vykřikovat NAZI NAZI, nic jiného. Tohle, ale bohužel nemůže dopadnout dobře. To že nemám rád teroristy a násilí na dětech NEZNAMENÁ že jsem nějakej zkurvenej nácek!!!Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          06:31 19.10.2023

          Školy produkující tyhle pseudohumanistické pošuky se nijak neliší od islámských medres v Pákistánu.

          Školy produkující tyhle pseudohumanistické pošuky se nijak neliší od islámských medres v Pákistánu.

    • Peacemaker
      21:06 18.10.2023

      To není žádné selhání, to se jednoduše stává při poptávce po online zpravodajství z války.

      To není žádné selhání, to se jednoduše stává při poptávce po online zpravodajství z války.

      • conservative carp
        21:57 18.10.2023

        To je 100% selhání. Ověřování z vice nezávislých zdrojů, jistá zdrženlivost v čase a soudech, zkušenosti novinářů, kritické přemýšlení? Vše čistá 0. Nahrazeno ideolog. aktivisty ...Zobrazit celý příspěvek

        To je 100% selhání.
        Ověřování z vice nezávislých zdrojů, jistá zdrženlivost v čase a soudech, zkušenosti novinářů, kritické přemýšlení? Vše čistá 0.
        Nahrazeno ideolog. aktivisty (německy nýmandy).Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          09:42 19.10.2023

          Z jakých více zrojů?
          V době kdy informovala o zásahu Izraelem nebyli žadné jiné informace k dispizici.

          Z jakých více zrojů?
          V době kdy informovala o zásahu Izraelem nebyli žadné jiné informace k dispizici.

          • skelet
            11:16 19.10.2023

            ty na to možná přijdeš i sám Jirosi. Fandím ti :)))

            ty na to možná přijdeš i sám Jirosi. Fandím ti :)))

  • RiMr71
    19:09 18.10.2023

    Amir Tsarfati právě v živém vysílání vyzývá všechny Izraelce, aby okamžitě opustili Turecko, protože podle informací izraelské tajné služby v Turecka působí komando z Iránu, které ...Zobrazit celý příspěvek

    Amir Tsarfati právě v živém vysílání vyzývá všechny Izraelce, aby okamžitě opustili Turecko, protože podle informací izraelské tajné služby v Turecka působí komando z Iránu, které je tam na "lovu" Izraelců.
    https://www.youtube.com/live/z... Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    18:47 18.10.2023

    "Po zprávách z nemocnice palestinské ministerstvo zdravotnictví v Gaze oznámilo, že počet mrtvých v pásmu Gazy dosáhl 3 200 a počet zraněných 11 000. Včera večer ministerstvo ...Zobrazit celý příspěvek

    "Po zprávách z nemocnice palestinské ministerstvo zdravotnictví v Gaze oznámilo, že počet mrtvých v pásmu Gazy dosáhl 3 200 a počet zraněných 11 000.
    Včera večer ministerstvo hlásilo 3000 mrtvých a 12 500 zraněných.
    Potřebují pomoc s matematikou? To je po více než "500 mrtvých" z incidentu v nemocnici Al-Ahli ve městě Gaza.
    Čísla jsou ohebná a slouží lži. Tak se jim stávají chyby v "počítání".
    Dosud neexistuje žádný oficiální zdroj v Gaze, který by uvedl přesný nebo oficiální počet mrtvých v nemocnici, zatímco íránský ministr zahraničí již hovořil o 1000 mrtvých...
    Důkazy o chování v době incidentu jsou slabé. Obrazové záznamy neposkytují důkaz o počtu mrtvých, který uvádějí Palestinci.
    Palestinci investovali léta do zbraně, která je silnější než bomby: do informací a veřejného mínění. Včera v noci jsme dostali mrazivý důkaz."
    https://t.me/beholdisraelchann...

    "Turci se pokusili zaútočit na vojenskou základnu NATO, kde jsou v Turecku umístěni američtí vojáci. Turecká armáda vloupání zabránila. Turecká policie rovněž zablokovala demonstrace a nepokoje proti izraelským misím v Istanbulu a Ankaře."

    Čiže obyvatelstvo členské země NATO útočí na základny NATO na svém území... moc hezký... kam se hrabou naši podvyživení přivazovači ke stromům kvůli radaru v Brdech (aby jim mráz p**el roztrhal, jak říkával můj kolega...)
    https://t.me/beholdisraelchann...

    "IDF pod vedením Šin Bet zlikvidovaly Muhammada Alwadiu, velitele protitankového systému městské divize teroristické organizace Hamas v Gaze. Dále byl zlikvidován Akram Hidžáz, obchodník se zbraněmi, dealer teroristických fondů a koordinátor útoků v Izraeli a aktivní člen námořního systému Hamásu."
    ...já být někdo kdo v Hummásu třeba jen zalíval kytky, tak z těch tunelů snad ani nevylezu. Otázka je, jestli by to pomohlo...
    https://t.me/beholdisraelchann...

    "Vedoucí představitelé Hamásu se v současné době ukrývají pod hlavní nemocnicí v Gaze. Právě proto si příběh o útoku na ostatní nemocnice vymysleli. Chtějí se ujistit, že nikdo nezasáhne tu jejich. Už jen to, že se schovávají pod nemocnicí, je důkazem, že dobře vědí, že Izrael se nemocnic nikdy nedotkl!"
    ...a plínky jim mění třikrát denně...
    https://t.me/beholdisraelchann...

    "Egyptský prezident as-Sísí: "Pokud existuje nápad na palestinskou imigraci (z Gazy), je tu Negev v Izraeli. Je možné, že Izrael tam Palestince přesune, dokud nedokončí svůj deklarovaný úkol zlikvidovat ozbrojené organizace Hamás a Islámský džihád, a pak je vrátí do Gazy."
    ...to bylo řevu od zdejších mudžahedínů když jsem říkal ať je někam přesunou. Teď už to říká i jejich souvěrce.
    https://t.me/beholdisraelchann... Skrýt celý příspěvek

    • Sano
      19:23 18.10.2023

      Egypt ich nikdy neprijme lebo si pak ohrozi vlastnu demografiu a navrat Moslimskeho bratstva urcite nechcu

      Egypt ich nikdy neprijme lebo si pak ohrozi vlastnu demografiu a navrat Moslimskeho bratstva urcite nechcu

    • Erich
      19:26 18.10.2023

      Turci nebo "turci" zaútočili na základnu NATO, nemáte někdo ještě jiný zdroj prosím, nemám telegram. Díky. Aby jsme se ještě nedočkali války v Evropě, např. Francouzský Chalífát ...Zobrazit celý příspěvek

      Turci nebo "turci" zaútočili na základnu NATO, nemáte někdo ještě jiný zdroj prosím, nemám telegram. Díky.
      Aby jsme se ještě nedočkali války v Evropě, např. Francouzský Chalífát proti Německému Islámskému státu..Skrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        19:33 18.10.2023

        Při zapojení švédských lékařů, učitelů, inženýrů a soustružníků z Malmö, Stockholmu atd. je třeba počitat i s námořni válkou na Baltu.

        Při zapojení švédských lékařů, učitelů, inženýrů a soustružníků z Malmö, Stockholmu atd. je třeba počitat i s námořni válkou na Baltu.

        • Erich
          19:38 18.10.2023

          Za účasti rybářských lodí a čínských nafukovacích člunů

          Za účasti rybářských lodí a čínských nafukovacích člunů

    • Jirosi
      20:27 18.10.2023

      Egypt má problém v kontrole Sinaje i bez milionů palestinců.

      Egypt má problém v kontrole Sinaje i bez milionů palestinců.

    • SR-71
      20:45 18.10.2023

      Počty raněných za den klesly o 1500? Zajímavé Palestinci se asi rychle hojí.

      Počty raněných za den klesly o 1500? Zajímavé Palestinci se asi rychle hojí.

  • Iruka
    17:15 18.10.2023

    Doufám, že tohle je pravda ... --- "Jsou reportovány potyčky mezi Hamasem a Islámským Džihádem v Gaze. Údajně jde o neshody po včerejším nepodařeném odpalu rakety, která dopadla ...Zobrazit celý příspěvek

    Doufám, že tohle je pravda ...
    ---
    "Jsou reportovány potyčky mezi Hamasem a Islámským Džihádem v Gaze.
    Údajně jde o neshody po včerejším nepodařeném odpalu rakety, která dopadla na nemocnici. Hamas požaduje kontrolu nad všemi raketami.

    Tak hodně štěstí oběma stranám a ať vám to kluci chvíli vydrží"

    https://twitter.com/jbetlach/s... Skrýt celý příspěvek

  • CerVus
    17:12 18.10.2023

    Amíci tam koukám neposílají jen dvě velké letadlovky ale z Perského zálivu tam míří i námořnící s menší USS Bataan se svým doprovodem a další loď posílají z Itálie. To nasvědčuje, ...Zobrazit celý příspěvek

    Amíci tam koukám neposílají jen dvě velké letadlovky ale z Perského zálivu tam míří i námořnící s menší USS Bataan se svým doprovodem a další loď posílají z Itálie. To nasvědčuje, že budou dělat zálohu, kdyby se na Izrael rozhodl někdo zaútočit zatímco budou dělat pořádek v Gaze.Skrýt celý příspěvek

  • Talvi
    15:43 18.10.2023

    Život někdy opravdu dovede být tak neskutečně sarkastická mrcha ... i tak tomu volovi přeju, ať se vrátí zdravej ...Zobrazit celý příspěvek

    Život někdy opravdu dovede být tak neskutečně sarkastická mrcha ... i tak tomu volovi přeju, ať se vrátí zdravej domů.
    https://www.facebook.com/photo... Skrýt celý příspěvek

    • Talvi
      15:45 18.10.2023

      Pro naprosté porozumění : pokojík jednoho z unesených přes hranici do Gazy.

      Pro naprosté porozumění : pokojík jednoho z unesených přes hranici do Gazy.

Načítám diskuzi...

Stránka 66 z 82