VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 48 z 82
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Jan Grohmann
    22:08 06.11.2023

    Řehka v Interview 24. Většinou o Ukrajině, ke konci o Izraeli. https://www.ceskatelevize.cz/p... V Izraeli je to boj s čistým zlem. ...Zobrazit celý příspěvek

    Řehka v Interview 24. Většinou o Ukrajině, ke konci o Izraeli.
    https://www.ceskatelevize.cz/p...

    V Izraeli je to boj s čistým zlem. Žádné náboženství, žádná ideologie.
    Popisuje tam čistokrevné zlo, které lidé v Evropě v ulicích oslavují. A varuje - vzpamatujme se.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      22:48 06.11.2023

      On tu někdo podporuje Hammas? (To snad nikdo, vzhledem k tomu je trestné) Bomby niči infra, bojovniky Hammásu. Ale spučasně plní naborové kanceláře. Terorismus je vojenská ...Zobrazit celý příspěvek

      On tu někdo podporuje Hammas? (To snad nikdo, vzhledem k tomu je trestné)
      Bomby niči infra, bojovniky Hammásu. Ale spučasně plní naborové kanceláře.

      Terorismus je vojenská taktika. Tu nelze vybombardovst. US to zkoušeli od 2001 a nedopadlo to dle představ. Přitom to byl jen zlomek uzemí co by musel vojenzky porazit násobně menší Izrael.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        23:01 06.11.2023

        Ano, například ty. Ale u tebe je to zcela zřejmě jen symptom něčeho mnohem vážnějšího a pravděpodobně lékařsky diagnostikovatelného. Proto jsem ti přestal v diskuzi oponovat, ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, například ty.
        Ale u tebe je to zcela zřejmě jen symptom něčeho mnohem vážnějšího a pravděpodobně lékařsky diagnostikovatelného. Proto jsem ti přestal v diskuzi oponovat, protože zasluhuješ soucit a ne pseudodialog.
        Upřímně přeji, ať se to zlepší.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          07:38 07.11.2023

          Njn., lidé v afektu diagnostikují druhé. :-D

          Njn., lidé v afektu diagnostikují druhé. :-D

        • Jirosi
          15:29 07.11.2023

          Je hezké vidět takovou sebe reflexi z vaší strany.
          Škoda jen té nenavisti co jste tu musel před tím napsal.

          Každému občas ujede na čí post reaguje.

          Je hezké vidět takovou sebe reflexi z vaší strany.
          Škoda jen té nenavisti co jste tu musel před tím napsal.

          Každému občas ujede na čí post reaguje.

      • PavolR
        07:23 07.11.2023

        ISIS sa vybombovať podarilo. V bitke o Mosul malo padnúť až 40k civilistov a nikto nežiadal prímerie. V Gaze je podľa Hamasu (!) zatiaľ asi 10k obetí, takže je to ešte "v norme".

        ISIS sa vybombovať podarilo. V bitke o Mosul malo padnúť až 40k civilistov a nikto nežiadal prímerie. V Gaze je podľa Hamasu (!) zatiaľ asi 10k obetí, takže je to ešte "v norme".

      • Kalessin
        10:27 07.11.2023

        Jirosi: Neuvažujete o tom, že budete protiteroristickou taktiku přednášet na West Pointu?

        Jirosi: Neuvažujete o tom, že budete protiteroristickou taktiku přednášet na West Pointu?

        • Jirosi
          16:58 07.11.2023

          I US se poučily a tuhle válku ukončily i za cenu pětovné vlady talibanu v Avgh jako přiklad.

          I US se poučily a tuhle válku ukončily i za cenu pětovné vlady talibanu v Avgh jako přiklad.

          • GlobeElement007
            07:59 08.11.2023

            Nepřítelem USA nebyl Taliban, nýbrž Al Kaida.
            Taliban na USA neútočil, jen odmítl vydat teroristy z Al Kaidy.

            Nepřítelem USA nebyl Taliban, nýbrž Al Kaida.
            Taliban na USA neútočil, jen odmítl vydat teroristy z Al Kaidy.

    • Quetzal
      00:19 07.11.2023

      Rozhovor je to naprosto skvělý. Je to zážitek.

      Rozhovor je to naprosto skvělý. Je to zážitek.

    • Kalessin
      10:38 07.11.2023

      Rozhovor super. Teď čekám jak to tu chudák NGŠ schytá. Nevolí on náhodou SPD? (pokus o vtip).

      Rozhovor super. Teď čekám jak to tu chudák NGŠ schytá. Nevolí on náhodou SPD? (pokus o vtip).

  • Marlow
    19:51 06.11.2023

    Strucne shrnuti historie vzniku Izraele s ohledem na vlastnictvi pudy. Koho nebavi cist cca 70 stran doporucuji aspon zaver na str 67. Me zaujalo ze Halacha vyslovene zakazuje ...Zobrazit celý příspěvek

    Strucne shrnuti historie vzniku Izraele s ohledem na vlastnictvi pudy. Koho nebavi cist cca 70 stran doporucuji aspon zaver na str 67. Me zaujalo ze Halacha vyslovene zakazuje zabor pozemku cloveka ktery uprchl pred nebezpecim nebo byl nasilim vyhnan. Je to bakalarska prace na Fakulte politologie UHK - neutralni, ozdrojovana a obhajena. https://theses.cz/id/omdxoc/17... Skrýt celý příspěvek

    • Kalessin
      20:12 06.11.2023

      Co přesně myslíte záborem půdy? Nejsem bohužel právník.
      Vím jen, že v Izraeli si nemůžete koupit od státu stavební pozemek, dostanete ho jen do dlouhodobého pronájmu.

      Co přesně myslíte záborem půdy? Nejsem bohužel právník.
      Vím jen, že v Izraeli si nemůžete koupit od státu stavební pozemek, dostanete ho jen do dlouhodobého pronájmu.

      • Marlow
        20:25 07.11.2023

        Zabor pudy po uprchlych arabech samozrejme.

        Zabor pudy po uprchlych arabech samozrejme.

        • Kalessin
          21:58 07.11.2023

          Uprchlých odkud? Z Gazy, Západního břehu, Izraele? A uprchlých kdy? 1930? 1947? 2023?
          A co z toho podle vás vyplývá?

          Uprchlých odkud? Z Gazy, Západního břehu, Izraele? A uprchlých kdy? 1930? 1947? 2023?
          A co z toho podle vás vyplývá?

    • Tesil
      20:47 06.11.2023

      Halacha zakazuje spoustu věcí, hlavně v oblasti rodinného práva. Sukulární Židé mohou uzavřít sňatek leda v zahraničí.V případě rozvodu je žena ve velmi nevýhodné pozici. Což v ...Zobrazit celý příspěvek

      Halacha zakazuje spoustu věcí, hlavně v oblasti rodinného práva.
      Sukulární Židé mohou uzavřít sňatek leda v zahraničí.V případě rozvodu je žena ve velmi nevýhodné pozici.
      Což v demokratickém sekulárním státě zřejmě nemá obdoby.
      I když některé verdikty koriguje Nejvyšší soud.Skrýt celý příspěvek

      • Kalessin
        21:01 06.11.2023

        Tesil: "Sukulární Židé mohou uzavřít sňatek leda v zahraničí" Ano a hádejte, kde to většinou dělají? V Praze nebo na Kypru. Do definice pojmu "demokratický sekulární svět" se ...Zobrazit celý příspěvek

        Tesil:
        "Sukulární Židé mohou uzavřít sňatek leda v zahraničí"

        Ano a hádejte, kde to většinou dělají? V Praze nebo na Kypru.

        Do definice pojmu "demokratický sekulární svět" se pustíte?Skrýt celý příspěvek

        • leir
          07:40 07.11.2023

          Je to jednoduché - řadil se tam i Izrael před nástupem Likudu. :-P

          Je to jednoduché - řadil se tam i Izrael před nástupem Likudu. :-P

  • tomason
    18:54 06.11.2023

    https://www.novinky.cz/clanek/... "„Byly to čistokrevné pogromy na ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.novinky.cz/clanek/...
    "„Byly to čistokrevné pogromy na Židy na izraelské půdě. (…) Něco takového je absolutně nepřijatelné,“ uvedla Marine Le Penová před pár dny na půdě francouzského parlamentu k teroristickým útokům hnutí Hamás ze dne 7. října 2023."

    "O šest let dříve, v předvolební kampani v roce 2017, ovšem mluvila tatáž Le Penová na adresu Židů docela jinak. „Podle mého přesvědčení Francie není vinna,“ řekla tehdy v souvislosti s nacisty nařízeným, avšak francouzskou policií provedeným zátahem na Židy ve Francii ve válečném roce 1942."
    Opet ulhany seznam, Le Penova vzdy podporovala Izrael. Jasny argumentacni faul. To ze Le penova tvrdila ze Francie nenese odpovednost za Zidy, nema nic spolecneho s Izraelem. V cem mluvila Le Penova jinak.

    Tento odkaz dokazuje se seznam opet lze. Je to clanek z roku 2017.
    https://www.idnes.cz/zpravy/za...
    "Začátkem ledna izraelský prezident Reuven Rivlin zdůraznil, že by se izraelští politici měli vyhýbat kontaktům se zástupci krajně pravicových stran, které mají za sebou antisemitskou minulost, popíraly holokaust nebo propagovaly rasismus"
    A levicovy Izraelsky prezident by se nejradeji potkaval s levici, ktera je antisemitska dodnes.

    https://www.spd.cz/tomio-okamu...
    Sice Okamuru nemusim, ale aspon podporuje Izrael.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      21:06 06.11.2023

      Zkrátka francouzi, v minulém století dvakrát prohráli s němci válku a pokaždé je z toho musel tahat celý svět.

      Zkrátka francouzi, v minulém století dvakrát prohráli s němci válku a pokaždé je z toho musel tahat celý svět.

      • liberal shark
        05:45 07.11.2023

        V XIX století ji prohráli také a pak se Němcům pomstili v roce 1918, čím podle mnohých zadelali na vzestup německého nacionálního socialismu.

        V XIX století ji prohráli také a pak se Němcům pomstili v roce 1918, čím podle mnohých zadelali na vzestup německého nacionálního socialismu.

        • leir
          07:43 07.11.2023

          A předtím ji zas dlouho vyhrávali, když si řešili své vnitropolitické problémy. Které částečně souvisí s VFR, kdy se zase vnější mocnosti míchaly do vnitřních záležitostí Francie. ...Zobrazit celý příspěvek

          A předtím ji zas dlouho vyhrávali, když si řešili své vnitropolitické problémy. Které částečně souvisí s VFR, kdy se zase vnější mocnosti míchaly do vnitřních záležitostí Francie. A co?Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    16:01 06.11.2023

    V dnesnej dobe su tieto hlasy velmi dôležite.

    https://twitter.com/Fbeyeee/st...

    V dnesnej dobe su tieto hlasy velmi dôležite.

    https://twitter.com/Fbeyeee/st...

  • Kalessin
    15:56 06.11.2023

    waggon: Snaha pomoct je fajn, ale Izrael od nás ve skutečnosti nic nepotřebuje. Snažil jsem se to zjistit hned na začátku po 7. říjnu. Já tedy radši dál přispívám na UA, ...Zobrazit celý příspěvek

    waggon:
    Snaha pomoct je fajn, ale Izrael od nás ve skutečnosti nic nepotřebuje. Snažil jsem se to zjistit hned na začátku po 7. říjnu.
    Já tedy radši dál přispívám na UA, věřím, že tam peníze poslouží lépe.Skrýt celý příspěvek

    • Kalessin
      16:11 06.11.2023

      Omlouvám se za ukvapenost. Našel jsem si, kde ten kibuc je a co se tam stalo. Fajn projekt.

      Omlouvám se za ukvapenost. Našel jsem si, kde ten kibuc je a co se tam stalo. Fajn projekt.

  • waggon
    11:23 06.11.2023

    Nevím jak vy, ale mě každý příspěvek od progresivistů (spíš mě napadají vulgarismy) jako je Shania, dusan1 atd. motivují k finančním příspěvkům. Třeba zde ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím jak vy, ale mě každý příspěvek od progresivistů (spíš mě napadají vulgarismy) jako je Shania, dusan1 atd. motivují k finančním příspěvkům. Třeba zde https://icej.cz/lang_cs/aktual... Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      12:54 06.11.2023

      díky za tip

      díky za tip

    • Shania
      13:56 06.11.2023

      Dobre, ber tento prispevek jako motivaci poslat jim dalsi penize. a mam 10prispevku denne, tak s tim rovnou pocitej.. To co pisu je z pozice nekoho, kdo stravil 20 braneni ...Zobrazit celý příspěvek

      Dobre, ber tento prispevek jako motivaci poslat jim dalsi penize. a mam 10prispevku denne, tak s tim rovnou pocitej..

      To co pisu je z pozice nekoho, kdo stravil 20 braneni presneho bombardovani americany a kritikou jejich restriktivnihi ROE a politik, co pouziti sily omezovala a vystavovalo to tak vojaky vetsimu nebezpeci.

      Po letech jsem nucen uznat, ze kdyby ty ROE a tlak na to nejmensi civilni ztraty neexistoval, bylo by vse jen mnohem horsi.

      Stejne kdyz si vzpomenu na humanitarni pomoc (nejen) v somalsku, co byla okamzite zabavena milicemi, a moje kritika, ze tim akorat podporujeme warlordy... opet jsem ale nucen uznat, ze bez toho by to bylo jeste horsi...

      Co se tyka te stupidni policke nalepky, tak jsem a zustanu u stredu. Poslednich par let jasne ukazalo, ze cpat se an jakoukoliv stranu vede jen k extremismu a brani to lidem se dohodnout.

      Co se tyka Izraele, tak moje stanovisko je silne proizraelske (defakto tu neustale vychvaluju jejich genialitu a odhodlani, co prokazali ve vybudovani sveho statu)... problem lidi jako ty je ten, ze jakekoliv kritika izraele je hned bran jako anti-izrael nebo antisemitismus a dalsi podobne bezcene nalepky, i kdyz je to jen konstatovani reality.Skrýt celý příspěvek

      • waggon
        14:16 06.11.2023

        Ty totiž zapomínáš při kritice Izraele na jednu podstatnou věc. V regionu je to jediná funkční demokracie a zárověň je to stát, co neustále musí bojovat o svou existenci. To, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty totiž zapomínáš při kritice Izraele na jednu podstatnou věc. V regionu je to jediná funkční demokracie a zárověň je to stát, co neustále musí bojovat o svou existenci.

        To, že je to náš spojenec také hraje dost podstatnou úlohu.Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          14:42 06.11.2023

          To jim ta demokracie moc nefunguje, když si vlada muže dovolit přestat branit hranice, aby si plnila soukromé cíle. Někdo psal, že je tu válka ... ta má přece přednost. To je ...Zobrazit celý příspěvek

          To jim ta demokracie moc nefunguje, když si vlada muže dovolit přestat branit hranice, aby si plnila soukromé cíle.

          Někdo psal, že je tu válka ... ta má přece přednost.
          To je ale zásadni omyl. Za válku mohou lidé, kteří dnes z politických pozic tu válku vedou.
          Přitom pokdu by je sesadily, mohli by potrestat ty co nebránili hranice. Vedení války žádného trestu pro vyniku nedosahnou.

          Ano, zabiji ty co provedly ten hnusný čin. Ale znovu opakuji provedli ho nikoliv na vzdory obraně IDF. Pak by byla válka logická odveta. Ale díky absenci IDF.

          Pokdu bojuje Izrael o přežití. Tak by mě zajímalo jakou zbraní v Gaze disponuje Hammas, a dokázala by naplnit jeho cíle?
          Těch cca 1000 bojovníků+cca 1000 dalšich pošukú by bez podpory z Izraele nemělo šanci cokoliv udělat.

          Náš spojenec to není, nebo v jaké organizaci jsme společně?Skrýt celý příspěvek

          • mudry.udrzbar
            15:03 06.11.2023

            Presne tak, Izrael musel bojovat o svoju existenciu od svojho vzniku niekolko desatroci a za to ako to zvladli im patri velke uznanie. Dnes ale existenciu Izraela tych par tisic ...Zobrazit celý příspěvek

            Presne tak, Izrael musel bojovat o svoju existenciu od svojho vzniku niekolko desatroci a za to ako to zvladli im patri velke uznanie. Dnes ale existenciu Izraela tych par tisic opic z Hamasu rozhodne neohrozuje.

            O "spojenectve" vela vypoveda postoj Izraela k Ukrajine, ked aj napriek prakticky otvorenej podpore Hamasu zo strany Putinova rezimu, Izrael odmieta urobit akykolvek fakticky ustupok zo svojej pozicie a Netanjahuovi a spol. su blizsie vazby na putinovych oligarchov nez Ukrajinsky boj o existenciu. O podpore Azerbajdzanu pri etnickej cistke v Karabachu ani nehovorim.Skrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            15:13 06.11.2023

            2 Jirosi: Fakt nevím, jak vaši mimóznost diagnostikovat “To jim ta demokracie moc nefunguje, když si vlada muže dovolit přestat branit hranice, aby si plnila soukromé cíle.” Za ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Jirosi: Fakt nevím, jak vaši mimóznost diagnostikovat “To jim ta demokracie moc nefunguje, když si vlada muže dovolit přestat branit hranice, aby si plnila soukromé cíle.”

            Za prvé to není pravda. A za 2) TOHLE PŘESNĚ DĚLÁ CELÁ EVROPA OD ZAČÁTKU STUDENÉ VÁLKY AŽ DODNES. LEBEDÍ SI POD OCHRANNÝM DEŠTNÍKEM SPOJENÝCH STÁTŮ A JEJÍ OBRANYSCHOPNOST JE DOSLOVA SMĚŠNÁ. (BRITOVÉ JSOU ČESTNÁ VÝJIMKA).

            Pokud bychom podle toho měli hodnotit naši demokracii, tak jsme někde na úrovni prvobytně pospolné společnosti :-DSkrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            15:48 06.11.2023

            2 Jirosi: Jo a všechny svobodné a demokratické státy jsou automaticky navzájem spojenci - pokud tedy chtějí ty diktatury všude okolo přežít. Kde by byl západ, kdyby za první ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Jirosi: Jo a všechny svobodné a demokratické státy jsou automaticky navzájem spojenci - pokud tedy chtějí ty diktatury všude okolo přežít. Kde by byl západ, kdyby za první světové, za druhé světové a dalších válkách nedržel při sobě? (Navzdory tomu že to vždycky hapruje.)

            V prdeli by byl.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            16:50 06.11.2023

            Mudry.udrzbar: V principu vlastnictví nemovistostí se to nazyvá krádež, nebo sqvoting. Proti oběma původní majieel protestuje a snaži se dostat svoje zpět. Často i použitim sily od ...Zobrazit celý příspěvek

            Mudry.udrzbar: V principu vlastnictví nemovistostí se to nazyvá krádež, nebo sqvoting. Proti oběma původní majieel protestuje a snaži se dostat svoje zpět. Často i použitim sily od ostatních spoluobčanů.

            Quetzal: Takže, podle vás o oslabení obrany u Gazy sami izraelci lžou?
            Stejně jako obyvatelé dostčených území?

            Až se to podéla bude to vina politiků, a lidí kteří je volí.
            I náš zakoník ukládá povinost zamknout vozidlo. Tedy pohlíží na to stejně.
            Obrana se hodnotí podle míry rizika. Na hranici CR neni 17 ozbrojenych incidentů každý den, současně se tam nepohybují tanky, pěchota z ostrou municí.

            Opět omyl, demkracie se pomahaji jen pokud mají zavazek. Izrael nedělá ani to. Často přimo spolupracuje z diktaturami jako je Hammas. Divný co?Skrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            17:12 06.11.2023

            2 Jirosi: Oslabení hranice možná. Nikoliv však “přestat bránit vlastní hranici”. Nechávate se unášet emocemi. A vůbec nevíme, jestli to prostě nebylo v souladu s polevováním napětí ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Jirosi: Oslabení hranice možná. Nikoliv však “přestat bránit vlastní hranici”. Nechávate se unášet emocemi. A vůbec nevíme, jestli to prostě nebylo v souladu s polevováním napětí na hranici Gazy. Hamás totiž předtím “sekal dobrotu”, aby své vražedné úmysly zakryl, víte?

            A není divu, ze se Izrael snažil s Hamásem jednat - je to totiž de fakto vláda v Gaze a s takov´mi orgány se mluví a obchoduje, aby se s nimi udržovala spolupráce. Hamás to jen prostě znužil k naprosto nepopsatelně barbarskému vraždění. Ano hranice evidentně nebyly chráněny dostatečně. Ale jelikož Hamás nikdy takovýto vražedný nájezd nepodnikl, a tak Izraelci prostě napočítali s útokem vraždících zdrogovaných monster.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            17:41 06.11.2023

            Quetzal: 17 ozbrojených incidentů za den je podle vás náznak míru? Kdo tam tedy navyráběl ty tisíce raket, km tunelů, atd? Hammas nema jiný cíl nez Izrael. Tohle není první operace ...Zobrazit celý příspěvek

            Quetzal: 17 ozbrojených incidentů za den je podle vás náznak míru?
            Kdo tam tedy navyráběl ty tisíce raket, km tunelů, atd?
            Hammas nema jiný cíl nez Izrael.
            Tohle není první operace IDF od předání Gazy.

            Ehm, byl to Izrael kdo zneužil klidu. A svoje jednotky poslal z obrany na podporu nových osad na západnim břehu. Ne, fakt je nesly bourat.

            Tohle neni první pokus Hammasu. Už několikrat udeřil skrze tunely na uzemi Izraele. Jediné co bylo nove, že tentokrát šly na přimo. Tedy formou nejsnažší na zastavení. Vy to fakt nesledujete?

            Byli zdrogovaní, ale drogy potlačují razionálni uvažování. Tedy pro racinální vojaky IDF neměl být problém je potlačit. Což se i dělo, ale jen díky jednotlivcům. Nikoliv koordinované vojenské akci. Jakou tu všichni od IDF očekávali.
            Zatim co v odvetě není problém naházat stovky bomb do Gazy.Skrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            20:07 06.11.2023

            2 Jiroši: baví mě, jak víte, co by racionální a nezdrogovaní vojáci měli nebo neměli zvládnout. Asi třeba nevíte, že například už francouzskou kampaň odpracovali vojáci wehrmachtu ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Jiroši: baví mě, jak víte, co by racionální a nezdrogovaní vojáci měli nebo neměli zvládnout. Asi třeba nevíte, že například už francouzskou kampaň odpracovali vojáci wehrmachtu celou na amfetaminech, protože museli řadu dní bojovat a postupovat bez přestání, beze spánku, bez ničeho. A jak jim to proti nezdrogovaným Franczouzům a Angličanům šlo, co?

            Chcete říct, že před tím masakrem, bylo průměrně 17 incidentů s Hamasem denně? Mé informace jsou jiné. Jsou kusé, pravda, ale měl jsem za to, že před tím se Hamás naopak velmi snažil nevyčnívat. Cvičil sice všem na očích, ale všichni si mysleli, že to je jen to klasické vojákování, aby nezlenivěli.Skrýt celý příspěvek

          • Kalessin
            20:07 06.11.2023

            Jirosi: Vy jste to tu tedy rozsvítil. Přečetl jsem si vaše v´yplody dvakrát a pořád to nedávám. Nejste pod vlivem drog spíš vy než kluci z Hammásu?

            Jirosi: Vy jste to tu tedy rozsvítil. Přečetl jsem si vaše v´yplody dvakrát a pořád to nedávám. Nejste pod vlivem drog spíš vy než kluci z Hammásu?

        • Shania
          14:58 06.11.2023

          tak maximalne jsem kritizoval, ze je branili hodne spatne. Dal jsem kritizoval, ze nechali Hamas (dekato podporovali) ovladnout Gazu, protoze pro cast Izraelcu je nejednotna ...Zobrazit celý příspěvek

          tak maximalne jsem kritizoval, ze je branili hodne spatne.
          Dal jsem kritizoval, ze nechali Hamas (dekato podporovali) ovladnout Gazu, protoze pro cast Izraelcu je nejednotna palestina a tedy lepsi pozice ve vyjednavani, nebo dokonce tim vyjednavani kompletne zastavit idealni stav a to jsou lidi co ted nejvic krici a chteji to eskalovat a zatahnout US do valky proti Iranu.

          Hamas i jini teroriste jsou hrozba pro vsechny, tedy i pro araby, tak i jejich vlady. Rekni neco proti Hamasu v Gaze a kulka bude to nejlepsi co se ti stane.
          To co kritizuju je, ze oni hteji, aby Izrael zabil co nejvic lidi a oni jim jsou na ruku. Neverim, ze je realne, aby Hamas znicili, s 2miliony lidi v oblasti, naopak to akorat problem dlouhodobe zhorsi.
          Hamas znici jedine nejaka zivotaschopna palenstinska alternativa, ktera je interne sejme.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            21:02 06.11.2023

            Žádná protihamasovská palestinská alternativa nemá šanci. Stejně jako neměla šanci protikomunistická alternativa u nás. Stejně jako nemá šanci opozice v severní Koreji, v Íránu ...Zobrazit celý příspěvek

            Žádná protihamasovská palestinská alternativa nemá šanci. Stejně jako neměla šanci protikomunistická alternativa u nás. Stejně jako nemá šanci opozice v severní Koreji, v Íránu nebo v Rusku.
            Gazu je nutné porazit zvenčí. Zevnitř je to nereálné.Skrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            21:30 06.11.2023

            2 Globe - naprostý souhlas. Úplně stejně jako Němeko a Japonsko byly kolik let po válce pod spojeneckou správou. A to jsou daleko tvárnější materiál než Arabové. Chtělo by to tak ...Zobrazit celý příspěvek

            2 Globe - naprostý souhlas. Úplně stejně jako Němeko a Japonsko byly kolik let po válce pod spojeneckou správou. A to jsou daleko tvárnější materiál než Arabové. Chtělo by to tak dvacet třicet let protiteroristické nebo terorismu prosté výchovy a civilní správy. Ale kdo si to vezme na triko? Nikdo soudný to nebude, protože Arabové mají islám, a jak zavelí ajatoláh a fatva, tak není o čem diskutovat.Skrýt celý příspěvek

      • Kalessin
        15:48 06.11.2023

        Shania: Píšete o sobě a svých stanoviscích v minulosti a současnosti. Za mě ok. Vy se ale o panu Guttmannovi bez špetky tolerance vyjadřujete jako o magorovi a potenciálním voliči ...Zobrazit celý příspěvek

        Shania:
        Píšete o sobě a svých stanoviscích v minulosti a současnosti. Za mě ok.
        Vy se ale o panu Guttmannovi bez špetky tolerance vyjadřujete jako o magorovi a potenciálním voliči SPD.
        On je ale insider a jeho postoje jsou pochopitelně radikálnější než kohokoliv, kdo celou věc hodnotí z gauče někde v Česku. Já netvrdím, že je objektivní a pravděpodobně to o sobě netvrdí ani on. Je to prostě jeho úhel pohledu. To ale neznamená, že je magor.

        Když vám třeba kamaráda, který s vámi prožil tři roky na vojně podříznou 7/10 jako dobytče, máte dvě děti v armádě a nevíte co s nimi je, bratranci na zahradu spadne raketa..........vidíte věci jinak než někdo, kdo celou věc hodnotí z Česka od compu.Skrýt celý příspěvek

        • Shania
          16:18 06.11.2023

          No a to je presne moje pointa celou dobu, kdo se postavi do cesty rozzurenem davu, kteremu jde o pomstu a zabrani tak masakru... ne ze by o nas slo, tyhle nase debaty nemaji zadny ...Zobrazit celý příspěvek

          No a to je presne moje pointa celou dobu, kdo se postavi do cesty rozzurenem davu, kteremu jde o pomstu a zabrani tak masakru... ne ze by o nas slo, tyhle nase debaty nemaji zadny dopad, v podstate jen US administrativa je muze pribrzdit.

          Takze ja to chapu, nedelam si iluze, ze bych se choval jinak, a prave proto lidi v tomto stavu nemaji o nicem rozhodovat. A pozdeji pak casto podekuji tomu, kdo je zastavil..

          Izraelce potrebuji podporu, ale hlavne potrebuji brzdit, protoze tohle je presne dalsi krize, kdy se plni prani extremistu... kteri jsou navic ted u moci a naplno to vyuziji.Skrýt celý příspěvek

          • Kalessin
            18:49 06.11.2023

            Války vedou lidé a ne roboti (zatím). A lidé mají emoce. A jak píšete, nikdo z nás nemá nejmenší vliv na to, co a jak Izraelci dělají, nebudeme si nic nalhávat. Kdo si myslí, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Války vedou lidé a ne roboti (zatím). A lidé mají emoce.
            A jak píšete, nikdo z nás nemá nejmenší vliv na to, co a jak Izraelci dělají, nebudeme si nic nalhávat.
            Kdo si myslí, že ano, může rovnou osedlat Rosinantu a vyjet proti větrným mlýnům.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            21:04 06.11.2023

            Když do baráku lezou mravenci, je nutné zlikvidovat mraveniště. Zabíjet jednotlivé mravence nepomůže.

            Když do baráku lezou mravenci, je nutné zlikvidovat mraveniště. Zabíjet jednotlivé mravence nepomůže.

          • Jirosi
            22:43 06.11.2023

            GlobeElement007: Tady si někdo nevidí do úst. Izrael je stát mravenců za podpory US/Evropy (UK) vkliněný na původně Palestinské území. Mužete to popirat, nesouhlasit. Ale to je ...Zobrazit celý příspěvek

            GlobeElement007: Tady si někdo nevidí do úst.

            Izrael je stát mravenců za podpory US/Evropy (UK) vkliněný na původně Palestinské území.

            Mužete to popirat, nesouhlasit. Ale to je realita.

            Jedna věc je podporovat nárok židů na vlastní stát. Zcela jiná je schalovat jak k tomu státu přišly zrovna v Palestině.

            Představa, že muslimové budou požadovat vlastní stát v Evropě je vaše noční můra. Přitom to je to co židé udélali v Palestině.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            00:37 07.11.2023

            GlobeElement007: tady mas mraveniste, kde zije nekolik druhu mravencu a ty chces zlikvidovat jen urcity druh. A kdyz na to jdes hrubou silou, tak se ti ostatni druhy casem zacnou ...Zobrazit celý příspěvek

            GlobeElement007: tady mas mraveniste, kde zije nekolik druhu mravencu a ty chces zlikvidovat jen urcity druh. A kdyz na to jdes hrubou silou, tak se ti ostatni druhy casem zacnou menit na ty co chces odstranit. A cim vic zabijis, tim vic jich je...

            v podstate navrhujes genocidu, exterminaci milionu lidi. Navic etnika, ktere ma nekolikanasobnou prevahu a jednou budou mit na to srovnat ucty, genialni strategie.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            06:29 07.11.2023

            Shania - máš pocit, že porážkou nacistického Německa se z Němců stali nacisti? Porážkou Japonska se z Japonců stali fašisti?

            Shania - máš pocit, že porážkou nacistického Německa se z Němců stali nacisti? Porážkou Japonska se z Japonců stali fašisti?

    • Quetzal
      15:44 06.11.2023

      A to je právě KOUZLO SVOBODNÉHO DEMOKRATICKÉHO SVĚTA :-D Navzájem si naprosto nerozumíme, ale holt jsou to naši sousedi, tak s nima musíme nějak pokud možno přátelsky vyjít ;-) ...Zobrazit celý příspěvek

      A to je právě KOUZLO SVOBODNÉHO DEMOKRATICKÉHO SVĚTA :-D
      Navzájem si naprosto nerozumíme, ale holt jsou to naši sousedi, tak s nima musíme nějak pokud možno přátelsky vyjít ;-)

      Ale ty příspěvky na místni palestinobranu, to je skvělý nápad.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        17:43 06.11.2023

        Přatelsky vyjit, že jistou čast obyvatel vyloučime na zakladě víry.
        Co mi to jen připomínám?

        Přatelsky vyjit, že jistou čast obyvatel vyloučime na zakladě víry.
        Co mi to jen připomínám?

        • GlobeElement007
          21:05 06.11.2023

          Írán, Hamas, Afghánistán?

          Írán, Hamas, Afghánistán?

          • Jirosi
            22:37 06.11.2023

            Tady někdy někdo navrhoval vykoučit tyhle lidi z jejich statů?
            Pravidelně se navrhuje vykopnou muslimy z EU, nebo Palestince z Palestiny.

            Tady někdy někdo navrhoval vykoučit tyhle lidi z jejich statů?
            Pravidelně se navrhuje vykopnou muslimy z EU, nebo Palestince z Palestiny.

          • GlobeElement007
            09:43 07.11.2023

            Z Palestiny nikdo Palestince nevylučuje. Dokonce ani z Izraele.
            To Arabi vylučují Židy a občas muslimové jinověrce.

            Fakt nechápu, proč pořád postuješ naprosté lži.

            Z Palestiny nikdo Palestince nevylučuje. Dokonce ani z Izraele.
            To Arabi vylučují Židy a občas muslimové jinověrce.

            Fakt nechápu, proč pořád postuješ naprosté lži.

          • Jirosi
            17:11 07.11.2023

            Ge007: Vaše znalosti místních poměrů jsou tragické. Ty židovské osady na zapadním břehu se na Palestinském území nepostavily sami. Gaza není palestina, ale součast Egypta. ...Zobrazit celý příspěvek

            Ge007: Vaše znalosti místních poměrů jsou tragické.

            Ty židovské osady na zapadním břehu se na Palestinském území nepostavily sami. Gaza není palestina, ale součast Egypta. Palestinci se tam dostali tak, že je Izrael ze svého uzemí vytlačil. Dnes je začíná vytlačovat i z tohoho uzemí na další uzemí "Egypta".

            To, že jsou Palestinci ve všech okolních státech misto na uzemi Palestiny. Respektive tam kde je "Izrael" je čistě náhoda.

            Opravdu by mě zajimalo, zda byste měl stejné pochopení pro "Romy" sestěhovávající se na Moravu a následně tam vyhlašující svúj stát.
            Při následné reakci ACR by zabrali kus vysociny, a Královehradeckého kraje. Zbytek uzemí těchto krajů by bylo pod jejich spravou. A oni by tam začaly zakládat osady, a vytlačovat starousedliky.Skrýt celý příspěvek

      • Quetzal
        21:36 06.11.2023

        Jirosi, vy vole, já jsem mluvil o slušném chování mezi lidmi levicovými a pravicovými :-) V naší diskusi například. Co se týče islámu a muslimských - zatím - menšin jsem velmi ...Zobrazit celý příspěvek

        Jirosi, vy vole, já jsem mluvil o slušném chování mezi lidmi levicovými a pravicovými :-) V naší diskusi například.

        Co se týče islámu a muslimských - zatím - menšin jsem velmi skeptický. Víte, že na rozdíl od Bible, která je "jen" vyprávění židovských a křesťanských mudrců, Korán je do písmene slovo Alláhovo diktované Muhammadovi andělem? A navíc dokonalým jazykem arabským, takže všechny překlady jsou jen nerelevantní napodobeniny. Na Koránu se nesmí poupravit význam ani čárky. Pokud Korán a Sunna říkají zabíjejte pro víru a dostanete se do ráje, tak holt má západní civilizace smůlu.Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          17:14 07.11.2023

          Ano, protože skutečné demokrarické diskuze nejste schopen. Tyhle dogmatické výklady mají i křestlťané, stejně tak židé. Záleží čemu chcete věřit. Ono se stačí podivat na odpor ...Zobrazit celý příspěvek

          Ano, protože skutečné demokrarické diskuze nejste schopen.

          Tyhle dogmatické výklady mají i křestlťané, stejně tak židé.
          Záleží čemu chcete věřit. Ono se stačí podivat na odpor proti manželstvi co "bible" neuznává. Přitom je nikdo nenutí je si někoho brát.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      20:36 06.11.2023

      A "progresivista" je ako kto ? (volil som pravicovú stranu) Kto neoslavuje Izrael od rána do večera ? : ) Každý nech si prespeje komu uzná za vhodné. I tak si každý musí vyberať, ...Zobrazit celý příspěvek

      A "progresivista" je ako kto ? (volil som pravicovú stranu)

      Kto neoslavuje Izrael od rána do večera ? : )

      Každý nech si prespeje komu uzná za vhodné. I tak si každý musí vyberať, lebo sa nedá prispievať všetkým na všetko ...

      Len sa mi zdá, že u Vás sú samotní českí polici prekvapení, že nekritická podpora Izraela má svoju cenu ... i tu platí, nedá sa vyhovieť všetkým ....Skrýt celý příspěvek

  • saintcross
    11:20 06.11.2023

    Video s aktivistkou Markétou Juřicovou z Levice v Máte slovo!, věřím že vás pobaví stejně jako mě.

    https://www.facebook.com/jsmeL...

    Video s aktivistkou Markétou Juřicovou z Levice v Máte slovo!, věřím že vás pobaví stejně jako mě.

    https://www.facebook.com/jsmeL...

    • Ján Paliga
      13:10 06.11.2023

      Človek sa zľakne, ak niečo také sa dostane k moci...

      Človek sa zľakne, ak niečo také sa dostane k moci...

    • daril
      16:20 06.11.2023

      by mě zajímalo, kolik by se v EU vybralo peněz na podporu Palestinců, pokud by se jednalo o dobrovolné dary jednotlivých lidí/firem a nikoli prostředků ze státních rozpočtů ...Zobrazit celý příspěvek

      by mě zajímalo, kolik by se v EU vybralo peněz na podporu Palestinců, pokud by se jednalo o dobrovolné dary jednotlivých lidí/firem a nikoli prostředků ze státních rozpočtů rozdělovaných úřednictvem, které je pod vlivem různých lobujících a ukřičených minorit :PSkrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      17:03 06.11.2023

      Ale hlavně ona mluví úplně zcesty. Kdyby Evropa měla přijímat všechny chudé lidi - a to není jen Afrika, ale hlavně Ázie - to jsou tak 2 miliardy lidí! Úplně se zapomíná, že každý ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale hlavně ona mluví úplně zcesty. Kdyby Evropa měla přijímat všechny chudé lidi - a to není jen Afrika, ale hlavně Ázie - to jsou tak 2 miliardy lidí! Úplně se zapomíná, že každý stát má právo se rozhodnout, kterého cizince na sv´m území chce a koho ne, přece! Na co jsou víza? Turistická, pracovní, studentská?

      Vždyť ti aktivisté úplně popírají jednu ze základních funkcí státu!?!Skrýt celý příspěvek

    • LAMP
      19:01 06.11.2023

      V posledních parlamentních volbách měli 639 hlasů. To je o řád míň než monarchisti.

      Proč se takovým tragédům vůbec dává v ČT prostor? Možná to bylo právě pro tu humornou hodnotu.

      V posledních parlamentních volbách měli 639 hlasů. To je o řád míň než monarchisti.

      Proč se takovým tragédům vůbec dává v ČT prostor? Možná to bylo právě pro tu humornou hodnotu.

  • Bravo78
    10:35 06.11.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl - IDF progres, fronta jih: https://twitter.com/War_Mapper... - IDF aktivita za posledních 24 h: ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl
    - IDF progres, fronta jih: https://twitter.com/War_Mapper...
    - IDF aktivita za posledních 24 h: https://twitter.com/MOSSADil/s...
    -- tunely kolem nemocnic ... : https://twitter.com/i/status/1...
    -- Gaza pohledem z Il.: https://twitter.com/i/status/1...
    - IAF: https://twitter.com/i/status/1...
    - Il. specky: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - řádění Hamásu, velmi drsné, chce to panáka ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - stačilo ...Skrýt celý příspěvek

    • RaiseYourHorns
      14:08 06.11.2023

      K těm tunelům kolem nemocnic, vážně tam ve 13 vteřině letí člověk?

      K těm tunelům kolem nemocnic, vážně tam ve 13 vteřině letí člověk?

      • Bravo78
        01:57 07.11.2023

        E to pravděpodobné ...

        E to pravděpodobné ...

  • greenBelt
    07:45 06.11.2023

    Parodovany pro Hamas studenti. Jak trefne.

    https://x.com/ahmadmansour__/s...

    Parodovany pro Hamas studenti. Jak trefne.

    https://x.com/ahmadmansour__/s...

  • conservative carp
    07:22 06.11.2023

    Úvaha T. Guttmanna, v ISR žijíciho Čecha, tzn. přímého účastníka dění tam. Pár bodů z dlouhého textu: "Muslimové hrozí světu uříznutím hlavy a zároveň žebrají o milodary a soucit, ...Zobrazit celý příspěvek

    Úvaha T. Guttmanna, v ISR žijíciho Čecha, tzn. přímého účastníka dění tam. Pár bodů z dlouhého textu:
    "Muslimové hrozí světu uříznutím hlavy a zároveň žebrají o milodary a soucit, jsou plačícím ďáblem a pseudohumanisté jsou jeho advokáti....
    - když v roce 1967 hrozil egyptský prezident v rozhlasovém projevu povražděním všech Izraelců včetně kojenců, nedostalo se tomu větší pozornosti ve světovém tisku – Násir byl světem milován a Izrael byl nenáviděn. Kojence Násir nezabil, utrpěl hanebnou porážku. Když brečel v egyptské televizi, stěžoval si mezi vzlyky, že byl podveden, jelikož izraelské letectvo přiletělo zrádně ze západu, a ne z východu kde Izrael leží.
    - Američtí váleční experti marně dokazovali, že Izrael se má šanci ubránit proti miliardě muslimů jen v rozšířených hranicích po šestidenní válce, že se nesmí vzdát svých území za tzv. mír; i v těchto hranicích měl Izrael plochu stokrát menší než jeho nepřátelé, ale měl alespoň nějakou nepatrnou strategickou hloubku. Pod tlakem světa se ale Izrael vzdal Sinaje, části Západního břehu Jordánu, a nakonec i Gazy. Dnes se nalézají Izraelci namačkáni na ploše velké jako Morava, a jedna jaderná bomba, ať již iránská, pakistánská nebo saudská, je může naráz vyřídit.
    - Na typicky novinářskou otázku, jak by měl Izrael usilovat o snížení obětí mezi nevinnými civilisty v Gaze, odpověděl Arab rozumějící Gaze, že v Gaze žádní nevinní civilisté téměř neexistují, v každé rodině jsou podporovatelé vrahů, v každém domě jsou voliči Hamásu
    - Děti v Gaze dostávají od humanitárních organizací učebnice, kde se učí o Židech; pochodují s dřevěnými kalašnikovy a bodají do hadrových Židů. I podle arabských antropologů a etnologů je exaltovaná hrdost, vedle víry ve vlastní lži, jedním z hlavních národních rysů Arabů
    - Jejich bojový pokřik zní „krví a mečem dobudeme Jeruzalém“, nebo také „smrt Židům“. Na druhé straně pobírají hrdí Arabové všude na Západě všemožné podpory pro slabé a postižené. Stejně tak hrdí bojovníci Gazy prosí svět o milodary a soucit, když prohrávají. Když teď Izrael ukázal sílu, tak se na demonstracích již nekřičí „death to Jews“, ale ve stejném rytmu „cease-fire now“. Prostě žebrají o zastavení palby. Hrdí arabští zabijáci se snadno mění v plačící děti. Západní humanisté se jich ujmou. Arabové hrají hrdost, humanisté soucit
    - Arabové mrkají, že to byla izraelská raketa, která spadla na nemocnici, a pseudohumanisté s mrkáním dělají, že tomu věří. Arabské ženy jakoby lomí rukama, jejich děti jsou jakoby mrtvé, humanisté je jakoby litují a zároveň se občas smějí na Izraelce, že je to jen naoko. Ale není to opravdový smích u humanistů, ani opravdový pláč u Arabů. Je to škleb na tvářích zla. Je to šaškovská lůza. Videa ze 7. října ukazují ozbrojence, rabující chátru na kolech a oslech, a mezi nimi invalida o berlích, který poskakuje, aby si též něco ukradl. K nim se hodí pseudohumanisté, co sedí někde jinde se svými právníky a účetními a počítají co jim to vyneslo. CNN, Sky News, France 24, atd. ukazují utrpení lidí v Gaze, které „zoufalství z mnohaleté okupace“ dohnalo k drancování skladů OSN (televizní pracovníci i diváci již zapomněli že Gaza není od roku 2005 okupována); hladová žena lomí rukama nad ukradeným pytlem rýže, komentátoři nekomentují nesmírnou obezitu divadelně lkajícího stvoření
    - Na jiném záběru CNN podobné monstrum v černém pytli lomí rukama nad „mrtvým synem“, ale pracovníkům CNN uniklo v jejich rozhořčení, že syn se na konci videa začal hýbat. Svět dělá, že věří tomu monstru, a odsuzuje zločinný Izrael. Odsuzují jej všichni včetně Iránu a všech 57 muslimských zemí jménem 2 miliard muslimů, spolu s komunistickými a postkomunistickými zeměmi jménem jejich 2 miliard obyvatel. K odsouzení se přidávají i vlády a média demokratických zemí, a samozřejmě všechny mezinárodní i humanistické organizace, včetně OSN, Lékaři bez hranic (MSF), Amnesty International (AI)
    - Odpoledne toho osudového 7. října probíhal boj s teroristickými komandy v mnoha kibucech a městečkách, z Gazy dopadaly rakety na 40 izraelských měst, bylo již hlášeno 1000 raněných a v jednom kibucu vzali teroristi přes 50 rukojmích. Bylo již jasné, že počet obětí jde do stovek. Když pogrom na izraelské civilisty vrcholil, ptala se televize France24 izraelského představitele: „Co hodláte dělat, abyste se vyhnuli obětem mezi civilisty v Gaze?“
    - Je třeba mluvit o humanitární krizi, aby mohly miliardy dolarů proudit z kapes hodných lidí na řešení krize i na platy všech těch starostlivých úředníků OSN, MSF, AI, UNICEF, UNRWA, a i soudců v Haagu, kteří budou zmíněné sionistky a okupantky soudit (za peníze evropských daňových poplatníků, včetně českých)
    - Novináři tají, že díky izraelským varováním nemusel být mrtev ani jeden civilista na rozdíl od Drážďan, Hamburgu a Tokia za Druhé světové války (kde žádní Lékaři bez hranic neparazitovali). Bestialita muslimů i cynismus humanistů jsou bez hranic
    - Maškary z OSN, Vatikánu, Haagu, či z bohatých kanceláří humanitárních organizací včetně Červeného kříže, který dostal v roce 1944 Nobelovu cenu míru za návštěvu Terezína kde zjistil, že židovským dětem se daří v rukou nacistů výborně (zde), se dobře hodí do špinavého panorámatu na hranici Gazy"

    Výstižný popis propasti mezi virtuální realitou servírovanou nám médii a realitou jako takovou. A ano, je to subjektivní pohled zúčastněného, dle mě ale holá pravda.
    Stejný scénář, dokola, pamatuju min. od 80. let, tehdy v ČST s Arafatem. Krutí Izraelci, rukama lomící mirumilovní palestinci. Co reportáž, to tohle schema. Po desetiletí.

    Celý text:
    https://neviditelnypes.lidovky... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      08:09 06.11.2023

      ...smutné, protože pravdivé... :(

      ...smutné, protože pravdivé... :(

    • Kalessin
      09:25 06.11.2023

      Vynikající. Díky

      Vynikající. Díky

    • Tesil
      09:50 06.11.2023

      Je pravda, že Golany Izrael chápe jako nárazníkové pásmo. Již v r.1919 na sionistické konferenci ve Vídni se o tomto území hovořilo ve smyslu obnovení Velkého Izraele. Ovšem ...Zobrazit celý příspěvek

      Je pravda, že Golany Izrael chápe jako nárazníkové pásmo.
      Již v r.1919 na sionistické konferenci ve Vídni se o tomto území hovořilo ve smyslu obnovení Velkého Izraele.
      Ovšem zajímavější je to, že takto mluvil i Ben Gurion ještě před válkou v r 1967.Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        10:14 06.11.2023

        sionisti meli odzacatku plan na vetsi uzemi = jizni libanon, golany, sinaj, cast jordanska.

        sionisti meli odzacatku plan na vetsi uzemi = jizni libanon, golany, sinaj, cast jordanska.

        • RiMr71
          18:02 06.11.2023

          ...nestyď se, řekni hezky po vašemu "židi"!

          ...nestyď se, řekni hezky po vašemu "židi"!

          • leir
            21:55 08.11.2023

            Pokud nezvládáte rozlišovat ani mezi sionistou a Židem, tak byste měl radši držet ústa…

            Pokud nezvládáte rozlišovat ani mezi sionistou a Židem, tak byste měl radši držet ústa…

        • GlobeElement007
          21:08 06.11.2023

          Nevím, jaký měli plán, ale vím, že souhlasili s návrhem OSN.

          Jaký plán mají Arabi názorně ukázali 7. 10. 2023.

          Nevím, jaký měli plán, ale vím, že souhlasili s návrhem OSN.

          Jaký plán mají Arabi názorně ukázali 7. 10. 2023.

      • Schräge Musik
        11:41 06.11.2023

        Golany jsou nárazníkové pásmo a ano, hovořilo se již před Šestidenní válkou o jeho vytvoření. Pokud jsi tam byl, znáš geomorfologii terénu, tak víš, že z Golan máš polovinu ...Zobrazit celý příspěvek

        Golany jsou nárazníkové pásmo a ano, hovořilo se již před Šestidenní válkou o jeho vytvoření. Pokud jsi tam byl, znáš geomorfologii terénu, tak víš, že z Golan máš polovinu severního Izraele jako na dlani. Čehož Syřané svým dělostřelectvem dlouhodobě a hojně zneužívali. Takže při řešení, jak syrské ostřelování z Golan eliminovat, byla okupace toho pohoří zvažovanou a nakonec preferovanou variantou.Skrýt celý příspěvek

        • Tesil
          12:23 06.11.2023

          A jako co. Já se přece s nikým nepřu.Pouze uvádím fakta.
          Ostatní nechávám na uvážení ctihodného publika.

          A jako co. Já se přece s nikým nepřu.Pouze uvádím fakta.
          Ostatní nechávám na uvážení ctihodného publika.

        • Kalessin
          21:06 06.11.2023

          Schräge Musik: Jj, na Golanech jsem byl. Vynikající víno!!

          Tesil: Lidé jako vy "vždycky jen uvádějí fakta".

          Schräge Musik: Jj, na Golanech jsem byl. Vynikající víno!!

          Tesil: Lidé jako vy "vždycky jen uvádějí fakta".

          • Ján Paliga
            23:12 06.11.2023

            A to si nepil arak... :-)

            A to si nepil arak... :-)

        • Ján Paliga
          23:14 06.11.2023

          Prejazd Kunejtrou nám pripomenie mnohé dediny na Ukrajine...

          Prejazd Kunejtrou nám pripomenie mnohé dediny na Ukrajine...

    • Shania
      10:11 06.11.2023

      to je jak kdyby to psal nejaky magor z SDP. Dehumanizace a opravedloni prakticky cehokoliv co je nutne udelat, aby se dosahlo 'miru'. Nulova reflexe chyb vlastni strany. ...Zobrazit celý příspěvek

      to je jak kdyby to psal nejaky magor z SDP. Dehumanizace a opravedloni prakticky cehokoliv co je nutne udelat, aby se dosahlo 'miru'. Nulova reflexe chyb vlastni strany. Vyzadovani jednoduchych finalnich reseni. Reakce extremisty na jine extremisty.

      Defakto, kdyby tento clovek nezil ve state, ktery ma ve vsem navrh, byl by znej stejny a nebo jeste horsi lidsky odpad.

      Takze diky bohu za to, ze tu mame ten politicky protitlak, aby Izrael svoje akce aspon trochu moderoval.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      14:48 06.11.2023

      Skutečnost je poněkud jiná. Izrael z většinou svěho okolí skutečně mír má. Jediné místo, kde mír nevládne, jsou místa neustalé Izraelské expanze. Hammas nemá prostředky k ...Zobrazit celý příspěvek

      Skutečnost je poněkud jiná.
      Izrael z většinou svěho okolí skutečně mír má.
      Jediné místo, kde mír nevládne, jsou místa neustalé Izraelské expanze.

      Hammas nemá prostředky k vyhlazeni Izraele. A nikdy je mit nebude.
      Bez podpory Izrale by to byla jen jedna z desitek skupin hrozící vyhlazenim.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        21:10 06.11.2023

        Například Írán, typická lokalita izraelské expanze.

        Například Írán, typická lokalita izraelské expanze.

    • dusan1
      20:43 06.11.2023

      "Násir byl světem milován a Izrael byl nenáviděn" To sú rozprávky ... Násir bol poplárny len v časti arabského sveta a v ZSSR, kde ho brali ako spojenca proti západu. Izrael ma ...Zobrazit celý příspěvek

      "Násir byl světem milován a Izrael byl nenáviděn"

      To sú rozprávky ... Násir bol poplárny len v časti arabského sveta a v ZSSR, kde ho brali ako spojenca proti západu.

      Izrael ma jednoznačnú podporu Francúzka i Veľkej Británie ... spolu zahájili útok na Egypt v roku 1956 ....Skrýt celý příspěvek

      • Schräge Musik
        12:36 07.11.2023

        Podpora Izraele ze strany Francie skončila Šestidenní válkou. Podpora Británie, no, Suez 1956 byl “sňatek z rozumu”, Británie měla ve 20. století dlouhodobě raději Jordánsko jako ...Zobrazit celý příspěvek

        Podpora Izraele ze strany Francie skončila Šestidenní válkou. Podpora Británie, no, Suez 1956 byl “sňatek z rozumu”, Británie měla ve 20. století dlouhodobě raději Jordánsko jako “své dítě”, které “porodila” z východní části mandátu Palestina.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    04:35 06.11.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl - fronta jih: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl
    - fronta jih: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    -- nemocnice Hamad a tunely Hamásu ... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - odpalovací rampy raket Hamásu: https://twitter.com/i/status/1...
    - fronta sever, militant Hizballahu dobojoval ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - Boris Johnson a Scott Morrison v Il.: https://twitter.com/i/status/1...
    - z mrtvých vstání, asi málo gaza ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - Turecko, Incirlik: https://twitter.com/i/status/1...
    - JAP protesty, Hamas Free Palestine: https://twitter.com/i/status/1...
    - Milán ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - Baskicko: https://twitter.com/i/status/1...
    - Warszawa ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - Krup Essen, multi kulti končí mono kulti ... : https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    00:33 06.11.2023

    https://www.thegatewaypundit.c... "Brutální dopis Billa Ackmana prezidentovi Harvardu „Ztratil jsem důvěru, že vy a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.thegatewaypundit.c...
    "Brutální dopis Billa Ackmana prezidentovi Harvardu „Ztratil jsem důvěru, že vy a univerzita uděláte, co je požadováno“ "

    Zapadni univerzity jsou centrem antisemitismus, moderne se nazyva antisionismus, Zide jsou vytlacovani z akademicke sfery, v Britani je seznam univerzit kde by se nemeli hlasit Zidovsti studenti.


    Ale ultralevicovy Guardian ma starost o svobodu projevu.

    https://www.theguardian.com/ed...

    "Definice antisemitismu používaná britskými univerzitami, která vede k „nepřiměřeným“ obviněním"
    "Zpráva ELSC-Brismes vyzývá vládu Spojeného království, aby odvolala svůj pokyn univerzitám, aby přijaly definici antisemitismu IHRA, „protože je to nevhodné pro vysokoškolské instituce, které mají zákonnou povinnost zajistit akademickou svobodu a svobodu projevu“."

    "Zpráva uvádí: „Obvinění z antisemitismu vznesená proti studentům a zaměstnancům britských univerzit se často zakládají na definici antisemitismu, která není vhodná pro daný účel a v praxi podkopává akademickou svobodu a práva studentů a zaměstnanců na zákonný projev… Univerzitní zaměstnanci a studenti jsou vystaveni nepřiměřeným vyšetřováním a disciplinárním řízením na základě definice IHRA.“ "Skrýt celý příspěvek

    • petr.behavka
      03:13 06.11.2023

      O co opíráte, že (cituji vás) "Britani je seznam univerzit kde by se nemeli hlasit Zidovsti studenti"?

      Nechce se mi tomu věřit.

      O co opíráte, že (cituji vás) "Britani je seznam univerzit kde by se nemeli hlasit Zidovsti studenti"?

      Nechce se mi tomu věřit.

  • RiMr71
    19:10 05.11.2023

    Nevinní civilisté Gazané...
    https://t.me/beholdisraelchann...

    Nevinní civilisté Gazané...
    https://t.me/beholdisraelchann...

  • RiMr71
    19:08 05.11.2023

    ...nechápu že ti hoši nekřičí "AllahuAkbar" a spíš se zdá že hrdinní zabijáci dětí jsou posaní strachy?
    https://t.me/beholdisraelchann...

    jen víc a houšť!

    ...nechápu že ti hoši nekřičí "AllahuAkbar" a spíš se zdá že hrdinní zabijáci dětí jsou posaní strachy?
    https://t.me/beholdisraelchann...

    jen víc a houšť!

  • RiMr71
    18:51 05.11.2023

    Silné německé poselství. No, uvidíme... https://youtu.be/HetwXfl1uZc?s... ...slova slova slova... a realita v multikulti ...Zobrazit celý příspěvek

    Silné německé poselství. No, uvidíme...
    https://youtu.be/HetwXfl1uZc?s...

    ...slova slova slova... a realita v multikulti zemích:
    https://t.me/beholdisraelchann...

    https://t.me/beholdisraelchann...

    https://t.me/beholdisraelchann...

    https://t.me/beholdisraelchann...

    https://t.me/beholdisraelchann... Skrýt celý příspěvek

  • Erich
    18:21 05.11.2023

    V Bildu se probudili? Bild varuje před islamistickou válkou v Evropě. Btv to první video je docela ...Zobrazit celý příspěvek

    V Bildu se probudili? Bild varuje před islamistickou válkou v Evropě.
    Btv to první video je docela síla.

    https://echo24.cz/a/Hwh7k/zpra... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      19:43 05.11.2023

      Nechci být cynický, ale pokud tahle svoloč teď v Evropě rozjede ne demonstrace, ale otevřený džihád proti křesťanům a Židům (on už reálně v omezené míře dlouho běží, ale zatím se ...Zobrazit celý příspěvek

      Nechci být cynický, ale pokud tahle svoloč teď v Evropě rozjede ne demonstrace, ale otevřený džihád proti křesťanům a Židům (on už reálně v omezené míře dlouho běží, ale zatím se ho zbabělým médiím dařilo zdatně tutlat), je teď aspoň nějaká malá šance na adekvátní protireakci Evropanů, možná poslední. Viz. např. otevřený dopis FRA vojáků v.v. politikům. Např. zde:
      https://www.irozhlas.cz/zpravy...
      Demografie je naprosto jednoznačná.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        20:14 05.11.2023

        nas aj vas problem bude ak temu podchyti najsilnejsie krajna pravica.

        nas aj vas problem bude ak temu podchyti najsilnejsie krajna pravica.

        • liberal shark
          21:38 05.11.2023

          Co přesně si představujete pod pojmem krajní pravice?

          Co přesně si představujete pod pojmem krajní pravice?

          • tomason
            00:19 06.11.2023

            Asi myslel anarchokapitalisty, protoze narodni socialismus, nacismus, a statni korporatni socialismus, fasismus, jsou ultralevicove ideologie. Centralne rizena ekonomika, ...Zobrazit celý příspěvek

            Asi myslel anarchokapitalisty, protoze narodni socialismus, nacismus, a statni korporatni socialismus, fasismus, jsou ultralevicove ideologie.

            Centralne rizena ekonomika, koletkivismus, socialni zamereni. Nacismus a fasismus jsou ultralevicove ideologie. Stejne jako socialismus sovetskeho typu, a takzvane liberalni takzvana demokracie.Skrýt celý příspěvek

          • leir
            15:26 06.11.2023

            tomason Další “všeuměl”, kterej nezná ani základní kritéria dělení na politickou levici a pravici, ale bude ostatní poučovat. Ne, opravdu to nemá nic společného s korporativismem ...Zobrazit celý příspěvek

            tomason

            Další “všeuměl”, kterej nezná ani základní kritéria dělení na politickou levici a pravici, ale bude ostatní poučovat.

            Ne, opravdu to nemá nic společného s korporativismem nebo anarchismem.

            Je to odpověď na otázku “jsou si lidé rovni?”Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        20:26 05.11.2023

        Demografie + dovoz, kolik jich sem každý rok přijde? Milion, dva?

        Tino - to bude teprve problém

        Demografie + dovoz, kolik jich sem každý rok přijde? Milion, dva?

        Tino - to bude teprve problém

      • Tesil
        20:45 05.11.2023

        Strašili nás Ruskem a dopadne to jako vždycky.

        Strašili nás Ruskem a dopadne to jako vždycky.

        • Kalessin
          21:41 05.11.2023

          Já bych tyhle dva problémy dohromady nemíchal. I když vlastně trochu ano- v Rusku žije 20 milionů muslimů, tedy mnohem víc než ve Francii a Německu dohromady.

          Já bych tyhle dva problémy dohromady nemíchal. I když vlastně trochu ano- v Rusku žije 20 milionů muslimů, tedy mnohem víc než ve Francii a Německu dohromady.

          • Erich
            22:30 05.11.2023

            Tak Wágnerovci pomáhají s migrací v Africe a Lukašenko zase s migrací do Polska.

            Tak Wágnerovci pomáhají s migrací v Africe a Lukašenko zase s migrací do Polska.

          • Profesor
            09:54 06.11.2023

            Rusko se raduje, protože muslimové oslabují Západ.

            Rusko se raduje, protože muslimové oslabují Západ.

    • tomas.prochazka
      20:03 05.11.2023

      oni nejsou blbý. dají si teď větší pozor na to, co říkají ,,nevěřícím" na veřejnosti a nestane se na obranu nic.

      oni nejsou blbý. dají si teď větší pozor na to, co říkají ,,nevěřícím" na veřejnosti a nestane se na obranu nic.

      • conservative carp
        07:32 06.11.2023

        Jsem stejného názoru - bohužel. A evropská zabedněnost je nekonečná - bohužel.

        Jsem stejného názoru - bohužel. A evropská zabedněnost je nekonečná - bohužel.

        • leir
          15:27 06.11.2023

          Vy jediní jste prohlédli. :-)

          Vy jediní jste prohlédli. :-)

          • conservative carp
            18:13 06.11.2023

            Jediní naštěstí jistě ne. Když léta vnímám okolí a čtu, tak bych řekl, že naštěstí gros běžných lidí - říkejme jim třeba pragováci- to chápali a chápou úplně přesně a racionálně ...Zobrazit celý příspěvek

            Jediní naštěstí jistě ne.
            Když léta vnímám okolí a čtu, tak bych řekl, že naštěstí gros běžných lidí - říkejme jim třeba pragováci- to chápali a chápou úplně přesně a racionálně vždy, (možná nebyli indoktrinování na elitnich univerzitách, kdo ví). Pouze levičáčti elitáři to při své erudici pochopili až teď a už zase vymýšlejí a vyhlašuji do éteru, jak to těm přízemnim pragovákům zase zorganizují a vyřeší, tuší ztrátu korýtek v nejbližších volbách v kulisách demonstrací muslimů. A někteři to nepochopili doteď.Skrýt celý příspěvek

          • Kalessin
            20:22 06.11.2023

            Bože, už zase? Ten vnitřní tlak se nedal vydržet, že?

            Bože, už zase? Ten vnitřní tlak se nedal vydržet, že?

          • leir
            22:04 08.11.2023

            conservative carp Ále prdlajs, stejně jak oni jenom produkujete primitivní předsudečné chování - “kdo není jako já patří zlynčovat” - ostatně na svých emotivních výpadech vůči ...Zobrazit celý příspěvek

            conservative carp
            Ále prdlajs, stejně jak oni jenom produkujete primitivní předsudečné chování - “kdo není jako já patří zlynčovat” - ostatně na svých emotivních výpadech vůči jakékoliv opozici proti vám je to evidentní… Rutinní aktivace první signální soustavy a slippery slope jedna dvě.

            Kalessin
            Smůla, že?Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    17:32 05.11.2023

    ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...
    "Beduíni platí daně a slouží v izraelské armádě, která je tradičně využívá jako průzkumníky a stopaře."
    Takze Izraelska armada pouziva stopare. No jo, seznam. Autor si spletl stoleti a kontinet.Skrýt celý příspěvek

    • Kalessin
      21:54 05.11.2023

      No, já tak nějak nevím. Beduíni jsou fakt něco extra. Na politiku vcelku kašlou, žijou v klanech svým tradičním kočovným životem a k tomu kradou auta a přes Negev pašují drogy. ...Zobrazit celý příspěvek

      No, já tak nějak nevím. Beduíni jsou fakt něco extra. Na politiku vcelku kašlou, žijou v klanech svým tradičním kočovným životem a k tomu kradou auta a přes Negev pašují drogy.
      Izraelci udělali stejnou chybu jako soudruzi v ČSSR, když se je pokusili usadit na jedno místo a založili pro ně město Rahat. Viděl jsem ho v roce 2010 a vypadalo jako Chanov na steroidech. To placení daní bych bral s rezervou.
      O jejich využití v armádě jsem nikdy neslyšel, ale třeba je to i pravda. Každopádně muslimové- tedy i beduíni- nemohou být odvedeni do IDF. Musí se přihlásit dobrovolně.Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    16:27 05.11.2023

    Taka info sa objavila GB tlaci, ze IZR dokazali zostrelit balisticku raketu , vystrelenu z Jemenu vo vesmire a tym ziskali pomyselne prvenstvo v tejto ...Zobrazit celý příspěvek

    Taka info sa objavila GB tlaci, ze IZR dokazali zostrelit balisticku raketu , vystrelenu z Jemenu vo vesmire a tym ziskali pomyselne prvenstvo v tejto schopnosti.

    https://twitter.com/Maks_NAFO_... Skrýt celý příspěvek

  • montecasino1
    16:05 05.11.2023

    Rozmýšľam nad organizáciou týchto rôznych pro hamasovských (palestínskych) demonštráciách, najmä tých, kde nie je až tak veľká komunita týchto elementov, výzbroj vlajkami napr. to ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozmýšľam nad organizáciou týchto rôznych pro hamasovských (palestínskych) demonštráciách, najmä tých, kde nie je až tak veľká komunita týchto elementov, výzbroj vlajkami napr. to je niekoľko tisíc
    vlajok, ktoré len tak nezoženiete zo dňa na deň, niekto ich buď musí mať, čo nie je tiež maličkosť, alebo dlhodobo pripravené na tento účel. Takú vlajku nezoženiete len tak za 24hod. zvlášť ak je po nich dopyt. Toto musí byť koordinované dopredu dosť dlho, nie je to spontánne, doma ju ušiť dnes tiež niekto len tak nedokáže. Zaujímalo by ma či polície z EÚ takéto veci pokrývajú, mám na mysli organizovanie takýchto protestov. Ultrapravicu predpokladám, že majú zmáknutú dokonale.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      16:30 05.11.2023

      mNa zaujala ta pohotovost, zorganizovane je to vyborne, ako keby skupiny, ktore protestuju, resp zaklad tychto skupin niekto uz kontroloval , mal podchytenych a staci ich len ...Zobrazit celý příspěvek

      mNa zaujala ta pohotovost, zorganizovane je to vyborne, ako keby skupiny, ktore protestuju, resp zaklad tychto skupin niekto uz kontroloval , mal podchytenych a staci ich len zvolavat na robenie bordelu.Tema ako taka je chytlava, takze sa prirodzene nalepi hafo vaty v podobe imigrantov a lavicovych snilkov.No a ten niekto uz len rozda vlajky a ide sa.Skrýt celý příspěvek

  • Quetzal
    14:56 05.11.2023

    Dotaz na boj v tunelech. Všude se píše, že izraelští vojáci budou v tunelech v nevýhodě, že tam bude spousta pastí atd. Musí ale Izraelci do těch tunelů nejdřív vůbec lézt? ...Zobrazit celý příspěvek

    Dotaz na boj v tunelech. Všude se píše, že izraelští vojáci budou v tunelech v nevýhodě, že tam bude spousta pastí atd. Musí ale Izraelci do těch tunelů nejdřív vůbec lézt? Nestačilo by objevit vchod, nacpat tam pár tun výbušnin a vchod pevně uzavřít třeba betonovou zátkou. Pak odpálit a tlaková vlna se v těch objemem miniaturních prostorech postará o zbytek?Skrýt celý příspěvek

    • Schräge Musik
      15:01 05.11.2023

      Problém jsou ti rukojmí.

      Problém jsou ti rukojmí.

    • Misonek 76
      15:23 05.11.2023

      Odhat nekolika set kilometeu tunelu. Tlakova vlna i v uzavrenem protoru zabiji jen do ne moc velke vzdalenosti a predpokladam ze ty tunely budou dost clenite. Meho kolegu pro ...Zobrazit celý příspěvek

      Odhat nekolika set kilometeu tunelu. Tlakova vlna i v uzavrenem protoru zabiji jen do ne moc velke vzdalenosti a predpokladam ze ty tunely budou dost clenite. Meho kolegu pro zmenu napadlo prcoc nalezenou sit tunelu izraelci nepropojej s morem a nevyplachnou je.Skrýt celý příspěvek

      • Schräge Musik
        15:30 05.11.2023

        Je spousta způsobů, jak zabíjet v podzemí. Ale musíš mít jistotu, že tím nezabiješ i ty, které se snažíš zachránit.

        Je spousta způsobů, jak zabíjet v podzemí. Ale musíš mít jistotu, že tím nezabiješ i ty, které se snažíš zachránit.

        • Misonek 76
          19:52 05.11.2023

          Jiste. Jenze vsechny nezachrani. To je realita. Entebe byla cestna vyjimka diky momentu prekvapeni. Tady arabaci vedi ze je hledaji a ze je chteji zive. Jakou maji izraelci ...Zobrazit celý příspěvek

          Jiste. Jenze vsechny nezachrani. To je realita. Entebe byla cestna vyjimka diky momentu prekvapeni. Tady arabaci vedi ze je hledaji a ze je chteji zive. Jakou maji izraelci jistotu ze nekdo z tech rukojmi nezemrel v nekterem z tech srovnanejch domu.Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      18:25 05.11.2023

      Nikomu se do tunelu nechce: Je tam spousta pasti a vetsina stavitelu techto typu tunelu uznava strategii, ze pokud je tunel objeven a nepritel do nej vleze tak by melo dojit k ...Zobrazit celý příspěvek

      Nikomu se do tunelu nechce: Je tam spousta pasti a vetsina stavitelu techto typu tunelu uznava strategii, ze pokud je tunel objeven a nepritel do nej vleze tak by melo dojit k zavalu. Tohle se kupodivu tyka i tunelu mezi Egyptem a Gazou. Egypt zkousel ruzne metody: Vybuch, zaliti betonem, cerpani CO (jde dohledat, ze Hamas hlasil otravu zachraneho tymu), ale nejuspesnejsi melo postupne cerpani splaskove/morske vody, protoze to je jediny zpusob, ktery ponici tunel po cele jeho delce+zpusobi vyrazny ekologicky trest.Skrýt celý příspěvek

      • Misonek 76
        19:56 05.11.2023

        Pravda je ze ho nemusis zaplavit az ke stropu. K cemu ti je napul zaplavenej tunel. K nicemu. Vlez do potoka po prsa a bud tam par hodin. Podruhe se ti tam uz moc chtit nebude. ...Zobrazit celý příspěvek

        Pravda je ze ho nemusis zaplavit az ke stropu. K cemu ti je napul zaplavenej tunel. K nicemu. Vlez do potoka po prsa a bud tam par hodin. Podruhe se ti tam uz moc chtit nebude. Kde si odpocines kde se vyspis. Kam das zbrane munici jidlo vodu.Skrýt celý příspěvek

    • Tesil
      19:27 05.11.2023

      No,nebo Cyklon B.To by bylo stylový.

      No,nebo Cyklon B.To by bylo stylový.

      • Ján Paliga
        21:34 05.11.2023

        Štýlové to máš len ak chceš použiť Novičoky.

        Štýlové to máš len ak chceš použiť Novičoky.

Načítám diskuzi...

Stránka 48 z 82