VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 49 z 70
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • danny
    11:10 24.10.2023

    Jestli je tohle pravda, tak ať se nikdo nedivi, že se propadá důvěra v instituce. Zdechovsky tvrdí, že Tunis dokonce žádal o vydání teroristy, který v Belgii neúspěšně žádal o ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli je tohle pravda, tak ať se nikdo nedivi, že se propadá důvěra v instituce. Zdechovsky tvrdí, že Tunis dokonce žádal o vydání teroristy, který v Belgii neúspěšně žádal o azyl.
    https://twitter.com/TomasZdech...
    Taky by si stálo za to uvědomit, že pokud se Izraeli podaří vyklidit Gazu, jak si zjevně predaevzal, tak tady takových ptáčků máme obratem tisíce. Egypt ani nikdo jiný je držet nebude. Když vidím schopnosti evropských orgánů vypořádat se s zatím spíš kriminálními živly, tak nechci vidět, jak by vypadala kontrola chlapců, co prošli nějakým výcvikem, umí se pohybovat v utajení, plánovat, vést skrytou komunikaci, a i jejich zacházení se zbraní vypadá trochu jinak, než v případě toho tuniského zoufalce.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:50 24.10.2023

      Západní země, Francie, Belgie, Velká Británie, jsou muslimské země. Muslimové a Islám jsou součástí jejich národní identity. To není urážka, aspoň ne pro ně. Tak to chtěly, tak to ...Zobrazit celý příspěvek

      Západní země, Francie, Belgie, Velká Británie, jsou muslimské země. Muslimové a Islám jsou součástí jejich národní identity. To není urážka, aspoň ne pro ně. Tak to chtěly, tak to mají. To je multikulturalismus.Skrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        12:09 24.10.2023

        A pak tu máme schengenský prostor...nemějme iluze, že jsme mimo. Je to jen otázka času, až Němci, Švédi, Francouzi a dalši omezí sociálni vstřicnost a podporu, což je jediny ...Zobrazit celý příspěvek

        A pak tu máme schengenský prostor...nemějme iluze, že jsme mimo.
        Je to jen otázka času, až Němci, Švédi, Francouzi a dalši omezí sociálni vstřicnost a podporu, což je jediny reálný důvod, proč u nás propalestinské demonstrace nemaji statisicové účasti a 6cípé hvězdy nejsou nastřikány na domech Židů. Prostě zatim ještě jdou dál na Západ. A tam už jim začlo cvakat. Hlavně ale z předvolebnich průzkumů.
        Rakušan a další můžou o tom, že to mají pod kontrolou, vyprávět leda svým fans. To lze u nějakeho omezeneho počtu, ne desítek nebo set tisíc lidí.
        A Scholzovo poudačky děda kořena o deportacich odmítnutých azylantů z Evropy v jejich aktuálních počtech zde - no comment. Kdo, jak a kam?Skrýt celý příspěvek

        • Diver007
          12:25 24.10.2023

          conservative carp : ale zase je teď mnohem bezpečněji ve většině arabských zemích. Ty největší hajzlové jsou totiž už dávno v Evropě. A to často bez pasů a možnosti identifikace.

          conservative carp : ale zase je teď mnohem bezpečněji ve většině arabských zemích. Ty největší hajzlové jsou totiž už dávno v Evropě. A to často bez pasů a možnosti identifikace.

        • liberal shark
          12:53 24.10.2023

          Dříve či později budeme muset zavést stálé kontroly na hranici s Německem a Rakouskem, aby nelezli k nám. ŔOPíky ještě přijdou ke ...Zobrazit celý příspěvek

          Dříve či později budeme muset zavést stálé kontroly na hranici s Německem a Rakouskem, aby nelezli k nám. ŔOPíky ještě přijdou ke slovu.
          https://www.idnes.cz/usti/zpra...
          Edit:
          https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

          • Bravo78
            00:22 25.10.2023

            Vy to asi nevidíte, ale poslední týden registruje oko pozorného diváka v Praze více a více "opálených obličejů" budících zdání, že jsou arabského původu. Moje pracovní hypotéza je, ...Zobrazit celý příspěvek

            Vy to asi nevidíte, ale poslední týden registruje oko pozorného diváka v Praze více a více "opálených obličejů" budících zdání, že jsou arabského původu. Moje pracovní hypotéza je, že sem bohatí (budeme jim říkat Libanonci) odesílají do bezpečí svoje rodiny, děti ...Skrýt celý příspěvek

      • danny
        13:18 24.10.2023

        Tunis je taky muslimská země. Ale podezřelého z teroristického útoku stíhal a žádal o jeho vydání. Řada muslimských zemí extremismus potírá a stíhá. Belgie, jako známé semeniště ...Zobrazit celý příspěvek

        Tunis je taky muslimská země. Ale podezřelého z teroristického útoku stíhal a žádal o jeho vydání. Řada muslimských zemí extremismus potírá a stíhá. Belgie, jako známé semeniště wahabitských extrémistů mu poskytla neoficiální ochranu (hele azyl ne, ale když si nepřebereš obsílku, tak jsi v pohodě) a nechala ho volně se potulovat po ulicích, dokud někoho neodpráskl.Skrýt celý příspěvek

      • miba
        13:55 24.10.2023

        hodte si tam i nemecko
        s vyjimkou casti chudeho severovychodu a malych vesnic to plati

        hodte si tam i nemecko
        s vyjimkou casti chudeho severovychodu a malych vesnic to plati

    • miba
      13:15 24.10.2023

      belgicani a obzvlaste francouzsti belgicani jsou salamisti a bordelari muslim v belgii a obzvlast v molenbeek - to je neco, co si clovek musi zazit, aby uveril bronx hadr, kudy i ...Zobrazit celý příspěvek

      belgicani a obzvlaste francouzsti belgicani jsou salamisti a bordelari
      muslim v belgii a obzvlast v molenbeek - to je neco, co si clovek musi zazit, aby uveril
      bronx hadr, kudy i policajti projizdeji s nohou na plynu :-Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        13:17 24.10.2023

        Do Bruselu Jezdím pravidelně. Přístupná část města je rok od roku menší a menší.

        Do Bruselu Jezdím pravidelně. Přístupná část města je rok od roku menší a menší.

        • miba
          13:47 24.10.2023

          :) jako ze se vystehovavaji nebo dokonce bouraji? jestli tam jezdite pravidelne (a ne jenom projet mesto), tak vite, ze prislusna cast mesta se pri “oslavach” “muslimskeho chapani ...Zobrazit celý příspěvek

          :) jako ze se vystehovavaji nebo dokonce bouraji?
          jestli tam jezdite pravidelne (a ne jenom projet mesto), tak vite, ze prislusna cast mesta se pri “oslavach” “muslimskeho chapani radosti zivota” roztahne na pul centra brusselu :-
          ja si vzpominam na jednu podarenou akci, kdy v celem centru kolem molenbeeku, arzenalu az po kruhac monty nebylo jedno auto se zrcatkama - vcetne bocnich ulic (ja mel auto v garazi pod bytem..)
          a tyhle oslavy jsou docela pravidelne jako dotace do palestiny… ;)Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            14:53 24.10.2023

            Řekněme že na sever a severovýchod od centra už raději nechodím. Kdo se má na ten bordel a vražedné pohledy musulmanů koukat. Držím se spíše na jihovýchodě.

            Řekněme že na sever a severovýchod od centra už raději nechodím. Kdo se má na ten bordel a vražedné pohledy musulmanů koukat. Držím se spíše na jihovýchodě.

      • danny
        13:34 24.10.2023

        Jako zase bych to úplně nepřeháněl. Když tam člověk neprovokuje, tak se dá Molenbeek zvládnout docela ve zdraví. Jsou v Bruselu místa, de se bojím víc. Do Molenbeeku chodím ...Zobrazit celý příspěvek

        Jako zase bych to úplně nepřeháněl. Když tam člověk neprovokuje, tak se dá Molenbeek zvládnout docela ve zdraví. Jsou v Bruselu místa, de se bojím víc. Do Molenbeeku chodím pravidelně na vynikající kebab, dortíky a mátový čaj.Skrýt celý příspěvek

        • miba
          13:49 24.10.2023

          tak i do gazy se da v urcitych momentech vyrazit na vylet
          problemem je vystihnout ten moment + odhadnout obcas, co je nyni provokace..

          tak i do gazy se da v urcitych momentech vyrazit na vylet
          problemem je vystihnout ten moment + odhadnout obcas, co je nyni provokace..

          • danny
            17:36 25.10.2023

            Možná jo, ale na vstup do Gazy bych koule neměl.

            Možná jo, ale na vstup do Gazy bych koule neměl.

  • Iruka
    10:19 24.10.2023

    Krásné na současné krizi je, že hlupáci bojující za světlé zítřky odhodili i poslední masky. --- "Jsem dlouhodobě přesvědčený, že naprostá většina extrémně "ekologických ...Zobrazit celý příspěvek

    Krásné na současné krizi je, že hlupáci bojující za světlé zítřky odhodili i poslední masky.

    ---
    "Jsem dlouhodobě přesvědčený, že naprostá většina extrémně "ekologických aktivistů" jsou ve skutečnosti průměrní nacisti nebo komunisti. Události posledních měsíců to jen potvrzují.
    Extinction Rebellion údajně bojující za záchranu planety bojují za teroristy."

    https://twitter.com/MilanMikul... Skrýt celý příspěvek

    • Shania
      12:14 24.10.2023

      Komunisti, kteri si mysli, ze to tentokrat udelaji spravne. Depopulace planety je jeden z jejich cilu. I dobre mineny aktivismus, jako zakaz DDT zpusobil utrpeni na zcela jine ...Zobrazit celý příspěvek

      Komunisti, kteri si mysli, ze to tentokrat udelaji spravne. Depopulace planety je jeden z jejich cilu.

      I dobre mineny aktivismus, jako zakaz DDT zpusobil utrpeni na zcela jine urovni nez masakr v Izraeli, v tomto pripade jde o miliony mrtvych deti co zemreli na malarii.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      12:56 24.10.2023

      Stačí se podívat na Jirosi a leir : Bezmezně obdivují Německo a Brusel, obhajují islámský terorismus, podporují ekofašismus a eurofašismus, hanobí národní státy (výhradně na ...Zobrazit celý příspěvek

      Stačí se podívat na Jirosi a leir :
      Bezmezně obdivují Německo a Brusel, obhajují islámský terorismus, podporují ekofašismus a eurofašismus, hanobí národní státy (výhradně na východ od Německa), zlehčují občanská práva a svobody, pohrdají volným trhem. Prostě komouši XXI století.Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    09:52 24.10.2023

    Vypocuvanie vrahov deti
    https://twitter.com/emilykschr...

    Uz dajak skrotli ktovie co im "nasľubovali" izraelci.

    Vypocuvanie vrahov deti
    https://twitter.com/emilykschr...

    Uz dajak skrotli ktovie co im "nasľubovali" izraelci.

  • Tomiciko
    08:24 24.10.2023

    https://www.instagram.com/reel...

    2/2 Translation: "Volal Alah a říkal, že už ho prej pěkně sereme..."

    https://www.instagram.com/reel...

    2/2 Translation: "Volal Alah a říkal, že už ho prej pěkně sereme..."

  • Bravo78
    03:27 24.10.2023

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el - další 2 rukojmí propuštěna: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... - IDF nálety ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Medinat Jisra'el
    - další 2 rukojmí propuštěna:
    https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - IDF nálety pokračují, oblast sever: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    -- jih: https://twitter.com/i/status/1...
    - IDF zátah na teroristy: https://twitter.com/i/status/1...
    - hrozí další útoku proti U.S. jednotkám v oblasti? (čl.): https://edition.cnn.com/2023/1...
    - mluvčí IDF o situaci ... (podcast): https://www.abc.net.au/listen/...
    - ohledně termínu zahájení pozemní operace v Gaze panují neshody (čl.): https://twitter.com/Faytuks/st...
    - islamic drrony: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • Theokotos
    00:07 24.10.2023

    K podpoře Palestinců a nářků o tom, jací jsou chudáci, všichni jim ubližují a nedostali pořádnou šanci a "je potřeba je podporovat více", jak řekl Borell (tento výrok jednou ...Zobrazit celý příspěvek

    K podpoře Palestinců a nářků o tom, jací jsou chudáci, všichni jim ubližují a nedostali pořádnou šanci a "je potřeba je podporovat více", jak řekl Borell (tento výrok jednou vstoupí do dějin po boku slavného Merkelové "to zvládneme").
    Země EU od roku 2008 poskytly Palestině zhruba desetinásobně větší objem peněz, než z evropských fondů dostalo Česko:
    https://www.kurzy.cz/zpravy/74... Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      10:27 24.10.2023

      Včera vyšel článek novináře Martina Nováka z návštěvy Gazy před vládou Hamásu. Šanci měli: ...Zobrazit celý příspěvek

      Včera vyšel článek novináře Martina Nováka z návštěvy Gazy před vládou Hamásu. Šanci měli: https://nazory.aktualne.cz/me-... Skrýt celý příspěvek

    • matu
      10:28 24.10.2023

      Tak ono stavet metro neco stoji... (sarkazmus)

      Tak ono stavet metro neco stoji... (sarkazmus)

    • Diver007
      11:13 24.10.2023

      Theokotos : tak raketový motory, zbraně a výbušniny nejsou úplně v kategorii levných hraček......To je pak přece úplně jasný, že chudáci nemaj prachy ani na zmrzlinu :-)

      Theokotos : tak raketový motory, zbraně a výbušniny nejsou úplně v kategorii levných hraček......To je pak přece úplně jasný, že chudáci nemaj prachy ani na zmrzlinu :-)

  • Poly
    21:47 23.10.2023

    Jak je na tom Hizballáh se střelami všeho druhu? Ukazuje, že počet raket, kterými ta banda aktuálně disponuje nejsou vysoké desítky tisíc, ale dost možná až 200 tisíc a k tomu ...Zobrazit celý příspěvek

    Jak je na tom Hizballáh se střelami všeho druhu?

    Ukazuje, že počet raket, kterými ta banda aktuálně disponuje nejsou vysoké desítky tisíc, ale dost možná až 200 tisíc a k tomu vysoce moderní kousky:

    asi 40 000 raket krátkého doletu (15-20 km) + 80 000 raket středního a dlouhého doletu (Fajr 3 a 5). V případě Fajr 5 může být dolet pravděpodobně přes 100 km.

    Dále kolem 30 000 raket dlouhého doletu (200-300 km) a omezený počet střel dlouhého doletu (700 km) Scud C a D obdržených ze Sýrie.

    K dispozici mají několik stovek raket Zelzal a Fateh-110 vybavených GPS a až 500 kg hlavicí.

    A to není vše. Získali i protilodní střely C802 z Číny a ruské P-800 Oniks.

    https://m.jpost.com/middle-eas...

    https://www.inss.org.il/social...

    https://web.archive.org/web/20...

    https://missilethreat.csis.org... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      23:02 23.10.2023

      To musí být šíleně peněz! A to celé financuje jen Irán?

      To jsou počty, které nechápu. Je vůbec nějaký stát, který by měl těchto typů raket více? Rusko? Čína? Severní Korea? USA?

      To musí být šíleně peněz! A to celé financuje jen Irán?

      To jsou počty, které nechápu. Je vůbec nějaký stát, který by měl těchto typů raket více? Rusko? Čína? Severní Korea? USA?

      • Poly
        00:42 24.10.2023

        Třeba ty Oniksy si objednala Sýrie už v roce 2007 čistě jako zbraň proti IDF navy. Jsou to i na dnešní dobu mimořádně kvalitní střely a ani na Sa'ar s Barakem bych si nebyl moc ...Zobrazit celý příspěvek

        Třeba ty Oniksy si objednala Sýrie už v roce 2007 čistě jako zbraň proti IDF navy. Jsou to i na dnešní dobu mimořádně kvalitní střely a ani na Sa'ar s Barakem bych si nebyl moc jistý bezpečností. To US Navy je vcelku v klidu.
        A třeba Fateh 110 je pořád levná mrcha - odhad 100 000 dolarů.

        https://www.google.com/amp/s/w... Skrýt celý příspěvek

        • SR-71
          08:58 24.10.2023

          Proč je tedy pro Ukrajinu problém vyrobit něco jako fateh 110? Historicky mají s výrobou raket velké zkušenosti. Nebylo by to rychlejší než dva roky žebrat u USA?

          Proč je tedy pro Ukrajinu problém vyrobit něco jako fateh 110? Historicky mají s výrobou raket velké zkušenosti. Nebylo by to rychlejší než dva roky žebrat u USA?

          • Quetzal
            15:00 24.10.2023

            Ukrajina potřebuje, aby to bylo přesné. Arabům stačí, když to trefí město a něco tam zapálí nebo zničí. A dodatek - Ukrajina nežebrá. Žebrají žebráci, zatímco Ukrajina je hrdý ...Zobrazit celý příspěvek

            Ukrajina potřebuje, aby to bylo přesné. Arabům stačí, když to trefí město a něco tam zapálí nebo zničí.

            A dodatek - Ukrajina nežebrá. Žebrají žebráci, zatímco Ukrajina je hrdý bojovník a bude bojovat i bez podpory a při vědomí, že prohraje. Ukrajina. žádá o oprávněnou podporu.Skrýt celý příspěvek

          • SR-71
            16:08 24.10.2023

            Na letiště nebo shromaždiště techniky stačí CEP stovky metrů. Pokud raketa stojí 100000 USD a unese půl tuny na 300 km tak by nebyl problém zasypat letiště desítkami raket ...Zobrazit celý příspěvek

            Na letiště nebo shromaždiště techniky stačí CEP stovky metrů. Pokud raketa stojí 100000 USD a unese půl tuny na 300 km tak by nebyl problém zasypat letiště desítkami raket nesoucích tuny submunice.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:59 24.10.2023

        Katar, Saúdská Arábie, islámské charity po celém světě a v neposlední řadě soudruzi z EC a EP.

        Katar, Saúdská Arábie, islámské charity po celém světě a v neposlední řadě soudruzi z EC a EP.

    • Theokotos
      23:28 23.10.2023

      Díky, tak už začínáme chápat, že ty americké lodě směřující k Levantě nemají být jen přehlídkovou demonstrací síly. Tu čilou komunikaci mezi loděmi, velením flotily a GŠ ohledně ...Zobrazit celý příspěvek

      Díky, tak už začínáme chápat, že ty americké lodě směřující k Levantě nemají být jen přehlídkovou demonstrací síly. Tu čilou komunikaci mezi loděmi, velením flotily a GŠ ohledně výběru cílů, která musela proběhnout pár hodin po potvrzení útoku na Izrael úplně vidím před očima.Skrýt celý příspěvek

    • danny
      09:36 24.10.2023

      To celkem vysvětluje mírné ochladnutí nadšení pro rychlou pozemní operaci a americké výzvy ke zdrženlivosti. A zároveň proč se letadlové lodě drží v uctivé vzdálenosti. Tyhle počty ...Zobrazit celý příspěvek

      To celkem vysvětluje mírné ochladnutí nadšení pro rychlou pozemní operaci a americké výzvy ke zdrženlivosti. A zároveň proč se letadlové lodě drží v uctivé vzdálenosti. Tyhle počty jsou kvalitou samy o sobě a při troše plánování dokážou vyčerpat jakoukoli protiraketovou obranu.Skrýt celý příspěvek

      • krizzdenek
        10:18 24.10.2023

        Proto je třeba Gazu izolovat, odříznou a nechat zatím vyhnít. A udeřit tvrdě pozemními silami proti Hizballáhu i za cenu toho, že izraelská města dostanou čočku. Čím déle je tam ...Zobrazit celý příspěvek

        Proto je třeba Gazu izolovat, odříznou a nechat zatím vyhnít.
        A udeřit tvrdě pozemními silami proti Hizballáhu i za cenu toho, že izraelská města dostanou čočku. Čím déle je tam nechají, tím horší to pro Izrael bude.Skrýt celý příspěvek

        • danny
          11:04 24.10.2023

          Hizballáh není blbej, mají vše rozstrkane do hloubi území a totálně decentralizované. Jak hluboko se má IDF pustit? 150 km do Libanonu? Obsadit Bejrút Pak jim hrozí napadení ...Zobrazit celý příspěvek

          Hizballáh není blbej, mají vše rozstrkane do hloubi území a totálně decentralizované. Jak hluboko se má IDF pustit? 150 km do Libanonu? Obsadit Bejrút Pak jim hrozí napadení logistických tras milicemi ze Sýrie. Navíc být Hizballáhem, přesně bych se je snažil zatáhnout co nejhlouběji a následně pomocí raket zaútočil na týl, letiště, sklady PHM atd... Počáteční útoky na města by měly za účel pouze odčerpat zásoby PVO a ideálně ji přesunout k velkým sídlům. Hizballáh se poslední roky nechová jako tlupa opic, je tam vidět značný posun.Skrýt celý příspěvek

      • IvnB
        13:24 24.10.2023

        Asi princíp letadlovky je, že nemusí kotviť 20km od pobrežia, ktoré bombarduje

        Asi princíp letadlovky je, že nemusí kotviť 20km od pobrežia, ktoré bombarduje

  • conservative carp
    21:08 23.10.2023

    https://echo24.cz/a/HcYX4/zpra...
    Agresivní klimagumy mají další hračku pro své tráveni volného času. Terčem je nehumánni Izrael.

    https://echo24.cz/a/HcYX4/zpra...
    Agresivní klimagumy mají další hračku pro své tráveni volného času. Terčem je nehumánni Izrael.

    • Roland
      21:27 23.10.2023

      Jim imponuje každý kdo (podle nich) bojuje proti (pro ne) nejhoršímu nepříteli - civilizaci co jim dala v podstatě nejlepší čas a místo k životu.

      Jim imponuje každý kdo (podle nich) bojuje proti (pro ne) nejhoršímu nepříteli - civilizaci co jim dala v podstatě nejlepší čas a místo k životu.

      • liberal shark
        08:18 24.10.2023

        Jen návrat k leninskému - čím hůř, tím líp :-).

        Jen návrat k leninskému - čím hůř, tím líp :-).

  • waggon
    20:14 23.10.2023

    odpalovací stanoviště Hamsu vedle školky? Normálka https://twitter.com/IDF/status...

    odpalovací stanoviště Hamsu vedle školky? Normálka https://twitter.com/IDF/status...

    • GlobeElement007
      20:46 23.10.2023

      Musíš to chápat politicky.
      Hamas přece nemůže za to, že mu vedle jeho odpalovacího stanoviště postavili školku.

      Musíš to chápat politicky.
      Hamas přece nemůže za to, že mu vedle jeho odpalovacího stanoviště postavili školku.

      • Diver007
        21:46 23.10.2023

        GlobeElement007: to je možná ještě lepší/krutější vtip než byl ten s KFC kuřatama od pana Grohmanna. Kdyby to nebylo na jednu stranu tak hrozně strašný, bylo by to fakt vtipný.

        GlobeElement007: to je možná ještě lepší/krutější vtip než byl ten s KFC kuřatama od pana Grohmanna. Kdyby to nebylo na jednu stranu tak hrozně strašný, bylo by to fakt vtipný.

    • danny
      10:14 24.10.2023

      Překvapuje mě pokaždé to překvapení. Hamás na seznamu teroristů není omylem. Má za sebou řadu útoků jasně splňující definici terorismu. Používal jako sebevražedné atentátníky ...Zobrazit celý příspěvek

      Překvapuje mě pokaždé to překvapení. Hamás na seznamu teroristů není omylem. Má za sebou řadu útoků jasně splňující definici terorismu. Používal jako sebevražedné atentátníky útočící na měkké cíle muže, ženy, mladistvé. Vždy útočil na civilisty. Vraždí vlastní neloajální členy a odmlouvající obyvatele Gazy. Každá raketa vypálená z Gazy za posledních x let musela byla a musela být blízko nějakého civilního cíle, protože je to jedna velká zástavba. Paradoxně ta školka je v současné situaci snad ještě docela ok, protože těžko předpokládat, že by za současné situace prováděla standardní výuku a někdo tam ty děcka posílal.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    20:03 23.10.2023

    Velitelství Informačních a Kybernetických sil https://twitter.com/VeKySIO/st... Sepsali jsme pro Vás analýzu prvních dvou týdnů izraelsko-palestinské ...Zobrazit celý příspěvek

    Velitelství Informačních a Kybernetických sil
    https://twitter.com/VeKySIO/st...
    Sepsali jsme pro Vás analýzu prvních dvou týdnů izraelsko-palestinské informační války.
    Ve válce mezi Izraelem a teroristy zuří v informačním prostoru stejně lítý boj jako na zemi a ve vzduchu. Toto bojiště je globální, a teroristé v něm zatím mají iniciativu.
    První se podíváme na teroristy...⬇️
    U teroristůSkrýt celý příspěvek

    • Ted Johnson
      21:01 23.10.2023

      Zdá se mi, že tady se AČR pouští na tenký led. To teď bude prostřednictvím VeKYSIO komentovat politické problémy všude po světě? I tam kde není ČR bezprostředně zainteresována? ...Zobrazit celý příspěvek

      Zdá se mi, že tady se AČR pouští na tenký led. To teď bude prostřednictvím VeKYSIO komentovat politické problémy všude po světě? I tam kde není ČR bezprostředně zainteresována?
      Proč VeKYSIO neudělalo takový pěkný edukativní seriál o Izraeli, když tento stát odmítal pomoct Ukrajině?Skrýt celý příspěvek

      • conservative carp
        21:24 23.10.2023

        Tede: jak měl cca 9 milionový IZR s nulovou strategickou hloubkou, obklopený stamiliony Arabů, z nichž nemalá část má za hlavní smysl života ho vymazat, s velkou ruskou domácí ...Zobrazit celý příspěvek

        Tede: jak měl cca 9 milionový IZR s nulovou strategickou hloubkou, obklopený stamiliony Arabů, z nichž nemalá část má za hlavní smysl života ho vymazat, s velkou ruskou domácí imigrací, s Íránem v rozvrácené (předevšim Západem) Sýrii, plné rusáků s umístěnou PVO, zmítaný x měsíci vnitropolitickými boji ohledně soudnictví, ještě pomáhat 40 mil UA. Ktera má za zády 450 mil Evropu a 350 mil USA? Jak byste si představoval priority, být Izraelcem?Skrýt celý příspěvek

        • Ted Johnson
          21:32 23.10.2023

          A my jsme teď povinni v informačním prostoru podporovat Izrael proti 1,5 miliardě muslimů a dalším aktérům, kteří proti němu vystupují i z neideologických důvodů? Může se Izrael ...Zobrazit celý příspěvek

          A my jsme teď povinni v informačním prostoru podporovat Izrael proti 1,5 miliardě muslimů a dalším aktérům, kteří proti němu vystupují i z neideologických důvodů?
          Může se Izrael zkusit obrátit na své dobré přátele v Ázerbájdžánu., jestli by nepomohli.Skrýt celý příspěvek

          • conservative carp
            21:47 23.10.2023

            Nejsme povinni.
            Můžeme se rozhodnout (zatim), je-li naším zájmem podpořit IZR nebo muslimy, bezpochyby.
            Taková Francie či GB už tuto volbu úplně nemá.

            Nejsme povinni.
            Můžeme se rozhodnout (zatim), je-li naším zájmem podpořit IZR nebo muslimy, bezpochyby.
            Taková Francie či GB už tuto volbu úplně nemá.

        • demagog
          23:20 23.10.2023

          Len tak na okraj. Medzinarodna skratka podla ISO3166, ktoru som tu hadam este nevidel, je "ISR" pripadne "IL". Bolo by sa toho dobre drzat a nevymyslat si vlastne.

          Len tak na okraj. Medzinarodna skratka podla ISO3166, ktoru som tu hadam este nevidel, je "ISR" pripadne "IL". Bolo by sa toho dobre drzat a nevymyslat si vlastne.

          • conservative carp
            07:43 24.10.2023

            Je-li to takto, ok.
            Jen si myslim, že kromě té prostřední jim nikdo tady nebude rozumět, vč. mě.

            Je-li to takto, ok.
            Jen si myslim, že kromě té prostřední jim nikdo tady nebude rozumět, vč. mě.

  • night
    15:49 23.10.2023

    Novinárom pustili záznamy z vrazdenia civilistov HAMAS-om, aby pochopili rozsah zverstiev,ktoré boli spáchané ...Zobrazit celý příspěvek

    Novinárom pustili záznamy z vrazdenia civilistov HAMAS-om, aby pochopili rozsah zverstiev,ktoré boli spáchané
    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      17:58 23.10.2023

      Tohle by meli povinne promitat na vsech tech progresivistickych univerzitach te bande levicackych psychousu.
      Mozna by se jim pak rozsvitilo. Ale pochybuju.

      Tohle by meli povinne promitat na vsech tech progresivistickych univerzitach te bande levicackych psychousu.
      Mozna by se jim pak rozsvitilo. Ale pochybuju.

      • Sergej7490
        18:35 23.10.2023

        Ale tito slnieckari nespochybnuju vrazdenie ako take. Oni “len” tvrdia, ze to bola vlastne obrana, vybuch hnevu, obrana pre IZR utlakom, resp rovno pomsta Izraelu a podobne teorie. ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale tito slnieckari nespochybnuju vrazdenie ako take. Oni “len” tvrdia, ze to bola vlastne obrana, vybuch hnevu, obrana pre IZR utlakom, resp rovno pomsta Izraelu a podobne teorie. Skratka ze na vine je Izrael…Skrýt celý příspěvek

      • rtep
        19:34 23.10.2023

        maximálně by se pozvraceli a hned za hodinu by začli řvát podívejte na židy co nutí chudáčky palestince dělat, jak je utlačují a jak je omezují a ...jiné a světe nediv se že jsou ...Zobrazit celý příspěvek

        maximálně by se pozvraceli a hned za hodinu by začli řvát podívejte na židy co nutí chudáčky palestince dělat, jak je utlačují a jak je omezují a ...jiné

        a světe nediv se že jsou z toho v depresi ...Skrýt celý příspěvek

      • danny
        09:47 24.10.2023

        Pouštění efektně sestříhaných hrůz, vraždění a lidského utrpení má jediný cíl. Šokovat a vyvolat co nejsilnější emoce, ideálně nenávist. Informační hodnota je nulová. Fakt ...Zobrazit celý příspěvek

        Pouštění efektně sestříhaných hrůz, vraždění a lidského utrpení má jediný cíl. Šokovat a vyvolat co nejsilnější emoce, ideálně nenávist. Informační hodnota je nulová. Fakt nepotřebuju vidět rekonstrukci řádění masového vraha, který porcoval a konzumoval svoje oběti, abych pochopil, že jsou jeho činy odporným zvěrstvem. Nepotřebuju si užívat záběry z německých plynových komor a krematorií, abych věděl, že to byl zrůdný režim. Koukat na to, sdílet atd... mi připadá taky velmi nezdravé a pro schopnost jakéhokoli úsudku ničivé.Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      20:40 23.10.2023

      Tohle nedělali ani ti nejzvrhlejší esesmani s vymytými mozky za 2.ww. Zveřejňovat to novinářům i "novinářům", bez cenzury a skrupulí, pořád, měsíc, roky; ať z toho vyvažovači a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle nedělali ani ti nejzvrhlejší esesmani s vymytými mozky za 2.ww.
      Zveřejňovat to novinářům i "novinářům", bez cenzury a skrupulí, pořád, měsíc, roky; ať z toho vyvažovači a omlouvači rudnou vzteky, hanbou anebo zvrací nad nechutností těchhle islámských hovad. Ať se snažim být racionální, za tohle bych byl za , aby IDF tuhle pakáž ....popráškovat a zaorat.Skrýt celý příspěvek

      • Diver007
        22:12 23.10.2023

        Ale jo. To co během 2.ww předváděli essesáci, chorvati, banderovci a další dobytek se tomu bohužel víc než vyrovná. O to víc jsem asi doufal, že už to 21. století znovu neuvidíme.

        Ale jo. To co během 2.ww předváděli essesáci, chorvati, banderovci a další dobytek se tomu bohužel víc než vyrovná. O to víc jsem asi doufal, že už to 21. století znovu neuvidíme.

        • Erich
          22:27 23.10.2023

          Japonci měli zase v Číně oblíbenou kratochvíli nazývanou "jízda autem" a "jízda vlakem". První bylo to že Číňana hodili do kotle vroucí vody nebo oleje, to druhé že ho hodili do ...Zobrazit celý příspěvek

          Japonci měli zase v Číně oblíbenou kratochvíli nazývanou "jízda autem" a "jízda vlakem". První bylo to že Číňana hodili do kotle vroucí vody nebo oleje, to druhé že ho hodili do suchého roztopeného kotle. Taky docela libovka.

          Co všechny tyhle hrůzy spojuje je rasismus a nacismus.Skrýt celý příspěvek

          • Diver007
            12:33 24.10.2023

            Erich : oni Japonci v Číně i dalších zemích těch kratochvílí měli docela hodně. Testování chemických a biologických zbraní na civilistech byla asi jedna z těch nejhorších.

            Erich : oni Japonci v Číně i dalších zemích těch kratochvílí měli docela hodně. Testování chemických a biologických zbraní na civilistech byla asi jedna z těch nejhorších.

      • danny
        10:06 24.10.2023

        Tento fenomén zlehčování zvěrstev, kterého se zcela programově, institucionálně a v ohromném rozsahu a zcela chladnokrevně dopouštěli německé elity a jejich podporovatelé, mě ...Zobrazit celý příspěvek

        Tento fenomén zlehčování zvěrstev, kterého se zcela programově, institucionálně a v ohromném rozsahu a zcela chladnokrevně dopouštěli německé elity a jejich podporovatelé, mě fascinuje. Pokaždé, když se objeví libovolný konflikt, někdo vyleze s touhle nesmyslnou rétorikou, případně začne nácky rovnou omlouvat. Od toho už je jen kousek k tvrzení, že s těmi vyhlazovacími tábory to možná taky nebylo tak horký, jak se povídá. Nechceš ještě začít zlehčovat holokaust?

        Jinak tebou navrhované řešení se velmi blíží uvažování právě těch organizovaných, civilizovaných a jen trošku zblbých Němců. Také řešili, jak nejlépe využít ostatky osob eliminovaných v jejich továrnách na smrt a právě využití jako hnojivo bylo jednou z testovaných možností. Např. dobře zdokumentováno v Osvětimi a v Buchenwaldu.
        https://books.google.cz/books?... Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          13:23 24.10.2023

          Německý nacismus, jeho důsledky vč. holocaustu nezlehčuji ani v nejmenším, tomu věřte. Navrhované řešení byla nadsázka, asi hloupá. Trochu mě přemohly emoce, když jsem četl, co ta ...Zobrazit celý příspěvek

          Německý nacismus, jeho důsledky vč. holocaustu nezlehčuji ani v nejmenším, tomu věřte.
          Navrhované řešení byla nadsázka, asi hloupá. Trochu mě přemohly emoce, když jsem četl, co ta sběř provedla, zcela nevyprovokovaně, na bezbranných. A hýkají u toho ještě radostně svoje akbary. Hovada.Skrýt celý příspěvek

          • danny
            13:41 24.10.2023

            Chápu. Člověka takový hrůzy nenechají v klidu. Jen chci upozorňuju, jak je snadné pod vlivem emocí sklouznout k vyjádření typu toho, za co si šli Tušl s Čermákem sednout. Proto se ...Zobrazit celý příspěvek

            Chápu. Člověka takový hrůzy nenechají v klidu. Jen chci upozorňuju, jak je snadné pod vlivem emocí sklouznout k vyjádření typu toho, za co si šli Tušl s Čermákem sednout. Proto se raději na materiály s příliš detailním popisem nekoukám.Skrýt celý příspěvek

  • Quetzal
    15:33 23.10.2023

    Trošku off-topic: vynikající článek o rozkladu ateistické, republikánské podstaty Francie ilustrovaný na teroristických útocích na učitele a skutečnosti, že čím dál více ...Zobrazit celý příspěvek

    Trošku off-topic: vynikající článek o rozkladu ateistické, republikánské podstaty Francie ilustrovaný na teroristických útocích na učitele a skutečnosti, že čím dál více antisemitičtí studenti všeobecně sabotují například vyučování o holokaustu natolik, že už se ho učitelé bojí učit. https://unherd.com/2023/10/ter...
    Tolik k blábolům zdejších rezidentních levičáků, jenž diskutérům, kteří vyjadřují obavy z muslimské imigrace, doporučují návštěvu psychiatra.

    A krvavá “třešniˇcka” na závěr - posledním teroristickým útokem je čerstvá vražda profesora historie Dominique Bernarda čečenským islamistickým teroristou (při činu řval Alláhu akbar, abychom si dobře rozumněli). Tento výkvět imigrantských doktorů a inženýrů byl již roku 2014 i s celou rodinou oficiálně vyhoštěn, ale tito odmítli nastoupit do letadla a v následném řízení francouzská KOMUNISTICKÁ STRANA spolu s několika NGO vyvolaly takový mediální skandál, že ministr vnitra raději vyhošťtovaví dekret zrušil!

    A hlavním argumentem bylo co, ptáte se? PŘÍKLADNÁ INTEGRACE do francouzské společnosti!

    A ještě douška ke studentům - tito svého profesora teroristovi přímo doporučili jako vhodného kandidáta útoku. Kdo by nechtěl učit takové drahoušky?Skrýt celý příspěvek

    • Diver007
      16:06 23.10.2023

      Quetzal : ono to bohužel off topic moc není. Manželku tam okradli a seřezali kulturní obohacovači a policie jí to obhájila ve smyslu, že kabelka se na ulici nemá nosit viditelně.

      Quetzal : ono to bohužel off topic moc není. Manželku tam okradli a seřezali kulturní obohacovači a policie jí to obhájila ve smyslu, že kabelka se na ulici nemá nosit viditelně.

      • liberal shark
        18:25 23.10.2023

        Ještě že u sebe neměla pepřák. To by ji rovnou i zavřeli.

        Ještě že u sebe neměla pepřák. To by ji rovnou i zavřeli.

        • Diver007
          18:36 23.10.2023

          liberal shark : ona tam byla rok v rámci ERASMU a naštěstí se jí nic vážnějšího nestalo, ale vyjádření policie ve smyslu, že si za to může vlastně sama bylo docela zvláštní.

          liberal shark : ona tam byla rok v rámci ERASMU a naštěstí se jí nic vážnějšího nestalo, ale vyjádření policie ve smyslu, že si za to může vlastně sama bylo docela zvláštní.

          • Quetzal
            19:01 23.10.2023

            Nikoliv. To je jen přiznání od policie, že se vaše žena dostala do no-go zóny nebo do šedé oblasti mezi Evropou a no-go zónou. Protože to je právě definice takové oblasti - ...Zobrazit celý příspěvek

            Nikoliv. To je jen přiznání od policie, že se vaše žena dostala do no-go zóny nebo do šedé oblasti mezi Evropou a no-go zónou. Protože to je právě definice takové oblasti - oficiální zákony tam neplatí, protože se je tam policie neodváží vymáhat. A vymáhat se je tam neodváží, protože by byla lynchována - nejdřív ze strany místních muslimů, a pak ze strany liberálních médií a jim spřízněné části veřejnosti.Skrýt celý příspěvek

    • Diver007
      19:10 23.10.2023

      Quetzal : ono i pokud jde o něco vážnějšího a ne jenom mlácení civilů na demonstracích, mají už docela dlouhou tradici v tom zalézt a moc se neukazovat. A já je vlastně chápu.

      Quetzal : ono i pokud jde o něco vážnějšího a ne jenom mlácení civilů na demonstracích, mají už docela dlouhou tradici v tom zalézt a moc se neukazovat. A já je vlastně chápu.

    • conservative carp
      21:41 23.10.2023

      Quetzal: "...francouzská KOMUNISTICKÁ STRANA spolu s několika NGO vyvolaly takový mediální skandál, že ministr vnitra raději vyhošťtovaví dekret zrušil!..." Hlavně toto je problém ...Zobrazit celý příspěvek

      Quetzal:
      "...francouzská KOMUNISTICKÁ STRANA spolu s několika NGO vyvolaly takový mediální skandál, že ministr vnitra raději vyhošťtovaví dekret zrušil!..."
      Hlavně toto je problém Evropy: zbabělé, oportunističté nuly na zodpovědných mistech, kde maji být osobnosti s nějakou pevností a integritou. Jsou tam šašci, co uhnou pár řvounům, jen aby neměli problém a nedostali od vyšších šašků padáka. Maji formálni pravomoce, reálně neudělají nic, co by jen trochu vyžadovalo kuráže a neuhýbání davu, který reálně ani neni davem, ale ukřicenou menšinou.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    14:58 23.10.2023

    IDF promítá ty nejdrastičtější záběry ze 7. 10. novinářům ... --- "IDF nám teď promítala 45 minut raw footage ze 7. října. Bodycams Hamásu, dopravní a bezpečnostní kamery, ...Zobrazit celý příspěvek

    IDF promítá ty nejdrastičtější záběry ze 7. 10. novinářům ...

    ---

    "IDF nám teď promítala 45 minut raw footage ze 7. října. Bodycams Hamásu, dopravní a bezpečnostní kamery, kamery z aut, mobily obětí. Naprosto hrozný a nepochopitelný. Ve válce to čekáte, ale tady to bylo lovení lidí doma, v bezpečí, u grilu, v dětských pokojích. Nic tak deštivého jsem asi neviděl. Chápu, že tu všichni říkají, že tohle nemá od holocaustu obdoby. Generál, se kterým byla poté tiskovka říkal, že armáda naprosto selhala a zklamala lidi. Je to tak, včera nám hodně lidí říkalo, že se už v zemi necítí bezpečně."

    https://twitter.com/Svratkin/s... Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      18:01 23.10.2023

      Mali by to premietat kazdemu zozmaznanemu lavicovemu fandovi tej palestinskej luzy a nie iba novinarom. Mozno by sa dotycny spamatal a uvedomil si, ze za niekolko rokov moze cosi ...Zobrazit celý příspěvek

      Mali by to premietat kazdemu zozmaznanemu lavicovemu fandovi tej palestinskej luzy a nie iba novinarom. Mozno by sa dotycny spamatal a uvedomil si, ze za niekolko rokov moze cosi podobne zazit on doma.
      Na zapade maju takych nasich lavicovo-drbnutych Blahov neurekom.Skrýt celý příspěvek

  • Riiiederner
    14:34 23.10.2023

    Palestinská propaganda, ráno jako bojovnice hamásu pro místní večer slzičky "civilistů" pro svět https://9gag.com/gag/anzZBO5?u... V ...Zobrazit celý příspěvek

    Palestinská propaganda, ráno jako bojovnice hamásu pro místní večer slzičky "civilistů" pro svět
    https://9gag.com/gag/anzZBO5?u...

    V indii prostest na podporu...Itálie ?
    https://9gag.com/gag/anzZBDB?u... Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      16:10 23.10.2023

      Ešte im nikto nepovedal, že už nie je súčasťou Rímskej ríše. ;-p

      Ešte im nikto nepovedal, že už nie je súčasťou Rímskej ríše. ;-p

  • Shania
    10:51 23.10.2023

    https://www.youtube.com/watch?... Rozhovor s vudcem Hamasu. Takze da se rict, ze cil je jasny, vyprovokovat co nejvetsi ztraty a tim padem rozohnit civilisty v ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.youtube.com/watch?...

    Rozhovor s vudcem Hamasu.

    Takze da se rict, ze cil je jasny, vyprovokovat co nejvetsi ztraty a tim padem rozohnit civilisty v arabskych zemich, aby pozadovali akci - tedy valku proti Izraeli (a nebo mimo Izrael)


    A Izraelci delaji presne to co chteji...Skrýt celý příspěvek

    • SpiritWar
      11:30 23.10.2023

      Toto chcel aj usama bin ladin, tato myslienka je asi este starsia...

      Toto chcel aj usama bin ladin, tato myslienka je asi este starsia...

    • skelet
      11:35 23.10.2023

      a když nedělají, tak si to Hamás vymyslí (nemocnice)

      a když nedělají, tak si to Hamás vymyslí (nemocnice)

    • Stonkeeper
      11:51 23.10.2023

      A kdyby neudelali nic, tak to zase ukaze slabost Izraele a vyvola dojem, ze se muze dorazit. Takze asi tak.

      A kdyby neudelali nic, tak to zase ukaze slabost Izraele a vyvola dojem, ze se muze dorazit. Takze asi tak.

      • Shania
        12:58 23.10.2023

        Slabost ukazali tim, ze se ten utok vubec povedl, s tim uz nic nenadelaji. Hamasnik tu rika, kolik milionu obetoval vietnam, afganistan pro svoji svobodu, taze pro ne cim vic ...Zobrazit celý příspěvek

        Slabost ukazali tim, ze se ten utok vubec povedl, s tim uz nic nenadelaji.

        Hamasnik tu rika, kolik milionu obetoval vietnam, afganistan pro svoji svobodu, taze pro ne cim vic utrpeni, tim lip.

        podle me Izrael provaril dost zasadni sanci z toho utoku vytezit maximum - mohli to vyuzit k natlaku na Egypt, Jordan, SA, Katar. Tim bombardovanim ten politicky kapital zahodili.

        Nynejsi politicke vedeni Izraele, ma velky zajem, zatahnout US do valky s Iranem, takze bych taky rek, ze jim jde o to vyprovokovat silnejsi reakci...

        To samozdrejme neni v nasem zajmu a jediny 'svetly' bod je, ze to ukazalo jak velky problem predstavuje cast arabske popupace v EU...Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          13:23 23.10.2023

          ta podpora padla až po "zničení nemocnice" (což se nestalo), do té doby byl Hamás všem ukradený.

          ta podpora padla až po "zničení nemocnice" (což se nestalo), do té doby byl Hamás všem ukradený.

          • leir
            13:51 23.10.2023

            No a? Starý osvědčený “trik” už z doby mandátu Palestina (1923?), kdy taky nejvyšší muftí tvrdil, že Židé vrazili na svatou horu , vraždí tam modlící se muslimy a bourají ...Zobrazit celý příspěvek

            No a? Starý osvědčený “trik” už z doby mandátu Palestina (1923?), kdy taky nejvyšší muftí tvrdil, že Židé vrazili na svatou horu , vraždí tam modlící se muslimy a bourají mešity.

            Výsledkem bylo hromadné vraždění Židů v celé Palestině i okolí.

            Prostě takhle ten kolotoč vzniká a jedinou cestou jak z něj vystoupit, je dál ho neroztáčet.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            14:17 23.10.2023

            leir , přesně tak Ukrajinci prostě měli odevzdat Krym a vládu rusku a nadale neroztáčet válku...nebýt to smutné jste mi pro smích

            leir , přesně tak Ukrajinci prostě měli odevzdat Krym a vládu rusku a nadale neroztáčet válku...nebýt to smutné jste mi pro smích

          • skelet
            14:24 23.10.2023

            leir: jaké no a? Ten kolotoč roztočil Hamáš tou "zničenou nemocnicí". Ty chceš, aby Izrael neroztáčel kolo, které nemůže nijak ovlivnit. I kdyby Izrael nakrásno Gazu předtím ...Zobrazit celý příspěvek

            leir: jaké no a? Ten kolotoč roztočil Hamáš tou "zničenou nemocnicí". Ty chceš, aby Izrael neroztáčel kolo, které nemůže nijak ovlivnit.
            I kdyby Izrael nakrásno Gazu předtím nebombardoval, tak by mu to nepomohlo. Hamás by stejně trefil svou vlastní nemocnici a opět by to hodil na Izrael. A zahraniční média by to opět bez ověření ihned odvysílala.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            15:07 23.10.2023

            Riiiederner: Ukrajine samozdrejme nikdo navenek netoleruje odvedne akce vuci civilistum, nedovoluje se jim ani utocit na nektere vojenske cile a je i nizka tolerance pro valecne ...Zobrazit celý příspěvek

            Riiiederner: Ukrajine samozdrejme nikdo navenek netoleruje odvedne akce vuci civilistum, nedovoluje se jim ani utocit na nektere vojenske cile a je i nizka tolerance pro valecne zlociny z jejich strany... Jsou si toho plne vedomi a sami se staraji, aby se urcite excesy minimalizovali, i kdyz maji daleko vic duvodu nez Izraelci se mstit.

            Izraeli naproti tomu nechavame volnou ruku delat si co chce s nekritickou podporou.

            Izrael naopak potrebuje stejne zachazeni jako maji Ukrajinci a minimalne kritizovat co delaji spatne...

            To ze nekomu vyvrazdi rodinu neznamena, ze se mu dovoli vyvrazdit vedlejsi vesnici.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            15:09 23.10.2023

            kolik vesnic Izrael vyvraždil?

            kolik vesnic Izrael vyvraždil?

          • Riiiederner
            15:28 23.10.2023

            Shania sorry ,ale já sem ještě nic nelegitimního od Izraelců neviděl , taky berte v potaz ,že rusko , alespoň vede útok opravdovou armádou a tak můžeme vidět Ukrajince ničit jejich ...Zobrazit celý příspěvek

            Shania sorry ,ale já sem ještě nic nelegitimního od Izraelců neviděl , taky berte v potaz ,že rusko , alespoň vede útok opravdovou armádou a tak můžeme vidět Ukrajince ničit jejich tanky , tady prostě berte ,že namísto tanku je barák plnej terroristů bez uniforem a taky berte to ,že i když rusko těch civilistů už zavraždilo spoustu první den války tam važně nenaběhli a nezačali vraždit civilisty barák od baráku. Můžeme dneska být rádi ,že lidí jako vy bylo ve světovych válkách neznatelné minimum jinak ti co by v Evropě přežili dneska mluví německy.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            15:52 23.10.2023

            Riiiederner: bez lidi jako ja by jsi mlatil po hlave kyjem nejakou jinou opici... po tom co tvoji predchudci pouzili chemicke, biologicke zbrane a jiny zverstva. Pravidla jsou tu z ...Zobrazit celý příspěvek

            Riiiederner: bez lidi jako ja by jsi mlatil po hlave kyjem nejakou jinou opici... po tom co tvoji predchudci pouzili chemicke, biologicke zbrane a jiny zverstva. Pravidla jsou tu z urciteho duvodu...

            A sorry, ja vidim problem v tom, odpalit barak plny teroristu, pokud se z toho baraku po me nestrili a maji tam civilisty...
            A stale je to problem i kdyby se tam schovavalo nejaky VHT.

            A naopak nemam problem ten barak odpalit, pokud tam poslu vojaky a bez zniceni toho baraku by to ohrozilo jejich zivot.

            To co dnes dela IDF se ani neda rict, ze by to vyrazne ovlivnilo akceschopnost teroristu odpalovat rakety.Skrýt celý příspěvek

        • Riiiederner
          15:56 23.10.2023

          Kolik raket jim neodpalených zničili můžeme jen spekulovat , každopádně pokud nemáte problém s bombardováním baráku teroristů kteří by ohrozili vojáky pak nevím o čem se bavíme , ...Zobrazit celý příspěvek

          Kolik raket jim neodpalených zničili můžeme jen spekulovat , každopádně pokud nemáte problém s bombardováním baráku teroristů kteří by ohrozili vojáky pak nevím o čem se bavíme , ty vojáky tam IDF brzo pošle.Skrýt celý příspěvek

        • Riiiederner
          16:04 23.10.2023

          A to blábolení o chemických a biologických zbraních si laskavě odpusť protože o těch nepadlo ani slovo a od bombardování přesnou municí baráky terroristů je to fakt hooooodně ...Zobrazit celý příspěvek

          A to blábolení o chemických a biologických zbraních si laskavě odpusť protože o těch nepadlo ani slovo a od bombardování přesnou municí baráky terroristů je to fakt hooooodně daleko. Já chtěl upozornit na to ,že s lidmi s tluchubama jako ty by jsme dneska opravdu nevyhráli. Třeba se schozením atomovek na Japonsko ani ja nesouhlasím...no ani tak se ,ale tim kyjem po hlavách nemlátíme ,že ? Pokud si příště budeš potřebovat vymýšlet aby si vyprodukoval odpověď která nedává žádný smysl a je naprosto vylhaná tak asi raději mlč. Opice.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            16:29 23.10.2023

            rikas, ze jsi zatim nic spatneho na tom co IDF dela nevidel... a ja mam jaksi trochu lepsi predstavu, co presne bombardovani, obzvlast v takovem meritku skutecne znamena...

            rikas, ze jsi zatim nic spatneho na tom co IDF dela nevidel... a ja mam jaksi trochu lepsi predstavu, co presne bombardovani, obzvlast v takovem meritku skutecne znamena...

          • Riiiederner
            16:36 23.10.2023

            Super další vymyšlený bláboly...

            Super další vymyšlený bláboly...

          • Riiiederner
            16:38 23.10.2023

            Btw, chudáci nácíčci ,že jim britové a amíci bombardovali města chodíš do dneška oplakávat jich hroby ? Buď rád ,že IDF používá přesnou munici až jim dojde bude teprve důvod k ...Zobrazit celý příspěvek

            Btw, chudáci nácíčci ,že jim britové a amíci bombardovali města chodíš do dneška oplakávat jich hroby ? Buď rád ,že IDF používá přesnou munici až jim dojde bude teprve důvod k pláči.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            18:09 23.10.2023

            Ja naopak shozeni atomovek podporuj, v kontextu te situace a doby. Obet zabranila milionum obeti a to nejen v japonsku, ale prakticky hlavni duvod, proc soveti neovladli celou ...Zobrazit celý příspěvek

            Ja naopak shozeni atomovek podporuj, v kontextu te situace a doby. Obet zabranila milionum obeti a to nejen v japonsku, ale prakticky hlavni duvod, proc soveti neovladli celou evropu.

            tak britske bombardovani berlina vedlo k prioritizaci bombardovani londyna a tedy vyhralo to britum leteckou valku o britanii.

            Ty jejich nocni nalety zapalnymi bombami +44 uz je ale jine kafe...

            Nicmene, obyvatele tech mest a dovezeni otroci meli aspon system vcasne varovani + kryty a tim jak nepresne to bombardovani bylo, slusnou sanci to prezit.

            Ale hlavne se ukazalo, ze ani to denni presnejsi strategicke bombardovani amiku nebylo extra efektivni...

            LINEBACKER ve Vietnamu, masivni bombardovani, dohnalo SV k vyjednavani, k vitezstvi to ale nevedlo vinou spatne politiky.

            Bombardovani Srbska - opet ucel jasny, zastavit masakry a dotlacit Srbske vedeni k vyjednavani. Chyba Srbu, ze si mysleli, ze to ustoji.

            Bombardovani ukrajiskych mest - prakticky irelevantni pro prubeh valky, zbytecne zabijeni a akorat to zvysuje podporu a odhodlani ukrajincu...

            ---

            V GAZE bez systemu vcasneho varovani a krytu, asi fakt neches videt co udela takovy 2000lb JDAM obyvatelum toho baraku a lidem v okoli.. a kdyz je predem informuji a ta informace se ke vsem dostane vcas, ze to tam vybombarduji, tak jaky je pak relevantni ucel?

            Takze u me tady nejde o to, ze jsou vedlejsi ztraty, ale kdyz uz jsou tak to aspon k necemu musi vest... aby ta obet mela smysl.

            A tohle v Gaze bud povede k vyhnani obyvatelstva, okupaci a nebo jeste vetsi radikalizaci...


            Za par mesicu/let uvidime, jak tento posledni pokus v exterminaci teroristu dopadne a muzeme jen doufat, ze to nevyeskaluji do nejakeho vetsiho konfliktu.Skrýt celý příspěvek

          • Riiiederner
            18:15 23.10.2023

            Pak je tedy v pořádku vybombardovat gazu do zakladů jelikož to zabraní spoustě obětí na straně Izraelců a nemáme se o čem dále bavit.

            Pak je tedy v pořádku vybombardovat gazu do zakladů jelikož to zabraní spoustě obětí na straně Izraelců a nemáme se o čem dále bavit.

    • SpiritWar
      12:05 23.10.2023

      Svarovsky tu o hamase pise... https://twitter.com/martinsvar... Su to proste ty isty teroristi co vzdy a ideologia tiez., Zobrazit celý příspěvek

      Svarovsky tu o hamase pise...
      https://twitter.com/martinsvar...
      Su to proste ty isty teroristi co vzdy a ideologia tiez.,Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      12:48 23.10.2023

      Jo, Shanio, to co píšete víme všichni. Izrael teď má dvě možnosti - a obě mají velmi špatné vedlejší efekty: 1) Neútočit a nebojovat, čímž ochrání arabské civilisty, ale tím ...Zobrazit celý příspěvek

      Jo, Shanio, to co píšete víme všichni. Izrael teď má dvě možnosti - a obě mají velmi špatné vedlejší efekty:
      1) Neútočit a nebojovat, čímž ochrání arabské civilisty, ale tím potvrdí Hamásu, že jeho strategie byla správná a potvrdí všem ostatním šíleným muslimským teroristům, že na Izrael se teď útočit smí a nic jim nehrozí.
      nebo
      2) Pokusit se Hamás zničit s tím, že tím budou trpět i arabští civilisté, protože je Hamás používá jako živé štíty a jejich utrpení je jedním z hlavních zvrácených cílů té šilené organizace.

      Všichni také víme, že nebojovat znamená pro Izrael podepsat si rozsudek smrti. A teď něco, co nikdo nevíme… jak bojovat a minimalizovat utrpení civilistů natolik, aby se nepobouřily útlocitné muslimské dušičky všude na světě (jejich nemuslimské užitečné idioty nepočítám, ty v tom jedou z ideologických důvodů).Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        16:09 23.10.2023

        "Neútočit a nebojovat, čímž ochrání arabské civilisty, ale tím potvrdí Hamásu, že jeho strategie byla správná a potvrdí všem ostatním šíleným muslimským teroristům, že na Izrael se ...Zobrazit celý příspěvek

        "Neútočit a nebojovat, čímž ochrání arabské civilisty, ale tím potvrdí Hamásu, že jeho strategie byla správná a potvrdí všem ostatním šíleným muslimským teroristům, že na Izrael se teď útočit smí a nic jim nehrozí."

        Proc nebojovat? Ja po nich naopak chci, aby bojovali chytre. To mimo jine znamena nedelat to, co nepritel chce...

        pokud to chteji zastavit, musi bud dat tem lidem nejakou alternativu a nebo je okupovat a to vime jak dopadne...

        Bombardovani mesta akorat vytvari nove teroristy, lidi co se budou chtit za kazdou cenu pomstit. bylo to tak i u americkeho chirurgickeho bombardovani drony a tohle je uplne v jinem meritku. A pak se tu divite, proc tihle lidi tyhle zverstva oslavuji...



        samozdrejme je taky muzou vyhnat... to neni v nasem zajmuSkrýt celý příspěvek

        • Quetzal
          16:40 23.10.2023

          No ale v tom je to jaˇdro pudla - jak “jinak” chcete bojovat?

          Obávám se, že jinak a vlídněji než to dělá Iztael to prostě nejde.

          No ale v tom je to jaˇdro pudla - jak “jinak” chcete bojovat?

          Obávám se, že jinak a vlídněji než to dělá Iztael to prostě nejde.

        • skelet
          17:45 23.10.2023

          takže bys volil chirurgicky přesné útoky pomoci speciálů? Takže další "černý jestřáb sestřelen".
          Problém je, že ty přesně víš jak to nedělat, ale vůbec nevíš jak to udělat

          takže bys volil chirurgicky přesné útoky pomoci speciálů? Takže další "černý jestřáb sestřelen".
          Problém je, že ty přesně víš jak to nedělat, ale vůbec nevíš jak to udělat

    • danny
      13:05 23.10.2023

      Izrael je v extrémně komplikované situaci. Ať udělá cokoli, vždy to bude mít dost nebezpečné konsekvence. Příliš mírný postup vyvolá bouře domácích ortodoxních a nacionálně ...Zobrazit celý příspěvek

      Izrael je v extrémně komplikované situaci. Ať udělá cokoli, vždy to bude mít dost nebezpečné konsekvence. Příliš mírný postup vyvolá bouře domácích ortodoxních a nacionálně zaměřených, což je mírná většina, o kterou se opírá současná vláda. Zároveň to palestinští radikálové vezmou jako projev slabosti a zesílí útoky, protože i jen dosavadní útoky vytvořili dostačné množství vdov, sirotků a lidí, co přišli o všechno, takže ideální rekruty.
      Pokud zareaguje tvrdě, hrozí ztráta podpory umírněných, části armády a silových složek, omezení podpory ve světě a odpor muslimských zemí.

      Izrael si musí sakra rozmyslet, čeho chce dosáhnout. Pokud by se jednalo jen o změnu silových poměrů v Gaze, může provést operaci ala 2. válka v Čečensku. Relativně rychle a za cenu ztrát vlastních i na civilistech Gazu přeorat. V průběhu bojů je nutné vytvořit celkem komfortní podmínky pro uprchlíky a v táborech zajistit perfektní bezpečnostní screening. Následně je ale nutné ji zasypat penězi, bleskově vybudovat infrastrukturu a slušné podmínky k žití, dosadit si relativně loajálního "Kadyrova" a hlídat, aby se situace nezvrhla. Tuto prodlouženou ruku podporovat zpravodajsky, aby se mu pod rukama nerozjela nějaká radikální bojůvka a přivírat oči, když se s nimi nemilosrdně vypořádá.
      Problém ale nastává v okamžiku, kdy se vláda rozhodne vyslyšet volání radikálního křídla, které chce Gazu "osvobodit" a Palestince přimět, aby území opustili, ideálně někam úplně za hranice. To se může zvrtnout dost šíleně...Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        13:13 23.10.2023

        V určité situaci vláda a národ jednoduše přestanou politicky taktizovat a přejdou do módu "Totaler Krieg". Otázkou zůstává, zda je bestiální vražda 1400 lidí a únos dalších 200+ ...Zobrazit celý příspěvek

        V určité situaci vláda a národ jednoduše přestanou politicky taktizovat a přejdou do módu "Totaler Krieg". Otázkou zůstává, zda je bestiální vražda 1400 lidí a únos dalších 200+ už tím bodem, nebo ještě ne.Skrýt celý příspěvek

        • leir
          14:02 23.10.2023

          Netřeba ale argumentovat, že to platí na obě strany.

          Netřeba ale argumentovat, že to platí na obě strany.

          • danny
            15:01 23.10.2023

            Pro obě strany se jedná (minimálně v jejich vnímání) o existenční volbu. A i nejlepší řešení, která se dají vymyslet, se velké části lidí nebudou líbit. A přinesou spoustu utrpení. ...Zobrazit celý příspěvek

            Pro obě strany se jedná (minimálně v jejich vnímání) o existenční volbu. A i nejlepší řešení, která se dají vymyslet, se velké části lidí nebudou líbit. A přinesou spoustu utrpení. Takže se dá čekat ještě spousta krve na obou stranách.Skrýt celý příspěvek

      • Shania
        15:15 23.10.2023

        Vzdycky muzou dopomoc jine organizaci, aby to tam prevzala, jak uz to udelali v minulost, musi se jen ujistit, ze to pak nebude jeste horsi.

        Vzdycky muzou dopomoc jine organizaci, aby to tam prevzala, jak uz to udelali v minulost, musi se jen ujistit, ze to pak nebude jeste horsi.

        • skelet
          17:47 23.10.2023

          jaké organizaci?
          jak docílíš toho, aby dělala to co po ní chceš?
          Kdo jí zaštítí, aby měla respekt všech zúčastněných stran?

          jaké organizaci?
          jak docílíš toho, aby dělala to co po ní chceš?
          Kdo jí zaštítí, aby měla respekt všech zúčastněných stran?

    • Tino
      13:43 23.10.2023

      revolucne teorie maju v zasade jedno spolocne, nehladia na obete, komunisti to takto otvorene komunikovali, cim viac obeti , tym viac ludi sa do revolucie zapoji a vec ziska vacsiu ...Zobrazit celý příspěvek

      revolucne teorie maju v zasade jedno spolocne, nehladia na obete, komunisti to takto otvorene komunikovali, cim viac obeti , tym viac ludi sa do revolucie zapoji a vec ziska vacsiu vereju podporu.Skrýt celý příspěvek

    • Diver007
      14:02 23.10.2023

      Od toho útoku a shlédnutí několika málo záběrů obětí z řad rodin a dětí mě osobně se členy Hamasu zajímají jen ty videa, kde je vidět co možná největší počet KIA hamačíků.

      Od toho útoku a shlédnutí několika málo záběrů obětí z řad rodin a dětí mě osobně se členy Hamasu zajímají jen ty videa, kde je vidět co možná největší počet KIA hamačíků.

    • Marlow
      15:59 23.10.2023

      Uteklo mi neco nebo jsem opravdu videl jedinou demonstraci stojici za rec v Iraku? Jinak na vsech sestrizich z jinych mist byly jen zabery na par desitek ci stovek lidi a za nimi ...Zobrazit celý příspěvek

      Uteklo mi neco nebo jsem opravdu videl jedinou demonstraci stojici za rec v Iraku? Jinak na vsech sestrizich z jinych mist byly jen zabery na par desitek ci stovek lidi a za nimi uz jen bezny provoz. Vcetne treba Egypta kde tady pan z Hamasu tvrdi ze "to vre"... Vypada to ze i v muslimskych zemich a komunitach po evrope umi rozlisovat mezi okupaci Gazy Izraelem a tim co Hamas udelal.Skrýt celý příspěvek

  • night
    10:10 23.10.2023

    Nejznepokojivějším snímkem byl zcela zuhelnatělý kus hmoty, z něhož na první pohled nebylo poznat, že by kdy tvořil část lidského těla. Teprve po provedení CT skenu se potvrdilo, ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejznepokojivějším snímkem byl zcela zuhelnatělý kus hmoty, z něhož na první pohled nebylo poznat, že by kdy tvořil část lidského těla. Teprve po provedení CT skenu se potvrdilo, že se jedná o části dvou silně znetvořených lidských těl, konkrétně dvě míchy – jedna dospělého, druhá dítěte – svázané k sobě před upálením zaživa.

    Doktor Kugel vysvětlil, jak lze ze spálených trosek těl poznat, že oběti byly upáleny zaživa. „…Oběti mají saze v průdušnici, v krku – to znamená, že ještě dýchaly, když byly zapáleny.“

    Dodal také, že jediným milosrdenstvím je, že oběti pravděpodobně zemřely na otravu oxidem uhelnatým a na vdechnutí sazí dříve, než je spálil oheň.

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:05 23.10.2023

      A tomu v Londýně tleskalo 100 000 lidí.

      A tomu v Londýně tleskalo 100 000 lidí.

      • greenBelt
        12:35 23.10.2023

        Taky v Parizi, Berline, Varsave, NYC … Tady treba pan ze zachranky, ktery projde na misto cinu a nebere mu to hlava. Po tom jak vyvrazdili nekolik rodin, tak si Terostiste z ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky v Parizi, Berline, Varsave, NYC …

        Tady treba pan ze zachranky, ktery projde na misto cinu a nebere mu to hlava.

        Po tom jak vyvrazdili nekolik rodin, tak si Terostiste z Hamasu spolecne sedli a poobedvali.

        Varovani, popisuje to do datailu a je to drsny.

        https://x.com/imtizionism/stat... Skrýt celý příspěvek

      • beepee
        12:35 23.10.2023

        Těch 100 000 lidí to s klidem prohlásí za podvrh.

        Těch 100 000 lidí to s klidem prohlásí za podvrh.

        • Mortles
          16:02 23.10.2023

          Je to úplně stejný jako lidi, kteří bagatelizují ruský válečný zločiny, je doopravdy hrozně jednoduchý nechat mozek doma jenom proto, abych měl někoho, koho beru jako spasitele ...Zobrazit celý příspěvek

          Je to úplně stejný jako lidi, kteří bagatelizují ruský válečný zločiny, je doopravdy hrozně jednoduchý nechat mozek doma jenom proto, abych měl někoho, koho beru jako spasitele případně abych měl koho nenávidět. Možná je to trochu problém nedávné doby, nebo je to aspoň více vidět, ale je hrozně moc lidí, kteří si vyberou nějakou skupinu a jak je oblíbené říkat, začnou je vinit za "svoje posraný životy". A když najdou cokoli, co jim to vyvrací, tak to prostě popřou jako propagandu nebo něco takového. A nikdo není úplně imunní.Skrýt celý příspěvek

    • tomass
      18:23 23.10.2023

      Ty míchy budou spíše páteře, ne?

      Ty míchy budou spíše páteře, ne?

      • Quetzal
        23:10 23.10.2023

        Bůhví, co to bylo za termín v anglickém nebo hebrejském originále. Míchy to nebyly rozhodně, to je svazek nervů. Ale v každém případě to bylo určitě strašné. Strašné víc než lze ...Zobrazit celý příspěvek

        Bůhví, co to bylo za termín v anglickém nebo hebrejském originále. Míchy to nebyly rozhodně, to je svazek nervů. Ale v každém případě to bylo určitě strašné. Strašné víc než lze slovy vyjádřit.Skrýt celý příspěvek

  • danny
    10:07 23.10.2023

    Musím se trochu zastat Raidena. Níže dostal pěknej čoud, že žádná nemocnice zničena nebyla a že je to celé lež. Dovolím si upozornit, že i parkoviště na nádvoří nemocnice se běžně ...Zobrazit celý příspěvek

    Musím se trochu zastat Raidena. Níže dostal pěknej čoud, že žádná nemocnice zničena nebyla a že je to celé lež. Dovolím si upozornit, že i parkoviště na nádvoří nemocnice se běžně označuje za "nemocnici", takže nevidím důvod obviˇnovat ho ze šíření lží. Většina nemocnic se skládá z řady objektů, od technických, přes ambulance, lůžkovou část, urgentní příjem a operační sály.

    Ač jsem se přikláněl k tomu, že je většina příběhu výmysl, hlavně šílené číslo obětí (dopad raket Hamásu na území kontrolovaná Izraelem má obvykle do pěti obětí), překvapily mě zprávy v US médiích, které reportují o závěrech US zpravodajské komunity. Pro mě velmi překvapivě operují s odhadem obětí v intervalu 100-300, což je pro mě naprosto neslučitelné s tím, jak vypadá místo exploze.

    Úplně nepochopitelné je pro mě to, proč Izraelci k případu od začátku vypouštěli nesmyslnou mlhu, jako že si Hamás zasáhl sklad munice pod nemocnicí, pak zveřejňovali sestříhaná videa atd..., což, jak už jsem dříve psal, považuji za absolutní selhání PSYOPS.

    Přikládám odkaz na CNN, ale klíčová sdělení se celkem shodují napříč zdroji, které jsem procházel:

    "Podle odhadu amerických zpravodajských služeb bylo při výbuchu v nemocnici Al-Ahli Baptist v Gaze pravděpodobně zabito 100 až 300 lidí a v nemocnici došlo "pouze k lehkým strukturálním škodám", uvádí se v odtajněném hodnocení zpravodajských služeb, které získala CNN a které doplňuje původní hodnocení zveřejněné ve středu o další podrobnosti, podle nichž Izrael za úder není odpovědný.
    Národní bezpečnostní rada uvedla, že Bidenova administrativa plánuje zveřejnit co nejvíce informací o úderu v souvislosti s obviněními, že za výbuch je odpovědný Izrael.
    Nadále pracujeme na potvrzení toho, zda výbuch způsobila neúspěšná raketa PIJ," uvádí se v hodnocení ODNI. Bidenova administrativa diskutuje o tom, kolik nezpracovaných zpravodajských informací odtajnit na základě svého hodnocení, že smrtící výbuch v nemocnici v Gaze byl způsoben zbloudilou raketou palestinské militantní skupiny - podle vysoce postaveného úředníka administrativy nikoli raketou z Izraele.
    Bývalí zpravodajští důstojníci a zdroje obeznámené se současnými americkými zpravodajskými informacemi byli skeptičtí k tomu, že by USA mohly zveřejnit něco, čemu by arabský svět uvěřil."
    https://edition.cnn.com/2023/1... Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      11:47 23.10.2023

      Koukal jsem se na reportaz na Aljazeera a ta se odehravala na patkovisti pred nemocnici. Byla plna lidi jako na nadrazi ve spicce. Vladl tam zmazek. Auta, sanitky, pesi ...Zobrazit celý příspěvek

      Koukal jsem se na reportaz na Aljazeera a ta se odehravala na patkovisti pred nemocnici. Byla plna lidi jako na nadrazi ve spicce. Vladl tam zmazek. Auta, sanitky, pesi prijizdeli/odjizdeli kazdou vterinu. Pouze pro predstavu jak to tam vypada “parking lot” u nemocnice.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        12:47 23.10.2023

        Když ti do chumlu lidí a aut na parkovišti cokoli, co exploduje, každá "překážka" v podobě nejblíže stojících a aut absorbuje část tlakové vlny. Pokud k výbuchu dojde na zemi, ...Zobrazit celý příspěvek

        Když ti do chumlu lidí a aut na parkovišti cokoli, co exploduje, každá "překážka" v podobě nejblíže stojících a aut absorbuje část tlakové vlny. Pokud k výbuchu dojde na zemi, jako se dá u primitivních zařízení odpalovaných z Gazy předpokládat, odpovídá perimetr možných smrtelných zranění asi tomu kruhu, kde vidíš ohořelá auta. Kolik lidí se do takového prostoru může namačkat, si asi dokážeš představit. Jinak by situace vypadala v případě, kdy by k explozi došlo např ve výšce 3-5 metrů.Skrýt celý příspěvek

    • Stonkeeper
      11:54 23.10.2023

      Pokud ti shori altan na zahrade, taky rikas ze ti shorel barak?

      Pokud ti shori altan na zahrade, taky rikas ze ti shorel barak?

    • Tesil
      13:20 23.10.2023

      Tak jak se ukázalo i těm Izraelcům to někdy ulítne,ale o to nic.
      Spíš by mne zajímalo,jak se v případě zapojení Íránu zachová Čína a SA,přece jen uzavřeli nějaké dohody.

      Tak jak se ukázalo i těm Izraelcům to někdy ulítne,ale o to nic.
      Spíš by mne zajímalo,jak se v případě zapojení Íránu zachová Čína a SA,přece jen uzavřeli nějaké dohody.

  • liberal shark
    09:38 23.10.2023

    Jedno malé připomenutí z historie :
    https://www.valka.cz/14637-Mus...

    Jedno malé připomenutí z historie :
    https://www.valka.cz/14637-Mus...

  • Bravo78
    06:27 23.10.2023

    Pel mel, Medinat Jisra'el - "proměna" sever. Gazy: https://twitter.com/i/status/1... - selhávka raket vypálených Hamasem ... : ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel, Medinat Jisra'el
    - "proměna" sever. Gazy: https://twitter.com/i/status/1...
    - selhávka raket vypálených Hamasem ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - letiště v Damašku a Aleppu mimo provoz: https://twitter.com/obretix/st...
    - IAF, nálety pokračují: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - palposty Hamásu ... : https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/IDF/status...
    - NVS Hamásu ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - kibuc Be’eri ... : https://twitter.com/i/status/1...
    - poděkování panu Ashrafovi: https://twitter.com/KT_Insight...
    - trochu té propagace: https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

  • Raiden
    22:34 22.10.2023

    To se nebude moc líbit, ale zaznít by to zde mělo. Tom Cooper psal, že tu nemocnici v Gaze má možná opravdu na triku IDF. A dokládá to na důkazech. Nejsem ani pyrotechnik ani ...Zobrazit celý příspěvek

    To se nebude moc líbit, ale zaznít by to zde mělo. Tom Cooper psal, že tu nemocnici v Gaze má možná opravdu na triku IDF. A dokládá to na důkazech. Nejsem ani pyrotechnik ani specialista na zbraně, takže relevantnost důkazů posoudit nedokážu. A jistě pan Cooper určitě nemusí mít u tohoto případu přesné informace a/nebo může z nějakého důvodu lhát. Ale sleduju jeho komentáře k Ukrajině už půldruhého roku a tam se dlouhodobě ukazuje, že informace mívá obvykle docela přesné.
    https://xxtomcooperxx.substack...
    https://xxtomcooperxx.substack...

    Dále k tématu zničené nemocnice se na polském kanále HISTORIA REALNA velmi obšírně vyjádřoval Wojciech Szewko ( https://www.youtube.com/watch?... ). Ten sice moc nerozebíral technické důkazy, ale šel na to spíše logickou úvahou a řekl, že dokud nezačal Izrael vydávat prohlášení tak tipoval za viníka Hamás. Když během pár hodin vydalo IDF již páté vyjádření, které si navzájem odporovaly, tak změnil názor. Navíc útok proběhl chvíli poté co vypršelo Izraelské ultimatum k opuštění nemocnice - které odmítli splnit ajko neproveditelné. A navíc by to nebylo poprvé co Izrael zatloukal - zmiňoval tam případ nějaké zastřelené novinářky, kde IDF zapírala velmi podobně a prasklo to až po čase. Navíc už se ví, že v tomto případě už Izrael lhal (viz třeba ta událost se záběry Al Jazeera https://twitter.com/AJEnglish/... ) což dále přinejmenším zvyšuje nedůvěru.

    Za sebe jen doufám, že tento případ neusne a proběhne nějaké mezinárodní vyšetřování. Pokud to Izrael na triku nemá, tak by mu nemuseli zahraniční vyšetřovatelé tak vadit. Protože vybombardování nemocnice pod ochranou Červeného kříže je vážný válečný zločin a to by se mělo objasnit nade vší pochybnost. Už jen proto, že pan Szewko varoval, že řada států oficiálnímu vyjádření Izraele nevěří a to včetně těch více prozápadních. Pokud za to Izrael opravdu nemůže, tak to jen zbytečně zostřuje situaci v oblasti.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      23:06 22.10.2023

      Ale nemocnica zničená nebola, tak prečo píšeš o zničenej nemocnici? Celé to bola lož, nebolo pol tisícay obetí, budova minimálne poškodená, skrátka lož Hamasu. Ťažko sa to ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale nemocnica zničená nebola, tak prečo píšeš o zničenej nemocnici? Celé to bola lož, nebolo pol tisícay obetí, budova minimálne poškodená, skrátka lož Hamasu. Ťažko sa to priznáva, že vrahovia z Hamasu klamú? Hamas nie je hodnoverný zdroj ničoho, teda všetko čo povedia je irelevantné.Skrýt celý příspěvek

      • Raiden
        23:19 22.10.2023

        Píšu zde zajímavé informace na které jsem narazil. Od toho snad tato diskuze je. Je na každém jak s dostupnými informacemi naloží. A k věci: pokud by šlo jen o prohlášení Hamasu, ...Zobrazit celý příspěvek

        Píšu zde zajímavé informace na které jsem narazil. Od toho snad tato diskuze je. Je na každém jak s dostupnými informacemi naloží.

        A k věci: pokud by šlo jen o prohlášení Hamasu, tak bych jim také nevěřil. Ovšem nejsou sami kdo to říkají, takže dělat kategorické soudy do vyšetření případu je přinejmenším ošidné. Jinak odpovědi na prakticky všechny Vaše námitky shrnul pan Wojciech Szewko (a dokonce včetně oné výtky, že na první poslech verzi Hamasu rovněž nevěřil) právě v tom odkazovaném v rozhovoru. Doporučuji si ten rozhovor přinejmenším poslechnout.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          23:29 22.10.2023

          Ale ako vieš, že sa stal nejaký prípad, keď ho chceš vyšetrovať? Hovoril len Hamas, nikto viac, len od neho sú informácie o obetiach a ukázali sa ako lži, takže logická otázka je ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale ako vieš, že sa stal nejaký prípad, keď ho chceš vyšetrovať? Hovoril len Hamas, nikto viac, len od neho sú informácie o obetiach a ukázali sa ako lži, takže logická otázka je aký prípad riešiš? Prípad zničených áut na parkovisku? Lebo to sú nezávisle objektívne overiteľné informácie len.Skrýt celý příspěvek

          • Raiden
            00:01 23.10.2023

            Nevím proč znovu opakujete nepravdu, že to "říká jen Hamás". Mimo jiné zde totiž máme svědectví korespondentů několika televizních stanic, pak je zde vyjádření dalších nezávislých ...Zobrazit celý příspěvek

            Nevím proč znovu opakujete nepravdu, že to "říká jen Hamás". Mimo jiné zde totiž máme svědectví korespondentů několika televizních stanic, pak je zde vyjádření dalších nezávislých organizací, dále pak oficiální stanovisko několika států (např. Egypt, Jordán...)...atd atd. A protože o tom všem se hovoří v onom rozhovoru s panem Szewkem, tak soudím, že jste se s jeho poslechem nejspíš ani neobtěžoval. Proto se domnívám, že Vás nezajímají informace, ale jen hájíte "svého oblíbence". Diskuze tedy postrádá smyslu. Takže já již jen popřeji hezký zbytek večera.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Grohmann
            08:41 23.10.2023

            Raiden. Nepište o "zničené nemocnici" - žádná zničená nemocnice není. Snažíte se hledat pravdu, a přitom hned na úvod lžete - jsem si jistý, že nechtěně. Pište o 15 vyhořelých ...Zobrazit celý příspěvek

            Raiden. Nepište o "zničené nemocnici" - žádná zničená nemocnice není. Snažíte se hledat pravdu, a přitom hned na úvod lžete - jsem si jistý, že nechtěně.
            Pište o 15 vyhořelých autech na nádvoří nemocnice. OK? Hledáte přeci pravdu? Tak pište pravdu.Skrýt celý příspěvek

          • Raiden
            09:41 23.10.2023

            Ano pane Grohmanne - uznávám to byla moje nepřesnost. Na místě jsem pochopitelně nebyl a byť podle svědků došlo k úmrtím i uvnitř nemocnice a oběti musely být převáženy do jiných ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano pane Grohmanne - uznávám to byla moje nepřesnost. Na místě jsem pochopitelně nebyl a byť podle svědků došlo k úmrtím i uvnitř nemocnice a oběti musely být převáženy do jiných nemocnic (z toho se lze dohadovat, že přestože zásah byl vedle, tak i nemocnice byla nejspíš nějak poškozena nebo na čas vyřazena z provozu) tak máte pravdu, že zničená prokazatelně není. Měl jsem použít přesnější výraz. Příště si dám větší pozor.Skrýt celý příspěvek

          • Davive67
            12:54 23.10.2023

            SR-71 3verzie.. mimochodom v areály nemocnice sa údajne nachádzalo 1500 ludi a) delostrelecký granát kalibru 155 mm naplnený vysoko výbušnou náložou a vyzbrojený zápalnou šnúrou ...Zobrazit celý příspěvek

            SR-71
            3verzie.. mimochodom v areály nemocnice sa údajne nachádzalo 1500 ludi
            a) delostrelecký granát kalibru 155 mm naplnený vysoko výbušnou náložou a vyzbrojený zápalnou šnúrou nastavenou na výbuch; to by vysvetľovalo relatívne malý kráter a minimálne „trosky“, aj keď nie presne taký masaker, aký bol spôsobený stovkám civilistov pod výbuchom;

            b) takzvaná „bomba malého priemeru“ (v podstate „miniJDAM“, ako GBU-39 alebo GBU-53, s hmotnosťou 110-113kg; alebo

            c) Spice 250 (presne navádzaná bomba izraelskej výroby, podobná JDAM podľa svojej funkcie).

            ...kde a je najpravdepodobnejšie kvôli (relatívne) obmedzenému priestoru zasiahnutému výbuchom (ktorý stále vyrazil všetky dvere a rozbil všetky okná vo všetkých budovách komplexu a navyše zapálil niektoré jeho izby).

            Nech to bolo čokoľvek, nebola to žiadna obvyklá vysoko výbušná hlavica, pretože Palestínčania nehlásili veľký počet obetí spálených žiarom (namiesto toho boli priamo vystavení ľudia doslova „rozsekaní na kusy“) a nebolo to nič, čo by za sebou zanechávalo obvyklé kusy trosiek: zostal po nich len relatívne malý a plytký kráter.
            ...a ani Hamas, ani PIJ nemajú také hlavice vo svojich arzenáloch.Skrýt celý příspěvek

          • Tesil
            21:04 23.10.2023

            Raiden
            Snad jsi pochopil, že někdy prostě nemá cenu diskutovat.
            Tak už to tady chodí.

            Raiden
            Snad jsi pochopil, že někdy prostě nemá cenu diskutovat.
            Tak už to tady chodí.

        • Tino
          07:35 23.10.2023

          Raiden: kedze nemocnica znicena nebola a do arealu nespadla letecka bombaje zaver ,ze za znicenim nemocnice a vybuchom nemocnice moze mozno stat IDF , je lzivy.Stanoviska ...Zobrazit celý příspěvek

          Raiden: kedze nemocnica znicena nebola a do arealu nespadla letecka bombaje zaver ,ze za znicenim nemocnice a vybuchom nemocnice moze mozno stat IDF , je lzivy.Stanoviska jednotlivych statov su rovnake ako boli vydane par hodin po udalostiach v nemocnici a vsetky vychadzaju z tvrdeni Hamas.Preco arabske staty svoje postoje nezmenili je vec dalsej diskusie.Keby si TC sledoval co zjavne nesledujes vedel by si , ze jeho postoj k IZR je konzistentny,je silne proti IZR a ma tendenciu sklzavat k demagogii v tejto problematike,bludy popisal ja na temu Ukrajina mimochodom, odporucam ho brat s rezervou.Skrýt celý příspěvek

          • Davive67
            09:07 23.10.2023

            Izrael používa na bombardovanie aj húfnice so 155mm… a bežne požíva aj muníciu s efektom “air burst” s exploziou 1/1,5m nad zemou (minimálny kráter až jeho absencia) ale zato ...Zobrazit celý příspěvek

            Izrael používa na bombardovanie aj húfnice so 155mm… a bežne požíva aj muníciu s efektom “air burst” s exploziou 1/1,5m nad zemou (minimálny kráter až jeho absencia) ale zato deštruktívne účinky na živú silu na veľkej ploche. To že Hamas klame nie nič prekvapive, sú to teroristi. Ale prečo klame a zveličuje demokraticky Izrael? Sami vypustili hoax o useknutych hlavách 40 deti bez dôkazov… tak je na mieste pochybovať aj o hovorcoch IDF a ich populistických politikochSkrýt celý příspěvek

          • SR-71
            09:42 23.10.2023

            Davive67:
            Takže dělostřelecký granát zabije na parkovišti 500 lidí, zapálí 15 aut a přitom na většině aut zůstanou skla?

            Davive67:
            Takže dělostřelecký granát zabije na parkovišti 500 lidí, zapálí 15 aut a přitom na většině aut zůstanou skla?

          • liberal shark
            10:23 23.10.2023

            to Davive67 Kdyby to byl granát, tak jsou všude stopy po střepinách. A ty uříznuté hlavy máte ...Zobrazit celý příspěvek

            to Davive67
            Kdyby to byl granát, tak jsou všude stopy po střepinách. A ty uříznuté hlavy máte tady:
            https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            11:37 23.10.2023

            delostrelecky granat s triestivou nalozou by ciste teoreticky dokazal takuto paseku spachat ,keby tam ti ludia stali natlaceni ako sardinky, ale nestali.Proti IZR zaujem sa snazi ...Zobrazit celý příspěvek

            delostrelecky granat s triestivou nalozou by ciste teoreticky dokazal takuto paseku spachat ,keby tam ti ludia stali natlaceni ako sardinky, ale nestali.Proti IZR zaujem sa snazi vymysliet situaciu , ktora by zodpovedala rozsahu skod a poctu obeti, ktore nie su zname a modeluje si situaciu pozadovanym sposobom, presunuli sme sa od debaty znicenej nemocnice a leteckej pumy , ktora tto mala sposopbit k debate ako by to asi mohli IZR spachat a proti IZR sa toho drzia ako kliest.Je to imho komicke.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      04:21 23.10.2023

      Tom Cooper je hlavně vůči Izraeli poněkud zaujatý, vcelku se s tím ani netají.

      Tom Cooper je hlavně vůči Izraeli poněkud zaujatý, vcelku se s tím ani netají.

      • Davive67
        05:46 23.10.2023

        “Najlepsie” ako zdiskreditovať niekoho je spochybniť jeho morálny kredit a obviniť zo zaujatosti. Ideálne bez faktov:)

        “Najlepsie” ako zdiskreditovať niekoho je spochybniť jeho morálny kredit a obviniť zo zaujatosti. Ideálne bez faktov:)

        • Theokotos
          22:54 23.10.2023

          Doporučuji vám ještě jednou si přečíst můj příspěvek a pak se štípnout do nosu. Jestli to nepomůže, zde je nápověda: a) nezpochybňuji jeho morální kredit, to ani nemohu, protože ho ...Zobrazit celý příspěvek

          Doporučuji vám ještě jednou si přečíst můj příspěvek a pak se štípnout do nosu.
          Jestli to nepomůže, zde je nápověda:
          a) nezpochybňuji jeho morální kredit, to ani nemohu, protože ho vůbec neznám
          b) znovu zopakuji, že ani on sám se netají, že je vůči Izraeli kritický (tedy zaujatý), jestli vám to tedy vadí, směřujte výtku jemuSkrýt celý příspěvek

      • leir
        07:17 23.10.2023

        Jako fajn, informace o tom špitále na první pohled moc nesvědčí zrovna o Izraeli jako viníkovi - nicméně opakováním argumentu ad hominem tomu moc službu neděláte…

        Jako fajn, informace o tom špitále na první pohled moc nesvědčí zrovna o Izraeli jako viníkovi - nicméně opakováním argumentu ad hominem tomu moc službu neděláte…

    • Quetzal
      04:48 23.10.2023

      Pokud vím, informace identifikovaly výbuch na parkovišti vedle nemocnice, nikoliv zásah a destrukci nemocnice samotné. To by asi fotek od Hamásu byly plné noviny. Kdo byl autorem ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud vím, informace identifikovaly výbuch na parkovišti vedle nemocnice, nikoliv zásah a destrukci nemocnice samotné. To by asi fotek od Hamásu byly plné noviny. Kdo byl autorem se s jistotou do zevrubného mezinárodního vyšetřování opravdu nedozvíme.

      Pokud bych ale měl sázet na zdroje, tak Hamás lže vždy kdykoliv může a často, i když je na první pohled jasné, že je to nesmysl. Izrael oproti tomu je pod mnohostrannou mezinárodní kontrolou a je to demokratický stát, který se chová transparentně. Teď je ovšem ve válečném stavu a to pak záleží jen na vítězství a klamání je zcela běžná a akceptovaná praxe.

      Jinými slovy, pravdu se dozvíme až po válce a spekulovat je trochu ztráta času. Střípky nových informací ovšem stojí za to shromažďovat i tak. Dělat ale závěry je zcela předčasné.

      PS. Tom Cooper je v věci Izraele zcela nesoudný a nevěrohodný zdroj. Stačí si přečíst pár jeho reportů.Skrýt celý příspěvek

      • SpiritWar
        08:38 23.10.2023

        Tak ak to video kde bolo vidno ten vybuch bolo naozaj prave, tak to bola na 90% zlihana rachetla hamasu. Riadne tam pľaslo palivo rakety ktore nestihlo vyhoreť ,pripomenulo mi to ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak ak to video kde bolo vidno ten vybuch bolo naozaj prave, tak to bola na 90% zlihana rachetla hamasu.
        Riadne tam pľaslo palivo rakety ktore nestihlo vyhoreť ,pripomenulo mi to termobaricky vybuch.
        Ked vidim tie chirurgicky odpalene budovy, tak si len tazko viem predstatavit ze idf nevie co robi. Keby tam bola raketova baraz hamasu tak tam hodia jdam a je tam krater ako svina. Ale v tom parciku boli ludia a ty by tam neboli, keby z tade vystrelovali rakety. Pre mna je to jasne ako facka...Skrýt celý příspěvek

        • Raiden
          09:56 23.10.2023

          Mimochodem - že to byla raketa Hamásu už netvrdí ani Izrael. Tuto verzi opustil, protože rakety běžně používané Hamásem jsou příliš malé a na takové škody by nestačily. Takže ...Zobrazit celý příspěvek

          Mimochodem - že to byla raketa Hamásu už netvrdí ani Izrael. Tuto verzi opustil, protože rakety běžně používané Hamásem jsou příliš malé a na takové škody by nestačily. Takže aktuální oficiální verze Izraele (se kterou přišel poté co byl na to upozorněn) je, že to byla raketa organizace Islámský džihád, jenž prý používá větší rakety.Skrýt celý příspěvek

          • Raiden
            09:58 23.10.2023

            A teď jsem si všimnul, tak pro jistotu upřesním - nevím jestli jsem nepoužil chybně slovo "aktuální" protože dnes jsem se ještě nedíval jestli Izrael nepřišel s nějakou novější ...Zobrazit celý příspěvek

            A teď jsem si všimnul, tak pro jistotu upřesním - nevím jestli jsem nepoužil chybně slovo "aktuální" protože dnes jsem se ještě nedíval jestli Izrael nepřišel s nějakou novější verzí příběhu. Přesnější by tedy bylo použít výraz "další oficiální verze Izraele".Skrýt celý příspěvek

          • SpiritWar
            10:25 23.10.2023

            Mne je šuvix ktora banda vrahov deti to bola

            Mne je šuvix ktora banda vrahov deti to bola

          • Raiden
            08:38 24.10.2023

            SpiritWar - Získal jsem z předchozího dojem, že v této diskuzi se velmi důsledně dbá na přesnost a pravdivost všech uváděných informací. Ale teď s údivem zjišťuji, že to nejspíš ...Zobrazit celý příspěvek

            SpiritWar - Získal jsem z předchozího dojem, že v této diskuzi se velmi důsledně dbá na přesnost a pravdivost všech uváděných informací. Ale teď s údivem zjišťuji, že to nejspíš platí jen pro jednu stranu diskuze. To je jistě dobré vědět.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 49 z 70