VÁLKA V IZRAELI

VÁLKA V IZRAELI
Izraelská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce v Izraeli.

Nahlásit chybu v článku


Stránka 51 z 82
Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • conservative carp
    09:36 03.11.2023

    "Blinken přiletěl do Izraele, chce vyjednat přestávku v bojích v Gaze." Tohohle se trochu obávám, že zase dojde na hraběcí rady vedouci k zamrznuti problému, snad je to jen ...Zobrazit celý příspěvek

    "Blinken přiletěl do Izraele, chce vyjednat přestávku v bojích v Gaze."
    Tohohle se trochu obávám, že zase dojde na hraběcí rady vedouci k zamrznuti problému, snad je to jen oficiální důvod pro veřejnost a skutečný důvod návštěvy bude jiný.
    Za vlastní civily je odpovědná tamni vláda a nezdá se, že by ji jejich osud nějak trápil.
    https://www.ceskenoviny.cz/zpr... Skrýt celý příspěvek

    • danny
      09:49 03.11.2023

      Jasně, hraběcí rady. Co tak připustit, že by měl Blinken trošku lepší představu o amerických kapacitách co se týče finančních prostředků, zásob munice, logistických kapacitách ...Zobrazit celý příspěvek

      Jasně, hraběcí rady. Co tak připustit, že by měl Blinken trošku lepší představu o amerických kapacitách co se týče finančních prostředků, zásob munice, logistických kapacitách atd... a možná také o širších souvislostech, a globálních dopadech, které si tady z pozice fandů fotbalového zápasu nějak neuvědomujeme?
      Hamás není vláda, je to max. něco na úrovní místní samosprávy. A to ještě její politické křídlo. To ozbrojené je plnohodnotná teroristická organizace mučednického typu, takže pozastavovat se nad jejich netrápením se osudy civilistů je mimo mísu. Naopak, utrpení civilistů je jedním ze zamýšlených prostředků boje.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      23:49 03.11.2023

      Skutečné důvody se asi jen tak nedozvíme, ale světová propalestinská a antisemitská veřejnost volá po příměři, takže je to dobrá zástěrka. Pokud je to ale pravda, tak asi těžce ...Zobrazit celý příspěvek

      Skutečné důvody se asi jen tak nedozvíme, ale světová propalestinská a antisemitská veřejnost volá po příměři, takže je to dobrá zástěrka. Pokud je to ale pravda, tak asi těžce narazí. Izrael bojuje za svou existenci a hledá své unesené občany a jen tak něco ho nezastaví.Skrýt celý příspěvek

  • Davive67
    08:57 03.11.2023

    https://www.nytimes.com/2023/1... Kongres USA schválil balík pomoci len pre Izrael, ignorujúc Ukrajinu. Americká Snemovňa reprezentantov ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.nytimes.com/2023/1...

    Kongres USA schválil balík pomoci len pre Izrael, ignorujúc Ukrajinu.
    Americká Snemovňa reprezentantov odhlasovala pridelenie 14,5 miliardy dolárov na pomoc Izraelu. Pomoc Ukrajine sa tentoraz neposkytuje. Väčšina republikánov návrh podporila, zatiaľ čo väčšina demokratov bola proti.
    Biden sľúbil, že ho bude vetovať, a demokrati v Senáte nenechajú návrh zákona prejsť. Presne v čase, keď to Ukrajina najmenej potrebujeSkrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      23:50 03.11.2023

      Biden deklaroval, že to hodlá vetovat. Ještě bude veselo.

      Biden deklaroval, že to hodlá vetovat. Ještě bude veselo.

  • RiMr71
    08:27 03.11.2023

    Tak až (pokud) boss Hizballahu v Bejrůtu dnes vyhlásí válku sionistickým psům, tak v průběhu následujícího bouřlivého skandování AllahuAkbar by mu měla na stage spadnout půltunová ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak až (pokud) boss Hizballahu v Bejrůtu dnes vyhlásí válku sionistickým psům, tak v průběhu následujícího bouřlivého skandování AllahuAkbar by mu měla na stage spadnout půltunová JDAM... to by je pěkně nasralahalo...
    ...ale předpokládám, že se pěkně po arabsku obklopí dětmi...

    .ta je tak vymaštěná, že může dělat jen v Applu...
    "Nataša Dachová, zaměstnankyně společnosti Apple, hrdě prohlašuje, že je německého původu a že zná Židy:

    - plíží se po zemích
    - kradou lidem životy
    - mučit ostatní"

    https://t.me/beholdisraelchann...

    Kamarád našich antisemitů, stejně tak i důvěryhodný:
    https://t.me/beholdisraelchann... Skrýt celý příspěvek

    • Schräge Musik
      08:38 03.11.2023

      Tak vyhlášení války až teď je lepší varianta, izraelské letectvo už je plně mobilizované a také má volnější bombardovací kapacity.

      Tak vyhlášení války až teď je lepší varianta, izraelské letectvo už je plně mobilizované a také má volnější bombardovací kapacity.

    • Tino
      09:03 03.11.2023

      do otvoreneho konfliktu s IZR nepojde ziaden hrac, ktory v oblasti financuje bordel, Husiovia, siitske milicie zo Syriie a, ci Hizballah odkazuju na Iran, zaujimave bude sledovat ...Zobrazit celý příspěvek

      do otvoreneho konfliktu s IZR nepojde ziaden hrac, ktory v oblasti financuje bordel, Husiovia, siitske milicie zo Syriie a, ci Hizballah odkazuju na Iran, zaujimave bude sledovat co sa stane ak sa tieto gangy zapoja do vojny, ako to vyhodnoti IZR a spojenci, hra na "to nebojujeme my" podla man nebude fungovat a pojde sa tvrdo po Iranskych vojenskych a zasobovacich kapacitach.Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    07:44 03.11.2023

    Tí, čo sú od Izraela dostatočne ďaleko, sú najodvážnejší ;-p - Alžírsky parlament splnomocnil prezidenta na konfrontáciu s ...Zobrazit celý příspěvek

    Tí, čo sú od Izraela dostatočne ďaleko, sú najodvážnejší ;-p - Alžírsky parlament splnomocnil prezidenta na konfrontáciu s Izraelom:
    https://bnn.networ... k/politics/algerian-parliament-supports-presidents-decision-amid-escalating-israeli-palestinian-conflict/Skrýt celý příspěvek

  • tomason
    06:30 03.11.2023

    Romove jsou potomky Keltu, narok Cechu a Moravanu na Ceskou Republiku vychazi ze starych povesti ceskych. Stejny argument jako ze Arabove z Palestiny, coz neni zadny narod, jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Romove jsou potomky Keltu, narok Cechu a Moravanu na Ceskou Republiku vychazi ze starych povesti ceskych.
    Stejny argument jako ze Arabove z Palestiny, coz neni zadny narod, jsou potomky Kanaancu, a historicky narod Zidu na Judeu, dnes nespravne nazyvanou Palestina, vychazi z Bible.

    https://www.templemount.org/qu...
    "Mojžíšovi jsme [Alláh] dali devět jasných znamení. Zeptejte se Izraelitů, jak se on [Mojžíš] mezi nimi poprvé objevil. Faroah mu řekl: ,Mojžíši, vidím, že jsi uhranutý.' "Ty dobře víš," odpověděl [Mojžíš], "že nikdo jiný než Pán nebes a země nezjevil tato viditelná znamení. Faroa, jsi odsouzen k záhubě."

    "Faroah se je [Izraelity] snažil vystrašit ze země [izraelské], ale my [Alláh] jsme ho [faroa] utopili spolu se všemi, kdo s ním byli. Potom jsme [Alláh] řekli Izraelitům: ‚Bydlete tato země [Izraelská země]. Až se naplní slib budoucího [Konce dnů], my [Alláh] vás všechny [Izraelity] shromáždíme [v zemi Izraele]."

    "My [Alláh] jsme zjevili Korán s pravdou a s pravdou, která sestoupila. Poslali jsme tě [Mohameda] jen proto, abys hlásal dobré zprávy a varoval."

    [Korán, "Noční cesta", kapitola 17:100-104]

    https://www.tabletmag.com/sect...
    "Alláh je sionista"
    I v koranu se pise ze Zidum byla pridelena zeme. Tohle maji muslimove hodne radi, i kdyz je to udajne zruseno pozdejsi versi.
    No jasne Mojzis hovoril s allahem. Mohamed se v kreci a s penou u pusy valel na zemi, a tu zaslechl hlas. Mohamed si rekl, posedl me dabel. Kdyz se sveril manzelce, tak ta mu rekla , ze to neho promluvil buh. A tak mile deti vznikl islam. Neni nad to prevzit ciziho boha, proroky, a potom tvrdit ze jim bude delat sefa. Takove uznani po muslimsku. Podle islamu neni islam nove nabozenstvi, ale posledni a jedinna verze boziho poselstvi.

    Podle mezinarodniho prava nelze okupovat uzemi neexistujici statu.
    Izraelsky nejvyssi soud rozhodl, ze osady na osvobozenych uzemich muzou byt pouze na pozemcich bez majitele. Tyto veci spolu vubec nesouvisi.

    A podle shanii je uplne jedno co rozhodl Izraelsky soud, jsou to okupovane uzemi. Izraelsky nejvyssi soud rozhodoval o necem uplne jinem. Nejsou to nelgalni osady, jsou osady na pozemcich bez majitele.
    Ty uzemi nejsou okupovane, protoze Izrael neokupuje uzemi zadneho statu. Vubec to nesouvisi s rozhodnutim Izraelskeho nejvyssiho soudu. Tak hovori mezinarodni pravo. Tyto uzemi jsou naopak osvobozene, protoze je v roce 1967 osvobodil od Jordanske okupace. A napisi to znova, nebyt Izraele, tak Arabove z Judei nemaji zadne uzemi.

    V Izraeli muzou zit Arabi, proc by Zide nemohli mit osady na pude bez majitele v sektoru C Judska a Samari, ktery je podle dohod z Osla pod civilni a vojenskou spravou Izraele. A pro by se zide nemohli usazovat v cele Judei? Nebo snad nekdo chce Judefree Judeu.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/...

    Izrael zabira 27% byvale mandatorni oblasti Palestina, 70% procent Izraele zabira Negevska poust, v Izraeli tvori Arabove 20% obyvatelstva a maji vetsi prava a maji se lepe nez v okolnich Arabskych statech. Jordansko tvori pres 70% mandatorni oblasti Palestina.

    Muslim, komunista, protibelossky rasista a nejhorsi prezident vsech dob. Musim rict, ta profilovka se povedla.Skrýt celý příspěvek

  • Bravo78
    04:28 03.11.2023

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl - začneme zostra, web mapující HAMAS MASSACRE ... : https://www.hamas-massacre.net... - fronta východ, Jenin: ...Zobrazit celý příspěvek

    Pel mel ko, Daulat Isrá'íl
    - začneme zostra, web mapující HAMAS MASSACRE ... : https://www.hamas-massacre.net...
    - fronta východ, Jenin: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - fronta jih, světlice nad Gazou: https://twitter.com/MarQs__/st...
    https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/TheMossadI... https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - fronta sever: https://twitter.com/i/status/1...
    -- Hizbollah hlásí 52 (jinde píší 55) mrtvých bojovníků: https://twitter.com/sentdefend...
    - IAF, velitel letky 140: https://twitter.com/i/status/1...
    -- zachycení nepřátelské řízené střely a rakety: https://twitter.com/i/status/1... https://twitter.com/i/status/1...
    - Il. ztráty ... : https://twitter.com/sentdefend...
    -- rakety Hamásu v Il. : https://twitter.com/i/status/1...
    - Hasan Nasralláh, projev Bejrút: https://twitter.com/YWNReporte... Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    01:43 03.11.2023

    Tak toto je ako z WW2 ničenie tankov Merkava MK4 a keby to boli Orkovia povedali by, že po "dedovsky". zdroj: https://twitter.com/AndreiBtvt... P.S. a ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak toto je ako z WW2 ničenie tankov Merkava MK4 a keby to boli Orkovia povedali by, že po "dedovsky".
    zdroj: https://twitter.com/AndreiBtvt...

    P.S. a teraz dajte niekto ten o tom ako pechota chráni tanky...Skrýt celý příspěvek

    • SpiritWar
      05:35 03.11.2023

      Chalanisko odvazny, ale hlupy. Takto polozena tandemova hlavica na tank ma podla mna minimalny ucinok.

      Chalanisko odvazny, ale hlupy. Takto polozena tandemova hlavica na tank ma podla mna minimalny ucinok.

      • PavolR
        07:15 03.11.2023

        Povedal by som, že účelom mohla byť buď aktivácia reaktívnej ochrany na mieste, kam to plánovali napáliť, alebo vyradenie aktívnej prachom zvýreným výbuchom, prípadne oboje.

        Povedal by som, že účelom mohla byť buď aktivácia reaktívnej ochrany na mieste, kam to plánovali napáliť, alebo vyradenie aktívnej prachom zvýreným výbuchom, prípadne oboje.

        • SpiritWar
          09:12 03.11.2023

          Aha pozrel som si to este raz, on na tej hlavici vytiahol spicku a hlavicu nasmeroval na spoj trupu a veze, takze kumulativny lúc mohol fungovat. Ale taketo rucne pouzitie asi ...Zobrazit celý příspěvek

          Aha pozrel som si to este raz, on na tej hlavici vytiahol spicku a hlavicu nasmeroval na spoj trupu a veze, takze kumulativny lúc mohol fungovat.
          Ale taketo rucne pouzitie asi nedokaze kazde rpg spravne?
          Aj ucinok asi bude slabší ako pri klasickom odpalení i ked to apsko to asi vyradilo.Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    21:14 02.11.2023

    "Nedůvěra voličů ve schopnost Benjamína Netanjahua vést válku je naprosto bezprecedentní a je otázka, jestli ten vůbec vydrží až do konce války. Pravicoví voliči (dříve Bibiho ...Zobrazit celý příspěvek

    "Nedůvěra voličů ve schopnost Benjamína Netanjahua vést válku je naprosto bezprecedentní a je otázka, jestli ten vůbec vydrží až do konce války.
    Pravicoví voliči (dříve Bibiho bašta) 10% Bibi, 41% armáda
    Střed 3% Bibi, 74% armáda
    Levice 4% Bibi, 80% armáda
    (zdroj IDI)"

    https://twitter.com/IrenaKalho... Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      23:16 02.11.2023

      Blbosť na ntú, počas vojny nebudú žiadne protesty, nebude sa meniť, je to len prieskum komu veríte viac. Inak celý svet je bombardovaný debilnými prieskumami, ktoré vnucujú ľuďom, ...Zobrazit celý příspěvek

      Blbosť na ntú, počas vojny nebudú žiadne protesty, nebude sa meniť, je to len prieskum komu veríte viac. Inak celý svet je bombardovaný debilnými prieskumami, ktoré vnucujú ľuďom, čo si akože myslí väčšina, a že si to aj oni majú myslieť a politici podľa toho konať.Skrýt celý příspěvek

      • dusan1
        07:22 03.11.2023

        Samozrejme : ) Načo sledovať "debilné prieskumy", keď pár "salatnik" to vie hneď a najlepšie ... že ? To je typická argumentácia dezolátov .... všetci klamú ... nik Vám nehovorí ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozrejme : )

        Načo sledovať "debilné prieskumy", keď pár "salatnik" to vie hneď a najlepšie ... že ?

        To je typická argumentácia dezolátov .... všetci klamú ... nik Vám nehovorí pravdu .. ale my to všetko vieme ... a je to jednoduché ... a je to tak a tak ... hotovo.Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          09:40 03.11.2023

          Průzkum nejsou volby. Babiš si to taky plete, ale čísla v průzkumech nikomu na nic právo nedávají.

          Průzkum nejsou volby. Babiš si to taky plete, ale čísla v průzkumech nikomu na nic právo nedávají.

    • tomason
      06:54 03.11.2023

      V Izraeli voli levici 30% obyvatelstva, a pritom nejvyssi soud, a vedeni zpravodajskych slozek jsou levicaci.

      V Izraeli voli levici 30% obyvatelstva, a pritom nejvyssi soud, a vedeni zpravodajskych slozek jsou levicaci.

  • Shania
    20:58 02.11.2023

    dobre vlakno o predchozich skorodohodach

    https://twitter.com/tomaspueyo...

    dobre vlakno o predchozich skorodohodach

    https://twitter.com/tomaspueyo...

    • tomason
      07:34 03.11.2023

      "Nedovolte, aby vám někdo říkal, že je to nemožné." Co je na tom vlakne dobre, Arabove promeskali prilezitost. Siri naprosto spatny narativ. Arabove z Palestiny nikdy v minulosti ...Zobrazit celý příspěvek

      "Nedovolte, aby vám někdo říkal, že je to nemožné."
      Co je na tom vlakne dobre, Arabove promeskali prilezitost. Siri naprosto spatny narativ.

      Arabove z Palestiny nikdy v minulosti zadny stat nemeli, a nikdy mit nebudou. Tahle skupina lidi, neni to narod, nema zadny narok na stat. K cemu dalsi zkorumpovany Arabsky stat, pravo na sebeurceni ma pouze narod.

      Stejne jako ilegalni migranti v Barme. Prisli z Banglades, ilegalne zabiralii pudu, prepadali vesnice, znasilnovali vrazdili. A kdyz prepadli policejni stanice, tak dosla Barme trpelivost.
      Roginghove nejsou zadny narod. Zajimave je ze stejne jako Arabove z Palestiny jsou muslimove.

      Tim samozrejme nic nenaznacuju, tim bych se dopoustel hanobeni a podnecovani na zaklade nabozenstvi, popripade predsudecne nenavisti formou kritiky islamu.
      A jak rikaji takzvane liberalni takzvani demokrati, zacina to nenavisti a konci holokaustem, slovo je zbran. Proto je treba zavest cenzuru, tedy boj proti dezinformacim, protoze kazdy musi nest zodpovednost, jak mi psal jeden takzvane liberalni takzvane demokraticky soudruh.Skrýt celý příspěvek

      • Davive67
        09:17 03.11.2023

        ...Zobrazit celý příspěvek

        https://en.m.wikipedia.org/wik...
        Neznalosť histórie neospravedlňuje, doštudovať
        V roku 1918 vojská spoločenstva národov okupovali Palestínu a potom to, čo je dnes Libanon a potom Damascus (t.j. Sýria) v spolupráci s arabskými povstalcami, ktoré Za predchádzajúcich 400 rokov boli všetky tri územia pod kontrolou Osmanskej ríše - západnou propagandou už v 19. storočí vyhlásené za 'chorého človeka na Bospore'...
        Posledné desaťročia svojej existencie bola Osmanská ríša parlamentnou monarchiou, v ktorej sa všetky rôzne etnické a náboženské skupiny tešili rôznym stupňom samosprávy: všetci posielali zástupcov do parlamentu v Konštantínopole (oficiálne premenovaný na Istanbul až neskôr). Prvý zástupca z územia Palestíny (vtedy pod kontrolou Vilayat Sýria) bol do tohto parlamentu zvolený v roku 1877. V roku 1908 slúžilo v parlamente asi 20 Palestínčanov.... a bolo tam asi 20 denníkov a vedľa žiadna cenzúra...
        Keď vojská Commonwealthu „oslobodili“ oblasť, v roku 1918 miestni arabskí nacionalisti a „kráľ“ Faysal (syn Šarifa z Mekky dovážaného Briti z Mekky) vyhlásili Sýrske arabské.
        Rovnako ako britsko- francúzske vojenské okupačné úrady urobili maximum, aby odstránili všetky stopy Osmanskej ríše - a tak rozpustili jej parlament a akúkoľvek miestnu správu, hneď ako sa uložili k moci - tak aj väčšina následných západných historikov "úplne vymazali zo stránok dejín" príbeh Sýrskeho arabského kráľovstva.

        Pravdepodobne preto, že išlo o plne funkčnú ústavnú monarchiu s parlamentom a kabinetom, operačnými úradmi a ústavou trvajúcou na rešpektovaní práv a výsad _všetkých_ etnických T.j. Damask sa „neoklesol v anarchii a požiari“: miestni obyvatelia dokázali, že sa dokážu rýchlo zorganizovať a spravovať, dokonale pluralisticky. V skutočnosti to nie je prekvapenie: takto žili 400 rokov osmanskej vlády.
        Jedinou vecou "nie som si celkom istý" o Sýrskom arabskom kráľovstve boli jeho hranice: všade tam bola britská vojenská prítomnosť a už pod kontrolou Palestíny a francúzske pristátie v tom, čo sa stalo Libanon, a osmanské vojská sťahujúce sa smerom na sever, nikdy sa nepodarilo správne vymedziť hranice.
        Samozrejme, samotná myšlienka panaarabského "impire" bola absolútnym nie-nie Západu. V skutočnosti to bolo proti francúzsko-britským návrhom definovaným Sykesovo-Picotskou zmluvou z roku 1916 (popri ktorej sa dve cisárske mocnosti plus Rusko rozhodli rozdeliť medzi seba bývalé osmanské majetky na Blízkom východe) a Západniaci tiež „vedeli lepšie“ o tom, ako by sa mali miestni správať sami.
        Medzitým v roku 1919 istý Woodrow Wilson, ktorý bol náhodou v tom čase prezidentom USA, si nebol istý, či Briti a Francúzi urobia správne rozhodnutie. Wilson tak ako bol „náve pluralista“ založil King-Crane Commission, aby zistila, čo chcú miestni ľudia na Blízkom východe.
        Komisia kráľa-Žriava uzavrela drvivú väčšinu miestnych obyvateľov – a to: bez ohľadu na to, kde, v Jeruzaleme, Ammáne, Damasku alebo Bejrúte – chce sebaurčenie, teda Sýrie arabské kráľovstvo.
        Ale v najlepších tradíciách doby bol Wilson tiež rasista, a tak sa rozhodol, že miestni nič z toho nebudú mať – a Briti a Francúzi nechali robiť, čo chcú. Francúzi sa potom nasťahovali, zničili Sýrske arabské kráľovstvo a začali vytvárať umelé štáty ako Libanon, alavitský štát, toto a kým Briti začali vytvárať Irak, Libanon, Jordánsko, Palestínu atď

        ... toto umožnilo Britom a Francúzom zapôsobiť na svoje "riešenia" (vo forme "mandátov") na Ligu národov, pričom vylúčili delegáciu Sýrie arabského kráľovstva z Parížskej mierovej konferencie z roku 1919 a úplne ignorovali desiatky tisíc petícií poslaných 'Arabskí barbari', ktorí prosili za vlastný štát...

        (Iste, Briti mali pochybnosti o takýchto riešeniach, ale ich problém bol, že kráľa Faysala silno podporovali množstvo bývalých dôstojníkov Osmanskej armády, ktorí počas prvej svetovej vojny odmietli dezertovať; medzi nimi bol predovšetkým Jusuf al-Azma narodený v Damasku, ktorý bojoval na Galipolli spolu s - a rovnako úspešne ako - istým Mustafa Kemal, ktorý sa snažil zorganizovať podobný "zbrojný národ", ako Kemal - druhý menom "Atatürk" - sa zamýšľal zorganizovať v tom, čo sa neskôr stalo Turecko/Türkye. Faysal vymenoval al-Azmu za svojho ministra obrany a šéfa štábu).

        ... o niekoľko rokov neskôr Briti (Winston Churchill osobne) potom vyzbierali kráľa Faysala v exilu a namiesto toho ho intronovali na kráľa Iraku...

        ... kým nás indoktrinujú, že v Palestíne nikdy nebol arabský štát....

        ... a tak sa začal váľať kameň vedúci k totálnemu chaosu, ktorý poznáme ako ' Blízky východ našich čias'...

        “My Arabi, a obzvlášť potom tí vzdelaní medzi nami, pozeráme s najhlbšími sympatiami na sionistické hnutie… vrelo vítame Židov späť doma… Pracujeme spoločne na reformovanom a novom Blízkom východe a naše hnutie dopĺňajú jedno druhé. Naše hnutia sú národné, nie imperialistické. Je dosť priestoru v Sýrii pre oba naše národy a domnievam sa, že ani jedna strana nemôže byť úspešná bez tej druhej “
        — emír Fajsal, niekoľko mesiacov po podpísaní Fajsal-Weizmanovej dohody
        Nakoniec celá dohoda stroskotala, pretože Spojené kráľovstvo nedodržalo svoje záväzky voči Arabom a prenechalo Sýrii Francúzom.Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    20:33 02.11.2023

    Bráni Nasralláh Hizballáhu vstúpiť do vojny alebo je to Irán? „Irán berie do úvahy domáce úvahy svojich zástupcov. Čo sa týka Hizballáhu, máte ekonomický kolaps Libanonu... Zo ...Zobrazit celý příspěvek

    Bráni Nasralláh Hizballáhu vstúpiť do vojny alebo je to Irán?

    „Irán berie do úvahy domáce úvahy svojich zástupcov. Čo sa týka Hizballáhu, máte ekonomický kolaps Libanonu... Zo štátov Perzského zálivu by pravdepodobne neprišla pomoc na oživenie hospodárstva,“ vysvetľuje @FDD David Daoud pre @laura_i24
    https://twitter.com/i24NEWS_EN...

    Politický líder Hisballahu letí do Iránu:
    https://twitter.com/i24NEWS_EN...

    Mesto Gaza je už kompletne obkľúčená:
    https://twitter.com/i24NEWS_EN... Skrýt celý příspěvek

  • conservative carp
    19:34 02.11.2023

    "Bojovali jsme několik hodin, když jsem vyšel z kibucu, čekalo tam 500 vojáků a stáli na místě,“ diví se přeživší masakru." Nemůžu a nechci to hodnotit, ale jde o autentickou ...Zobrazit celý příspěvek

    "Bojovali jsme několik hodin, když jsem vyšel z kibucu, čekalo tam 500 vojáků a stáli na místě,“ diví se přeživší masakru."
    Nemůžu a nechci to hodnotit, ale jde o autentickou výpověď kibucníka. Tohle je pro mě osobně překvapení a zklamání z IDF reakcí dne 7.10.
    I. Kalhousová po masakru mluvila o úpadku bojeschopnosti IDF z vícero důvodů. Možna na tom něco bude: naředění původní populace ISR imigrací nespjatou se státem atd atd.
    https://echo24.cz/a/HkJGZ/zpra... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      21:36 02.11.2023

      Myslím, že to je důsledek levicového moru. Když není vláda levicová, tak to není “jejich vláda” a necítí se zavázáni ani ke své zemi jako takové. Naprosto mě šokovalo, jak během ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že to je důsledek levicového moru. Když není vláda levicová, tak to není “jejich vláda” a necítí se zavázáni ani ke své zemi jako takové. Naprosto mě šokovalo, jak během levicových protestů proti reformě nejvyššího soudu, rezervisté deklarovali, že za takový stát nebudou bojovat a nejen to - doopravdy odmítali nastupovat na svá pravidelná vojenská cvičení.

      To má znamenat, že levicová progresivní armáda bude bojovat jen pod vedením levicové progresivní vlády? Co je tohle za hnus?Skrýt celý příspěvek

      • dusan1
        22:05 02.11.2023

        Vládne Netanjahu ... ale za všeko zlé môže "ľavica" .... A nešlo o "reformu" ... ale o likvidáciu nezávislých súdov .... mimochodom v každej demokratickej krajine základ ...Zobrazit celý příspěvek

        Vládne Netanjahu ... ale za všeko zlé môže "ľavica" ....

        A nešlo o "reformu" ... ale o likvidáciu nezávislých súdov .... mimochodom v každej demokratickej krajine základ demokracie.

        Žeby bol ideál Hamas ? : ) .... tam nie je žiadna otravná ľavcia ... a súdy už vôbec nie ...Skrýt celý příspěvek

        • conservative carp
          22:52 02.11.2023

          A nešlo o "reformu" ... ale o likvidáciu nezávislých súdov .... mimochodom v každej demokratickej krajine základ demokracie.... Ne, nešlo o likvidaci nezávislých soudů, ale omezení ...Zobrazit celý příspěvek

          A nešlo o "reformu" ... ale o likvidáciu nezávislých súdov .... mimochodom v každej demokratickej krajine základ demokracie....
          Ne, nešlo o likvidaci nezávislých soudů, ale omezení jejich moci oproti moci politiků volených v demokr. volbách, kteří se co 4 roky (v Izraeli tedy cca 2x ročně) musí zodpovidat voličům. Na rozdil od soudců. Normální systém vyvažování moci v demokr. státech.
          Zkuste si o tom přečíst něco mimo mainstream zdroje, ať zde nemusíte papouškovat nesmysly šířené levičáckymi progresivisty. Kteří mimochodem jak píše Quetzal výše opravdu mají lví podil na rozklížení tamní společnosti vč. IDF prostřednictvím hysterie vyvolané kolem soudní reformy.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            22:55 02.11.2023

            Dlužíme si pivo :-)

            Dlužíme si pivo :-)

          • conservative carp
            23:09 02.11.2023

            No to teda jo. Budvar samozřejmě :-)

            No to teda jo. Budvar samozřejmě :-)

          • dusan1
            06:55 03.11.2023

            A "náhodou" sa pustili do toho skorumpovaní politici ktorí majú problém so súdmi ako Netanjahu, alebo Gvir .... "Vyhráš voľby, môžeš všetko" .... "Vyhrali sme, zvykajte si" ...Zobrazit celý příspěvek

            A "náhodou" sa pustili do toho skorumpovaní politici ktorí majú problém so súdmi ako Netanjahu, alebo Gvir ....

            "Vyhráš voľby, môžeš všetko" ....
            "Vyhrali sme, zvykajte si" ...
            Poznáme to i zo Slovenska .... kde dnešná vláda "reformuje" tresné právo a políciu, lebo má vo vyšetrovaní desiatky svojich ľudí ....

            Takže ak vláda čo má problém so zákonom "reformuje" súdy aby mala viac moci je naozaj zárukou právneho štátu : )
            To sú naozaj detsky naivné predstavy ....Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          22:53 02.11.2023

          Není to pravda, nešlo o žádnou "likvidaci nezávislých soudů", ale jen o pokus omezit jejich moc, která je v Izraeli skutečně mimořádná a schopná de facto paralyzovat fungování ...Zobrazit celý příspěvek

          Není to pravda, nešlo o žádnou "likvidaci nezávislých soudů", ale jen o pokus omezit jejich moc, která je v Izraeli skutečně mimořádná a schopná de facto paralyzovat fungování jakékoliv vlády. Trápily se s tím všechny předchozí vlády a tato se prostě pokusila s tím něco udělat.
          Což levicová média tradičně nafoukla na útok na samu podstatu demokracie a právního státu.Skrýt celý příspěvek

          • montecasino1
            00:16 03.11.2023

            Ale niečo podobné bolo, je aj v Poľsku.

            Ale niečo podobné bolo, je aj v Poľsku.

      • LAMP
        01:29 03.11.2023

        To musí být nějaký rekord počtu nacpání "levicový" do jednoho komentáře na AN.

        To musí být nějaký rekord počtu nacpání "levicový" do jednoho komentáře na AN.

  • tomas.foldyna
    19:00 02.11.2023

    Pokud se občas nazačuje, že propuštění rukojmích je nějaký postačující krok k ukončení Izraelských akcí, tak to je samozřejmě velice málo. Co by kterýkoliv stát evidentně ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud se občas nazačuje, že propuštění rukojmích je nějaký postačující krok k ukončení Izraelských akcí, tak to je samozřejmě velice málo.
    Co by kterýkoliv stát evidentně požadoval jako teoreticky postačující mírovou nabídku od subjektu (státu, autonomního územi atd.), z kterého dejme tomu "ozbrojená skupina" překročila hranice a cíleně, často zvěrsky, zabila přes 1400 lidí, z velké části civilních? Když jakože veškeré obyvatelstvo nemá s ozbrojenci "nic společného"? Přestavme si teroristický útok takového rozsahu třeba z Gruzie do Ruska, z Kazachstánu do Číny a podobně.
    O vrácení živých rukojmích se ani nemusíme bavit. Zcela logickými požadavky pro nějaké mírové rozhovory by bylo:
    - bezpodmínečné vydání všech, kteří překročili hranici a spáchali nějaké zločiny, spíše však všech bez ohledu na to, zda něco udělali nebo ne
    - Velmi těžko by bylo akceptováni jejich potrestání "doma", muselo by být hodně exemplární
    - Vydání/potrestání organizátorů akce a dalších zodpovědných v řetězci vojenského a politického vedení
    - Umožnění volného průchodu minimálně mezinárodních mírových sil a pozorovatelů.
    - Odzbrojení militantních skupin včetně zničení vojenské infrastruktury
    Bez splnění výše uvedených podmínek by asi žádný politik (samozřejmě vojensky silného státu) a asi ani nikdo z vás nesouhlasil s nějakým zastavením reciproční vojenské operace.
    Že Izrael nakonec může být dotlačen k nevýhodnějším mírovým podmínkám, je druhá věc a hanba určitých kruhú i na "naší" straně.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      21:27 02.11.2023

      Přesně tak - vydání rukojmích bych dokonce nepovažoval ani za “humanitární gesto”. Bylo by to jen uznání vlastní chyby a náznak toho, že se Hamás atd. hodlají o kousek přiblížit k ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesně tak - vydání rukojmích bych dokonce nepovažoval ani za “humanitární gesto”. Bylo by to jen uznání vlastní chyby a náznak toho, že se Hamás atd. hodlají o kousek přiblížit k dodržování válečného práva a Ženevských dohod. A taky jistá polehčující okolnost pro ty, co rukojmí vydali (což pochopitelně nemusí být ti samí, co je unesli).

      A to výsledné nové uspořádání je velký otazník: odzbrojení samozřejmě, totální likvidace Hamásu jako organizace bezpochyby - ale jaké tam uspořádat společenské zřizení je průser, protože Arabové prostě volí extremisty, podporují teroristy a když jim dáte volnou ruku, tak tam je do roka “Hamas 2.0”.

      Ta společnost je nemocná celá - nemocná islamismem, nemocná touhou vraždit a ničit. Oproti tomu poválečná správa Německa a Japonska byla procházka růžovým sadem, protože ty dva národy mají vnitřní disciplínu a jsou schopny strávit a přijmout porážku. To pro muslimy neexistuje.Skrýt celý příspěvek

  • PavolR
    17:46 02.11.2023

    Pripravuje sa na zajtra pódium pre Nasrallaha: https://twitter.com/JoeTruzman... Hisballah nasadzuje nasadzuje skupinu operujúcu pôvodne v ...Zobrazit celý příspěvek

    Pripravuje sa na zajtra pódium pre Nasrallaha:
    https://twitter.com/JoeTruzman...

    Hisballah nasadzuje nasadzuje skupinu operujúcu pôvodne v Sýrii:
    https://twitter.com/Israel_Alm... Skrýt celý příspěvek

    • conservative carp
      18:32 02.11.2023

      No pokud se tam do toho významněji vloží hizbalah/Iran, tak se do toho asi vloži USA. A pak to teda bude zajimavé. Nebo jen povinně haraší pro své souvěrce a krom lehkého okopáváni ...Zobrazit celý příspěvek

      No pokud se tam do toho významněji vloží hizbalah/Iran, tak se do toho asi vloži USA. A pak to teda bude zajimavé.
      Nebo jen povinně haraší pro své souvěrce a krom lehkého okopáváni kotníků do toho nepůjdou.
      Pokud má ale nakonec dojít ke střetu s Íránem, ať k němu raději dojde teď, ještě než budou moci šíité šermovat JZ. Pak skončí legrace.Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      18:59 02.11.2023

      Škoda, že je Izrael příliš humánní na to, aby na to shromáždění vrahů a jejich podporovatelů poslal pár brizantních pozdravů.

      Škoda, že je Izrael příliš humánní na to, aby na to shromáždění vrahů a jejich podporovatelů poslal pár brizantních pozdravů.

  • pjaro77
    17:25 02.11.2023

    Tak už aj Tunisko sa stáva nepriateľom ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už aj Tunisko sa stáva nepriateľom Izraela.
    https://www.novinky.cz/diskuze... Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      17:38 02.11.2023

      To je buď oficiálně a nebo neoficiálně každý arabský stát.

      To je buď oficiálně a nebo neoficiálně každý arabský stát.

      • Quetzal
        19:08 02.11.2023

        S velkým smutkem musím říct, že několik latinskoamerických zemí se přidalo rozhodně na stranu palestinců. Bolivie rovnou přerušila diplomatické styky, Chile a Kolumbie oznámily, že ...Zobrazit celý příspěvek

        S velkým smutkem musím říct, že několik latinskoamerických zemí se přidalo rozhodně na stranu palestinců. Bolivie rovnou přerušila diplomatické styky, Chile a Kolumbie oznámily, že “jenom” odvolávájí velvyslance. O Venezuele a Kubě pochopitelně není třeba mluvit. Holt zafungovala falešná solidarita s domněle utlačovanými Palestinci. Kdy už konečně svět pochopí, že jediný, kdo Palestince utlačuje a způobuje jejich utrpení je Hamás a podobné organizace?Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          19:15 02.11.2023

          V latinskoamerických zemích má spíše prsty ivan

          V latinskoamerických zemích má spíše prsty ivan

  • RiMr71
    16:25 02.11.2023

    "mini AWACS" F-35 Adir v akci:
    https://t.me/beholdisraelchann...

    "mini AWACS" F-35 Adir v akci:
    https://t.me/beholdisraelchann...

  • dusan1
    16:14 02.11.2023

    Češi chcú privítať Palestínčanov v Čechách ? : ...Zobrazit celý příspěvek

    Češi chcú privítať Palestínčanov v Čechách ? : )

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Samozrejme pre Izrael by to bolo "terno" ...to chápem ... ale pre nadšenie Egypta pre Palestínčanov z Gazy by sa to skončilo okamžite utečeneckou vlnou do Európy ....

    To fakt u Vás je taká nekritická podpora každého nezmyslu čo príde z Izraela ?

    Ale myslím, že tento "geniálny plán" skončí už pre nesúhlas Egypta, ktorý má dosť problémov i bez masového prílivu Palestínčanov ...Skrýt celý příspěvek

  • Marlow
    16:13 02.11.2023

    Sef Hamasu uz by chtel vyjednavat o dvoustatnim reseni. Uz ted je mrtvy a budou radi kdyz jim z Gazy zbude jizni polovina. ...Zobrazit celý příspěvek

    Sef Hamasu uz by chtel vyjednavat o dvoustatnim reseni. Uz ted je mrtvy a budou radi kdyz jim z Gazy zbude jizni polovina. https://www.timesofisrael.com/... Skrýt celý příspěvek

    • Riiiederner
      16:50 02.11.2023

      O 2 hodiny později jejich mluvčí vytvoření dvou států Izraele a Palestiny vyvrátil a řekl ,že budou v útocích pokračovat dokud Izrael nezničí , osud pásma Gazy tak spečetil.

      O 2 hodiny později jejich mluvčí vytvoření dvou států Izraele a Palestiny vyvrátil a řekl ,že budou v útocích pokračovat dokud Izrael nezničí , osud pásma Gazy tak spečetil.

      • Marlow
        16:51 02.11.2023

        Clovek obcas nevi jestli jsou tak blbi nebo navedeni.

        Clovek obcas nevi jestli jsou tak blbi nebo navedeni.

        • greenBelt
          17:09 02.11.2023

          Tak fanatičtí.

          Tak fanatičtí.

        • Poly
          17:30 02.11.2023

          Nic jiného jim už nezbývá. IDF je pozabíjí tak jak tak. Je díky tomu prohlášení usmaží spolu s nimi nemálo civilu.

          Nic jiného jim už nezbývá. IDF je pozabíjí tak jak tak. Je díky tomu prohlášení usmaží spolu s nimi nemálo civilu.

  • Marlow
    15:14 02.11.2023
    • Schräge Musik
      16:16 02.11.2023

      Už tu bylo, včera Hamás dosáhl určitých úspěchů v protitankovém boji. IDF reagovaly rychle a velení protitankových sil Hamásu eliminovaly - už tu také bylo.

      Už tu bylo, včera Hamás dosáhl určitých úspěchů v protitankovém boji. IDF reagovaly rychle a velení protitankových sil Hamásu eliminovaly - už tu také bylo.

  • Ted Johnson
    13:52 02.11.2023

    Pro pobavení jeden povedený od TMBK:

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Pro pobavení jeden povedený od TMBK:

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

  • Jan Grohmann
    13:13 02.11.2023

    Palestinská žena naříká nad smrti svých milovaných a říká: Tohle všechno kvůli Hamásu". Ano, kvůli Hamásu a jeho krvežíznivé touze vraždit ...Zobrazit celý příspěvek

    Palestinská žena naříká nad smrti svých milovaných a říká: Tohle všechno kvůli Hamásu". Ano, kvůli Hamásu a jeho krvežíznivé touze vraždit Izraelce.
    https://twitter.com/DrewPavlou... Skrýt celý příspěvek

    • Marlow
      13:32 02.11.2023

      A ma pravdu. Stejne jako Zidovka co z utoku Hamasu vini svou "jestrabi" vladu.

      A ma pravdu. Stejne jako Zidovka co z utoku Hamasu vini svou "jestrabi" vladu.

      • Vrata
        13:59 02.11.2023

        Od cloveka souhlasiciho s holocaustem to sedi. Byl jste to vy, co tady napsal, ze se nedivite Hitlerovi a jeho likvidaci Zidu, ze?? Jestli ano, tak sorry, ale povazuji vas potom ...Zobrazit celý příspěvek

        Od cloveka souhlasiciho s holocaustem to sedi.
        Byl jste to vy, co tady napsal, ze se nedivite Hitlerovi a jeho likvidaci Zidu, ze??
        Jestli ano, tak sorry, ale povazuji vas potom za nacka.Skrýt celý příspěvek

        • Marlow
          14:11 02.11.2023

          To mate spis potize s chapanim psaneho textu. Nebo cernobile omezene chapani kdy nekdo je bud cerny nebo bily a hotovo. Presne takhle "uvazuji" i clenove Hamasu, SS ci zidovsti ...Zobrazit celý příspěvek

          To mate spis potize s chapanim psaneho textu. Nebo cernobile omezene chapani kdy nekdo je bud cerny nebo bily a hotovo. Presne takhle "uvazuji" i clenove Hamasu, SS ci zidovsti nacionaliste.Skrýt celý příspěvek

          • RiMr71
            15:02 02.11.2023

            ...blablabla nácku!

            ...blablabla nácku!

          • Marlow
            15:42 02.11.2023

            Dalsi takovy. Mozna se spis zamyslete proc vsude kolem vidite nacky. To se hodne stava i Rusum posledni dobou.

            Dalsi takovy. Mozna se spis zamyslete proc vsude kolem vidite nacky. To se hodne stava i Rusum posledni dobou.

          • Kalessin
            15:48 02.11.2023

            Pěkná blbost. Já úplně nevím, kolik znáte izraelských žen, ale ty co znám já, jsou na svou "jestřábí" vládu naštvané z úplně jiných důvodů. Vadí jim, že nedokázala zabránit ...Zobrazit celý příspěvek

            Pěkná blbost. Já úplně nevím, kolik znáte izraelských žen, ale ty co znám já, jsou na svou "jestřábí" vládu naštvané z úplně jiných důvodů. Vadí jim, že nedokázala zabránit teroristickému útoku a útočníky včas postřílet.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            17:32 02.11.2023

            Kalessin: Podle me ty dve vety nize maji uplne stejny vyznam.... ta druha muze mit sirsi vyznam, protoze to postrileni je faze, ke ktere se nemuseli/nemeli nikdy dostat. Vadí ...Zobrazit celý příspěvek

            Kalessin: Podle me ty dve vety nize maji uplne stejny vyznam.... ta druha muze mit sirsi vyznam, protoze to postrileni je faze, ke ktere se nemuseli/nemeli nikdy dostat.

            Vadí jim, že nedokázala zabránit teroristickému útoku a útočníky včas postřílet.

            Stejne jako Zidovka co z utoku Hamasu vini svou "jestrabi" vladu.Skrýt celý příspěvek

          • Kalessin
            17:53 02.11.2023

            Shania: Pokud se budeme bavit pouze o rétorice, máte pochopitelně pravdu. ˇĎábel je skrytý v detailu, jak měla ona vláda postupovat, aby k podobné situaci nedošlo. Napadá mě, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Shania:
            Pokud se budeme bavit pouze o rétorice, máte pochopitelně pravdu.
            ˇĎábel je skrytý v detailu, jak měla ona vláda postupovat, aby k podobné situaci nedošlo. Napadá mě, že jediný způsob jak Hammás od útoku odvrátit, by bylo nařídit židovským obyvatelům Izraele, aby spáchali hromadnou sebevraždu jako obránci Masady. Nic menšího by Hammás neuspokojilo.
            Takže postřílení útočníků by ta izraelská žena přivítala víc.

            Pokud bychom si stoupli v Tel Avivu na Allenby street a pokoušeli se tímto způsobem místním lidem něco vysvětlovat, přestali by nás po druhé větě poslouchat. Jsou ve válce a na takový blbosti nemají čas ani náladu.
            Je to jako stoupnout si uprostřed Blitzu na Trafalgar Square a řešit s londýńany, jestli je nutné na Němce střílet, když se tomu všemu dalo zabránit a jestli jsou špatní Němci nebo jenom Hitler.Skrýt celý příspěvek

          • Shania
            17:57 02.11.2023

            no na tento konkretni utok jednoduse stacilo hlidat hranice. To je jednoznacne selhani vlady, co si resila svoje ksefty na zapadnim brehu.

            no na tento konkretni utok jednoduse stacilo hlidat hranice. To je jednoznacne selhani vlady, co si resila svoje ksefty na zapadnim brehu.

          • Vrata
            20:05 02.11.2023

            Byl jste to vy, kdo tu napsal, ze chape Hitlera? Jestli ano, tak jste prave predvedl klasicke ruske umeni nazvat bilou cernou a naopak, prekroutit vsechno v opak..

            Byl jste to vy, kdo tu napsal, ze chape Hitlera? Jestli ano, tak jste prave predvedl klasicke ruske umeni nazvat bilou cernou a naopak, prekroutit vsechno v opak..

          • Kalessin
            21:00 02.11.2023

            Shania: Ano, v tomhle máte pravdu a Izraelci to vidí stejně. Stačilo udržet tu pakáž za plotem.

            Shania: Ano, v tomhle máte pravdu a Izraelci to vidí stejně. Stačilo udržet tu pakáž za plotem.

      • Schräge Musik
        14:27 02.11.2023

        Ten útok Hamásu se prokazatelně připravoval hluboko předtím, než se současná Netanjahuova administrativa poskládala. Takže ne, nemá pravdu.

        Ten útok Hamásu se prokazatelně připravoval hluboko předtím, než se současná Netanjahuova administrativa poskládala. Takže ne, nemá pravdu.

      • GlobeElement007
        15:04 02.11.2023

        Židovka může svou vládu vinit z palestinských demonstrací nebo házení šutrů po policistech, ale ne z upalování batolat zaživa.

        Židovka může svou vládu vinit z palestinských demonstrací nebo házení šutrů po policistech, ale ne z upalování batolat zaživa.

      • Mortles
        15:12 02.11.2023

        WTF

        WTF

    • danny
      14:38 02.11.2023

      Myslím, že by před diskusemi o Palestině, Gaze, Západním břehu atd... mělo být povinné zkouknout aspoň tu Faudu. Kromě toho, že je tam velmi pěkně zachycená krajina a městské ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že by před diskusemi o Palestině, Gaze, Západním břehu atd... mělo být povinné zkouknout aspoň tu Faudu. Kromě toho, že je tam velmi pěkně zachycená krajina a městské prostředí, tak se člověk velmi stravitelnou formou seznámí s místními reáliemi. Jako rozmanitostí tamních politických struktur, fungováním společnosti, vztahy mezi jednotlivými etniky, vyznáními atd... Krásně je tam zachyceno, jak Palestinská samospráva sice bez nadšení, ale výrazně raději spolupracuje s izraelskými bezpečnostními složkami, než s islamisty. A jak se Hamás bojí ISIS, aby jim nevyfoukli kšeft. Jak k farmářovi přijedou se samopaly a výhružkou likvidace rodiny ozbrojenci, odpálí z jeho pozemku raketu a následně farmáře přijede potrestat IDF. Jasně, je to seriál, ale na pochopení, že to nadšení z "hrdinů" není až tak bezbřehé, dobrovolné a že s prvním dopadem pomsty se přízeň může velmi rychle otočit...Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        16:17 02.11.2023

        ...přízeň jo? Jestli tohle je přízeň, jak se projeví nepřízeň?

        ...přízeň jo? Jestli tohle je přízeň, jak se projeví nepřízeň?

Načítám diskuzi...

Stránka 51 z 82